Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Każdy transfer musi być przemyślany"

» 10 grudnia 2011, 11:43 - Autor: Tomasson - źródło: manutd.com
Pomimo porażki w Lidze Mistrzów i kłopotów kadrowych sir Alex Ferguson nie zamierza wzmacniać składu w zimowym okienku transferowym, gdyż, jak twierdzi, zakupy w styczniu nie są opłacalne.
» Ferguson nie da się ponieść emocjom w czasie zimowego okienka transferowego
Kiedy w 2006 roku Czerwone Diabły żegnały się z Champions League po fazie grupowej, kilka miesięcy później Boss sprowadził na Old Trafford Patrice'a Evrę i Nemanję Vidića, którzy dziś stanowią o sile defensywy mistrzów Anglii. Choć w trwającym sezonie niechlubny wyczyn sprzed pięciu lat został powtórzony, sir Alex Ferguson nie widzi w zimowych zakupach lekarstwa na problemy jego drużyny.

- Każdy transfer musi być naprawdę przemyślany i zrobić różnicę. Trudno jest spełnić te kryteria w styczniowym okienku transferowym i na ogół zachowujemy bierność w tym czasie. Na obecną chwilę żaden opłacalny zakup nie przychodzi mi do głowy - powiedział Boss.

- W 2006 roku nie wzmocniłem zespołu dlatego, że wystraszyłem się porażki w europejskich pucharach. Od dawna rozglądaliśmy się za defensorami, o których w tamtym okresie było niezwykle trudno.

- Po odejściu Denisa Irwina na lewej obronie powstała luka. Szukaliśmy kogoś, kto mógłby ją zapełnić i odpowiednim człowiekiem okazał się Patrice Evra. W parze z Francuzem trafił do nas Nemanja Vidić i muszę przyznać, że były to udane zakupy.

- Obecna sytuacja jest jednak inna od tej sprzed kilku lat. Teraz nie szukamy nikogo konkretnego i nie zamierzamy sprowadzać piłkarzy na siłę, byle tylko wydać pieniądze - zakończył Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Patrzę na Mourinho i widzę siebie
Następny news »
Carrick: Skrócić dystans do City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (81)


vip14: Sir Alex Ferguson ma rację. Nie potrzeba nam nowych piłkarzy. Mamy idealny skład. Glory, Glory Manchester United :D
» 12 grudnia 2011, 15:27 #68
arti197: głupio myśli powinni sprowadzić Sneijdera i Goetze. Bo w ldzie mistrzów nie wyszliśmy bo jest słaba pomoc oprócz Naniego przyznam że Young czy Anderson też są dobrzy ale to nie Sneijder czy Goetze
» 12 grudnia 2011, 15:24 #67
jobok: Wymyślacie ... Ja na miejscu SAF'a popatrzył nad Marchiso , Javi Martinezem czy Ganso co do ostatniego z niego moze sie rozwinąć nowy KAKA
» 10 grudnia 2011, 23:53 #66
Samuraj231: Wiecie za co tak naprawde szanuje SF za to że ciągle próbuje czegoś nowego nie zawsze mu to wychodzi ale próbuje i mam nadzieje że mu to w końcu wyjdzie.
» 10 grudnia 2011, 20:26 #65
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 18:04

Yaankes, ja rozumiem, że każdy może mieć swoje zdanie, ale jeśli dla Ciebie Modrić jest przereklamowany to prostu brakuje mi słów żeby opisać jak bardzo się z Tobą nie zgadzam :P. Dla mnie, w tym momencie, to ścisłe top3 rozgrywających na świecie (obok Xaviego i Silvy), Sneijder w tym sezonie cieniuje, do Luki nie ma nawet najmniejszego startu, tak naprawdę Wesley miał jeden genialny sezon - 09/10, w pozostałych grał na solidnym, ale nierewelacyjnym sezonie.

