Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United za burtą FA Cup!

» 28 stycznia 2012, 15:43 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Czerwone Diabły przegrały wyjazdowe spotkanie z Liverpoolem w ramach IV rundy FA Cup i odpadły z rozgrywek. Bramkę na wagę awansu The Reds zdobył w końcówce spotkania Dirk Kuyt. United było bezradne w ofensywie.
Manchester United za burtą FA Cup!
» Czerwone Diabły przegrały wyjazdowe spotkanie z Liverpoolem w ramach IV rundy FA Cup i odpadły z rozgrywek. Bramkę na wagę awansu The Reds zdobył w końcówce spotkania Dirk Kuyt. United było bezradne w ofensywie.
Oba zespoły podeszły do tego spotkania z dużym respektem. Mimo dosyć szybkiego tempa gry, pierwszą groźną akcję udało się wypracować dopiero w 7. minucie meczu. Po dośrodkowaniu Valencii, Park zgrał piłkę w stronę Giggsa. Walijczyk uderzył wolejem z lewej nogi. Reina nie dał się jednak zaskoczyć.

Po dłuższym okresie niemocy ze strony obu klubów, Antonio Valencia prostym zwodem minął Maxi Rodrigueza po czym uderzył zewnętrzną częścią stopy. Piłka odbiła się od słupka, który uratował The Reds przed stratą gola.

Liverpool próbował szybko odpowiedzieć, Najpierw Downing minął dwóch obrońców, jednak przy próbie strzału trafił na powracającego Scholesa.

Chwilę później Luis Enrique uderzał z dystansu, piłka odbiła się od Smalling i wypadła na rzut rożny. Po dośrodkowaniu, do piłki wyskoczył Daniel Agger i strzałem głową skierował piłkę do siatki. De Gea był bez szans przy tej obronie, gdyż był przyblokowany przez Carrolla oraz swoich obrońców.

Przez kolejne 20 minut mecz toczył się prawie wyłącznie w środku pola. W tej strefie boiska dominował Manchester United, gdzie Scholes i Carrick świetnie rozprowadzali piłkę. Brakowało jednak tego co najciekawsze i najbardziej emocjonujące – strzałów na bramki.

W 39. minucie z atakiem prawą flanką poszedł Rafael da Silva. Brazylijczyk odebrał piłkę rywalowi i spod linii końcowej boiska podał po ziemi w pole karne. Tam czekał już Park Ji-sung, który uderzył mocno z pierwszej piłki. Futbolówka poleciała w stronę krótkiego słupka. Reina rzucił się instynktownie, ale piłka leciała zbyt szybko i bez przeszkód wpadła do siatki.

Po przerwie gracze Manchesteru United wypracowali niezłą akcję w 51. minucie. Wszystko zaczęło się od walecznego wejścia Parka w pole karne rywali. Koreańczyk został przyblokowany i oddał szybko piłkę na lewą flankę do Giggsa. Ryan dośrodkował wzdłuż bramki, a akcję zamykał Danny Welbeck. Anglik niestety znajdował się bardzo blisko linii końcowej i trudno byłoby oddać mu strzał. Zawodnicy Fergusona domagali się również odgwizdania zagrania ręką Aggera w polu karnym, ale sędzia nie uznał tego za stosowne.

W 56. minucie mało brakowało, a po błędzie De Gei Manchester United mógł stracić gola. Hiszpan próbował krótkim podaniem ograć atakującego go Downinga. Pomocnik Liverpoolu przewidział jednak zagranie bramkarza i przejął futbolówkę. Wszystko skończyło się na szczęście dobrze dzięki szybkiemu powrotowi zawodnik United we własne pole karne.

Kilka minut później świetną okazję do oddania strzału mieli gospodarze. Rafael da Silva ostro potraktował barkiem przeciwnika, za co dostał żółtą kartkę. Z rzutu wolnego uderzał Steven Gerrard. Piłka leciała w światło bramki obok słupka. De Gea tym razem nie zawiódł i pewnie wyłapał piłkę w locie.

W 86. minucie spotkania przed dobrą okazją stanął Javier Hernandez. Meksykanin otrzymał piłkę z własnej połowy, za plecy obrońców Liverpoolu. Chicharito był już sam na sam z Reiną, ale goalkeeper The Reds ubiegł napastnika i wybił piłkę głową.

Niewykorzystana sytuacja United zemściła się dwie minuty później. Po dalekim wykopie Reiny, Evra nie upilnował Kuyta, który uderzył z woleja i pokonał bezradnego De Geę.

Po bramce na murawie pojawił się jeszcze Dymiatar Berbatow. Bułgar nie miał niestety szans na odmianę losów meczu. Gracze Liverpoolu cały czas grali na czas, zbiegając do narożnika boiska i wybijając piłkę. Sędzia chwilę później sędzia zakończył spotkanie. Manchester United tym samym odpadł z FA Cup.

Liverpool FC 2:1 (1:1) Manchester United


Liverpool FC: Reina – Kelly, Carragher (Adam 63'), Skrtel, Agger, Luis Enrique – Maxi (Kuyt 63'), Gerrard (Bellamy 72'), Henderson, Downing – Carroll

Manchester United: De Gea – Rafael, Smalling, Evans, Evra – Valencia, Giggs, Scholes (Hernandez 76'), Carrick, Park – Welbeck


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Liverpool vs Manchester United
Następny news »
Oficjalnie: Diouf sprzedany do Hannoveru 96!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (255)


KibolManUtd: Daro13 masz sporo racji, jednak...

Ferguson prowadzi klub jak nikt inny na świecie. Wciąż mówi o zdolnej młodzieży, jednak w ogóle na nią nie stawia - dziwne to trochę, jednak on odpowiada za wyniki pierwszej drużyny i stawia na pewniaków Carrick i Park - to są starzy wyjadacze. Morrison, Fryers, Pogba czy Will Keane, jeśli pograją to raczej na wypożyczeniu. SAF po prostu musi grać każdy mecz najlepszym składem, co chyba jest zrozumiałe. Nie znaczy to że Morrison nie jest dobry, tego jeszcze powiedzieć nie można... Nawet nie marzę o kolejnym Rooneyu czy Ronaldo, takie brylanty trafiają się żadko, byłbym zadowolony gdyby właśnie Morrison osiągnął poziom Carricka czy Flethera - solidnego ligowca, to by mi wystarczyło... Nie oczekujmy od razu cudów.

Sam mecz był dobry ! Nikt mi nie wmówi ze było inaczej ! Zagraliśmy dobre zawody, po prostu pech sprawił że Live nas ograło. Evra zagrał fatalnie i jego w największym stopniu winię za tą porażkę, tylko kogo SAF miał w jego miejsce wystawić ? No właśnie... De Gea nie ponosi żadnej winy, przestańcie go atakować ! Przyczyn porażki dopatruję się w liście, która znajduje się po prawej...
- Vidić
- Ferdinand
- Jones
- Flether (o nim już chyba trzeba zapomnieć)
- Young
- Nani
- Rooney
To praktycznie nasz podstawowy skład. Jesteśmy szalenie osłabieni, mimo wszystko (w pierwszej połowie) pokazaliśmy świetny futbol. Nie piszcie że Liverpool jest słaby, przecież dopiero co wyeliminował, strasznie silny MC z CC Cup... Mam nadzieję że zwyciężymy w lidze oraz w lidze europy, co byłoby wspaniałym ukoronowaniem sezonu, byłoby lepiej niż rok temu, trzeba walczyć do końca !
» 29 stycznia 2012, 20:38 #239
kap: Wydawało sie że wygraliśmy z jedynym zespołem z którym moglibyśmy przegrać(city) a tu taka wpadka nie oszukujmy się ze słabiutkim Liverpoolem...
» 29 stycznia 2012, 15:54 #238
Daro13: Nie rozumiem tylko jednego. Mianowicie jeśli Morrison jest jednym z największych talentów angielskiej piłki nożnej to czemu gra jedynie w rezerwach? w jego wieku Rooney kosztował 30mln fontów a Ronaldo i Messi kręcili każdym obrońcą, Ronaldinho kręcił całym zespołem. a Morrison? podobno taki dobry a do pierwszego składu wstawia się super destruktora Carricka i ultra wszechstronnego pomocnika Parka Ji-Sunga.
Nie trzeba być Guardiola (wg mnie najlepszy trener ostatnich 3lat na świecie) żeby wiedzieć ze Park nie zdziała nic, tym bardziej ze Liverpool będzie grał 5 obrońcami i każdy z nich jedna ręką by go podniósł do góry jak worek treningowy, przecież on się od nich odbijał jak od muru! Fergi why? Czemu nie grał Hernandez, czemu nie grał Berbatow... aa przepraszam zapomniałem, mieliśmy grac na remis... fakt to zmienia postać rzeczy. Mieliśmy grac kur**a na remis tak jak we wszystkich meczach fazy grupowej LM!!
Wracając do Michaela naszego najlepszego defensywnego pomocnika w zespole. Chciałbym podkreślić, że jak go kupowaliśmy z Tottenhamu to miał być super rozgrywającym. Jeśli się nie spisał to czemu teraz oddaje mu się zasługi na polu destrukcji? Przez ostatnie 2 lata oglądam prawie każdy mecz MUFC jaki tylko graja i muszę przyznać ze w tych dwóch wyżej wymienionych piłkarzach nie widzę niczego prócz tego ze zagrają 5 meczy dobrze w sezonie. Wczorajszy mecz był meczem Schoolesa, Giggsa i Rafaela. De Gea nie zawinił przy żadnej bramce, fakt mógł spisać się lepiej, fakt nie jest takim lotnikiem w powietrzu jak Van Der Sar, ale żadna bramka nie padła po jego błędzie. Zawiniła nasza ofensywa. Jak można przez 80% meczu przeważać i nie stworzyć sobie prawie żadnej klarownej sytuacji? Ahh zapomniałem graliśmy an remis...
» 29 stycznia 2012, 14:34 #237
Damianos500: Człowieku takich głupot dawno nie czytałem. Co ty chcesz od Carricka? Sezon rozgrywa bardzo dobry,Park jak to Park walczak jako rezerwowy jest ok. Czemu nie grał Berba i Groszek? Nie wiesz? Berba jak gra z dobrymi drużynami to stoi jak kołek,a Javier jest bez formy..
» 29 stycznia 2012, 15:46 #236
hitman90: OMG, jak można po takim meczu napisać coś dobrego o De Gea?? Lubię tego chłopaka i wierzę, że będzie dobrym bramkarzem, ale jak wytłumaczysz fakt, że przy rzucie rożnym wyszedł na przedpole i stał tam patrząc, jak piłka przelatuje mu nad głową?! Przy drugiej bramce nie miał nic do gadania. Podanie do Downinga mogło skończyć się totalną katastrofą, tak samo jak zachowanie Davida przy strzale głową z ostatnich minut Andyego Carolla i dobitce Dirka Kuyta. O tym meczu nasz bramkarz powinien jak najszybciej zapomnieć. Co do Morrisona i Pogby to zgadzam się z Tobą. Skoro są takimi mega talentami, mogliby pojawiać się częściej na boisku. Może Ferguson chce ich wprowadzić w przyszłym roku, tak jak to zrobił z Welbeckiem i Cleverleyem.
Ostatnia sprawa, ofensywa w meczu z LFC... nie mam nawet słów, żeby opisać tę posuchę, która panowała pod bramką The Reds. Po prostu przykro było patrzeć na bezradność graczy MU... jednak mnie najbardziej dobiła wola walki Diabłów, a raczej jej totalny brak.
» 29 stycznia 2012, 15:58 #235
hitman90: A właśnie, Carrick ostatnio gra na prawdę dobre zawody. On nie jest od ofensywy a raczej od zadań defensywnych. Groszek nie ma w ogóle formy a Berbatowa chciałbym zobaczyć w duecie z Welbeckiem. Bardzo lubię Bułgara.
» 29 stycznia 2012, 16:00 #234
Daro13: Skąd wiesz ze Hernandez jest bez formy jak nawet nie widać go na boisku? Berbatov jest jaki jest ale czasami mu się coś uda strzelić, lub podaniem kogoś poczęstować, a jeśli Carrick w tym sezonie jest taki bardzo dobry to czemu jeszcze nikt tego nie zauważył? jak on może nie być bardzo dobry jak nie ma kto na środku pola grac? Poza tym z niego taki defensywny pomocnik jak z Jonesa... Raptem takich bardzo dobrych graczy mamy a jeśli gramy w Pucharze Ligi albo w Pucharze Angli nawet w Lidze Mistrzów takimi "bardzo dobrymi" graczami to skład w którym jest kilku rezerwowych przeradza się w zespól poziomu QPR albo FC Basel! I nie mów proszę, że FC Basel grało dobrze... grali jak grali tylko MUFC nie miał pomysłu na grę bo właśnie tacy "Bardzo Dobzi" gracze jak Carrick, który miał być "mózgiem" naszej drużyny jest "Bez"mózgiem. Wracając do De Gei pierwsza bramka to nie jego wina nie miał szans do niej dojść,za to jak by stal w bramce to pewnie i tak by nie miał szans na obronę strzału, takie krycie świetne było, ze raptem Agger wyskoczył sobie jak by stal tam sam.
BTW mówisz ze Park to walczak, Norwood, Morrison, Pogba tez by byli walczakami jak by tylko dostali szanse na gre
» 29 stycznia 2012, 17:26 #233
Daro13: Hernandez nawet jak jest bez formy to i tak robi wielkie zamieszanie w polu karnym poza tym skąd wiesz ze jest bez formy, kto Ci takich rzeczy naopowiadał?! bo chyba nie Ferguson zresztą nawet jak by to gadał to on już teraz gada sam nie wie co... z Bebe miała być taka gwiazda tak samo jak z Obertana, jacy do nas wymiatacze przyszli... z Gibsona miał być drugi Schooles no i był Schooles 14 letni. "Nie potrzeba nam rozgrywającego" padły słowa w sierpniu a w grudniu wszyscy proszą Paula żeby wrócił bo nie ma kto grac... i wraca 37letni weteran który gra o niebo lepiej od naszego "najlepszego" rozgrywającego Carricka i nie mów ze to wina kontuzji... bo one zawsze były są i będą. Jak sam wiesz Fletcher chorował od dawna (przynajmniej tak zadeklarowano) a ze Tom Cleverlay jest "mientki" to wiadomo nie od dziś ....
» 29 stycznia 2012, 17:32 #232
Daro13: Właśnie przed chwila oglądałem jeszcze raz bramkę Aggera i zobacz sobie KUR*A kto przeszkadzał De Gei?! kolo strzelca bramki stal Carrick, Evra i Jones a za nimi (dosłownie kilka centymetrów) wyskoczył sobie Agger i wpakował piłkę do bramki, Pooglądaj sobie to jeszcze raz, 3 piłkarzy UTD przeszkadzało sobie nawzajem to była piłka jednego z naszych wiec to oni go nie dopilnowali. Ale tak jak już pisałem mógł zachować się lepiej, ale winy w 100% on nie ponosi przy tej bramce tak samo (albo jeszcze bardziej) winni są trzej wyżej wymienieni piłkarze.
» 29 stycznia 2012, 17:40 #231
Alaan: "De Gea nie zawinił przy żadnej bramce, fakt mógł spisać się lepiej, fakt nie jest takim lotnikiem w powietrzu jak Van Der Sar, ale żadna bramka nie padła po jego błędzie. Zawiniła nasza ofensywa."

