Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kagawa otrzymał ultimatum od Borussi

» 4 maja 2012, 11:03 - Autor: badkins - źródło: Metro
Shinji Kagawa ma czas do końca sezonu z podpisaniem nowej umowy, w przeciwnym razie zostanie sprzedany - zapowiedziały władze Borussi Dortmund.
Kagawa otrzymał ultimatum od Borussi
» Shinji Kagawa będzie pierwszym wzmocnieniem tego okienka?
Japończyk od kilku tygodniu jest łączony z przenosinami na Old Trafford za niezbyt wygórowaną kwotę, bowiem skrzydłowemu Mistrza Niemiec został zaledwie rok ważnego kontraktu.

Jeszcze kilka dni temu dyrektor Borussi stwierdził, że Kagawa planuje kontynuowanie swojej kariery na Wyspach Brytyjskich, przez co media automatycznie "znalazły" skrzydłowemu nowego pracodawcę w postaci Manchesteru United.

- Sam fakt, że Shinji od dawna zwleka z podpisaniem nowej umowy budzi wiele wątpliwości, zupełnie nie zareagował - twierdzi prezes klubu. - To dobra oferta! Z pewnością nie będzie grał tutaj za paczkę orzeszków.

- Nie kontaktowaliśmy się jeszcze z żadnym klubem, ale wszyscy sceptycznie podchodzimy do jego pozostania w Niemczech - zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Cascarino: Ferguson musi zainwestować
Następny news »
Talent Boro obserwowany przez gigantów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (72)


RooneyMU: Ja bym chciał grać takim składem na następny sezon:

Gea,
Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra
Cleverey, Carrick, Scholes, Sneijder,Modric
Nani, Hazard, Young
Rooney, Welbeck, Hernandez

Foemacja 4-5-3-3
» 4 maja 2012, 19:12 #72
kocio10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2012 21:02

Nawet w fifie tak nie można. 16 piłkarzy w podstawowym składzie?!
» 4 maja 2012, 20:59 #71
Loganik: Pijesz nie pisz. :D
» 4 maja 2012, 21:41 #70
DevilFan: tyle że 4533 jest tylko dla Baarcelony zarezerwowane ew. 4333
» 4 maja 2012, 22:36 #69
zizu90: Jak jest miejsce to dorzucam siebie między Welbecka a Rooneya

Gea,
Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra
Cleverey, Carrick, Scholes, Sneijder,Modric
Nani, Hazard, Young
Rooney, Kwiecień, Welbeck, Hernandez

Formacja 4-5-3-4

Pozdrawiam :)
» 7 maja 2012, 17:02 #68
Fabio: Żeby się BVB nie przeliczyło:P ,takie ultimatum to wg Mnie najgorsze rozwiązanie jakie może wybrać klub ,który na siłę chcę zatrzymać Sw gracza. Jak ma odejść to i tak odejdzie ,prędzej czy później ,ale odejdzie.
» 4 maja 2012, 17:58 #67
Diabelred: Coz wolalbym Honde (moze to kiedys ;P),ale z Kagawy tez bylbym bardzo zadowolony,gdyby do nas trafil :)
» 4 maja 2012, 16:42 #66
SAF: Nie jestem przekonany ale jeżeli przyjdzie to życzę powodzenia, wielu trofeów i dużego wkładu w zdobycie owych trofeów.
» 4 maja 2012, 16:29 #65
pito99: sory w poprzedniej wypowiedzi zapomniałem o naszym Francuzie oczywiście chodzi o Evre
» 4 maja 2012, 15:43 #64
pito99: ja się ciesze fajny skład na przyszły sezon De Gea,Rafael,Vidic,Rio,Nani,Eriksen,Kagawa,Young,Hazard i Roo a formacja 4-1-2-1-2
» 4 maja 2012, 15:39 #63
Diabelred: oczywiscie masz juz potwierdzenie ze przychodza do nas Eriksen,Kagawa,czy Hazard :)
» 4 maja 2012, 15:55 #62
MDuch7: i w każdym meczu po 2-3 gole w plecy ...
» 4 maja 2012, 16:22 #61
kocio10: Nie! On jest na poziomie Andersona w formie, nie potrzebny nam taki. I do tego bardzo samolubny. Na tle Borussi może się wyróżnia, ale Premier League to już inna bajka. Już wspominałem wcześniej, że najważniejszy jest Hazard. Do tego defensywny pomocnik typu Lass Diarra, Carrick musi mieć odpoczynek w sezonie. Eriksen też może być. Lass lub Eriksen, defensywny lub ofensywny. No i do tego młody Clyne.
» 4 maja 2012, 15:22 #60
n17ban: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2012 14:47

