Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Dla wszystkich będzie lepiej, jeśli odejdę z United"

» 15 lipca 2012, 18:44 - Autor: Biafra - źródło: goal.com
Dymitar Berbatow po raz kolejny zasygnalizował, iż jedyną opcją dla niego będzie odejście z Manchesteru United, jeśli w nadchodzącym sezonie nie otrzyma większej ilości szans na występy w pierwszym składzie Czerwonych Diabłów.
» Dymitar Berbatow po raz kolejny zasygnalizował, iż jedyną opcją dla niego będzie odejście z Manchesteru United, jeśli w nadchodzącym sezonie nie otrzyma większej ilości szans na występy w pierwszym składzie.
31-letni Bułgar w minionej kampanii rozegrał zaledwie 21 spotkań, bowiem sir Alex Ferguson do partnerowania w ataku Wayne'owi Rooneyowi częściej wybierał kogoś z dwójki Danny Welbeck - Javier Hernandez.

Napastnik United ma dość roli rezerwowego i po kolejnych spekulacjach w mediach, odnośnie swojej przyszłości, postanowił wypowiedzieć się na ten temat za pomocą portalu społecznościowego.

- Prawdą jest, że bardzo kocham ten klub - wyjawił Berbatow. - Jednak nie będę tutaj przydatny dla nikogo, jeśli nie będę mógł grać. Bardzo chciałbym grać i pomagać drużynie w każdym meczu.

- Jednak z niewiadomych przyczyn tak się nie dzieje lub też moje szanse są ograniczone do minimum, tak więc wydaje mi się, że dla wszystkich będzie lepiej, jeśli rozstanę się z United.

- Jeszcze jedno, ponieważ jestem już zmęczony wszelkimi spekulacjami. Ostatnio wyczytałem w gazecie, iż jestem wyceniany na 10 milionów funtów. Zdecydowałem się pójść do sir Alexa Fergusona i zapytać go o to.

- Odpowiedział mi, że moja obecna wartość to 5 milionów funtów. Tak więc, kto mówi prawdę? Jak myślicie? - zakończył Bułgar.


TAGI


« Poprzedni news
Van Persie preferuje transfer do United?
Następny news »
Tunnicliffe z nadzieją na wyjazd na tournee

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (62)


