Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Shearer: Rooney na rozdrożu

» 27 sierpnia 2012, 16:17 - Autor: Bart - źródło: tribalfootball.com
Legenda Newcastle United oraz reprezentacji Anglii - Alan Shearer, uważa że Wayne Rooney znajduje się na rozdrożach swojej kariery. Według słynnego napastnika, Wazza powinien w tej chwili osiągać szczyt swojej kariery.
Shearer: Rooney na rozdrożu
» Wayne Rooney w ostatnich miesiącach nie zachwycał formą.
- Rooney powinien być teraz u szczytu swoich możliwości i kariery. Zamiast tego, wydaje się, że jest na rozdrożu, zamiast na drodze do chwały. Są wątpliwości na temat jego sprawności, plotki na temat kłótni z menadżerem - a teraz dodatkowo United sprowadziło Van Persiego oraz Kagawę.

- Wayne zaliczył również kolejny słaby turniej z reprezentacją Anglii tego lata. Powstaje więc pytanie - czy ten 26-letni zawodnik osiągnie jeszcze sukces na największym, międzynarodowym poziomie?

- W chwili obecne Wayne leczy kontuzję nogi, której doznał w ostatnim meczu z Fulham, co wykluczy go z gry nawet na dwa miesiąc. Przez ten czas Rooney ma sporo do przemyślenia - zakończył Alan Shearer.


TAGI


« Poprzedni news
Kagawa: Chcę być częściej przy piłce
Następny news »
Wywiad z Shinjim Kagawą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (90)


jakub90: karolll45bstg tak na pewno kiedy strzeli w zeszłym roku tyle bramek to nawet za 200 milionów funtów byś go nie sprzedał a teraz co
» 28 sierpnia 2012, 11:30 #86
vip14: Rooney ma dopiero 27 lat. Może jeszcze wiele i z Man Utd wywalczy jeszcze wiele tytułów... :D
» 28 sierpnia 2012, 10:54 #85
guma19932: Panowie. Shearer to taki angielski Janek Tomaszewski. Szuka sensacji wszędzie. Więc nie musimy brać jego wypowiedzi na poważnie! ;)
» 28 sierpnia 2012, 09:48 #84
wacuchplacuch: aż tak źle z nim nie jest
» 29 sierpnia 2012, 10:48 #83
kriss001: guma19932...Shaerer jak Tomaszewski? brak slow...
» 29 sierpnia 2012, 23:07 #82
karolll45bstg: A już piszą że Rooneya sprzedadzą, 50 mln chcą za niego hhee za tyle to go nikt nie kupi max 25 mln, Roo jest totalnie bez formy tylko biega nie strzela.
» 28 sierpnia 2012, 08:41 #81
Klimaa: Przesada..ledwie sezon się rozpoczął a Shearer już zaczyna gadać głupoty ;-) Wayne się jeszcze rozkręci możemy być o to pewni.
» 27 sierpnia 2012, 23:56 #80
RdS21: Tak! Sprzedac Roo, Younga, Naniego. Wywalic SAFa a kupic Neymara, Higuaina, Inieste i Mourinho.
» 27 sierpnia 2012, 23:30 #79
ByAndrzej: Haha dobre xD. Rooney jest lepszy od Nemyara. Poprostu nie ma formy. Neymar jak narazie, nie dorównuje. Higuain tak samo. No Inieste do Younga można porównywać no ale cóż, Iniesty nie da się sciągnąć ale i tak wole Younga, Mourinho cienias.
» 28 sierpnia 2012, 11:58 #78
PDF: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2012 22:54

ALAN - jest sprawa ... ZAMKNIJ MORDĘ :-)

Gada bzdury jak CAMPBELL przed EURO 2012, że niby Polacy to rasiści i zabiją wszystkich :-) Alan mówi, że Rooney jest na rozdrożu? A 27 goli i 8 asyst to w sumie slaby argument :-)?

