Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Modrić za 25 milionów na Old Trafford?

» 8 czerwca 2012, 09:38 - Autor: Czarny171 - źródło: The Sun
Według najnowszych doniesień The Sun menedżer Manchesteru United sir Alex Ferguson zaoferował Tottenhamowi Hotspur 25 milionów funtów za ich rozgrywającego Lukę Modricia.
Modrić za 25 milionów na Old Trafford?
» Już niebawem Chorwat może zostać Czerwonym Diabłem
Cena ta jednak może wzrosnąć do 30 milionów w zależności od sukcesów jakie Chorwat osiągnie na Old Trafford. Pomocnik Kogutów miałby związać się z United 4-letnim kontraktem, na mocy którego zarabiałby 125 tysięcy funtów tygodniowo.

Modrić już w zeszłym roku wyrażał chęć odejścia z londyńskiego klubu. Teraz, gdy Tottenham nie zakwalifikował się do Ligi Mistrzów, a inny klub ze stolicy Anglii - Chelsea pozyskała Edena Hazarda transfer Chorwata na Old Trafford wydaje się bardzo prawdopodobny.


TAGI


« Poprzedni news
Anton: Życie toczy się dalej
Następny news »
Jim Ryan odchodzi na emeryturę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (156)


pito99: The Sun informuje
Sir Alex Ferguson od dawna był zainteresowany sprowadzeniem 26-latka i wszystko wskazuje na to, że tym razem się udało. Do Tottenhamu powędruje w zamian 25 mln funtów, a jeśli Chorwat wystąpi w ustalonej liczbie meczów, wtedy klub z White Hart Lane może się wzbogacić nawet o 30 mln.
» 10 czerwca 2012, 13:57 #151
ForeverMU: Jestem przeciwny temu transferowi. Mimo, iż uważam Modricia za znakomitego piłkarza, który za pewne wpasowałby się w sty gry Manchesteru, to jednak moim zdaniem po zakupie kagawy i powella a także dobrej dyspozycji scholesa i carricka oraz powrotach utalentowanego cleverleya i nigdy nieodpuszczającego fletchera, środek pola mamy już obstawiony. Co więcej Modrić jest już w sile wieku. Przestał się rozwijać i nie wiadomo na jak długo utrzyma znakomitą formę. Co więcej taka duża liczba środkowych pomocników w składzie przeszkodziłaby w rozwoju powellowi i cleverleyowi którzy mają warunki, by w niedługim czasie stanowić o sile klubu z manchesteru. Dodam jeszcze na koniec, że United nie są i nigdy nie byli klubem ściągającym gwiazdy i niewątpliwie ten transfer by temu zaprzeczył. Już nie raz potrafiliśmy sobie sami stworzyć doskonałych zawodników i takie rozwiązanie preferowałbym i w tym przypadku.
» 9 czerwca 2012, 13:55 #150
cvx: Jeden Kagawa nie obstawi środka, a reszta pomocników już pokazała, że mogą, co najwyżej asystować komuś wybitnemu, bo sami nic nie znaczą. Carrick nie jest rozgrywającym, to defensywny pomocnik, a Scholes jest stary. Pozostali są przeciętni. Potrzebny jest jeszcze jeden bardzo dobry rozgrywający, a Modrić to dobra opcja, jest doświadczony, a 27 lat to doskonały wiek dla cmf.

Berbatov, Ferdinand, Rooney - gwiazdy które przyszły do United za grubą kasę, tylko kilka przykładów
» 9 czerwca 2012, 14:04 #149
wrobel1992: ForeverMU z tego co pamiętam transfer tego Powella nie doszedł do skutku. Cleverley wcale nie musi być taką wielką gwiazdą, bo ma 23 lata, a nic specjalnego jeszcze nie pokazał. Scholes nie będzie grał każdego meczu, a Fletch i Carrick to defensywni pomocnicy. Także taki transfer byłby jak najbardziej wskazany wg mnie.
» 9 czerwca 2012, 15:39 #148
allesebek1: Ja sądzę że warto poczekać i dowiedzieć się z oficjalnej strony a nie z gazety ale coś prawdy w tym musi być . Mogło też dojść do nieoficjalnego porozumienia bo jest Euro i wartość Modricia może znow skoczyć do góry a do tego kończy mu się kontrakt więc po co robić znów zamieszanie i dodawać kolejnych chętnych na transfer. A Ferguson napewno by chciał Modricia ale jeśli zawołają za dużo to nie zapłaci za niego i sprawa ucichnie i znów będzie że The Sun ściemniał
» 9 czerwca 2012, 10:26 #147
CRX2: Alan Dzagoev - tyle w tym temacie.
» 8 czerwca 2012, 22:22 #146
levybike: Już oficjalnie w United.
» 8 czerwca 2012, 22:48 #145
plunko: Kto oficjalnie? Dzagoev?
» 9 czerwca 2012, 08:35 #144
Crisyne1: bo co bo strzelil dwie bramki ? prosze cie
» 9 czerwca 2012, 13:22 #143
ForeverMU: Co ja tu za herezje słyszę?!
» 9 czerwca 2012, 13:58 #142
kocio10: Adamiakowa oficjalnie w United
» 10 czerwca 2012, 12:19 #141
pucek1257: The Sun jest trafne w swoich "plotkach" dotyczących transferów także ja jestem spokojny
» 8 czerwca 2012, 20:17 #140
lukaszek9000: Wg mnie najlepiej by było tak:
De Gea; rafael, Vidić, Rio, Evra; Yaung, Modrić, Fletcher, Valencia, Kagawa: Rooney