Pomarancz: Jego czas na Old trafford dobiegł końca.
» 16 lipca 2012, 21:18 #57
vip14: Ja jestem za tym, żeby Berbatow został w United, ale nie żeby "grzał ławę". Może być zmiennikiem Rooneya czy Welbecka, ale nie żeby bez przerwy siedział na ławce. Ja się jemu wcale nie dziwę, że chce odejść z United. Berba zostań!
» 16 lipca 2012, 13:55 #56
gracjanzet: za berbatowa wydaliśmy ponad 30 milionów to lepiej go sprzedać niż kontrakt mu sie skończy
» 16 lipca 2012, 13:30 #55
gracjanzet: za berbatova wydaliśmy ponad 30 milionów to lepiej go sprzedać niż kontrakt mu sie skończy
» 16 lipca 2012, 13:29 #54
gracjanzet: za berbatova wydaliśmy ponad 30 milionów to lepiej go sprzedać niż kontrakt mu sie skończy
» 16 lipca 2012, 13:29 #53
LucaBrasi: Czas, żeby odszedł. Mam nadzieję, że będziemy grać 1 napastnikiem, więc Berba za dużo by nie pograł. 3 napastników wystarczy.
» 16 lipca 2012, 00:49 #52
ostry1878: Jeżeli opuści OT to nic się nie stanie mamy Hernandeza i Welbeca .Szkoda ale czas na młodych.
» 16 lipca 2012, 00:33 #51
GNR: Jego czas minął. Wielu bardziej zasłużonych odeszło z dnia na dzień nie żaląc się jak to tracą szansę na grę: m.in. Sheringham, Butt. Ludzi, którzy byli bardziej niż on utożsamiani z klubem. Berbatov jest jak Kuszczak... odejdę... zostaję... odejdę ... zostaję... Neverendingstory!!
» 16 lipca 2012, 00:10 #50
brylaant: teraz 5 , a rok temu 30
» 15 lipca 2012, 22:32 #49
Cris89: Żal patrzeć jak taki wspaniały piłkarz siedzi na ławce albo na trybunach. To jest prawdziwy diabeł. Nigdy na nic nie narzekał, z pokora przyjmuje decyzje Fergusona i siada na ławce czekając na swoja szansę której już tak naprawdę nie dostanie. Nie wiem jak Fergie mógł tak załatwić napastnika tej klasy. Bułgar wciąga dupą Hernandeza i Welbecka razem wziętych. Strasznie dziwna sytuacja. Mamy Berbę a gramy Hernandezem. Nosz kur**. Ja rozumiem, że promujemy młodych graczy ale na litość ile to razy Hernandez zagrał beznadziejnie a Berbatov w tym czasie nawet nie powąchał murawy. On nie ma u nas żadnych szans na grę i nie wiem co by musiało się stać żeby Ferguson go wystawił. Musiałby nam wylecieć ze składu cały atak włącznie z Machedą! Fergie puść Dimę gdziekolwiek byleby tylko grał. Jak można tak zmarnować takiego zawodnika? Jak uwielbiam Fergiego tak za cholerę nie rozumiem dlaczego Bułgar nie gra.
» 15 lipca 2012, 22:30 #48
mario93: podpisuję się pod tym
» 15 lipca 2012, 23:03 #47
Elrok: Zgadzam się w 100%. Nie ma to jak trzymać na ławie zawodnika podczas sezonu 11/12, który w poprzednim sezonie zdobył 20 bramek i został królem strzelców ex aequo z Tevez'em... SAF to świetny trener, ale wydaje się, że ta decyzja to był błąd. Może przyczyną były jakieś sprawy pozaboiskowe o których nie wiemy. Nie widzę innego wytłumaczenia.
» 16 lipca 2012, 10:04 #46
dr96chicharito: Dokładnie tak samo myślę i niedawno napisałem podobny "artykuł" na ten temat, więc teraz tylko się przyłączę do Twojej wypowiedzi, żeby po raz kolejny się nie rozpisywać. :D
Powiem tylko tyle...- To, że Berba cały sezon przesiedział na ławce i to, że taki wspaniały zawodnik został zniszczony, to był największy błąd SAF'a. Jak można trzymać na ławce prawdopodobnie najlepszego napastnika jakiego posiadamy przy jednoczesnej marnej dyspozycji Chicha, co chyba każdy widział...
» 16 lipca 2012, 13:03 #45
Wade: Oby nas opuścił,nie mogę patrzeć jak on siedzi na ławie,a po boisku biega produkt uboczny pracy jakiegoś meksykańskiego tartaku.
Berbatov jest traktowany przez Fergusona bardzo nie fair,a mimo to zachowuje się bardzo ładnie,chociaż ma pełne prawo wypiąć się na klub i go olewać.Liczę,że jeśli przyjdą oferty za Bułgara to zarząd odwdzięczy mu się i też pokażę klasę,nie targując się o 5 funtów więcej,tylko zaakceptują którąś ofertę i pozwolą mu odejść.
» 15 lipca 2012, 22:24 #44
cesarz: Ferguson na prawde sie starzeje. Najlepiej dla United byloby gdy nie odszedl Berbatov, a Ferguson. Ale go nikt nigdy nie wywali nawet gdybysmy zajeli 8 miejsce w lidze. Mam szacunek do Fergusona, jestem kibicem United od 1999r. ale na kazdego kiedys przychodzi pora. Jestem pewnien, ze Ferguson nie odejdzie po wielkim triumfie jak inni wielcy trenerzy, ale po wielkim blamażu. I czekam na to. Bo blamaeżem był poprzedni sezon. Czekam na komentare dzieci, ktorzy bedą mnie oskarżać o coś, ale dziś piłka jest inna niż kiedyś. Jest dynamiczna. Przegrywasz-odchodzisz.
» 15 lipca 2012, 22:24 #43
DonLitek: Jak dla mnie gorszy sezon, to 2005/2006. Czwarte miejsce w LM, wygrana tylko Pucharu Ligi (jak pamiętamy, wymagających przeciwników nie mieliśmy). A dwa lata później? Potrójna korona. Następne lata, także wbrew pozorom udane, pod względem ligi i LM.
» 16 lipca 2012, 01:06 #42
PanTedeusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 01:30