A Robin? Zagrał 1 dobry sezon jak na razie, a ma 29 lat. Raz strzelił ponad 20 bramek, wcześniej się nawet nie ocierał o taki wynik.
» 27 sierpnia 2012, 22:53 #77
Virek: Alan, pieprzysz 3 po 3. A na koniec sezonu Roo i tak bedzie mial z 25 brameczek i mistrza z MU =D
» 27 sierpnia 2012, 22:00 #76
hitman90: Angielska prasa sportowa od wielu lat cierpi na brak afer z udziałem SAFa i jego piłkarzy. Był Becks, był RvN a teraz od paru sezonów wręcz żądają konfliktu Ferguson - Rooney.

A Rooney?? United dało mu wszystko, dosłownie. Sezon 2010/2011 - najgorszy w historii Wayna na OT. Dodatkowo fatalne MŚ + wyciek info o romansie, co robi United?? Wystawia go mimo wszystko. Rooney w całym sezonie (25 występów) strzela zaledwie 11 bramek, jest nieobecny na boisku i w ogóle każdy rozpisywał się o tym, że SAF go skreślił, i co? Odrodzenie. Później afera z odejściem itp. Co robi United i SAF? Dają mu nowy kontrakt, Ferguson z nim rozmawia i mówi mu "szanuj ten klub". I na tym opiera się współpraca tych ludzi. NA SZACUNKU.

Shearer najwyraźniej zajął się plotkarstwem piłkarskim. Pieprzy o szczycie kariery Wayna? A kto w zeszłym sezonie nabił 27 bramek?! A kto dwa lata temu miał ich 26?? "Czy odniesie sukces na arenie międzynarodowej"?:) Śmieszne, a który Anglik go odniósł po 66'??

Robin miałby być przyczyną odejścia Rooneya? xD Przecież to on postawił warunek, że do klubu mają przychodzić najlepsi zawodnicy. Szkoda, że takie słowa padają z ust legendy Premier League i szkoda, że pismaki tylko zacierają ręce na samą myśl o konfliktach w United. Pzdr!
» 27 sierpnia 2012, 21:36 #75
grandes: Zgadzam się z niemal każdym słowem.
» 27 sierpnia 2012, 21:45 #74
parada: Miałem pisać komentarz lecz przeczytałem Twój i zgadzam się w 100%
Pozdro!
» 27 sierpnia 2012, 21:58 #73
MatiMU10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2012 22:27

Idealnie mu odpowiedziałeś :)
Ale żebym był w 101% zadowolony z Rooneya to musiałby on grać typowo jak napastnik nie wracając się po piłkę. Wtedy wiadomo, że bramek jeszcze więcej bedzie, ale tu już kłania się brak dobrego rozgrywającego.
» 27 sierpnia 2012, 22:26 #72
Mateusz2111: Pamiętacie młodego Rooneya jeszcze w Evertonie oraz na początku u nas? Był wtedy niesamowity szybki, zwinny i silny. Potrafił strzelić niesamowicie. Dzisiaj gra Rooneya jest bardziej statyczna przewidywalna. Nie wiem ale nie przypominam sobie wygranego pojedynku biegowego Rooneya w ostatnim czasie!! Owszem niewielu jest napastników którzy potrafią zapodać długą piłę taką jak Wayne ale ludzie On jest NAPASTNIKIEM.

