Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sheringham: Ferguson powalczy o Sneijdera

» 9 maja 2012, 21:56 - Autor: 10wazzar10 - źródło: givemefootball.com
Sir Alex tego lata po raz kolejny będzie chciał sprowadzić rozgrywającego Interu Mediolan Wesleya Sneijdera - uważa Teddy Sheringham.
Sheringham: Ferguson powalczy o Sneijdera
» Legendarny snajper uważa, że boss United nie odpuści w walce o playmakera Interu
27-letni Holender od dłuższego czasu znajduje się w kręgu zainteresowań Manchesteru United, a ubiegłego lata był nawet bliski przenosin na Old Trafford.

Jednak po tym jak transfer do Premier League nie wypalił, Sneijder zdecydował się pozostać na San Siro. Po upływie dwunastu miesięcy, Inter raczej nie zakwalifikuje się do Ligi Mistrzów i jak twierdzi Sheringham, United wykorzysta tę sytuację i powalczy o holenderskiego pomocnika.

- Bez żadnych wątpliwości, Czerwone Diabły postarają się o sprowadzenie go - powiedział Sheringham w wywiadzie dla Daily Mail. - Menedżer chciał ściągnąć go już podczas ubiegłego lata i jeśli boss interesuje się kimś na poważnie, bardzo rzadko łatwo odpuszcza.

- Podobnie było z wieloma innymi piłkarzami: na przykład Ruud van Nistelrooy. Złamał nogę w momencie, kiedy Ferguson zainteresował się nim, jednak za rok wrócił po niego i Ruud zasilił szeregi United. Nie zdziwię się, jeśli tego lata wróci po Sneijdera i ściągnie na Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson obserwuje Powella
Następny news »
Wybierz najlepsze spotkania United!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (140)


Swinkapeppa: chciałem powiedzieć jeszcze żebyście nie pisali wiadomości typu: chciałbym widzieć w Manchesterze United Papissa Cisse, o którym się wogole w klubie nie mówi. Starajmy sobie układać skład taki, którym się interesują, np. Muniain, De Marcos, Javi Martinez, Sneijder, Modric, Lucas Moura, Hazard, Fernando Llorente :)
» 12 maja 2012, 14:22 #131
Swinkapeppa: myśle że Snejider jest do kupienia, bo inter sie nie zakfalikował do LM. Do niego dojdzie Modric - bardzo prawdopodobne, bo Bale już sie podobno dogadał z Barceloną, a Redknapp powiedział że albo nikogo nie puści albo puści ich obydwu. Javi Martinez na 100% do nas nie przyjdzie bo Jose Mourinho chce go u siebie widzieć. Hazard wybrał City, czyli zależy mu na grubości portfela a nie na robieniu historii. Tacy nam są nie potrzebni. Po 1. Ferguson musi zmienić taktykę na 4-2-3-1 która w ostatnich czasach jest najskuteczniejsza. Rafael myślę że to nie jest prawy obrońca na miarę Man Unite. ale jak nikogo lepszego się nie sprowadzi no to będzie musiał być. Środek Vidić oraz Ferdinand. W razie kontuzji któregoś z nich będzie Jones, Smalling i Evans. Dwójka defensywnych pomocników to będzie Carrick i Sneijder. Następnie Modric, na prawo Valencia, na lewo Nani/Young. Atak Rooney. Myśle że z takim składem i z determinacją jest finał LM z Realem Madryt w sezonie 12/13 :)
» 12 maja 2012, 14:17 #130
xiondz: Nawiązując do mojej wcześniejszej wypowiedzi by używać własnego muzgu zaproponuję moje własne typy na wzmocnienia na poszczególne pozycje.
Fergusonem czy Wengerem nie jestem więc zdaję sobie sprawę że nie wszystkie moje propozycje mogą się spodobać czy też być realne
(finansowo/sportowo) ale mam to w 4 literach. Wymieniam wszystkie pozycjie nie dla tego iż uważam że je wszystkie należy zasilić lecz wymieniam je na zasadzie że jeżeli któraś z danych pozycji wymagała by wzmocnień to podaję na nią moich kandydatów.
Proponuję polemikę i wasze propozycje.
Dzieci-emo chcące zaproponować Modrica, Hazarda, Getze, Sneijdera niech raczej nie biorą udziału w dyskusji. Punkt ksero piętro wyżej.
Obrona Lewa:
Mamy Fabio ale widziałbym u nas gracza co sie zowie: Joe Bennett(z Middlesbrough) Perspektywiczny 21 latek. Zakładam że pod okiem Fergusona powinien się rozwinąć zanim Evra zawiesi buty na kołku. Lub np Aly Cissokho z Lyonu. Dużo droższy od Bennetta ale co tam :P
Obrona Prawa:
mamy świetnie rozwijającego się Rafaela.No i robiącego postępy Smillinga który w razie konieczności może grać na prawej stronie ale..jeśli by się uprzeć można by się pokusić o np. Mario Fernandes'a (z Gremio).
Obrona środek:
Mapou Yanga-Mbiwa + Nicolas Nkoulou. Już grają dobrze a po kilku latach gry w MU (do czasu aż Rio i Nemanja odejdą na emeryture) powinni grac na światowym poziomie. Chociaz osobiście uważam że to niepotrzebne transfery. Po erzy Vidica i Ferdinanda zapanuje w MU era Smillinga i Phila Jonesa.
Defensywny pomocnik: Marouane Fellaini. Drogi (ponad 20mln) ale przydałby się nam. Wysoki, silny, skuteczny w odbiorze. Mógłby być czymś w rodzaju rygla defensywy.
Środkowy pomocnik: Tu mosiałby być jakiś godny następca scholesa. Ze świeczką takich szukać. Nie wiem czy moi kandydaci będą rudowłosemu
dorastać do pięt ale na środku pomocy mógłby zagościć np: Fernandinho (z shakhtara) albo np Moussa Sissoko z Touluzy albo chociażby Marvin Martin z FC Sochaux
Lewy skrzydłowy: mamy tu Younga ale ciekawi mnie jakby poczyniał tu sobie Großkreutz z Borussi Dortmund albo brazylijczym Willian z Shakhtara.
Prawy skrzydłowy: mamy Valencię (ewentualnie Naniego bo na prawym i lewym skrzydle sobie radzi) ale jakby się uprzec można by tu wcisnąć np Milos'a Krasic'a z Juventusu.
Napastnik: O Falcao czy Naymarze nawet nie wspominam (to zbyt 'oklepane' ostatnio nazwiska) Wolałbym tutaj widzieć Klaas'a-Jan'a Huntelaar'a. Wystarczyłoby że czaiłby się w polu karnym i czekał na dośrodkowania Valenci czy Naniego. Z piłką cuda potrafi robić. Może i nie jest demonem prędkości ale wykończenie akcji ma na poziomie światowym. To moje propozycje. Czekam na merytoryczną polemikę.

