Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czy na pewno Carrick to najsłabsze ogniwo?

» 13 lutego 2012, 18:33 - Autor: Biafra - źródło: therepublikofmancunia.com
Michael Carrick, będący przez wielu kibiców niedoceniany i nazywany najsłabszym ogniwem Manchesteru United przez swoich kolegów z drużyny określany jest mianem 'niezastąpionego'.
Czy na pewno Carrick to najsłabsze ogniwo?
» Anglik w tym sezonie jest w wybornej formie
W jednym z ostatnich wywiadów sir Alex Ferguson pokusił się nawet o stwierdzenie, iż angielski pomocnik jest kluczowym elementem jego układanki i z pewnością wkrótce wszyscy, zobaczą to co on.

Wprawdzie Michael na początku sezonu grał rzadko z powodu licznych urazów, jednak gdy już powrócił do wyjściowego składu, niemal bez przerwy się w nim znajdował.

Portal The Republik of Mancunia przygotował garść statystyk dotyczących występów Carricka w tym sezonie, biorąc pod uwagę tylko spotkania w Premier League. Ciekawi, co z tego wyszło? Zapraszamy do lektury!

14 sierpnia 2011 roku,
vs West Bromwich Albion - Nie w pełni sił. Niewykorzystana zmiana.

22 sierpnia 2011 roku,
vs Tottenham Hotspur - Nie w pełni sił. Niewykorzystana zmiana

28 sierpnia 2011 roku,
vs Arsenal - Kontuzjowany. Brak w kadrze meczowej.

10 września 2011 roku,
vs Bolton Wanderers - Wystąpił i miał 90% celnych podań (46/51).

18 września 2011 roku,
vs Chelsea - Wszedł z ławki rezerwowych w 63 minucie. Miał 91% celnych podań (19/21).

24 września 2011 roku,
vs Stoke City - Kontuzjowany. Brak w kadrze meczowej.

1 października 2011 roku,
vs Norwich - Nie w pełni sił. Niewykorzystana zmiana.

15 października 2011 roku,
vs FC Liverpool - Nie w pełni sił. Niewykorzystana zmiana.

23 października 2011 roku,
vs Manchester City - Kontuzjowany. Brak w kadrze meczowej.

29 października 2011 roku,
vs Everton - Kontuzjowany. Brak w kadrze meczowej.

5 listopada 2011 roku,
vs Sunderland - Wszedł z ławki rezerwowych w 83 minucie. Miał 100% celnych podań (4/4).

19 listopada 2011 roku,
vs Swansea City - Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu (92/96 - 96%)

26 listopada 2011 roku,
vs Newcastle United - Wystąpił i tylko Ryan Giggs miał więcej celnych podań niż on (45/54 - 83%).

3 grudnia 2011 roku,
vs Aston Villa - Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu (55/62 - 89%).

10 grudnia 2011 roku,
vs Wolverhampton Wanderers - Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu (66/73 - 90%).

18 grudnia 2011 roku,
vs Queens Park Rangers - Wystąpił i tylko Faurlin miał więcej celnych podań niż on (49/59 - 85%).

21 grudnia 2011 roku,
vs Fulham - Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu (67/74 - 91%).

26 grudnia 2011 roku,
vs Wigan Athletic - Z konieczności zagrał jako środkowy obrońca i miał 98% celnych podań (39/40).

31 grudnia 2011 roku,
vs Blackburn Rovers - Z konieczności zagrał jako środkowy obrońca i miał 90% celnych podań (34/38).

4 stycznia 2012 roku,
vs Newcastle United - Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu (69/80 - 86%).

14 stycznia 2012 roku,
vs Bolton Wanderers - Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu (59/66 - 89%).

22 stycznia 2012 roku,
vs Arsenal - Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu (51/56 - 91%).

31 stycznia 2012 roku,
vs Stoke City - Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu (129/139 - 93%).

5 lutego 2012 roku,
vs Chelsea - Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu (66/76 - 87%).

11 lutego 2012 roku,
vs FC Liverpool - Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu (92/98 - 94%).


TAGI


« Poprzedni news
Diabły na wypożyczeniach: Tygrysy w górę
Następny news »
Wywiad z braćmi Keane

