Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Van Persie przejdzie testy medyczne!

» 15 sierpnia 2012, 20:30 - Autor: misza - źródło: ManUtd.com, Arsenal.com
Oficjalna strona internetowa Arsenalu FC poinformowała, iż Robin van Persie otrzymał zgodę na transfer do Manchesteru United. Holenderski napastnik udał się już na Old Trafford, gdzie przejdzie testy medyczne. Zawodnik do Manchesteru przyjedzie w czwartek. Kwota transferu ma wynieść 24 miliony funtów.
Oficjalnie: Van Persie przejdzie testy medyczne!
» Oficjalna strona internetowa Arsenalu FC poinformowała, iż Robin van Persie otrzymał zgodę na transfer do Manchesteru United. Holenderski napastnik udał się już na Old Trafford, gdzie przejdzie testy medyczne.
O możliwym transferze króla strzelców minionego sezonu Premier Leauge pisano już od kilku tygodni, gdy sam zainteresowany poiformował, iż nie zamierza przedłużyć wygasającego za rok kontraktu. Stało się więc jasne, iż Arsenl będzie chciał sprzedać swojego kapitana, bowiem ten za dwanaście miesięcy mógłby odejść za darmo, a kontrakt z nowym klubem mógłby podpisać już w styczniu.

Przez ten czas angielskie media snajpera Kanonierów przymierzały głównie do trzech klubów - Juventusu FC, Manchesteru City oraz Manchesteru United właśnie. Początkowo wydawało się, że van Persie przeniesie się do Turynu, bowiem to Stara Dama jako pierwsza złożyła oficjalną ofertę i wydawała się być najbardziej zainteresowana transferem. Jednak, w pewnym momencie, mistrzowie Włoch postanowili zrezygnować z ubiegania się o Holendra i stało się jasne, że napastnik pozostanie w Anglii.

W grę wchodziły tylko dwa kluby. Dość niespodziewanie większe szanse dawano United, które, co nie jest tajemnicą, dysponuje znacznie mniejszym budżetem od swojego 'głośnego sąsiada', jak zwykł nazywać rywali zza miedzy sir Alex Ferguson. O możliwych kłopotach w pozyskaniu van Persiego poinformował nawet Roberto Mancini, który jasno dał do zrozumieniać, iż właściciele klubu z Etihad Stadium nie chcą już tak szastać pieniędzmi jak w poprzednich okienkach transferowych.

Dziś stało się już jasne, że Robin van Persie dołączy do 19-krotnego mistrza Anglii. Holenderski napastnik w nowym klubie ma zarabiać ponad 200 tysięcy funtów tygodniowo, dzięki czemu stałby się najlepiej zarabiającym piłkarzem United, detronizując tym samym Wayne'a Rooneya, na którego konto co siedem dni spływa 180 tysięcy oraz premie.

Transfer wychowanka Feyenordu jest już czwartym w tym okienku dokonanym przez Manchester United. Wcześniej na Old Trafford trafili Nick Powell, Sinjij Kagawa oraz Angelo Henriquez. Wydaje się, że wobec zakupu Holendra definitywnie upadnie pomysł przejścia do Manchesteru Roberta Lewandowskiego, którego przymierza się już do... Arsenalu.

Sir Alex Ferguson kupując kolejnego napastników (na tej pozycji gra także Henriquez) otwarcie pokazuje, iż nie liczy już na usługi Dymitara Berbatowa, który w najlepszym wypadku mógłby być piątym napastnikiem w klubie (wyżej stoją szanse Rooneya, Welbecka, Hernandeza oraz van Persiego, a kto wie? może i także Henriqueza), a to wobec bardzo wysokich zarobków Bułgara (ponad 100 tysięcy funtów tygodniowo) daje proste rozwiązanie. Podobny los może czekać także Federico Machedę. Młody Włoch, który przebojem wdarł się do składu United (gol w debiucie) nie sprawdził się na wypożyczeniu w Queens Park Rangers, więc na grę w Manchesterze nie powinien liczyć.


TAGI


« Poprzedni news
Lewandowski zostaje w Borussii
Następny news »
Wenger: Nie mieliśmy wyboru

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (864)


JRI: @Persie_Official?
» 17 sierpnia 2012, 09:23 #233
JRI: Jeśli chodzi o te nie ze szpitalem to na tym z sir Aleksem i Rooneyem widać jeszcze białą 'ramkę' na jego koszulce, a na tym drugim jest jego twarz przyklejona do ciała Powella.
» 17 sierpnia 2012, 09:28 #232
kckMU: Miały być badania dzisiaj i gdzie są? Na fotce?

Gdzie jakiś news.
» 17 sierpnia 2012, 03:39 #231
woytas23: Dlaczego tak piszesz? Wydaje mi się, że Ferguson zachował się w miarę fair-jasno dał do zrozumienia, iż Berbatov nie wpisuje się w nową taktykę zespołu i nie będzie sprawiał problemów z transferem. Dimitar jest świetnym zawodnikiem, szkoda go, ale niestety nie grał, bo to nie pasowało managerowi.
» 17 sierpnia 2012, 01:11 #230
Diabelred: jak juz piszesz o braku szacunku to co mam powiedziec taki Kuszczak ,ktoremu SAF wmawial ze bedzie nastepca VDS a jak juz przyszlo co do czego to najpierw kupil Linde by pozniej kupic De Gee,a co do Bebry to jest tak jak pisze woyta..
» 17 sierpnia 2012, 04:21 #229
sensi: Zdjęcia pod szpitalem prawdziwe.
» 17 sierpnia 2012, 00:40 #228
BeterTenJU: badania po poludniu mialy byc a nie rano..
» 17 sierpnia 2012, 01:04 #227
Bartoosh21: nie wiem skąd masz taką informację..
zajrzyj na footballsquads . co . uk tam są aktualnie składy wszystkich klubów świata.. tam wszyscy są w Newcastle.. jak już coś takiego piszesz to podaj źródło skąd wiesz..
» 17 sierpnia 2012, 03:00 #226
woytas23: M.in. na stronie Daily Mail są już zdjęcia RvP spod szpitala ;)
» 16 sierpnia 2012, 23:40 #225
xrooneyfan: I chyba Gallas :P
» 16 sierpnia 2012, 23:57 #224
gigsiu1991: i jeszcze song do barcelony
» 16 sierpnia 2012, 22:08 #223
urbanex: cos strasznie dlugie te testy
» 16 sierpnia 2012, 21:01 #222
dandi900107: Z innej beczki .Bwin został sponsorem United. Nie widziałem żadnej informacji na ten temat, na devilpage. Wie ktoś na jak długo się związali i ile bwin wykłada kasy ? Mam nadzieję ,że będzie można oglądać na ich stronie mecze United ;]
» 16 sierpnia 2012, 19:49 #221
kckMU: Bwin jest partnerem. Myślisz ze to potężna firma? Tam się rozchodzi o partnerstwo a nie kasę.

Są na koszulkach Realu Madryt, współpracują z Bayernem. Lecz to wszystko to marketing.

Realowi dają 20 milionów rocznie. A ile kasy nakradli przez to ludziom to druga sprawa, mają notę D- w LA.
» 16 sierpnia 2012, 20:29 #220
sensi: Jak to nakradli?
jezeli Ty uwazasz zakłady bukmacherskie za okradanie ludzi z pieniedzy to pomodlę się za Ciebie w Częstochowie.
» 16 sierpnia 2012, 22:29 #219
kckMU: masz 0 pojęcia co to jest LA i nota D-

myślisz ze miałem na myśli "ludzie przegrali, inaczej Bwin ich okradł"? nie, spokojnie.

siedzę w tym 6 lat, na Bwinie 4,5 więc wiem o czym mówię. Poza tym dodatkowo w LAC mają najwięcej spraw konfliktowych.

Owe dwie organizacje to potęgi jeśli chodzi o bukmacherów. Mogą ich jednym słowem zniszczyć.
» 17 sierpnia 2012, 05:46 #218
sensi: Akurat Jaap Stam to był niewypał:)
» 16 sierpnia 2012, 22:30 #217
ghiio: Ale wiesz ze oni specjalnie tak zrobili. Wymyślili nazwę na A żeby być zawsze na pierwszym miejscu przed rozgrywkami :D

Kiedyś o tym czytałem.
» 16 sierpnia 2012, 19:33 #216
PastaDoCiasta: haha miałem pisać to samo ale mnie wyprzedziłeś:P
» 16 sierpnia 2012, 19:58 #215
ghiio: hahah
Jaki żałosny fotoszop :D:D:D
SAF ma wielkiego flasha na twarzy a twarz RvP jest taka jakby zdjęcie było robione w studiu :D
» 16 sierpnia 2012, 19:08 #214
sensi: Wszystko jest okey z tym że Van Persie będzie zarabiał tyle co Rooney, a moim zdaniem to za dużo o 30-40tys bo Rooney może zarabia ogrom pieniedzy ale jak trzeba to biega przez 90 minut tam i spowrotem i nigdy nie wygląda na zmęczonego, Van persie jesli tyko bedzie grał i strzelał to okey nic sie nie dzieje niech zarabia tyle, ale jeśli bedzie grał w kratke i łapał kontuzje to uważam to za niewypał i nieporozumienie.
» 16 sierpnia 2012, 18:52 #213
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2012 18:16

Ja się nie zgadzam. Za bardzo ofensywnie, dostaniemy z 2-3 bramki w plecy.

