Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Z Fulham zagra taka sama defensywa"

» 21 sierpnia 2012, 06:33 - Autor: Biafra - źródło: manutd.com
Sir Alex Ferguson po wczorajszej potyczce z Evertonem wyjawił, iż na sobotnie starcie z Fulham żaden z jego kontuzjowanych defensorów nie zdoła wyleczyć urazu.
» Sir Alex Ferguson ma poważne zmartwienia w związku z kontuzjami
Obecnie poza składem Manchesteru United znajdują się Rio Ferdinand, Jonny Evans, Chris Smalling oraz Phil Jones i jak zapowiada szkocki menadżer, minie kilka tygodni nim jego linia obrony będzie wyglądała tak, jakby sobie tego życzył.

Podczas poniedziałkowego meczu na Goodison Park, sir Alex na środku defensywy u boku Nemanji Vidicia był zmuszony wystawić Michaela Carricka, podczas gdy na prawej stronie obrony zagrał Antonio Valencia.

Najprawdopodobniej ci sami obrońcy, którzy wczoraj musieli stawić czoła podopiecznym Davida Moyesa zagrają w sobotę w starciu z Fulham, które na otwarcie sezonu zaaplikowało drużynie Norwich City aż pięć bramek.

- Nie sądzę, aby któryś z nich [Ferdinand, Evans, Smalling, Jones] był zdolny zagrać w sobotę - wyznał sir Alex w wywiadzie dla MUTV. - Na szczęście Jonny jest coraz bliższy powrotu do gry. Przed nami cały tydzień treningów, co powinno pozwolić mu zbudować formę jak najszybciej.

- Mam ogromną nadzieję, że w przeciągu najbliższych kilku tygodni moja defensywa będzie wreszcie wyglądać tak, jakbym sobie tego życzył - zakończył Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Buttner pomyślnie przeszedł testy
Następny news »
Vidić: Nie ma powodów do paniki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (99)


bouli777: Widać, że zaczynają się spory na stronie, ale uważam że szachowanie pozycjami naszych zawodników na dobre to może wyjść tylko i wyłącznie naszym rywalom. Valencia na prawej obronie to kpina, jeżeli na ławce siedzi zdrowy Rafael. Pomijając fakt, że może coś się mu uda wybić na aut, to więcej mielibyśmy z niego pożytku na boku pomocy, gdzie nie traciłby sił na walkę z skrzydłowymi drużyny przeciwnej. To samo Carrick. Mimo, że nie jestem piewcą jego talentu na chwilę obecną wydaje się pewniakiem ale do grania w... pomocy. Obrona to nie jego miejsce. Ani jeden zawodnik, ani drugi nie mają predyspozycji ani wyrobionych nawyków do gry w obronie. Idąc dalej pomysłem na rotację składu dziwię się po co Alex kupił nowego lewego obrońcę skoro kilka dni temu kupił RvP który przecież też gra na lewej stronie i może z powodzeniem zastąpić Evrę.
» 23 sierpnia 2012, 14:35 #88
Fabio: Jeśli rzeczywiście będzie tak jak mówi szkot to musimy się zacząć modlić o geniusz David'a i jakąś niewyobrażalnie kozacką grę z przodu i o WYKOŃCZENIA !!
Bo inaczej znów wtopimy ,albo jak Fulham będzie łaskawe zremisujemy.
» 23 sierpnia 2012, 09:45 #87
kamsek: Wszystko fajnie, ale patrząc na grę Naniego w pierwszym meczu jestem przekonany że gra Antonio na obronie to porażka, chłopak może dać bardzo wiele z przodu a musi się męczyć wybijaniem piłek (bo nie chcąc popełnić błędu tak to bardzo często wygląda). Zgadzam się, że w obecnej sytuacji wielu kontuzji mamy skład żeby zagrać 3-5-2 i takiego wariantu trzeba spróbować bo może okazać się skuteczny i efektowny, ale wątpię żeby Alex się "odważył" na coś takiego...a szkoda
» 22 sierpnia 2012, 19:12 #86
maju35: SAF co Ty najlepszego robisz....Futbol idzie do przodu...Zamiast zagrać 3 obroncami(trzema prawdziwymi),5 pomocnikami i Roo z RvP w ataku...
MAMY TAK MOCNY ATAK ,ŻE TE USTAWIENIE BYŁOBY NAJLEPSZE
» 22 sierpnia 2012, 18:26 #85
SapphirUnited: Rafael pewnie odpoczywa po IO, niech zagra taka sama defensywa z Fulham mi to nie przeszkadza wkoncu to United! Zobaczymy na co nas stac, licze na pewne 3 pt :)
» 22 sierpnia 2012, 11:45 #84
Dubi: WTF taka sama defensywa to są jakieś jawne jaja , niech chociaż da Rafaela za Valencię
» 22 sierpnia 2012, 11:04 #83
bGINoGERy: rozumiem, że Ferguson nie zmieni środka obrony, ale Rafael na prawej stronie chyba mógłby już grać, bo Antoś za wiele to tam nie pokazuje.
» 22 sierpnia 2012, 11:01 #82
Klimaa: Sama defensywa jakoś źle nie grała, straciliśmy bramkę po stałym fragmencie gry co się zdarza. Dziwie się jednak że Vidic nie krył Fellainiego (wiadomo że nikt wzrostem Belgowi nie dorówna ale to właśnie Serb jako stoper powinien umieć najlepiej się ustawiać i grać głową). Z Fulham zagramy na zero z tyłu.
» 21 sierpnia 2012, 23:45 #81
jamaj05: carrick też wysoki jest i to on za niego wtedy odpowiadał

