Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Transfer Kagawy wciąż niesfinalizowany

» 30 maja 2012, 21:10 - Autor: 10wazzar10 - źródło: SkySports.com
Borussia Dortmund oświadczyła, że jak do tej pory nie udało się dojść do porozumienia z Manchesterem United w sprawie sprzedaży Shinjiego Kagawy.
Transfer Kagawy wciąż niesfinalizowany
» Już niebawem możemy być świadkami pierwszego transferu Manchesteru United tego lata
Jednakże, oba kluby są blisko uzgodnienia warunków transferu, a kwota transakcji wraz z wszelkimi bonusami ma wynieść 17 mln funtów.

Kagawa sam musi także uzgodnić warunki kontraktu, jednak wydaje się, iż nie będzie to przeszkodą dla 23-letniego Japończyka w przenosinach na Old Trafford.

Transfer powinien zostać potwierdzony w najbliższych dniach, lecz mimo to dyrektor sportowy Dortmundu Michael Zorc powiedział: - Jest jeszcze parę szczegółów do uzgodnienia.


TAGI


« Poprzedni news
Opowieści z sezonu 2011/12: Valencia
Następny news »
Hernandez: Nie czuję się gwiazdą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (70)


napster92: Kagawa, Asamoah, Baines i jakiś napastnik jako uzupełnienie i w przyszłym roku znowu bijemy się z najlepszymi.
» 31 maja 2012, 17:30 #68
vip14: Ale zachodu z tym Kadawą :/ Nie wiem czy on jest tych siódmych potów ze strony United warty :)
» 31 maja 2012, 14:46 #67
lysej: do niego Powell + Fellaini + Baines. Czyli transfery w stylu SAF'a - mało kasy, za dobrych graczy.
» 31 maja 2012, 12:37 #66
lysej: nie mogę edytować poprzedniego.

Chelsea zaczyna robić jak City. Kim interesuje się United, oni od razu również.
Podkradli Hazarda (na 99%)
SAF wyraził zainteresowanie Dembele, dziś czytałem info, że Chelsea również.
Najgorsze, że teraz Chelsea chce podkraść Powell'a, chcą przebić oferte United, bo Di Matteo, strasznie chce go mieć u siebie.
Zaczyna się z kolejnymi.
C = C -> Chelsea = City
» 31 maja 2012, 12:49 #65
blejd7: O Powella bym się nie martwił. Gwiazdą PL to on nie będzie. Za 3-4 mln fajnie byłoby go kupić, bo chłopak ma talent ale za kilka milionów więcej poszedł Wickham do Czarnych Kotów a był dużo lepszy, czy AOC do Arsenalu i też był lepszy więc jeśli pójdzie gdzieś indziej to nie będzie tragedii. Jeśli nie on to zawsze można powalczyć o Barkleya z Everton, który już kilka razy pokazał swój olbrzymi potencjał
» 31 maja 2012, 13:40 #64
wacuchplacuch: jasne, wcale się nie interesowali Hazardem tylko pomyśleli kim się interesuje United...wcześniej chyba nawet o takin nie słyszeli - dobrze że ich skauci mają internet bo by go nie wygrzebali z tej Ligue 1 a tak weszli na stronę fanklubu United i znaleźli dobrego piłkarza
» 31 maja 2012, 15:25 #63
blejd7: Co do Kagawy to większość z Was pewnie nie wie, że aby do Nas trafił musi uzyskać pozwolenie na pracę w Wielkiej Brytanii, ponieważ jest zawodnikiem z poza UE. Podczas okna transferowego takie pozwolenie można uzyskać w 2-3 dni, a jeżeli pierwsza odpowiedź jest odmowna to po odwołaniu około tygodnia. Kagawa nie powinien mieć problemów z uzyskaniem pozwolenia za pierwszym podejściem ale okno transferowe jeszcze nie jest otwarte a wtedy proces decyzyjny trwa dłużej (do tygodnia czasu). Czyli nawet jeśli uzgodniliśmy z nim kontrakt to niekoniecznie transfer jest dopięty na 100% i być może dlatego nie został ogłoszony.