Say what? Jeżeli bierzesz się za pisanie czegoś zrób to tak, abym przez kilka minut nie musiał zastanawiać się o co chodzi.

"Aa przepraszam zapomniałem, mieliśmy grac na remis... fakt to zmienia postać rzeczy. Mieliśmy grac kur**a na remis tak jak we wszystkich meczach fazy grupowej LM!!"

Albo starasz się być zabawny, albo nie znajdę stosownego słowa aby Cię określić. Kto kiedykolwiek gra na remis?

"Przez ostatnie 2 lata oglądam prawie każdy mecz MUFC jaki tylko graja i muszę przyznać ze w tych dwóch wyżej wymienionych piłkarzach nie widzę niczego prócz tego ze zagrają 5 meczy dobrze w sezonie."

Widzisz, a ktoś mądrzejszy od Ciebie o ode mnie spędza z tymi zawodnikami dużo więcej czasu, i poprzez obserwację z całym sztabem osób jednak coś w nich widzą. Oglądasz mecze od 2 lat? Ile razy nam Park tyłki ratował w tamtym sezonie? W tym gra słabiej, owszem, ale widocznie wystarczająco na 1 skład.

"Jak można przez 80% meczu przeważać i nie stworzyć sobie prawie żadnej klarownej sytuacji?"

Tak przeważaliśmy przez 80% meczu, że posiadanie piłki wyszło prawie że po równo.

"De Gea nie zawinił przy żadnej bramce, fakt mógł spisać się lepiej, fakt nie jest takim lotnikiem w powietrzu jak Van Der Sar, ale żadna bramka nie padła po jego błędzie."

Nie jestem fanem nagonki na Davida, ale jeżeli bramkarz mógł się lepiej zachować, to znaczy, że zawinił - proste.
» 29 stycznia 2012, 19:50 #230
XoVi: Nie wiem jak Wy ale ja jestem za ściągnieciem z powrotem do MU np na bramkę z emerytury Schmaichela ! następnie powinien wrócić Neville i Jaap Stam !! sądzę że do pomocy przydałby się nam jeszcze Keane i Sir Bobby Chartlon ! jeszcze nie jest taki stary Chartlon ! myślę że spokojnie by jeszcze pokopał ! do rywalizacji dla Wellbecka i Rooneya na miejscu SAFa ściągnąlbym Dwighta Yorka i Andy'ego Cola ! co tam mają tylko pare lat po 40 :) ale jeszcze mogą pokopać :) a SAFowi będzie raźniej z większą ilością emerytow :) a i koniecznie Cantona powinien wrócić !!
» 29 stycznia 2012, 14:15 #229
thrall87: nie rozumiem ludzi obarczających bluzgami tych, którzy mają inne zdanie niż SAF i komentarze typu "skoro jestes mądzrzejszy to zostań menadzerem albo zgloś sie do zarzadu united o posade" :SAF wie co robi"

no wlasnie czesto wie co robi ale tez czesto tego nie wie

Skoro SAF jest taki wszech wiedzacy to czemy odpada ze wszystkich pucharow po kolei?? przeciez wedlug was wszystko wie wiec powinnismy juz grac w finale carling cup byc w Lm i skarcic wczoraj liverpool.....
» 29 stycznia 2012, 13:00 #228
19barnaba87: Aha, wiec wedlug ciebie 99% procent trenerow w europie nie wie co robi bo nie gra w pucharowej fazie Ligi Mistrzow. Nie no spoko, w angli tez jest tylko dwoch trenerow wiedzacych co robi bo tylko dwie druzyny graja w finale Carling Cup...
» 29 stycznia 2012, 14:02 #227
thrall87: nie o to mi chodzilo tylko ze ferguson ciagle mowi ze wszystko jest ok ale ostatnio manutd odpada z kazdego pucharu wiec cos jest nie tak....

albo takie gluppie gadanie pilkarzy ze trzeba wyciagnac wnioski jakos cigle im to nie wychodzi....najwieksza polewke mialem z naniego jak powiedzial koneci z wpadkami a bodajze w tym samym dniu albo nazajutrz przegrali z blackburn chyba
» 29 stycznia 2012, 16:52 #226
19barnaba87: Nie zawsze sie wygrywa, taki jest sport. Bylismy na szczycie bardzo dlugo.
Manuchester United siegal po puchary bez wiekszych nakladow finansowych.
W tym sezonie wypadli ze skladu kluczowi zawodnicy( tacy jak Vida), wprowadzamy nowego mlodego golkipera.
Nie jest latwo w tych okolicznosciach wygrywac wszystko za koleja.
» 29 stycznia 2012, 17:33 #225
sssexton90: Jeżeli uważacie, że 2 gol był dziełem De GEI to widocznie nie znacie się na piłce. Tak mocny strzał z 10 metrów obojętnie w jakie miejsce bramki jest cholernie trudne do wyłapania. Valdez ostatnio dużo łatwiejszego strzału Ronaldo nie obronił a jest dużo bardziej doświadczony i gra reguralnie !

Przy 1 golu też nie widzę winy De GEI, to obrońcy pozwolili na tak groźny strzał...
» 29 stycznia 2012, 11:48 #224
trance: Kazdy bramka po strzale w krotki rog jest bramkarza, nasz recznik zle sie ustawil, gdyby tylko stal przy swoim lewym slupku bramki by nie bylo, ale moze sie nie znam.
» 29 stycznia 2012, 17:30 #223
trance: Kazdy bramka po strzale w krotki rog jest bramkarza, nasz recznik zle sie ustawil, gdyby tylko stal przy swoim lewym slupku bramki by nie bylo, ale moze sie nie znam.
» 29 stycznia 2012, 17:36 #222
vip14: Szkoda gadać :/. Zdecydowanie ten sezon nie należy do Manchesteru United. Jestem zły na nich, że przegrali :/, ale jeszcze została Liga Europejska i Puchar Anglii to liczę na nich. Glory, Glory Manchester United :)
» 29 stycznia 2012, 10:29 #221
mikifiki: Jaki Puchar Anglii jak wczoraj odpadliśmy? Zostaje liga i liga europejska, ale tę drugą Fergie pewnie nie traktuje poważnie.
» 29 stycznia 2012, 11:05 #220
vip14: Przepraszam z Pucharu Anglii odpadliśmy wczoraj. Pomyliłem się. :D
» 29 stycznia 2012, 11:07 #219
mikifiki: Pewnie pomyliło Ci się z pucharem myszki miki. Ale nie martw się - z niego też odpadliśmy.
» 29 stycznia 2012, 11:12 #218
Tarzan88: masz coś do myszki miki ? ;d tez jestem zly ze odpadlismy, jeszcze z nimi :/
» 29 stycznia 2012, 13:02 #217
SYSTEM: Szkoda że w naszym Klubie nie grają najlepsi tylko Ci co kosztowali więcej. Kuszczak jest na dzień dzisiejszy o klasę lepszym bramkarzem od De Gei.
» 29 stycznia 2012, 06:49 #216
slusar: będzie na stronie do pobrania skrót z tego meczu albo chociaż bramki? i czy uzupełnione będą bramki z ostatniego meczu z Arsenalem? A może ktoś ma linki z plikami do pobrania? Byłbym wdzięczny póki jeszcze acta nie działa ;D
» 29 stycznia 2012, 01:17 #215
RedDevilFan79: Nie ogladalem meczu bo nie moglem ale widzialem bramki i powiem szczerze ze De Gea troche zawinil przy stracie goli.Takie to moje zdanie.Szkoda mi go ale musi sie chlopak ogarnac...

Glory Manchester United!!
» 29 stycznia 2012, 00:07 #214
gambit: więc nie widziałeś tez 2 świetnych interwencji....
» 29 stycznia 2012, 00:14 #213
chips: co z jego świetnych interwencji jak te tragiczne nam mecz przegrały?
» 29 stycznia 2012, 00:33 #212
Aro1989: Podobnie w bramce United wyglądał Barthez. Raz dobrze, a później 5 razy źle;/ ale tak to jest już w United, odchodził Schmeichel był problem, odsze E VdS jest jeszcze gorzej, równowaga musi być zachowana, nie może być tylko dobrze, niestety.
» 29 stycznia 2012, 01:14 #211
djgodzilla: obiektywnie patrząc remis był do wzięcia bez problemu, nie wiem nie chce negować w decyzje Fergusona ale zdjęcie Paula i wejście Javiera zawaliło sprawę, rozumiem że Paul mógł już nie wytrzymywać kondycyjnie ale ja już wolałbym żeby Parka zmienił, jak grał Paul to chłopaki się przy piłce utrzymywali mieliśmy 69% posiadania, ale to tylko moje zdanie każdy może mieć inne odczucia, być może czeka nas sezon szokowy, póki co w tym sezonie gramy bardzo nie równo
» 28 stycznia 2012, 23:25 #210
Klimaa: Kolejny puchar poszedł się.. Drużyna musi się zmobilizować, bo pozostała nam już tylko Premier League i mało prestiżowe rozgrywki europejski..
» 28 stycznia 2012, 23:16 #209
patryktevez: Po jaką cholerę było puszczać Teveza,Ronaldo i innych wypożyczać!!
szykuje się lipa i to totalna.Nie wiem po co Machede przekreślać.Itp
CANTONA COME BACK!!
» 28 stycznia 2012, 22:50 #208
mikifiki: To niech od razu Boby Charlton wróci i Peter Schmeichel. Będziemy mieć drużynę emerytów z ponad 30 kg nadwagi. A Macheda zostal wypożyczony, żeby się ogrywal - i się ogrywa, bo wczoraj gral 45 minut ze Smerfami.
» 29 stycznia 2012, 11:11 #207
gambit: De Gea może nie poszalał przy 1 bramce ale to nasi obrońcy pozwolili na oddanie strzału. I ok mówcie co chcecie bo Park zdobył bramkę ale cholera jasna 90 % starć kończył na glebie jakby był 12 latkiem i wątpię, żeby połowa jego podań była celna. Ogólnie mecz z ogromną ilością błędów. Zostaje im liga i oby się chłopaki ogarnęli bo ciągle są szansę na tytuł Go Go United!
» 28 stycznia 2012, 22:23 #206
ManRooney: Nie wieszajcie psów na De Gei może przy 1 bramce popełnił błąd ale przy drugiej to evra zawalił...:/
ten bramkarz potrzebuje trochę czasu zobaczycie
jestem pewien że z niego będzie świetny bramkarz
bo Ferguson zacznie coraz częściej wystawiać Lindegaarda
to De gea jak dostanie swoją szanse to wyjdzie pewny siebie zmotywuje się i wszystko się odwróci zobaczycie
narazie jest jak jest i tak naprawdę nie mamy żadnego dobrego bramkarza..
Ale Lindegaard jest dobrym bramkarzem ale trudne piłki są dla niego nie możliwe
Zaś De Gea popełnia więcej prostych, podstawowych błędów , ale czasami ma przebłyski geniuszu :-) on w końcu nabierze doświadczenia i zobaczymy kto się będzie śmiał ostatni
» 28 stycznia 2012, 21:58 #205
maniacomLFC: To trochę nielogiczne rozumowanie... Jak SAF zacznie stawiać na kogoś innego do David raczej straci niż zyska na pewności siebie...
» 29 stycznia 2012, 01:16 #204
ManRooney: Moim zdaniem właśnie będzie odwrotnie bo David w końcu dostanie ponownie swoją szansę i będzie chciał ją wykorzystać.. tak powinno być przynajmniej ponieważ Lindegaard dobry bramkarz ale na dłuższą metę nie będzie dobry..
» 29 stycznia 2012, 11:18 #203
erni93: Widaćjakich mamy bramkarzy. Szczerze? Wole spokojnego,pewnego Lindegaarda któy broni łatwe piłki i raz za czas wyciągnie trudną piłkę,niż nie spokojnego De Gee,który naprzemian puszcza szmaty i broni trudne piłki. Wole doświadczenie i mniejszy talent niż talent i niedoświadczenie. Zrozumcie,że w pozycji bramkarza najbardziej liczy się pewność i doswiadczenie. Na dzień dzisiejszy: Hiszpan tego nie posiada.
» 28 stycznia 2012, 21:39 #202
gambit: sorry ale Lindegaard nie grzał nawet ławy zanim Kuszczak popadł w niełaskę. Wolę żeby De Gea się ogrywał niż mocno średni zawodnik grał byle grać.
» 28 stycznia 2012, 22:26 #201
Krystian20: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.01.2012 20:08

erni93 popieram
» 31 stycznia 2012, 20:08 #200
MANUTDAIG: skończcie bronić De geie .. Pierwsza bramka ewidetny błąd . Bramkarz jak nie ma szans dojść do piłki to nie wychodzi z bramki wszystko a on wyszedł a szans na dojscie nie miał gdzie był on a gdzie piłka !! jaki to był strzał stojąc w bramce nie ma gola bo leciał w środek bramki
» 28 stycznia 2012, 20:53 #199
BOCo: Może to zwykłe uprzedzenie ale jestem dużo spokojniejszy gdy broni Linda. Jakoś nie mam przekonania do naszego nr.1
» 28 stycznia 2012, 20:36 #198
Buszu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 20:48

Ja mam tak samo. Przekonałem się jakoś do niego ostatnio i ciężko ogląda mi się mecze gdy między słupkami stoi De Gea.

