Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rooney i Vidić w Drużynie Roku FIFA

» 9 stycznia 2012, 20:20 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Wayne Rooney i Nemanja Vidić znaleźli się w Drużynie Roku FIFA 2011. Plebiscyt zdominowali piłkarze Realu Madryt i FC Barcelony.
Rooney i Vidić w Drużynie Roku FIFA
» Wayne Rooney znalazł się w Drużynie Roku FIFA 2011
Rooney i Vidić są jedynymi zawodnikami spoza ligi hiszpańskiej, którzy znaleźli się w zestawieniu. Pozostałe miejsca przypadły graczom Barcelony i Realu.

Najwięcej przedstawicieli miała Barcelona – 5. Królewscy mogą natomiast pochwalić się jednym piłkarzem mniej.

Nagrody przyznano podczas uroczystej gali FIFA w Zurychu.

Drużyna Roku FIFA: Iker Casillass – Sergio Ramos, Gerard Pique, Nemanja Vidić, Dani Alves – Andres Iniesta, Xavi, Xabi Alonso – Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Lionel Messi.


TAGI


« Poprzedni news
Macheda: Muszę zrobić kolejny krok
Następny news »
Plebiscyt FIFA: Ferguson wyróżniony, Roo bez trofeum

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (110)


Amsterdammmm: To nie wy wybieraliście tylko piłkarze zarejestrowani w FIFA..... Wy sbie głosowaliscie na kibicowska 11 roku... Ta której były przyznane nagrody to swiat piłkarski ją wybrał
» 12 stycznia 2012, 14:38 #107
michal441599: Dobry skład ale zamiast Casillass to Neuer. Zamiast Alves to wole Evre bo Alves nic dobrego nie pokazał ale rok temu pokazał i to bardzo.Jeszcze Inieste za Naniego zawsze pokazuje swoją klase
» 12 stycznia 2012, 07:04 #106
paw3lo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.01.2012 16:55

Znasz się ty trochę na tym ? Alves jest lepszy od Vidicia. Niestety.Casillas w tym sezonie pokazał się z lepszej strony od Neuer-a.
» 12 stycznia 2012, 16:54 #105
wrobel1992: Wiem, ze City to wrog nr 1, ale nie uwazacie ze David Silva powinien zostac w tej 11 uwzgledniony?
» 11 stycznia 2012, 09:33 #104
HubixManU4Ever: Nie ... ;D
» 11 stycznia 2012, 15:13 #103
Maciek000000: Według mnie tak
» 11 stycznia 2012, 22:31 #102
cesarz: Moim zdaniem 11 FIFA bardzo dobra. Aż się zdziwiłem. Ci, którzy piszą swoje 11 bez Ronaldo czy Messiego nie są poważnymi ludzmi. To dwaj najlepsi pilkarze świata.
» 10 stycznia 2012, 23:49 #101
Bartinhooo: Van Der Sar - Piszczek Puyol Vidic Evra - Hulk Iniesta Xavi Ronaldo - Messi Rooney ale jeszcze Hulk i Falcao nieźle sobie radzili ;>
» 10 stycznia 2012, 18:53 #100
bogul100: Dla mnie to trochę nie porozumienie ta 11. Nie wiem z jakiej okazji jest w niej Ronaldo i Ramos:) Casillass też mnie trochę zastanawia w tym zestawieniu no ale coż. To moja jedenastka :
Neuer;
Alves, Pique, Vidić, Evra ;
Iniesta, Fabregas, Xavi;
Messi; Rooney, v.Persi.
» 10 stycznia 2012, 17:35 #99
supertimor22: Tacy ludzie jak ty śmieszą mnie najbardziej. Założe się że więcej niż 5 meczy z udziałem CR7 nie widziałeś
» 10 stycznia 2012, 19:13 #98
bobbysixkiller: MECZÓW!! Meczy to koza, kiedy w końcu uda mi się to zjawisko wyplenić!! :)
» 10 stycznia 2012, 21:36 #97
MDuch7: Neuer - Alves - Vidic - Pepe - Ramos - Xabi Alonso - Xavi - Iniesta - Silva - Van Persie - Rooney - Ronaldo

tyle moim zdaniem :) ...
» 10 stycznia 2012, 16:59 #96
Kretonus: no wiadomo messi to tam taki pionek że byś go w swojej drużynie nie chciał ..
» 10 stycznia 2012, 17:08 #95
Marcinwp91: Od kiedy to na boisku w jednej drużynie jest dwunastu zawodników ? :>
» 11 stycznia 2012, 01:24 #94
MDuch7: Sorry mój błąd to bez Silvy z przodu :)

