Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Keane po meczu z Valarengą: To było dziwne

» 5 sierpnia 2012, 21:59 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Mecz z Valarengą Oslo (0:0) był dla Michaela Keane'a pierwszym występem w wyjściowym składzie Manchesteru United. Młody obrońca musiał jednak odnaleźć się na nietypowej dla siebie pozycji lewego defensora.
Keane po meczu z Valarengą: To było dziwne
» Michael Keane był zadowolony ze swojej postawy w meczu z Valarengą
Na środku obrony wystąpili Rio Ferdinand i Nemanja Vidić. Wobec nieobecności Patrice'a Evry, który pojechał do swojej rodzącej żony, na lewej stronie znalazło się miejsce dla Keane'a.

– To było dziwne. Na lewej obronie nie grałem od dobrego roku, ale sądzę, że przystosowałem się szybko do tej pozycji. Rio i pozostali piłkarze dużo mi pomogli, więc myślę, że spisałem się dość dobrze – powiedział Keane na antenie MUTV.

– Wszyscy mają duże doświadczenie i są wspaniałymi piłkarzami. Dorastałem oglądając ich w akcji, więc gra z nimi w jednym zespole była naprawdę mi się podobała.

Z postawy Keane'a zadowolony był również Nemanja Vidić: – Cieszę się, że zagrał całe spotkanie. Mając piłkę przy nodze był bardzo pewny. Przejście z drużyny juniorskiej jest oczywiście dużym krokiem. Uważam, że spisał się naprawdę dobrze.

W środę piłkarze Manchesteru United zmierzą się z Barceloną. Keane nie ma pewności, że znów dostanie szansę od sir Alexa Fergusona, ale i tak cieszy się, że mógł trenować z pierwszym składem na przedsezonowym tournée.

– Dotychczas wszystko było dobrze. Jesteśmy w Norwegii dopiero jeden dzień, ale spędziliśmy miło czas w hotelu, a dzisiejszy mecz był świetnym doświadczeniem. Spotkanie z Barceloną będzie wspaniałą okazją dla każdego. Bez względu na to, czy dostanę szansę, to i tak znakomicie będzie zobaczyć to spotkanie. Cieszę się na myśl tego pojedynku – dodaje Keane.


TAGI


« Poprzedni news
Vidić zadowolony z powrotu do gry
Następny news »
Nikt nie pytał o testy medyczne Lucasa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


kaczy: oo ja też właśnie wróciłem z Norwegii :D
» 6 sierpnia 2012, 10:23 #26
lager: Ludzie to jest srodkowy obronca. Ciekawe jak Vidic poradzilby sobie na tej pozycji. Gosc zagral tam z koniecznosci bo nie bylo Evry i pewnie wiecej tam nie zagra. Predzej bedzie na LO gral Brady. Nie panikujcie tak.
» 6 sierpnia 2012, 01:05 #25
waddle: Środek obrony - tak, bok obrony - nigdy w życiu! Nie wiem dlaczego, ale w naszym klubie panuje zwyczaj obstawiania na boku obrony piłkarz z papierami środkowych obrońców!! Takiej żenady nie ma chyba w żadnym topowym klubie w Europie! W ubiegłym sezonie na boku obrony grali Smalling i Jones! Szkoda tych chłopaków, bo naprawdę ma wszelkie walory na to by grać na najwyższym pozimie na środku obrony!

Piłkarz rzucany na bok obrony traci typowe zachowania dla środkowego obrońcy. Potem wracając na środek obrony przejawia dziwne zagrania typowe dla bocznego obrońcy.... Nie jestem ekspertem w tym fachu, ale na logikę nie podoba mi się ta uniwersalizacja naszych graczy... Robi to z nich typowe "zapchaj-dziury" jak O'Shea czy Brown...
Moim zdaniem bardzo dobrym doświadczeniem dla przyszłego środkowego obrońcy jest gra na środku pomocy (def pomocnik). Młody gracz zdobywa wówczas umiejętność czytania gry, zmuszany jest do kreowania gry. Potem gdy z wiekiem wchodzi na środek oborny, takie zachowania są niezwykle cenne dla środkowego obrońcy. Jaap Stam i Marcel Desailly grali na początku swojej kariery na pozycji def środkowego pomocnika, potem cofnięto ich na środek oborny. O rezultatach nie musze pisać....

