Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sir Alex: Hart mógł grać dla United

» 20 lutego 2012, 13:29 - Autor: Biafra - źródło: Manchester Evening News
Sir Alex Ferguson wyjawił, iż miał okazję kupić Joe Harta, obecnego bramkarza Manchesteru City za 100 tysięcy funtów.
Sir Alex: Hart mógł grać dla United
» Joe jest obecnie podstawowym bramkarzem reprezentacji Anglii i Manchesteru City
Ostatecznie jednak Anglik w 2006 roku zdecydował się na przenosiny z Shrewsbury do ekipy Obywateli i stał się jednym z najlepszych bramkarzy na świecie.

- Mogłem kiedyś ściągnąć Joe Harta za jedyne 100 tysięcy funtów - wyjawił Szkot. - Jak widać, wszyscy popełniamy błędy.

- Nie mam wątpliwości, iż Joe będzie podstawowym bramkarzem reprezentacji Anglii przez najbliższe dziesięć lat.

- Jeśli spojrzeć na sytuację golkiperów reprezentacji na przestrzeni ostatnich 20 lat, to bramkarz City wypada zdecydowanie najlepiej - zakończył menadżer United.


TAGI


« Poprzedni news
Szóstka holenderskich Diabłów z Old Trafford
Następny news »
Smalling marzy o dublecie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (63)


vip14: Pytanie zasadnicze: Po co on jest w United potrzebny. Mamy de Geę, mamy Lindegaarda to po co Hart w United? Nie wiem i jestem temu zakupowi przeciwny.
» 21 lutego 2012, 18:04 #54
devious: a kto mówi o transferze Harta do United? czytaj uważnie - mowa o transferze w 2006 roku, teraz City Harta na pewno nie sprzeda...
» 21 lutego 2012, 18:32 #53
guodzilla: Hahaha, uwielbiam, jak ktoś komentuje, nie przeczytawszy przedtem chyba nawet TYTUŁU newsa :) eh
» 21 lutego 2012, 20:53 #52
KibolManUtd: To tylko jedna z wielu transferowych kompromitacji Fergusona. Lepiej kupić Bebe za 7.5 mln niż Harta za 100 tys, widzicie tutaj gdzieś logikę ? Też zgodzę się że te akcje z Kuszczakiem są lekko mówiąc dziwne...

Ale to w sumie zadanie scoutów, nie samego Fergusona, by młode talenty ściągać do United. De Gea jest fantastyczny, ale Hart wydaje się być jeszcze lepszy. I na pewno byłby tańszy...
» 21 lutego 2012, 17:12 #51
devious: człowieku, włącz myślenie - w 2006 nikt o Harcie jeszcze nie słyszał bo był on nikim - 19-letnim żółtodziobem - i dlatego kosztował 100 tysiecy...
» 21 lutego 2012, 18:31 #50
KibolManUtd: No nie, ręce opadają... Przecież właśnie na tym polega budowanie klubu piłkarskiego, by uprzedzić konkurencje i zakontraktować młode diamenciki, jakim był właśnie 19 - letni Hart i 18 - letni Ronaldo, o obu nikt nigdy wtedy nie słyszał, czy zatem uważasz że zakup tego drugiego, nie za 100 tys, lecz za 22 mln euro, był głupotą, kogoś kto powinien "włączyć myślenie" ?
» 21 lutego 2012, 19:14 #49
Dubi: SAF dokonał tyle świetnych transferów ,że jeden Hart nic nie znaczy ,zresztą mam ogromne przeczucie ,że jak De Gea nabierze więcej doświadczenia może pokazać całemu światu jak się broni.
» 21 lutego 2012, 02:44 #48
Veon: 20 lat to również nie jest wiek wielkiego przywiązania do klubu.
» 21 lutego 2012, 15:06 #47
KibolManUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2012 17:16

To był poważny błąd, to nie kupienie Harta, wtedy, gdy można było to zrobić. Na szczęście mamy De Geę, póki co SAF na niego stawia, jednak różnie z tym może być...
» 21 lutego 2012, 17:14 #46
UrbannLegend: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2012 20:02

