Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Moutinho na celowniku United

» 3 lipca 2012, 13:19 - Autor: Szejp - źródło: football411.com
Jeśli wierzyć doniesieniom The Times, Manchester United już niebawem złoży wartą 25 milionów funtów ofertę za Joao Moutinho. Według raportów angielskiego dziennika dokładnie na taką kwotę włodarze FC Porto wycenili swoją gwiazdę.
Moutinho na celowniku United
» 26-letni Moutinho miałby być alternatywą dla Luki Modrica
Monitorujący od dłuższego czasu sytuację 26-latka sir Alex Ferguson jest pod dużym wrażeniem występów Portugalczyka podczas minionych mistrzostw Europy. Broniący na co dzień barw FC Porto Moutinho był jedną z najjaśniejszych postaci w swojej drużynie i jedną skazą na jego grze może być tylko niewykorzystanie rzutu karnego podczas konkursu jedenastek, który stał się udziałem Portugalii i Hiszpanii w meczu półfinałowym.

Jak wynika z raportów dziennika The Times, Manchester United skłonny jest zapłacić na Moutinho 25 milionów funtów, czyli dokładnie tyle, ile za piłkarza życzą sobie Smoki.

26-letni zawodnik miałby być alternatywą dla Luki Modrica, który jak wiele wskazuje nie wybierze tego lata Manchesteru United. Sir Alex Ferguson pragnie bowiem wzmocnić kulejącą w ostatnich latach drugą linię Czerwonych Diabłów i uważany za bardzo wszechstronnego gracza Moutinho miałby być trzecim, po Kagawie i Powellu, zakupem Szkota.


TAGI


« Poprzedni news
United - wielcy w Japonii
Następny news »
De Gea w kadrze na igrzyska olimpijskie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (75)


leiva1876: No Mouthinho by się przydał. Na Euro grał bardzo przyzwoicie sądzę że odświeżył by środek drugiej linii. I jeszcze kilku klasowych piłkarzy np.
Hummels
Tiote
Llorente
M'Villa
» 5 lipca 2012, 13:25 #73
fuuf: Bardzo przydałby nam się ten gracz. Widziałem kilka jego meczów w porto, i radził sobie bardzo nieźle. Tak samo na Euro, z Duńczykami, czy Holendrami (nie pamiętam dokładnie) był jednym z kluczowych postaci meczu. Większość wolałaby pewnie Modricia, ale ten też jest bardzo dobrą opcją.
» 5 lipca 2012, 01:22 #72
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2012 23:59

Wolał bym Modrica, bo jest ograny w Premier League i jest jednym z najlepszych środkowych pomocników na świecie. Ale niestety ta chora cena, 40 mln, wiec modric odpada.

