Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson ustąpi ze stanowiska za dwa lata

» 19 sierpnia 2012, 19:19 - Autor: matheo - źródło: Mail on Sunday
Sir Alex Ferguson zaczyna powoli myśleć o zasłużonej emeryturze. Jak donosi Mail on Sunday Szkot ustąpi ze swojego stanowiska za dwa lata.
Ferguson ustąpi ze stanowiska za dwa lata
» Sir Alex Ferguson jest przekonany, że dostanie zgodę od rodziny Glazerów na zakup kolejnego piłkarza
Przed odejściem sir Alex zamierza zbudować silną drużynę, której filarami mają być Wayne Rooney i sprowadzony w tym tygodniu Robin van Persie.

Menadżer Manchesteru United był bardzo zdeterminowany, aby sprowadzić na Old Trafford holenderskiego napastnika. Ferguson osobiście dzwonił do Arsene'a Wengera, by przekonać go do sprzedaży Van Persiego.

Szkot do wydania dużych pieniędzy musiał nakłonić również rodzinę Glazerów. W Manchesterze United nie brakowało bowiem osób, które odradzały Fergusonowi transfer Van Persiego.

– Alex będzie menadżerem jeszcze tylko kilka lat, więc właściciele dali mu, to co chciał, a chciał Van Persiego – mówi na łamach Mail on Sunday anonimowy informator.

Transfer Holendra nie musi być ostatnim, którego tego lata dokona sir Alex Ferguson. Szkot rozważa złożenie oferty za Leightona Bainesa z Evertonu. Klub z Goodison Park wycenia swojego piłkarza na 17 mln funtów.

– Jest jeszcze jedna pozycja, której przyglądamy. Tego lata wydaliśmy już sporo pieniędzy, ale jestem przekonany, że rodzina Glazerów zgodziłaby się na transfer, jeśli bym o to ich poprosił – mówi sir Alex.


TAGI


« Poprzedni news
10 lat Rooneya w Premier League
Następny news »
Zapowiedź: Everton vs Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (121)


przemek98: Guardiola na następce??
» 22 sierpnia 2012, 22:19 #117
99iw: David Moyes
» 20 sierpnia 2012, 18:39 #116
simix: ja myślę zę SAF tak samo jak buduje już skład na lata , tak samo już ma wybranego swojego następce , jak dla mnie to będzie ktoś z jego asystentów być może Mike Phelan .
» 20 sierpnia 2012, 17:21 #115
Klimaa: Phelanowi brak charyzmy do prowadzenia zespołu ale za to jest dobrym asystentem.
» 20 sierpnia 2012, 23:46 #114
Pablo9121: na pewno ciężki będzie początek bez SAFa , ale myśle że poradzimy sobie przecież mamy bardzo dobry zespół. A jest też taka możliwość że to kolejna plotka o odejściu sir Alexa , nie ukrywam że chciałbym żeby tak było a jeśli odejdzie to trudno będzie sobie wyobrazić Man United bez niego..
» 20 sierpnia 2012, 16:10 #113
HouseII: "Anonimowy informator" :D
Już kilka razy dziennikarze wysyłali SAFa na emeryturę a on dalej jest trenerem. I nie chcę mi się wierzyć, że już za dwa lata ma skończyć.
» 20 sierpnia 2012, 16:03 #112
devilfan88: Harry "Droopy" Redknapp
» 20 sierpnia 2012, 13:02 #111
HouseII: on jest parę lat młodszy od sir Alexa. Za długo by u nas nie pociągnął, chociaż przyznam, że facet zna się na swoim fachu.
» 20 sierpnia 2012, 16:01 #110
Fabio: Nie dość ,że jest niewiele młodszy od szkota ,to jeszcze ciągle ma problemy zdrowotne !!
Beznadziejnie nieprzemyślana kandydatura !!
» 21 sierpnia 2012, 01:15 #109
Titto: A może Alan Pardew? W Newcastle odwalił kawał dobrej roboty i dzięki temu teraz "Sroki" zaliczają się do grona potentatów Premier League.
» 20 sierpnia 2012, 12:52 #108
realinho2: mi jako fanowi realu , trudno jest wyobrazić sobie MU bez Fergusona .
No ale cóż kiedyś to musi nastąpić ;D
» 20 sierpnia 2012, 12:50 #107
BAX222: Trudno wyobrazić sobie United bez Fergusona
» 20 sierpnia 2012, 12:41 #106
wojtix: Ale wy pieprzycie :P

Za 2o lat widzę to tak...