De Gea - Rafael(Valencia), Vidic, Ferdinand, Evra - Carrick, Scholes(Cleverley, Anderson, Kagawa) - Valencia, Nani - Rooney, RvP

Takie coś mi się widzi, albo klasyczne 442.

A co do numeru. Pewnie się pożegnamy z Dimim i przejmie 9.
» 16 sierpnia 2012, 18:15 #212
messengerUTD: Większych bzdur dawno nie czytałam. Van Persie jest napastnikiem światowej klasy i jest to gracz który z miejsca potrafi zrobić różnicę. Jak można powiedzieć, że to nie będzie wielkie wzmocnienie? Ferguson wie co robi i wystarczy mu trochę zaufać.

Po co nam kolejny środkowy pomocnik? To już jest chyba jakiś obłęd. Mamy Kagawę, Scholesa, Carricka, Cleverleya, zagadkę Andersona, powoli do zdrowia wraca Fletcher, od biedy może tam zagrać Giggs. Do składu będą wprowadzani również młodzi jak Tunnicliffe czy Petrucci. Prawdopodobnie zmieniamy system gry i nie potrzebujemy aż tylu pomocników. Jak już mamy kogoś brać to jakiegoś DMa. Carrick sam nie pociągnie. Potrzebujemy takiego gościa który zastąpi Carricka, ale też będzie mógł grać obok niego, np. Dembele czy M'Vila.


Nasi obrońcy są już BARDZO starzy? Najstarszy ma 33 lata jak się nie mylę, więc nie wyolbrzymiaj. Do tego mamy młodych jak Smalling, Jones, Evans, Rafael, Fabio, M.Keane też będzie wprowadzany, także wyluzuj.

Van Persie nie jest wart tej kasy? Jeden z najlepszych napastników na świecie nie jest wart 24 mln(właściwie 17 + 5 zmiennych) ? Kpina. To promocja i grzechem byłoby z tego nie skorzystać. ''Za chwilę 30 letni zawodnik'' ? - 10 dni temu skończył 29, więc do 30 jeszcze ma rok. Na Euro cała Holandia grała źle. Nie zasługuje na 200 tys? Owszem bo i tyle nie dostanie, nie wierzę, że Boss da Robinowi tyle kasy, nie ma mowy. '' O wiele lepszym piłkarzem jest Aguero'' - i co z tego? Gra w City i tego nie zmienisz.

Ten transfer o oznaka desperacji SAFa? O ludu. Ferguson już wcześniej walczył o Robina, więc co to za bzdura wgle. Młodych piłkarzy mamy i cieszę się, że sprowadziliśmy kogoś doświadczonego który z miejsca powalczy w 11. Będziemy kupowali samych młodych i skończymy jak Arsenal - 8 lat bez pucharu.

Co do Torresa. Przygniotła go presja bo został kupiony za 50 mln. Teraz odzyskuje formę i będzie groźny w sezonie.
» 16 sierpnia 2012, 18:10 #211
ZuczekUnited: Madrze prawisz hitman90
» 16 sierpnia 2012, 18:34 #210
messengerUTD: Kupić Aguero? Okej, daj 45 milionów to go kupimy. Śnisz, że Ferguson da tyle kasy za gostka. Hernandez nowym Messim? Co za bzdura, chyba sam sobie to wymyśliłeś. Messi i Chicharito to dwaj zupełnie inni napastnicy.
» 16 sierpnia 2012, 22:12 #209
devil444445: ciekawe z jakim numerem będzie grał
» 16 sierpnia 2012, 16:50 #208
DevilFan: 13 gdyż jest wolne.
» 16 sierpnia 2012, 17:11 #207
messengerUTD: 13 ma Lindegaard..
» 16 sierpnia 2012, 17:21 #206
ZuczekUnited: @sadzio88 Just kill yourself
» 16 sierpnia 2012, 18:39 #205
devil444445: lepiej dać 24 mln za zawodnika bramkostrzelnego niż za naszego Roberta,który wczoraj nic nie pokazał
» 16 sierpnia 2012, 16:48 #204
devil444445: hitman
to dlaczego robertowi tak świetnie nie idzie w reprezentacji
dlaczego strzela gole tylkow borussi ,jak jest taki genialny to dalczego strzelil tylko raz na euro
» 17 sierpnia 2012, 13:20 #203
Diabelred: jak juz to 1 sezon mial udany ten 2010/2011 a ten ostatni mial wysmienity ;p
» 16 sierpnia 2012, 16:40 #202
devil444445: NaniMistrzu
dlaczego uważasz że robin miał 1 dobry sezon
gdyby nie kontuzje to mógłby grać o wiele lepiej
» 16 sierpnia 2012, 16:43 #201
devil444445: dobra tam każdy ma prawo do swojego zdania
» 17 sierpnia 2012, 13:18 #200
devil444445: to teraz mamy wywalony atak
wrócił vidić i fletcher
przyszli kagawa ,powell i henriquez oraz RvP
to daje nam przewagę psychiczną nad 'głośnym sąsiadem '
» 16 sierpnia 2012, 16:23 #199
Olo: Dawno nie mieliśmy tak mocnego składu :)
» 16 sierpnia 2012, 16:31 #198
Olo: Dostanie 9, a Berbatow 64. Szkoda mi tego gościa...
» 17 sierpnia 2012, 09:57 #197
adrian93: Niewiem po co United RVP jak mamy Chicharito i Rooney~!
» 16 sierpnia 2012, 16:01 #196
adrianek1818: gdzieś czytałem,jak Gill się wypowiedział po trnlansferze RVP,ze jeszcze jeden transfer jest w drodze. Czyżby naprawdę jeszcze ktoś zostanie sprowadzony na Old Trafford w tym okienku?
» 16 sierpnia 2012, 15:55 #195
seju: Jak sięgam pamięcią tak zawsze to Real kupował od nas, a nie na odwrót i myślę że to się szybko nie zmieni. I dobrze.
» 16 sierpnia 2012, 15:47 #194
seju: Kaka musiałby się zgodzić na 1/4 wynagodzenia i znacznie gorszy system podatkowy Wielkiej Brytanii. Sahin dłuugo nie gral w piłkę i cholera wie jak będzie u niego z formą.
» 16 sierpnia 2012, 16:14 #193
HouseII: Z Piszczkiem identyczna historia. Też napastnik a na prawej obronie pomyka :)
» 16 sierpnia 2012, 17:31 #192
TheGiggsy11Boy: Oby nie było jak z Torresem bo coraz bardziej się obawiam. Zwykle kupowaliśmy zawodników którzy nie mieli wyrobionej żadnej marki w Europie. Gdyby nie wypalili nikt by się specjalnie nie dziwił. Teraz kupiliśmy prawdziwą gwiazdę w której pokładamy wielkie nadzieje(pomoc w ataku dla niezawodnego Wayne'a Rooney'a oraz godne zastąpienie Dymiatara Berbatova). Mam nadzieje że SAF to okiełzna i z 30 bramek w sezonie nie zrobi się 5 bramek. :D

TRZYMAM KCIUKI!!
» 16 sierpnia 2012, 14:38 #191
Bartoosh21: jak ktoś chce sobie poprzeglądać kadry drużyn ze wszystkich lig - non stop aktualizowane tu strona: footballsquads,co,uk/squads,htm

zamieńcie przecinki na kropki.. polecam każdemu.. aktualne składy, numery zawodników..
» 16 sierpnia 2012, 14:37 #190
sensi: Jeśli nie będzie łapał poważnych kontuzji ktore go będa eliminować na miesiące przerwy to o 20 bramek w sezonie z jego strony możemy być spokojni.
» 16 sierpnia 2012, 14:15 #189
Bartoosh21: co do Andersona masz rację, jestem tego samego zdania, Anderson za wiele czasu marnował na przystosowanie się do gry na pozycji ŚP, to tej Ofensywny pomocnik tak jak chociażby Kaka
» 16 sierpnia 2012, 14:35 #188
Bartoosh21: jeżeli Berba nie odejdzie to pewnie 29, w sumie nie było jeszcze akceptacji nr na nowy sezon ale jak wiemy SAF nie lubi mieszać, skoro przyszedł Berba i dostał 9 to mu tego nr nie zmienią na większy..

