Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United walczą do końca i wygrywają ostatni sparing

» 11 sierpnia 2012, 22:16 - Autor: rogi - źródło: DevilPage.pl
Mimo że po 65 minutach Czerwone Diabły przegrywały już 1:3, ostatecznie zdołały wygrać 4:3 z Hannoverem 96 w ostatnim towarzyskim spotkaniu przed startem Premier League.
United walczą do końca i wygrywają ostatni sparing
» Mimo że po 65 minutach Czerwone Diabły przegrywały już 3:1, ostatecznie zdołały wygrać 4:3 z Hannoverem 96 w ostatnim towarzyskim spotkaniu przed startem Premier League.
Przed spotkaniem, gdy przedstawiono składy obu zespołów, przy Manchesterze United widniało ustawienie 3-2-2-1-2 - z Michaelem Carrickiem i Tomem Cleverleyem grającymi na pozycji defensywnych pomocników oraz Shinjim Kagawą w roli ofensywnego pomocnika. Już pierwsze minuty jednak pokazały, że Carrick wcale nie grał jako pomocnik, a jako towarzysz Nemanji Vidica w środku obrony.

Obie drużyny dały sobie trochę czasu na boiskową aklimatyzację. Pierwsza groźna sytuacja miała miejsce w czternastej minucie, gdy po silnym dośrodkowaniu Naniego z prawej strony, na piątym metrze z piłkę minimalnie minął się Hernandez. Jeszcze dwa lata temu Meksykanin raczej nie miałby problemów ze strzeleniem gola z tej pozycji...

Chwilę później po niepozornej akcji prowadzenie mógł objąć Hannover 96. Bliski pokonania Lindegarda był... Patrice Evra! Francuz głową zagrał dość ciężką do złapania piłkę, jednak Duńczyk w porę zareagował.

Czerwone Diabły rozkręciły się po dwudziestu minutach. Dobrą okazję miał Rooney po kombinacyjnej akcji z Nanim, jednak dobrze zatrzymał go wychodzący z bramki Zieler. Bramkarz niemieckiej drużyny wybił piłkę na rzut rożny, po którym w wybornej sytuacji znalazł się Chicharito - sam na czwartym metrze przed bramką. Meksykanin poślizgnął się jednak i zanim ponownie zebrał się do strzału, został zablokowany.

Minęła niespełna minuta, a ponownie United powinno było strzelić bramkę. Tym razem Michael Keane dostał piłkę w polu karnym, gdy przed bramką stał tylko obrońca. Okazało się jednak, że Michaelowi brakuje instynktu strzeleckiego brata bliźniaka i po niezdarnym strzale obrońcy piłka minęła bramkę.

Potwierdziło się, że niewykorzystane sytuacje się mszczą. Najboleśniej przekonał się o tym Anders Lindegaard. Bramkarz United nie zdołał złapać strzału z dystansu, wypuścił piłkę przed siebie, przez co Artur Sobiech mógł swobodnie dobić ją do siatki.

United wcale nie spuścili z tonu i dalej grali swoje. Po kilku nieudanych atakach, w końcu w 31. minucie wyrównał Hernandez. Tym razem Zieler popełnił podobny błąd do Lindegaarda, a na miejscu Sobiecha znalazł się Chicharito i wyrównał na 1:1.

Do końca pierwszej połowy mimo kilku dobrych sytuacji United nie zdołało wyjść już na prowadzenie. Hannover 96 z kolei miał jedną okazję, jednak dobrze wykazał się Lindegaard.

Drugą połowę mocnym akcentem rozpoczęli gospodarze szybko wychodząc na prowadzenie. Przy dośrodkowaniu w pole karne Keane z Carrickiem wzięli się za krycie tego samego zawodnika, który przechytrzył ich obu i głową pokonał de Geę.

Przez dłuższą chwilę po zmianie stron United nie mogło złapać rytmu gry. To Niemcy częściej utrzymywali się przy piłce i skutecznie zastawiali się, aby United jej nie odebrali. Z czasem jednak Cleverley i spółka opanowali środek pola tak, że po godzinie gry znów to Manchester United rozdzielał piłkę.

Gdy wydawało się, że kolejna bramka dla Czerwonych Diabłów jest kwestią czasu, to Hanower podwyższył na 3:1! Piękną bramkę strzelił Mohammed Abdellaoue, piętą pokonując trochę zaskoczonego de Geę.

Podrażnieni takim wynikiem podopieczni Mike'a Phelana (sir Alexa Fergusona zabrakło na ławce trenerskiej) starali się naprawić niekorzystny rezultat. Pierwszy krok w tym kierunki zrobił Rooney znakomicie wykonując rzut wolny. Uderzeniem z około dwudziestu metrów Anglik posłał piłkę nad murem w górny róg bramki bezradnego Zielera.

Na kilkanaście minut przed końcem spotkania Phelan postanowił dać szansę pograć Valencji i Andersonowi, którzy zmienili Vidica i Hernandeza. Zmiany te dodały trochę świeżości, jednak Czerwonym Diabłom nadal brakowało klarownych sytuacji strzeleckich.

W końcu, na 10 minut przed końcem do takiej sytuacji doszedł Rooney. Minął bramkarza w sytuacji sam na sam i sprytnie zostawił nogę, tak, że Zieler o nią zahaczył. Rzut karny był jedyną możliwością w tej sytuacji. Sam poszkodowany wykonał jedenastkę, na szczęście dużo skuteczniej niż w meczu z Barceloną, dzięki czemu wynik meczu zmienił się na 3:3.

Nie trzeba było długo czekać, a United wyszli na prowadzenie. Długą piłkę Rooney zgrał głową do wbiegającego w pole karne Kagawy, a Japończyk sprytnym strzałem na dalszy słupek pokonał Zielera.

Ostatnią sytuację do zdobycia bramki miał Nani, jednak nie trafił w bramkę przerzucając piłkę na Zielerem po dwójkowej akcji z Valencią.

Hannover 96 3:4 Manchester United

Man Utd: Lindegaard (De Gea 46') - M. Keane, Vidic (Valencia 73'), Carrick, Evra - Nani, Cleverley, Kagawa, Young (Giggs 46') - Rooney, Hernandez (Anderson 73')

Hannover 96:Zieler - Chahed (Cherundolo 46'), Avevor, Eggimann (Haggui 46'), Pander (Gießelmann 86') - Nikci (Stindl 46'), Andreasen (Schmiedebach 46'), Hauger (Da Silva Pinto 46'), Rausch (Huszti 46') - Sobiech (Abdellaoue 46'), Schlaudraff (Ya Konan 46')


TAGI


« Poprzedni news
Gill: Będziemy dalej inwestować w skład
Następny news »
Rafael srebrnym medalistą igrzysk

