Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson obecny na finale Pucharu Niemiec

» 13 maja 2012, 10:32 - Autor: lewd13 - źródło: Goal.com
Boss Manchesteru United sir Alex Ferguson pojawił się wczoraj w Berlinie, aby przyjrzeć się jak poradzi sobie na tle finalisty Ligi Mistrzów Bayernu Monachium, gracz Borussii Dortmund Shinji Kagawa.
Ferguson obecny na finale Pucharu Niemiec
» Sir Alex Ferguson pojawił się w Berlinie, gdzie zobaczył tryumf Borussi
Goal.com doniósł w kwietniu, że mistrzowie Anglii są zainteresowani japońskim ofensywnym pomocnikiem, a sam klub z Dortmundu potwierdził, że Kagawa latem opuści klub.

Kontrakt japońskiego pomocnika wygasa w następnym roku, a oświadczono, że zawodnik nie podpisze nowego kontraktu, więc Borussi zależy, aby sprzedać utalentowanego pomocnika tego lata, aby dostać za niego ciekawą sumkę, a nie puścić za rok, za darmo.

Japończyk trafił do Niemiec, po Mistrzostwach Świata w 2010 roku za 1 milion funtów, a wydaje się, że obecnie jego wartość wynosi około 10 milionów funtów.

Za Kagawą przemawiają bardzo dobre statystyki. W reprezentacji Japonii strzelił jak dotąd 9 bramek w 22 występach, a w swoim klubie potrafił strzelić, aż 22 bramki w ciągu 50 spotkań.


TAGI


« Poprzedni news
Anderson był bliski odejścia z United
Następny news »
"Fergie może trenować w wieku 98 lat!"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (117)


zielson23: Aaa... i zapomniałem dodać, że Lewandowski wszystkie bramki strzelił z gry, nie wykonuje rzutów karnych. Odejmijcie bramki z karnych Wayne'owi i teraz porównajcie bramkostrzelność (do tego w PL jest więcej spotkań i w Europejskich pucharach United rozegrąło kolejne 4 mecze więcej).
I to wszystko w słabszej niby drużynie od United :)
» 14 maja 2012, 09:47 #82
zielson23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2012 14:03

Nie chodzi o to, wiadomo, nie ma co porównywać oby tych piłkarzy, bo to jest jeszcze różnica klas. Jednak uważam Lewego za lepszego od Groszka i Welbecka ;).
» 14 maja 2012, 14:01 #81
zielson23: Jak czytam niektóre komentarze na temat Lewego to utwierdzam się w przekonaniu, że mało kto ma tutaj jakiekolwiek pojęcie o piłce ;). Nie ważne kogo przyleciał oglądać SAF i czy to Kagawa czy kto inny nic mnie to nie obchodzi. Trzeba nauczyć się odróżniać fikcję od rzeczywistości, nie dla każdego gra dla United jest marzeniem... Powinni oni zostać w Borussi, bo to młoda drużyna, perspektywiczna i robią cudy na boisku, w tym sezonie (przykro jest mi o tym mówić) ale w bezpośrednim starciu dostalibyśmy od nich lanie jak Bayern albo i większe (od tych samych zawodników, których uważacie za zbyt słabych na United). Nazwa drużyny i ilość trofeów w gablocie nie czyni nas nie wiadomo kim, bo piłka się zmieniła, wszystko poszło do przodu, a mam wrażenie, że my staneliśmy trochę w miejscu.


Ps. Lewandowski 30 bramek w sezonie, dorzucił w lidze 12 asyst, jest młody, rozwinął się tak ledwo po 2 sezonach (z czego 1-dnym na ławce).. nie wiem po co ktoś przypomina gre dla Znicza czy Lecha, Niemcy od kilku lat szkolą piłkarzy o wiele lepiej niż KAŻDY angielski klub.
Ktoś gada, że gra na niego cały zespół... ja pier. Przecież to napastnik na szpicy, na tym polega futbol do cholery, ale skąd się wzięło 12 asyst ? Idealnie zastawia się z piłką (to nie jest Chicarito) daje czas drużynie przytrzymując się przy piłce, do tego ma wykończenie (to nie jest Welbeck).

