Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: FA nie musiała tego ujawniać

» 31 sierpnia 2012, 19:49 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Sir Alex Ferguson jest zły na Angielską Federację Piłkarską, że ta ujawniła informację o kontuzji Ashleya Younga.
Ferguson: FA nie musiała tego ujawniać
» Sir Alex Ferguson uważa, że Angielska Federacja Piłkarska mogła przemilczeć kontuzję Ashleya Younga
Skrzydłowy Manchesteru United nie znalazł się w składzie reprezentacji Anglii na nadchodzące mecze eliminacji do mistrzostw świata przeciwko Mołdawii i Ukrainie. Young doznał kontuzji kolana, która wyklucza go z gry na kilka tygodni.

– Nie było to miłe ze strony FA, że poinformowała każdego o kontuzji Ashleya Younga – mówi sir Alex Ferguson.

– Z mojej strony nie było sensu, aby ujawniać tę informację.

– Ashley wypadł ze składu, bo doznał kontuzji kolana w ostatnim tygodniu, ale nie jest ona poważna. Będzie gotowy do gry za kilka tygodni – dodaje Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Berbatow przechodzi do Fulham!
Następny news »
Powrót Evansa, Carrick wraca do pomocy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


vip14: Ta Federacja to nie tylko Sir Alexa Fergusona denerwuje. Mnie też. No po co oni ujawniają takie informacje. Young ma kontuzję to prawda, ale po co to rozgłaszać ?
» 2 września 2012, 13:30 #48
Dubi: Szpital United zaczyna powiększać swoje szeregi , niestety nie jest to kolorowy początek sezonu ,najpierw Wazza teraz Ashley nie dobrze .
» 1 września 2012, 14:08 #47
Damiano7: Pomyśl pozytywnie. Jest za to Van Persie i jest Nani.
» 1 września 2012, 16:43 #46
arctic: Nani pozytw? ale checa!
» 1 września 2012, 18:19 #45
Damiano7: Nie skreślaj go po jednym meczu. Ma talent i na pewno wszystkim udowodni na co go stać.
» 1 września 2012, 19:04 #44
Fabio: Przede wszystkim to wina FIZYCZNEGO ( !! ) ,bo gdyby nie on to z pewnością nie byłoby tyle kontuzji ,a wówczas MEDYCZNY nie miałby aż tyle roboty !!
A taka sytuacja powtarza się niezmiennie już od około 3-4 lat !!
Piłkarze w poprzednich sezonach momentami nie mieli sił grywać ,a za to odpowiada FIZYCZNY ,więc kogo ma być wina jak nie jego ?!
Jak dla Mnie to sztab od przygotowania fizycznego ,jest do CAŁKOWITEJ WYMIANY !!
Jeśli by się wymieniło FIZYCZNEGO ,to wtedy ,byśmy zobaczyli ,jak grało by United ,czy wtedy też MEDYCZNI mieliby tyle roboty co obecnie ?!
A tak w ogóle to tęsknie trochę za czasami gdy w klubie odpowiedzialny był za to Carlos Queiroz ,bo za Jego czasów ManUnited prezentowało się kondycyjnie dużo lepiej ,niż odkąd w klubie odpowiedzialny jest za to Phelan !!
I jak dla Mnie to właśnie Mike Phelan jest 1 do " odstrzału " ze sztabu szkoleniowego United ,a nie sztab medyczny !!
Queiroz WRÓĆ !!
» 1 września 2012, 10:22 #43
Klimaa: Kilka tygodni to nie zwykłe zwichnięcie. Szkoda że kolejny zawodnik już na początku sezonu jest kontuzjowany.
» 31 sierpnia 2012, 23:52 #42
ManchesterUtd: Znowu szpital...
» 31 sierpnia 2012, 23:51 #41
wasyl07: Z jednej strony to źle, bo faktycznie kolejna kontuzja, w dodatku skrzydłowy :( Ale z drugiej to dobrze, bo teraz Nani ma ogromną szansę znowu zbudować sobie zaufanie w oczach trenera i kibiców, bo chcąc nie chcąc bedzie musiał na niego SAF postawić :)
» 31 sierpnia 2012, 23:30 #40
VooperOutlaw: Ej Young dostal kontuzji kolana widzialem Kiedy ... jak rozjechal sie na lewo i prawo w meczu po czym kulal ! i biegal dalej ! SAF zamiast go sciagnac kazal.biegac jeszcze :/ a to juz blad jego ... to bylo w zderzeniu z jednym z zawodnikow ktory chyba mu w nogi wjechal po pile a przy okazji pociagnal za nogi i Young poszedl nogi w dwa kierunki ;/ ( poczatkowo myslalem ze to pachwiny moga byc zerwane ) ale jak widac jednak kolano ;/
» 31 sierpnia 2012, 23:09 #39
Valdael: To nie wina SAFa, Young nie zgłaszał chęci opuszczenia boiska.
» 1 września 2012, 11:18 #38
PropanButan: Panowie wiem, że sezon nabiera tępa a nam wypada kolejny ważny zawodnik, któgo strata na 2-3 tygodnie zawęża i tak już małe pole manewru trenerowi. Ale nie ciśnijcietak mocno po sztabie medycznym bo to nie och wina , przynajmniej nie do końca . Każdy widział ostrą gre Fulham więc nie ma sie co dziwić , miejmy poprostu nadzieję że to na Ashley'u skończy sie nareszcie plaga kontuzji .
» 31 sierpnia 2012, 22:45 #37
SkowronUNITED: No świetnie świetnie ... Zaczeło się od Ferdinanda, A na razie kończy na Youngu.I niech tak lepiej zostanie bo to dopiero 2 kolejka za nami, a lista kontuzji wzrasta w zastraszającym tempie.
Coś jest nie tak w tym sztabie Medycznym, zaczyna mnie to przerażać.
Young i reszta z listy "Kontuzje" mam nadzieję że jesteście ostatnimi w tym sezonie na tej liście.
» 31 sierpnia 2012, 21:54 #36
leszek1544: Pamiętacie co mówił o sztabie medycznym Hargreaves jak od nas odchodził ?? Coś musi w tym być !! bo to się robi powoli żenujące !!
» 31 sierpnia 2012, 21:19 #35
Sanitarium: Jak wy pierniczycie - co ma sztab medyczny (który może idealny nie jest) do kontuzji w meczu po ostrym starciu.

