Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Gill przypieczętuje transfer van Persiego?

» 11 sierpnia 2012, 18:54 - Autor: messengerUTD - źródło: tribalfootball.com
Dyrektor wykonawczy Manchesteru United, David Gill przejmuje negocjacje w sprawie transferu napastnika Arsenalu, Robina van Persiego.
Gill przypieczętuje transfer van Persiego?
» Holenderska saga trwa w najlepsze
The Telegraph donosi iż United nadal mają nadzieję, że negocjacje z Arsenalem zostaną odnowione w ten weekend. Wszyscy liczą na to, że David Gill przypieczętuje umowę dla Robina.

Czerwone Diabły złożyły dwie oferty za van Persiego w wysokości 10 i 15 milionów funtów jednak obie zostały odrzucone przez Arsenal. Sir Alex powiedział, iż klub musi być cierpliwy jeżeli chce pozyskać snajpera Kanonierów.

Van Persie oznajmił już swojemu klubowi, że zamierza odejść i wolałby dołączyć do Manchesteru United niż do Juventusu.

Jeśli Manchester United zwiększy ofertę powyżej 20 milionów funtów w transakcja odbędzie się prawdopodobnie w ten weekend w której będzie pośredniczył Gill i dyrektor generalny Arsenalu, Ivan Gazidis.


TAGI


« Poprzedni news
Hodgson: Drzwi dla Carricka są otwarte
Następny news »
Mancini: United potrzebują van Persiego

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (35)


vip14: Oby Gill zrobił tak, aby RvP dołączył w nasze szeregi :)
» 12 sierpnia 2012, 11:56 #35
parys18: W końcu coś się rusza liczę, że teraz RvP przybędzie do Manchesteru żeby podpisać kontrakt z MU.
» 12 sierpnia 2012, 09:39 #34
naniLuis: Jak już pisałem wcześniej - transfer RvP jest kwestią czasu...
» 12 sierpnia 2012, 08:57 #33
Klimaa: Długo oczekiwany transfer. Atak Roo-RvP byłby cudowny - mielibyśmy pewność że zawsze ktoś z tej dwójki trafi do siatki. Poprzednio wszystko zależało od dyspozycji Rooneya, teraz wszystko by się rozłożyło.
Uważam że United dojdzie w końcu do porozumienia z Arsenalem - nigdy nie należy dawać oczekiwanej kwoty tylko powoli dobijać targu.
» 11 sierpnia 2012, 23:11 #32
jamaj05: a skąd taka pewność że w każdym meczu roo albo rvp strzelą?? jesteś jasnowidzem?
» 11 sierpnia 2012, 23:38 #31
jaxcek14: Nie trzeba byc jasnowidzem... we dwóch mieliby taką skutecznosc, ze sie w glowie nie miesci... Skrzydla Nani i Young, Boze... co to by było. ;O
» 12 sierpnia 2012, 12:21 #30
koniu21: Myśle ze skrzydła, Nani-Valencia były by lepsze, ale nie o tym mowa :D
» 14 sierpnia 2012, 06:52 #29
przema: Zobaczymy rok temu gill mowil ze bedzie jeszcze jeden tranfer swiatowej klasy zawodnika jak kupilismy de gea younga i jonesa...
» 11 sierpnia 2012, 23:10 #28
jacek25manutd: czas zacząć grać dwójką napastników a RVP z Roo to zabójczy mix:) jestem jak najbardziej za tym transferem!!
» 11 sierpnia 2012, 22:46 #27