Nie wiem czy teraz, czy za rok czy za dwa, ale przejdzie do jednego z większych klubów i będzie grał swoje, ale dla was każdy jest za słaby na grę dla wielkiego United ;). Bo dla was przyszedłby Hazard albo Sneijder i od razu wygramy ligę mistrzów, nie róbcie sobie jaj ;).
» 14 maja 2012, 09:39 #80
zielson23: To zależy... mi się jednak wydaje, że przy kim jak przy kim, ale przy Rooney'u mógłby się jedynie rozwinąć. Obaj potrafią wpółpracować mimo gry na szpicy, mieć dwóch takich napastników to skarb. BVB zwojowała ligę mając Lewego z przodu i Kagawe za nim.. coś w tym jest.
» 14 maja 2012, 14:06 #79
gigus1: Jest oferta MU za Lewego i to jego oglądał Ferguson!!
» 14 maja 2012, 08:30 #78
50cent: Po pierwsze odniosę się do słów WLKMK bo jak widzę co on tu pisze to mi się nie dobrze robi...
1. Lewandowski to świetny napastnik. Jeżeli dla Ciebie chłopie dziwne jest to że zespół gra pod niego właśnie i dlatego on pakuje bramki to sprawdź jaką taktyką gra BVB ( na jednego napastnika )

2. Kagawa jest dobry, ale nie chcę go na OT, i nie dla tego że jestem rasistą, tylko wydaje mi się, że mógłby się nie zaklimatyzować w Anglii. Nie przeczę, że jest zły, ale Hazard jest o niebo lepszy.

3. Dlaczego Hazard ? Pamiętam, niedawno był wywiad z Fergiem który powiedział, że 80 mln za Ronaldo to była bardzo okazyjna cena jak na Ronaldo, który wg mnie obecnie jest najlepszym piłkarzem świata. Hazard za parę lat ma szanse być jeszcze lepszy więc jest wart KAŻDYCH PIENIĘDZY bo to się zwróci. Po za tym pooglądaj chłopie akcje jakie tworzy Hazard, a potem Kagawę :) Jak nie widzisz różnicy, to chyba nie mamy o czym rozmawiać.

4. Lewandowski na pewno obecnie jest lepszy niż Welbeck czy też Groszek, a zaznaczam że obydwu uwielbiam, ale trzeba pamiętać że Robert ma dużo większe doświadczenie, + wychodzi od pierwszych minut zawsze i ma na sobie ogromną odpowiedzialność. Po za tym ten sezon to jego bajeczna forma, chociaż nie sądze by odnalazł się w Anglii, ale życze mu jak najlepiej. Hazard tak, Kagawa w ostateczności. trzeba wzbogadzić skład, tego domagają się kibice, i potrzebuje klub.

GGMU!
» 13 maja 2012, 23:35 #77
50cent: Manchester United bez Rooneya to nie byłby Manchester United przynajmniej obecnie. Wazza to świetny piłkarz, po prostu król.
» 14 maja 2012, 18:02 #76
haribo99: WLKMK: Ty potrafisz cos innego niz krytykowac? Nie wiem skad jestes, jednak po wpisach broniacych wszystko co azjatyckie i Twoim rozumowaniu, ze wszyscy powinni miec takie samo zdanie mniemam, ze gdzies w Chinach jestes albo dopiero co z tamtej okolicy przybyles :) Informuje Cie wiec, ze jestesmy w kraju demokratycznym i kazdy ma prawo wyrazac swoje opinie i nie bedzie jak w China, ze jeden krzyczy a reszta powtarza, wiec przestan wszystkich krytykowac :)

Mnie tez sie pomysl Kagawy nie podoba, jednak srodkowy pomocnik jest potrzebny i wole Kagawe niz nic. Oczywiscie wolalbym SO z prawdziwego zdarzenia, doswiadczonego zarowno w porzadnej lidze (Bundeswera takowa ma, zeby nie bylo, ze uwazam ich za cieniaskow) i na arenie europejskiej, o miedzynarodowej nie wspominajac :) W koncu to MU, a nie Wisla czy Polonia.

