Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie preferuje transfer do United?

» 15 lipca 2012, 15:04 - Autor: szymred - źródło: London24.com
Według najnowszych doniesień prasy Robin van Persie, o którego starają się oba kluby z Manchesteru, preferuje transfer do czerwonej części miasta.
Van Persie preferuje transfer do United?
» Robin van Persie znajduje się na celowniku Manchesteru United
Holenderski napastnik znalazł się na celowniku największych klubów, w tym Manchesteru United, po tym jak oświadczył, że nie zamierza przedłużyć wygasającego przyszłego lata kontraktu z Arsenalem.

Arsene Wenger wciąż ma nadzieję, że uda mu się przekonać van Persiego do pozostania w klubie, jednak francuski trener może okazać się bezradny, ponieważ nie może sprostać ambicjom 29-latka.

Sir Alex Ferguson zapowiedział, że do klubu trafi jeszcze jeden bądź dwóch zawodników. Jeśli Arsenal da Holendrowi zielone światło na transfer, być może to on będzie kolejnym wzmocnieniem Czerwonych Diabłów.


TAGI


« Poprzedni news
Giggs trenerem? Czemu nie!
Następny news »
"Dla wszystkich będzie lepiej, jeśli odejdę z United"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (159)


wacuchplacuch: kto to jest van P**SSY?
» 19 lipca 2012, 13:56 #144
demektczew: Nie ,nie i jeszcze raz nie ,jeżeli przyjdzie to tylko na miejsce Berbatova ,wtedy RvP będzie sfrustrowany że nie dostaje wystarczająco dużo szans na grę ,będzie chciał odejść ,a wtedy będzie stał za 10 albo nawet 5m funtów i co tak nam się zwróci ten transfer. Mamy młodych napastników(Welbeck ,Chicarito) którzy jak nie dostaną szans na grę nie rozwiną się dostatecznie na poziom MU. I pewnie nie tylko ja tak to widzę. Ale to tylko moje zdanie.

P.S. No chyba że Roo przejdzie do tego PSG wtedy jestem za :)
» 18 lipca 2012, 00:19 #143
mateuszpl5: Ktoś napisał, że przydałby się za Berbatova. No coż moze i tak ale to co ManU dostanie za sprzedaż Berby napewno nie starczy do pozyskania Robina, czyli co? Czyli kolejny spory wydatek na prawie 30 letniego już van Persiego. Moim zdaniem te pieniądze lepiej byłoby przeznaczyć na zakup młodszego i lepiej prosperującego na przyszłość pomocnika.
» 17 lipca 2012, 08:00 #142
vip14: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 13:58

To było wiadome, że Robin van Persie będzie chciał strzelać gole dla Manchesteru United. W końcu United jest lepszy od City i koniec kropka :] Glory, Glory Manchester United !
» 16 lipca 2012, 13:58 #141
devilboy: Niepotrzebne wydawanie pieniedzy . Mamy młodych i ich szkolmy a van persie niech sobie szuka innego klubu .
» 16 lipca 2012, 12:55 #140
Krzyzu: Pewnie by się przydał i byłby wzmocnieniem, ale są wyższe priortety. Bardziej potrzebujemy zawodników na inne pozycje,
» 16 lipca 2012, 11:44 #139
Damianos500: Nie nie nie dla niego.
» 16 lipca 2012, 11:28 #138
klosek97: a czemu nie bardzo konkretny zawodnik i bardzo się nam przyda to jeden z czołowych strzelców PL nie wiem o co ci chodzi?
» 16 lipca 2012, 12:40 #137
lukasz10: Manchester powinien kupic van Persiego na miejsce Berbatova!
» 16 lipca 2012, 11:21 #136
Fabio: popieram w 150% !!
» 16 lipca 2012, 11:57 #135
ostry1878: Po co nam Van Persi skoro mamy młodych
» 16 lipca 2012, 00:13 #134
roykeane93: Nie jestem pewien czy to dobry pomysł. United nie potrzebuje graczy którzy będą grali dla pieniędzy czy trofeów, tylko takich którzy będą chcieli grać dla Manchesteru United, bez względu na to, w jakiej sytuacji się klub znajdzie. Van Persie, pokazał że nie pasuje, odchodząc z Arsenalu. Nie przechwytujmy gwiazd z innych klubów, stawiajmy na młodych, którzy nie mają jeszcze statusu gwiazdy, tylko co najwyżej wschodzącego talentu, jak choćby Powell czy Kagawa.
» 15 lipca 2012, 23:59 #133
Rarian: United potrzebuje takich graczy, którzy dadzą sukcesy. Nie można być zaślepionym na realia piłkarskie XXI wieku. Jasne, na wychowanków trzeba stawiać, ale wspomagać ich trzeba pracownikami, najemcami z najwyższej światowej półki, bo inaczej sięnie da.
» 16 lipca 2012, 00:06 #132
Wade: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2012 00:13

sratatatata...
Każdy zawodnik gra dla kasy.Rooney też chciał odejść,dostał ciężarówkę forsy i siedzi cicho.
Ci co pierdzielą jak to nie chcą u nas grać to w większości słabiaki(których i tak mamy za dużo) które wiedzą,że z ich umiejętnościami są zdecydowanie wyżej niż powinni być.
Niestety niektórzy z was żyją w zbyt kolorowym świecie.Jakbyśmy grali tylko zawodnikami co chcą u nas grać nie ze względu na kasę,to byśmy się pewnie w 2 lidze znaleźli bardzo szybko.
» 16 lipca 2012, 00:12 #131
Panel1996: Chyba jako jeden z niewielu przeczytałem ten tekst i zgadzam się w 100% :)
» 17 lipca 2012, 11:55 #130
monnie: możesz mieć rację, Welbeck od dłuższego czasu mnie nie przekonuje. na ile wyceniany jest RVP?
» 17 lipca 2012, 14:24 #129
Hireck: Wszystko fajnie, pięknie tylko moim zdaniem Van Persi gra dobrze tam, gdzie zespół jest ustawiany pod niego. W Arsenalu, gdzie był najjaśniejszą gwiazdą w ubiegłym sezonie, radził sobie bardzo dobrze, ale gdy przyszło grać na ME, w składzie Holandii, gdzie roiło się od gwiazd, zagrał bardzo przeciętnie, marnując niekiedy akcje za akcją. Momentami można było odnieść wrażenie że holender zaraz potknie się o własne nogi. Mam prawo się mylić, ale sądzę że fakt iż jest w zespole tylko jedną z wielu gwiazd, nie działa na niego najlepiej. W Arsenalu ma komfort, po przejściu do United, będzie ciężej, jest przecież Rooney i cała reszta. Nie jestem przekonany co do jego transferu, ale co będzie to będzie. Jeśli do nas trafi, to niewątpliwie będę trzymał za niego kciuki, tak samo zresztą jak za cały zespół.
» 15 lipca 2012, 22:43 #128
brylaant: jak berba odejdzie to wtedy v.persie sie przyda
» 15 lipca 2012, 22:31 #127
Krystiano98: Sam nie wiem co o tym myślec, z jednej strony atak marzeń, z drugiej blokował by rozwój Welbecka. Sądzę, że to i tak jest plota
» 15 lipca 2012, 22:22 #126
bartek1018: Blokował rozwój Welbecka? Sezon ma ponad 40 spotkań, liczą mnogość kontuzji on by tylko mógł czegoś na treningu nauczyć Dannego. W takim footbolu nie ma takiego czegoś jak blokowanie rozwoju, zdrowa rywalizacja jest bardzo wskazana, a SAF na pewno umiał by wszystkich odpowiednio poustawiać.
» 15 lipca 2012, 23:15 #125
ZuczekUnited: Jesli chcialby przejsc to swietnie! Mielibysmy atak marzen. Komentarze nizej ze jest niepotrzebny, ze Chicha i Welbeck by nie grali to w ogole...WTF?! Van Persil to w zeszlym sezonie top 5 najlepszych napstnikow, razem z Messim, Ronaldo, Ibrahimovicem i Roo
» 15 lipca 2012, 22:09 #124
Kris91: Sorki ale uważam że Van Persie jest lepszy od Chicharito, Welbecka i Berbatova w kupe wziętych!! (przynajmniej patrząc na poprzedni sezon) chłop pograłby te 2-3 lata a wtedy Welbeck byłby już bardzo dobrym graczem a za plecami pojawili by się King, Lingard czy Keane...
Uważam że byłby to całkiem dobry ruch
Nie chciałbym znowu czegoś takiego że mówimy że go nie trzeba a potem on napsuje nam krwi jak chociażby Tevez w City
» 15 lipca 2012, 21:40 #123
maciek300626: Nie sądze zeby Danny lub Groszek chcieli siedzieć na ławce te 2-3 lata i wchodzic na koncowki na zmiane ...
Prędzej po 1, max 2 sezonach opuszczą OT , a tego chyba by nikt nie chciał .