Scholes wrócił w połowie sezonu to wiadomo że nie mógł dostać 18 ale od nowego sezonu nadal gra z 22 a Young 18

w sumie Berbatov w United nie ma już racji bytu więc powinien zostać odłączony od kadry i sprzedany jak najszybciej..


btw.. 2 powinna trafić do Rafaela...
» 16 sierpnia 2012, 14:45 #187
peli: Miejmy nadzieje ze nie..
» 16 sierpnia 2012, 13:24 #186
sensi: Rooney w srodku pola to marnowanie Rooneya, Rooney powinien grać tam gdzie jego miejsce czyli Napastnik, na innej pozycji zwyczajnie się marnuje.
» 16 sierpnia 2012, 14:06 #185
lukiton0589: Podobno Hernandez poprosił już Fergusona o wystawienie na listę transferową. I podobno Arsenal już szykuje ofertę :) Niestety możemy stracić przodownictwo w lidze jeżeli chodzi o ilość spalonych w sezonie.
» 16 sierpnia 2012, 13:14 #184
belinea89: Mam nadzieje, że to plota
» 16 sierpnia 2012, 13:20 #183
lukiton0589: Podobno rzetelny dziennikarz o tym mówił
» 16 sierpnia 2012, 13:24 #182
lukiton0589: I poza tym ciasno tam się robi Rooney, Van Persie, Welbeck, Hernandez, Berba, Macheda i ten chilijczyk nie wspominając o Kagawie
» 16 sierpnia 2012, 13:26 #181
fat1xd: Predzej odejdzie Berba niż Chichi.
» 16 sierpnia 2012, 13:28 #180
sensi: Za 15 mln moze iśc śmiało
» 16 sierpnia 2012, 14:08 #179
seju: "Rzetelny dziennikarz",pff;p Czemu więc nie podali jego nazwiska? Nieśmiały jest czy jak? To plotka na poprawe humoru kibiców Arsenalu. W dodatku Arsenal musiałby pobić swój rekord transferowy żeby go mieć choćby na wypożyczeniu!
» 16 sierpnia 2012, 14:57 #178
xMASAx: Nie zapominajmy, że podobno kupiliśmy Lewandowskiego :)
» 16 sierpnia 2012, 15:55 #177
ZuczekUnited: Hoho 622 k0mentarze chyba rekord. Chociaz pewnie po odejsciu Ronaldo bylo wiecej ale wtedy na strone nie wchodzilem jeszcze
» 16 sierpnia 2012, 13:03 #176
ZuczekUnited: W 2009?
» 16 sierpnia 2012, 13:15 #175
Petrozza52: To jeszcze nic, na kanonierzy.com brakuje nieco ponad stu komentarzy żeby stuknęło 3 tysiące ;D
» 16 sierpnia 2012, 13:21 #174
seju: @Adu Jaki to był news?
» 16 sierpnia 2012, 15:00 #173
levybike: Chiny też się cieszą z transferu Van Persiego, w końcu będą mieli teraz jeszcze więcej pracy! :)
» 16 sierpnia 2012, 13:00 #172
ZuczekUnited: Noo Hummels to kozak, ale sa wazniejsze pozycje do obsadzenia apoza tym cholernie drogi bylby
» 16 sierpnia 2012, 14:47 #171
Hazelos: hahaha :P Batman bylby dobrym obronca ;P
» 16 sierpnia 2012, 12:40 #170
ManUtdFun: Ja mam mieszane uczucia co do tego transferu. Wiadomo, zawodnik klasa w sobie, ale nie wiadomo jak mu się ułoży w United. Tam był liderem, wolnym strzelcem, a tu jest już taki zawodnik -- Rooney. Mam nadzieje, że jednak zgrają się ze sobą i będą tworzyć super parę napastników.
Na EURO nic nie pokazał, miejmy nadzieje, że ma za soba już spadek formy.
Szkoda mi trochę Welbecka. Chłopak, wychowanek gra bardzo dobrze. Brakuje mu tylko tego...instynktu, czegoś co ma Chicha. Pokazał się z bardzo dobrej strony najpierw w Sunderlandzie, teraz w United oraz w kadrze. A tu nagle przychodzi RvP i ma iśc na ławkę?
Berba niestsety nie ma czego już u nas szukać. Lubię go, ale patrząc na to ile grał w poprzednim sezonie i do tego transfer RvP jego szanse na gre maleją do 0 ;/
Najbardziej mi szkoda tego Welbecka, ale mam nadzieje, że SAF dobrze będzie ich układał, tak, aby każdy grał odpowiednią ilość spotkań.
Z taką ofensywą, takimi transferami musza być trofea. Oby Premier League wróciło na Old Trafford. Bardzo chciałbym także, abyśmy powalczyli w FA Cup, bo dawno nie zawędrował do nas ;]
Jeszcze kilkadziesiąt godzin do początku Premier League. Nie mogę się doczekać nowego sezonu am także tego, jak Diabły się zaprezentują. Glory Man United!!
» 16 sierpnia 2012, 12:29 #169
ManUtdFun: Masz racje, ale RvP miał kilka dogodnych akcji i przy swojej klasie, przy tym o robił podczas ligi spokojnie powinien strzelićbramkę czy dwie. Nie zrobiłtego. Holandia cała zawiodła, ale RvP na EURO nie byłtym samym zawodnikiem co podczas sezonu ligowego. Oby teraz był w formie ;]
» 16 sierpnia 2012, 14:47 #168
fat1xd: O, takiego kibica Arsenalu mi brakowało, który nie wylewał by swojej żółci i frustracji do netu. :)

Hernandeza? Możemy wam oddać Berbę, hehe. A tak poważnie macie przecież Gieoud.
» 16 sierpnia 2012, 12:39 #167
messengerUTD: @ fat1xd

Gieouda? Kto to jest? Chyba Girouda.. Ja się tam kibicom AFC nie dziwie, mają prawo go nazywać judaszem itd, ale żeby pisać, że poszedł dla kasy jest śmieszne.
» 16 sierpnia 2012, 12:56 #166
fat1xd: @messengerUTD, mój błąd, oczywiście Giroud.
» 16 sierpnia 2012, 14:26 #165
messengerUTD: Dotrze do Ciebie, albo ciężko sprawdzić w profilu, że jestem dziewczyną?!
» 16 sierpnia 2012, 14:45 #164
seju: Na tak dobrze zapowiadający się transfer czekaliśmy długo. Jest z czego się cieszyć. Chelsea już się "zestarzała" i jeśli Hazard i Marin nie okażą sie wielkimi piłkarzami to Niebiescy skończą jak ostatnio na 6 miejscu.
» 16 sierpnia 2012, 12:17 #163
seju: Reszta nigdy nie była słaba. Po prostu zazwyczaj słabsza od nas :)
» 16 sierpnia 2012, 12:48 #162
messengerUTD: Tam gdzie jest twarz Robina to była głowa Powella. A po lewej stronie stał Kagawa.
» 16 sierpnia 2012, 12:57 #161
seju: Trochę mi się przypomina nasz stary atak Cole - Yorke (RvP Rooney) i Solskjaer (Chicharito) :)
» 16 sierpnia 2012, 11:49 #160
seju: No wreszcie !:) Boże uchowaj kontuzje, a wygramy w tym sezonie co tylko się da :)
» 16 sierpnia 2012, 11:45 #159
AgEnT: Co do Teveza to może i grać umie, ale jest to przygłup jakich mało :D
» 16 sierpnia 2012, 17:46 #158
wazza89: no to jeszcze 22 mln funtów plus Berba i witaj Modrić hehehe
» 16 sierpnia 2012, 11:22 #157
wazza89: 100% plotka
» 16 sierpnia 2012, 11:06 #156
levybike: Myślę, że to plota, Groszek to bardzo skromny chłopak, a przede wszystkim zdaje sobie sprawę jaką ma pozycję w hierarchii napastników.
» 16 sierpnia 2012, 11:08 #155
f4nMU: A jednak Robin w MU. Nigdy nie przepadalem za nim, mam nadzieje ze mnie do siebie przekona :)
» 16 sierpnia 2012, 10:57 #154
HubsS1: Dziwne, że Chelsea się nim nie interesowała. Drogba od nich odszedł a Torres... Wiecie w jakiej jest teraz formie.
Zauważyłem 2 błędy:
-Nie Arsenl tylko Arsenal
-Juventus nie jest mistrzem Włoch tylko AC Milan :D
» 16 sierpnia 2012, 10:53 #153
messengerUTD: Dimi odejdzie więc pewnie dostanie 9.
» 16 sierpnia 2012, 12:58 #152
wazza89: skoro opadł już kurz po sezonowcach napiszę:

Nie jestem za transferem Robina na OT. Bardzo się cieszę ponieważ UNITED się wzmacnia a holender to wysokiej klasy snajper. Jednak wymiany na linii UNITED - Arsenal, Liverpool, Chelsea, City nigdy nie będą w 100% akceptowane z mojej strony. Mam fanboyskie podejście i jakość muszę z tym żyć ;)

Boję się również żeby ten transfer nie wstrzymał rozwoju Welbecka.
Nic tylko czekać aż sezon się rozpocznie i zobaczymy jak SAF będzie dobierał skład.