PS. Jeszcze jedno. To że np. na lewą obronę nie proponuję Bainesa nie oznacza że uważam go za słabego gracza niegodniego United. Ja po prostu rzucam inne propozycje po to, by wywołać rzeczową polemikę (miast bzdurnego 'kserowania' oklepanych nazwisk). By userzy o IQ większym niż 90 spróbowali podważyć poszczególnych graczy powołując się na ich słabe występy/podatność na kontuzje/brak aklimatyzacji w innym kraju/nieciekawie prazentujące sie statstyki gracza etc etc.
Zapraszam do inteligentnej wymiany poglądów i do proponowania alternatywnych graczy na dane pozycje. Miłej zabawy.Amen.
» 11 maja 2012, 00:37 #129
xiondz: syndicate -> nie czepiaj się literówek. Każdemu się one zdarzają. To nie jest jakaś strona [link usunięty] albo [link usunięty] więc bez przesady; nie WYOLBRZYMIAJ literówek. Ja rozumiem że źle się czyta posta jeśli roi się w nim od błędów ortograficznych, stylistycznych i błędnej składni zdania ale bez jaj.
Wracając do właściwego tematu to muszę ci przyznać rację w dwóch miejscach. Zgadzam się że De Rossi byłby dla nas fantastycznym wzmocnieniem w środku pola chociaż on jest nominalnym defensywnym pomocnikiem a jego rynkowa wartość oscyluje w granicach 30mln € to ja powątpiewam czy Roma zgodziłaby się oddać go za taką kwotę.
Znając niechęć Fergusona do wydawania tak dużych kwot wątpię by taki transfer był możliwy. Zakładając że mielibyśmy wzmocnić pozycję DP to bardziej realne (ze względów finansowych) wydawałoby się sprowadzenie JĂŠrĂŠmy'ego Toulalan'a z Malagi (bo jest około 2-krotnie tańczy) ALE wątpię by (powoli zbrojąca się niczym City) Malaga chciała go oddać.
Zgadzam się także z pomysłem na nowego bramkarza w United. Z tym żę pomyłką uważam nazwanie De Gei piłkarzem anonimowym. O animowości moglibyśmy mówić w przypadku gdyby SAF zakontraktował jakiegoś bramkarza np z Ligue two. Jak wiadomo De Gea przed przyjściem do nas przez dwa sezony ogrywał się w Atletico Madryt i to zarówno w Primera Division jak i Copa del ray, Lidze europy a także w kadrze hiszpanii do lat 19. Bez powodu tam nie grał. Ferguson obserwował go ponad rok.
Jednakże nie wiem czy kupno go było najlepszym rozwiązaniem. Widocznie Fergie kupił go z myślą o tym by grał u nas przez najbliższe 15 lat. Ja wolałbym zamiast niego w naszej bramce widać Hugo Llorisa który w czasie gdy De Gea był kupowany był zdecydowanie bardziej ograny i doświadczony. Neuer był raczej poza zasięgiem i tu raczej nie chodzi o kwestie finansowe a ze względu na nastawienie Manuela, jego niechęć do wyjazdu za granice i maniakalne nastawienie Bayernu którzy za wszelką cenę chcieli mieć u siebie jakiegoś godnego następcę Khana i pierwszego bramkarza niemieckiej kadry. itp.
No ale ile ludzi tyle gustów i opinii. Moje są właśnie takie.
Czy ktoś jeszcze ma jakieś propozycje?
» 13 maja 2012, 09:55 #128
xiondz: Ale wy jesteście śmieszni. 95% z was zachowuje się jak kserokopiarka. Zero własnej wiedzy i świadomości taktycznej czy też jakiegokolwiek zmysłu twórczego w sprawie potencjalnych wzmocnień dla Man United. Wystarczyło że padł news że sir Alex zechce kupić Leightona Bainesa i w niemalże co drugim poście emo-gimnazjalisto-realy-true-fani-MU piszą to samo:"Uważam że aby MU było silniejsze w przyszłym sezonie to musi dokonać następujących transferów:W obronie: Leighton Baines,w pomocy: Luka Modric, Eden Hazard i Kagawa.." Żenua!!.
Jakiś miesiąc temu nikt nie informował o mozliwości transferu Bainesa do MU i żaden z was nie podawał go jako wzmocnienie składu.
Wystarczy że jutro pojawi sie news że np. David Beskham radzi by sir 'rzuć we mnie butem' Alex kupił na prawe skrzydło Kube Błaszczykowskiego i na devilpage jak grzyby po deszczu pojawią się posty 'pseudo znawców' że Kuba wzmoccniłby naszą ofensywę/ że dawno o tym marzyłem/ że sir alex powinien go kupic 2 lata temu itp.
Ż-E-N-U-A.
Zacznijcie używać własnych muzgów a nie kopiujcie jeden od drugiego tych płytkich tekstów.
Kolejnym "inteligentnym inaczej" tekstem na który się tutaj często natykam jest hura-optymistyczne powiedzonko "Kupmy HAZARDA* a w przyszłym sezonie mamy majstra i co najmniej półfinał ligi mistrzów"
*- Lub Modrica
LUDZIE ogarnijcie sie. NIGDY w żadnym klubie JEDEN piłkarz nie wygra za cały zespól ligi lub pucharu. Jakikolwiek puchar czy inny mniejszy lub większy sukces danego zespołu jest okupiony ciężką grą całego kolektywu. Wiadomo że wielki/zdolny piłkarz (Rooney/CR7/Messi/czy inny idol ogułu populacji) MOŻE robić różnicę i np w jakimś tam meczu w kluczowym momencie może wpłynąć na losy meczu ale nie zawsze.
Liczy się kolektyw. Nawet zdawałoby się największy/najlepszy piłkarz (podobno bo ja sie z tym nie zgadzam) ostatnich lat - niejaki Lionel Messi nie osiągnął by tyle w barcelonie gdyby nie Xavi i Iniesta którzy nie raz pięknie mu asystowali albo gdyby nie David Villa który odciąga na bok obrońców rywala itp. Dowodem na potwierdzenie tej tezy są.... "ogromne sukcesy" jakie "najlepszy na świecie piłkarz" - Messi odnosi wraz ze swoją reprezentacją. Tak właśnie. Jest na jej tle blady jak zeszłoroczny śnieg. Nie ma za plecami geniuszy którzy by go uruchamiali podaniami/asystami/grą kombinacyjną ect. Messi jest równie najlepszy mołkarzem jak Pele. Który nigdy nie miał jaj by ruszyć swe 4 litery poza brazylię i spróbowac swych sił w europie. Śmiem twierdzić że tutaj by sobie nie poradził i nie uważam go za najlepszego piłkarza w historii. Maradony vel "strzelę ręką bramę bo do strzału główką jestem za niski" też bym nie nazwał piłkarzem najlepszym w historii futbolu. Nie wiem skąd ludzie biora te pomysły by go nim okrzykiwać. Nie ważne. To tylko mój, mało znaczący osąd.
Wracając do tematu, śmiać mi się chce jak czytam hasła że kupno jednego gracza zapewni nam mistrzowski tytuł. Nawet gdybyśmy kupili jakiegoś piłkarza z totalnej czołówki (powiedzmy z pierwszej piątki ) światowej to należy wziąść pod uwagę fakt że takowy piłkarz grając u nas MOŻE np w trakcie sezonu odnieść poważną kontuzję. I co wtedy?? Taki bożyszcz tłumów - Messi to w Premier League by sobie ma pewno nie poradził. W pierwszym lepszym meczu przeciwko przeciętnemu Swensea czy Stoke zostałby połamany przez twardo grających w anglii obrońców :P
» 11 maja 2012, 00:34 #127
matusProUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 15:41