Dlaczego uważasz że Ferguson odejdzie po wielkim blamażu ?
» 16 lipca 2012, 01:30 #41
bojhaaker: Jeśli Ferguson naprawdę tak powiedział to , aż żal mi to pisać , bo Fergusona mam za Boga piłki nożnej przełomu dwudziestego - dzwudziestego- pierwszego wieku , ale On go po prostu zepsuł! :( . Tyle pieniędzy wydanych na transfer i gażę , król strzelców angielskiej ligi i obecna wartość 5 mln , media 10 !? . Rozumiem wiek plus ostatni sezon nie najlepszy , ale niech podjarani obecną chwilą chinole wyłożą 18 mln funtów na stół , a będzie można go uznać za trafiony zakup. Mnie również irytuje jego styl " muchy w smole " , to nie mentalność United , raczej Chelsea , która lubi odgrywającego. Ale mniejsza o przydatność jego umiejętności . Będę go wspominać jako wybornego technika który był królem strzelców w najlepszej lidze świata , w największym angielskim klubie z piękna historią rodem z opowieści o feniksie !.
PS Oby Sir Alex Ferguson , był wobec niego tak profesjonalny jak jest Berbatov dla United , bo szkoda by go było jak Tomka : (
» 15 lipca 2012, 22:02 #40
10wazzar10: czego jak czego, ale klasy to mu nie można odmówić... przykładny profesjonalista
» 15 lipca 2012, 21:43 #39
bojhaaker: Profesjonalista pełną gębą ;)
» 15 lipca 2012, 22:03 #38
Bartolek05: Chwilami mnie denerwował tą swoją "szybkością" ale trzeba przyznać, utrzymać piłkę przy nodze czy strzelić gola to umiał. Szkoda, że SAF nie dawał mu tyle szans na ile zasługiwał, no ale nie nam to oceniać. Życzę mu powodzenia, może do QPR by przeszedł? z Parkiem i Fabio by pograli sobie :) Skoro 5 mln funtów jest wart, to QPR tyle za niego da.
» 15 lipca 2012, 21:29 #37
mrk: Berba to jest facet z klasą i za to go lubię:)
» 15 lipca 2012, 21:20 #36
riv8: Powodzenia w innym klubie Dymitar! Złego słowa na chłopa nie powiem, ale jako zawodnik mi się nie podoba. Jest w stanie strzelić 5 bramek w jednym meczu ale musi mu ten mecz wyjść. W pozostałych snuje się po boisku i mało daje drużynie. Jeśli SAF konsekwentnie będzie dawał szanse Welbeckowi to wydaje mi się, że może on wyrosnąć na taką lepszą wersję Dymitara.
» 15 lipca 2012, 21:09 #35
ManUtdever: Żal mi go, ale najlepszym rozwiązaniem będzie jego odejście z OT.
» 15 lipca 2012, 20:57 #34
gomolaa2000: mnie to nie obchodzi, nie jestem wielkim fanem berbatova.
» 15 lipca 2012, 20:46 #33
wacuchplacuch: no i widzisz bułgarski łebku? byś w Tottenhamie został to byś nie był niepotrzebnym nikomu pierdołą a tak chciało się z ryjami grać to teraz powodzenia
» 15 lipca 2012, 20:31 #32
piokrop: Nie podoba mi się jak potraktowano Berbatowa. Powinien odejść dla swojego dobra, ale coś mi się wydaję, że Ferguson celowo go zostawi na następny sezon i Berba będzie grzał ławę.
» 15 lipca 2012, 20:21 #31
krzysiek8: Można mu podziękować za bramki które trafił.
» 15 lipca 2012, 20:09 #30
Rasiak: Jeden z moich ulubionych, aktualnie grających, napastników. Odejście będzie najlepszym wyjściem, jeszcze stanie się bohaterem swojego przyszłego klubu. No cóż, a więc niech gra Rooney z Dannym, a Groszek niech robi za jokera.
» 15 lipca 2012, 19:53 #29
zygman: Ale mysle ze przy odrobinie elastycznosci ze strony SAFa mozna by z niego zrobic silnego zmiennika regularnie wchodzacym z lawki, i grajacym w mniej wymagajacych meczach. Ale jesli ma siedziec to oczywiscie niech zostanie gwiazda w innym klubie na pewno bede mu kibicowal :)
» 15 lipca 2012, 20:28 #28
Klimaa: To będzie najlepsze rozwiazanie dla Berbatova. Niech odejdzie by mógł grać regularnie po co niszczyć sobie ostatnie lata kariery..
» 15 lipca 2012, 19:40 #27
damiosa: Nie dla wszystkich
» 15 lipca 2012, 19:40 #26
Crisyne1: lubię to ;)
» 15 lipca 2012, 23:44 #25