Jeśli chodzi o Phila Jonesa, to jestem na TAK jeśli chodzi o jego grę na środku pomocy w roli def pomocnika. Ale jestem przeciwny wstawiania tego gracza na bok obrony!! Bo wkrótce będzie grał na zasadzie "wszystko i jednoicześnie nic"

Co do M. Keane'a - uważam podobnie. Ten chłopak niech gra na środku!! Tak mało zwrotny gracz po prostu nie może grać na boku oborny, bo w starciu ze zwinnymi i szybkimi skrzydłlowymi jest po prostu bez szans!! To jest chyba elementarz zasad gry w piłkę.

Takie roszady to robią kluby z A klasy. Przecież chyba Man Utd stać na to żeby na bokach oborny grali boczni obrońcy, a na środku - rasowi środkowi obrońcy...

W ciągu całej kariery SAF'a to jedynie cofnięcie Scholesa z napastnika na pomoc było strzałem w 10! Reszta eksperymentów, to niewypały! Przypomnę choćby takie beznadziejne ruchy jak:
- Alan Smith - świetny niegdyś napstnik cofnięty do pomocy
- Wayne Rooney - próbowany na lewym skrzydle kilka lat temu...
- John O'Shea - w środku pomocy
- David Beckham w środku pomocy (grał w finale LM 99 - beznadziejny występ - chociaż to wynikało z konieczności - Roy i Paul pauzowali za kartki)
» 5 sierpnia 2012, 23:51 #24
devious: Keane zagrał z przymusu na boku bo nie było kogo innego tam dać (miał grać Evra ale nagle wyjechał) - ale też np. taki Ivanović radzi sobie ekstra i na środku i na boku :) zależy od piłkarza... Jones i Smalling przy zdrowym Vidiciu i Ferdinandzie dużo na środku nie pograją więc SAF ich ogrywał na boku - czasem wychodziło to słabo, czasem nieźle - szczególnie w defensywie... Evans jakoś rok temu grał na lewej obronie i też dawał radę :) więc różnie z tym bywa...


a co do tej listy z końca -trochę mieszasz chyba - Beckham zaczynał karierę jako środkowy pomocnik i dopiero później SAF rzucił go na prawe skrzydło bo środek miał mocno obsadzony (Keane, Scholes i Butt, potem jeszcze m.in. Veron) - ale Becks nigdy nie był skrzydłowym, nie miał dynamiki i dryblingu - był zawsze bocznym pomocnikiem o predyspozycjach do gry na środku - gdyby nie było Scholesa pewnie spokojnie grałby całą karierę na środku pomocy... zresztą potem w Realu często grał na środku (w LA Galaxy też) i wychodziło mu to mega - w zeszłym sezonie liczyłem, że to on wróci do MU i pogra na środku, na szczęście zamiast niego wrócił Scholes :)

co do O'Shea - pamiętam mecz FA Cup z Arsenalem gdzie grając w pomocy był najlepszy na boisku... zresztą miał dobrych meczów w pomocy więcej :)

Rooney? on grał wtedy z musu dziwnie ustawiony bo harował pod Ronaldo - i to zdawało egzamin bo MU wygrywało :) Rooney może grać wszędzie i wszędzie sobie radzi choć zgadzam się, że na skrzydle akurat słabiej niż na innych pozycjach...

Smith - miał przebłyski w Leeds, potem sodówka mu uderzyła do głowy i w MU już nic nie pokazał ani w ataku ani w pomocy - potem w Newcastle też... słaby piłkarz gdzie by nie grał to będzie dalej słaby :)
» 6 sierpnia 2012, 02:16 #23
InTheKing: Ci którzy nie rozumieją wystawiania Samllinga i Jonesa na prawej obronie muszą kompletnie nie znać się na taktyce.

Przecież to jasne że byli tam by pomóc nam w stałych fragmentach, grze głową które w tamtym sezonie nie należały do naszych atutów.

