Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PSG oferuje 120 milionów funtów za Rooneya!

» 31 maja 2012, 11:32 - Autor: Biafra - źródło: sportsvibe.co.uk
Paris Saint-Germain ma ambicje, aby w przyszłym sezonie zawojować piłkarski świat, a pierwszym krokiem ku temu ma być ściągnięcie do siebie za 120 milionów funtów Wayne'a Rooneya z Manchesteru United.
PSG oferuje 120 milionów funtów za Rooneya!
» Czy ogromne zarobki skuszą Wayne'a Rooneya do zmiany barw?
Przed poprzednią kampanią francuski klub pokazał swoją gotowość do konkurowania z najlepszymi w Europie, kiedy udało im się przekonać Javiera Pastore do dołączenia do ich drużyny za rekordową kwotę 30 milionów funtów.

Po tym, jak nie udało im się w zimowym okienku transferowym ściągnąć do Paryża napastnika Manchesteru City Carlosa Teveza, władze PSG zamierzają zarzucić sieci na Rooneya, który miałby im pomóc w zdobyciu mistrzostwa kraju i wygraniu Ligi Mistrzów.

Jak donosi hiszpański Sport, wicemistrzowie Francji chcą przekonać Anglika do przenosin do swojego klubu ogromnymi zarobkami. Całkowita kwota transferu, zawierająca również płace piłkarza ma wynieść 120 milionów funtów.

Właściciele klubu, Katarski Fundusz Inwestycyjny (QIA) chcą pójść śladami Manchesteru City, który za sprawą sporych inwestycji w drużynę zdołał wywalczyć mistrzostwo Anglii.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney gotowy na Euro 2012
Następny news »
United pytało o duet z Udinese

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (190)


reddevil97: Wydaje mi się, że Rooney nie jest takim piłkarzem, który odejdzie do jakiegoś klubu tylko dla pieniędzy. Obecnie nie wyobrażam sobie United bez tego zawodnika. Roo, zostań z nami.
» 3 czerwca 2012, 10:59 #177
R10KOXu: :( !!
» 2 czerwca 2012, 19:29 #176
Qbala: Co do plotek na temat Hazarda to napisał na swoim Twitterze, że "zachwycają go informację l'equipe o tym, że w niedziele ma być zaprezentowany jako gracz Chelsea"
» 1 czerwca 2012, 22:33 #175
united341: OFICIALNIE : BORUC PRZECHODZI DO UTD
» 1 czerwca 2012, 21:26 #174
united341: a peszko nadal pije
» 1 czerwca 2012, 21:27 #173
Bajzel21: Niee :P Teraz szarpie typa z taxi xd
» 2 czerwca 2012, 09:46 #172
Maciek89: Jeśli PSG wyłożyłoby choćby 80 mln jak Real za CR7 to jestem pewien że Gill razem z Fergusonem siłą wypchnęliby go do Francji by przytulić taką kasę. Niestety taka prawda. Dług trzeba spłacać a w United rządzą Glazerowie, być może połowa tej sumy byłaby przeznaczona na transfery...

Ten news to kaczka, zupełnie tak jak newsy o Hazardzie i Sneijderze, nikt by nie dał tyle kasy za 27 - letniego Rooneya, a i sam Wayne na pewno nie byłby zainteresowany takim transferem...
» 1 czerwca 2012, 13:27 #171
wiruch: Też jestem zdania że jak PSG wyłoży grubą kasę to Glazerowie z Gillem aż się zaślinią z zachwytu i na kopach wyniosą Rooneya żeby tylko przytulić ten szmal a w zamian kupimy za 5mln Omara Rodrigueza Sancheza z Hondurasu...Niestety ale dopóki Glazerowie nie pospłacają swoich długów dopóty nie będzie kasy na transfery i tygodniówki...Byleby tylko nie odbiło nam się to czkawką...
» 2 czerwca 2012, 07:46 #170
Maciek89: Czkawką już nam się to niestety odbija :/
A te ich genialne pomysły na kontrakty "pay for play" - normalnie średniowiecze się kłania. Nikt poważny do nas nie przyjdzie - nikt poza Rooneyem nie dostanie dobrej kasy od małpoludów z USA .

Plus dla Ciebie za dobrą odpowiedź - na szczęście nie wszyscy tutaj są bezmózgimi dziećmi...
» 3 czerwca 2012, 16:22 #169
zenek: Mam nadzieję że Roo okarze się człowiekiem honoru . Sam mówił że chce zostać legendą United, a legenda nie odchodzi za pieniędzmi!
» 1 czerwca 2012, 00:17 #168
Bartex1309: @ WLKMK
je#nij sie w łeb
» 1 czerwca 2012, 19:43 #167
MUforever1987: WLKMK sama prawda - on już pokazał kim jest... Sprzedajnym, zdradliwym i pazernym na pieniądze gwiazdorkiem... Szanuję go jako piłkarza, ale jako człowiek jest dla mnie zerem !
» 3 czerwca 2012, 16:24 #166
Klimaa: Za żadne pieniądze nie opuści United.
» 31 maja 2012, 23:57 #165
Man10Utd: To nie prawda Rooney zostanie w Anglii i będzie jad jak na diabła przystało wszystko z chili a nie jak Francuzi żaby z ketchupem :D