p.s. Mimo wszystko Rooney to ta półka piłkarska co Messi i Ronaldo i jestem przekonany że wróci do swojej najlepszej dyspozycji.
» 27 sierpnia 2012, 21:00 #71
Osti10: Wazza nie jest typem napastnika, który wchodzi z piłkę między obronę i strzela bramkę. Kiedy MU gra słabo, nie ma pomysłu na grę, nie ma prostopadłych piłek, wtedy Roo jest zupełnie niewidoczny. Co nie oznacza, że jest nieskuteczny. Nie pamiętacie ile razy ratował tyłki w tamtym sezonie? Gdyby była kombinacyjna gra i prostopadłe piłki wtedy Roo strzelałby zupełnie inne bramki. Teraz większość goli ma ze stałych fragmentów i z dobijania do pustej bramki. Mam nadzieję, że ta kombinacyjna gra się pojawi bo Nani, Valencia, Kagawa, Roo, v.Persie to nie są gracze z przypadku
» 27 sierpnia 2012, 20:51 #70
miki94: Rooneya można już sprzedać !
» 27 sierpnia 2012, 20:41 #69
Sir: hahaha wez idz na strone city
» 27 sierpnia 2012, 20:47 #68
Osti10: Idź kibicować City, tam możesz liczyć na spektakularne wyprzedaże drużyny po nieudanym sezonie...
» 27 sierpnia 2012, 20:56 #67
venomblack: oj kolego szkoda mi słów i Ciebie
» 27 sierpnia 2012, 21:29 #66
Pastuch: a ciebie razem z nim
» 28 sierpnia 2012, 13:55 #65
tytyty23: Mam nadzieje, że to jakieś prowo. Bo gdyby nawet tak niewiarygodnego ruchu ze strony Fergusona (mowie o sprzedaży Rooneya), przestał bym kibicować United. Trochę odbiegając od tematu, wkurzył bym się gdyby pozbyto się Naniego, nie mówiąc o Rooney'u.
» 30 sierpnia 2012, 02:08 #64
miko29: Z całym szacunkiem dla Alana ale na rozdrożu to jestem ja jak wracam z imprezy o 4 rano i się zastanawiam w którą ulicę skręcić, a nie człowiek który zdobył w lidze prawie 30 bramek w zeszłym sezonie, kontuzje każdemu się zdarzają.
» 27 sierpnia 2012, 20:23 #63
orion: Troche racji w tym jest. Dlatego moze transfer RvP ma zwiekszyc rywalizacje miedzy napastnikami. Do tej pory Roo miał pewne i niepodwarzalne miejsce w skladzie. Byc moze gdy zda sobie sprawe ze musie pokazac cos wiecej niz jego konkurenci zeby grac dla United., zacznie grac jeszcze lepiej. Zobaczymy jak sie zaprezentuje. Do tej pory tylko Rooney napedzał gre. teraz pojawila sie ciekawa ekipa z kim moze grac wiec ten sezon moze bedzie przelomowy....
» 27 sierpnia 2012, 19:38 #62
mcis: znajac Roo to pewnie ta konkurencja go zdoluje i zrzada transferu do PSG...
» 27 sierpnia 2012, 20:25 #61
orion: Ja mysle ze wrecz przeciwnie. Teraz moze sie zacznie ofensywa United.
» 27 sierpnia 2012, 22:22 #60
Probe9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2012 19:30

Nie wiem czemu ludzie tak czepiają się Shearera, jest to żywa legenda PL i jeden z najlepszych napastników lat 90-tych. Jego rzekomą niechęć do United można między bajki włożyć. Mógł do nas przejść ale poszedł za sercem do Newcastle (który był klubem jego marzeń od małego), a SAF bardzo o niego zabiegał. Także, moralne prawo do oceny każdego napastnika w PL to on ma z urzędu. Co do Roo, to coś w tym niestety jest, że ostatnio jest z nim nieco gorzej. Nie mówię nawet o reprze, bo tam ogólnie jest słabo, ale o United. Jak na światową czołówkę (do której z pewnością należy) ma nieco zbyt duże wahania formy. Liczę, że w najbliższym czasie się to ustabilizuję i SAF, będzie mógł wycisnąć maks z pary napastników, która jest na papierze nr 1 w PL a może i na świecie.
» 27 sierpnia 2012, 19:30 #59
mcis: mowisz o postawie Roo na ME i na tourne. wiec sie do tego ustosunkuje. Roo nigdy nie byl jakos szczegolnie dobry w reprezentacji, znaczy strzelal ladne gole i byl swietnym napastnikiem, ale nie podrywal druzyny do walki tak jak to robi w MU. co do turne to chcialbym zauwazyc, ze mial on przedluzone wakacje i wrocil dopiero na czesc europejska i to nie cala chyba, wiec braki w przygotowaniu z pewnoscia ma.
» 27 sierpnia 2012, 20:28 #58
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2012 19:27

