Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Lucas Moura w PSG!

» 8 sierpnia 2012, 19:55 - Autor: witek - źródło: psg.fr
Oficjalna strona internetowa PSG poinformowała, że osiągnięto porozumienie w sprawie transferu Lucasa Moury do klubu ze stolicy Francji.
Oficjalnie: Lucas Moura w PSG!
» Lucas Moura piłkarzem Paris Saint-Germain
Brazylijski pomocnik podpisze 4-letni kontrakt, który będzie obowiązywał od stycznia 2013 roku. Do tego czasu zawodnik będzie mógł reprezentować barwy Sao Paulo, co jest zgodne z jego wcześniejszymi wypowiedziami na ten temat.

Nie wiadomo jeszcze jak dużo przyszło zapłacić szejkom z Paryża za utalentowanego piłkarza. Jeśli jednak potwierdzą się wcześniejsze spekulacje o kwocie 45 milionów euro, to Lucas Rodriguez Moura Da Silva będzie 9-tym na liście najdroższych graczy w historii.


TAGI


« Poprzedni news
Van Persie coraz bliżej United
Następny news »
FC Barcelona lepsza w rzutach karnych

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (206)


kamsek: ManU nie potrafi finalizować transferów, jakby nie wiedzieli, że kilka innych klubów się na niego czai. Jeśli tak im zależało żeby grał u nas to mogli dać trochę więcej i tyle a w taki sposób nigdy nie kupimy naprawdę topowego zawodnika, PSG potrzebowało na zakup kilkunastu godzin a my przez kilkanaście dni nie potrafiliśmy nic zrobić. I nie chodzi tutaj tylko o kase ale o zdecydowanie a nie zabawę w podchody. Masakra niech już nawet nie piszą o RvP bo i tak ktoś za pięć dwunasta go weźmie...
» 10 sierpnia 2012, 17:58 #193
NaniN17: żal mi go
» 10 sierpnia 2012, 10:47 #192
satan23: Olewam to i wracam rozpoczynać drugi tydzień plażowania na wakacjach bez internetu :) co to za kwota !!? lol
» 9 sierpnia 2012, 23:51 #191
masterbm2: samo życie ja jestem zadowolony z obrotu sprawy widziałem go na IO i nie zachwyca lepiej wypadał Cleverley to na niego bym stawiał razem z Kagawą beda szaleć rówieśnicy :D
» 9 sierpnia 2012, 23:31 #190
adrian678: Nie zasłużył na taką cenę a po za tym to że tak młody gracz. Nie łapie się do pierwszego składu na Igrzyskach. I gdzie tu logika??
» 9 sierpnia 2012, 19:28 #189
Klimaa: Jak w tytule jednego z artykułów - finansowi krezusi niszczą futbol. Nastały chore czasy w których młodzi piłkarze osiągają ceny za jakie w przeszlosci mozna było kupić wirtuozów futbolu..
» 9 sierpnia 2012, 15:02 #188
patrick007: A ja tam się cieszę, że to koniec sagi pt. "Moura zawodnikiem United?". Gośc, który właściwie jeszcze nic nie znaczy kosztuje taką kasę? Przegięcie. :) Lepiej byłoby wyłożyć kasę na Ikera Muniaina. Młody zdolny i myślę, że mógłby się sprawdzić. A poza tym do tych wszystkich plotek transferowych proponuję podejście: "nie uwierzę dopóki nie zobaczę go w koszulce United!", naprawdę oszczędzicie sobie wielu zawodów. BTW jeśli chodzi o drugą sagę, czyli RvP to nie wiem czy jest aż tak bardzo potrzebny. Może i tak aczkolwiek mamy przecież nadal Berbatova, który moim zdaniem jest świetnym napastnikiem i dopóki nie ma potwierdzonych informacji odnośnie jego przenosin to nadal powinien być brany pod uwagę. Jeszcze jedna sprawa, którą chcę poruszyć, mam nadzieję, że włodarze MU szybko dogadają się z Nanim odnośnie nowego kontraktu bo dużym złem dla klubu byłoby stracić takiego skrzydłowego. Dziękuję i pozdrawiam. :)
» 9 sierpnia 2012, 13:49 #187
profesor999: Od tych wielu spekulacji , czasami myśle że w United też powinni się przydać szejkowie to przynajmniej moglibyśmy walczyć o najlepszych.
» 9 sierpnia 2012, 13:44 #186
kap: Mam wrażenie że zaczynamy być głęboko w d..upie
» 9 sierpnia 2012, 13:39 #185
Thelfaes: Tylko czekac az Szejkom sie znudzi prowadzenie PSG i beda musieli sprzedac wszystkie swoje gwiazdy. Od poczatku bylem sceptycznie nastawiony do tego transferu, 45 mln euro? :O To jest jakas paranoja zeby tyle pieniedzy wylozyc za niesprawdzonego zawodnika. Predzej za RVP bym tyle dal niz za Lucasa. Swoja droga, licze na szybki transfer RVP :)
» 9 sierpnia 2012, 12:23 #184
badboys25: A na Orange Sport wczoraj pisało ze poszedl za 50 mln dolarów do PSG
» 9 sierpnia 2012, 12:03 #183
gosc1234: dolary i euro to inna waluta, a euro jest mocniejsze więc to to samo?
proszę o trochę pomyślunku
» 9 sierpnia 2012, 20:07 #182
mat9: "Lucas Rodriguez Moura Da Silva będzie 9-tym na liście najdroższych graczy w historii." haha koleś który nawet na IO nie łapie sie do pierwszego!
przynajmniej kasa na RVP i Bainesa będzie :p
» 9 sierpnia 2012, 11:13 #181
Elventar: co do moury agent piłkarza powiedział że już wszystko było uzgodnione z manchesterem united że wystarczył podpis piłkarza ale zadzwonił do niego leonardo....i dalej domyślacie co mu powiedział.
» 9 sierpnia 2012, 11:11 #180
wacuchplacuch: śmiać mi się chce z tego naszego klubu...kogo chcemy mieć to i tak nam sprzątną
nie postawiłbym złotówki że van Pussy do nas przyjdzie, złotówki...
» 9 sierpnia 2012, 10:43 #179
manutdkevin: chyba raczej Kagawa i Schools lub Carrick
» 9 sierpnia 2012, 10:05 #178
Damianos500: Gwiazdeczka za dychę. No jak tam chce :D. Liczę tylko na LO i napastnika,bo na środku pola będzie grał Clev i Ando..
» 9 sierpnia 2012, 09:29 #177
slawek1214: Ando?? Chyba zapomniałeś o Kagawie i Carricku
» 9 sierpnia 2012, 10:07 #176
boger: Ando , Schoels , Carrick i Cleverley będą grać na zmianę ... Co do Kagawy to on raczej typowym ŚP nie jest :)
» 9 sierpnia 2012, 15:06 #175
Damianos500: ... Kagawa to OP gra jako zawieszony,Carrick to DP,więc o co chodzi? W środku Clev na pewno do tego Rudy i Ando chyba,że przyjdzie jakiś Eriksen,alb Moutinho :D
» 9 sierpnia 2012, 20:51 #174
vip14: No cóż... :/ Został Nam tylko do sprowadzenia van Persie i okienko transferowe możemy "zamknąć".
» 9 sierpnia 2012, 09:13 #173
wacuchplacuch: czyli zamknięte, może Peszke da radę jak nam Wolverhampton nie sprzątnie
» 9 sierpnia 2012, 11:31 #172
Bartolek05: Peszko pójdzie do Wolberhampton bo spodoba mu się projekt awansu do BPL :) Czyli po Peszce.
» 10 sierpnia 2012, 22:29 #171
michal21031980: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 08:58

Jak już poszedł do PSG to teraz niech SAF zapuści sieci na GANSONA może z tym się uda. hehe albo niech rozsieją plotki dzienikarze zę chemy kupić jakiegoś młodziak to zaraz real. city , chelsea i inne szejki się na niego połaszą a SAF wtedy kupi jakiś wynalazek i po sprawie.
» 9 sierpnia 2012, 08:54 #170
SzYnA: no cóż kolejny raz kasa, kasa, kasa. może nie tyle dla Lucasa co dla klubu, bo to ze klub ma plany na przyszłość to nic nie znaczy, PSG nie jest większym klubem patrząc na całą historię od United a tym bardziej ostatnimi czasy. no cóż musimy sie zadowolić Powellem :/ bo co Sneijder to już dawno przebrzmiała bajka, Modric też czyli radziomy sobie z tym co mamy :/ ...
» 9 sierpnia 2012, 08:51 #169
naniLuis: Wreszcie ten cały cyrk z jego udziałem się skończył.Szkoda , chciałem go na Old Trafford , ale skoro wybrał pieniądze to jego sprawa.
» 9 sierpnia 2012, 08:39 #168
kap: I tak Kagawa będzie najlepszy w naszej drużynie.
» 9 sierpnia 2012, 06:04 #167
Edge17: Ja tam jestem zadowolony. Skończy się nareszcie gadanie o nim. Najbardziej jednak wkurza fakt że w trakcie trwania IO miało nie być negocjacji. PSG dało parę milionów więcej i od razu negocjacje w toku i dowiadujemy się że Moura w PSG. Niech tam idzie, może będzie gwiazdą kto wie, chociaż mi się wydaje że ten transfer nie wypali. Wkurza także fakt że futbolem rządzą pieniądze, ale cóż trzeba z tym żyć.
» 9 sierpnia 2012, 01:54 #166
erictheking87: Tak przeglądam sobie komentarze pod tym newsem, i zastanawia mnie, czy ktoś z piszących je używa swojej głowy.
Rozumiem, że większość to młodzi kibice, bądź kibice z niewielkim stażem, ale to nie usprawiedliwia wypisywania bzdur.