A tak na poważnie Rooney musi zostać w United, bo to jest najlepszy czerwony diabeł zaraz obok Ryana Giggsa
» 31 maja 2012, 23:31 #164
RedDevilFan79: Roo nie odejdzie,to sa jakies bzdury!!
Roo jest diablem i tak niech zostanie...
» 31 maja 2012, 21:42 #163
pat123e: no chyba nie on musi zostać w MU a jak przejdzie to byda załomany
» 31 maja 2012, 20:54 #162
Jacques: Ktoś napisał, że nie wyobraża sobie United bez Rooneya. To ja mu odpowiem: United przetrwało utratę tamtego czasu ikonę MU, czyli Beckhama to i przetrwałoby utratę Rooneya.
» 31 maja 2012, 20:21 #161
Rooni126: Pozbieralo bo przyszedl genialny CR7 a jaka szanse masz teraz zeby ktos nowy sie wylonil o porownywalnym talencie ? a po odejsciu CR to owszem,moze i sie pozbieralismy ale tego stylu juz napewno nie ma... I nie zapominaj ze Ronaldo byl indywidualista a nie sercem,plucami i mozgiem jakim jest Rooney
» 31 maja 2012, 20:44 #160
Jacques: Odszedł i Keane i RVN i Stam. Fakt zastąpili ich Rooney, Ferdinand, a ze środkiem zmagamy się do dziś. Ale United to cała drużyna, a nie indywidualności, więc dalibyśmy radę i w tym przypadku.
» 1 czerwca 2012, 17:18 #159
Lezba: Aha Widzew daje 200 tys za samobója Jonsa .
» 31 maja 2012, 20:20 #158
Lezba: Chłopie do tego PSG bo tam to sobie chociaż zarobisz a w United to ubóstwo pęsje mniejsze niz w polsce juz nie mówie o Chelsea czy City idz póki jeszcze jesteś młody i zarób sobie na emeryture. Wkoncu wiemy kto pod kim gume żuje .
» 31 maja 2012, 20:17 #157
Lezba: OFICIALNIE: Anzy proponuje 200mln za gigsa
» 31 maja 2012, 20:15 #156
messengerUTD: Roo jesdt bezcenny ;-)
» 31 maja 2012, 19:42 #155
chudymufc: trzeba bedzie w koncu go spieniezyc puki jest wart
» 31 maja 2012, 19:16 #154
luki139: "puki" oczywiście
» 31 maja 2012, 22:12 #153
mtr: Co wy na głowy poupadaliście przecież Rooney nigdy nie opuści United ;) chyba że pokłócił by się z SAF'em tak jak Beckham.
» 31 maja 2012, 19:13 #152
bartek1018: Mam do Wayne ogromny żal za całą burzę z poprzednich okien transferowych i o jego rzekomych przenosinach do Man City. Moja sympatia do tej gwiazdy UTD już nigdy nie będzie tak duża jak była kiedyś i wcale się nie zdziwię jeżeli jakiś klub (może nie akurat PSG) wypłaci mu ogromną tygodniówkę i Roo wyniesie się z OT. Poza tym czytałem jego biografię i z przykrością stwierdzam, że dla niego liczy się głównie $. Choć usłyszeć ROONEY ROONEY w gardłach 70 000 ludzi na OT - bezcenne.
» 31 maja 2012, 19:10 #151
nice1bruva: akurat też przeczytałem jego biografie i podaj mi tu cytaty które opsiują to że zależy mu przee wszystkim na hajsie - no dalej dawaj kolo...
» 31 maja 2012, 19:13 #150
bartek1018: Nie powiedział tego nigdy dosłownie, ale zwróć uwagę na jego opisy wszystkiego co jest związane z materialnością. A poza tym są to moje zupełnie subiektywne odczucia i nie mam zamiaru niczego tu cytować.
» 31 maja 2012, 20:34 #149
n17ban: A wiecie, że Roo w ostatnim, czy przedostatnim sezonie (nie w tym) nagrywał jakąś tam reklamę z CocaColą, czy inną Pepsi i zrobił to w 2 koszylkach: United i Realu. Delikatnie mówiąc POIRYTOWAŁ mnie wtedy.
» 31 maja 2012, 21:47 #148
n17ban: Może i powiecie, że jestem niedojrzałym psychopatą gimbusem ale tęsknię za takim Roo jak np. z 2:20:

youtube(.)com/watch?v=jDQtnVMLVjc&feature=related

albo takim boiskowym (tutaj wszystkich przepraszam za słowo) squrwy.synem.

youtube(.)com/watch?v=_MJi_8Sg5yc&feature=related
» 31 maja 2012, 18:52 #147
SEBEKMU11: Ja tęsknie za takim Rooneyem który nie bał się pojedynków jeden na jeden , co nie znaczy ze Rooney gra gorzej niż kiedyś .
» 31 maja 2012, 19:16 #146
n17ban: Tego, że gra teraz słabiej nie mówię, bo jest najlepszym graczem świata na swojej pozycji, ale brakuje mi tego chamstwa, cwaniactwa i arogancji w naszym WR10. Teraz jest po prostu "nudnym" (tak, tak, nie jest to odpowiednie słowo, ale liczę że wiecie co mam na myśli) piłkarzem który gra jak wielu innych. W kategorii styl oczywiście, bo jak już mówiłem, Roo jest najlepszy.
» 31 maja 2012, 21:44 #145
eXtremista: Hiszpańska gazeta pisze, że francuski klub jest zainteresowany angielskim napastnikiem. Hahaha :p
» 31 maja 2012, 18:52 #144
n17ban: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2012 18:37

Sprzedać. Poradziliśmy sobie bez Teveza, Hargo, Ronaldo, tak samo radziliśmy sobie bez Scholesa i Fletchera, podobnie było z Roo i Antkiem gdy nie grali.

Ogólnie to news żenada.
» 31 maja 2012, 18:34 #143
maxi7777: Po pierwsze:
Rooney nic nie zapowiadał że chce zmienić otoczenie.
po drugie ma już plany na swoją przyszłość w MU np.chce mieć najwięcej na koncie bramek w historii klubu.
po trzecie dobrze się czuje w Man Utd i jest tu wpełni szczęśliwy.

więc na ten moment możemy być spokojni o jego przyszłość.
» 31 maja 2012, 18:21 #142
jutrenka: Yyyyyyyy...NIE !!.
» 31 maja 2012, 18:21 #141
sssexton90: nie patrzcie na te 120 MLN bo w tej kwocie są zawarte również płace, które wynosiłyby pewnie 12-15 MLN funtów rocznie. Rooney raczej podpisałby minimum 3 letni konrakt co dałoby około 80 MLN funtów za sam tansfer a to kwota realistyczna mi się wydaje jaką PSG może wydać. Jednak nie sądze by United pozwoliło na odejście Wayne'a...nie po tak przykrym sezonie.
» 31 maja 2012, 18:06 #140
Diabelred: no widze ze sa tez ludzie ktorzy potrafia czytac ze zrozumieniem :)
» 31 maja 2012, 18:07 #139
n17ban: Myślę, że spokojnie 100mln od turbanów można by wyciągnąć.
» 31 maja 2012, 18:33 #138
rooney901: Dziwna zbieg okoliczności bo ostatnio jak grałem w FIFE zaoferowano mi za Rooney'a grubo ponad 100 mln i było to właśnie PSG. Oczywiście ja się nie zgodziłem, ale Wayne się spiął i sam odszedł. Dobrze że to wydarzyło się tylko w grze..
» 31 maja 2012, 17:16 #137
sssexton90: Mi też jak gram United i mimo, że nieźle mi idzie to marudzi, że chce odejść. City zaproponowało 80 MLN, nie przyjąłem a on i tak sam odszedł...
» 31 maja 2012, 18:02 #136
Diabelred: tylko ze oni nie zaplacili by nam tej kwoty...
» 31 maja 2012, 18:04 #135
GREG90: United bez Roo to nie United:D
» 31 maja 2012, 16:49 #134
n17ban: Jak United bez Roo to nie United?

United bez CR7 i Teveza to dobiero było "nie United".
» 31 maja 2012, 18:36 #133
n17ban: Co nie zmienia faktu, że wobec straty Roo byśmy byli nie dość że w dupie to jeszcze sto lat za murzynami jeśli chodzi i europę.
» 31 maja 2012, 18:53 #132
Devil7United: Plotki, nic więcej, nie wiem czy warto się tak spinać jak niektórzy w komentarzach na tym newsie. PSG za taką kwotę mogło by mieć 4-5 wysokiej klasy piłkarzy (np. Hazard, Kagawa, Goetze).
» 31 maja 2012, 16:49 #131
AgEnT: Tak i na pewno każdy chcę grać w takim PSG ...
» 31 maja 2012, 16:56 #130
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2012 18:06

tylko ze te 120 mln z tego co pisze w tym newsie wliczone sa tez zarobki Roo ja nie wiem czy was dzieci jeszcze w szkolach czytania ze zrozumieniem nie nauczono...
» 31 maja 2012, 18:01 #129
Widera: NIE MA MOWY !!