Zmiany:
- Rooney - Welbeck
- Valencia - Yaung - Nani
- Fletcher - Carrick - Scholes
» 8 czerwca 2012, 17:48 #139
Kamixxx: Yaung ? - jest ktos taki u nas ?!

i jezeli dojdzie Modric to bedziem grac : 4-2-3-1 :)
» 10 czerwca 2012, 11:19 #138
rogal445: Ja już wam powiem że to plota jako kibic Chelsea Totenham napewno by nie puścił Modricia za 25 baniek 30-35 to minimum jak my rok temu dawaliśmy 40 to by pewnie ich nie satysfakcjonowało teraz ..... poza tym podaje to jakaś głupia gazeta
» 8 czerwca 2012, 17:44 #137
jakubinio: tak patrze na źródło i modle się żeby to tym razem nie była jakaś plotka...

modrić na środek to to, czego nam teraz trzeba...
» 8 czerwca 2012, 17:15 #136
zico32: Jeśli to prawda to będzie wielkie wzmocnienie i odgryziemy się Chelsea... na środek pomocy chciałem Modricia lub Sneijdera, może holender jest trochę lepszym piłkarzem, ale Modrić gra już w Anglii kilka sezonów i nie zawodzi...
» 8 czerwca 2012, 15:16 #135
Swinkapeppa: przepraszam za błędy, DLATEGO oczywiście razem. I Modrić to moim zdaniem znak od Fergusona że w przyszłym sezonie gramy 4-2-3-1: De Gea; Rafael, Vidić, Evans/Ferdinand/Evra; Carrick, Modrić; Valencia, Kagawa;Nani; Roo
» 8 czerwca 2012, 14:41 #134
Swinkapeppa: No i co z tego że ma 27 lat(9 września kończy 27 lat). Ronaldo też ma 27 lat i nie chciałbyś go w United tylko dla tego że ma 27 lat?? Właśnie w tym wieku i wyżej jest najlepszy okres w karierze. KAGAWA + MODRIĆ + CARRICK/FLETCHER= LM
» 8 czerwca 2012, 14:37 #133
MUforever1987: Maciuś z Klanu + Ty = Dwie równie 'tęgie' głowy :D

Sorry koleś, ale pojęcia o taktyce nie masz, skoro ustawiasz 4 środkowych jako pomoc.
» 9 czerwca 2012, 20:33 #132
bartas930811: I po co się wymądrzasz i obrażasz? Po pierwsze to nie ustawia 4 środkowych jako pomoc tylko trzech Carrick/Fletcher czyli jeden z nich.
De Gea
Rafael Vidic Rio Evra
Valencia Modrić Carrick(albo Fletcher) Nani
Kagawa
Rooney

Kagawa to nie typowy środkowy pomocnik tylko mocno ofensywny pomocnik grając tuż za napastnikiem.
» 9 czerwca 2012, 22:59 #131
MUforever1987: Tak ? Naprawdę ?
- Odmieniłeś moje życie ! :P

A tak na serio, to porównanie usera Swinkapeppa do Maciusia z Klanu, może być ewentualnie obraźliwe, tylko dla tego drugiego :)