Jestem tak w ogóle ciekaw co tak naprawdę dzieję się z Kuszczakiem. Dlaczego SAF nie chce dać mu szansy chociaż w jednym meczu. Może jakiś mały konflikt między nimi jest?
Moim zdaniem Kuszczak w tej swojej wysokiej formie jest lepszym bramkarzem od De Gei.
» 28 stycznia 2012, 20:47 #197
BOCo: Dokładnie skoro jest już rotacja w bramkarzach 1 składu to czemu nie można również spróbować z Kuszczakiem może się okazać że w decydującym momencie sezonu to on będzie najważniejszym bramkarzem
» 28 stycznia 2012, 21:12 #196
Skori17: otóż to BOCo :) ale My już nie decydujemy , ale przy pierwszej to nie wiem co on robił , odpychał kolesia , nic mu to nie dało w sumie , to trzeba czuć , nie idzie to się ustawia. nie byłem bramkarzem ale raczej tak bym zrobił ..
» 28 stycznia 2012, 22:19 #195
gambit: a więc jestem za De Geą bo potrzebuje doświadczenia. Jest duuuużo bardziej perspektywiczny niż pozostali bramkarze. Anders ? poważnie ? dobre wyniki z ogórkami i kiepska gra z resztą. Nie bez powodu siedział na trybunach kiedy na ławie lądował Kuszczak (bo jest słabszy) i nie bez powodu Schmeichel krytykował jego transfer. Większośc bramek kiedy jest na boisku nie pada bo jego błędach (owszem zdążają się ale jest cholernie młody) a po błędach obrony.
» 29 stycznia 2012, 00:20 #194
Deluxe: Tak trzeźwo patrząc, wydaje mi się, że tak nieudany (jeszcze nie tragiczny, nie przesadzajcie co poniektórzy) sezon jest nam potrzebny. Musimy się obudzić. Tak na dobrą sprawę, w minionych sezonach wielokrotnie wślizgiwaliśmy się wyżej, czasami na farcie, gubiąc po drodze tą prawdziwą potęgę United i magię futbolu. Kolejna ważna porażka z dzisiaj, musi zmotywować zarówno piłkarzy, jak i Fergusona, do działania i podjęcia racjonalnych kroków. Nic się samo nie naprawi, a czas leci. Nie należy obarczać całą winą bramkarza, bo obrońcy również, a może przede wszystkim, zawodzili w tym spotkaniu. Nie zawsze trzeba wygrywać, to raz. A dwa, no po prostu trzeba czekać, aż Diabełki wrócą do formy, do której nas przez lata przyzwyczajali.
Glory Glory Man United! ;)
» 28 stycznia 2012, 20:21 #193
michal441599: Ci co krytykują De Gea to odczepcie się od niego zobaczycie go za 1 albo 2 lata jaki to bedzie bramkarz
» 28 stycznia 2012, 20:14 #192
Kotlet: z tym, że MU nie jest klubem, który potrzebuje bramkarza, który będzie taki - o jakim mówisz - za rok czy dwa, tylko teraz.
» 28 stycznia 2012, 23:49 #191
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 20:08

czy UNITED odpadłoby z FA Cup gdyby roo nani vida fletch clev jones young ferdinand owen byliby zdrowi? NIE
» 28 stycznia 2012, 20:08 #190
Deluxe: A gdyby babcia miała wąsy, to by była dziadkiem. Gdybać to sobie możemy, tylko po co?
» 28 stycznia 2012, 20:16 #189
wazza89: po to żeby ludzie przestali "outowac" Fergusona i domagać sie Sneijdera.
» 28 stycznia 2012, 21:15 #188
bouli777: Ludzie nie przesadzacie troche z ta krytyka DeGei. Pierwsza bramka to blad obroncow, druga bramka to blad Evry. Faktem jest ze mlody Hiszpan potrzebuje ogrania, natomiast Lindegard to bramkarz sredniej klasy, ponizej przecietnej. Z DeGei moze cos jeszcze byc a z Dunczyka nic wiecej sie juz niewycisnie. Od niego to nawet Kuszczak jestt lepszy. Kolejny raz gramy slabo w ustawieniu kfore nam w ogole nie lezy. Szkoda tego meczu ale przgralismy go juz przed meczem znajac pierwsze 11. Skoro nasza gra ma sie opierac na 40 i 37 letnich zawodnikach to o czym my rozmawiamy.
» 28 stycznia 2012, 19:36 #187
Marcinwp91: Który z naszych zawodników ma 40 lat? :>
» 29 stycznia 2012, 01:17 #186
kap: i co? szału nie było, gramy jak gramy raz nam wszystko wychodzi a raz nic..
» 28 stycznia 2012, 19:33 #185
sssexton90: Powiem tak, graliśmy bez wielu kluczowych piłkarzy podczas gdy Liverpool praktycznie w podstawowym składzie tylko bez Suareza. Mimo to obiektywnie rzecz biorąc zasłużyliśmy conajmniej na remis. 2 bramka to wypadek przy pracy.

Mam nadzieję, że ta porażka wkurzy nasze diabły i wydzieli adrenaline która da nam energię by wygrać ligę oraz LE !
» 28 stycznia 2012, 19:29 #184
maniacomLFC: Wybacz, ale jako kibic Liverpoolu naświetlę Ci trochę sytuację. Wcale nie graliśmy w podstawowym składzie. Wejdź na stronę lfc.pl, znajdź artykuł ze składem na ten mecz i poczytaj sobie ile negatywnych komentarzy przed meczem pojawiło się odnośnie tej 11-tki.
» 29 stycznia 2012, 01:25 #183
kuszczak21: Niestety ale przy pierwszej bramce znowu nie popisał się bramkarz.Ani De Gea kupiony za duże pieniądze ani dunczyk nie spełniają oczekiwan w ManU.Sir Alex powinien wrócic do Kuszczaka i na niego postawic bo nie wydaje mi się zeby był gorszy od tej dwójki,wręcz przeciwnie jest o wile lepszy.Powrót Tomka daj by spokój w bramce i zwyciestwa.
» 28 stycznia 2012, 19:22 #182
AJEP: Ja rozumiem ze mozna byc oburzonym dzisiejszym wynikiem... Ale ktos kto naprawde kibicuje UNITED nie pisal by zeby sprzedawac zawodnikow... A ktos kto kibicuje od paru lat wie ze droga do puchary nigdy nie byla latwa i taka nie bedzie nigdy... My w tym roku nie dosc ze mamy przebudowe lekka to jeszcze kluczowi zawodnicy maja kontuzje... Nie ma co patrzec na ten mecz tylko jak to zawsze ja robie wyladowac sie po prostu nie wiem upic sie czy powalic w worek treningowy... I nastepnego dnia wstac z poczuciem ze kibicuje sie UNITED nie Barcie nie Realowi i City tylko UNITED ktore musialo zawsze pokazywac wole walki zeby dojsc do najmniejszego trofeum.. Ja kibicuje juz spory czas Manchesterowi i umiem zrozumiec to ze nie bedziemy wygrywac wszystkich pucharow..
Szacunek dla tych prawdziwych!!
» 28 stycznia 2012, 18:58 #181
AGa18: Pozdro dla Ciebie, ja już nawet nie mam siły by tutaj cokolwiek pisać i wpływać w jakikolwiek sposób na tych hejterów i sezonowców..
Także cieszę się że jest tutaj ktoś kogo popieram i zgadzam się z nim w 100 %..
» 28 stycznia 2012, 19:14 #180
kowal1793: pzdr dla Ciebie AJEP ..
Glory MU!
» 28 stycznia 2012, 20:11 #179
tomManUnited: Ten mecz to juz historia nie płakać tylko podnieść się i grać o zwyciestwo w Lidze to jest najważniejsze trofeum !! A nie jakiś dzbanek F.A Cup może i ważny ale nie najważniejszy ja bałem się że będzie pogrom ze strony Liverpoolu ale tak nie było United mógł wygrac ale się tak nie stało trudno się mówi
» 28 stycznia 2012, 18:43 #178
swiezu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 19:52

Fakt ten mecz to historia,jest jednak jedno ale:
- to już kolejne rozgrywki z których odpadamy zbyt wcześnie,F,A CuP jakiś dzbanek (NAJSTARSZE ROZGRYWKI W EUROPIE ) w sumie tak ale już 3 odjechał zostaje PL i EL ,nasza gra nie powala a wręcz przypomina kopaninę rodem z TMobile extraklasy!Mogliśmy wygrać a kto miał to strzelić,w drugiej połowie akcji jak na lekarstwo,i nawet Groszek jakby był w mega formie to nic by to nie zmieniło!!A przed nami ciężki terminarz i masa kontuzji,możę powrót Toma coś odmieni,i przydał by się ktoś nowy kreatywny może coś z supermarketu(czytaj Ligue 1)!!Czytając wasze komentarze o grze Davida z całym szacunkiem ale oddał bym go gdzieś na ogranie,piszecie że presja i najazd dziennikarzy to powoduje:to oblukajcie jego mecze w Primera Division!!Jakby to samo tylko barwy inne!!Konkretne parady i głupie błedy to jego styl,moim zdaniem Lindegard tak jak i Amos jest pewniejszy popatrzcie na ich występy z Tour w USA!!Podsumowując to kolejny mecz na który ambicji i pary starczyło tylko na 1-45 minut,,bo jeżeli Bolton zjadamy na deser,a on ogrywa gładko The REDS a my się nim dławimy to coś tu nie halo,,,
» 28 stycznia 2012, 19:44 #177
maniacomLFC: FA Cup to jakiś dzbanek? Piłkarze z pokolenia Giggsa, Scholes'a czy Gary'ego Neville'a Puchar Anglii traktują za ważniejsze rozgrywki niż Premier League. Są to najstarsze rozgrywki piłkarskie na Świecie.

A Ty to określasz dzbankiem. Pozdrawiam, tym bardziej, że w tym sezonie nie zanosi się na jakikolwiek puchar z Waszej strony.
» 29 stycznia 2012, 01:30 #176
noxu955: Myślę że De Gea dzisiaj zagrał naprawde dobrze. . Pierwsza bramka to nieporozumienie obrońców albo się myle . chyba że ustalili sobie że De Gea kryje kogoś. no dobra sorka panowie ale to nie był bła de Gei tylko błąad obrony. nie ustawili krycia. i tyle. przepychali się i dali wyskoczyć najwyższemu chyba. Wszystcy jeżdzicie na De Gea bo tak najlepiej nie ?. siedzieć przed kompem i oceniać bo większość z was to znawcy piłki nożnej. A jak ktoś z wami się nie będzie zgadzał to od razu pojeżdzącie że jest za mały i wgl. akurat wiek nie ma tu nic do znaczenia . niektórzy młodzi mają więcej pojęcia niż starsi. wszyscy pojeżdzają de Gei ale na Chicharito już nie ?! jestem fanem United dlatego kibicuje każdemu kto jest jego częsćią ale spraidliwośc musi być. to że Hernandez grał w tamtym sezonie dobrze to go nie usprawiedliwja. jest totalnie bez formy. ale najlepiej wyżyć się na bramkarzu bo tak jest najlepiej. nie ?
» 28 stycznia 2012, 18:35 #175
hitman90: Jako kibice MU wyrażamy swoje opinie na temat zawodników. Twoja obrona De Gei wygląda dokładnie tak, jak obrona samego Davida przy pierwszym golu - coś tam próbował, a wszystko jak zwykle ostatnio. Jak możesz napisać, że 1 brama to wina obrońców? Bramkarz ma obowiązek wyłapywać takie piłki. Wyszedł na przedpole i stanął jak wryty. A co powiesz o 'podaniu' do Downinga? To też nieporozumienie?? Strzał Caroll w poprzeczkę i dobitka Kuyta (cud, że nie padła bramka)? Jeszcze raz to napisze, wierzę, że Davida De Gea stać na wiele, wiele więcej ale ten mecz i właściwie ten sezon (jak do tej pory) to jedno wielkie nieporozumienie w jego wykonaniu.
» 28 stycznia 2012, 18:43 #174
NaniZwd: po co wylazil do tej pilki jak juz wychodzil to mogl do niej wyjsc a nie wyjsc do polowy i nie wiedziec co zrobic
» 28 stycznia 2012, 19:35 #173
tomManUnited: Chyba to był ostatni mecz De Gei w tym sezonie w bramce Manchesteru on swoim zachowaniem pokazał i udowodnił Fergusonowi że nie zasługuję na koszulke z 1 w bramce. Obrona tez dziś nie zagrała na 1oo% jedynie można wyróżnić Valencie i Carricka
» 28 stycznia 2012, 18:34 #172
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 18:33

Wy się wszyscy puknijcie w głowy. "Kibice", też coś cholera jasna!! Za kogo Wy się uważacie? Idioci, nie kibice... "Koniec Fergusona, won z De Geą", ludzie błagam.
» 28 stycznia 2012, 18:32 #171
unitedmylove: Przyczyn porażki jest wiele np. brak Rooney'a w składzie, za późno dokonywane zmiany itp. ale teraz najważniejsza jest liga trzeba zapomnieć o porażce i w następnym meczu zagrać na 200% Glory Glory Man United!
» 28 stycznia 2012, 18:18 #170
seba220799: bez Rooneya nie ma to sensu!
» 28 stycznia 2012, 18:11 #169
MenToS0295: Co z tego, że nie grał Rooney.? On też musi odpoczywać ale wydaje mi się, że teraz ma jakiś drobny uraz. Ale przecież mamy innych dobrych graczy...
» 28 stycznia 2012, 18:14 #168
BaRtAs21: No i po raz kolejny, te wypociny co niektórych sezonowców zmuszają mnie do napisania dłuższego wywodu... No ale cóż.