Roo w tym sezonie w wiekszosci meczy jako jedyny walczyl do końca , Roo biega po całym boisku i gra za 4 piłkarzy

choc kwota 120mln może skusić działaczy MU dlatego że za tą kwote można kupić kilku klasowych piłkarzy
jednak pewnie to i tak plotka
» 31 maja 2012, 16:25 #128
GBest93: Skoro Ronaldo został sprzedany za 96 mln to sprzedaż Rooneya (jeśli to prawda) jest dość prawdopodobna.
» 31 maja 2012, 16:15 #127
vayda1152: tylko ze Ronaldo od zawsze chcial grac w Realu.. nie slyszalem zeby Rooney marzyl o PSG..
» 31 maja 2012, 16:31 #126
Rasiak: Za 80mln funtów, 96 w euro było. A skoro tu jest mowa o 120mln funtów, to piszmy w jednej walucie.
» 31 maja 2012, 16:33 #125
Scrito: Ale chęć Rooney'a do gry w średnim klubie ze średniej ligi nie jest juz prawdopodobna.
» 31 maja 2012, 16:35 #124
GBest93: Nie wiadomo co komu do pały strzeli , bo pieniądze robią swoje. Myślisz , że PSG tylko na Rooneyu by skończyło? To może być też zawsze jakaś motywacja , ale fakt faktem , że byłby to krok wstecz , zamiast do przodu i patrząc realnie to szanse PSG są nikłe , ale w piłce także po za boiskiem jest wszystko możliwe.
» 31 maja 2012, 17:27 #123
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2012 15:58

Gdyby zarząd united zdecydował się sprzedać rooneya to nie chciałbym być w ich skórze, kibice by im tego nie darowali xD
» 31 maja 2012, 15:57 #122
tomek220123: rooney by naweta 89089758943769895613289752452897648976489726589264897562897656978962 nie przeszedl legenda ikona i potega MU najlpeszy gracz na swiecie
» 31 maja 2012, 15:33 #121
SkowronUNITED: Bez przesady Jeszcze nie legenda ... z najlepszym graczem też się nie zgodzę.
Ale z najleszym NAPASTNIKIEM na świecie owszem zgodzę się.
» 31 maja 2012, 16:03 #120
Luck3r: Nigdy! ;)
» 31 maja 2012, 15:30 #119
RooneyMU: HAahhahahhahahahhahh.
Ach te hiszpańskie gazety.
Ja też chce bawić się w wymyślanie.

Jest oficjalna oferta za Messiego z Anży Machaczkała w wysokości 1 mld euro.Będzie to rekord transferowy. Messi za jeden rok gry zarobi 200 mln euro.

Ronaldo na dniach podpisze kontrakt z City na mocy którego będzie zarabiał 2 mln funtów tygodniowo. City zapłaci za portugalskiego skrzydłowego 850 mln euro i dorzuci Aguero i Silve.

Myślę że mnie przyjmą do tej gazety.
» 31 maja 2012, 15:23 #118
n17ban: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2012 19:01

Ja umiem lepiej:

Thiago Bebe z Manchesteru United został oficjalnie sprzedany do Burkino Fasańskiego klubu FC Ouagadougou. Za tego niesamowicie młodego szybkiego oraz bajecznego piłkarza ze znakomitym talentem afrykański klub zapłacił paczkę Marlboro, 7metrów sześciennych bananów i 12litrów wody z błotem prosto z miejscowego jeziorka. Kontrakt Bebe nie został ujawniony, ale nieoficjalnie mówi się o prywatnym wodopoju, garści owoców dziennie i 1 murzynie-niewolniku, ma on być ważny przez 60 lat i dziennikarze spekulują, że jest w nim klauzula, jakoby Bebe miał zostać trenerem FCO po zakończeniu kariery piłkarskiej. Źródło: The Moon.
» 31 maja 2012, 18:58 #117
Luck3r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2012 23:38

To jest nic.
Abramowicz jest w stanie zapłacić 325 mln funtów za Messiego ;] To są dopiero jaja ;)
» 31 maja 2012, 23:37 #116
wacuchplacuch: ja bym go spylił
» 31 maja 2012, 15:23 #115
n17ban: a ciebie bym spalił.
» 31 maja 2012, 19:01 #114
m1ch4l: ja tam bym go nie sprze4dał nawet za 394092835783746582635462
» 31 maja 2012, 15:22 #113
n17ban: Kwota (słownie):
» 31 maja 2012, 19:05 #112
m1ch4l: yyy...
» 15 czerwca 2012, 21:36 #111
lazza: sprzedać :D i kupic 4 dobrych graczy.
» 31 maja 2012, 15:00 #110
SkowronUNITED: HAHAHHAHA ten co zrobił.... weź człowieku wyjdź ....
» 31 maja 2012, 16:04 #109
Kochas1994: yyyyy weź skończ chłopie -,-
» 31 maja 2012, 16:20 #108
plunko: Na tej stronie musisz pisać wszystko bardzo wyrachowanie i nie możesz sobie pozwolić na takie luźne posty bo zaraz zostaniesz zbesztany przez fanów:)) o sarkazmie nie mówię nawet:)
» 31 maja 2012, 16:57 #107
master10: nawet za 300 milionów funtów nie sprzedałbym rooneya!! tylko z nim są szanse na LM
» 31 maja 2012, 14:50 #106
blejd7: Jedynym zawodnikiem, który byłby w stanie zastąpić Roo jest Robin Van Persie. Do kupienia za około 30 mln funtów a pensja podobna do Roo. Ja wolałbym jednak zabaczyć RVP obok Roo. Mielibyśmy wtedy najlepszą parę napastników na świecie i we dwóch potrafiliby wygrać Nam PL. Ale transfer Robina to chyba tylko kwestia marzeń bo znowu zostanie pewnie w Arsenalu. Tak czy inaczej 120 mln to sporo ale i strata nie do zastąpienią
» 31 maja 2012, 14:44 #105
ZuczekUnited: Ciekawe jakby ich wspolpraca wygladala, ale to tylko pomarzyc mozna. Cos czuje ze Persil zostanie w Arsenalu tak dlugo, jak forma mu bedzie dopisywac. Tak samo Rooney u nas.
» 31 maja 2012, 14:49 #104
vip14: Wow :O. Cena wielka, ale Rooney to kluczowy zawodnik MU i jego Legenda, a więc nawet za 200 mln funtów Roo nie wstąpi w szeregi PSG :)
» 31 maja 2012, 14:43 #103
RooneyMU: Podpisuje się pod tym.
» 31 maja 2012, 15:24 #102
Mariiusz: Rooney kosztem powrotu Ronaldo:)
» 31 maja 2012, 14:35 #101
barcatocieniasy: WLKMK- nie ośmieszaj się
» 31 maja 2012, 14:26 #100
sssexton90: Obawiam się, że jak padnie taka oferta to Rooney faktycznie zostanie sprzedany... połowa kwoty poszłaby na spłate zadłużenia a reszta na Modricia i np Falcao. Jednak jako fan United byłbym wtedy całkowicie wkurzony no ale takie są prawa rynku. Glazer to biznesmen i z pewnością takiej oferty nie odrzuci.
» 31 maja 2012, 14:04 #99
Fenek: Sam Falcao kosztował by z 50-60 mln Modrić z 35-40, szansa na to że któryś z nich zgodzi się przejśc do United mała, szansa na to że SAF wyłoży taką kasę na któregoś z tych piłkarzy minimalna.
» 31 maja 2012, 14:06 #98
koniu21: Ferguson jest taki ze sprzedał by Rooneya za 120 mln, a na transfery zeby kogos kupić wydał by 20mln
» 31 maja 2012, 14:19 #97
Fenek: Żenujące to jest, zobaczyliście co niektórzy 120 mln i już podnieta i mokre gacie. Pieniądze na boisku nie grają to po pierwsze, po drugie Roo to jedyny zawodnik w United, któremu chce się grać. Po trzecie to nieliczny zawodnik w naszej drużynie klasy światowej a jego stretę byłoby bardzo0o0000 ciężko zastąpić. No i po czwarte zabawni jesteście albo kibicujecie od wczoraj. Co z tego że MU miało by 120 mln?? Skoro SAF i tak dużych pieniędzy wykładał nie będzie a jeżeli w przyszłym sezonie w ataku miał grą Welbeck i Grochu albo inny średni grajek to pożal się boże i żegnajcie zwycięstwa. Pomyślcie trochę nawet nie byłoby kim zastąpić Roo.