Co do Lewego, Blaszczyka i Piszczka...
Lewy - nigdy mi sie nie podobal, a sledze jego poczynania od Znicza. Jakos nie przemawia do mnie, ale to moze moje uprzedzenia. W finale pokazal miedzynarodowa klase i nie mowie tylko o bramkach. Szybki, swietnie sie ustawia i zastawia z pilka... co nie zmienia faktu, ze moim zdaniem za slaby na MU, ale moze dlatego ze jestem uprzedzony.
Blaszczyk - lubie go bo wariat i walczy, ale zeby odrazu MU... no bez przesady...
Piszczek - Real... hmmm... uwierze jak zobacze. :)
Ogolnie rzecz biorac chlopaki graja fajnie i mam nadzieje, ze tak zagraja na ME, ale BVB to DRUZYNA i moim skromnym zdaniem pojedynczy zawodnicy w innych klubach, az tak sie nie pokaza. Tu widac zgranie, kopia do siebie na oslep, bo wiedza ze kolega z druzyny juz jest na miejscu. Na Lewaja zawsze cala druzyna grala i dlatego sypie brame za brama, ale to napadzior tez musi potrafic (RvN tez jakos specjalnie nie angazowal sie dryblingi czy odbieranie pilek, a bramki strzelal).
Jednak to jest MU, gdzie powinni grac pikarze JUZ SWIETNI albo POTENCJALNIE GENIALNI. Uwazam, ze w przypadku braku wzmocnien na:
- srodek obrony (Rio i Vida jakby nie patrzec juz wiekowi, a Evans jakos mnie nie przekonuje)
- srodek pomocy - konieczny rezyser gry
- napastnik - taki typowy sep. Ktos kto poczeka na pilke, bo niestety Roo lata po calym boisku za pila, przez co mniej skupia sie na strzelaniu. Ktos pokroju RvN by sie przydal.
Nie wymieniam tu nazwisk, bo nie chce sobie robic nadziei i sluchac od innych, ze "ooo czlowieku ta w fife se pograj". Prawda jest taka, ze Chelsea i MC rozbija pewnie znowu bank, wiec jak chcemy sie liczyc w Lidze to trzeba na zakupy skoczyc, bo liczyc na:
Welbecka - musi jeszcze pograc koncowki a nie cale spotkania, bo za duzo marnuje sytuacji, Cleverleya - bedzie kontuzja czy nie,
Chica - wroci do formy czy nie,
Evansa - hmm... no wolalbym sie nie wypowiadac... :)
raczej nie wrozy nic dobrego. MC sie coraz bardziej zgrywa, dojda ze 2-3 wielkie transfery i powalcza na wszystkich frontach. Chelsea tez pewnie od wujka Abramowicza kase dostanie... My poki co mamy sklad na walke o Lige (bez pewnosci zwyciestwa), a gdzie LM czy Puchar
» 13 maja 2012, 21:30 #75
haribo99: widac, ze niedopieszczony jestes :) co z tego ze wybrali rzad? Robia waly na lewo i prawo, a Tusk sam sie przyznal, ze obiecywal co innego a robi co innego, a nie mogl tego przed wyborami powiedziec, bo by przegral...a tak banda "baranow" ktora protestuje robi to miedzy innymi w Twoim interesie, wiec jesli jestes na tyle ograniczony, zeby usiasc przed TV i tylko krytykowac, a walczyc o swoje nie chcesz, to chociaz nie obrazaj ludzi, ktorzy probuja cos zmienic. DOsc o polityce.

