Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

FC Barcelona lepsza w rzutach karnych

» 8 sierpnia 2012, 22:10 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Mecz z FC Barceloną w Göteborgu zakończył się bezbramkowym remisem. Czerwone Diabły miały szansę na skromne zwycięstwo, jednak karnego przed przerwą nie wykorzystał Rooney. Po 90 minutach rozegrano szybkie rzuty karne, które Barca wygrała 2:0.
FC Barcelona lepsza w rzutach karnych
» Mecz z FC Barceloną w zakończył się bezbramkowym remisem. Czerwone Diabły miały szansę na skromne zwycięstwo, lecz karnego przed przerwą nie wykorzystał Rooney. W rzutach karnych lepsza okazała się Barca.
Od pierwszych minut to FC Barcelona częściej utrzymywała się przy piłce. W 5. minucie meczu nie kto inny jak Leo Messi był bliski strzelenia pierwszego gola. Sprzed pola karnego lekką piłkę za plecy obrońców United posłał Iniesta. Argentyńczyka ubiegł David De Gea, który jednak minął się z piłką. Na szczęście Messi nie zdołał już opanować futbolówki, która wyleciała poza boisko.

Odpowiedzią Manchesteru United była akcja prawą flanką w 13. minucie. Na skrzydle znalazł się Antonio Valencia, który w tym spotkaniu występował w roli bocznego obrońcy. Ekwadorczyk dograł dobrą piłkę w pole karne. Do główki doszedł Wayne Rooney, lecz uderzenie Anglika było zbyt słabe i na dodatek nie poleciało w środek bramki. Chwilę potem po dośrodkowaniu z głębi pola do Wazzy, Rooney domagał się zagrania ręką przed polem karnym. Sędziowie jednak nic nie zauważyli.

19. minuta to kapitalne rozciągnięcie gry Paula Scholesa. Anglik dograł po przekątnej boiska do wybiegającego Naniego. Skrzydłowy United przyjął piłkę na klatkę, podholował ją pod pole karne i mocno uderzył po ziemi. Futbolówka niestety minęła bramkę Valdesa po zewnętrznej stronie.

Na atak Barcelony nie trzeba było długo czekać. W 23. minucie Messi zdecydował się na indywidualną akcję zakończoną strzałem z lewej nogi z narożnika boiska. Piłka wylatując poza boisko odbiła się od słupka. Pomógł jej w tym prawdopodobnie De Gea, trącając ją końcami palców.

W 34. minucie spotkania czujność obrony United na chwilę skupił na sobie Leo Messi. Argentyńczyk tym samym dał miejsce na lewej flance Tello. Ten jednak zamiast strzelać, próbował zagrywać przed bramkę i w tym momencie akcję przerwał Rio Ferdinand.

Tuż przed końcem pierwszej połowy Manchester United dostał prezent od sędziego głównego w postaci rzutu karnego. Nani został sfaulowany w polu karnym przez Tello. Piłkę na wapnie ustawił Rooney. Wazza strzelił mocno w lewy dolny róg bramki, lecz Valdes przewidział zamiary Anglika. Wayne zdołał jeszcze dobiec do piłki i ją dobić. Wolej z bliskiej odległości niestety poszybował wysoko w trybuny.

Po przerwie Hiszpanie zdecydowali się na wymianę praktycznie całego składu. Na boisku w składzie United pojawił się natomiast Shinji Kagawa oraz Michael Carrick, zastępując Rooneya oraz Vidica. Japończyk nie kazał długo czekać na swój pierwszy strzał. W 48. minucie Shinji uderzał z linii pola karnego po ziemi. Pinto jednak wykazał się sporym refleksem i obronił strzał.

Bliscy pokonania Davida De Gei byli gracze Barcelony. Najpierw w 63. minucie w sytuacji sam na sam strzelał Alexis Sanchez. Hiszpan obronił uderzenie nogami. W kolejnej akcji po lekkim dośrodkowaniu z prawej flanki głową uderzał Pedro. Piłka zmierzała do bramki tuż przy słupku, więc De Gea musiał się mocno wyciągnąć, aby wybić piłkę na korner.

76. minuta to mocny strzał po ziemi Sancheza. De Gea jednak przez cały czas kontrolował lot piłki i odprowadził ją poza linię końcową boiska. Gorąco zrobiło się również na 10 minut przed końcem drugiej połowy. Po błędzie United na bramkę De Gei szarżował Pedro. Tuż przed polem karnym powstrzymał go na szczęście Michael Carrick.

Regulaminowy czas gry nie wytypował zwycięzcy tego pojedynku. O losach meczu musiały więc zadecydować szybkie rzuty karne. Najpierw Nani trafił w poprzeczkę. Pierwszy strzał Barcelony na gola zamienił Xavi. W drugiej kolejce strzał Younga po ziemi obronił Pinto. Zwycięstwo dla Barcy czystym strzałem zapewnił Gerrad Pique.

FC Barcelona 0:0 Manchester United

Żółte: Paul Scholes 31', Nani 69'

FC Barcelona (I połowa): Valdes - Alves, Puyol, Mascherano, Adriano - Roberto, Busquets, Iniesta - Sanchez, Messi, Tello

Manchester United: De Gea - Valencia, Vidić (Carrick 46'), Ferdinand (Wootton 83'), Evra - Nani, Anderson (Powell 78'), Scholes, Young - Rooney (Kagawa 46'), Welbeck (Berbatow 66')


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Lucas Moura w PSG!
Następny news »
Fergie potwierdza starania o van Persiego

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (184)


damianuszka: Serdecznie zapraszam wszystkich do gry w Fantasy Lidze WP
Kod do mojej ligi to 840078431
Mamy już 57 managerów w lidze!
DOłĄCZAJCIE WSZYSCY I ZAPRASZAJCIE ZNAJOMYCH!!
THE BEST LEAGUE!!
WALCZYMY O PODIUM!!
» 11 sierpnia 2012, 15:06 #175
gunnersfan9: Witam, mam małą prośbę :) czy w wolnym czasie moglibyście wejść w ten link i zagłosować na mecz Arsenalu z Sunderlandem? :) No chyba że wolicie mecz Liverpoolu z WBA ;> z góry dzięki :)

canalplus.pl/sport/oferta-sportowa
» 10 sierpnia 2012, 12:21 #174
NaniN17: Rooney boże ):
» 10 sierpnia 2012, 10:48 #173
theatreofdreams: Ta ROO by miał nie wystąpić z Hannoverem to SAF'owi by musiało coś do głowy strzelić on wie jak ważny jest ten zawodnik dla klubu. No chyba że kontuzja ale to niemożliwe! Pzdr
» 9 sierpnia 2012, 23:36 #172
MANUGLORy: dziwny mecz
» 9 sierpnia 2012, 20:36 #171
theatreofdreams: Podobno Rooney'owi potrzeba czasu aby się rozstrzelał na EURO zagrał 2 mecze strzelił jedną bramkę ale dodajmy że wcześniej był zawieszony i nie mógł grać w dwóch meczach fazy grupowej Euro dlatego miał bardzo długą przerwę jestem jego fanem i myśle że w meczu s Hannover'em powinien strzelić już bramke aby zyskał pewności na sezon BPL który wierzę że wygramy nawet bez RvP :) Glory Man United!!
» 9 sierpnia 2012, 15:54 #170
PawcioMoron: A co jeśli w ogóle nie zagra w meczu s Hannover'em?
» 9 sierpnia 2012, 16:17 #169
poland: święta racja PawcioMoron
» 9 sierpnia 2012, 16:40 #168
Bro: To co Roo zrobił przy karnym i jego dobitce to poziom naszej ekstraklasy.
» 9 sierpnia 2012, 19:51 #167
Michal10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 20:18