PS. Nie piszcie że za 120 mln można kupić 4-5 piłkarzy, tzn mozna jakiś średnich. Ale ja wole mieć jednego a świetnego niż kilku średniaków.
» 31 maja 2012, 14:02 #96
Rooni126: zgadzam sie z toba w 100 % a inni naprawde maja cos nie tak z glowa albo kibicuja MU od roku...
» 31 maja 2012, 14:28 #95
50cent: United bez Rooneya to nie United przynajmniej dopóki może grać na najwyższych obrotach. To jest legendarny już piłkarz... Takie wypowiedzi są co najwyżej śmieszne jak ta Twoja powyżej.
» 31 maja 2012, 14:09 #94
Fabio: @50cent
Do miana " piłkarza legendarnego " Rooney'owi jeszcze trochę brakuje ,więc nie przesadzaj. Jednakże popieram Tw krytykę wypowiedzi użytkownika @WLKMK
» 31 maja 2012, 14:14 #93
50cent: W sumie masz rację Fabio, ale brakuje mu mniej niż więcej. jeśli po takiej próbie $$$ zostanie u nas to będzie oznaczało że jest naprawdę oddany Manchesterowi !
» 31 maja 2012, 14:23 #92
Fabio: Dużo będzie też zależeć od samego SAF'A ,czy w ogóle będzie chciał sprzedać anglika gdziekolwiek. Kto wie ,poczekamy ,zobaczymy
» 31 maja 2012, 15:07 #91
norbertos18: SAF na pewno się nie zgodzi w tej sprawie.
» 31 maja 2012, 16:52 #90
n17ban: Nie zdziwiłbym się, gdyby SAF do spółki z naszym komucho-żydowskim sprzedali naszą jedyną gwiazdę, jedyną siłę napędową.
» 31 maja 2012, 18:39 #89
FanMUFC: pierdoły Roo nie odejdzie od nas ;D
» 31 maja 2012, 13:45 #88
mateomufc: za taka kasee to niech MU go sprzedaje bez dwóch zdan nawet mozna dorzucić andersona hueheu
» 31 maja 2012, 13:31 #87
xiondz: Moim zdaniem MU powinn0 zatrzymać Rooneya i odrzucić KAŻDĄ propozycję transferową PSG czy innych szejków/oligarchów Malagów/Machaczkałów itp nawet jeżeli ci zaproponują 150mln E gotówką (tzn przelewem) płatne od razu w dniu transferu.
Z tym że ja tudzież inni kibice "mogą sobie chcieć".
Pamiętam sagę pt "CR7 kuszony przez Real" i pamiętam że on też miał być jak sądzono "nie na sprzedaż" i że "bez Ronaldo to już nie będzie ten sam Manchester", "bez niego nie zdobędziemy tylu bramek i nie zaliczymy takiej liczby asyst" itp itd. A jak się skończyło to wszyscy wiemy. Padła rekordowo wysoka oferta transferowa, CR7 odfrunął, sir Alex przebudował skład i wprowadził kosmetyczne zmiany w taktyce i...jakoś sobie bez Cristiano poradziliśmy. Patrząc na to z perspektywy czasu obawiam się że...JEŻELI faktycznie padnie jakaś gigantyczna oferta za Rooneya która będzie co najmniej oscylowała w granicach kwoty za jaką sprzedano CR7 to (moim skromnym zdaniem) na 95% sir Alex puści Rooneya (biorąc pod uwagę mimo wszystko gigantyczne zadłużenie klubu które mimo iż ono topnieje z roku na rok to jednak kredyt jest jeszcze niespłacony. W sumie to podobno obroty wzrosły ale mieć w klubowej kasie więcej o np 100mln E a nie mieć to różnica) Ja wiem, że dla zagorzałych kibiców takich jak ja, obszerniejsza kasa klubowa nie jest argumentem ALE przecież MU to gigantyczna instytucja pełna księgowych, dyrektorów i innych bardziej lub mniej wpływowych osobistości które wywierają na zarząd tudzież samego SAF'a większą lub mniejszą presję/nacisk/wpływ.
Inną sprawą jest że o debilizm zakrawa stwierdzanie ze oferta za Rooneya to ok 120 mln E i że t kwota zawiera zarobki dla piłkarza. LUDZIE! Jeżeli MU zdecyduje się sprzedać Roo to wielkie G! ich będzie obchodziło ile dajmy na to takie PSG będzie płaciło Waynowi jeżeli ten do nich przejdzie. Ich będzie interesowała całkowita kwota transferu + zyski z ewentualnych klauzul zawartych w kontrakcie.
Reasumując. Bez znaczenia czy info o wielkim zainteresowaniu Rooneym przez PSG jest 'pudelkową plotką' czy faktem to uważam że Roo powinien u nas zostać do końca swojej kariery piłkarskiej. Jest piłkarzem wybitnym a ma szansę w United stawać się coraz lepszym. JEDNAK obawiam się że kwota rzędu 100-120mln E tudzież funtów sprawi że...zarząd MU pozwoli zawodnikowi negocjować kontrakt indywidualny a wtedy tylko od Weyna będzie zależało czy u nas zostanie.