Tak, zyjemy w kraju demokratycznym (niewazne jaki masz na ten temat poglad) i kazdy ma prawo do swojego zdania czy Ci sie to podoba czy nie.
Azjatyccy gracze.... mysle, szukam w pamieci... i ... kurna... nie przypominam sobie gracza z Azji o umiejetnosciach pokroju CR7, Roo, Ronaldinho, czy innych... same sredniaczki walczace w srednich klubach. Co z tego ze czasami trafi sie jakis do MU? Nasz kochany Park - uwazasz, ze to jakis turbo kozak? Lubie go bo walczy, biega jak szalony, ale na tym koncza sie jego ponadprzecietne umiejetnosci. Jakim nazwiskiem mi tu sypniesz? Dawaj!
(Tsubasa i Kodziro sie nie licza ;)
» 14 maja 2012, 09:37 #74
haribo99: 1. Podaj mi te wspaniale nazwiska, nazwy druzyn... chetnie je poznam :) Bo jakos mi chyba umknelo... zreszta co stanowi azjatycki futbol widac w Klubowych Mistrzostwach czy Mistrzostwach Swiata (reprezentacje (o Korei tu nie piszmy bo co sedziowei wyczyniali podczas tych mistrzostw to byl smiech na sali)). Czekam na te "wspaniale i wielkie" gwiazdy, ktore zapewne zaraz zaczniesz tu wypisywac i przy 40 nazwisku mi napiszesz, ze dalej juz nie masz ochoty pisac ;p
2. Nie bronie Ci miec innego zdania i nie nakazuje przytakiwac. Jednak rob to w sposob kulturalny i bez ciaglego krytykowania typu "polaczku" "Prawdziwy Polak- zafajdany rasista i diabelny homofob"... stary to, ze masz problem z wlasna narodowoscia i nie czujesz sie Polakiem nieupowaznia Cie do obrazania innych. Ja nie utozsamiam sie z rzadem czy moherkami o Ojcze Dyrektorze nie wspominajac, ale czuje sie mimo to Polakiem i takie "dosrywki" sa tu moim zdaniem zbedne. Nie podoba Ci sie czyjes zdanie - powiedz swoje, ale nie obrazaj. Chyba, ze dla czlowieka tak inteligentnego jest to trudne. Nie czujesz sie Polakiem? Swiat czeka z otwartymi raczkami na Ciebie... ino trza jakis jezyk znac, ale Ty zapewne znasz ich mase ;p
» 14 maja 2012, 20:19 #73
haribo99: 1. I co oni osiagneli? Wszyscy byli dobrzy w swoich ligach. Na arenie miedzynarodowej bylo o nich cicho. Dlaczego zaden azjata nigdy nie wybil sie ponad przecietnosc, nie pamietam zadnego azjaty o umiejetnosciach pokrojuz Zidane'a, Figo, Ronaldo czy innych gwiazd swiatowego formatu.... Poprostu na wlasnym podworku byli ponadprzecietni i "ciagneli" swa druzyne do przodu, na tle wiekszych klubow z Europy popfrostu znikali...
2. Skoro znasz tyle jezykow to po co siedzisz w PL? Wyjedz, pracuj za granica i bedziesz mial spokojniejsze podejscie do tego co wyczynia polski rzad, mohery, Rydzyki i inne gorniki :) Nic o Tobie nie wiem i chyba nie chce wiedziec, bo zapewne dowiem sie, ze wladasz biegle 5 jezykami i zarabiasz w Polsce 3mln zl rocznie, co Cie blokuje przed wyjazdem :)
» 15 maja 2012, 11:19 #72
haribo99: 1. Taaaa... i dlatego pewnie nigdy nie siegnely po nich kluby z ktorymi mogliby te sukcesy osiagnac... ale zawsze zostaja mistrzostwa kobiet ;p
2. To przestan narzekac i cos zrob.Zaloz partie i dzialaj. Narzekac to kazdy potrafi, a jak inni probuja cos zrobic to przychodzi taki WLKMK i ich tylko krytykowac potrafi.
» 15 maja 2012, 19:25 #71
Tristan: Niech mi ktoś poda nazwisko jakiegoś piłkarza rodem z Azji, którego przygoda z piłką na wysokim pułapie trwała chociażby kilka sezonów? Wszyscy Ci piłkarze to takie paro sezonówki jak nie mniej. Park jeszcze był z nich najlepszy no ale już również jego zdolności dobiegły końca.
» 13 maja 2012, 18:49 #70
Roszko: oprócz Parka, wypadałoby wymienić Nakatę, który grał dosyć długo w Serie A oraz Nakamurę grającego kilka lat w Celticu Glasgow.
» 13 maja 2012, 19:01 #69
haribo99: i gdzie oni grali? Bo jakos na arenie miedzynarodowej nie pokazywali sie "super kozacko"... na swoim podworku - ok, z lepszymi zespolami... no comment
» 13 maja 2012, 21:32 #68
haribo99: tiaaaa... no wlasnie nie znam, bo jakos sie zaden ponad szarosc dnia codziennego wybic nie moze. Glosno bylo o kilku co sezon poszaleli, a potem znikneli ... ale zapewne masz racje. Proponowalbym SAFowi wyslanie scout'ow do Uzbekistanu. Przeciez tam tez sa dobrzy pilkarze swiatowej klasy, a rynek nieodktyty, wiec za grosze beda do wziecia.

Co mowisz WLKMK? Ze nie beda sie nadawac bo slabi? Tak doskonale znasz kariery wszystkich uzbekistanskich graczy?
» 14 maja 2012, 09:31 #67
haribo99: Kagawa ani mlody ani sprawny ;p taki sobie pilkarzyk :)
» 14 maja 2012, 20:20 #66
haribo99: po pierwsze wychwalam Lewego? Tak, bo ma umiejetnosci, ale czy na MU lub inny wielki klub, w ktorym cala druzyna nie bedzie juz grala tylko pod niego? Nie wiem, czas zweryfikuje.
Po drugie moj blad, potentegowal mi sie jego wiek. Mlody faktycznie jest. Wybacz pomylke. Jednakowoz ogladalem mecze BVB i mam te sama opinie co o Lewym, Blaszczyku i Piszczku - dobry, ale czy na MU? Mam nadzieje, ze jesli przyjdzie do nas, to ponownie bede kajal sie przed Toba przepraszajac za blad w jego ocenie. Na chwile obecna jest ona niezmienna - za slaby na MU!
» 15 maja 2012, 11:22 #65
haribo99: ma sens, bo nadal uwazam, ze Kagawa sie nie nadaje. Co do graczy z pewnych regionow... no niestety czasami tak jest, ze z pewnych regionow gwiazdy wychodza, jak to sie mowi, "jedna na milion...
» 15 maja 2012, 19:19 #64
zielson23: Ci którzy wypowiadają się na temat Borussi i wyśmiewają opcje gry dla United naszych reprezentantów są śmieszni i mają jakiś kompleks.. Wiadomo, że SAF nie przyjechał ich oglądać, ale po cholerę ich wyśmiewać ? Nasze wielkie United dostało w tym sezonie baty od potęg w stylu Bilbao czy Bazylei.. Oglądaliście jak gra Borussia ? Fenomen przez cały sezon, zjedli Bayern, w LM im nie poszło, ale nie grali w tego typu rozgrywkach od lat, więc spoko.. W czym niby Lewandowski jest gorszy od Welbecka (superstrzelca, musi mieć 10 strzałów żeby trafić w bramke) czy Chicarito (lis pola karnego -> nie ma to jak jego fantastyczne przyjęcie piłki, poza dobijaniem i znalezieniem się w polu karnym nie daje nic) ? I w czym Piszczek (uznawany za jednego z najlepszych prawych obrońców) jest gorszy od takiego Rafaela ? Braćmi Da Silva może interesować się max Benfica, bo nie oszukujmy się ale to narazie ten poziom. Łukaszem ? Real Madryt...