Według mnie Kagawa dołączy do MU jeszcze przed Euro i jeżeli Pogba odchodzi to SAF kupi jakiegoś typowego środkowego pomocnika: Martinez, M'Vila bądź Fellaini. Do tego Powell dołączy do MU i wróci do Crewe na wypożyczenie roczne i będzie git. Kilku zawodników z rezerw powinno dostać szansę w tym sezonie, bo to co pokazali w ofensywie Lingaard, Petrucci i Keane w finale z City napawa optymizmem, że za 2-3 lata będziemy mieli kilku wychowanków, którzy będą solidnymi zmiennikami Naniego, Kagawy czy Wellbecka
» 31 maja 2012, 11:05 #62
cisnecesna: JakubekMU transfery beda cierpliwosci! wy byscie odrazu sciagneli wszystkich tylkoi to nie takie proste jak wam sie wydaje w rzeczywistosci to jest biznes nie gra typu fm czy fifa
» 31 maja 2012, 10:45 #61
cisnecesna: xyz i tak im tego nie przetlumaczysz juz nie jeden probowal oni sa madrzejsi na swiecie! niestety tylko internetowym... i moze dobrze bo jakby prowadzili klub takie glaby to wlasnie wtedy United sciagneliby na dno!
» 31 maja 2012, 10:43 #60
JakubekMU: słuchaj ja wyrażam swoje zdanie chyba mogę co?
rzadko tu cokolwiek komentuje ale szlak mnie trafia to co niektórzy tu piszą jeśli według Was transfery nie są potrzebne to dziękuje koniec tematu nie mam więcej pytań
moje zdanie jest takie że są niezbędne, możesz się z tym zgodzić albo nie
» 31 maja 2012, 10:59 #59
tomManUnited: Jeżeli na DevilPage napiszecie, że KAGAWA jest zawodnikiem United, wtedy dopiero uwierzę.
» 31 maja 2012, 10:39 #58
Fabio: Spoko Tomek BBC to wiarygodne źródło;D ,więc luz;)
» 31 maja 2012, 10:42 #57
brylaant: chciałbym Falcao lub Hulka. fajnie,że Hulk przechodzi za 40 mln do Chelsea- , - tylko 40 ... -,-
» 31 maja 2012, 10:10 #56
zico32: no właśnie każdy by chciał Falcao i Hulka, ale widzę że niektórzy porównują Kagawę do tych zawodników... on gra na innej pozycji, ale napewno też jest gorszym zawodnikiem, Falcao i Hulk z miejsca będą gwiazdami w każdej drużynie do której przejdą
» 31 maja 2012, 10:26 #55
spiki1974: BBC informuje ze transfer kagawy zostal s finalizowany
» 31 maja 2012, 09:35 #54
Fabio: jak BBC tak podaje ,to już można się cieszyć;D
» 31 maja 2012, 09:58 #53
spOntan: BBC podawało też w radio, że Hazard jest w United, i co?
» 31 maja 2012, 11:14 #52
pablomu: No pewnie po co nam zakupy. Prawda panie sknerusie Alexie?!? Wróci Fletcher, Vidic, wiec po co. Tylko, że w przyszłym sezonie o mistrza będą walczyć tylko 2 kluby: City i Chelsea. O pucharach nie wspominam.P.S. Jeżeli SAF nie kupi klasowych zawodników to znaczy że jest już zmęczony swoim zawodem i nie wie co i jak robić. Więc proponuje MU przebiedować jego ostatni sezon w najwspanialszym klubie na świecie.
» 31 maja 2012, 09:14 #51
JakubekMU: nic dodać nic ująć
zapomniałeś dodać do Vidica i Fletchera---> Andersona
zresztą park jeszcze jest.
» 31 maja 2012, 09:51 #50
cisnecesna: Qrwa a o zadłuzeniu klubu juz zapomniałeś?! co za koleś! to nie real farcelona jak i nastepne kluby ktorych wymieniles nie sa MANCHESTER UNITED i nie potrzebuja wydawac po 100 mln na zawodnikow ktorych media kreuja! jak nie masz pojecia to nie pitol ze Red Devils nie beda walczyc o najwyzsze cele bo United zawsze sa na szczycie! chce zobaczyc twoja minke jak city i chelsea znowu wydadza ogromna fortune na pilkarzy a Ferguson zdobedzie dublet...
» 31 maja 2012, 09:56 #49
JakubekMU: a real i barca to nie ma długów??
jezeli nikogo nie kupimy to o co Ty chcesz walczyć Lige Europy?
» 31 maja 2012, 10:04 #48
cisnecesna: De Gea-
Rafael Vidic Ferdinand Evra
Valencia Carrick Sholes Nani
Rooney Hernandez
mamy na ławce jeszcze kupe mlodych zdolnych pilkarzy wiec nie napalajcie sie na super transfery gdyz mamy sklad na miare ligi mistrzow jak i wygranie pozostalych pucharow! no ale wy byscie kazdego kupili ktorzy media podaja w gazecie nieprawdaz?
» 31 maja 2012, 10:27 #47
xyz: ludzie ogarnijcie się bo sie tego czytać nie da.. .od czasu kiedy jestem na tej stronie(długo, długo) czytam komentarze typu "jak nikogo nie kupimy to będziemy mogli co najwyżej powalczyć o środek tabeli", "potrzeba wzmocnień bo tym składem niczego nie wygramy", "SAF już się skończył, potrzeba innego trenera". Tym czasem Ferguson za każdym razem udowadnia jak wielkim jest trenerem i jak umie skompletować skład by wszystko było w normie zarówno finanse jak i wysoki poziom sportowy. Trochę wiary w naszego managera!
nie rozumiem skąd bierze się w Was przekonanie że jesteście mądrzejsi od działaczy i trenera...
» 31 maja 2012, 10:33 #46
JakubekMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2012 10:42