Warto sobie uświadomić po pierwsze, że Manchester United jest klubem z długiem o wartości ponad 400mln Ł. Klubem, którego akcje zostały zakupione na giełdzie przez ludzi, którzy postanowili na nim zarobić (bo generalnie taka jest idea zakupu akcji). A zakup zrealizowali z kredytu wziętego pod zastaw klubu.

Na dzień dzisiejszy, nie mamy żadnych szans rywalizować na rynku transferowym z klubami pokroju PSG, City, Chelsea czy nawet Realu/Barcy. Nie mamy ani takiego sugar daddy (;-)) jak 3 pierwsze kluby, ani takiej kasy z transmisji jak w/w drużyny Hiszpańskie.
Marchewką są obecnie sukcesy i renoma klubu. Jednak Barcy, Realowi, Chelsea w ostatnich latach również ich nie brakowało, a i City już zaczyna je osiągać (w przypadku PSG, to pewnie też tylko kwestia czasu).

Problemem jest nie tylko sama kwota transferu (jednorazowa) ale i stałe obciążenie budżetu pensjami i premiami.
Bo gdy nawet założymy, że Alex zrobi klasyczne splash the cash i wyrówna ofertę PSG za Lucasa Moure, to będzie trzeba jeszcze Francuzów przebić przy oferowaniu kontraktu. A nie wierzę, że byłby to kontrakt poniżej 100k Ł/week. Przy wyścigu o podpis kwota raczej zmierzałaby w stronę 200 tysięcy funtów na tydzień (ok 10.5mln Ł rocznie).

Następnie dochodzi kolejna kwestia - a mianowicie rozpieprzenie piramidy płacowej i wywołanie tym ewentualnych kwasów w zespole. Bo w końcu dlaczego taki Ferdinand, Vidic, Evra czy nawet Nani, mieliby się godzić na zarobki nawet 2x niższe od zarobków jakiegoś chłopaczka z Brazylii, który na dobrą sprawę niczego jeszcze w poważnym futbolu nie pokazał?

A pozostaje jeszcze sprawa najbardziej przyziemna i piłkarska - ryzyko niewypału. Jak dotąd w Premier League na dłuższym dystansie sprawdziło się dwóch Brazylijczyków - Juninho i Gilberto Silva. Pierwszy był geniuszem, charakterologicznie zupełnie nie przypominającym stereotypowego brazylijskiego piłkarza, drugi defensywnym pomocnikiem wykonującym 'proste' rzemiosło.
Nowe otoczenie, kultura, język, styl ligi, obciążenia, dyscyplina taktyczna - wiele rzeczy może pójść nie tak.
I jeśli coś faktycznie nie zadziała, co wtedy z takim gościem zrobić? 100~200k Ł/week i 45mln E w gotówce w plecy. W klubie, który od 7 lat nie był w stanie spłacić choćby połowy swojego długu, pomimo wielkich sukcesów zarówno na boisku, jak i komercyjnych.

Mam nadzieję, że lekko naświetliłem problemy jakie stwarzają takie spektakularne transfery, które fajnie się w Fifie czy FM'ie przeprowadza, i że w kilku głowach się chociaż nieco rozjaśni.
Bo bluzganie po klubie czy Fergusonie, że przegrał walkę z szejkami o kolejnego zawodnika, jest jedynie symptomem niezrozumienia sytuacji, w jakiej jest obecnie klub.
I w jakiej najprawdopodobniej będzie przez jeszcze długi czas.
» 9 sierpnia 2012, 01:52 #165
duszek170: Doskonale Cie rozumiem, natomiast nie do konca sie z tym zgadzam. Owszem, MU ma ogromny dlug, ale skoro SAF byl w stanie zaplacic 30 mln za Lucasa czy Hazarda to znaczy, ze pieniadze na to sa. Nastepna kwestia jest to, ze tym zespolem co mamy, bez kilku wzmocnien nie ma szans na wyrwanie mistrza z rak City z bardzo prostej przyczyny. Ten Dream Team nie byl zgrany, w tym sezonie moga grac tylko lepiej. Jesli chodzi o europejskie podworko to Real tez bedzie duzo mocniejszy w przyszlym sezonie. Nie wiadomo co z Barcelona ale obstawiam, ze tez nie bedzie slaba. Po tych przemysleniach dochodze do wniosku, ze jednak warto zainwestowac troche pieniedzy, czesc zwroci sie z koszulek, czesc ze zdobytych pucharow. Po odejsciu paru zawodnikow pieniadze na tygodniowke tez by sie znalazy. Oczywiscie nie mowie tutaj o Lucasie bo jest to zdecydowanie przegiecie. Moutinho, Sahin, a moze nawet Modric jest do wziecia. Zreszta SAF wie co robi, sam zna najlepiej sytuacje klubu. Oby transfer RvP wypalil.
Pozdrawiam
» 9 sierpnia 2012, 02:06 #164
micsie03339: NO z Barcą to jeszcze mamy szanse xd
Bo piłkarze którzy do nas dochodzą jeszcze nie dokładają do transferów :)
» 9 sierpnia 2012, 10:55 #163
monnie: no to z Panem Bogiem.
» 9 sierpnia 2012, 01:25 #162
Pomarancz: Wreszcie skończycie lamentować.
» 9 sierpnia 2012, 01:19 #161
ChelseaFC1995: widzę tez że niektórzy mają żal do niego że poleciał na kasę tak samo z Ibrahimoviciem ale powiedzcie gdzie on by dostał 11 ml euro za sezon? to są ogromne pieniądze różnica jednak jest 6 ml euro czy 11ml euro bo to prawie drugie tyle myślę że jak bym miał wybór jak Lucas grać dla PSG ale zarabiać o jakieś 2 ml euro więcej na rok to też bym wybrał PSG to tak jak by ktoś pracował w firmie znajomego proponują ci posadę w drugiej zamiast 5 tyś zł zarabiasz 10 tyś zł.... oczywiście że wybierzesz 10 tyś:)
» 9 sierpnia 2012, 01:06 #160
JacexMU: Tylko, że jak pracujesz w firmie i zarabiasz 5 tys. albo 10 tys. to jest znaczna różnica, bo na wiele więcej możesz sobie pozwolić, a jak zarabiasz 6 mln euro rocznie to i tak masz wszystko co chcesz więc co za różnica. (nie zdołasz wydać takiej kasy w przeciągu jednego roku) a po drugie ja wolałbym zarabiać 6 mln euro i grać w Manchesterze potem stać się może jednym z najlepszych zawodników i zarabiać 15 mln rocznie. A jak przejdzie do PSG to będzie ciągle zarabiał 11 mln albo mniej. Takie jest oczywiście moje zdanie! :D
» 9 sierpnia 2012, 16:47 #159
ChelseaFC1995: A mówią że to my przepłacamy:P kupiliśmy Hazarda za 32 ml i Oscara za 25 oni kupują Lucasa za 45:) wydaję mi się że i Hazard i Oscar są od niego lepsi aczkolwiek kto wie chętnie bym go zobaczył na boiskach PL a nie Ligue1 którą czasem lubiałem sobie obejrzeć bowiem zawsze grali tam bardzo utalentowani piłkarze i poziom ligi był wyrównany czy to dobrze dla francuskiej ligi wątpię z Pastore,Silva,Ibrahimoviciem,Gamero,Nene,Pastore,Lucasem to inna drużyny z Ligue 1 mogą już tylko marzyć o mistrzostwie....PSG stanie się we francuskiej lidze czymś ala Celtic Glasgow w Szkocji
» 9 sierpnia 2012, 00:58 #158
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2012 00:52

Kwota odstępnego za lucasa to 43 mln + 250,000 tygodniówki przez cztery lata + 9 mln dla agenta = 100 baniek! to jakiś żart ku...a!
» 9 sierpnia 2012, 00:51 #157
LukO: skąd te info o tygodniówce ?
» 9 sierpnia 2012, 00:57 #156
Rooni126: swoja droga ciekawe ile ibrahimowicz (nie wiem jak sie pisze) dostanie ..
» 9 sierpnia 2012, 00:59 #155
SoSa9: Co Ci ludzie chca osiagnac w tamtej lidze ;xxx
» 9 sierpnia 2012, 00:46 #154
sensi: I dobrze, frajerow sie poznaje po tym za czym idzie, Moura poszedl za pieniedzmi i oby skonczyl jak kaka w realu.
» 9 sierpnia 2012, 00:39 #153
karik: Szefowie PSG przy barze:

-Cole i Moure prosze

No niestety takie zycie, nie ma co narzekac, uwazam ze przeplacilibysmy, ale znawca to ja nie jestem
» 9 sierpnia 2012, 00:11 #152
szymon1978: W końcu po sadze pt Lucas :)
» 8 sierpnia 2012, 23:49 #151
mikifiki: Teraz będzie saga pod tytułem "Robin". Później też się coś znajdzie.
» 9 sierpnia 2012, 00:14 #150
LukO: Stracił już mój szacunek.
MU dawało tyle kasy, ale jednak zobaczył pare milionów więcej na stole i zdecydował się na PSG.
Nie miało być żadnych negocjacji w czasie IO. Ehh ale kasa zadziałała motywująco i 3 dni wystarczyły, aby przejść do pełnych negocjacji.
» 8 sierpnia 2012, 23:48 #149
10wazzar10: Co to rozważać - dobrze, że nie wybuliliśmy aż tyle kasy na 19(!!) latka
» 8 sierpnia 2012, 23:36 #148
Martin: Ja powiem tak. Sam bardzo chciałem widzieć Lucasa u nas, ale.. jedno, a jakże istotne 'ale'.. Jeśli chłopak, 19 latek z Brazylii, który na dobrą sprawę nic w światowym futbolu jeszcze nie zaprezentował, mimo iż talent niesamowity.. Jeśli ktoś taki przyjeżdża na Old Trafford, rozgrywa mecz w Teatrze Marzeń i nie zakochuje się od razu w tym miejscu, w tym klubie - to nawet lepiej się stało, że wybrał PSG. Takiego Lucasa bym u nas nie chciał, miałem raczej nadzieję, że Chłopak pokocha Manchester.
» 8 sierpnia 2012, 23:39 #147
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2012 23:48

Zapłacili za ławkowicza Brazylii U-23 tyle, co Barca za Cesca^^ I nie jest tak, że teraz stałem się hejterem Moury! Nie znałem w ogóle tego zawodnika, a jedyna informacja pochodzi z igrzysk, gdzie nawet nie oglądam spotkań, tylko sprawdzam składy i w większości meczów Lucas nawet nie powąchał murawy. Dlatego taka cena za niego wydawała się nieco dziwna.
» 8 sierpnia 2012, 23:46 #146
mikifiki: Trudno się zakochać w miejscu, na którym kibice podaczas meczu (rep. WB - żeby było jasne) wpieprzają kebaby i robią zdjęcia najnowszym modelem iPhona. Atmosferę nie tworzy sama infrastruktura ale przede wszystkim ludzie. A z klubem do czynienia nie miał raczej.

Już do nas kiedyś przychodziły "wielkie" talenty z Brazylii jak Kleberson czy Anderson. Jakoś mi nie szkoda, że ten transfer nie doszedł do skutku.
» 8 sierpnia 2012, 23:51 #145
ForeverMU: Nie ma się co martwić. takie 'wielkie talenty' jak on sa odkrywane co sezon, więc nie odbili nam jakiegoś przyszłego messiego lub ronaldo. Gdyby był warty aż takich pieniędzy to SAF z pewnością by je wyłozył na stół bez wahania. Nie będę po Lucasie rozpaczał. Miejmy nadzieję, że SAF znajdzie tylko alternatywę w postaci Christiana Eriksena.
» 8 sierpnia 2012, 23:28 #144
jarek87999: piterlox94 to juz jest oficjalne nawet na transfermarkt juz potwierdzili cena niby 40ml
» 8 sierpnia 2012, 22:57 #143
pstrong: Wiesz co grzybie? Tworzymy historie rozumiesz? Chelsea tworzy historie. wiesz jakie to piekne dla fana Chelsea? tylko wy mozecie? nieeee my tez mozemy. Pozdro od kibica mistrzów europy
» 8 sierpnia 2012, 22:56 #142
Martin: Historię tworzy się również na pieniądzach, bo kluby typu United, Arsenal czy LFC biedne nie są, ale PRZEDE WSZYSTKIM mały człowieczku, historię tworzy się na CIĘŻKO WYWALCZONYCH SUKCESACH. Wy, podobnie jak City, PSG czy Machaczkała nie tworzycie historii. Wy ją próbujecie ZNISZCZYĆ, a raczej robią to właściciele waszych ukochanych drużyn. Jedyne zaś, co tworzycie, to projekt. Projekt zniszczenia futbolu.
» 8 sierpnia 2012, 23:21 #141
Halas1234: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2012 23:44

grzyby to są wasze szejki którzy niszcza futbool i po co wam te wydane pieniadze ? Manchester United poradzi se bez kupowania gwiazdeczek za 4o-50 mln ponieważ my kupimy za 20 mln grajka i zrobi furore o jakiej nikt nie słyszal . pare lat temu był to Ronaldo ;) historie ma Manchester w Anglii i Live ktorego nie lubie ale maja ;)
» 8 sierpnia 2012, 23:43 #140
mikifiki: pstrong

Co lepiej smakuje - historia zbudowana na wielkich pieniądzach czy zbudowana na ciężkiej pracy?

Ja nie mam wątpliwości jaka jest odp na to pytanie, dlatego kibicem Chelsea, City, PSG czy inne Anży Mahaczkały nigdy nie mógłbym być.
» 8 sierpnia 2012, 23:59 #139
Draciel: TO JEST CHORE!!
» 8 sierpnia 2012, 22:54 #138
wegiel86: w dzisiejszych czasach dla pilkarza nie jest wazna historia klubu (w przypadku naszego ukochanego klubu jest ona piekna choc czasem tragiczna (monachiun 58)) nie jest wazne to co moze z danym klubem osiagnac tylko wazne jest to kto zaproponuje wieksza tygodniowke! szkoda tez ze kluby stawiaja zaporowe ceny za swoich mlodych utaletowanych zawodnikow ktorym sprostac moga przewaznie szejkowie. szkoda tego malolata to moze byc wielkim zawodnikiem no ale coz moze inny talent trafi na OLd Trafford w przyszlym roku.
» 8 sierpnia 2012, 22:52 #137
blejd7: To że my kochamy United nie znaczy, że wszyscy piłkarze muszą to robić. Nie on to kto inny. Na środek pomocy się nie nadawał, mógłby grać głównie na skrzydle. Jak Scholes nadal będzie tak grał to nie potrzebujemy nikogo na środek, bo razem z Iniestą pokazywali dzis na początku meczu dlaczego wiele osób się spiera kto jest najlepszym rozgrywającym ostatnich lat
» 8 sierpnia 2012, 23:01 #136
unitra7: oczywiście pieniądze rządzą w dzisiejszym futbolu?:( czemu KUR*A tak jest??
» 8 sierpnia 2012, 22:51 #135
piterlox94: Oficjalna strona internetowa PSG poinformowała, że osiągnięto porozumienie w sprawie transferu Lucasa Moury do klubu ze stolicy Francji. przeczytajcie dokladnie jeszcze nie wszystko stracone :)
» 8 sierpnia 2012, 22:48 #134
blejd7: My nie wydamy tyle kasy na piłkarza, który wcale nie jest najbardziej utalentowanym piłkarzem w swoim wieku.

Możemy za 20-30 mln kupić innego piłkarza równie utalentowanego albo i bardziej. Isco z Malagi będzie pewnie do kupienia za kilkanaście mln a na skrzydło jak znalazł. Griezmann z Sociedad też byłby dobrym rozwiązaniem. Muniain też pewnie więcej niż 30 mln by nie kosztował. W samej lidze hiszpańskiej znalazłoby się z 5 ciekawych graczy za dużo mniejszą kwotę. a jeśli chodzi o Brazylijczyków jest jeszcze Neymar, Willian czy Felipe Anderson a większość osób tutaj zachowuje się jakbyśmy w zeszłym sezonie skończyli w środku tabeli, grając cały sezon najmocniejszym składem. W tym sezonie nasza gra będzie wyglądała zupełnie inaczej i nawet bez kolejnych transferów możemy wygrać PL
» 8 sierpnia 2012, 22:58 #133
RooneyMU: Jak widać ci najwięksi fani PSG (nie sezonowcy) nie są zadowoleni z takiej polityki transferowej.
Np. jeden z fanów napisał "ja powiem krotko, nasi Włodarze po prostu oh*j*li.. Z szacunku do barw nie skomentuje głębiej tego ale jeśli ktoś z nas się śmieje, panowie jak nigdy wcześniej będę się śmiał razem z wami z cyrku który powstaje na moich oczach"
Ma rację. Nigdy nie chcę widzieć szejków w United!!
» 8 sierpnia 2012, 22:43 #132
blejd7: Od Hazarda była słabszy a poszedł za więcej. Co się dzieje na tym rynku. Skoro mamy już sie szarpnąć to lepiej wyłożyć 60 mln na Neymara niż 45 na Lucasa. A może od razu Messi i jego klauzula kilkaset milionów?

Kagawa nie był zainteresowany transferem do żadnego innego klubu więc nikt inny się o niego nie starał. A Mr No Name Powell trafił do Nas mimo, że gazety informowały, że do walki włączyły się kluby takie jak Arsenal czy City. Jeżeli dla Was to są żadne kluby to współczuje.

Mnie też wkurza, że przegraliśmy walkę o kolejny supertalent ale nie rozpaczam. Hazarda obserwowałem od ponad dwóch lat i jego transfer na OT był moim marzeniem no ale wybrał Chelsea.

Możemy już dziś płakać bo nie ma już młodych zdolnych piłkarzy, których moglibyśmy kupić a PSG i Chelsea ze swoimi gwiazdkami będą Nas miażdżyć co mecz.

