Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson o Keanie: Roy miał swoją szansę

» 8 grudnia 2011, 10:26 - Autor: matheo - źródło: Mirror Football
Sir Alex Ferguson nie pozostawił bez odpowiedzi słów Roya Keane'a, który skrytykował grę Manchesteru United w środowym meczu z FC Basel (1:2) i odpadnięciu z Ligi Mistrzów.
Ferguson o Keanie: Roy miał swoją szansę
» Sir Alex Ferguson nie zgodził się z krytyką Roya Keane'a
Keane w pomeczowym studiu ITV1 stwierdził, że Czerwone Diabły mają to, na co zasłużyły. Irlandczyk skrytykował młodzież United, która jego zdaniem musi się jeszcze sporo uczyć.

– Roy sam miał szansę, aby sprawdzić się w roli menadżera. To trudna praca – powiedział Ferguson.

– Mieliśmy wystarczająco dobrych młodych graczy, aby awansować. Radzenie sobie z niepowodzeniami jest częścią futbolu i w przyszłości może służyć jako motywacja.

– Młodzi piłkarze będą musieli sobie z tym poradzić i jakoś to przezwyciężyć – dodał Szkot.

Keane: Manchester United ma to, na co zasłużył »


TAGI


« Poprzedni news
Patrice Evra: To katastrofa
Następny news »
Szczęsny bierze De Geę w obronę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (46)


vip14: Keane dobrze powiedział. To jest Manchesteru United wina, że zagrał słabo i odpadł z LM. Sir Alex Ferguson niech nie ma pretensji do Keane'a, bo to MU zagrał źle, ale i tak to mój ulubiony klub. Glory, Glory Manchester United xD
» 9 grudnia 2011, 18:08 #41
Klimaa: Tak naprawdę oboje mają po części rację, mieliśmy skład wystarczająco silny by awansować z pierwszego miejsca, niestety kontuzje i niedocenienie naszych rywali dały nam w rezultacie to tragiczne 3 miejsce..
» 9 grudnia 2011, 00:10 #40
adrimag: A więc pomyliłem się, SAF niczego się nie nauczył nawet po tej przegranej. Szkoda że wie lepiej i nie rozumie że w LM grają najlepsi. Nie średni.
» 8 grudnia 2011, 23:32 #39
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2011 21:06

aż tak że nie są mężczyznami to może nie , ale żaden z nich nie ma własnego zdania.
Żaden z nich nie poderwie kolegów nawet niechby to było przekleństwo.
Jedyne co umieją to krzywić się lub machać łapami jak koledze coś nie wyjdzie.

Jakby taki Anderson zobaczył jak biegnie do niego Keane i drze mo..rdę , że źle gra albo drze się do niego żeby wypie...dalał na ławkę to od razu zaczął by to swoje dupsko zmuszać do lepszej gry.
A tak jak jest teraz to towarzystwo wzajemnej adoracji całujące się i klepiące po plecach nawet po żenującym meczu.

suszarka SAF-a ?
to już upadły mit chyba gdyż jak do przerwy grają padakę to po przerwie to samo lub gorzej
» 8 grudnia 2011, 21:05 #38
orion: Niech sie SAF nie obraza..... United zawaliło LM i tyle w tym temacie.... Trzeba wyciagnac wnioski i grac dalej
» 8 grudnia 2011, 18:55 #37
4lkor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2011 18:38

Parafrazując słowa SAFa, powiedział, że Kean to patałach i lepiej niech nic nie gada, bo się nie zna. Szkoda, że jest taki kwas między dwiema legendami ManUtd.
» 8 grudnia 2011, 18:37 #36
harp09: Popieram Cię w 100% piszą tylko "Ferguson powinien odejść"
Też mnie już to denerwuje !!
» 8 grudnia 2011, 18:54 #35
szymo197: Ferguson powinien odejść. W tym sezonie zapewne nic nie wygramy.
» 8 grudnia 2011, 18:17 #34
cypek23: zamknij dupe ...
» 8 grudnia 2011, 18:54 #33
jakubo: Dobrze mówi. Wielu próbowało:)
» 8 grudnia 2011, 18:16 #32
Vervvis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2011 16:48