Fajnie by było, tylko nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że nie pasowałby do United.. Mam takie dziwne wrażenie. Nam potrzebny jest rozgrywający z fantazją. Moi marzeniem jest Kaka z realu, taki piłkarz to skarb, geniusz, a w Madrycie go już chyba nie chcą.. Ale niech SAF decyduje, tak będzie najlepiej.
» 10 maja 2012, 15:41 #126
TheGiggsy11Boy: Jeśli jeszcze raz usłyszę temat Sneijder to oszaleje!!
Już rok temu miał u nas być!
Normalnie to się ciągnie jak pamiętny transfer Francesca "Cesca" Fabregasa z Arsenalu do Barcelony. Co okienko o tym mówili. :D
» 10 maja 2012, 15:01 #125
DevilFan: ale ten transfer doszedł do skutku więc warto by on tu zawitał i dostał numer 9 lub 7.
» 10 maja 2012, 21:33 #124
vip14: Sir Alex Ferguson powinien go już dawno sprowadzić na Old Trafford, ale nie wiem z czym zwleka. Może w końcu dojdzie do tego wielkiego transferu :)
» 10 maja 2012, 14:37 #123
Gall88: Kiedy czytam komentarze po słabszych meczach UNITED to w zdecdowaniej większości jest narzekanie, że pomoc młoda, że sie uczy, że trzeba kogoś doświadczonego do grania od zaraz.

Jak jest info, że może będzie ściągnięty Holender to narzekanie, że stary, że słaby, że łamliwy...

LUDZIE! zdecydujcie się. Moim zdaniem byłby to dobry transfer. Zawodnik dobry. Nie raz udowadniał, że grać potrafi. Posiada odpowiednie doświadczenie na arenie między narodowej. Idealny następca naszgo rudzielca. W moim odczuciu byłbym idealnym wzmocnieniem UNITED na 3-4 najbliższe sezony. Niestety transfer do skutku nie dojdzie i to jest również moje subiektywne odczucie.
» 10 maja 2012, 14:27 #122
tonik223: łooo...znowu się zaczyna telenowela:)
» 10 maja 2012, 14:07 #121
dr96chicharito: Nawet się nie opłaca tym jarać bo będzie tak jak rok temu... :/
» 10 maja 2012, 13:58 #120
RedUnitedfan: Z jednej strony bym chciał bardzo bo wiem że to utalentowany zawodnik a z drugiej boje się ,że będzie zbyt łamliwy jak na angielskie boiska jak z Hargreaves'em
» 10 maja 2012, 13:06 #119
tomajunited: Ten temat odlatuje i wraca jak bumerang :)
» 10 maja 2012, 13:06 #118
75th: Brać i nie marudzić, chciałem go w United od zawsze, jakoś tak mi zawsze jego styl pasował do nas, mógłby nieźle rozruszać atak, a w Interze się zwyczajnie marnuje. Do tego u nas ma gwarancje gry praktycznie z roku na rok w LM. Troszkę potargować się z Mediolanem trzeba. Myśle że 25 mln to realna kwota za niego w chwili obecnej.
» 10 maja 2012, 13:00 #117
mrbartek: Też tak myślę, moim zdaniem ten transfer jest o wiele lepszy niż Kagawy czy Gaitana
» 10 maja 2012, 16:54 #116
sisinho: Oby nie , skoro nie kupiono go rok temu to i w tym roku nie powinni. Piłkarz szklanka , w tym sezonie opuścił połowę meczów ze względu na kontuzje , no jeszcze ta kwota i tygodniówka. NIE! Kupić młodszych.
» 10 maja 2012, 12:56 #115
n17ban: No to może tak: Eriksen+Snejider(za niego po wyciszeniu sprawy można policytować do 20mln)+Tiote :] Z tą różnicą, że niestety, jak przyjdzie Wes to nie kupimy Hazarda.
» 10 maja 2012, 12:23 #114
mcis: ja tam twierdze, ze Hazarda to wezmie MC. dadza mu 220tys miesiecznie i bedzie po zawodach....
» 10 maja 2012, 11:57 #113
adi87a: Chyba tygodniowo :) Tyle miesięcznie to by mu QPR mogło zaproponować :)
» 10 maja 2012, 13:18 #112
WOJTEK1234: Prawda czy nie prawda ja i tak od początku jestem za tym transferem doświadczony i ograny pomocnik a zarazem bramkostrzelny w interze w tym sezonie się marnuje a w MU napewno wprowadził by trochę polotu do gry naszych diabełków. Jednak mam nadzieje że to prawda i od przyszłego sezonu zasili szeregi United.
» 10 maja 2012, 11:22 #111
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 11:23