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (97)


wiktorg104: Carrick nie jest najsłabszy tylko nieco mniej zauważaliny tak ja Scholes ja w niego wierzę
» 17 lutego 2012, 21:35 #95
dreddx: Widze, ze spora czesc komentarzy jest pisana przez jakichs zahukanych malolatow zapatrzonych w pilkarzy a'la Messi czy Criss, grajacych efektownie i wygrywajacych mecze w pojedynke. Moim zdaniem, Carrick to najlepsze co nam sie przytrafilo na pozycji DP od czasow Roy'a. Moze nie ma tyle charyzmy i nie potrafi tak potrzasnac zespolem jak Keane, ale jesli chodzi o walory czysto pilkarskie jest rownie dobry. To, ze nie ma efektownych zagran pietka, przerzutow, nie strzela 3 goli w meczu, w oczach wielu ludzi go przekresla. Jak dla mnie jest to w tym momencie obok Paula, Roo i Valencii najpewniejszy pkt United. Ci, ktorzy tego nie widza ewidentnie nie znaja sie na pilce i ich opinia totalnie mi wisi.
» 15 lutego 2012, 14:54 #94
wacuchplacuch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2012 15:09

wcale nie chodzi o piętki i rulety (przynajmniej tak mi się wydaje - ja tego od niego nie oczekuje a nawet nie chcę tego widzieć w jego wykonaniu)
chodzi raczej o to, że nie zawsze jest to gość pewny w swojej grze, ma problemy z grą na jeden kontakt, nie radzi sobie dobrze w tłoku (tutaj już przyda się trochę techniki) , w odbiorze bywa różnie
nie jest tragiczny - nie ma co przesadzać, po prostu defensywny pomocnik to już niekoniecznie musi być wysunięty trzeci środkowy obrońca, dzisiaj najlepiej jak ta funkcja jest połączona z rozgrywaniem z głębi pola (szczególnie gdy nie ma w zespole typowego playmakera w środku a fuchę tą bierze na siebie któryś z napastników, czytaj Roo) i tutaj właśnie go nie widzę za bardzo

podsumowując - jest to gość solidny (z wyskokami raczej w dół niż w górę), poprawny i co najważniejsze zgrany z zespołem, ale powyżej pewnego poziomu nie podskoczy
City moim zdaniem pokazało, że jest średni
» 15 lutego 2012, 15:07 #93
wacuchplacuch: nie podniecałbym się tymi celnymi podaniami - to nie są podania Iniesty przez 5 obrońców tylko bezpieczne podania do Evry, Ferdiego, góra do Roo ustawionego tyłem do bramy

jego atut to strzał z dystansu

taka sobie gra krótkimi podaniami i z pierwszej, w miarę dobre długie podanie, odbiór nie najgorszy - ale jest w Europie z 15 lepszych na jego pozycji DMa
» 15 lutego 2012, 11:07 #92
wacuchplacuch: wydaje mi się, że jest najsłabszym ogniwem
» 15 lutego 2012, 11:04 #91
KibolManUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2012 23:23

Carrick ma dużo celnych podań, tylko te podania to w 99 % podania 'na alibi' do najbliższego. Tak jak ktoś napisał - solidny defensywny pomocnik i to wszystko. Do gry ofensywnej i otwierania kolegom drogi do bramki się nie nadaje. Mimo iż strzelił dwie bramki, nie uważam, by był bramkostrzelny i miał uderzenie z dystansu, chociażby takie jak Gibson... Poza tym ma już 31 lat, mam nadzieję że nie stanie się kolejną legendą i nie będzie grał co mecz po 90 minut jako 40 - latek... Tym bardziej że jest tylu fajnych, młodych środkowych pomocników w PL...

Aha w zakładce skład, macie błąd odnośnie Carricka, jest napisane że ma 183 cm wzrostu - tyle podaje polska Wikipedia, jednak angielska, już podaje rzetelniej, czyli 188 cm. On tyle ma, jak nie więcej - widać że wysoki jest strasznie... Jeśli możecie, zmieńcie to...
» 14 lutego 2012, 23:17 #90
misiek112: Taki piłkarz też jest potrzebny. Już kiedyś wstawiałem linka, to podzielę się z Wami i tym razem. Jeśli ktoś nieźle zna angielski, zapraszam do lektury:

zonalmarking.net/2010/07/30/central-midfield-role/
» 14 lutego 2012, 16:45 #89
michalaniol: To ja wam powiem szczerą i bolesną prawdę...carrick jest tak słaby że nawet w statystykach go nie uwzględniają !! ile on ma podań celnych ale do Przodu ?? cały czas podaje do tyłu albo do Scholes`a i tak jak widzieliście w końcu w ostatnim meczu scholes nie wytrzymał i wypier...lił piłkę do tyłu bo rozgrywan ie piłek allla Barcelona to nie za bardzo mu wychodzi , bo drugie Ferguson nie przyzna się do błędu że kupił drewno za bagatela 18mln ?? coś koło tego....
zatem zapytam ile carrick ma podań otwierających drogę do bramki albo przerzutów z dokładnością Paul`a Scholes`a ?? on tam nic nie robi....widać to jak na dłoni np: w meczu z barceloną jak oni go zgnietli !! Jest słaby, ba najsłabszy po Machedzie
» 14 lutego 2012, 16:01 #88
UnitedForEver: Teraz ja Ci coś powiem.Carrick to typowy defensywny pomocnik odbierz piłkę za wszelka cenę i podaj do rozgrywającego (Scholes) chłopak ma więcej odbiorów, przechwytów piłki niż jakikolwiek inny gracz w naszej drużynie sam Nemanja nie mógł by się powstydzić.To taki nasz Claude Makelele, który jest uznawany za wzór defensywnego pomocnika czyli tak jak już wspominałem odbierz i podaj w jak najbezpieczniejsze miejsce na boisku.