Smith był przeciętniakiem, rozwalił sobie ryj i odrazu kibice jaki to on nie świetny..
» 6 sierpnia 2012, 09:46 #22
erictheking87: @InTheKing

No to chyba chłopczyku od niedawna się piłką interesujesz i nie widziałeś jak młody Alan Smith grał w Leeds, że takie pierdoły wygadujesz.
» 6 sierpnia 2012, 10:30 #21
Locker: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2012 11:30

InTheKing
Widac po kilku sekundach, ze krotko interesujesz sie Manchesterem United i udajesz, ze jestes wielkim fanem. O taktyce tez wiesz tyle, co to jest formacja 4-4-2 i jak nazywaja sie poszczegolne pozycje. Ja tez wiem niewiele ale potrafie analizowac, logicznie myslec. I tak wg.mnie Small i Jones zagrali na prawej obronie z koniecznosci i braku alternatywy. Rafael byl albo kontuzjowany, albo bez formy, a jezeli byl bez formy, nie gral, poniewaz SAF nie zaryzykowalby slabych spotkan i krytyki dla tak rozwijajacego sie zawodnika z takim talentem. Jesli natomiast jest w gazie to gra i to gra dobrze i wielu rozsadnych upatruje go jako zawodnika pierwszej 11. Mam nadzieje, ze juz w tym sezonie sie ustabilizuje i pogra sporo wiecej, zapuszczajac korzenie na swojej pozycji prawego obroncy, pierwszej 11 Manchesteru United. Mlodzi srodkowi grali tam dlatego, ze nie bylo nikogo innego sensownego. Starsi srodkowi sa nie do ruszenia z kilku powodow, chociazby wiek ( brak tej szybkosci i zwinnosci, ktora maja mlodsi - a na skrzydle jest to bardziej potrzebne ), czy tez ryzyko jakie by powstalo w srodku obrony bez ich doswiadczenia. Mlodzi natomiast okazali sie dobra alternatywa, ktora zdala egzamin w kliku spotkaniach. I tyle co do ich gry. Watpie zeby Sir Alex Ferguson ukladal mecz pod stale fragmenty.
Co do Smitha to sie nawet nie wypowiadaj ( obrazasz postac Smitha i mnie nazywajac go przecietniekiem), bo nic nie wiesz o tym zawodniku zapewne. Smith byl wielkim talentem, przeszedl do nas w mlodym wieku i upatrywany byl na gwiazde angielskiej pilki. Gral swietna pilke. Byl tez, (co jest bardzo wazna sprawa, i coraz rzadziej spotykane w dzisiejszej pilce )wielka osobowoscia. Byl bardzo lubiany w klubie, nie tylko przez kolegow ale tez caly sztab. Byl uczciwy i niesamowicie oddany klubowi. Na boisku zawsze zaiwanial ile Bozia dala. Strzelil wiele swietnych i waznych bramek. Kontuzja jaka odniosl w meczy z L'poolem zatrzymala jego kariere. Nie dal rady wrocic na 100% i grac na odopowiednim poziomie. Mial jeszcze przeblyski ale to za malo na napastnika Manchesteru United. Swoja determinacja i checia gry zgodzil sie na zmiane pozycji na defensywnego pomocnika. Zwroc uwage jak oddal sie tej zmianie?! Chlopak z napastnika zamienil sie w swietnego defensywnego pomocnika. Jego walka, odbiory i pewnosc siebie wzbudzila jeszcze wieksza sympatie do tego chlopaka na Old Trafford. Dlatego teraz juz wiesz, ze nie jest on lubiany za glubie rozciecie na glowie, a za rozciecie na glowie, ktorego nabawil sie grajac calym sercem dla swojego klubu nie odstawiajac, nie mowiac juz nogi ale i glowy. Teraz juz wiesz czym roznia sie dwa rozciecia, k ktorych mowimy.
Nie wypowiadaj sie wiecej na temat zawodnikow, o ktorych nie wiesz nic. Obrazasz swietnego zawodnika, ktory moze nie zostal legenda ( pewnie dlatego tak malo wiesz ), ale zapewne ikona klubu z Old Trafford.

