Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kontraktowe ultimatum dla Pogby i Fryersa

» 29 lutego 2012, 06:27 - Autor: Biafra - źródło: The Sun
Jak donoszą angielskie media, władze Manchesteru United postawiły ultimatum dwójce swoich piłkarzy - Paulowi Pogbie i Ezekielowi Fryersowi.
Kontraktowe ultimatum dla Pogby i Fryersa
» Sagi kontraktowej Paula ciąg dalszy
Według informacji The Sun młodym graczom zostało powiedziane, iż jeśli w ciągu najbliższych 48 godzin nie podpiszą nowych kontraktów z klubem, mogą zapomnieć o reprezentowaniu barw Czerwonych Diabłów.

Utalentowani zawodnicy zdają się podążać ścieżką wytyczoną przez Ravela Morrisona, który nie zdecydował się na przedłużenie umowy z United i niedawno opuścił Old Trafford, dołączając do drużyny West Ham United.

Kontrakty 18-letniego Pogby i 19-letniego Fryersa wygasają już w czerwcu tego roku, lecz władze klubu z Manchesteru postanowiły nie czekać do letniego okienka transferowego i chcą znać stanowisko swoich piłkarzy do najbliższego piątku.


TAGI


« Poprzedni news
Van der Sar: Nadal oglądam mecze United
Następny news »
Kluby zadowolone z rozmów z UEFA

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


mava3345: Nie potrzebujemy w drużynie ludzi którzy psuja atmosferę
» 1 marca 2012, 21:20 #57
wiktorg104: The Sun...ta...
» 1 marca 2012, 17:49 #56
redPower: Co to się kur.a dzieje, żeby młody piłkarz taki jak Pogba nie chciał grać dla United ... przecież to jest w ogóle nie do pomyślenia, gdybym ja miał takie predyspozycje jak Pogba zgodził bym się grać nawet za free, byle by być częścią tak wspaniałego klubu jak United. Gdzieś zatarły się te wartości którymi kierowli się piłkarze w latach 90, czy nawet na początku XXI wieku. Może jestem teraz pijany i piszę bez sensu, ale piszę to co mnie frustruje we współczesnym football u ...
» 1 marca 2012, 02:26 #55
KibolManUtd: No jak mieszkasz z mamusią, która za wszystko płaci to tak - mógłbyś grać za darmo. Pogba widocznie nie ma takiego luksusu... Jak zarobisz samodzielnie pierwszą złotówkę, przestaniesz pisać takie "mądrości".

Co do miłości do klubu, to co powiesz o gaży Rooneya - 200k/week ? On to dopiero musi kochać nasz klub... :)
» 1 marca 2012, 15:10 #54
redPower: A kim ty do cholery jesteś żeby określać mnie i moje życie. Jeśli tak naprawdę pragniesz wiedzieć to na całe moje aktualne życie (studia, akademik, utrzymanie, chlanie...) sam sobię zarobiłem i zarabiam. Nawet kompa przez którego mam "przyjemność" z tobą dyskutować sam sobie kupiłem, więc nie wyjeżdzaj mi tu z mamusią ani pierwszą złotówką.
W poprzednim wpisie chciałem tylko nadmienić, że coraz trudniej o piłkarza dla którego to nie hajs jest najważniejszy, a ty się odrazu spinasz.
» 1 marca 2012, 18:24 #53
KibolManUtd: Sorry, bez nerwów. Ale jeśli prawdą jest to co piszesz to powinieneś zrozumieć ich zachowanie - ja je rozumiem. Nie pojmuję jak można się ich teraz hejtować... Mają prawo do zarobków. Piłka nożna to nie instytucja charytatywna - zobacz zarobki największych graczy United z Rooneyem na czele, jak się do tego ustosunkujesz ?
» 1 marca 2012, 20:02 #52
lukamen789: Pogba jest młody , odrazu nie dostanie tyle co Rooney , w lodówce pustką na pewno mu nie wieje , a jeśli chce pieniądze to City pewnie czeka.
» 1 marca 2012, 21:05 #51
Maciek89: Nie jestem fanem talentu Pogby, Fryers bardziej mi się podoba, ale uważam że obaj powinni zostać. Kurde, pamiętam jak wszyscy pisali że dobrze że Morrison odszedł, bo jest Pogba, teraz Pogba ma odejść i też wszyscy piszą że to dobrze... MU to profesjonalny klub i musi potrafić chociaż zatrzymywać swoich wychowanków, szczególnie przy takiej polityce transferowej jak obecnie. Drużyna to przede wszystkim zawodnicy, z dziurawego dzbana nawet Ferguson nie naleje...
» 29 lutego 2012, 20:16 #50
bartek1018: Oglądałem raptem jeden mecz w wykonaniu Pogby i zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, choć wiem, że po jednym meczu nie można nikogo ocenić to mam przeczucie, że Pogba może być w przyszłości bardzo dobrym zawodnikiem i bardzo kibicuje jego pozostaniu na Old Traford.
» 29 lutego 2012, 19:43 #49
vip14: Ja bym wolał, żeby zostali. Są młodzi, utalentowani i mają pojęcie do gry w Manchesterze United. JA jestem zza ich pozostaniem na Old Trafford i graniem w składzie "Czerwonych Diabłów".
» 29 lutego 2012, 19:18 #48
Damianos500: odejdą czuję to niestety :/
» 29 lutego 2012, 18:51 #47
luki77: Jak się nie podoba to do widzenia mogą iść nawet do city !!
» 29 lutego 2012, 18:35 #46
RooneyMU: Gdy odejdzie Fryers to ja te rozstanie przeżyje, ale gdy odejdzie nasz najlepiej zapowiadający się wychowanek (z obecnych rezerw) to tego już "nie przeżyje". Pogba ma predyspozycje do gry na bardzo wysokim poziomie dlatego byłoby mi go szkoda.
Ja mam nadzieje że dla niego najważniejsza jest gra, a nie pieniądze.
» 29 lutego 2012, 18:28 #45
jurek: Pogba to nie jest nasz wychowanek.
» 29 lutego 2012, 19:32 #44
KibolManUtd: Oczywiście że wychowanek ! Do edukuj się nim coś napiszesz !
» 29 lutego 2012, 19:53 #43
RooneyMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2012 19:58