Element: Jaki czas zacząć, przecież ciągle tak gramy i nasza gra wygląda gorzej, niż przy 451, nie rozumiem dlaczego SAF jeszcze ciągnie te gówno...
» 11 sierpnia 2012, 22:57 #26
BOCo: Może dlatego że oprócz Roo nie mamy nikogo kto mógłby zagrać? Welbeck się dopiero uczy, Groszek partaczy 9/10 okazji, a Berba nie dostaje szans.
» 11 sierpnia 2012, 23:04 #25
Bydgoszczanin: Wydaje mi się, że jeśli van Persie przybędzie, Berbatov odejdzie. Niepotrzebny nam aż taki przepych wśród napastników, bowiem możliwość regularnej gry jest równie istotna. A w przypadku ewentualnych kontuzji zawsze mogą zagrać jako cofnięci Giggs, Nani, Young, Kagawa... Możemy zagrać też zestawieniem z jednym napastnikiem. Mimo wszystko jestem za transferem Holendra, ponieważ sądzę, że ustabilizuje naszą linię ataku i z Rooney'em mogą stworzyć świetny duet. MU poprawiłby efektywność gry w ofensywie. Czas Bułgara dobiegł końca, szkoda by się marnował skoro nie ma szans na grę.
Mam również nadzieję, iż pozyskamy jeszcze w tym letnim okienku transferowym solidnego, rozgrywającego pomocnika. Wtedy naprawdę wyglądałoby to obiecująco. Przeanalizujmy obecnych środkowych pomocników. Carrick - zawodnik defensywny. Powell - dopiero zaczyna się dla niego prawdziwe wyzwanie, pewnie zacznie od rezerw. Fletcher - nie znamy jego formy, z pewnością będzie potrzebował czasu, aby ją ustabilizować po rozbracie z piłką. Scholes - jego kariera dobiega końca i z racji wieku nie będzie w stanie ciągnąć gry w każdym spotkaniu. Kagawa - nie jest zawodnikiem, któremu można powierzyć rolę piłkarza ciągnącego zespół, zawodnik od zadań ofensywnych. Giggs - na skutek problemów kadrowych został przesunięty na środek pola, nie dość, że nie jego pozycja (pomimo, że niekiedy spisywał się solidnie) to jest zawodnikiem u schyłku kariery. Anderson i Cleverley - u nich wszystko zależy od formy, a należy pamiętać, że są to również piłkarze podatni na kontuzje, nie są oni obecnie graczami, którzy byliby w stanie przyjąć na siebie ciężar gry całego zespołu, tym bardziej przez cały sezon (a tego wymaga Premier League). Reasumując: potrzebujemy jakiegoś operatora środka pola jak Scholes za swoich najlepszych lat. Nie znajdziemy jego następcy, ale przyda się solidny rozgrywający. Nie mam pojęcia kto jest w zasięgu włodarzy Czerwonych Diabłów, ale liczę po cichu, iż Sir Alex coś wymyśli...
Poza tym brakuje konkurenta dla Evry, aż strach pomyśleć, co gdy wyeliminuje go z gry kontuzja... Brak zastępcy. Baines?
Aż trzy solidne transfery są raczej niemożliwe, ale gdyby przybyli van Persie i solidny rozgrywający... Byłoby naprawdę świetnie.
» 11 sierpnia 2012, 21:08 #24
devious: Zgadzam się w 100%, MU trzyma jeszcze Berbę chyba właśnie tylko na wypadek, gdyby nie udało się już nikogo ściągnąć... Jak pojawi się RvP to (niestety) Bułgar odejdzie... Pewnie za jakieś śmieszne 5mln ale cóż poradzić :(