Zal mi cbfa fanie taki manchesteru wez wyjdz mi stad!! poprostu nie naszla mu dobrze pilka ... ciekawe czy ty cos bys zrobil tam zesral bys sie wgl ty to nawet do wyrzucania pilek na murawe sie nei nadajesz lamusie
» 9 sierpnia 2012, 20:16 #166
1996kutno: Jakie mądrale.
» 9 sierpnia 2012, 13:30 #165
9273460: Klubowi powinno się kibicować tak samo niezależnie od wyników i formy jaką obecnie prezentuję.Wiadomo nie da się cały być w formie
» 9 sierpnia 2012, 12:49 #164
tomek220123: wkurza mnie to wygrywanie barcy chciałbym zeby w tym sezone dokopali im a najlepszy jest manchester united a jak nie to usuncie konta z dp i won
» 9 sierpnia 2012, 11:26 #163
Akwinata: Skoro jest najlepszy, to dlaczego nie wygrał ligi i nie wyszedł z grupy w LM? Czas dorosnąć do kibicowania, które polega na sympatii do klubu a nie do sukcesów.
» 9 sierpnia 2012, 12:04 #162
Michal10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 20:14

bo mial frajerze piepszony sezonowcu slabszy sezon

@edit
no prawdziwy kibic kibicuje tym ktorzy sa dla niego najlepsi
a
» 9 sierpnia 2012, 20:12 #161
Akwinata: Michal10 - zal mi cię prymitywie i szkoda, że takie ćwoki kibicują Manchesterowi. Jeśli kibicujesz wynikom, to jesteś zwykłym sezonowym gimbusem. Kibicuje się z sympatii na przykład. Owszem zwycięstwa cieszą, ale nie tylko o nie chodzi. Ale co taki retard może zrozumieć ;)
» 9 sierpnia 2012, 20:57 #160
devil444445: powstrzymali messiego jest dobrze
» 9 sierpnia 2012, 10:59 #159
Oskar190: Wiem, że nie w temacie, ale może tutaj przeczyta to więcej osób niż na SB.
Czy na devilpage powstanie liga w fpl? W tamtym roku była i była fajna zabawa, a teraz naraie cisza. Drugie pytanie mam dotyczące typera, kiedy się pojawi jakaś informacja, żeby nie było później jakichś nieporozumień jak rok temu, że 1 kolejka była odwołana.
» 9 sierpnia 2012, 10:53 #158
SYSTEM: 3 karne i 0 bramek! Nie ma dziwne że nie wygraliśmy.
» 9 sierpnia 2012, 10:42 #157
CRX2: NIE MA DZIWNE? Co to za poroniona konstrukcja?!
» 9 sierpnia 2012, 17:56 #156
Bro: To jest jego "SYSTEM"
» 9 sierpnia 2012, 19:53 #155
Pomarancz: Mecz o pietruszkę, choć widać było różnice niestety.
» 9 sierpnia 2012, 10:24 #154
MDuch7: W czym różnicę ? Brak strzelonego karnego przez Roo, obroniony strzał Rooney'a fakt mogło być lepiej ale też nie jest źle. Zmienić Valencię za Youngą a za Ashleya dać Rafael'a i będzie git.
» 9 sierpnia 2012, 10:40 #153
naniLuis: Odbiegając od tematu - losowanie fazy grupowej Ligi Mistrzów jest 31 sierpnia ?
» 9 sierpnia 2012, 09:41 #152
bartkoz: Użyj-google.pl
» 9 sierpnia 2012, 09:44 #151
SzYnA: może ma bana na googlach ;)
» 9 sierpnia 2012, 11:07 #150
xrooneyfan: Tak ciężko komuś odpowiedzieć? Co za ludzie...
» 11 sierpnia 2012, 12:00 #149
bartkoz: Oczywiście barcelonka jak zwykle grała w stroju gospodarza...a my na biało :(
» 9 sierpnia 2012, 09:25 #148
MrSeVenDayS: Ale rok temu to oni grali w wyjazdowych a my w czerwonych ;D ( w USA)
» 9 sierpnia 2012, 09:28 #147
bartkoz: Bo nie mieli wyjścia my mieliśmy wyjazdówki czarno-niebieskie więc tak czy siak musieli zagrać w wyjazdowych. Nawet jeśli graliby jako gospodarz.
» 9 sierpnia 2012, 09:42 #146
Maciek89: Odkąd nasze dwa glówne komplety wyglądają jak pidżama - porno, nie przeszkadza mi granie na biało :]
» 9 sierpnia 2012, 13:54 #145
vip14: FC Barcelona zawsze była lepsza od Manchesteru United i nie mam jej tego za złe. Po prostu okazali się lepsi i koniec. Oby tak w Lidze Hiszpańskiej wygrali Ligę w tym sezonie. A co do tego meczu mam jestem zły tylko z jednego powodu, a mianowicie, że Rooney nie wykorzystał karnego. No bez przesady piłkarz z takimi umiejętnociami nie potrafił umieścić piłki w siatce? Wiem, Wiem między słupkami stał bramkarz, ale no dało się go pokonać, przynajmniej piłkarzowi z takimi umiejętnościami. Nic się nie stało, że przegraliśmy ten mecz. To było na szczęście tournee, a więc nie ma się czym przejmować. United mogło przegrać z Barceloną nawet 10:0, a ja i tak będę stał za Nimi i zawsze będę z Nimi. Glory, Glory Manchester United.
» 9 sierpnia 2012, 09:11 #144
kckMU: "e Rooney nie wykorzystał karnego. No bez przesady piłkarz z takimi umiejętnociami nie potrafił umieścić piłki w siatce? Wiem, Wiem między słupkami stał bramkarz, ale no dało się go pokonać, przynajmniej piłkarzowi z takimi umiejętnościami."

błagam, powiedz ze napisałeś to specjalnie i w pełni świadom sensu... bo naprawdę stracę wiarę w ludzi chociaż sezon się jeszcze nie zaczął
» 9 sierpnia 2012, 09:27 #143
Pomarancz: 'Zawsze była lepsza" wtf
» 9 sierpnia 2012, 10:25 #142
50cent: ""Zawsze była lepsza" wtf"" up 100%. lol, nie wiem co powiedzieć hahaha :D mam nadzieje że Real w tym roku obroni tytuł w LaLiga, bo nienawidzę barcy :)
» 9 sierpnia 2012, 10:45 #141
SzYnA: oj przyda sie nam V.Persi bo jak widze co wyrabia Rooney to pożal się boże, jak nie odda piłki po chwili to strata, strzały niecelne, ogólnie dramat, co podsumował swoje występy na Euro i w sparingach własnie swoim karnym i dobitką... idąc dalej chcąc grac 2 napastnikami tracimy raczej Kagawe a on stwarza dużo zagrożenia szkoda, Hernandez mógłby skorzystać z jego podań bo tylko o potrafi, nie ma techniki nie ma dryblingu tylko pozostaje mu być wypuszczonym w uliczke,ewentualnie otrzymać dobrą wrzutkę, Welbeck i Berba też msuzą grać z drugim napastnikiem bo sami nie dużo zdziałają nie wspominając o Kiko.
wczoraj bardzło ładnie De Gea, Nani, Valencia,Scholes i Kagawa...no i Patrice chociaz zapomniał się pare razy...
» 9 sierpnia 2012, 09:02 #140
mcis: zal mi ciebie. roo dopiero co wrocil do treningu a ty wymagasz od niego klasy swiatowej. won od nas. nie jestes godzien bycia kibicem tego klubu
» 9 sierpnia 2012, 16:11 #139
SzYnA: dopiero wrócił do treningu ? ty myslisz ze po sezonie a przed euro leżał du góry dupą i Hodgson wpuścił go na 2 mecze bez treningu ? że przed meczem nie trenował? że pod koniec sezonu nie trenował? pomysl buraczku zanim coś napiszesz i twoje zal mi ciebie wsadzsobie do gardła bo kibicuje temu klubowi nieprzerwanie od 14 lat ale umiem ocenić obiektywnie kto jak gra a ty tylko umiesz powtarzac ze manchester jest najlepszy na swiecie nie znając historii klubu i nie popierając swoich tez zadnymi argumentami
» 10 sierpnia 2012, 09:51 #138
szasza89: W zupełności się zgadzam, każdy ma prawo do krytyki tym bardziej jak taki piłkarz jak Roo marnuje sytuacje 100%... od pewnego czasu nie ma formy i to widać gołym okiem, czekam na transfer RvP i mam nadzieję że dojdzie do skutku.
» 10 sierpnia 2012, 11:48 #137
nyczu7: Mi tam sie mecz podobał;) najlepsi dla mnie Nani , Valencia , Scholes , Evra oraz Kagawa ;) czasem Welbeck dobrze wracal do obrony i odbieral piłki ;) jeden tu koles napisal ze bedziemy bici z taka gra w PL... chlopie to ty chyba nie wiesz czym sie rozni piłka hiszpanska od angielskiej... City to nie Barcelona ktora klepie i zawsze ma wieksze posiadanie pilki tak juz jest... ja tam jestem dobrej mysli ;) szkoda ze Roo nie strzelil tego karnego ;/ ale lecimy dalej remis tez jest dobry :D!! GGMU!!
» 9 sierpnia 2012, 08:51 #136
Wielbicielka: Ogólnie mecz całkiem dobry, to co Nani wyczyniał wczoraj z piłką pozwala mi mieć nadzieję na dobry sezon. On, David oraz Scholes byli dla mnie najlepszymi zawodnikami na boisku. No i jeszcze Valencia. Napastnicy do kitu. Young bardzo słabo.
» 9 sierpnia 2012, 08:28 #135
naniLuis: Jezu.. Mecz zakończony remisem i tyle. Nie mamy żadnych problemów. Graliśmy z najlepszą drużyną świata...
» 9 sierpnia 2012, 08:12 #134
AmaraS: Nie, narazie najlepszą drużyną świata jest Chelsea.
» 9 sierpnia 2012, 08:34 #133
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 08:52

