Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Futbol to już nie tylko sport!

» 4 grudnia 2011, 16:52 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Sir Alex Ferguson ostrzegł angielskie kluby, iż w następnych edycjach Ligi Mistrzów nie będą one mogły lekceważyć fazy grupowej europejskich rozgrywek.
Ferguson: Futbol to już nie tylko sport!
» Fergie obawia się coraz większej roli pieniędzy w świecie fubolu
Wszystko za sprawą klubów z nieliczących się do tej pory w świecie futbolu państw, które w ostatnim czasie zostały wsparte sporymi sumami pieniędzy i już w najbliższych sezonach z pewnością będą próbowały zawojować rozgrywki w Europie.

Warto dodać, że podczas gdy do końca obecnej fazy grupowej Ligi Mistrzów pozostała zaledwie jedna kolejka, to jedyną drużyną z Premier League pewną awansu do dalszego etapu jest Arsenal.

Los Manchesteru City nie jest już w ich rękach, a Manchester United i Chelsea będą musiały sporo napocić się w meczach z FC Basel i Valencią, aby wyjść ze swoich grup.

Szkocki menadżer przekonuje, że konkurencja w europejskich rozgrywkach jest coraz silniejsza, bowiem kluby z teoretycznie słabszych lig otrzymują fundusze pozwalające im na zakup niezwykle utalentowanych piłkarzy.

- To prawda, iż w dalszej fazie możemy mieć tylko jednego angielskiego przedstawiciela, co z pewnością stanowi spore wyzwanie dla pozostałych drużyn z Premier League - wyznał sir Alex.

- Jest coraz więcej klubów w Europie za którymi stoją ogromne pieniądze. Być może będziemy musieli podnieść poziom swojej gry i przestać lekceważyć fazę grupową Ligi Mistrzów.

- Nie można pozostać obojętnym widząc jak niebotyczne sumy sprawiają, że w rosyjskich drużynach występując tak utalentowani Brazylijczycy. Nawet taki klub jak APOEL Nikozja ma pieniądze, aby ściągnąć do siebie klasowych piłkarzy z zagranicy.

- Pieniądze odgrywają coraz większą rolę w świecie futbolu i należy się do tego odpowiednio ustosunkować - zakończył Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Diabelski kalendarz adwentowy: 4 grudnia
Następny news »
Gullit: United mają poważne problemy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (34)


vip14: Niech sobie już nie lekceważą. FC Barcelona jakby teraz grała z Manchesterem United w finale LM to Manchester United wygrałby bez problemu, bo Barca się "zepsuła"
» 7 grudnia 2011, 15:14 #33
Klimaa: Niestety chorzy milionerzy zawładnęli futbolem na dobre póki co, my musimy również otworzyć skarbonkę jeśli mamy liczyć się w walce o trofea. Na szczęście Alex umie kupować za mniejsze pieniądze zawodników z talentem.
» 5 grudnia 2011, 22:08 #32
Wielbicielka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.12.2011 08:23

Widzę, że w końcu SAF zrozumiał, że dzisiaj pieniądz rządzi światem. I fajnie, że MU ma wspaniałą historię, że ma zasady..ale dobrze że w końcu zrozumiał, ze jesli chce aby United nadal był wielki musi pokusić się o jakieś jedno lub dwa wielkie nazwiska.
» 5 grudnia 2011, 08:22 #31
krzych419: Tu są potrzebne minimum 7 mega wielkie nazwiska !
Słyszałem że SAF chce w ramach przebudowy drużyny pozbyć się między innymi Rio i Vidica, tak że wielkie zakupy są nieuniknione...
» 5 grudnia 2011, 13:53 #30
Zyvold: Nie karmić trolla.
» 5 grudnia 2011, 14:32 #29
Skori17: krzych419 no słyszałem, że Vidicia i i Rio chce sprzedać , raczej czemu sądzisz, że wielkie zakupy są nieuniknione ? Chris i Jones dadzą sobie radę ;)
» 5 grudnia 2011, 16:19 #28
DevilFan: Skori i uważasz że Small i Jones przez cały sezon pociągną bez zmian. Zacznij myśleć.
» 5 grudnia 2011, 17:03 #27
Skori17: a kto powiedział cały sezon ? każdy myśli na swój sposób , więc powodzenia w rozkminianiu .
» 5 grudnia 2011, 20:15 #26
krzych419: zyvold, fajnie że nie chcesz być karmiony ! :)
» 5 grudnia 2011, 20:35 #25
DevilFan: Tak to uświadomię Cię jeszcze bardziej w tym co napisałeś. Napisałeś że ", że Vidicia i i Rio chce sprzedać , raczej czemu sądzisz, że wielkie zakupy są nieuniknione"
Wnioskować można hmm tak że jeśli ta 2 odeszła by na prawdę to zostają Jones i Small rezerwa to Evans i kto ? jakiś młodziak przyjdzie z rezerw i myślisz że będzie godnym zastępcą ? I don't think so. Więc MU zakupy bynajmniej z 5 dużych nazwisk potrzebnych w zespole jest, o czym wspominał sam Wazza, mówiąc że w MU nie ma sławnych piłkarzy co jest prawdą. Więc wątpię, że dadzą sobie radę oni jak i nasz za.jebisty środek pola bez transferów.
» 5 grudnia 2011, 23:40 #24
Skori17: mówisz, żeby gwiazdy sprowadzić i co myślisz, że gwiazdy będą chciały grzać ławę ? bo SAF raczej da grać nadal Jonesowi i Small, ograni są w miarę, secondo to że gwiazda będzie sporo kosztować *5 bo tyle bynajmniej się przyda ;) a co do środka masz rację katastrofa ; / zostawię bez komentarza
pozdro
» 6 grudnia 2011, 17:24 #23
DevilFan: Właśnie zobacz co się teraz dzieje, Jones i Smalling w pewnym sensie wygryźli Ferdinanda i Vidica na pewien okres czasu (kontuzje) mimo to uważam, że odejście ich jest prawdopodobne więc zmiennicy im będą potrzebni a Oni już w pewnym sensie są gwiazdami.