Witamy Robin na Old Trafford. Pewnym jest iż jesteśmy teraz mocniejsi.
» 16 sierpnia 2012, 10:40 #151
levybike: Trochę przesadzasz, w końcu my także sprzedawaliśmy choćby takiego Silvestra, który grał prawie 10 lat w Man Utd i można było go nazwać Synem Irwina lub Pra-Evrą :)
» 16 sierpnia 2012, 11:19 #150
SEBEKMU11: Fajny komentarz znalazłem na kanonierzy .com
michal192837465
obudź się..koguty nas zniszczą...
1 MU
2 MC
3 Chelsea
4 Koguty
5 Liverpool
6 może Arsenal
» 16 sierpnia 2012, 10:33 #149
levybike: Jedyny dobry transfer Liverpoolu w ostatnich czasach to Suarez. Przynajmniej ja mam takie zdanie :)
» 16 sierpnia 2012, 11:21 #148
seju: Tia, jeszcze Owen jest:D
» 16 sierpnia 2012, 15:51 #147
oldtrafford: Ja chyba cały czas śnię najlepszy snajper minionego sezonu Premier League w United śmiem twierdzić , że jest to najlepszy transfer w tym okienku.Mam nadzieję , że Arsenal doceni to co Van Persie zrobił dla tego klubu i uszanuje jego decyzję.
» 16 sierpnia 2012, 09:56 #146
dawidlp92: Dobrze dobrze,, jeszcze obronę uszczelnić i będzie dobrze
» 16 sierpnia 2012, 09:01 #145
rc7: No i zapomniałem,wracają 2 -aj podstawowi nasi gracze ,to powinno być ciekawie w tym sezonie.Myślę że jakby Vida grał cały sezon mistrza byśmy nie przegrali z City .
» 16 sierpnia 2012, 08:48 #144
rc7: Jak nie było transferu to większość płakała,jak już się udało pozyskać zawodnika to znowu płaczą,wam chyba nikt nie dogodzi ? To kogo byście chcieli,jakiegoś 18-letniego piłkarza na douczenie znowu ? Nam potrzebny ktoś doświadczony ,ograny i gotowy na teraz ,a nie na douczenie .Pewnie jakby Messiego pozyskali ,to by tu płakali że taki niski,co za ludzie . Ja się bardzo cieszę i życzę mu braku kontuzji i ataku z Roo na miarę Cole & York .
» 16 sierpnia 2012, 08:39 #143
wrobel1992: Wg mnie to może być spora pomyłka ze strona Fergusona. Kupować zawodnika 29 letniego po tylu kontuzjach... Mimo, że nie jestem fanem Lewego to chyba jego wolałbym od RvP.
» 16 sierpnia 2012, 08:26 #142
kckMU: Zera z Arsenalu, póki nie było pewne ze przechodzi, to wszyscy:

mam nadzieje ze zostanie. zrobiliśmy transfery, przecież o to mu chodziło. to nasz kapitan, bez niego nic nie zrobimy i inne pierdoły

zamknijcie te ryje teraz, zakompleksione dzieciaki

Peace
» 16 sierpnia 2012, 02:23 #141
skoda037: Wyczuwam transferowy niewypał ostatnich 5 lat :)
» 16 sierpnia 2012, 02:17 #140
micsie03339: @ Scrito
Śmieszny jesteś co do Hargreavs'a,widać że szybko zapominasz o zasługach,przecież dzięki niemu wygraliśmy LM,ponieważ gdy grał mieliśmy większe panowanie w środku pola,następne 2 finały bez niego były przegrane,a sądze ze z nim mogło by być inaczej.Tylko te kontuzje ;/
» 16 sierpnia 2012, 07:28 #139
AgEnT: Dzięki niemu wygraliśmy? Może jeszcze powiesz, że gdyby nie on to spadlibyśmy z ligi ... Owszem póki grał to grał całkiem dobrze, no ale ile tego grania było ...
» 16 sierpnia 2012, 09:19 #138
micsie03339: Z nim mieliśmy dobry środek pola,brakowało nam kogoś takiego w ostatnim sezonie
» 16 sierpnia 2012, 10:59 #137
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2012 01:11

Słabo naspamowaliśmy chłopaki i dziewczyny :D

ja przed snem powiem - moje marzenie się spełniło. Nie Moura, Modric czy Eriksen. Jak usłyszałem o możliwości transferu Robina, to mimo początkowej sagi bardzo go chciałem. Jego, jedynego.

Ferguson :*
» 16 sierpnia 2012, 01:09 #136
Kajdano: Van Persie witaj w piekle ! Chyba jak wy wszyscy nie moge sie juz doczekac nadchodzacego sezonu bo czuje, ze jest paka, ktora moze powalczyc o wszystko. SAF musial dostac ostro po tylku zeby sie otrzasnac i zrobic konkretne transfery ale wzial sprawy w swoje rece i zgarnal klasowych graczy. Kagawa ma podobny styl gry jak Silva w City i czuje, ze bedzie gral bardzo podobnie. Van Persie z Rooneyem to obecnie najlepszy atak na swiecie i to nie podlega nawet jakiejkolwiek dyskusji. Obroncy rywali juz powinni sie udac do tesco i zakupic pampersy. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze powrot 2 kluczowych graczy, ktorych tak strasznie brakowalo jesli chodzi o gre defensywna w zeszlym sezonie czyli najlepszy srodkowy obronca swiata Vidic i zawsze walczacy i nigdy nie odpuszczajacy boiskowy wojownik Fletcher.
» 16 sierpnia 2012, 00:59 #135
jamaj05: cho**ra szkoda ze wcześniej nie wiedziałem o tym

od razu w TYPERZE dawałbym 5:0 dla MU w najbliższym meczu, a arsenalowi nigdy nawet 1 bramki bym nie wstawiał bo juz nie ma kto u nich strzelać..

a tak powaznie szkoda troche kibiców arsealu, nie zdziwiłbym sie gdyby ci i z tottenhamu wrzucali na nas za te ostatnie transfery jak my na real madryt za RVN i CR7
» 16 sierpnia 2012, 00:33 #134
zbyszek7: Do poniedzialku Berba musi niestety odejsc bo 9 trafi do RvP. Jesli nie to ciekawe z jakim numerem bedzie gral?
» 16 sierpnia 2012, 00:25 #133
jamaj05: nie mów tak nawet bo cie zlinczuja..

roo i rvp to pewniak, 90%kibiców o tym wie

jeszcze wymyslaja 11 złozone z 3 napastników itd, sami taktyczni geniusze
» 16 sierpnia 2012, 00:07 #132
kckMU: nie będzie tak jak z Torresem, spokojnie.

Jak Van Persie okiwa Cecha tak jak Torres De Geę, to strzeli bramkę. Czemu? Bo jest lewonożny :-)
» 16 sierpnia 2012, 00:13 #131
jamaj05: chyba u ciebie w fifie bo z jednym def pomocnikiem nie wyjdziemy, SAF bedzie chciał co najmniej 2 zeby miec wygrany srodek pola

jeszcze twórz sobie nasze 11 z trzema obrońcami i 4 napastnikami, ale to u siebie w jakims menadżerze
» 16 sierpnia 2012, 00:06 #130
jamaj05: podchodze i tak na luzie do takich komentarzy jakie wrzucasz..

no nie wiem, niewiele inteligentniejsza osoba od tych grajacych wyśmiałaby taką 11

paradoks co nie?
» 16 sierpnia 2012, 00:29 #129
koniu21: Ciekawo czy Robin zagra z Evertonem, pewnie nie ale tak gdybam
» 15 sierpnia 2012, 23:53 #128
kckMU: sądząc po słowach Wengera, który poddał się i mówi, że przykro mu z powodu odejścia Van Persiego DO MAN UNITED to wg mnie jest wszystko jasne.