Nie wiedziałem, że 6 miejsce w lidze promowane jest nadaniem statusu najlepszej drużyny na świecie.
» 9 sierpnia 2012, 08:51 #132
SzYnA: a ja nie wiedziałem, że zdobycie mistrzostwa Anglii daje tytuł najlepszej drużyny na świecie :/ ogarnij sie, wygrali LM w Europie czyli na kontynencie gdzie jest najwyższy poziom w piłce nożnej klubowej i tym samym zdobyli status najlepszej drużyny na świecie mimo że ten puchar jest jeszcze interkontynentalny czy jakis tam....
» 9 sierpnia 2012, 08:58 #131
Skorek90: Najlepsza druzyna jest United, i jeśli ktos mysli inaczej nie powinien mieć nigdy konta na DP
» 9 sierpnia 2012, 09:47 #130
Pomarancz: Przecież CFC wygrała LM, więc to oni są w tym momencie najlepsi. Jakie ma znaczenie czy grali defensywnie czy nie, skoro wszystkich posłali z kwitkiem do domu.
» 9 sierpnia 2012, 10:27 #129
SzYnA: własnie takich jak ty skorek90 powinni stąd usuwać. ślepo zapatrzeni, nieobiektywni,egocentryczni kibice myślący że Rooney jest najlepszym napastnikiem na świecie mimo że gra kaszane, United jest najlepsze chociaz w poprzednim sezonie nie zdobyli nic itd. nie umiesz być kibicem to sie weź za czytanie książek. pozniej takich trolli na forach jest od zaje...ania i przekłócają się siedząc godzinami przed monitorem która drużyna jest lepsza nie wypisujących w ogóle rzeczowych argumentów za to wspominając wynik jednego meczu z przed 6ciu,10ciu czy 30 lat...
» 9 sierpnia 2012, 11:10 #128
MUFC16: Nie no ale czad! Ale będziemy bici w PL:) Może lepiej nie kupujmy RVP bo jeszcze jego zniszczymy!
Dobrze że mamy takiego Dobrego bramkarza bo było by bardzo smutno dzisiaj, pomimo że to sparing!
» 9 sierpnia 2012, 07:58 #127
rc7: Skuteczność wykonywania karnych mamy nie samowitą !! Taką samą skuteczność mamy w ataku ,jedyny ratunek jaki widzę to kupić VP,bo inaczej będzie cienko .
» 9 sierpnia 2012, 07:40 #126
welllone: Sprzedajmy Andersona póki jest coś warty.
Miał chociaż raz piłkę w drugiej połowie?
Byłem przekonany, że został zmieniony w przerwie.
Padaka całkowita.
Na plus Nani, Valencia i Rudy reszta DNO
» 9 sierpnia 2012, 02:17 #125
aris019: zacznij uwaznie ogladac mecze badz wogole nie komentuj zawodnikow!
» 9 sierpnia 2012, 09:48 #124
Bartolek05: Haters gonna hate
@arus019 nie opłaca się odpowiadać na takie zaczepki... Nawet jak by Anderson został zawodnikiem meczu to i tak był by to TYLKO przeciętny występ brazylijczyka.
» 9 sierpnia 2012, 11:26 #123
mixerMU: Transfer Van Persiego do tego Javi Martinez który może grać na obronie jak i def. pomocnika załatwił by nasze problemy..
» 9 sierpnia 2012, 02:10 #122
monnie: Według mnie mecz zakończylismy remisem, tych karnych w ogóle nie liczę, bo to jakaś zabawa była, żaden z podchodzących do strzału piłkarzy nie wyglądał, jakby traktował je poważnie. Nasi faktycznie te karne mogliby przećwiczyć. I niech Roo przestanie do nich podchodzić, bo ostatnio też porządnie nie potrafi kopnąć.
Gwiazdami byli De Gea, Nani, Valencia, Scholesey, Vidic (głównie za sprawą jego powrotu, nie mogę się jeszcze nacieszyć jego obecnością w składzie) i Kagawa. Reszta stanowiła bezbarwne tło. O naszym czołowym napastniku poprzedni komentujący już się wypowiedzieli, ja się pod tym podpisuję i nie zamierzam powtarzać powszechnie panujacej tu opinii na jego temat. Przykre, że Bułgar był taki niewidoczny. Albo naprawdę chce odejść i jest wyraźnie sfrustrowany, albo nie mógł uwierzyć we własne szczęście, że SAF go w koncu wpuścił na boisko przeciwko FCB i miał problemy z odnalezieniem się w tej sytuacji. Co do Welbecka to przypuszczalnie sprawdza sie tutaj teoria, że im bardziej się chce, tym bardziej nie wychodzi...
Dla mnie zremisowaliśmy... i to jest fantastyczny wynik! Przed nami jeszcze dużo pracy i wiele poprawek, jeżeli chcemy odebrać ManC tytuł Mistrza Anglii. I daj Bóg jeszcze jeden transfer!
» 9 sierpnia 2012, 02:01 #121
mJagiela: Czy komuś się chce w ogóle czytać Twoje nieustanne malkontenctwo?
» 9 sierpnia 2012, 05:53 #120
Pomarancz: Jest w tym dużo prawdy, pamiętam Wayne'a z sezonu po odejściu CR, wtedy rządził i dzielił. W meczu z Bayernem na Old trafford sama jego obecność sprawiła że drużyna grała szybko i gnietliśmy Bayern, później zszedł i wszystko się zawaliło.
» 9 sierpnia 2012, 08:54 #119
spOntan: Mi się zawsze wydawało, że rzut karny to element piłki nożnej, no ale przychodzi Yaankes i mi mówi, że rzuty karne się nie liczą bo to tylko pic na wodę. To w takim razie odejmijmy te gole z karnych Rooneyowi i zobaczmy gdzie byśmy byli w tabeli? Nie raz, ani nie dwa one nas ratowały przed porażką bądź remisem.