A Luka... czysta poezja, jedyny zespół na świecie, w którym nie zmieściłby się do składu to Barca, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że Barca ma Xaviego, a Luka to jego (moim zdaniem) niemal idealna kopia. Przegląd pola, rozegranie do boku, piłki w uliczkę, obunożność, gra zewnętrznym podbiciem - wszystko u Chorwata jest na absolutnym, światowym poziomie. Moim zdaniem Modrić >>>>>> Sneijder.
» 10 grudnia 2011, 18:02 #64
RobvanKlu5i: Bebe, Tosic i kilku innych lubią ten artykuł.... :)
» 10 grudnia 2011, 17:19 #63
Adamczik: A co nie przemyślanego jest w zakupieniu klasowe rozgrywającego, gdy w klubie nie ma takowego? (dodałbym także prawego obrońcy i defensywnego pomocnika z krwi i kości. postawcie keane obok carricka i robi się dramat).
» 10 grudnia 2011, 16:05 #62
Veon: K*rwa. Ten news mógłby brzmieć "SAF:Chce by United stoczył się i został drużyną z 3 ligi". Tak samo by mnie zdołował.
Jeśli nie zimowe to chociaż letnie, ale jak SAF nic nie zrobi w letnim okienku (sprowadzenie młodzików się nie będzie liczyć) to pokaże że nic się nie nauczył i że ma wszystkich gdzieś.
» 10 grudnia 2011, 15:23 #61
Veon: Kolego, uczymy się całe życie. Ferguson powinien więc wyciągnąć wnioski z tej tragedii. Tak TRAGEDII bo zespół którego boi się cały świat nie powinien kończyć w LM na fazie grupowej.
» 10 grudnia 2011, 15:37 #60
Amarylis: Cały świat? Nawet nie będę wymieniać, które zespoły życzyłyby sobie United za przeciwnika, gdyby Diabły przeszły do 1/8.
» 10 grudnia 2011, 15:42 #59
jokerms: "Święte słowa" powiedział Bebe do Fergusona .....
» 10 grudnia 2011, 15:06 #58
grobla95: hahahahah ! Dobre ,dobre :)
» 10 grudnia 2011, 15:31 #57
Olo: Jesteś z Krakowa? Stawiam flaszkę za tę wypowiedź :)
Tylko przyklasnąć!
» 10 grudnia 2011, 14:28 #56
mickb: masz wiele racji i ładnie to opisałeś, wiadomo że ciężko będzie w styczniu wyrwać kogoś z drużyny która nadal gra w LM do zespołu który nie gra

są jednak pewne nieścisłości i miejsca w których sam sobie przeczysz - rooney nie strzela, bo się wycofuje do pomocy...a dlaczego się wycofuje?

cleverley na pewno jest perspektywiczny, andersona wg mnie trzeba się pozbyć, on już za długo się rozwija, a do tej pory jakoś nawet super przebłysków nie miał, do naszych skrzydłowych też mam mieszane uczucia, każdy potrafi zagrać dobry mecz, ale często też męczą się na boisku

spora liczba kontuzji niejako obarcza sztab medyczny i przygotowanie przedsezonowe - za dużo ich

pech w tym, że braki jakie ma teraz drużyna taki doświadczony trener powinien dostrzec już przed sezonem, z arsenalem tak jak pisałeś wygraliśmy, bo oni byli wtedy niesamowicie słabi, a nam niemal wszystko wychodziło
» 10 grudnia 2011, 14:35 #55
szymo197: "Manchesterowi transfer jest zupełnie niepotrzebny". Gdyby były jakieś transfery np. Snejidera to byśmy nie odpadli z LM, a teraz w LE nie potrzebne są wzmocnienia.
» 10 grudnia 2011, 14:37 #54
ZuczekUnited: Zgodzilbym sie z toba bo to co piszesz ma sens,ale...przepraszam bardzo Anderson i Cleverley to nie sa zawodnicy na nasz pierwszy sklad i prawdopodobnie nigdy nie beda. Kiedy United błyszczało formą i gromilo kolejnych rywali do tytulu, to ja juz wtedy widzialem ze to byla zasluga swietnej formy Roo, Naniego i Younga, a nie dobrego srodka pola. Jakby w tej chwili Clev i Ando wrocili do zdrowia zaloze sie ze wielkiego kopa druzynie by to nie dalo. Nie ma sensu na sile robic z kazdego mlodego w naszym skladzie super zawodnika. Cleverley powinien zmienic klub moim zdaniem.

Za to Anderson trzeba przyznac ze ma spory talent, i moze sie rozwinie jeszcze ale na ten moment jest strasznie nieporadny i dobre wystepy przeplata slabymi. My potrzebujemy klasowych zawodnikow w tym momencie.