Jak holender opuści zdeczka Sw wymagania finansowe ( tygodniówkę ) to jestem za;D
Przydałby się jakiś " nauczyciel " dla Cleverley'a i partner dla Carrick'a.
Scholes & Giggs ( przesunięty do środka ) wieczni nie są ,z Fletcher'em nie wiadomo jak będzie ,Anderson to średniak ( długo dawałem mu szansę ,ale to już chyba powolny koniec przygody Brazylijczyka na Old Trafford ) ,a z Pogbą najprawdopodobniej się pożegnamy w lecie .
Więc jak przydarzy się jakaś kontuzja na środku ,to będzie nie za ciekawie ,wszytko zależy od tygodniówki jaką Wesley chciałby dostawać na Old Trafford
» 10 maja 2012, 11:15 #110
zico32: Jeśli bedzie dostępny Sneijder trzeba go kupić i oprócz Niego trzeba spróbować sprowadzić Hazarda lub Hulka, szkoda że w tamtym roku nie kupiliśmy Falcao, to co pokazał wczoraj i wogóle w tym sezonie pokazjue że był wart tych 40 mln euro, dlatego w tym sezonie nie można przepuścić żadnej okazji żeby sprowadzić jakiegoś topowego piłkarza, a nie sprowadzać tylko młode talenty.
» 10 maja 2012, 10:53 #109
Merguson: Nie ekscytujcie się tak Falcao, nie po jednym meczu ocenia się zawodnika. Przez pewną część sezonu, uważano go że wtopili kasę, bo grał słabo.
» 10 maja 2012, 10:56 #108
nyczu7: no nie wiem czy Falcao to wtopa transferowa Atletico... król strzelców Ligi Europy no i bardzo duzo bramek w PD.... a napastnika rozlicza sie ze strzelonych bramek i takiego Falcao to bym chcial bo gra swietnie... a wczoraj pierwsza bramka majstersztyk ;) a ty Merguson chyba tylko jeden mecz Atletico ogl wlasnie ten wczoraj bo zawsze cos Falcao pokazuje i dobrze gra w meczu;) praktycznie kazdy mecz to jego bramka...
» 10 maja 2012, 11:31 #107
szonpol: A w półfinale jak zagrał został królem strzelców Ligi Europejskiej i piszesz ze jest oceniany po jednym meczu gra niesamowicie
» 10 maja 2012, 11:31 #106
Merguson: To zwracam honor, przyznam, że nie oglądałem wczorajszego spotkania, bo nie miałem gdzie, i jak, a tę pewną część sezonu, to chodzi mi o początek, kiedy Athletico Madryt miało słaby okres gry, a sam Falcao się nie popisywał. Jak został królem strzelców (Nie ogarniałem teraz LE) To życzę mu gratulację, ale dziwi mnie czemu dopiero teraz ludzie chcą tego zawodnika, gdyż wcześniej nie był pokazywany w komentarzach, ale gdyby tak spojrzeć.. Teraz Chicharito będzie miał dużo czasu wolnego, odpocznie więc może będzie lepszy w nowym sezonie? Mamy Rooneya którego nie da się zastąpić, a w zanadrzu mamy Welbecka.. Czy opłacało by się nam go kupić? 40mln za niego Athletico zapłaciło, a oni oddają zawodników tylko za dużą kasę. Lepiej było by, gdybyśmy kupili zamiast zawodnika z Kolumbii jakiegoś dobrego rozgrywającego, np Sneijder. Jeśli Inter nie dostanie się do LM, to mamy spore szanse by kupić zawodnika Holandii. Więc zwracam honor, Falcao, że tak dobrze mu szło, ale mam nadzieję, że do nas nie dojdzie, iż w Hiszpanii będzie mu lepiej, ze względu częstego grania.
» 10 maja 2012, 11:48 #105
zico32: Merguson Real zapłacił nam za Ronaldo 80 mln funtów i nikt w Madrycie nie mówi, że się nie opłacało, a za Falcao w obecnej formie 40 lmn euro to cena promocyjna moim zdaniem.
» 10 maja 2012, 16:29 #104
ZuczekUnited: Sneijder jest najlepszym mozliwym do sciagniecia rozgrywajacym. Nie wiem o co chodzi ludziom ponizej, ze jest dziadkiem (WTF?)
Ma 27 lat, rocznik 84 - spokojnie pogra na wysokim poziomie do 30,31 lat (a moze nawet wiecej). Niewiadoma jest tylko to, czy wpasuje sie w fizyczny styl gry na wyspach, ale mysle ze to na tyle kapitalny zawodnik ze da rade.

Druga opcja jest Modric, troche gorszy od Sneijdera ale rownbiez swietny srodkowy pomocnik. Watpie w jego transfer, gdyz w jego wypowiedziach dalo sie odczuc ze jest mu bardzo dobrze Londynie, takze jesli sie gdzies przeniesie to czuje ze do Chelsea.

Trzeci wybor to jakis super talent - widze tu Muniaina (charakterystyka gry podobna do Silvy) oraz Eriksena.

Jest z czego wybierac.
» 10 maja 2012, 10:47 #103
satan23: Ja własnie mam obawy co do formy fizycznej WS, bo styl na wyspach jest twardszy niż u makaronów.. Tak czy siak sagi ciąg dalszy, miałem moment odniechcenia tego transferu ale to spowodowane jest wypisywaniem głupot przez media i sezonowców..
pzdr
» 10 maja 2012, 11:30 #102
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 13:13

Byłem za Sneijderem w zeszłym sezonie, ale jeśli nie chciał przejść, trudno jego strata. Teraz wydaje mi się już za późno. Na rynku jest obecnie wielu dobrych piłkarzy, o wiele młodszych od Holendra i z pewnością tańszych. Do tego mógłby sobie przybić piątkę z Robbenem pod względem kontuzji. Tak naprawdę więcej się leczy niż gra. Po co nam drugi Havgreaves?