'Tam ma u swojego boku wielkich piłkarzy. Gerrard, Walcott, Milner' - wydaje mi się że blask tych WIELKICH piłkarzy razi Rooneya, i przez to nie zawsze widzi piłki od nich zagrywane.
» 9 sierpnia 2012, 08:57 #118
Bartolek05: Yaankes nigdy nie powiedział, że karne nie są elementem piłki nożnej, powiedział tylko, że bez karnych (które czasami dostawaliśmy w prezencie) nie było by nas na drugim miejscu, pewnie byśmy walczyli o LM a nie o Mistrzostwo. Dobrze mówi, bo w jednym meczu może nie być karnego a w drugim mogą być aż 2, a co wtedy gdy karnego nie będzie? Na co mamy liczyć jeśli nie potrafimy strzelić gola z akcji?
» 9 sierpnia 2012, 14:52 #117
Kobeman25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 01:13

Moim zdaniem nie zagralismy dobrze...Barcelona czy silnym skladem czy slabszym utrzymywala sie przy pilce i stwarzala grozne sytuacje nie istnielismy w wielu momentach niestety...jak mozna dac na obrone valencie ?1 polowa fatalna w drugiej wychodzil do przodu i dawalo to efekty bo to nie jest obronca...Nani kilka ladnych dryblingow i tyle Scholes piekne pilki podawał ale najlepszy byl Kagawa tylko wszedl i miazdzylismy Barce panowanie nad pilka ma fenomenalne Kagawa i sadze ze byl to transfer w 10 od poczatku bylem za tym bo widzialem jak gral w Dortmundzie swietnie przyjmuje podaje i strzela przeglad pola prawa lewa noga tego nam bylo trzeba:)mimo wszystko mysle ze potrzebujemy jednego lub dwoch transferow obrona i pomoc lub atak bo jesli kagawa tak rozdaje pilki a pilkarze naucza sie tego co on gra to bedzie bardzo dobrze w ofensywie w defensywie nie jest zle ale potrzebny jest obronca Scholes wiecznie nie bedzie gral w pomocy wiec dobrze miec Kagawe do dokladnych podan ale w def.nie mamy nikogo a jesli chodzi o atak to rooney fatalnie welbeck duzo psuje bo jest mlody dlatego albo rooney niech gra najbardziej wysuniety a na pomocy kagawa i berbatov ktorzy swietnie dograja albo rooney za napastnikiem np van persie bo groszek i welbeck jeszcze musza sie duzo nauczyc jesli chodzi o Barce to w obronie na rowni w ataku tez ale w pomocy przegrywamy z nimi dlatego najwazniejszy jest pomocnik jesli chodzi o transfery to kagawa the best:)szkoda lucasa ale jak wybral kase to ch..mu w d...polecial na kase psg moze robic nowy projekt wygrac lm francuska lige ale to na chwile szejkom sie znudzi i kupia inny klub albo jakies panstwo:D mogliby nas kupic przynajmniej lepiej byloby w tym kraju...tak samo city,anzhi to tylko na chwile zbyt duzo gwiazd sie nie zrozumie jak kiedys w realu teraz real jest mocny bo zrozumieli ze nie polega to na kupowaniu samych gwiazd naprawde maja jedna gwiazde plus casillas i tyle a my zeby walczyc musimy kupic doswiadczonego pomocnika inaczej city znow bedzie mistrzem a o lm bedziemy mogli marzyc...
» 9 sierpnia 2012, 01:07 #116
monnie: nie chcę się czepiać, ale mam apel do Ciebie... używaj interpunkcji i potrenuj formułowanie zdań, bo masz dużo racji w tym, co piszesz, ale forma, w jakiej tę rację przekazujesz, jest beznadziejna (ciężko mi się było wczytać).
» 9 sierpnia 2012, 01:39 #115
Kobeman25: Sory za formę i brak interpunkcji ale niestety czas mnie goni syn mi się urodził i pisząc nie patrze na klawiature pzdr
» 9 sierpnia 2012, 08:35 #114
bzowy21: Nie porównuj karnych ze wszystkich rozgrywek do karnych w Premier League. Roo strzelił 27 goli w Premier League z czego 6 z karnych. We wszystkich rozgrywkach strzelił 34 gole, z czego 10 z karnych. Jeśli uważasz, że poprzedni sezon w jego wykonaniu był słaby, to chyba zamiast oglądać spotkań na żywo, oglądałeś powtórki z sezonu 2010/2011.
» 9 sierpnia 2012, 02:44 #113
spOntan: Yaankes to naczelny hejter na DP więc wpis bez pojazdu na kogoś to wpis stracony, jeszcze się nie przyzwyczaiłeś?
» 9 sierpnia 2012, 08:40 #112
bzowy21: Chyba rzadko czytam jego komentarze. :)
» 9 sierpnia 2012, 13:18 #111
haslo: pauleta 77 nani w meczu z chelsea i na euro karne strzelil wiec o co ci chodzi
» 9 sierpnia 2012, 00:43 #110
Fiskus10: Mecz bardzo wyrównany. Sprawiedliwy wynik 0:0 . Chociaż martwi mnie skuteczność a w szczególności te niewykorzystane karne.
» 9 sierpnia 2012, 00:00 #109
bzowy21: Ogólnie rzecz biorąc możemy być zadowoleni po tym meczu. Oba zespoły potraktowały to spotkanie bardzo poważnie. Był to mecz walki z małą ilością sytuacji podbramkowych. Diabełki próbowały grać różnymi i ciekawymi kombinacjami. MOTM: De Gea- kapitalne interwencje. Duży plus również dla Scholes'a, te crossy- cudo. Trzeba trochę popracować nad skutecznością i będzie "git" ;D.
» 8 sierpnia 2012, 23:37 #108
manutdfan92: Już widzę te tytuły na naszych kompetentnych portalach typu WP: "Barca z kolejnym trofeum" itp. :-) Ogólnie mecz nie był najgorszy w naszym wykonaniu, choć trzeba powiedzieć, że dalej dzieli nas duży dystans do Barcy. Jednak widać, że Ferguson próbuje poprawić jakość naszej gry od czasu tej porażki na Wembley i choć nie na każdej pozycji ma do tego wykonawców, trochę mu się to udało. Już nie mogę się doczekać sezonu.
» 8 sierpnia 2012, 23:25 #107
kubaks16: JA POWIEM TYLE
To co dzisiaj Rooney zagrał to była klęska ten chłopak powinien dostać wolne od SAF'A i iść na przemyślenie tego jak gra bo kase trzepie nie małą a dziś wszedł Kagawa i przez ten czas jak on grał a Roo zeszedł mu nagle zaczęło grać z przodu :)
Widze ostra spina na Ando a ja wam powiem jak było dziś tak mniej więcej kto jak zagrał
1.Nani i AV7 -ich biore razem bo to jak te chłopaki się dopełniają to jest miazga już o tym mówiłem gdy graliśmy z zespołem z oslo
2.Scholes-no poezja dla oczu
i tu równo na 3 miejscu ustawie Davida i Ando

Zdecydowanie najsłabsi Wazza i chłopaczek cienki jak d*pa węża czyli Young.

Możecie mnie krytykować ale takie mam zdanie w temacie :)
Dobranoc Diabły ;)
» 8 sierpnia 2012, 23:24 #106
manutdfan92: Chyba każdy wie, że Young jest przeciętny i to nie od dziś.
» 8 sierpnia 2012, 23:27 #105
mario8: spokojnie chłopaki są po ciężkim okresie w Carrington i to dlatego nie każdy gra jak grać powinien w 1 kolejce będzie dużo lepiej...
» 8 sierpnia 2012, 23:35 #104
jamaj05: @manutdfan92
czyżby?
przeciętny to jest błaszczykowski, przeciętnym może zostać w europie Lucas, a Young to kawał dobrego, doświadczonego zawodnika, który przez cały sezon ogólnie wpakował kilka fajnych (np.rogal w okienko) bramek, zaliczył niezłe asysty, wywalczał karne i dobrze dryblował...