90 letni staruszek zasiada na ławce trenerskiej Manchesteru United robiąc suszarkę 59 letniemu Giggs'owi, który zmarnował karnego :P
» 20 sierpnia 2012, 12:21 #105
vip14: Jeśli spekulacje mediów się sprawdzą to będę zasmucony, bo drugiego tak doskonałego trenera jak Sir Alex Ferguson nie ma i nie będzie :(
» 20 sierpnia 2012, 12:09 #104
emailsnr1: Ja bym chętnie widział Mourinho, ale jeszcze chętniej Jurgena Kloppa. Znakomity trener, który z przeciętniaków zrobił mistrzów Niemiec i obronił z nimi tytuł. Ciekawe jakby sobie poradził w MU.
» 20 sierpnia 2012, 11:22 #103
Titto: Dwa ostatnie sezony Borussi w Bundeslidze to faktycznie fenomen. Jeszcze te transfery - jakby ktoś powiedział trzy lata temu , że taki Piszczek będzie prowadził Borussie do dwukrotnego mistrza niemiec, pucharu niemiec, to by go wyśmiali. Jeśli Borussia w nadchodzącym sezonie potwierdzi klasę w europejskich pucharach (BTW ostatni występ Borussi w LM nie był godny najlepszej drużynie ligi niemieckiej) brałbym go z pocałowaniem ręki.
» 20 sierpnia 2012, 12:39 #102
kalek87: Kiedyś to musi nastąpić niestety. Ja ogólnie nie wyobrażam sobie United bez SAFa
» 20 sierpnia 2012, 10:26 #101
Krzyzu: Jednego możemy być pewni, że wybór nowego trenera będzie jedną z najważniejszych decyzji w dziejach Manchesteru. Trzeba będzie wybrać trenera z wielkimi umiejętnościami i takiego, który sprosta olbrzymiej presji - będzie musiał się mierzyć ze swoimi legendarnymi poprzednikami, Fergusonem oraz Busbym.
» 20 sierpnia 2012, 09:47 #100
chicharito111: Jak wy chcecie tutaj takiego Mourinho ? DO WIELKIEGO MU !!
Na trenerce się zna owszem jednak jego zachowanie nie przystaje aby zostać trenerem diabłów ...
Jak za dwa lata to mam nadzieję że OLE będzie kontyynuować może przy boku Phelana a później jeżeli coś by nie wypaliło to Giggsy lub Scholes.
Żaden Moyes itp !! KTOŚ Z WEWNĄTRZ KLUBU !!
» 20 sierpnia 2012, 09:38 #99
nomati666: Prawda. Mimo to, że Mourinho jest świetnym trenerem, to nie wyobrażam sobie jego zachowania na Old Trafford. Byłoby mi wstyd. Wolę Ole albo Bielsę. A najbardziej wolę, żeby SAF nigdy nie odchodził.
» 20 sierpnia 2012, 09:45 #98
elpajaco93: Skad wiesz jakim managerem bedzie scholes czy giggs?? To jest kupowanie kota w worku! Mozna by bylo dac jedemu z nich szanse jezeli SAF by im pomagal przez jakiks czas ale tak nic pewnego. Jedna pewna zaleta to ta ze Giggs czy schole nie musieli by sie tak bic z legendom SAFa jak np Murinho czy kto inny.
» 20 sierpnia 2012, 10:52 #97
lecho: Bzdura, nikt z wewnątrz klubu na ten moment nie poradzi sobie z przebudową United po SAF-ie. Nie zdajemy sobie sprawy, jak wielkie wyzwanie to będzie - Sir Alex prowadzi Manchester od 27 lat. Trener-debiutant tego nie uciągnie, a Ole na tym poziomie by debiutował. Nie ma lepszej osoby na przejęcie United od SAF-a, niż Mourinho. Niech choćby potrenuje Diabły przez 2-3 sezony z Ole lub Giggsem w roli asystenta, a potem sensowna zmiana warty.
» 20 sierpnia 2012, 11:00 #96
chicharito111: właśnie oto chodzi ... po co nam trener na 2-3 lata ? Jeszcze gbur bez przesady !! Żaden Mourinho niech zostanie w Realu idealnie tam pasuje .
Ole przez te 2 lata nabierze jeszcze doświadczenia więc spokojnie może przejąć schede po SAFie .
Gdzie ty potrzebujesz przebudowę ? Tylko ktoś kto będzie miał "Diabły " w sercu .
» 20 sierpnia 2012, 11:14 #95
sisinho: "Ole przez te 2 lata nabierze jeszcze doświadczenia więc spokojnie może przejąć schede po SAFie ."

