Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Felieton: United w obliczu kolejnego Ronaldo

» 11 marca 2012, 08:33 - Autor: Biafra - źródło: soccersweep.com
Po spotkaniu z Athleticiem Bilbao kibice Manchesteru United nie byli w zbyt dobrych humorach, jednak redaktorzy Soccersweep dostrzegli pewien pozytywny aspekt potyczki z Baskami.
Felieton: United w obliczu kolejnego Ronaldo
» Iker ma dopiero 19 lat, lecz od kilku sezonów gra regularnie w La Liga
- Sir Alex Ferguson z pewnością był w podłym nastroju po meczu na Old Trafford, chociaż pomimo porażki w czwartkowym meczu, powinien odczuwać pozytywne wibracje. Oczywiście, przegrał bitwę, ale jeśli uważnie obserwował spotkanie i zadziała wystarczająco szybko, z pewnością wygra wojnę.

- Manchester United zdecydowanie potrzebuje kreatywnego pomocnika, będącego prawdziwym diamentem i przypuszczalnie na jego sprowadzenie na Old Trafford mistrzowie Anglii wydają dziesiątki milionów funtów. Jednak dla mnie, czwartkowa noc przypominała pierwsze spotkanie z Cristiano Ronaldo. 19-letni piłkarz, tak dokładnie, 19-letni Iker Muniain dał starszym, bardziej doświadczonym graczom Czerwonych Diabłów solidną lekcję futbolu. Podczas gdy zawodnicy United, zarówno ci młodzi jak i ci doświadczeni, starali się przebrnąć przez mecz za pomocą siły i walki do upadłego, Iker przejął kontrolę nad spotkaniem za pomocą opanowania i umiejętności. Obecnie grywa on jako skrzydłowy, lecz z pewnością, w miarę jak będzie rozwijać się jego kariera, zejdzie do środka pomocy.

- Ludzie tacy jak Phil Jones powinni przyjrzeć się grze Hiszpana, gdyż nie gania on za futbolówką po całym boisku z jednej prostej przyczyny, po prostu jej nie traci. Cóż, jakim piłkarzem ten chłopak może w przyszłości zostać! Jego czytanie gry, wykorzystywanie każdego centymetra boiska, to jak otwiera kolegom drogę do bramki, czy też kontroluje tempo rozgrywania futbolówki jest niesamowite. Chciałbym usłyszeć, co Paul Scholes o nim myśli.

- Jeśli sir Alex Ferguson chce trochę zaoszczędzić, a przy okazji kupić zawodnika, który może sprawić, iż United znów będzie wielkie, powinien zrobić wszystko, aby zakontraktować Muniain zanim zniknie on w rezerwach Barcelony czy Realu Madryt. Nawet jeśli nie wykorzystuje on obecnie całości swojego potencjału, to jego występ przeciwko United przypomina mecz pewnego Portugalczyka, którego historię wszyscy doskonale znamy.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson poleciał obejrzeć Hazarda
Następny news »
Berbatow liczy na zwycięstwo z Drozdami

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (56)


Amsterdammmm: Muniaina, Martineza, Thiago Alcantare i spokój byłby na lata ale to trzeba sypnąć Funciakami