GGMU ! :)
» 15 lipca 2012, 21:56 #122
ForeverMU: Nie podniecajcie się. Słyszeliście żeby on cos takiego mówił?
» 15 lipca 2012, 21:35 #121
ziomboy777: Rooney-Van Persie--->WOW ... to byłby atak... chociaż to i tak pewnie ploty...
» 15 lipca 2012, 21:29 #120
ManUtdever: Uważam, że jest nie potrzebny, aczkolwiek wielka szkoda. Bardzo chciałbym go w United, ale wtedy blokował by miejsce innym.
» 15 lipca 2012, 20:54 #119
riv8: Masz rację. Obecnie w klubie jest 3 napastników o podobnej do niego charakterystyce - Rooney, Welbeck i Berbatov. Nie jest nam potrzebny choć to naprawdę świetny zawodnik, ale tak jak napisałeś jeżeli by przyszedł to nie widzę szans dla Welbecka i Chichy.
» 15 lipca 2012, 21:11 #118
wodar14: w takim razie sugerujesz ze Berbatov i Rooney maja podobna charakterystyke zawodnika?!
» 15 lipca 2012, 21:18 #117
blejd7: Gdyby do nas trafił odszedłby Berba i może Wellbeck bądź Chica na wypożyczenie. Może i nie jest potrzebny jeśli przejdziemy na 4-2-3-1 ale czy kiedykolwiek jeszcze trafi nam się okazja kupienia takiego napastnika za mniej niż 40 mln funtów? Wątpię. Roo grający razem z RVP w ataku a na skrzydłach Valencia i Nani. W środku Moutinho/M'vila/Eriksen z Carrickiem i mamy ofensywę najlepszą w Anglii i jedną z mocniejszych w Europie. Jak by nie patrzeć Kagawa czy Wellbeck to nie ta sama klasa co RVP. Każdy klub na świecie w tym momencie chciałby mieć Robina w swoim składzie a wy wybrzydzacie. Jeżeli faktycznie chce grać w MU to SAF powinien zareagować. Możemy oczywiście dawać szansę młodym i liczyć na to, że jeżeli Roo będzie miał kontuzję to Wellbeck godnie go zastąpi ale czy przed 3 laty nie straciliśmy przez to mistrza na rzecz Chelsea? Mogliśmy wygrać mistrza jednak ostatnie tygodnie sezonu kontuzja Roo i wtopy m.in. z Blackburn, bo brakowało zawodnika równie dobrego.
» 15 lipca 2012, 21:28 #116
vinmcqueen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 23:01

Taaa, szczególnie, że kupimy i van Persiego i Moutinho i Eriksena. Zejdź na ziemię.
» 15 lipca 2012, 23:00 #115
blejd7: RVP oraz jeden z wymienionej trójki jest możliwy i to by wystarczyło
» 16 lipca 2012, 06:53 #114
RedDevil1996: a z pomocnikami jak było krucho tak jest
» 16 lipca 2012, 10:16 #113
rysiupeja90: sorry nie przeczytałem uważnie o Lewy ale jeśli kto młodszy przejdzie to transfery niemożliwy chodzi o podobne proporcje zawodnika ale młodszego na przykład modrić
» 15 lipca 2012, 20:46 #112
rysiupeja90: ja bym odrzucił transfer dobry zawodnik ale dla ludzi takich jak bayern czy real real podwyższyć wiek ma na karku swoje dla menchesteru potrzebni są młodzi zawodnicy a nie znani i cenieni w wieku 29 lat to trochę dużo może by pomyśleć o młodszych i tak dobrych jak van persi jak nie to pogra 2,3 lara i gdzieś przejdzie a trzeba myśleć o przyszłości a jak nie to już można zaryzykować i ściągnąć go przyda się jeżeli nie ściągną Lewego to można go ściągnąć jeżeli ściągana to raczej odpada...
» 15 lipca 2012, 20:34 #111
m1ch4l: Zgadzam się z yankessem
» 16 lipca 2012, 20:29 #110
wacuchplacuch: Robin van P**ssy?
» 15 lipca 2012, 20:29 #109
rooni1878: Ja jestem za i to jak najbardziej...niech mnie nikt nie rozsmiesza ze jest gorszy od Berbatowa...bo od niego rzadko kto jest gorszy!! nastepny ktoremy powinnismy podziekowac ktory drazni mnie ta swoja nonszalancja w polu karnym!! Welcome RvP!!
» 15 lipca 2012, 19:41 #108
adasko6969: Sorry że nie na temat, ale wie ktoś czy Daily Star to wiarygodne źródło? Z góry dzięki.

Pozdro
» 15 lipca 2012, 19:13 #107
Rarian: Niewiarygodne. Daily Star, Daily Mail = Fakt, Super Express.

Wiarygodne (w miarę) są skysports, goal.com.
» 15 lipca 2012, 19:18 #106
Szejp: goal.com już nie. wiarygodne to jest manutd.com, pod warunkiem, że nie wchodzisz w zakładkę 'Transfer Roumors' :)
» 15 lipca 2012, 19:34 #105
Martin: Najbardziej wiarygodne to jest The Sun :P a tak na poważnie, to do tych wiarygodniejszych źródeł zaliczyłbym jeszcze ESPN :)
» 15 lipca 2012, 21:06 #104
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 19:14

"Mamy Rooneya, Welbecka, Chicharito i Berbatowa którzy wcale gorsi od Robina nie są."

"Jeden sezon mu wyszedł i wielka gwiazda. wielkie mi co, nie jest nam potrzebny przeciętniak"

"Za 3-4 lata Welbeck będzie wart 2x więcej co Robin."

Mój Boże, cóż za grono wzajemnej adoracji się tu wytwarza to ręce opadają. Nikt przy zdrowych zmysłach nie porównywałby Welbecka do Persila, bo nie ma ku temu nawet żadnych podstaw, jeden jest u początku kariery, póki co gra PRZECIĘTNIE, wcale nie jest rewelacyjnym talentem, bo mniej więcej w jego wieku (czyli 1-2 lata różnicy) jest mnóstwo piłkarzy o klasę lepszych, bardziej perspektywicznych, że wspomnę tylko Alexisa Sancheza, Thomasa Mullera, czy Neymara, a drugi to top5 napastników świata. Zresztą co to za polityka, że młodzi mają grać w podstawie? Atak Persie - Roo to byłby ATAK MARZEŃ, a na ławce na wejście czyhałyby młode wilki w osobach Welbecka i Grocha. Czy Real gra w podstawowym składzie Callejonem? Czy Barca za podstawowego napastnika ma Christiana Tello albo Isaaca Cuencę? Nie, bo w ważnych meczach na wysokim poziomie stawia się przede wszystkim na klasowych i ogranych zawodników, a młodych talentów nie rzuca się od razu na głęboką wodę, a Wy już widzicie Welbza w podstawowym składzie na wieki wieków. Obecnie swoim poziomem gry do podstawowego składu United NIE PASUJE i gdyby to Robin był w jego miejscu w sytuacjach, które miał Danny w tamtym sezonie to gwarantuję, że licznik strzelonych bramek byłby o dwie cyfry wyższy. A przecież o to chodzi...