Faktycznie, jako 15 latek albo 16 latek do nas trafił z innego klubu.
Ale każdy musi gdzieś zacząć.
np.Giggs rozpoczął grę w Deans. Następnie zaczął grać w Salford Juniors. W roku 1985 rozpoczął treningi w szkółce piłkarskiej Manchesteru City, W grudniu 1986 roku został zaproszony na testy do Manchesteru United.
» 29 lutego 2012, 19:55 #42
KibolManUtd: Wychowanek to zawodnik, który trenował w klubie w wieku 15-21 lat, minimum przez trzy pełne sezony. Google nie boli. Nikt, nikomu nie wytyka juniorskiej kariery...
» 29 lutego 2012, 20:06 #41
LechiaGD: Jeżeli maja kontrakt do czerwca to po co juz teraz maja sie okreslac gdzie chca grac ? W kilka miesiecy moze sie duzo zmienic i moze wcale nie chodzic o pieniadze jak to wiekszosc tu ludzi uwaza. Goście maja po kilkanascie lat jeszcze nie sa dojrzali piłkarsko takze powinniscie ich zrozumiec.Owszem sir Alex pewnie wie co robi ale po co krytykujecie młodych graczy skoro nawet jeszcze nie wiecie jaki jest ich wybór.
» 29 lutego 2012, 18:10 #40
zizu90: Uważam że bardzo dobrze się stało. Jeżeli zależy im tylko na kasie, i czekają na lepsze oferty - droga wolna. A jeżeli mają troche oleju w głowie, i do tego dorośli, to podpiszą. Takie lecenie w kulki to dla mnie element gwiazdorstwa.. "zobaczymy kto sie będzie o mnie bił".. no ale może źle odbieram. Pewne jest że miliony piłkarzy poleciałoby na klęczkach po taki kontrakt. Mam nadzieje że tego nie zaprzepaszczą.
» 29 lutego 2012, 17:05 #39
Bartolek05: Nie chcą grać w najlepszym klubie świata? Niech idą do city oni tam płacą takim jak Morrison, którzy grają w piłkę tylko dla pieniędzy.
» 29 lutego 2012, 16:13 #38
ManUtd1993: Bo kiedyś to liczył się zapał,honor słowa i lojalność, a dziś pogoń za pieniędzmi i to przerabia się nie tylko w tym sporcie , a wyjątki , które nie są pogonią papierka są święci.
» 29 lutego 2012, 16:09 #37
czerwonydevil: Szkoda, że już nie ma młodzieży takiej jak kiedyś... Niektórzy oddaliby niemalże wszystko, żeby móc zagrać w tym klubie... Ale widać za dużo w dupie mają, jak to moja babcia mawia.
» 29 lutego 2012, 15:26 #36
Marcindst13: Prawda Kasa Kasa i Kasa jak by taki pogba zarabial te 30 tys to by mu nie wystarczylo ? on ma 18 lat dorobi sie ale on by naj chetniej bar juz 200 !! tysiecy
» 29 lutego 2012, 17:06 #35
Rooni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2012 15:28