no i Vidic nie krył Fellainiego bo zdaje się że przy sgtałych fragmentach gracze MU kryją dokładnie określone pole a nie konkretnych zawodników

krycie poszczególnego gracza przez piłkarza przy stałych fragmentach "wyszło już z mody"
» 22 sierpnia 2012, 00:22 #80
mikeey: Spokojnie maja jeszcze 4 dni zeby potrenowac ta defensywe .
» 21 sierpnia 2012, 19:27 #79
jamaj05: nie no, 1:0 z evertonem na wyjeździe w pierwszym meczu to już masakra, przegrany sezon, koniec United, Ferguson out itd itp
» 21 sierpnia 2012, 19:31 #78
blef71: Rafael ? to nie jest czasem obrońca, lepszy niż pomocnik Valencia... Jak już pisałem wcześniej Staremu wiek nie służy, brak seksu skutkuje brak dobrych wyników... Z całym szacunkiem do Fergusona, ale powinien przejść na emeryturę, temu klubowi potrzeba świeżej krwi, nie tylko na boisku ale też w sztabie, bo co roku jest to samo, brak nowych taktyk, stawianie na zawodników którzy są już wypaleni (Anderson, Evra, Carrick?), powinny być zmiany, czemu Fabio jest na wypożyczeniu?. Od paru lat kuleje środek pomocy a stawianie Kagawy na lewej stronie zamiast wysuniety ŚPO, bo taką rolę wg. mnie powinien spełniać to parodia... Za 50 mln mogły być transfery typu Mouthinho, Baines, Veloso czy inni świetni zawodnicy za których kluby nie wołają astronomicznych pieniędzy. Ale stary wolał skupić uwagę na Lucasie o którego walkę przegrał (i dobrze !).

Proszę mnie nie obrażać i nie jestem znawca to jest moje zdanie, tak jak ja szanuje Wasze tak Wy uszanujcie moje. Pozdro i powodzenia w walce o tytuł bo z United jestem dalej!!
» 21 sierpnia 2012, 19:01 #77
jamaj05: nie obrażam ale...

anderson, evra i carrick wypaleni?? po czym to wnosisz? zapewne po jednym meczu, bo jak kolejne 3 pod rząd MU wygra nikt o Twoim komentarzu nie bedzie pamietał..

fabio jest na wypożyczeniu żeby sie ograł i mógł za rok juz walczyć o podstawowy skład tak jak teraz rafael

Kagawa grał na lewej stronie, bo tylko takim ustawieniem jest miejsce na jeszcze 2 napastników.. SAF jeśli zagra Kagawą na środku to już tylko jednym napastnikiem, bo środek chce mieć ustawiony piłkarzami o nie stricte ofensywnym nastawieniu (clev scholes ando, carrick)

transfery i tak zrobiliśmy świetne w tym roku, wiec nie ma co narzekać o brak moutinho np

skoro rafael nie zagrał, to SAF miał jakiś powód, może chciał w ataku pozycyjnym wzmocnić atak bo wyszło na 3 skrzydłowych-kagawa nani i valencia wtedy

a ja sie nei zgadzam z tym ze Ferguson powinien przejsc na emeryture, nie wiem czy jest lepszy trener dla MU niż staruszek, on zna sie na piłce jak mało kto, dłuzej trenuje MU niż ty masz lat, a co do nowych taktyk to w sezonie próbuje pewnie średnio z 5 różnych, wiec nie wiem czemu piszesz o braku nowych taktyk

pozdro
» 21 sierpnia 2012, 19:29 #76
ax1d: Fenomenalnie - nie wiem, kto wpada na takie pomysły, żeby dwóch nie-obrońców stawiać obok siebie na obronie... Między Carrickiem i Valencią były wczoraj takie dziury, że można by tamtędy metro puścić. Spodziewajmy się więc, że na Fulham będzie podobnie.

Problem SAFa polega na tym, że baaardzo trudno przyznać mu się do błędu. Woli tkwić w swoich decyzjach, nawet jeśli skutki są makabryczne, ale nie przyzna, że zrobił źle. Znamy to aż za dobrze z ostatnich kilku lat, w których Alexowi błędy przytrafiają się coraz częściej, a mimo to się przy nich upiera... Wyraźne zmienienie składu na mecz z Fulham byłoby przyznaniem się, że przegraliśmy pierwszy mecz przez niego, a to zdecydowanie nie w stylu Fergiego. Podejrzewam, że skład się zmieni dopiero wtedy, kiedy zagramy na 0 z tyłu.