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (191)


majkelos27: Zapraszam do ligi head to head w FPL 349492-248288
» 13 sierpnia 2012, 18:55 #182
Krzyzu: Sparingi, jakie były, wszyscy widzieli. U mnie spowodowały, że jeszcze bardziej nie mogę się doczekać nowego sezonu. Ale grajkowie muszą zepnąć pośladki i tyrać od początku do końca sezonu, bo będzie kosmicznie ciężko.
» 13 sierpnia 2012, 18:33 #181
Marcindst13: wiecie co Arsenal i ten wenger cha za robina minimum te 20 baniek to ALex dal by te 22 i po klopocie ... i by doszed do nas ... i by scigneli kogos jeszcze
» 13 sierpnia 2012, 17:54 #180
99iw: Najbardziej denerwujące jest to ,że piłkarz który jest rezerwowym w w kadrze i w klubie i nie gra praktycznie wcale strzelił nam gola.Sobiech marny piłkarz strzelił gola wielkiemu Manchesterowi United .
» 13 sierpnia 2012, 17:13 #179
BroneK1878: Naprawde Ciebie to najbardziej denerwuje ? gola może strzelić każdy, według mnie najbardziej denerwuje to że tracimy 3 bramki i to tak łatwo.
» 13 sierpnia 2012, 18:51 #178
karik: Sorry ze nie na temat, ale jak sie dolacza do ligi devilpage.pl na fpl? prosze o pw z gory dzieki.
» 13 sierpnia 2012, 16:30 #177
michalrewers: Mam takie pytanie do redakcji. Kiedy uruchomicie typera?
Pozdrawiam ;)
» 13 sierpnia 2012, 16:06 #176
Marcindst13: czytalem w gaziecie The sun czy jakos tak sie to pisze ze FErguson osobicie siada z Robinem we Wtorek i z nim pogada ... a ponac FErguson chce zatrudnic do nas C.Vela kto to jest ?
» 13 sierpnia 2012, 15:52 #175
michalrewers: Carlos Vela. Były gracz Arsenalu teraz przeszedł do Realu Sociedad. Napastnik, skrzydłowy. Według mnie jest nam niepotrzebny ;)
» 13 sierpnia 2012, 16:08 #174
messengerUTD: Vela dobry grajek, ale przecież parę dni temu oficjalnie związał się z Realem Sociedad, więc to nie możliwe.
» 13 sierpnia 2012, 16:37 #173
OneLoveONEUNITE: Mam nadzieję, że sezon zaczniemy dobrze, ale bez fajerwerków jak rok temu, że początek pięknie, świetnie, a po derbach nagle zniżka formy i koniec LM po fazie grupowej.
» 13 sierpnia 2012, 15:11 #172
hitman90: Llorente już na 100% odchodzi z Athleticu. Poinformował o tym prezes klubu. Myślę, że Hiszpan byłby o wiele lepszą opcją od RvP. Ale pewnie MU nawet się nim nie zainteresuje.
» 13 sierpnia 2012, 14:44 #171
chicharito111: a jest lepszą opcją bo ? zapewne będzie temat wieku aż dwa lata młodszy hoho szkoda że cena będzie wyższa albo podobna do RVP a jeżeli mamy czekać rok to RVP będzie lepszym wyborem
» 13 sierpnia 2012, 16:46 #170
hitman90: Weź się ogarnij, po co komentujesz to co napisałem. Wiadomo, że piszesz tylko po to, żeby się kłócić bezproduktywnie. Llorente jest po prostu lepszym graczem i tyle. To, że ma 27 lat, też ma wpływ. Wystarczy obejrzeć sobie dwumecz Athleticu z MU, żeby wiedzieć, że Hiszpan to dobry kandydat do gry na wyspach. 195 cm. wzrostu, świetna gra głową, bardzo silny, umie się zastawić. Dodam jeszcze, że ma świetną technikę. W dodatku od 3 lat gra bardzo stabilnie. Lubię Holendra i jak najbardziej jestem za nim (jeśli i tak nie ma innej opcji) ale kontuzje w przeszłości były jego zmorą. W MU, gdzie w styczniu kontuzjowanych jest 16 zawodników bardzo prawdopodobne, że i on złapie uraz.
» 13 sierpnia 2012, 17:21 #169
chicharito111: Jest lepszym graczem bo ? konkretne argumenty a nie jest lepszy i już .
RVP mogę powiedzieć jest bardziej doświadczony , obyty na wyspach no i bardziej doświadczony w międzynarodowych potyczkach .
Kandydat owszem , ale czy wypali tego nie wiesz my potrzebujemy pilkarza na już a nie może za rok LLorente bardziej wybierze SERIE A niż Wyspy .
W styczniu 16 kontuzjowanych zawodników ? Błąd w liczbie masz znaczny ... genialny argument masz kontuzję mam i ja .
» 13 sierpnia 2012, 19:32 #168
Gonzo111: Kiedy pierwszy mecz w sobote czy w poniedziałek?
» 13 sierpnia 2012, 14:13 #167
trezegram: Poniedziałek 21:00
» 13 sierpnia 2012, 14:37 #166
Gonzo111: Kiedy jest ten pierwszy mecz z Evertonem w Sobote czy w poniedziałek?
» 13 sierpnia 2012, 14:12 #165
Gonzo111: To kiedy jest ten pierwszy mecz z Evertonem
w Niedziele czy w Poniedziałek??
» 13 sierpnia 2012, 14:10 #164
Bro: Tak trudno sprawdzić?
» 13 sierpnia 2012, 16:57 #163
Rutek83: Prześledziłem wpisy tego gości i wynika, że on faktycznie prawie we wszystkich przypadkach posiada wiarygodne informacje. Zresztą zobaczcie sami. Według niego Robin jest już zaklepany.
twitter.com/agent_153
» 13 sierpnia 2012, 12:24 #162
hitman90: Jeśli to prawda to Spurs będą mieli wypasioną pomoc, a na pewno lepszą od naszej. Bale, Modric, Parker, van der Vaart, M'Villa Lennon. Plus Adebayor w napadzie.. no no.
» 13 sierpnia 2012, 14:50 #161
Rutek83: myślę że Modric odejdzie na 90 %
» 13 sierpnia 2012, 15:10 #160
hitman90: Nie wydaje mi się. Levy to stary wyjadacz, który nie puści Modricia, bo ten chce odejść. Wygląda na to, że Tottenham z klubu który wiecznie pretenduje do bycia w czołówce zamienia się w klub z czołówki EPL. Zatrzymanie największych gwiazd, wypożyczenie a teraz finalizacja Adebayora, solidny Saha do pary i na prawdę niezła paka. Tylko w obronie nie ma szału.
» 13 sierpnia 2012, 15:19 #159
michalrewers: hitman90
Louis Saha jak na razie nie przedłużył jeszcze kontraktu ze Spurs ;)
» 13 sierpnia 2012, 16:11 #158
hitman90: A to mój brak wiedzy wyszedł;) Ale skład i tak wygląda nieźle.
» 13 sierpnia 2012, 16:37 #157
Roo543212: Ej, kiedy typer zostanie aktywowany?
» 13 sierpnia 2012, 11:10 #156
Devra: Tak przeczytałem połowę komentarzy i nie znalazłem postu o Javierze , że potrafi trafiać tylko do pustej . WOW ! Jak nigdy ...
» 13 sierpnia 2012, 10:13 #155
Iksiooo: Ja rozumiem ze sparing, ale stracic 3 bramki? Z jedynym klasowym rywalem w pre-seasonie przegralismy wiec ciezko byc wielkim optymista ale wierze ze uda nam sie pociagnac poczatek sezonu z jeszcze jednym transferem
» 12 sierpnia 2012, 23:38 #154
damiosa: Jest ktoś z Katowic orientujący się, gdzie spotykają się kibice United z Katowic i okolic? Pub Gorączka słyszałem...
» 12 sierpnia 2012, 23:20 #153
rolcio: Nie wiem czy to było już poruszane odnośnie tego meczu. Przede wszystkim godne podziwu jest zachowanie Polskich (i cóż, że przymiotnik - z dużej niech będzie!) Kibiców. Byłem na meczu. Polscy Kibice MU pokazali klasę. Byli jedyną większą zorganizowaną grupą wspierającą United, a Ich wsparcie było fantastyczne. Tak dalej Panowie - jakby to powiedział jeden z komentatorów tv n. :)
» 12 sierpnia 2012, 22:42 #152
Castway: wojciech jagoda? best komentator ever xD
» 13 sierpnia 2012, 11:51 #151
neymar11: mam nadzieję że takie spotkania będzie można oglądać w wykonaniu manchesteru w tym sezonie premier leagune ;)
» 12 sierpnia 2012, 21:42 #150
chicodegea: Jesli zaplaca 30 mln za Lewandowskiego to przestane szanowac tego Szkota i zaczne ogladac slowacka Corgon Lige!!
» 12 sierpnia 2012, 21:32 #149
lukas0970: yyy...a możesz powiedzeć dlaczego ? Co ci nie pasuje w Robercie ?
» 12 sierpnia 2012, 22:17 #148
chicodegea: Jest wart co najwyzej 10 mln, za 30 mln mozna miec prawie kazdego napastnika na swiecie, a robercik jest po prostu slabiakiem i tyle...
» 12 sierpnia 2012, 23:20 #147
Bro: Oglądam mecz BVB z Bayernem i Mateusz Borek komentujący ten mecz powiedział, że ma wiarygodne informacje na temat Lewandowskiego. Mianowicie do Dortmundu wpłynęła oferta 30 mln euro od Manchesteru United. Już nawet 5-letni kontrakt zaproponowali Lewemu, na mocy którego zarobiłby 40 mln, czyli 8 mln euro na sezon. Natomiast BVB jest wstanie go puścić, ale za 40 mln euro.
» 12 sierpnia 2012, 20:30 #146
mikifiki: Coś muszą mówić. Ja bym Borka mimo wszystko nie traktował wiarygodniej niż newsy podawane przez zagraniczne media. O czymś musi nawijać.
» 12 sierpnia 2012, 20:35 #145
Bro: Najlepsze jest to, że teraz pojawił się news na onecie, że jest oficjalna oferta za lewego i poinformował o tym Eurosport haha
» 12 sierpnia 2012, 20:38 #144
jarek87999: borek komentujacy teraz mecz borussi z bayernem mowi ze lezy oferta MU za lewego na 30ml euro i 8ml na sezon ma zarabiac twierdzi ze jest taka oferta ahhahaha
» 12 sierpnia 2012, 20:26 #143
Azian: Zdajecie sobie sprawę z tego, że kolejny mecz pod wodzą Phelana oznacza to, że jest on przygotowywany do roli pierwszego trenera po odejściu Fergusona?
» 12 sierpnia 2012, 20:21 #142
kara466: a Ty zdajesz sobie sprawę że jeżeli nie ma pierwszego trenera na ławce obojętnie z jakiego powodu np. zawieszenia, zawsze zastępuje go asystent w tym przypadku Phelan i wcale to nie znaczy że zostanie on następcą Sir Alexa...
» 12 sierpnia 2012, 21:00 #141
kacper1234: Nie wiem z czego wy się cieszycie ledwo co wygraliście.Wcześniej daliście się zdominować Barcelonie B.To nie jest dla was dobry prognostyk jak na ten sezon.
» 12 sierpnia 2012, 18:32 #140
Martin: W sparingach nie ważny jest sam wynik. Arsenal wygrał dziś 4-0 z Kolonią, my wczoraj 'wymęczyliśmy' jak uważasz wynik 4-3 z Hannoverem, a jak będzie w lidze każdy wie. United i City odjadą wszystkim po 10 kolejkach, ewentualnie Chelsea może złapać jakiś tam kontakt, a Arsenal z pewnością maksimum 4 miejsce, więc co im po tym 4-0? Poza tym nie wiedziałem, że piłkarze typu Xavi, Alexis czy Pedro grają w Barcelonie B, dziękuje, że mnie oświeciłeś.
» 12 sierpnia 2012, 19:42 #139
mikifiki: Kurczę, nie widziałem, że Valdes, Messi, Alves, Puyol, Mascherano, Adriano, Busquets, Iniesta, Sanchez, Tello, Pique zostali przeniesieni do Barcelony B.Dzięki za ten post Kacper, bo nadal żyłbym w niewiedzy. Pozdrawiam!
» 12 sierpnia 2012, 19:45 #138
hitman90: Nie wiem jakim trzeba być człowiekiem, żeby zadać sobie trud rejestracji w serwisie itd. tylko po to, żeby trolować:)
» 12 sierpnia 2012, 20:12 #137
sbarski9: roo najlepszy a jak z wolnego trafil
» 12 sierpnia 2012, 14:22 #136
Snakus: o, Rodwell w City. to się chłopak może zmarnować.
» 12 sierpnia 2012, 14:02 #135
SEBEKMU11: bardzo dobry transfer City i dość tani jak na dzisiejsze realia , tylko czy on tam pogra ?
» 12 sierpnia 2012, 15:20 #134
Snakus: @SEBEKMU11