Sory, żę poza tematem, ale strasznie mnie wpienia kompleks Polskości niektórych tępaków.
» 13 maja 2012, 17:25 #63
Tristan: No zgadzam się ale, nie ma co wyśmiewać zaraz Chicarito czy Welbecka,oboje są po prostu gorsi to Lewego :)
» 13 maja 2012, 18:45 #62
remass666: Zgadzam sie-kopleks Polaka..Lewandowski i Piszczek to juz klasa światowa..
» 13 maja 2012, 20:22 #61
Martin: Marnie widzę następny sezon jeśli Hazard wybierze City, a nasze szeregi 'zasili' ten Yamamoto, ale cóż.. pożyjemy, zobaczymy.
» 13 maja 2012, 14:43 #60
SzYnA: widziałeś co robi w niemieckiej? wiem że angielska to nie o samo ale francuska też się różni ;)
» 13 maja 2012, 15:21 #59
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 15:33

WLKMK skoncz bredzic chlopie bo tego sie nir da czytac. To ze komus nie odpowiada to jak gra ten caly szindzi, to nie znaczy ze jest rasista i sobie moze pisac co mu sie podoba.

Tak jaracie sie tym kagala, a przypomnijcie sobie niejakiego azjate park czu junga? Jesli ktos gra piach to jeden szczesliwy sezon nie sprawia ze od razu jest kotem.


@Szyna

a przesledz sobie poprzednie sezony Hazarda a Kagawy. Eden nie wyskoczyl jak filip z konopii na 1sezon z forma. w wieku 17 lat belg juz debiutowal w 1 zespole z powodzeniem, a japonczyk gdzie byl? tak wiec ich nie porownoj bo yamamoto przegrywa w przedbiegach
» 13 maja 2012, 15:27 #58
spOntan: no to szok. przez 4 lata zdobyc 55 bramek, grajac na ataku, w lidze amatorskiej, gdzie graja moze ze 2 profesjonalne druzyny pokroju mistrza Polski.
» 13 maja 2012, 15:54 #57
DevilFan: ale flame, fakt jest taki że Kagawa nie pasuje do United.
» 13 maja 2012, 16:26 #56
tomManUnited: D który komentował wczorajszy mecz na Orange Sport powiedział że SAF przyjechał po Lewandowskiego jasne buhaha maja fantazje ekspreci ds. futbolu
» 13 maja 2012, 14:42 #55
przema: Fergi kup Lewego, i Piszczka bo slabo z nasza prawa obrona a nie tam jakiegos Kagawe tylko po to zeby koszulki w Azji lepiej sie sprzedawaly
» 13 maja 2012, 14:39 #54
aris019: Jak dla mnie to SAF robi nas,kibicow w konia haha czemu?
jedzie na mecz lille..wszyscy marza juz o hazard'zie
jedzie na mecz Borussi..wszyscy marza o kagawie,baa o trio z polski z lewym na czele:P
a co z tego wyniknie?ze kupimy jakiegos malo znanego zawodnika z niewiadomo skad..:)jesli oczywiscie beda jacys dostepni:)
» 13 maja 2012, 13:13 #53
aris019: ja tez jakos szczegolnie za nimi nie przepadam..moim malo realnym ale transferem numer 1!! jest wylacznie Modrić..jedyny godny zastepca Paula.
» 13 maja 2012, 13:40 #52
Diabelred: ja tez nie marze o Belgu,wiec nie wszyscy,a co najwyzej wiekszosc :d
» 13 maja 2012, 14:05 #51
federicoo: WLKMK czy Ty mówiłeś to na poważnie o Polakach z Borussi ? Zacznij się leczyć ;)
» 13 maja 2012, 14:16 #50
plunko: Lewandowski np. nie jest graczem na poziom ManUtd według mnie ale każdy może mieć własne zdanie. A Kagawa- spoko!
» 13 maja 2012, 14:33 #49
Rarian: WLKMK - jak można tak nie doceniać Bundesligi :|, ligi, w której gra finalista LM, który rozłożył Real Madryt, z którym grał jak równy z równym.