"co tanie to drogie, co drogie to tanie" Lepiej raz zainwestować i mieć spokój - walczyc o najwyższe cele i przy tym zarabiac - niż kupować jakiś "joensów" czy inne drwalo-angielskie-wynalazki
» 12 marca 2012, 11:57 #54
MUforever1987: Pełna zgoda, uważam tak samo - niby mało wydajemy, ale te inwestycje są zupełnie nieopłacalne, jak dla mnie Jones to 18 mln wyrzucone w błoto, bo gdyby zostawić w składzie Johna - radziłby sobie tak samo jak Anglik albo i lepiej.
» 12 marca 2012, 12:44 #53
wacuchplacuch: o Thiago zapomnij raczej, mają go za nowego Iniestę i jak każdy widzi mają powody
z panami z Bilbao też może być problem bo są przywiązani do baskijskiej ziemi
ale na pewno by się przydali :D
» 12 marca 2012, 18:24 #52
Amsterdammmm: QubaSS ile ty masz lat??
Co do Muniaina elegancko się rozwija debiutował 3 lata temu - spokojnie był prowadzany a teraz tylko by się ogrywał i dalej rozwijał.
» 12 marca 2012, 11:43 #51
vip14: Ten chłopak ma wyjątkowy talent ! Ciekawe czy przybędzie na Old Trafford ?. Ja jestem za !
» 12 marca 2012, 06:50 #50
YezYezYo1993: Niewątpliwie chłopak ma talent. Mimo młodego wieku bardzo dobrze zaprezentował się na tle United. Jest bardzo dobry technicznie i podejrzewam, że niedługo znajdzie miejsce w składzie jakiegos dobrego klubu.
» 11 marca 2012, 17:29 #49
ZuczekUnited: W przeciwienstwie do Hazarda, nie jest o nim jeszcze tak glosno wiec by mniej kosztowal, a zdaje sie ze talent podobnej skali....ciekawe bedzie okno transferowe.
» 11 marca 2012, 17:10 #48
DEPE: na kanonierach juz sa sklady z muniainem, liverpool tez juz go kupil, teraz wy. za duzo podniecenia, a ze muniain jest swiety to nie dziwota, w hiszpanii graja najlepsi pilkarze swiata.
» 11 marca 2012, 16:02 #47
99iw: On jest dobry a to co wyprawiał jak z nimi graliśmy to pokazuje jego klasę
.
» 11 marca 2012, 15:43 #46
QbaSS: z hiszpanai hiszpanami omg podniecacie sie bo obecnie maja dobrych pilkarzy tak samo ludzie sie podniecali pare lat temu wlochami a jeszcze okolo 10 lat temu brazylijczykami za pare lat pewnie i anglikami bo welbeck smalling sturridge p.jones czy cleverley to nie sa slabi pilkarze a w wieku 25 lat moga byc najlepszymi a hiszpania niedlugo bedzie przegrywala ze slabymi jak wkoncu ktos rozkmini ich taktyke
» 11 marca 2012, 14:34 #45
Nani2000: Kupować nie ma czasu do namysłu brać póki barca i real nie chcą taki młody a lepszy od niektórych doświadczonych w United
» 11 marca 2012, 14:27 #44
MUforever1987: Hahaha już się spinacie, a on w ogóle nie ma zamiaru się nigdzie przenosić... Trochę żal.pl się tu robi - ogarnijcie się wreszcie ! Jak nie Hazard to Sneijder, jak nie tamci dwaj to pojawia się Bale, De Rossi był też Forlan :)

Teraz wszyscy już doskonale wiedzą że SAF nie kupi żadnej 'gwiazdy', więc zaczynacie spekulować czy nie kupi jakiegoś młodziaka. Na pewno nie Muniaina. Klubu po prostu obecnie nie stać na takie transfery, kiedy to pojmiecie ! Możemy kupić gracza, którego inny klub będzie chciał sprzedać...