Niech podpisuje. Albo nie. Niech dojdzie do United. Wywalimy wtedy z czystym sumieniem Ryżojada a azjatycki rynek zbytu dalej będzie przynosił zyski. Ale ponad to, ja chciałbym tak:

1. Hazard/Rodriguez(jak na moje to nowy CR7 tylko żeby go na skrzydło dać, nie na środek). Ten 2 też jest niesamowity, a i pewnie tańszy będzie. Który by nie doszedł, będę w 7 niebie.
2. Kagawa (jak we wstępie)
3. Eriksen (ma tak cholernie ogromny talent, że jak SAF się za niego weźmie, to Xavi będzie miał depresję za rok-dwa.)
4. Tiote (Carrick też się starzeje)
5. Jakiś młody obrońca na bok. Możę być Clyne, ale przyznam się, że go nie znam. Tak go chwalą więc zaufam pogłoskom- niech będzie.

No i jak przed każdym sezonem powiem- "The Treble nasze :]"
» 4 maja 2012, 14:42 #59
Damianos500: punkty 1 i 3 do nas i git:D
» 4 maja 2012, 14:50 #58
n17ban: Ja bym chciał wszystkich :] Ale wiem, że SAF aż taki rozrzutny nie będzie. Mi też podoba się najbardziej ta kombinacja- 1 i 3.
» 4 maja 2012, 16:59 #57
Exigo: Ten Happy Meal kosztuje ponad 100 baniek jakby podsumować, więc nie spodziewajmy się wyłożenia takiej kasy.
» 4 maja 2012, 18:31 #56
n17ban: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2012 19:05

No nie wiem... wg. transfermarkt.com:

1.- 27mln./13mln.
2.- 17mln.
3. 13mln.
4. 11mln.
5. 1.5mln.

To daje w najlepszym wypadku 45.5 mln, a w najdroższym 61.5 (doliczyłem 10mln "przebitki") biorąc dodatkowo to, że Kagawie kończy się kontrakt, oraz to, że przy najsłabszym wietrze 50mln azjatów kupi koszulkę Kagawy, to chyba jednak nie wyjdziemy na tym tak cienk0.
» 4 maja 2012, 19:03 #55
Exigo: Z tego co wiem za Hazarda krzyczą 35 banie, za Eriksena też jakoś tyle albo 35 bomb, a z Tiote poniżej 20 nie zejdą.
Transfermarket to tylko przypuszczenia, liczy się to co klub zaoferuje i ile przeciwny wymaga jeżeli hazard kosztowałby 27 baniek to w kolejce stałoby 15 klubów po niego.
Btw nie przypominam sobie, żeby wyceny z transfermarket się sprawdzały.
» 4 maja 2012, 19:35 #54
n17ban: A ja owszem. Często się potwierdzają. Wątpię, żeby ktoś dał 35 baniek za Eriksena, czy 20 za Tiote.
» 4 maja 2012, 19:49 #53
Exigo: Pewnie nie są tyle warci, ale obecnie panuje moda na zawyżanie cen piłkarzy i nawet średniacy kosztują po 15 baniek. Tym bardziej, jeśli starają się o danego piłkarza kluby z wysokiej półki.
Skoro za Johnesa daliśmy prawie 17 patyków, Smallinga 12, Bebe 7, Younga koło 20 ( i to tylko dlatego, że kończył mu się kontrakt, bo rok wcześniej krzyczeli 30) to wątpię, żeby Sroki nie chciały zarobić na piłkarzu, który rozgrywa świetny sezon i to dopiero pierwszy.
Ale masz rację ich wartości to te co przedstawiają specjaliści i z tym nie można polemizować, tylko druga strona medalu to wycena klubu, a ta się zwykle diametralnie różni.
Także ja obstawiam, że trzebaby było wyłożyc jak nie ponad 100 to koło 100 milionów na ich wszystkich.
» 4 maja 2012, 20:10 #52
NanoUnited: moim zdaniem jeśli dojdzie do transferu to będzie to chybiona inwestycja
» 4 maja 2012, 14:25 #51
mickb: ja osobiście mam nadzieję, na 1 dobry transfer za sporą sumę (25+ mln) i może jeszcze jakieś poniżej 10