Wenger nie mówi o ogólnym transferze tylko same konkrety.
» 15 sierpnia 2012, 23:43 #127
jamaj05: ciekawe czy ktos jeszcze wypowiada takie zdanie ze smutkiem jednak

tyle co Berba dla MU zrobił, ze nie narzekał na to ze mało gra itd, a teraz kazdy krzycy nara Berba, przykre to troche
» 15 sierpnia 2012, 23:40 #126
karik: tez szkoda mi Bulgara, ale jezeli nie dostawal szans ostatnio, to to by sie juz nie zmienilo. Wolalbym, by gdzies odszedl, bo tutaj juz (niestety) nie pogra.
» 15 sierpnia 2012, 23:44 #125
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2012 23:47

no juz tak nie gloryfikuj go jamaj Berba mial dobry tylko sezon 2010/11
coz lepiej zeby odszedl i gdzies gral niz byl wiecznym rezerwowym i kisil sie na lawie jak Kuszczak...
» 15 sierpnia 2012, 23:45 #124
jamaj05: diabelred:

ja go aż tak nie wywyzszam, tylko doceniam

przeszkadza mi w tym wypadku stwierdzenie umarł król niech zyje król i kazdy bez cienia sentymentu nagle bara berbatov

pewnie ze lepiej jak odejdzie, jeszcze przypuszczam sporo ugra w innym klubie ale bez przesady
» 16 sierpnia 2012, 00:09 #123
Diabelred: Welbeck pewnie ;p
» 15 sierpnia 2012, 23:35 #122
koniu21: Powiem ci ze dobiles mnie tym przykładem, ale szczerze mowiąc masz racje.
Droga - Torres ten duet budził strach jak kupili Torresa, a teraz to bardziej sie smieja z Torresa niz go podziwiają.
Chicharito moim zdaniem ucierpi, ale to tylko moje zdanie (oczywiscie tez Berbatow, ale go juz wczesniej dobili)
» 15 sierpnia 2012, 23:38 #121
jamaj05: i jeden i drugi pewnie w takim samym stopniu

cos ty, tutaj taki hurrrrra optymizm ze cie zlinczuja za podawania przykładów drogba-torres, czy kaka w RM itd czy jeszcze czeste kontuzje RvP

musisz sie cieszyc, bo sceptyczne podejscie do tego transferu na DP jest od razu karane...
» 15 sierpnia 2012, 23:38 #120
koniu21: Oczywiscie ze sie ciesze z tego transferu, od dawna o nim myślałem i go chciałem ale nie chce zeby RVP grał u nas tak jak Torres w Chelsea ;d
» 15 sierpnia 2012, 23:44 #119
karik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2012 23:29

dobrze ze nie w innej postaci ^ ^

if you know what i mean
» 15 sierpnia 2012, 23:28 #118
koniu21: Ten transfer + powrót Fletchera, podwojny prezent ;d
» 15 sierpnia 2012, 23:41 #117
jamaj05: nie zdziw sie jak to bedzie koniec transferów i ze wszystkich formacji-obrona pomoc atak my kupiliśmy napastnika, który jest najmniej potrzebny
» 15 sierpnia 2012, 23:33 #116
koniu21: Moim zdaniem tak samo potrzebny jak kolejny obrońca, wystarczy spojrzeć jak gra Welbeck i Chicharito.
» 15 sierpnia 2012, 23:39 #115
jamaj05: bo odszedł RvP?
prosze cie, zapewne wiekszość tak myślała gdy np od MU odchodził Cr7, czy wcześniej nawet beckhham a dawaliśmy rade
» 15 sierpnia 2012, 23:35 #114
jamaj05: hehe:D

noo, nasza siła też sie w gównej mierze opierała o Ronaldo jednak...

moze wyjdzie ze jednak napastnicy których arsenal kupił albo kupi (Lewy??) podołaja, oby tak było, wole wyżej ogladac arsenal niz citt, chelsea czy liverpool
» 15 sierpnia 2012, 23:43 #113
koniu21: Zgadza się, byli od niego uzależnieni w 100%, po tym jak Fabregas i Nasri odeszli to RVP byl ich ostatnia deska ratunku
» 15 sierpnia 2012, 23:43 #112
Diabelred: ZAJEBIOZA na maxa !!
Strasznie sie ciesze z tego transferu,az mi serce stanelo :D:D:D!!
Choc wierzylem ze jednak SAF go kupi nie bylem do konca przekonany ze jednak sie uda :))))
To juz 2 transfer jaki sobie wymarzylem 1 Kagawa teraz Robin,jednak pilkarskie marzenia sie spelniaja :p
fajnie by bylo jakby jeszcze moj ulubiony rozgrywajacy Sneijder do nas dolaczyl ,ale chyba nie mozna miec wszystkiego :D
Coz zegnaj Berba witaj Robin oby zadna kontuzja Cie u nas niespotkala i obys zagral tak jak nas do tego przyzwyczailes grajac w Oranje i w Ars,powodzenia u nas!! ^_^
» 15 sierpnia 2012, 23:19 #111
Xeres: @up
Oj tam, 12tu też może w drodze wyjątku jak widać, ja bym jeszcze Berbatova postawił jako 13tego, może nikt nie zauważy.
» 15 sierpnia 2012, 23:19 #110
kckMU: ta, od razu

De Gea
Rafael-Jones-Vidic-Ferdinand-Evra (coby się bezpieczniej grało z tyłu)
Valencia-Carrick-Kagawa-Fletcher-Nani (coby środek nie kulał i skrzydła miały nieograniczony luz)
Rooney-Van Persie-Young (coby obrona rywali się nie nudziła)

:)
» 15 sierpnia 2012, 23:20 #109
kckMU: albo rżniesz marchewę, albo nie wiem. bo dalej jest 12
» 16 sierpnia 2012, 00:39 #108
Loganik: Hahahahaha, jarek pewnie jest niezle nawalony.
» 16 sierpnia 2012, 02:12 #107
AgEnT: hahahahahaha jaka beka, widać że musiał nieźle gdzieś popić :D
» 16 sierpnia 2012, 09:29 #106
Klimaa: I niech ktoś teraz powie że Ferguson nie lubi wydawać. Ostatni nasz transfer, bardzo się cieszę bo razem z Rooneyem mogą stworzyć świetny duet jak niegdyś Cole - York.
Teraz pozostaje sprzedać Berbatova (po co ma się marnować na trybunach) oraz Machedę.
» 15 sierpnia 2012, 23:08 #105
PLDan11: Ok, od dzisiaj wierzymy w każdy news, nawet o Evrze w Wiśle Kraków :D
» 15 sierpnia 2012, 23:14 #104
1996kutno: Świetnie :D
» 15 sierpnia 2012, 22:52 #103
Michal12371: Macheda i Berba out
» 15 sierpnia 2012, 22:50 #102
Diabelred: rekord to bylo cos ponad 5000 ,takze jeszcze troche brakuje ^^
» 15 sierpnia 2012, 22:47 #101
SkakajMUFC: Newsy na jutro na stronie Kanonierzy . com : Oficjalnie Sagna idzie do Barcelony ,
Rosicky Zakańcza kariere ,
Walcott Idzie do Jakiegos tam klubu :D
Szczęsny Kontuzja na 3 miechy , Fabian idzie do WHU
i Arsenal udupiony ;X
» 15 sierpnia 2012, 23:27 #100
kckMU: Belgia zmiotła Holandię, a Hazarda nawet nie było widać ;-)
» 15 sierpnia 2012, 22:45 #99
Krzychu342: Racja, tylko że piłka nożna to jest biznes ;) Tysiące kibiców na trybunach, miliony przed telewizory, miliony za transfery, milionowe pensje zawodników . Kluby kiedyś wydawały na "największe transfery" 20 mln euro i to były rekordowe sumy, teraz taką cenę trzeba zapłacić za niemal każdego, jak nie wyższą i to o wiele. Van Persi super zawodnik, czyli raczej Berbatov Qut, no i bardzo dobrze.
» 15 sierpnia 2012, 22:56 #98
krysbe: "Nasi" to reprezentacja Polski, a nie Anglii.
» 15 sierpnia 2012, 22:53 #97
krysbe: nawet tutaj cwaniactwa nie brakuje.
» 16 sierpnia 2012, 00:03 #96
Joker7: Torres?? buahhahaha
» 15 sierpnia 2012, 22:36 #95
Xeres: Torres ostatni wymiata, więc zamiast się śmiać oderwij swój otępiały wzrok od FM'a i zacznij oglądać mecze. Jest fenomenalny, tyle, że często sobie z presją nie radzi.
» 15 sierpnia 2012, 22:38 #94
Joker7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2012 22:50