Nic nie pokazali , nic nie udowodnili , a żądają jakby byli klasowymi piłkarzami. Według mnie to oni powinni błagać klub o podpisanie z nimi umowy i ciężko na to pracować , a nie wybrzydzać . Jak takie z nich wielkie gwiazdy to niech idą sobie do realu lub city...
Ogólnie świetny ruch ze strony klubu.
» 29 lutego 2012, 15:24 #34
DevilFan: d0kładnie. Nic na siłę.
» 29 lutego 2012, 15:32 #33
Marcindst13: Dokaldnie !! popieram
» 29 lutego 2012, 17:07 #32
KibolManUtd: Jeśli będzie to prawdą i stracimy kolejnych młodych zdolnych graczy to będzie kompromitacja Fergusona ! Powinien zakontraktować tych młodzieńców na dłużej znacznie wcześniej, gdy stali się częścią zespołu, oczekują wyższych zarobków - zrozumiałe ! Jeśli Ferguson nie zrozumie że jest rok 2012 a nie 1992 - gdy święcił triumfy i gdy wszystko było proste to będzie z nami cienko... Nie chodzi tylko o tych dwóch, ale przede wszystkim o Morrisona, który talent miał największy ! Martwi mnie że idziemy z młodymi na wojenną ścieżkę, brzydko to wygląda... Powinniśmy dać im wolny wybór, a tak to może popsuć się atmosfera...
» 29 lutego 2012, 14:53 #31
nosiema: ferguson nie powinien ich prosic o podpisanie nowego kontraktu. coz oni takiego osiagneli, zeby dawac im podwyzke? 3 mecze w pierwszej druzynie i juz sie w glowach poprzewracalo
» 29 lutego 2012, 15:22 #30
Zyvold: Tak, niech im zaoferuje z 20k/tyg, co nie?
Oni mają 18 i 19 lat!
» 29 lutego 2012, 15:23 #29
ManUtd1993: Kibol.. Po pierwsze to Ferguson jest Bogiem dla piłkarzy United , tak jak Bóg dla Chrześcijan. To Oni powinni go prosić żeby zostali i nawet dopłacać za grę.
Każdy zna Fergusona i nikt z nim wojny nie wygrał w United, więc jeśli ktoś zamierza iść tą ścieżką to wiadomo gdzie zajdzie.

Po 2. Morrison miał największy talent, ale najmniejszy mózg - tyle na ten temat.
» 29 lutego 2012, 15:37 #28
ziomboy777: Morrison miał największy talent...a teraz grzeje ławę w WHU... ciekawa sprawa...
» 29 lutego 2012, 17:27 #27
KibolManUtd: Zyvold
Jeśli przeciętniak Lindegaard ma zarabiać 40 tys a Chicharito 80 tys tygodniowo to dla naszych młodych zawodników zarobki rzędu 20k/tyg, byłyby rzeczą właściwą. Oni mają 19 lat !? Coś takiego ! Odkryłeś Amerykę ! Jones też ma 19 lat i pewnie gra za kiść bananów i galon mleka...

ManUtd1993
Mam nadzieję ze to co napisałeś to ironia. Piłkarz to zawód jak każdy inny. Jeśli można zarabiać 30 tysi miesięcznie to czemu nie !? Mamy ustrój że za wszystko płacimy pieniędzmi (ciężko to zrozumieć gdy za wszystko płaci mama) piłkarze mają prawo do roszczeń finansowych, niech Bóg Ferguson zapłaci za nich rachunki z własnej kieszeni. Kompletnie was nie jarzę ludzie... Piszecie takie bohomazy że głowa mała ! WSZYSCY piłkarze na świecie chcą pieniędzy, nawet Giggs i Scholes nie grają za darmo a wy ich obrażacie. Oni mają własne życie, własne plany i być może głodowe wynagrodzenie a w zasadzie jałmużna od wujka SAF-a im nie wystarcza... To nie oni chcą odchodzić, to Ferguson ich do tego zmusza. Pomyślcie zanim coś napiszecie !
» 29 lutego 2012, 20:03 #26
ziomboy777: Kibol---> za duża spina...wyluzuj poslady...każdy ma prawo do swojego zdania. Kwoty płacone piłkarzom są z kosmosu i tyle w temacie. Przez to młodym odbija w głowach... do czego tutaj dochodzi żeby jakieś Pogby nie Pogby dyktowały warunki kontraktowe mimo , że na dobrą sprawę chłopak ten nie pokazał jeszcze nic wielkiego na boisku... (oprócz meczu ze Stoke grał jeszcze w kilku pucharowych-przypomnij sobie jak wtedy grał)...
» 29 lutego 2012, 23:35 #25
Zyvold: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2012 14:00