Tak tak, 2 lata jako asystent bądź pierwszy trener średniego klubu jakim jest Molde to za mało na taki klub jak United. Ole mógłby być ale za co najmniej 10 lat, jak wygra coś z lepszą drużyną w lepszej lidze.
» 20 sierpnia 2012, 20:16 #94
oldtrafford: Sir Alex to trener jedyny w swoim rodzaju nie ma takiego drugiego na świecie wybór godnego następcy będzie ogromnym wyzwaniem dla Manchesteru United.Obecnie jest wielu dobrych , młodych szkoleniowców tylko kto da radę przejąć pałeczkę po wielkim Sir Alexie ?
» 20 sierpnia 2012, 09:13 #93
nyczu7: Ja myślę że z tych o to trenerów SAF wybierze następce...
Guardiola,Mou,Moyes,Phelan i właśnie Ole,takie mam przeczucia;)
Ale Piłka bez SAFa to juz nie bedzie to samo;( bede ryczał za SAFem chyba z miesiac bez przerwy;( I Love You SAF!! Najlepszy trener na świecie!!
GGMU!!
» 20 sierpnia 2012, 08:46 #92
VooperOutlaw: na 90% jestem przekonany ze to bedzie ktos z tej dwojki Jose Murinio , Redkamp . Ten pierwszy glosno mowi o przejecie United juz od paru lat ... a ten drugi to naprawde samemu Alexowi zaimponowal jak zbudowal Tottenham chwalil go juz nie raz ! :)
» 20 sierpnia 2012, 09:19 #91
monnie: Redknapp, nie Redkamp xD
» 20 sierpnia 2012, 11:23 #90
chicharito111: tak może jeszcze Kasperczak albo Smuda ... najlepiej znależć kogoś kto będzie z nami na lata a nie kilka sezonów
Idealny kandydat OLE
» 20 sierpnia 2012, 12:16 #89
Edge17: Ech decyzję o odejściu Fergusona odczuje na pewno bardzo mocno każdy kibic Manchesteru United. To będzie dla nas wielka strata ale jeszcze większa dla całego futbolu
» 20 sierpnia 2012, 02:31 #88
Leg1oN: powiem szczerze.. nie potrafię sobie wyobrazić MUFC bez SAFa.. z nim zacząłem kochać ten klub.. na pewno gdy jego zabraknie ta miłość nie ustanie..
» 20 sierpnia 2012, 01:35 #87
murD: Ole Gunnar Solskjaer... moze prowadzi maly klubik w norwegii ale moim zdaniem robi tam swietna robote a do tego bylby jakims nastepca mysli szkoleniowej SAF'a
» 20 sierpnia 2012, 00:26 #86
Diabelred: nie koniecznie byc moze Ole ma swoja wlasna nowa wizje :), juz predzej takowym nastepca bylby asystent SAFa
» 20 sierpnia 2012, 01:25 #85
kocio10: Ja mówie, tylko Phelan.
» 20 sierpnia 2012, 09:44 #84
trikos: Nikt nie pomyślał przypadkiem o Royu Keane ? Keano byłby naprawde charyzmatyczna postacią na ławce swojego ukochanego klubu myślę że bardziej pasujący od "zabójcy z dziecięcą twarzą" :)
» 19 sierpnia 2012, 23:40 #83
SqUaRe: może piłkarzem był świetnym ale menadżerem to raczej średnim
» 20 sierpnia 2012, 00:01 #82
Michu97: lepiej żeby SAF nie odchodził a jak ma już odejśc to zastąpic go może jose mourinho
» 19 sierpnia 2012, 23:25 #81
SqUaRe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2012 23:58

Jose Mourinho? on by się nie sprawdził w MU bo "The Special One" a SAF to dwaj zupełnie inni trenerzy, SAF preferuje młodziutkich piłkarzy którzy się później rozwijają i są sprzedawani/wprowadzani do podstawowego składu np. Cleverley, Powell lub lata temu Scholes, Beckham.A Mou woli piłkarzy "gotowych" np. CR7, Xabi Alonso itd. których kupuje za grube miliony wkłada do składu i ma na jakieś 3-4 lata. W United ta metoda by się nie sprawdziła ponieważ my najzwyczajniej nie mamy pieniędzy. :/
» 19 sierpnia 2012, 23:57 #80
micsie03339: @SqUaRe
Mourinho w Porto zbudował drużyne bez wielkich transferów,a CR7,Xabiego zafundował mu Perez po tym jak wrócił na stanowisko prezesa ....
» 20 sierpnia 2012, 08:55 #79
monnie: @Square dlatego, że mamy mniejszy budżet poprowadzenie naszej drużyny byłoby dla Mourinho sporym wyzwaniem (które z resztą lubi).
» 20 sierpnia 2012, 11:30 #78
karik: Az sie boje co bedzie, kiedy SAF odejdzie :( ale chyba kazdy kibic MANUTD tak ma
» 19 sierpnia 2012, 23:11 #77
RooneyMU: Jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak zwalniamy trenera za złe wyniki. A w większości przypadków taki dzień nastaje. Jest mało wyjątków a dwukrotnie nic się nie zdarza.(przypadek Fergusona)
» 19 sierpnia 2012, 22:47 #76
listek007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2012 22:05