I właśnie dlatego powiedziałem, że może się zmarnować... niby za kogo on ma grać w środku pola? Za Yaya Toure? :D
» 12 sierpnia 2012, 15:37 #133
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2012 17:59

Raczej za Barrego czy De Jonga. On jest chyba jest defensywnym pomocnikiem. Tylko dużo kontuzji.
» 12 sierpnia 2012, 17:59 #132
kujawa: wczoraj nie ogladalem meczu, bynajmniej nie w calosci, ale do stanu 3-2 jak patrzylem na wasze komentarze to widzialem takie cos; padaka, co oni robia, zajmiemy 8 miejsce Liverp., a teraz co ja widze; genialne spotkanie, super. Czyli 70 min beznadziejnej gry i 20 dobrej wystarczylo aby mecz stal na wysokim poziomie :D. poza tym widze, ze druzyna niemiecka prawie caly sklad wymienila w przerwie ;)
» 12 sierpnia 2012, 12:03 #131
mateomufc: david
rafael Vida Rio Evra
Scholes
Valencia Kagawa Nani
Rooney
Berbatov

1-4-1-3-1-1

tak bym chyba to widział
» 12 sierpnia 2012, 11:57 #130
Xeres: Berbatov nie pasuje za bardzo pod to ustawienie, bo skrzydła są za bardzo dynamiczne, a jak wszyscy wiemy Berba słynie z powolnego, technicznego stylu gry, zresztą, czemu Scholes'a wstawiłeś jako defensywnego pomocnika skoro mamy świetnego Carricka na tej pozycji? Sądzę, że jednak należy pozostawić wolny wybór co do ustawienia Fergusonowi.
» 12 sierpnia 2012, 12:02 #129
mateomufc: czasami za dużo dynamiki nic nie skutkuje dlatego własnie umiescilem genialnego technicznie i statycznego bułgara ,rozumiesz..
» 12 sierpnia 2012, 12:12 #128
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2012 12:24