I takie pytanie - GDZIE JEST RAFAEL?! O ile wiem, po IO wrócił bez kontuzji. Miał już chyba dość odpoczynku...? Szczególnie że jak wróci Smalling i Jones, to któryś z nich będzie mógł dać mu oddech na PO.
» 21 sierpnia 2012, 17:40 #75
wegiel86: nie no prosze WAS czemu robic na sile z prawego pomocnika obronce jesli na lawce jest ofensywnie grajacy Rafael. moze w BVB z Piszczkiem wyszlo ale Valencia to zupelnie inny pilkarz i widac ze gra w defensywie mu nie sluzy!
» 21 sierpnia 2012, 15:45 #74
jamaj05: Pewnie lepiej byłoby wystawić Rafaela z prawej strony, a Valencie przesunąć do pomocy w miejsce Naniego

tyle że w takim ustawieniu jak wczoraj SAF przynajmniej teoretycznie wystawił w ataku pozycyjnym 3 skrzydłowych (Kagawa, Nani, Valencia) żeby dać wiecej szans Roo Welbeckowi i RvP

Szkoda ze sezon zaczynamy z 3 b.dobrymi defensorami z kontuzją, Smalling i Jones tez pewnie beda potrzebowali po wyleczeniu kilka meczy na złapanie odpowiedniej formy
» 21 sierpnia 2012, 15:22 #73
Alpinek: Rafael jest tak dobry że Ferguson woli ustawić na prawej obronie swojego najlepszego skrzydłowego.

Fabio jest tak świetny że nawet z ogórkami szans praktycznie nie dostawał, został wypożyczony gdzie już zdążył być jednym z najgorszych na boisku a na jego pozycje został kupiony zawodnik za kilka baniek.

Carrick w tej sytuacji to najlepsze rozwiązanie jako partner Vidićia, dobrze sobie radzi na tej pozycji,Everton z Fellaininim na czele zagrali genialne spotkanie, w obronie i ataku, już widzę jak któryś z młodych obrońców zagrałby lepiej w tak ciężkim spotkaniu, może tak może nie ale szczerze wątpię.

To będzie najlepszy sezon United od dłuższego czasu, Ferguson dokładnie wie co robi, a z Was mam taki ubaw znawcy, za każdym razem gdy go krytykujecie, będziemy wszyscy płakać po Fergusonie, bo to on jest w 80% ojcem sukcesów tej drużyny, przyjdzie Mourihno nakupuje gwiazd to może coś wygra.

Nani podwyżka ? Wy się dziwicie że nie chcą mu dać więcej, ja bym go sprzedał już dawno, ale SAF wie co robi :)
» 21 sierpnia 2012, 14:31 #72
jamaj05: Yaankes znawco

wiec podaj skład na wczorajszy mecz, który sprawdziłby sie lepiej
najbardziej jeestem ciekawy kogo wytypowałbyś do 3 obrońców
» 21 sierpnia 2012, 15:30 #71
mmichal1988: @up

Widzę, po postach, że kolega Yaankes jest tylko od wytykania błędów, karcenia, i narzekania (na profilu tylko jedna wypowiedz o innym charakterze). Zagryź zęby i czekaj na postępy, jak nie przyjdą wtedy możesz wymyślac plany ratowania drużyny. Rio jest szczególnie aktywny, podeślij mu coś na Twitterze może szepnie o Tobie i Twojej taktyce SAF'owi. Pamiętaj tylko żeby się nie rozpisac bo twitty są strasznie krótkie ;)
» 21 sierpnia 2012, 20:18 #70
mmichal1988: Pozostaje miec nadzieję, że po wyleczeniu urazów nasi obrońcy wstrzelą się z formą, bo sama możliwośc powrotu do składu, nie oznacza, że od razu to zrobią.

Co do większości komentarzy: gdyby była możliwośc wsadzenia na środek obrony kogoś kto spisywałby się lepiej niż Carrick, to bądźcie pewni że tak by było. Siedząc przed monitorem i ogladając każdy mecz United nawet bez mrugania okiem, żeby nic nie przegapic, nie macie nawet 1/3 prawdziwego przeglądu formy i warunków zawodników. Ogarnijcie się bo ostatnio nie da się tu przeczytac nic prócz wciąż powielanych, jednakowych komentarzy.
» 21 sierpnia 2012, 14:19 #69
anester: Alpinek dziwisz sie? u nas znajdziesz najwiecej "dzieciakow-znawców" piłki nożnej. małe gimby niestety niszcza ta strone.
» 21 sierpnia 2012, 15:15 #68
jamaj05: Yaankes

graliśmy tak, bo SAF z taką defensywą nie chciał wystawiać 3 obrońców.
kim tam niby mieliśmy grać??

rafael-vidic-evra ??
jeśli tak to skąd ty sie człowieku urwałeś
żeby grać 3 obronców każdy z nich musi być o usposobieniu stopera, wiec kogo mieliśmy dać jako 3 defensorów??
» 21 sierpnia 2012, 15:27 #67
mmichal1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 19:39

@Yaankes

Tak jak napisał jamaj05. W składzie nie ma obrońców umożliwiających grę trójką z tyłu. Kto miałby tam grac? Do tego pomyśl, wyłączenie gry środkiem Evertonu, przez wstawienie Carricka miedzy obrońców a pomoc, o którym piszesz w drugim akapicie, skutkuje tym, że nie ma komu stopowac ochoczo podłączającego się do ofensywy Bainesa, i rzadszych zapędów Hibberta. Do tego walka o górną piłkę przy centrach, kto miałby to robic? Ogólnie nie umiem sobie wyobrazic Twojej filozofii gry 3 obrońcami. Sorry...

Trzeci akapit: Wymiennośc pozycji w meczu. W jakim sektorze grał Kagawa? Każdym. Widziałeś jak Danny cofał się by rozegrac piłkę z kolegami? Cofał się nawet na własną połowę żeby klepnąc z Carrickiem. Kto był wtedy z przodu? Właśnie Wazza. To wymienianie pozycjami Japończyka i dwóch angielskich napastników powodowało że Roo czasem rozgrywał. Nie było w tym nic złego.