Nie ważne, że możemy kupić James Rodrigueza, Griezmanna, Barkleya, Torje, Kovacica, Mbaye Nianga, Belhandę, Ait Fanę czy kilkudziesięciu innych zawodników w wieku około 20 lat, którzy pod okiem naszego sztabu szkoleniowego będą zjadać Lukasika czy Edenka. Martwmy się tym, że SAF nie przepłacił za kolejnego zawodnika bo mógłby stać się gwiazdą. Kagawa czy Hulk grali w jakiejś śmiesznej lidze podwórkowej i pod okiem dobrych trenerów stali się świetnymi graczami więc tak samo dobrzy piłkarze pod okiem słabych trenerów mogą się nie rozwinąć.

A propo szejków liczę, że za max 10 lat jak zaczną się poważnie zmniejszać zasoby ropy to zrezygnują z pompowania kasy w swoje nowe zabawki a kluby takie jak PSG czy City szybko przekonają się, że astronomiczne pensje bez odpowiedniego wsparcia sponsora szybko wykończą każdy klub
» 8 sierpnia 2012, 22:39 #131
mikifiki: Co do ropy - oni doskonale wiedzą, że ropy jest coraz mniej i nawet mniej więcej się orientują, kiedy się skończy. Dlatego inwestują w coś na dłuższą metę, przede wszystkim banki, inne instytucje finansowe, nieruchomości itp. Pytanie tylko, czy będą one przynosić tak duże zyski jak teraz (no, chyba, że ktoś skonstruuje samochód na wodę do tego czasu).

Jak bardziej liczę na to, że UEFA wprowadzi te limity w kwotach transferów.

Quaresma też miał nas miażdżyć co mecz, a teraz gra chyba gdzieś na Bliskim Wschodzie. Poczekamy, zobaczymy, nie ma co wydawać kiepskich prognoz.

Ale faktem jest, że w porównaniu do innych klubów, nawet do Arsenalu, nasze transfery do tej pory wyglądają słabiutko.
» 8 sierpnia 2012, 23:44 #130
western: Osobiście jestem za Eriksenem.. ale Moura też jest ciekawym zawodnikiem, może nawet ciekawszym. Niestety widać jakie mamy przebicie na rynku transferowym. Kto ma odpowiednie środki ten płaci i tak wygląda sprawa w dzisiejszej piłce. Renoma klubu się już tak nie liczy.. Renoma przyjdzie z hajsem. Kto płaci ten osiąga sukcesy. Mam tylko nadzieję, że sprowadzimy kogoś do środka pola.
» 8 sierpnia 2012, 22:39 #129
kotlarskiPL: [link usunięty]
» 8 sierpnia 2012, 22:35 #128
Elventar: no dobra to pozostaje moutinho/eriksen tylko tych dwóch panów mile bym widział na old traford
» 8 sierpnia 2012, 22:32 #127
przema: hahah mial grac u nas jak hazard ... a tu nagle psg wkracza jak chelsea i po ptakach trzeba kupic RVP puki mozna bo cherlsea albo psg nam go zakosi... i jakiegos pomocnika srodkowego bo dziura jest ze ..
» 8 sierpnia 2012, 22:31 #126
blejd7: Jak trafi do Nas RVP to powinniśmy sprowadzić M'Vilę bądź Fellainiego do środka i mielibyśmy mega skład zarówno w 442 jak i w 4231
» 8 sierpnia 2012, 22:43 #125
KamilFromKG: no to już jest przegięcie... masz do wyboru:
Manchester United 19-krotny mistrz Anglii, 3-krotny triumf w LM i wieloma legendami, które się w historii tego klubu znajdują (jak George Best, Eric Cantona, Sir Bobby Carlton) i nie mówiąc o jednym z najlepszych trenerów w świecie footballu jakim jest Sir Alex Ferguson.

lub:

Paris Saint-Germain 2-krotny mistrz Francji, który aktualnie jest posiadany przez jakiegoś tam szejka który oferuje ci dużo kasy.


Wybierasz Paris Saint-Germain bo lecisz na kasę...
» 8 sierpnia 2012, 22:22 #124
alaSz97: Co w tym dziwnego? Oferują ci ze 3 razy więcej pieniędzy, chłopak chce se dorobić.. Owszem w MU i takby nie zarabiał mało, ale jednak można więcej..
» 8 sierpnia 2012, 22:27 #123
zamaro: Zdaje mi się, że tu nie chodzi o samego zawodnika, ale agent poczuł zieleń i zaczął naciskać na Lucasa, niestety młody jest i uległ namowom... Albo zawiódł moje oczekiwania i poleciał na kasę :)
» 8 sierpnia 2012, 22:31 #122
SuitSikstin: Nikt nie bierze pod uwagę że w manchesterze wiecznie pada i jest non stop depresja? a Paryż? wolałabym tam grać za3x mniejsze pieniądze... Tutaj geografia/atmosfera mogła wygrać....
» 8 sierpnia 2012, 22:42 #121
madd118: Ludzie otrząśnijcie się. Jeśli teraz zawodnik wybiera klub to najpierw patrzy na ofertę zarobków a potem czy dany klub coś kiedyś wygrał. Lucas będzie grał i będzie chciał tworzyć własną historię a nie żyć tylko klubową przeszłością.
» 8 sierpnia 2012, 23:05 #120
Rooni126: Szkoda ze jeszcze kontraktu nie podpisal ,nie zdziwie sie jak do tego czasu jeszcze bedzie mnostwo zwortow akcji.... bo niestety jak narazie chyba dopiero porozumienie osiagneli...
» 8 sierpnia 2012, 22:19 #119
Lonquasto: Pierw straciliśmy Hazarda, a teraz Moure. Osobiście lubiłem Lucasa i myślałem, że jednak przejdzie do nas. Teraz pytanie kogo teraz kupić ? Eriksen, Sahin, może Kevin Prince Boateng albo Dembele.
» 8 sierpnia 2012, 22:09 #118
hitman90: Tracimy?? A był kiedyś nasz, że go straciliśmy?
» 8 sierpnia 2012, 22:19 #117
Wade: nasza nieporadność na rynku transferowym jest zatrważająca.
» 8 sierpnia 2012, 22:07 #116
hitman90: Nie zgadzam się z Tobą. Na razie transfery przegrywamy z takimi krezusami futbolu jak PSG, MC czy CFC, którzy przebijają każdą ofertę. MU jak wiele innych mocnych klubów w Europie nie jest w stanie rywalizować z nimi finansowo. No chyba, że uważasz np. za biedaków;)
» 8 sierpnia 2012, 22:21 #115
madd118: Wade, chłopie... United wyszło z ofertą na którą Sao Paulo w jakimś stopniu przystało, tylko co mamy zrobić skoro szejkowie wyciągają drobne z kieszeni i dają kilka milionów więcej od nas + płacą kieszonkowe agentowi żeby przekonał zawodnika..
» 8 sierpnia 2012, 23:09 #114
gosc1234: no i ulżyło mi :) nie przepłaciliśmy za gwiazdeczkę :), i żeby nie było pisałem to już wcześniej, a nie dopiero teraz
» 8 sierpnia 2012, 22:06 #113
AJ89: Odetchnąłem z ulgą bo 45 baniek za niego to stanowczo za dużo. Trzeba przyznać Sao Paolo że dobrze to rozegrali. Grali na zwłokę tak długo, aż PSG wyleciało z taką świetną dla nich ofertą. Dziwne trochę tylko, że tak krótko to trwało. Tak jakby Lucas wcale nie chciał iść do United.
» 8 sierpnia 2012, 22:06 #112
Luck3r: Eriksen? Moutinho? Gaitan? Wielu innych... Nie ma co płakać.
» 8 sierpnia 2012, 22:04 #111
grzyb2426: Ehhh... kolejny talent uciekł nam sprzed nosa, no ale cóż jest jeszcze wiele innych piłkarskich talentów o które stoczymy bój przez następne 23 dni okienka, pojawią się news'y typu: "jeeeeest!! kolejny transfer, mega talent w ManUtd!", po czym nie mijają 2 dni i wchodząc na devilpage czytamy: "znowu w oknie nam nie wyszło..." ehhh... ale do rzeczy, fakt faktem za 19 latka walić z grubej rury 45 mln to lekka przesada.. sprostowanie - co ja pier*ole?! na rozum im padło? maks 25 mln bym dał i tyle, to nie FootballManager że szastamy kasą, o.. i co do kasy... nie ma co się łudzić obecnie na rynku transferowym królują niepodzielnie Real, Barca, PSG, $ity, Chelsea, no i dowale, Anży Machacośtam, połowa z nich ma wszystko: kasę, tytuły, renome, historię, miliony fanów, itp. druga połowa ma... Ka$ę x3, i ta kasa (dzięki uprzejmości paru szejków i ruskich magnatów) pozwala na sprowadzanie takich nieoszlifowanych diamencików jak Lucas.
Co do nas, można śmiało powiedzieć że należymy do tej I połówki, ale jest jedno małe ale.. nie lubimy przepłacać. W ciągu kilku ładnych lat przegraliśmy na froncie transferowym kilka o ile nie kilkanaście potyczek i póki (w sumie nie wiem do kogo mieć "pretensje") Glazerowie nie sypną groszem bądź SAF porzuci politykę nieprzepłacania i wyda troszkę więcej to kogoś z elity bądź wschodzące talenty uda nam się sprowadzić. Jak każdy fan ManUtd jestem zły, jedyne o co mogę prosić teraz to że ka$iaste kluby skończą ze "sprzątnijmy im sprzed nosa kolejnego grajka" i kogoś sprowadzimy. Każdy ma swoje zdanie więc i moje przedstawie:
1. sprzedać Berbę poki coś można za niego wziąść
2. Anderson tyż do odstrzału
3. kupić M'Ville bądź Moutinho
4. kupić jakiegoś LO (osobiście nie jestem za Baines'em)

tyle ode mnie...