Jeśli ktokolwiek gdziekolwiek powiedziałby, że "Welbeck i Van Persie to piłkarsko ten sam poziom" to byłby słusznie wyśmiany, oni nie mogą być na tym samym poziomie, bo dzieli ich 7 lat, hektolitry doświadczenia i ogrania. Welbz to melodia przyszłości, Holender to zajebiste rozwiązanie i przepis na sukces tu i teraz. Jak zawsze będziemy myśleć tylko o przyszłości to skończymy jak Arsenal.
» 15 lipca 2012, 19:10 #103
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 19:40

100% true. Od siebie dodam, że RvP to nie top 5, a top 3 (pod warunkiem, że CR7 będziemy traktować jako skrzydłowego). Atak Roo-RvP byłby najlepszy na świecie, lecz niestety przyjście Persila skutecznie zablokowałoby rozwój Welbecka i Grocha...
» 15 lipca 2012, 19:40 #102
messengerUTD: martin - chyba obrzucą. I darujcie sobie teksty 'wielcy eksperci' 'znafcy', oklepane i typowe dla gimbazy. A to, że ktoś ma inne zdanie(w tym przypadku ja) to nie znaczy, że mam się za jakiegoś eksperta. To moja subiektywna ocena i tyle.
» 15 lipca 2012, 19:49 #101
messengerUTD: @martin - napisałam, że to moja SUBIEKTYWNA ocena, co oznacza, że nie musisz się z nią zgadzać.

Dla mnie Robin jest zbędny, aczkolwiek jakby przyszedł to bym się ucieszyla.
» 15 lipca 2012, 20:11 #100
Reno: Rarian +1

hehe, widać ktoś jeszcze spogląda prawdzie w oczy :)
» 15 lipca 2012, 21:13 #99
blejd7: Jeśli chodzi o najlepszych środkowych napastników obecnie na Ziemi to według mnie do ich grona trzeba zaliczyć (kolejność nieistotna): Roo, RVP, Aguero, Ibrahimovic no i minimalnie słabsi Villa, Benzema, Torres czy Higuain.
Atak Roo - RVP byłby według mnie najlepszą parą napastników w historii piłki nożnej. Łącznie byliby warci przynajmniej 100 mln funtów. Sam RVP według mnie jest warty przynajmniej 40. Jeśli byłaby możliwość sprowadzenia go za 20 mln to czemu nie?
Sam wątpię w to, że trafi na OT ale chciałbym nie mieć racji :)
Do tego jakiś środkowy pomocnik i mamy super skład. Jeśli nie trafi do Nas RVP to dobrze byłoby kupić Mourę. NA rozgrywającego się nie nadaje ale jeśli chodzi o grę na skrzydle w 4-2-3-1 bądź 4-5-1 byłby genialny. Talent zbliżony do Hazarda jeżeli nie większy. Może nie potrafi tak rozgrywać jak Belg ale jest od niego szybszy i zwinniejszy i według mnie pod okiem dobrych trenerów mógłby osiągnąć poziom Messiego. Niby 30 mln funtów to dużo ale czy kilka lat temu 14 mln za Naniego czy 17 za Andersona nie było mało? Mam nadzieję, że Szkot podejmie ryzyko i sprowadzi Brazylijczyka skoro The Blues skradli Nam inny talent z przed nosa. Nie chciałbym aby było tak jak z Chamberlainem, Torresem, Sanchezem, Hazardem, Modriciem, Silvą czy Aguero. Jesteśmy zainteresowani ale nie kupimy bo za drogi i może się nie sprawdzić a później plujemy sobie w brodę.
» 15 lipca 2012, 21:46 #98
Kubaa: Nie to nie możliwe jest nie potrzebny jeśli bedziemy grać na ustawieniu na 1 napastnika to kolejny jest niepotrzebny do siedzenia na ławce, bo jest słabszy od Welbecka i Chicharito. To jest moje zdanie a wy możecie mówić co chcecie.
» 15 lipca 2012, 19:08 #97
KristeX: a kto powiedzial ze jak przyszedl Kagawa to trzeba grac z 1 napadziorem?
» 15 lipca 2012, 20:16 #96
messengerUTD: KristeX - to w takim razie po co sprowadziliśmy Kagawe? Shinji operuje tuż za napastnikiem i tam pokazuje co potrafi, jak ma grać na skrzydle(potrafi, ale nie lubi) to na co go ściągaliśmy.
» 15 lipca 2012, 20:21 #95
Fabio: @messengerUTD
A słyszałeś o takim ustawieniu jak 4-3-1-2 ?
Evra ( Baines ) - Vidic ( Rio )- Evans ( Smalling ) - Rafael
Nani - Carrick - Valencia
Kagawa
Roo - Welbeck
» 16 lipca 2012, 12:03 #94
KristeX: a ja widzialem taka zajebista formacje jaka grali Wlosi w jakims meczu, chyba z Niemcami

4 - 1 - 3 - 2 w miejsce Pirlo czyli ten 1 wstawic Carricka, jezeli juz ustawiacie formacje wg. swojego grafiku ;P
» 19 lipca 2012, 12:08 #93
todzik321: Według mnie lepiej go nie kupować, a wydać więcej na wzmocnienie pomocy.Wydaje mi się że RvP nie będzie pasował do stylu Diabłów
» 15 lipca 2012, 19:00 #92
mtr: Dobrze by było ale to jest niemożliwe i tyle w tym temacie. A ci mówią, że RvP jest już za stary to niech popatrzą na Giggsa.
» 15 lipca 2012, 18:44 #91
dakaczmarczyk: Byłoby swietnie ;)
» 15 lipca 2012, 18:31 #90
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 18:04