Jeszcze jedno. Przypomniał mi się jeden cytat. Jeżeli się nie mylę to wygłosił go właśnie sam sir Alex. Brzmiał on mniej więcej tak:
"Jeżeli kiedyś zdarzy się tak, że jakikolwiek gracz będzie znaczył więcej niż sam klub, to będzie to dzień śmierci tego klubu"
Brzmiało to jakoś tak. Jakby się w to wczytać, to wiadomo czemu MU puściło CR7 oraz oznacza to iż nie ma zawodników "nie do sprzedania". Są ewentualnie tacy którzy nigdy sami nie zgodzą się odejść.

Amen.
» 31 maja 2012, 13:31 #86
Diabelred: Tiaa tylko ze roznica jest taka ze po odejsciu CR7 mielismy Rooneya ,a teraz kogo bysmy mieli ? kto by zostal nowym liderem ? kto by pociagnal zespol kiedy nie idzie? kto sam moglby roztrzygnac wynik meczu? no wlasnie ... ,a watpie aby SAF sciagnal np Falcao...,a ile jest wart Rooney dla United pokazaly mecze ,w ktorych on nie gral....Takze co do stwierdzenia ze United poradziliby sobie bez Rooneya tak jak bez Crisa nie bylbym taki pewnien...
» 31 maja 2012, 13:45 #85
xiondz: Szczerze? To kolega chyba nie pamięta iż w 1995r SAF zrobił rewolucję w składzie i pozbył się kilku kluczowych graczy (Paula Ince’a, Andrieja Kanczelskisa i Marka Hughesa) Wszyscy chwytali się wtedy za głowy na myśl że tak klasowych graczy mieli by zastąpić piłkarze wywodzący się ze szkółki Manchesteru (nazwisk nie wymieniam bo wiadomo o których graczy chodzi). Teraz też mogło by być podobnie.
Sir Alex nie jest jakimś burakiem cukrowym i poradziłby sobie w sytuacji gdyby sprzedał Roo i jaszcze paru graczy. Manchester United to nie sam Rooney. MU to drużyna a Rooney to miedzy innymi część tej drużyny. To że zdarzały się mecze w których MU spisywało się słabiej a akurat Roo nie było na boisku jest wynikiem różnych zmiennych a nie tylko samego faktu braku Roo. Co z tego że Roo strzeli 3 bramki jeśli np De Gea wpuści 4 ?? Co z tego jeśli Roo potrafi znaleźć się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie by dostawić nogę i zdobyć bramkę jeżeli np Nani czyValencia będą mieli spadek formy i mu tej piłki nie wyłożą? i tak dalej i tak dalej. Setki zmiennych decydują o zwycięstwie lub porażce.

Osobiście jestem przeciwny sprzedaży Rooneya ale jeśli tak się stanie to i tak sobie poradzimy. Sprzedaż Rooneya na pewno byłaby dla nas sporym osłabieniem ale na pewno nie jakąś totalną tragedią...i nie byłaby równoznaczna z naszym spadkiem do Championschip sezon później. Bez przesady. Może i nie wygralibyśmy w tym samym sezonie LM ale nie da się zawsze wszystkiego wygrywać.
SAF sprzeda Roo tylko wtedy gdy będzie miał pewność, że poradzi sobie załatać dziurę po nim/zmienić ustawienie zespołu tak by ten grał jak najskuteczniej.

Jakakolwiek dysputa o ewentualnym sprzedaniu Rooneya to jedynie gdybanie i totalne spekulacje ale jeśli już się w to bawimy to wiedzcie drogie dzieci, że jeżeli nawet MU sprzeda Roo za (powiedzmy) 120mln E to nie liczcie że w tym samym oknie transferowym kupi (dajmy na to) Falcao za 80mln.
Man Utd sprzedał CR7 i jakoś sobie nie przypominam by "zaraz" wydał tą kwotę. Alex Ferguson po sprzedaniu CR7 nawet to wyjaśnił. Stwierdził że teraz to wszyscy wiedzą że mamy te 94mln E z jego sprzedaży i każdy klub do którego się zwrócimy z zapytaniem o jakiegoś gracza to zawyży nie realistycznie jego wartość by jak najwięcej z nas wyciągnąć.
Tu byłoby podobnie. Zakładając ze sprzedałby Roo to w jego miejsce kupiłby gracza pokroju Hernandeza czyli takiego który nie był wcześniej łączony z przejściem na OT.

Proponuję też mieć więcej wiary w młodych graczy ze szkółki Manchesteru United. Prawda jest taka, że żaden z was nie wie na ile stać konkretnego juniora, żadnego z was nie ma na ich treningach indywidualnych których stałym bywalcem jest sir Alex. To stary wyga i wyjadacz który radził sobie jak Roo u nas nie było i z pewnością nie przyniósł by klubowi wstydu jeżeli Roo by u nas już nie grał.
Pamiętajcie. Manchester United był, jest i będzie wielki bo to drużyna a nie poszczególne indywidualności.

Zmieniając temat ciekaw jestem bardzo "jak to będzie" gdy sir Alex odejdzie ze stanowiska...
» 31 maja 2012, 15:16 #84
DelPiero: Jeżeli Saf odejdzie, jedyną osobą godną jego zastąpienia będzie Jurgen Klopp, który potrafi tak jak i SAF zbudować DRUŻYNĘ, z niekoniecznie światowej klasy piłkarzy :)
» 31 maja 2012, 16:00 #83
pkoz: Jak dadzą nam Sakho, Gameiro, Meneza i Pastore to SAF pozwoli im sobie zrobić zdjęcie z Rooneyem :D
» 31 maja 2012, 13:23 #82
Shoen: Dokładnie! ;D
» 31 maja 2012, 13:30 #81
brylaant: dobre ;D
» 31 maja 2012, 14:53 #80
Akwinata: A po co? Zarobili pieniądze i mogą robić z nimi co chcą. Jeśli uda im się ściągnąć dobrych piłkarzy, to mają do tego absolutne prawo. Ale gimbaza zacznie mi tu smarkać o jakichś zasadach w zawodach. Ciekawe czemu piekarza nie wyzywają od szmaty jak zmieni piekarnie :D
» 31 maja 2012, 15:16 #79
SkowronUNITED: PSG=City ta sama bajka ...
» 31 maja 2012, 16:07 #78
Akwinata: Tak tak. Płaczcie, że inne kluby mają więcej pieniędzy. Równie dobrze można powiedzieć, że lepszym klubem od United jest Jaga Lututów, bo oni mają TYLKO wychowanków i nie robią ŻADNYCH dużych transferów. Zero sensu. Jak zresztą w każdej wypowiedzi finansowych hejterów.
» 1 czerwca 2012, 12:57 #77
antydrewniak: ludzie czytajcie ze zrozumieniem tekst może , co chwila ktoś pisze o 120 mln dla Utd.
» 31 maja 2012, 13:10 #76
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2012 13:31