P.S
Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze nawet tego nie doczytasz albo , w ogole nie zaczniesz a zapewne mnie poobrazasz, dlatego mowie Ci - BEZ ODBIORU JESTEM NA CIEBIE OBRAZONY! Tzw. Foszek
» 6 sierpnia 2012, 11:28 #20
chicharito111: gra na alibi tylko do tyłu w ofensywie nie istnieje nie nadaje się na bok obrony chłopak ciekawe czemu zrezygnowali z blacketta nieźle się prezentował
Dziwne jest wypożyczenie Fabio musi ktoś przyjść na lewa stronę bo nie widzę przy kontuzji Evry jakiś szopek typu Nani na lewej ...
» 5 sierpnia 2012, 22:13 #19
Gibkikuba: Mamy następcę Fergusona! Nie pomyślałeś o tym, że daje nowemu szansę? Jakby czarnemu pozwolił zagrać, zaraz chciałby w następnym, i tak dalej, aż by się zamienił psychicznie w Pogbę, Morrisona.
» 5 sierpnia 2012, 22:47 #18
chicharito111: że hę ? Chłopak nie grał na tej pozycji więc testowanie go tam jest zbędne . Blackett zaprezentował się solidnie więc przy braku laku drugiego obrońcy lewego mógł dostać szansę a twoje porówanie do Pogby jest bezsensowne
» 6 sierpnia 2012, 10:28 #17
InTheKing: Ludzie on niedawno wrócił do treningów, to jest tylko sparing. Nie oglądaliście go w rezerwach nie znacie jego umiejętności.

Żałosne eliminować młodzika po jednym meczu
» 5 sierpnia 2012, 22:11 #16
Draciel: A przepraszam bardzo, na jakiej podstawie twierdzisz, że to żałosne? Za równie żałosną można uznać Twoją wypowiedź, ślepy optymizm jest tak samo beznadziejny jak krytyka (bądź co bądź uzasadniona- mówienie dobrze w momencie kiedy jest źle, jest chyba nie halo?). Piszemy co uważamy za stosowne, skoro jest jedna trafna wersja to po co te komentarze?! Ludzie...
» 5 sierpnia 2012, 22:20 #15
InTheKing: Uważam tak ponieważ eliminowanie zawodnika po jednym meczu jest głupie. Ilu było takich co słabo zagrali w debiucie a potem grali okej. Bo czy możesz ocenić jego umiejętności na podstawie tego meczu? Hazard w sparingach gra przeciętnie czy kibice Chelsea go eliminują?

Ja oglądałem chłopaka w rezerwach, znam jego możliwości. To jest środkowy obrońca nie lewy.
» 5 sierpnia 2012, 22:28 #14
kalek87: Draciel eliminowanie chłopaka po 1-szym meczu jest żałosne, zwłaszcza że to nie jest jego nominalna pozycja. Młodemu i nie doświadczonemu piłkarzowi raczej trudno się przestawić na inna pozycje tak od razu.
» 6 sierpnia 2012, 08:13 #13
Ryuu4: Draciel, sorry, ale brzmisz, jakbyś był fanem... Brrr... MC... "Jakiś 19-letni chłopak zagrał jeden kiepski mecz nie ustawiony na swojej nominalnej pozycji? Sprzedać go! Przecież możemy sobie kupić świetnego obrońcę za górę kasy i może wpasuje się do zespołu albo i nie"... Michael (wg. mnie) może stać się świetnym zmiennikiem (tak jak w poprzednim sezonie Evans zastąpił Vidicia), więc do cholery nie skreślaj chłopaka po jednym meczu, który zalicza debiut w seniorskiej piłce zastępując jednego z najlepszych lewych obrońców na świecie, grając u boku najlepszego duetu środkowych obrońców na świecie i do tego nie na swojej pozycji... Jestem ciekaw, co ty byś pokazał na jego miejscu...
» 6 sierpnia 2012, 08:25 #12
Draciel: Ludzie, nie skreślam chłopaka. Uważam tylko, że na lewą obronę się nie nadaje, a poziom jaki zaprezentował we wczorajszym meczu był niewystarczający. Evra dozna kontuzji i co? Niech sobie gra, ale na nominalnej pozycji.