Xeres
nie gram w FMa za stary jestem na to nie to co ty... a co do meczy to ogladam znacznie wiecej niz ty wiec idz podziwiaj swojego "fenomenalnego" pana 50 mln..
Roo543212
pomysliles strony to jest DevilPage a nie strona Chel$ea idz do swoich kolegow.
» 15 sierpnia 2012, 22:48 #93
Xeres: Wow, 4 lata starszy, naprawdę fenomenalny wiek. Porzuć też od razu dp, bo za stary jesteś. Ale bredzisz chłopie. Wydali na niego za dużo kasy, ale ostatnio coś strzela i skoro oglądasz mecze, to dobrze o tym wiesz. A jak ostatnie Euro w wykonaniu Torresa?
» 15 sierpnia 2012, 23:17 #92
Merguson: Juve się wycofało z jego kupna, bo brak im kasy.. Wiesz kryzys xd.
» 15 sierpnia 2012, 22:49 #91
UnitedForEver: Mam mieszane uczucia co do tego transferu z jednej strony jest to wielkie wzmocnienie, w Premier League nie było by drugiego takiego ataku, ale z drugiej strony sezon 2011/2012 był tak na prawdę pierwszym sezonem gdzie Robin zagrał więcej niż 30 meczów w lidze.

Moim zdaniem wiek nie jest tutaj przeszkodą czy już nie pamiętacie jak Real Madryt w 2006 r. kupił od nas Ruud'a ? w dzień transferu miał 30 lat i już w pierwszym sezonie strzelił 25 bramek.Tylko, ze Van Persie jest bardzo kontuzjogennym piłkarzem i tu mam wielkie obawy czy po wydaniu 24 mln za 29 latka już po kilku meczach nie będzie musiał pauzować kilku miesięcy, bo w jego przypadku wiele razy tak się działo. Jeżeli (daj Boże !) ominą go kontuzje to on może dla nas grac i do sezonu 2016-2017.

Nasuwa się pytanie kto z ataku nas opuści ? raczej mamy tylko dwóch głównych kandydatów: Berbatov oraz Macheda według mnie to oni właśnie powinni odejść z Old Trafford o ile w przypadku Dimitar'a jest to już w 95% pewne to już w przypadku Machedy takie pewne to nie jest.Ten chłopak od 2008 r. nie pokazał nic wielkie jedno NIC (prócz meczu z Aston Villa) stanął w rozwoju może potrzebuje w końcu gry w pierwszej drużynie ? na Old Trafford raczej tego nie będzie miał.
» 15 sierpnia 2012, 22:28 #90
Joker7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2012 22:52

Groszek i tak najlepszy jest jak wchodzi z lawki taki nasz drugi Ole;] bedzie dobrze i Ferguson czesto rotuje skladem bo sezon jest dlugi wiec i tak groszek czy welbeck sporo pograja w tym sezonie jest CC FA liga i LM wiec spoko;)
» 15 sierpnia 2012, 22:52 #89
krysbe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2012 22:26

+1

Śmieszne jest to, że będzie dostawał większą gaże niż Rooney.
» 15 sierpnia 2012, 22:25 #88
messengerUTD: Rooney dostaje 220 k więc nie większa.

United nigdy nie będzie porównywane z City, SPG czy Realem albo Chelsea bo chodzi za jaką cenę kupują zawodników, a nie ile im płacą. Zresztą te 200 tys to wymysły mediów. Nie wiadomo ile Robin chce, jutro się dogadają.
» 15 sierpnia 2012, 22:27 #87
krysbe: A no fakt, przepraszam za błąd.
» 15 sierpnia 2012, 22:30 #86
Joker7: spokojnie RvP nie bedzie zarabial wiecej niz Roo ktory z bonusami ma ok 250 tys RvP z wszystkimi bonusami moze miec max 200 tys ...
» 15 sierpnia 2012, 22:55 #85
messengerUTD: Gdybyście widzieli moją reakcję.. Wchodzę do domu, patrzę wiadomość od kolegi : Mamy Robina. Mówię pewnie sobie żarty robi, wchodzę na komputer patrzę a tu jednak oficjalnie. Tak skoczyłam, że niefortunnie źle stanęłam i mam całą spuchniętą kostke..

Cieszę się i to bardzo bo od paru lat marzyłam, żeby ściągnąć Robina. Wiedziałam, że często miewa kontuzje, ale jak jest zdolny do gry to jest niesamowity. Jeden z najlepszych napadziorów na świecie.

Ale teraz mamy atak Rooney - Robin, o żesz pierdziele. Jestem w takim amoku, że aż trzęsą mi się ręce.
» 15 sierpnia 2012, 22:18 #84
messengerUTD: Jak już to zwichnęłam. Nie macie pojęcia jak się cieszę..
» 15 sierpnia 2012, 22:29 #83
IJ09: ja tak samo po kilka razy dziennie ;D

może to głupie, ale jestem ciekaw z jakim numerem na plecach będzie biegał :)
» 15 sierpnia 2012, 22:30 #82
karik: ja tez co chwile, nawet dzis u babci na imieninach co chwile sprawdzalem przez kom, pierwszy raz odwazylem sie uzyc internetu w komorce ;D
» 15 sierpnia 2012, 22:30 #81
kckMU: tytuł ze strony Kanonierów:

OFICJALNIE: United i Arsenal doszły do porozumienia

to pierwsze słowo mnie ciekawi :-)
» 15 sierpnia 2012, 22:07 #80
SzYnA: super mam nadziej że teraz gdy V.Persie będzie u nas i będzie grał jak w poprzednim sezonie, Rooney przestanie być traktowany jak Gerrard w Liverpoolu czy Terry w CFC czyli jak święta krowa i jak będzie grał słabo to będzie grał Persie i ktoś... ostatni mecz mu wyszedł ale nie ma co się oszukiwać nawet jak miała słabą serię meczów w poprzednich sezonach to grał a później ta afera... trzymam kciuki aby stworzyli najgroźniejszy atak Europy ;]
» 15 sierpnia 2012, 22:03 #79
trikos: I kto by pomyślał że Manchester United pozyska KAPITANA ! powtarzam KAPITANA jednego z rywali o mistrzostwo naprawdę świetna wiadomość bo to jakość sama w sobie, chodzi o renomę.Van Persie to nie jest kolejny młodzik ani mniej znany zawodnik tylko uznana w lidze i europie marka i jeśli chodzi o personalia naprawdę ciekawie to wygląda jeśli chodzi już o czytanie składu przed meczem wielkie nazwiska ale czy to będzie wielki zespół ? Na pewno dla nas jest lecz, czy pokaże swoją wielkość i co wywalczy w nowym sezonie zobaczymy...
» 15 sierpnia 2012, 21:58 #78
wmatpl: Super wiadomość, oby tylko kontuzje go nie łapały.
» 15 sierpnia 2012, 21:57 #77
dizik1989: A może David Santon z Newcastle? Młody, uniwersalny i dość wysoki boczny obrońca. Ja bym bardzo chciał tego zawodnika w ManUtd.
» 15 sierpnia 2012, 22:26 #76
auro: Jak Roo i RvP bd mieli kontuzje (a moze sie czesto tak zdarzać) to mamy zmienników Groszka i Welbecka ;d
» 15 sierpnia 2012, 21:59 #75
laskavvv: Witamy :D oby teraz zdobył ze dwa razy więcej bramek niż sezon temu :]!!
» 15 sierpnia 2012, 21:49 #74
Biniu: No jak przejdzie to w FIFA13 nie ma na mnie mocnych wszystkie reale barse i bajerny mogą się chować hehe... A tak poważnie to z jednej strony się cieszę bo wniesie doświadczenie do składu a z drugiej co z Welbeckiem On nie powinien teraz na ławie siadać.
» 15 sierpnia 2012, 21:48 #73
Kris91: Jest jest i jeszcze raz jeeeest :D Super transfer... Oby coś z Roo pokazali
» 15 sierpnia 2012, 21:42 #72
western: Osobiście zrobiłbym jeszcze wszystko, by wyciągnąć Eriksena z Ajaxu i skład Diabłów byłby kompletny. Wiem, że wszyscy psioczą na tą lewą obronę ale Alex chyba ma jakiś plan skoro posłał Fabio na wypożyczenie. Mimo to sprawa z Leightonem Bainesem ucichła. No ale... kto wie. Może coś jest na rzeczy. Ja uważam, że jak wzmocnić skład to raz, a dobrze i potem pograć tak 2, 3 sezony, a nie każdego okienka szukać kogoś kto załata dziury na danej pozycji. Pozdro. A co do Robina. Kupiliśmy go bo jest gwiazdą. Nie koniecznie jest niezbędny w United. Po prostu musieliśmy pokazać, że gwiazdy do nas przychodzą! Mam nadzieję, że strzeli wiele bramek i da nam duuuużo radości.
» 15 sierpnia 2012, 21:40 #71
designer: jeden udany sezon? Gdyby nie on Arsenal w poprzednich latach nie gralby wogole w pucharach. Wiec co sezon byl wiodaca postacia Kanonierow. Nie ma co gdybac. RD maja zalosnych napastnikow, niegodnych takiego klubu z tak bogata historia. Jesli ten klub chce zdobywac trofea, musi sprowadzac tylko i wylacznie pilkarzy pokroju VP. Nie ma innej opcji. Welbeck, Berbatov, Macheda, Chicha. Tylko jeden gora dwoch jest dobrych pod warunkiem ze wchodza z lawki na murawe. Reszta "do kasacji" jak to mowia.
» 15 sierpnia 2012, 21:44 #70
designer: oby przeszedl! Wreszcie cos konkretnego, nie zwiazanego z brukowcami. Jesli Van Persie przejdzie na OT, to bede swietowal podwojnie, bo nie dosc ze to najlepszy gracz tamtego sezonu (i oby w tym bylo tak samo) to w dodatku reprezentant Oranje, ktorego pilkarze licze ze z goryczy porazki na Euro przeksztalca to w sportowa zlosc a tym samym beda jeszcze lepsi- w tym rzecz jasna byc moze nasz przyszly gracz VP!
» 15 sierpnia 2012, 21:39 #69
nitiX: Czekam aż pojawi się obrazek, na którym widniał będzie uśmiechnięty Robin z koszulką ManUtd. BEZCENNY WIDOK
» 15 sierpnia 2012, 21:34 #68
krysbe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2012 21:28