Czemu niby kupowanie zawodnika w zimowym okienku jest idiotyczne? Nie widze problemu w tym zeby zakupic Modrica, i SAF powinien to zrobic. Argumentem przeciw twoim zdaniem jest fakt ze niemoglby grac w LE z United? I co z tego, priorytetem jest Mistrzostwo.
» 10 grudnia 2011, 15:11 #53
Amarylis: W LM jest tak, że do 1 lutego można, do zgłoszonych zawodników, dodać trzech innych, a jeden z nich mógł grać jesienią w innych europejskich rozgrywkach. Działa to też w drugą stronę, dlatego zawodnicy grający jesienią w LM mogą zagrać na wiosnę w LE. Problem jest tylko taki, który z klasowych zawodników zamieni LM na LE?
» 10 grudnia 2011, 15:36 #52
ZuczekUnited: Tottenham juz ma tylko w teorii szanse na awans, bo Redknapp wystawial trzeci sklad do gry, wiec chyba mu nie zalezy na tym trofeum...

Jesli mowisz ze Modric jest przereklamowany to po prostu malo ogladales go w akcji. Ja bym nawet rzekl w druga strone, ze jest niedoceniany.

"Próbujesz coś udowodnić, ale oceniasz zawodników 22-23 letnich i mówisz, że nie nadają się do pierwszego składu. Sory, ale w Realu powiedzieli, że Sneijder się nie nadaje i jest za słaby, a to co zrobił z Interem i Holandią po prostu było czystym wyśmianiem ludzi Realu. Iniesta mając 23 lata wyglądał podobnie jak Anderson, taki duży talent ale strasznie nie równy, a teraz?"
Sneijder sie nie sprawdzil w Realu bo taka jest dziwna specyfika tego klubu jeden sie sprawdza, drugi nie (nie za Mourinho ofc). Pamietam Sneijdera w Realu i sory, ale to nie ma nawet odniesienia do Cleverleya i Ando bo wtedy, czyli w ich wieku byl o wiele lepszy niz oni teraz.

A jesli chodzi o przyklad Iniesty to zupelnie nie rozumiem o co Ci chodzi. Iniesta wlasnie w tym wieku zaczal grac fenomenalnie (sezon 2006/07), a teraz sie rozwinal do takiego poziomu ze jest najlepszym pomocnikiem na swiecie (moim zdaniem). Bardziej trafny bylby przyklad Xaviego ktory najlepsze swoje lata przezywa w okolicach 30-stki a wczesniej byl rezerwowym..
» 10 grudnia 2011, 15:47 #51
mickb: wydaje mi się, że z andersonem i tomem może być jak z carriciem i fletcherm - o 1 za dużo na tę samą pozycję...

anderson miał już swoje szanse, żeby się wykazać i raczej ich nie wykorzystywał - dlaczego nie gra więcej nawet jak jest zdrowy - widocznie trener w nim nie dostrzega tego potencjału, z arsenalem zagrali super, ale zagrali na tyle na ile przeciwnik pozwalał, a arsenal pozwalał wtedy na wszystko naszym zawodnikom
» 10 grudnia 2011, 18:46 #50
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 20:22

"W sezonie 2006/2007 Iniesta zaczynał większość meczy na ławce rezerwowych"
No tym to zes mnie rozwalil. Iniesta w tamtym sezonie rozegral 56 meczy dla Barcelony, no ale moze byl rezerwowym, rzeczywiscie... prosze nie pisz takich farmazonow.

"Modricia widziałem i nie robi na mnie żadnego wrażenia. Oglądałem wiele meczy Tottenhamu i naprawdę to nie jest zawodnik, który bardzo zmieni obraz naszej gry, nam potrzeba kogoś takiego jak Sneijder, czyli po prostu kogoś klasy Xaviego i Iniesty."