Aha Kretonus nie lubię Messiego i napisałem ''tyle moim zdaniem'' każdy ma swoje zdanie prawda ?
» 15 stycznia 2012, 15:41 #93
igor0026: bad15
Sergio Ramos to typowy prawy obrónca niestety w Realu źle się dzieje i musi Ramos grać w srodku !
» 10 stycznia 2012, 15:22 #92
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2012 14:33

soldier - za zeszly rok. a o ile wiem, jesien 2011 to rok zeszly. czy juz ten?
» 10 stycznia 2012, 14:32 #91
soldier: Sorry, nie wiem czemu przeczytałem "ostatnie tygodnie", zamiast tego co napisałeś.
» 11 stycznia 2012, 15:03 #90
przemekk28: Dobra jedenastka, ale aż dziwne, że Abidala do niej nie wpuścili, hahah.
» 10 stycznia 2012, 14:12 #89
matemufc: Neuer - Dani Alves Pique Vidic Evra - Iniesta Xavi D.Silva - Ronaldo Rooney Messi
» 10 stycznia 2012, 11:57 #88
grandes: Joe Hart trzeba przyznać ,świetnie też broni ;/
» 10 stycznia 2012, 12:57 #87
tojapl: Neuer- Lahm, Pique,Evra- D.Silva,Iniesta,Xavi,C.Ronaldo,Messi,Van Persie, Rooney
» 10 stycznia 2012, 13:05 #86
matemufc: grandes
no hart zrobil niesamowity postęp , zgadzam się ze jest teraz świetny ale przekonuje mnie bardzie neuer
» 10 stycznia 2012, 13:30 #85
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2012 13:58

nie rozumiem skad sie biora nazwiska vidicia i pique. jeden nie gra w tym sezonie, drugi mial dosc slabe ostatnie tygodnie zeszlego sezonu i przecietny poczatek tego. thiago silva z milanu duzo bardziej zalsuguje na stopera, to chyba obecnie najlepszy stoper swiata. i kompany za mocny, rowny poziom przez caly rok.
druga rzecz neuer. nie ogadal bundesligi wcale, ale z tego co czytam to podobno bardzo przecietnie broni na jesieni neuer, kibice bayernu nie sa zbyt zadowoleni z niego.
natomiast hart to wg mnie jest najlepszy brmakrz swiata. bije na glowe casillasa ktory, jesli ktos oglada lige hiszpanska to wie, popelnia mase bledow, puszcza sporo tzw. szmat. a prosze niech ktos mi wklei jakies bledy harta.
» 10 stycznia 2012, 13:56 #84
soldier: DEPE to jest za zeszły rok a nie obecny!
» 10 stycznia 2012, 14:07 #83
jakub662: Lindegaard-Smalling-Vidic0Ferdinand-Evra-Valencia-Scholes-Cleverley-Nani-Rooney-Welbeck to chyba najlepsza xd
» 10 stycznia 2012, 16:22 #82
McG: Ja się tylko zastanawiałem czy nagrodę za bramkę dostanie Rooney (bezapelacyjnie mu się należała) czy Messi (ogólna za*ebistość zadziała na głosujących). A tu ,,psikus". Ogólnie żal w c*uj. Nie wiem czy Neymarowi dali nagrodę żeby się przylizać bo miał pro elo fryz, czy może żeby nie było dyskusji czemu Rooney a nie Messi czy vice versa.