Mimo, że to w jego wykonaniu bardzo słaby sezon, to również wydaje mi się, że drzemie w nim wielki piłkarz, ale patrząc na jego wieczne kontuzje, nie patrzę jakoś hurra optymistycznie na ten transfer. Mam nadzieję, że Ferguson też to widzi, i nie wyda tyle kasy na piłkarza "szklankę" i to w dodatku już niemłodego, co zaburzało by jego koncepcję budowania młodego zespołu.
» 10 maja 2012, 13:12 #101
ZuczekUnited: Masz racje co do Sneijdera.
Modric jest sprawdzonym na angielskich boiskach graczem, z czworki ktora podalem jestem w 100% pewny ze Modric bylby natychmiastowym wzmocnieniem druzyny. Jest w kwiecie wieku, nie trzeba czekac na jego rozwoj. Chociaz z drugiej strony kiedy pomysle sobie o tym jak za pare lat moga popylac Muniain czy Eriksen ... ciezki wybor. Ale wybory co do transferow nie podejmiemy my - kibice, tylko SAF. Miejmy nadzieje ze z korzyscia dla druzyny ;)
» 10 maja 2012, 15:40 #100
diablon: Ja bym najchętniej widział na środek pomocy dwa transfery
Sneijder oraz Hazard. Do ataku Llorente i mamy ogień skład :)

De Gea
Rafael, Vidic, Evans/Ferdinand, Evra
Valencia, Sneijder, Hazard, Nani/Young
Rooney, Llorente

Love it :)
» 10 maja 2012, 10:41 #99
inek10: śmieszny jesteś, grać na 2 ofensywnych pomocników ?
niemożliwe !
» 10 maja 2012, 11:03 #98
nyczu7: Hazarda nam pewnie City zabierze... a jesli nie to Hazard/Kagawa, Sneijder ,Baines ,LIorente no i Javi Martinez;)

De Gea
Rafael Vidic Evans/Ferdinand Evra/Baines
Valencia/Nani Martinez Sneijder Young/Hazard
Rooney LIorente;)
» 10 maja 2012, 11:39 #97
SapphirUnited: Cale poprzednie okienko transferowe liczylem, ze sie uda. Pasuje do United i uwielbiam jego gre. Bez ligi mistrzow 20 mln wystarczy a SAF nie powinien rezygnowac z tak doswiadczonego pomocnika.
» 10 maja 2012, 10:26 #96
hitman90: OMG xD Ja myślę, że Ferguson będzie chciał go sprowadzić nawet, jak Sneijder będzie już kończył karierę xD A tak na serio, wydawało mi się, że z Holendrem to już koniec ^^
» 10 maja 2012, 09:45 #95
tomasz1at: atletico dalo za falcao 40 mln teraz by chcieli co najmniej 50 mln
» 10 maja 2012, 09:37 #94
adi87a: Ja to bym poszedł na wymianę z Tottenhamem, jak wiemy potrafimy od nich wyciągnąc piłkarzy. Dajmy im Berbę+Parka, weźmy Modricia+Bale i dopłaćmy 50mln - koniec transferów. Amen
» 10 maja 2012, 09:23 #93
tomasz1at: jesli tottenham zagra w przyszłym sezonie w lidze mistrzów to nikogo nie puszczą
» 10 maja 2012, 09:40 #92
RadsonRadson: hahahahahaha ...
» 10 maja 2012, 09:48 #91
Merguson: Adi, a czy Tottenham chce taki super transfer?;] Za 50mln mogą samego Bale wyciągnąć, a spójrzmy prawdzie w oczy.. Park i Berba za Modricia? Harry musiałby mieć coś z głową, żeby zaakceptować taką ofertę, w końcu on też ma plany by dojść jak najdalej w każdej rozgrywce.
» 10 maja 2012, 10:26 #90
adi87a: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 10:36

Harry lubi transfery graczy doświadczonych przykłady Adebayor czy Saha. Berba nadal może strzelać gole a i Park może w takim Tottenhamie by się odblokował. U SAFA oni nie grają więc nie wiemy na co ich stać jak by zagrali 10 meczów pod rząd, może by weszli w dobry rytm :) Bardzo chętnie zobaczył bym w MU także Huntelaara. Taki tańszy odpowiednik Falcao. A jak już się tak rozkręcam to na środek obrony SAF mógłby powalczyć o Boatenga z Bayernu :) - pobożne życzenie.
» 10 maja 2012, 10:33 #89
Merguson: Masz rację, lubi takich graczy, ale na pewno woli swoich graczy Bale, i Modricia. Berba Ok, może go zaakceptować, ale Park? Pewnie po tym sezonie, mało kto z gigantów Europejskich byłby nim zainteresowany, jak prawie nikt. Trzeba też pamiętaj, że gracze mają duży głos w sprawie swojego transferu, a raczej nie kwapią się do Man Utd, bo w Londynie jest im dobrze: Silny klub, ładne miasto, podstawowy skład, dogadują się z trenerem. Dlatego nawet gdybyśmy dali tych graczy plus kasę, Harry by się nie zgodził, bo nie może polegać tylko na starszych graczach.
Ja w United bym widział.. A sam nie wiem, nie jestem Fergusonem, ani jakimś innym trenerem żeby wiedzieć kto by najbardziej pasował do zespołu ;]. Ale liczmy na to, że czymś nas zaskoczą, i to pozytywnie!
» 10 maja 2012, 10:52 #88
ManUtdFan94: Według mnie jest to najlepszy możliwy rozgrywający na rynku do kupienia przez United. W tamte lato bardzo chciałem żeby do nas dołączył jednakże się nie udało i wciąż mam nadzieje,że przybędzie do naszej drużyny.Fakt faktem nie miał za udanego sezonu lecz cały Inter nic nie grał. Mam przeczucia, że jeżeli zasiliłby nasze szeregii to by odnalazł forme z Mistrzostw Świata i byśmy mieli znakomitego rozgrywającego. Napewno cena tego piłkarza poszła w dół więc Inter już nie będzie chciał bardzo dużych pieniędzy za niego.
» 10 maja 2012, 09:19 #87
EmigrantPL: nie wiem czemu niektórzy go nie chcą... przecież na swojej pozycji jest geniuszem. Mnie też męczą te spekulacje, żadnych konkretnych wypowiedzi. Ale może tym razem?? Na Berbatova też czekaliśmy bardzo długo, to może tego się doczekamy
» 10 maja 2012, 09:09 #86
Sagath: Moje wymarzone transfery:

atak:
Llorente - silny napastnik , potrafi bardzo dużo

pomoc:
Bale - trochę już zapomniany, silny fizycznie, biega jak Giggs za młodu
Hazard

obrona:
Baines
środkowy obrońca - nie mam pomysłu.
(tutaj żałuję że SAF nie wyjął Cahilla)
» 10 maja 2012, 09:08 #85
DevilFan: dziwisz się Bale'owi a jak by tobie tak bestialsko nogę złamali też nie wrócił byś od razu do tamtej sprawności on odnajduje dawne czucie stopniowo.
» 10 maja 2012, 21:32 #84
Sagath: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 09:11