Czytajac komentarze dochodze do wniosku ze wiekszosc tylko sam tytul przeczytala :).Przeciez w tekscie jest wyraznie napisane ze 120 mln =KWOTA TRANSFERU I PLACE ZAWODNIKA !!
» 31 maja 2012, 13:30 #75
antydrewniak: dzieci i tyle , szkoda tylko , że średnio mądre delikatnie ujmując
» 31 maja 2012, 13:55 #74
Damianos500: On nie jest na sprzedaż.
» 31 maja 2012, 13:08 #73
Dzunglasty: brednie, jezeli byla by to oferta z hiszpani czy ew angli to moze by sie skusił, ale do francji? prosze was
» 31 maja 2012, 13:08 #72
adi957: Taaa Rooney w PSG co więcej.Ten klub jest o pare klas niższy od United
» 31 maja 2012, 13:04 #71
Reno: bardzo ciekawe
» 31 maja 2012, 13:51 #70
HariMichelson: Komuś się w dupie poprzewracało od nadmiaru gotówki
» 31 maja 2012, 12:57 #69
Iverson7: sprzedamy go jak Ronaldo,dostaniemy kase i przez następne 5 lat będzie gadka,że kasa na transfery jest,ale i tak będziemy kupowali jakiś pajaców byleby tani byli.Rozwaliliśmy sobie skład kilka lat temu to czemu i teraz tego nie zrobić?
» 31 maja 2012, 12:54 #68
remass666: Stary-kogo nazywasz pajacem..czytając Twoje komentarze zastanawiam sie dlaczego kibicujesz United?
» 31 maja 2012, 13:10 #67
Diabelred: mlodych perspektyczwicznych graczy nazywasz pajacami gosciu wez sie ogarnij ;d remass tez mnie to ciekawi...
Skoro graja u nas pajace to idz kibicowac innej druzynie nikt po tb plakac nie bedzie ;d
» 31 maja 2012, 13:35 #66
Iverson7: kibicuje klubowi,nie pojedynczym zawodnikom.
» 31 maja 2012, 14:08 #65
remass666: Klub to zawodnicy,sztab trenerski,kibice..Nic mądrego lub wartościowego nie wyczytałem w Twoich komentarzach..Nazywasz Parka "parkinsonem"SAFa zwalniales juz kilka razy..etc.Nie wiem jak czuja inni-ale mnie osobiście bardzo irytują Twoje komentarze.
» 31 maja 2012, 14:24 #64
Halas1234: mnie też ... sezonowiec który sie chce wyżyć, że nie wygraliśmy ligi i zwalnia SAFa a jak wygraliśmy lige rok temu too pisał ,, KOcham Cie Fergie !
» 31 maja 2012, 15:51 #63
Iverson7: Od 1999 to trochę długo jak na sezonowca się trzymam.Nie zwalniałem Ferusona,ani nie pisałem,że go kocham.Macie po prostu wyidealizowany obraz United w głowach i każdy kto napisze szczerze jak się sytuacja w United ma jest wyzywany od sezonowców przez wściekłe dzieci :).
» 31 maja 2012, 16:50 #62
remass666: Bez wyzywania-kulturalnie..Twoja subiektywna ocena klubu ma mało wspólnego z rzeczywistością...Wyidealizowany obraz..co masz na myśli??Jestesmy światowa potęga z "parkinsonem" i reszta pajacy..jak Ty to nazywasz.Sam byłem piłkarzem i poznałem kilku trenerów na wyspach..i każdy z nich,wlacznie ze mną chciałby takiego zawodnika jak Park w swojej drużynie(teraz miał słabszy sezon)..ale Ty wiesz lepiej co United potrzeba..lepiej od Bossa który ma najwieksze doświadczenie w UK i lepiej niż wszyscy związani z klubem.Tryskasz arogancja nazywając graczy United pajacami-ciekaw jestem jak Ty radzisz sobie na boisku.Konstruktywna krytyka tak-hejterom nie!
» 31 maja 2012, 17:18 #61
Snomer: Od kiedy to pisanie szczerze jak się ma sytuacja w United ma się do ciągłego narzekania i szukania dziury w całym?
Nie ma to jak wrzucać wszystkich, niezgadzających się z Twoimi poglądami, do worka zwanego "wściekłe dzieci".
Szacunek powinno się mieć zawsze, nawet dla rywala, tego wymaga dobre wychowanie. Tymczasem Ty bez żenady jeździsz po Parku, Youngu, Hernandezie i nawet jeśli masz rację, to przecież można to normalnie wyrazić, a nie poprzez wyzwiska i obrażanie!
Jeśli wymagasz, by nie nazywano Cię sezonowcem, to wymagaj też od siebie przynajmniej iluzji kultury, jeśli przynajmniej na to Cię stać.
» 1 czerwca 2012, 00:11 #60
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2012 12:52