Ale ogólnie brawa dla Neymara za wyczerpującą wypowiedź.
» 10 stycznia 2012, 11:49 #81
DEPE: a moja 11 - super obiktywna - wyglada tak: Hart-Alves-Kompany-
Thiago Silva(ustawiam 3 obroncow)-Silva-Xavi-Iniesta-Busquets(2 linia cala hiszpanow, sa najlepsi na swiecie, mozna walioc glowa w mur ale to jest fakt)-Messi-Bale-Rooney(bez ronaldo, jesli ktos sie przyjrzy uwaznie, to krola strzelcow zdobyl gdy... barca miala juz tytul mistrza, w ostatnich 4 kolekjach strzelil chyba z 15 albo wiecej goli(!) bo w momencie gdy byla tam walka, na 1 miejscu byl messi no i + ze wole rooneyta jako dajacego wiecej druzynie).
» 10 stycznia 2012, 11:05 #80
matemufc: to twoja 11 dostawała by ladne smary , zrobie lepszą 11 bez pilkarzy ktorych wymieniles w swojej

Neuer - Lahm Vidic Pique Evra - Ribery - De Rossi Xabi Alonso - Podolski - Ibrahimovic - Aguerro

moze nie jest lepsza ale wywalizowac mogła by spokojnie ta 11
» 10 stycznia 2012, 12:21 #79
DEPE: mecz przeciwko mojej druzynie a twojej wygladalby mniej wiecej tak ze posiadanie pilki mialbym w skali 80%, u ciebie kontra niestnieje, ibra to pilkarz dosc slamazarny wiec i zagrozenia zadnego bys nie stworzył. natomiast moje boki (alves-bale) plus niesamowicie aktywny srodek pola hiszpanie + messi i rooney daloby mieszanke potworną. wynik oscylowalby w granicach 4 moze nawet 5-0 dla mnie.
» 10 stycznia 2012, 13:50 #78
matemufc: smutne jest to, ze nie masz pojęcia o pilce nożnej no ale własciwie zrozumiałe, moze wynika to z tego ze mało sie interesujesz tą dziedziną i twoja wiedza jest poprostu za niska , mówiąc o ibrahimovicu ze jest ślamazarny pokazujesz ,ze dawno nie ogladaleś meczu ACM , natomiast twoje ''boki'' (heh : alves,bale ) to piłkarze niezwykle ofensywni jak na obronców wiec został by ci marny Kompany ,może i twoja jedenastka jest lepsza ale wynik napewno nie był by taki jaki napisałeś więc troche cie poniosło kolego sympatyczny
» 10 stycznia 2012, 15:01 #77
rooney18810: mój zespół roku to
Casillas, Ramos, Pique, Vidić, A.Cole, Nani, Scholes, Xavi, Ronaldo, Rooney, Messi
» 10 stycznia 2012, 09:01 #76
ZuczekUnited: rocznik 2002....MOTHER OF GOD :O
» 10 stycznia 2012, 09:21 #75
dreddx: @up
Rocznik 95' MOTHER OF GOD! A tak serio, dopoki pisze skladnie i sensownie to niech Sobie nawet zeszly rok bedzie ;D
» 10 stycznia 2012, 11:57 #74
cocobooo: hehe najlepsze Pamiętny mecz Man Utd: Manchester United 2-1 Bayern Monachium

chłopie ciebie jeszcze w planach nie było jak ten mecz był
» 10 stycznia 2012, 13:16 #73
ZuczekUnited: heheh
» 10 stycznia 2012, 15:15 #72
Veon: I znowu k*rwa to samo tylko barca i real. Czy fifa zapomniała że pozatymi drużynami istnieją jescze tysiące innych.
» 10 stycznia 2012, 08:20 #71
DEPE: zrozum ze o nie fifa ustala 11. to sa glosy od przeczytaj uwaznie: wszystkich kapitanow reprezentacji narodowych plus wszystkich trenerow reprezentacji narodowych.
co najsmieszniejsze, podobnie jak rok temu znalazl sie tu xabi alonso przez kolejna pomylke. wielu pilkarzy z krajow afrykanskich i azjatyckich glosujac na xaviego wpisuje go jako xabi(!), i glos leci do xabiego alonso.
» 10 stycznia 2012, 10:58 #70
brk91: matko jaka paka ;oo
» 10 stycznia 2012, 01:02 #69
wilku02: Według mnie powinien być tam Evra, lubie go, ale nawet jakbym go nie lubiał to powinien sie tam znaleźć
» 9 stycznia 2012, 23:59 #68
Klimaa: Mimo wszystko głosowanie pod publikę..jest kilku innych zawodników którzy zasłużyli na bycie w jedenastce..jednak magia Realu i Barcelony wzięła w górę.
» 9 stycznia 2012, 23:34 #67
Piugeth: Może dlatego że to najlepsze zespoły na świecie, nie oszukujmy się:)
Btw. wiadomo że wielu jest świetnych piłkarzy, najprościej by było ustawić kilka 'jedenastek', wtedy może bylibyście zadowoleni w końcu.
» 11 stycznia 2012, 12:23 #66
Exigo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2012 22:47

