Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Borussia ustaliła cenę za Kagawę

» 21 maja 2012, 20:08 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Cena minimalna, za którą Borussia Dortmund zgodzi się sprzedać Shinji Kagawę została ustalona przez właściciela klubu na 16 milionów funtów.
Borussia ustaliła cenę za Kagawę
» Shinji Kagawa spotkał się ostatnio z Fergusonem na prywatnej rozmowie
Hans-Joachim Watzke, właściciel mistrza Niemiec wyjawił, iż pomimo faktu, że 23-letniemu piłkarzowi pozostał zaledwie rok do wygaśnięcia umowy to zamierza za niego otrzymać 'książęcą sumę'.

Kagawa, który zdobył w tym sezonie 17 bramek dla klubu z Dortmundu w ostatnim czasie rozmawiał z sir Alexem Fergusonem na temat swojego transferu do Manchesteru United, jednak nic nie zostało jeszcze postanowione. O podpis Japończyka walczy również Chelsea oraz AC Milan.

Pomimo sporego zainteresowania pomocnikiem, Watzke wyznał w rozmowie z dziennikarzem Sport Bildu, iż z pewnością nie sprzeda swojego gracza za śmieszne pieniądze.

- Wszyscy zdajemy sobie sprawę ze zdolności Kagawy i jego młodego wieku - przyznał właściciel Borussii.

- Pamiętamy również, ile Bayern Monachium zapłacił rok temu za Manuela Neuera (18 milionów funtów). Do końca kontraktu z nami pozostał mu tylko sezon, ale biorą pod uwagę wszystkie pozostałe czynniki, mamy prawo oczekiwać za niego książęcej sumy - zakończył Watzke.


TAGI


« Poprzedni news
Bracia Keane: Chcemy tu zaistnieć
Następny news »
Zobacz parady sezonu!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (113)


Miedziany: Dobrze chłopak gra ale pierw niech ściągnie Modricia SAF, a potem jego. Takie jest moje zdanie, bo MU ma dużo utalentowanych Graczy ale brakuje im ROZGRYWAJĄCEGO taki jak jest Luka.
» 26 maja 2012, 11:29 #110
mu999: zdecydowanie za dużo
» 23 maja 2012, 08:50 #109
remass666: Ja mysle ze przy dzisiejszym markiecie,taka cena to okazja za tak dobrego gracza..zreszta szybko sie zwroci i klub bedzie na nim zarabial
» 23 maja 2012, 23:26 #108
Olo: Nie ma się co podniecać. Dopóki przy newsie nie jest napisane "oficjalnie" nikt nowy do nas nie przychodzi.
» 22 maja 2012, 23:39 #107
RedUnitedfan: A i to nie jest zbyt pewne patrzac na powella
» 23 maja 2012, 21:13 #106
Klimaa: Trochę dużo jak na piłkarza który wcale nie musi zaaklimatyzować się w Anglii. A poza tym nie będzie to tak poważne wzmocnienie środka pola jakiego potrzebujemy..
» 22 maja 2012, 23:38 #105
arti197: dajmy 17 mln za Kagawe,32 mln za hazarda , 16 za Lewandowskiego i dziesięć z jakiegoś utalentowanego 20 latka spoko transfery podobało by mi sie Man Utd : Hazard 7 za Owena ,Lewandowski 9 za Berbatova , a Kagawa 11 za Giggsa a Giggsowi moim zdaniem na nowy sezon powinni dac 30 numer
» 22 maja 2012, 18:43 #104
7iverson7: oł fak dobrze,że masz dopiero 13 lat...
» 22 maja 2012, 18:49 #103
NorekDoktorek: GIGGSOWI dać numer 30 haha !
» 24 maja 2012, 15:35 #102
Fabio: 16 mln ,to dość uczciwa cena biorąc pod uwagę ,obecny rynek i horrendalne ceny ,za byle jakich piłkarzy
» 22 maja 2012, 16:29 #101
szalik666: to juz jest jakas masakra teraz bbc radio podali ze Unite dodgadali sie i hazard trafi do nas za 32mln f
» 22 maja 2012, 16:22 #100
szalik666: cos w tym jednak jest:)
» 22 maja 2012, 17:00 #99
Metyu: BBC to zaraz po SKY najwiarygodniejsze źródło :)
» 22 maja 2012, 17:07 #98
szalik666: no ale moze jest cos na rzeczy:)
» 22 maja 2012, 17:34 #97
Fabio: @szalik666
jak tak to tylko się cieszyć i czekać na oficjalne potwierdzenie;D

@Metyu
Dla Mnie osobiście BBC i CNN jest bardziej wiarygodnym źródłem info niż SKY
» 22 maja 2012, 17:35 #96
szalik666: ja juz czytałem o cenie 20 mln f ale podejrzewam ze skonczy sie na 12-14 jak borussia bedzie wiele podskakiwac to SAf pojdzie z kagawa na deal i za rok przyjdzie za free zobaczyci borussi rura w koncu zmięknie
» 22 maja 2012, 16:07 #95
spOntan: 16 mln funtów za Kagawe?! Przypomnę tylko że np. taki Park przyszedł za zaledwie 4 mln funtów. A patrząc na niego z tamtego okresu, można go śmiało porównać do Japończyka.