Myślę że dłużej niż 2 lata pociągnie, a ta informacja jest niesprawdzona.
» 19 sierpnia 2012, 22:04 #75
mikeey: Guardiola , albo nikt :) . Ale najlepiej by bylo zeb SAF nie odchodzil : ).
» 19 sierpnia 2012, 22:00 #74
Diabelred: heh niech ten twoj Guardiola najpierw udowodni swoja prawdziwa wartosc prowadzac takie Porto czy jakiegos sredniaka z La Liga :)
» 19 sierpnia 2012, 22:07 #73
listek007: Jaki Guardiola, daj spokój człowieku. Gość dostał gotową drużynę, kogoś tam kupił, może naopowiadał bajek, a oni i tak grali swoje. Przy Jose ten gość jest marnym trenerem.
» 19 sierpnia 2012, 22:52 #72
monnie: błagam... niech ten człowiek nie niszczy stylu gry naszej drużyny. Jak nasi zaczną 5minutowe klepki, to 30 milionów fanów MU na całym świecie momentalnie zaśnie.
» 20 sierpnia 2012, 11:32 #71
Diabelred: Co do Guardioli to watpie aby do nas zawital,predzej juz wroci do Barcelony;p,choc kto wie ;),moze SAF i zarzad pomysleliby sobie ze Pep moglby z Barcelony zrobic druga Barcelone (choc o styl grania,nie aktorstwo ;p);D
» 19 sierpnia 2012, 21:55 #70
FanUnited69: "mógłby z Barcelony zrobić drugą Barcelone" to chyba miało być tak "Mógłby z ManUTD zrobić drugą Barcelone ..." ;p
» 19 sierpnia 2012, 22:02 #69
Diabelred: nom fakt pozniej po przeczytaniu 2 raz widzialem blad ale opcja edytuj znika chyba juz po 30 sek. :),ale i tak wiadomo o co biega :D
» 19 sierpnia 2012, 22:05 #68
Diabelred: Na ta chwile jedynym trenerem ,ktory moze zagwarantowac nam puchary i pozycje jaka mamy w Anglii jest Jose Mourinho!!,Mam nadzieje ze to wlasnie on obejmie stery po SAFie.Oby tylko nowym trenerem nie byl Ole ;d.Chociaz cos czuje,ze stery obejmie asysten SAFa,tak jak to mialo miejsce w Barcelonie..
» 19 sierpnia 2012, 21:50 #67
ashley18: Ja bym sie wcale nie zdziwił jakby następcą Fergiego został Mike Phelan, którego właśnie wprowadza w drużynę i on sam wie jak ona funkcjonuje.
» 19 sierpnia 2012, 21:35 #66
FanUnited69: Ja widzę tylko jednego trenera ,który mógłby godnie zastąpić nam SAFa ,a jest nim Jose Mourinho. To jest najlepszy trener zaraz po Sir Alexie na świecie.
» 19 sierpnia 2012, 21:25 #65
Man10Utd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2012 21:29