Kto oglądał mecz z fulham wie iż tam young miał starcie w którym mu "trochę" to kolano wykręciło i już wtedy komentatorzy mówili że może nie grać dalej, ale jednak grał - więc chyba nie jest to poważne. Co nie zmienia faktu iż na tą kontuzje SZTAB MEDYCZNY WPŁYWU NIE MÓGŁ MIEĆ - no chyba że śliska trawa itp. to ich wina
» 31 sierpnia 2012, 21:29 #34
Tristan: Tak, tylko właśnie sztab ma wpływ na to czy na w skutek takiego wykręcenia zawodnik odsniesie kontuzje czy nie a tak jak gość poniżej napisał coś jest chyba na rzeczy. Sztab medyczny ale i trenerzy od przygotowania fitness mają dbać o to żeby zawodnicy nie odnosili kontuzji i z tym aspektem w Manchesterze coś jednak nie funkcjonuje.
» 31 sierpnia 2012, 21:37 #33
hitman90: @Sanitarium,

Evans, Rio, Smalling, Jones - oni też doznali urazów po ostrych starciach?? Ludzie od przygotowania fizycznego i sztab medyczny są od tego, żeby zadbać o zdrowie piłkarza. Ok, Owen czy Hargreaves - goście ze szkła, ale co z resztą? W United jest szpital co roku i to nie wina ostrych starć a błędów w przygotowaniu. Gdyby chodziło o ostre starcia to większość zespołów po powrocie z Britannia Stadium (Stoke), grałoby rezerwami:)
» 31 sierpnia 2012, 21:42 #32
leszek1544: Kontuzje Roo czy Younga akurat nie mają nic do tego co napisałem , ale mi się tak jakoś przypomniało z Owenem . Tylko miałem na myśli poprzednie sezony i oczywiście ten . Ten sezon jeszcze się na dobre nie zaczął i co niektórzy piłkarze nawet nie zagrali w meczu a już są kontuzjowani . To naprawdę daje do myślenia i z skąd to się bierze . Może to tylko przypadki że tylu piłkarzy w jednym czasie ma kontuzje
» 31 sierpnia 2012, 21:46 #31
devious: Young w Aston Vill grał PRZEZ KILKA SEZONÓW w zasadzie NON STOP W KAŻDYM MECZU...

od sezonu 2007/2008 grał w lidze ponad 3000min przez 4 kolejne sezony (!!), w sezonie 2006/2007 zagrał niecałe 2800min...

w sezonach 07/08 i 09/10 grał po 3300min w lidze gdzie te 3300min to jest 36 i pół meczu - na 38 meczów w SEZONIE!!