zgadzam się (równamy do zmiksowanej polityki LFC i Arsenalu powoli), i mam wrażenie że to "wymóg" właścicieli - ciułaczy.
SAF nie może kupić 1 gracza bo wie jak dużo ma luk i chcąc nie chcąc musi kupić kilku "słabszych na papierze" jak w zeszłym sezonie.
» 10 maja 2012, 09:10 #83
master10: z nim można myśleć o lidze mistrzów.
» 10 maja 2012, 08:48 #82
RooneyMU: Drugi sezon pod tytułem " Moda nA Sneijdera " czas zacząć.
» 10 maja 2012, 08:44 #81
Sagath: haha dokładnie!
i to z grubej rury, wiadomość nawet nie prosto z obozu SAF-a
» 10 maja 2012, 09:03 #80
TykiMikk: Nam potrzeba następcy Scholesa, a nie dziadka, który za kilka sezonów tez będzie kończyć karierę. Ferguson zapowiadał, że nie planuje zmieniać polityki i wciąż stawia na młodzież. A plot o Snejiderze i co najmniej tuzinie innych graczy, będzie jeszcze sporo. Stawiałbym bardziej na to, że Szkot kupi Gaitana.
» 10 maja 2012, 01:21 #79
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 05:07

dziadka?! Cos ci sie chyba pomylilo. To rocznik 1984 a wiec moj i nie uwazam mojego wieku za dosc stary w swiecie futbolu, wrecz przeciwnie! W tym wieku najlepiej sciagac graczy, ktorzy oprocz mlodosci maja juz rowniez zdobyte doswiadczenie chocby miedzynarodowe jak wlasnie Sneijder, a nie znowu sprowadza jakiegos mlokosa z nizszej ligi czy okregowki typu Powell czy innego amatorskiego gracza, ktory w Premiership zgaslby po pierwszych 5-ciu minutach...
» 10 maja 2012, 05:07 #78
Merguson: TykiMikk. Nie możemy kupować samych 21-latków, czy innych w podobnym wieku. Wesley jest genialnym graczem, umiejący ciągnąć grę do przodu, a taki by nam się przydał. 27 lat to nie tak dużo, pograłby długo na wysokim poziomie, bo wiemy że w United starsi gracze dobrze grają pomimo swojego wieku :].
» 10 maja 2012, 10:30 #77
MichaelAngelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2012 15:12

Przypomnę tylko jeden fakt wspomniany już na blogu podczas letniego okienka transferowego - Zidane przechodząc do Realu Madryt miał (zgadnij) 27 lat. Beckham 28. Rozumiem, że Rooneya też już sprzedajemy, a Ronaldo to przeżytek? (Rooney w październiku skończy 27, Ronaldo już ma skończone)? Xaviego też pewnie nie chciałbyś w swoim zespole (32 lata)?

Ludzie, może i nie każdy jest Giggsem i Scholesem, ale z powodzeniem można do wieku około 33 lat grać na NAJWYŻSZYM światowym poziomie (Wesley dopiero niedługo skończy 28), a później niewiele gorzej. Zależy też od roli pełnionej na boisku. Skrzydłowi może już wtedy tracą swoje największe atuty (zwinność, szybkość), ale inne pozycje to wciąż sprawa otwarta. Ja sam nie pamiętam Scholesa i Giggsa w wieku 28 lat, ale nie pomylę się bardzo jeśli powiem że to były ich najlepsze lata, połączenie młodości i dynamiki z doświadczeniem - cud! Jesteśmy w dołku i musimy odbudować silną drużynę, nie myślę - twierdzę że jeśli Wes do nas przejdzie, będzie on ważnym elementem w układance Fergusona.
» 10 maja 2012, 15:11 #76
Maciek89: W kwestii transferu Sneijdera : Buhahahaha oraz buhehehehe :)
» 10 maja 2012, 00:18 #75
Diabelred: Wes z diabelkiem na piersi ehhh marzenia :) ,ale i tak u nich zostanie :/.Jakby Wes gral tak jak w reprze moich Oranje wtedy nie musilbysmy obawiac sie zadnej druzyny :)
» 10 maja 2012, 00:03 #74
designer: witam w klubie kolego. Ja rowniez jestem sercem z Oranje i zgadzam sie z toba. Poza tym az dziw bierze ze Ferguson nikogo nie kupuje z Holandii. Tam sa prawdziwe perly futbolu, zaczynajac od reprezentacji, czego dowodem jest chocby Van Persie, Huntelaar, Robben, pracus Kuyt, czy niezmordowany Van Bommel. Skoro Ferguson kocha mlodziez to nie zajdzie daleko z RD tylko zacznie tworzyc to samo co Wenger, probujacy od lat zdobyc jakiekolwiek trofeum. On tez sie kierowal dewiza zatrudniania mlodziezy i jak na tym wyszedl. Kiepsko...
» 10 maja 2012, 05:04 #73
Klimaa: Może brak gdy Interu w LM naprawdę zadecyduje o transferze. Tego typu piłkarz to wzmocnienie jakiego potrzebujemy, nie możemy kupić młokosa, musi to być charakterny zawodnik który pobudzi i poprowadzi United.
» 9 maja 2012, 23:49 #72
JohnnyP: Szacun dla Teddy-ego za wszystko co zrobił dla United, a najbardziej (wiadomo !!) za bramkę z Bayernem w 1999 r. na Camp Nou.

Jeśli Sneijder dołączy do nas to już będzie nieźle (byle tylko nie leczył się zbyt często). Jeszcze tylko Hazard, Martinez, Maicon, Kagawa (chcąc niechcąc) i można będzie pograć w przyszłym sezonie w Lidze Mistrzów.