Naprawdę szkoda. Jest bardzo dobry, Anglicy w końcu mają porządnego golkipera. Zobaczymy, jak to wykorzystają. ;]
» 20 lutego 2012, 20:01 #45
Klimaa: Nie ma co ronić łez, mieliśmy świetnego Holendra, a aktualnie mamy utalentowanego Hiszpana który z czasem stanie się świetnym bramkarzem.
» 20 lutego 2012, 19:25 #44
czerwonydevil: Otóż to. Za sezon, dwa będzie taka sama podnieta Davidem jaka teraz dotyczy Harta...
» 20 lutego 2012, 22:14 #43
Veon: Wątpie żeby za sezon/dwa De Gea aż tak poprawił swoją grę. Prędzej za 4/5 lat.
» 21 lutego 2012, 15:03 #42
ax1d: Hart już teraz jest w pierwszej piątce najlepszych bramkarzy na świecie. Ten chłopak jest nie-sa-mo-wi-ty, a przed nim jeszcze z 15 lat grania minimum. Moim zdaniem to jest największy błąd na rynku transferowym popełniony przez Fergiego. Bez Harta teraz Citeh też nie byłoby tam, gdzie jest.
» 20 lutego 2012, 18:35 #41
TerminatorVidic: Z de Geą będzie dobrze Lindegaard też daje rade Amos sie wykazal co daje nam dobry sklad jesli chodzi o bramkę pozostaje szkolic ich na mistrzów
Moze w hart jest dobry ale już po okazji ...
» 20 lutego 2012, 18:14 #40
anagaro: W 2006 roku przyszedł Kuszczak...
» 20 lutego 2012, 18:13 #39
Artixo: wole zdecydowanie Davida ale nie oznacza to że go nie trawię.
» 20 lutego 2012, 16:35 #38
Adam11: Według mnie De Gea ma wiekszy potencjał niż Hart. Mimo to wolałbym, aby w naszej bramce stał Anglik niż Hiszpan.

Dlaczego?

Po 1 Przed Hiszpanem jeszcze dobre 5 lat zanim będzie klasowym bramkarzem stawianym w gronie najlepszych na tej pozycji.

Po 2 Na tą chwilę De Gea jest dla mnie w bardzo niewielkim stopniu, mocniejszym ogniwem drużyny, w porównaniu do np: Bena Fostera. Po tym stwierdzeniu, pewnie bardzo wielu uderzy się w czoło, ale jest to spowodowane tym, że niewiele osób pamięta, że Foster również potrafił bronić spektakularnie. Cóż z tego, skoro gdy ogląda się te wszystkie wpadki ma się wrażenie, że jego popisy powinny być zawsze przypominane, wraz z przewodnim motywem muzycznym z Benny Hilla.
De Gea za kilka lat będzie klasowym bramkarzem, ale w tej chwili jest daleko w tyle za innymi ponieważ podobnie jak Foster ma jedną cechę, która całkowicie go dyskredytuje na tej pozycji. Jest nią: nieobliczalność.

Po 3 W dzisiejszym futbolu, w moim odczuciu istnieją 3 pozycje, które po dobrym obsadzeniu mogą stanowić o różnicy i przewadze nad innymi drużynami. Piłkarze na tych pozycjach to: rozgrywający (środkowy pomocnik), boczni obrońcy i właśnie bramkarz.
Zazwyczaj staram się nie siać defetyzmu, ale według mnie United z De Geą nie ma najmniejszych szans na znalezienie się w finale LM przez następne kilka lat. Kiedy odchodził Schmeichel myślałem, że United spokojnie poradzi sobie z tą stratą wszak w drugiej linii grali wówczas tacy zawodnicy jak Giggs, Scholes. Keane czy Beckham. Z dzisiejszej perspektywy można się zastanawiać jak to się stało, że taka drużyna nie wygrywała co roku? Jak to się stało? Odp: Normalnie. Nie było latającego Holendra koniec kropka. Na kolejny finał trzeba było czekać 9 lat!
Hart dawałby o wiele więcej pewności naszej obronie jak i całej drużynie zwiększając nasze szanse w meczach, w których nie da się wygrać więcej niż 1:0. Z De Geą możemy o tym w najbliższych latach zapomnieć.