Ciekawi mnie czy Edwin van der Sar był brany pod uwagę podczas głosowania, mówmy co chcemy, ale facet na koniec swojej kariery pokazał klasę i prawdziwy kunszt bramkarski w przeciągu minionego sezonu, zresztą widać jak wielką lukę pozostawił po sobie i jak ciężko będzie tą lukę zapełnić chociaż w połowie...Szkoda, mogli mu zrobić jeszcze jeden prezent na pożegnanie. (jeśli oczywiście był w tym zestawieniu)

Ps. Ramos zdecydowanie nie powinien się znaleźć w tej jedenastce.
» 9 stycznia 2012, 22:46 #65
Nodi: VDS był brany pod uwagę. Głosować mogłeś na stronie fifa.
» 9 stycznia 2012, 22:59 #64
swistek: Ja głosowałem na VDS.
» 9 stycznia 2012, 23:17 #63
Exigo: :( nawet nie wiedziałem, głosowałem tylko na bramkę Roo.
Ale mimo wszystko szkoda VDS, odwalił kawał dobrej roboty i chyba nikt nie miałby za złe gdyby otrzymał tą nagrodę, szczególnie, że na koniec wygrał Mistrza z United i dotarł do finały LM, czego mimo że Casillas to również genialny bramkarz nie osiągnął, ani na krajowym podwórku, ani międzynarodowym.
» 9 stycznia 2012, 23:44 #62
Wuj3k: Fan Realu glosuje na swoich, Barsy na swoich, Manchesteru na swoich, a ze na chwile obecna United jest w dolku, sezonowcy zmienili nieco swych ulubiencow... Tak myslalem ze VDS nie zostanie zauwazony, mialem jednak nadzieje, ze Rooney wygra bez problemu ze swoja przewrotka, gdyz jak dla mnie byl to najlepszy gol jaki widzialem. Zreszta komentarz panow Twarowskiego i Nachornego, (Rooney!! Cos niebywalego! Co za bramka! Przecież to w ogóle jest nie pojęte!) chyba na zawsze zostanie w mojej glowie, tak samo jak ciarki na plecach przy tejze bramce... Ale coz. Bywa.; ]
» 9 stycznia 2012, 23:54 #61
Exigo: hm, mnie się jeszcze wydaje, że sporą rolę odgrywają w takich głosowaniach głównie nie tyle fani poszczególnych zespołów co rodacy.
Gdyby VDS był Anglikiem to uzyskałby na pewno sporo więcej głosów nawet od kibiców innych angielskich klubów.
Zobaczmy - taka bramka Neymara patrząc obiektywnie chyba nie jest najładniejsza, ale Brazylia dawno nie miała swojego przedstawiciela, który zostałby doceniony w takim konkursie dlatego rodacy się postarali(a całkiem sporo ich), bo przecież nie fani Santosu, których jest zapewne niewielu w porównaniu do Kibiców Barcy czy United na świecie, a jednak to Neymar wygrał...
Podobnie z bramkarzem - Casillas - reprezentant Hiszpanii więc na niego głosowało pewnie multum kibiców z półwyspu Iberyjskiegoa na VDS kto miał stawiać - Holendrzy? Fani United? Za małe państwo, aby zagłosować na swojego skutecznie ( w dodatku już nie reprezentanta) bez wsparcia fanów innych klubów.
Pozdrawiam.
» 10 stycznia 2012, 01:17 #60
DEPE: na stronie fifa nie bylo zadnego glosowania. to o czym piszesz to glosowanie na stronie uefa!! ludzie czy wy jestescie imbecylami?
» 10 stycznia 2012, 10:59 #59
Exigo: No to jak to w końcu jest? Szczerze to się nie interesowałem tym nigdy, ale z początku też mi się wydawało, że można wybierać tylko bramkę roku, a nie 11', a tak Ci wyżej wprowadzają w błąd najwyraźniej...
» 10 stycznia 2012, 11:57 #58
pjaxz: Wystarczy przeczytać komentarze poniżej. Na XI roku FIFA głosowało 50 tysięcy piłkarzy zrzeszonych w FIFPro. Internetowe głosowanie było na jedenastkę UEFA, których wyników jeszcze nie ma.
» 10 stycznia 2012, 12:04 #57
cypek23: brakuje mi tu chociażby Bale jest on fantastycznie w ataku jak i w defensywie . Reszta ok ;d
» 9 stycznia 2012, 22:19 #56
Wielbicielka: Zgadzam sie...Bale nawet kiedy ma gorszy dzień gra solidnie. A kiedy ma ten lepszy...po prostu "lata" po boisku. Jest niesamowity.
» 10 stycznia 2012, 09:49 #55
wacuchplacuch: mimo iż lubie Tottenham to pozwolę sobie sie mocno nie zgodzić - właśnie jest wg mnie na odwrót, jak Bale ma gorszy dzień to nie ma go na boisku WCALE a jak ma dobry to rządzi
» 10 stycznia 2012, 09:57 #54
Lil: Real Madryt, FC Barcelona i Manchester United i koniec?