Za 8-10 mln można by było go sprowadzić i wypróbować, ale za 16? Za rok odejdzie za darmo i BVB będzie miała nauczkę, że daje takie śmieszne ceny za piłkarzy.
» 22 maja 2012, 15:42 #94
Reverb: Na rynku teraz jest dużo drożej, kluby windują ceny za piłkarzy i wszystko jest droższe. W tamtych czasach i Kagawa by tyle kosztował.
» 22 maja 2012, 16:11 #93
Diabelred: czasy sie zmieniaja jak rowniez i ceny pilkarzy ...
» 22 maja 2012, 16:27 #92
spOntan: hehe no rzeczywiście nie zauważyłem, że czasy się zmieniają :? ale cena którą podała BVB za Kagawe jest zbyt wygórowana. Podsumowując nie jest wart takich pieniędzy.
» 22 maja 2012, 17:01 #91
Diabelred: czy nie jest wart sie okaze ;)
» 22 maja 2012, 17:55 #90
szalik666: Na sport review napisali że United odpuściło hazard i skupili sie na kupnie Kagawy sprawa rozbiła sie podobno o płace zawodnika ktora mila wynosisc 200,000 f. Pazerny skurczybyk, preferuje transfer do nas ale z tygodniowki nie sposci. A jak wiemy SAF nie lubi długo sykutować moze i dobrze sie stało ze go olalismy
» 22 maja 2012, 13:41 #89
djgodzilla: na tyle musiałby sobie zasłużyć, nie możemy sobie pozwolić na takie zachcianki zawodników, którzy dopiero mają dołączyć do klubu
» 22 maja 2012, 14:07 #88
Kajdano: BVB chce postawic na twarde negocjacje a tak naprawde nie maja nic do gadania jesli Kagawa sam chce odejsc do United a to juz jest raczej przesadzone wiec mysle, ze jesli Japonczyk trafi na Old Trafford to bedzie to mniejsza kwota. Z 2 strony nie rozumiem tej paniki dotyczacej 16 mln, przeciez w obecnej pilce to nie sa wielkie pieniadze. Za taka sume sciagnelismy malo znanego Jonesa, ktory bedzie przyszloscia Anglii i United. Z 1 strony domagacie sie od SAFa transferow a z 2 chcecie zalowac pieniedzy gorzej niz sam Szkot ;) Kagawa to nie jest wyrozniajaca sie postaw np w 2 lidze angielskiej zeby placic za niego 5 mln tylko jeden z najwazniejszych pilkarzy Borussi, ktora 2x z rzedu osmiesza Bayern i triumfuje nad nimi w lidze. Mozna mu zarzucic gwiazdorstwo, troche egoistyczna gre ale grac w pilke potrafi bardzo dobrze.
Na pewno Kagawa bije na glowe slabego Andersona i wypalonego juz Parka. Kto wie czy to nie bedzie taki gracz jak Silva w City czy Mata w Chelsea, maly zwrotny i swietnie rozprowadzajacy akcje. Pod okiem Fergusona Japonczyk moze jeszcze znacznie poprawic swoje umiejetnosci.
Co do Hazarda to smiac mi sie chce jak czytam komentarze typu "Dziadek powinien dolozyc z 30 mln i kupic Hazarda'' Przeciez United walczy o tego pilkarza i teraz tylko do niego nalezy decyzja gdzie bedzie gral w przyszlym sezonie. Jesli wybierze wieksza kase w City to znaczy, ze nie jest godny grania dla United bo licza sie dla niego wylacznie pieniadze a takich graczy ja na Old Trafford nie chce widziec. Poza tym jak wybierze City to bedzie mial strasznie trudno o gre w 1 skladzie. Myslicie, ze zaraz Mancini posadzi na lawke Silve,Aguero,Teveza bo przyszedl mlody utalentowany gracz z ligi francuskiej? Skonczy jak Nasri, ktory dostawal wiecej szans tylko w koncowce sezonu lub jak Dzeko, ktory pomimo swietnej gry zostal posadzony na lawke :D Jesli ma troche oleju w glowie i nie jest napalony tylko na $ to nie bojcie sie, w przyszlym sezonie bedzie paradowac w koszulce z Diablem na piersi ;)
» 22 maja 2012, 11:47 #87
L3XT3R: Nie zgodzę się, że jeśli wybierze City to leci tylko na kase, wybierze mistrza anglii ;)
» 22 maja 2012, 13:18 #86
riv8: Kagawa jest samolubny i ma poyebane w głowie. Już mamy Naniego z mentalnością gwiazdorka w drużynie i więcej nam takich nie potrzeba. Poza tym kupować gościa za 16 mln gdy ma tylko rok do końca kontraktu i jasno mówi, że go nie przedłuży mija się z sensem i było by najwyższej wody frajerstwem (coś w stylu Bebe). Bo jakoś nie ma wielkiego zainteresowania Japończykiem. Wystarczy poczekać do końca okienka a Borussi rura zmięknie.
» 22 maja 2012, 11:13 #85
szalik666: Warto by moim zdaniem postarac sie o Sahina z Realu ma odejsc a drogi by nie był na pewno tanszy od kagawy i charakterystyke ma bardziej taka jaka potrzebuje czyli typowy ŚP
» 22 maja 2012, 11:05 #84
Crisyne1: lepiej dać 16mln za Kagawe niż 50 za Hazarda, bo obaj mogą się nie zaaklimatyzować w Anglii
» 22 maja 2012, 07:46 #83
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2012 15:26

