Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson nie zamierza panikować

» 17 grudnia 2011, 15:07 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports, Daily Star Sunday
Wprawdzie skład Manchesteru United w ostatnim czasie został mocno przerzedzony z powodu licznych urazów, to sir Alex Ferguson nie zamierza z tego powodu panikować.
Ferguson nie zamierza panikować
» Sir Alex wierzy w siłę swojego składu
Niedawno dowiedzieliśmy się, że Darren Fletcher z powodu problemów zdrowotnych jest zmuszony zawiesić buty piłkarskie na kołek na czas nieokreślony, a filar defensywy Czerwonych Diabłów - Nemanja Vidić, w meczu z FC Basel nabawił się urazu kolana, który wyklucza go z gry aż do końca sezonu.

W dodatku najbliższe ligowe spotkanie z Queens Park Rangers opuszczą zmagający się z kontuzjami: Michael Owen, Anderson, Tom Cleverley oraz bliźniacy Fabio i Rafael da Silva.

Jednak szkocki menadżer po raz kolejny przekonuje, iż dysponuje odpowiednio głębokim składem, w związku z czym, kupowanie nowych piłkarzy podczas zbliżającego się okienka transferowego nazywa 'stratą czasu i pieniędzy'.

- Nie zamierzamy panikować - wyznał sir Alex na przedmeczowej konferencji. - Oczywiście istnieje pokusa, aby sprowadzić odpowiedniego piłkarza w chwili gdy będzie on możliwy do kupienia, ale na chwilę obecną tak nie jest, więc cóż mam zrobić? Kupić kogoś tylko na chwilę, a później nie wiedzieć, co z nim zrobić?

- Nie ma sensu rozpaczać nad naszą obecną sytuacją kadrową. Nasza lista kontuzjowanych wygląda tak, a nie inaczej i trzeba się z tym pogodzić.

- Posiadamy w drużynie piłkarzy, którzy są przygotowani do grania w pierwszym składzie Manchesteru United i jesteśmy całkowicie pewni, że zrobią bardzo dobrze to co do nich należy - zakończył Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź spotkania: QPR vs Manchester United
Następny news »
FIFA grozi Szwajcarii, United powróci do LM?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (16)


sisinho1982: devious ok to sprowadzenie do klubu 12latka i ukształtowanie go wyciągnięcie z niego to co najlepsze to nie jest wychowankiem? czy mając talent w wieku 12 lat i bedzie pracował z nim partacz dojdzie do tego jak by miał z nim pracować specjalista?czy Fabregas jest wychowankiem Barcelony? czy Arsenalu? gdzie nabył prawdziwych szlifów i doświadczenia? kto na niego postawił?
» 18 grudnia 2011, 02:29 #15
87glasgow: wypożyczyć? pomyślcie kogo się wypożycza? nikt nie wypożyczy nam zawodnika na poziomie, którego potrzebujemy bo zawodnicy pokroju Modricia lub Sneidera, albo grają dla swojego klubu albo zostaja sprzedani. Wypożycza się słabszych zawodników w celu ogrania się więc nie liczcie na tego typu wzmocnienie. A jeżeli chodzi o pytanie od "kizi" to pamiętaj o wychowankach takich jak Cleverley, Welbeck, Ryan Giggs, Evans, Fletcher z tych którzy grają często, a oprócz nich Gibson, Fryers, Amos, King, Morrison, Tunnicliffe, którzy niedługo mogą o skład powalczyć. Pamiętaj też o tych, którzy skończyli już kariery (w tym Neville i Scholes w poprzednim sezonie). Można oczywiście prowadzić dyskusje na temat który z nich jest na jakim poziomie, ale naprawdę ludzie SAF wie co robi, a jeżeli ktoś z Was twierdzi inaczej to zawsze możecie zrobić papiery trenerskie i spróbować osiągnąć tyle co ON! Łatwo krytykować jak się siedzi przy komputerze, ale nawet zawodnik krytykowany przez was jak Gibson zasuwa na treningach dzień w dzień w czasie kiedy wy marudzicie, są to ludzie którzy poświęcają swoje życie dla piłki, i za sam ten fakt należy im się wasz szacunek. Ludziom których całym życiem jest komputer nie da rady tego przetłumaczyć, należałoby im jednak odciąć internet :) pozdrawiam
» 17 grudnia 2011, 17:27 #14
devious: stosując Twój tok rozumowania też nie masz prawa nikogo krytykować bo siedzisz przed komputerem tylko... i skąd wiesz co kto osiągnął, ja np. byłem Mistrzem Polski w managerze internetowym - niby nic ale zawsze to mistrz i świadczy choćby o umiejętności zarządzania ;)