Moutinho też jest dobrym rozwiązaniem, na nasz brak środka pola. Gracz mógłby ładne parę lat pograć na OLD. Sprawdził się na euro to u nas też raczej by się sprawdził. Jeśli jego transfer dojdzie do skutku to mamy już prawie skład gotowy na następny sezon i odzyskanie mistrzostwa. Klub planuje jeszcze zakup baines'a, ale według mnie wydanie 20 mln to za dużo na niego, wzłaszcza, że już taki młody nie jest.
Bardzo żałuje, że nie wygraliśmy pojedynku o Albe. Wiadome było, że jego marzeniem było grać w barcelonie i nie było raczej szans na ten trasfer, ale to co Alba pokazywał na Euro to coś pięknego, był wart każdych pieniędzy.
» 4 lipca 2012, 23:57 #71
Dragorwyin: Udane EURO, czemu nie kupić takiego kreatywnego pomocnika. Bardzo mi się podoba z Marchisio. :)
» 4 lipca 2012, 22:47 #70
bartekMCU: Gdy dowiedzialm sie ze Modricia nie da rady sciagnac to wlaśnie pomyslalem o nim...
» 4 lipca 2012, 20:46 #69
MANUGLORy: no fajnie by było gdyby przeszedł
» 4 lipca 2012, 16:55 #68
MANUGLORy: ktoś napisał że ma AŻ 26 lat a ja sądze że to nie tak dużo patrząc na scholsa czy gigsa
» 4 lipca 2012, 16:54 #67
vip14: Moutinho jest warty tej ceny. Piłkarz młody, bardzo dobry i wie na czym polega "kopanie piłki" :)
» 4 lipca 2012, 12:20 #66
FiFlaK: Jao Moutinho, to jeden z moich ulubionych środkowych pomocników. Byłbym zachwycony móc oglądać go w barwach United.
Wymiana na linii Anderson-Moutinho ?
» 4 lipca 2012, 11:55 #65
spOntan: Moutinho woli grac u boku AVB w Tottenhamie, także nie napalał bym się na jego transfer. Jest Kagawa który gra jako ofensywny pomocnik, a pewnie Ferguson będzie chciał go trochę bardziej do środka przesunąć, więc jeden wyklucza drugiego. Bardziej spodziewał bym się Dembele, który jest takim box-to-box'em i do tego jest wysoki, co z niskim wzrostem Kagawy uzupełniało by się.
» 4 lipca 2012, 11:32 #64
bambosz15: zawsze chciałem go zobaczyć na Old Trafford , uważam że sprawdził by się w naszej drużynie :)
» 4 lipca 2012, 11:20 #63
Lonquasto: Już się wystraszyłem, że to koniec z transferami w tym okienku. Chciałbym go zobaczyć na OT. Na Euro obok Ronaldo i Naniego był najlepszym zawodnikiem w Portugalii.
» 4 lipca 2012, 11:12 #62
oldtrafford: Na tą wiadomość czekałem.Nie udało się ze Sneijderem , a z Modriciem także będzie lipa może właśnie Moutinho to zawodnik, którego potrzebuje Manchester United.Trzymam kciuki za ten transfer.
» 4 lipca 2012, 09:38 #61
Klimaa: Raczej kolejna plotka ale..Ferguson zapowiada jeszcze jakieś transfery. Kagawa zakupiony, jednak Scholes odejdzie po sezonie na emeryturę więc i dla Moutinho i Kagawy znalazłoby się miejsce w składzie. Środek pola nadal potrzebuje transferów.
» 3 lipca 2012, 23:53 #60
zico32: Dobry zawodnik, ale wolałbym Sneijdera ale to chyba niemożliwe... jak nie Moutinho to może M'Villa lub Miguel Veloso...
» 3 lipca 2012, 22:21 #59
kosciak: Kagawa już jest kupiony do środka więc to tylko plotka, i w sumie dobrze, drużyny nie buduje się samymi transferami :) brało SAF za to kocham też ten klub, piłkarze to nie towar na półce w tesco
» 3 lipca 2012, 21:59 #58
mcis: tylko sie Panie i Panowie na mnie nie rzucajcie, ale MUSZE TO NAPISAC:

to mi wyglada na zmine taktyki gry. mozliwe, ze SAF przymierza sie do dosc specyficznej taktyki, czyli: 3 srodkowych obroncow, 2 cofnietych skrzydlowych, 2 srodkowych pomocnikow, 1 ofensywny pomocnik i 2 napastnikow. taka choinka. kluczowe jest tam usuniecie 2 klasycznych skrzydlowych i pozostawieniu 2 wysunietych bocznych obroncow, ktorzy mieliby mniej zadan defensywnych niz klasyczni boczni obroncy, ale mogliby do woli realizowac sie w ataku. nasz sklad moglby wygladac nastepujacao:

DG-Vidic,Evans,Jones-Evra,Rafael-Carrick,Moutinho-Kagwa-Roo,Welbeck

no moze za Rafaela moglby byc Antonio, pokazal, ze jest dobry zarowno w ataku jak i obronie.