takie transfery jak jones czy smalling to tak naprawdę niewiele wnoszą, mamy dwóch perspektywicznych obrońców na których łącznie wydajemy ponad 25mln, a tak naprawdę mamy poważny problem w pomocy, więc po kiego pierona kupować obrońców?

w tym roku liczę, że wzmocni nas jakaś gwiazda, jeśli ktoś uważa, że to nie ten klub, że tutaj się na młodzież stawia to ma prawo tak uważać, ale teraz ewidentnie widać na jakiej pozycji mamy ewidentne braki, jak chcemy się bawić w arsenal czy ajax to proszę bardzo, ale jak chcemy walczyć o tytuły jak czołowe kluby europy to trzeba sięgnąć do portfela i nie żałować kasy (co jakiś czas) na klasowych zawodników
» 4 maja 2012, 14:00 #50
NorekDoktorek: Tylko nie Kagawa :( Hazard !
» 4 maja 2012, 13:41 #49
witko: Jest dobry, nawet bardzo, ale moim skromnym zdaniem nie pasuje do Manchesteru. Nam potrzebny jest typowy rozgrywający jak Scholes. Idealny byłby chyba Modric. Kagawa gra trochę samolubnie i często drybluje. Potrzebujemy typowego playmakera. Jeśli Sir kupi Hazarda i/lub Kagawe to nie wyda więcej pieniędzy, a my takich zawodników nie potrzebujemy. Więc ode mnie: Nie dla zawodników Hazard, Kagawa.
» 4 maja 2012, 13:16 #48
Damianos500: Eriksen jest idealny.
» 4 maja 2012, 14:52 #47
ForeverUnited3: Dziwi manie tylko po co nam kolejkny skrzydłowy? Mamy ich od groma Nani Giggs Valencia Young Park po co nam kolejny . A jak kupimy Shinji to rqaczaj nie dolączy do nas Hazard którego ubustwiam ale jak trasfiliby do nas obaj było by świetnie
» 4 maja 2012, 13:07 #46
spenser85: Kagawa to nie jest typowy skrzydłowy.. Japończyk to taki gracz dla którego konkretna pozycja nie jest przypisywana.. on lata w całej linii pomocy a i jeszcze w ataku się znajdzie
To bardziej gracz typu David Silva, Samir Nasri czy może nawet Sneijder..
» 4 maja 2012, 13:11 #45
n17ban: No Snejider to trochę nie bardzo. Kagawa nadaje się do 1-4-2-3-1, lub do 4-3-3, bo w 4-4-2 to sobie raczej nie pogra.
» 4 maja 2012, 14:45 #44
spenser85: Moim zdaniem jako następca Parka byłby idealnym wyborem..
Po pierwsze czytałem że transfer Japończyka na wyspy miałby się zamknąć w kwocie 7mln funtów..
Po drugie otworzylibyśmy rynek japoński.. a więc ten transfer pod względem finansowym zwróciłby nam się 5-krotnie to minimum :)
Po trzecie jest to bardzo utalentowany gracz. Jego atutami przede wszystkim są : drybling, zwinność, przyśpieszenie, a przede wszystkim ma obie stopy ułożone znakomicie.. a obunożnego gracza w naszej ekipie to ze świecą szukać..