Ludzie, tu nie chodzi o to ze Rooney jest slaby, czy nie ma formy. Tu chodzi o to, ze poziom gry jaki prezentuje stanal w miejscu ok. 2009 roku. Jakis czas temu myslalem ze o wiele lepiej bedzie wygladal w przyszlosci. Uwazam ze w tym zawodniku drzemie o wiele wiele wiecej niz widzimy, tylko z jakiegos powodu nie moze z siebie tego wykrzesac. Mialem nadzieje ze maksymalny rozblysk jego talentu nastapil po niesamowitym poczatku ubieglego sezonu, ale pozniej zaczal grac gorzej i pozostal znow niedosyt. Mam nadzieje, ze wroci za miesiac i pokaze na co go stac
» 27 sierpnia 2012, 19:25 #57
VooperOutlaw: A swoja Droga to Shearer ... Najchetniej by chcial zeby Rooney nie gral w United ba ! w Anglii jest swiadomy tego ze Rooney ostatnie 2 sezony to ponad 50 bramek w lidze i jego rekord nieustannie z roku na rok topnieje widocznie ... W Reprezentacji tez licza na to ze Rooney bedzie tam rekordzista ! taka prawda ciezko jest sie pogodzic z suchym faktem !!
» 27 sierpnia 2012, 18:57 #56
theatreofdreams: ROONEY jest i nadal będzie ważną częścią drużyny on poprostu jest nam potrzebny w każdym sezonie strzelał gole i będzie nadal strzelać on poprostu musi grać w United do końca swej kariery bo w innych klubach go niewidze :) To tylko moje zdanie oczywiście.
» 27 sierpnia 2012, 18:54 #55
wasyl07: Nie zgodzę się z tym co powiedział Shearer. Rooney zawsze był w dobrej dyspozycji ( poza tą całą akcją z przenosinami do City i pierwszą częścią sezony 2010/2011) . A po odejściu Cristiano tym bardziej, bo stał się najważniejszą postacią w zespole, wziął ciężar na swoje barki i w sezonie 2009/2010 gdyby nie kontuzja pod koniec sezonu, byłby królem strzelców. Sezon 2010/2011 wszyscy pamiętamy jak rozpoczął, ale drugą część rozgrywek miał fenomenalną, strzelał wiele bramek, asystował, rozgrywał, biegał, jednym słowem błyszczał. Zeszły sezon również miał bardzo udany, we wszystkich rozgrywkach strzelił ponad 30 bramek, wszędzie go było pełno, zawsze można było na niego liczyć. A w tym sezonie nie wyszedł mu mecz z Evertonem (przypominam, że każdemu nie wyszedł poza Kagawa i De Geą), usiadł na ławce w meczu z Fulham i teraz jest wielka napina, że Wazza bez formy, że na rozdrożu kariery jest itd. Złotej piłki nie zdobył jeszcze, ale wiecie dlaczego? Bo zawsze w najlepszej 3 są piłkarze Barcelony i Ronaldo :/ Gwarantuje Wam, że gdyby w zeszłym sezonie ManU wygrało LM, to Rooney byłby w pierwszej 3, jestem pewien na 100 %.