Janusz Gol Allez Allez !!
» 9 czerwca 2012, 23:40 #130
Domestos: ja bym tak bardzo to go nie chce, bo on już ma 27 lat, ale za 20 mln
» 8 czerwca 2012, 14:34 #129
aris019: idz do lazienki i powieś sie na muszli,tam gdzie twoje miejsce!
» 9 czerwca 2012, 13:02 #128
Crisyne1: JUŻ ??!! człowieku, chociażby taki Xavi ma już 32 lata , taki wiek jest anjlepszy dla pomocnika
» 9 czerwca 2012, 13:23 #127
vip14: Luka Modrić jest warty tej ceny choćby nie wiem co! Bardzo chciałbym zobaczyć go w drużynie z Czerwonych Diabłów.
» 8 czerwca 2012, 14:16 #126
Roszko: nie ma co się sugerować The Sunem...
» 8 czerwca 2012, 14:10 #125
Diablista16: Podobno Tottenham i Utd doszły do porozumienia.
A Modrić będzie piłkarzem United po zakończeniu ojro.
» 8 czerwca 2012, 14:16 #124
MUforever1987: Znowu te dyrdymały ! Był Sneijder, potem Hazard teraz Modric - żałosne brednie zmyślone przez matołów... Tottenham to klub o podobnej klasie do United a transfer Modrica do MU jest równie prawdopodobny jak Rooneya do Spurs. Kto jeszcze łyka takie ściemy !?
» 8 czerwca 2012, 13:21 #123
mikifiki: Ludzie pragną sensacji, dlatego takie rzeczy wypisują, a ludzie to łykają jak zupę podczas obiadu.
» 8 czerwca 2012, 13:23 #122
hitman90: Tottenham to poziom United?:) Dobre. Tottenhan to klasa niżej od MU, co pokazał ostatni sezon i wiele poprzednich. To nie jest klub nawet na TOP 3 EPL. Bardzo lubię Koguty, ale przesadziłeś. Co do Modricia - Tottenham znowu nie zagra w LM, nie widać na horyzoncie żadnych poważnych wzmocnień a Chorwat był już bliski odejścia rok temu. Myślę, że Modrić w MU to całkiem prawdopodobna opcja.
» 8 czerwca 2012, 14:08 #121
Hadectaz: Właśnie Tottenham nie zagra w lidze mistrzów, a Modrić ma już 27 lat, więc nie ma czasu aby kolejny rok czekać, on chce wygrywać.
» 8 czerwca 2012, 15:30 #120
MUforever1987: No dobra United minimalnie lepsze od Spurs i co z tego ? Adebayor czy Van Der Vart jakoś się tam znaleźli a Bale odchodzi od 4 lat... Spurs ma dobrą pakę i nei odda Modrica za jakieś 25 mln, chyba że do City (oni chyba mają lepszych negocjatorów)
» 8 czerwca 2012, 16:52 #119
hitman90: Nie wiem, na jakiej podstawie sądzisz, że są 'minimalnie' lepsi. MU to najwyższa półka futbolowa, Spurs mogą sobie o niej co najwyżej pomarzyć. Epizodyczne występy w LM, brak sukcesów w LE.
Co do Adebayora, to jest tylko na wypożyczeniu w Tottenhamie. Bardzo mało prawdopodobne jest, żeby zaproponowali mu kontrakt, bo po prostu nie stać ich na jego tygodniówkę..:) Modrić odejdzie na pewno odejdzie z Tottenhamu jak wpłynie dobra oferta. A Bale..? Myślę, że trochę się nim ludzie zachłysnęli po tych występach przeciwko klubom z Mediolanu, bo jakoś w tym sezonie nie straszył tak bardzo (a Fabregas też tyle czasu odchodził z Arsenalu xD)!
» 8 czerwca 2012, 20:52 #118
MUforever1987: Fabregas jest niczym dama lekkich obyczajów, uważam że za to co zrobił, powinien być przekreślony - tacy ludzie są warci pogardy ! Co do Adebayora, to jakoś stać ich żeby płacić mu, gdy jest na wypożyczeniu, Bale i Modric inkasuję pewnie dużo więcej. Tottenham to czołówka angielskiej piłki, żebyś się nie zdziwił jak zaczną aplikowac nam regularne baty, jak City, które pewnie też jest kilka półek niżej według twojej idiotycznej hierarchii...
» 9 czerwca 2012, 20:31 #117
mikifiki: Wszystko pięknie ładnie, tylko ta gazeta...
» 8 czerwca 2012, 13:02 #116
Ksero: Świetnie wyszkolony technicznie, umie kontrolować tempo gry, perfekcyjne podania a wy się posiłkujecie statystykami, że tylko 5 goli i 7 asyst. Ludzie, nie statystyki grają, grają piłkarze! Mam nadzieję, żę jest w tym newsie dużo prawdy:) Dodatkowo mamy młodego Czilijczyka ;)
» 8 czerwca 2012, 12:44 #115
RockyMU: Kagawa Modrić Alba Najlepsza opcja
Opcja 2 KagawaModrić Clyne
Opcja3 Kagawa Powell Clyne

Oby pierwsza,albo druga.Byle nie trzecia.

Jedenastkę ustawiłbym tak

De Gea-Alba,Ferdinand,Vidić,Evra-Carrick,Modrić-Nani,Young-Kagawa-Rooney
» 8 czerwca 2012, 12:43 #114
gigsiu1991: Modrić piłkarzem Manchesteru United

Manchester United i Tottenham Hotspur doszły do porozumienia w temacie transferu chorwackiego pomocnika, Luki Modricia. Zawodnik "Kogutów" przeniesie się na Old Trafford za 25 mln funtów - poinformował piątkowy "The Sun".

Modrić zostanie zaprezentowany jako nowy pomocnik "Czerwonych Diabłów" po powrocie z mistrzostw Europy. Pomocnik w zeszłym sezonie wystąpił w 43 spotkaniach, w których zdobył 5 bramek i zaliczył 7 asyst.
» 8 czerwca 2012, 12:40 #113
miko29: skąd to masz z onet?
» 8 czerwca 2012, 12:41 #112
RedUnitedfan: the sun :/
» 8 czerwca 2012, 12:56 #111
Widera: wystąpił w 43 spotkaniach, w których zdobył 5 bramek i zaliczył 7 asyst.
nie za ciekawie to wygląda
» 8 czerwca 2012, 12:26 #110
bartekMCU: ale to on konstruuje akcje....
» 8 czerwca 2012, 12:40 #109
tara1982: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2012 12:09