a Anglia to jest jakiś kosmos czy księżyc? Tu gra się w piłkę tak samo jak gdzie indziej.
» 22 maja 2012, 15:25 #82
Fabio: @spOntan
" ... Tu gra się w piłkę tak samo jak gdzie indziej. " - chyba nie wiesz co piszesz ?!
Chcesz powiedzieć ,że liga hiszpańska , angielska i dajmy na to holenderska niczym się nie różnią ?!
» 22 maja 2012, 16:24 #81
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2012 17:05

różnią się po pierwsze nazwą, a po drugie poziomem.
» 22 maja 2012, 17:04 #80
Sokrates: GBest93-Zawodnik który w ciągu dwóch sezonów zalicza 61 asyst i strzela 18 bramek , jest młody i do wyciągnięcia za grosze według ciebie jest transferem podwyższonego ryzyka ?

Gdyby Özil się sprawdził w Manchesterze United w tedy byłaby to jedna z najlepszych decyzji transferowych Fergusona.

Natomiast gdyby ten transfer się nie sprawdził SAF mógłby go sprzedać za co najmniej 10 mln euro.
» 22 maja 2012, 07:02 #79
Maciek89: Chwila, ktoś mi mówił że kontrakt kończy mu się już 30 czerwca tego roku i że jest do wzięcia za darmo... Za taką kasę, zupełnie nie opłaca się go sprowadzać... Niech wraca do japońskiej ekstraklasy !
» 22 maja 2012, 00:31 #78
Diabelred: Nie oplacalo to sie sprowadzac za taka sama kase Yonga,ktory wyroznial sie tylko w sredniej AV,a u nas jak narazie wyszedl mu tylko 1 mecz z Ars 8-2 ;d.Co do ceny Kagawy to nie ma co sie dziwic ze BVB tyle chce za niego,wkoncu to jedna z kluczowych postaci w zepole mistrza Niemiec.
» 22 maja 2012, 02:10 #77
przema: diabelred
wyjdz!! Young i jeden mecz co mu wyszedl chyba jestes sezonowcem ktory widzial jeden mecz...
» 22 maja 2012, 02:28 #76
L3XT3R: Brawo... xD
Young, nie zagrał jakiegoś super sezonu ale najgorszego też nie. W następnym sezonie będzie zupełnie innym zawodnikiem, jestem tego pewien. Przypomnijcie sobie jak grał Valencia w pierwszym sezonie. Nie zmienia to faktu, że Young jest bardzo rozkapryszony na boisku a swoimi nurkami w pole karne trochę się zbłaźnił w anglii.
» 22 maja 2012, 11:28 #75
Diabelred: przema dla twojej wiadomosci ogladalem w tym sezonie 90% meczy United w tych co ogladalem to Young za niespecjalnie sie wyroznial,fakt strzelil kilka waznych bramek,ale nie zmienia to faktu ze w meczach innych niz ten z Ars sie wyroznial,no chyba ze dla cb jak juz ktos strzeli bramke,a nic w meczu nie gra to sie wyroznia to ok ;].Coz mam nadzieje ze taka niestabilna forma byla wylacznie skutkiem kontuzji jakich czesto w tym sezonie Young doznawal.Przema wyjsc to powinienes ty twierdzac ze Kagawa jest za slaby na United
» 22 maja 2012, 12:43 #74
wazza89: transfery Kagawy i Powella wydają się już bardzo prawdopodobne. Ja jestem bardzo na tak.