Berbatov nie ma szans na grę. SAF chyba wyraźnie pokazał, że nie widzi Bułgara w zespole (a szkoda). Ale generalnie ustawienie mi się podoba. Rooney lubi grać jako cofnięty napastnik i miałby partnera do gry ofensywnej w postaci Kagawy (a nie Carricka, Cleverleya czy Andersona^^), który bardzo udzielałby się ofensywnie. Dobrze, że ktoś oprócz mnie są jeszcze osoby widzące różnice między Kagawa a Scholesem.
» 12 sierpnia 2012, 12:23 #127
krysbe: Za to Ty nie doceniasz pracy jaką wykonują Carrick czy Tom.
» 12 sierpnia 2012, 13:00 #126
hitman90: Doceniam, ale co z tego? Po prostu nie są klasowymi zawodnikami i tyle. Czy wkładanie wysiłku zawsze przekłada się na umiejętności?? Bo jeśli tak, to piłkarze np. Stoke byliby najlepsi na świecie chyba, bo oni gryzą trawę w każdym meczu.
» 12 sierpnia 2012, 16:09 #125
mateomufc: otóż to hitman
» 12 sierpnia 2012, 18:05 #124
vip14: Może i United wygrali, ale jedno niepokojące nasuwa mi się pytanie. Jak mogli doprowadzić do wyniku 3:1 dla Hannover' a. Grali najmocniejszym składem i jak tak będą grali w Lidze to o odebraniu Mistrzostwa Anglii City możemy tylko pomarzyć, ale liczy się wynik końcowy i gratuluję wygranej :) Glory, Glory Manchester United :)
» 12 sierpnia 2012, 11:54 #123
HubsS1: Nie wiem jak mogłem wątpic w Rooneya po tym słabym meczu z Barcą. Chłop się naprawdę zrehabilitował.
» 12 sierpnia 2012, 11:50 #122
Xeres: Rooney jak Rooney, jest wszędzie, ale Hernandez to dno i 3 metry mułu, nie trafia w piłkę, przewraca się i prezentuje lipę. Skończyło się szczęście z pierwszego sezonu, że piłka się od niego odbijała i wpadała do bramki, więc teraz albo podnieść umiejętności, albo zmienić klub.
» 12 sierpnia 2012, 12:00 #121
DaniooO: w końcu mamy środkowego pomocnika który potrafi ciągnąć grę do przodu i strzelać bramki, scholes już może spokojnie odejść na emeryturke zasłużoną
» 12 sierpnia 2012, 11:00 #120
hitman90: Tak się składa, że rolę Scholesa ma spełniać Carrick, Clev lub Ando, a oni geniuszami nie są. Kagawa to kozak, ale potrzeba kogoś na miejsce Paula, kto tak jak on umie operować piłką.
» 12 sierpnia 2012, 11:08 #119
chicharito111: Hitman zrozum nikt nie przyjdzie w miejsce Scholsa !! musi rozgrywać piłki albo Kagawa który będzie cofniety albo Carrick czy tam Cleverley
» 12 sierpnia 2012, 11:48 #118
hitman90: Jak do ściany. To, że nie przyjdzie, nie znaczy, że nie jest potrzebny! Czy Ty potrafisz czytać (i rozumieć co czytasz)?? To tak jakbyś napisał, że nie potrzebny nam lewy obrońca, bo żaden nowy do nas nie przyjdzie.
» 12 sierpnia 2012, 12:15 #117
chicharito111: Również nie jest potrzebny ... muszą go zastąpić młodzi typu Cleverly , Powell , Lingard w ostateczności Kagawa będzie grać niżej
» 12 sierpnia 2012, 12:54 #116
hitman90: Dobra chyba nie ma sensu z Tobą dyskutować. Lingard (udajesz, że tak się niby interesujesz młodymi) gra na skrzydle, ew. za napastnikiem - no ale jego też się w razie czego cofnie. Powell jest dwa lata młodszy od Jessego i pewnie najbliższe dwa spędzi w rezerwach. Cleverley jest po prostu beznadziejny. W zeszłym sezonie zagrał kilka spotkań niezłych i prawie każdy (łącznie z Tobą) się nim podniecił. Później non stop kontuzja i zero formy przez resztę sezonu. Nie wiem czy jesteś świadomy tego, że Twój 'młody' Tom w tym roku skończy(ł) 23 lata - jest w wieku Shinjego. Japończyk zjada go w każdym elemencie gry. A poza tym uważasz, że jakikolwiek klub zapłaciłby za Toma ok. 20 mln funtów?? Kagawa nie nadaje się na granie głęboko w pomocy, ale co to dla Ciebie, "w ostateczności Kagawa będzie grał niżej". Przecież prawdziwy futbol wygląda jak w grach.
» 12 sierpnia 2012, 16:23 #115
chicharito111: Zrozumcie nie ma miejsca dla jeszcze jednego pomocnika !! jeżeli będziemy grać na dwóch napastników nie ma szans aby w pomocy zmieścił się 3 pomocnik więc na to wygląda jak już chcecie tego rozgrywającego to po prostu na rzecz Carricka można kogoś dać innej opcji nie ma
» 13 sierpnia 2012, 15:01 #114
tomek220123: roo to nasz bos wyobrascie sobie menchester bez niego nie da sie tego wyobrazic roo jest najlepszy i tyle nie oglądałem meczu ale cchyba dobry
jeszcze jak by van persie do nas dołoczył to mamy szanse na 4 tytuł lig mistrzów i 20 angli
» 12 sierpnia 2012, 10:34 #113
chicharito111: jakbyś to jeszcze przetłumaczył na polski
» 12 sierpnia 2012, 11:42 #112
seju: Człowiek ma wg profilu 12 lat. Nie wymagasz zbyt wiele? Ciekawe swoją drogą po którym meczu zaczął kibicować diabłom:)
» 12 sierpnia 2012, 23:20 #111
RooneyMU: Rooney 2 gole i 2 asysty . Geniusz!
» 12 sierpnia 2012, 10:05 #110
Bro: 1 asysta
» 12 sierpnia 2012, 11:37 #109
Martin: Rooney jak to Rooney, ale z tym geniuszem to pojechałeś. Szkoda, że nie zrobił tego w meczu z Barceloną kilka dni temu.
» 12 sierpnia 2012, 13:24 #108
codic: Nie miałem okazji obejrzeć meczu i widziałem tylko hihlightsy, jednak znów odnoszę wrażenie że mecz wygrał nam Ronney, czyż nie? Mam nadzieję, że tak nie było i ktoś wyprowadzi mnie z błędu...
» 12 sierpnia 2012, 09:38 #107
m1ch4l: *highlightsy
» 12 sierpnia 2012, 17:03 #106
oldtrafford: Brawo Manchester zwycięstwo w ostatnim meczu przed rozpoczęciem Premier League.Piękna gra ,walka do ostatniej minuty, świetne trafienie Rooneya.Czekam tylko na powrót kontuzjowanych i Rafaela.
» 12 sierpnia 2012, 09:28 #105
slavkoo91: Prócz prawej obrony w zasadzie wszystko mamy gotowe do sezonu. Mam nadzieję, że Groszek się odblokował, po bramce pokazał nawet 2 zwody i całkiem nieźle mu wyszły.
Cleverley, Kagawa, Nani, Valencia, Carrick. Z taką pomocą można rozjechać na fantazji każdego w PL. Do tego Young, na którego bardzo liczę.
» 12 sierpnia 2012, 08:42 #104
m1ch4l: Jak Rafa wróci to prawa obrona jest zrobiona
» 12 sierpnia 2012, 09:21 #103
mateomufc: spodziewałem się klepania w obronie ,zobaczyłem piękny mecz ,piękne gole obydwu drużyn , zdrowa rywalizacja ,brawo czekam na Premier League
» 12 sierpnia 2012, 08:16 #102
Extreme10: Kagawa!
Czekam z niecierpliwością na 1 spotkanie MU w PL! GGMU!
» 12 sierpnia 2012, 07:58 #101
Diablista16: Nie miałem okazji obejrzeć tego meczu, moglibyście zalinkować jakiś skrót ?
» 12 sierpnia 2012, 06:02 #100
Edge17: Piękny mecz Diabłów. Podnieśliśmy się z kolan. Piękna bramka Rooneya z wolnego. Cieszy zgranie Kagawy z Rooneyem. Bardzo dobry mecz Toma. Anderson też pokazał że stać go na dobrą grę. Cieszy zwycięstwo i 4 gole strzelone, lecz martwi fakt że straciliśmy 3 gole. Na plus także bramka Groszka:D
» 12 sierpnia 2012, 02:29 #99
Zarex: Świetna robota, bramka Roo z wolnego - mistrzowska.
» 12 sierpnia 2012, 00:44 #98
oscarinho: Co mi się dzisiaj podobało:
Kagawa - cały czas był pod grą, starał się być zawsze alternatywą do podania. Świetnie się wymieniali pozycjami z Clevem! O dziwo zaskoczył mnie również Ando jak wszedł - szukał i próbował wciskać dobre, prostopadłe piłki do napastników.