Exigo: Czasami zastanawiam się czy SAF faktycznie jeszcze sobie radzi na stołku trenera widząc, niektóre jego decyzje. Berba w formie zjada Welbecka i Chicarito - jest od nich bardziej doświadczony i jego forma jest stabilniejsza, a nie skokowa jak tych młodych chłopaków - na nich jeszcze przyjdzie czas. Ale to co zrobił SAF w poprzednim sezonie wolało o pomstę do nieba - jedną decyzją sklasyfikował Berbę jako naszego 4rtego zawodnika, mimo że wcześniej jego gole zapewniły nam mistrza...
Skoro nie ma dla niego miejsca, to po co go trzymać?
Marnują faceta, który ma przed sobą jeszcze ze 3 lata dobrej gry, powinni mu pomóc w szukaniu nowego klubu i podziękować za spędzone chwile...
» 15 lipca 2012, 19:22 #24
Metal: Chciałbym zauważyć, że Berba z marną ilością występów ma razem 9 bramek, a Danny i Javier tylko o 3 więcej ...
Jak dla mnie kolega wcale się tak nie myli Berba mógłby grać w pierwszym składzie, ale że SAF woli stawiać na młodszych wyszło jak wyszło. Szkoda mi go bo wydaje się być fajnym gościem :)
» 15 lipca 2012, 19:36 #23
Klimaa: Tu nie chodzi o jego umiejętności a styl gry. Bulgar jest po prostu wolny a SAF preferuje grę na szybkich napastników.
» 15 lipca 2012, 19:39 #22
Pawlo: xromeo a ty się znasz na piłce jak wilk na gwiazdach. Welbeck a zwłaszcza Hernandez grali bardzo w kratkę, a Berbatov zazwyczaj solidnie grał. Jak nie strzelił to sporo robił w przodzie. Nie mam pojęcia dlaczego Fergie dawał mu tak mało szans w zeszłym sezonie, nie zasłużył na takie traktowanie Bułgar.
» 15 lipca 2012, 19:44 #21
zygman: Rozumiem odmladzanie i przyspieszanie skladu ale osoba ktora tak dobrze trzyma pile przy nodze tez jest potrzebna. Nie ma co gadac ze siedzi bo jest za wolny, bo ma wiele innych atutow, Exigo zgadzam sie w 100%
» 15 lipca 2012, 20:31 #20
Exigo: Tu nie chodzi już nawet o to, że Berba ma grać mecz za meczem ale mieliśmy wiele spotkań gdzie wyraźnie gra w ataku się nie kleiła - mógł wchodzić na drugą połowę czy ostatnie 20-25 minut, jednak nawet na to nie mógł liczyć ze strony trenera.
Mam wrażenie, że jako drużyna trochę źle postępujemy z co niektórymi piłkarzami i nie okazujemy im należytego szacunku.
To moje subiektywne odczucie ale niekiedy przykro oglądać takie sceny.
» 15 lipca 2012, 21:01 #19
zygman: No masz racje, co jak co bardzo sie przyczynil do 19 mistrzostwa :)
» 23 lipca 2012, 15:04 #18
Kubaa: Niestety jego czas się skończył tak samo jak Parka, więc trzeba ustąpić młodszym.
» 15 lipca 2012, 19:09 #17
sisinho: 31 lat robi swoje. Myślę że jest wart 7-8 mln funtów. Niestety jeśli SAF nie widzi go w 1 składzie (co pokazał w tamtym sezonie) to jedyną opcją dla Berbatova jest transfer i skończcie gadać głupoty typu "zostań" bo nikt nie chce siedzieć na rezerwie i mieć w świadomości swoja nieprzydatność dla klubu.
» 15 lipca 2012, 19:06 #16
kruk581: jak Van Persie by przyszedl to nie widze zadnych szans dla niego w wyjsciowej jedenastce. Welbeck, Hernandez, Rooney i Van Persie? watpie szczerze w to.
» 15 lipca 2012, 19:01 #15
Danny19: A kto ci powiedział, że Van Persie do nas przyjdzie? Nikt, a wiesz dłaczego do nas nie przyjdzie? Bo SAF nie wyda na zwodnika 29letniego takiej kasy jaką żadą Arsenal, a to pewnie będzie około 30mln, jak nie więcej, za co osobiście go pochwalam i dziękować będę ponad wszystko naszemu Bossowi za brak tego transferu. Mamy 3 dobrych napastników, i jeżeli odejdzie Bebratov to nam wystarczy.
» 15 lipca 2012, 19:09 #14
CRX2: Danny19 - serio myślisz, że Arsenal chce "30 mln, jak nie więcej" za zawodnika, któremu za rok się kończy kontrakt i wiadome jest, że go nie przedłuży? Jakoś nie wierzę, że wolą pograć nim jeszcze ten rok, a później puścić go za darmo...
» 15 lipca 2012, 19:50 #13
Kempes: @Danny19: Mamy jednego dobrego napastnika, i jest nim Rooney. Welbeck i Chicarito na razie nadają sie tylko na zmienników. Dlatego potrzebny jest nam drugi klasowy napastnik.
» 15 lipca 2012, 20:25 #12
ReVo: Danny19:
po 1. czytaj ze zrozumieniem - kolega napisał, ze jakby przyszedł
po 2. skąd ta pewność, ze RvP nie przejdzie?
po 3. jak napisał kolega wyżej - nie będzie kosztował 30