ONE LOVE ONE UNITED
» 21 maja 2012, 22:25 #73
RedUnitedfan: Młody zdolny perspektywiczny Gracz, .w.dodatku spłaci.się po roku dzięki azjatom nic tylko brać. I zaraz zostane zatakowany przez dzieciaków.
» 21 maja 2012, 22:19 #72
Durandir: Bardzo United potrzebny taki gracz jak Kagawa. Japończyk to znakomita opcja. Jego kreatywność rozwiązałaby nasz największy problem z tego sezonu. No ale zobaczymy. Ja myślę, że w obecnej sytuacji United nie ma co żałować pieniędzy na takiego gracza.
» 21 maja 2012, 22:01 #71
SoSa9: Taa chyba za 7 mln to sie zgodze a nie za 16 ;)
» 21 maja 2012, 21:58 #70
tomasz1at: za 7 nie za 3 to tak
» 21 maja 2012, 22:11 #69
aris019: jesli nie orientujecie sie jak zmienia sie rynek transferowy to nie wypowiadajcie sie na ten temat..
» 21 maja 2012, 22:29 #68
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 22:37

@aris019

I co z tego że zmienia się rynek transferowy ? Wartość realna pieniądza się zmniejsza ale przychody pozostają na tym samym miejscu.
» 21 maja 2012, 22:37 #67
aris019: a to z tego ze jak kilka lat temu za 10 max 15 mln mozna bylo kupic dobrego zawodnika to na chwile obecna to za takie pieniadze nie ma szans na kupienie jakiejs gwiazdy..
z drugiej strony,chcecie transferow?mowicie ze skapych mamy wlascicieli,jest transfer nie za kosmiczne pieniadze to nie chcecie bo za drogo...za darmo nikt nie przyjdzie i gral tez nie bedzie,a jak chcecie transfery za 3 czy 7 mln to trzeba szukac w 3 lidze tam gdzie powell badz slabszych ligach zagranicznych..
» 21 maja 2012, 22:59 #66
chudy1948: @aris019 100% poparcia. Ale oni jednak woleli by Hazarda bo wiesz gwiazda itd itp a co to tam jakis Japoniec.

Pozdro dla normalnych
» 22 maja 2012, 00:20 #65
sisinho: Eh , czyli mamy dać 60 mln za takiego Neymara bo rynek sie zmienia? No ludzie , drewna za taką kasę nie potrzeba. Skoro piłkarz ma rok kontraktu ,a oni chcą 20 mln euro to lepiej dołożyć te 10 i mieć piłkarza dużo lepszego.
» 22 maja 2012, 00:40 #64
wazza89: ju uważam, że Kagawa jest wart 16 mln. Jak ktoś uważa inaczej to ma do tego pełne prawo.
» 22 maja 2012, 08:33 #63
RadsonRadson: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2012 12:33

ale jak kupi kilku średniaków po 16 mln to wyjdzie dużo , a moim zdaniem lepiej kupić takiego Hazarda za 30 około i wiadomo że będzie popier***ał po boisku a z Kagawa nic nie wiadomo czy sobie poradzi i w ogóle . Bo jak ma pół sezonu przesiedzieć to nie za fajnie a tak to Hazard będzie grał non stop .
» 22 maja 2012, 12:33 #62
Diabelred: hahha Rodson a skad ta pewnosc ze i Hazard sobie poradzi ;] kazdy nowy zawodnik z innej ligi jest wielka nie wiadoma ,a jak dla mnie to Hazard jest jeszcze wieksza niewiadoma niz taki Kagawa,bo japonczyk w przeciwienstwie do Hazarda gra w silnej lidze oraz potrafi grac z silnymi druzynami co pokazaly mecze z Bayernem chociazby ;]
» 22 maja 2012, 16:31 #61
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 21:34

Ogladalem kilka filmikow na YT z Hazardem i jakos specjalnie mnie nie zachwycil.Jak ja patrzalem na tych obroncow z francuskich druzyn jak sie dawali jak dzieci ogrywac wogole brak walki brak proby przejecia pilki,tylko patrzeli jak Hazard robi te swoje rajdy czy drybling.Teraz sie nie dziwie czemu az tyle on ma tych bramek ;d.Z Hazardem jest jak z Neymarem obaj sa gwiazdami swoich lig ,obaj maja talent,obaj mijaja rywali jak tyczki,robia z nimi co chca,no ale obaj takze graja w niespecjalnie silnych tych ligach,a szczegolnie Neymar.I pytanie teraz jak sobie poradza w takich silniejszych ligach,albo wypala albo nie.Ciekaw jestem jak Hazard bedzie sobie radzil z obroncami w Anglii,ktorzy sa zdecydowanie lepsi niz Ci z ligi francuskiej...
A co newsa to mam nadzieje ze Kagawa do nas trafi :).Majac do wyboru Kagawe badz Hazarda zdecydowaniem wolalbym japonczyka.Belg jak juz do nas nawet trafi,to co pogra z 2,3 sezony u nas ,podszkoli sie pod okiem naszych trenerow a potem przejdzie do Chelsea ,krorej jest podobno fanem badz do Realu.I tradycja bedzie podtrzymana ze my szkolimy,szlifujemy talenty ,by nastepnie np taki Real od nas go odkupil :).
» 21 maja 2012, 21:31 #60
iceblast007: trzeba było obejrzeć ostatni mecz Lille i odejście hazarda. Gość strzelił 3 bramki i zaliczył asyste w 15 minut. Fenomenalny piłkarz. Na miejscu SAF"a dał bym mu tygodniówkę jak dla Rooney'a bo Eden bedzie tak samo ważny jak Wayne u nas.
» 21 maja 2012, 21:50 #59
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 21:58