Zgadzam się Mourinho jest bardzo dobrym trenerem ale nie sądzę żeby opuścił Real Madryt
» 19 sierpnia 2012, 21:29 #64
Diabelred: Man Jose zmienia kluby jak rekawiczki ;) takze jak naday sie okazja aby byc trenerem MU,napewno z niej skorzysta.Sam zreszta kiedys mowil ze chcialby trenowac United. ;)
» 19 sierpnia 2012, 21:33 #63
Man10Utd: Diabelred - skoro tak to według mnie jest to godny następca Sir Alexa Fergusona
» 19 sierpnia 2012, 21:37 #62
Diabelred: tylko nie bardzo orientuje sie co do jego kontaktu,cos slyszalem,ze niby nowy niedawno podpisywal,pytanie na jak dlugo :S
» 19 sierpnia 2012, 21:40 #61
FanUnited69: Ja słyszałem że Jose ma klauzule w kontrakcie że jakby ManUTD złożyło ofertę to on jest zwolniony z tego kontraktu ,ale nie jestem pewny.
» 19 sierpnia 2012, 21:46 #60
Diabelred: Fan fajna ta klauzula :D
» 19 sierpnia 2012, 21:51 #59
Fabio: Mourinho ma klauzulę w kontrakcie ,że po każdym zakończonym sezonie jeśli zechce to może odejść i Real ,oraz Perez NIC na to będą mogli poradzić.
Tzw. " klauzula United "
Chyba wszyscy oceniają Mourinho przez pryzmat Chelsea ,co jest kompletnym KRETYNIZMEM !!
Pamiętajcie ,że w FC Porto Jose w cale nie robił jakiś gigantycznych transferów ,tak samo jak w Interze i obecnie w Real'u. Portugalczyk sprowadza potrzebnych mu graczy dopóki nie ma 2 zawodników tak samo dobrych na każdą pozycję !!
W FCC to Abramowicz ,napierał na transfery niektórych zawodników pomimo ,że sam Jose ich w cale nie potrzebował ( np. Sevczenko ) i dlatego się pożarł z Mourinho ,w pewnym momencie. Po zwolnieniu Jose z FCC było o tym dość głośno.
W tym momencie Jose jest JEDYNYM godnym i odpowiednio doświadczonym trenerem ,który mógłby z miejsca zastąpić sir Alex'a. Poradził Sobie i odniósł sukcesy w 4 mocnych ligach i na arenie europejskiej z 2 klubami. Więc dla Mnie lepszej rekomendacji mieć nie można.
» 21 sierpnia 2012, 01:12 #58
karliksen: moim zdaniem klub powinien prowadzić , ktoś związany z klubem , kto zna ten zespół typu Solskjaer
» 19 sierpnia 2012, 21:22 #57
qqmejker: Zgadza się, w Molde radzi sobie dobrze a United sam zna bardzo dobrze.
» 19 sierpnia 2012, 21:36 #56
Diabelred: Tia i stalibysmy sie wtedy zwyklym sredniakiem,przyklad Daglish wieloletni gracz tego klubu....Z czego Daglish juz chyba byby lepszyl ,poniewaz on juz posiada dosw PL.
» 19 sierpnia 2012, 21:37 #55
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2012 21:44

heh qqmejker tylko prowadzenie Molde a United,to zupelnie inna bajka ;).Skoro tak dobrze sobie radzi to czemu jego Molde odpadlo juz w 3 rundzie LM ;)
» 19 sierpnia 2012, 21:42 #54
Adii07: te doświadczenie Dalglisha jest ogromne,, wyrzucony z Looserpoolu i jeszcze ma głupia corke :P
» 19 sierpnia 2012, 22:32 #53
Diabelred: Adi a skad wiesz ze ma glupia corke :)?
» 19 sierpnia 2012, 23:01 #52
chester123: Jeśli Harry Rhednap będzie w tym czasie wolny, to właśnie w nim upatruję następce.
» 19 sierpnia 2012, 21:08 #51
gorzky: Co prawda Redknapp to świetny trener, lecz z racji wieku raczej nie zostanie on następcą SAFa. Jest on tylko 6 lat młodszy od Szkota i na długo by nie przyszedł.
» 19 sierpnia 2012, 21:31 #50
Vamper: Jesli chodzi o moich kandytatow: Mourinho, Solskjaer, Pardew, Moyes, Redknapp, Giggs.
» 19 sierpnia 2012, 21:07 #49
Roo543212: " Przed odejściem sir Alex zamierza zbudować silną drużynę "
łza się zakręciła, nie wiem czemu akurat tu...
» 19 sierpnia 2012, 21:04 #48
janisjunior: Tylko Ole Gunnar Solskjaer może być następcą SAF'a.

Polecam obejrzeć dokument MUTV :

Ole Gunnar Solskjaer - Gunning For Glory
» 19 sierpnia 2012, 21:02 #47
Diabelred: czemu niby tylko on ?
» 19 sierpnia 2012, 21:41 #46
janisjunior: zobacz ten dokument, to będziesz wiedzieć :)
» 20 sierpnia 2012, 00:23 #45
Kjebab: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2012 20:59

Najlepszym następcom będzie Alan Pardew !!
» 19 sierpnia 2012, 20:59 #44
DarkTwistedRoni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2012 20:29