GGManUtd!!
» 8 sierpnia 2012, 22:04 #110
kotlarskiPL: Zgadzam się z Tobą. Chętnie widziałbym Moutinho i też nie jestem za Bains'em. Również z 1. punktem się zgadzam, ale co do 2. mam wątpliwości. Nie chciałbym głupio sprzedawać graczy, bo potem może się okazać, że będą potrzebni z powodu kontuzji innych zawodników.
» 8 sierpnia 2012, 22:29 #109
Szpakero: Ja Pie* wiedzialem ze nie uda sie to dlaczego tracimy takie talenty !!
» 8 sierpnia 2012, 21:58 #108
blejd7: straciliśmy to Pogbę, Morrisona i Fryersa. Jego nie udało Nam się kupić po prostu. Z każdego rocznika jest kilku graczy na świecie, którzy mają mega talent a ich rozwój zależy głównie od klubu do którego trafią. Myślę, że jest kilku graczy, którzy gdyby teraz do Nas trafili to za rok może dwa byliby dużo lepsi od Lucasa. Tylko pytanie czy SAF będzie chciał kogoś takiego kupić.
» 8 sierpnia 2012, 22:49 #107
Kubaa: po co się szejkowie wtrącają do futbolu ??
» 8 sierpnia 2012, 21:57 #106
blejd7: Ponieważ kluby to dla nich półki z zabawkami a Moura to kolejna zabawka do kolekcji. Za kilka lat im się znudzi i sprzedadzą klub albo przestaną finansować i połowa graczy odejdzie
» 8 sierpnia 2012, 22:51 #105
Kubaa: korwa mać
» 8 sierpnia 2012, 21:57 #104
Lezba: Super Polityka ...... Wierzycie w RVP ?? ja napewno juz nie
» 8 sierpnia 2012, 21:55 #103
xxxcichy465xxx: Kupmy RvP i Eriksena i gitara .
» 8 sierpnia 2012, 21:46 #102
DevilFan: gruby drąg w poślady Gillowi, taki z niego biznesmen jak ze Mnie siatkarz, cwaniak ma posade i nie zna sie na tym co robi, frajer i skończony kłamca.
» 8 sierpnia 2012, 21:44 #101
ROONEY96S: Te pieniadze niszcza całe piękno piłki noznej.
» 8 sierpnia 2012, 21:32 #100
hitman90: Pieniądze nic nie niszczą, tylko ludzie, którzy nimi dysponują. Sao Paulo wg. mnie się zbłaźniło tym transferem. Prezydent powiedział, że w czasie olimpiady nie będzie żadnych negocjacji, kontaktów z zawodnikiem ze względu na jego dobro i spokój itp, a dzisiaj sam piłkarz, przed finałem z Meksykiem może przeczytać, że jest w nowym klubie. To jak to jest? I tak by go sprzedali i tak.Leonadro położył forsę (pewnie ze 3 mln. raptem więcej) i popchnęli chłopaka na statek widmo o nazwie P$G, gdzie za dwa lata nie będzie Leonadro, Ancelottiego zwolnią za rok i cały ten bajzel skończy jak w Maladze. Nikt tam wtedy nie będzie chuchał na Lucasa Mourę, coś mu nie pójdzie to skończy w jakimś średniaku Hiszpańskim i tyle.
» 8 sierpnia 2012, 21:47 #99
Carefree: Zgadzam się z przedmówcą. Dawać 45 milionów za rezerwowego gracza, który nie łapie się na IO?
» 8 sierpnia 2012, 22:07 #98
DevilFan: masz 12 lat, o nic więcej nie pytam.
» 8 sierpnia 2012, 21:45 #97
stasiu669: urodził się w 2000 roku, ale jego pamiętny mecz to finał LM z z 1999 roku... hahahahahhahahahah xd
» 8 sierpnia 2012, 22:38 #96
stolczi: a ja poza wulgaryzmami sie z kolega zgadzam - polityka transferowa united jest taka jaka jest od lat - i jesli komus sie nie podoba nikt go pid pistoletem nie trzyma
» 8 sierpnia 2012, 23:00 #95
Snakus: ej zniszczył mnie ten pamiętny mecz w zestawieniu z rokiem urodzenia... :3
» 8 sierpnia 2012, 23:06 #94
kocio10: stasiu669 a może mu tata opowiadał :D
» 9 sierpnia 2012, 11:17 #93
stasiu669: albo naoglądał się powtórek ;p
» 9 sierpnia 2012, 22:26 #92
LechiaGD: Witam czemu sie wysmiewacie z chłopaka,kibica MU ?? nie mieliscie nigdy 12 lat?? smiejecie sie ze ogladal powtorke meczu z 99" jak mial inaczej to obejrzec ? widac przynajmniej ze sie interesuje tym klubem i fanem jest juz od mlodych lat a wielu z Was pewnie w tym wieku kibicowala nie wiadomo komu.lepiej dwa razy sie zastanowic zanim sie cos napisze ...pozdrawiam CR7ManUnited madrze piszesz tylko mniej wulgaryzmow jak na Twoj wiek :)
» 10 sierpnia 2012, 21:08 #91
Gumowy: nie ma co się denerwować jest wielu dobrych piłkarzy a SAF akurat wie kogo ściągać :)
» 8 sierpnia 2012, 21:18 #90
daCunha17: Chcieć to móc. Transfer całkiem nie w stylu Carlo.
» 8 sierpnia 2012, 21:17 #89
jarek87999: gerwaz88 co ty porownujesz ronaldo to wizerunek reklamy gwiazda na caly swiat a ty pewnie nawet lucasa w akcji nie widziales tak samo jak ja...real na ronaldo zarobil koszulki reklamy itp
» 8 sierpnia 2012, 21:17 #88
poland: będziemy żałować Lucasa tak samo jak Hazarda, ja wam to mówię

lepiej kopić Bainesa dziadka bo po co :D "stawiamy na młodzież"
» 8 sierpnia 2012, 21:14 #87
Locker: dzieki, ze nam to mowisz, niby czemu bedziemy zalowac Lucasa? hah bedzie sobie biegal od stycznia w sredniej lidze i tyle jego wybor. twoj nick nijak sie ma do polszczyzny
» 8 sierpnia 2012, 22:22 #86
biciu: no i bardzo dobrze
» 8 sierpnia 2012, 21:08 #85
dralex: Gdzie Lucasowi do C. Ronaldo i ogólnie na jakiej podstawie takie porównanie oo"
» 8 sierpnia 2012, 21:10 #84
kruk581: teraz zaczyna sie odzywac kazdy, ze wiedzial iz tak bedzie, zaczniecie jechac na PSG. ale na co to, to nie mam pojecia. dali lepsza oferte i warunki, a najwyrazniej priorytetem teraz jest kasa. nic dziwnego.
» 8 sierpnia 2012, 21:05 #83
LUKAS11130: Danny19
Dobrze mówisz

Jest jak co roku ..
» 8 sierpnia 2012, 21:02 #82
golnau17: miał iść do nas był najlepszy
» 8 sierpnia 2012, 21:02 #81
Pauleta77: No to znakomita wiadomość na koniec dnia :D
» 8 sierpnia 2012, 21:01 #80
devious: nie chciał grać w United więc niech spada - najemników nie potrzebujemy :)

wolę słabszych ale oddanych klubowi a nie jakieś młode gwiazdeczki-primadonny wybrzydzające na wszystko co się da (Lucas podobno wolał Paryż bo tam życie nocne jest ciekawsze)
» 8 sierpnia 2012, 20:59 #79
ziomboy777: nie oszukuj sie nie ma takich... obecnie piłką rządzi kasa.... my sie staraliśmy o niego ponad miesiąc... PSG dwa,trzy dni... i już go mają... o czym to świadczy?... a takich przykładów można mnożyć...
» 8 sierpnia 2012, 21:03 #78
Diabelred: Coz szkoda jak dla mnie ma potencjal aby byc 2 CR7,ale widocznie pieniadze sa u niego najwazniejsze...,coz zawsze jest jeszcze opcja ze bal sie zbyt duzej konkrencji u nas,gdzie w PSG mialby zdecydowanie mniejsza...Coz za kilka lat jak Moura sie rozwinie i wskoczy na wysoki poziom z pewnoscia wiekszosc przeciwnikow jego transferu do nas bedzie plakac ze czemu SAF nie powalczyl o niego tak jak to juz bylo z wieloma zawodnikami np Silva :)
» 8 sierpnia 2012, 20:59 #77
zizu90: Kasa. I niech mi ktoś powie że pieniądze to nie wszystko ;]
» 8 sierpnia 2012, 20:57 #76
PawcioMoron: Pieniądze to nie wszystko
» 8 sierpnia 2012, 22:09 #75
avo23: Szkoda go ale jednak 45 mln euro to troche duzo za to mozna kupić 2 dobrych piłkarzy . Czekam na inne transfery to ze ktos przyjdzie jest raczej pewne :)
» 8 sierpnia 2012, 20:57 #74
wrobel1992: Heehehhe mam nadzieje, ze trafimy na PSG w LM i skopiemy im tylki!! Niech dziedziaki lecace na kase zobacza co oznacza marka Manchesteru United!
» 8 sierpnia 2012, 20:56 #73
dralex: I dobrze, że poszedł do PSG - jak rozumiem większość ludzi krytykujących United za niedopięcie tego transferu chciałoby przepłacić za NIESPRADZONEGO zawodnika i jeszcze dać mu tygodniówkę ok 100k Ł . Fajnie się gospodaruje czyimiś pieniędzmi. Żaden klub nie mający zaplecza finansowego w postaci ropy lub gazu nie przeprowadziłby podobnego transferu. Co innego wydać 40 milionów funtów [zgaduje, że za tyle poszedł] na gwiazdę światowego formatu, a co innego wydać 40 milionów funtów na zawodnika, który w olimpijskiej reprezentacji nie łapie się do pierwszego składu.