Jednak chciałbym aby na tym transferze się nie zakończyło.. Najlepiej jeszcze Eriksen + Hazard i mamy mega skład..
Wtedy moglibyśmy grać tak:
De Gea- Rafael-Rio-Vidic-Evra-Valencia(Nani)-Carrick-Eriksen-Young(Nani)-Hazard-Rooney :)
Ale to tylko narazie marzenia..chociaż zobaczymy czym nas Szkot zaskoczy..
» 4 maja 2012, 12:59 #43
n17ban: Racja, u nasz obunożny to tylko jest chyba Nani, a i ta jego lewa noga to też nie zawsze jest dobrym wyborem :] No i może Park, ale on tylko dla tego, że obie ma beznadziejne.
» 4 maja 2012, 14:43 #42
Hazelos: "No i może Park, ale on tylko dla tego, że obie ma beznadziejne."
Padlem :D
» 4 maja 2012, 16:36 #41
FiFlaK: Drodzy koledzy, nie podpalajcie się za bardzo i nie bulwersujcie się tymi doniesieniami.
Podczas okna transferowego, dojrzały i mądry manager nie ogranicza się tylko do obserwacji jednego czy dwóch piłkarzy.
W razie gdyby transfer Hazarda nie odniósł skutku, Sir Alex musi mieć jakieś inne alternatywy. Szuka po trzech-czterech zawodników na jedną pozycję (Rodrigez, Kagawa, Hazard) i na środek pola (Eriksen, Modrić, Gaitan, Elm), aby w razie gdyby transfer jednego nie wypalił, zawsze można było zwrócić się do tego drugiego, czy trzeciego.
Nie ma się czym podpalać, tylko dać Fergusonowi pracować, on wie że musi wzmocnić klub, ale zawodnikami, którzy będą grać dla klubu, nie dla pieniędzy czy kontraktu (dlatego między innymi Wesley nie trafił na Old Trafford).
» 4 maja 2012, 12:53 #40
Damianos500: Gaitan to skrzydłowy :D
» 4 maja 2012, 15:00 #39
RedDevil177: Jestem zadowolony z tej informacji. Kagawa to bardzo dobry piłkarz jeden z moich ulubionych, świetnie będzie pasował do styl naszej kochanej drużynę i myślę, że będzie bardzo mocnym punktem. Bardzo chcę aby dołączył na Old Trafford. Dołączy jeszcze Eden i będą to trafione transfery.
» 4 maja 2012, 12:47 #38
pat123e: niech go kupią i bydzie dobrze
» 4 maja 2012, 12:45 #37
10wazzar10: Wbrew opinii wielu 'znawców', Kagawa ma za sobą bardzo udany sezon - zdobył 13 bramek i zanotował 7 asyst, z czego bodajże 5 przy bramkach Lewandowskiego. Zastanawiam się jednak, gdzie Ferguson zamierza go wystawić, o ile transfer wchodzi w grę? To typowy ofensywny pomocnik, do 4-4-2 nie nadaje się za bardzo, a więc pozostaje czekać na rozwój sytuacji...
» 4 maja 2012, 12:35 #36
Exigo: Może i ma udany sezon, ale to nie jest transfer, który zmieni oblicze naszej drużyny. Transfer, który zmienił City to np. David Silva i nam potrzebny jest właśnie taki transfer. Dopiero w zestawieniu z takim piłkarzem widać, że Kagawa to średniak. Dla nas jasne - ale jako uzupełnienie składu, a nie postać wiodąca.
» 4 maja 2012, 12:56 #35
sisinho: 2 lub 3 przy bramkach lewego. Miałby z 5-6 asyst więcej gdyby patrzył na kolegów a nie na bramkę.
» 4 maja 2012, 13:23 #34
spOntan: Dokładnie tak jak Exigo napisał. Kagawa to żadne wzmocnienie, co najwyżej uzupełnienie składu, i to jak dla mnie marne. Po prostu on nie nadaje się do MU, i wydaje mi się, że jesgo szczyt umiejętności właśnie nastąpił, i już lepszy nie będzie.
A już tak całkowicie abstrahując, czy jakiś azjata, prócz Parka z dobrych czasów, wybił się jakoś w europejskim futbolu? Sami przeciętniacy :>
» 4 maja 2012, 13:43 #33
Diabelred: hahahah uzupelnienie skladu lol widze na tej stronie od grona jest ''znafcow''.Uzupelnieniem to jest np taki Young ktory przyszedl ze sredniej AV(tam sie wyroznial fakt,ale tylko wsrod swoich kolegow z AV,prawda jest taka ze przez caly sezon tylko jedyny mecz ten z Ars 8-2 tak naprawde mu wyszedl ,to chyba jednak troche za malo ;) .Myslicie ze glownie dzieki komu BVB znowu zdobyl majstra co to moze dzieki Lewemu ktory polowe swoich bramek to zdobyl z dobitek,badz strzalow do pustej bramki xD.Prawda jest taka ze to Kagawa byl jednym z glownych zawodnikow,ktorzy przyczyczynili sie do zdobycia przez BVB kolejnego majstra....Prawda jest taka,ze wszyscy,ktorzy twierdza ze to bedzie 2 Park,ze bedzie on zwyklym uzupelnieniem to albo maja cos do azjatow,albo mysla ze Kagawa(bo azjata)=2 Park,albo tez nigdy nie widzieli Kagawy w akcji...
ps. do tych co uwazaja ze Kagawa to zwykly samolub,spojrzcie sobie na naszego Naniego,z tym ze roznica jest taka ze Nani strzela bardzo nie celnie,natomiast Kagawa przynajmniej wywylczylby rzut rozny...
» 4 maja 2012, 14:50 #32
sisinho: @Diabelred