Czwarty i piąty: Sądzę, że Tom radził sobie całkiem całkiem, może za mało był pod grą, ale to nie było jego winą, to właśnie zmiana Luisa mogła dac najwiecej, a co do zdjęcia Dannego to myślę, że chodziło jednak o bardziej rozwiniętą umiejętnośc zrobienia "czegoś z niczego" Robina. O zmianie możesz mówic jaka była dopiero po jej dokonaniu. Wg mnie tylko zmiana Naniego była pewniakiem do polepszenia jakości gry(bo nie koniecznie samej gry). A nie nam oceniac czy RvP był gotowy do dłuższej gry.

Ja tak widzę te kwestie, ale wiadomo że każdy może patrzec na to inaczej. Jednak nie kierujmy się tym co wiadomo po fakcie, a jedynie tym jaką wiedzą mogli dysponowac odpowiedzialni za podejmowanie decyzji w czasie ich podejmowania.

Pzdr
PS.Please, nie piszmy już tak długich wypowiedzi
» 21 sierpnia 2012, 19:37 #66
Damianos500: Mam nadzieję,że Rafael zagra,a Valencia pójdzie na skrzydło i damy radę. Oczywiście wygramy !
» 21 sierpnia 2012, 14:10 #65
Patryk150215: rafa na obrone a valencia na skrzydło!!
» 21 sierpnia 2012, 14:09 #64
siara93: swietna decyzja Alex! pokazujesz swoj kunszt i bezbledna ocene sytuacji, Carrick na obronie to idealny pomysl! Jak na to alex wpadl to nie wiem, wielkie slowa uznania dla SAF'a. Wzorowe krycie Fellainiego przez 90 minut spotkania pokazalo, ze Carrick na srodku obrony czuje sie jak ryba w wodzie.

PS żartuje, waść pan wstydu oszczedz.
» 21 sierpnia 2012, 13:57 #63
Johny23: A kto kolego twoim zdaniem powinien zagrać? Masz jakiś lepszy pomysł w obliczu tylu kontuzji? Carrick zagrał słabo - ale nie mamy żadnego z podstawowych środkowych obrońców!
» 21 sierpnia 2012, 14:07 #62
freestyler7: Któryś z młodych ? Powiecie mi, że głoszę herezję, ale myślę, że spisaliby się lepiej od Carricka na pewno.
A na prawej obronie Rafcio.
» 21 sierpnia 2012, 14:27 #61
TraN: Jeżeli Evans nie będzie gotowy, to lepiej do środka dać Keana lub Wottona, bo Carrick jest potrzeby w drugiej linii. Na prawą Rafael oczywiście, a na lewą jeszcze Evra, bo młody Buttner musi się zgrać z zespołem.
» 21 sierpnia 2012, 13:45 #60
rooney18810: ja bym chcial tak: ustawienie 4-1-3-2
De gea rafael vidic keane evra/buttner
carrick
LAV kagawa nani
roo rvp
» 21 sierpnia 2012, 13:44 #59
HouseII: Trochę nie rozumiem Bossa. Ma zdrowego Rafaela, który rozegrał dobre IO a mimo braku zdrowych obrońców sadza go na ławce. Brazylijczyk na PO, Valencia na prawe skrzydło, lewe Young. Nani na ławkę.
» 21 sierpnia 2012, 13:30 #58
messengerUTD: Czasami naprawdę nie łapię Fergusona. Nie wiem co mu chodzi po głowie, ale powoli zaczyna mnie to trochę przerażać. Wystawiać Valencię na PO gdzie Antek sobie nie radzi, traci 50% swoich możliwości, a na ławce siedzi nasz najlepszy obrońca, który z bardzo dobrej strony pokazał się na IO(poza tym jednym kiksem). Jako, że Carricka jeszcze zrozumiem(chociaż Wottoon byłby o niebo lepszym wyborem), to wybór prawego obrońcy już nie..

Wg mnie na Fulham powinniśmy wyjść 4-4-2 z RvP i Rooneyem w ataku.
» 21 sierpnia 2012, 13:05 #57
DarkTwistedRoni: Zgadzam się jak najbardziej.
Ja do gry w środku desygnował Carricka i Kagawe. Anglik bd operowal miedzy obroną a pomocą, co wychodziło mu na tej pozycji zawsze dobrze, a Japończyk przed nim w asyście Roo powinni pociągnąć środek.
Na szpicy RvP i tak to powinno działać.
» 21 sierpnia 2012, 13:30 #56
Baster: Nie wiem czemu w ustawieniu 4-4-2 Rooney ma grać piach... Właśnie w 4-4-2 Roo prezentuję się najlepiej.