Nie jestem tym zachwycony... bardziej niepokoi mnie to czy Welbeck przedłuży kontrakt w takim wypadku bo na bank zdaje sobie sprawę, że nadal nie będzie mógł liczyć na regularne występy... zamiast wzmocnić skrzydło, lewą obronę i środek pomocy sprowadzają kolejnego napastnika, mimo iż zapowiadali, że nie będą ściągać do klubu graczy powyżej 26/27 roku życia... i weź ich tu ogarnij.
» 15 sierpnia 2012, 21:27 #67
krysbe: @chicharito111 Tak, skrzydło. Young gra taką padake, że patrzeć się na to nie da, dlatego dobrze by było wzmocnić skrzydło.

@Titto Kagawa nie grywał na skrzydle w Borussi. Oglądałem wszystkie mecze. Na skrzydle grywał co najwyżej Goetze.
Welbeck na skrzydle to nie to samo, dużo lepiej radzi sobie jako napastnik.
» 15 sierpnia 2012, 21:42 #66
PLDan11: @krysbe - Young gra padakę? Tournee obejrzał i już wielki ekspert ocenia... A Kagawa może grać na skrzydle i tyle w temacie.
» 15 sierpnia 2012, 22:12 #65
krysbe: @PLDan11 lepiej zamilcz. Kagawe na skrzydło i ciekawe kto wtedy będzie kreował grę w środku. Kagawa jest stworzony do gry za napastnikiem, a nie zapie* na skrzydle, po pierwsze wcale nie jest taki szybki, a dysponuje bardzo dobrą techniką i przeglądem pola. Oglądałem wszystkie mecze United, włącznie z meczami o pietruszkę, mecze rezerw i mecze z jakiejś okazji więc daruj sobie ocenianie mnie. Young nigdy nie wywarł na mnie wrażenia i nigdy nie byłem za jego transferem, jest przeciętnym skrzydłowym, i proszę darujcie sobie wypominanie o golach które nam uratowały wynik.
» 15 sierpnia 2012, 22:22 #64
Daminek8: No w końcu holender w United będzie ;D Zobaczymy co pokaże z diabełkiem na piersi.
» 15 sierpnia 2012, 21:25 #63
Snakus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2012 21:26

te hitman90, można cofać się do przodu?
» 15 sierpnia 2012, 21:26 #62
1993greg: Bardzo się ciesze z tego transferu. Mam nadzieję że szybko zgra się z zespołem i razem z Rooneyem strzelą ok. 50 goli, bo na pewno jest to w ich zasięgu!! ;P
» 15 sierpnia 2012, 21:19 #61
rm900502: Dokładnie mam to samo zdanie. 2 światowej klasy napastników + 2 utalentowanych młodych powinno wystarczyć, a Berba raczej już w MU nie pogra, a szkoda... :(
» 15 sierpnia 2012, 21:23 #60
RobvanKlu5i: No w końcu jakiś konkret! :) Armaty w ataku będziemy mieli :)
» 15 sierpnia 2012, 21:18 #59
Martin: Cały czas byłem przeciwny, ze względu na regularną grę Welbecka, ale kogo ja próbuje oszukać.. Przychodź Robin ! Psia krew, pokażemy kto rządzi w Anglii ! :)
» 15 sierpnia 2012, 21:18 #58
gtelicki: Jestem kibicem Man Utd z 20-letnim stażem, piszę komentarze raz na rok lub dwa ale dziś muszę napisać. Czekałem całe lato na tą wiadomość. Ostatnio tak się cieszyłem jak przechodził Ruud z PSV. Czuję że Rooney i Van Persie to może być atak na miarę Cole-Yorke.
» 15 sierpnia 2012, 21:17 #57
kruk581: ciesze sie z tego transferu! jednak nie zapominajmy ze potrzebujemy jeszcze ŚP i obroncy. dla mnie, Moutinho + Baines i bedzie ok! RvP welcome in ManU!
» 15 sierpnia 2012, 21:17 #56
orion: Nie zabardzo ogarniam nowy styl United... Bedziemy grac Ultra - Ofensywnie czy poprostu wiekszosc ofensywnych zawodnikow bedzie grzało ławe??
Rooney, Wellbeck, Chicharito, Macheda w ataku. Na skrzydłach Nani, Valencia,Young.
Mamy jeszcze młode w wilki, ktore albo sie ogrywaja w innych klubach albo w rezerwach... Niby United nie ma kasy na wielkie transfery, a na 29 latka wydaje 25 mln funtów...
» 15 sierpnia 2012, 21:16 #55
adriann1986: bez odpowiednich pomocników MU nie istnieje a sam Rooney meczu nie jest wstanie wygrac, mamy Andersona co pol sezonu leczy kontuzje Carricka co raczej od destrukcji jest, SCholes z Giggsem stare dziadki, Clev nie wiadomo, Kagawa w sumie tez, Powell to mlodzik, no a gdzie ta młodziez ? wychowankow juz praktycznie nie ma co powoli by wchodzili do druzyny ;/ poki co najwieksze szanse na Mistrza ma City
» 15 sierpnia 2012, 21:16 #54
szymon1978: Chłopie,marudzisz jak moja teściowa!!Troszkę wiary w chłopaków... ;]
» 16 sierpnia 2012, 00:03 #53
atos1987: Kilka godzin temu pisałem że wątpie ze on przejdzie ale bardzo bym tego chciał.. teraz jestem bardzo zadowolony z tego faktu, nie mogłem uwierzyć i aż musiałem odwiedzic oficjalne strony United i arsenalu aż dotarło do mnie :)
» 15 sierpnia 2012, 21:15 #52
UrbannLegend: Jeszcze nic nie jest pewne w 100%, RVP musi ustalić indywidualnie pewne kwestie, ale to wyśmienity news! ;D Swoją drogą ciężkie były te targi. ;d
» 15 sierpnia 2012, 21:13 #51
Szewc: 24 mln funtów za 29 latka kiedy mamy obecnie 5 napastników i Kagawe, który częściej niż w pomocy gra cofniętego napastnika? To świetny piłkarz, ale niezbyt teraz potrzebny United. A środkowego pomocnika jak nie było tak nie ma, bo Powell jeszcze trochę musi się nauczyć.
» 15 sierpnia 2012, 21:11 #50
UrbannLegend: No to może właśnie Kagawe przerobić na takowego.
» 15 sierpnia 2012, 21:12 #49
Szewc: Kto wie jaki SAF ma co do niego plan. Ale w sparingach na tej pozycji nie grał. Pożyjemy - zobaczymy.
» 15 sierpnia 2012, 21:17 #48
NorekDoktorek: Ciekawe czy to ostatni transfer czy jeszcze saf coś szykuje
» 15 sierpnia 2012, 21:10 #47
ZuczekUnited: Ja tam widze fale radosci...
» 15 sierpnia 2012, 21:46 #46
DevilFan: dostanie 13 po J.S Parku
» 15 sierpnia 2012, 21:18 #45
Skurch: Nie mówiąc o Beckhamie :)
» 15 sierpnia 2012, 21:07 #44
PLDan11: Kibice sami sobie winni jak gwizdali ostatnio na RVP. Dobrze im tak, niech szanują to, co mają. Arsenal niech się teraz martwi wraz z 'genialnym' Wengerem.
» 15 sierpnia 2012, 22:02 #43
Joker7: No to czekamy;)
» 15 sierpnia 2012, 21:00 #42
Evil: PO LO na zmiany i rozgrywający do pierwszej 11, a nie napastnik na 2 sezony..
» 15 sierpnia 2012, 21:00 #41
orion: Szkoda Berby...... RvP to dobry gracz ale 24 mln to stanowczo za dużo..... On ma 29 lat.....
» 15 sierpnia 2012, 20:59 #40
Evil: no za tą kwote mozna bylo kupic dobrych zmiennikow na oba boki obraony i by jeszcze zostalo..
» 15 sierpnia 2012, 21:02 #39
orion: Dokładnie.
Berba został przepłacony. A jak przychodził do United to był młodszy niz RvP.... Myslałem ze zostały jakies wnioski wyciagniete....
» 15 sierpnia 2012, 21:08 #38
DevilFan: 1roo 2chicha 3rvp 4welbeck
» 15 sierpnia 2012, 20:54 #37
DevilFan: tyle ile w profilu. Obecnie Berbatov mimo że posiada genialna technikę to nie pasuje do obecnego stylu MU.