Piszesz, ze Barcelona go zgniotła [...] a kogo oni nie zgnietli ? w tamtym sezonie byli bez apelacyjnie najlepsza drużyna globu.Zgnietli cały United nie tylko Carrick'a.United istniało w tamtym meczu przez pierwsze 20 minut.

Co do podań, to nie pamiętasz już jego przerzutów z Chelsea, Arsenalem ? ile razy nam ratował tyłek.Fakt, ze w tamtym roku nie awansowaliśmy do finału FA przez Michael'a, ale ten człowiek w obecnym czasie jest nam więcej potrzebny w pomocy niż Ferdinand w obronie [...]. Ciągle krytykujecie Carrick'a a nie widzicie, ze odkąd gra z Scholes to nie musi się wracać do tylu, bo wie, ze tam jest Michael i moze swobodnie rozgrywac pilki do przodu jestem pewien, ze jakby z Michael'em grał Pogba to Ferguson kazał by Carrick'owi podawać do Paul'a by to on wziął na swoje barki konstruowanie akcji.Docenicie to co macie, bo wiele drużyn by chciało takiego piłkarza jak Michael Carrick.Mam nadzieje, ze w następnym sezonie zobaczę w składzie United nazwisko Eriksen myślę, ze on i Carrick byli by jedna z najlepszych środkowych pomocy w PL.
» 14 lutego 2012, 16:45 #87
fixer: Jestem przeciwnikiem "talentu" carricka, jak dla mnie nie gra na zadowalającym poziomie. No może parę ostatnich meczy tak, ale całokształtu to nie zmieni, jednak porównywanie go do scholes'a jest nie na miejscu. Inne pozycje, inne zadania, on ma odbierać piłkę a nie rozgrywać, no przynajmniej w mniejszej roli. Zwróć natomiast uwagę na scholes'a w odbiorze, właściwie nie ma odbioru, gdy próbuje odebrać piłkę zazwyczaj fauluje dlatego potrzebny jest typowy dm w man utd, tylko nie ten jak dla mnie.
» 14 lutego 2012, 16:55 #86
gafciu7: a czy ty kiedyś grałeś w piłkę?? bo chyba nie do końca rozumiesz na czym polegają role zawodników z pola.....Carrick ma sporo przechwytów, potrafi zajebiście czytać grę w odbiorze...przyjrzyj się jak on asekuruje obrońców, szczególnie tych bocznych gdy atakują.
» 14 lutego 2012, 20:12 #85
crstiano7pl: Trzeba przyznać, że bardzo imponujące statystyki ;) oby tak dalej ;)
» 14 lutego 2012, 13:06 #84
buhert: Ostatnio jest w bardzo dobrej formie i takich zawodników na środek Nam potrzeba(tylko trochę młodszych)
» 14 lutego 2012, 12:13 #83
tojapl: Oby byl zdrowy do konca sezonu, bo to swietny pilkarz.
» 14 lutego 2012, 12:32 #82
slawekmatera: ostatnio sie z żona śmieję że Carrick to "messi" Manchesteru( po golu z QPR) a tak na poważnie to Carrick zawsze słynął z celnych podań a i w destrukcji swoje potrafi, moim zdaniem jest to idealny zawodnikdo taktyki United która opiera się gł.na skrzydłach
» 14 lutego 2012, 12:03 #81
gafciu7: to ty oglądasz mecze z żoną?? szacun xD heheheheh zart:)
» 14 lutego 2012, 20:14 #80
SEBEKMU11: Carrick w formie jest najlepszym destruktorem w lidze , i w ofensywie tez daje dużo .
» 14 lutego 2012, 09:33 #79
kamills1988: do Scotta Parkera w destrukcji to mu jednak trochę brakuje :P
» 14 lutego 2012, 11:21 #78
vip14: Ja tez uważam go za niezastąpionego i doceniam go, ponieważ tworzy na meczu zgrany duet z Giggsem .
» 14 lutego 2012, 09:20 #77
SqUaRe: Niewiem co on takiego robi że ludzie go nie lubią, ja na przykład go bardzo lubię :)
» 14 lutego 2012, 01:12 #76
Lil: Carrick jest świetny, ale do klasy "PRO" dużo brakuje.

90 celnych podań w całym meczu? Wspaniale, ale Xavi robi 80 celnych podań w meczu... a no tak 90 to więcej niż 80, ale czy wspominałem, że te 80 podań to są tylko podania do przodu?

Najlepiej pokazuje to jak gra Rooney bez Carricka - gra normalnie,
a jak gra Messi bez Xaviego - gra beznadziejnie (3:2 z Osasuna...).