Zauwazyliscie ze Roo ostatniego gola w lidze strzelil we wrzesniu i jest w 1 skladzie ? dlaczego skoro jest slaby ? jak ktos kiedys ladnie powiedzial "nazwiska nie graja"
» 8 grudnia 2011, 16:48 #31
Devan93: Rooney nie musi strzelac bramek zeby zapewnic sobie miejsce. Zwroc uwage na jego wklad w rozgrywanie a i nie raz obrone
» 8 grudnia 2011, 16:57 #30
mickb: tak, mamy zdolną młodzież - potrafią biegać - szacun

i pomyśleć, że Barcelona w ost meczu wystawiła głębokie rezerwy i wygrała 4:0

jeśli ktoś uważa, żebym sam spieprzał do barcy to odp krótko - trzeba się wzorować na najlepszych, w tej chwili to oni - nie my, co więcej - kiedy oni odpadali z nami w LM kiedy sięgnęliśmy po puchar to odpadli po walce, w półfinale, różnicą 1 bramki, a nie tka jak my - żałośnie w grupie

wg mnie w tej chwili brak krytyki wobec Fergusona i zawodników to najgorsze co się może przytrafić, bo do nich chyba ten blamaż z City za bardzo nie dotarł
» 8 grudnia 2011, 12:29 #29
miko29: chyba brakuje takiego snajpera jakim był Van Nistelrooy
» 8 grudnia 2011, 11:57 #28
luk1920: Gdyby Chicharito nie miał kontuzji pewnie gdyby grał to by wykorzystał niejedną sytuację, którą miał Rooney. Widać, że Rooneyowi przeszkadza ta zmienność pozycji. Powinniśmy gracz jak np Barca cały czas takim samym ustawieniem i piłkarzami, jedynie na puchary Anglii itd rezerwami, a nie tak jak jest teraz.
» 8 grudnia 2011, 12:01 #27
Tristan: No dokładnie. Trzeba stworzyć zgrany kolektyw zawodników, bez głupich rotacji, bo teraz zamiast powodować dobro dla drużyny ten system rotacyjny Fergusona powoduje więcej złego niż dobrego. Jakoś Barca gra ciągle tak samo i zawodnicy dają radę przegrać cały sezon. Gdyby Man Utd tak grał stworzyła by się silna, super zgrana 11stka, która rozbijała by przeciwnika.
» 8 grudnia 2011, 12:18 #26
buhert: Gdybać można ale Chicharito trafił by to czego nie trafił Park z 6 metrów
» 8 grudnia 2011, 12:50 #25
creative0015: Trafić to by trafił ale co z tego jak wszechwiedzący geniusz Krzych i tak na niego najeżdżałby, że tylko z 5 metrów strzela. Jak widać nawet z 5 metrów trzeba umieć strzelać, czego nie którym piłkarzom się nie udaje ( J.S. Park).

GGMU
» 8 grudnia 2011, 14:00 #24
devious: ostatnio jak odpadaliśmy w grupie w 2005 roku to mieliśmy Van Nistelrooya, Rooneya, Scholesa i C.Ronaldo i co z tego? polecieliśmy wtedy bo drużyna grała piach jak obecnie a do tego miedzy zawodnikami psuły atmosferę...

nazwiska nie grają, grają piłkarze - wczoraj po prostu piłkarze i trener zawalili sprawę, jeden RvN może zrobiłby różnicę ale tu chodzi o coś innego niż brak jednego piłkarza - filozofia gry obecnie się nie sprawdza a forma piłkarzy gdzieś uciekła...