Sam Sir Alex stwierdził że jego następca to bd doświadczony szkoleniowiec.
W moim przekonaniu jeśli SAF odejdzie w przeciągu najbliższych 3 lat, to United już pewnie teraz szykują nowego trenera. Taka operacja musi trochę trwać.
Kandydatów jest kilka, Mourinho, Bielsa, Moyes ...
Ja jednak marzę o trenerze który bd kontynuował filozofię SAFa, a United zachowa swój obecnie kształt :) Za to większość pokochała ten klub.
» 19 sierpnia 2012, 20:29 #43
nomati666: Jestem za Bielsą. Nikt nie zastąpi SAF'a ale Bielsa to prawdziwy pasjonat i fanatyk futbolu, i bez transferów potrafi wyciągnąć drużynę na wyżyny. A jakby miał takie możliwości jakie stwarza największy klub świata, to pokazałby umiejętności.
» 19 sierpnia 2012, 21:06 #42
DarkTwistedRoni: zgadzam się:)
» 19 sierpnia 2012, 21:18 #41
Diabelred: Dark jedyna osoba,ktora kontynuowalaby filozofie SAFa moze byc tylko jego asystent ;),choc i tak niewiadomo czy nie chcialby zmienic naszej filozofii..
» 19 sierpnia 2012, 22:03 #40
RockyMU: Po co 28 letni Baines?Pogra tu 3-4 lata i odejdzie,bez sensu.Rafael ma 22 lat i według mnie gra dobrze,ale faktycznie w przypadku kontuzji jest licho.

Ja bym wolał już tego Eriksena,bo kto ma w MU rozgrywać ? Carrick?Hahhaa.Albo Kagawa który będzie grał chaotycznie jak Park i przewracał się o własne nogi...
» 19 sierpnia 2012, 20:24 #39
Krystiano98: A myślisz że po co jest w United Kagawa?

A co do Rafaela to on gra na prawej stronie.
» 19 sierpnia 2012, 20:53 #38
erkol79: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2012 20:53

rockymu@
ty chyba nie wiesz co mowisz
» 19 sierpnia 2012, 20:53 #37
FanUnited69: RockyMU co ma Baines do Rafaela ? Rafael to jest prawy obrońca a Baines to lewy więc nie wiem o co ci chodzi. W razie kontuzji Rafaela to od biedy mamy Phila , Crisa i Antosia . Tobie chyba chodziło o Evre bo on to ma zmiennika jednego i to jeszcze nominalnego środkowego obrońcę a mianowicie Evansa więc na lewą stronę przydało by się kupić ale nie Bainesa. Moim marzeniem jest zobaczenie w koszulce United Jetro Willemsa. To jest prze kozak a ma tylko 18 lat. Już zdążył zadebiutować w reprezentacji Oranje i zostać czołowym obrońcą PSV. Według mnie drzemie w nim ogromny potencjał i gdybyśmy się zdecydowali się go kupić to byłby tańszą opcją od Bainesa .
» 19 sierpnia 2012, 21:14 #36
jarasek1991: popieram, Jetro Williams jest to bardzo dobra opcja! Mlody, a juz bral udzial w wielkim trueniju pilkarskim, podstawowy zawodnik PSV, a to juz o czyms swiadczy. Mysle, tez ze bylby znacznie tanszy od Bainesa
» 19 sierpnia 2012, 21:42 #35
Diabelred: ooo czyli widze ze jednak hejterzy Kagawy porownujacy jego do Parka jesze nie wymarli:) , a juz myslalem ze wszyscy zmienili oboz widzac gre Kagawy podczas tourne :)
» 19 sierpnia 2012, 22:00 #34
wlodekzlc: BAINES !
» 19 sierpnia 2012, 20:14 #33
Leonardo: Osobiście to kupiłbym jakiegoś typowego defensywnego pomocnika, który by trawę gryzł... A Kagawa albo Carrick(może i Anderson?) mogliby grać bardziej ofensywnie w środku.;p
» 19 sierpnia 2012, 19:47 #32
zizu90: Carrick ofensywnie? Przecież jemu jest bliżej do obrońcy niż ofensywnego pomocnika ostatnio. Na defensywnego jest zajeb!sty i nie ma co kombinować. Ewentualnie kogoś kto by z nim rywalizował
» 19 sierpnia 2012, 20:25 #31
FanUnited69: Ja mam dwóch kandydatów do gry w United na tej pozycji a są to Kevin Strootman i Yohan M'Vila . Obydwaj godnie zastąpili by Carricka w razie kontuzji albo w momencie kiedy grałby z przymusu w obronie.
» 19 sierpnia 2012, 21:20 #30
Diabelred: ja bym chcial De Jonga ten to by gryzl trawe ;p ,szansa na sprowadzenie go jest bo niby City ma sprowadzic de Rossiego ;p
» 19 sierpnia 2012, 22:13 #29
FanUnited69: Diabełred sory ale ja w United nie chcę widzieć żadnego gracza city :)
To już wolę żeby United Pepe ściągnęło chociaż to jest nie realne.
» 19 sierpnia 2012, 23:22 #28
Diabelred: FanUnited to masz pecha ;p, juz jeden jest a zwie sie Veseli i jest obronca,ktory byc moze za kilka lat bedzie grac u nas w podstawie :]
» 19 sierpnia 2012, 23:39 #27
Leonardo: zizu90 patrząc na to, że naszym środkowym pomocnikom lubią się przydarzać kontuzje w tym samym czasie to Carrick mógłby grać ofensywnego przy dobrym defensywnym.;p Dodam, że patrząc na to ile meczów do rozegrania chcemy to dwójka środkowych defensywnych na wysokim poziomie by się przydała... Marzy mi się taki syn od Roya z jego charakterem i umiejętnościami.;p