Myślę, Dark TwistedRoni miał na myśli to, że Wayne jak to Wayne trochę cofając się odciążyłby Kagawe - i zgadzam się, że optymalny środek to Kagawa + Carrick.. Skrzydła Valencia + Young (ewentualnie Welbeck chociaż też nie robiłbym z niego na siłę skrzydłowego).
» 21 sierpnia 2012, 14:48 #55
gambit: Rozumiem zdenerwowanie większości, bo też uważam, że Antek to skrzydłowy a nie obrońca. Pomyślcie jednak o jednym Rafael jest sporo niższy (10 cm) i co najważniejsze znacznie słabszy fizycznie od brazylijczyka a Everton i Fulham grają bardzo fizycznie. Pokazał to wczoraj Fellaini i reszta wygrywając niemal wszystkie powietrzne pojedynki. Póki co tak to niestety musi wyglądać. Mam tylko nadzieje, że nie zacznie się przestawianie Jonesa czy Smallinga na bocznego obrońce bo ich miejsce jest na środku. Pozdrawiam prawdziwych fanów
» 21 sierpnia 2012, 12:48 #54
daCunha17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 12:49

DdG:Rafael-Wootton/Keane-Vidic-Evra:Ando-Carrick:LAV-Roo-Nani:RvP

Ewentualnie za RvP Kagawa i Roo w atak.
» 21 sierpnia 2012, 12:44 #53
Rasiak: Wootton na ŚO, Carrick na DP. W ostatnim meczu go tam brakowało i wszystko przez środek pod nasze pole karne przechodziło. Przecież Dembele zjedzie środek jak ostatnio Fellaini, jeśli na DP nie będzie Carricka. I oby Rafael zagrał na PO, bo jeśli Dempsey zagra, to ciekawie z Valencią tam nie będzie.
» 21 sierpnia 2012, 12:40 #52
Baster: Kontuzje kontuzjami, ale Rafael powinien grać w obronie, a Valencia w pomocy. Nani niestety ławka.

Plusy wczorajszego meczu są takie: widać, że De Gea jest w formie i się chłopak rozwija - nawet z dośrodkowaniami sobie radził (nie idealnie, ale radził). Kagawa bardzo aktywny - zawsze starał się tworzyć potencjalną linie podania i nie przetrzymywał niepotrzebnie piłki jak np. Nani. Tylko po prostu nią grał.

Poza tym myślę, że Rooney, Kagawa i Van Persie powinni grać razem jak najwięcej żeby szybko się zgrać. Kagawa miał wczoraj parę niezłych podań i potrzebujemy ludzi, którzy będą je wykorzystywać (Roo i Robin). Ale też sami będą w stanie dograć do Kagawy jak choćby wczoraj Van Persie.
» 21 sierpnia 2012, 12:38 #51
vip14: Jak już główni defensorzy nie będą grać z Fulham, z powodu kontuzji to ja już ten mecz widzę :/
» 21 sierpnia 2012, 12:24 #50
DarkTwistedRoni: Trudno mówić o obronie gdzie 1/2 to pomocnicy, a 4 kolejnych nominalnych obrońców leczy PO RAZ KOLEJNY urazy.
Carrick jest genialny ale jak gra w środku ... pomocy. Z Evertonem tego nie było i United posypało się lekko mówiąc.
Od początku miałem wrażenie że jakby nasi nie wiedzieli jak grać.
» 21 sierpnia 2012, 12:12 #49
Swinkapeppa: PRZECZYTAJCIE TO!! Wczoraj Nani zagrał jedno z najgorszych spotkań w czerwonej koszulce ale wole jego kompletnie bez formy niż Younga z niesamowitą formą - po prostu mnie denerwuje. Poza tym chyba SAF mówił o środku obrony bo przecież na prawej obronie powinien grać Rafael gdyż Valencia nie jest obrońcą i ta gra się nie klei. Natomiast Valencia bardzo dobrze gra na skrzydle i tam fajnie rozumie się z napastnikami i prezentuje się dobrą współpracą z Rafaelem. Prawda jest taka że ostatnimi czasy on atakuje lepiej niż Evra. Ja bym zagrał w następnym meczu w środku Kagawą i Andersonem bo prawda jest taka że Scholes i Cleverley formy nie prezentują. I mimo wszystko skrzydła to Valencia i NANI. Atak Roo-RvP.
» 21 sierpnia 2012, 12:11 #48
Rasiak: Wolę Younga z formą. Dograć coś może, strzelić rogalem. Ale przede wszystkim pracuje też w obronie, w przeciwieństwie do Naniego, który bez formy jest zbędny i ogląda się mecz, jakbyśmy grali w 10.
» 21 sierpnia 2012, 12:43 #47
daCunha17: Young i Clev to gracze na lawke, nic wiecej. Ash poza rogalem nie ma nic. A Clev to zwyczajnie pomylka.
» 21 sierpnia 2012, 12:46 #46
sisinho: Nie rozumiem SAF'a. Przecież boki Rafa + Valencia i Evra + Nani świetnie grają. Wielokrotnie widzieliśmy akcje Evry z Nanim z tamtego sezonu czy z 2 sezony temu. Rafa z Valencią rok temu tez ładnie grali, a nigdy nie widziałem dobrej akcji Evry z Youngiem.
» 21 sierpnia 2012, 13:37 #45
riv8: Rafael znowu na ławce? Oj coś m się wydaje, że głupio zrobił podpisując nowy kontrakt bo SAF na Brazylijczyka nigdy wyraźnie nie postawił, mimo, że jest najlepszy na prawej obronie. Fergusonowi wyraźnie coś w nim przeszkadza i chłopak sobie raczej nie pogra. Coś wogóle sir Alex zaczął ostatnio (2-3 sezony) uważać się za nieomylnego, czyżby jednak starość go dopadła?
» 21 sierpnia 2012, 11:57 #44
bartek: z fulhamem musimy wygrac
» 21 sierpnia 2012, 11:55 #43
Halas1234: Z Fulham :)
» 21 sierpnia 2012, 12:59 #42
Sanitarium: Dla mnie największym rozczarowaniem nie był Carrick w obronie a nieudolna gra Naniego, ani wrzutki z rogu mu nie wychodziły, ani podania w polu... jeden w miarę dobry strzał z dystansu to wszystko za co można go pochwalić (i pewnie zlinczują mnie fani portugalczyka :) ale taka prwada)
» 21 sierpnia 2012, 11:43 #41
brylaant14: De Gea
Rafael Vidic Carrick Evra
Valencia Kagawa/Cleverley Scholes Young
Rooney V.Persie