no chyba ze sie oglada z 5 meczy MU w sezonie, to można takie bzdury że jest tylko przeciętny pisać...
» 8 sierpnia 2012, 23:37 #103
kubaks16: Mario no tak ale nie zapominajmy że jednak nazwisko Rooney to już nie byle jakie nazwisko to jest wręcz marka i od takiego piłkarza się wymaga bo to jaką on ma tygodniówke to głowa mała a gra na poziomie Powella z całym szacunkiem do tej dwójki :)
» 8 sierpnia 2012, 23:37 #102
kubaks16: @jamjo5
masz racje może Young nie jest przeciętny ale jak do teraz to on gra na bardzo ale to bardzo przeciętnym poziomie .
» 8 sierpnia 2012, 23:40 #101
jamaj05: mam nadzieje, ze nie chodzi ci o ostatnie kolejki BPL w tamtym sezonie, tylko reprezentacje i dzisiejszy mecz przedsezonowy, który rozegrał właśnie po to żeby nabrać wiatru w żagle...
» 8 sierpnia 2012, 23:42 #100
manutdfan92: jamjo5
No tymi pięcioma meczami w sezonie to trochę mi ubliżyłeś...
Owszem statystyki ma nie najgorsze, ale ile z tych asyst i goli były znaczące bądź decydujące - dwa gole z Tottenhamem, asysta z Norwich i gol z główki z Evertonem bodajże. Więcej chyba nie wymienimy. O tych wywalczonych karnych lepiej nie wspominać, bo to często dość wstydliwa sprawa. Dla mnie ten gracz jak na skrzydłowego jest strasznie schematyczny i przewidywalny. Jeśli jest się już schematycznym to trzeba być tak zdecydowanym jak Valencia, to wtedy to jakoś wygląda. Nie wspomnę już o tym jak denerwujące jest jego przekładanie na prawą nogę. MU zawsze opierało grę na skrzydłach i właśnie dlatego powinniśmy mieć skrzydłowych z mocniejszymi nogami dopasowanymi do strony na której grają, wtedy gra nie traci na płynności. Dla mnie Young jest dobry na rezerwę. Sam miałem wobec niego większe oczekiwania po jego występach w AV, ale jak na razie dla mnie to jednak rozczarowanie.
» 8 sierpnia 2012, 23:55 #99
jamaj05: ja wiem czy u Valencii lepiej to wygląda gdy rzuca sie pod koniec boiska na pawa noge i dośrodkowanie..skoro to jest twoim zdaniem bardziej płynne niż schodzenie do środka z np lewej strony to ok, ale Nani też na której stronie nie gra często tak robi i jest dobrze..

Trzeba popatrzeć na to, że od Younga nikt nie oczekiwał że stanie się najlepszym graczem MU

o jego sprowadzeniu zdecydowały pewnie doświadczenie w lidze, całkiem przyzwoita gra w AV i to że SAF chciał skrzydłowego, kóry mógłby konkurować z Valenica czy Nanim właśnie

no cóż, ty za to ubliżyłeś kilku fanom pisząc ze każdy wie, iż Young jest przeciętny
» 9 sierpnia 2012, 00:12 #98
manutdfan92: Tak, zdecydowanie gra Valencii jest płynniejsza. Można na przykład zmierzyć czas pomiędzy podaniem do Younga/Valencii i wykonaniem przez nich dośrodkowania. Jestem pewien, że u Valencii trwa to krócej.
Co do Naniego trzeba się zgodzić, że również wykonuje zejścia do środka, ale ciężko przewidzieć co się stanie zaraz po nim - może być to strzał(lewa i prawa noga), dośrodkowanie, klepka z kolegą, drybling, oddanie do obiegającego na skrzydło lub prostopadłe zagranie w środek - pełna gama zagrań. U Younga przed szesnastką jest to próba strzału, lub dośrodkowanie jeśli znajduje się bliżej bocznej linii.

Absolutnie też rozumiem argumenty, którymi się kierowano sprowadzając go do nas i nawet widzę miejsce dla niego w naszym klubie, ale uważam, że jego pozycja powinna zostać zmarginalizowana do roli rezerwowego.
Jeśli faktycznie komuś ubliżyłem - przepraszam.
» 9 sierpnia 2012, 00:30 #97
skot18: I to jest mecz, który jest naszą nadzieją na następną LM. Prawie udało nam się pokonać zespół, który uważany jest za najlepszy na świecie. No cóż, niewykorzystany karniak.. pech. Zdarza się. De Gea król meczu.
» 8 sierpnia 2012, 23:23 #96
Maciek89: Kapitalne spotkanie De Gei, gdyby nie Hiszpan, Barca wygrałaby jakieś 3-0, kilka interwencji było wręcz niemożliwych. Dni Casillasa w bramce reprezentacji są policzone. Póki co mamy dwóch naprawdę dobrych piłkarzy: Rooneya i De Geę. Fajnie że dzieci, piszące herezje że niby Norweg Lindersen lepszy od De Gei w końcu zrozumiały swoje błędy, lub rodzice ograniczyli im czas na necie :]

W każdym razie De Gea bohaterem tego meczu !
» 8 sierpnia 2012, 23:17 #95
kubaks16: Kolego 2 weź ogarnij. W tym jednego podałeś takiego co jest zagadką na sezon nie wiadomo jak z nim będzie mowa tutaj o Rooneyu.
MU ma całą 11-stke klasowych piłkarzy ;)
» 8 sierpnia 2012, 23:26 #94
Maciek89: Yankes, ten koleś nie jest wart tego, bym uczył się na pamięć jego trudnego nazwiska. Jak dla mnie Kuszczak/Foster > Lindegaaw.
» 9 sierpnia 2012, 13:58 #93
erni93: Cóż,było dobrze,ale przegraliśmy przez naszych świetnych egzekutorów karnych. Do Rooneya nie mam pretensji,każdemu się może zdarzyć,ale Niania i Jang już po raz kolejny wykazali sie kunsztem strzelania jedenastek. I wystawianie naszego najlepszego skrzydłowego AV7 na obrone jest niedorzeczne. Jang mógłby tam grać,i tak go widać w meczu nie był0 -,-
» 8 sierpnia 2012, 22:51 #92
aris019: reunejowi tak samo sie zdazylo jak i jangowi i niani..co to wgl jest na nazewnictwo pilkrzy?
Roo mial taka sama sytuacje to strzelenia karnego jak i Young i Nani baa nawet lapsza bo w prezencie dostal dobitke z 5m.
» 8 sierpnia 2012, 22:58 #91
kubaks16: Weź idz wg spać już bo głupoty gadasz Roo jak by strzelił wygrali byśmy mecz bez żadnych karnych a ty nie masz pretensji do rzeczywiscie goscia który na prawde zawalił tylko do 2 chłopaczków którym te karne i tak wisiały bo widać to było że lajtowo podeszli bo woleli mecz normalnie wygrać a co tam takie karne
» 8 sierpnia 2012, 23:02 #90
SapphirUnited: Pokazalismy, ze potrafimy wyjsc spod presingu Barcy! Ludzie to byl naprawde dobry mecz w naszym wykonaniu, skladne akcje, szybkie podania i swietna gra w obronie (odbiory) jestem jak wielu, ktorzy maja oczy szeroko otwarte spokojny o nastepny sezon. Transfery beda nie bojcie zaby ;D
» 8 sierpnia 2012, 22:43 #89
Element: Dobrze powiedziane, tyle że grając dwoma napastnikami ponownie gra była gorsza, niż grając z Kagawą i jednym napastnikiem. Wróci Rafael, na skrzydłach LAV i nani, potrzeba transferu na środek i możemy nawet walczyć o LM...
» 8 sierpnia 2012, 22:55 #88
jamaj05: nawet?
bo w fifie tylko takim składem wygrywasz?
no to świetnie, naprawde! widać dobrze się znasz na piłce
» 8 sierpnia 2012, 23:40 #87
lukas0970: Mecz bardzo miły dla oka szczególnie 2 połowa. Nani, Valencia, Scholes, De Gea - wszyscy zasłużyli na duże brawa, są niestety antybohaterowie tego spotkania mianowicie Anderson, Young no i Rooney też cienko dzisiaj zagrał. Szkoda, że Kagawa nie wyszedł od 1 minuty, bo Japończyk naprawdę imponuje mi na tym Tournee, ma niesamowitą kontrolę nad piłką dzięki czemu znakomicie gra z pierwszej piłki, niech tylko jego forma przełoży się na sezon to będziemy mieli fantastycznego ofensywnego pomocnika. Szkoda również tego, iż nie obejrzeliśmy żadnej bramki, nawet rzutu karnego potrafiliśmy niewykorzystać :-/ Jednak to spotkanie z pewnością było dobrą rozgrzeką na nadchodzący sezon.
» 8 sierpnia 2012, 22:42 #86
Element: Roo musi grać z przodu, wtedy pokaże swoją moc.
» 8 sierpnia 2012, 22:56 #85
Draciel: Ładnie pokazał się David, Kagawa zrobił różnicę (zaczynam mieć wrażenie, że w sposób pozytywny odstaje od reszty...), Nani poza zwalonym karnym też nie najgorzej. Martwi forma Wazzy. Mam nadzieję, że dobrze wejdzie w sezon. Ando tak jak zawsze. Valencia także na plus, chociaż prawa obrona na mecze z większymi drużynami powinna być obsadzona przez obrońcę z krwi i kości. Antek gra bardzo ofensywnie przez co często zostawia dziurę z tyłu.
» 8 sierpnia 2012, 22:41 #84
Element: Spokojnie sezon nadejdzie, więc na OP będzie grał (oby) Rafael. Razem z Valencią stworzą zabójczą prawą flankę, lewa też nie gorsza, Nani i Evra. Do środka przyda się zawodnik z dobrym przeglądem pola, grą z pierwszej piłki i długimi podaniami (alternatywa dla Schoelsa) i jazda po odbiór mistrzostwa
» 8 sierpnia 2012, 23:00 #83
HubsS1: Mówiąc krótko to był fajny mecz:D
» 8 sierpnia 2012, 22:38 #82
Wade: Swoją drogą nie wiem czy zwróciliście uwagę,ale ja zobaczyłem straszną różnicę między młodzieżą Barcelony,a naszą.Pomijam już umiejętności gdzie od razu widać jaka dzieli nas od nich przepaść,ale widzieliście jak wchodzili na boisko ci młodzi z FCB?Pewni siebie,tak jakby grali w pierwszym składzie parę lat,a u nas?Ten cały Wootton myślałem,że zaraz zemdleje za strachu,gacie już na pewno pełne miał,bo wyglądał jakby zaraz mieli mu całą rodzinę rozstrzelać.
» 8 sierpnia 2012, 22:37 #81
ReVo: Pozwolę sobie na ocenę.