Zacznę od tego, że czytając o tym jak bardzo 'potrzebny' jest nam Sneijder od razu cofa mi się wigilijna kolacja. Ludzie! Czy wy w ogóle interesujecie się czymkolwiek poza ligą angielską i United? Holender to dobry zawodnik ale nie na tyle by pociągnąć taki zespół jak United. Poza tym, on zginąłby w Anglii... Jeden, drugi, trzeci wślizg i chłopak ma albo złamaną nogę albo wybity bark. Nie mówiąc już o kontuzjach mięśniowych, których doświadcza zdecydowanie zbyt często. To nie jest zawodnik dla United! My potrzebujemy kogoś na wzór Davida Silvy, o którego przydatności i możliwym transferze do United pisałem jeszcze zanim szejkowie z City w ogóle dowiedzieli się o jego istnieniu. Dlatego pomimo młodego wieku, pasuje mi na to miejsce Eden Hazard lub Luka Modric.

Co do bramkarzy... Od początku trzymałem stronę Davida de Gei i dalej zostaję przy swoim. Ten chłopak ma papiery na najlepszego bramkarza na Starym Kontynencie jednak niezbędne jest zebranie przez niego doświadczenia. I nie mówcie mi o jakichś wypożyczeniach czy rezerwach bo tak nie zrobi się z niego klasowego goalkeeper'a. On musi grać, a prasa musi z niego 'zejść'. Za duża presja ciąży na tym chłopaku. Nie dosyć, że został wykreowany na natychmiastowego następcę Edwina to jeszcze wydano na niego 20mln (co moim zdaniem nigdy nie powinno przedostać się do prasy). Dajcie mu się spokojnie rozwijać, a zobaczycie, że będzie to opłacalne. Myślę również, że aktualna taktyka rotacji bramkarzami w składzie jest jak najbardziej pozytywnym zjawiskiem. Za równo Hiszpan jak i Duńczyk muszą mieć świadomość, że skład trzeba wywalczyć sobie postawą na treningach oraz udanymi występami w meczach przy równoczesnym posadzeniu na ławkę po słabszym meczu. Rywalizacja musi być ale jednocześnie musi być ona zdrowa.

Ktoś pisał o transferze Boruca. I wiecie co? To wcale nie jest taki głupi pomysł. Chociaż ja bardziej zastanowiłbym się nad np. półrocznym wypożyczeniem bądź jeśli wykupieniem to krótkim 1-2 letnim kontraktem, przy jednoczesnym wypożyczeniu Lindegarda do innego zespołu PL. Wydać te 5mln to nie jest coś nieosiągalnego, a doświadczenie gry na wyspach jakie posiada Artur na pewno przydałoby się Davidowi. Poza tym Boruc to uznana marka na rynku i na pewno solidny, pewny, ograny i doświadczony bramkarz. Jednak myślę, że takie wyjście pozostaje tylko w sferze moich marzeń ;) Jak również powołanie Artura do reprezentacji na Euro2012...

A Kuszczak? Dajcie wy w końcu święty spokój z tym Tomkiem. Ja już nie raz widziałem go w akcjach gorszych niż te, które 'funduje' nam David. Poza tym gra nogami Kuszczaka stoi na bardzo ale to bardzo przeciętnym poziomie. W powietrzu do najpewniejszych też nie należy. Więc przestańcie pie*rzyć i zacznijcie wspierać Hiszpana!

Dziękuję wytrwałym za uwagę i pozdrawiam! :)

Glory, glory Man United!
» 28 stycznia 2012, 18:03 #167
buhert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 18:08

Bardzo mądry komentarz - widać prawdziwego Fana a nie sezonowca United.

Problem tylko takie że te "dzieci sezonowe" co narzekają i sprzedają każdego po każdym złym meczu

nie potrafią czytać i Twoje wypociny pewnie ominą bo "za długie" acz bardzo sensowne i trafne.

Też 3mam kciuki za De Gee :)

Pozdro dla Ciebie :)
» 28 stycznia 2012, 18:07 #166
wrobel1992: Zgadzam się z Tobą prawie w 100% Cd. Boruca ja bardziej niż w United chciałbym zobaczyć go w stroju Celticu robiącego krzyż przed fanami Rangers'ów :D
» 28 stycznia 2012, 18:21 #165
matemufc: rzadko tutaj ktoś pisze mądrze,tobie się to udało , brawo zgadzam się ,podpisuje sie
» 28 stycznia 2012, 18:30 #164
Kris91: Również sądzę że Sneijder to nie to. A nie uważacie że przydałby się rasowy napastnik z krwi i kości?? Zobaczcie jak Rooney ograł się przy Ruudzie. Dlatego uważam że przy cofniętym Rooneyu potrzeba kogoś z przodu dla Welbecka bądź Chicharito.
Co do De Gei to chyba mnie przekonałeś że powinien się ogrywać. No ale ta pierwsza bramka dzisiaj to przecież szkolny błąd i takich powinien się wystrzegać w szczególności.
A z Kuszczakiem zostanę przy swoim... pokazałby jeszcze w niejednym meczu że można na niego stawiać
» 28 stycznia 2012, 19:03 #163
Robal: Kompletne dno, niestety. Gdyby nie kontuzje byśmy wygrali. Dlaczego w MU jeśli nie ma Rooney'a wszystko leży i kwiczy?
» 28 stycznia 2012, 18:00 #162
Bartolek05: Ten kuzyn rasiaka, co napisałeś zarobił przez rok więcej pieniędzy niż Ty przez całe życie. Jedyne co w życiu będziesz robić to BĘDZIESZ GRAĆ W GRE!
» 28 stycznia 2012, 18:04 #161
Bartolek05: Bluszczo ja byłem bardzo zadowolony gdy strzelił bramkę, chociaż wiedziałem, że i tak będą mu błędy wytykane.
» 28 stycznia 2012, 17:55 #160
MenToS0295: Ja tam lubie Parka m.in. dlatego, że ciągle biega wlaczy o piłke widać, że się stara. Niestety nie zawsze jest efektywny.
» 28 stycznia 2012, 18:13 #159
grobla95: Też lubie Parka i wkurza mnie jak wszyscy na niego najeżdżają, nawet jak zagra dobry mecz...
» 28 stycznia 2012, 18:29 #158
queky: przypominam ze w lidze jest jeszcze 19 druzyn a manchester nie zawsze bedzie wygrywalwszystko co popadnie.
» 28 stycznia 2012, 17:52 #157
afilant: We'll keep the Red flag flying high, 'Cos Man United will never die
» 28 stycznia 2012, 17:54 #156
Bartolek05: No niestety. Tak to jest jak się kupuje zawodnika z ligi hiszpańskiej. Tam to lekko kogoś dotkniesz to już czerwona kartka, miliardy euro kary i zawieszenia na całe sezony... Tak samo jest z De Geą, ten człowiek nawet nie wie jak powinno się grać w lidze angielskiej (komentator o tym mówił). Osobiście uważałem jeszcze wcześniej, że David ma szansę zostać bramkarzem Manchesteru United na stałe przed długi czas, ale na pewno nim nie zostanie przez najbliższe lata. Powinien nabrać masy bo teraz to nawet Rafel by go przepchnął, a Rafael jest od niego niższy o prawie 20 cm. Ja czekam aż ten sezon dogra Lindegaard a w nowym De Gea zostanie zmieniony na jakiegoś porządnego bramkarza, bo on nie nadaje się do Angielskiej piłki.
» 28 stycznia 2012, 17:54 #155
cesarz: ten skład jest dla mnie wypalony (nie mówie o pojedyńczych piłkarzach, ale o kolektywie). Brakuje świeżej krwi, swieżych rozwiazań, kreatywności, polotu, zabawy, radości z gry. Piłkarze wygladali tak jakby byli sami sobą znudzeni i nie tylko dzis, ale cały sezon taki jest, no z małymi wyjątkami. Gdzie transfery?
» 28 stycznia 2012, 17:46 #154
ferdek: no i może dobrze fergie wreszcie kupi dobrego rozgrywającego albo odejdzie z całym szacunkiem dla niego.
» 28 stycznia 2012, 17:28 #153
Buszu: Weź koleś się nie kompromituj tutaj.
Kontuzje robią wszystko w tym sezonie. Zagraliśmy taktyką 4-5-1, która kompletnie nie pasuje dla nas. Bez kluczowych zawodników nigdy takiego meczu nie wygramy.
» 28 stycznia 2012, 17:42 #152
wazza89: bluszczo tamto 4-5-1 przypominało bardziej 4 3 3 przy mega szybkiej wymianie w środku zejście na skrzydło , ścinka w pole karne - rozciąganie obrony itp. tegoroczne 4-5-1 jest ultra nudny w środku i fakt było prawie 70% posiadania ale chyba tylko ze 4 strzały z tego w tym 2 groźne. "jakbyś nie był sezonowcem to byś to wiedział" i nie chce się wymądrzać ale obrażanie kogokolwiek w ten sposób to idiotyzm. skąd wiesz kto w jakim stopniu jest oddany drużynie? buszu napisał jeden z najtrafniejszych komentów a Ty go od sezonowca wyzywasz hehe. pozdro
» 28 stycznia 2012, 20:04 #151
inekk10: Ale prawda jest taka że kiedyś derby to były derby !
Kiedyś to takie meczy zawsze kończyły się tym że ktoś komuś wypierdolił a tutaj nic ;/
» 28 stycznia 2012, 17:12 #150
maniacomLFC: My byśmy Wam chętnie zasunęli nie jeden raz, ale jak Wy za głupie "negrito" biegniecie z płaczem do FA to żal się z Wami zadawać w ogóle...
» 29 stycznia 2012, 01:46 #149
erni93: No chyba cie ... FA nas nie nawidzi. Głupie negrito? Rasizm trzeba tępić i tyle.
» 29 stycznia 2012, 12:14 #148
Alaan: Zaawansowana ekspertyza niektórych użytkowników powala na kolana. Moją propozycją byłoby powołanie przez administrację DP grupy osób, której zadaniem byłoby filtrowanie wpisów, takich głupot jak tutaj trudno spotkać gdzie indziej - taka ironia na wstępie.

Szkoda, kolejna eliminacja z kolejnych rozgrywek. Boli mnie bardzo jedna rzecz, mianowicie to nie Liverpool był lepszy - to my byliśmy słabsi. Rozczarowanie sięga już szczytów, gdzie ten Manchester, grający z pazurem, walczący diabelsko do końca, z pasją i zaangażowaniem nie patrząc na konsekwencje? Gdzie ta wiara, pasja z kibicowania jednemu z najlepszych klubów w historii piłki nożnej? Kiedyś każdy potrafił się wypowiedzieć, United łączyło, a teraz? Gdzie ten klimat piłki nożnej?

Mam wrażenie, że większość ekspertów wypowiadających się przede mną ma pojęcie o piłce równe poziomowi morza. Nie rozumiecie, że to nie jest jakakolwiek gra, manager? Piłkarz miewa słabsze i gorsze dni, sprawy zdrowotne, wahania nastroju. Nie jest marionetką którą można wymieniać, sprzedawać, sadzać na ławce... To jest prawdziwe życie, i sprawy z życia wzięte osób które muszą utrzymać swoje rodziny, dać chleb swojej żonie i ubrać swoje dzieci. Dam głowę sobie uciąć - większość z Was nie zarabia, nie utrzymuje się sama, siedzi pod skrzydełkiem rodziców i bezkarnie smaruje najgorszym pisząc komentarze, jakże bezsensowne - za każdym razem. Wiem, że są również osoby konkretne - chwała Wam za to, lecz ja mam dość tego dzieciństwa które zaczyna opanowywać sieć.

Wracamy do meczu. Zawsze byłem zwolennikiem hiszpańskiego bramkarza, teraz moje uczucia troszkę się zmieszały. Szanuję go za to, że miał wogóle szansę na występ między słupkami ManUtd, że zaistniał w świecie piłki, ale prawda jest niestety taka, że nasilenie błędów Davida pozbawia nas kolejnej szansy na trofeum. Pierwsza bramka, piłka przeczesała włosy De Gei, przy drugiej ustawił się wręcz bokiem, wystarczyło lekko się otworzyć na strzał. Zadamy pytanie - co z obroną? Evra zachował się fatalnie, ale to już inny wątek. Bramkarz powinien odbijać takie piłki. Kolejna sprawa - czemu zarówno De Gea jak i Lindegaard bronią ręką odpowiadającą rzuceniu się? Myślałem, że dawno United wprowadziło niemiecką szkołę bronienia, zdecydowanie większy zasięg jest.

Kiedy ostatnio Manchester tak szybko odpadł ze wszystkich pucharów? Ja nie przypominam sobie. Została nam liga oraz LE. Z taką grą niestety na szczycie widzę City, chociaż wierzę dalej w 20 miestrzostwo. W Lidze Europejskiej mam złe przeczucie, że nie poradzimy sobie z Ajaxem - mam nadzieję, że się mylę... Ciekawe jak będzie z transmisją, TV4 może wybierać mecze City, jako że niedawno to Lech grywał z Obywatelam. O ile wogóle będą transmisje meczów innych niż polskich drużyn, mmhmmm...