Morał z tej bajki jest krótki
i niektórym znany.
Carrick nie jest najlepszy,
ale i tak go kochamy.
» 14 lutego 2012, 00:48 #75
pantokrator: rozgrywającym to on nie jest choć i tak czasami pośle niezłą piłę... za to w defensywie profesor :)
» 13 lutego 2012, 23:34 #74
IceBox: Nie zgadzam się z tym że Carrick to najsłabsze ogniwo to jest pracuś środka pola i w ogóle
» 13 lutego 2012, 23:15 #73
michalt9: fixer
pytanie kto jest lepszy od niego w Angli na tej pozycji? według mnie bardzo niewiele osób. Carrick to ścisła czołówka. zawsze go lubiłem, mimo tego że na przestrzeni całej kariery w MU zdarzały mu się momenty (nieliczne) gdy nie wiedział co z piłką zrobić
» 13 lutego 2012, 23:36 #72
UrbannLegend: Ja go bardzo lubię, to boiskowy pracuś i zasługuje swoją grą na szacunek. :)
» 13 lutego 2012, 23:09 #71
michalt9: bez sensu te statystyki. nic one praktycznie nie mówią o przydatności zawodnika w drużynie. fakt jest taki, że Carrick jest niedoceniany, a według mnie on się genialnie przemieszcza po boisku i czyta grę, co razem z przechwytami jest najważniejszą sprawą dla defensywnego pomocnika. A to, że większość jego podań jest łatwych... no cóż nie biega przecież sam po boisku, a jest piłkarzem defensywnym
» 13 lutego 2012, 23:24 #70
lisc: Szyna ma racje. Carrick lubi latwe podania. W tym sezonie ogladalem 23 z 24 meczy ligowych dwa moze trzy razy Carrick popisal sie dobrym przechwytem, zapoczatkowal akcje bramkowa itp. Strzelil tez raz wazna bramke. Za podsumowanie niech posluzy prosty przyklad:
4 stycznia 2012 roku,
Newcastle United vs Man Utd - Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu (69/80 - 86%).
Wynik pamietamy wszyscy.
» 13 lutego 2012, 22:19 #69
DevilFan: trochę mało podań jak na 90 przez DP/DPŚ
» 13 lutego 2012, 22:27 #68
Hachcik: zawsze lubiłem tego gościa
» 13 lutego 2012, 22:08 #67
buro: Jak dla mnie zawalił pare waznych bramek i nie przepadam za nim jak nie jest w formie to masakra ale musze go pochwalic bo w ostatnim czasie jest mocnym ogniwem w skladzie
» 13 lutego 2012, 21:22 #66
tomcio89: Ja lubię oglądać go w akcji ... dla mnie ten piłkarz jest bardzo ważny
» 13 lutego 2012, 21:05 #65
xCleverley: United nie ma słabych ogniw .!
» 13 lutego 2012, 20:58 #64
DevilFan: Ma takiego gracza jak Maczeta który jest chwastem inkasującym sumkę za bycie rezerwowym, który nie ma szans na grę w 1 składzie.
» 13 lutego 2012, 21:22 #63
jasiu500: ''Maczeta'' ma dopiero 21 lat wiec ma czas aby wyrosnac na solidnego gracza
» 13 lutego 2012, 21:26 #62
DevilFan: Podzieli los Evansa, Tosica, niedługo Dioufa, Morrisona :) ma 21 lat i się niczym nie wyróżnia no po za tym że lubi szlugensy.
» 13 lutego 2012, 22:26 #61
czerwonydevil: No niech podzieli los Evansa, który w końcu gra coraz lepiej. Tego mu akurat życzę.
» 14 lutego 2012, 00:45 #60
AJEP: Akurat Evans gra w podstawowym skladzie ;) No wiadomo ze przez kontuzje ale SAF nie boi sie na nuiego stawiac..
» 14 lutego 2012, 15:31 #59
DevilFan: Corry Evans ? mówi wam to coś , widzę że obeznani z Was kibice.
» 15 lutego 2012, 21:22 #58
Bartolek05: Carrick bardzo dobrze odbiera piłki :) Odbierze piłkę, podaje do Scholes'a albo innego zawodnika koło niego i tamten zajmuje się rozegraniem :) Carrick gra na razie dobre mecze.
» 13 lutego 2012, 20:55 #57
SzYnA: tak też napisałem, ostatnio gra dobrze, ale żeby od razu mu pomnik stawiać - troche za wcześnie, a tak jak wspomniałem też te celne podania biorą się stąd że 80 % to podanie do najbliższego albo do tyłu żeby mieć czyste papcie, tak jak to bylo w ostatnim meczu z Liv , wrzucił kogoś na konia bo sam nie wiedział co zrobić tamten stracił i poszła kontra - nie pamiętam komu bo mi transmisja przerywała na C+ :/
» 13 lutego 2012, 20:58 #56
Biafra: @SzYnA - ile razy w tym sezonie dał piłkę a'la Scholes czy Xavi? Zacznijmy od tego, że ponad 60% jego podać w Premier League było 'do przodu'. Dodajmy, że 17 razy (!!) to on rozpoczynał akcję po której padła bramka (tzw. asystujący asystującego, o czym pisałem wcześniej), w dodatku przy średniej 85% celnych podań na mecz około 30% to podania dłuższe niż 7 metrów. Ostatnio również natknąłem się na statystykę z poprzedniego sezonu, gdzie widniało, iż po całym sezonie Michael miał tylko o 18 'długich' podań mniej niż Paul.