Prędzej mi kaktus na ręce wyrośnie niż zobaczę Persiego w koszulce United :D Persil zostanie w Arsenalu, a cała to szopka z jego odejściem to zwykły marketing, żeby było o nim 'głośno'. Mogę się założyć, że Ferguson o nim ani razu nie pomyślał jak o realnym wzmocnieniu. Po prostu gadał coś na odczepnego żeby brukowce miały o czym pisać, a niektórzy już dopatrują się spisku jak ze smoleńskiem :>
» 15 lipca 2012, 18:02 #89
skoda037: Jeden sezon mu wyszedł i wielka gwiazda. wielkie mi co, nie jest nam potrzebny przeciętniak
» 15 lipca 2012, 17:57 #88
designer: bo co? Bo Holandia zagrala slabo na Euro z nim w skladzie? Nie masz pojecia kim jest VP to sie nie odzywaj. Przecietniak to Rooney w porownaniu z Van Persiem ale oczywiscie tego nie napiszesz bo uwielbiasz go ze wzgledu na gre w RD. Ja jestem obiektywny a nie zapatrzony w gwiazdy pokroju Rooney, ktory zagral jeszcze gorzej niz VP na Euro podobnie zreszta jak w klubie w poprzednim sezonie. To dopiero jest przecietniak prawda? VP jest duzo lepszy od praktycznie wszystkich napastnikow kiepskiej klasy grajacych w RD i pogodz sie z tym kolego. Z nim w skladzie nie byloby takich blamazy jak ostatnie derby gdzie nawet akcji nie potrafili zrobic pod bramka ci slawetni napastnicy z Rooneyem na czele.
» 15 lipca 2012, 18:23 #87
daCunha17: Widzisz i nie grzmisz. Od 2 sezonów co najmniej gra jaj napastnik z absolutnej światowej czołówki. Z resztą jego wartość na transfermarkt. com mówi sama za siebie.
» 15 lipca 2012, 18:24 #86
skoda037: panie dizajner, po pierwsze nie jesteśmy kolegami, po drugie nie ma co porównywać holendra do rooneya bo to tak, jakby porównywać kamyk do skały.
co jakoś dziw mnie bierze, że spekulacje na temat persiego zaczęły się po udanym (PIERWSZYM!!) sezonie w barwach arsenalu. wcześniej nic nie pokazał, grał bo grał, strzelał bo strzelał - taka już rola napastnika. takie jednosezonowe przebłyski geniuszu to miewał i grzesiu piechna w koronie, i co ? słuch po nim zaginął. w lepszych drużynach które grają na jednego napastnika snajper ma taką role, że ma bramki strzelać. równie dobrze do grona tych "rewelacyjnych" napastników można zaliczyć jelavicia, gomeza etc. etc. wielu wielu innych. to co ich dzieli od rooneya to to, że nie są oni w stanie przesądzić o losach meczu, bo wszyscy są uzależnieni od gry swojego zespolu. a jeśli jeszcze dacunha17 się sugeruje wartością na transfermarkt to ja już szczerze gratuluje..
» 15 lipca 2012, 18:53 #85
wasyl07: Zgadzam się ze Skodą, Van Persie jest nam całkowicie nie potrzebny, poza tym i tak grałby na ławie, bo nie sądzę, żeby Fergie wstawiał go za Welbecka, a Rooney ma niepodwarzalną i niezagrożoną pozycję w United :) A co do Designera - chłopie, Ty chyba nigdy w życiu nie widziałeś jak gra Rooney, skoro twierdzisz że Van Persie jest lepszy :/ Roo jest lepszy od Robina w każdym aspekcie i na każdym centymetrze boiska :) To nawet nie ma co porównywać ich do siebie :) na Euro Rooney zagrał dobrze w meczu z Włochami, cały czas się starał, biegał i w ataku i w obronie, próbował jakoś odmienić losy tego meczu. Z Ukrainą to był mecz jak mecz, musiał złapać rytm. Podsumowując, Van Persie jest nam zbędny, a Designer niech lepiej idzie kibicować City, skoro nie potrafisz docenić Rooneya, który zawsze walczy do końca, nie zawodzi, strzela piękne bramki i jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie. Dziękuję :)
» 15 lipca 2012, 19:39 #84
daCunha17: Może i jest niepotrzebny. Ale wygadywanie farmazonów jakoby jest przeciętniakiem to po prostu jakaś prowokacja chyba. Każdy, kto ogląda mecze Arsenalu wie, że od 3 sezonów RvP jest jednym z najlepszych zawodników na swojej pozycji. TO, że od Roo jest lepszy, to też przesada. Są to zawodnicy porównywalnej, bardzo wysokiej klasy.
» 15 lipca 2012, 19:49 #83
messengerUTD: Olaboga, bez przesady, ten transfer jest możliwy, chyba, że sam RvP wolałby iść do City to na to już nie mamy wpływu.

Mimo, iż bardzo Robina lubię[chyba, że przejdzie do City], jest świetnym piłkarzem, to nie chcę go w United. Z Rooneyem tworzyliby świetny duet. Wątpię, że Wenger go zatrzyma, a jeśli to mu się uda, to za rok muszą go puścić za darmo, bo wątpię, że Holender podpisze nowy kontrakt tak, więc jest to totalnie nieopłacalny interes dla Arsenalu. Do tego jak wiemy Robin często łapie kontuzje, sezon miał bardzo udany, ale to wyjątek.

Jednak van Persie jest u nas zbędny. Mamy Rooneya, Welbecka, Chicharito i Berbatowa którzy wcale gorsi od Robina nie są.

Wazza to gość nie do wygryzienia ze składu, Welbeck się świetnie rozwija i dojrzewa piłkarsko, miniony sezon ma bardzo udany, będzie z niego świetny gracz, do tego jego współpraca z Rooneyem jest miażdżąca, a nadchodzący sezon będzie jeszcze lepszy. Chicharito piorunujący miał swój pierwszy sezon, w drugim miał trochę kontuzji, zniżka formy, brak okresu przygotowawczego, ale na pewno Hernandez się ogarnie. No i zostaje Berbatow. Magik Old Trafford, KAPITALNY technik, szkoda, że przesiaduje na ławie.

Więc mamy 4 napastników, pytanie. Po co nam piąty? Za duży tłok w napadzie, a atak nie jest priorytetem do wzmocnień. Po przyjściu Kagawy prawdopodobnie zmienimy ustawienie na 4-5-1/4-2-3-1/4-1-4-1. Tak więc jak widzicie gramy na jednego napastnika. Welbeck potrafi grać jako skrzydłowy/fałszywy skrzydłowy, Chicharito wchodziłby z ławki jako joker bo to jest jego mocna strona, a Berbatow byłby w razie kontuzji.

Tak więc reasumując nie ma sensu kupować Robina. Niech idzie do Milanu bo po odejściu Ibry potrzebują jakiegoś solidnego napastnika, Juventus też byłby dobrym wyborem.

Musimy kupić kogoś do środka pomocy, a nie do napadu.
» 15 lipca 2012, 17:56 #82
Wade: "Mamy Rooneya, Welbecka, Chicharito i Berbatowa którzy wcale gorsi od Robina nie są. "
Fakt nie są gorsi,bo (poza Rooneyem),są o niebo gorsi!
» 15 lipca 2012, 18:02 #81
messengerUTD: No, to może mi powiedz w czym taki Welbeck jest gorszy od van Persiego? W niczym mu nie ustępuje, technikę też ma bardzo dobrą, chętnie klepie, potrafi ładnie przymierzyć. A do tego ma 22 lata, wiec jest młodszy od Robina o 7 lat. Spokojnie prześcignie Holendra jeżeli chodzi o poziom.

A Chicharito to zupełnie inny typ piłkarza. Ma 23 lata i może miał słaby sezon, więc co? Może mamy go wywalić, albo odstawić bo w 'promocji' jest Robin? Śmieszne.

W ataku mamy komplet, powinniśmy skupić się na środku pomocy.
» 15 lipca 2012, 18:13 #80
daCunha17: W tym, że nie umie wykorzystać sytuacji sam na sam.
W tym, że nie gra 2 nogami.
W tym, że nie ma takiego przyspieszenia.
W tym, że nie strzelił 30 bramek i nie miał 12 asyst w ostatnim sezonie.
W tym, że różnica ich wartości to ponad 30 000 000.
W tym, że nie ma doświadczenia.
Jedyny plus po stronie Dannego to jego wiek i talent.
Aha i RvP w przeciwieństwie do Berbatova w ogóle się rusza.
» 15 lipca 2012, 18:28 #79
messengerUTD: Buhah, daCuhna.

Nie umie wykorzystywać sytuacji sam na sam - kwestia doświadczenia, był okres, że Robin też palił setki. Obalone.

W tym, że nie gra 2 nogami. - Za to Robin gra. Persie kopie zazwyczaj lewą nogą, a prawą ma słabą. Welbeck za to jest obunożny, potrafi i prawą i lewą zagrać chociaż bardziej woli prawą. Obalone.