WIEM, ze to tylko moja wesola tworczosc i jest dosc malo prawdopodobne, ze sie sprawdzi, ale jakby co to chcialbym byc pierwszym, ktory o tym wspomni. Jakby co to pamietajcie o mnie. Pozdrawiam
» 3 lipca 2012, 21:13 #57
Tristan: hehe :) Prędzej widzę ustawienie 4-2-3-1 : 4 obrońców, 2 środkowych pomocników - jeden rozgrywający i jeden destrukcyjny, dalej 2 skrzydłowi i jeden ofensywny i na szpicy jeden napastnik :) Ale to oczywisćie tylko wtedy jeśli by przyszedł Moutinho i wizją Safa by była gra zarówno nim jak i Kagawą :)
» 4 lipca 2012, 18:21 #56
Filip99: Bardzo dobrze prezentuje sie w Portugalskiej akstraklasie ale czy ja wiem czy dał by rade w Premier Leuge gdzie obroncy są czasami tak agresywni jak Pepe ;D
» 3 lipca 2012, 21:03 #55
salon1994: Do ManUtdever : Człowieku jakie ty masz pojęcie o piłce oczywiście bez obrazy . hugo Almeida ? , Helder Postiga ?, kim oni są ?? co to jest mi powiedz ??.. Almeida to duzo rzeczy by sie jeszcze uczył od naszego słabego juz berbatova !. Zastanowiłeś sie co piszesz ??. Moutinho w porto robi taką samą furore jak na tym euro . A Tam Almeidy , Naniego , Postigy i Ronaldo nie ma . Więc nie pisz głupio ze nie da rady , nie przesadzaj . MU !
» 3 lipca 2012, 20:19 #54
kalafior: Na Euro niszczył obronę przeciwnika jednym prostopadłym podaniem, może ktoś powiedzieć czy w lidze daje radę równie dobrze?
» 3 lipca 2012, 19:40 #53
ManUtdever: Na Euro grał bardzo dobrze świetnie uruchamiając prostopadłymi podaniami Ronaldo, Naniego, Postige i Almeide a my kogoś takiego nie mamy jakbyście nie zauważyli.
» 3 lipca 2012, 19:16 #52
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2012 19:00

To nie jest rozgrywajacy. Umie podac dobrze pilke, powalczyc w srodku pola, swietny technicznie, ale to nie jest czlowiek ktory dyktuje tempo swojej druzyny i rozdziela kazda pile. To pracus, ktos kto wiele dalby druzynie ale nie wezmie na siebie odpowiedzialnosci za gre. Inny typ zawodnika niz taki ktorego potrzebujemy. Ale jesli Modric nie przyjdzie to Moutinho zostaje jedna z atrakcyjniejszych opcji.

Moutinho (albo De Rossi, lub Marchisio) + Modrić byloby moim marzeniem, szkoda ze raczej sie nie spelni.
» 3 lipca 2012, 18:59 #51
CDA: Osobiście to moim marzeniem jest sprowadzenie na Old Trafford Marko Fabiana, M'Vili, Hummelsa, Cabaya, Tiote, Moutinho i Abate ,ale każdy przecież wie że to niemożliwe.
» 3 lipca 2012, 18:52 #50
nice1bruva: weżcie nie wyjeżdzajcie z takimi opcjami jak lewandowski czy abate??:) co abate? ziomek jest grubym fanem milanu i nawet on dissuje abate
» 3 lipca 2012, 21:15 #49
kruk581: JEST! CZEKALEM NA TA WIADOMOSC! jestem za.
» 3 lipca 2012, 18:20 #48
joker20: 25mln za czlowieka ktory jest mozgiem portugali i porto a nic nie pokazuje .... mowimy mu dziekuje
» 3 lipca 2012, 17:59 #47
iceblast007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2012 18:10