czyli co?? uważacie że nikt nie jest potrzebny tak? zupełnie nikt?
gdyby Scholes nie wrócił to nie wiem kto by to dalej "ciągnął"
ja wyrażam swoje zdanie chyba mam do tego prawo tak!!?
» 31 maja 2012, 10:41 #45
pablomu: JakubekMU rulez ;-)
» 31 maja 2012, 11:18 #44
Rutek83: Czyli wychodzi na to że na środku pomocy mamy Toma, Carricka, Fletchera (bardzo bym chciał żeby wrócił) plus Scholes i Kagawa. Wynika z tego że jak Fletcher wyzdrowieje to Kagawa może być ostatnim poważnym wzmocnieniem w linii pomocy. Osobiście liczę ,że SAF sprowadzi 2,3 młodych o których mało kto słyszał a w przyszłości zostaną naszymi gwiazdami. Zapomnijmy o Hazardach, Modricach i innych gwiazdach. Takich transferów na 90 % nie będzie.
» 31 maja 2012, 08:29 #43
Wielbicielka: Też mi się tak wydaje. Całe te plotki transferowe to czasem bzdury jakich mało. Skoro prawie mamy Kagawe to wątpliwe jest to aby Hazard wybrał United. Z pewnością SAF wie więcej i się zabezpiecza.
A co do Modrica to nie wiem dlaczego wszyscy się na niego napalają (choć sama kiedyś byłam, w sensie piłkarskim) jak on wielokrotnie zaznaczał, że chce grać w Chelsea.
» 31 maja 2012, 08:39 #42
orchi650: Modric mówił że chce grać w Londynie a nie że chce grać w Chelsea, druga rzecz ostatnio oświadczył że, chce grać w klubie który będzie grał w lidze mistrzów a Chelsea od razu zaprzeczyła wszelkim spekulacją jakoby, miał przyjść do nich
» 31 maja 2012, 09:00 #41
Wielbicielka: - Chelsea to wielki klub, mają znakomitych zawodników i walczą o najwyższe cele. Mam nadzieję, iż uda mi się do nich dołączyć. Ja i moja rodzina chcemy zostać w Londynie. - powiedział dla Daily Mail Luka Modric.