Mam nadzieję, że nasza forma będzie jeszcze zwyżkować.
» 12 sierpnia 2012, 00:25 #97
scorpion55: Anderson dziękuję dobranoc ? hmm... oglądałem te sparingi i nie było najgorzej . A podanie do Rooneya prostopadłe coś pięknego. Może w końcu coś zagra i pokaże na co go stać. Ja tam bardzo lubię Grubaska :)
» 12 sierpnia 2012, 00:38 #96
krysbe: Yaankes jest zwolennikiem gry Andersona, tak jak i ja zresztą. Nie wiem czy zauważyłeś, ale On go wychwalał i bronił pod każdym newsem z tego co pamiętam... czytajcie komentarze do końca.. ludzie!.
» 12 sierpnia 2012, 00:53 #95
tomaszekgta4: Wszystko ładnie,pięknie ale martwi mnie lewa obrona ... Evra w ofensywie daje radę ale już obrona nie wygląda tak solidnie .. Potrzebna konkurencja dla niego ! Tamten sezon pokazał że potrzebny jest ktoś jego pokroju . !
» 12 sierpnia 2012, 00:23 #94
DevilsPoland: Co ? Teraz Kagawa jest bogiem ? Przecież przed jego przyjściem tak wszyscy narzekali , za pewne robiły to osoby 10 letnie które żadnego meczu Borrussi nie oglądali, patrzyli na wynik i mówili o Lewandowski strzelił hattrick o wow... Teraz co zdziwieni ? Wiedziałem że Kagawa do nas pasuje !
» 12 sierpnia 2012, 00:23 #93
m1ch4l: Mówili też że Kagawa to nie wzmocnienie i pod niebiosa wychwalali Hazarda
» 12 sierpnia 2012, 09:25 #92
wodar14: Nie chwal dnia przed zachodem slonca. Po 3 sezonach zobaczymy kto gral lepiej Kagawa w MU czy Hazard w CFC. Obym sie mylil jednak uwazam ze zdecydowanie wygra ten drugi.
» 12 sierpnia 2012, 10:15 #91
m1ch4l: Stosunek ceny do jakości (według mnie ) wypada znacznie na korzyść Japonczyka
» 12 sierpnia 2012, 17:07 #90
Bartolek05: Taka to mentalność na tej stronie i w ogóle na każdej stronie gdzie się wypowiadają polacy.
» 13 sierpnia 2012, 17:59 #89
MUforever1987: Heh, nie oglądałem meczu, ale większość z tu obecnych chyba na prawdę ma zerowe pojęcie o piłce, skoro tak się zachwycają sparingiem z jakimiś słabiakami z Bundesligi.

Po sparingu z Barcą (2 dni temu) : "Rooney jest zagubiony", "Rooney się skończył".
Teraz : "Rooney to Bóg", "Rooney to 80% MU"

Drodzy 11 - latkowie (jeśli starsi tez piszą tak idiotycznie - współczuję ich rodzicom). Zobaczcie co piszę w polu, 'dodaj komentarz' - komentarze mają być PRZEMYŚLANE !! Ogarnijcie się, bo na prawdę żal czytać te brednie - chyba z choinki się urwaliście że tak skrajnie różnie oceniacie gracza, który jest u nas od 8 lat na podstawie zwykłych sparingów !
» 12 sierpnia 2012, 00:04 #88
Bro: Zgadzam się, zupełnie nie ma się czym podniecać, bo zagraliśmy dość przeciętnie.
» 12 sierpnia 2012, 11:43 #87
DGA: Kagawa zdecydowanie udowodnił że jest tym kimś kogo nam potrzeba w United:D
» 12 sierpnia 2012, 00:03 #86
TheGiggsy11Boy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2012 00:00

Boże!
Rooney to nasz bóg. Powoli dorasta do objęcia pałeczki po Ericu Cantonie( moim zdaniem). :D
Często mecze wygrywamy dzięki niemu lub gdy on jest w to mocno zamieszany(dzięki niemu w poprzednim sezonie wygraliśmy kilka- kilkanaście meczy).
Jakby do niego dołączył RVP to by było idealnie. xD
» 11 sierpnia 2012, 23:58 #85
hitman90: OMG...
» 12 sierpnia 2012, 11:10 #84
Roo543212: Co tu gadać.
najlepszy mecz w tym tourne.
Pierwsza połowa i początek drugiej, było to wykonanie starego Manchesteru, słabo, bardzo słabo. No ale potem to była piękna wola walki, determinacja i ambicja.
Piękny mecz Rooneya. Chyba już nikt nie wątpi że przez Euro nie ma formy itp. Bramka super, a karny...cóż, uważam że faulu raczej nie było ale cieszmy się z gola. Kagawa grał trochę samolubnie, ale wydaje mi się że chciał się wykazać. Nani mało brakowało bramka sezonu...xD
No i ich piękne stanikii...;D
Mecz dający dużo emocji, i ogólnie jestem zadowolony.
» 11 sierpnia 2012, 23:47 #83
ostry1878: Sparingi sparingami ale to pierwszy mecz pokaże na co nas stać . Bo ja nie oglądałem meczu a jak tam Shinji Kagawa.
» 11 sierpnia 2012, 23:38 #82
19PionTi48: Ogólnie dobry mecz;) Nie da sie ukryc ze jednak w jakiej jestesmy formie bedzie mozna powiedziec po kilku meczach w lidze;)...jednak widac ze nie angazuja sie w pelni na taki mecz nasi pilkarze i slusznie;)...Bardzo mi sie podoba gra Kagawy:) zreszta jestem jego fanem jeszcze z czasow Borusii;)Bez watpienia bedzie bardzo duzym wzmocnieniem:) Valencia i Nani sa w formie bez dwoch zdan:)
» 11 sierpnia 2012, 23:11 #81
przema: Wayne Rooney= 80% MU
» 11 sierpnia 2012, 23:08 #80
Bro: hahaha
» 11 sierpnia 2012, 23:11 #79
seju: a te 20% to kto?:D
» 11 sierpnia 2012, 23:15 #78
SEBEKMU11: Sir Alex Ferguson =100% MU :D
» 12 sierpnia 2012, 08:56 #77
manutdfan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2012 23:05