chyba żartujesz...Rooney jest dużo ważniejszym zawodnikiem, on dyktuje tempo gry, na boisku jest praktycznie wszędzie, ma charakter oraz duże zaslugi dla United...jak możesz go porównywać z Hazardem ? Belg na razie może mu buty czyścić. Jak Rooney zarabia 220 tys + jakieś dodatki to belg nie może żądać więcej niż 150. Co do Kagawy 16 MLN to troche dużo, mam nadzieję, że SAF troche się potarguje i te 3 MLN chociaż opuszczą cenę.
» 21 maja 2012, 21:58 #58
Diabelred: ice po 1 nie wiadomo czy do nas trafi,a po 2 nie wiadomo jak sie sprawdzi w Anglii ,kto wie moze bedzie 2 Veronem ;)
» 21 maja 2012, 22:17 #57
sisinho: @Diabelred

O każdym zawodniku moglibyśmy tak powiedzieć , więc żaden transfer nie doszedłby do skutku.

A co do Kagawy to raczej on prędzej by odszedł od nas , bo jest wielkim fanem Barcelony , co stwierdził zaraz po transferze do Borussi (i po kilku niezłych meczach). Nie wiem czy jest sens kupowania kogoś kto myśli o innej drużynie a United traktuje jak kolejny przystanek.

Co do tygodniówki - racja , jak dla mnie max 130 tys , i tak to dużo jak na młodziaka ale chłopak szczerze zasługuje na 100-120 tys pod tym względem że City może go zgarnąć.
» 21 maja 2012, 22:35 #56
spOntan: @diabelred po pierwszym zdaniu pprzestalem czytac te herezje
» 21 maja 2012, 22:48 #55
Diabelred: spontan to ze inaczej myslisz niz ja, nie znaczy ze moje zdanie musi byc herezja :d.Dla mnie z kolei herezja jest to wychwalanie,zachwalanie Hazarda pod niebiosa,ktory tak naprawde nic nie pokazal jeszcze w Europie,ani w zadnej silnej lidze ;d .Natomiast co do Kagawy to moze i jest on wielkim fanem Barcelony,akurat ja czytalem ze United xD i ze bardzo chcialby sie do nas przeniesc,ale juz mniejsza to wierzysz realnie ze Barcelona kiedys bedzie go chciala kupic ,bo ja w to watpie,a jak juz nawet kupi to i tak na lawke bo watpie ze wygryzie takiego Alcantare ktory jest promowany na nastepce Xaviego tak jak u nas Clev na rudego :P
» 21 maja 2012, 23:46 #54
nice1bruva: @diabelred - skąd wiesz że on jest fanem chelsea - skąd?
@iceblast007 - a tą tygodniówką taką jak wazza to też weź sięczłowieku zastanów - nigd nie będziesz managerem , nigdy nawet w 0,01 % nie będziesz miał wpływu na działania ManUtd
» 22 maja 2012, 08:15 #53
Diabelred: nice tak jak napisalem podobno ;)
» 22 maja 2012, 12:50 #52
spOntan: jasne że możesz mieć inne zdanie, ale skoro napisałeś, ze opierasz je na kilku filmikach z YT to...
» 22 maja 2012, 15:10 #51
Diabelred: wiesz spontan zdecydowana wiekszosc tutaj wlasnie po obejrzeniu tych kilku fimikow na YT tak bardzo chce go u nas lub poprostu powstarza za innymi ;)
» 22 maja 2012, 16:35 #50
Bartoosh21: My mamy płacić 16mln funtów za Kagawe a Fabregas do Barcy szedł za 29 mln EURO :)
» 21 maja 2012, 21:17 #49
kckMU: wg mnie to tu nie ma porównania, to była inna sytuacja jakby na to nie patrzył.

a linia Kagawa-United to po prostu zwykły transfer.

natomiast Hazardowi zawróciło się w głowie i mam dosyć jego gadania.

- Ładnie mi w czerwonym, jak i w błękicie
- Wciąż nie podjąłem decyzji - tak kilka razy
- Kusi mnie Chelsea - to dzisiaj czytałem

chłopak myśli ze jest nie wiadomo kim i jeśli rzeczywiście spotkał się z Fergusonem, a wciąż ma mętlik to nie jest chłopak dla nas. OT to jest przeznaczenie, coś więcej niż obiekt do grania. Skoro ma możliwość popatrzenia na nas, historię, wspomnienia United i samego Fergusona a wciąż wybrzydza, to trudno. To gracz jest dla MU, a nie my dla gracza. Tyle.

a ten transfer Kagawy fajnie się rozwija, coś czuje ze na Tournee już z nami poleci :)
» 21 maja 2012, 21:23 #48
przema: no barca za grosze kupila fabregasa city i real duzo wiecej dawalo a teraz barca za grosze mysli ze dostanie bale....
» 21 maja 2012, 21:25 #47
n17ban: a może Hazard jest po prostu młody, mówi tak, żeby podbić swoją cenę (na 100% kocha Lille) i chce jak najlepiej wybrać? Chłoipie, on ma 21lat!
» 21 maja 2012, 21:26 #46
sisinho: @kckMU

Chłopak chce wybrać klub na następne lata a może nawet i całą karierę , sam mu się nie dziwie , chce dobrze zarobić ale i grać w dobrym klubie (w sumie u nas jest to możliwe) i być częścią zespołu.