De Gea - dobry mecz, nie można mu nic zarzucić
Valencia - również dobry mecz w jego wykonaniu, z Nanim najaktywniejsi zawodnicy
Vidic - nic zarzucić nie można, wprowadza się do gry
Ferdinand - przeciętny mecz Anglika
Evra - na początku drugiej połowy trochę aktywny, ale dziś z Youngiem nie mógł nic zdziałać, poniżej przeciętnej
Carrick - przeciętnie
Wootoon - za krótko, by oceniać
Scholes - zawsze na swoim poziomie, dobry mecz
Anderson - niczym nie błyszczał, był niewidoczny, słabo
Nani - zdecydowanie najlepszy zawodnik Manchesteru w dzisiejszym meczu, bardzo dobry jego mecz
Young - w ogóle on dzisiaj grał? , fatalny mecz
Powell - nie zdążył się pokazać
Rooney - praktycznie niewidoczny, efekt pressingu Barcy, słabo
Welbeck - coś próbował, ale nic nie zdziałał, przeciętnie
Kagawa - początek świetny, kilka dobrych podań, zwodow, dobry mecz
Berbatov - niewidoczny, słabo
» 8 sierpnia 2012, 22:34 #80
przema: my 1 sklad a barca w 60% I 0;0 WIDAC JAKI dystans mamy do barcy... transfery panie ferguson
» 8 sierpnia 2012, 22:30 #79
art20: przykre ale prawdziwe
» 8 sierpnia 2012, 22:31 #78
patrykbor2: Hahaha głupoty wygadujecie koledzy
» 8 sierpnia 2012, 22:33 #77
Nani1900: Jakie 60 % ?
Nie było u nich dwóch podstawowych zawodników. U nas nie było jednego...Głupoty straszne wygadujecie...
» 8 sierpnia 2012, 22:35 #76
Srut2212: Ty chyba kolego meczu nie oglądałeś... po tym meczu jestem spokojny o przyszły sezon. Bardzo fajne pomysły na grę ze strony United. To dopiero rozgrzewka przed sezonem. Dla mnie jest naprawdę OK!
» 8 sierpnia 2012, 22:37 #75
malina123321: dokładnie. Muszą być 2 trasnfery i nie kupowanie jakiś talentów żeby z nich coś zrobić tylko gwiazdy na teraz już. narazie widzimy nie ma za bardzo z czym do tej europy:(
» 8 sierpnia 2012, 22:38 #74
Nani1900: Ja się zgadzam ze Srut2212.
» 8 sierpnia 2012, 22:39 #73
przema: nani1900
dwoch?? pique ,jordi alba,xavi i np fabregas lub villa tpo dla ciebie dwoch??a u nas prawego obroncy ..
» 8 sierpnia 2012, 22:40 #72
kckMU: Jordi Alba to podstawowy Barcelony?

on u nich jednego meczu nie zagrał. AWRUK!!
» 8 sierpnia 2012, 22:48 #71
Nani1900: przema

Nie żartuj...ty mi o Villi mówisz? Który nie grał cały sezon, wiec podstawowym graczem nie jest.
Pique, Puyol, Mascherano się wymieniają to nie była żadna strata. To u nas tak samo mogę powiedzieć, że nie było Evansa :D
Fabregas się wymienia z iniestą i xavim. Nie można ich wszystkich połączyć, chociaż Xavi gra częściej.
Wiec zostaje Xavi który powinnien grać za Roberto.
Przepraszam nie było dwóch ? Jeden...
» 8 sierpnia 2012, 22:49 #70
VoytecTheDon: Adriano, Tello i Sergi Roberto to nie jest pierwszy sklad... Abidal, Pedro i Xavi, ewentualnie Villa.
Jordi Alba, nie oszukujcie sie i kogos innego, to tez raczej pierwsza jedenastka, za chorego Abidala.
Wnioski po tym meczu... Barca nie radzi sobie na waskich boiskach. Klepia sobie jak chca ale kazde kontry moga zakonczyc sie tragicznie vis-a-vis, Drogba, Torres, Krysia...
Kolejny sezon.... na moj gust... Zeby tych mniej myslacych zdenerwowac to: City z Chelsea o PL chociaz mnie ten Fergie wariat ciagle zaskauje ze takimi zawodnikami potrafi wygrac caly sezon z krezuasmi z City. A LaLiga, no coz, raczej Jose kochany, ale w przeciwienstwie to bazmozgow, potrafie przyjac porazke na klate. Zycie to nie bajka. (patrz; Rosia 3:0 Polska)
Thug Life
» 8 sierpnia 2012, 23:37 #69
Pauleta77: tak Was czytam i się zastanawiam, jaki Villa? David Villa? Przecież on nie grał w tym meczu
» 9 sierpnia 2012, 00:52 #68
biber12: Powie mi ktoś dlaczego Chicharito nie zagrał ani minuty?
» 8 sierpnia 2012, 22:27 #67
Wade: bo jest tragiczny
» 8 sierpnia 2012, 22:30 #66
Pauleta77: bo ma tragiczną formę od paru miesięcy
» 8 sierpnia 2012, 22:31 #65
Nani1900: Bo ma technikę na poziomie Ekstraklasy...Sądzę, że w barcy obrońcy mają lepszą technikę...ba nawet Valdes ma lepszą :D
» 8 sierpnia 2012, 22:38 #64
luk1920: Bo jest tragiczny ? Jak strzelał bramki i ratował nam tyłek to dobrze było. Rooney też ostatnio gra słabo, więc może na niego zaczniecie wbijać ? E nie no, jak to można na taką gwiazdę wbijać.
» 8 sierpnia 2012, 22:39 #63
Wade: Wiesz może gdyby przez 90 minut zamiast kłody z przodu był prawdziwy napastnik to nie musiałby nas "ratować"dostawieniem nogi z 2 metrów?
Sorry,ale jak on gra to tak jakbyśmy grali 11 vs 10 albo jeszcze gorzej,bo jakby go nie było to by przynajmniej nie psuł akcji przyjęciem każdej nawet najlżejszej piłki na 5 metrów, krótkimi podaniami z dokładnością do 10 metrów i dryblingiem łamiącym kostki...jemu samemu.
» 8 sierpnia 2012, 22:45 #62
monnie: bo wchodzi na pozycję spaloną jak nóż w masło?
» 9 sierpnia 2012, 01:47 #61
Pauleta77: Wnioski
na plus:
- wślizg Scholesa na Busquetsie, haha nie mogłem z tego jak na niego później gwizdali :D
- koszulki wyjazdowe prezentują się znakomicie
- chemia na linii Valencia-Nani, zagrali miażdżąco, gdybyśmy mieli jeszcze ze dwóch takich to byłby pogrom
- waleczność Welbecka, nie wiem osobiście czemu nazywacie go drewnem, dla mnie chopek gra znakomicie i bardzo pewnie, a ma dopiero 22 lata
- wejście Kagawy, w każdym meczu robi różnicę, raz zwalił podanie do tyłu, ale reszta to magia