niestety tak bywa gdy w zespole jest zbyt dużo średniaków - brakuje United graczy z charyzmą i takim talentem, że nawet gdy nie idzie i nie ma formy - to i tak da się coś wyczarować...
» 8 grudnia 2011, 14:14 #23
Bartoosh21: co do jednej jedenastki która powinna się zgrywać, to masz rację.. wg mnie można grać mecz za meczem tymi samymi zawodnikami, od święta delikatnie coś modyfikować, na początku sezonu co mecz grali ci sami i ładnie im szło.. teraz rotacje i jest do bani.. poza tym.. Dlaczego mecz rozpoczął Park a Valencia siedział na ławie? dlaczego nie grał Welbeck? ehhh
» 8 grudnia 2011, 15:11 #22
Pennn: nie snajpera tylko klasowego środkowego pomocnika gdzie by rozgrywał dobre piły...
» 8 grudnia 2011, 15:21 #21
miko29: a co nowy scholes Gibson wam się nie podoba? :D przecież on taki kreatywny jest :) trzeba trzeba właśnie środkowego pomocnika ale wydaje mi się że do ataku można by kupić kogoś skutecznego albo sprzedać berbe bo i tak prawie nie gra w tym roku i grać rooneyem hernandezem i welbeckiem
» 8 grudnia 2011, 16:09 #20
paniOla: Zgadzam się z luk1920 i buhert. W tym meczu było widać jak ważnym ogniwem jest Chicharito tj. jego umiejętność ustawiania się w polu karnym i wpychania piłki do siatki jak tylko się da. Rooney albo tego nie potrafi albo raczej zatracił tę zdolność przez właśnie zmienność pozycji, na których musi grać. Nie wspominając już o reszcie zawodników. Wszystkie wczorajsze dośrodkowania padały łupem zawodników Bazylei. A przecież nie wszystkie były złe. Może szału nie robiły, ale z kilku można było coś zrobić. Ale na piłkę nie można czekać będąc ukrytym za przeciwnika. Potrzebny jest ciągły ruch i w tym Groszek jest dobry i wielu znawców piłki to podkreśla.
» 8 grudnia 2011, 17:22 #19
miko29: i to jest prawdziwy Menadżer broni swoich zawodników w trudnej chwili!! ale z drugiej strony to Keane ma dużo racji w swojej wypowiedzi
» 8 grudnia 2011, 11:56 #18
diablon: We'll keep the Red flag flying high, Cos Man United will never die!
» 8 grudnia 2011, 11:50 #17
luk1920: A ja powiem tak. W połowie zgadzam się z wypowiedzią Keana. W piłce chodzi o strzelanie bramek, a Nam wczoraj tego zabrakło jak również nie widziałem żadnego pomysłu na grę w środowym spotkaniu. Może to i lepiej, że odpadliśmy teraz, niż później dostać łomot od Barcelony, a co gorsze Realu. Mam tylko nadzieję, że znów nie odbije Rooneyowi, bo coś sukcesów w tym sezonie nie widzę. Wierze w SIR"a i mam nadzieje, że coś wymyśli. W letnim okienku trzeba wydać te parę groszy na porządnego środkowego pomocnika, kogoś kto rozegra piłkę, a nie ciągle wstawiać Rooneya i ciągle kombinować z formacją.

Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce, kto tego nie rozumie niech spier... do Barcy..
» 8 grudnia 2011, 11:47 #16
DavidKu: Trafiłeś w sedno, chodzi tylko i wyłącznie o gościa który umiał by drzeć mordę i zostawiał serce na boisku kogoś takiego jak właśnie Roy.
Nie są nam potrzebni żadne Sneidery czy inne śmieszne piłkarzyki trzeba kogoś z charakterem.
» 8 grudnia 2011, 12:28 #15
adrian0380: Pokażemy na co nas stać.. moze nie w tym sezonie a może w przyszłym
a jak nie to co ?
Kibicie .. mówią że kochają Manchester United i SAF a jak dojdzie do momentu załamania formy to już wyzywacie i się odwracacie od klubu..
nie mówię tu o was wszystkich mówię o tych co sami się oszukują.


Manchester United !!
» 8 grudnia 2011, 11:32 #14
dzaru: brakuje ewidentnie lidera w środku pola, wogole Manchester jest bez formy teraz niech teraz skupia sie lepeij na lidze, ale jesli w styczniu nikogo nie kupią na środek to niestety lige tez wtopimy :(
» 8 grudnia 2011, 11:24 #13
RobvanKlu5i: SAF się pomylił, chciał na siłę udowodnić że młodzi mogą załatać dziurę po Scholesie ale się trochę przeliczył bo po pierwsze - plany pokrzyżowały mu kontuzje, a po drugie - Scholes to zawodnik którego może zastąpić jedynie światowej klasy i doświadczony środkowy. Ferguson to nie maszyna i też popełnia błędy i tu niestety popełnił błąd skąpiąc pieniędzy i nie szukając kogoś kto zastąpi Paula. I to było widać po raz enty we wczorajszym meczu. Jeżeli środek kuleje to będzie kuleć cała gra niestety.