to mój typ na sobotę , koniecznie musi zagrać Rafael na prawej obronie a na skrzydle Valencia . nie wiem co ze środkiem będzie ale raczej Tom i Scholes, myślę,że po meczu z Evertonem zagra jednak Young , a V.Persie dostanie tym razem szansę od 1 minuty. na OT myślę,że będzie spokojnie 3-1 ;)
» 21 sierpnia 2012, 11:38 #40
Mirro: Rafael za Valencię. Carrick może grać na środku obrony, bo lepszej alternatywy tam nie mamy (chyba że traktujemy na poważnie Woottona, który ostatnie dwa lata spędził grając z ogórkami z niższych lig). Vidić solidnie zagrał z Evertonem, chociaż przez tą kontuzję zmizerniał - dawno nie widziałem, żeby Nemanja przegrywał pojedynki główkowe. Martwi mnie straszliwie Evra. W obronie niezbyt mu się chce wypluwać płuca, w ataku wręcz przeciwnie - ale bez rezultatów. Może wypróbować tego Buttnera? Nawet nie w zastępstwie Pata, ale wrzucić go na środek obrony? Poradzi sobie raczej nie gorzej od Carricka...
» 21 sierpnia 2012, 11:32 #39
gosc1234: haha wiesz ile Buttner ma wzrostu? haha to jak tak to może damy Naniego na środek obrony, albo Kagawe wtedy wszystkie główki nasze
» 21 sierpnia 2012, 12:13 #38
daCunha17: Carvalho gigantem tez nie jest :)
» 21 sierpnia 2012, 12:55 #37
sensi: W sumie nie ma sie co przejmować, Everton to cięzki rywal u siebie...
byle przetrwać te czasy z Carrickiem w obronie i będzie dobrze....
» 21 sierpnia 2012, 11:10 #36
TraN: To źle, bo wczoraj tylko jeden obrońca zagrał jak należy. Jeden z 2, którzy grali, dodajmy.
» 21 sierpnia 2012, 11:05 #35
zakrzak26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2012 10:53

Po raz kolejny SAF zbyt późno dokonał zmian... Ferdinand już mnie zaczyna denerwować bo znowu się rozsypał... Valencia, który robi świetną robotę na swojej nominalnej pozycji został postawiony do obrony zamiast postawić tam Rafaela... nie rozumiem dlaczego Nani zebrał już 40% waszych głosów za wczorajszy mecz, przecież zagrał fatalne spotkanie...
No niestety wczorajszy mecz pozostawia wiele do życzenia, mam nadzieję, że SAF przemyśli sobie wszystko na spokojnie i tym razem podejmie właściwą decyzję. Mój skład:
Bramka: De Gea,
Obrona: Rafael-Keane-Vidic-Evra,
Pomoc: Valencia-Kagawa-Scholes-Young
Atak: Rooney-Van Persie
» 21 sierpnia 2012, 10:52 #34
zakrzak26: Przepraszam bardzo ale nie wiem dlaczego w obronie widnieje nazwisko Keane.. Dziwna sprawa, w obronie zamiast Keane albo Carrick albo nie wiem ..
» 21 sierpnia 2012, 11:00 #33
slawekmatera: jakiego młodika??Wottona? widzieliscie co on grał w sparingach? gorzej niż Carrick, który notabene znów widze wśrod kibiców U-15 jest najgorszy nieważne jak zagra i pewnie bedzie jeszcze po zakończeniu kariery heh....wracając do tematu jesli mielibysmy dobrych obrońców na poziom ligi w rezerwach to nie bylo by transferow Jonsa, Smallinga. Choć może jak da Alex Wottona ten cos spiepszy to sie niektorzy FM-owcy zastanowią co piszą, tutaj nie ma 2 szansy a jak macie takie pojęcie o treningu jak Alex to zapraszam na kurs trenera w 2 lata cos zrobicie i wysyłac podania do United
» 21 sierpnia 2012, 10:38 #32
SEBEKMU11: Tak a może jeszcze obrona Valencia-Carrick-Cleverley-Young , czasami nie rozumiem decyzji SAFa , już wolał bym żeby jakiś młody zagrał a nie z Carrickiem na stoperze .
» 21 sierpnia 2012, 10:18 #31
dexon16: saf oszalał ...
» 21 sierpnia 2012, 10:13 #30
BeterTenJU: to kogo ma Ci tam dac..?;|
» 21 sierpnia 2012, 10:34 #29
Akwinata: Rafaela za Valencie chociażby?
» 21 sierpnia 2012, 10:44 #28
kajtekhgz: ile znawców, menadżerów i trenerów :) hahaha wszyscy się marnujecie tutaj :) Nie rozumie jak wy jesteście mądrzy od Sira Alexa brawo brawo może załatwicie mi gdzieś prace w Manchesterze jako asystent wasz :)
» 21 sierpnia 2012, 10:11 #27
sisinho: A co, Twoim zdaniem Valencia czy Carrick zagrali wczoraj dobrze?
» 21 sierpnia 2012, 10:15 #26
SEBEKMU11: SAF ma to do siebie że nie umie przyznać się do błędu i teraz będzie udawał że nic się nie stało i że niby obrona dobrze zagrała .
» 21 sierpnia 2012, 10:19 #25
GBest93: A co ma krytykować swoich zawodników , żeby stracili pewność siebie siebie i wiarę w umiejętności na tej pozycji ? . Mamy kontuzjogennych zawodników na obronie i nic z tym nie zrobimy , a także SAF nie jest cudotwórcą.
» 21 sierpnia 2012, 10:34 #24
Akwinata: SEBEKMU11 - dokładnie tak. Ferguson momentami zachowuje się jakby czuł się Bogiem i był absolutnie bezbłędny. Co jest oczywiście tylko jego urojeniem.
GBest93 - kontuzjogenny to nie to samo co podatny na kontuzje...
I owszem powinien skrytykować tych, którzy grali źle. Jak będzie ich chwalił to będzie jeszcze gorzej.
» 21 sierpnia 2012, 10:46 #23
VooperOutlaw: do AV7 nie mozna miec pretensji !! nie jego Wina ze nie mial parcia do Przodu ! wiesz dlaczego ? bo Nani kazda pilke ! doslownie albo zle odegral albo stracil i tak wygladalo spotkanie ! a co do obrony nie popelnil zadnego wiekszego bledu wiec o co chodzi ? zapamietaj jedno zeby obronca mogl sie podlanczac trzeba go odpowiednio wypuscic dac mu wolnej strefy tego Nani nie potrafil mu zagwarantowac ...
» 21 sierpnia 2012, 11:31 #22
sisinho: @VooperOutlaw