Byc moze rzeczywiscie nam potrzeba kogos tej klasy, ale ja nie widze nikogo kto by zechcial do nas przyjsc. Bardzo ale to bardzo chcialbym transferu Sneijdera, ale czuje ze nic z tego nie wypali. Silvy ani Iniesty nie uda sie nigdy sciagnac...Modric pozostaje w takim razie najlepszym wyborem. Stosunkowom mlody, swietnie sie prezentuje, sprawdzil sie wAnglii bo gra Totenhamie. Twoim zdaniem on to nic specjalnego...no coz ja mam inne zdanie. Mozemy miec tylko nadzieje ze SAF zrobi tak, zeby bylo dobrze
» 10 grudnia 2011, 20:22 #49
Fred78: jedyne transfery jakie Freguson powinnien przeprowadzić w styczniu to pozbycie się raz nazawsze Gibsona oraz Machedy
» 10 grudnia 2011, 14:25 #48
Olo: Czemu Machedy? Ma dopiero dwadzieścia lat, może jeszcze się wyrobić. Miał świetny pre-season! Ja bym mu jeszcze dał szansę, dużo nas nie kosztuje mimo wszystko :)
» 10 grudnia 2011, 14:27 #47
grobla95: nie zapominaj o Kuszczaku...
» 10 grudnia 2011, 15:34 #46
armone: Ja sie zastanawiam czy czasami tlumaczenie tego co mowi Sir Alex na polski nie jest przekrecone bo nie wierze nie raz co on mowi, o ile z tylu i z przodu mozemy nie potrzebowac kogos konkretnego ale srodek to lezy u nas na calej lini. powodzenie dzisiaj United
» 10 grudnia 2011, 14:16 #45
wrobel1992: Oby to była nic nie znacząca gadka... SAF na pewno widzi braki kadrowe, ale co ma mówić?? W środku mamy analfabetów piłkarskich i muszę kogoś kupić, bo te patałachy nie potrafią grać! Ferguson zrobi to co zawsze-> pójdzie drogą, którą uważa za najlepszą i wyprowadzi drużynę z kryzysu!
» 10 grudnia 2011, 14:13 #44
korekMU83: nie no nasza druzyna daje reade i w PL i w LM i te nieszczesne puchary hehehe kocham ten klub I Alexa ale panie Ferguson czas na zmiany slabe wyniki i BLAMAZ Z Ci(o)ty odpadniecie z LM czas sie obudzic!! mamy utalentowana mlodziez ale jakos i real i barca nie maja problemow z kupnem zawodnikow wiec nie zmieniac zaraz zespolu bo jest czym dzielic ale jeden czy dwoch KLASOWYCH zawodnikow by cos pomoglo a z twoim nosem panie Ferguson napewno kupsz kogos godnego uwagi!!
» 10 grudnia 2011, 14:04 #43
matemufc: szkot sie starzeje
» 10 grudnia 2011, 13:59 #42
Vervvis: Jakos Real nie ma z tym problemow i w kazdym sezonie robi swietne transfery.
» 10 grudnia 2011, 13:57 #41
nice1bruva: co ty gadasz że co sezon świetne transfery, od kiedy Mou jest to ok zgodze siężw większośc jest ok, ale transfery Kaki, Robbena, Sneijdera to napewno nie świetne, widać że sytuacje obserwujesz od niedawna
» 10 grudnia 2011, 14:06 #40
mickb: akurat te przykłady które wymieniłeś są złe, ówcześni trenerzy realu po prostu nie potrafili odpowiednio podejść do tych zawodników, oni na chwilę obecną są jednymi z największych gwiazd europejskiej piłki