Taka kwota i gigantyczne zarobki ,mogą skusić każdego gracza !!
A i nawet sam SAF mógłby się skusić na sprzedaż anglika ,za taka kasę. Nigdy nic nie wiadomo.
TYLKO gracze ze " starych czasów " np. Scholes ,Giggs ,czy w innych zespołach Del Piero ,Gerrard ,Terry lub Maldini są naprawdę oddani Sw macierzystym klubom.
Wayne już się nie zalicza do tej generacji i tu wszytko jest możliwe ,chodź gorąco ,szczerze i bardzo wierzę ,że Rooney zostanie " diabłem " do końca profesjonalnej piłkarskiej kariery. Ale tak naprawdę każdy scenariusz w tej historii jest prawdopodobny i możliwy.
» 31 maja 2012, 12:50 #59
SapphirUnited: Nie odzejdzie, nawet za 200.
» 31 maja 2012, 12:50 #58
zenek: sprzedaż Roo będzie strzałem w stopę. Man Utd stanie się drugim arsenalem i tyle.
» 31 maja 2012, 12:50 #57
xxxcichy465xxx: Chyba was pojeba*o ,że Rooney odejdzie .
» 31 maja 2012, 12:39 #56
Castway: Właśnie. Nawet własną rodzinę byście sprzedali jakby dobra oferta wpłynęła, przecież można sobie cztery lepsze kupić ... rooney to united, united to rooney.
» 31 maja 2012, 12:47 #55
50cent: dokładnie ! Nie wyobrażam sobie United bez Rooneya !
» 31 maja 2012, 12:53 #54
zenek: Myślę że 120mln to nie jest dużo za Roo. SAF sprzedał ronaldo za około 86mln i co mu z tego przyszło, do dziś nie kupił żadnej gwiazdy. MU nie pozbędzie się ostatniej gwiazdy.
» 31 maja 2012, 12:37 #53
kujawa: nie wierze co tu czytam, jak mozna rozwazac jego sprzedaz? Przeciez podobno United to jeden z najbogatszych klubow swiata z najwieksza liczba kibicow a wy go sprzedac chccecie zeby sprowadzic innych zawodnikow, nie do wiary.
» 31 maja 2012, 12:36 #52
remass666: Każdy ma swoją cene
» 31 maja 2012, 12:35 #51
zenek: właśnie kupiłem sobie koszulkę united z 10 rooney na plerach.
» 31 maja 2012, 12:32 #50
paczek303: Ja też. Ale nie wierze, że go sprzedadzą więc bez obaw ;p
» 31 maja 2012, 13:43 #49
lysej: Nie ma zastępcy dla Roo w United.
Jeśli miałby odejść, choć jestem pewny, że tego nie zrobi, kupujmy Falcao.
» 31 maja 2012, 12:32 #48
designer: falcao i najlepiej Van Persiego. Niech wreszcie troche Holendrow bedzie w RD. To i mi bedzie milej... Po odejsciu VDS na emeryture w RD powstala mega pustka....
» 31 maja 2012, 14:05 #47
Diabelred: nom tez chcialbym widziec ktoregos z graczy moich Oranje w United,a najlepiej Sneijdera ,ktorego jestem fanem :)
» 31 maja 2012, 17:50 #46
tikorr: Prawda jest taka, że nikt nie da takich pieniędzy za Rooneya. Gdyby to jednak była prawda to niestety trzeba by było go sprzedać, bo to są już kosmiczne pieniądze. Nawet Real nie dawał tyle za Ronaldo.... Myślę, że gdyby taka oferta wpłynęła do klubu to raczej nikt by jej nie odrzucił, zważywszy na długi jakie ma klub.
» 31 maja 2012, 12:31 #45
Castway: Gdyby taka oferta wpłynęła z realu lub barcelony rooney na pewno inaczej podszedłby do sprawy.
» 31 maja 2012, 12:30 #44
Reno: Dobra oferta za Roo, a może można by coś jeszcze wytargować więcej. United to nie sam Rooney, chociaż ostatnio jeden z najlepszych w drużynie. Myślę, że to opcja warta rozważenia.
» 31 maja 2012, 12:25 #43
kujawa: to teraz sie przekonamy czy Rooney nie poleci na kase i czy Glazerzy rowniez nie poleca ;)
» 31 maja 2012, 12:24 #42
tomManUnited: Rooney nie odejdzie nawet za 200mln
» 31 maja 2012, 12:22 #41
Pomarancz: Sprzedanie go będzie wielkim błędem, co nam z tych 120 mln jak i tak nikt klasowy za to nie przyjdzie? ;) A stracimy Lidera drużyny i naszą największą gwiazdę.
» 31 maja 2012, 12:19 #40
antydrewniak: czytaj ze zrozumieniem może co ?
120 mln to koszty wraz z pensją pewnie co najmniej 4,5 letnią
» 31 maja 2012, 12:51 #39
m1ch4l: a zaiste pomarancz
» 31 maja 2012, 15:23 #38
50cent: Nie wyobrażam sobie United bez Rooneya. To jakaś część tego klubu która rozsławia go na cały świat. Rooney jest niesamowity, licze na to że pieniążki go nie skuszą. Przecież i tak w United zarabia gruby hajs, więc po co te kilka tysi więcej jak i tak ma wszystko + prestiż grania w takim klubie jak Man Utd.
» 31 maja 2012, 12:12 #37
lukep: N$T F$R SALE ;p I tyle w tym temacie :P
» 31 maja 2012, 12:07 #36
welllone: 120 mln można go sprzedać przecież wraca Bebe wiec mamy kim grać :P
» 31 maja 2012, 12:07 #35
Lukixp: z jednej strony kupa kasy, pewnie niejeden fan united zastanowilby sie nad ta oferta. ale z drugiej strony, CO NAM Z TEJ KASY? sprzedalismy ronaldo za 80mln, i co z tego mamy? gdzie te pieniadze, gdzie wielkie transfery za te pieniadze? wolalbym zeby Rooney zostal, anizeli kasa mialaby isc na splate kredytow glazerow.
» 31 maja 2012, 12:01 #34
chudy1948: Kasa jest ale SAF nie kupuje gwiazd, powinieneś już o tym wiedzieć
» 31 maja 2012, 12:04 #33
Cz4ki: @chudy1948 Jakby SAF mial pieniedze na pewno kupilby jakas gwiazde.
» 31 maja 2012, 12:10 #32
chudy1948: A po co ma kupować najemników psujących atmosfere w szatni??
zacytuje Ci czesc rozmowy z moim kumplem kibicem Barcy:

On: przecież wy tam gwiazd nie macie. Tylko jakichś Fletcherów czy Carricków.
Ja: I właśnie to jest United, tu nie ma gwiazd, jest tylko jedna gwiazda, cały zespół.

Dlatego SAF nie kupi gwiazdy chyba że wyrazi chęć grania u nas tak jak Kagawa.
» 31 maja 2012, 12:18 #31
Lukixp: nie rozumiem, wedlug ciebie swietny zawodnik, gwiazda = najemnik psujacy atmosfere?
Co, moze Rooney, Vidic, Nani, Ferdinand, czy moze Hernandez to nie gwiazdy?
» 31 maja 2012, 12:31 #30
Olo: Teraz tak. Gdy przychodzili - nie.
» 31 maja 2012, 13:34 #29
Bydgoszczanin: Nie wiem czy zauważyłeś, ale oprócz Ferdinanda żaden z wymienionych nie był gwiazdą zanim tutaj przyszedł... Mało tego, o Nemanji lub Chicarito nikt raczej nie słyszał. Zresztą pisanie, że Hernandez już jest gwiazdorem jest moim zdaniem nadużyciem. Na takie miano sobie trzeba zarobić grając przez lata dobrą piłkę. Mnie osobiście podoba się polityka transferowa MU, podoba mi się pomysł inwestowania w młodych i mniej znanych kopaczy m.in. Vidić, Jones, Smalling. Może i teraz nie udało nam się wygrać żadnego pucharu, ale ludzie... Mamy młodych i perspektywicznych graczy, więc uważam, iż za parę lat będziemy wygrywać ligę z roku na rok ;) Brzydzi mnie to, gdy część użytkowników stąd chce kupować kilku klasowych piłkarzy na raz... Zerowe pojęcie o futbolu. Kretynizmem jest ściąganie kopaczy za bajońskie sumy jak Chelsea, MC, Real, czy też na dniach PSG... Sam fakt, że to My wygraliśmy więcej w ostatnich latach niż wyżej wymienione kluby. Naprawdę uważacie, że im to wyjdzie na dobre? Powinniśmy kupić dwóch solidnych zawodników na środek pola oraz napastnika. Rooney nie odejdzie. Moim zdaniem:
Fabio na wypożyczenie, Anderson, Berbatov i Bebe na sprzedaż. być może Park też. Co do przybyłych zawodników, nie mam typów. Ciężka sprawa. Trzeba myśleć realnie.
» 31 maja 2012, 13:36 #28
Lukixp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2012 14:26

tak, Rooney nie byl gwiazda, tylko kosztowal jakies 20mln funtow (18 lat).
Berbatov tez przychodzil jako nieoszlifowana perelka, Carrick tak samo. Przeciez oni byli gwiazdami w Spursach.
» 31 maja 2012, 14:23 #27
jutrenka: Zgadzam się z Bydgoszczanin ;D
» 31 maja 2012, 18:25 #26
n17ban: Kupiliśmy Younga, Chichę, DdG, Smallinga, Jonesa. Z tych wszystkich wszystko przeciętniaki. Bardziej uzupełnienia niżeli wzmocnienia, może poza DdG.
» 31 maja 2012, 18:35 #25
Pauleta77: Hmm.. z jednej strony to jest Rooney, z drugiej 120mln, jakby nie patrzeć za tą kaskę moglibyśmy mieć 4 piłkarzy światowej klasy... w teorii nie głupie, w praktyce wolałbym jednak Roo
» 31 maja 2012, 11:57 #24
Rooni126: w co ty wierzysz ? myslisz ze saf by go zastapil gwiazdami ? tak na marginesie to ja wole Rooneya niz np 3 pilkarzy pokoroju modrica
» 31 maja 2012, 14:27 #23
szkolasco: " Całkowita kwota transferu, zawierająca również płace piłkarza ma wynieść 120 milionów funtów. "