Liga Niemiecka "przyzwoita"? Geez, dawno takich bzdur nie czytałem. Po La Liga i Premier League to najlepsza liga na świecie, a Niemcy mają w tym momencie drugą najlepszą po Hiszpanach reprezentację świata (a tylko dwóch z nich Khedira i Oezil nie grają w Bundeslidze).

A co do Polaków:
Lewandowski > Welbeck /Chicharito
Nani, Valencia, Young > Błaszczykowski > Park, Giggs (oczywiście w tym momencie)
Piszczek >>> Rafael/Jones/Smalling
» 13 maja 2012, 14:47 #48
ZuczekUnited: "Co takiego fantastycznego prezentuje Hazard, że podobno wszyscy o nim marzymy (ja nie)."

Fantastyczne drybling, technike, szybkosc, kreatywnosc, opanowanie, umiejetnosc zmiany tempa gry i podejmowania inteligentnych decyzji. Mysle , ze zawodnik ktory w wieku 21 lat zdazyl 2 razy zostac wybranym najlepszym mlodym graczem we Francji, i prawdopodobnie drugi raz po tym sezonie graczem sezonu Ligue 1, moze sie przydac...
» 13 maja 2012, 14:58 #47
Maciek000000: WLKMK
Popieram w 100%
» 13 maja 2012, 15:30 #46
Dragorwyin: Nie rozumiem, czego wy jesteście na nie dla Hazarda, ja tu widzę materiał na znakomitego zawodnika, Ligue 1 wypromowała go tak samo jak Karima Benzeme, a co Francuz z Madrytu za postęp zrobił w grze pod wodzą Mou widzimy, rewalacyjny sezon. Myślę, że SAF zrobi to samo z Hazardem, "wychowa" go na topowego gracza, tak jak Ronaldo. Tylko w dzisiejszej piłce, to nie sport to już jest biznes i coraz częściej liczą się pieniądze, będzie naprawde ciężko konkurować z City o Belga
» 13 maja 2012, 15:33 #45
ZuczekUnited: @WLKMK cena nie powinna byc problemem. Mysle ze to jest zawodnik ktory sie sprawdzi w Anglii(z reszta badzmy szczerzy, kto sie niby ostatnio nie sprawdza?) i jest na tyle dobry, a bedzie jeszcze lepszy, ze warto wydac 40+ mln. Te pieniadze sie zwroca.
» 13 maja 2012, 17:11 #44
federicoo: Haha każdy ma swoje zdanie. Ale jeśli ktoś strzela 3 bramki finaliście Ligi Mistrzów, rozgrywa tak wspaniały sezon(nie chodzi tylko o te wszystkie trafienia), jest mistrzem kraju, najlepszym zawodnikiem b. dobrej ligi, kluczową postacią w swojej drużynie, a Ty mówisz, że ten gracz jest słabszy od Berbatova to ja wymiękam ;D
» 13 maja 2012, 18:53 #43
ZuczekUnited: Kagawa to bardzo dobry zawodnik, Park pewnie odejdzie i wtedy przyjdzie nastepny Azjata, to bylby dobry ruch marketingowy. I w naszym przypadku bylby to dobry zawodnik, a nie jak Park Chou-Yong z Arsenalu.