co jest też dosyć istotne - każdy z tych piłkarzy zwrócił się realowi z nawiązką poprzez sprzedaż koszulek i innych gadgetów, tak naprawdę to my więcej straciliśmy na bebe niż oni na kimś sprzedanym 15mln taniej niż cena zakupu...
» 10 grudnia 2011, 14:28 #39
przemekk28: No rzeczywiście, nie opłaca się wygrywać pucharów..
» 10 grudnia 2011, 13:50 #38
Falconell: Zawsze jako kibic MAN UTD byłem niepoprawnym optymistą zawsze wmawiałem sobie ze to co robi SAF jest mądre, przemyślane że mi jako kibicowi pozostaje tylko oglądać mecze a nie wypowiadać się na temat sytuacji kadrowej/transferowej. W tym momencie optymizm się kończy zaczyna się realizm TRANSFERY TRANSFERY i jeszcze raz TRANSFERY. Przykro mi że to mówię ale nie ma innego wyjścia. Gra większości naszych zawodników to obraz nędzy i rozpaczy ZERO kreatywności meczu nie wygrywa się skrzydłami czy indywidualnością w ataku akcję muszę być tworzone przez środek pola! Wychowankowie? jak widać im SAF starszy tym coraz bardziej sceptycznie do nich podchodzi błąd, duży błąd może nie mają takich umiejętności ale przynajmniej posiadają cechę która na boisku jest najważniejsza AMBICJA! Potrzebne są gruntowne zmiany w kadrze czyli wylot5,6 piłkarzy , transfer na ich miejsce KLASOWYCH 3,4 innych zawodników i wprowadzenie do 1 zespołu a także może i do składu wychowanków. Dopóki SAF się nie obudzi, doputy nasza gra to będzie zwykłą męczarnia dla oka i masa rozczarowań dla kibiców...
» 10 grudnia 2011, 13:47 #37
urbanex: podpisuje sie wszystkimi konczynami. kibicuje manutd od 1998r .. nigdy zlego slowa na safa nie powiedzialem, ale miarka sie przebrala. mamy dziure w srodku pomocy, a pieprzenie safa, ze owej dziury nie ma, to tylko zalosne mydlenie oczu kibicom. pzdr
» 10 grudnia 2011, 14:00 #36
manik199: niezły kawał SAF :D
Brak transferów w zimie = brak pucharów sezonie ....
» 10 grudnia 2011, 13:46 #35
body1988: Ja sądzę że powinniśmy kogoś sprowadzić ponieważ taki zawodnik też potrzebuje kilku miesięcy żeby się zaaklimatyzować i zgrać z resztą składu
» 10 grudnia 2011, 13:46 #34
zico32: Zgadzam się z opinią, że ktoś musi przyjść w styczniu szczególnie kreatywny pomocnik, a może i prawy obrońca, a także skrzydłowy. W lecie mam nadzieje że odejdą : Owen, Berbatow, Park, Gibson, Carrick, a może Valencia i Fletcher. Mecze z City i Basel pokazały jak dużym błędem było było zrezygnowanie z transferu Sneijdera- jak dla mnie obok Xaviego najlepszy rozgrywający, potrafiący jednym podaniem, odmienić losy meczu. W United obecnie nie ma takiego zawodnika.
» 10 grudnia 2011, 13:32 #33
mateuszr20471: Owen,Berbatov,Park,Gibson,DIouf out z tym sie zgadzam. Jednak Fletcher,Carrick i Valencia powinni zostac, na pierwszy sklad umiejetnosci moze nie maja, jednak na lawe ze swieca szukac takich grajkow.
» 10 grudnia 2011, 13:56 #32
mateuszr20471: Musimy kogos pozyskac w styczniu, nie wyobrazam sobie okienka bez transferu, biorac pod uwage nasza obecna sytuacje. Chodzi szczegolnie o srodek pola. Jednak nic na to nie poradzimy, musimy ufac Fergiemu...
» 10 grudnia 2011, 13:11 #31
Szejp: Prawdę mówiąc to i tak zimą były (są) marne szanse na sprowadzenie kogoś klasowego (wszystkie 'gwiazdy' teraz nie będą osiągalne, a jak mamy sprowadzić jakiś Elmów czy innych Michów, to poczekajmy lepiej jednak te kilka miesięcy) . Szkot przespał okres letni i będziemy płacić za to do końca sezonu. Po nim natomiast liczę już na konkretne wzmocnienia (prezesi Lille i Rennes już zapowiedzieli, że latem p.r. z ich klubami pożegnają się Hazard i M'villa - jak dla mnie oba transfery idealne dla United).
» 10 grudnia 2011, 13:08 #30
Ebson: Żaden zakup nie przychodzi Fergiemu do głowy??!! Przecież my cały czas nie mamy środka pomocy!! Nasza druga linia nie istnieje! Potrzebne nam są minimum 2 transfery na środek. Po pierwsze destruktor ale taki który potrafi także genialnie rozrzucić piłkę - ktoś w stylu X. Alonso. Po drugie oczywiście typowo ofensywny konstruktor akcji taki jak na przykład Sneijder. Wiem że mamy Cleva ale wszyscy widzimy jak jest z jego zdrowiem więc trzeba być zabezpieczonym. Jeśli Ferguson chce zdobyć mistrzostwo z Parkiem jako rozgrywającym to powodzenia
» 10 grudnia 2011, 13:02 #29
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 13:03