Ale i tak największą bekę kręcę z tych, którzy uważają że Anderson i Cleverley staną się naszymi gwiazdami :) Gwiazdami to oni już są, ale w szpitalach i na salach rehabilitacyjnych... Carrick, Park, Scholes i Giggs - oto nasz środek pola !
» 11 marca 2012, 14:02 #43
tylooku: Ferguson nie może zmarnować takiej okazji... za 2-3 lata będzie kilkakrotnie droższy
» 11 marca 2012, 13:58 #42
adi957: dla mnie było by to dobre posunięcie ze strony united plus rozgrywający ,bo on jest młody i na skrzydle dobrze operuje piłką ,a w następnym sezonie potrzeba nam pewnego doświadczonego gracza do środka pola i Muniain ma za dużo klauzule jak inni baskowie.
» 11 marca 2012, 12:21 #41
pjaxz: Josu Urrutia nie sprzeda Muniaina poniżej kluzuli jaką Iker posiada w kontrakcie (45mln euro). Prezydent Bilbao to bardzo mądry człowiek, wie że nie powinien pozbywać się nikogo z obecnej świetnej generacji Basków, bo długo kolejne takie pokolenie może się nie trafić. Prezydent buduje powoli wielkość klubu (projekt nowego stadionu) i nawet w Madrycie i Barcelonie wiedzą, że pozyskanie kogokolwiek z ekipy Bielsy podchodzi pod mission impossible. Jedno to zapłacenie klauzuli, drugie to przekonanie strasznie związanych z klubem i regionem piłkarzy, dla których gra w Athleticu to wielki honor i zaszczyt.
» 11 marca 2012, 12:11 #40
chudy1948: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2012 11:52

Sory ale co Muniain do Jones'a ?? Jeden to zawodnik formacji ofensywnych drugi defensywnych ;/
» 11 marca 2012, 11:52 #39
TevezC: Pan Benitez już pokazał ile są warte te hiszpańskie perełki... Kupować ich na kopy, to nie przejdzie. W szatni musi być równowaga. Zresztą tak jak u nas w Polsce... w takiej Wiśle w podstawowym składzie grał jeden polak, to już na zarządzie psy wieszali, że do czegoś takiego doprowadził...

A w Anglii myślicie jak jest? Najlepiej jest ściągnąć zaciąg Hiszpański, ale co to nam da? Oprócz Maty i Silvy to ciężko znaleźć obecnie Hiszpana w dobrej formie w Anglii... Torres? Ech... może poszukajmy gdzieś indziej... Arteta? No on też jakoś szału nie robi i w tej Anglii gra już bardzo długo i ponad ligowy poziom się nie wybija...

Mamy zespół toporów niestety... w ataku Rooney to tytan pracy, gracz siłowy. Hernandez bogiem techniki też nie jest, do tego w meczu z Bilbao coś mało zwrotny był :/

Berba, ok świetny technicznie, ale ma ogromne braki szybkości :(

W pomocy Giggs i Nani, Valencia i Young, to gracze o bardzo dobrej technice, choć ponad przeciętność wybija się tylko czasami Nani i Valencia.

W środku pomocy jest tylko jeden gracz, który potrafi operować dobrze piłką... i do tego ma już sporo latek :/

Z takim bagażem można walczyć na krajowym podwórku... wszędzie już dostajemy baty :/