Jak to powiedział komentator :"That's why we just love watch Manchester United". Fajnie się to oglądało i dobrze, że ktoś im postawił trudne warunki na tydzień przed rozpoczęciem sezonu. Wnioski po meczu:
- Kagawa wydaje się być trafionym transferem - gość gra bardzo inteligentnie, może nie efektownie ale efektywnie. I grzechem będzie wystawianie go w środku pola, bo tam traci połowę swojego potencjału. On MUSI grać za napastnikiem i to kolejny argument za niekupowaniem RvP.
- Bardzo dobrze w środku zagrali Clev. Widać, że dużo nauczył się od Scholes'a. Jego kilka zagrań i ruchów było kopią tego co pokazuje Scholesy. Nieźle zaprezentował się też Ando.
- Czasem mam wrażenie, że United szkoląc piłkarzy na pozycję obrońcy, dba tylko o to, aby każdy z nich był kolosem nie do przejścia lub inaczej mówiąc "kawałem mięcha", a zapominają o wyszkoleniu technicznym zawodnika. Widać to na przykładzie czy to Keane'a z dzisiejszego meczu czy Brady'iego i Wotton'a z poprzednich.
- Mecz ten potwierdził przeciętne umiejętności Younga i nieprzeciętne Naniego. Widać jak na dłoni, że jego gorsze mecze to po prostu kwestia słabej psychiki, bo umiejętności ma kapitalne.
- I na koniec pytanie: czy tylko ja czułem się nieswojo widząc ławkę Manchesteru bez siedzącego na niej SAF'a?
» 11 sierpnia 2012, 23:05 #76
PLDan11: Nie zapomnij o świetnym poprzednim sezonie Younga. On ma spore umiejętności, tylko zwyczajnie brak mu formy.
» 12 sierpnia 2012, 07:29 #75
ZuczekUnited: OMG pierwszy mecz tego tournee ktory sobie odpuscilem, a tu siedem bramek. To trzeba miec wyczucie...
» 11 sierpnia 2012, 23:02 #74
kebab: He po prostu miałeś nie fart:)A meczyk był w hu... ciekawy.
» 11 sierpnia 2012, 23:07 #73
kebab: Zajefajny szpil! Żeby sie podnieść z 3:1 na 3:4, mistrzostwo:D Dumni Po Zwycięstwie, Wierni Po Porażce!! GGMU!
» 11 sierpnia 2012, 23:01 #72
ferdek: Fajnie się patrzyło na ten mecz i te gole rooney ładnie strzelił z wolnego a akcja po której padła bramka na 4 - 3 napawa mnie optymizmem i mam nadzieje że tak będziemy grali w lidze.
» 11 sierpnia 2012, 22:59 #71
Klimaa: Brawo za zaangażowanie. Za tydzień rusza liga więc taki comeback bardzo przydał się drużynie.
» 11 sierpnia 2012, 22:56 #70
mikifiki: Obyśmy tylko nie musieli takich comebacków stosować w meczach o punkty.
» 11 sierpnia 2012, 23:03 #69
daCunha17: Lepszy kambek niz porazka 3-1.
» 12 sierpnia 2012, 09:06 #68
chicharito111: kambek ... lepiej nic nie pisać niż takie coś
» 12 sierpnia 2012, 11:47 #67
daCunha17: spolszczyłem sobie troszkę. jaka to różnica? Comeback, kambek, zapis fonetyczny.
» 13 sierpnia 2012, 09:23 #66
m1ch4l: Widzę tych hejterow którzy pisali "z taką grą to o utrzymanie bedZiemy walczyć " albo "Kagawa samolubny Lamus" "Ando z MC wrócił" i td a tera to "MU mistrze" "Ando genialnie " " Kagawa nasz nowy mistrz" i td.
» 11 sierpnia 2012, 22:52 #65
Bro: Nie ma się czym podniecać, nic specjalnego nie pokazaliśmy.
» 11 sierpnia 2012, 22:58 #64
m1ch4l: Ale to jaka magiczna przemiana w ciągu tych kilku minut u niektórych jest wręcz nieprawdopodobna
» 11 sierpnia 2012, 23:01 #63
Bro: Najbardziej martwi mnie nieskuteczność i brak pomyślunku przy niektórych sytuacjach Chicharito. Można czasem przełożyć piłkę na zamach i zmylić obrońce, a nie tylko strzelać z każdej pozycji...
» 11 sierpnia 2012, 23:09 #62
Krzyzu: Niestety chwilę po pierwszym gwizdku musiałem opuścić dom, a wróciłem dopiero chwilę przed golem na 3:1 dla Hanoveru. Jak wypadł Lindegaard? Lepiej niż De Gea?
» 11 sierpnia 2012, 22:49 #61
mikifiki: Gorzej - wybił piłkę wprost pod nogi Sobiecha (vel. "sołbicz" - jak to angielski komentator wymawiał nazwisko Polaka).
» 11 sierpnia 2012, 22:54 #60
Krzyzu: thx ;)
» 11 sierpnia 2012, 23:06 #59
Pauleta77: Klątwa zeszłego sezonu zdjęta, wygraliśmy mecz w którym jako pierwsi przegrywaliśmy. I to w świetnym stylu od 1:3 do 4:3 w zaledwie 15 minut :)
Świetny, widowiskowy meczyk, sporo brameczek, ładnych akcji, jedynie co mi się nie podobało to nurkowanie Rooneya, ale to mam nadzieję, że się mu raz odbiło po zbyt długim przebywaniu wśród graczy Barcelony
» 11 sierpnia 2012, 22:47 #58
mikifiki: A mecz o Community Shield z zeszłego sezonu? Też przegrywaliśmy by wznieść na końcu tarczę.
» 11 sierpnia 2012, 22:52 #57
Rooni126: To czy byl karny to moze podlega dyskusji ale czy on sie specjalnie przerwrocil ? napewno to nie bylo nurkowanie...
» 11 sierpnia 2012, 23:12 #56
spOntan: @ Pauleta, to nie było nurkowanie. Każdy myślący piłkarz w takiej sytuacji postąpił by identycznie. Poczuł ręce bramkarza to się przewrócił, a że sędzia tak to zinterpretował to już inna sprawa :)
» 12 sierpnia 2012, 10:26 #55
aris019: Roo przeskoczyl bramkarza,nie poczuł żadnych rąk,a że nic nie czul to zostawil noge na klacie Zielera.Dla mnie karny z kapelusza.
» 12 sierpnia 2012, 13:45 #54
YeahBunnyMU: Piekny meczyk , panowie pokazali charakter szczegolnie Cleverly gral jak stary wyjadacz ;D Teraz czekamy na inauguracje sezonu ^^
» 11 sierpnia 2012, 22:47 #53
theatreofdreams: Wkońcu ROO się otworzył i strzelił dwie brameczki i do tego Clev dobra postawa na to właśnie czekałem. Duch walki Man Utd!! Glory United :D
» 11 sierpnia 2012, 22:44 #52
kotlarskiPL: *wystawienie Cleverley'a z Kagawą w środku pola to był strzał w dziesiątkę
*Keane popełniał masę błędów, rozumiem, że jest młody, ale seniorska kadra to jeszcze nie jego poziom
*Rooney -> dobry mecz, Hernandez -> dobrze pokazywał się na pozycje, w większości trzymając linie spalonego
*Da Gea pokazał, że jest numerem jeden, a miejsce Lindegaard'a to nadal ławka
*jeśli chcemy zdobyć więcej niż jedno trofeum to musimy koniecznie kupić dwóch bocznych obrońców : lewa strona i prawa
» 11 sierpnia 2012, 22:41 #51
Nearek: Mamy Rafaela
» 11 sierpnia 2012, 22:45 #50
koniu21: Dobry mecz Rooneya, widać ze Manchester United go potrzebuje.
Dobry mecz Kagawy, jeszcze troche sie ogra i bedzie pięknie, transfer strzał w 10.
Keane rzeczywiscie nie nadaje sie na seniorska kadre, miał ze 2 setki ? Moze nawet więcej i tego nie wykorzystał, bardzo słaby mecz tego zawodnika, ale jest młody. Nie wiadomo, moze cos jeszcze z niego bedzie.
Zauważyłem po De Gei ze czuje sie pewniej na bramce, moim zdaniem bedzie z niego bramkarz pokroju Casillasa (nie mówie ze teraz, ale w przyszłości). Lindegaard też jest dobrym bramkarzem, ale De Gea prezentuje sie lepiej (nie mówie ze tylko na podstawie tego meczu) jest/bedzie dobrym zmiennikiem dla De Gei.
Myśle ze przydał by sie obrońca ale tylko na lewa strone, w razie jakby Evrze sie cos przytrafiło, koleś juz jest w podeszłym wieku bedą przydarzać sie mu kontuzje coraz cześciej. Wrócił Rafael i na prawej stronie moim zdaniem jest teraz gitara.
» 11 sierpnia 2012, 22:54 #49
devious: na prawą są Rafael, Jones, Smalling i Valencia (dokładnie w tej kolejności) a nawet od biedy kiedyś grał tam Fletcher i dawał radę - tutaj naprawdę nie trzeba kolejnego transferu (bo przecież Jones na razie nei ma szansy grac na środku obrony, więc będzie grał na boku)

na lewą to i owszem, chciałoby się rzec O'Shea wróć! :) Baines jest za drogi, Clyne przeszedł do Sunderlandu, Alba wolał Barcelonę - cóż, trzeba szukać kogoś innego ;) Może Wawrzyniaka z Legii? Taki dżołk :) Niech SAF się martwi, ja nie mam koncepcji na tę lewą stronę...
» 11 sierpnia 2012, 23:13 #48
PanTedeusz: koleś juz jest w podeszłym wieku