jeśli wszystko wiesz, to powiedz mi, które miejsce zajmiemy w PL i jak sobie w LM poradzimy :)
» 15 lipca 2012, 21:40 #11
DGA: Pomyślałem sobie, że jeżeli Bułgar jest wart 5mln funtów to Chicharito i Welbeck sa warci po 1-1,5mln :)
» 15 lipca 2012, 18:55 #10
slavkoo91: A pomyślałeś sobie, że Bułgar ma 31 lat, a Chica i Welbeck odpowiednio 24 i 22 lata? Słaby byłby z Ciebie ekonomista.
» 15 lipca 2012, 19:16 #9
krzysiek212mu: teraz to pojechałeś po całej . dokładnie tak zobaczy na wiek za 3 lata Danny bedzie podstawowym zawodnikiem UNITED i reprezentacji a Groszek jest naprawdę dobrym egzekutorem . Szkoda Berby ale ma swoje lata . Wolałbym sprowadzić kogoś młodego ofensywnego !
» 15 lipca 2012, 19:19 #8
Lukixp: wez jeszcze pod uwage dlugosc kontraktu Berby, geniuszu ekonomii
» 15 lipca 2012, 20:18 #7
NaniN17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 18:52

Zostań nie wież w to 5 mln jak kupiliśmy cię za 30,75 mln człowieku ty tera z 35 mln warty jesteś a nie 5 mln co to 5 mln za najlepszego strzelca MU sezonu 10/11 zostań nie wież w te bzdety zostań przydasz się jeszcze
» 15 lipca 2012, 18:51 #6
PanTedeusz: HAHAHAH , no nie mogę koment roku XD
» 15 lipca 2012, 19:09 #5
bartekMCU: Hahahahah no koment roku hahaha
» 15 lipca 2012, 19:23 #4
paul1011: Na besty lub demotywatory to dać xd
» 15 lipca 2012, 19:35 #3
kolan: dafuq?!
» 15 lipca 2012, 20:06 #2
Alpinek: spokojnie to tylko fan Naniego...
» 15 lipca 2012, 20:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.