W złą stronę to idzie...
» 11 marca 2012, 11:52 #38
redmati: De Gea jeszcze jest :D A tak na serio to nikt nie mówi o kontraktowaniu 5 Hiszpanów, tylko aktualnie o 1 :)
» 11 marca 2012, 12:40 #37
Mikez: Co do wspomnianego przez Ciebie Torresa - fakt, obecnie formą nie grzeszy, ale chyba nie chcesz nam powiedzieć, że Hiszpan nie sprawdził się w Premier League (bo w takim kontekście jego nazwiska używasz)? Gdy grał w Liverpoolu to był jeden z najgroźniejszych napastników ligi angielskiej. Na jego obecną formę złożyły się kontuzja, po której nigdy nie wrócił do wcześniejszej dyspozycji i zmiana klubu na Chelsea, do której po prostu od początku nie pasował. Nani i Ronaldo też pochodzą z Półwyspu Iberyjskiego i pierwszy sobie radzi, a drugi doskonale radził w PL.
» 11 marca 2012, 12:50 #36
CRX2: Tak tylko przypomnę, że najwięcej asyst w EPL ma nadal.. pewien Hiszpan - Fabregas.
» 11 marca 2012, 13:50 #35
MUforever1987: " Hiszpanie nie pasują do Premier League "
Turlam się po podłodze ze śmiechu :) Koleś co ty wiesz o piłce ? Gała jest wszędzie taka sama a szybki i świetny technicznie zawodnik będzie mniej lub bardziej błyszczał w każdej drużynie. Przykłady Silvy, Maty, Torresa, Reiny, Xabiego Alonso, De Gei a przede wszystkim Fabregasa kładą kłam twojej spiskowej teorii...
» 11 marca 2012, 14:06 #34
N17: Właśnie większość Hiszpanów do Anglii się nadaje. Niestety w 2 stronę to już nie działa tak dobrze. Nie wyobrażam sobie takiego O'Shea, Fletchera, czy Lamparda w La Liga.
» 11 marca 2012, 18:20 #33
CRX2: Hargreaves się sprawdził. Beckham też nawet podołał (choć nie tak dobrze jak w MU). Ale reszta nawet nie próbuje wyjeżdżać; P
» 12 marca 2012, 21:21 #32
redmati: Hargreaves ?! A co on ma do tego tematu ? :)
» 13 marca 2012, 09:05 #31
CRX2: wystarczyło post N17, na który odpowiadałem, a nie zadawać zbędnych pytań...
» 19 marca 2012, 22:11 #30
GloriaMU: Dla mnie to właśnie on jest dużo lepszy od Hazarda .. :) Jeśli Sir Alex sprowadził by go na Old Trafford był by to bardzo dobry ruch . Pozdrawiam i hejtujcie se mnie.
» 11 marca 2012, 11:40 #29
emil1702: Gdyby United zakontraktowali młodego Hiszpana byłby to bardzo dobry ruch transferowy.
» 11 marca 2012, 11:12 #28
guma19932: Naprawdę? Dobrze że napisałeś to, bo większość użytkowników by nie wiedziała że byłoby to dobre posunięcie zarządu United.
» 11 marca 2012, 15:15 #27
szajba7: Wg. mnie to Hiszpanie mogliby zapewnić nam dominację zarówno w Anglii, jak i w Europie. Pomyślcie co stałoby się, gdybyśmy zainwestowali w 2-3 dobrych, młodych, perspektywicznych Hiszpanów. Wnieśliby sporo polotu. Może czas zmienić politykę? ;> Miło byłoby zobaczyć takie "pomieszane" United. Z jednej strony twarda gra z silnymi skrzydłowymi, z drugiej jakiś techniczny środkowy obrońca i pomocnik, którzy ciągnęliby grę.
» 11 marca 2012, 10:46 #26
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2012 10:50

Może kiedyś, z innym menegerem, bo z SAF'em to raczej nie wypali.
» 11 marca 2012, 10:49 #25
grandes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2012 11:46

to co mówisz przypomina trochę niedawną politykę Pogoni Szczecin :) tyle ,że ni ściągali Brazylijczyków.
» 11 marca 2012, 11:45 #24
skoda037: Tak jak pisałem przed meczem, Muniain to jest materiał na świetnego gracza
» 11 marca 2012, 10:45 #23
spOntan: "Obecnie grywa on jako skrzydłowy, lecz z pewnością, w miarę jak będzie rozwijać się jego kariera, zejdzie do środka pomocy. "- a nie jest on przypadkiem napastnikiem?