No bez przesady ku...

W nawiasach podaję nazwiska, które wg. mnie powinny być zamiast wytypowanych zawodników.

Iker Casillas (ok) – Sergio Ramos (Maicon), Gerard Pique (ok) , Nemanja Vidić (ok) , Dani Alves (Alves lub Evra) – Andres Iniesta (W.Sneijder), Xavi (bez dwóch zdań OK), Xabi Alonso (D.Silva) – Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Lionel Messi.

Co do ostatniej trójki graczy to nie mam zastrzeżeń... to tak jak by do jednego zespołu wpakować LeBron'a James'a, Kevin'a Durant'a i Derrick'a Rose'a - bests of the best!
» 9 stycznia 2012, 22:10 #53
Gwyn: Maicon i Sneijder co takiego pokazali w 2011?
» 9 stycznia 2012, 22:17 #52
DevilFan: jak dawać ciała z Interem.
» 9 stycznia 2012, 22:31 #51
bad15: Maicon? hahahaahaha, sorry kolego ale grubo pojechałeś z Maiconem, którego teraz nawet kibice Interu chcą upchnąć za jakąś kasę.
Snejider>Iniesta (co takiego pokazał Wes w 2011?)
Xabi Alonso to DP mózgu a nie OP/PS jak Silva...
A tak w ogóle to nie wiem co w składzie robi Alves, skoro na prawej stronie jest Ramos. Albo ustawi FIFA 3 ŚO albo jak już chcą grać LO i PO oraz 2x ŚO (standardowo) to muszą wiedzieć, że Alves i Ramos to PO a w żadnym stopniu nie LO, więc co obaj robią w 11? Na lewej obronie powinien być moim zdaniem Marcelo, który co by nie było grał genialnie i zresztą został wybrany najlepszym LO LM 2011.
» 9 stycznia 2012, 22:32 #50
wacuchplacuch: Marcelo ? to już lepiej wziąć Assou-Ekotto chyba albo Bainesa
» 10 stycznia 2012, 09:59 #49
xCleverley: no i bardzo dobre zestawienie ;)
» 9 stycznia 2012, 22:06 #48
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2012 22:41