Byłoby super!!, ale jest jedno ale: The Sun:( , ta gazeta nie raz już zasłynęła z dziennikarskich kaczek.
Pożyjemy zobaczymy, nie od dziś wiadomo, że Ferguson po prostu "choruje" na Modricia i widzi w nim wieloletniego zastępcę Scholse`a i jeśli miałby przeznaczyć jakieś wielkie pieniądze na transfer, to zapewne nazwisko Chorwata widnieje na pierwszym miejscu.
Nie ukrywam też, że sam jestem wielkim zwolennikiem gry Luki; genialne prostopadłe podanie, kilku dziesięcio metrowe crossy, no i co najważniejsze: rzuty wolne!
Transfer lepszy nawet niż Hazard!!
» 8 czerwca 2012, 12:08 #108
Damianos500: Chce go u nas!
» 8 czerwca 2012, 11:47 #107
trance: Wspaniały piłkarz, jeden z moich ulubionych w PL, troche smuci mnie jednak oslabienie Tottenhamu, poniewaz zaraz po MU uwielbialem ich ogladac, graja swietna, otwarta pilke, no ale co zrobic.
» 8 czerwca 2012, 11:44 #106
lukaszek9000: Kagawa + Modrić i okno transferowe udane :D
» 8 czerwca 2012, 11:38 #105
Drenus: do tego lewy obronca i bedzie pieknie
» 8 czerwca 2012, 11:42 #104
n17ban: Do tego Powell, i jeszcze 1-2 młodziaków :]
» 8 czerwca 2012, 11:42 #103
grandes: Trzeba poczekać Modrić jest w tej chwili w Polsce więc raczej żadnych decyzji bym się nie spodziewał (chyba ,że już są podjęte). Zajmijcie się na razie Euro potem przyjdą jeszcze jakieś transfery, bo Kagawa to na pewno nie koniec.
» 8 czerwca 2012, 11:30 #102
1878MU: Kagawa, Modric i Jordi Alba i z ' większych ' transferów tyle wystarczy ( oby tak sie udało ) + kilku młodych jak Powell za " drobne " .
» 8 czerwca 2012, 11:23 #101
DEPE: dwoch pierwszych tak, ale o Albie to radzilbym abys zapomniał. Dla twojego zdrowia psychicznego.
» 8 czerwca 2012, 11:29 #100
n17ban: I od Alby zdecydowanie bardziej wolę Bainesa, mimo że jest starszy. Po prostu inna klasa piłkarza.
» 8 czerwca 2012, 11:48 #99
1878MU: Alba to obiecujący piłkarz i młody za to Baines doświadczony i ograny w PL i z tego co zauważyłem to Alba jest tańszy ;)
» 11 czerwca 2012, 09:33 #98
loczek1986: panowie spokojnie z tym Modriciem, wp czy onet, bez różnicy, musi być oficjalnie bo niedawno też pisali ze Hazard w United a wiemy jak sie skonczyło:)
» 8 czerwca 2012, 11:23 #97
Roo543212: Matko..Kagawa, teraz może Modric..;)
wreście coś się dzieje u nas z transferami;)
było by świetnie..
» 8 czerwca 2012, 11:20 #96
unitra7: Na wp.pl pisze że Modrić piłkarzem MU!!
» 8 czerwca 2012, 11:18 #95
LuisNani94: Ty się słuchaj wp to w następnym sezonie będziesz w błękitnej koszulce na klatce z Etihad chodził :)
» 8 czerwca 2012, 12:41 #94
unitra7: chyba ty..!
» 8 czerwca 2012, 15:02 #93
kocio10: cięta riposta.
» 10 czerwca 2012, 12:23 #92
Zmiany: Na onet już napisali ze jest u nas i tak się uciszyłem i wchodzę na oficjalna strone a tam nic konkretnego ,czekam na ten transfer, zeby sie udało.
» 8 czerwca 2012, 11:13 #91
Danny19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2012 11:08

de Gea
Rafaek Evans Vidic Evra
Modric Carrick
Valencia Kagawa Nani
Rooney

Lindegard
Clyne Jones Smalling brak
Clev Scholes
Giggs Young Welbeck
Chicharito

Do tego jest jescze paru młodych zdolnych, napadem martwić się nie musimy bo mamy Welbecka i Chicharito, a do Carling Cup jest King i Macheda. Jak widzicie przydałby się jakiś skrzydłowy, środkowy pomocnik za Scholesa, oraz ktoś w zastępstwie za Evre, najlepiej Jordi Alba lub David Alaba.
Mamy jescze doświadczonego Ferdinanda.
Jest Anderson, Park, ale oni pewnie odejdą.
» 8 czerwca 2012, 11:07 #90
jacmik10: Ciekawe kiedy pojawi się news na stronie City, że też są zainteresowani kupnem Chorwata.
» 8 czerwca 2012, 11:07 #89
krzych464: Podobno interesują się Erikssenem
» 8 czerwca 2012, 11:11 #88
GBest93: Dokładnie.
» 8 czerwca 2012, 11:31 #87
jacmik10: Oni mogą się interesować i Modrićem i Eriksenem i każdym innym na raz. Nie ogarniam tego klubu.
» 8 czerwca 2012, 11:42 #86
spOntan: niesamowicie ten Modric dzieli piłkami. jak by tak miał kto dogrywac Rooney'owi to myślę, że jego dorobek bramkowy byłby dwa razy większy.
» 8 czerwca 2012, 13:31 #85
oldtrafford: Oby to była prawda.Manchester United potrzebuje właśnie takiego zawodnika .Mam nadzieję , że niedługo zostanie Diabłem.
» 8 czerwca 2012, 11:02 #84
joker20: Watpie ze tottenham go pusci za 25 baniek ale jestli tak to swietnie!!
» 8 czerwca 2012, 11:02 #83
gitkolo: 25? Jak oni najbidniej puszczą go za 40
» 8 czerwca 2012, 10:57 #82
przemekk28: No jakby doszedł to byłoby świetnie.. W Tottenhamie już nie powinni go tam na siłę trzymać, bo z niewolnika nie ma pracownika.
» 8 czerwca 2012, 10:51 #81
koniu21: " ma mocy którego zarabiałby 125 tysięcy funtów tygodniowo." powinno byc chyba "na"
» 8 czerwca 2012, 10:49 #80
reddevil97: Bardzo chciałbym aby transfer doszedł do skutku :)
» 8 czerwca 2012, 10:45 #79
filipekf: Modric w United:) Pięknie:D
» 8 czerwca 2012, 10:45 #78
SapphirUnited: The Sun, rozumiem, ze sporo pisza a malo w tym prawdy ale wkoncu Ci ludzie z czegos zyja. Wierze w transfer w granicach 25 mln, rok temu kiedy mial jeszcze dluzszy kontrakt byl bardziej wartosciowy to wiadome. Wydaje sie czlowiekiem z sercem dlatego powinien wybrac United.