To właśnie różni Hiszpanie i Anglię w szkoleniu zawodników, u tych pierwszy technika, technika i jeszcze raz technika, natomiast u angolów potoczny 'kick and rush'.
» 11 marca 2012, 10:05 #22
przemekol12: Dlatego połączenie Anglików w naszym zespole z piłkarzami z Hiszpanii dało by naprawdę dobry efekt. Za małą kasę, bo około 10 mln byłby do wyciągniecia Griezmann z Sociedad. Jest szybki, potrafi dobrze wspomóc obronę i zablokować rywala. Gra bardzo mądrze, to samo Muniain, wie kiedy podać, nie wdaje się w głupie dryblingi, a presing stosuje w odpowiednich momentach. Jego największym atutem są dośrodkowania, z czego w naszym zespole Welbeck, Chicha i Wayne zrobiliby porzytek. Ma lekkie wahania formy, ale jest jeszcze młody i pod okiem Sir Alexa rozwinąlby się jeszcze bardziej. Lewo nożny pomocnik to napewno pilkarz potrzebny w MU.
» 11 marca 2012, 10:25 #21
redmati: Nasza lewa storna kuleje, bo Valnecia gra tylko prawą, Nani na prawej czuje się o wiele lepiej niż na lewej co udowadniał nie raz, Young niby lewa&prawa, ale póki co nie jest to zawodnik zasługujący na '11' w drużynie walczącej o mistrza Anglii + inne trofea. Nie lubię takich spekulacji 'tego trzeba kupić i może tamtego', ale mądrze gadasz z tymi Hiszpanami, niezły pomysł, ciekawe co z tego wszystkiego wyjdzie biorąc pod uwagę obecność SAFa na meczu Lille :)
» 11 marca 2012, 10:56 #20
woj92: Nie da się ukryć że w letnim oknie transferowym trzeba będzie wydać conajmniej 60 mln funtów. Nie lubie oceniać graczy po jednym góra trzech maczach bo tyle razy w tym sezonie widziałem Athletic w akcji, Muniain ma talent bez dwóch zdań miło by było zobaczyć kogoś z takim talentem w ofensywie United, co nie zmienia faktu że obecnie nasz środek to właściwie dwóch zawodników Carrick i Tom oczywiście jest Rudy ale, żeby mógł wyjść w podstawowym potrzeba jakiegoś środkowego na ławce. Potrzebny nam jest Owen Hargreaves, albo raczej jego sześć-siedem lat młodszy klon, że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł żeby stworzyć super pomocnika łącząc wszystkie najlepsze cechy Owena z długo wiecznością Giggs`a. Mogli by w Carrington o tym pomyśleć.
» 11 marca 2012, 09:55 #19
kkkamil: Popatrzmy obiektywnie na nasz Off skład,
Anderson-Ciągle mówią że chłopak ma potencjał, bardzo go lubie ale zastanówmy sie czy jest na miarę United ?
Park-Dla jednych bez użyteczny a dla innych niezmordowane serce do walki, lecz czy sama waleczność nam coś da ?
Carrick-Ostatnie mecze przekonują mnie(pewnie i innych) że to dobry zawodnik, w destrukcji dobrze sobie radzi, dobrze sie ustawia więcej nie trzeba od niego wymagać
Nani-Jeden z niewielu w naszym składzie który potrafi minąć jednego lub dwóch zawodników, bardzo cenię jego wkład w grę lecz jeszcze musi troche popracować, ale jak najbardziej Diabeł w nim jest
Young-Z nim to dziwna sprawa, chłopak jest szybki, dobry technicznie, umie uderzyć z dystansu, ale jest to skrzydłowy a skrzydłowy przede wszystkim powinien mieć dobry drybling żeby zrobić tą przewagę, a on niestety tego niema, lecz jeszcze może się rozwinąć
Cleverley-Co tu pisać, ma potencjał, teraz nie mozna go oceniać jest jeszcze za młody na tak odpowiedzialną pozycje jak środek pomocy
Fletcher-Cieszy mnie jego mądrość gry, ale zastanówmy się czy jest na miarę UNITED, do środka mamy Deff Carricka i trzeba Off zawodnika który pociągnie grę też środkiem a nie tylko skrzydłami
Valencia-Obecnie nasz najlepszy skrzydłowy, najbardziej co w nim lubie to ta stabilność formy i mega szybkość :)

Giggsa i Scholesa nie wymieniłem z oczywistych względów.