Jesli przyjdzie Kagawa, to mam nadzieje ze nie tylko on, bo to by byla porazka...
» 13 maja 2012, 12:36 #42
TykiMikk: Masz 100% racji, rasizm to główny przeciwnik transferu Kagawy, ale United ma kibiców na całym świecie, Polacy to tylko niewielki jego odłam, więc na pewno Japończyk zostanie ciepło powitany na OT :)
» 13 maja 2012, 12:43 #41
UrbannLegend: Niee, tylko nie Kagawa. :( IMHO jest drewniany, i jakoś nie widzę go w angielskim futbolu.
» 13 maja 2012, 12:14 #40
TykiMikk: Drewniany ;D
Widziałeś go chociaż raz podczas meczu?
» 13 maja 2012, 12:15 #39
nomati666: Zobaczycie, że SAF kupi Lewandowskiego i Piszczka ;P Ale by była sensacja :)
» 13 maja 2012, 12:39 #38
plunko: Drewniany jest Jones, po całości :)
» 13 maja 2012, 13:09 #37
Diabelred: Kagawa drewniany :O ahhaahha wielki znafca sie odezwal ;D
» 13 maja 2012, 14:08 #36
00NANI00: Szanuję Parka , ale właśnie on jest bardziej drewniany od Kagawy jeżeli w ogóle jest drewniany jak to mówisz oO
» 13 maja 2012, 14:16 #35
UrbannLegend: Znawca nie znawca, takie jest moej zdanie. Nie podoba mi się jego gra, zwłaszcza jak widzę takiego Hazarda.
» 13 maja 2012, 16:18 #34
Maciek000000: Wole żółtka.
» 13 maja 2012, 15:32 #33
andrzej66677: no to sobie zobaczył Sir Alex polską piłkę ;D
» 13 maja 2012, 12:03 #32
brylaant: Lewandowskiego kupić! xD 3 gole z Bayernem - to jest coś
» 13 maja 2012, 11:46 #31
nomati666: A żebyś wiedział :) Poczytajcie jaki styl życia prowadzi Lewandowski. Dieta, treningi... wszystko podporządkowane ciągłemu rozwojowi swoich umiejętności. Toż to kolejny Ryan Giggs :)
» 13 maja 2012, 12:41 #30
m4t3k: BORUSSII, człowieku... Borussii!
Przyzwyczaiłem się już do tego, że nie umiesz napisać choćby jednego tekstu bez literówki/błędu ort.
» 13 maja 2012, 11:42 #29
lewd13: Ale jesteś fajny ;)
» 13 maja 2012, 11:45 #28
Fergie: Nie wiem kolego po co te uwagi?
Najważniejsze, że udaje się przekazać informację.. i że są chęci, aby je tutaj umieszczać!
» 13 maja 2012, 12:03 #27
TykiMikk: Ta, koleś poświęca swój prywatny czas między innymi dla takich buców jak Ty, żebyście mogli sobie poczytać o naszym kochanym klubie, mógłby w tym czasie iść na piwo, wyluzować się z kolegami, cokolwiek. Ale robi to dla nas wszystkich, ale znajdzie się taki bucyk który wejdzie i będzie jeszcze ubliżać. Zrób coś sam, a dopiero krytykuj innych, bo nie myli sie tylko ten co nic nie robi, w tym przypadku Ty, poza mieleniem jęzorem.
» 13 maja 2012, 12:07 #26
czerwonydevil: Skoro jeesteś taki idealny, dlaczego sam nie przetłumaczysz jakiegoś tekstu, tylko jeździsz po tych którzy cokolwiek robią?
» 13 maja 2012, 13:36 #25
czerwonydevil: Nie WLKMK. Nie pisałem do Ciebie, mój post skierowany był do m4t3k.
» 13 maja 2012, 13:54 #24
woj92: Jeżeli uda nam się go kupić do 10 mln, to nie wiem na co czekamy, w ciągu roku ten transfer się zwróci, głównie marketingowo w Azji, ale sportowo też ma sporo do zaoferowania. Nie mniej jednak dla mnie priorytetem transferowym jest Hazard, bo jego transfer to podwójny zysk. Napewno podniesie naszą ofensywe na wyższy poziom i nie pozwoli zwiększyć głębi zespołu City.
» 13 maja 2012, 11:38 #23
mikifiki: W tekście wkradł się błąd "że mistrzowie Anglii są zainteresowane" zamiast "zainteresowani".

A co do Kagawy, to wczoraj oprócz pięknej asysty i bramki której grzechem byłoby nie strzelić nie pokazał nic szczególnego. Ale skoro Fergie już n-ty raz ogląda tego zawodnika na żywo to musi coś być na rzeczy.
» 13 maja 2012, 11:32 #22
m4t3k: Gdy pisze lewd13, wiadome jest, że zauważymy w tekście co najmniej jeden błąd.
» 13 maja 2012, 11:39 #21
GBest93: Masz rację. Co to tam jest asysta i bramka z Bayernem nie?
» 13 maja 2012, 12:35 #20
mikifiki: Z tak grającym Bayernem to Park strzeliłby hat-tricka i zaliczył drugie tyle asyst. Borussia grała tyle, na ile pozwalał jej Bayern. A że Bayern grał słabiutko, to wynik jest jaki jest. Gdyby Bayern zagrał jak w meczu z Realem, coś mi się wydaje, że inna drużyna by wzniosła puchar.
» 13 maja 2012, 14:52 #19
Roo10ney: Fergie, nie bądź głupi i bierz Hazarda + postaraj się o Boatenga z Milanu :)
» 13 maja 2012, 11:18 #18
HeGRoN: Ja wiem, że jestem optymistą, ale bardzo chciał bym zobaczyć w Man U Kagawę i do tego Goetze... Chociaż wiem że Goetze to marzenie, dopiero co podpisał kontrakt... Lewy spoko, kocham gościa ale jak na ang ligę jest za słaby...
» 13 maja 2012, 11:13 #17
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 11:09