"Oni mają [...] być może głodowe wynagrodzenie"
No słuchaj, na pewno zarabiają po 200ÂŁ i głodują, żeby przeżyć. :(
To SAF ma im stawiać warunki, nie oni jemu, chyba że według ciebie zawodnik ma być ważniejszy niż klub. A poza tym, oni powinni się cieszyć że mogą grać w takim wspaniałym klubie jak MU (9/10 kibiców mogłoby grać w United grać za minimalne wynagrodzenie albo nawet i za darmo)!
Troll.
» 1 marca 2012, 13:58 #24
Pakusta: Pogba, Fryers wek!!
» 29 lutego 2012, 14:30 #23
SEBEKMU11: No czyli kolejni młodzi , zdolni zawodnicy mogą opuścić MU . Szkoda , ale mam nadzieje ze podpiszą kontrakty .
» 29 lutego 2012, 14:02 #22
leito276: The Sun jako pierwsze poinformowało o transferze Ronaldo do Realu już w marcu, The Sun jako pierwsza gazeta napisała o transferze Owena na Old Trafford i jak ktoś niżej napisał, o powrocie Scholesa też napisali pierwsi ;)

Wszystkie te wyżej wymienione tematy zostały przez większość osób wyśmiane :) Zwłaszcza ta z Owenem, bo jak wychowanek L'poolu może przejść do United? Jak widać mieli rację. A więc zachowajcie dystans bo nawet jak widać odpowiednik "Faktu" często ma rację. ;) P

Co więcej, nie wiem czemu nie działa ten news, ale dnia 17-03-2011 na devilpage był post o tym, iż The Sun napisało o tym, że Young jest bliski przejścia latem do United ;p Przeszedł w końcu czy nie przeszedł bo już się pogubiłem... W końcu to the sun pisało...
» 29 lutego 2012, 12:26 #21
mJagiela: Dokładnie, to że są tam takie artykuły jak polskie "nie śpię, bo trzymam kredens" nie oznacza, że nie mają dobrych informacji.
» 29 lutego 2012, 13:18 #20
Dubi: O ile to jest prawda to niech lepiej podpiszą kontrakty dla swojego dobra ,jeżeli marzą jeszcze żeby kiedykolwiek wystąpic na Old Trafford ,chyba,że to dla nich nic nie znaczy
» 29 lutego 2012, 12:04 #19
crash: Nareszcie przestali się cackać z gówniarzami, ile można? Z niewolnika nie ma pracownika, sami muszą się wreszcie określić czy chcą grać w tym klubie czy nie, bez względu na zdanie swoich agentów.
» 29 lutego 2012, 12:02 #18
Samuelikson: Wszyscy oczywiście krzyczą wniebogłosy o tym, że to The Sun!!
Rozumiem, że chcecie zaimponować, że znacie się na życiu prasowym Wielkiej Brytanii i wiecie o niej znacznie więcej niż to, że to polski Fakt.

Pragnę jednak tylko zauważyć, że gazeta ta podała informacje że Scholes wraca z emerytury i wasze reakcje były identyczne.
Jeżeli jest 10% szans, że to prawda to warto przeczytać.
A jak ktoś uważa, że warto to nikt chyba nikogo nie zmusza.