W tym, że nie ma takiego przyspieszenia. - A van Persie to jakiś sprinter? Welbeck to nie jest skrzydłowy, tylko napastnik, a wcale ślamazarny nie jest. Obalone

W tym, że nie strzelił 30 bramek i nie miał 12 asyst w ostatnim sezonie. - Holender miał tyle bramek, bo cały Arsenal grał pod niego. Welbeck jak na swój poważny sezon poradził sobie bardzo dobrze. Do tego Anglik miał kontuzje[głównie mięśnie u nóg], a Robin nie miał żadnych. Obalone

W tym, że nie ma doświadczenia. - Kwestia ogrania. Jak Robin by przyszedł to hamowałby Welbecka czyli Danny nie zdobywałby doświadczenia, jedno z drugim się wyklucza. Obalone

Różnica wartości - to pominę bo jest śmieszne. Za 3-4 lata Welbeck będzie wart 2x więcej co Robin.
» 15 lipca 2012, 18:37 #78
dawid27154: Właśnie Hernandez miał słaby sezon a mimo wszystko strzelił 10 bramek. Natomiast Welbeck którego każdy chwali za to ze miał bardzo dobry sezon strzelił 9 bramek rozgrywając 2 spotkania więcej niż Chicharito. Wiec coś jest chyba nie tak jeżeli mówimy na meksykanina że miał słaby sezon a na Anglika że miał dobry sezon. Jeżeli to ten pierwszy więcej strzelił i nie zmarnował tylu sytuacji co Welbeck. A w czym jest RVS lepszy od Dannego a miedzy innymi tym że strzela w sezonie 3 razy więcej bramek. Nikt mi nie wmówi ze Welbeck jest lepszy od Robina. Może być lepszy za 2-3 sezony ale narazie nie jest i wogóle nie wiadomo czy będzie. To pokaż mi lepszego napastnika za około 25 mln bo tyle podobno chce za Holendra Wenger.
» 15 lipca 2012, 18:37 #77
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 18:42

dawid27154 polecam czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałam, że jest o wiele lepszy, tylko pisałam, że wcale gorszy nie jest. To jest różnica.

A co do Chicharito i Welbecka. Chodziło mi o to, ile każdy z nich wnosił do drużyny. Hernandez głównie strzelał bramki, a Welbeck asystował, czy klepał, starał się rozgrywać, śmigał z powodzeniem na skrzydle. Meksykanin praktycznie żadnej z tych rzeczy nie robił.
» 15 lipca 2012, 18:40 #76
dawid27154: Jeszcze jedno co przy ewentualnej kontuzji Roo?? Welbeck wypełni lukę po Rooney i co pociągnie United do zwycięstw nie bądz śmieszny.
» 15 lipca 2012, 18:42 #75
dawid27154: Na dzień dzisiejszy jest gorszy od Holendra a to że strzelił 9 bramek w 30 meczach równasz go poziomem do króla strzelców najmocniejszej ligi swiata?? Większośc napastników w Anglii strzeliłaby 9 goli w 30 meczach w takiej drużynie jak United. No nie przesadzaj, ja nie mówię ze Welbeck jest słaby, jest młodym rozwijającym się piłkarzem ale nie porównujmy go do RVS bo nawet Rooney nie strzlił w tym sezonie 30 bramek a na niego grała też cała drużyna tak jak na Holendra. Obecnie Welbeck jest poziomem niższy choćby od naszego Lewego z Dortmundu nie mówiąc o RVS.
» 15 lipca 2012, 18:49 #74
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 18:53

Jak już to śmiesznA, ciężko wam wejść i sprawdzić w profilu? Jestem dziewczyną!

A dlaczego nie? Nie raz brał ciężar gry na swoje barki, zawsze(jeżeli zostanie) jest tez Berbatow. W tamtym sezonie sobie radziliśmy jak Rooney miał urazy. Szkoda wyrzucać kasę tylko dlatego, by podczas kontuzji Wazzy mógł wejść Robin.

Drużyna grała na Rooneya? Pierwszy słyszę, nasza gra opierała się głównie na skrzydłach, a w Arsenalu wyglądało to tak Koscielny - Song - RvP.

Bez przesady, ale Welbeck AŻ tak nie jest słabszy od Robina. Od Lewego, ahaha.

Pozdro, bez odbioru.
» 15 lipca 2012, 18:51 #73
dawid27154: Robin nie grałby wtedy kiedy Roo miałby kontuzję tylko w podstawowej jedenastce. NIe wmawiaj mi teraz że jeżeli przyszedłby Holender to zablokowałby rozwój Hernandeza i Welbecka. W Barcelonie graja takie gwiazdy jak Xavi czy Iniesta i młodzi sie przebijają i słyną ze swojej szkółki i wychowanków.
» 15 lipca 2012, 19:04 #72
daCunha17: 1. BYŁ okres. Teraz już tego nie ma.
2. Tak, gra obiema i to bardzo dobrze. Gol na EURO z prawej był. Zza pola karnego.
3. Każdy zawodnik powinien być szybki, napastnik również biorąc pod uwagę np.: stanie na linii spalonego i przyspieszenie do piłki.
4. Ile spotkań Arsenalu widziałaś? Bo nie grali pod Robina, grali kolektywem.
5. Racja, ale nie mówimy o sytuacji za "3-4 lata" ale o tym sezonie.
6.Co będzie, to nie wiadomo. Może Dannemu coś się stać, albo po prostu się wypali jak np Arshavin. Takie spekulacje są niezbyt zabawne.

Aha, no i....

OBALONE!
» 15 lipca 2012, 19:55 #71
blejd7: Hmmm wyrzucanie kasy w błoto? Myślę, że za jakieś 20 mln udałoby się Wengera przekonać do sprzedaży RVP. Gdyby nie roczny kontrakt bez 40 mln by się raczej nie obeszło. Do tego Robin co sezon był jednym z lepszych zawodników w Arsenalu. Jest ograny na boiska PL. Razem z Roo stworzyliby najlepszą obecnie parę napastników na świecie. Wellbeck jest bardzo utalentowany ale to nie jest jeszcze zawodnik, który będzie w stanie wygrać mecz. Robin miał okres, w którym marnował setki ale miał okres, w którym regularnie trafiał. W tym sezonie piłka sama go szukała w polu karnym jak Chicarito w pierwszym sezonie. Do tego RVP dobrze wykonuje rzuty wolne i rzuty rożne a u Nas ostatnio to szwankuje. Odkąd odszedł CR7 nie mamy zawodnika, który ze stałego fragmentu gry potrafi zagrozić bramce. Roo tylko w meczu z Arsenalem coś postrzelał a wiekszość strzałów ląduje obok albo za bramką.
Według mnie szanse na ściągnięcie go są małe ale jeśli do nas trafi będę bardzo szczęśliwy. Zaraz po Roo byłby największą obecnie gwiazdą MU więc i sprzedaż koszulek by wzrosła co szybko spłaciłoby kwotę odstępnego.
» 15 lipca 2012, 21:16 #70
blejd7: Jeżeli cena byłaby normalna czyli max 20 mln to brać go do Nas. Jest obecnie jednym z 5 najlepszych napastników na ziemi. Razem z Roo tworzyliby parę super snajperów, żaden inny klub nie mógł by się z nami w tej kwestii równać. Wellbeck może być świetnym napastnikiem ale potrzebuje jeszcze trochę czasu. Chicarito się trochę wypalił ale jako 4 napastnik może być. Berba odejdzie za 7-8 milionów i prawie pół transferu RVP będziemy mieli.
Oprócz tego jakiś typowy środkowy pomocnik np. M'Vila czy Moutinho i mamy mega skład a na ławce też kilku świetnych graczy i nawet kilka kontuzji nie osłabiały by Nas tak bardzo jak zwykle.

Szkoda, że to pewnie plota ale nadzieja jakaś jest. Jeśli go teraz nie kupimy to chociaż za rok moglibyśmy go za darmo sprowadzić, bo to niezwykle wartościowy i uniwersalny napastnik.

Kogoś sprowadzić jeszcze musimy, bo dotychczasowe wzmocnienia może i wystarczą aby odzyskać mistrzostwo ale oprócz powrotu na tron powinniśmy poprawić nasz styl gry. Strzelenie jednej bramki i walczenie o utrzymanie skromnego 1-0 nie powinno cechować najdroższego klubu na świecie. Moura i Eriksen to świetni piłkarze i mam nadzieję, że choć jeden z nich do nas trafi latem
» 15 lipca 2012, 17:48 #69
Draciel: Ferrari, Maserati, Mercedes i Lexus- możecie jeździć tylko jednym z nich; weźmiecie Lamborghini, bo będzie akurat promocja?