Znajomy przed meczem zapytany przeze mnie "Kto wygra" odpowiedział, że jeżeli stanie David między słupkami to United nie ma szans na zwycięstwo, niestety trafił. Co boli? Niemoc naszej obrony, złe wybicia Evansa, stres Evry... Słabość w ofensywnie, według mnie kompletnie niewidoczny Carrick, słaby technicznie Park - kumulacja wszystkiego owocowała porażką, która cholernie boli.

Chcecie zmieniać Fergusona? Krzyżyk na drogę, wypierdzielać jak najdalej od United. Każdy jest człowiekiem, każdy popełnia błędy, ale wkład sir Alexa w klub jest tak wielki, że on mógłby przegrać 10 spotkań z rzedu, 15, 30, i tak nikt go nie zwolni, a kibice dalej będą mieli szacunek. Kibice, szacunek - większość z Was nie pojmuje tych 2 słów.

Pozdrawiam Starą Gwardię kibiców United, raz na wozie - raz pod wozem, każdy miewa chwile słabości. Gratuluję tym, którzy wytrwali w czytaniu tego długiego komentarza, miejscami pewnie pisałem od rzeczy, nieskładnie - targają mną emocje.

Na koniec ciekawostka, mianowicie - kto wiedział, że FA Cup jest najstarszą piłkarską rozgrywką w historii?
» 28 stycznia 2012, 17:12 #147
RamirezMUFC: Anal - mam bardzo podobne odczucia, a tych wszystkich "kibiców" to bym wszystkich zbanował, jakbym mógł. BRAWO za komentarz, oby więcej takich kibiców jak Ty.
» 28 stycznia 2012, 17:27 #146
afilant: Bravo Anal. Tak powinno być. Klimat jest, United dalej łączy ale tylko prawidzwych kibicow. Bo prawdziwy kibic nie narzeka, to tak samo jak miec dziewczyne ktora sie naprawde kocha, czasem sa klotnie i niesnaski ale to trzeba przetrwac bo to milosc, wierzy sie dalej i wszystko jest dobrze. Ja tak samo kocham United i bede im kibiocowal chodz ostatnio w Naszym zwiazku nie jest jak byc powinno.
Kwestia bramkarza. De Gea i Linderdrąg (przepraszam że tak piszę ale nie trawię gościa, nie załuguje na bluzę Manchesteru) to nie bramkarze na tą chwilę. De Gea jest wystraszony PL i nie radzi sobie, choc mam nadzieje ze sie ogarnie. Mozecie sie ze mnie smiac ale mysle ze lekem na wszystko bylby Tomek Kuszczak, dzisiaj w pubie uslyszalem rozmowe dwoch anglikow po meczu i jeden pytal co sie dzieje z polskim bramkarzem, czy Alex nie widzi tego ze bramkarze z Polski to jedni z najlepiej wyszkolonych i do tego są to ludzie z charakterem. Wymienil Szczęsnego, Boruca, Fabianskiego i o dziwo Załuskę. Podzielam jego zdanie, ale ciezko mi wierzyc ze Ferguson zaufa Tomkowi, choc moze bedzie niespodzianka i TOmek wroci.

Na koniec:

We'll keep the Red flag flying high, 'Cos Man United will never die.
» 28 stycznia 2012, 17:42 #145
przemekol12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 18:35

Świetny komentarz.
Wypowiem się jeszcze na temat De Gei. Chłopak popełnił dzisiaj kilka błędów, ale nie ma co go skazywać na pożarcie. Trzeba mu poprostu dać pograć, tak jak to Real zrobił z Casillasem. Chłopak się rozkręci. Niech latem odbędzie pełny czas przygotowań z United i będzie dobrze. Przy dzisiejszych golach dla Live David zawalił, szczególnie przy pierwszym, ale obrońcy również "zrobili" swoje. Agger kompletnie nie kryty, nikt obok niego nie wyskoczył, druga bramka to Evra razem z Evansem , później Kuyt strzelał na ślepo, poprostu zamknął oczy - było do obrony. Tyle ode mnie.
ps. wymiana starej gwardii mocno się odbija na naszej grze, ale spokojnie, następny sezon będzie lepszy, mam taką nadzieję. Giggsy dzisiaj fatalnie + Park też słabo - to już piłkarze na ławkę, lub na 60 min gry.
» 28 stycznia 2012, 18:34 #144
spOntan: Odnośnie występu DeGei. Na tym chłopaku ciąży za duża presja, i nie potrafi sobie z tym poradzić. Jestem przekonany że umiejętności on ma duże, bo nagle po przeprowadzce z Madrytu do Manchesteru nie zapomniał jak się gra w piłkę. Śledzony każdy ruch, zewsząd krytykowany,w kółko wytykane mu, że dali za niego tyle kasy a on nie potrafi sprostać oczekiwaniom, nowe miejsce, nowy kraj, nowy język, z dala od domu to wszystko kumuluje się i daje taki o to efekt. Tak jak Anal napisał, piłkarze to zwykli ludzie, którzy wybrali sobie zawód piłkarza, to nie są roboty, które da się zaprogramować żeby grały tak i tak, i tyle i tyle czasu. Tym bardziej że David ma dopiero 21 lat. Kiedy kamera w meczu przybliżyła twarz Hiszpana było widać dezorientację, jak był myślami gdzie indziej, bo zamiast skupić się na meczu to on myśli, żeby błędu nie popełnić, żeby czasami o nim nie pisano etc. Jego zadaniem jest robić swoje na boisku, a błędy przydarzają się nawet najlepszym. Ewidentnie było widać to w sytuacji kiedy została zagrana do niego piłka, a on sam nie wiedział co z nią zrobić, czy wykopać czy podać do obrońcy, w efekcie podał przeciwnikowi. Duńczyk natomiast jako, że przyszedł za niewielką kasę, to wszystkie grzeszki są mu wybaczane i niezauważane. Piszecie o błędzie De Gei kiedy to Kuyt wyszedł na niego sam na sam? a co zrobił Anders w meczu z Arsenalem przy golu? Jak w meczu z City podał piłkę pod nogi Aguero i ten strzelił do pustej bramki? Ile razy na klęczkach szukał piłki w polu karnym? można by tych przykładów mnożyć, ale każdy widzi to co chce widzieć. Żeby mnie źle nie zrozumiano, nie jestem jakimś wielkim fanbojem Davida, po prostu staram się go zrozumieć i obiektywnie na niego spojrzeć, a wszystkim którzy patrzą na niego tylko przez pryzmat wydanej kasy po prostu współczuje.
Komentarzami 'znafców' radzę się nie przejmować, bo oni byli, są i będą, po prostu omijaj łukiem ich wypowiedzi :) pozdro
» 28 stycznia 2012, 18:59 #143
Green: I wyszła bokiem rotacja bramkarzami.... chociaż nie zapisywałbym De Gei żadnej z tych bramek na konto.
» 28 stycznia 2012, 17:03 #142
padre: przy pierwszej bramce PIŁKA ODBIŁA SIE DE GEA OD GŁOWY, człowieku, jak on nie jest w stanie odbronić strzałów, które odbijają się od czubka jego głowy - to jak jest w stanie?

niestety - de gea nie umie zachować się w polu karnym podczas górnych piłek - jeśli tego szybko nie nadrobi można go zwrócić hiszpanom
» 28 stycznia 2012, 17:14 #141
PatrykSNK: Bardzo słabe spotkanie, wczoraj pisałem że liczę na prawdziwy historyczny bój a tak wcale nie było ogladałem i jestem zawiedziony przedewszytskim gra Czerwonych Diabłów bo liverpool od czasu do czasu potrafił skonstruwac groźne akcje i według mnie niestety zasłuzenie the reds wygrali. Trzeba pomyslec co dalej nasteny mecz gramy ze Stoke a pozniej seria acrytrudnych spotkan w ktorych mozemy strafcic tytuł mistzrowski jesli dalej bedziemy tak grac nierówno, co z tego ze wygralismy z city n awyjezdzie w pucharez i w lidze z arsnelaem na emirates skoro dzis na anfield dalismy totalnie ciała! Nie wiem skoro Fergi nie chce transferów to jakie jest wyjscie z tej całej sytuacji?? Bo chyba nie oddamy mistzrostwa the citizens bez walki?? Tak czy siak GLORY MAN UNITED!
» 28 stycznia 2012, 17:01 #140
krzysiek8: Na wyp De Gea Lindegard niech broni Kuszczak ławka meczowa.
» 28 stycznia 2012, 17:00 #139
Steckov: De Gea to była jedna wielka pomyłka. I nie chodzi o to, że uskuteczniam nagonkę na Davida, po prostu jest na razie za słaby żeby bronić bramki United.
» 28 stycznia 2012, 16:58 #138
inekk10: wy jesteście jacyś dziwni, w zeszłym sezonie nagonka na Carersa i Berbe a w tym na Davida, ogarnijcie się !!
» 28 stycznia 2012, 16:47 #137
czarkie: taa? to zobaczice sobie jak graja ci hiszpanie a zobaczcie jak graja anglicy np rooney albo ci z Brytani ... silva wspanialy gracz ile ma asyst? jak jest kims na zlot apilke powinien miec 14+ juz
» 28 stycznia 2012, 16:45 #136
13iedul: nie wierze ze kuszczak przegrywa rywalizacje z de gea i lindegardem. tomek byl solidnym bramkarzem napewn lepszym niz fabianski dlaczego sir alex za zadne skarby na niego nie postawi??
» 28 stycznia 2012, 16:43 #135
smakus: Moim zdaniem MU zagrał dzisiaj na prawdę przyzwoicie, zawodnicy długo utrzymywali się przy piłce, dominowali w środku pola i przede wszystkim nie pozwalali rozwinąć skrzydeł liverpoolowi, który tylko sporadycznie przedostawał się w okolice pola karnego Manchesteru.

Od dawien dawna nie przekonuje mnie Evra, wielu mianuje go jednym z lepszych lewych obrońców w PL, ba - nawet w Europie. Dla mnie jest on zawodnikiem, który w ogóle nie posiada w sobie woli walki, biega jak zaprogramowana maszyna, która nie ma pojęcia o co i po co gra. W tak ważnym momencie meczu potrafi sobie odpuścić krycie, nie przejmując się w ogóle wbiegającym mu zza pleców Kuytem, który przy dużej swobodzie wbija gwóźdź do trumny United. Jak taki gracz może być kapitanem czerwonych Diabłów ? Nieporozumienie.
» 28 stycznia 2012, 16:38 #134
calusxxx: nie popisaliśmy się za bardzo
» 28 stycznia 2012, 16:32 #133
zielik203: Jeżeli za plecami obrońców między słupkami nie będzie pewnego, odważnego bramkarza, który będzie potrafił pokierować ich grą to oni będą popełniać błędy czując na sobie presję... Niestety De Gea po raz kolejny pokazał, że nie należy to tego typu bramkarzy, ten chłopak nie ma charakteru do bycia podporą w bramce. To był nieudany zakup. Miał być następcą wielkiego van der Sara? śmiechu warte
» 28 stycznia 2012, 16:32 #132
Desti: I tu się zgadzam. W bramce powinien stanąć Lindegaard. O wiele lepiej gra od De Gea'i. Myślałam, ze wejdzie jak zaczął się rozgrzewać a tu duuu -.-
» 28 stycznia 2012, 17:36 #131
rbzdel: Aż mnie taka refleksja naszła jak czytam te wszystkie komentarze. Mianowicie, był taki sezon w dziejach i Liverpoolu i Arsenalu że przestali oni całkowicie zdobywac trofea i seryjnie grać słabo, min dzięki trenerom jak w przypadku liverpoolu i słabemu zespołowi, niedoświadoczonemu jak w przypadku Arsenalu. Mam nadzieje ze ten sezon w manchesterze nie nadejdzie nigdy w którym zespół spocznie na laurach. Mam nadzieje ze sie myle ale rokowania na ten sezon nie napawają optymizmem. Płacz i zgrzytanie zębów. Żaden Rooney, Nani nic nie zrobiliby lepszego w tym meczu, tu potrzebna jest rewolucja taktyczna. Dość mam meczów na styk. I nie mówcie ze na poczatku sezonu wszystko grało, a teraz kontuzje. Każdy zespół moze dopaść taka sytuacja. Zobaczmy na barce, real, mimo wszystko, mimo kontuzji mają na kazdą pozycje zawodnika równorzędnego a przynajmniej wysokiej klasy gracza. Boli brak zaangażowania, brak chęci do gry? Przede wszystkim brak POMYSŁU. WSZYSTKO NA FUKSIE ! wiem że przeginam w niektórych słowach ale takie są moje odczucia po meczu dzisiejszym.
» 28 stycznia 2012, 16:31 #130
ManUtdFun: W pewnym sensie masz racej. Wspominasz jednak tutaj taką Barce czy Real. To jest zupełnie inna liga, inne warunki, inni rywale. Ile oni mają kontuzji? 2-3 ? Może cztery, ale i tak są to często zmiennicy. A u nas co? Ciągle min 8-10 kontuzji i to czołowi zawodnicy! Na początku sezonu brak kontuzji i lepsza gra. Było sporo meczów na farcie (w lidze 4 mecze pod rząd z wynikiem 1-0) ale nadal jesteśmy w grze. Na inne europejskie zespoły nie patrzmy. Skupmy się na Anglii. A tu co? City ma skład, ma taktyke i co? Tak jak i my są tylko w LE i walczą o lige. Do tego wygraliśmy z nimi. Też uważam że przydałby się nam zaowdnik z prawdziwego zdarzenia, ale poczekajmy aż wrócą do zdrowia Young, Tom, Rooney, Nani, Jones, Rio... Nie wszystko jeszcze stracone!! :)
» 29 stycznia 2012, 16:57 #129
erni93: Czyli już nic w tym sezonie nie wygramy .
» 28 stycznia 2012, 16:30 #128
ironia: a liga to co? O_O
» 28 stycznia 2012, 17:18 #127
xandir94: Sugerujesz, że gracze mając stratę trzech punktów do Manchester City postanowią sobie odpuścić? Z takim podejściem niczego by nie osiągnęli. W Premier League o tytuł walczy się do końca, więc ja wierzę w to że United wskoczy na fotel lidera i z niego nie zejdzie do czerwca.
» 28 stycznia 2012, 17:45 #126
erni93: Coż,do chelsea dwa sezony temu też mieliśmy stratę trzech punktów.Wszyscy mieli się zmobilizować,a wyszło jak wyszło.
» 28 stycznia 2012, 19:44 #125
dakaczmarczyk: No szkoda ale lige Mu wygra to nie byl taki wazny puchar ;D
» 28 stycznia 2012, 16:26 #124
Mastin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 16:34