Dziękuje, dobranoc.
» 29 lutego 2012, 11:24 #17
spOntan: moim marzeniem było zawsze imponować swoją znajomością nt. angielskich gazet... News ze Scholesem wracającym z emerytury to może 1100 które się sprawdził. Ludzie szanujmy się, powoli się tutaj robi drugi onet, a newsy za niedługo będą dodawane co 10 min to nowy, byle by tylko o czymś pisać, i robić złudne wrażenie, ze coś się tu dzieje. Ja bym stawiał bardziej na jakość niż na ilość.
» 29 lutego 2012, 11:36 #16
Fabio: Ej dobra ludzie wyluzujcie ,przecież to jest " The Sun " czyli polski " Super Express " ,innymi słowy bujdy na resorach i nic nie warte ploty !!
Nie rozumiem tylko redaktorów tego serwisu ,że umieszczają na nim informacje ,z tak mało wiarygodnych źródeł ,jak cytowany tutaj dziennik.
» 29 lutego 2012, 11:10 #15
spOntan: 'Według informacji The Sun' czyli według gazety Fakt... nie było żadnego oficjalnego potwierdzenia ze strony klubu czy Fergusona, więc to zwykła kaczka dziennikarska, żeby tylko o czymś pisać i wywęszyć jakiś spisek, nie ma co się spinać.
» 29 lutego 2012, 10:28 #14
Ekscelencja: Co się na tym świecie porobiło, żeby zawodnicy sprowadzeni z innych klubów byli bardziej wierni niż wychowankowie ? Spójrzcie na takiego Jones'a - chłopak wniebowzięty, że jest tu gdzie jest, a teraz dajmy na to Mirrisona - eh no comment...
» 29 lutego 2012, 10:16 #13
sisinho: Popatrz na to ile Jones musiał czekać na debiut w United a ile Pogba , Morisson czy Fryers. Wiekowo są podobni , ale Phil grał już w 1 oficjalnym meczu w barwach United (w meczu o tarczę) natomiast Wychowankowie grali dopiero po kilku latach spędzonych w United i to po 20-30 min.
» 29 lutego 2012, 14:40 #12
4uKrychu: Życzę im, aby kiedyś napisali "żałuję, że opuściłem United, miałem okazję grac w tym wielkim klubie".
» 29 lutego 2012, 10:09 #11
DEVILHEART: nie pasuje im to spier..... do West Hamu tak jak zrobił to Ravel Morrison i niszczyć sobie karierę-polecam im film United- i drogę Bobby Charltona,tyle w temacie!
» 29 lutego 2012, 09:35 #10
Vervvis: The Sun kurna ! na ... to dajecie na devilpage... ? To tylko zniecheca mnie do wchodzenia na ow strone..
» 29 lutego 2012, 09:02 #9
Biafra: Nie trzymamy na siłę, a wbrew pozorom The Sun jest bardziej rzetelne niż np. uwielbiany przez wszystkich goal.com.
» 29 lutego 2012, 16:08 #8
dev13: Sa na początku swojej kariery wiec i żądania placowe powinny byc adekwantne do osiagniec mysle że i tak krzywdy nie mają ale skoro agenci bo to raczej oni dla kasy mieszaja im w glowach to niech sobie idą nikt ich po główkach w nowych klubach glaskał nie bedzie muszą sie sami przekonać inaczej nie zrozumieją a dyscyplina w klubie byc musi i basta.
» 29 lutego 2012, 08:17 #7
Klimaa: Nie sposób zrozumieć ich decyzji. Szczególnie zachowanie Fryersa, który jest wychowankiem z krwi i kości. Wszystkim coś uderzyło do głowy, bo jak można uciekać z klubu którego trener od zawsze lubił dawać szansę wychowankom, potrzeba tylko czasu a oni chcą grać chyba w każdym meczu w Premier League..
» 29 lutego 2012, 08:15 #6
przemekk28: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.02.2012 07:46

No to pewnie nie podpiszą :x Jednak dyscyplina musi jakaś być.
» 29 lutego 2012, 07:46 #5
psychoboby: popieram!
» 29 lutego 2012, 07:21 #4
xCleverley: dokładnie, tyle szczęścia ,że są na OT i jeszcze nie podpisują kontraktu -,-
» 29 lutego 2012, 09:16 #3
4uKrychu: A komu zawdzięczają swoje umiejętności, gdzie wychowali się piłkarsko? United zrobiło z nich ludzi, a oni tak się odpłacają.
» 29 lutego 2012, 10:07 #2
blejd7: No i dobrze. Skoro oni nie są fair i nie chcieli podpisać kontraktu wcześniej to teraz trzeba ich postawić pod ścianą. Mam nadzieję, że przejrzą na oczy i zrozumieją, iż nie są najważniejsi w tym klubie i SAF nie będzie się do nich dostosowywał. Dobrze będzie jeśli zostaną ale jeśli odejdą to i tak lepiej, że teraz niż jak mają odejść za darmo za kilka lat. SAF znajdzie jakieś kilka milionów by sprowadzić kogoś równie utalentowanego w ich miejsce jeśli będzie trzeba. A może już znalazł czyt. Veseli? a za Pogbę jakiś inny młodzian. Szkoda byłoby Paula po tej szopce z Le Havre o kontrakt ale jeśli chce zostać w klubie i grać to on musi teraz zrobić krok w kierunku swej kariery na OT
» 29 lutego 2012, 06:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.