General Motors oraz Manchester United ogłosili, że na mocy porozumienia począwszy od sezonu 2014/2015 amerykański producent samochodów Chevrolet zostanie nowym, głównym sponsorem drużyny z Old Trafford.
» General Motors oraz Manchester United ogłosili, że na mocy porozumienia począwszy od sezonu 2014/2015 amerykański producent samochodów Chevrolet zostanie nowym, głównym sponsorem drużyny z Old Trafford.
Będący dotychczas oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu Chevrolet, stanie się również sponsorem na koszulkach z logo ekipy Czerwonych Diabłów. Amerykański koncern tym samym zastąpi firmę AON, z którą wicemistrz Anglii nie zdecydował się przedłużyć umowy. Co warte odnotowania, Chevrolet jest dopiero piątym głównym sponsorem w 134-letniej historii klubu.
O zawarciu porozumienia z motoryzacyjnym hegemonem poinformował dzisiaj dyrektor handlowy United, Richard Arnold:
- To fantastyczne posunięcie ze strony klubu. Pomimo iż jesteśmy partnerem Chevroleta od zaledwie sześciu tygodni, to nasza współpraca już zdążyła przynieść oczekiwane rezultaty, które będą skutkowały wymiernymi korzyściami zarówno dla United, jak i każdego z naszych fanów, liczących ponad 659 milionów.
- Chevrolet jest kluczowym dla nas partnerem i jestem pewien, że również i oni doświadczyli niesamowitego wsparcia kibiców, generowanego w Azji, Południowej Afryce i Europie. Ta umowa zobowiązuje United i gorąco wierzę, że przyniesie ona korzyści każdemu, kto troszczy się o klub.
Głos postanowił zabrać również wiceprezydent General Motors’ North America ds. sprzedaży i usług w USA, Alan Batey:
- Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że udało nam się połączyć naszą markę z takim klubem jak Manchester United. Patrząc na to ile fanów ma na całym świecie ten klub, nie sposób się nie zachwycić. Nasza współpraca wybiega jednak daleko poza suche statystyki, bowiem związek ten opierać się ma na silnej więzi emocjonalnej, która otoczy drużynę, gdziekolwiek ta się nie uda.
- Jeśli wziąć pod uwagę podstawowe wartości, którymi kieruje się Chevrolet, pasję naszych klientów oraz ponad 100-letnią historię koncernu, to nie ma wątpliwości, że partnerstwo z Manchesterem United jest idealnym posunięciem.
- Patrzymy przed siebie z dużym optymizmem i doceniamy możliwości, jakie dało nam związanie się z tym legendarnym klubem - zakończył Batey.
Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis
nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.