FA Cup jest bardzo waznym pucharem, chyba z carling cup ci sie pomylilo
» 28 stycznia 2012, 16:34 #123
piwex16: dla kibica united każdy puchar jest ważny!!
» 28 stycznia 2012, 16:52 #122
igorex75797: quazzy mam do ciebie pytanie czy ze względu na to, że wiele osób ( w tym także ja) jest z rocznika 97 to te osoby są w jakiś sposób gorsze? czy my nie znamy się na piłce nożnej ? piszemy na takich forach dla zabawy bo nam się nudzi? jest wiele młodych osób, które rzeczywiście piszą takie bzdury, że proszą o pomstę do nieba, ale nie wszyscy tak piszą. I trochę tego nie rozumiem, gdy ktoś pisze tak jak ty: "Widać że jesteś z rocznika 97. Bez komentarza." To jest w pewnym sensie brak szacunku dla drugiej osoby.
» 28 stycznia 2012, 21:44 #121
piki: Coś mi tu nie gra liverpool robi trzy zmiany ofensywne Adam, Kuyt, Bellamy na co SAF nie reaguje wręcz przeciwnie osłabia drugą linię sciągając Scholesa wpuszczając Hernandeza oglondając mecz i brak reakcji tylko czekałem kiedy stracą bramke to nie pierwsza taka sytuacja w LM też tak było .To że de Gea jest słaby to wiedzą wszyscy ale dziś to też brak reakcji ze strony SAFa
» 28 stycznia 2012, 16:23 #120
hitman90: Brawo dla MU za najgorszy mecz tego sezonu. Żałosne było to widowisko. Po raz kolejny w starcu z LFC, to The Reds pokazali co to serce do gry i wola walki. Od kiedy to MU 15 minut przed końcem przestaje grać?? Kiedyś ta drużyna była groźna do ostatniego gwizdka.. a teraz? Wielkie walczaki po stracie drugiego gola po prostu chcieli uciec z piekła, które na Anfield zgotowali im kibice. Wierzyłem w De Gea'e (oczywiście wierzę dalej i kibicuję mu), ale to co dzisiaj robił zasępiły nawet największego optymistę. Nawet nie można znaleźć zawodnika, który byłby zagrożeniem dla LFC. Valencia na początku próbował, a później tylko gorzej. Siła ofensywa MU dzisiaj po prostu nie istniała. Mam nadzieję, że nie przeczytam żadnego komentarza pt:"Gdyby był Rooney i Nani ble ble ble..". MU to klasa światowa i nie ma usprawiedliwienia dla takiej gry. Gratulacje dla LFC, a szczególnie dla kibiców, którzy sprawiają, że na Anfield Road Liverpool może dokonywać wielkich rzeczy.
Pozdrawiam!
» 28 stycznia 2012, 16:20 #119
Mastin: MU powinien skupić sie tylko na Lidze Europy, bo w lidze z taką grą to i tak nie ma szans
» 28 stycznia 2012, 16:20 #118
queky: akurat w lidze graja najlepiej. o czym swiadczy 2 miejsce. to ze city jest na pierwszym miejscu o niczym nie siwadczy.
» 28 stycznia 2012, 16:28 #117
Mastin: oj dobra, troche prowokacyjnie to napisalem, bez napinki :)
» 28 stycznia 2012, 16:31 #116
KibolManUtd: Panowie, panowie. Po pierwsze De Gea zagrał przyzwoite zawody, przy bramce numer jeden był przytrzymywany, przy drugiej nie miał szans, poza tym kilka razy ratował nam skórę ! Szkoda mi go, ta akcja z rozgrzewką duńczyka, pewnie go to zestresowało - brawo Panie Ferguson !

Po drugie to przegraliśmy na własne życzenie, oddając całkowicie inicjatywę w drugiej połowie. Piszecie że Rafael zawalił cały mecz a Evra tylko bramkę - Rafael zagrał przyzwoicie i zaliczył asystę, to Evra był najsłabszym ogniwem obrony - nie poradził sobie z gwizdami kibiców. Bardzo dobrze zagrali weterani a także Park, w sumie to cała pomoc grała dobrze do przerwy. Nie rozumiem jak mogliśmy dać Liverpoolowi wygrać.

Aha wejście Chicharito, kompletnie nic nie dało - ten chłopak nie ma formy, niestety. Ciekawi mnie co by było, gdyby zamiast niego wszedł bramkostrzelny Berbatov...
» 28 stycznia 2012, 16:17 #115
hitman90: Najbardziej ratował tę skórę podając do Downinga i robiąc nie wiadomo co przy strzale Carolla i Kuyta w końcówce. Liczę na tego młodego Hiszpana, bo bronić na pewno potrafi, ale dzisiaj zagrał po prostu fatalnie.
» 28 stycznia 2012, 16:22 #114
Cooyava: Z opinią o Rafaelu się zgodzę, ale z tą o Evrze nie. Uważam, że nic nie robił sobie z kibiców i wytrzymał presję jak na kapitana przystało. Jedyną wpadką był ten koszmarny błąd, który zaważył o wyniku, ale w kontekscie całego meczu było ok. Szkoda jedynie, że nie mógł dzisiaj zbyt popisać się w ofensywie. Lewe skrzydło tragedia
» 28 stycznia 2012, 16:23 #113
KibolManUtd: Jak możesz twierdzić że obrońca, który w kluczowym momencie zawalił krycie, przez co walnie przyczynił się do porażki zagrał dobry mecz ? On tam od tego jest (od krycia i odbioru) To tak jak powiedzieć "operacja się udała pacjent zmarł"...

hitman, zgodzę się że De Gea bronić potrafi, resztę pominę milczeniem :)
» 28 stycznia 2012, 16:30 #112
Cooyava: Czy napisałem, że zagrał dobry mecz? Błąd, który popełnił składa się na jego słabą notę za tę spotkanie. Może źle się wyraziłem, ale powątpiewam tylko w stwierdzenie, że atmosfera na trybunach sprawiła, że skopał tę akcję, pomimo tego, że większość meczu nie grał najgorzej
» 28 stycznia 2012, 19:49 #111
soldier: Kluczowy moment spotkania: wejście Chicharito. Graliśmy cały mecz pięcioma pomocnikami na utrzymanie się przy piłce a nagle, przy korzystnym wyniku 1:1 (rewanż na OT), ferguson wpuszcza drugiego napastnika, który kopletnie nie rozumie się", z tym który już na nim był. Rozumiem jakby to Rooney wszedł (wszyscy wiemy jak wygląda jego gra z Wellbeckiem), ale Hernandez? Przecież to było do przewidzenia, że dalej będziemy grać piach w ofensywie a tylko osłabimy sobie środek pola, który przedtem dość dobrze funkcjonował. Nie rozumiem decyzji Saf-a, tak samo jak tego, że nie korzysta z 3 zmian w meczu.
» 28 stycznia 2012, 16:17 #110
Cooyava: Szkoda tego meczu, bo LFC gra kiłę i od paru lat jest średniakiem ze środka tabeli, ale my ciągle mamy jakiś kompleks liverpool'u i anfield road. Nie pokazaliśmy jaj w drugiej połowie. Tak jakbyśmy chcieli dowieść ten remis i niestety przeciwnik pokazał większy charakter, co chyba boli najbardziej.
Widać ile dla naszej druzyny znaczą Rooney i Nani. Mimo, że im też zdarzają się słabsze momenty, to jednak ciągną tę grę do przodu. Poza tym słabo mi się robi za każdym razem, gdy wychodzimy jednym napastnikiem. Nie potrafię teraz na szybko skojarzyć spotkania, w którym wyszłoby to na dobre. Był Berbatov. Czemu zawodnik, który potrafi utrzymać piłkę dłużej w polu karnym i czasem sprytnie rozegrać z partnerem grzał ławę, a kibice musieli obserwować jak welbeck męczy się, bo nie dostaje praktycznie żadnych piłek
» 28 stycznia 2012, 16:16 #109
damianz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 16:18

Niestety porazka z najwiekszym rywalem boli lecz teraz mozemy skupic sie wylacznie na lidze no no i lidze europy :D wroca kontuzjowani gracze i jakos to bedzie .
A co do Hiszpana w bramce to szkoda cokolwiek pisac , wydaje mi sie ze po prostu nie zwytrzymuje presji bo umiejetnosci ma zdecydowanie wieksze niz to co prezentuje obecnie.
Najlepiej bylo by sprowadzic jakiegos doswiadczonego bramkarza za nie duze pieniadze aby De Gea mial czas na przyzwyczajenie sie o gre o najwyzsze cele a takim bramkarzem ktory zagwarantuje solidnosc i pewnosc w tyle jest Artur Boruc !! :D
» 28 stycznia 2012, 16:15 #108
djlalex: Z Borucem to żart prawda?
» 28 stycznia 2012, 17:41 #107
nearle: Jose Enrique, nie Luis
» 28 stycznia 2012, 16:12 #106
NNAANNII17: zastanow sie co piszesz sezonowcu
» 28 stycznia 2012, 16:37 #105
piwex16: tak jak De Gea przeyszedł i wyszły mu pierwsze mecze to każdy mówił że jak zniego talent on będzie nr1 a teraz jak zagrał dwa lub 3 mecze zle to odrazu go skreślacie dla mnie jest to chore SAF-a wie co robi on zna lepiej naszą ukochaną drużynę my ich widzimy tylko jak grają raz czy dwa razy w tygodniu a on ma doczynienia z nimi na codzień ...
» 28 stycznia 2012, 16:56 #104
redtube24: Szkoda ze w lato Manuel Neuer nie chcial zagranice wyjezdzac tylko do Bayernu przeszedl. Chociaz dalej trzeba wiezyc w Davida bo dla mnie Anders wcale nie jest lepszym bramkazem tylko ma wiecej doswiadczenia
» 28 stycznia 2012, 16:10 #103
SEBEKMU11: zgadzam się ! Manuel Neuer to chyba jedyny godny następca VDS , szkoda ze do nas nie przeszedł ,ale myślę ze jak by mu dać troszkę większą pensję niż w Bayernie to by do nas przeszedł , ale SAF jak zwykle musi kombinować kupować jakiś De Gee albo Bebe !
» 28 stycznia 2012, 16:14 #102
KibolManUtd: Jeju ! Neuer to zastępca, ale nie VDS-a a Khana i to zarówno w bramce Bayernu jak i Niemiec. Nie ma sensu do tego wracać. Pewnie gdyby zawalił jakąś bramkę, pisalibyście że SAF powinien kupić De Geę - ciągle wam coś nie pasuje... A to dopominacie się o Ozila, który sam zadecydował że przechodzi do Realu, a to chcecie Sneijdera, który wcale nie jest warty kasy, której żąda za niego Inter... Życie to nie bajka ani Fifa, mamy dobry skład, potrzeba go tylko dobrze poukładać i nie mieszać w nim za dużo... Neuer to genialny bramkarz, ale De Gea przy odpowiednim treningu i zaufaniu, też może taki być !
» 28 stycznia 2012, 16:25 #101
redtube24: i oby tak bylo :d