:D
» 11 sierpnia 2012, 23:30 #47
kotlarskiPL: chociaż Blackett mógłby wejść do kadry seniorskiej, można by było wystawić go na mecze ze słabszymi rywalami w Premier League ( np. z beniaminkami ) lub w pucharach z zespołami z niższych lig
» 12 sierpnia 2012, 09:23 #46
brylaant14: 2 gol Kagawy ;)
» 11 sierpnia 2012, 22:41 #45
naniLuis: Meczu nie oglądałem bo na moim komputerze niestety nie da rady nic obejrzeć,ale z komentarzy wnioskuje ,że mam czego żałować.Czekam na skrót.
Brawo Diabły ! :)
» 11 sierpnia 2012, 22:40 #44
luk1920: Nie tutaj mial byc moj wpis, przepraszam
» 11 sierpnia 2012, 22:47 #43
NaniN17: lol czemu jak pisałem do dekla z city moj komentarz pojawił się tutaj
» 11 sierpnia 2012, 22:49 #42
luk1920: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2012 22:48

Jak ja uwielbiam takie bachory jak ten tutaj. Sezonowców nie potrzebujemy, oglądałem profil kolesia i kilka miesięcy temu był zagorzałym kibicem United, a widzę po meczach sparingowych bachor przerzuca się na City. Proszę o usunięcie tego dziecka z portalu, bo dla takich miejsca tutaj nie ma. Do tego ten avatar Beckhama. Żałosne, ale takie są w tych czasach 12 letnie dzieci.
» 11 sierpnia 2012, 22:46 #41
NaniN17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2012 22:47

xdddd
» 11 sierpnia 2012, 22:46 #40
stasiu669: hahahahahha, padłem xd jak ten gościu naprawdę jest z rocznika '91 to nie chce wiedzieć co mu siedzi w tej głowie... oO
» 11 sierpnia 2012, 22:56 #39
daCunha17: 13- Cienko, prostu błąd przy bramce.
1- Nie lepiej od poprzednika, mocno przeciętny mecz obu bramkarzy.
38- Najsłabszy zawodnik na boisku. Ja rozumiem, że jest młody ale takie gafy strzelać to nie przystoi.
15-Solidny, jak zawsze. Obrona z Vidiciem a obrona bez niego to 2 inne światy.
7-Dobrze w obronie, a i do przodu się pare razy zapędził.
16- Niewidoczny jak zawsze, ale wiem, że odwalił kawał dobrej roboty. Dużo odbiorów, dobry duszek tej drużyny.
3- coś ostatnio sfrustrowany nasz vice. Słaby mecz kogoś, kto niedawno był uznawany za najlepszego LO świata.
17- Finezja i spryt, kilka ładnych kółeczek, cały mecz pewnie, pod koniec troszkę leniwie.
23- O dziwo dobry mecz Cleva. Pozytywnie mnie zaskoczył
26- ten to będzie gwiazdą United. Cały mecz się wyróżniał, napędzał akcje. Brawo.
18- mecz jeden z wielu, nic specjalnego.
11- kilka ładnych zagrań z fałsza i wiele spokoju
10-lider zespołu, dobrze zagrał ale bez fajerwerków
14- "Jak mówią młodzi ludzie, masakracja" kolejny beznadziejny mecz. Gol wbity z 1 metra nie zmienia tego faktu
8- Ten to mnie zaskoczył, jestem pod wielkim wrażeniem, odkąd wszedł nasza drużyna się rozkręciła, Ando zagrał jak nie Ando. Jak będzie grał cały sezon tak jak te 20 minut to nie trzeba nam Moutinho, Moury, ani innych Modriciów.

Moje oceny, może nieco subiektywne. Z chęcią podyskutuję.
» 11 sierpnia 2012, 22:38 #38
NaniN17: daChunha17 zgadzam się z tobą w 100%
» 11 sierpnia 2012, 22:42 #37
Hudson123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2012 22:54

Moje osobiste odczucia względem Twojej oceny:
38 - No tutaj z tym najsłabszym zawodnikiem na boisku to trochę przesadziłeś, mecz nie był jakiś wykwintny w jego wykonaniu, ale masakry nie było. To obrońca, a w obronie wykonał kawał niezłej roboty. Dajmy mu trochę luzu, to z tego, co wiem, pierwszy jego mecz seniorski, w którym zagrał 90 minut. Nie oczekujmy, że będzie grał na poziomie naszego Nemanji.
23 - No nie wiem czy nie dałbym mu zawodnika meczu. Świetnie rozgrywał tą piłkę i widzę, że wzoruje się na naszym rudowłosym Scholesie. Będą z niego ludzie! I to może nawet drugi Scholes. Osobiście naprawdę strasznie jestem zaskoczony jego postawą w tym spotkaniu, pozytywnie oczywiście.
10 - tutaj również trochę zbyt słabo go oceniłeś. Dwie bramki, wolny piękny, asysta również niczego sobie i te rajdy z piłką w drugiej połowie. Zdecydowanie solidny mecz w jego wykonaniu, a te powroty do drugiej linii, a nawet obrony to coś, co w Wazzie kocham.
14 - O tutaj bym dał miano najgorszego zawodnika meczu. Lubię Chicharito, ale co się z nim dzieje ostatnio? Kłoda się z niego zrobiła, taki meksykański Rasiak troszkę. Ta akcja przy rożnym... Zamachnął się bardzo fajnie, ale w piłkę to już nie trafił.

Do reszty ocen zastrzeżeń raczej nie mam. Również jestem otwarty na wszelaką dysputę. ;)
» 11 sierpnia 2012, 22:49 #36
daCunha17: 38 i 14- Ok, umówmy się, że obaj zagrali najgorzej
10- wolny ładny, ale troszku mało zaangażowany.
» 11 sierpnia 2012, 22:54 #35
Hudson123: Tak, umówmy się, że 38 i 14 zagrali najgorzej ex eaquo. 10 rzeczywiście na początku nie był zbyt zaangażowany w ofensywie. Bardziej właśnie wracał się do drugiej linii lub obrony, ale w drugiej połowie już zaangażowanie wzrosło. Myślę, że nie było z tym źle. W końcu to towarzyski mecz, w BPL na pewno będzie grał na 100%. :)
» 11 sierpnia 2012, 22:57 #34
devious: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2012 23:24

"Słaby mecz kogoś, kto niedawno był uznawany za najlepszego LO świata."

Niedawno? Chyba ze 3 lata temu :) Ostatni sezon Evra miał tragiczny, w opinii mojej i wielu znajomych nie tylko był najsłabszym ogniwem United ale w ogóle jednym z najsłabszych lewych obrońców ligi - objeżdżał go po prostu każdy... Do tego ten żałosny cyrk z Suarezem, wstyd mi było, że mamy takiego kapitana... Najgorszego w historii :(

Jeszcze wcześniejszy sezon Evra też miał słaby - gra niestety coraz gorzej :( Inaczej SAF nie polowałby na Bainesa... I to nie jako zmiennika ale raczej następcy (i to z miejsca wg. mnie) Evry... I piszę to wszystko jako fan Evry... Przynajmniej do niedawna fan :)


A Clev i Ando? Pamiętacie początek poprzedniego sezonu? Też tak zaczynali, obaj grali świetnie, stworzyli super duet ale tylko na kilka meczów - a potem seria kontuzji i obaj stracili w zasadzie cały sezon... Teraz wracają i licze, że w końcu zagrają choćby 2-3 miesiące i będziemy mogli ich ocenić :)