Po4 Hiszpan ma wszystko, aby stać się najlepszy na świecie. Jego gra nogami i to jak "lata" wyjmując górne piłki z okien budzi mój ogromny szacunek i podziw. Nadejdzie taki moment, w którym jego nazwisko będzie samo cisnęło się na usta podczas dyskusji na temat wybitnych bramkarzy. Mam jednak wielką obawę, że w tym samym momencie lub niewiele później, pojawią się słowa w stylu: "Zawsze marzyłem o grze dla najlepszego klubu na świecie. United zawdzięczam wszystko, ale czas już zrobić kolejny krok. Chcę grać dla Barcelony/Realu Madryt." Do tego dojdą jeszcze słowa w rodzaju: "Miło będzie wrócić do ojczyzny stęskniłem się za hiszpańską kuchnią i pogodą."

A United będzie musiało wykonać całą robotę od początku.

Tak więc Sir Alex mogłeś tego nie mówić, że była okazja mieć za grosze Harta. Teraz jestem jeszcze bardziej rozczarowany zakupem Hiszpana.

Ale to tylko moja opinia.
» 20 lutego 2012, 16:30 #37
roonneyyyyy: popieram w 100% tez zaluje ze trafil do nas hiszpan ,a nie Hart jak byla ku temu okazja :(
» 20 lutego 2012, 16:36 #36
Adam11: Fabio --> No widzisz.

Gdybyś był trochę staraszy, to byś wiedział, że tego typu "sentymenty" dotyczą w dzisiejszym futbolu zaledwie garstki piłkarzy.

Gdybyś był trochę bardziej rozgarnięty, to byś wiedział, że można urodzić się w Liverpoolu i być gwiazdą w klubie z Manchesteru.

A gdybyś miał trochę więcej wyobraźni, to pewnie wiedziałbyś również, że zdecydowana większość piłkarzy postrzega swoją profesję jako zawód a nie religię według, której żyje wielu kibiców.

Dobrze jednak, że są jeszcze tacy "romantycy" jak Ty bo mimo, iż nie wnoszą swoim głosem absolutnie nic do dyskusji, to zawsze ją w pewien poczciwy sposób ubarwiają.

Pozdrawiam
» 20 lutego 2012, 17:36 #35
ax1d: Adam11,
z miejsca stałeś się jednym z moich ulubionych użytkowników na tej stronie :)

pozdr.
» 20 lutego 2012, 18:35 #34
ax1d: Z tym, że ja uważam, że Hart ma potencjał równy De Gei :)
» 20 lutego 2012, 18:42 #33
Adam11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2012 20:10

ax1d---> Skoro odpowiedziałem na groteskową zaczepkę to chyba tym bardziej powinienem odpowiedzieć na pozytywny komentarz.

Więc dziękuję i pozdrawiam.:-)

A co do tego, że Hart ma taki sam potencjał jak Hiszpan to być może masz rację. Ja jednak wolę się wypowiadać z dystansem o bramkarzach z Anglii bo tak naprawdę to oprócz Davida Seamana w ostatnich kilku dekadach nie mieli nikogo godnego zauważenia. Koniec kariery Seamana był delikatnie mówiąc nieudany, żeby nie powiedzieć komporomitujący. To przykład piłkarza, który zdecydowanie za późno zdecydował się na odwieszenie rękawic na kołek. Mimo to w swoich najlepszych latach był bardzo dobry bramkarzem - sam mam do niego dużo sentyment bo dobrze pamiętam go z mojego pierwszego turnieju piłkarskiego, który obejrzałem od deski do deski czyli Euro 96.

Hart to piłkarz formatu, którego Anglia nie miała od bardzo dawna na tej pozycji. Nie zdziwię się jak zostanie prawdziwą gwiazdą tak jak Rooney w swojej formacji.

Jednak właśnie przez to, że gra na bramce i jest Anglikiem to wolę wziąć w nawias mojej dobre przeczucia co do tego gościa.

Ale co do tego, że City nie przeszłoby takiej metamorfozy gdyby nie Hart to całkowicie się z Tobą zgadzam. Jak posadzili Givena na ławce (według mnie również świetny bramkarz) i zaczęli stawiać na Harta to myślałem, że ktoś rozum stracił. A tu proszę.

Szkoda, że sztab United zaliczył tutaj wtopę, ale nieraz trzeba działać na podstawie instynktu a to może skończyć się różnie. Możesz wyciągnąć jednego z najwybitniejszych skrzydłowych w historii tego sportu ze szkółki lokalnego rywala, lub kupić najdroższego "amatora", którego los nie oszczędził za młodu serwując główne danie w postaci braku dachu nad głową.