@Ryuu4 Rozumiem- posiadanie odmiennej opinii= przyrównywanie do kibica City. Brawo. Nie wyjeżdżaj jednak proszę ze stwierdzeniem "co byś Ty pokazał". Nie jestem piłkarzem, czym innym w życiu się zajmuje. Równie dobrze można zadać to pytani w drugą stronę- "jak on poradziłby sobie w moim życiu". Bez sensu.
» 6 sierpnia 2012, 08:45 #11
Ryuu4: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2012 09:16

A gdzie ja napisałem, że porównałem Cię do kibica MC, ponieważ masz inne zdanie ode mnie? Porównałem Cię do kibica MC, bo skreślasz chłopaka po jednym występie... To trochę wygląda: 1. Argument, dlaczego się mylisz 2. Odpowiedź: Uważasz, że jestem kibicem MC, bo mam inne zdanie od Ciebie, brak kontrargumentu... Brawo... Odpowiedź na poziomie... Starasz się wytykać mi błędy, a nawet nie przeczytałeś ze zrozumieniem mojego komentarza... A co do tego "jak ty byś poradził sobie na jego miejscu" to sorry, trochę przesadziłem, ale szlag mnie już bierze, jak widzę komentarze, że ktoś jest za słaby "bo tak", nie podając żadnych argumentów.. Tak samo było z Davidem de Geą, Jonnym Evansem, a nawet z Cristiano Ronaldo...
» 6 sierpnia 2012, 09:15 #10
Ryuu4: Wątpie, że "Keane pokazał dzisiaj, że się nie nadaje"="nie skreślam chłopaka"...
» 6 sierpnia 2012, 09:28 #9
Draciel: To Ty naucz się czytać, a właściwie patrzeć- na samym początku komentarzy pod tym newsem napisałem dlaczego Keane się nie nadaje na lewą stronę i czym mi podpadł. Jeżeli nie czytałeś, to polecam się z tym zapoznać. Potem kogoś oskarżać o "argumenty w stylu "bo tak"".
» 6 sierpnia 2012, 11:24 #8
Draciel: I nie pisz proszę, że "Tak samo było z Davidem de Geą, Jonnym Evansem, a nawet z Cristiano Ronaldo...", bo z mojej strony na pewno tak nie było. Jestem wielkim zwolennik wprowadzania młodych graczy do składu, ale jeżeli ktoś występuje na nieswojej pozycji i robi tak dziecinne błędy z zespołem powiedzmy delikatnie "przeciętnym", to chyba znaczy, że się na tę pozycję nie nadaje i trzeba przerzucić go na nominalną.
» 6 sierpnia 2012, 11:30 #7
Ryuu4: Chodzi mi o to, że w jednym komentarzu napisałeś, że "To Manchester United, gramy na kilku frontach, zmiennik musi chociaż w jakiejś część zastępować zawodnika pierwszego składu. Keane pokazał dzisiaj, że się nie nadaje", a później "nie skreślam chłopaka. Uważam tylko, że na lewą obronę się nie nadaje", ale to nie zmienia faktu, że wykluczasz jakąś możliwość po jednym meczu.. Też uważam, że lepiej spisuje się na swojej nominalnej pozycji, ale to oczywiste, że pierwszy występ "na nieswojej pozycji (...) z zespołem powiedzmy delikatnie "przeciętnym"" i tak będzie zawierał "dziecinne błędy" i niech nominalnie gra na środku, ale kto wie czy z biegiem czasu nie będzie mógł zastąpić lewego obrońcy... Nie mówię, żeby tam grał cały czas, niech zostanie na środku, ale w wyjątkowych sytuacjach będzie mógł wystąpić po lewej stronie boiska..Kiedyś podobną rolę "zapchaj dziury" pełnił John O'Shea, który mógł grać w obronie na bokach i środku, na żadnej z tych pozycji nie był idealny, też robił masę błędów, ale jego uniwersalność była jego ogromną zaletą.. Nie pisz, że Keane już nigdy nie powinien zagrać na lewej stronie, bo teraz trzeba poczekać... Młodzian albo wyciągnie wnioski ze swoich błędów, albo dopiero wtedy będziemy mogli pisać, czy jest odpowiednią osobą na to miejsce.. Fabio poszedł na wypożyczenie, które tylko polepszy jego sytuację, a Evra nie gra już na odpowiednim poziomie w każdym meczu.. Nie wiadomo, czy SAF kupi jakiegoś lewego obrońcę w tym okienku transferowym, dlatego znalezienie