Lepszy Modric niz Tiote.
» 8 czerwca 2012, 10:43 #77
aris019: lepszy Modrić niz Tiote??
Luka jest najlepszy!!to jest jedyny chłopak który moze zastapić Scholes'a.
» 8 czerwca 2012, 11:33 #76
Altair: Dla Ciebie, to najwyraźniej bez różnicy, że grają na różnych pozycjach
» 8 czerwca 2012, 11:49 #75
Vervvis: The Sun..
» 8 czerwca 2012, 10:41 #74
IIIrWonderful: Ale mnie denerwuje jak ktos pisze "The Sun..." przeciez to chore!!
Jak 3 lata temu The Sun powiedzial ze Ronaldo odchodzi do Realu to tez pisali "The Sun i wszystko jasne" ale jak naprawde przeszedl do Realu to wszyscy zapomnieli o "The Sun".
Zal mi takich...
» 8 czerwca 2012, 11:34 #73
Vervvis: Nie masz bladego pojęcia o gazecie to jej nie broń...
» 8 czerwca 2012, 11:43 #72
Zyvold: Jak napisali ze Scholes wraca kilka dni wczesniej to tez było "The Sun".
» 8 czerwca 2012, 12:56 #71
IIIrWonderful: Na szczescie mam pojecie. :)
» 8 czerwca 2012, 13:17 #70
spOntan: jak napisali, że wojna w '39 to tez była.
» 8 czerwca 2012, 13:32 #69
lukas0970: Może faktycznie jest choć trochę prawdy w tym newsie. Madrić jak wszyscy wiemy byłby lekarstwem na naszą pomoc, w której mamy największe braki. Kwota nawet ta 30 milionowa nie jest tak strasznie wysoka jak na playmakera w obecnych czasach. Wydaję mi sie, że Luka chciały odejść do lepszego klubu, gdzie mógłby znów pokopać w Lidze Mistrzów. Ma 26 lat więc po co ma nadal tam siedzieć jak może zmienić na lepsze. Pytanie czy Tottenham go puści, jednak nie sądze żeby chcieli na wszelką siłę go zatrzymać (jak to było rok temu), jeżeli Modrić złożyłby pisemną prożbe o transfer. Na chwilę obecną nie napalam się na ten transfer. Przyjdzie bedę szczęśliwy, nie przyjdze mówi się trudno.
» 8 czerwca 2012, 10:38 #68
dzaru: Mamy Kagawe jeszcze 3 transfery Modric byłby lepszym rozwiązaniem od Hazarda, bo jest już ograny w PL i nie ejst typowa gwiazdeczką. Do tego jakiś młody napastnik i lewy obrońca i mozemy wygrywac wszystko.
» 8 czerwca 2012, 10:36 #67
CFCfan: Haha. Plotka jak nic. Po 1. TheSun. po 2. Chelsea ro ktemu dawała za niego 40 mln i się nie zgodzili, a teraz mieliby go puścić za 25. Już widze go u waś....
» 8 czerwca 2012, 10:31 #66
SEBEKMU11: To nie on się nie zgodził tylko Tottenham .Teraz ma rok ważny kontrakt i jeśli go teraz nie sprzedadzą to za rok pójdzie za darmo .
» 8 czerwca 2012, 10:33 #65
joker20: CFCfan
rok temu to bylo rok temu... chelsea zlozyla w ostatniej chwili oferte 40mln tottenham nie mial czasu zeby sprowadzic nastepce a cena modrica spadla przez to ze jest rok starszy i konczy mu sie kontrakt , a co moze do was przejdzie?? haha jak Hazard ktory poszedl na kase wspolczuje takiego zawodnika ktory twierdzil ze bedzie gral w manchesterze a nagle do chelsea polazl
» 8 czerwca 2012, 11:06 #64
Maiko: w ostatniej chwili? Pierwsze oferty były już w lipcu...
» 8 czerwca 2012, 11:48 #63
mrk: a gdzie jest taka informacja że w 2013 kończy mu się kontrakt?
» 8 czerwca 2012, 11:50 #62
joker20: maiko gdybys sie znal to bys wiedzial ze chelsea dawala 40mln w ostatniej chwili;] nie patrz na to ze proponowali smieszne 20mln w lipcu znawco
» 8 czerwca 2012, 15:15 #61
ZuczekUnited: Cos czuje ze Romek sie nakrecil zwyciestwem w lidze mistrzow i jeszcze bedzie chcial kogos sprowadzac. Nie wiem czemu news sugeruje, ze jesli do CFC przyszedl Hazard to napewno nie przyjdzie Modric? Oni moga smialo grac razem na boisku bo to zupelnie inna pozycja. United nie powinno pozwolic zeby ktokolwiek sprzatnal nam Modrica, bo to najlepszy srodkowy rozgrywajacy ktory jest jeszcze do kupienia.
» 8 czerwca 2012, 10:31 #60
Bracer: A czemu niby Tottenham nie zakwalifikował się do LM skoro ma 4 pozycję, a o ile ja pamiętam to 4 drużyny awansują ?
» 8 czerwca 2012, 10:29 #59
Drenus: chelsea wygrala lm i automatycznie wskoczyla w miejsce spurs
» 8 czerwca 2012, 10:30 #58
SEBEKMU11: Ale Chelsea wygrała LM i zagwarantowała sobie udział na następny sezon i kogutom odebrali miejsce LM .
» 8 czerwca 2012, 10:32 #57
jacoparada: chyba dlatego że Chelsea wygrało LM zatem tak jakby Arsenal był ta 4ta druzyną! ale to tylko moje przypuszczenia ;-D#
» 8 czerwca 2012, 10:32 #56
jacmik10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2012 10:36