Kupowanie czegokolwiek TYLKO dlatego, że jest okazja, to największy bezsens jaki słyszałem. Tym bardziej, że to "coś" nie będzie inwestycją długoterminową. Dodajcie do tego fakt, że są jeszcze co najmniej dwie inne "rzeczy", które wymagają zakupu.
» 15 lipca 2012, 17:26 #68
Martin: Lepiej bym tego nie ujął.
» 15 lipca 2012, 17:29 #67
Wade: Dokładnie przecież trzeba kupować zawodników którzy mają 20 lat i przez 5 będziemy im dawali szansę,żeby się "rozwinęli",potem okaże się,że no jednak byli cieniasami zwykłymi.Kasa i dobrych parę lat straconych,ale co tam kupiliśmy młodego perspektywicznego,a nie starszego i pewnego!
» 15 lipca 2012, 17:50 #66
Martin: Ale my wcale nie musimy kupować napastnika, a jeśli już to na rezerwę, a nie wyrobioną gwiazdę przy 30stce, która będzie chciała grać co tydzień. Rooney z Dannym rozumieją się znakomicie, dobrym rezerwowym jest Hernandez, do tego mamy jeszcze Berbatowa, który pewnie znowu zostanie. Tymczasem w klubie mamy jednego 'sprawnego' lewego obrońce i jednego 'prawdziwego' prawego - Rafaela.
» 15 lipca 2012, 17:59 #65
mcis: z tym prawym to troche zaszalales. Cris juz zostal oficialni mianowany prawym obronca.
» 15 lipca 2012, 18:08 #64
daCunha17: Jak w Kauflandzie. Osobiście kupiłbym BMW x5 gdyby było przecenione z 300 000 na 100 000. Taka sama sytuacja. RvP doszedł by za max 20 mln, więc prawie 3 razy mniej niż jego wartość rynkowa. Takie promocje trzeba łapać, bo się szybko kończą.
» 15 lipca 2012, 18:31 #63
listek007: Tak w ostatnich latach wszyscy mają do nas przyjść, a przychodzą przeciętniacy, albo emeryci z emerytury i jakoś siłą woli walczymy o mistrzostwo geniuszem Fergusona. Ciemno to wszystko widzę.
» 15 lipca 2012, 17:18 #62
Martin: Emeryci z emerytury.. raz się zdarzyło, wrócił Rudy i zrobił różnicę w środku pola. Jacy inny emeryci? Po kiego wyolbrzymiasz bez sensu?
» 15 lipca 2012, 17:23 #61
Zyvold: Przeciętniacy z którymi wygrywamy ligę i dochodzimy wysoko w lidze mistrzów. (nie licząc tego sezonu)
» 15 lipca 2012, 17:24 #60
listek007: Po kiego wyolbrzymiam? Bo mi się podoba. Jeśli myślisz, że Scholes będzie grał jak 10 lat temu to Ci gratuluję. Za niedługo będziemy drugim Liverpoolem jak odejdzie Ferguson. Ale Tobie oczywiście to się podoba.
» 15 lipca 2012, 17:36 #59
slavkoo91: Jeżeli kibicuje się United od jednego sezonu, to potem padają takie komentarze ;)
» 15 lipca 2012, 17:37 #58
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 17:54

Nie myślę, że Scholes będzie grał jak 10 lat temu więc gratulacje możesz odwołać. Myślę, że Scholes w minionym sezonie był naszym najlepszym pomocnikiem w środku pola i jeśli się z tym nie zgadzasz, to Ci gratuluję.
» 15 lipca 2012, 17:53 #57
daCunha17: slavkoo jakie to ma znaczenie cymbale? Może kibicować i 20 lat, po prostu nikt z nas nie przeżył chwili gdy od United odszedł SAF. A w LFC mieli podobną sytuację więc zamilcz.
» 15 lipca 2012, 18:33 #56
Wade: Kocham te komentarze kiedy jest plota z kimś na prawdę dobrym "co wtedy z Hernandezem/Andersonem/Cleverleyem/xxx?".
Wtedy będzie z nimi to co powinno być już dawno w takim klubie jak United,wieczna ława,albo szukajta nowego klubu.
Myślenie "po co nam ktoś dobry?Mamy przecież swoich cieniasów na tej pozycji" daleko nas nie zaprowadzi.
» 15 lipca 2012, 17:12 #55
Zyvold: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 17:30

Człowieku, United zawsze opierało się na MŁODYCH, i to się sprawdzało, a nie na kupywaniu troche już starszych zawodników. (rocznik 92)
Po co nam w takim razie akademia? Ma ona wykształcić zawodników po to, żeby ławka była cieplejsza?

Poza tym popatrz na Barcelonę - Tello, Pedro, Cuenca, wprowadzają ich do składu i nie mają czego żałować.
» 15 lipca 2012, 17:27 #54
Roo10ney: Chciałbym żebyś w 2004 roku to samo powiedział o Rooneyu, teraz nie odezwałbyś sie więcej na tej stronie.
» 15 lipca 2012, 17:32 #53
Wade: Nasz akademia w najlepszym przypadku wykształca zawodników ze świetnymi predyspozycjami do regularnego ogrzewania ławki.Akademia Barcelony praktycznie co sezon wypuszcza więcej talentów niż nasza łącznie przez ostatnie 10 lat wypuściła.
btw."kupowaniu".

@Roo10ney
Pewnie jesteś wielkim fanem Rooneya jeśli porównujesz jego początki w klubie z "początkami" naszych klubowych słabiaków.
» 15 lipca 2012, 17:47 #52
daCunha17: A Roo w 2004 był już kimś. A nie jakimś 23letnim drewnem uważanym za talent. Chłopak ma rację, po co hodować takie Cleverleye? Co nam to da?
» 15 lipca 2012, 18:34 #51
Zyvold: A może po prostu gówno wiecie, jacy oni są, ci nasi wychowankowie? Tam jest od tego sztab i to oni 100x lepiej wiedzą, jak grają. Dobrze, że to nie wy za to odpowiadacie...
» 15 lipca 2012, 21:55 #50
Wade: Ten sztab na siłę próbuje forsować te pseudotalenty z akademii,ale żaden z nich nie zrobi u nas kariery,bo ta akademia stoi w miejscu od dobrych kilkunastu lat.Jeśli się jej w jakiś sposób nie uzdrowi to na prawdziwe talenty wychowane w United poczekamy następne kilkanaście lat.
» 15 lipca 2012, 22:18 #49
Roo10ney: I co wtedy, Welbeck i Chicharito na ławkę? Bo przecież taka gwiazda jak RVP nie będzie siedzieć na ławce... Wg. mnie niezbyt byłoby to mądre ze strony Fergusona, jeśli dojdzie do tego transferu. Już lepiej jakiegoś obrońcę z potencjałem wziąć.
» 15 lipca 2012, 16:55 #48
United45: jeśli mieałbym wybieraz pomiędzy Eriksenem a Van Persim wybieram .....

Duńczyka ten gracz byłby strzałem w 10 gdybysmy grali taktyką 4-3-3

Na bokach z Kagawą w środku Shcoles i na ataku lewa strona Nani środek Roo i prawa strona Antoś
» 15 lipca 2012, 16:54 #47
mcis: w 4-3-3 trzeba miec bramkostrzelnych skrzydlowych. my mamy skrzydlowych asystentow....
» 15 lipca 2012, 18:22 #46
Cris89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 16:54