Vidić odpadł to chociaż Garego Cahila niech kupi... bo juz kompletnie rozleci nam się skład

Nie opłacalne jest także odpadanie z Ligi mistrzów a przez brak transferow w duzej mierze to sie stało
» 10 grudnia 2011, 13:02 #28
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 13:16

O, o tym panu kompletnie zapomniałem. Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale Cahill to również piłkarz, który mógłby grać na prawej stronie, i tym samym mógłby raz na zawsze zażegnać nasze problemy z tą pozycją.
» 10 grudnia 2011, 13:11 #27
witek: Manchester United nie kupuje zawodników po to by po 2,3 sezonach się ich pozbywać. Kupowanie na ostatnią chwilę, czy kontraktowanie zawodników pod wpływem emocji to na dłuższą metę zła decyzja. Nie wiem czy wiecie, ale United ma bodajże najwyższą średnią lat jaką dany zawodnik spędza w klubie. To świadczy o tym, że transfery Fergusona są naprawdę przemyślane. Szkot wierzy w swoich zawodników jak mało kto. A to buduje u nich motywację, miłość i oddanie dla klubu. Tylko taki klub, z takimi piłkarzami może utrzymywać się niemal stale na szczycie. Zaufajcie więc Fergusonowi, bo budowanie drużyny to on ma w jednym paluszku.
» 10 grudnia 2011, 13:01 #26
mickb: hehe, tylko pytanie skąd to się bierze - ano stąd, że z niektórymi wypadałoby się pożegnać już dawno, a szkot tego nie robi - lubię carrica, lubię fletchera, nie mam nic do Parka, ale dla nich wszystkich miejsca w United nie ma...
» 10 grudnia 2011, 13:20 #25
HKS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 12:47

Manchester United stawia na mlodziez. i To mi sie bardzo podoba. Mam nadzieje , że tak będzie dalej pomimo porażki z Basel. rok 99 ... udało się wtedy. I teraz też powinno, zawsze jest ryzyko , że sie nie uda transfer młłodego. Bebe był nie wypał ale były tez swietne transfery młodych. Jonesem tez wiekszosc nie było zadowolonych ...
Wydaje mi się , że naszym za dobrze szło od początklu sezonu , i może troche sodówka uderzyła... ale trzeba na nich stawiać!
a z drugiej strony taka mniespodzianka jak Basel - MU , chciałbym żeby wiecej bylo takich niespodzianek (oczywiscie odnosnie innych "wielkich" klubów)
pzdr :)
» 10 grudnia 2011, 12:46 #24
mickb: Jones naprawdę spisuje się świetnie i jest perspektywicznym graczem, ALE na chwilę obecną potrzebowaliśmy playmakera, a nie kolejnego obrońce. gdyby Manchester grał z przodu tak jak na początku sezonu to możliwe, że kontuzji vidic'a by nie było bo by się pewnie nie znalazł w tym miejscu w tym czasie (oczywiście mógłby tego urazu doznać gdzie indziej, ale w tym meczu możliwe, że by w ogóle nie grał)

co do Keano - był to zawodnik, które na pewno potrafił podnieść morale drużyny, ale piłkarsko to drużynę ciągnęli tacy gracze jak cantona, beckham, scholes czy ronaldo, ewentualnie RvN, wprawdzie tylko wykańczał akcje, ale miał instynkt "zabójcy"