Tylko że Nani będąc 5-10 metrów od bramki potrafi podać do lepiej ustawionego zawodnika , a kagawa pcha na bramkę .

A 2 że Nani podkreśla oddanie drużynie - dla niego nie są ważne bramki a sukces drużyny , natomiast Kagawa w każdym wywiadzie podkreśla że BvB to kolejny przystanek i że woli strzelać bramki niż asystować. Gdyby zależało mu na drużynie to powiedziałby coś w stylu "Nie ważne kto strzela , ważne że wygrywamy".
» 4 maja 2012, 15:59 #31
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2012 16:21

@Diabelred

i o czym my mamy chłopaku dyskutować. Lewandowski jest słaby bo strzela na pustą bramkę xD a Kagawa jest lepszy od Naniego bo przy przynajmniej wywalczył rzut różny w akcji podbramkowej, a Nani nic nie wywalczył xD
» 4 maja 2012, 16:20 #30
Diabelred: heh widze odpowiedz na bardzo ''wysokim'' poziomie ;),ale skoro takie jest twoje zdanie spontan o tych 3 zawodnikach to spoko :)
» 4 maja 2012, 16:29 #29
Diabelred: a jeszcze zapomnialbym dodac ze swego czasu(jak jeszcze Celtic cos znaczyl w EU,a grali w nim Boruc i Żuraw ) w eu poziom wybil sie tez japonczyk,a mianowicoe Nakamura :)
» 4 maja 2012, 16:48 #28
Exigo: Nie wiem co jest zabawnego w tym, że ktoś na swoje zdanie i opinię na temat danego piłkarza.
Niestety jeśli chodzi o Kagawę to wielu pomocników w Europie zjada go z miejsca.
Nie jest złym piłkarzem - jest bardzo dobry, ale nie genialny. A nam potrzeba geniusza piłki nożnej, aby ruszył nasz zespół.
A co do Borussi - pisałem wyżej w zamian za niego Reusa sprowadzili, który prezentuje się świetnie i potrafił utrzymywać sam taki klub jak M'gladbach, który nie ma kolektywu jak w Dortmundzie, ani gwiazd jak w Monachium, a jednak będzie grał w europejskich pucharach. I to jest świetny interes dla nich - bo za tą kasę opłacą transfer Reusa. A do nas (kto wie?) dojdzie zawodnik niezły, ale który mimo wszystko przy takim rozwoju Obywateli nie zapewni nam wygranych w kolejnych derbach.
» 4 maja 2012, 18:40 #27
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2012 19:34