Ze środkiem i lewą obroną jest duży problem i wszyscy to wiedzą od dawna - tylko nic się nie dzieje... To dziwne i trochę zaskakujące... I nawet jeżeli Evra będzie znowu zdrowy cały sezon to lewa obrona będzie naszym słabym punktem bo po prostu Pat gra coraz gorzej - ostatnie 2 sezony miał bardzo słabe, w zeszłym roku był najgorszym piłkarzem z podstawowego składu United - objeżdżał go w zasadzie każdy prawy pomocnik i prawy obrońca nie tylko w lidze ale też (lub przede wszystkim) - w europejskich pucharach... Aż żal było patrzeć bo Evra był jednym z moich ulubionych piłkarzy (po ostatnich aferach i jego pajacowaniu lubię go mniej).

I wiecie co? Brakuje mi Johna O'Shea - przydałby się ten sympatyczny "drewniak" bo Evra czasem po prostu powinien być zdjęty z boiska za karę - może zacząłby grać lepiej... Ale ponieważ nie ma zmiennika to jest "świętą krową" i każdy błąd jest mu wybaczany - to niedopuszczalne w takim klubie jak MU.

Rozgrywający to temat ciągnący się od lat, w zasadzie już od dekady - bo przecież SAF próbował już wtedy Verona, Klebersona, potem Andersona - i ciągle każdy kolejny piłkarz zawodził, żaden nie mógł dorównać Scholesowi... Pocieszające jest jednak to, że w zeszłym sezonie MU potrafiło grać w pomocy Carrickiem i Jonesem (pamiętacie?) i grać ładnie i do przodu - więc może i ten sezon "jakoś się uda przetrwać" z tym co mamy (a mamy dużo piłkarzy do środka, niestety wszyscy z wadami jak to opisane jest w poście wyżej)

A co będzie dalej? W końcu może uda się kogoś kupić do środka, jak nie teraz to może zimą? Może Anderson lub Clev w końcu "się ogarną" - wszak np. Zidane w wieku 24 lat nie był jeszcze gigantyczną gwiazdą i tytanem środka, dopiero przechodził wtedy do Juventusu... Xavi to samo, w wieku Cleverleya nie był jeszcze takim geniuszem jak obecnie - choć oczywiście życzę Tomowi, by był choć w 80% tak dobry jak Zizou czy Xavi :)

Cóż, trzeba cierpliwie poczekać co przyniesie przyszłość - może okaże się, że nawet bez wielkich transferów do środka pola czy na boki obrony United sobie poradzi, wykreuje własne, nowe gwiazdy... Zobaczymy :)
» 11 sierpnia 2012, 22:58 #23
chicharito111: Tak nikt nam nie jest potrzebny eh ...
RVP się bardzo przyda w ataku aby była jakaś rywalizacja ... obecnie pewny jest ROO a walczą Welbeck i Chicharito reszta jest odrzucona więc gdy przyjdzie Piłkarz ŚWIATOWEJ KLASY młodzi będą musieli wznieś się na maksimum możliwości aby w ogóle na lawę się załapać . Do tego wiele się nauczą od niego nowego więc jest wiele plusów a suma niewielka za takiego piłkarza .
» 11 sierpnia 2012, 20:28 #22
KcK: Gill jak się zajmie tym transferem może zobaczymy RvP już niedługo u nas. I bd można walczyć o 3 trofea , które chciałbym zobaczyć u nas.
» 11 sierpnia 2012, 19:38 #21
mateusz09874: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2012 19:32

raz dwa
» 11 sierpnia 2012, 19:32 #20
mmach1988: Nie odkryję żadnej ameryki. Jeżeli do nas dołączy to będę zadowolony, ale a) Welbeck i Chiciarito mało będą grać a tego bym nie chciał b) dużo bardziej potrzebujemy pomocnika z prawdziwego zdarzenia. Trochę mnie to dziwi, że od kilku lat potrzebujemy kogoś do środka pola i nikogo kupić nie możemy. Czy naprawdę nie ma nikogo dobrego do kupna na tą pozycję? Wydaje mi się, że SAF za bardzo chce znaleźć gracza bardzo podobnego do Scholesa. Mam cały czas nadzieję, że w tym okienku kupimy jeszcze jakiegoś pomocnika, ale z każdym kolejnym dniem coraz mniej w to wierzę.
» 11 sierpnia 2012, 19:20 #19
hitman90: Nie rozumiem do końca o co dokładnie Ci chodziło. Też uważam, że potrzebujemy piłkarza do środka pola i to właśnie takiego jak Scholes. Typowego centralnie ustawionego pomocnika. Takim kimś byłby np. Modrić, ale chyba nie ma najmniejszych szans na jego transfer. Skoro i tak nie ściągną nikogo do środka, to warto chociaż postarać się o RvP. Co do naszych młodych napastników, to mam wrażenie, że brak rywalizacji dał się im we znaki. Razem strzelili mniej bramek niż sam Rooney. Hernandez był cieniem siebie samego, mam nadzieję, że te 'wakacje' bez turniejów pomogą mu się odbudować, ale jak dalej będzie kiepsko?? Holender będzie dodaną wartością w MU, tak jakby był w każdym innym klubie.
» 11 sierpnia 2012, 19:32 #18
mmach1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2012 19:51