To tyle.

PS: Statystyki Opta.
» 13 lutego 2012, 21:35 #55
Majek: Szyna. co do rozegrania piłki to Biafra już odpowiedział na Twoje zarzuty. ja odniosę się natomiast do odbioru piłki. wytykasz Carrickowi ze kryje na 3-5 metrów i czeka aż ktoś inny podejdzie pierwszy do przeciwnika. i tu masz racje. a wiesz dlaczego? bo właśnie takie ma zadanie. po stracie piłki przez nas team on musi w taki sposób się poruszać aby dać innym piłkarzom szansę na powrót. jakby od razu doskoczył do przeciwnika mógłby zostać szybko ograny a wtedy przeciwnik mógł by stworzyć przewagę. czeka aż skrzydłowi albo drugi środkowy pomocnik podejdzie do przeciwnika, bo on jest właśnie od łatania dziur za nimi. zauważ jak się porusza. przeciwnik mija powiedzmy Naniego i Evre a nagle wyrasta przed nim Carrick. on bardziej porusza się w poprzek boiska niż wzdłuż. stąd jest tak mało widoczny.

wiem natomiast dlaczego wiele osób ma w stosunku do niego wiele obiekcji. nie biega z taką elegancją jak Giggs, nie jest taki zwrotny jak Scholes, nie orze boiska jak Vidić, nie ma tak szybkiej nogi jak Valencia i takich ładnych butów jak Nanimi, którymi nie kręci takich cudów nad piłką jak Portugalczyk.

jest to po prostu bardzo solidny piłkarz wzorowo wypełniający obowiązki defensywnego pomocnika.

i wcale nie mówię, że jest to mój faworyt na grę w środku pola. wolał bym tam oglądać duet Cleverley-Anderson. ale bardzo się cieszę że jest w kadrze naszego zespołu i cały czas jest do dyspozycji.
» 13 lutego 2012, 22:41 #54
chips: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2012 00:23