Bardzo wyraźnie jest tu napisane , iż 120 mln to kwota transferu i płacy do Rooneya. Jeśli chodzi o sam transfer , trzeba liczyć się z kontraktem na ok 3 sezony, opiewającym na jakies 14-18mln EURO rocznie, co daje nam jakies 50mln za 3 lata. Wiec teraz , odejmijcie sobie od 120 mln funtów 50 mln euro i już wiecie ile dostał by za transfer sam Klub. Trzeba liczyć sie z tym , że transfer mogłby być spłacany na raty, gdyz kwota jest nie bagatelna.
I co? nadal United za te pieniądze może sprowadzic 4-5 klasowych zawodników?
» 31 maja 2012, 11:56 #22
Reno: Gdyby też płacili w ratach to by mogli.
» 31 maja 2012, 12:24 #21
Fenek: Ja pierrrr ludzie widze że wy myślicie jak kluby w polskiej marnej lidze. Sprzedać najlepszego piłkarza i za te pieniądze kupić kilku cieniasów albo średniaków. Żenada
» 31 maja 2012, 14:04 #20
AgEnT: Fenek - 100% racji !
» 31 maja 2012, 15:43 #19
mcis: a juz myslalem, ze we wspolczesnym footballu to nic mnie nie zdziwi....
» 31 maja 2012, 11:54 #18
Michal88: naprawde jak dlamnie to skandal zeby za jednego zawodnika oferowac tyle floty,wiem ze nikt nie zabroni bogatym wydawac pieniadze ale chyba sa gdzies jakies granice ktorych przekraczac nie mozna a poza tym mysle ze Roo raczej nie powiekszy ludnosci stolicy Francji swoja osoba i bardzo sie z tego ciesze. AGAINST MODERN FOOTBAL!!
» 31 maja 2012, 11:54 #17
Bartoosh21: Gdyby to było 120mln euro za sam transfer a Rooney wyrażałby chęci odejścia to myślę że Ferguson by go odsprzedał.. tak jak było to z Ronaldo... raczej to plotka brukowców ale w dzisiejszym świecie można się wszystkiego spodziewać..
» 31 maja 2012, 11:49 #16
Olo: To jest fakt. Nikt w United nie chce się go pozbywać, ale trzeba myśleć obiektywnie. A co jeżeli straci formę? Albo złamie nogę i wyleci na 8 miesięcy? 120 milionów to ogromne pieniądze i sir Ferguson na pewno zdaje sobie z tego sprawę. A poza tym znajdzie zastępstwo, zawsze znajduje :)
Chociaż bardzo bym chciał żeby Rooney stał się legendą klubu jako najskuteczniejszy jego strzelec w historii i zakończył u nas karierę ;)
» 31 maja 2012, 11:52 #15
chudy1948: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2012 11:54

Ale brak klasowego napastnika bo takich jest niestety malo w piłce !! Wgl nie wiem jak możecie o tym myśleć że Roo odchodzi do innego zespołu !!
» 31 maja 2012, 11:53 #14
mcis: gdyby inne kluby uslyszaly, ze MU ma 120mln na transfery to ceny natychmiast by poszybwaly i nie starczyloby nawet na 2 grajkow
» 31 maja 2012, 11:56 #13
chudy1948: @mcis masz racje, jakiego napastnika byśmy nie chcieli to zaraz by nam zawyzali kwoty a z innego klasowego i tak walecznego napastnika musieli bysmy wydac taka sama kase!
» 31 maja 2012, 11:57 #12
wazza89: hahaha co za dewagacje. Roo to najlepszy napastnik świata i 3. najlepszy piłkarz globu. Nie ma dla niego zastępstwa! 120 baniek nie zastąpi Rooneya.
» 31 maja 2012, 12:24 #11
Altair: Rooney to może być najlepszym graczem United, ale w Europie jest wielu lepszych od niego. U nas też został z wiadomego powodu, więc nie zdziwiłbym się gdyby perspektywa gry w PSG go skusiła.

Wolałbym aby został, ale Manchester United istniało przed nim i będzie istniało po nim, a 120 mln na ulicy nie znajdziesz.
» 31 maja 2012, 12:35 #10
Polson: Żałosne jest to że teraz pieniądze odgrywają tak ważną role w świecie piłki nożnej...
» 31 maja 2012, 11:43 #9
sindziq: true, true..
» 31 maja 2012, 11:48 #8
satan23: Konkret pieniądze.. jeśli będzie oficjalna oferta to się dowiemy jaki będzie finał..
» 31 maja 2012, 11:38 #7
ciawa: Rooney zostanie... jak gdzies odejdzie to tylko Barca albo Real, ale po co jak przeciez moze byc zywa legenda ( najwiecej bramek itp )
» 31 maja 2012, 11:38 #6
deadmau5: Rooney to prawdziwy diabeł, nie pójdzie na to :)
» 31 maja 2012, 11:36 #5
Biafra: oczywiście, że prawdziwy Diabeł, to przecież nie on chciał ostatnio odejść z United;]
» 31 maja 2012, 11:40 #4
Malina05: Szczerze mówiąc to teraz go trochę rozumiem z tym że chciał odejść z zespołu ;) wymagał ambicji i walki o najwyższe cele a w tym sezonie tego nie było (tamten sezon też wygraliśmy nie najlepszą grą) bo zespół grał dlatego że musiał a nie dlateog że chciał. A jeśli chodzi o ruchy transferowe na chwilę obecną to tym bardziej SAF sprawia wrażenie jakby chciał na siłe wygrać starym składem.. nie wygląda to na ambitne podejście i walkę o najwyższe cele..
» 31 maja 2012, 11:55 #3
chudy1948: To że nie ma walki w zespole to jest tylko i wyłącznie wina SAFa, Rooney był znany z ostrej gry, dzisiaj tego Roo już nie ma, a szkoda bo futbol Angielski zawsze był z tego znany, póki co taką walkę pokazują tylko bracia Da Silva
» 31 maja 2012, 11:59 #2
sisinho: No i Rudy ;s
» 31 maja 2012, 13:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.