GLORY GLORY MAN UNITED !! :d
» 28 stycznia 2012, 16:28 #100
masterbm2: kibol to nie jest trzecia czy czwarta liga żeby miał sezon czy dwa na ogranie, w tak prestiżowym klubie ma się ograniczony limit zaufania albo jesteś zawodnikiem godnym pierwszej jedynastki albo jesteś przereklamowany i tak właśnie wyszło z hiszpanem
» 29 stycznia 2012, 12:47 #99
GGMU1878: Jak to sie mowi "Dumni po zwyciestwie wierni po porazce" GLORY GLORY UNITED !! MAN UNITED!!
» 28 stycznia 2012, 16:08 #98
Mareczek: Na świecie jest wielu dobrych bramkarzy, czy naprawdę MU nie stać na kupno jednego z nich?
» 28 stycznia 2012, 16:07 #97
NNAANNII17: Jeżeli uważasz że De Gea jest słaby to już ni pisz więcej
» 28 stycznia 2012, 16:39 #96
GGMU1878: Mowcie co chcecie ale najlepiej gral Rafael a najgorzej De Gea ! No i ten nieszczesny blad Evry;/ Mamy jeszcze lige i Lige Europejska ! i przedewszystkim GLORY GLORY UNITED!!
» 28 stycznia 2012, 16:07 #95
Malina05: Wybaczcie ale nie moge juz powoli wytrzymac.. Obraz naszej gry wyglada fatalnie. FATALNIE!! i nie zrozumiem nikogo kto bedzie chcial tu nas bronic.. klub taki jak Man United nie moze sobie pozwolic na taka gre. Wkurza mnie tylko to, ze SAF juz chyba na sile nie chce zobaczyc jak bardzo potrzebujemy rozgrywajacego. Nie potrafimy grac przez srodek pola, Carrick oprocz kilku dobrych meczow nie nadaje sie na rozgrywajacego. Potrzebujemy kogos o naprawde wysokich umiejetnosciach by dyrygowac srodkiem pola. Po raz kolejny domagam sie transferow bo bez tego daleko nie zajedziemy
» 28 stycznia 2012, 16:06 #94
redtube24: Ja licze na Cleverley'a. Chociaz szkoda ze Sniejdera nie bedzie
» 28 stycznia 2012, 16:08 #93
Malina05: z tym sie zgodze tylko po pierwsze kontuzje uniemozliwiaja mu pokazanie pelni umiejetnosci, a po drugie obok Cleverley'a przydalby sie doswiadczony bardzo dobry rozgrywajacy przy,ktorym Cleverley bedzie mogl sie uczyc
» 28 stycznia 2012, 20:58 #92
CrisCarterRoni: Niby mamy bardzo szeroką kadrę z wyrównanym składem a wystarczy aby Vidić i Rooney wypadli i się sypiemy ...
De Gea to inna bajka. Chłopak powinien uczyć się od kogoś bo może ma talent ale nie ma doświadczenia na angielskich boiskach ;/
Myślę że ... Kuszczak powinien dostać szansę xD
» 28 stycznia 2012, 16:06 #91
Arrow: zgadzam się z tobą trzeba dać szanse Tomkowi bo być może lepiej pobroni od De Gei i Linegarda, a De Gee na wypożyczenie dać
» 28 stycznia 2012, 16:10 #90
redtube24: Teraz to De Gea to wogule bedzie pewnie potrzebowal wizyty u psychologa jak gazety napisza jaki on zagral znowu zajebisty mecz.
» 28 stycznia 2012, 16:05 #89
Metal: SAF płaci za swój upór z wystawianiem 5 pomocników. Widać było, że zespół nie umie skonstruować żadnej sensownej akcji. Co prawda Livepool prezentował się bardzo dobrze w obronie, ale sądze że gdyby zamiast Parka, który oprócz bramki pokazał nam jak nieudolnie tracić piłkę zagrał Rooney, który napewno dałby nam duża siłę ognia. No i Giggs, który był bezbarwny w tym meczu. Szkoda bo The Reds byli najzwyczajniej słabi i można o było wykorzystać.
» 28 stycznia 2012, 16:05 #88
tara1982: Kolejny mecz, kolejny przegrany, kolejna bezbarwna gra, no ale wszystko gra tylko według Fergusona. Nie ma co się oszukiwać, ten sezon mamy stracony bez żadnego trofeum, ale zasłużenie- gra jest beznadziejna, no ale nie ma się co dziwić, kto ma walczyć Giggs, Scholes, czy bezbarwny Park?
Nie ma wzmocnień, nie ma trofeów- bo momentami jesteśmy słabsi nawet od spadkowiczów.Wszystko zamydla pozycja i przewaga w Premiership, ale to dobitnie pokazuje jak słaba jest obecnie liga angielska.
Panie Ferguson zacznij pan myśleć, bez wzmocnień nic z tego nie będzie i nie ma się co zamydlać oczu!!
» 28 stycznia 2012, 16:03 #87
Ta3k: Pieprzysz mości hrabio. Na początku sezonu wszyscy się zachwycali zarówno drużyną jak i wynikami. Przyszły kontuzje i to w ogromnej ilości. Ciągle słyszę te teksty transfery i transfery. No to nakupmy zawodników (zobaczmy, czy się wbiją w drużynę) kontuzjowani powrócą i miejmy konkurencję po 5 zawodników na pozycję. Niech rywalizują i niech się zmieniają co mecz nie łapiąc rytmu meczowego, a co. Ligę wygramy, a w maju wspomnisz moje słowa, albo ja wspomnę Twoje. Jakkolwiek zauważ, że City gra w tylu samu rozgrywkach, co my teraz. Myślę, że mistrzostwo jest ważniejsze od czegokolwiek teraz, a jeszcze ważniejsze jest to by oni go nie wygrali.
» 28 stycznia 2012, 16:12 #86
pawlosik8: Na De Geę kasy nie było szkoda. Dokładamy 10 i mamy Hamsika, Modricia i problem z ŚP rozwiązany, ale po co? Zaraz do United przejdzie Dusan Kuciak za 15 mln
» 28 stycznia 2012, 16:03 #85
7iverson7: Ja dalej uważam,że De Gea jest lepszy od Lindegarda.
Dzieci spinające się na Devida już nie pamiętają,że czyste konta Andres miał z takimi ogórkami jak Bolton czy Wigan którzy oddali może po dwa celne "strzały" i co Duńczyk robił np. w meczu z city.
» 28 stycznia 2012, 16:02 #84
MenToS0295: Ja chiałbym żeby De Gee wypożyczono bo by się ograł w Premieship. Jest świetnym bramkarzem ale jeszcze musi nabrać doświadczenia a narazie bym wolał bardziej doświadczonego Duńczyka na bramce.
» 28 stycznia 2012, 18:11 #83
MenToS0295: De Gea na wypożyczenie, Lindegard na ławe a Kuszczak do pierwszego składu.

Tak rozumiem, że może Kuszczak nie gra bo źle spisuje się na treningach no ale w takim wypadku Kuszczak na wypożyczenie (tak pomimo swojego wieku na wypożyczenie), Lindegard pierwszy skład a De Gea ława.
» 28 stycznia 2012, 16:01 #82
matemufc: " Nie ma rooneya nie ma ataku , nie ma vidica nie ma obrony " proste
» 28 stycznia 2012, 16:00 #81
OnlyRedDevils: nie ma ich obu, nie ma pucharu jeszcze prostsze
» 28 stycznia 2012, 16:04 #80
Fred78: Lindegaard musiał odpoczącHAHAHA,taki Fridel co ma 40 lat zagrał już z 300 spotkań pod rząd i on jakoś nie musi odpoczywać,to do pana Kartki.Kolejny mecz w którym MU gra bez bramkarza.Kolejny wazny mecz przegrywamy przez Fergusona,taktyka a raczej jej brak,trzymanie na boisku Welbecka,który grał piach przez całe spotkanie,brak zmian,a szczytem było wprowadzenie Berbatova ww 90min,CIĄGŁA ROTACJA BRAMKARZAMI
» 28 stycznia 2012, 15:59 #79
Szilk: No kontuzje to pech , ale bez bramkarza nie da się grać, a ten gościu co u nas bronił to wybaczcie na przedpolu to on jeszcze grać się nie nauczył.Długie ręce i niezły refleks to zbyt mało żeby grać w drużynie walczącej o najwyższe cele . SAF nie wiem-ale tak się zachowuje jakby chciał mieć spokój w obronie tytułu mistrzoskiego ,tylko że takie kalkujacje często prowadzą do rozczarowań kiedy nic się nie uda wygrać. Gdyby nie ten De Gea myślę że byłby najsprawiedliwszy wynik czyli remis bo żadna z drużyn nie posiadała zdecydowanej przewagi.
» 28 stycznia 2012, 15:59 #78
Kapral: Porażka z słabym Liverpoolem troche boli. Jednak Roo nawet bez formy jest potrzebny. Slaby mecz De Gei i nie ma co go bronic.
» 28 stycznia 2012, 15:59 #77
cholew4: Słaby mecz De Gei, carrica, welbeca, gigsa, parka... itp na boju...
Evra 1 błąd i po meczu
» 28 stycznia 2012, 16:01 #76
rbzdel: jak można wystawić osamotnionego napastnika, tak młodego jak Welbeck na 7 defensywnie grajacych zawodnikow, oprócz jednej akcji valencji i bramki parka, nie było zadnej sytuacji bramkowej. Jestem w stanie zrozumieć Fergusona ze chciał byc moze drugiego spotkania na old traford i bronił wyniku remisowego, ale to co zafundowali nam tacy piłkarze jak De gea, Evra ( zgaszony w całym meczu), Park i Giggs( cały mecz podający bez sensu) wołało o pomstę do nieba. Przykro przegranej, jak zawsze, ale nigdy nie przejde do pożądku dzienngo z tym w jaki sposob przegrywamy. Jak na słabo grajacy liverpool zagraliśmy żenująco tak jak od kilku ładnych tygodni się to powtarza.
» 28 stycznia 2012, 15:58 #75
welllone: de Gea jest obrazą klubu z Old Trafford, nie wiem czemu grał on po tak długiej przerwie. Jak można było tak skrzywdzić Tomasza Kuszczaka? Błąd za błędem, z nim w bramce niczego nie ugramy absolutnie. Każdy remis i porażka w tym sezonie to tylko i wyłącznie wina Hiszpańskiego bramkarza. Anders może nie wyciąga trudnych piłek ale nie popełnia banalnych błędów jak de Gea dziurawa rączka. Druga bramka to błąd drużyny. Kto przy stanie 1:1 który jest korzystny bo rewanż u nas odsłania się w 88 minucie widząc, że w ataku nie wychodzi? Tak trudno było wstawić autobus do bramki na te 5 minut? Nie rozumiem decyzji Fergusona. Live postanowiło zaatakować bo remis im nie był na rękę, a my się odsłaniamy.
Oby liga była nasza bo nie przeboleję tego upokarzającego sezonu XD
» 28 stycznia 2012, 15:58 #74
redtube24: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 15:58

Moim zdaniem Ferguson nie powienien tak zmieniac tak bramkarzy skoro postawil na De Gea od poczatku powienien dawac mu non stop grac przeciez po slabym poczatku De Gea zostal nawet pilkazem miesiaca
» 28 stycznia 2012, 15:56 #73
SEBEKMU11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 15:59

Racja 100% prawdy !
» 28 stycznia 2012, 15:59 #72
karka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 16:01

Następnym razem zwyciężymy
» 28 stycznia 2012, 15:59 #71
Lavryn: Ataku bym nie obwiniał, bo nie dostawali podań, Valencia robił co mógł. Cała reszta pomocy, obrona (Rafael przyzwoicie jedynie) i oczywiście bramkarz- kompletna żenada.
» 28 stycznia 2012, 15:55 #70
mateuszr20471: Niech w koncu Ferguson zrozumie, ze musimy miec na bramce niezaprzeczalnego lidera, numer 1, a nie ciagle rotacje, raz ten, raz ten tak byc nie moze. Do tego weteranami trofeow nie wygramy, oczywiscie moga byc uzupelnieniem skladu, jednak nic poza tym, mamy mlodych Pogbe,Morrisona i jeszcze kilku innych, mlodzi, na pewno walczyliby na 110%. No coz szkoda, odpadlismy juz z CC,FA Cup,LM. Zostala jeszcze tylko PL no i ta nieszczesna Liga Europy, byc moze ten Puchar Anglii bylby naszym jedynym trofeum w tym sezonie.
» 28 stycznia 2012, 15:54 #69
Ta3k: tak jasne już widzę Pogbe i Morrisona. Nic nie pokazali w meczach w których grali (kiedy mecz był już wygrany i w dodatku ze słabym przeciwnikiem), ale pewnie w tak ważnym meczu bez doświadczenia odmieniliby losy meczu tylko dlatego, że by grali na swoje marne 110%. Wszyscy tak by ich widzieli w składzie, a trener widzi, co pokazują na treningu. Najwyraźniej są za słabi jak na razie. Wszyscy gadacie o tym liderze w bramce, ale nie da się zastąpić VDS w jednym sezonie. Z taką formą jaką prezentował nikt nawet nie dostawał szansy gry, chyba, że był kontuzjowany. W tym sezonie w bramce mamy zmianę pokoleń i trzeba się z tym pogodzić.
» 28 stycznia 2012, 16:07 #68
RedArmy: Kompromitacji ciąg dalszy... jeżeli Ferguson dalej nie będzie widział ze United gra kompletną kaszane bo niema w tej drużynie porządnego rozgrywającego to proponuje zakup nowych okularów z podwyżki którą dostał bądź odejście na emeryturę , bo ściąganie z emerytury scholsa który już nie może grać 90 minut na dobrym poziomie nie jest żadnym rozwiązaniem , dostał Ferguson pieniądze od Glazerów to na co on czeka na to ze Glazerowie w końcu postawią warunek albo dobra drużyna albo żegnamy ? . Taka jest prawda w niektórych klubach trenerzy muszą prosić zarząd o pieniądze . A tu będzie tak ze Ferguson nikogo nie kupi i po okienku będzie znowu gdybanie ze mógł jednak kogoś kupić .
» 28 stycznia 2012, 15:54 #67
przemekk28: De Gea-dno niestety, tak lepiej trzymać Kuszczaka w rezerwach i niszczyć mu karierę zamiast podarowania mu szansy choćby w pucharze, tym bardziej, że Anders też nie jest wybitnym bramkarzem. Poza tym, no cóż jak się wystawia Welbecka na szpicy przeciw 5 obrońcom to nie ma co się dziwić, że przegraliśmy. I wejście Berby dopiero w 90 min., Hernandez też za późno, wtedy LFC już wykorzystało wszystkie zmiany, śmiech na sali, bo chyba SAF widział jak gramy. Jednak mimo wszystko Liverpool i tak grał dziś lepiej. Lepiej niech Young, Roo, a nawet Nani bez formy szybko wracają.
» 28 stycznia 2012, 15:53 #66
inekk10: Jak dla mnie Berba powinien wejść około 60-70 minuty, umie On grać piłką a to by się przydało !
» 28 stycznia 2012, 15:55 #65
maniacomLFC: Obrońców było 4, bo Carragher grał jako DP
» 28 stycznia 2012, 15:56 #64
inekk10: Park akurat w tym meczu grał przyzwoicie ;)
» 28 stycznia 2012, 15:57 #63
00NANI00: No nie powiedziałbym ,że grał przyzwoicie. Lubię go ale w tym meczu zbyt dużo strat , upadków. Nie szło mu :/
» 28 stycznia 2012, 16:01 #62
Raiton: Brak Rio i Vidicia oraz słaba postawa DE GEy i przegraliśmy. Mam nadzieję,że
w lidze na OT to my będziemy górą.
» 28 stycznia 2012, 15:52 #61
szymon1978: Niestety Dawid grał dziś dla L`Poolu.Chyba skończą się dyskusje,który bramkarz jest lepszy?
» 28 stycznia 2012, 15:52 #60
Adam11: Dawno mnie United tak nie zdołowało. Tak, dawno bo nie płakałem po LM. Byłem przekonany, że wygramy w tym roku ten puchar, który ma tak piękną tradycję.