FanUnited69 co do twoich kandydatów to Strootman myśle, że się nada.;p Tylko nie wiem czy Yohan czy może ci o Yann chodziło?;p Yann też byłby dobry a Yohan to nie wiele wiem o nim... ;p
» 20 sierpnia 2012, 00:19 #26
demektczew: Nie widze innego trenera, który jest godzien zastąpić tak wspaniałego trenera jak on.
» 19 sierpnia 2012, 19:45 #25
Macheda94: ja widze nawet 3 :)
Giggs 1
OGS 2
i Nevile 3 :)
» 19 sierpnia 2012, 19:46 #24
Rooni: Macheda94- to, że mają doświadczenie na boisku nie znaczy, że będą dobrymi trenerami klubów na tak wysokim szczeblu. Mourinho jeśli się nie mylę to nigdy nie grał profesjonalnie w piłkę jako zawodowiec, a trenerem słabym nie jest.
» 19 sierpnia 2012, 20:03 #23
remass666: Ja tez nie widze..bedzie naprawde ciezko znalesc kogos wlasciwego..nastepca,oprocz doswiadczenia,haryzmy i wizji gry,bedzie musial miec los cojones..Niech SAF zostanie jak dlugo tylko zdrowie pozwoli...to dzieki niemu pokochalem United.
» 19 sierpnia 2012, 20:03 #22
KristeX: Pep Guardiola ;>
» 19 sierpnia 2012, 20:07 #21
freestyler7: A nasz morderca o twarzy dziecka ? :)
» 19 sierpnia 2012, 20:14 #20
gosc1234: Bielsa, Bielsa, Bielsa :P na razie Ole jest za młody mógłby posiedzieć jako asystent Bielsy i nabracv doświadczenie :)
» 19 sierpnia 2012, 20:20 #19
listek007: Ja widzę tylko Jose Mourinho. Charyzma, umiejętności, gwarancja sukcesów. Jakby jeszcze chciał zostać na dłużej byłoby cudownie, a on sam mówił jak bardzo ceni Manchester United.
» 19 sierpnia 2012, 20:28 #18
AgentP: @KristeX

Guardiola po paru latach w barcelonie powiedział, że ten klub mu się znudził, a United trzeba trenera na kolejne 25 lat, On takim nie będzie, jak ma odejść po 3-4 sezonach, to niech idzie do City...
» 19 sierpnia 2012, 20:29 #17
zizu90: Ja bym był za Mourinho - tylko że to ryzykowne i raczej nierealne. Ale jak dla mnie nie ma lepszego trenera.

Pozatym to musi być ktoś z charyzmą jak remas napisał- musi przyćmić takie osobistości jak Rio
» 19 sierpnia 2012, 20:29 #16
KristeX: po czesci masz racje co do Guardioli.
» 22 sierpnia 2012, 21:24 #15
TraN: Anonimowy informator :)
» 19 sierpnia 2012, 19:35 #14
RudyDiabel: Dokładnie, to jest klucz do interpretacji tego newsa :)
» 19 sierpnia 2012, 19:54 #13
tamis: RvP przyszedł w tym roku i jeszcze zostanie legendą MU.
Już wiemy skąd się wzięło tyle transferów.
Przez kolejne dwa lata (a chciałbym, aby było ich więcej) myślę, że SAF będzie starał skompletować drużynę idealną, która na wiele lat stanie się potęgą w światowym futbolu. Nie dziwię się, że chciał ściągnąć Hazarda, bądź Lucas'a, ponieważ są to perspektywiczni gracze z ogromnym potencjałem ( dla niektórych lecą na kasą, ale ok ).