Po za tym Ferguson już chyba nigdy nie będzie miał takiej pary środkowych pomocników jak Keane i Scholes....
» 8 grudnia 2011, 11:17 #12
woj92: Można tłumaczyć tą porażkę w ten czy inny sposób, prawda jest taka że to Ferguson powinien przyznać się do błędu. Wiem że zaraz mnie wszyscy skrytykują ale od 20 lat to on ma w tym klubie najwięcej do powiedzenia jeżeli chodzi o kwestie sportowe i to no odpowiada za przygotowanie fizyczne i mentalne piłkarzy, zarówno wtedy jak zadobywają tytuły jak i ponoszą sromotne porażki. Myślę że największym błędem jaki zrobił po klęsce z Szejkami było powiedzenie że obecny stan rzeczy go satysfakcjonuje i nie widzi potrzeby wzmocnień, odniosło to skutek odwrotny do zamierzonego i dziś mamy co mamy.
» 8 grudnia 2011, 11:08 #11
weszka125: Chłopie zostaw Fergusona w spokoju, moim zdaniem taktyka była dobra tylko nie potrafimy wykańczać akcji i tu jet problem a nie w motywacji zawodników.
» 8 grudnia 2011, 11:06 #10
axel52: weź daj spokój , trochę obiektywności może co ?
Taktyka była dobra ?
5 obrońców wychodzi w meczu w którym trzeba było puknąć dwa gole jak najszybciej żeby był spokój [ a i to nie wiadomo czy by starczyło ]
TO SAF doprowadził zespół do tego co gra teraz , więc krytyki nie zaszkodzi , tym bardziej , że SAF zupełnie nie zauważa swoich mega błędów
» 8 grudnia 2011, 11:20 #9
lecho: Czterech obrońców - Jones grał defensywnego pomocnika z powodu kontuzji Carricka.
» 8 grudnia 2011, 20:34 #8
redmati: Carrick nie jest kontuzjowany, tylko był zawieszony za kartki.
» 10 grudnia 2011, 12:20 #7
lukep: Jak zwykle się teraz Dumny Szkot będzie bronił kontratakując na argumenty innych.
Daliśmy ciała na całej linii i to jest m.in. wina Fergusona bo być może już nie potrafi zmotywować zawodników do lepszej gry, a na dodatek nie sprowadził nikogo do środka pola gdyż wg niego nasz środek jest bardzo dobry! - a przychodzi co do czego to gramy 38 letnim Giggsem wracającym do środka Rooney'em, Carrickiem który ma wahania formy i Fletcherem, który nie dostaje szans w takich meczach!
Parodia, panie Ferguson, parodia....
» 8 grudnia 2011, 11:02 #6
Olo: A jak dla mnie to tu największa wina leży po stronie piłkarzy. Fergie jest wybitnym specjalistą od motywacji i taktyki boiskowej, ale nic to nie da, jeśli nie dociera do graczy! Gdzie jest Rooney sprzed dwóch miesięcy?! Gdzie jest Rio?! Gdzie Smalling, który też już wierzgał diabelskim kopytem?!
Ferguson zawsze radził sobie piłkarzami którzy nie byli wielkimi gwiazdami, a wygrywali z najlepszymi. Tak będzie i tym razem, tylko im się MUSI CHCIEĆ!
» 8 grudnia 2011, 10:47 #5
LTMek: Nie mieliśmy wystarczająco dobrych graczy, zwłaszcza w środku pola, nie ma o czym dyskutować.
» 8 grudnia 2011, 10:44 #4
20LEGEND: Z wypowiedzi Fergiego mozna wywnioskować, że skrytykować ma go prawo jedynie ktoś kto osiągnął tyle co on czyli nikt. Więc nie krytykujmy Fergiego bo według jego rachuby nie mamy do tego prawa nie sprawdziwszy się w roli trenera hehe
» 8 grudnia 2011, 10:36 #3
diablon: A mi się wydaje że to nie fergie zlekceważył grupe LM, tylko zawodnicy byli pewni spokojnego awansu. Co nie zmienia faktu, że drużynie jest potrzebny klasowy playmaker. Ale miejmy nadzieję że Sir Alex przebudzi się w tym świątecznym okresie i zrozumie że potrzebny jest KREATOR z prawdziwego zdarzenia. Zawsze będę z Wami chłopaki! UNITED4EVER!
» 8 grudnia 2011, 10:33 #2
matemufc: jest to smutne ale roy ma racje ,fergie zlekceważył grupe LM
» 8 grudnia 2011, 10:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.