poszperałam poszperałam:)
» 31 maja 2012, 16:30 #40
naniLuis: Szybko sfinalizować ten transfer i ruszać po kolejnych ciekawych graczy . :)
» 31 maja 2012, 06:52 #39
Klimaa: Wszystko zmierza w dobrym kierunku. Najdziwniejsze jest to że tak łatwo zakontraktujemy piłkarza o którego mogłoby bić się wiele poważnych klubów..przynajmniej w tym przypadku nie musimy się martwić o konkurencję ;-)
» 31 maja 2012, 00:07 #38
radzioch: on sam wspominal ze chce do Unied juz na poczatku, mysle ze to wyeliminowało konkurencje
» 31 maja 2012, 00:16 #37
RooneyMU: Dać 13 mln i w razie zwycięstwa w LM dopłaciłbym nawet drugie tyle. Razem Byłoby 26 mln i wszyscy byliby zadowoleni.
» 30 maja 2012, 22:42 #36
Mikez: Lol, wtedy finansowo bardziej opłacałoby się przegrać w tym finale, bo różnica w premiach za LM między zwycięzcą i przegranym w finale wynosi "tylko" kilka milionów. Masz łeb do interesów ;)
» 30 maja 2012, 22:50 #35
SqUaRe: zgadzam sie z mikezem, no i w końcu łącznie byłby wart 26 mln a tu już lekka przesada....
» 31 maja 2012, 00:14 #34
woj92: Borussia prowadzi bardzo dobrą politykę, transferową i jak nam go upchnie za 17 mln. to wielki szacun dla nich. Lecz ja jestem zdania że będziemy frajerami jak za grajka któremu za rok kończy się kontrakt i który co najważniejsze nie chce go podpisać przystaniemy na ich warunki, to oni są na musie, a nie my. Kwota jaką zaproponowaliśmy wcześniej 13 mln to powinno być wszystko.
» 30 maja 2012, 22:02 #33
mateuszr20471: Kagawa to jest gwiazda, i podejrzewam, ze gdyby mial konrakt do np.2015 roku to Borussia zawolala by sobie z 40 mln euro.
» 30 maja 2012, 22:04 #32
zico32: hehe Kagawa gwiazdą... gwiazdą to jest Rooney czy CR7, zaokoło 40 mnln to chyba poszedł do Chelsea Hazard czy Hulk... zawodnicy o większych umiejętnościach, zgadzam się woj92 13 mln to max.
» 30 maja 2012, 22:22 #31
koniu21: " Kwota jaką zaproponowaliśmy wcześniej 13 mln to powinno być wszystko." - Ferguson chce go jak najszybciej kupić ponieważ interesuje sie nim również Arsenal z tego co wiem.
» 30 maja 2012, 22:24 #30
hitman90: Weź się ogarnij człeku. Young, który ma 25 lat przyszedł z Aston Villi za 16 milionów i jakoś nikt nie płakał (za rok kończył mu się kontrakt). Z Twoim myśleniem w MU graliby chyba zawodnicy z Ekstraklasy. Takie dziadowskie oszczędzanie 4 albo 3 mln mogłoby sprawić, że taki grajek przeszedłby koło nosa^^ Pogratulować toku rozumowania.
» 30 maja 2012, 22:45 #29
Mikez: Teraz za wszystkich sobie wołają po 40 milionów, a głównym argumentem jest "bo City by tyle dało".
» 30 maja 2012, 22:52 #28
lecho: zico32 --> a w czym Twoim zdaniem Hulk jest lepszy od Kagawy, bo zdaję się że nie ogarniam? :)
» 31 maja 2012, 00:40 #27
xxxcichy465xxx: Co ty z tym transferem Hazarda do the Blues ?! Już dwa dni temu eden oznajmił na Twitterze ,że bd grał dla mistrza europy ,a jakoś od tamtego czasu nic nikt o tym nie mówi. A oficjalnej wiadomość brak. jak zobaczę "oficjalnie Eden Hazard w Chelsea " to uwierzę w ten transfer.
» 30 maja 2012, 21:59 #26
Tomorski: Nie może być oficjalki dopóki nie przejdzie badań i nie podpisze kontraktu. A Hazard jest na zgrupowaniu reprezentacji i dopiero po meczu z Anglią zapewne podpisze kontrakt i zostanie oficjalnie graczem Chelsea
» 30 maja 2012, 23:01 #25
SqUaRe: oficjalnie powie 2 czerwca po meczu z Anglią ale nie ma się co łudzić ;)
» 31 maja 2012, 00:15 #24
mateuszr20471: Kagawa,Powell,boczny obronca,srodkowy pomocnik, no a jesli odejdzie Pogba to nawet 2 srodkowych pomocnikow.
» 30 maja 2012, 21:59 #23
kartus1: No ta, od razu 10 tych pomocników kupić :D nie rozpedzaj sie tak.
» 30 maja 2012, 22:57 #22
SqUaRe: a własnie jak już gadacie o Pogbie, to co z nim w końcu??
» 31 maja 2012, 00:16 #21
orchi650: Pogba ??
Z tego co wiem to dogaduje się z Juventuem, a jeśli chodzi o pomocników to wystarczy jeden klasowy pomocnik, Snejder, Modric, i byłoby super, do tego jakiś nieznany który w przyszłości stanowiłby człon zespołu.
» 31 maja 2012, 09:06 #20