nie mówię, że Sneijder jest konieczny, ale ktoś na środek na pewno, ktoś z potwierdzonymi umiejętnościami => czyli z nazwiskiem, na eksperymenty nie ma już na pewno czasu
» 10 grudnia 2011, 13:16 #23
ramus181: według mnie Wesley by się przydał,przy nim Cleverly moglby się dużo nauczyć,takie moje zdanie,swoja droga ciekawe jak bedzie dzisiejszy mecz z Wolves wygladal,mam nadziej ze w koncu uda sie im osiagnac odpowiedni poziom:D
» 10 grudnia 2011, 12:41 #22
FanDawid17: SAF niech kupi Shinjiego Kagawe z Borussi. Młody dobrze grający z drużyną i umie zakręcić przeciwnikiem jeśli jest to potrzebne, mądrze rozrzuca grę na skrzydła i daje świetne prostopadle podania. Taki zawodnik przydał by się do MU i chciałbym aby go SAF sprowadził do nas, napewno by nie żałował
» 10 grudnia 2011, 12:38 #21
nosiema: tylko w tym problem że kagawa od początku sezonu jest zupełnie bez formy. to już lewandowski prezentuje się dużo lepiej od japończyka
» 10 grudnia 2011, 15:41 #20
Olo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 12:30

Dobrze mówi. Nam nie jest potrzebny (wyświechtane hasło) "klasowy rozgrywający", tylko przedłużenie Bossa na boisku. Ktoś pokroju Roya Keana (o którym można powiedzieć mnóstwo, ale nie to że był wybitnym technikiem :P), który kopnie w dupę kogo trzeba i gdy trzeba, oraz podniesie na duchu zespół nawet w 89 minucie! I poprowadzi ich do zwycięstwa! Sneijder ani Modric nie mają jaj, mam nadzieję że nigdy nie trafią na Old Trafford. Dziękuję.

Aha, jeszcze jedno - też chciałbym jakiś transfer. Ale mam nadzieję na małe, ciche nazwisko za niewielkie (relatywnie) pieniądze, które rozbłyśnie w sezonie i poprowadzi przez wiele lat nasz Manchester do zwycięstw!
» 10 grudnia 2011, 12:28 #19
designer: nie maja jaj? Ferguson ich na pewno nie ma. Nie obrazaj zawodnika Oranje, bo kazdy z nich jest duzo lepszy niz cala aktualnie ekipa RD. I niech nikt nie wazy sie tu patrzec na mecz rezerw z Niemcami bo to byl tylko trening. Oranje rzadza i tylko oni potrafia ciagnac swe zespoly do wygranej. Takich graczy nie ma w RD a jesli myslisz o sprowadzeniu kogos za zalosne pieniadze- to zapomnij. Nie istnieje taki gracz w swiecie futbolu chocbys nie wiem jak szukal. Ktokolwiek by to byl- skonczylby jak Carrick, Fletcher i reszta tego bydla.
» 10 grudnia 2011, 12:44 #18
m4t3k: Ktoś tu poczuł się urażony? Rozumiem, że kochasz Holandię, lecz każdy może mieć zupełnie inne poglądy dotyczące Sneijdera bądź też Modricia. Ja również uważam, że kupno akurat ich, nie byłoby dobrym posunięciem. PS. Nie płacz ;)
» 10 grudnia 2011, 12:54 #17
Olo: Bardzo fajnie designer. Po drugim zdaniu już mi się nie chciało tego czytać.
» 10 grudnia 2011, 14:25 #16
Kajdano: Mam nadzieje, ze tylko tak mowi a jednak sciagnie chociaz klasowego playmakera bo nie chce do konca sezonu ogladac Rooneya, ktory caly czas rozgrywa pilke bo nikt inny procz niego tego nie potrafi...
» 10 grudnia 2011, 12:18 #15
mickb: albo to jest tylko zasłona dymna, albo w lecie to w Manchesterze będą szukać, ale nowego trenera i nie ma tu ani odrobiny ironii, nie wiem czy Ferguson nie rozumie czy nie chce tego po sobie pokazać, ale on ten klub wyprowadził na wyżyny i przyzwyczaił kibiców i włodarzy do pewnego poziomu, taki klub nie może sobie pozwolić na wyjście z czołówki PL i odbudowywanie składu

mam jednak nadzieję, że to tylko przygrywka do sprowadzenia kogoś w zimie
» 10 grudnia 2011, 12:15 #14
FreddielikeMUFC: Claudio Marchisio
» 10 grudnia 2011, 12:12 #13
Wik: On w życiu nie odejdzie z Juve. To będzie legenda pokroju Del Piero, mam nadzieję.
» 10 grudnia 2011, 12:15 #12
FreddielikeMUFC: ale przydałby się ;)
» 10 grudnia 2011, 12:20 #11
MU4live: No ale pare transferów np.(Bebe) nie było przemyślanych z pana strony panie Fergusonie :D