i chętnie bym zrobił papiery trenerskie ale szczerze mówiąc mam ciekawsze i ambitniejsze plany na życie niż zabawa w piłkę kopaną ;)

i to wszystko nie oznacza, że nie mogę mieć własnego zdania na temat polityki transferowej MU, która moim zdaniem mogłaby być zdecydowanie lepsza... Ferguson jest wielki ale nawet on nie jest nieomylny - czego przykładem są zresztą jego porażki w finałach LM tłumaczone nie tyle jakimś pechem co po prostu słabością składu - sam SAF to powiedział a jednocześnie nie czuje potrzeby wzmacniania składu - to jakby stwierdził, że z góry nie ma ambicji zbudowania najlepszej ekipy na świecie...

i dziwię się temu - taki geniusz, wygrywający ligę z dość średnimi piłkarzami pokroju Parka, Gibsona, Evansa, Carricka czy Fletchera - nie ma ambicji ogrywania Barcy, Realu i reszty mocnych klubów... ja po porażkach w finałach czy odpadnieciu z LM jako manager nie spałbym po nocach i zapowiadałbym "zrobimy co w naszej mocy by mieć najlepszy możliwy skład" a nie "skład jest OK, nie jest najsilniejszy ale jest wystarczający by wymęczyć mistrzostwo kraju" - i to wlaśnie ten minimalizm SAFa mnie dobija i w pojedyńczych meczach (cofanie się i granie na 1:0) i w skali sezonu i transferów...

Teraz jeszcze pewnie odpuścimy LE grając młodzieżą co też będzie przykładem braku ambicji...

Młodzież mamy super, może nawet MU ma najlepszą młodą kadrę na świecie ale niestety brakuje kilku bardzo solidnych piłkarzy w wieku średnim, którzy w krytycznych momentach jak mecz z Basel czy finał LM pociągną grę...
» 17 grudnia 2011, 22:47 #13
87glasgow: nie chcę negować Twojego osiągnięcia w managerze stary, ale to raczej nic do osiągnięć SAFa. Nie chodzi o to, że nie można się wypowiedzieć tylko o absolutną konieczność szacunku dla ludzi, których życie opiera się na ciężkiej pracy służącej realizacji pewnych celów- za to się podziwia nie tylko sportowców, ale wszystkich którzy coś w życiu osiągnęli. Nie wiem jak możesz powiedzieć czy napisać "mało ambitny" o człowieku, który 25lat prowadzi jeden z największych klubów świata i przez ten czas zdobywa 12 tytułów PL, 2 CL i wiele, wiele innych (u siebie dość łatwo chwalisz internetowe osiągnięcia). Oczywiście, że ma ambicję ograć każdego z kim się mierzy, ale jego filozofia sportu jest oparta na szkoleniu i szlifowaniu diamentów (nawet jak przychodzą tu w wieku 20-22lat), a nie rozrzucaniu pieniędzy na prawo i lewo. Czasem klub się szarpnie i rzuci trochę grosza (Berbatov, Jones, De Gea, Ferdinand), ale na szczęście są to wyjątki potwierdzające regułę. I po ostatnie to jest mega-żałosne kiedy jedziesz SAFa po tym co osiągnął jednocześnie uważasz się za lepszego znawce bo ci szło kiedyś w grze, ale jednak nie zostaniesz trenerem bo masz ambitniejsze plany (z Twoją wiedzą jaką posiadłeś zarobiłbyś w piłce miliony :P ). Glory glory Man United!
» 18 grudnia 2011, 03:48 #12
damian96: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 17:09