Za co Bale? A raczej za kogo? za Inieste ? Moze Ronaldo? Nie rozsmieszaj ludzi prosze...
» 9 stycznia 2012, 22:40 #47
joachim: za alvesa
» 10 stycznia 2012, 07:53 #46
bober89: Alves to prawy "obrońca" a Bale gra na lewym skrzydle.
» 10 stycznia 2012, 09:35 #45
paul1011: No chociaż to, brawo!!
» 9 stycznia 2012, 21:35 #44
wladek22: Pique hahaha srodkowy wielkolud ktory nie ogarnia glowki hahaha top11 haha
» 9 stycznia 2012, 21:22 #43
Krystiano98: co w tym takiego smiesznego? dobra gra?
» 9 stycznia 2012, 21:25 #42
pjaxz: "11" roku FIFA wybierało w głosowaniu 50 tysięcy piłkarzy zrzeszonych w FIFPro za pośrednictwem rozsyłanych kart do głosowania. Oficjalna nazwa to FIFA FIFPro World XI
» 9 stycznia 2012, 21:43 #41
SebaMU7: .....
» 9 stycznia 2012, 22:17 #40
Petrozza52: Zastanawiam się tak, czy aby na miejsce w ataku bardziej od Roo nie zasłużył Robin? Jakie jest wasze zdanie? Tylko w miarę obiektywnie proszę ;)
» 9 stycznia 2012, 21:06 #39
kordiannn: Tak obiektywnie, to to wyróżnienie jest za poprzedni sezon, a Robin niczym szczególnym się nie wyróżnił w tamtym sezonie, zaś Rooney poprowadził United do finału Ligi Mistrzów dla twojej informacji :)
» 9 stycznia 2012, 21:11 #38
karaseek: No a Van Persie dostał czerwoną za strzelanie po gwizdku... w bardzo ważnym meczu; z Barcą :P
» 9 stycznia 2012, 22:05 #37
gitkolo: gdy wrócił po kontuzji to miał statystyki jak 2 piłkarzy z La Liga
20 mczów i 19 goli chyba
» 9 stycznia 2012, 22:11 #36
swistek: @karaasek i co z tego ? :D
» 9 stycznia 2012, 23:20 #35
CRX2: @kordiannn - Robin niczym się nie wyróżnił..? W pół sezonu (w pierwszej części sezonu nie grał bo miał kontuzję) prawie udało mu się zdobyć króla strzelców w EPL, jeśli to jest dla ciebie "nic", to pogratulować rozeznania w piłkarskim świecie.
» 10 stycznia 2012, 19:05 #34
ManUtd91: Ludzie, czy wy nie umiecie czytać ? BRAMKĘ WYBRALI INTERNAUCI, NIE ZARZĄD FIFA !! JEŻELI MACIE PRETENSJE, TO ALBO DO SIEBIE, ŻE NIE CHCIAŁO SIĘ WAM KLIKNĄĆ NA ROO, ALBO DO LUDZI, KTÓRZY NIE DOCENILI KUNSZTU ROONEY'A
» 9 stycznia 2012, 20:55 #33
karaseek: Tylko dziwnym trafem, na wszystkich stronkach nie oficjalnie wygrywał Rooney. Poza tym obiektywnie rzecz biorąc sam Neymar i Messi wiedzieli że z tą przewrotką szans nie mają a tu....... Śmiech na sali

Glory Glory Man United
» 9 stycznia 2012, 22:08 #32
Ta3k: Strzelić z przewrotki po poprzeczkę nie do obrony podczas derbów ustalając ostateczny wynik na 2-1, nie pojmuję jak ta bramka mogła nie zostać wybrana.
» 9 stycznia 2012, 20:44 #31
simix: no nic dodać nic ująć , ale tego jak widać fifa nie pojmuje , albo nie chce pojąć.
» 9 stycznia 2012, 20:51 #30
pjaxz: To było otwarte internetowe głosowanie, a nie ustalenia przy suto zastawionym zielonym stoliku.
» 9 stycznia 2012, 21:07 #29
Ta3k: Nie twierdzę, że nie było to otwarte głosowanie. Problem jest taki, że prawdopodobnie będzie to bramka dekady. Bramki takie jak Neymara widzi się dość często, kilkanaście na rok. Bramki takiej jak Rooney'a widzi się raz na dekadę, a już szczególnie w tak ważnym meczu. Choć Neymar miał niezły rajd to i tak był zdecydowanie gorszy niż Giggs vs Arsenal. Ludzie jednak nie docenili kunsztu Rooney'a, albo za mało europejczyków głosowało.
» 9 stycznia 2012, 21:58 #28
ManUtdFun: Niestety, Roo nie dostał nagrody na którą w 1000% zasłużył ;/ z drugiej strony woilę, że tą nagrodę dostał Neymar niż jakby miałją otrzymać Messi :) ale mimo wszystko Roo badziej na nią zasłużył. Komu strzeliłta bramkę? Machesterowi City, w bardzo ważnym meczu a Neymar? Flamengo, która City do pięt nie sięga ;/
» 9 stycznia 2012, 20:38 #27
96kutno: 1. Rooney ( po prostu pierd..olnięcie przewrotką roku)
2. Messi (geniusz i podbicie piłki do góry czym ułatwił zdobycie bramki bardzo efektowne zagranie)
3. Gówno a nie ładna bramka Neymara ;/ ( takie bramki padają jeden raz na kolejkę )
» 9 stycznia 2012, 20:43 #26
TrishManUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2012 21:00