coś z tobą nie tak?
Piłkarze na takiej pozycji mają to do siebie że ich gra jest najmniej doceniana/widoczna... a to oni rozgrywają piłe do tych skrzydłowych którzy efektownie mijają rywali i zaliczają asysty po świetnym dograniu do sępa pola karnego który mniej robi niż ten "nic nie pokazujący mózg"... każdy ekspert potem lepiej oceni takiego Moutinho niż jakiegoś super napastnika ktory raz dostawił nowe.
» 3 lipca 2012, 18:09 #46
iceblast007: A ja trochę wątpie bo dopiero w zeszłym roku przeszedł do Porto... i w sumie to nie był jego najlepszy sezon. No ale jak wszyscy go tak chcą przez pryzmat euro :)
Trochę się obawiam ale też jestem za tylko ze teraz środkowych pomocników to mamy trochę. Jestem ciekawy czy to będzie typowy srodkowy jak Scholes czy bardziej ofensywny jak Kagawa.
Ktoś poleci na pewno... szkoda mi trochę Andersona ale to chyba na niego padnie ;/
» 3 lipca 2012, 17:54 #45
sordylek1911: Ok Trzeba kupić Moutinho,Veloso,Ganso w środku pola.Zabrać dodatkowy kredyt na Eriksena,Gaitana,Alcantare i wyciągnąć ostatnie pieniądze od glazerów i kupić Rodriqueza,Nasriego i Willemsa! Ostatni ruch to zrobić porządki w United czyli:
David de Gea(ma zostać),Evra(ma zostać),Jones(ma zostać),Rio(ma zostać),Evans(ma zostać),Anderson(jest młody trzeba mu dać ostatnią szansę ma zostać),Berba(musi odejść za chociaż 12milionów),Rooney(ma zostać),Gigss(ma zostać)Cris(ma zostać),Park(ma zostać),Hernandez(ma zostać),Vidic(ma zostać),Carrick(jest stary chyba najlepiej by było gdyby odszedł i ustąpił miejsce młodszemu zawodnikowi),Nani(musimy koniecznie zaoferować Luisowi nowy kontrakt),Young(ma zostać),Danny(ma zostać),Bracia da silva(mają zostać tylko Fabio na wypożyczenie),Shoolse(ma zostać),Cleverly (ma zostać),Flether(ostatnio mało przydatny powinien odejść),Valencia(ma zostać),Anders(ma zostać),Reece Brown(albo na wypożyczenie albo powoli dawać mu szanse gry w pierwszej drużynie),Vermijl(albo na wypożyczenie albo powoli dawać mu szanse gry w pierwszej drużynie)
» 3 lipca 2012, 16:29 #44
Maaattttt: Łatwiej było napisać kto nie "ma zostać", bo w Twoim poście trochę ciężko się połapać. Na tyle transferów może pozwolić sobie rywal zza miedzy, niektórzy powinni przestać bujać w obłokach i rzucać kilkanaście nazwisk, kogo to "koniecznie trzeba ściągnąć". Zrobiliśmy dwa dobre transfery, może przyjdzie Moutinho i Baines, uważam, że byłoby całkiem nieźle. Nasri to pajac, za żadne skarby bym go nie chciał mimo pewnej klasy piłkarskiej, którą prezentuje. Carrick jest stary? Po świetnym sezonie piszesz, że on jest stary i powinien odejść - ważny gracz pierwszego zespołu?
» 3 lipca 2012, 16:43 #43
Maaattttt: A "ostatnio mało przydatny" Fletcher mnie rozwalił.
» 3 lipca 2012, 16:55 #42
bzowy21: Wolę go 100 razy bardziej od Modricia.
» 3 lipca 2012, 16:24 #41
wodar14: Super koles brac go!!
» 3 lipca 2012, 16:04 #40
SapphirUnited: Dobre polaczenie z Nanim, chcialbym wkoncu ujzec kogos 2x na boisku procz anglikow. Za 25 brac i dokladnie, nie ogladac sie! Gral swietnie podczas Euro.
» 3 lipca 2012, 15:58 #39
xyz: na Euro bardzo wielkie wrażenie zrobiła na mnie pomoc Portugalczyków, o ile byłem świadomy klasy Meirelesa o tyle bardzo pozytywnie zaskoczyli mnie Moutinho i Veloso. Nie pogniewał bym się gdybyśmy zobaczyli ten duet na OT. Wydaje Mi się że szczególnie łatwo i za niewielkie pieniądze było by zakontraktować Veloso który gra w pogrążonej w chaosie Genoi.