Tak więc przez 5 ostatnich sezonów w Aston Villi YOUNG BYŁ ZAWSZE ZDROWY...


co się stało po przejściu do United? ostatni sezon to kontuzja za kontuzją, obecny zaczyna się od kontuzji po rozegraniu - uwaga - 80 minut...


i rozumiem jakby to był odosobniony przypadek ale nie, KAŻDY w zasadzie piłkarz United ma jakieś dramatyczne problemy z urazami... rozumiem pechowe rozcięcie nogi Roo czy kiedyś złamana noga Valencii - pech, zdarza się - ale wieczne urazy na treningach? po 30-40 takich kontuzji w sezonie?

to jest jakiś DRAMAT, coś jest zdecydowanie nie tak... skoro piłkarz, który potrafi 5 sezonów grać bez cięższego urazu nagle staje się czuły jak szkło i co 2 miesiące leczy jakiś uraz - i na 10 piłkarzy United takie problemy ma 6-7 i to od ładnych kilku sezonów sytuacja się powtarza - to coś jest nie tak... SAF jest chyba ślepy skoro tego nie widzi...

w takiej skali to nie jest przypadek, to jest po prostu niemożliwe
» 31 sierpnia 2012, 21:07 #30
Tristan: Zgadzam się coś jest na rzeczy, do winy sztabu medycznego trzeba dodać też kiepską pracę trenerów odpowiedzialnych za fizyczne aspekty zawodników gdyż nie są najwidoczniej oni przygotowani odpowiednio do ciężkiej walki na boiskach premier league.
» 31 sierpnia 2012, 21:39 #29
grandes: Trzeba uwzględnić to ,że Young nie gra czasem nawet gdy jest zdrowy, w AV nie miał konkurencji.

Ale faktycznie coś jest w tym co mówisz bo skala kontuzji jest ogromna.
» 31 sierpnia 2012, 23:44 #28
PLDan11: Powoli przestaje mnie to bawić. Mam gdzieś te wszystkie zapewnienia, że tym razem będzie lepiej, 'sezon zaczniemy z przytupem', 'piłkarze będą zdrowi' i tak dalej. Jesteśmy zakałą ligi pod tym względem. Jak tu wygrywać, kiedy brakuje tylu świetnych piłkarzy.
» 31 sierpnia 2012, 20:52 #27
ReVo: Nie chcecie, by wracał Nani? Wytłumaczy mi ktoś dlaczego? Bo mecz mu nie wyszedł? On musi wejść w sezon. Skoro uważacie, że Nani jest po prostu słaby to proszę bardzo, idźcie do United i go możecie zastąpić.
Jeśli Ferguson Go wystawi i zagra dobry mecz to będziecie wychwalać go pod niebiosa. Żałosne.
» 31 sierpnia 2012, 20:47 #26
joyrider: Wejść w sezon? Przecież on wchodzi w sezon odkąd do nas przyszedł. Najpierw była gadka, że nie może się wybić bo CR7 jest w klubie, a potem miał kilka przebłysków, ale ogólnie zdecydowanie więcej marnych występów niż tych błyskotliwych. Do tego teraz chce zarabiać niewiadomo ile. Ja za nim ogólnie nie przepadam.
» 31 sierpnia 2012, 22:02 #25
sisinho: @joyrider

Mówisz tak jakby Young grał świetnie. Nie ma czego żałować, czy Ashley czy Nani swoje ostatnie mecze mieli słabe, z wyjątkiem takim że Ashleyowi udała się 1 wrzutka w meczu i nic więcej.
» 1 września 2012, 12:47 #24
slogan: wierz mi nie będę go wychwalał, technikę ma, ale gra samolubnie i ewidentnie pod siebie - zdecydowanie bardziej wolę younga. co nie zmienia faktu, że jak już wyjdzie dziad na boisko to wolałbym żeby grał dobrze, a nie jak ostatnio, przeciętnie. a biorąc pod uwagę, że jest na dodatek największym fanem samego siebie, lepiej żeby poszedł jak najdalej póki jeszcze jest wart jakieś pieniądze.
» 1 września 2012, 18:38 #23
Wade: HAHAHA a teraz chętnie poczytam komentarze,skrzywionych psychicznie dzieci, o tym jak to sobie południowcy mają nie radzić w PL przez ciągłe kontuzję :D.
Tabelka obok:
Young
Rooney
Ferdinand
Jones
Smalling
Sami anglicy wiecznie kontuzjowani.
» 31 sierpnia 2012, 20:46 #22
SYSTEM: Ile to lat się będzie jeszcze za nami ciągnęło!