Chodzi mi o to, że SAF bardzo chce znaleźć drugiego Scholesa, ale takich piłkarzy już nie ma. Modrić jest do niego podobny, ale tak jak napisałeś, nie do wyjęcia. Odnośnie naszych młodych napastników to dla Welbecka był to pierwszy pełny sezon w MU a Chicarito grał dopiero drugi sezon a często tak jest, że drugi jest cięższy od debiutanckiego. Nie można było od nich wymagać tyle co od dużo bardziej doświadczonego Rooneya. Ten sozon będzie bardzo ważny dla wspomnianej wcześniej dwójki a po przyjściu Robina mogę przestać się rozwijać.
» 11 sierpnia 2012, 19:50 #17
chicharito111: Zrozumcie że jeżeli RVP dojdzie to tak czy siak będziemy grać 2 w środku jeden Carrick drugi Kagwa NIE MA MIEJSCA DLA JESZCZE JEDNEGO POMOCNIKA !!
do tego mamy do dyspozycji Scholsa , Cleverleya , Lingarda , Andersona :) więc jest z czego wybierać pomocnik obecnie jest niepotrzebny a Kagawa przyszedł po to aby rudego zastąpić ...
Co do napastników nie ma miejsca na sentymenty skoro nie strzelają a mamy problem ze strzelaniem to napastnik jak znalazł
» 11 sierpnia 2012, 20:25 #16
hitman90: Przestać się rozwijać?:D O czym Ty mówisz, człowieku?! Mają się przestać rozwijać przy dwóch najlepszych napastnikach EPL (a przynajmniej w TOP4). To im może zrobić tylko lepiej. Na dzień dzisiejszy wiadomo, że któryś z nich zawsze będzie w składzie i chyba im to nie pomaga (przynajmniej Hernandezowi).
» 11 sierpnia 2012, 20:26 #15
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2012 21:46

@chicharito111,
idź sobie pograć w Fantasy EPL, Fife albo PESa (którego osobiście preferuję). Kagawa przyszedł zastąpić Scholesa?? Co najwyżej w szatni bo na pewno nie na boisku. Japończyk jedyne co ma wspólnego z Paulem to zawód wpisywany w jakieś zeznanie podatkowe.Shinji to przede wszystkim mega ofensywny zawodnik, który piłką najlepiej operuje w okolicach pola karnego rywala. Nie zagrywa długich crossów, nie zaczyna akcji przy środkowym kole. w ogóle raczej gra szybką klepę przed bramką w końcowej fazie akcji. Paul to mózg drużyny, taki jak Gerrard, Lampard, Xavi. On reguluje tempo itd. Taki zawodnik powinien być priorytetem MU. Na ten moment nie ma następcy Schoolesa a on długo już nie pociągnie. Carrick w swojej najlepszej formie jest słabszy niż Scholes teraz, nie wspominam o reszcie (czyli Twoi faworyci z Lingardem na czele - on przypadkiem nie gra na skrzydle, ew. w napadzie??). Nie wiem, czy rozumiesz na czym polega rozgrywanie piłki, ale jeśli wg. Ciebie jest to klepanie bez sensu na środku boiska jak czyni to Carrick, Anderson czy Cleverley to gratulacje.

Dodam tylko, że w BVB Kagawa spełniał właściwie funkcję drugiego napastnika, schowanego za Lewym, więc jak miałby zastąpić Scholesa??
» 11 sierpnia 2012, 21:42 #14
devious: Welbeck spokojnie może grać razem z Roo i RvP - ustawiony na lewym skrzydle jak kilka razy grywał już w poprzednim sezonie...

Danny jest napastnikiem ale nie ma wielkiego instynktu strzeleckiego, ma za to szybkość, drybling i przebojowość i dobrze sobie radzi poza polem karnym - umie grać piłkę kombinacyjną, "klepkę" z Roo i innymi ofensywnymi zawodnikami - spokojnie może być alternatywą dla Younga na lewym skrzyle - oczywiście nie dosłownie bo Danny to nie skrzydłowy i nie umie doskonale wrzucać, ma jednak inne atuty i ustawiony na lewej flance też może siać popłoch :) szczególnie ze słabszymi rywalami :)

W chwili obecnej jest przecież w MU tylko 3 prawdziwych skrzydłowych więc na pewno będą momenty, że trzeba będzie na skrzydło "rzucić" Giggsa, Kagawę czy właśnie Welbecka - więc w razie potrzeby minuty na boisku dla Danny'ego się znajdą :)

A Hernandez? Z całą sympatią dla Javiera - to nie jest piłkarz na podstawowy skład United, on jest doskonałym dżokerem, jak kiedyś Ole Gunnar... I raczej tak już powinno pozostać - powinien być numerem 3-4 w hierarchii napastników więc tutaj po przyjściu Robina i odejściu Berby (które pewnie nastąpi gdy przyjdzie Robin - a szkoda bo uwielbiam Berbę ale wówczas będzie miał 0% szans na grę) status Chicarito będzie taki jaki być powinien biorac pod uwagę jego obecną formę i umiejętności- będzie napastnikiem nr 4.
» 11 sierpnia 2012, 22:43 #13
chicharito111: hitman innej opcji obecnie nie widać chyba że zrezygnujemy z def pomocnika bo przy grze z dwoma napastnikami bedzie musiał grać Scholes + Kagawa a to jest praktycznie niemozliwe chyba ze Kagawa bedzie duzo pomagac w obronie
Po prostu Kagawa bedzie cofniety bardziej do pomocy i tyle
» 11 sierpnia 2012, 23:01 #12
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2012 10:21