Podsumowując, Wazza to jeden z najlepszych piłkarzy świata w tej chwili, jest gwiazdą, najważniejszą postacią w naszym zespole i kiedy wróci po kontuzji, to wszyscy o tym zapomnicie, bo znów będzie grał na najwyższym poziomie. I takie gadanie, że RvP jest lepszy, no to sorry, ale Robinowi baaaaaaaardzo dużo brakuje do Rooneya :)
» 27 sierpnia 2012, 18:45 #54
jarek87999: shearer jest pacanem wiem ze bys chcial zeby rooney odszedl bo graja w United bedzie legenda a o tobie nikt nie bedzie pamietal(i twojej grze w marnych klubach)..
» 27 sierpnia 2012, 18:33 #53
MrKubinho: jak by nie było Shearer nie grał nigdy źle i na pewno pozostanie w pamięci nie jednemu człowiekowi, który interesuje się w piłką nożną. Warto również dodać, że grał w dobrych klubach swojego czasu (np.Newcastle Utd)
» 27 sierpnia 2012, 18:47 #52
JohnPieklo: Bez żartów. Rzadko kiedy spotyka się napastnika lepiej rozgrywającego piłki i w rozsądny sposób kreującego grę drużyny. Kto na tej pozycji miałby być od niego lepszy? Lewy? Bambus Ibrahimovic? ;) Grał w tym sezonie 120 minut, w który cała drużyna pozostawiała wiele do życzenia. Myślę, że nawet Barca chciałaby mieć takiego gościa u siebie (bo Real to od zawsze marzy). Wróci niedługo i znowu będzie niszczył przeciwników.
youtube com/watch?v=XkqQG6jfjVA .
» 27 sierpnia 2012, 18:15 #51
ziomboy777: 100% racji... od dawna to powtarzam... Rooney w porównaniu do swoich poprzednich lat... z roku na rok jak by zaliczal regres... nie biega już tyle co kiedyś , nie walczy , nie jest tak zadziorny... o dryblingu w ogole nie ma mowy. Kiedy on wygrał jakiś pojedynek jeden-na jeden z obrońcą - nie pamiętam a oglądam każdy mecz United... został mu strzał , kontrola nad piłką... i jako taki przegląd pola ale motorycznie jak by zdziadział...
» 27 sierpnia 2012, 18:05 #50
PanDuzeA: Kiedy w ten sposób opisałeś sytuację, muszę przyznać, że coś w tym jest. Rzeczywiście Rooney od kilku lat stoi w miejscu i nie widać poprawy w żadnym elemencie jego gry. Co jest przyczyną? Pewnie psychika.
» 27 sierpnia 2012, 18:59 #49
Dzunglasty: Gruby jest potrzebny, teraz sobie odpocznie, po kontuzji wróci i udowodni trollom ze jest wielkim pilkarzem.
» 27 sierpnia 2012, 18:05 #48
Fabio: Na jakim rozdrożu ,co on pi... ?!
Wayne ma słabszy okres w Sw karierze i musi się z tym zmierzyć.
Na rozdrożu to WR10 był jak nie mógł się dogadać z SAF'EM i chciał odejść z klubu ale teraz ?!
Gatka szmatka i tyle.
» 27 sierpnia 2012, 17:56 #47
AlwaysBelieve: 2 słabe mecze nic nie znaczą, przestańcie go wreszcie skreślać, jeszcze nie raz będziecie mu dziękować ;) Pozdro dla kumatych
» 27 sierpnia 2012, 17:14 #46
Sokrates: stolczi pisze:
alan shearer na arenie miedzynarodowej wygral.... nic.... jedno mistrzostwo kraju z blackburn i to tyle w jego pilkarskiej karierze. mogl grac na old trafford ale poszedl do lepiej wtedy rokujacego newcastle i stad jego zal do united.

Dawno się tak nie uśmiałem.Alan wybrał Newcastle United ponieważ kibicował temu zespołowi od dziecka(urodził się w Newcastle)