A Young
W Rooney
J Evans
R Ferdinand
P Jones
C Smalling
D Fletcher

A sezon się jeszcze na dobre nie zaczął. No jak tak dalej pójdzie to pobijemy swój rekord z ostatniego roku w którym to i tak byliśmy niekwestionowanym faworytem w tabeli kontuzji Premiership.
» 31 sierpnia 2012, 20:37 #21
hitman90: Człowieku, ogarnij trochę:P Rooney ma centralnie rozciętą nogę xD Możesz winić za to Rodallege, który mu to zrobił a nie sztab. Fletcher też problemy z jelitami, więc lekarz od przygotowania fiz. nie ma tu nic do gadania. Co do reszty panów, zgadzam się!
» 31 sierpnia 2012, 21:01 #20
SYSTEM: Człowieku ogarnij się i to nie trochę a bardzo! Gdzie tu widzisz abym napisał coś o sztabie?
» 31 sierpnia 2012, 21:10 #19
hitman90: LOL, chodziło mi o sam fakt wymienienia Fletchera i Rooneya w tym zacnym gronie;) Ich przypadki są zupełnie różne od reszty.
» 31 sierpnia 2012, 21:38 #18
SYSTEM: Ale tutaj nie piszę nawet wzmianki o rodzaju kontuzji weź Ty kolego najpierw przeczytaj co ja pisze a dopiero komentuj. Pozdrawiam.
» 31 sierpnia 2012, 22:45 #17
hitman90: Chyba coś nie tak jest ze sztabem medycznym i trenerami od przygotowania fizycznego. Jak to możliwe, że w samym United jest tyle kontuzji, że można by obdarować nimi sporo zespołów? Sezon się nie zaczął na dobre a Rio, Evans, Smalling i Jones mają urazy. Teraz jeszcze Young. Rok w rok szpital w środku sezonu.
» 31 sierpnia 2012, 20:34 #16
slogan: Akurat niekoniecznie Nani wróci, zresztą wolałbym żeby nie wracał :p
» 31 sierpnia 2012, 20:30 #15
naniLuis: No to Nani wraca! Cieszy mnie bardzo ta wiadomość, ale też trochę smuci bo w końcu Ashley na kilka tygodni wypada. : /
» 31 sierpnia 2012, 20:27 #14
Roo543212: dla mnie to wgl kwas co znaczy w ustach tych wszystkich szkoleniowców, lekarzy itd słowo "kontuzja".
Rooney sobie trochę nogę rozciął i już nie gra parę tygodni..ludzi, toć to śmiech na sali, powinien zapieprzać dalej a nie
» 31 sierpnia 2012, 20:25 #13
MUforever1987: Nie lubię za bardzo Younga, ale wielka szkoda że wypadł. Chyba widziałem moment, w którym doznał tej kontuzji, było to w ostatnim meczu, pokazywał że coś nie tak z jego kolanem...

Nani wcale nie musi zagrać! Jeśli zagramy 4-3-3 to jako skrzydłowi mogą wystąpić Welbeck i Valencia albo nawet Valencia i Kagawa, na szpicy wiadomo kto... Obecnie Robin jest absolutnym hegemonem w ataku, nie tylko Chicha może się od niego uczyć...
» 31 sierpnia 2012, 20:25 #12
sisinho: Welbeck gra tak świetnie na tym skrzydle że nawet Nani z zamkniętymi oczami jest lepszy.
» 1 września 2012, 12:42 #11
Damianos500: Nani wraca ;P
» 31 sierpnia 2012, 20:17 #10
nosiema: to dobrze?
» 31 sierpnia 2012, 20:29 #9
Kanapka: jak zwykle kontuzje w United !! ;/
Co sezon jesteśmy najlepszą drużyną jeśli chodzi o kontuzjowanych zawodników ... wytłumaczy mi ktoś dlaczego ?
Zły sztab medyczny ? Za duże obciążenia treningiem ?
ku*wa
» 31 sierpnia 2012, 20:02 #8
JohnPieklo: Przypadek. Ashley źle stanął, czy źle się wywrócił w meczu, nie pamiętam już. U Roo to też raczej nie wina obciążenia treningiem. BÓG NIE LUBI DIABŁÓW.
» 31 sierpnia 2012, 20:23 #7
Rasiak: Boga nie ma.
» 31 sierpnia 2012, 20:39 #6
Rasiak: "[...]nie jest ona poważna. Będzie gotowy do gry za kilka tygodni – dodaje Ferguson." - kilka tygodni, co najwyżej 9. :D
» 31 sierpnia 2012, 20:00 #5
TraN: W ostateczności na święta :)
» 31 sierpnia 2012, 20:18 #4
laskavvv: no nie jeszcze sezon dobrze się nie rozpoczął a tu już kontuzje :/
» 31 sierpnia 2012, 19:58 #3
TraN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2012 19:55

No to teraz Nani to pewniak do gry ze Świętymi, bo jak nie to kto? Giggs?
» 31 sierpnia 2012, 19:55 #2
CygaRapGram: Znowu kontuzja... Mamy ostro pod górę!
» 31 sierpnia 2012, 19:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.