W pierwszej połowie tylko słupek a później David powstrzymali akcje w których zawodnicy Evertonu objechali Valencie kilka razy jakby był amatorem. Błędy popełniał, tylko Everton na szczęście ich nie potrafił wykorzystać.
» 21 sierpnia 2012, 13:35 #21
Fabio: Jak znowu Carrick będzie grał w obronie ,to de Gea będzie miał pełne ręce roboty !!
» 21 sierpnia 2012, 10:03 #20
erni93x: To ja chyba w takim razie nie oglądam. Niech Rafael zagra,może Wooton,nikt na obronie nie jest gorszy od Carricka,można dać mu szanse.
» 21 sierpnia 2012, 09:46 #19
sirPatton: Nie mogę :/ Fergi ma młodych obrońców a z nich nie korzysta. Zgadzam się z głosami które już padły że na prawej powinien grać Rafael. Według mnie chyba najlepiej by było jakby z Fulham zagrał taki skład:

De Gea - Rafael, Vidic, (Jakiś Młody), Evra* - Valencja, Carrick**, Young - Kagawa - Rooney***, Van Persi

*lub Buttner jeżeli podpisze umowę bo z Evertonem Evra nie zachwycił
** lub Fletcher o ile jest zdrowy
*** lub Rooney cofnięty za Van Persiego, w linii z Kagawą.

Mamy dobrych piłkarzy tylko coś ostatnio SAF nie umie ich do porządku ustawić. :(
» 21 sierpnia 2012, 09:27 #18
SapphirUnited: Everton zasluzenie wywalczyl zwyciestwo a Fellaini byl znakomity i nie przegral chyba zadnego starcia. Dobrze zaczac od porazki, ktora da kopa kazdemu w druzynie i ludzie zaczna grac jak nalezy. Everton wylaczyl naszych napastnikow i tylko moglismy zagrac do Evra, Valencia wiec nie bylo zagrozenia poniewaz nie mielismy nawet przewagi w ich polu karnym.

Nani zagral fatalnie, tyle lat spedzonych w United a moim zdaniem ten czlowiek sie cofa w rozjowu. Wybaczcie ale to jakies 20 spotkanie gdzie on tak samo beznajdziejnie wykorzystuje kazde dosrodkowanie. Zawsze na 1 obronce i wybicie.. po prostu nie moglem na to patrzec. Stawiam na to, ze Rafael podpadl Alexowi i dlatego nie gra bo innego powodu nie znalazlem. Robin nie byl pod pilka w ogole jak Rooney, szczerze chcialbym zobaczyc Welbecka i RVP w nastepnym ataku United. De Gea przechodzi sam siebie i robi wrazenie najszybciej reagujacego czlowieka na ziemi. Kagawa zagral b dobrze, kombinacyjnie ale nie mial z kim tego zgrac.