PSG może sobie szastać taką kasą - co im z tego przyjdzie - zobaczymy - przeprowadzili doskonałe transfery w postaci pakietu z Milanu - a teraz rzucili masę kasy na kogoś kto poza dryblingami w paru meczach nie zrobił i nie osiągnął kompletnie nic. Drugi Robinho, Saviola, czy inny średniak, który parę razy błysnął w Ameryce Płd i na tej podstawie przepłacono za niego kilkukrotnie.

Moim zdaniem decyzja włodarzy United była rozsądna. Jeśli płacić taką kasę, to za najlepszych.
» 8 sierpnia 2012, 20:55 #72
Oskar190: Nie myślałem, że będzie ktoś chciwszy od Hazarda, a jednak...
» 8 sierpnia 2012, 20:54 #71
MANUGLORy: lubie młodych piłkarzy ale kupić kogoś z napewno słabszej ligi niż francuska mowa o brazilijskiej za 45mln to szaleństwo bardziej pewny jest eriksen ograny w europie baines RVP+ eriksen i spełnienie marzeń
» 8 sierpnia 2012, 20:46 #70
Danny19: W tym roku United nie przeprowadzi już żadnego transferu, chyba, że jako wzmocnienia będzie można uważać kolejngo zawodnika typu Powell, nie wiadomo skąd, każdy z nas pierwszy raz o nim słyszał.

Przed okienkiem: Gill: "Stać nas na najlepszych"
I co Gill? Chciałbym ci się zaśmiać prosto w twarz. Jedynie ośmieszasz się tymi słowami, po co kłamiesz?

Ferguson: Będą transfery"
Gdzie? Miały być wzmocnienia, miała być walka o ligę i LM, oraz FA Cup, a tym składem co mamy to my co najwyżej to możemy zająć 3 miejsce w lidze i 3 miejsce w fazie grupowej LM.
Gdzie są kur** te transfery? Dalej gramy Scholesem w środku? Nie przeginaj z tą swoją polityką transferową, nie przesadzaj, albo nie, już przesadzasz, to nie są lata 90, gdzie dobry zawodnik kosztuje 1mln.

Ferguson: "Postawimy na młodzież"
Hehehe, no jasne, bo chyba w twocih oczach Scholes to jeszcze nastolatek, podobnie jak Giggs.

To co się dzieje w United to jest przykre i bardzo niepokojące. Ferguson ma swoją politykę transferową, fajnie, ale na starość to zaczyna już gruba przesadzać. Gdzie te czasy, jak z Ferdinanda zrobiliśmy najdrożeszego obrońcy świata, jak Rooneya umieliśmy wyciągnąć, za olbrzymią kasę, jak Barbatov doszedł za ponad 30mln Ł?
Ferguson skończ przeginać, ze swoją polityką transferową. Czasami trzeba wydać trochę więcej. Mamy jedno wzmocnienie w tym roku, ale sam Kagawa nie pociągnie drużyny, tym bardziej, że nasz najważniejszy! zawodnik Scholes ma już 38lat! i nie jest w stanie grać meczy co 3-4 dni. Chyba kolejny rok, w którym odpuszczamy LM i puchary, ale co nam to da? W bezpośrednich meczach z City i Chelsea będziemy najzwyczajniej w świecie słabi, do ogranie bez większych problemów.
A jak Kagawa będzie miał kontuzję to kto go zastąpi? Stawianie na młodzież, hehehe, chyba nie w United. Ferguson ściągnął Scholesa z emerytury, kiedy było dużo kontuzji, ale jak Clev wyzdrowiaj, to Rudy mimo tego nadal grał, a jak wszyscy widzieli, on nie jest w stanie rozegrać pełnych 90minut i Ferguson zawsze zdejmuje go około 70 minuty lub wcześniej. Ferguson robi to samo co rok temu.
Fajnie wtedy zaufał Ando i Clev, ale jak widać po roku nie sprawdzili, mieli swoją szanse nie wykorzystali jej, potrzeba nam kogoś do środka.
Ci dwaj to mogą być co najwyżej zmiennikami.

Wielu pisze: Mamy młody skład.
To ja się pytam gdzie? w meczu z City, zagrało 6 zawodników po 30, w tym dwóch było tuż przed 40. Pewnie gdyby nie kontuzja Vidicia, bołoby 7 powyżej 30. Gdzie ta młodzież?
Już teraz mamy najgorszą średnią wieku ze wszystkich człowych drużyn Anglii (Chelsea, Arsenal, City).
To co powiedzaił Hazard, że dołączył do Chelsea, ponieważ oni zaprezentowali lepszy plan na przyszłość, oraz, że mają młodszą drużynę to prawda, niestety.

Stawianie na młodzież? Evra grał bardzo słabo, a mimo to Fabio nie grał prawie wcale.
Wprowadziliśmy jednie Welbecka i de Gea, to rochę mało jak na wymianę pokoleniową.
W następnym sezonie w pierwszej jedenastce będzie grało 5-6 zawodników po 30 (Scholes, Carrick, Ferdinand, Vidic, Evra, Giggs).
Mówicie, że doświadczenie jest ważne, tego to my akurat mamy aż ponadto. Ferguson przez cały sezon, że my mamy doświadczonie i one pozwoli pokonać City, a jak się skończyła wszyscy widzieli. Młodzież pokonała doświadczenie.
Mówicie, że Arsenal gra dzieciakami i nie wygrywa, ale to nie tego wina, Wenger, wykonuje tam świetną robotę, tylko jak kogoś wyprowmuje od razu wszyscy chcą uciekać, obawiam, się że za niedugo tak samo będzie z nami. Wszyscy będą chcieli zdobywać trofea, a z United to może być coraz trudniejsze.
» 8 sierpnia 2012, 20:34 #69
piokrop: Po co kopiujesz swoje wcześniejsze komentarze. I tak nikt nie czyta bo są głupie.
Fergi chciał Modrica, Hazarda i Lucasa i z różnych względów nie przyszli, ale oczywiście to wina Fergusona.
» 8 sierpnia 2012, 20:40 #68
Danny19: kupiuję, bo to się tylko powtarza, skopiuję i za rok, jeżeli nic nie wygramy, jeżeli się pomylę, przeproszę i przyznam się do błędu.
» 8 sierpnia 2012, 20:44 #67
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2012 20:53

Po pierwsze jest jeszcze czas na transfery,a po drugie jak można się złościć,że klub nie popada w szaleństwo by tyle wydać na takiego gracza,bo to tylko szaleństwem można nazwać,przecież on nawet nie gra w pierwszym składzie na igrzyskach,a przy takiej kwocie pisanie o Neymarze i Hulku nie ma większego sensu...
Co do Hazarda, co z tego ze Chelsea ma dużo młodych talentów skoro i tak nie dają im grać -;-

PS. Po co te kopiowanie komentarzy xd
Saf i tak ich nie czyta,jak i większość osób tu..
PPS. Pytanie czy za rok będziesz kibicował nam skoro po jednym nieudanym sezonie zaczynasz tak wątpić.
» 8 sierpnia 2012, 20:52 #66
slavkoo91: To lepiej przepłacić? Stać nas na najlepszych, ale Lucas akurat do nich się nie zalicza, bo jeszcze nic wielkiego nie pokazał. Hazard przepłacony, Modrić trochę przereklamowany. Kogo jeszce straciliśmy? Albę? Bo poszedł do klubu w którym uczył się grać w piłkę? Przestań pisać głupoty
» 8 sierpnia 2012, 20:53 #65
Locker: Takie glupoty, ze az oczy bola. Kopiujesz bo nic wiecej do powiedzenia nie masz i tyle. Cos sobie wkreciles, masz tam jakas swoja jazde pesymistyczna i marudzaca i bedziesz sie powtarzal. Zapewne wiesz najlepiej nad jakimi transferami pracuje SAF bo z Toba to konsultuje. Dobrze wiesz, ze staralismy sie o najlepszych bo pieniadze byly i sa. A ze zawodnicy wybrali po swojemu to nie wina ani klubu ani trenera ani zarzadu ani braku forsy. Mamy kase ale nie bedziemy wywalac po 40 mln na Moure bo kim on jest? 30 baniek poszlo i starczy mimo, ze to i tak masakrycznie wielka kwota za chlopaczka. Pewnie SAF powiedzial macie 30 mln ostatnia oferta a jak nie to sobie spadaj do francji. United sie szanuje i SAF sie szanuje KROPKA.
I pisze sie meczow nie meczy bo meczy to koza.
» 8 sierpnia 2012, 20:58 #64
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2012 20:59

och Danny, Danny. masz pretensje do SAFa, ze nie wydaje 45 mln na grajka, ktory musi sie jeszce wiele nauczyc. rozumiem, ze chcialbys zebysmy wydawali 200mln w kazdym okienku, ale tak sie nie da. przypomnij sobie jak bylo z CFC zaraz po przyjsciu Romana. 250ml w ciagu 3 okienek. i co z tego wyszlo z tamtego okresu to tylko Essien sie sprawdzil, dopiero potem roman zaczal kupowac z glowa.

patrz co sie dzieje z Torresem, takie pieniadze, a nic nie gra, co jest z Carollem? casami wrecz niemozna placic zbyt wielkich pieniedzy za grajka bo mu sie w glowie przewraca.