A propo's kontuzji van Nistelrooya, to Teddy chyba trochę się pomylił, bo van Nistelrooy wtedy - przed samym przejściem do Man Utd - zerwał więzadła w kolanie, a sir Alex i United życzyli mu (w specjalnym liście - jak można było usłyszeć) szybkiego powrotu do zdrowia oraz, że będą ten powrót do zdrowia obserwować i jak tylko wyzdrowieje, to zapraszają go do Manchester United.
» 9 maja 2012, 23:41 #71
Diabelred: Czyli tak jak myslalem czeka nas 2 sezon telenoweli pt. ,,Czy Sneijder zostanie w Interze czy przeniesie sie do MU'' :)
» 9 maja 2012, 23:32 #70
maaciek00: nie drugi a już trzeci :P
» 10 maja 2012, 08:27 #69
Ahmed21: Sneijderowi i Modricowi mówie nie...
» 9 maja 2012, 23:22 #68
Kamixxx: to sie staje nudne,jak flaki z olejem :D
» 9 maja 2012, 23:17 #67
AgEnT: Moda na sukces, odcinek 9999 ...
» 9 maja 2012, 23:00 #66
swiatlonh: Muniaina* xD
» 10 maja 2012, 06:25 #65
przema: Ferguson go nie kupil w tamtym oknie to teraz tym bardziej... a szkoda
» 9 maja 2012, 22:58 #64
1996kutno: nie chcemy starucha w united
» 9 maja 2012, 22:57 #63
przema: jak staruch??to co giggs scholes carrick evra vidic ferdinand ferguson itd tez nie chcemy ??
» 9 maja 2012, 23:01 #62
DevilFan: na środku liczy się doświadczenie, znawco.
» 9 maja 2012, 23:01 #61
n17ban: Racja. AMF podobnie jak CB nie musi prawie biegać. Wystarczy chłodna kalkulacja, zimna krew i obrotowa kostka 360. W przeciwieństwie do np.: srzydłowego, czy DMa który musi biegać jak poparzony. Patrz Xavi- praktycznie nie musi robić srintów, truchta sobie po boisku, a i tak jest w top3 wszechświata w swoim zawodzie.
» 10 maja 2012, 12:19 #60
gosc1234: mam de ja vu
» 9 maja 2012, 22:57 #59
szalik666: Sneijder juz mial swoja szanse do nas trafic teraz sa lepsze tansze i mlodsze opcje od niego niestety panie Wesley mam nadzieje ze Cie nie sciagniemy
» 9 maja 2012, 22:48 #58
adi87a: Wymiękam, że najsłynniejszy klub w historii piłki nożnej ma zbierac ochłapy a nie może raz kupić najgorętszego kąska w oknie transferowym, czytaj Hazard. Pamiętam jak dziś jak walczyliśmy o Ronaldinho, już był na 99% w United i odszedł za 5mln więcej do Barcy. Później stał się najlepszy na Świecie w tamtym okresie, z Hazardem może byc podobnie. Szkocki Scrooge pożałuje kilku milionów, które wyda na kolejnego Bebe a Hazard będzie piłkarzem bajecznym.
» 9 maja 2012, 22:47 #57
kamills1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2012 23:08

hazard wiadomo City może wyłożyć nie wiadomo ile, ale na Boga mają tam skautów w ManU i co znów Snejider, Modric i kupa kasy, a jak widziałem co wyprawiał Diego dziś w finale to mogę powiedzieć o nim, że nie ustępuje powyższej 2, a przyjrzałbym się szczególnie Muniainowi, bo chłopak świetny i ktoś go za chwilę weźmie z pewnością, tymczasem my odgrzewamy coraz starsze kotlety!!
» 9 maja 2012, 23:07 #56
10wazzar10: Z Ronaldinho nie do końca prawda, bo wówczas nas dyrektor wykonawczy, Peter Kenyon został omotany przez Chelsea i olał sprawę transferu Ronaldinho...
» 9 maja 2012, 23:25 #55
Machtal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2012 22:48

Sneijder albo Modric
» 9 maja 2012, 22:47 #54
scobos2: znowu ?!
» 9 maja 2012, 22:45 #53
10wazzar10: Po dzisiejszym meczu utwierdziłem się w przekonaniu, że ktoś taki jak Muniain byłby dla nas zbawieniem...masakra co ten chłopak potrafi! Nie wiem jak Wam, ale mi przypomina zajebiście Silvę w swojej grze, niesamowicie szybki, świetny balans ciała, podanie, strzał...