"Kupić kogoś tylko na chwilę, a później nie wiedzieć, co z nim zrobić?"
Nie chce się wymądrzac ale jest cos takiego jak wyporzyczenie krótkoerminowe i ferguson mógłby wyporzyczyc gracza na 1,2 miesiące w tym czasie kontuzjowani gracze by wyzdrowieli a on wrócił by do klubu i ferguson nie miałby by problemu co z nim zrobic
» 17 grudnia 2011, 17:08 #11
87glasgow: święta racja! Manchester United to nie przedsiębiorstwo, które kupuje i sprzedaje bez przerwy, to klub z tradycjami, którego głównym celem jest rozpowszechnianie idei sportu poprzez szkolenie młodzieży! Jeżeli komuś to nie odpowiada to niech zostanie kibicem City albo Realu bo każdy poważny kibic United ma dość czytania o płaczu tych sezonowców, którzy tak bardzo jadą po SAFie w każdym oknie transferowym. Wolałbym, żeby United zdobyło troszkę mniej pucharów niż żeby zapominali o tradycji tego klubu (oczywiście lepiej żeby wszystkie po kolei wygrywali, ale sport działa w taki sposób, że jest to niemożliwe). Glory, glory Man United!
Wszystkim sezonowcom życzę wielu sukcesów z nowymi ulubionymi klubami :)
» 17 grudnia 2011, 15:34 #10
kizi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 15:51

Ilu w takim razie jest na tę chwilę wychowanków w 1szym składzie?

Co więcej najlepsi gracze do nas przyszli, a nie zostali wykreowani. Moja odpowiedz to nie krytyka Sir Alexa ani tym bardziej MU.
» 17 grudnia 2011, 15:49 #9
devious: chłopie o czym Ty gadasz, jakie szkolenie młodzieży?

od lat MU zabiera lub wręcz KRADNIE (słynna sprawa z Pogbą, a było tego więcej) młode talenty z całego świata i potem niby nazywa się ich wychowankami... często werbuje się do klubu piłkarzy kilkunastoletnich - już w miarę ukształtowanych (tak było z Giggsem) więc wcale nie szkoli sie ich od "zera" - taka to szlachetna idea "sportu" :] MU jak każdy inny klub robi wszystko co najlepsze w jego interesie i nie ma tu sentymentów o jakich marzysz... jak pojawia się diament np. we Włoszech lub Afryce to United ściga się z innymi klubami by go zwerbować - potem trafia do Akademii i zostaje "wychowankiem" - ale to nie jest bardziej wspaniałe i szlachetnie od ściągania 22-letniego czy nawet 29-letniego piłkarza - tylko tańsze i bardziej pracochłonne :) To jedyna różnica...

Prawdziwych wychowanków w United jest garstka, choćby Welbeck, który w wieku kilku lat już trenował w United... wiekszość to mniejszego lub wiekszego kalibru "najemnicy" bo tak działa piłka nożna... chcesz sentymentu to cofnij się 50 lat wstecz :)
» 17 grudnia 2011, 22:53 #8
87glasgow: już niżej pisałem o wychowankach, o tym ilu ich jest a ilu było. Jeżeli uważasz, że Giggs nie jest wychowankiem klubu to wybacz, ale kiedyś ktoś zrobi z Ciebie salami (jeżeli wiesz co mam na myśli), Pogba nie jest wychowankiem więc nie wiem po co on w tym temacie (swoją drogą był to jeden z bardzo nielicznych przypadków, które wywołały takie oburzenie). Jeżeli chodzi o "kradzenie młodych talentów z całego świata" jak to nam ładnie określiłeś ignorancie to jest to wymóg jeżeli mamy nawiązać walkę z Barcą, którą się tak podniecasz. Chodzi o lokalne prawo dotyczące szkolenia młodzieży (w Anglii zasada 2x90min- doczytaj, nie chcę robić tu wykładu, a w Hiszpanii brak jakichkolwiek ograniczeń) przez które łatwiej znaleźć talent za granicą niż na wyspach. A zawodnicy w wieku 13-15 lat to jeszcze szczawiki i dopiero pod okiem dobrej kadry trenerskiej wchodzą do seniorskiego sportu więc to właśnie jest szkolenie a nie kupowanie rozkapryszonych gwiazd- to jest siła United!
» 18 grudnia 2011, 04:05 #7
frejlicz: Nie wiem kogo on ma na mysli mowiac, ze MU ma w chwili obecnej szeroka kadre?
Zaczynajac od obrony:
Ferdinand- ostatnio gra dobrze,
Smalling,Jones- jak zawsze na tym samym poziomie, jest Okej,
Evra-potrafi poslac ladne crossowe podanie itp- w porzadku.
Evans- dlaczego on sie znajduje w skladzie MU?
Pomoc-
Carrick- nawet niezle potrafi zagrac z tylu,
Park- ostatnio to tylko biega, a nic wiecej nie robi,
Giggs- ostatni w miare niezly mecz rozegral ze Swansea, gdy przejal i ladnie podal do Hernandeza
Young- ostatnio kompletnie bez formy
Valencia,Nani- oni jedyni potrafia cos "wykminic" w ostatnim czasie
Atak-
Rooney- mam nadzieje ze te 2 bramki mu pomoga...
I ktos jeszcze nam zostal? To jest ten mocny sklad?
Moze ktos napisze, ze nie wymienilem Berbatova? Zrobilem to specjalnie. Dlaczego? A dlatego, ze ja nie wiem jak on gra, bo narazie w calym sezonie (chodzi mi o PL) widzialem go
» 17 grudnia 2011, 15:28 #6
Biafra: SAF nie powiedział, że ma mocny skład, ale głęboki (szeroki) to jest różnica. Nie wolno zapominać o rezerwach, gdzie znajduje cię kilku graczy, mogących w każdej chwili wskoczyć do podstawowego składu.
» 17 grudnia 2011, 15:33 #5
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 15:54