Co do Lucasa, to nie zawinily tu pieniadze tylko chodzilo o Leonardo. pomysl czy ty by NIE CHCIAL PRZEJSC DO KLUBU GDZIE DYREKTOREM JEST TWOJ LEGENDARY RODAK? MU mogl dac i wiecej pieniedzy, przebic pensje, ale Lucas i tak pewnie wolaby PSG.
» 8 sierpnia 2012, 20:59 #63
poland: skoro nikt ich nie czyta to czemu ten wpis ma najwięcej odpowiedzi?

czasem piszecie takie bzdury że to głowa mała :/
» 8 sierpnia 2012, 21:13 #62
micsie03339: @poland
Pomiędzy nikt nie czyta,a większość nie czyta jest drobna różnica,a to że ludzie oburzają się widząc takie absurdy raczej nie jest dziwne -;-
» 9 sierpnia 2012, 10:14 #61
jarek87999: najlepsze jest jeszcze to ze zadnego transferu nie bedzie podczas igrzysk,lucas o tym nie mysli tylko igrzyska mu w glowie hahahahhaa barany
» 8 sierpnia 2012, 20:34 #60
jarek87999: bardzo dobrze nie chce takich drogich pilkarzy u nas pozniej beda wypominac ja z torresem....ALEX kup RVP i eriksenganso + baines=50ml pogon berbatova
» 8 sierpnia 2012, 20:32 #59
Gragonair: Na początku tak się napalaliście na ten transfer mówiliście że Lucas jest pro i wogule a teraz że go nie chcecie i tak samo będzie pewnie teraz jak z Hazardem. Jednak ja jako fan Chelsea muszę przyznać fergusonowi racje że nie kupił Lucasa koleś ma talent ale wydawać 45ml za gracza który nie występuje w pierwszej 11 na IO i jest nieograny w europie to lepiej kupić Modricia albo Moutinho tak jak napisał już pewien z użytkowników kosztują mniej więcej tyle samo a są o niebo lepszy ( przynajmniej na razie nie wiadomo jaki może być Lucas , może być wielką gwiazdą a może być i wielkim niewypałem) to już Hazard kosztował o ok 10ml więcej a jest to gracz z 10 razy lepszy, to Oscar kosztował taniej a jest w 1 ,,11'' na IO
» 8 sierpnia 2012, 20:31 #58
Diabelred: heh Hazard z 10 razy lepszy :O,no to jakos narazie tego nie potwierdza :P
» 8 sierpnia 2012, 20:34 #57
Gragonair: a widziałeś chociaż raz Lucasa w meczu nie z filmików na YT?
» 8 sierpnia 2012, 20:38 #56
hitman90: Ciekawi mnie tylko jedno xD Dlaczego doniesienia prasy na temat MU są prawie zawsze nieprawdziwe a w przypadku PSG, MC czy CFC prawie zawsze prawdziwe??:D
» 8 sierpnia 2012, 20:30 #55
aris019: trafne spostrzerzenie;-)
» 8 sierpnia 2012, 21:02 #54
Veon: Bardzo się ciesze bo to nie MU za niego przepłaciło. Ale skoro szejki z PSG są w stanie zapłacić 45 mln za kogoś kto jest wielką niewiadomą i rezerwowym reprezentacji olimpijskiej to znaczy że coś trzeba zrobić z rynkiem bo niedługo będą ceny w wysokości 1 Milliarda a zawodnicy będą dostawać 1 mln na tydzień.
» 8 sierpnia 2012, 20:26 #53
mkoti6: To samo tyczy się Robina on nie przejdzie do nas. Fergie nie ma jaj
» 8 sierpnia 2012, 20:23 #52
manutdfan92: Wiem, że może wiązać się to z upomnieniem, ale muszę to powiedzieć. Ludzie którzy krytykują SAFa za to, że przegrywa walkę o Lucasa to banda pieprzonych idiotów. Czy naprawdę uważacie, że ktoś kto zjadł zęby na futbolu i o zdrowych zmysłach, da 45 mln za 19-letniego chłopaka, który porządny europejski futbol widział tylko w telewizji. Pomyślcie zanim coś napiszecie.
» 8 sierpnia 2012, 20:23 #51
Snakus: lubię ludzi, którzy w nicku mają rok swojego urodzenia, to takie słodkie. :)
» 8 sierpnia 2012, 20:24 #50
mkoti6: tu nawet nie chodzi o dolary tylko można było to załatwić wcześniej po zakończeniu sezonu
» 8 sierpnia 2012, 20:25 #49
piokrop: Popieram manutdfan92. Niżej napisałem podobnie mimo, że mam już 4 ostrzeżenia, ale jak czytam niektóre komentarze to płakać się chce nad ich głupotą.
» 8 sierpnia 2012, 20:28 #48
mkoti6: Wkurwiłem się tyle dni oczekiwań na potwierdzenie transferu a tu z miejsca PSG go kupuje. Jeżeli Fergie naprawdę się nim interesował na poważnie powinien był go zakupić zaraz po zakończeniu sezonu a nie zwlekać do igrzysk olimpijskich. ZAL
» 8 sierpnia 2012, 20:22 #47
Kamil123456: znów to samo :/
Blisko,bliżej...i nagle w PSG...
» 8 sierpnia 2012, 20:21 #46
ManchesterUtd: Mowilem ze tak bedzie ;) RvP tez zostanie w Arsenalu,ale mamy chociaz kagawe ;]
» 8 sierpnia 2012, 20:17 #45
Snakus: niestety podzielam pogląd co do Robina... obawiam się, że zostanie w Arsenalu a jeśli nawet z niego odejdzie to nie do czerwonej części Manchesteru.
» 8 sierpnia 2012, 20:21 #44
MarcinDevil161: Oj Lucas, Lucas a myslałem ze zależy mu na trofeach a nie ka$ie.
W sumie to dobrze bo jakby Ferguson dal ponad 45 mln euro za grajka ktory nie grał nawet w Europie nie wspominając ze ma dopiero 19 lat...
30 mln to byl max co Sir Alex Ferguson mógł dać choć i tak za dużo
jest wiele lepszych i tańszych np. Moutinho lub nawet Modric 40 baniek
a klasa nieporównywalna
» 8 sierpnia 2012, 20:17 #43
ManchesterUtd: PSG jest teraz bardzo bardzo mocne,wiec maja szanse na duzo sukcesow nawet LM...
» 8 sierpnia 2012, 20:19 #42
Snakus: no, uważaj bo Modrić będzie chciał do nas przyjść mając możliwość przeniesienia się do Realu ^^
» 8 sierpnia 2012, 20:20 #41
Szeliga: haha z nami negocjacje trwały pare tyg a z nimi pare dni sypneli kasą i przestali gadać że do nie sprzedadzą
» 8 sierpnia 2012, 20:16 #40
Kuiczysty17: Nie łykajcie tego tak,watpie aby tam przeszedł,ojciec raczej kontraktu by nie podpisał ;D
» 8 sierpnia 2012, 20:14 #39
Harry123: "Oficjalna strona internetowa Paris Saint-Germain poinformowała..."
» 8 sierpnia 2012, 20:18 #38
Rooni126: zapewne oficjlana strona sobie jaja robi ;p nie ma sie co oszukiwac ....
» 8 sierpnia 2012, 20:19 #37
kocio10: Przecież oficjalna strona PSG robi sobie jaja, wgl kto w to wierzy :O...
» 9 sierpnia 2012, 11:20 #36
JacexMU: A co myślicie o Douglas Costa. Wydaję mi się, że chłopak ma talent, nie pójdzie drogo a ma potencjał. Chciałbym, żeby był w United.
» 8 sierpnia 2012, 20:14 #35
Mati177: żeby zmarnował swój talent w PSG.
» 8 sierpnia 2012, 20:11 #34
Snakus: nie ma to jak pobożne życzenia dla piłkarza w jego nowym klubie.
» 8 sierpnia 2012, 20:20 #33
kap: Czy są jeszcze jakies pytania ??
» 8 sierpnia 2012, 20:09 #32
crash: Ufff, już zaczynałem się martwić, że za "kogoś" cholernie przepłacimy...
» 8 sierpnia 2012, 20:08 #31
Veon: Ja też... Moura jest wart najwyżej połowe tego co dało PSG.
» 8 sierpnia 2012, 20:18 #30
Veon: Moura ma światową sławe ? Od kiedy ?
» 8 sierpnia 2012, 20:19 #29
Veon: Piszesz o zawodniku światowej klasy. Póżniej o Lucasie i to jeszcze w temacie o nim. Więc nic dziwnego że wysnułem taką teorie :)