Co do Sneijdera - zapraszamy do MU :)
» 9 maja 2012, 22:45 #52
remass666: Mi bardzie Rudego jak byl mlodszy-zupelnie sie z Toba zgadzam niesamowity zawodnik i wielkie serce..zaraz po Falcao najlepszy na boisku
» 9 maja 2012, 22:47 #51
10wazzar10: no właśnie, albo Rudy za czasów świetności...niech Hazard gwiazdorzy i spada do City nawet, Muniaina żebyśmy nie przespali...
» 9 maja 2012, 22:50 #50
Matr667: Zgadzam sie w 100%.Muniain by siadł do United,swieża krew w koncu
» 9 maja 2012, 22:51 #49
remass666: Z tym Hazardem to jeszcze nic na pewno-poczekajmy.
» 9 maja 2012, 22:52 #48
Rarian: Przecież dzisiaj akurat Muniain zagrał 'tak sobie' zresztą tak jak całe Bilbao. Nie wiem w czym Cię mógł dzisiaj utwierdzić, to świetny i perspektywiczny talent, ale dzisiaj tak jak cały jego team dał ciała, nie istnieli na tle Rojiblancos.
» 9 maja 2012, 22:57 #47
przema: i co by plakal po kazdym meczu??
» 9 maja 2012, 22:58 #46
Machtal: tak sobie grał? nie wiem czy ten mecz oglądałeś . Walczak jakich mało ( tak szczerze to wole jego niż Hazarda , którego można już chyba pożegnać )
» 9 maja 2012, 23:00 #45
Rarian: Oglądałem taki, w którym Atletico wygrało 3-0, a Bilbao przez jakieś 70 minut zupełnie nie istniało na boisku. Muniain jest zajebisty, ale DZISIAJ nic nie zagrał. Ale może faktycznie oglądałem inny mecz...
» 9 maja 2012, 23:15 #44
Machtal: Muniain jedyny tworzył zagrożenie ( Llorente słabo dzisiaj grał ) reszta zawodników Bilbao bardzo słabo
» 9 maja 2012, 23:31 #43
spOntan: Zapomnijcie o tym Munainie. On ma klauzulę pewnie na 40mln jak nie więcej.
» 10 maja 2012, 08:15 #42
SoSa9: Eee ... te bajke juz czytalem .. ;) hehehe . Nie no tak na serio to on juz nie za mlody, formy tez nie ma, poza tym drogi bedzie :)
» 9 maja 2012, 22:44 #41
remass666: jak tylko zobaczylem tytul to glosno sie zasmialem hahaha
» 9 maja 2012, 22:36 #40
szalik666: ja pier...ole Diego! u nas tez by polatał:)
» 9 maja 2012, 22:33 #39
xxxcichy465xxx: Ja poczekam do końca letniego okna transferowego , czy kupią kogoś , czy nie . Ale osobiście mam kilku zawodników , których chciał bym zobaczyć w United , lecz nie robię sobie nadziei .
» 9 maja 2012, 22:30 #38
7iverson7: Po co nam czołowy światowy rozgrywający?Trzeba obkupić 4 ligę,a nie się bawić z kimś kto grać potrafi .
» 9 maja 2012, 22:28 #37
szalik666: kur...a Falcao wymiata na maxa!
» 9 maja 2012, 22:28 #36
ForeverUnited3: No to jewst niewiatrygodny gość taki atak z Roo I Falcao ale by było ach rozmażyłem się
» 9 maja 2012, 22:36 #35
szalik666: No piekna sprawa by byla! ale jak patrze na Diego to az dziw bierze ze w Juve sie nie sprawdził dzisiaj grał pieknie!
» 9 maja 2012, 22:40 #34
Shoen: Już dosyć długo o niego walczymy i szczerze mówiąc to wciąż chciałbym go u nas widzieć. Nie zmienia to jednak faktu, że kolejne newsy na temat Holendra mogoł okazać się fałszywe. Trochę mnie to denerwuję, ale tym razem walka może zakończyć się sukcesem. Powód jest prosty, bardzo słaby sezon w Interze i to może zadecydować o dalszych losach tej sagi.
» 9 maja 2012, 22:19 #33
brylaant: pfff, teraz to już go nie chce, zero formy - , - lepiej Kagawe
» 9 maja 2012, 22:18 #32
ferdek: hahahaha ferguson powalczy o snajdera.
» 9 maja 2012, 22:18 #31
Becks44: Rok temu jak najbardziej, teraz już nie bardzo.
» 9 maja 2012, 22:15 #30
piokrop: Jak mamy za niego zapłacić ponad 30 baniek, to wole już kogoś młodszego i perspektywicznego.
» 9 maja 2012, 22:14 #29
IJ09: kogoś młodego i perspektywicznego owszem, ale wtedy będzie grajek po kilku latach a nam jest potrzebny klasowy rozgrywający na TERAZ ZARAZ !
» 9 maja 2012, 23:46 #28
skoda037: Jeśli przyjdzie za nie więcej niż 10mln funtów to można go zakontraktować. Chociaż jego forma w ubiegłym sezonie gdy grał do najwyższych nie należała, to wciąż jednak jest piłkarzem z ogromnym potencjałem.
» 9 maja 2012, 22:10 #27
Liakim: Człowiek szkło i tyle, skoro w mniej fizycznej lidze Włoskiej nie daje rady to niech nie marzy o PL...
» 9 maja 2012, 22:07 #26
miko29: :D ja go chcę widzieć w MU
» 9 maja 2012, 22:11 #25
IJ09: dokładnie jak miko29 też widziałbym go w koszulce MU :D
» 9 maja 2012, 23:47 #24
ZuczekUnited: Nie daje rady we wloskiej lidze? W 2010 roku powinien dostac zlota pilke za to co m.in tam wyczynial, puknij sie w czolo czlowieku...
» 10 maja 2012, 10:36 #23
LoveMUFC: Pewnie jedynym sposobem na zakończenie sagi ze Snejderem jest jego kupno.. Nie wiem jak Wy ale ja go już nie chcę.
» 9 maja 2012, 22:06 #22
nomati666: Słusznie. Skoro nie chciał podpisać kontraktu z United, tylko dlatego, że za mało by zarabiał, to nie jest godzien grać na Old Trafford.
» 9 maja 2012, 22:07 #21
Bacek: Telenowela bez końca... Skończcie z tymi plotkami o Wesleyu.
» 9 maja 2012, 22:05 #20
DelPiero: no jak Eriksen nei chce odchodzic z Ajaxu, Martinez pojdzie do Barcy, Hazard do City, to pozostaje nam zakontraktować Snejdera. Jak nie teraz, to nigdy :p
» 9 maja 2012, 22:04 #19
nomati666: Dajmy Hazardowi szansę na opamiętanie się. Jest jeszcze nadzieja, że chłopakowi zależy bardziej na rozwoju swoich umiejętności, a nie grubości portfela.
» 9 maja 2012, 22:06 #18
bartekMCU: czemu do shity powiedział że lubi kolor niebieski i czerwony a niebieski ma jeszcze chelsea...
» 9 maja 2012, 22:13 #17
nomati666: My też mamy niebieski ;) Na wyjazdowych :)
» 9 maja 2012, 22:30 #16
xxxcichy465xxx: Czyli większa szansa jest ,że trafi do nas bo mamy kolory czerwony i niebieski ;D
» 9 maja 2012, 22:31 #15
mariusz92: no i o to pewnie chodziło że lubi czerwony i wyjazdowy niebieski :D
» 9 maja 2012, 22:36 #14
remass666: dobrze kombinujecie
:)
» 9 maja 2012, 22:38 #13
TraN: Czerwony ma też liverpool i lille. :)
» 9 maja 2012, 22:41 #12
lol: Powiedział że lubi czerwony i błękitny jest różnica :D
» 9 maja 2012, 22:42 #11
nomati666: To przecież facet. Niebieski i błękitny to to samo :)
» 9 maja 2012, 22:50 #10
mariusz92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2012 22:51

ty jesteś błękitny
» 9 maja 2012, 22:51 #9
astro1004: Ale city też na wyjazdowych mają czerwony więc szanse mamy równe ;)
» 9 maja 2012, 23:13 #8
bartekMCU: a no tak tez maja czerwone
» 10 maja 2012, 00:07 #7
bartekMCU: real ma tez wyjazdowe czerwone....
» 10 maja 2012, 00:08 #6
grzeho16: ja myśle że chodzi o wisłe :-D
» 10 maja 2012, 08:20 #5
Bacek: a on nie wspomniał o błękitnym? chyba, że mi się pomyliło.
» 10 maja 2012, 09:53 #4
McG: te ploty stały się żałosne już dawno temu, teraz na to nawet brakuje określenia
» 9 maja 2012, 22:01 #3
nomati666: Telenowelę "Walka o Sneijdera Season 2" czas zacząć :)
» 9 maja 2012, 21:58 #2
bartekMCU: Musi go kupić...nie ma innej opcji.
» 9 maja 2012, 21:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.