Podsumowując to patrząc na naszą pomoc to mamy, może nie średnią, ale też nie najwyższej klasy, więc wiem, że nie tylko ja to widzę że jest nam potrzebny środkowy offensywny pomocnik, nie mówię tu o Sneijderze czy Inieście ale te 20-30 mln jak na taki klub raz na rok na jednego dobrego grajka chyba można wydać. Może SAF bezwzględnie ufa takim piłkarzom jak Anderson czy Park. Zobaczymy co przyniesie kolejne okienko. :)
» 11 marca 2012, 09:54 #18
mateuszr20471: Hazard/Muniain na lewe skrzydlo, Martinez na srodek i problemy rozwiazane. Do tego Pogba ma przedluzyc kontrakt!!
» 11 marca 2012, 10:34 #17
ManUtd1993: Z całym szacunkiem , ale Javi Martinez i Iker Muniain zdominowali środek pola i tak będzie prawdopodobnie w następnym meczu , ponieważ oni są fenomenalni. Jakbym oglądał Xaviego i Inieste tylko , że o jedną dekadę mniej ......

Klauzule tych zawodników nie są na szeregi United i Barcelona lub Real ich chapną ,niestety.
» 11 marca 2012, 09:54 #16
dawidlp92: Uważam że United powinno wyciągnąć te 100mln euro które dostali za Ronaldo i kupić trzech światowej klasy piłkarzy. Oprócz Naniego i Berbatova nie mamy w szeregach dobrze wyszkolonych technicznie piłkarzy :/
» 11 marca 2012, 09:29 #15
mateuszr20471: Te 100 mln euro, a dokladnie to 96 mln (80 mln funtow) to juz dawno wydalismy. Valencia (16 mln)+Obertan(3mln)+Smalling(9mln)+Chicharito(7mln)+De Gea(18mln)+Jones(16mln)+Young(16mln) (te sumy oficjalne nie sa, jednak media spekuluja, ze wlasnie tyle wynosily, sumy w funtach).
» 11 marca 2012, 09:37 #14
ManUtd1993: Troszkę więcej nawet bo Smalling za 12 i Young 18 , ale to jest TYLKO różnica 4 MLN , więc co to tam :D
» 11 marca 2012, 09:55 #13
spOntan: no i zapomniałeś o najważniejszy transferze, sprowadzenie za 7mln BEBE ;D
» 11 marca 2012, 10:07 #12
mateuszr20471: spOntan-masz racje, nasz najlepszy transfer Bebe, ale o nim nie trzeba nawet pisac, bo te wydane 7 mln zwrocily sie 1000 krotnie.
» 11 marca 2012, 10:30 #11
swistek: Obertan został już sprzedany, więc po co odejmujesz tą kase ;>
» 11 marca 2012, 10:50 #10
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2012 09:08