Chelsea wskoczyła za nich, bo wygrała LM.
Sorry za spam, ale nie odswierzylem.
» 8 czerwca 2012, 10:35 #55
VDS97: A nie jest przypadkiem tak jak kiedyś że spurs grają w eliminacjach a jak przejdą to zagra 5 angielskich zespołów. Kiedyś było że liverpool wygrał LM ale był w lidze chyba 6 i się nie zakwalfikował ale wszedł jako obrońca tytułu i wtedy grało 5 angielskich ekip.
» 8 czerwca 2012, 10:43 #54
mateusz1616: @VDS97 - Nie, jest tak jak mówią koledzy wyżej. Z racji tego, że Chelsea wygrała LM to zagra tam kosztem Tottenhamu, masz rację z tym, że zdarzyło się grać pięciu angielskim zespołom jednak UEFA zmieniła tą zasadę. Mnie ciekawi co innego, jeśli dobrze pamiętam to zwycięzca Pucharu UEFA grał w kolejnym sezonie w LM... teraz dalej gra w LE??
» 8 czerwca 2012, 12:24 #53
orchi650: Musimy dokonać tego transfery !!
» 8 czerwca 2012, 10:28 #52
Marti24: MU jak chce walczyć o mistrzostwo i coś osiągać w pucharach krajowych i zagranicznych, to musi mieć co najmniej dwóch zawodników na każdą pozycję. Giggsa i Scholesa nie należy już uwzględniać jako pełnowartościowych piłkarzy. Podobnie Park i Ferdinand nie nadają się do gry co 3-4 dni.
Modric byłby kapitalnym wzmocnieniem. Do tego jeszcze Baines i napastnik, jak odejdzie Berbatov. Nie ukrywam, iż ja w MU widziałbym chętnie jeszcze Eriksena albo Gaitana. Za rok czy dwa po odejściu Scholesa i Giggsa znowu będzie problem ze środkiem pola, a tak to by przynajmniej nabrali ogrania.
» 8 czerwca 2012, 10:18 #51
swistek: the sun
» 8 czerwca 2012, 10:18 #50
rafalec: Wielce prawdopodobny transfer, Luka w Chelsea to może i chciał grać, ale na dzień dzisiejszy nie ma co tam szukać (Hazard, Marin, Mata, pewnie Hulk), po prostu nie będzie tam dla niego miejsca w podstawowej 11. Jak powszechnie wiadomo Ferguson zawsze był zwolennikiem Chorwata, a z czołowych klubów zostaje tylko United, bo City też ma środek obsadzony, chociaż oni jak zawsze chcą każdego.
» 8 czerwca 2012, 10:10 #49
hitman90: Hehehe:) Widać prawdziwy z Ciebie ekspert piłkarski ^^ Żaden z wymienionych zawodników nie występuje na pozycji Chorwata. Modrić gra tę samą pozycję co Scholes, czyli biega przy kole, ciężko haruje, reguluje tempo gry i rozdziela piłki. Generalnie, gdyby przeszedł do CFC Meireles siada na ławę (pewnie przy innym trenerze i Lampard mógłby wypaść z 11).
» 8 czerwca 2012, 10:17 #48
Szejp: Dokładnie, w Chelsea Luka byłby następcą Lamparda (a już na pewno Meirelesa). Hulki, Mariny i inne Hazardy natomiast grałyby przed nim...
» 8 czerwca 2012, 10:22 #47
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2012 10:27

Jeszcze dodajmy ze Marin moze tylko pomarzyc o pierwszym skladzie CFC
» 8 czerwca 2012, 10:26 #46
FanMUFC: oby to byla prawda
» 8 czerwca 2012, 10:09 #45
LuisNani94: Znalazłem gdzieś że Universidad de Chile i United zgodzili się na warunki i za 3 mln funtów ma przyjść do nas Angelo Henriquez... 18-letni napastnik... widać, że w końcu i SAF zrobi zamieszanie na rynku :) w 11 meczach Universidad w seniorskiej drużynie strzelił on 8 bramek a w 8 meczach juniorskiej reprezentacji Chile zdobył 5 bramek :) myślę że pod okiem SAF'a wyjdzie na ludzi.
» 8 czerwca 2012, 10:09 #44
sreber: to jest ten młody co był już na testach?
» 8 czerwca 2012, 10:31 #43
LuisNani94: Tak ... on był na wielu obozach w United i z tego co wiem to jego marzeniem jest gra dla nas więc myślę że Roman nie sprzątnie nam go :)
» 8 czerwca 2012, 12:40 #42
jakub90: Według mnie L.Modrić za parę lat kiedy P.Scholes zakończy karierę piłkarza ,to Modrić będzie świetnym zastępcą .
» 8 czerwca 2012, 10:07 #41
Hoser1992: dziwnie to zdanie zbudowałeś, ale sens zrozumiałem :P
» 8 czerwca 2012, 10:41 #40
nyczu7: No jeśli przyjdzie bedziemy juz spokojni o środek pomocy;)
» 8 czerwca 2012, 10:07 #39
sreber: według mnie nie ma szans na ten transfer, jakkolwiek hitowy i interesujący by nie był
1. Nie sądzę, że Fergie wyda tyle kasy
2. Nie pasuje pod względem wieku do "koncepcji" transferowej Fergusona
3. Może nie mamy gigantycznej jakości w środku pola, to ilościowo zawodników jest za dużo, więc ktoś musi odejść... plus jeszcze transfer Kagawy