Natomiast Kagawa to typ wędrowniczka , był 2 lat w BvB , już na początku gadał o chęci gry dla Barcelony (a nawet całego dobrego sezonu wtedy nie rozegrał) . Spoko , przejdzie do nas , zagra 2-3 lata i wyrazi chęć odejścia do tej słynnej barcelony , i co wtedy? Kolejny transfer?
» 21 maja 2012, 22:32 #45
aris019: sisinho chlopie jakby kagawa bardzo chcial grac w Barcelonie to by do nich jezdzil i sie sie prosil o transfer a nie do nas.
po drugie jaki wedrowniczek??Dortmund go wypatrzyl i sciagnal,chlopak duzo juz zdzialal w Borussi wiec czas na inny klub i inne wyzwania,Levy tez planuje sprobowac czegos nowego,rozwijac sie dalej i co tez powiesz ze to typ wedrowniczka?
rece opadaja..
» 21 maja 2012, 23:07 #44
sisinho: Żaden normalny piłkarz nie mówi wprost że klub xx jest jego kolejnym przystankiem do kariery. A Shinji to oficjalnie powiedział.
» 22 maja 2012, 00:42 #43
Bartoosh21: jesteście mistrzami.. ja o Kagawie i Fabregasie więc skąd wam się wziął znowu ten Hazard?!?!?!?
» 22 maja 2012, 10:39 #42
swistek: Hazarda, srarda.. ogarnąć się. Nikogo nie będzie. Gorzej niż ze Sneijderem chlew robicie.
» 21 maja 2012, 20:42 #41
TykiMikk: +1
....
» 21 maja 2012, 21:18 #40
PrzemekFANutd: kurde co wy tak cisniecie po tym Kagawie , dobry zawodnik a ten Hazard to jest gwiazda jednego sezonu... niech go biorą za 16mln co to jest jak my wcale nie robimy transferow..
» 21 maja 2012, 20:40 #39
7iverson7: musisz być bardzo głupi jeśli nazywasz Hazarda gwiazdą jednego sezonu.
» 21 maja 2012, 21:09 #38
Diabelred: co poczniesz dla dzieci Kagawa =2 Park,dlatego sa tak do niego uprzedzeni i go nie chca ;d
» 21 maja 2012, 21:09 #37
aris019: 7iverson7 to ile ten hazard sezonow zachwyca?3?4? a moze byl postacia pierwszoplanowa jak mial 16 lat?nie badz smieszny prosze Cie..
moze i gral we wczesniejszych sezonach w lille ale napewno nie zachwycal, w tym pokazal klase i za ten sezon jest oceniany..
» 21 maja 2012, 21:30 #36
7iverson7: chyba nie wiesz o czym piszesz.Gość co sezon notuje progres,już w poprzednim sezonie poprowadził Lille do tytułu mistrzowskiego i był najlepszym zawodnikiem ligi,poprzednie 2 sezony zresztą jak na swój wiek też miał świetne.
No,ale ariso19 który pewnie nie widział ani jednego meczu Edena ocenił,że to gwiazdka jednego sezonu,która wcześniej nie zachwycała to pewnie tak jest.
» 21 maja 2012, 23:16 #35
aris019: nie uwazam ze wogole jest gwiazda,nie sledze co tydzien meczy lille choc widzialem kilka,chlopak ma talent ale gwiazda napewno nie jest,zreszta zobaczymy co pokaze w PL,duzo bylo talentow co w swojej lidze przodowali a w innych nie potrafili wogole sie odnalezc..widze tez,ze jetes zagorzalym fanem tego talentu,tylko zebys sie nie poplakal jesli nie trafi do nas..
» 21 maja 2012, 23:34 #34
7iverson7: Teraz to już sam nie wiem czy ty jesteś taki głupi czy udajesz.
Hazard jest największą gwiazdą ligi francuskiej w wieku 21 lat.
Jeśli on nie jest gwiazdą to w futbolu są może z 2 gwiazdy-Massi i Ronaldo.