ps nie widzę nigdzie notki bym musiał zaakceptować twój wybór i nie mógł polemizować.
» 15 sierpnia 2012, 20:58 #36
Skurch: Śmiejecie się z kibiców Arsenalu, że bluzgają na RVP.
To przypomnijcie sobie co było gdy Roo chciał odejść :)
» 15 sierpnia 2012, 20:49 #35
adriann1986: nie ma sie czym podniecac, bo napastnikow mamy sporo, pewnie bedzie gral z 13stką, nie ma pomocy a stary Giggs i Scholes wiecznie grac nie beda. nie wiadomo co z Fletcherem, Andersonem a samymi skrzydlami meczow nie wygramy, nie ma zmiennika dla Evry, sparingi pokazaly ze moze byc nieciekawie, gra bez polotu, finezji, szkoda ze ten stary dobry Manchester sie juz skonczyl, kiedy gral Becks Yorke Neville Cole czy Ole Gunnar Solskjaer albo RVN bo o Ronaldo nie wspomne, szkoda, a Wy podniecacie sie 29letnim grajkiem
» 15 sierpnia 2012, 20:49 #34
Evil: czesciowo CIę popre, aczkolwie dobry Manchester sie nie skonczyl , nadal jest.
NIe wiem czemu wszyscy zapominają, że nie ma również zmiennika dla Rafaela.. bo Jones to zaden zmiennik na bok..
no i transferem RVP masz racje nie ma co sie podniecac ,2 sezony max 3
i koniec
» 15 sierpnia 2012, 20:54 #33
kckMU: oby to była prawda, błagam!

będziemy mieli ekipę jak z lat 2007-2009!
» 15 sierpnia 2012, 20:46 #32
kckMU: ważne ze mi bije mocno, dawać go tutaj i dopiero Mancini będzie srał w swoje włoskie galoty
» 15 sierpnia 2012, 20:50 #31
DevilFan: akurat fakt że tobie bije mocno nie jest ważne dla nas wszystkich, każdemu bije dzień w dzień, i jakoś nikt się tym tak nie jara. Prawdopodobnie spowodowane jest to przypływem adrenaliny i wzrostem przepływu ciśnienia w żyłach, co pobudziło organizm i twój puls może być lepiej wyczuwalny.
» 15 sierpnia 2012, 20:53 #30
Snakus: lubię ten komentarz z galotami kckMU, dobrze ujęte! :D
» 15 sierpnia 2012, 21:18 #29
dev13: Witaj w United i powodzenia Robin super wiadomość :)
» 15 sierpnia 2012, 20:46 #28
TheGiggsy11Boy: Nieźle. Dwóch bramkarzy w pierwszym składzie. :D
NIKT NAM NIE PODSKOCZY!!
» 15 sierpnia 2012, 20:56 #27
Wielbicielka: Myślałam, ze jednak nie ale z Ciebie to prawdziwy internetowy troll jest. Meksykański pinokio...wow błyszczysz..
» 15 sierpnia 2012, 20:58 #26
Wielbicielka: Za to te żenujące hasełka Ci przystoją? Skoro tak twierdzisz..tak dla wyjaśnienia, ten Pinokio nazywa się Hernandez. Nie trzeba być czyimś fanem aby poprawnie pisać jego nazwisko. Tego wymaga kultura osobista.
» 16 sierpnia 2012, 09:24 #25
michal98: Super! :D No to jedziemy z tym koksem! ;)
» 15 sierpnia 2012, 20:44 #24
DevilFan: a co z Moutinho
» 15 sierpnia 2012, 20:43 #23
DevilFan: gimbusów nie pytam się, tylko ludzi na poziomie.
» 15 sierpnia 2012, 20:51 #22
DevilFan: nom, i składzik galanty, zobaczymy czy Ferguson nas czymś jeszcze zaskoczy, ale fakt że van Persie jest u nas jest równiez bardzo podbudowywujacy i daje dużego pstryczka w nos dla Kanonierów. :)
» 15 sierpnia 2012, 20:57 #21
DevilFan: dokładnie, z niecierpliwościa czekam na gwizdy kibiców AFC vs MU i gromkie brawa od naszych ;]
» 15 sierpnia 2012, 21:07 #20
Tykson: Wreście, ciekawe z jakim numerem bedzie grał :P
» 15 sierpnia 2012, 20:43 #19
lewd13: I jeszcze do City xD
» 15 sierpnia 2012, 20:45 #18
ZuczekUnited: Juz widze te masy goli strzelonych przez duet Rooney-RvP ...NIECH TEN SEZON SIE ZACZNIE BO ZWARIUJE CHYBA !!
» 15 sierpnia 2012, 20:42 #17
karik: uhuuuuuu jak sie ciesze :) RvP na lewego obronce :D
» 15 sierpnia 2012, 20:40 #16
10wazzar10: Swietny transfer, pozyskaliśmy jednego z najlepszych snajperów na świecie, typowy lis pola karnego, kogoś takiego brakowało w tamtym sezonie... Brawa dla Fergusona, tym transferem uciszył niedowiarków :) Ps. Jeszcze lewy obrońca i jedziem z koksem :)
» 15 sierpnia 2012, 20:39 #15
DevilFan: jaki król, przecież Elżebieta i jej mąż nadal rządzą Wielką Brytania.
» 15 sierpnia 2012, 20:42 #14
michal441599: jetem zadowolony z tej widamości i będziemy mieli dobry atak :)
» 15 sierpnia 2012, 20:38 #13
Zyvold: No proszę! :D
» 15 sierpnia 2012, 20:38 #12
NorekDoktorek: No i GIT
» 15 sierpnia 2012, 20:37 #11
diabelek1: wtF?!
» 15 sierpnia 2012, 20:36 #10
szymon1978: No i fajnie ;]
» 15 sierpnia 2012, 20:36 #9
lewd13: Nie wierzę w kit :D
» 15 sierpnia 2012, 20:34 #8
skoda037: Niestety stało się to faktem.. "Król Jednego Sezonu" u nas.
» 15 sierpnia 2012, 20:34 #7
Cielii: Krolem jednego sezonu mozesz byc ty sokor niewiesz jak gral w poprzednich :/
» 15 sierpnia 2012, 20:36 #6
skoda037: Wiem jak grał - bez błysku. Zwykły solidny gracz
» 15 sierpnia 2012, 20:38 #5
Cielii: to fajnie :]
» 15 sierpnia 2012, 20:38 #4
grodnik: Dobra wiadomość, ale co z Welbeckiem? Cziczarito? Berbatovem? E tam jakoś to bd :P
» 15 sierpnia 2012, 20:32 #3
diabelek1: burza - nie za ofensywnie?
» 15 sierpnia 2012, 20:53 #2
CrisManUtd7: W sumie to nie tylko ty ;D
» 15 sierpnia 2012, 20:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.