Niemniej jednak nie narzekałbym, gdybym się w tym momencie pomylił :D
» 8 czerwca 2012, 10:07 #38
nyczu7: Po pierwsze SAF bardzo komplementuje Modrica po drugie mowil ze chcialby Modrica po Trzecie juz nie takie Transfery były na OT za tyle kasy np Ferdinand,Berbatov,Jones,De Gea ;) wiec spokojnie i wszytko jest mozliwe;D
» 8 czerwca 2012, 10:10 #37
LuisNani94: ja myślę że szeregi opuszczą Berba, Anderson...
SAF nie wyda za gwiazdę PL 25-30 mln funtów ?
A za Berbatova umiał wyrzucić ponad 30 mln...
Ja bym się nie zastanawiał i brał go od razu.
Niech SAF lepiej zaryzykuje i go jak najszybciej kupi bo po EURO możemy za niego więcej wybulić...
» 8 czerwca 2012, 10:13 #36
Marti24: Ilościowo mamy dużo zawodników w środku pola?! Spójrzmy: Giggs - 39 lat, Scholes - 38. Anderson i Cleverley - mnóstwo czasu spędzają w szpitalu, choć w przypadku Toma, to jeszcze wierzę, iż to się zmieni. Park - 31 lat i forma... Fletcher - przez rok nie grał w piłkę albo i więcej nie będzie grał. Hmmm - w środku pola zostaje MU tylko Carrick.
Jak nie pasuje do koncepcji Fergusona?! Choć może nie pasować, bo w środku pola Ferguson nie ma żadnej koncepcji.
» 8 czerwca 2012, 10:13 #35
bosicman: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2012 10:19

1 bylo sporo takich transferow
2 w porownaniu do pozostalych pomocnikow jest mlody :)
3 ilosc u nas to niestety nie jakosc

oczywiscie "napalilem" sie na ten transfer, jak kazdy... nic pewnego.. no ale fajnie by bylo :)
» 8 czerwca 2012, 10:17 #34
sreber: nyczu7: pozostaje mieć nadzieję że masz rację
Marti24: każdemu z zawodników trzeba płacić tygodniówkę i to nie małą więc ktoś odejdzie w razie czego i pisałem o "koncepcji" czyt. taktyce, strategii transferowej a nie ustawienia drużyny na boisku
bosicman: niestety również uważam, że w tym przypadku ilość nie znaczy jakość
» 8 czerwca 2012, 10:30 #33
SEBEKMU11: De Gea
Rafael-Vidić-Rio-Evra
Carrick-Modrić
Valencia-Kagawa-Nani
Rooney

:D
» 8 czerwca 2012, 10:03 #32
LuisNani94: Carrick może zmieniać się z Scholes'em
Valencia z Youngiem.
Rooney z Wellbeckiem.
Jeszcze Jordi Alba by się przydał :)
» 8 czerwca 2012, 10:15 #31
trikos: no fajnie to wygląda przydała by się świeżość na skrzydle lub napaści coś całkiem nowego nie obliczalnego że się tak wyrażę:)))
» 8 czerwca 2012, 10:22 #30
SEBEKMU11: LuisNani94 czytasz w moich myślach :D
» 8 czerwca 2012, 10:22 #29
konradkonrad33: Obrona Myslisz troche ?? kupel :DXD Vidic mial kontuzje kolana wiesz co to znaczy ze nie bedzie wystepowal w 1 skaldzie tylko na rzerwie bedzie wchodzil na 10 min .90 mi to za duzo na jego kolano
wiesz jak on wchodzi jego wsilzgi sa zajebiste ale bedzie bal i o kolano ;/
wic zostaje J.Evans super mlody obronca
» 8 czerwca 2012, 10:22 #28
SEBEKMU11: Konrad , zamiast pisać bzdury lepiej idź po słownik .
» 8 czerwca 2012, 10:26 #27
SkowronUNITED: DG
Clyne/Rafael-Rio/Jones-Vidić-Alba/Evra
Valencia/Nani-Modrić-Carrick-Young
Welbeck/Kagawa
Rooney