odpowiedniego zmiennika wśród rezerw i młodzików wymaga sprawdzenia nie tylko ich umiejętności na danej pozycji, ale też nauki na własnych błędach... Nie potrzebny nam świetny, młody lewy obrońca, bo mamy Fabio, który po powrocie coraz częściej będzie wypierał Evrę z podstawowej jedenastki, a Francuz też ma swoje lata i w przyszłości będziemy potrzebowali zmiennika dla Fabio.. O wiele prościej jest znaleźć kogoś wśród swoich zawodników niż dokonywać transferów i płacić kilka milionów za rezerwowego... I znowu: w którym miejscu napisałem, że ty dodawałeś takie komentarze? Nie prowadzę żadnego spisu komentarzy, nie pamiętam nicków osób zamieszczających je, napisałem, że "szlag mnie już bierze, jak widzę komentarze, że ktoś jest za słaby "bo tak", nie podając żadnych argumentów.. Tak samo było z Davidem de Geą, Jonnym Evansem, a nawet z Cristiano Ronaldo...". Widzisz gdzieś tu jakąś wzmiankę, że to ty pisałeś te komentarze? Napisałem ogólnie o ludziach, którzy coś takiego piszą...
» 6 sierpnia 2012, 13:31 #6
Draciel: Skoro podczas rozmowy ze mną (można nawet powiedzieć, że delikatnej sprzeczki) wspominasz o tym, to logicznym było dla mnie, że wysuwasz wobec mnie pewne podejrzenia, a nawet zarzuty! Myślę, że mamy odmienne podejście do roli zmiennika i ciężko będzie nam się dogadać. Ty masz trochę racji, ja też mam zapewne kilka kropli rozsądku w tym co piszę. Łączy nas dobro klubu i przy tym pozostańmy. Czekajmy na ruch Alexa, myślę, że on wie najlepiej jak to rozwiązać!
» 6 sierpnia 2012, 13:46 #5
Ryuu4: W pełni się z Tobą zgadzam, myślę, że po prostu zaczęliśmy za bardzo żarliwie prowadzić tą dyskusje, gdybyśmy trochę przystopowali wyszła by z tego ciekawa rozmowa. Sorry, że zacząłem tak najeżdżać, ale mam już dość ludzi, którzy twierdzą (jak to ktoś ładnie ujął), że "trawa po drugiej stronie jest bardziej zielona"... Jeżeli Keane nie sprawdzi się i zostanie sprzedany to obiecuję, że odrazu po potwierdzeniu transferu przyznam Ci rację :P narazie ufajmy Fergusonowi, bo on w większości piłkarzy wie co robi
» 6 sierpnia 2012, 13:53 #4
Draciel: "(..) spisałem się dość dobrze"- sorry Michael, ale pier... Jak dla mnie zagrałeś bardzo przeciętnie, żeby nie powiedzieć kiepsko. Teraz odezwą się krytycy: jest młody, wchodzi do drużyny itd. Ale do jasnej... To Manchester United, gramy na kilku frontach, zmiennik musi chociaż w jakiejś część zastępować zawodnika pierwszego składu. Keane pokazał dzisiaj, że się nie nadaje. Utkwiły mi w pamięci szczególnie dwie akcje: raz założyli mu piękną siateczkę i było niebezpiecznie; drugi raz w ogóle nie było go po lewej stronie. Nadal nie rozumiem dlaczego Fabio poszedł na wypożyczenie...
» 5 sierpnia 2012, 22:09 #3
blejd7: to nie była siatka tylko przepuszczenie piłki obok. Parę razy zagrał niepewnie w obronie ale miał też kilka dobrych interwencji. Pierwszy mecz z pierwszym zespołem wyszedł mu przeciętnie. Chłopak jest młody i jeszcze sporo czasu ma aby obyć się z profesjonalną piłką. Pamiętamy jakie rzeczy Evans potrafił wyrabiać mimo dużo większej ilości występów w pierwszym składzie. Póki co za słaby na zastępcę Evry ale wygląda na to że jeśli SAF nie kupi bocznego obrońcy to Evans bądź Rafael będą mogli grać na lewej a na prawej może grać Rafael, Jones albo nawet Valencia od czasu do czasu. Fabio ma potencjał na świetnego obrońcę i regularna gra może mu pomóc w zastąpieniu na stałe Evry
» 5 sierpnia 2012, 22:25 #2
szymred: To dziwne, bo ja uważam zupełnie inaczej. Ludzia z niego nie bedzie.
» 5 sierpnia 2012, 22:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.