Exigo akurat wypowiedz spontana o Shinjim to bardziej stwierdzenie niz wlasna opinia,ale juz mniejsza ;d.A co wlasnego zdania to oczywiscie kazdy moze je miec ale niech je poprze jakimis argumentami a nie jak wiekszosc opinii tutaj ze Kagawa nie i juz ;d.Prawda jest taka ze o zadnym pilkarzu nie mozna powiedziec ze jest genialny ani o Hazardzie ani o Shinjim,poniewaz nie wiadomo jak sie przystosuja do angielskiej pilki.Najlepszy przyklad to 4 swiatowej klasy pilkarzy Oranje (Huntelaar,Robben,Sneijder,Van der Vaart),wszyscy byli swietni ,jednak kazdy z nich nie umial przystosowac sie do hisp pilki,kto wie jak byloby z Hazardem, Kagawa,czy jeszcze kims innym...
» 4 maja 2012, 19:25 #26
Exigo: Pewnie masz rację, nigdy nie wiadomo czego się spodziewać po nowym piłkarzu. Kiedyś Veron był wspaniały, a przeszedł do nas za grube pieniądze i nie grał tak jak tego wszyscy oczekiwali, ale różnica jest taka, że np. o Hazarda z tego co się orientowałem pytała masa klubów i ogląda jego mecze wielu skautów, o Kagawę również, ale nie aż tylu także coś na rzeczy musi być.
No i sam Ferguson - nie zdarza się często, żeby nasz Boss leciał kawał Europy zobaczyć jeden mecz, jednego zawodnika.
Nie ukrywam, że chciałbym Hazarda. Kagawa też jest ciekawą opcją, bo to na pewno solidny gracz, ale mnie się wydaje, że my potrzebujemy gracza, który stanie się megagwiazdą jak Roo czy Christiano. Bo u nas jest tego deficyt i można mówić, że drużyna naszpikowana gwiazdorami wcale nie gra dobrze, ale warto mieć paru takich piłkarzy, aby liczyć się w Europie.
Wydaje się, że Hazard jest na dobrej drodze, aby się taką gwiazdą stać, ale kto wie?
Oby nie skończyło się na jednym piłarzu np. tylko Kagawie, bo to za mało, potrzebna nam poważna rewolucja w pomocy, bo ile lat można rzucać grę na barki Scholesa czy Giggsa.
» 4 maja 2012, 20:00 #25
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2012 21:03