nomati666: Pozwolę sobie wyrazić opinię na temat zamieszania wokół transferów ("Kagawa za cienki", "Powell - kto to jest", "Potrzebujemy mega gwiazd, a nie jakiś przeciętniaków"). Co roku ta sama śpiewka, ale rozumiem, że nie wszyscy użytkownicy pamiętają United jeszcze z lat '90. Odkąd Ferguson dzieli i rządzi w Manchesterze, zawsze sprowadza młodziaków, nie wyróżniających się zbytnio zawodników. Młodziaki ze szkółki i z transferów, są dziś żywymi legendami United, albo święcą lub święcili triumfy na świecie. Natomiast przypomnę także, jaka była historia, gdy na Old Trafford sprowadzaliśmy gwiazdy takie jak Barthez, Larsson czy Veron. Rewelacji nie było zbytnio. Także z doświadczenia wynika, że United lepiej na tym wychodzi, gdy sprowadzą młodego (i co najważniejsze - pokornego) i dostosują go do stylu gry United, który jest niepowtarzalny, niż mega gwiazdę (doświadczonych piłkarzy trudniej nauczyć nowych "sztuczek"). Oczywiście od lat jest takie samo jęczenie kibiców w okienku transferowym, ale powiedzmy sobie szczerze - mamy najlepszego managera na świecie, który nie raz już takie narzekania słyszał, i mimo to zawsze stawiał na swoim, jeśli chodzi o politykę kadrową, i co najważniejsze - znakomicie na tym United wychodziło. Także niech trzyma się swoich wieloletnich założeń i chwała mu za to. Trochę więcej zaufania do Bossa.
» 30 maja 2012, 21:44 #19
radzioch: Polac mu
» 30 maja 2012, 21:54 #18
PLDan11: Po okienku transferowym na bank pojawią się tacy narzekacze, co znowu będą chcieli zwolnienia SAFa przez to, że sprowadził Kagawę i Powella zamiast Hazarda i Modricia.
» 30 maja 2012, 22:00 #17
majkeloo: dobrze to wszystko ująłeś, chociaż akurat jeżeli chodzi o Larssona to w tamtym czasie był bardzo dobrym posunięciem i świetnym wzmocnieniem składu. Chłop miał niesamowite umiejętności nawet mając na karku 36lat! on spokojnie mógł jeszcze zostać na sezon a nawet dwa:)
» 30 maja 2012, 22:07 #16
nomati666: Miałem na myśli ogólne poczynania kupionych gwiazd, względem samodzielnie wykreowanych :)
» 30 maja 2012, 22:22 #15
adi957: Eden przecież powiedział,że będzie grał u Mistrzów Europy i wszędzie trąbią o tym,więc pozostaje brać się za Modrića.
» 30 maja 2012, 21:38 #14
plunko: Spoko by był taki ktoś jak Falcao :)
» 30 maja 2012, 21:28 #13
radzioch: Marzenie;p za drogi niestety, ale wierze że ten Powell do nas przejdzie poduczy sie i bedziemy mieli z niego pożytek:)
» 30 maja 2012, 21:33 #12
plunko: no tak tak to jest nierealne ale było by marzenie :)
» 30 maja 2012, 22:02 #11
radzioch: jest juz swietny op, teraz jeden boczny obronca i dalej dla mnie obojetne
» 30 maja 2012, 21:20 #10
NemanjaVidic: Ok, jeden transfer pewny, teraz czekać na Edena, i jakiegoś młodego zdolniaka mało znanego żeby sie z Clevem ogrywał
» 30 maja 2012, 21:14 #9
10wazzar10: nakupmy pomocników i braknie kasy na obrońcę...
» 30 maja 2012, 21:16 #8
Luck3r: Eden -> Chelsea i to jest pewne.
Powtórzę się po raz n-ty, brać Modricia na środek.
Do tego Baines'a na lewą obronę i koniec transferów ;)
» 30 maja 2012, 21:21 #7
Fabio: @Luck3r
Luka nie chce grać w United ,a poza tym trochę zbyt wysoko się ceni
Grunt ,że Kagawa już zaklepany na 95%
» 30 maja 2012, 21:25 #6
Bartoosh21: Eden już napisał, że przechodzi do zwycięscy LM i nie jest na tyle głupi żeby to pisać z myślą o United które od 4 lat nic w europie nie ugralo..
» 30 maja 2012, 21:44 #5
SkowronUNITED: przypomnijmy sobie yyyy..... było 2 razy w finale LM...
» 30 maja 2012, 21:49 #4
Maro107: Wcześniej pisał, że przechodzi do którejś z drużyn Manchesteru, teraz że do triumfatora LM. Mi się bardziej wydaje właśnie, że to odpowiedź do której z tych drużyn przejdzie. Ewidentnie nie jest zdecydowany, a może bawi się też we własne gierki, w końcu to jego "Twitter" i może robić co chce - przecież mógłby napisać, że odchodzi do Chelsea i po kłopocie.
No chyba, że United go nie chce, to już inna sprawa...
» 30 maja 2012, 22:17 #3
Fabio: @SkowronUNITED
I 2 razy dostało baty !!
To ,że było 2 razy w finale ,to nie znaczy ,że coś ugrało !!
Ugrać znaczy zwyciężyć ,a United dwukrotnie poległo ,pojmujesz teraz różnicę ?!
» 31 maja 2012, 09:56 #2
radzioch: Czyli jest nasz !!:D
» 30 maja 2012, 21:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.