SAF liczy chyba na to samo skoro póki co nie słychać było, by polował na Moutinho czy Eriksena... Najwidoczniej uznał, że Rudy, Clev i Ando wspierani Giggsem i Kagawą wystarczą :) Choć ostatnio nie wystarczyli :(


edit:
a Rooney zaliczył 2 gole i 2 asysty, źle? On się na naszych oczach zmienia, już nie biega i nie wierzga jak kiedyś, jest mniej narwany ale mądrzejszy - nie musi tyle biegać i walczyć, robi kilka ruchów i ma asystę, oddaje kilka strzałów i ma gole i kolejne asysty... On właśnie dorasta i staje się liderem dopiero - mam nadzieję wielki sezon przed nim, jak jeszcze dostanie porządnego partnera (RvP) a nie partaczy Welbecka (ktory jest dobry ale nieskuteczny) czy Hernandeza (ten jest coraz gorszy niestety) to Roo może spokojnie skończyć sezon z ~30 golami i 20 asystami w lidze :>
» 11 sierpnia 2012, 23:21 #33
Boss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2012 22:37

Długą piłkę Cleverley zgrał głową do wbiegającego w pole karne Kagawy

To Rooney zgrał głową do Shinjego ;)

#Sorry, nie odświeżyłem stronki, widzę że jesteście czujni. :D
» 11 sierpnia 2012, 22:36 #32
cipsik: meczu nie ogladalem ale z tego co czytam to najlepiej gra wygladala jak byl Andy Cleverley i Kagawa w skladzie, tak było w zeszlym sezonie gdy Cleverley grał z Andym na poczatku to wszyscy w dupe dostawali pozniej sie posypala pomoc przez kontuzjie i juz nie odzyskalismy formy trzeba pomyslec to ciekawe ustawienie andy kagawa i cleverley hm...
» 11 sierpnia 2012, 22:35 #31
MiqeZ: I gdzie się podziali hejterzy Rooney'a ? :P
» 11 sierpnia 2012, 22:32 #30
damiosa: NURKOWAŁ :/
» 11 sierpnia 2012, 22:35 #29
daCunha17: skatalonił się szrek.
» 11 sierpnia 2012, 22:39 #28
SzYnA: poczytaj kto to jest hejter i poczytaj co to jest obiektywizm ;)
» 11 sierpnia 2012, 22:44 #27
UrbannLegend: Piękny mecz, kto nie oglądał, niech żałuje!
» 11 sierpnia 2012, 22:31 #26
Sarniak: Niestety nie mogłem oglądać całego meczu, ale wierze Ci na słowo i czekam na skrót tegoż meczu.
» 11 sierpnia 2012, 22:34 #25
NaniN17: mogę ci powiedziec że żałuj emocji jakie były w tym meczu oj bo były ale i tak MU 4-3 H96 hehe
» 11 sierpnia 2012, 22:38 #24
NaniN17: Mecz zapisuję się w mojej głowie na zawsze mecz cudów boga 1-0 dla H96 1-1 Hernandez 2-1 H96 3-1H93 3-2 Rooney okienko z wolnego 3-3 Rooney (Sprytnie wywalczona jedenastka) i tu Japoński kat H96 Shinji Kagawa 3-4 podziękował aha Ando bardzo piękna gra naprawdę dziś na te ostatnie 15 min dużo wniósł dla MU FC obiecująca postawa Cleva
» 11 sierpnia 2012, 22:31 #23
Lektyn: ciekawe spotkanie,
» 11 sierpnia 2012, 22:29 #22
Rooni126: "Długą piłkę Cleverley zgrał głową do wbiegającego w pole karne Kagawy"
A nie czasem Rooney ?
» 11 sierpnia 2012, 22:27 #21
dualshit: Świetny mecz, szkoda tych niepotrzebnych błędów w obronie i niewykorzystanych setek Chicharito. Cieszy dobra gra Ando, Cleva i Kagawy. Pięknie wykonany rzut wolny przez Roo.
» 11 sierpnia 2012, 22:27 #20
KowalAKG: Wydaje mi się że w relacji są błędy w 2 ostatnich sytuacjach:
- To Roo zgrywał głową do Kagawy który strzelił bramkę
- Dwójkowa akcja po której mogła paść 5 bramka to Nani i Valencia
:)
» 11 sierpnia 2012, 22:24 #19
Bart: Pewnie, że tak :) Dzięki za wyłapanie
» 11 sierpnia 2012, 22:31 #18
DAMINOS2: Świetny mecz:D po raz kolejny pokazujemy ze walczymy do konca:P BRAWO !
» 11 sierpnia 2012, 22:23 #17
Kobeman25: Trzeba kupi Bolta koniecznie!to bedzie jedyny na swiecie taki transfer i pod kazdym wzgledem swietny finansowo bardziej niz ronaldo i messi na koszulkach Unitedy zarobiloby tyle kasy ze dlug mogliby splacic ;)a do tego na koncowki na boisko jak wszyscy wykonczeni nikt by go nie dogonil nawet z dwoma pilkami przy nodze.Kagawa strzal w 10 za jakies 2,3 lata real sie zglosi po niego za 100mln:)
» 11 sierpnia 2012, 22:22 #16
seju: A z jakiego klubu chcesz kupić Bolta?:) Podpisał z kimś kontrakt, bo nie wiem?:D
» 11 sierpnia 2012, 22:25 #15
Kobeman25: z klube FC Rekord świata:D
» 11 sierpnia 2012, 22:27 #14
seju: To jeszcze może niech przejdzie Asafa Powell, Maurice Green, Michael Johnson i Montgomery (choć on bodajże siedzi w kiciu więc byłoby trudno go sprowadzić) :)
» 11 sierpnia 2012, 22:31 #13
reazel: Jamajka Team ;>
» 11 sierpnia 2012, 22:32 #12
daCunha17: To może jeszcze Truś z MS13 na obronę.
» 11 sierpnia 2012, 22:45 #11
Roo543212: Co tu gadać.
najlepszy mecz w tym tourne.
Pierwsza połowa i początek drugiej, było to wykonanie starego Manchesteru, słabo, bardzo słabo. No ale potem to była piękna wola walki, determinacja i ambicja.
Piękny mecz Rooneya. Chyba już nikt nie wątpi że przez Euro nie ma formy itp. Bramka super, a karny...cóż, uważam że faulu raczej nie było ale cieszmy się z gola. Kagawa grał trochę samolubnie, ale wydaje mi się że chciał się wykazać. Nani mało brakowało bramka sezonu...xD
No i ich piękne stanikii...;D
Mecz dający dużo emocji, i ogólnie jestem zadowolony.
» 11 sierpnia 2012, 22:21 #10
NaniN17: Spotkanie na najwyższym szczeblu 1-0 1-1 2-1 3-1 3-2 3-3 3-4 Kagawa lecz muszę pochwalic bardzo Roo i Ando bo naprawdę gdyby nie Anderson to uu i jeszcze Cleverley ho ho ho
» 11 sierpnia 2012, 22:21 #9
michal98: Piękny comeback ;)
» 11 sierpnia 2012, 22:20 #8
kocio10: Kapitalne United, Kapitalna Jamajka ! :)
» 11 sierpnia 2012, 22:19 #7
TheGiggsy11Boy: Jamajka jest super. :D
Blake+Bolt= Najszybsi sprinterzy wszech czasów!!
» 11 sierpnia 2012, 23:59 #6
wegiel86: to nie jest ostatni sparing. we wtorek gramy z Aberdeen FC.
» 11 sierpnia 2012, 22:19 #5
Crisyne: nie gramy
» 11 sierpnia 2012, 22:22 #4
Krzyzu: He? Oficjalna strona milczy na ten temat.
» 11 sierpnia 2012, 22:23 #3
MiqeZ: Bardzo ciekawy mecz. ;)
» 11 sierpnia 2012, 22:18 #2
PanTedeusz: Kapitalne spotkanie!
» 11 sierpnia 2012, 22:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.