No co Ty. Bramka Messiego to było, jak określiłeś, "gówno, a nie ładna bramka" Neymar popisał się własnymi umiejętnościami i wyprowadził akcję sam. A to co zrobił messi to po prostu wybiegnięcie i podbicie... Owszem, trzeba było szybko myśleć i pewnie niejeden piłkarz by się na to nie zdecydował, ale bez przesady... Szału nie było.
» 9 stycznia 2012, 20:59 #25
Amsterdammmm: Bramka Messiego szału nie było?? Walczyli o awans chlopaku to nie pre sezon tylko walka o ćwierćfinał LM. trzeba mieć kojones i umiejetnosci zeby cos takiego zrobic w meczu gdy sie jest za burta LM.... To był taki mecz jak z basel o wszystko... Podbicie na krótko i z powietrza wolej szału nie było....ahhh polactwo polactwo rozumiem ze mozna piłkarza nie lubic choć nie wiem za co matce twojej ani klubowi nie ubliżył a ze strzela bramki przeciwko manchesterowi za to mu płacą...
» 9 stycznia 2012, 22:00 #24
karaseek: Było w tym sporo sprytu, pomysłu i szybko się zdecydował i było to bardzo efektowne.. Ale proszę, mam nadzieję się zgadzamy w tym żeby nawet Rooney'owskiej I Messi'ego bramki nie porównywać. To jak porównywać kogoś kto wymyślił papier toaletowy; niezbędny, a tego kto wymyślił rysowanie kwiatków na nim; aby umilić komuś czas spędzony w toalecie. Nie ujmując nikomu tym przykładem :P

Glory Glory Man United
» 9 stycznia 2012, 22:13 #23
pjaxz: Bramka roku została przyznana przez GŁOSOWANIE!! a nie przez jakieś niewidzialne gremium. Brazylia zagłosowała i jest taki wynik. Gol Neymara piękny, ale ja wolałem Rooneya i na niego oddałem głos chociaż jestem kibicem Blaugrany.
» 9 stycznia 2012, 20:37 #22
Kempes: Gol Neymara nie był piękny. Piękna była akcja, a gol był brzydki jak noc listopadowa. Może się mylę albo nie jestem obiektywny, ale to miała być bramka roku, a nie akcja roku.
» 9 stycznia 2012, 20:44 #21
pjaxz: Plebiscyt był na bramkę roku, a nie strzał roku :) Wobec Twojej definicji gole Maradony z Anglią '86 czy Messiego z półfinału z Realem nie mogłyby by się liczyć w takich plebiscytach.
Tak jak pisałem, dla mnie bramka roku Rooneya ale gole Neymara czy Messiego (nie ta nominowana, ale z półfinału LM) również były cudowne.
» 9 stycznia 2012, 21:05 #20
Kempes: Zgadza się plebiscyt był na bramkę roku. Więc powiedz co to jest bramka, a inaczej gol. To jest to co wpadnie do siatki po kopnięciu piłki. A to najpiękniej zrobił Rooney, zaś Neymar jeszcze raz to napiszę miał kapitalną akcje ale gola strzelił badziewnego.
» 10 stycznia 2012, 16:40 #19
Cielii: Zenada Gdzie jest Edvin ja sie pytam iker w tamtym sezonie powinien mu lizac buty... czym on sie tam wykazal?? edwin dal nam final lm dal nam 19-sty tytul mistrza Angli a Iker?? po za tym W tamtym sezonie Edwin pokazal taka klase ze czapa spada....
» 9 stycznia 2012, 20:35 #18
ZuczekUnited: Racja, Edwin byl lepszy w sezonie 2010/11, ale nie w roku 2011 bo przeciez zakonczyl kariere. I to jest juz pytanie do FIFY czemu nagrode przyznaja za rok co nijak sie ma do pilki noznej, anie za sezon...
» 9 stycznia 2012, 20:37 #17
karaseek: Właśnie, niezrozumiałe :P
Może biorą pod uwagę - kto spędzał lepiej wakacje, bo to ma się do piłki jak Neymar do bramki roku
» 9 stycznia 2012, 22:16 #16
Bartez95: Ja nie wierze co za idioci glosowali na neymara az tyle ja rozumiem bramka duzo ladniejsza od tej messiego(jak kazda inna w tym poprzednim zestawieniu 10 najlepszych w 2011r) ale do rooneyem to jej daleko
» 9 stycznia 2012, 20:34 #15
ZuczekUnited: w Brazylii duzo ludzi jest i mial kto glosowac ;)
» 9 stycznia 2012, 20:36 #14
karaseek: Plebs głosował :P
A patrycjusze c Polski i Europy to się kurde nie pofatygował żeby kliknąć Vote-.-
Jak przeglądać demoty to jest komu i się teraz dziwicie że.... ŚMIECH again
» 9 stycznia 2012, 22:18 #13
ZuczekUnited: Dobrze wybrana druzyna, jesli to ma byc druzyna za rok (nie rozumiem czemu po sezonie tych nagrod nie przyznaja.)