Brzmi nieźle ;)
» 8 czerwca 2012, 10:35 #26
monnie: co, a Evansa może sprzedać? -.-

reszta rozstawienia wygląda ciekawie, tak jak powiedział trikos - nieobliczalnie :)
» 8 czerwca 2012, 10:58 #25
atis700: Mysle ze to prawda, ale nie ma co sie spieszyć, poczekajmy do Euro. Zobaczymy jak chorwat zagra, musi udowodnić ze jest tyle wart.
» 8 czerwca 2012, 10:03 #24
crash: SAF może zaoferował te 25 mln, ale Luka jest teraz na Euro i dopóki Chorwaci grają sprawa się na pewno nie wyjaśni. Trzeba jeszcze trochę poczekać...
» 8 czerwca 2012, 10:02 #23
dr96chicharito: Jak patrze na to jakie tygodniówki dostają NA START piłkarze, którzy są nowymi transferami, to w sumie nie dziwię się, że Nani chce od nas odejść... To musi być irytujące, kiedy grasz w takim ManUtd od 5 lat i zarabiasz ok 90 tys. funtów tygodniowo ( i dla władz klubu jest problemem to żeby w kontrakcie zamieścić ci trochę więcej kasy) ; a widzisz jak taki Modrić ma dostać 125 tys. , Young ma tygodniówkę przekraczającą 100 tys. funtów.
Taka jest niestety prawda :(
» 8 czerwca 2012, 10:02 #22
Ludzik17: Tak w zeszłym sezonie za 45 mln Ł nie sprzedali do Chelsea, a teraz za 25 mln puszczą..?? !!
» 8 czerwca 2012, 10:00 #21
Crisyne1: Oby to była prawda
» 8 czerwca 2012, 09:55 #20
Malina05: No nie ukrywam,że strasznie ucieszyłby mnie ten transfer :) i wtedy nie musielibyśmy żałować żadnych Hazardów ani innych "gwiazdeczek" ;)
» 8 czerwca 2012, 09:51 #19
dr96chicharito: Szkoda że na końcu tytułu newsa jest znak zapytania... :)
» 8 czerwca 2012, 09:47 #18
Tristan: Oby ta informacja się nie potwierdziła :)
» 8 czerwca 2012, 09:45 #17
seventeen: Niby dlaczego nie?
» 8 czerwca 2012, 09:48 #16
zygman: Tez jestem ciekaw: czemu nie?
» 8 czerwca 2012, 09:56 #15
Tristan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2012 10:28

Odp: Statystyki z Premier League
Giggs: 14 występów od 1min, 11 z ławki, 2gole, 8 asyst,
Modric: 36 występów od 1min, 4gole, 4 asysty.

To jak na kogoś za 25mln, i 120tys tygodniowo, to dziękuję bardzo, to jest środkowy rozgrywający? To jest żart, Giggs i Scholes w zaawansowanym wieku są pożyteczniejsi od Modrica.

Dodam, że w całym sezonie Modric miał tylko 5 asyst, Giggs 11 :)
» 8 czerwca 2012, 10:27 #14
Ksero: Statystyki nie grają
» 8 czerwca 2012, 11:22 #13
kolczan: MOdric to cofnięty playmaker. On jest od konstruowania akcji, kontrolowania tempa gry. Od statystyk będzie Kagawa :)
» 8 czerwca 2012, 11:25 #12
daro1578: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2012 11:43

Dlatego na Old Trafford został sprowadzony Kawaga. Modric ma pracować w środku pola i kierować grą jak Scholes a nie zaliczać asysty.

Haha. Właśnie kolczan myślimy tak samo. ^^
» 8 czerwca 2012, 11:42 #11
aris019: Tristan
czy Ty kiedykolwiek widzialeś Luke w akcji??
on jest jednym najlepszych rozgrywajacym w PL,ba w dodatku jedyny godny nastepca Scholes'a,jesli do nas trafi to bedzie hit transferowy.
» 8 czerwca 2012, 11:43 #10
Tristan: Wiem, że jest dobry, ale trochę ubogie te statystyki jak na kogoś za którego trzeba zapłacić wiele milionów bo nie wierzę tylko w te 25. Co poradzę, że mam w głowie Scholesa, który czarował w środku pola od lat i ciężko mi się przekonać że taki zawodnik jak Modric będzie w stanie go zastąpić.
» 8 czerwca 2012, 12:42 #9
Tristan: kolczan --> no wizja fajna, tylko nie wiem jaka wtedy by była wizja Fergusona, musiał by odejść od 2 napastników, bo nie wierzę że zrezygnuje z defensywnie grającego środkowego na rzecz dwóch ofensywnie grających.
» 8 czerwca 2012, 12:51 #8
daro1578: Wiadomo, że ciężko sobie to wyobrazić bo chyba już nie będzie takiego zawodnika jak Scholes. ;)
» 8 czerwca 2012, 14:18 #7
lukaszek9000: Ooo to to właśnie :)
» 8 czerwca 2012, 17:49 #6
1878MU: The Sun, ale oby ta informacja się potwierdziła ;)
» 8 czerwca 2012, 09:44 #5
Hoser1992: Niby The Sun ale oni jako pierwsi podali informacje o transferze Ronaldo do Realu :) ja mam nadzieje ze tak bedzie i teraz ;)
» 8 czerwca 2012, 09:56 #4
Rooni: Hoser dokładnie miałem to samo napisać. Niby piszą ploty , ale wiele z ich informacji transferowych było trafnych i pierwszych.
» 8 czerwca 2012, 09:58 #3
spOntan: i co bedziesz zawsze sugerowal sie informacja z przed 3 lat? od tamtej porypodali 666 bzurnych informacji, na czele z tym ze hazard w united
» 8 czerwca 2012, 10:07 #2
Hoser1992: Mieli wiecej trafnych informacji, a i zapewnie nie mieli 666 bzdurnych, maksymalnie mieli takich informacji 555 :P
» 8 czerwca 2012, 10:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.