na minus:
- TRAGICZNY mecz Younga, on w ogóle grał? fajnie, że sparing, ale powinien zejść po przerwie, Ashley ogarnij się szybko bo forma fatalna
- Rooney, już nie chodzi o karniaka, ale coś widzę, że nie jest sobą, zarówno z Valerengą i Barcą jakby myślami był gdzie indziej, piłka mu odskakuje, źle odgrywa - szybko informuję, nie jest to żaden hejt, o Roo się akurat nie martwię, mam nadzieję, że forma mu wróci na początek sezonu
- dominacja Barcelony, wiadomo, że w 1. połowie będą panować, w końcu to Barca, ale po przerwie z przodu z podst. składu grali tylko Xavi, Fabs i Busquets, a my całym niemal pierwszym składem, a dali się dominować Barcelonie B - no cóż, trochę szkoda
- wybór "karniakowców", Nani pamiętam jego 3 karne (Chelsea, Euro i Teraz), wszystkie zwalił, do wszystkich podchodził "na dwa razy", fatalnie strzela i Young, jego pamiętam dwa i też oba źle
PS. minusów, poza 1. odnośnikiem z grą Younga nie brać na poważnie, w końcu wiadomo to tylko sparing ;)
» 8 sierpnia 2012, 22:26 #60
Wade: Na Euro Nani strzelił karnego,w meczach z Chelsea z tego co sobie przypominam to strzelał w finale LM i też strzelił(więcej przeciw Chelsea nie mogę sobie przypomnieć).
» 8 sierpnia 2012, 22:30 #59
50cent: up 100%
» 8 sierpnia 2012, 22:32 #58
Pauleta77: hohoho faktycznie, strzelił oba, zapomniałem, wybaczcie
» 8 sierpnia 2012, 22:33 #57
zaborca63: Ze wszystkim się zgadzam, warto też odnotować słaby występ Berbatova, którego tak kibice z DP pożądali w składzie, krytykując tym samym Welbecka. Anglik w odróżnieniu od Bułara zanotował dobry występ.
» 8 sierpnia 2012, 22:38 #56
dr96chicharito: Zanim zaczniecie cisnąć Younga i Andersona, to zastanówcie się trochę i przypomnijcie jak zagrał ROONEY...
To wszystko ode mnie
» 8 sierpnia 2012, 22:22 #55
Wade: zanim zaczniesz pisać takie pierdoły zastanów się nad tym jak w sezonie gra Rooney a jak ci dwaj z kontraktami w United z przypadku.
» 8 sierpnia 2012, 22:25 #54
dr96chicharito: Ale oceniamy teraz ten konkretny mecz, a nikt nie zwróci uwagi na to że Roo kaleczy praktycznie co mecz ostatnio...
Każdy tylko potrafi narzekać na tych, którzy są powszechnie krytykowani.

Nikt nigdy nie zwróci uwagi na błąd Rooneya
» 8 sierpnia 2012, 22:28 #53
Wade: Jakby oni grali pojedyncze mecze tak słabo to nikt by się nie czepiał,ale oni grają tak od kiedy dołączyli do United.
» 8 sierpnia 2012, 22:32 #52
aris019: to masz chlopie chyba Wade wzroku!
» 9 sierpnia 2012, 10:05 #51
charlie102: Oj panowie trzeba poćwiczyć karne, 0/3 to fatalny wręcz wynik. Świetnie funkcjonuje prawa strona, duet Valencia - Nani zabójczy, szkoda tylko że Young kompletnie bez formy. Kagawa także dobrze wszedł w mecz, 2 strzały na początku 2 połowy. Źle to nie wyglądało, ale jest jeszcze sporo do poprawienia.
» 8 sierpnia 2012, 22:22 #50
Wade: Young dziś tak jak cały poprzedni sezon i Euro 2012 bezbarwny,bezproduktywny i ogólnie beznadziejny niech on się na ławie zakorzeni to przynajmniej się przyda jako ogrzewacz ławki.
Na boisku najlepszy według mnie Nani i De Gea,ale za to w karnych się ani jeden,ani drugi nie popisali.
» 8 sierpnia 2012, 22:20 #49
patrykbor2: Young jest bardzo dobry według mnie światowa czołówka.
» 8 sierpnia 2012, 22:23 #48
Wade: światowa czołówka bezproduktywności chyba.
» 8 sierpnia 2012, 22:23 #47
bialy19968: dokładnie Young według mnie to przeciętniak.Oprócz strzału nic nie potrafi i czasami też jakaś wrzutka mu wyjdzie.Gra on jako lewy skrzydłowy a potrafi grać tylko prawą nogą wiec na skrzydle jest niegroźny chyba jak zejdzie do środka i coś uderzy.Na skrzydłach powinien grać Nani i Valencia
» 8 sierpnia 2012, 22:41 #46
zaborca63: Nani najlepszy? Za dużo strat zaliczył zdecydowanie. Fakt, że grał aktywnie i czasem mu to wychodziło. Lepiej na pewno grał Valencia, musiał sprostać zadaniu jakim było granie na nieswojej pozycji, a wychodziło mu to nadzwyczaj dobrze. Co do De Gei to się zgodzę, że zagrał świetnie. Jednocześnie nie rozumiem krytyki przy karnych, jeden ze strzałów prawie wyłapał(chyba Xaviego). Do bramkarza podczas rzutów karnych należy mieć jak najmniejsze pretensje.
» 8 sierpnia 2012, 23:03 #45
patrykbor2: Nasza gra była ładna brakowało kropki nad i. Bardzo dobry mecz Naniego Andersona i Antosia, obrona grała dzisiaj bez zarzutów. Martwi mnie tylko Roo.
» 8 sierpnia 2012, 22:20 #44
xxxcichy465xxx: daj Roo dojść do formy troche nie grał więc wiesz.
» 8 sierpnia 2012, 22:22 #43
aris019: Nie gral tez Nani ktory czaruje,nie gral Anderson ktory gral lepiej od Roo,nie wspomne o Valenci czy Kagawie...za 12dni pierwszy mecz a mamy czekac az przyjdzie komus forma?po to sa te meczy zeby ja wylapac;)
» 8 sierpnia 2012, 22:25 #42
dr96chicharito: Ale Wy jesteście żałośni!! Wy ciśniecie Andersona już chyba dla zasady... A tak na prawde to było WIELU gorszych od niego...

Czemu nikt nie siądzie na Rooneya, który wyglądał jakby wpuścili go prosto ze stołu operacyjnego... Każdą piłkę jaką dostał zamieniał w SHIT. I jeszcze nie trafił karnego, czym udowodnił swoją dzisiejszą formę. Jak dla mnie to właśnie Wazza był absolutnie najgorszy na boisku... ( I nie wiem czy ktoś zauważył, ale to właśnie jak on zszedł z boiska to nasza gra zaczęła wyglądać OK).