Shearer jak wielu byłych piłkarzy często jest zaproszony jako ekspert do
komentowania wydarzeń przed/po meczowych w studiu telewizyjnym.
» 27 sierpnia 2012, 17:12 #45
Krak9: Tak się składa, że Stolczi ma świętą rację.
Oczywiście można kibicować klubowi ale jeśli się jest profesjonalnym piłkarzem to sentymenty idą na bok, gdyż jest to praca jak każda inna.
Zapewnienia piłkarzy o "miłości" do klubu można wsadzić między bajki jak pokazuje 99% przypadków. Alan Shearer jest zapraszany jako ekspert i co z tego? Czy to w jakikolwiek sposób zmienia fakt, iż na arenie międzynarodowej nie osiągnął NIC?
W premier league jest legendą i niekwestionowanym liderem tabeli wszechczasów pod względem ilości strzelonych bramek ale podczas euro 96 jakoś nie miało to większego znaczenia.
Pozdro
» 27 sierpnia 2012, 17:59 #44
UrbannLegend: To nie jest wyłącznie (jeśli w ogóle) wina Rooneya, że Anglia nie jest w stanie nic ugrać na arenie międzynarodowej. Natomiast jeśli chodzi o grę klubową, to Roo osiągnął więcej niż Shearer, więc może i on powinien przemyśleć parę rzeczy? ;]
» 27 sierpnia 2012, 17:11 #43
devil444445: czy to nie dziwne że wszyscy kontuzjowani to Anglicy
» 27 sierpnia 2012, 16:59 #42
UrbannLegend: To na pewno spisek cyklistów.
» 27 sierpnia 2012, 17:09 #41
RdS21: Ale na Rio sie uwzieli. Jedyny czarny! A lekarze na bialo. Rasizm i hanba! Do F.A. z nimi!
» 27 sierpnia 2012, 23:57 #40
elpajaco93: Troche racji ma, ale sadze ze jeszcze wiele osiagnie w Man Utd i tez z reprezentacja, ale ma jeszcze czas :)
» 27 sierpnia 2012, 16:53 #39
Loobo: Zagoi sie, troche odpocznie i wroci z wlasciwym dla niego wigorem.
» 27 sierpnia 2012, 16:51 #38
stolczi: alan shearer na arenie miedzynarodowej wygral.... nic.... jedno mistrzostwo kraju z blackburn i to tyle w jego pilkarskiej karierze. mogl grac na old trafford ale poszedl do lepiej wtedy rokujacego newcastle i stad jego zal do united.
» 27 sierpnia 2012, 16:49 #37
Sandor: zapomniałeś(aś) dodać że to najlpszy napastnik który zakonczył kariere z najwieksza ilościa bramek na koncie w PL i zobaczymy czy Roo go doścignie, bo ja uważam że nie ma takiej szansy jest za słaby udowadnia to na okrągło że nie chce mu sie grać, bez niego Anglia i MU bedą grać o wiele lepiej takie jest moje zdanie.
» 27 sierpnia 2012, 18:09 #36
stolczi: ogladales kiedys jego pojedynki z keanem?
» 27 sierpnia 2012, 22:30 #35
Sandor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2012 19:04