No i kto taki nie mógł się odnaleźć w PL,a był wcześniej wielkim talentem?Nazwiska poproszę,bo ja sobie takich gości nie przypominam(tylko prawdziwe talenty a nie jakieś pokraki).Każdy pitoli o tej twardej lidze angielskiej,a prawda jest taka,że większość obrońców to drewniane kołki i wystarczy pierwszy lepszy w miarę dobry technicznie zawodnik żeby ich ogrywać.
» 22 maja 2012, 07:38 #33
aris019: schevczenko..w milanie bramki strzelal na zawolanie a jak przyszedl do chelsea to nic nie pokazal,malouda pierwszy sezon gral a pozniej go nie bylo widac,torres jak gral w liv pool jeszcze cos gral a w chelsea?luis wiecej goli od niego strzelil w tym sezonie a cena?kosmiczna!
Nie bede odpowiadal na Twoje komentarze panie 7iverson7 bo jedyne co potrafisz wyksztusic z siebie to to,ze ktos jest glupi. widac jestes znawca jakich malo.
» 22 maja 2012, 10:18 #32
GBest93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 20:34

Dlaczego do jasnej ciasnej uważacie Kagawe za średniaka? Francuska liga różni się od Niemieckiej bardzo wiele i to , że Hazard jest jednym z lepszych to wiadomo , ale to nie zależy od klubu , ale także Kagawa miał bardzo dobre sezony w Borussi , 17 bramek to chyba bardzo dobry wynik jak na środkowego pomocnika , pomijając jego ilość asyst. Przy samych bramkach Lewego miał chyba 7.

Pomyślcie co piszecie , bo o Hazardzie wszyscy trąbią i świata po za nim nie widzicie.
» 21 maja 2012, 20:34 #31
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 20:40

przema i jemu podobni to takie dzieci sieci. Przeczytali o Hazardzie i obrażają się, że klub interesuje się również innymi zawodnikami.. ^^ A co do samego Kagawy, to świetny zawodnik i zawojuje Anglię.
» 21 maja 2012, 20:39 #30
Hubzi: masz racje wszyscy jarają się tym Hazardem owszem jest dobry i tez by się nam przydał ... ale moim zdaniem taki właśnie Kagawa świetnie by się sprawdził w United oby ten transfer doszedł do skutku
» 21 maja 2012, 20:52 #29
przema: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2012 21:01

hitman90
"przema i jemu podobni to takie dzieci sieci"
ty slepy ch widzisz zebym napisal ze chce hazarda w united??
a jak kagawa dla ciebie to swietny zawodnik to chyba nie widziales w zyciu zbyt wielu swietnych zawodnikow...
» 21 maja 2012, 20:59 #28
GBest93: Ma olbrzymi potencjał.

Czy Ronaldo był świetny jak przychodził?
» 21 maja 2012, 21:03 #27
sisinho: @GBest93

Kagawa łącznie miał 7 asyst z czego 3 przy bramkach Lewandowskiego. W dodatku nie 17 bramek a 13 jeśli mówimy o lidze (a nie o całym sezonie).
Po drugie - Ronaldo przychodząc do nas nie wywalał tekstami typu "mam kilka ofert z klubów i jeszcze nie wiem gdzie pójdę" .

Jest też podobieństwo przy obu panach - ten pierwszy (Ronaldo) podczas pobytu powiedział że chciałby kiedyś grać dla Realu po tym jak zrobił wiele dla nas. Ten drugi już rok temu stwierdził że chciałby kiedyś grać dla Barcelony ot takie podobieństwo.
» 21 maja 2012, 22:28 #26
GBest93: Bramek miał 18 ogólnie , a przy asystach bez informacji sprawdzałem. Według mnie to i tak jest dobry rezultat i nazywanie go słabym i nie wartym 16 mln jest dla mnie żałosne.

Ronaldo ja bardzo szanuje i nie za bardzo rozumiem do czego teraz pijesz. Co ma do rzeczy , że Ronaldo od zawsze marzył o grze w Realu Madryt razem z ojcem , którego już niestety nie ma? Ronaldo tak jak pisałeś bardzo wiele zrobił.

Kto mówi , że ma z nami do końca życia grać?:) Po prostu brakuje nam graczy o takich umiejętnościach, bo troche kreatywności nam brakuje w środku.
» 21 maja 2012, 23:16 #25
sisinho: No tak ale wydać 20 mln euro (bo tyle mniej więcej w przeliczeniu z funtów) na piłkarza który być może za 2-3 sezony będzie chciał odejść do Barcelony to totalny bezsens. Po tych 2-3 latach znowu trzeba by było szukać kogoś w jego miejsce a SAF raczej tego nie planuje.
» 22 maja 2012, 00:44 #24
przema: 16 mln i to jeszcze funtow?? buhahaah typowi sie konczy kontrakt za rok.. a i tak za slaby na united
» 21 maja 2012, 20:32 #23
GBest93: BO CO?!
» 21 maja 2012, 20:34 #22
tomasz1at: zgadzam sie z przema
» 21 maja 2012, 22:13 #21
Crisyne1: skoro Kagawa za słaby to Hazard tym bardziej , liga niemiecka > liga francuska
» 22 maja 2012, 07:44 #20
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2012 15:33

aha, czyli według Twojego rozumowania wszyscy piłkarze z ligi angielskiej są lepsi od wszystkich piłkarzy z ligi włoskiej bo angielska > włoska?
» 22 maja 2012, 15:32 #19
Diabelred: spontan Crisy chyba bardziej chodzilo o poziom ligi,przynajmniej ja to tak odbieram
» 22 maja 2012, 16:54 #18
mateomufc: szkoda dziadkowi 40-50 klocków na hazarda.. żal ,kupi sredniaka i znowu z grupy nie wyjdziemy
» 21 maja 2012, 20:29 #17
hitman90: Jasne, bo Ferguson siedzi i rozdziela kasę na transfery ^^
» 21 maja 2012, 20:41 #16
Altair: Jezu.. To nie Fifa, że można ściągnąć do siebie każdego zawodnika jeżeli ma się tylko na niego pieniądze..