@ Majek
lubię to:)
» 14 lutego 2012, 00:20 #53
xxxcichy465xxx: Może nie jest najlepszym piłkarzem M.U ale dobrze gra i ja nic do niego nie mam:)
» 13 lutego 2012, 20:48 #52
Fexo: News spozniony. Takie statystyki potrzebowal Carrick jakis czas temu. Kiedy to blagalem zeby wraz z Evansem oposcil OT. Teraz za Michaela przebawia jego gra. Kazdy mecz na dobrym poziomie. Nie ma wahan formy. Nie popelnia dramatycznych bledow jak mial w zwyczaju. Odbiera wiele pilek.
Slowem, przekonal mnie swoja gra. Tak wiec statystyk juz nie potrzebuje!
» 13 lutego 2012, 20:34 #51
DavidKu: I właśnie przez to nie powinieneś się więcej wypowiadać bo się po prostu nie znasz.
» 13 lutego 2012, 21:08 #50
LucaBrasi: Carrick nie jest rozgrywającym więc nie można liczyć na spektakularne zagrania jak u Pirlo czy Xaviego. Moim zdaniem dobrze spisuje się w tym sezonie. Rozgrywamy skrzydłami i to skrzydłowi mają najwięcej asyst.
» 13 lutego 2012, 20:29 #49
TraN: Tylko, że te "podania do tyłu" następują po świetnych odbiorach, czyli rzeczy, do której Carrick jest wyznaczony. Jak poda do kogoś, kto lepiej rozegra od niego to chyba dobrze, nie? Poza tym przebiec pół boiska i strzelić gola też potrafi, co pokazał chociażby w meczu z QPR ;)
» 13 lutego 2012, 20:14 #48
burza1916592: Od jakiegoś czasu Carrick gra super, naprawdę.
» 13 lutego 2012, 20:12 #47
mufc4ever: ale co to za podania?? większość to cofnięcie piłki do obrońców lub bramkarza
» 13 lutego 2012, 20:01 #46
SzYnA: a ja się z mufc4ever zgadzam, mimo ze mam wiecej lat niż te 13, powiedzmy jak pisałem mature to prosiłeś rodziców o laptoka na komunie. sam prezentujesz poziom X
» 13 lutego 2012, 20:56 #45
dracko21: jak ktoś piszę inaczej niż Ty myślisz to od razu ma 13 lat ? Ja się z nim po części zgadzam, Carrick podaje celnie bo gra krótko do najbliższego zawodnika. Często jest to z korzyścią dla drużyny jeśli zagra do bardziej kreatywnego Scholes'a. Jeśli chodzi o statystyki wolałbym zobaczyć odbiory, a nie celność podań.
» 13 lutego 2012, 21:02 #44
mateuszr20471: A wiec powiem tak, Carricka z pierwszej polowy ubieglego sezonu mozna, a nawet trzeba bylo, jednak forma z tego sezonu uwazam,ze jest wyzsza niz ta w sezonach 2006/2007 i 2007/2008. Bez watpienia obecnie Carras i Valencia to nasi najlepsi pomocnicy (kto by pomyslal). Mam nadzieje, ze nadal bedzie prezentowal ten poziom i wraz z Cleverleyem stworza zabojczy duet.
» 13 lutego 2012, 20:00 #43
mateuszr20471: Carricka z pierwszej polowy ubieglego sezonu mozna, a nawet trzeba bylo krytykowac
» 13 lutego 2012, 20:10 #42
zielun28: Ja nie ukrywam że Carrick jest moim ulubionym zawodnik MU. W zasadzie wszystko napisał Biafra ;)
» 13 lutego 2012, 19:54 #41
mironas: mój też :)
» 13 lutego 2012, 20:01 #40
rm900502: Dla mnie dalej Beckham, a z obecnych grających w MU, to również Carrick!
@mironas w profilu masz Jonesa ;]
» 13 lutego 2012, 20:38 #39
Kaczor5454: Musze przyznać, że nie byłem zbyt pozytywnie nastawiony do Carricka. Głównie po ostatnim sezonie, w którym zdarzały mu się bardzo poważne babole, na szczęście bez większych konsekwencji dla drużyny (prócz jednego). Obecnie Carrick jest pewniejszy. Na podania nie zwracałem uwagi, ale te statystyki są bardzo dobre. Jeżeli naprawde jest taki ważny dla drużyny, to trzymać go do końca.
» 13 lutego 2012, 19:52 #38
Sapphir: Carrick chce sie wywiazac z zalozen Bossa i robi to doskonale. Wszystko szybko, dokladnie i wlasnie ze Scholesem najlepiej to wyglada. Murowana 11 dla niego w tym momencie.
» 13 lutego 2012, 19:35 #37
Karold7: Michael wrócił do dobrej formy sprzed 2-3 sezonów
» 13 lutego 2012, 19:32 #36
spOntan: Podania podaniom nie równe, może Carrick nie gra 'finezyjnie', czasem mam wrażenie, że nie wie co się dzieje i co z piłką zrobić, ale w odbiorze spisuje się nie najgorzej :)
» 13 lutego 2012, 19:29 #35
matihus: W tych czasach pozycje defensywnego pomocnika...niekiedy obrońców są najmniej doceniane ...a tak na prawdę trzeba dobrze podawać i czyścić dryblerów..najtrudniejsze zadanie...przy straconym golu ...bramkarz nie miał szans..zawsze wina obrony ;//w każdym klubie musi być gość od czarnej roboty;]
» 13 lutego 2012, 19:26 #34
masakraotr: No niestety tak jest. Najwięcej mówi się o tych co strzelają bramkią, albo mają jakieś super interwencje, a taki Carrick zdaniem wielu "no biega on biega i co z tego jak i tak jest słaby".
» 13 lutego 2012, 19:40 #33