@ koniu21

Hahaha w podeszłym wieku. O ile się nie mylę to wystąpił we wszystkich ligowych meczach Arenalu w tym sezonie(lub prawie wszystkich). Ale jesli dla Ciebie 29 lat to podeszły wiek...
» 15 lipca 2012, 16:54 #45
PLDan11: Wolę Eriksena lub Gaitana. Nawet Bainesa, bo mamy ubytki z tyłu :/
» 15 lipca 2012, 16:52 #44
lukep: Byłbym jak najbardziej ZA, ale szanse na taki transfer są raczej niewielkie :/ poczekajmy jak się rozwinie sytuacja ;) Sir Alex już nie raz w historii zaskakiwał transferami :D
» 15 lipca 2012, 16:15 #43
Cris89: Oczywiście, że jestem na tak dla tego pana ale Jego transfer do nas jest NIE-RE-AL-NY. Jeśli odejdzie do jakiegoś angielskiego klubu to tylko do City. Nie mamy argumentów żeby w tym momencie z nimi konkurować o podpis takiego piłkarza. Inne kluby to wiadomo Real,Barca,Milan,Juve ewentualnie PSG. Robin znacznie zwiększyłby nasza siłę ataku ale niestety nie mamy szans na jego pozyskanie. Kto myśli inaczej jest w błędzie.
» 15 lipca 2012, 16:14 #42
koniu21: Przesadzasz troszke, owszem ciężko było by go pozyskać i szanse są, w dzisiejszej piłce nożnej nie ma rzeczy niemożliwych.
» 15 lipca 2012, 16:20 #41
Rarian: W głowie mi się nie mieści jak można być na 'nie'. Gość w gorszym od nas Arsenalu w cuglach wygrywa złotego buta, jest świetny, z Rooneyem stworzyłby jeden z najlepszych ataków w historii klubu, poza tym raczej by był niedrogi bo za rok koniec kontraktu. Uważam, że pójdzie do Juve, ale jeśliby przyszedł do nas to byłbym prze-szczęśliwy.
» 15 lipca 2012, 16:02 #40
koniu21: Mi troche by było szkoda Groszka, Welbecka i Berbatova, bo raczej mało by grałi. Ale cieszył bym sie tez ponieważ byśmy mieli bardzo sily atak.
» 15 lipca 2012, 16:17 #39
maciek300626: A ja uważam ze niepotrzebny jest nam Van Persie jeśli mamy Berbe, Groszka i Dannego ktory dawał sobie rade na EURO :)

GGMU:)
» 15 lipca 2012, 16:37 #38
Martin: @maciek300626 z początku przeczytałem 'jeśli mamy Bebe' :D
» 15 lipca 2012, 17:27 #37
Martin: Idiotyzm. Mam nadzieję, że do transferu nie dojdzie. Jaki jest sens sprowadzania do klubu 29 latka? To nie jest Owen, który godzi się na siedzenie na ławie przez cały sezon, on z pewnością chciałby grać i to w pierwszym składzie. Za kogo? Chcecie Rooneya posadzić? Zablokować rozwój Welbeckowi? Śmieszą mnie żenujące komentarze w stylu 'jestem za', zastanówcie się ludzie, co piszecie.
» 15 lipca 2012, 15:59 #36
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 16:07

Martin co Ty mówisz. Iniesty też byś nie chciał bo ma 29 lat i blokowałby rozwój Cleverleya? Przecież Persil to kapitalny napastnik, z Rooneyem stworzyliby atak marzeń, jeden z najlepszych na świecie i najlepszych w historii klubu, dodatkowo dobrze bije stałe fragmenty gry, jest napastnikiem kompletnym i może grać przez 2-3 lata na takim poziomie. Sadzać go na ławie? Co za bullshit, ten gość w takiej formie jaką prezentował w zeszłym sezonie w każdym klubie świata by się załapał do podstawy. Nie wiem czy nie widziałeś meczów Arsenalu, czy jesteś jakimś hejterem ich piłkarzy, ale porównywanie go do Owena z Newcastle to jak porównywać Vidića do Antona Ferdinanda.

A między nim a Welbeckiem/Chicharito to są lata świetlne, całe piłkarskie galaktyki różnicy.
» 15 lipca 2012, 16:05 #35
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 16:20

Nie jestem hejterem ich zawodników. Szanuję Arsenal tak samo jak Liverpool, bo choć są to nasi rywale, to swoją markę wypracowali grając w piłkę, a nie zatrudniając dobrych wujków jak Chelsea czy City. Wiem też jak klasowym napastnikiem jest RvP, bo oglądałem go na przestrzeni ostatnich lat dziesiątki razy, ale uważam, że Welbeck, który wg mnie jest już teraz świetny, a w przyszłości może być lepszy zarówno od RvP jak i Wazzy, musi grać regularnie. Im więcej spotkań rozegra teraz, tym lepszy będzie później. RvP wg mnie to taka dobra inwestycja na krótko i pewnie nie za tania. Hernandeza też nie powinniśmy skreślać zbyt wcześnie, a zrobilibyśmy to, gdyby stał się teraz napastnikiem nr 4.
» 15 lipca 2012, 16:19 #34
koniu21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2012 16:26

RvP jest juz można powiedzieć w podeszłym wieku, nie może grać wszystkich meczy bo padnie na ziemie i nie wstanie. RvP grałby w pierwszym składzie, a jak by potrzebował odpoczynku lub przeciwnik był nie wymagający to by grał Welbeck i gitara. Tylko wtedy nie wiadomo co z Groszkiem i Berbatowem, Berbe chyba trzeba było by sprzedać a Groszka oddać na jakieś wyporzyczenie bo by tylko grzali ławke nie potrzebnie. Wierze w transfer Robina i jestem na TAAAK bo to na prawde wspaniały napastnik, tak jak kolega wspomniał wczesniej grał by w kazdym składzie na swiecie w podstawowej jedenstace.
» 15 lipca 2012, 16:25 #33
Alaan: Ale mnie śmieszą wypowiedzi osób, które notorycznie powtarzaja, że Persie nie dołączy do United, że nie ma na to szans, że jest nam niepotrzebny itp. Rozumiem, że mamy na tej stronie kilku wielkich znawców i taktyków, oraz bliskich znajomych RvP, skoro podają takie stuprocentowe informacje.

Zacznijmy od początku, bo widzę, że większość z Was nie wie o co chodzi z tym całym niby-transferem. Robin ma podpisany kontrakt z Arsenalem do lata 2013r. Holender oświadczył, że nie predłuży umowy i odejdzie od Kanonierów. Ale dlaczego ma odejść teraz? A dlatego, że po wygaśnięciu kontraktu staje się zawodnikiem, którego można pozyskać za darmo. Co przez to rozumiemy? Że klub z The Emirates może stracić i zawodnika, i dobre 25mln. Żeby do tego nie dopuścić muszą go sprzedać teraz, innej opcji nie ma. Pozyskali już nawet zawodnika, o którym mówią skauci Arsenalu, że ma zastąpić Persiego - Oliviera Girouda.

Teraz rozpoczyna się największa zagadka, gdzie przez następne lata będzie grał RvP. Mówicie o Barcelonie i Realu - wątpie, nikt mu nie doradzi dojścia do tych klubów ze względu na dużą konkurencję. Zostaje Juventus, United, City oraz PSG. Jeżeli chce zarobić na koniec kariery to wybierze kluby oferujące napewno ogromną stawkę, czyli City oraz PSG. Myślę jednak, że Robin chciałby wygrać coś sensownego w swojej klubowej karierze, a jako że nie widziałbym go we Włoszech, mam cień nadziei, że dojdzie do nas. Jak będzie? Zobaczymy.

Piszecie, że nie potrzebny jest nam ten zawodnik, że przecież mamy wielu klasowych napastników. Prawda jest taka, że gdyby Rooney wysiadł to zostajemy na lodzie. Groszek ostatnio nie miał formy, to nie był jego sezon, Welbeck jest dopiero młodym grajkiem, no ale możemy go zaliczyć do potencjalnych napastników, Berbatov nie pogra już całych 90min, Macheda idzie na wypożyczenie. Nie mamy w zespole właśnie takiej osoby jak Persie, osoby do której się poda, a ta z nawet marnej sytuacji zdobędzie bramkę. Zauważcie, że w poprzednim sezonie nasze wyniki były zależne od formy i dyspozycji Rooneya - albo grał dobrze, albo wygrywaliśmy ledwo 1:0. Chętnie widziałbym Robina u nas, a z przodem Rooney - Kagawa - Persie byłbym spokojny o bramki (nie mam na myśli 3 napastników, Kagawa jako AMC).