Jeżeli tak będzie to za rok możemy się spodziewać podobnego okna transferowego jak tegoroczne. Ale tym razem będzie brany pod uwagę środek pola oraz jacyś młodzi skrzydłowi plus obrona ( ciężko będzie za łatać dziurę jaka zostanie po Giggsie, Scholes'ie, Vidiciu oraz Ferdym ).

Mam nadzieję, że będziemy jeszcze świadkami przełomu tego klubu. Pozdrawiam serdecznie.
» 19 sierpnia 2012, 19:33 #12
iceblast007: Co ty gadasz w ogóle? to chłopie całą drużyne wymienimy. Gdzie jaka dziura po Vidiciu? On jeszcze ze trzy sezony pogra spokojnie. Mamy Jonesa, Evans'a i Smalling'a + młody Keane Obrona jest ok. Skrzydłowych mam dobrych + świetnych młodzików. Na środek też przyjdą Petrucci i Lingard + do ataku Will Keane.
» 19 sierpnia 2012, 19:43 #11
Rooni: iceblast007 - tamis pisze bardzo dobrze i podzielam jego opinię. Sam widzisz, że kontuzje nas nie omijają, a jak piszesz, że Vidic spokojnie zagra jeszcze 3 sezony no to sobie policz 3-2=1. Także Vidić według twoich szacunków zostanie piłkarskim emerytem rok po odejściu Alexa, więc? A co do pozostałych zawodników to nie można oczekiwać, że każdy z naszych młodziaków będzie gwiazdą światowego formatu i podoła temu zadaniu. Skąd wiesz, że nie pokończą jak Macheda?
» 19 sierpnia 2012, 20:01 #10
bartek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2012 19:27

FERGIE? NIE MYSL O EMERYTUZE TYLKO O BYC TRENEREM MUFC
» 19 sierpnia 2012, 19:26 #9
GBest93: .......
» 19 sierpnia 2012, 19:51 #8
GoToHell: 'Polska język trudna język'?
» 19 sierpnia 2012, 19:58 #7
gosc1234: bardzo trudna, ja uczyć próbować ale nie wychodzić więc nie dziwić że bartek też nie umić dobra mówić po polska
» 19 sierpnia 2012, 20:21 #6
iceblast007: poprosił... jak ktoś taki jak SAF może się o coś prosić ://

ja dziękuje jak damy za Baines 20euro a Barca dała za młodszego o kilka lat Albę (który pokazał klase na ostatnim turnieju) 14 euro to aż mi się gorzej robi... Baines na euro nawet minuty nie stanął na boisku u jest droższy... cyrk...
» 19 sierpnia 2012, 19:24 #5
iceblast007: nie chodzi o to chodzi o fakt... Baines starszy 20 euro, Alba młodszy 14 euro.
Po Euro2012 to powinna na niego Valencia wołać 20 euro minimum. A my za Baines po turnieju powinniśmy dać max 10.
Zresztą nie ma co gadać
» 19 sierpnia 2012, 19:39 #4
Rooni: A w czym Ci to przeszkadza? Przecież to nie twoje pieniądze, a jeśli to prawda, że Alex za 2 lata odejdzie to czemu ma nie kupować? Tyle lat trenowania United i oszczędności, wyprowadzenia ich na szczyt i stworzenie wspaniałej historii, żeby 2 lata przed odejściem żałować mu pieniędzy? Tak jak powtarza, niech buduje silny zespół dla jego następcy nawet jeśli ma przepłacać za piłkarza, którego uważa za potrzebnego dwukrotnie.
Takie jest tylko moje skromne zdanie :)
» 19 sierpnia 2012, 19:55 #3
ghiio: no właśnie, chodzi o fakt ale inny niż ty myślisz. Alba chciał grać dla Barcelony. Coraz bardziej się do tego przekonuje że do nas dobrzy piłkarze nie chcą przychodzić. Wolą albo większe hajsy albo ładniejsze widoki.

Może ktoś na rynku transferowym o tym marzy żeby dla nas grać ale SAF go nie bierze pod uwagę (bo cośtam, to nie ważne, może ma swoje powody i nie podważam ich). Problem w tym że SAF chce akurat tych którzy nie chcą do nas przyjść.
» 19 sierpnia 2012, 20:05 #2
daCunha17: Myślę, że co do Bainesa to za 15 spokojnie powinni go oddać.

A co do SAF'a- lepiej niech szkoli United do końca. IYKWIM.
» 19 sierpnia 2012, 19:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.