fixer: Wiedzialem ze po paru lepszych meczach carricka powstanie taki temat. Mnie on nie przekonuje, fakt gra lepiej ale wezmy pod uwage czy zamiast niego nie moglibysmy miec lepszego defensywnego pomocnika? Uwazam ze tak...
Uklon w strone tych ktorzy kiedys jechali po carricku a teraz stwierdzaja ze jest bardzo dobrym zawodnikiem. Jak dla mnie carrick to typowy rezerwowy nie grac ktory w takim klubie powinien grac w podstawowym.
Dziekuje, dobranoc, do widzenia.
» 13 lutego 2012, 19:17 #32
Biafra: Ostatnio o Carricku pewien ekspert po meczu powiedział, że jest 'asystującym asystującego' i z tej roli wywiązuje się wybornie. Odebrać piłkę, dograć do lepiej ustawionego partnera/rozpocząć akcję. On nie musi mieć asyst, bramek, aby być kluczowym elementem zespołu.
» 13 lutego 2012, 19:17 #31
gitkolo: to jest taki Busquets Man Utd tylko ze Busi jest jednak lepszy ale wiadomo ze zawodnika na jego pozycji nie mozna podziwiac bo on jest niewidoczny w ataku czyli dla wszystkich bezproduktywny-proste
» 13 lutego 2012, 19:29 #30
swistek: no nie wiem czy busquets jest lepszy.. ;)
» 13 lutego 2012, 19:47 #29
erni93: Taaa... busquets lepszy. Chyba w symulowaniu.
» 13 lutego 2012, 19:48 #28
Krystian20: gitkolo Busquets to tylko symulować umie . I NIC PO ZA TYM!
» 14 lutego 2012, 08:19 #27
Fabio: Bo ludzie nie widzą różnicy między defensywnym pomocnikiem ( takim właśnie jest nominalnie Michael ) ,a rozgrywającym !! ( oczywiście nie wszyscy )
Większość by chciał ,aby anglik co mecz ,lub co 2 strzelał gola ,albo miał asystę ,a że tek nie jest z tego wychodzi cała złość i niesprawiedliwa nie chęć Carrick'a
» 13 lutego 2012, 19:16 #26
Tristan: Jeszcze przydały by się statystyki podań kluczowych oraz udane odbiory i przechwyty piłki bo u defensywnego pomocnika to istotne, same podania na bardzo dobrym poziomie, ogólnie przyznaję że gra teraz solidnie ale i tak nie jestem jeszcze jego jakimś wielkim fanem :P
» 13 lutego 2012, 19:07 #25
barteqq08: Carrick nasłabszym ogniwem? Bu ha ha ha. Ten człowiek od początku sezonu prezentuje prawie najbardziej regularną formę spośród wszystkich zawodników Czerwonych Diabłów. Sprawa jest po prostu taka - Michael gra na pozycji najbardziej niewdzięcznej, gdzie wykonuje tzw. "czarną robotę" dlatego też nikt nie zauważa wkładanej przez niego w każdym meczu pracy. Dla mnie jest on jednym z najlepszych defensywnych pomocników w Premier League. Chociażby w meczu z Liverpoolem widzieliśmy jak znakomicie uzupełniał się z Paul'em. Dla mnie ten człowiek jest bezcenny i warty wydanych na niego pieniędzy. Dlatego nalegam na tych którzy wiecznie krytykują jego grę - obudźcie się i oglądajcie dokładnie mecze ManUnited ! Glory Glory MUFC, Glory Glory Michael Carrick !
» 13 lutego 2012, 19:05 #24
dakaczmarczyk: Dla mnie najlepszy srodkowy obronca za Scholsem ;P
» 13 lutego 2012, 19:05 #23
barteqq08: chyba "pomocnik" miałeś na myśli ;)
» 13 lutego 2012, 19:08 #22
Draciel: W przypadku defensywnego pomocnika, to dobry wynik, ale nie należy się tym nazbyt 'jarać'. Większość to podania do tyłu, albo do zawodnika obok (ostatnio Scholes). Niemniej! Nie umniejszam jego zasług, bo rzeczywiście w tym sezonie gra wybornie, zapewnia spokój w środku pola.
» 13 lutego 2012, 19:00 #21
Roo10ney: Zgadzam się. Nie są to 60-metrowe podania ale i tak Michael w tym sezonie spisuje się świetnie i jest pewnym punktem w pomocy. Razem ze Scholesem tworzą świetny duet w środku pola.
» 13 lutego 2012, 19:02 #20
Biafra: @Roo10ney - 'nie są to 60-metrowe podania' - zapraszam do obejrzenie ostatnich kilku spotkań United, kiedy Michael wiele razy popisywał się pięknymi przerzutami przez pół boiska.
» 13 lutego 2012, 19:10 #19
ironia: dokładnie Biafra. Rozrzuca piłki czasami jak Scholes.
» 13 lutego 2012, 19:17 #18
michalt9: dokładnie. w ostatnich meczach miał co najmniej kilka długich pięknych przerzutów
» 13 lutego 2012, 23:40 #17
TylkoManUtd: Moim zdaniem Michael jest ostatnio w świetnej formie, utrzymującej się już od kilku dobrych meczy:) na szczęście nie należę do grona osób, które po nim tak strasznie jadą:)
» 13 lutego 2012, 18:59 #16
kriss2802: Carrick- nasz diabełek od czarnej roboty:) po Roo i Vidiciu mój ulubiony gracz. Moim zdaniem repra Anglii powinna się na nim opierać, zdecydowanie lepszy od barrego. Pozdrawiam GG MU :)
» 13 lutego 2012, 18:57 #15
funia16: pozwolę sobie skomentować te statystyki...