Pozdrawiam jeszcze raz.
» 20 lutego 2012, 20:06 #32
mateo2002: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2012 21:57

fajnie że u nas broni de gea ale wolałbym anglika
» 20 lutego 2012, 21:55 #31
mateo2002: masz racje
» 20 lutego 2012, 21:57 #30
ax1d: Adam,
masz rację - Hart jest fenomenem między innymi właśnie dlatego, że ostatnie wynalazki, które stały między słupkami Anglii, to było olbrzymie nieporozumienie, z Greenem, Jamesem i Robinsonem. Niemniej jednak, mimo że na pewno posucha na pozycji bramkarza w Anglii wypacza odrobinę rzeczywisty poziom umiejętności Harta, to moim zdaniem jest on już teraz jednym z pięciu najlepszych bramkarzy na świecie.
Odnośnie do Givena - znów się zgadzamy - nie mam pojęcia, czemu nie sięgnęliśmy po niego. Chłop ma niesamowite umiejętności i w bramce Citeh wyczyniał cuda. Teraz broni z AV i też całkiem nieźle się spisuje. Wiadomo, że w takim zespole niczego wielkiego nie ugra, ale gdyby grał w wielkim klubie i jego pewność siebie wzrosłaby do normalnego poziomu, zakładam, że byłby przynajmniej fenomenalnym zmiennikiem, jeśli nie realnym kandydatem na bluzę z nr 1.
Widać, że David ma olbrzymi potencjał. Być może kiedyś będzie wspaniałym bramkarzem i być może nie będzie już wtedy grał w United... Mimo wszystko - po tym, co widzę dziś, teraz - stawiam 50% na Harta i po 25% na Givena i De Geę. Trochę mało, jak na United.

Ach, jak przyjemnie trafić na normalnego człowieka, z którym można wymienić kilka merytorycznych uwag :)

pozdr.
ax.
» 21 lutego 2012, 18:42 #29
ironia: A kto nie mógł grać dla United? Fergie zawsze tak mówi, a nigdy nie ściąga piłkarza. Pewnie tak samo będzie z Hazardem/Eriksenem czy kimś innym "X - mógł grać dla United"..

Hart to dobry bramkarz, ale De Gea zacznie łapać piłki na przedpolu i będzie gonił czołówkę :)
» 20 lutego 2012, 16:00 #28
Przemas96: dokładnie a poza tym co z tego że mógł grać dla nas jak nie gra...
» 20 lutego 2012, 16:18 #27
Kewino11: Jeden z nielicznych, którego szanuję z City
» 20 lutego 2012, 15:58 #26
bartekMCU: Ja go szanuje tylko dlatego że jest Anglikiem....
» 20 lutego 2012, 16:09 #25
Marcel1106: To jest jedyny zawodnik którego lubię z $ity , bardzo go szanuje jest znakomitym bramkarzem ;D
» 20 lutego 2012, 15:47 #24
rysiupeja90: Wielka szansa zmarnowana za taką cenę i takie umiejętności. Wielka szkoda Ferguson że go nie sprowadziłeś i nie powalczyłeś o tak dobrego bramkarza za taka cenę.No cóż stało się może za parę lat będzie w MENU.
» 20 lutego 2012, 14:42 #23
Zyvold: No w MENU to go raczej nie będzie xD
» 20 lutego 2012, 14:58 #22
Veon: Ja tam wolałbym go jednak nie jeść :P
» 21 lutego 2012, 14:59 #21
Veon: Szkoda. Fajnie by było go mieć za jedyne 100 tyś funtów.
» 20 lutego 2012, 14:37 #20
ghiio: Wg mnie dla Harta lepiej się stało że poszedł do City, tam jest podstawowym od dawna a wybitne występy zalicza gdzieś od 2 lat dopiero. Mając Van Der Sara za rywala w składzie przegrał by z kretesem i bardzo prawdopodobne by było że skończył by tak jak Kuszczak, ze zmarnowanym czasem grzejąc ławę.