Tak :) ogladałem na żywo Keane to dostał piłką jak z autu Shearer wyrzucał (na stadionie srok 4:3 wynik meczu o ile pamiętam) i się zaczęło, wiele potyczek było ale cenie też rywala :) to był inny Man U wtedy fajne czasy :) ale z kim to Keane nie wojował.
Ps Jak wpiszesz sobie Roy Keane w google tam jest moja ulubiona fotka jak z Jappem Stamem drą sie na sędziego.Pozdro
» 28 sierpnia 2012, 19:00 #34
tomek220123: roo jest nasza chluba legenda i ukochanym zawodnikiem on jest najlepszy
w angli i na swiecie on jak wyleczy kontuzje to nedzie lepiej niz w tamtym sezonie 40 bramek a bilans united 200 bramek razem z van persim(hehehehtak se pisze to końcówke ale to prawda)
» 27 sierpnia 2012, 16:47 #33
Krystiano98: nie przesadzasz troche ?
» 27 sierpnia 2012, 16:51 #32
chicharito111: zobacz ile ten dzieciak ma lat ...
» 27 sierpnia 2012, 17:41 #31
Fabio: @tomek220123
Co jak co ,ale do LEGENDY klubu z Old Trafford Wayne'owi jeszcze sporo brakuje. Jak będzie grał do końca sw kariery na dla ManUnited ,to wtedy zasłuży na miano " LEGENDY OT " ,ale na razie nazwanie go tak ,to spora przesada.
» 27 sierpnia 2012, 17:50 #30
tytyty23: Może nie jest jeszcze legendą tego klubu, jednak sądzę, że dąży do tego by się nią stać w przyszłości.
» 30 sierpnia 2012, 02:15 #29
tytyty23: Może nie jest jeszcze legendą tego klubu, jednak sądzę, że dąży do tego by się nią stać w przyszłości.
» 30 sierpnia 2012, 02:16 #28
Adi88: Co za farmazony opowiada... Swoją drogą to też wybrał sobie moment na komentarz odnośnie sytuacji Roo (kontuzja Anglika). Wiadomo że najlepsze jeszcze przed nim, w końcu nie ma jeszcze nawet 27 lat. Co do formy Anglików, to od momentu kiedy poważnie zainteresowałem się footballem (World Cup 98) Anglicy mimo posiadania wielkich gwiazd zawsze mieli problemy na wielkich imprezach (kwestia mentalności całej drużyny, oczekiwań i formy turniejowej), więc to nie tylko problem Roo. Shearer chyba coś przespał bo o zwycięstwie w turnieju decyduje siła całej drużyny a nie indywidualności tak jak to było jeszcze kilkanaście lat wstecz. Gdyby tak było to Messi i CR7 mieliby na swoim koncie kilka dodatkowych tytułów.
» 27 sierpnia 2012, 16:44 #27
kolor: Roo zaliczył słabe występy w Euro, w klubowych rozgrywkach ostatnio także nie zachwycał, wniosek - spadek formy. Za pół roku znowu będzie ratował nas z opresji.
» 27 sierpnia 2012, 16:43 #26
Alpinek: Tu nawet nie chodzi o strzelanie bramek, od dłuższego czasu widać u Roo brak pomysłu, kiedy jest przy piłce nie poznaje go, zazwyczaj już samym przyjęciem potrafił coś zrobić, pociągnąć grę, zagrać jeden z trudniejszych wariantów w danym momencie.

Brak mu lekkości, wygląda tak jakby piłka mu przeszkadzała.

Oby wrócił do formy.
» 27 sierpnia 2012, 16:40 #25
Draciel: Pierdoły prawisz panie Shearer! Tyle w temacie.
» 27 sierpnia 2012, 16:33 #24
mcis: JAKA KLOTNIA?? chodzi o te przepychanki kontraktowe niewiadomo kiedy? czy tez jest cos o czym nie wiem. pomocy...
» 27 sierpnia 2012, 16:32 #23
VooperOutlaw: Dajcie spokoj Rooneyowi ... Przypomnijcie sobie kiedy to on ciagnal tylko gre w United !! 2 sezony temu ! lub nawet polowe zeszlego sezonu .... teraz kiedy ma slabszy okres my jako kibice powinnismy mu pomagac a nie tylko Dolki kopac :/ . Czy juz wszyscy zapomnieli o tym ze Rooney naprawde kocha United i chce byc legenda ... RvP sie pojawil a z Rooneya chca zrobic najgorszego ;/ ciezko mi sie z tym pogodzic ... od poczatku przeczuwalem ze nie jest zbyt dobrze Oby pogloski o klotni byly falszywe !
» 27 sierpnia 2012, 16:30 #22
nomati666: Pięknie powiedziane. Rooney chce zostać legendą tego klubu. Pamięta ktoś jeszcze, jak postanowił sobie, że pobije rekord Sir Bobby'ego Charlton'a? Ktoś kto nie kocha tego klubu, nie stawia sobie takich celów.
» 27 sierpnia 2012, 16:32 #21
SqUaRe: święta racja
» 27 sierpnia 2012, 16:36 #20
Zywo08: Dobrze mówi! Polać Mu :)
» 27 sierpnia 2012, 16:42 #19
DrunkenBear: W piłce jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz. Więc bez przesady. Póki co Roo miał dobry sezon po odejściu CR i nic poza tym. Status gwizdy klubu go zmiażdżył. Potem jeszcze jakieś farmazony plotkarskie z żoną i rodziną. Może odżyje jak z niego presję zdejmie RvP
» 27 sierpnia 2012, 16:52 #18
DvD: "DrunkenBear
W piłce jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz"