otóż wg mnie celność podań pomiędzy środkowymi obrońcami defensywnego pomocnika to bzdurna statystyka, gdyby tu były wymienione podania "do przodu" to ciekawe o ile procent spadnie ta skuteczność?

dodatkowe pytania które bym zadał:
- ile podań było otwierających drogę do bramki (np. strzału na bramkę, dośrodkowania, nie chodzi mi tu o same asysty)
- ile podań tych niecelnych było trudną sytuacją przy naszej bramce? (tzn. ile strat w środku pola przez nieudolne podanie carrika stworzyło zagrożenie pod naszą bramką, czy wręcz stratę bramki)
- ile carrik jako defensywny pomocnik ma odbiorów piłki (np w porównaniu z innymi def pomocnikami)

i wtedy pokusiłbym się o ocenę tego pomocnika, same celne podania nie są dobrą statystyką do oceny piłkarza (wg mnie na żadnej pozycji)

wg mnie - carrik - jest jednym ze słabszych zawodników, nawet w meczu z liverpoolem miał kopnięcia wprost do przeciwnika, chociażby wtedy gdy 'rudy' cofał do bramkarza, ale także wtedy odnotował stratę gdy zaraz potem naprawiał swój błąd (chyba żółtą wtedy dostał?)
to przez takie "kwadratowe" nogi jest nosi on miano słabego gracza.

wg mnie swansea gra teraz rewelacyjną piłkę. nie ma dla nich zepsutych piłek, nie ma rzutów z autu w tłum, tylko do wolnego zawodnika, nie ma wykopów na oślep, tylko jak już wykopujemy to chociaż w stronę gdzie ktoś "z naszych" stoi.

gdyby man utd wpoił swoim zawodnikom takie zachowania byśmy o wiele ładniej i skuteczniej grali. uważam że zbyt wiele jest przypadkowych zagrań w obecnym manchesterze.

ale żeby nie było tak pesymistycznie, carrik czasem zagra taką piłę że się z fotela zsuwam... przez pół boiska pod nóżkę, albo między obrońców na dobiegnięcie naszego napastnika... no palce lizać. no ale czasem... prawie jak RASIAK :)
» 13 lutego 2012, 18:56 #14
tomManUnited: Zawsze trzeba skopać dobrą opinię na temat zawodnika.
» 13 lutego 2012, 19:03 #13
triadevil: Powiedz mi, co wiesz o odbiorach pilki przeciwnikowi przez Carricka. To, że nie ma tego w artykule, nie znaczy że takie nie występują, a NA PEWNO występują, bo w każdym meczu da się to zauważyć. Carrick jest DM, więc z pewnością też nie będzie miał aż tylu podań otwierających bramkę co zwykły napastnik.
» 13 lutego 2012, 19:09 #12
masakraotr: Co ty masz do Rasiaka. Ostatnio strzelił 2 bramki dla Jagielonni Białystok. SMUDA DO KADRY GO!!
» 13 lutego 2012, 19:37 #11
tommy14: tylko, że carrick jest defensywnym pomocnikiem, to nie jego rola, by zagrywać podania otwierające drogę do bramki. Jego głownym zadaniem jest rozbijanie akcji przeciwników co robi bardzo dobrze!
» 13 lutego 2012, 23:14 #10
macoss: Szkoda, że przy statystyce: "Wystąpił i zaliczył więcej celnych podań niż jakikolwiek inny gracz w meczu" nie napisano ile z nich to były podania do przodu / otwierające drogę do bramki / a ile to podania do tyłu / do najbliższego zawodnika wszerz boiska /?
» 13 lutego 2012, 18:54 #9
pawbuk6: Ta celność podań wygląda naprawdę dobrze i Carrick jest dużo pewniejszy niż w zeszłym sezonie, pytanie tylko jakie to podania. Powinno być rozróżnienie na podania do tyłu i podania do przodu. Michael gra jako bardziej defensywny środkowy i dużo rzadziej ma podania kreujące grę ofensywną czy też otwierające - być może z tego wynikają tak dobre statystyki. Nie da się jednak zaprzeczyć, że w tym sezonie jest to zawodnik dość pewny.
» 13 lutego 2012, 18:51 #8
tomManUnited: Te statystyki które przytoczyliście mówią same za siebie. Tyle w temacie nie ma potrzeby się tu zbytnio rozpisywać Michael Carrick to świetny zawodnik.
» 13 lutego 2012, 18:48 #7
Mati865: Według mnie gra dobrze. Przerywa ataki rywali, dokładnie podaje, chociaż do Schoolsa mu dużo brakuje ... :D

GGMU!
» 13 lutego 2012, 18:48 #6
18Lukasz78: To jest nasza troszke gorsza wersja Xaviego z tymi podaniami,choć oboje mają inne zadania na boisku.
» 13 lutego 2012, 18:48 #5
WRMU: Nie wiem kto mógł tak powiedzieć o Carricu...
» 13 lutego 2012, 18:47 #4
RadsonRadson: Carriku *
» 13 lutego 2012, 18:52 #3
Pauleta77: Carricku *
» 13 lutego 2012, 18:56 #2
chmurka1801: kariku*
» 13 lutego 2012, 20:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.