Mam tylko jedno ale: co tam robi Ramos? Tu nie chodzi o to ze on byl jakis slabszy, ale on wystepowal na prawej albo srodku obrony w tym roku, tak wiec na prawa slusznie wybrano Alvesa, na srodku slusznie Pique i Vidić, i co, Ramos na lewej? Glupio przyznawac zawodnikowi nagrode na pozycji na ktorej nie gral. Tam powinien byc Marcelo bez dwoch zdan.
» 9 stycznia 2012, 20:33 #12
piotro91: Skład spoko poza alvesem . A ta bramka roku to jakaś zasrana kpina :( :( :( Nie wiem czy to ukryta kamera czy co :( :( :(
» 9 stycznia 2012, 20:32 #11
Bartoosh21: K***A JAKIM CUDEM?? nie ma lewego obrońcy w tej jedenastce!! ludzie ktoś musiał tym manipulować.. przecież Ramos i Dani Alves byli obaj jako prawi obrońcy...a napastników wybierało się dwóch.. ja chyba tych zasad nie rozumiem...
» 9 stycznia 2012, 20:32 #10
karuzel91: moglby ktos podac link do bramki neymara ?
» 9 stycznia 2012, 20:32 #9
anderson5: Ktoś zrobił sobie nieśmieszny żart z tym Neymarem. ;-(
» 9 stycznia 2012, 20:25 #8
anderson5: Konkretny skład ;-)
» 9 stycznia 2012, 20:24 #7
svazek: porazką z pewnoscią jest przyznanie nagrody za najładniejszą bramke Neymarowi Byłem w 100% pewien że wygra Roo
» 9 stycznia 2012, 20:24 #6
18Lukasz78: Bramka Neymara wygrała,ehhh.
» 9 stycznia 2012, 20:22 #5
kubik: Wybór gola roku to jest przecież jakiś ponury dowcip...
» 9 stycznia 2012, 20:21 #4
jacoparada: Bramka roku?? Wynik tego plebiscytu wypacza resztki szacunku jaki miałem dla działaczy FIFA !!
» 9 stycznia 2012, 20:30 #3
Amsterdammmm: to nie działacze FIFA ją wybrali tylko kibice przy internetowym głosowaniu - dlaczego tyle pempych ludzi jest na świecie? takie pytanie zadaj a co do FIFA to oni tyko rganizuja tą gale o laureatach decyduje swiat piłkarski do tego upoważniony
» 12 stycznia 2012, 14:39 #2
MUFCchicharito: bardzo dobrze według mnie.
» 9 stycznia 2012, 20:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.