...And Peace For All Devil Fans!!

-:(
» 28 stycznia 2012, 15:52 #59
Rooni126: Nie wiem jak wy ale ja juz czekam na nowy sezon nie ważne ze dalej walczymy w lidze ale juz brak lm,vidica itp niech ten sezon sie juz zakonczy...
» 28 stycznia 2012, 15:52 #58
yonday: Nie rozumiem , dlaczego po jednym meczu już chcecie wywalać SAF'a ?? Przecież to jeden z najlepszych trenerów na świecie , po prostu piłkarze nie dali z siebie wszystkiego ;0
» 28 stycznia 2012, 15:51 #57
rbzdel: jak można wystawić osamotnionego napastnika, tak młodego jak Welbeck na 7 defensywnie grajacych zawodnikow, oprócz jednej akcji valencji i bramki parka, nie było zadnej sytuacji bramkowej. Jestem w stanie zrozumieć Fergusona ze chciał byc moze drugiego spotkania na old traford i bronił wyniku remisowego, ale to co zafundowali nam tacy piłkarze jak De gea, Evra ( zgaszony w całym meczu), Park i Giggs( cały mecz podający bez sensu) wołało o pomstę do nieba. Przykro przegranej, jak zawsze, ale nigdy nie przejde do pożądku dzienngo z tym w jaki sposob przegrywamy. Jak na słabo grajacy liverpool zagraliśmy żenująco tak jak od kilku ładnych tygodni się to powtarza.
» 28 stycznia 2012, 15:51 #56
kean16: zgadzam się z takimi bramkarzami to wszystkie trofea mogą przejść koło nosa!! a Kuszczakowi się nie daje żadnej szansy!! glory glory MU!!
» 28 stycznia 2012, 15:55 #55
CesarV: De Gea dno, Evra zwiazane rece i nogi przez fanow Shitpoolu, Park za duzo miotania sie po boisku. ladnie zagral Carrick. Widac braki w druzynie ;/
» 28 stycznia 2012, 15:51 #54
TraN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 15:51

Ja nie mogę, znowu Fergusona na emeryturę wysyłają po przegranym meczu! Co za "kibice". Nie ma człowieka, który się nie myli, ale narzekając na formację, czy skład spójrzcie na prawą część strony, orły.
I tak, narzekajcie jeszcze na jedynego strzelca dla United w tym meczu :) Gratuluje...
» 28 stycznia 2012, 15:50 #53
TevezC: Przyznaję.. nie oglądałem całego meczu.

Jak zobaczyłem w relacji na żywo w składzie Parka, to sobie odpuściłem oglądanie.

Na papierze skład był strasznie słaby...
» 28 stycznia 2012, 15:50 #52
grobla95: No a to właśnie Park, obok Rafaela i Carricka był najlepszy i najaktywniejszy na boisku. Tak właśnie wygląda myslenie stereotypami.
» 28 stycznia 2012, 15:51 #51
charlie102: De Gea 2:1 United.. Mam nadzieję że nie zobaczę już więcej tego torreadora w naszej bramce.. Edvin wróć!!
» 28 stycznia 2012, 15:49 #50
PotrzebujeInfo: Mylisz sie to obrona zaje**** nam ten mecz.Gdzie byli przy strzale Agger'a w ogóle dlaczego odpuścili sobie jego krycie [...] fakt De Gea nie był dzisiaj najpewniejszy, ale przy bramkach nie można go winić na pewno nie za druga, bo to był po prostu błąd Evry.
» 28 stycznia 2012, 15:52 #49
Ta3k: Nie błąd Evry tylko Welbeck'a. Evra przebiegł całe boisko wbił się w pole karne, a Danny zamiast mu podać posłał piłkę wiadomo, gdzie. Błąd Evry wynikał ze zmęczenia przebiegnięcia boiska w dwie strony, przeciw świeżemu Kuyt'owi.
» 28 stycznia 2012, 16:01 #48
Marasisonlyone1: a alex lepszy? i co z tego ze wielki trener i takie tam gadanie jak mozna nie zmieniac nikogo przez prawie cala 2 polowe jak nic nie gramy? 2 polowa to byla zalamka
» 28 stycznia 2012, 15:49 #47
patrykbor2: Robi sie z nas taki drugi Arsenal, walczymy juz o coraz nizsze cele.
» 28 stycznia 2012, 15:49 #46
SEBEKMU11: Znowu wyszliśmy 4-5-1 i znowu przegraliśmy ! Jak tylko taktykę zobaczyłem to wiedziałem jak to sie skończy .Brawa dla pana De Gei!
» 28 stycznia 2012, 15:49 #45
yonday: Zdaję mi się , że Lindegard lepiej by się spisał... Zmarnowane pieniądze na De Geie (nie wiem jak odmienić) ;-/
» 28 stycznia 2012, 15:48 #44
karka: A co wolałbyś Kuszczaka w tym meczu ?Po prostu Lindegard musiał odpocząć
» 28 stycznia 2012, 15:49 #43
man1ek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 15:51

tak karka, ja bym wolał Kuszczaka.
» 28 stycznia 2012, 15:50 #42
Krystian20: o wiele lepiej by się spisał
» 28 stycznia 2012, 15:51 #41
MenToS0295: też bym chciał Kuszczaka na bramie... kiedyś był taki news o wypożyczeniu Tomka. Wypożyczyli go już czy jeszcze nie ?
» 28 stycznia 2012, 15:56 #40
bunio3219: Co sądzicie o tym by Ferguson odpuścił już sobie piłkę. ?
» 28 stycznia 2012, 15:48 #39
karka: Po porażce go skreślasz ?
» 28 stycznia 2012, 15:48 #38
patrykbor2: Na taki pomysl jak Twoj to tylko niepełnosprawny wpasc moze.
» 28 stycznia 2012, 15:50 #37
szymon1978: Może Ty dzieciaku skończ z komentarzami
» 28 stycznia 2012, 15:50 #36
Metal: Raczej odpuścił sobie wystawianie 5 pomocników bo to nie wychodzi nam na dobre ;)
» 28 stycznia 2012, 16:06 #35
karka: Zaś w ważnym meczu FA Cup nie było Rooneya i przegraliśmy
» 28 stycznia 2012, 15:47 #34
bunio3219: No nic, teraz potrzeba transfer jakiś !
» 28 stycznia 2012, 15:47 #33
inekk10: Ry tylko po każdej porażce byście pół składu wymieniali, dorośnijcie to nie Fifa !
» 28 stycznia 2012, 15:50 #32
lubiegre: brawo. ten mecz utwirdził mnie w przekonaniu, ze majster w tym sezonie jest poza naszym zasiegiem. fergi i degea powinni pomyslec o odejsciu
» 28 stycznia 2012, 15:47 #31
buhert: Ale tutaj jest "znawców" - KAŻDY Oczernia, narzeka, krytykuje...

SAMI Nic nie umiecie tylko narzekacie!! De Gea zły Park zły - tego sprzedać tamtego sprzedać...

ŻAŁOŚNI Fani tak tyko piszą :) pozdro dla Was - jedna wielka kpina i żal.
» 28 stycznia 2012, 15:47 #30
grobla95: Nie no radujmy sie ! :)
» 28 stycznia 2012, 15:49 #29
bombastik: Nie no jest naprawdę cacy, nie chodzi o przegraną tylko o styl w jakim się przegrywa.
» 28 stycznia 2012, 15:50 #28
Kuiczysty17: Zal to kur** ciebie mam szacunek do SAFA ale nie ma co się oszukiwać,jest to wspaniały taktyk,który wprowadzając na boisko zmiany wygrał nam mecz,o Tak!!
» 28 stycznia 2012, 15:50 #27
bombastik: Zasłużona porażka.

Do 80 minuty myślałem że Ferguson umarł na ławce, jeżeli jego jedyną aktywnością podczas meczu jest rzucie gumy to ja mu już dziękuję.

On nie jest świętą krową której nie wolno tykać, każdy musi płacić za swoje błędy on też powinien, od dłuższego czasu wydaje mi się że się wypalił i nie ma pomysłu na grę !
» 28 stycznia 2012, 15:47 #26
patrykbor2: W tym sezonie odpadamy po prostu ze wszystkiego. Mam nadzieje ze z BPL nie spadniemy...
» 28 stycznia 2012, 15:46 #25
lopez91: Według mnie ten mecz Czerwone Diabły przespacerowały... zero zapału do gry, non stop piłka na plecy, szanowali piłkę, chyba aż za bardzo i tyle. Wydawało mi się, że oni tego meczu nie chcieli wcale wygrać. Bardzo nie lubię oglądać takiego Manchesteru United i to w meczu z Liverpoolem... Nie wiem co oni mieli w głowach, nie było nawet widać zbytniego rozczarowania na twarzach po meczu. Skupiamy się na lidze i walczymy o mistrzostwo. Come on you reds!
» 28 stycznia 2012, 15:46 #24
Mati1997: Pora wyrzucić de gea on sie nie nadaje do tego klubu trzeba ściągnąć jakiegoś prawdziwego bramkarza
» 28 stycznia 2012, 15:46 #23
inekk10: Sądząc po Twoim nicku, nie dorosłeś jeszcze do tego aby zrozumieć piłkę nożną !
» 28 stycznia 2012, 15:52 #22
Krystian20: mati1997 zgadzam się
» 28 stycznia 2012, 16:27 #21
TraN: Macie Waszą pewność siebie ... Cóż, lepiej było wyjść 4-4-2 bo ofensywy nie mieliśmy. Po wyrównanej pierwszej połowie zagraliśmy beznadziejnie w drugiej. Szkoda, niedługo rewanż na OT, odegramy się.
GGMU!
» 28 stycznia 2012, 15:46 #20
Bebejt: rewanż ale chyba tylko w Lidze ^^
» 28 stycznia 2012, 15:52 #19
SEBEKMU11: rewanż ?
» 28 stycznia 2012, 15:54 #18
TraN: No o lidze mówię.
» 28 stycznia 2012, 15:58 #17
koza128: Myśle, że gdyby nie było ciągle tej zabawy De Gea vs. Lindegaard to De Gea nie popełniałby teraz takich błedów. Trzeba określić który ma być pierwszym bramkarzem, a nie zmieniać co mecz...
» 28 stycznia 2012, 15:46 #16
Wuj3k: 75 minuta a zmian dalej nie widac, przy remisie i wyrazniejszej dominacji L'poolu. No ku**a, Ferguson, what the fuck is wrong with u?
» 28 stycznia 2012, 15:46 #15
bunio3219: Za dużo kontuzji , nie ma zgrania w grze. I co tu dużo mówić . Po 25 minutach gry wszystko wskazywało na porażkę . ; /
» 28 stycznia 2012, 15:46 #14
tomajunited: Ostatnio Manchester zmienił styl. Teraz nie strzelają w końcówce tylko tracą. ;/ A mina Suareza po bramce Kuyt'a pewnie wyprowadziła z równowagi każdego kibica United. ;/
» 28 stycznia 2012, 15:45 #13
xCleverley: dobrze,że mamy w składzie De Gea'ę , bo byłoby dużo gorzej :)))

dobrze,że to puchar a nie liga . ;)
» 28 stycznia 2012, 15:45 #12
inekk10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 15:59

Jak dla mnie dziś przyczyna porażki to Evra&Evans.
» 28 stycznia 2012, 15:58 #11
xCleverley: fajnie,zamknij ryj
» 28 stycznia 2012, 22:53 #10
damiosa: Ferguson 4-5-1 :)
» 28 stycznia 2012, 15:44 #9
se7en: Niestety kiepski mecz w wykonaniu naszych, nie szanowaliśmy piłki z przodu, akcje kończyły się na 40 metrze przed bramką. Brakowało mi Berbatova od początku, albo chociaż w 2 połowie. 3 minuty gry dla tak wybitnego piłkarza to troche za mało.
» 28 stycznia 2012, 15:44 #8
bunio3219: Nom Sir Alex to już nie te lata. Pasuje emeryturkę sobie załatwić !
» 28 stycznia 2012, 15:44 #7
bunio3219: Omg ,, szkoda gadać .. Miałem nadzieję ,że będziemy dalej . ; /.
» 28 stycznia 2012, 15:44 #6
Kuiczysty17: Sir Alex Ferguson-wspaniały taktyk,to on nam przegrał mecz!!
» 28 stycznia 2012, 15:43 #5
grobla95: nie pitol...
» 28 stycznia 2012, 15:49 #4
czarkie: nie on tylko to ze hiszpana mamy w skladzie ... jak mowia ze jak chcesz byc najlepszy w hiszpani niemozesz miec anglika w skladzie tak samo jest na odwrot hiszpanie to panny-zero walki agresji nic ... to samo pokazuje de gea taka panienka ala fabregas ... i niech jakis zwolennik powie ze nie powinien tych 2 akcji obronic
» 28 stycznia 2012, 15:51 #3
maniacomLFC: Man City ma Silvę w składzie, Wy De Geę. Najprawdopodobniej jedna z tych drużyn zdobędzie w tym roku PL, więc nie gadaj głupot, że narodowość ma jakiekolwiek znaczenie
» 28 stycznia 2012, 15:54 #2
czarkie: po co tu wchodzisz wgl ? kompleksy jakies bo sfarcone 2-1??
» 28 stycznia 2012, 16:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.