A co do Van Persiego to jeszcze wszystko może się zdarzyć.
» 8 sierpnia 2012, 21:05 #28
majkeloo: Jeżeli kiedykolwiek myśleliście że Sir Alex wyłoży taką kwotę na młodego, nieogranego w europie piłkarza to chyba Wam się wszystkim w głowach poprzewracało;] zapewne United zaproponowało kwotę którą była wstanie wypłacić piłkarzowi ale każdy wie że i PSG tak jak Manchester City w tej kwestii są nie do przebicia. Wierzcie w realne transfery a nie plotki internetowe, powielane wielokrotnie. Przyjrzyjcie się jak wygląda przez ostatnie lata wyszukiwanie młodych talentów przez United. Przestańcie biadolić że znów Ferguson się nie postarał... Każdy zawodnik ma swoją cenę, aczkolwiek na dzień dzisiejszy żaden nie jest wart więcej niż 25-30mln euro. Pozdrawiam kibiców United.
» 8 sierpnia 2012, 20:07 #27
luk1920: To jest po prostu żałosne. Miesiące starań, a tu przychodzi szejk i transfer za dwa dni. Ferguson nic nie mógł raczej zrobić skoro w dzisiejszym futbolu nie liczy się nic innego niż pieniądze, a szkoda. Jestem ciekaw kto w zamian za Lucasa mógłby do Nas jeszcze dołączyć na pozycję pomocnika. Czytałem gdzieś, że plan awaryjni to Moutinho lecz wątpie w ten transfer.
» 8 sierpnia 2012, 20:06 #26
m1ch4l: No bywa
» 8 sierpnia 2012, 20:05 #25
listek007: Najbardziej wartościowy klub świata, podpisuje najbardziej lukratywne kontrakty świata, a nie umie wyłożyć porządnej forsy na najlepszych, tylko ściąga grajków, których nikt nie chce (wielkie wzmocnienie z Japonii), albo Mr "No name" (za grosze to bez problemów sprowadzą). Kiedyś tak nie było. Jak nas szejki zleją to wyjdzie wspaniała polityka transferowa ostatnich 3 lat. Van Persie? Jak SAF nie da 30 mln to może o nim zapomnieć, bo poprzednia oferta (15 mln) to kpina. Po co tyle oferować skoro wiadomo, że i tak za tyle go nie sprzedają? Gdyby nie Ferguson to ten klub walczyłby o występy w LM, a nie o mistrza.
» 8 sierpnia 2012, 20:05 #24
devious: sorry ale Lucas najlepszy to będzie może za 2-3 lata, teraz jeszcze nie jest wart tych pieniędzy jakie wyłożyli na niego "szejki"

zobaczymy za kilka lat gdzie będą takie papierowe tuzy jak City czy PSG - czy staną się potęgami na lata czy skończą jak Malaga...

MU czy Arsenal mają fundamenty pod grę na najwyższym poziomie przez kolejne dekady, City, Chelsea czy PSG będą na szczycie tylko jak "szejkom" lub "ruskom" się nie znudzi... inaczej mogą skończyć jak Malaga - wyprzedażą gwiazd i powrotem do ligowego średniactwa...
» 8 sierpnia 2012, 21:03 #23
brylaant14: przynajmniej kilka dni 'był' w United :)
» 8 sierpnia 2012, 20:04 #22
Adamczik: Bravo Fergie! Po co nam Moura? Mamy Powella!
» 8 sierpnia 2012, 20:04 #21
przema: i kagawe...
» 8 sierpnia 2012, 22:32 #20
adriann1986: od jakiegoś czasu do MU nie przychodzą zadne gwiazdy, nikt nie chce tu przychodzić, ostatnim spektakularnym transferem było sprowadzenie Ronaldo i Rooneya, od jakiegos czasu przegrywamy wszystkie batalie o najlepszych pilkarzy, Klub ma renome, bogatą historie, miliony kibiców i na tym sie konczy.
» 8 sierpnia 2012, 20:03 #19
listek007: Bo SAF daje śmieszne oferty, kłóci się o parę milionów, zamiast od razu dać 40 i po sprawie. Przecież taka inwestycja od razu by się zwróciła. Koleś wymiata jak nie wiem. Druga sprawa to tygodniówki. Za 80 tys. to żaden gwiazdor grać nie będzie. Ten klub ma pieniądze, tylko dziwnie nie chce ich wydawać.
» 8 sierpnia 2012, 20:07 #18
MatiMU10: jak mozesz nazywac sprowadzenie Ronaldo spektakularnym?
» 8 sierpnia 2012, 22:20 #17
Draciel: "Bo SAF daje śmieszne oferty"- 30mln Ł, to są śmieszne pieniądze? O kur...

"Kłóci się o parę milionów, zamiast od razu dać 40 i po sprawie."- proponuje dać od razu 100 i kupić Messiego! A co tam! Przecież United nie ma żadnego długu. Możemy przepłacać, nasi właściciele siedzą kur... na pompie z ropą więc co tam!!

"Przecież taka inwestycja od razu by się zwróciła. Koleś wymiata jak nie wiem."- w lidze brazylijskiej. W reprezentacji jakoś nie "wymiata". Co najwyżej kurz spod ławki rezerwowych na której siedzi praktycznie w każdym spotkaniu.

" Druga sprawa to tygodniówki. Za 80 tys. to żaden gwiazdor grać nie będzie."- a słyszałeś o czymś takim jak system "kar i nagród"? I o tym, że na swoją markę trzeba troszeczkę popracować? Jeżeli nie wiesz o co mi chodzi, to zobacz kiedy Rooney przyszedł do klubu i kiedy podpisał kontrakt opiewający na 230 baniek tygodniowo.

" Ten klub ma pieniądze, tylko dziwnie nie chce ich wydawać."- tego nawet nie skomentuje, bo szkoda mi czasu.

Wiesz czego ten klub ma jeszcze dużo? Bezmózgich kibiców.
» 8 sierpnia 2012, 23:06 #16
kocio10: Mam nadzieje, że kolega Draciel wreszcie wbił wam do tych mózgów o co chodzi, bo jak patrze na komentarze typu "ale to normalne, w stylu Fergusona" to nie wiem czy się smiać czy płakać.
» 9 sierpnia 2012, 11:30 #15
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2012 20:03

Jestem zniesmaczony poziomem naszych negocjacji. Nie potrafimy wygrać walki o porządnego zawodnika a przecież Gill zapewniał, że mamy argumenty aby ściągać najlepszych.

Nie wiem kto nad tym pracuje ale efekty nie są zadowalające. Tyle czasu o niego zabiegaliśmy a PSG wystarczyły trzy dni.
» 8 sierpnia 2012, 20:02 #14
JacexMU: Kurde, jak mnie to już denerwuje, akurat nie to, że Lucas do nas nie przeszedł ale to, że Ferguson nie umie wygrać w transferach z innymi klubami. Wiadomo, że on był na niego chętny i nie umiał sfinalizować tego transferu. Mam nadzieję, że RvP do nas przejdzie, w co teraz szczerze wątpię! (mam teraz taki kryzys, bo się wkurzyłem, że się nie udało sfinalizować tego transferu i po prostu się muszę wyżyć :D )
» 8 sierpnia 2012, 20:02 #13
Tomek13: teraz pewnie kupimy Lewandowskiego....... :/
» 8 sierpnia 2012, 20:01 #12
PLDan11: Nieźle pograliśmy xd
» 8 sierpnia 2012, 20:00 #11
Rooni126: haha miesiace "negocjacji" a tu przychodzi takie P$G i w 2 dni zalatwia transfer ...
» 8 sierpnia 2012, 19:59 #10
dawidlp92: dziękuje,,,więcej nie zważam na transferowe spekulacje !! Jak można wybrać oferte PSG na koszt United ? dzisiaj chodzi tylko o pieniądzę a menadżer Moury już zaciera ręce frajer je*any!!
» 8 sierpnia 2012, 19:59 #9
ZuczekUnited: No i w piz*u wyladowal, i caly misterny plan tez w piz*u :D
» 8 sierpnia 2012, 19:59 #8
Kobeman25: Siara i wszystko jasne:P
» 8 sierpnia 2012, 20:05 #7
Rasiak: Hehe. Przynajmniej będzie bogaty na koniec kariery. Życzę mu powodzenia.
» 8 sierpnia 2012, 19:59 #6
Socha10: ale to normalne, w stylu Fergusona.
» 8 sierpnia 2012, 19:58 #5
piokrop: Coś mądrego jeszcze napiszesz?
» 8 sierpnia 2012, 20:04 #4
Edge17: Nareszcie. Skończyła się transferowa saga z Lucasem w roli głównej. Skupmy się an sprowadzeniu RVP
» 8 sierpnia 2012, 19:58 #3
Socha10: ja jeb...
» 8 sierpnia 2012, 19:57 #2
Szmon: No bo pewnie kur** nawet Untied sie nie staralo o niego:/
» 8 sierpnia 2012, 19:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.