Wszyscy uwzięli się na Andersona i krytykują go dla zasady. Takie jest moje zdanie
» 8 sierpnia 2012, 22:20 #41
spOntan: jak kazda pilke zaminial w shit to troche taki z niego harry potter? %)
» 8 sierpnia 2012, 22:50 #40
Bartolek05: @dr96chicharito
100% popieram Twoją wypowiedź... Hejterom podziękujmy, najgorzej zagrali Rooney i Young.
» 8 sierpnia 2012, 23:39 #39
aris019: to co wyprawial Nani mistrzostwo a to co zrobil Valencia w 86 minucie to majstersztyk i osmieszenie przeciwnika level hard haha ogolsnie swietnie wyglada wspolpraca Naniego z Valencia oraz ladnie klepia z Kagawa czy Welbeckiem,zapowiada sie bardzo interesujacy sezon:)Ogolnie bardzo pozytywny mecz:)
» 8 sierpnia 2012, 22:18 #38
slavkoo91: Uwielbiam Cie chopie.
» 8 sierpnia 2012, 22:24 #37
PawcioMoron: A mnie martwi to, że po meczu wyłączyłem transmisję i właśnie dowiedziałem się, że były rzuty karne :/
» 8 sierpnia 2012, 22:17 #36
Wade: widocznie "moron" w nicku się z powietrza nie wzięło.
» 8 sierpnia 2012, 22:22 #35
Pizmejk: Hahahaha, mistrz!
» 8 sierpnia 2012, 22:26 #34
xNeRvOuSx: kolego trochę szacunku, to że kolega przegapił karne nie znaczy ze trzeba się z niego śmiać. Czyż nie?
» 8 sierpnia 2012, 22:27 #33
Zyvold: Wade, myślę że po tym komentarzu i po wielu innych tobie "moron" bardziej by pasowało.
» 8 sierpnia 2012, 23:39 #32
PawcioMoron: Panowie bez spiny.. kolega Wade zażartował.. jest fajnie.. wszyscy się pośmialiśmy. Nawet mnie to rozbawiło. Należy mieć trochę dystansu.
Najważniejsze, że dzięki swojemu komentarzowi poczuł się fajnie :)

A wracając do meczu. Chłopcy się nie popisali więc może to i lepiej, że przegapiłem te karne :D
» 9 sierpnia 2012, 16:11 #31
TheGiggsy11Boy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2012 22:15

Siemka. Niepokoi mnie to że pewnie Scholes'y będzie miał 22 a ja zamówiłem wyjazdową koszulkę Scholes'a z 18. :/
Czy to już na 100% pewne że Scholes będzie grał z 22? :D
» 8 sierpnia 2012, 22:14 #30
slavkoo91: Nie, Young odda mu swój numer. Gratulacje :D
» 8 sierpnia 2012, 22:15 #29
TheGiggsy11Boy: Czy to jest sarkazm czy prawdziwa informacja? :D
» 8 sierpnia 2012, 22:17 #28
Locker: No niestety :) Pocieszaj sie, ze przynajmniej bedziesz mial nowa koszulke Scholesa z jego starym legendarnym numerem. ;) pozdro tragedii chyba nie ma co nie?
» 8 sierpnia 2012, 22:17 #27
konradzaw: i co z tego, że teraz gra z numerem 22. przez tyle lat grał z 18 więc będziesz miał pamiątkę ;d ja i tak zawsze będę kojarzył go z 18
» 8 sierpnia 2012, 22:18 #26
PanTedeusz: 200% nawet
» 8 sierpnia 2012, 22:18 #25
TheGiggsy11Boy: W sumie racja. 18 zawsze będzie należała do Scholes'a i w sumie się dziwie że tak łatwo oddano ją Youngowi. :D
» 8 sierpnia 2012, 22:21 #24
TheGiggsy11Boy: Mimo tego cieszę się że wziąłem 18 a nie 22. :D
To tak jakby Giggsowi dać np: 28 :D
» 8 sierpnia 2012, 22:24 #23
PanTedeusz: Co ma 28 do 11?
» 8 sierpnia 2012, 22:30 #22
TheGiggsy11Boy: Tyle co 18 do 22. :D
Właśnie o to chodzi. Numer nie jest ważny ale utożsamia się z zawodnikiem. Wszyscy znaliśmy Paula z 18. Potem dostał nic nie znaczącą 22. To tak samo jakby Giggs dostał pierwszy lepszy numer np: 58. Co to za numer? Ja takiego bym nie chciał mieć bo odległe numery mi się nie podobają(no chyba że 99- jeśli ktoś zna się na hokeju to wie kto nosił bluzę z 99- Wayne Gretzky). :D
» 8 sierpnia 2012, 22:37 #21
Crisyne: kolego, 22 to dostał jak zaczął grać w United , a nie po 18 ;)
» 8 sierpnia 2012, 22:44 #20
EmigrantPL: Ja myślę nad koszulką 7 Cantona lub 15 Vidic ;) nie przejmuj się, nie ma to jak stara dobra 18 u Paula
» 9 sierpnia 2012, 10:10 #19
SkoraMU: Mnie najbardziej martwi skuteczność we wszystkich meczach na turnee. Musimy zacząc strzelać bramki.
» 8 sierpnia 2012, 22:14 #18
gradinio: proponuję zrobić trening rzutów karnych :D
a cały mecz był bardzo dobry.
Nani grał dzisiaj świetnie :)
» 8 sierpnia 2012, 22:13 #17
Ahmed21: prócz tej symulki
» 8 sierpnia 2012, 22:14 #16
Devill96: NO cały tydzień nic tylko strzelać karne bo to jest koszmar ;p
» 8 sierpnia 2012, 22:17 #15
TheGiggsy11Boy: 100% RACJA!! Ale na szczęście rok temu przed sezonem było dobrze a w sezonie kiepsko(przez to dużo kontuzji potem było) to teraz jest kiepsko przed sezonem a w sezonie The Treble!!
» 8 sierpnia 2012, 22:22 #14
Vervvis: Andersona widziałem raz przy piłce zajebisty pomocnik..
» 8 sierpnia 2012, 22:12 #13
trikos: Przyzwoity mecz Andersona
» 8 sierpnia 2012, 22:13 #12
aris019: to chyba inny mecz ogladales
» 8 sierpnia 2012, 22:14 #11
slavkoo91: Ja nie widziałem nic złego poza jednym czy dwoma zepsutymi podaniami i dwoma wkrętkami w glebe przez Messiego.
» 8 sierpnia 2012, 22:16 #10
PanTadeusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2012 22:19

Nikt z pomocników nie zagrał dobrze, najlepiej emerytowany Scholes, który może coś zrobił. Rozumiem, ze w meczu z Barcą prawie każda pomo wygląda słabo, ale bez przesady... A jak ktoś pisze, że Nani zagrał świetnie to chyba inny mecz widział bo jestem fanem Naniego, ale dziś mało pokazał konstruktywnych rzeczy bo nawet jak minął zawodnika czy dwóch to nawet dośrodkować nie umiał... a Young to dzisiaj tym karnym tylko potwierdził swój denny występ. Pozdrawiam.
» 8 sierpnia 2012, 22:19 #9
dr96chicharito: Ale Wy jesteście żałośni!! Wy ciśniecie Andersona już chyba dla zasady... A tak na prawde to było WIELU gorszych od niego...

Czemu nikt nie siądzie na Rooneya, który wyglądał jakby wpuścili go prosto ze stołu operacyjnego... Każdą piłkę jaką dostał zamieniał w SHIT. I jeszcze nie trafił karnego, czym udowodnił swoją dzisiejszą formę. Jak dla mnie to właśnie Wazza był absolutnie najgorszy na boisku... ( I nie wiem czy ktoś zauważył, ale to właśnie jak on zszedł z boiska to nasza gra zaczęła wyglądać OK).

Wszyscy uwzięli się na Andersona i krytykują go dla zasady. Takie jest moje zdanie
» 8 sierpnia 2012, 22:19 #8
biciu: Chyba sędzia miał dzisiaj więcej kontaktów z piłką niż Berbatov :D
» 8 sierpnia 2012, 22:12 #7
Ahmed21: hahahah :D
no zdecydowanie :]
» 8 sierpnia 2012, 22:14 #6
Bartolek05: Berbatov 2 razy dotknął piłkę. Liczyłem. Sędzia też 2 więc remis :/
» 8 sierpnia 2012, 23:41 #5
Akwinata: Rooney gapa nie strzelił ani karnego ani z dobitki :P w sumie mecz był nudnawy momentami. Cieszy dobra gra Kagawy, Naniego i Valencii, martwi to, że United absolutnie nie radzi sobie z zespołami grającymi pressingiem.
» 8 sierpnia 2012, 22:11 #4
slavkoo91: Czy ja wiem, radzili sobie lepiej niż się spodziewałem.
» 8 sierpnia 2012, 22:16 #3
kkkamil: W końcu ktoś to zauważył :D, ciagle to pisałem w tamtym sezonie, jeżeli UNITED kontroluje przebieg meczu to jest dobrze i sie nie boje o wynik, lecz jak tylko jakis zespół zastosuje wiekszy pressing to piłkarze sie gubią, taka jest niestety prawda.
» 8 sierpnia 2012, 22:18 #2
Devill96: Valencia zdecydowanie najlepszy w Manchesterze dziś Roo trochę zawiódł ale trudno.
» 8 sierpnia 2012, 22:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.