Moim zdaniem SAF przegral mecz.
» 21 sierpnia 2012, 09:24 #17
ciawa: a tak z innej beczki... gra ktos w fantasy liga na wp albo fantasy premierleague ? ;)
» 21 sierpnia 2012, 09:04 #16
Kris91: ja gram
» 21 sierpnia 2012, 09:36 #15
Kris91: w fantasy premier league
» 21 sierpnia 2012, 09:37 #14
monnie: proooszę nieeeeeee...
zgadzam się z kimśtam na dole, niech weźmie jakiegoś młodzika do obrony + Rafael i będziemy w domu.
» 21 sierpnia 2012, 08:57 #13
Adamczik: Carrick już dawno powinien pójść w cholerę z MU. Nie wiem po, co go jeszcze SAF trzyma. Decyzja o wystawieniu go na obronie wczoraj była tragiczna. Przez niego straciliśmy tę bramkę. Lepiej gdyby w obronie zagrał Rooney, a w ataku RVP, wtedy byłby chociaż remis.
» 21 sierpnia 2012, 08:55 #12
monnie: Carrick wystąpił gorzej na POZYCJI, NA KTÓREJ NIE POWINIEN GRAĆ i chcesz się go pozbywać? gratuluję.
» 21 sierpnia 2012, 08:58 #11
eryk123: to juz nie lepszy na srodek by byl Wotton
» 21 sierpnia 2012, 09:26 #10
PLDan11: No jak to tak? Człowiek ma się uczyć na błędach, a nie je powielać i to w tak perfidny sposób. Rafael musi zagrać na prawej, a do środka lepszy by był nawet młodzik. Albo niech SAF kogoś wypożyczy na te pół roku...
» 21 sierpnia 2012, 08:48 #9
kaplan130: Po pierwsze na prawej obronie powinien zagrac Rafael a Valencia na prawym skrzydle zamiast Naniego, ktory we wczorajszym meczu nie wniosl do gry nic wielkiego.
» 21 sierpnia 2012, 08:44 #8
Kris91: Aż mnie ciarki przeszły jak przeczytałem tytuł... No ale cóż - wierzę w nich!!
» 21 sierpnia 2012, 08:33 #7
crupek: Wczoraj Pan Rafał Nahorny dał trafny komentarz. „Gdy Fulham przyjeżdżało po serii zwycięstw na Old Trafford, zawsze kończyło się to tak samo. 2-0. Dziękujemy. Wracamy do domu” :)
Wierzę w chłopaków i w SAFa i myślę, że 2-0 dla nas jest realne.
Wolałbym zamiast Antka na PO Rafaela, a zamiast Naniego właśnie Antka. Do tego Cleverley wypada i wchodzi Anderson, a za Scholesa wchodzi Giggs ;)
Mój prowizoryczny skład na Fuhlam:
Rooney-Van Persie
Valencia-Giggs-Anderson-Kagawa
Evra-Carrick (może Evans zdąży)-Vidic-Rafael
De Gea
» 21 sierpnia 2012, 08:32 #6
SYSTEM: Czyli co znów strata pkt Fantastycznie .... ahh
» 21 sierpnia 2012, 08:21 #5
SqUaRe: może trochę wiary :/
» 21 sierpnia 2012, 13:13 #4
liaam: A Rafael ?? Będzie w obronie lepszy niż Valencia a z kolei on będzie lepszy niż Nani w pomocy...
» 21 sierpnia 2012, 07:45 #3
Yon: Nie chcę się czepiać, ale czy nie lepiej byłoby zmienić ustawienie na np. 3-5-2? Trzech prawdziwych obrońców powinno zagrać lepiej niż dwóch oraz skrzydłowy i pomocnik... Mam jednak nadzieję, że SAF wie co robi i udowodni wszystkim, że ta taktyka ma sens.
» 21 sierpnia 2012, 06:38 #2
waldir10: Yon, Yaankes...

nie obrazcie sie ale zmienic system to mozna w Fifie lub PESie, a nie prawdziwych meczach ligowych.

Grajac takim systemem-zmienia sie sposob gry calej druzyny, bo wtedy obrona i pomoc jest odpowiedzialna o zupelnie cos innego (srodkowi graja inaczej, a skrzydlowi musza zap*lac w tylach).

Poza tym grac 3 obroncami trzeba umiec - i tych obroncow przede wszystkim miec!
Grajac systemem z 3 obroncami - potrzeba zatem najpierw 3 prawdziwych solidnych obroncow, a nie "cofnietych skrzydlowych" rozciagajacych gre i wlączajacych sie do ofensywy (jak Rafael, Evra czy farbowany Valencia).
(sposob jaki gra sie 3 obroncami pokazuje Juventus lub Napoli, gdzie 3 obroncow tworza praktycznie stoperzy, a boczni pomocnicy (lub cofnieci pomocnicy) graja odpowiedzialnie w tylach.

My na pozycji 2 stoperow mamy braki 4/5 i Vidica (ktory nie tak dawno wrocil, choc na szczescie jakos sobie radzi).
W cudzyslowiu "mamy zatem 1 stopera, a potrzeba do tego systemu 3".
Druga rzecz to to ze ani Young, Nani czy Welbeck nominalnie nie sa ograni w grze def. wiec jak mieli by byc wracającymi pomocnikami (jak Maggio(napoli) czy Lichsteiner(juve))?
dodam tylko, ze w takim systemie takze i srodkowi pomocnicy graja w zupelnie innym stylu.

rozumiem wasz zal i sam nad tym ubolewam, bo Valencia powinien byc nie do wygryzienia na prawym skrzydle, a Carrick lepiej gra w srodku pom niz obronie.
W tej chwili jednak nie mozna nic zrobic... mlodzi sa zbyt niedoswiadczeni, kupowac nie ma sensu (za pozno, a zreszta bylby przesyt kiedy wszyscy wyzdrowieja. Jedynie mozna byloby kupic alternatywe dla Evry).
» 21 sierpnia 2012, 17:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.