Jak będzie - zobaczymy, napewno RvP jest klasowym zawodnikiem, którego nam brakuje, a SAF nie jeden raz mówił, że chętnie by go widział u nas w składzie. Pożyjemy zobaczymy co będzie.
» 15 lipca 2012, 15:48 #32
Ericsson17xp: Napisałeś to co ja chciałem napisać,ale mi się nie chciało.

Albo Arsenal sprzeda go za góra 25mln,lub odda go za darmo do innego klubu za rok,kanonierzy są w bardzo trudnej sytuacji bo nie mogą wybrzydzać czy United czy City(czy tam jeszcze jakiś inny klub),bo to nie chodzi o to żeby nie wzmacniać konkurencji tylko o to żeby nie stracić największej gwiazdy za DARMO
» 15 lipca 2012, 15:56 #31
Elrok: Zgadzam się w 100%! Gdybyśmy mieli RvP'ego to podejrzewam, że nie było by meczu bez strzelonej bramki, ponieważ jak już kolega wyżej napisał: On potrafi strzelić z beznadziejnej sytuacji kiedy gra się kompletnie nie układa. Ma 29 lat więc mógłby podpisać 2-3 letni kontrakt, wygrać z nami jakieś Trofea, a potem iść do klubu pokroju Anży Machaczkała i odcinać kupony na emeryturkę. Jednak wydaje mi się, że jest on bardziej ambitnym graczem i będzie chciał grać o "coś" do końca kariery :)

Z drugiej strony ważniejszy jest dla nas pomocnik o którego ostatnio coś ciężko. Mam nadzieje, ze z tych zapowiadanych 2 możliwych transferów na pierwszym miejscu stawiają Eriksen'a/ Moutinho/ Lucasa (w sumie już odrzucili ofertę, ale nigdy nie wiadomo :)), a dopiero potem RvP.

Podsumowując: cieszył bym się jak dziecko z takiego transferu, ale niech najpierw będzie dobrze obsadzona pomoc.

PS. Żaden ze mnie ekspert, tylko zwykły fan :)
» 15 lipca 2012, 16:05 #30
Alaan: @Ericsson17xp, no właśnie większość osób nie ma pojęcia i nie wie o co toczy się gra. Arsenal musi go sprzedać, jeżeli tego nie zrobi straci i potężne pieniądze, i światowej klasy zawodnika.

@Elrok, do ManUtd przystawiani są Moura, Baines, Eriksen i Moutinho. Fakt faktem i tak stawiam, że maksymalnie dwójka z tej czwórki do nas przejdzie, i jest to plan kompletny. Gdyby miał przejść Persie zamiast Eriksena i Bainesa (czy coś w tym stylu) to nie byłbym zawodolony. Tak jednak nie będzie, SAF wyraźnie jest zainteresowany pomocnikami, a ewentualne przyjście RvP byłoby tylko wisienką na torcie.
» 15 lipca 2012, 19:35 #29
Cris89: Po co w ogóle takie bzdurne newsy? Wiadomo, że do nas nie dołączy.
» 15 lipca 2012, 15:41 #28
Sanitarium: news jak każdy inny w okienku transferowym, wolę przeczytać cokolwiek nowego niż przez 3dni nic.
» 15 lipca 2012, 15:48 #27
igor11122: Skad wiesz pajacu?
» 15 lipca 2012, 15:56 #26
ReVo: po co prowokujesz?
nie chcę RvP ;/
» 15 lipca 2012, 16:20 #25
Pomarancz: Zdecydowanie nie.
» 15 lipca 2012, 15:37 #24
Adam1992: Sadze ze nie ma co sie napalac, bedzie jak zawsze jesli chodzi o glosne nazwiska
» 15 lipca 2012, 15:36 #23
bunio3219: Miejmy nadzieję że do nas !
» 15 lipca 2012, 15:29 #22
Elventar: jestem stanowczo na nie mu to nie milan żeby kupował resztki typu rvp,snaijder już wole dawać więcej szans młodym niż robić takiego typu transfery to przecież MU zespół który stawia na młodych tak czy nie?
» 15 lipca 2012, 15:28 #21
00NANI00: Sneijder jest w Interze :)
» 15 lipca 2012, 17:33 #20
Jacques: Jego transfer do MU jest wręcz niemożliwy, ale jeżeli nastałby cud to myślę, że nie potrzebujemy już nikogo poza Bainsem i rządzimy w lidze :)
» 15 lipca 2012, 15:26 #19
CzerwonyD: RVP + Lucas + Baines i nie ma mocnych na nas w LM i PL ;P
» 15 lipca 2012, 15:26 #18
trikos: Z lewej na prawa noge schodzi Roo , prawej na lewa RvP a za nimi szaleje Shinji !! szok !:) mozna pomarzyc heheh
» 15 lipca 2012, 15:23 #17
swistek: Jeśli przejdzie do kogoś słabszego ze względu na kasę (choć oczywiście mówi, że to nie prawda) to stracę cały szacunek do tego gracza.
» 15 lipca 2012, 15:23 #16
Bro: Sory, ale City teraz nie jest słabsze.
» 15 lipca 2012, 15:29 #15
mcis: chcialbym zauwazyc jedna rzecz. RvP to zawodnik tego samego typu co Kaka, w mentalnym sensie oczywiscie. Gdy w Arsenalu liderem byl Fabregas, to RvP niczym szczegolnym sie nie wyroznial, byl bardzo dobrym zawodnikiem, ale to nie bylo to samo co w tym sezonie. gdy odszegl Fabregas i Wenger wskazal wlasnie na Robina jako tego nowego lidera to nastapila eksplozja talentu. co bedzie gdy RvP przejdzie do MU? tu przeciez jest wielu liderow, a najwiekszy z nich to chyba Roo. Robin znow obnizy loty? tak samo bylo z Kaka. w Milanie to byl wieki gosc. w RM zalamka....
» 15 lipca 2012, 15:22 #14
paul1011: Mozesz mieć rację, ale jego transfer jest mi obojętny. Jak przejdzie to fajnie, nie to nie, płakać nie bedę.
» 15 lipca 2012, 15:25 #13
Bro: Zwróćcie uwagę na to, że RVP ma już 29 lat..., ale ze 3 lata jeszcze by pograł na wysokim poziomie.
» 15 lipca 2012, 15:19 #12
mcis: 3 lub nawet 5. ponadto taki starszy zawodnik moze byc tanszy niz jakis perspektywiczny mlody gracz. gdyby tak udalo sie go wyciagnac za 20mln to by mozna bylo zaryzykowac....
» 15 lipca 2012, 15:25 #11
Bro: Wątpię, że za 20 mln go puszczą, ale warto powalczyć o niego, bo napad Roo - RvP byłby najlepszy w PL.
» 15 lipca 2012, 15:28 #10
mcis: podobna sytuacja co z Nasrim. tez mu sie kontrakt konczyl i Arsenal puscil go za 20mln...
» 15 lipca 2012, 15:39 #9
wlodekzlc: Robin + Wayne ? :) Zabójcze. Jeszcze Baines + Moutinho lub Eriksen i nie ma mocnych.
» 15 lipca 2012, 15:14 #8
mariole19: ja jestem za nie będzie blokował miejsce młodym
» 15 lipca 2012, 15:12 #7
Li4kim: Wg. mnie nie ma NAJMNIEJSZYCH szans na jego transfer do United. Kierunek dla RvP to Juve, Real, Barca, ewentualnie PSG.
» 15 lipca 2012, 15:12 #6
swistek: Dokładnie, takie robienie ludzi w balona. :)
» 15 lipca 2012, 15:22 #5
Maksymilianek: Podobno powiedział że nie dołączy do żadnego klubu PL
» 15 lipca 2012, 15:09 #4
Sanitarium: "podobno" preferuje United... a tak na prawdę nie wiadomo jak jest - nic tylko czekać
» 15 lipca 2012, 15:17 #3
pat123e: też jestem za
» 15 lipca 2012, 15:07 #2
devil444445: jestem za
» 15 lipca 2012, 15:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.