Trudno mi uwierzyć, że jesteś z rocznika 91, ale w sumie to są na tej stronie również starsze osoby, które ciągle żyją grami komputerowymi i nie odróżniają już pecetowej fikcji od rzeczywistości.
» 21 maja 2012, 20:58 #15
aris019: za 50mln w zeszlym sezonie mielismy 3 zawodnikow z czego 2/3 zazwyczaj zawsze wychodzi w podstawie a tu mamy za taka kase jednego,nie ogranego w naszej lidze..zreszta jest to wielki znak zapytania czy wogole sie sprawdzi w angielskiem futbolu..
mateo jak chcesz gwiazd to zapraszam na blekitny portal,oni maja same gwiazdy a z grupy tez nie wyszli..
» 21 maja 2012, 21:13 #14
Barthez1516a11: stanowczo sie nie opłaca... wydaje mi sie że to będzie podobny transfer jak Park J.S.
na prawde lepiej dopłacić i powalczyć o Hazarda
» 21 maja 2012, 20:25 #13
aris019: wtedy jak kupowalismy Parka dalismy za niego 4mln na tamte czasy bylo to spora sumka,taka sama jak na dzisiejsze 16mln..tymbardziej ze kagawa wykazuje wiekszy potencjal wiec moim zdaniem warto go kupic..
» 21 maja 2012, 21:25 #12
Ahmed21: jak powiedział 16, to myślę że za 12 się zgodzą :D
A zresztą narazie poczekajmy co z Hazardem
» 21 maja 2012, 20:24 #11
sqizzje: Jak go nie weźmiemy to City specjalnie nam go wykupi. Co to dla nich 16 milionów. Myślę, że można go brac.
» 21 maja 2012, 20:23 #10
adi957: Chyba ich łeb szczypie!
» 21 maja 2012, 20:18 #9
Shoen: Średnio się nam ten transfer opłaca. Zawodnik utalentowany ale 12 milionów to max jeżeli chodzi o cenę za niego. Zdecydowanie lepiej dopłacić i powalczyć o Hazarda.
» 21 maja 2012, 20:17 #8
SkowronUNITED: Co?!
To Real dał za Ozila 15 mln a oni za Kagawe chcą 16 mln?!
Nie ma porównania kto jest lepszym zawodnikiem...
» 21 maja 2012, 20:15 #7
paul1011: Dokładnie! Trzeba było 2 lata temu Ozila kupić i spokój na lata.
» 21 maja 2012, 20:28 #6
GBest93: Może dlatego , że Ozeil nic nie osiągnął w Werderze , a Kagawa mistrzostwo i puchar Niemiec w tym roku , więc cena poszła?:) Może dlatego , że z sezonu na sezon każdemu zawodnikowi się podnosi cena , bo pieniądz robi się powoli bezwartościowy jeśli chodzi o małe sumy?. Może dlatego , że Ozeil tylko zachwycił na Mistrzostwach i nie był to pewny transfer? Zadawać więcej pytań?
Czy głupio będziesz udawał głupszego od głupiego.?
» 21 maja 2012, 20:54 #5
sisinho: Prawie 20 mln euro za piłkarza z 1 rocznym kontraktem. Gdyby to było 7-12 mln to jeszcze by można porozmawiać a tak to nie wiem czy jest sens wydawać tyle kasy , bo byłby zapewne to nasz "największy" transfer tego lata.
» 21 maja 2012, 20:15 #4
Maro107: Sporo, ale jeśli ma nie przyjść nikt to trzeba brać :)
» 21 maja 2012, 20:14 #3
dev13: Drogo lepiej dołozyć troche z tej sumy i Hazarda zakupić ;)
» 21 maja 2012, 20:10 #2
aris019: a skad wiesz czy wogole hazard chce do nas dolaczyc??masz taka pewnosc??nawet jak damy te 50mln,150 000 tyg.to on powie ze chce do mistrza PL badz LM..i co poradzisz?nic..mozecie sobie wszyscy wymyslac kogo chcecie a zobaczycie ze czy skad bedziemy mieli na przyszly sezon taki jak na chwile obecna czy z 3 hitami transferowymi to i tak zawojujemy Angielskie puchary oraz Europejskie.
» 21 maja 2012, 21:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.