heh nie zdziwilbym jezeli sprowadzenie kogokolwiek na srodek pomocy byloby uzaleznione tego czy na kolejny sezon zostanie rudy ;d
zostaje - to nikogo nie sprowadzamy bo mamy ''swietny srodek''
odejdzie - raczej na 100% kogos sprowadzimy
» 4 maja 2012, 21:02 #24
NexaTlife: Na początku go tolerowałem, chciałem żeby u nas grał, ale po tym co powiedział w wywiadzie, eh.. Zwykły zarozumialec, myśli, że jest najlepszym ogniwem drużyny, i, że on jest najważniejszy na boisku. Poczytajcie sobie co mówił o grze z Lewandowskim. :)
» 4 maja 2012, 12:24 #23
yamakashi91: Poczytaj sobie jego sprostowanie do tych słów.
» 4 maja 2012, 12:24 #22
yamakashi91: Kagawa jest bardzo dobrym zawodnikiem. A Ci, którzy twierdzą, że nie jest i że lepszy jest Hazard, proszę obejrzyjcie mecze Borussi. To nie jest Football Manager. Według mnie zarówno Eden jaki i Shinji się przydadzą, ale nie mam zamiaru bawić się w plotki. Będą transfery to będą. Ferguson i tak nie będzie się kierował opiniami kibiców. To on jest fachowcem, nie my.
» 4 maja 2012, 12:22 #21
RooneyMU: NIE !! Hazard i Modrić.
» 4 maja 2012, 12:21 #20
lecho: Z tą przeciętnością Kagawy to ja bym nie przesadzał. To jest dwukrotny mistrz Niemiec i jeden z niewielu piłkarzy Dortmundu, który w Lidze Mistrzów nie zawiódł. Jest dynamiczny, ma przegląd pola, ciąg na bramkę. Przydałby się.
» 4 maja 2012, 12:15 #19
Alpinek: Bardzo dobry transfer, oby zagrał w MU.
» 4 maja 2012, 12:14 #18
7iverson7: Zdecydowane nie dla tego gościa,to że jest żółty i lepszy od parkinsona mało mnie obchodzi,bo mało obchodzą mnie też azjatyckie wpływy klubu.
Gość jest zwykłym przeciętniakiem(chociaż w swojej głowie pewnie niedługo będzie odbierał którąś z rzędu złotą piłkę),a takich mam w United zdecydowanie za dużo(co potwierdzają wyniki).
» 4 maja 2012, 12:05 #17
Exigo: Oby nie, bo okaże się, że to nasz najważniejszy transfer na przyszły sezon, a to będzie oznaczać koniec marzeń o trofeach.
POza tym - Borussia jest cwana, jak Kagawa zostanie to spoko, a jak odejdzie to nic się nie stanie. Zakupili Marco Reusa za całkiem poważne pieniądze przy, którym Kagawa wygląda jak amator i co odróżnia tych dwóch - to Reus potrafi grac zespołowo, a Kagawa wygląda tak jakby miał słuchawki na uszach.
Także Borussia wyciągnie za niego ile się da dzięki czemu odrobią to co wydali na Reusa, a jakoś drużyny wzrośnie praktycznie za darmo.
» 4 maja 2012, 12:02 #16
gitkolo: To mu postawili ultimatum hahaha.Zrobiłby to bez ich pozwolenia
» 4 maja 2012, 12:01 #15
riv8: Nie dla Kagawy w MU. Jest samolubny, naprawdę nie tak znakomity piłkarsko, żeby wyróżniać się nawet w dzisiejszym, najsłabszym od lat United a na dodatek ma ego wielkiej gwiazdy. On się po prostu do tego klubu nie nadaje piłkarsko i przede wszystkim mentalnie!
» 4 maja 2012, 11:57 #14
lecho: Tak jakby Nani albo Rooney się nadawali "mentalnie" do tego klubu, gdy tu przychodzili... :)
» 4 maja 2012, 12:16 #13
sisinho: Może riv8 palnął głupotę z tą mentalnością ale ma sporo racji . Kagawa to typ samoluba. O ile Ronaldo czy Nani to też indywidualiści , ale tylko z racji dryblingu. Gdy jest jakaś ważna sytuacja to obaj nie boją się odegrać do lepiej ustawionego zawodnika , natomiast kagawa gra pod siebie co często pokazuje w ilości marnowanych sytuacji . Z resztą czy jakikolwiek zawodnik United powiedział kiedyś że woli strzelać bramki niż asystować , a gdyby nie xx to miałby ich więcej?