Tak naprawdę na tym transferze nikt by nie zyskał.
» 20 lutego 2012, 14:24 #19
Nexi: Szkoda Hart ma wielki talent, ale niema tego złego co by na dobre nie wyszło De gea ostatnio się bardzo dobrze spisuje.
» 20 lutego 2012, 14:19 #18
Kamixxx: Cech,Hart,Ribery - ich moglismy miec za prawie free :P
no coz,bylo minelo :D


PS. i tak wole Davida :P
» 20 lutego 2012, 14:15 #17
Koksu: Sneijdera i Van der Vaarta też.I Essiena i Mikela ;)
» 20 lutego 2012, 16:02 #16
DonLitek: Obi Mikel był już praktycznie jedną nogą u nas parę lat temu.
» 20 lutego 2012, 18:04 #15
tidde: De Gea - Man United vs Chelsea... rzut wolny.. ( SAF nie popełnił błędu, wręcz przeciwnie...rozwija najlepszego bramkarza na świecie ) takie jest moje zdanie
» 20 lutego 2012, 14:05 #14
boogliep: popieram
» 20 lutego 2012, 14:13 #13
michal441599: Popieram
» 20 lutego 2012, 14:48 #12
Franek59: Ta parada była faktycznie świetna. Ale nie można mówić, pisać że SAF rozwija najlepszego bramkarza na świecie, bazując na jednej interwencji...
Poczekamy, zobaczymy, nie oceniajmy pochopnie.
» 20 lutego 2012, 15:27 #11
roonneyyyyy: Heeheh jedna dobra interwencja De Gei ostatnimi czasy i juz wiekszosc sie nim podrajarala ;d,niech broni tak znacznie czescie wtedy bedzie mozna powiedziec ze bede z niego ludzie :]
» 20 lutego 2012, 15:32 #10
szajba7: Nie chodzi o tą interwencję. Obiektywnie rzecz biorąc De Gea ma naprawdę spory potencjał i ma szansę stać się nowym Casillasem.
» 20 lutego 2012, 15:37 #9
roonneyyyyy: quazzy koles ogladam i zdecydowane wiekszosc to po 1 :P,a po 2 to co moze powiesz mi ze De Gea bardzo czesto broni takie strzaly jak ten Maty bo jak tak to ty chyba ogladalasz inne mecze w wykonaniu np Casillasa hehehe ;d,a po 3 i co z tego ze obroni co jakis czas jakis spektakularny strzal ,jak innym razem pusci babola,ktory znacznie czescie mu sie przytrafia niz jakas doskonala obrona jak ten strzal Maty ;da juz po 4 to specjalnie napisalem ostatnimi czasy czyli nie wiem 4,5 meczy czytaj koles ze zrozumieniem :P
» 20 lutego 2012, 16:47 #8
1878: Ostatnio De Gea pokazał, że jego forma rośnie. Z Chelshit, gry mecz dobiegał końca a niebiscy dalej atakowali i strzelali na bramkę on dawał z siebie wszystko, szkoda, że z liverpoolem miał mało do roboty, ale z ajaksem udana interwencja i czyste konto. Oby tak dalej. Od początku jak do nas przeszedł z athletico (poprawcie mnie jeżeli źle napisałem ;) to jestem za nim. Myślę, że on nas nie zawiedzie.
» 20 lutego 2012, 20:04 #7
Sanitarium: Pamiętam jak debiutował (a w każdym razie grał jako mało znany bramkarz rezerwowy) zastępując kontuzjowanego Givena :) Popisał się kilkoma świetnymi paradami i już został w tej bramce do dziś.

Chłopak ma talent - to fakt. Ale nasz David może pokazać nawet więcej (bo możliwości ma) niech tylko się ogra tak na 100% w Anglii.
» 20 lutego 2012, 13:57 #6
orion: De Gea w Formie bedzie lepszy... :D
Hart moze w końcu rozwiaze problem Anglikow z obsada bramki...
» 20 lutego 2012, 13:53 #5
buhert: No Anglia ma szansę na bramkarza w miarę dobrego.
» 20 lutego 2012, 13:52 #4
Mirkowski: popieram! Joe świetnie gra, szkoda tylko że z nim konkurencje przegrał też dobrze grający Kasper Schmeichel...
» 20 lutego 2012, 13:42 #3
Swistak95: De Gea będzie lepszy tylko potrzebuje czasu
» 22 lutego 2012, 17:55 #2
icin: Każdy jest człowiekiem i popełnia błędy :) Joe to niezwykły talent.
» 20 lutego 2012, 13:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.