» 3 lipca 2012, 15:48 #38
kosciak: Ich to trzeba było brać 4-5 lat temu, Veloso już wtedy grał zajebiście,w LM mnie zaskoczył, ale czemu nei teraz. Byle by nie zadużo tych południowców
» 3 lipca 2012, 21:57 #37
Kamixxx: brać go i sie na nic nie oglądac !! :)
» 3 lipca 2012, 15:19 #36
Kris91: Jaaaa w końcu!! Mam nadzieję że to prawda!! Latami pisze żeby go ściągnęli...
» 3 lipca 2012, 15:18 #35
chewbacca: znowu się zaczyna... który to już w ostatnim czasie? ehhh
» 3 lipca 2012, 15:11 #34
wlodekzlc: No to aby jak najszybciej, bo zawsze kogo chcemy to nam podkradną.
» 3 lipca 2012, 15:06 #33
sadoszek123: to będzie dobry ruch ;)
» 3 lipca 2012, 14:36 #32
orchi650: W Managerze 12 za 16 Milionów do mnie przyszedł :)
Może do tych 22 się urwie
» 3 lipca 2012, 14:32 #31
Iverson7: Już kiedy grał w Sportingu to bardzo podobała mi się jego gra,zresztą tak jak Veloso.Szkoda,żę Miguel obniżył nieco loty i wylądował w Genoi(chociaż na Euro pokazał,żę stać go na zdecydowanie mocniejszy klub),ale Joao to świetny piłkarz i wolałbym żeby to on do nas trafił niż Modric.Może nie jest tak dobry w przytrzymaniu piłki w środku boiska,ale za to zdecydowanie wykazuje się większą kreatywnością i stwarza partnerom więcej okazji na gole od Luki,a my chyba właśnie tego bardziej potrzebujemy.
W sumie od Moutinho to wolałbym tylko Sneijdera,który ma chyba wszystkie dobre cechy Modrica i Moutinho razem wziętych,ale Motinho to dlamnie zdecydowany numer 2 z którego byłbym bardzo zadowolony.
» 3 lipca 2012, 14:19 #30
wiruch: zgadzam się powinniśmy jak najszybciej sfinalizować ten transfer i nie czekać aż inne kluby stwierdzą że może też złożą ofertę...
» 3 lipca 2012, 14:24 #29
kckMU: Przecież to jest geniusz, tylko mniej znany niż Luka w Anglii, no bo po prostu tu nie gra. Jego kariera rozwija się kapitalnie. Młodość w Sportingu, teraz wraz z nabraniem wysokiej klasy przeniósł się do Potro.
» 3 lipca 2012, 14:17 #28
Maro107: Sporting to w ogóle kopalnia talentów. Nie wiem jak oni to robią, ale zawodnicy, którzy się rozwiną idą niemal od razu do najlepszych klubów świata i są tam czołowymi zawodnikami. Cristiano oraz Nani pokazali, że wbrew pozorom, do ostrego futbolu angielskiego pasuje bajeczna technika Portugalczyków, a ostra walka na angielskich boiskach to tylko kwestia przyzwyczajenia, z którą radzą sobie doskonale :)
» 3 lipca 2012, 14:21 #27
Martin: Zgadzam się, co do Sportingu. Tak jest już od kilku lat :) Myślę, że pod tym względem Porto i Benfica mogą się schować.
» 3 lipca 2012, 15:09 #26
Jerome: może głupie pytanie ale on grał z nr 21 na Euro?
gracza z nr 21 zapamiętałem z ponad przeciętnej walczności więc jeśli to ten, to jestem jak najbardziej za ;D
» 3 lipca 2012, 14:12 #25
Maro107: Fakt, 21 przykuwał sporą uwagę, natomiast Moutinho występował z numerem 8.
» 3 lipca 2012, 14:17 #24
GBest93: 21 miał Pereira?
» 3 lipca 2012, 14:25 #23
Maro107: Tak, Joao Pereira - obrońca :)
» 3 lipca 2012, 15:46 #22
Jerome: dzięki za odp
w sumie tylko nr 4 nie chciałem.. grał piach i do tego karny z tego co pamiętam :/
» 3 lipca 2012, 21:59 #21
Draciel: Miejmy nadzieję, że to prawda! Świetne EURO w wykonaniu tego grajka!
» 3 lipca 2012, 14:05 #20
cvx: Sporo kosztuje, ale to byłby fajny transfer. Porównywalny do Modrica. Wprowadziłby wreszcie trochę finezji w środku pola.