No sorry ale nie wyobrażam sobie takiej sytuacji aby Kagawa psioczył na Rooneya czy Welbecka że ten mu za mało podaje.
» 4 maja 2012, 13:22 #12
Damianos500: Jeżeli dojdzie Hazard i Eriksen to jestem na tak :D
» 4 maja 2012, 11:48 #11
iamarctic: Sprzedać Parka, który najlepsze lata najwyraźniej ma już za sobą i brać Kagawę - na pewno nie gorszy gracz od Koreańczyka, młody, dodatkowo pewnie kwota odstępnego nie będzie jakaś wygórowana (w końcu za rok Japończykowi kończy się kontrakt), myślę że kilka mln euro w zupełności zadowoliłoby działaczy BVB. To dobry ruch także ze względów marketingowych, nadal będziemy mieli gracza z dalekiego wschodu, a wydaje się że na ten czas Kagawa jest nawet lepszym 'produktem marketingowym' od Parka.
Byle tylko nie było to jedyne wzmocnienie linii pomocy, potrzebny jest rozgrywający, transfer Kagawy nie rozwiąże tego problemu.
» 4 maja 2012, 11:28 #10
cocobooo: ee ? oni chcą ponad 25mln i raczej nie zejdą z tej ceny a przy ewentualnym transferze Hazarda będzie zbędny bo z miejsca nie dostanie pierwszego składu a ławka go raczej nie zadowoli
» 4 maja 2012, 11:57 #9
iamarctic: w takim razie BVB ewidentnie liczy na to że City, ewentualnie Chelsea bądź Liverpool się do nich odezwą. Spokojnie, w Dortmundzie też wiedzą, że Kagawa nie jest wart takich pieniędzy. Jeśli nie uda im się sprzedać w lipcu to szybciutko zejdą z ceny. W styczniu już nikt nie będzie chciał dać za niego nawet kilku milionów euro.
» 4 maja 2012, 16:37 #8
brylaant: a na ile jest wyceniany?
» 4 maja 2012, 11:26 #7
Szejp: mówi się, że na 17 mln euro
» 4 maja 2012, 11:28 #6
iamarctic: przez transfermarkt.de na 17 mln euro, aczkolwiek myślę że pójdzie za mniejszą kwotę.
» 4 maja 2012, 11:30 #5
Krystiano98: jeśli nie podpisze kontraktu, to myślę że może w granicach 10 mln odejśc, bo Borussia nie będzie targowała się za bardzo, skoro za rok (chyba) pójdzie za darmo
» 4 maja 2012, 11:35 #4
JRI: Jak już tak bardzo chcą się go pozbyć to nie mogą też krzyknąć za wysokiej kwoty ;-)
» 4 maja 2012, 11:37 #3
Bartoosh21: powtórzę to jeszcze raz.. jeżeli miałby zastąpić w kadrze Parka to jestem na tak.. ale jeżeli ma być kolejnym dodatkiem to szerokiej kadry.. to chyba nie bardzo.. mamy zbyt dużo średnich zawodników.. lubie Andersona ale to chyba jego koniec, Park też zaplusował kilka razy ale jednak to już nie ten poziom.. odejdzie Berba, Owen, Macheda powinien albo odejść albo zostać wypożyczony na cały rok do np Sunderlandu.. wg mnie musimy doprowadzić to tego że będziemy mieli w kadrze 24-26 zawodników grających na podobnym poziomie a nie 3 świetnych 7 bardzo dobrych i 20 średniaków/młodzików
» 4 maja 2012, 11:21 #2
hitman90: Z tego co czytałem na innych serwisach, Zroc sam powiedział, że Kagawa idzie do Anglii. Nie wiem już wtf. Mam nadzieję, że będzie to pierwsze z kilku wzmocnień w tym sezonie!
» 4 maja 2012, 11:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.