Chyba dla sezonowców.
Wayne jest podporą naszej drużyny, a słabsze okresy zdarzają się każdemu. Mam nadzieję, a wręcz jestem pewny, że ta przerwa od gry wyjdzie jemu na dobre. Czekać będę na naszego diabła z niecierpliwością.
» 27 sierpnia 2012, 18:03 #17
Sorata: "Czy juz wszyscy zapomnieli o tym ze Rooney naprawde kocha United i chce byc legenda" - kocha od czasu jak dostał podwyżkę ;]. Przed podwyżką był brak ambicji klubu i chęć przenosin... zwykły najemnik, ot. Jest dobrym piłkarzem, ale miłość do klubu to tak jakoś średnio u niego widać.
» 27 sierpnia 2012, 23:21 #16
NaExa: Jak dla mnie, to On ma racje, niech się rooney weźmie w garść i wejdzie na szczyt swoich umiejętności. Rooney to jeden z najlepszych napastników świata, a ostatnie tego nie widać!
» 27 sierpnia 2012, 16:27 #15
lukas0970: Ostatnio czyli od 2 meczy?
» 27 sierpnia 2012, 16:34 #14
SqUaRe: nie wiem dlaczego ale smutno mi się zrobiło jak to przeczytałem, mam nadzieje że roo wróci jednak za 4 tygodnie i będzie grał w podstawowej 11 :/
» 27 sierpnia 2012, 16:26 #13
jankes9031: Zgadzam sie z Alanem Roo powinen w tym momencie kariery bic sie co roku o tytul najlepszego pilkrzaz z Messim I CR7 . A tak no nie widac tego... w wieku nastoletnim zapowiadal sie na najlepszego pilkarza w historii Anglii (pobil wszystkie rekordy mlodziezowe na wyspach jakie byly do pobicia) a na dzien dzisiejszy nie stawia sie go obok tych 2 zawodnikow.... a szkoda
» 27 sierpnia 2012, 16:26 #12
RdS21: Bo SAF robi z niego pomocnika.
» 27 sierpnia 2012, 23:32 #11
Bartolek05: Może mieć po części racje, Rooney ostatnio nie zachwycał...
» 27 sierpnia 2012, 16:25 #10
SqUaRe: faktycznie nie strzelił gola przez ostatnie półtorej meczu :/
» 27 sierpnia 2012, 16:37 #9
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2012 16:41

Wasz tok rozumowania mnie przeraza ,Czyli Ronaldo tez sie skonczyl bo jest pod forma od calych 2 MECZOW na poczatku sezonu nie ?
» 27 sierpnia 2012, 16:41 #8
SqUaRe: @Roni a wiesz co to znaczy sarkazm??
» 27 sierpnia 2012, 16:45 #7
Rooni126: SqUaRe

A czy to bylo kierowane do ciebie ? ;p
» 27 sierpnia 2012, 16:46 #6
SqUaRe: a nie?? napisałeś wasz. sory moj błąd :P
» 27 sierpnia 2012, 16:47 #5
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2012 16:51

"Wasz" mialem na mysli Bartolek05 i innych piszacych podobnie ,dlaczego niby mialo by byc kierowane do ciebie skoro ty sie z nim nie zgadzasz ?
» 27 sierpnia 2012, 16:50 #4
SqUaRe: źle cie zrozumiałem, sory
» 27 sierpnia 2012, 16:53 #3
Bartolek05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2012 21:19

Ja go broń Boże nie skreślam, tylko stwierdzam fakty. Nie jest świętą krową i każdy może mieć dołek formy, więc o co chodzi? Poza tym nie przez ostatnie 2 mecze tylko jeszcze wcześniej, nawet w końcówce poprzedniego sezonu, na Euro i w przygotowaniach.
» 27 sierpnia 2012, 21:19 #2
JedenGwint: Denerwujące są już wypowiedzi typu " Rooney niepotrzebny"
» 27 sierpnia 2012, 16:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.