to prawda, Ferguson chce zrobić z United typowo angielski zespoł który będzie trzonem reprezentacji, ale biorąc pod uwagę to że największe zespoły świata sprowadzają wielu zagranicznych świetnych graczy to nie możemy bawić się w 100% angielskie United.. dobrze że chociaż De Gea przyszedł bo jeszcze na Amosa zacząłby stawiać..
» 11 marca 2012, 09:08 #9
mateuszr20471: To, ze Fergie chce zrobic z United druzyne, ktora bedzie trzonem reprezentacji Anglii to bardzo dobrze, bo tylko wtedy zespol zachowa tozsamosc i charakter, widzimy na przykladzie Arsenalu, w ktorym na palcach jednej reki mozna policzyc Anglikow. Nie mozemy takze posadzac wszystkich Anglikow o "drewniactwo". Spojrzmy na Rooneya, Anglik a jednak technikie ma wybitna. Zgadzam sie jednak z tym, ze potrzeba nam kreatywnosci. Park najlepsze lata ma za soba, a nawet w swoich najlepszych latach byl daleko za klasa swiatowa. Young to wg mnie idealny zawodnik ale na lawke. Nie oszukujmy sie, narazie tego transferu do udanych zaliczyc nie mozemy, spojrzmy na Valencie w pierwszym sezonie w United, od poczatku stal sie kluczowa postacia na Old Trafford. Mozliwe, ze ta jego slabsza dyspozycja spowodowana jest tym, ze gra na lewym skrzydle, a lewa noga potrafi grac tak jak i Valencia. Dlatego potrzebny nam lewonozny skrzydlowy, na mysl mi przychodzi Hazard (wczoraj Fergie byl na meczu Lille), lub Muniain, ktory zaimponowal mi w czwartek. Kolejna pozycja, ktora trzeba wzmocnic to srodek pola. A dokladnie chodzi o DMa, potrafiacego jednak cos grac w ofensywie, na mysl przychodzi mi tylko Javi Martinez. Co do Cleverleya, to jesli beda go omijaly kontuzje, to nie martwilbym sie o pozycje rozgrywajacego, zawsze na lawce bedzie jeszcze Anderson, w przyszlym sezonie bedzie jeszcze Giggs i prawdopodobnie Scholes. Gdyby do tego grona dodac Paula Pogbe, ktory wedlug mediow juz podpisal, lub wkrotce podpisze z nami kontrakt, to naprawde bedzie mozna patrzec pozytywnie w przyszlosc.
» 11 marca 2012, 09:26 #8
ashley18: Wszystko ładnie pięknie, ale wyciągnąć kogoś z Bilbabo będzie ciężko, Baskowie nie bardzo chcą odchodzić ze swojej drużyny gdyż oddają dla niej serce jest dla nich coś jak reprezentacją(lecz nie taką Polską :) )
» 11 marca 2012, 09:53 #7
Sonne: Jestem za ;) sperzedac andersona bo nic nie wnosi do gry, nie wiem czy to jest spowodowane tym ze dopiero wyleczyl sie z kontuzji ale zauwazylem ze od dluzszego czasu drepta sobie po boisku, nie chce mu sie biegac ? nie wysuwa sie odpowiednio do podan przez co united traci kilka wariantow rozegran pilki, a taki muniain jest zywiolowy i energiczny,takich potrzebujemy ;)
» 11 marca 2012, 08:59 #6
ziomboy777: ciebie sprzedac...
» 11 marca 2012, 09:17 #5
Akwinata: Niestety Anderson od momentu strzelenia bodajże 2 bramek w meczu z Schalke nie pokazał nic ciekawego. Nie sądzę, żeby się jeszcze rozwinął, więc ja też byłbym za tym, żeby ściągnąć dobrego środkowego pomocnika, a Andersona ewentualnie zostawić na ogórków.
» 11 marca 2012, 09:39 #4
szefo266: Sonne, chyba oceniłeś to na podstawie jakiegoś jego słabszego meczu, a co do kontuzji jeszcze takiej jak kolano, to uwierz mi nie jest tak łatwo wrócić do gry, na początku jeden fałszywy ruch można kosztować Cię powrót do tej koszmarnej kontuzji i pozostawić Cię przy niej jak właśnie Andersona.
» 11 marca 2012, 09:42 #3
syngenta: Anderson rozgrywa swój najlepszy sezon, a ty chcesz go sprzedawać?
» 11 marca 2012, 09:50 #2
Fabio: Jak dla Mnie Anderson nie spełnił pokładanych w Nim nadziei !!
Czekałem cierpliwie ,wierzyłem ,ale gość ma 25 lat i już powinien zacząć pokazywać coś więcej ,a tu albo gra padakę ,albo znów łapie kontuzję !!
Chyba lepiej dać szansę Pogbie ( o ile podpisze kontrakt ) i Cleverley'owi w środku wraz z Carrickiem ,lub Fletcher'em ( o ile jeszcze wróci ) ,a jak nie to trzeba poszukać kogoś na miejsce Fletcher'a ,bo Scholes nie młodnieje niestety;(. Porządny defensywny pomocnik to powinien być PRIORYTET podczas letniego okienka transferowego !!
» 11 marca 2012, 10:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.