10 mln funtów? Dziwne , Pierw mówiło się o 7 , teraz o 10 a znowu na stronach Borussi Kagawa jest warty minimum 20-25 mln euro.
» 13 maja 2012, 11:08 #16
ferdek: No jak SAF pojawił się w Berlinie żeby obejrzeć kagawe to jestem pełen optymizmu.
» 13 maja 2012, 11:04 #15
manutd98: ja bym chętnie widział w UNITED Lewandowskiego i Kagawe
» 13 maja 2012, 11:04 #14
Delfiko: A co powiecie na Marcela Schmelzera ? na lewej obronie by się nam przydał
» 13 maja 2012, 10:58 #13
manutd98: na lewej mamy evre
» 13 maja 2012, 11:03 #12
Delfiko: no tak a gdyba tak dostał kontuzje? a po drugie z całym szacunkiem dla niego ale nie jest już taki młody.
» 13 maja 2012, 11:05 #11
Bartolek05: Podobno Evans lubi grać na lewej obronie, także jeśli kontuzje by Evra złapał to 2, 3 mecze można go tam ustawić.
» 13 maja 2012, 11:11 #10
lukasz1143: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 10:59

"Wg wielu Lewy jest za słaby jak na MU". Głupia mentalność. Gdyby nie był Polakiem nikt by tak nie uważał. Musi znaleźć się wreszcie ktoś kto pokaże wartość Polaków we współczesnym światowym footbalu i uważam że Lewy, lub właśnie Piszczek jest na to gotowy. Nie można ciągle wspominać Bońka czy Deyny. Ale to jest Polska, przykład tej dziennikarki która zamieściła ten głupi artykuł na temat Piszczka w hiszpańskiej prasie. Z góry mówię że nie jestem jakimś zwolennikiem transferu Lewandowskiego do Manchesteru, ale uważam że w tym momencie już by sobie poradził na takim poziomie.

PS to miałą być odpowieź na post xiondz
» 13 maja 2012, 10:57 #9
Klimaa: Moim zdaniem kupno przykładowo Piszczka wyszłoby nam na rękę. Gra lepiej w defensywie niż Rafael i do tego dobrze zrozumiałby się z Valencią.
Z Lewandowskim to trochę inna sprawa, nie wiem czy poradziłby sobie z silnymi angielskimi obrońcami, poza tym nie jest tak dynamiczny i nie ma takiej techniki jak chociażby Welbeck więc ciężko byłoby z rywalizacją.
A sam Kagawa nie będzie lekiem na naszą pomoc..
» 13 maja 2012, 10:52 #8
sisinho: Akurat Łukasz ma ten sam problem co Rafael , gra dobrze w ofensywie ale w defensywie często popełnia głupie błędy. Nie zawsze kończą się one bramką , ale trochę ich zrobił w tym sezonie.
» 13 maja 2012, 11:08 #7
Bartolek05: Dokładnie. Nie widzę między Piszczkiem a Rafaelem wielkiej różnicy, oprócz tego, że Rafael jest młody i się jeszcze rozwinie a Piszczek gra swoje najlepsze mecze i za 2, 3 lata zacznie się wypalać.
» 13 maja 2012, 11:10 #6
lojda5: Jak dla mnie Hummels i Subotic, a najlepiej obu bo już są zgrani:D Evans na lewą obronę, bo podobno lubi tam grać :)
» 13 maja 2012, 10:45 #5
Klimaa: Hummels i Subotic.. ee tam ;-) Mamy już dwóch młodych Anglików, a Jones, jeśli się odpowiednio rozwinie, będzie najlepszym angielskim stoperem od lat.
» 13 maja 2012, 10:54 #4
ZuczekUnited: Tak tak, Evans na lewa, Rooney na prawa, a Nani na bramke najlepiej.

Bez zartow: po co nam srodkowy obronca?
» 13 maja 2012, 11:30 #3
xiondz: Kagawa Kagawą a co byście powiedzieli jakby Fergie dokonał takowego manewru:
Oddaje Borussi Berbatova (który wg niepotwierdzonych plotek nie chce przechodzić do innego klubu w premier league i jeśli już miałby odchodzić to wolałby do Bundesligi wrócić..) a bierze Lewandowskiego który się wciąż rozwija (+ jakieś przelewy gotówkowe bo Ci gracze nie są warci tyle samo).
Wiem że to brzmi jak bajka hehe. Wg wielu Lewy jest za słaby jak na MU a do tego wątpliwe by Borussia oddałaby perspektywicznego gracza który sprawdza się u nich a w zamian za to mieliby dostać zbliżającego się do emerytury gracza który zażądałby pewnie dużo większej pensji :P
Żarty żartami ale ciekawi mnie czy uda nam się kupić Kagawe. Jego asysta w finale pucharu Niemiec to był "welt-klasse majstersztyk"
» 13 maja 2012, 10:43 #2
serducho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 10:42

Nie przepadam za Kagawą, ale trzeba przyznać, że wczoraj zagrał dobry mecz. Jego asysta przy bramce Lewego - cudo. Miał Ferguson co wczoraj oglądać, ciekawego czy tylko Japończyka obserwował:)
» 13 maja 2012, 10:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.