@Biafra

Ale jakie rezerwy? 18 latków , którzy nie zagrali oficjalnego meczu w Lidze? Takich zawodników to nawet Stoke ma ale co z tego? Szeroki skład jak dla mnie to 20-25 zawodników na dobrym poziomie , z czego 11 świetnych , 5-6 bardzo dobrych na zmianę , a reszta dobrych zawodników takich jak Park. Nie oszukujmy się , na tą chwilę grają zawodnicy , którzy w większości dobrych klubów nie mieściliby się na ławce rezerwowych (Park,Gibson,Evans,Diouf).

Warto dodać że 6 zawodników walczących o 1 skład jest kontuzjowanych (czyli niedostępnych przez dłuższy okres) i ewidentnie widać że nie mamy rezerw (o czym przekonaliśmy się w meczu z CP)
» 17 grudnia 2011, 15:52 #4
Biafra: Jeśli chodzi o @sisinho jeśli chodzi o rezerwy to mamy Fryersa, Pogbę, Lingarda, Morrisona, Cole'a, Browna, braci Keane'ów (jeśli dobrze kojarzę to wszyscy wymienieni mają już za sobą debiuty w seniorskiej drużynie, a niektórzy grali nawet w LM). Poza tym są gracze na wypożyczeniach jak Wootton, Drinkwater, Norwood, Tunnicliffe), którzy grają tam w podstawowych jedenastkach, więc zawsze mogą wrócić na wspomóc nas na kilka spotkań ligowych z teoretycznie słabszymi rywalami.

Poza tym, mówisz, iż takich zawodników to ma nawet Stoke, owszem, ale ich rezerwy z tego co mi wiadomo nie są obecnie na pierwszym miejscu w tabeli, jak to ma miejsce w przypadku United, a to o czymś świadczy.

A wracając jeszcze do wypowiedzi frejlicza, to wymienienie tylko Roo wśród napastników jest błędem, gdyż mamy jeszcze Welbecka i Machedę oraz Berbatowa, który nie grał do tej pory tylko dlatego, iż nie było (to brzmi absurdalnie) takiej potrzeby.
» 17 grudnia 2011, 17:57 #3
sisinho: @Biafra

Sądzę że Sirchciał nam przekazać że mamy tak szeroki skład że każdy z zawodników rezerw może zmienić podstawowego zawodnika i nie będzie widać różnicy w jakości gry , natomiast na chwilę obecną mamy tych rezerwowych , których wymieniłeś ale każdy z nich będzie raczej osłabiał zespół niż wzmacniał bowiem nie dostają w ogóle szans w 1 składzie więc zdziwiła mnie ta wypowiedź Sir'a.

Natomiast co do zdrowych napastników to masz rację , oprócz Roo jest Berba,Welbeck i Macheda więc z atakiem nie ma problemu natomiast jak dla mnie jest duża luka w środku pola , którą SAF próbuje ukryć (ale chyba każdy ją widzi) w swoich ostatnich wypowiedziach.
» 17 grudnia 2011, 18:04 #2
Biafra: @sisinho, żeby stwierdzić, czy dany gracz osłabiał by nasz zespół, czy też dał radę udanie zastąpić gracza pierwszego składu, należałoby po prostu dać mu szansę, jak np. Tomowi i dopiero wtedy oceniać. Pożyjemy, zobaczymy, oby było dobrze.
» 17 grudnia 2011, 18:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.