Zawodnik tego pokroju na środek i lewy obrońca (następca Evry) + Kagawa i myślę że MU spokojnie wróci do europejskiej czołówki w przyszłym sezonie :) .

Napastnik nie jest szczególnie potrzebny, Rooney i Welbeck + ofensywny Kagawa wystarczą.

Nie mówiąc już o tym, że przyszłość maluje się różowo -> De Gea, Jones, Smalling i Welbeck będą miażdżyć.
» 3 lipca 2012, 14:05 #19
ferdek: Taki zawodnik jest nam potrzebny bardzo wytrzymały i dobry technicznie może poskładałby środek pola mam nadzieje że go kupią.
» 3 lipca 2012, 13:57 #18
mrbartek: Genialnie!
» 3 lipca 2012, 13:45 #17
Castway: fc porto ma mnóstwo świetnych zawodników, szkoda trochę bo sidła na nich rozkładają największe kluby europy :x z jednej strony mogą się konkretnie wzbogacić a z drugiej stracą boiskowe argumenty.
» 3 lipca 2012, 13:44 #16
Iverson7: Porto nic nie straci z boiskowych argumentów :).
To jest najlepiej zarządzany klub na świecie,co roku sprzedają najlepszych zawodników za olbrzymie pieniądze,a w następnym sezonie okazuje się,że mają kogoś jeszcze lepszego.
Sprzedawali już takich zawodników jak chociażby Lisandro Lopez,Quaresma,Falcao,Bruno Alves,Raul Meireles,Deco,Ricardo Carvalho,Pepe(ogólnie to czytałem gdzieś,że od bodaj 2004 roku na samych środkowych obrońcach zarobili około 100 mln euro) i jeszcze kilka innych gwiazd,a cały czas mają pełno zawodników o których biją się największe kluby Europy.
» 3 lipca 2012, 14:31 #15
Gumowy: No chciałbym zobaczyć go w naszych barwach ;)
» 3 lipca 2012, 13:42 #14
sisinho: Wszystko zależy od transferu Modricia. Jeśli ruszy się z Tottenhamu do Realu , to Koguty będą pierwsi do transferu Joao ze względu na nowego trenera który chętnie by go widział w zespole. U nas jest on opcją awaryjną i raczej nie ma pewnego miejsca w składzie w porównaniu do Kogutów , nie mniej cieszyłbym się gdyby to była prawda.
» 3 lipca 2012, 13:32 #13
cvx: Niestety, ale każdy dobry rozgrywający będzie miał miejsce w MU. Scholes wbrew pozorom nie jest niezniszczalny, Carrick to defensywny, a reszta to średniaki.
» 3 lipca 2012, 13:53 #12
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2012 13:58

z tymi 'średnikami' to się trochę zapędziłeś, bo jest jeszcze - i mam nadzieję, że będzie jeszcze kilka lat - Darren Fletcher, a do składu zostali dokooptowani Kagawa i Powell. Oglądając wszystkie mecze Portugalii na Euro, muszę powiedzieć, że gość zrobił na mnie większe wrażenie niż Nani czy Cr7. Kapitalny piłkarz, i gdyby SAF się zdecydował na 4-2-3-1 (swoją drogą - wszyscy wzięli już to za pewnik), to druga linia złożona z niego, Kagawy i Carricka wyglądałaby niesamowicie.
» 3 lipca 2012, 13:55 #11
cvx: Kagawy nie wliczałem, nowy transfer :)
A Fletcher jest niepewny i to bardziej typ solidnego twardego zawodnika. Potrzebny jest ktoś kreatywny, nieszablonowy.

Ciekawe jakie ustawienie wybierze SAF. Kagawa pasowałby bardziej na AMF, ale też Rooney dobrze się tam czuje
» 3 lipca 2012, 14:11 #10
MUniek1878: Oglądałem jeden mecz lub dwa na euro i Moutinho wyróżniał się z piłkarzy Portugalii. Jego ambicje są pewnie większe niż gra w Porto. Sądzę gdyby już ta plotka była prawdą to Nani pomógł by swojemu rodakowi w podjęciu decyzji i aklimatyzacji w nowym otoczeniu. ;)
» 3 lipca 2012, 13:29 #9
Fabio: Pewnie to plota ,chodź jakby się to okazało prawdą i Portugalczyk zawitałby na OT ,to bym był bardzo rad
» 3 lipca 2012, 13:29 #8
Rasiak: choć*
» 3 lipca 2012, 13:42 #7
Fabio: Dzięki;) za wyłapanie błędy i poprawienie Mnie
» 5 lipca 2012, 11:32 #6
Deluxe: Ooo, dobry pomysł, jestem jak najbardziej za ;)
» 3 lipca 2012, 13:28 #5
dr96chicharito: Bardzo chciałbym żeby to była prawda. :P
» 3 lipca 2012, 13:27 #4
Mariiusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2012 13:27

Niezły pomysł, lecz pewnie plotka, warto było by spróbować podpisać kontrakt z Kalou który odszedł z Chelsea, wartościowy rezerwowy napastnik;)
» 3 lipca 2012, 13:27 #3
PastaDoCiasta: To on ma aż 26 lat?
» 3 lipca 2012, 13:21 #2
Danny19: rok młodszy od tego waszego wymarzonego Modicia, które npewno nie chciałbym na OT, za to Portugalczyka z wielką chęcią.
Modric 37mln
Motinho 25mln :)
» 3 lipca 2012, 13:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.