Modric byłby genialny ale wątpie by Harry puścił go do innego Angielskiego klubu chyba że za dużą kase

Dobrym pomysłem byłby Marchisio z Juve lub Javi Martinez z Bilbao
» 10 grudnia 2011, 11:59 #10
Kamixxx: "(...)Na obecną chwilę żaden opłacalny zakup nie przychodzi mi do głowy(...)" - no normalnie mnie cos zaraz trafi !
6 pilkarzy z podstawowego skladu jest KONTUZJOWANYCH ( w tym kpt Vidic).
I on mi mowi ze nie potrzebujemy transferow,przeciez to jest dla mnie smieszne !
wystarczy spojrzec na naszą pomoc.
1 strzelona bramka na mecz - hahaha xD sory ale tutaj to trzeba plakac a nie sie smiac ;/
brakuje kogos kto moglby pokierowac nasza linią pomocy !
kogos takiego jak Sneijder/Hazadr/Goetze czy kogos ich pokroju !
na dodatek z piecią napastnikow zrobilo nam sie dwóch z tego Roo gra teraz w pomocy.
oprocz pomocnika przydalby sie tez Huntelaar czy ktos podobny (nawet na okres wypozyczenia)
mozecie mnie wyzywac od jakisch fanow FM czy FIFY ale taka jest prawda !
» 10 grudnia 2011, 11:58 #9
JohnPieklo: Skąd wy się wszyscy urwaliście, dzieciaczki? Manchester United to coś znacznie więcej niż błyszczące transfery. Ok, w Lidze Mistrzów nie poszło, ale na mistrza i tak są wielkie szanse, bo tylko City nam zagroziło. Wy naprawdę wierzycie, że przyjdzie jakieś niby wielkie nazwisko, pazerne na pieniądze, i odmieni całą drużynę? Od razu wpasuje się w coś tak potężnego jak United? Nie dostaniemy Xaviego, a Anderson/Cleverley/Carrick to są goście, którzy jeszcze was zaskoczą. Ferguson ma wizję, a wizji nie da się zrealizować w 10 meczów. Więc przestańcie szczekać i patrzcie.
» 10 grudnia 2011, 12:22 #8
Kamixxx: mowisz ze odpadniecie z LM to nic...
dostajemy w dupe z Bazyleą,z Benficą,City,Palace,nie mozemy wygrac z Newcastle...mam dalej wymieniac ?
nie mowie zeby od razu wykupywac pol swiata pilkarzy i bawic sie w naszych sąsiadow z niebieskiej czesci Manchesteru-chociaz ten sezon pokazuje w jakiej są formie(nie wliczając LM)
moze i kasa nie da nam sukcesów ale napewno pomogą nam nowi gracze zeby te sukcesy osiągnąc !
» 10 grudnia 2011, 12:34 #7
ZuczekUnited: Zdejmij rozowe okulary JohnPieklo, i nie wiem czy nazywajac nas dzieciaczkami chcesz sie dowartosciowac czy co?
» 10 grudnia 2011, 12:39 #6
mrNorbi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 12:51

zgadzam sie z kamixxxem w 100%:)
» 10 grudnia 2011, 12:51 #5
ZuczekUnited: Nie szukamy nikogo konkretnego!? Matko boska, srodek pomocy jest poszukiwany. Nam nie potrzeba tylko rozgrywającego, nam potrzeba tez defensywnego pomocnika najwyzszej klasy jesli chcemy cos osiagnac...Czemu wokienku zimowym nie postarac sie o np: Modrica? De Rossiego? Nie chcianego w Realu Lassa? Sneijdera? M'Vile? Moutinho? Tyle mozliwosci...
» 10 grudnia 2011, 11:56 #4
gosc1234: zawaliliśmy z Nasrim ;/
» 10 grudnia 2011, 11:55 #3
paul1011: Pół podstawowego składu w kontuzjach. Odpadnięcie z Ligi Mistrzów a on mówi, że transfery są niepotrzebne? W takim razie życzę powodzenia, żeby pokonać City i wygrać PL.
» 10 grudnia 2011, 11:55 #2
kuba7887: To jest chyba jakiś żart..
» 10 grudnia 2011, 11:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.