Z Welbeckiem racja, w Sunderlandzie nie raz grał na skrzydle. Na Euro chyba też raz był ustawiony z boku.
@chicharito111,
Innej opcji obecnie nie widać?:D No nie widać, bo nie kupiliśmy żadnego środkowego pomocnika. Przed przyjściem Kagawy też nie było opcji na ofensywnego pomocnika, bo nie było takiego w klubie. Przyszedł i jakoś może grać, lol. "Kagawa bedzie cofniety bardziej do pomocy i tyle" - tyle czyli ile?? Tyle co Anderson? To ja dziękuje. Zawodnik będzie zniszczony, bo środkowy z niego żaden i już nim nie zostanie. Zrobiłby się z niego drugi Anderson, co sam nie wie od czego jest na boisku. Najwyżej zrezygnujemy z def. pomocnika?? Z tego co pamiętam nasz defensywny pomocnik od roku nie gra w piłkę, bo ma problemy z jelitami. I tak gramy bez niego więc o co chodzi??
Nie wiem czy od dłuższego czasu interesujesz się piłką czy nie ale piszesz jak laik. Nie możesz sobie z ofensywnego pomocnika/fałszywego napastnika zrobić środkowego pomocnika 'najwyżej cofając go bardziej do pomocy i tyle'. Na przykładzie Valencii widać to idealnie. To, że jest super skrzydłowym nie znaczy, że wymiata na obronie. Mimo, że biega po tej samej linii praca w defensywie nie leży mu tak jak ta z przodu. Od środkowego pomocnika buduje się każdy zespół, tak jak SAF go budował od Scholesa i innych. Pierwsza połowa sezonu 2011/12 pokazały jak ważna jest ta pozycja i Paul wrócił z emerytury, bo nasze asy jak Ando i Clev sobie nie radzą i tyle. Śmiem twierdzić, że Giggs na środku jest lepszy od nich. Sorry za długi koment. ale wkurza mnie jak ktoś myśli, że zawodnicy tak jak w Fifce itp. mogą być ustawiani gdzie komu się podoba i nie będzie to rzutowało na ich grę. Przykład Ando pokazał, że rzutuje i to bardzo mocno. Pozdrawiam!
» 12 sierpnia 2012, 10:19 #11
Elventar: rvp się wypalił!!
» 11 sierpnia 2012, 19:09 #10
PastaDoCiasta: no tak przecież strzelił tylko ponad 30 goli w BPL pfff co to jest, masz rację to już superdrewno...
» 11 sierpnia 2012, 19:20 #9
Crisyne: i dobrze , że Gill zajmie się tym transferem
» 11 sierpnia 2012, 19:05 #8
skoda037: Oby oby oby nie.
» 11 sierpnia 2012, 19:04 #7
wlodekzlc: Czemu czemu czemu ?
» 11 sierpnia 2012, 19:06 #6
EmigrantPL: właśnie dlaczego??
» 11 sierpnia 2012, 19:08 #5
PastaDoCiasta: bo superdrewno z rezerw będzie się marnować, ewentualnie Hernandez, który grając w każdym meczu ma naprawdę niewielkie( przynajmniej wg. mnie) szanse aby chociaż zbliżyć się do RvP...
» 11 sierpnia 2012, 19:13 #4
mateusz09874: Może to pisał Berbatov :3
» 11 sierpnia 2012, 19:33 #3
kujawa: Król strzeleców, najlepszy piłkarz ubiegłego sezonu. Mało?? a wy sie pytacie po co.
» 11 sierpnia 2012, 20:21 #2
skoda037: Król strzelców ? Ja bym go nazwał "Król jednego sezonu" Hernandez też miał jeden przebłysk i to by było na tyle. Jakoś dziwne, że przez tyle lat był tylko zwykłym solidnym graczem, a nagle w ciągu jednego sezonu stał się wirtuozem angielskich boisk.
Takie przebłyski to i Grzesiu Piechna miewał
» 11 sierpnia 2012, 20:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.