Elo.
» 6 grudnia 2011, 22:14 #22
Wielbicielka: Ludzie nie zapędzajcie się!! SAF z pewnością nie sprzeda ani Vidica ani Rio. Bez przesady. Nie wiem skąd takie pomysły...z jakiego źródła?
» 7 grudnia 2011, 11:07 #21
Skori17: no jest porozumienie Devil ;D . no a co do pytania wielbicielki to, źródła Ci niestety nie podam a na pewno nie teraz bo czas nagli , zamierza sprzedać to wiem , moim zdaniem takich zawodników nie warto , Vidić to trzon defensywy takie moje zdanie , nie musisz się zgadzać. ( to nie jest pewne ale kumpel czytał, że chce ich sprzedać ponieważ Rio zarzucał to, że jego doświadczenie w meczu z city nie pomogło drużynie, nie przełożyło się ; / . a co do Vidicia to nie wiem ale coś obiło mi się o uszy . ) ale nie wiem dokładnie to tylko przypuszczenia :)
» 7 grudnia 2011, 16:37 #20
VoytecTheDon: Rok temu mowil ze kluby angielskie zajda bardzo daleko w LM skocznylo sie jak sie skonczylo, teraz nagle po roku czasu zmienil zdanie....
Pamietam jak mowil ze Rooney z Bayernem tez nie zagra, a zagral.
Rooney mial nie byc pomocnikiem...
United po aferze z Ronneyem rok temu mialo wydac 150 mln na transfery...

Cenie bardzo SAF'a ale, mozecie mnie pojechac czy nie, grajkow ma cienkich.
W tamtym roku nie bylo konkurecjii, co pokazala i liga (najgorszy mistrz w histroii) i LM gdzie fakt faktem United bylo w fianle, ale wyelminowala nie liczaca sie w lidze Chelsea, OM i Schalke. Wiec zadnych gigantow...A co zrobila Barca wszyscy widzieli...
Czy pieniadze sa zle?
Tez mi sie nie podoba to ze jedni moga kupowac a drudzy nie, ale naprawde fajnie jest czasami popatrzec na wymiane pilek miedzy Silva, Nasrim czy Aguero...Chyba po to sie trzyma kciuki za zagraniczne kluby zeby ladnie graly a wyniki przyjda...
Nie jestem zyciowcem Barcy ani jakims slepym kibicem, tylko idealista pilki noznej, ci co graja ladnie maja wygrywac a nie meczyc sie i wymuszac marne wyniki.
Dlatego nawet teraz przd GD, wcale nie bede plakal jak Real wygra, bo prawdopodonie na to zasluzy.
Naprawde troszke zal SAF'a ze chyba sam sie troszeczke gubi. Jak mozna nie przykladac wagi do meczy grupwoych? Wysokie wyniki podnosza morale i daja wieksza pewnosc siebie. Wymuszone zwyciestwa - troszke zadumy (czy naprawde zaslugujemy na to wyjscie z grupy).
Trzymam kciuki za United bo co to bedzie za mecz Barcelona - Basylea w 1/8 LM.
BTW. Smalling, Jones, Cleverly, Young, Rooney, bracia Silva, Hernandez i Welbeck nadzieja jest dosc duza bo oni w pilka grac umieja.
Pozdro
» 5 grudnia 2011, 00:42 #19
DevilFan: Co zrobiła Farsa tak widziałem jak Wolfgank i reszta błaznów z FIFa pomogła katalońskim dzieciom pokonać Real w dwu meczu tak widziałem. Zrobili to w zaiste "piękny" sposób.
» 5 grudnia 2011, 17:02 #18
JackTheRipper66: Jak dla mnie kazdy z kazdym trzeba grac tak jakby to byl najwazniejszy mecz wszechczasow. Zeroignorancji, poprostu szacunek dla przeciwnika :)
» 4 grudnia 2011, 23:39 #17
DevilFan: Widzisz, dopiero teraz jak dostał po dupsku w grupie z Lizbona Basel to go zaskoczyło i te pieniądze trzeba wydać.
» 4 grudnia 2011, 22:29 #16
b90: Konkurencja co raz silniejsza? a ja myślę że po prostu mocne kluby lekceważą średniaków stąd mamy taką sytuacje jaką mamy. Dziwne żeby Chelsea ogrywała Genk 5-0, a 2 tygodnie później ledwo zremisowała 1-1. Gdyby stawką był awans to pewnie w rewanżu też by pewnie wygrała. Później przegrała z Bayerem i niech teraz przegra z Valencią to odpadnie i będzie fajnie. Będzie to nauczką i przestrogą dla reszty.
» 4 grudnia 2011, 21:35 #15
krzych419: Tak ! Później niech jeszcze odpadnie z Legią w 1/16 LE. Będzie to mega nauczką i przestrogą dla reszty !!
» 4 grudnia 2011, 22:02 #14
Michal88: kurde nie wiedzialem ze Ferguson lekcewazy faze grupowa LM,zeby to lekcewazenie najwarzniejszych klubowych rozgrywek w europie nie odbilo nam sie czkawka
» 4 grudnia 2011, 19:25 #13
sisinho: "Nawet taki klub jak APOEL Nikozja ma pieniądze, aby ściągnąć do siebie klasowych piłkarzy z zagranicy."

Żenujący powód dobrej gry. APOEL ma budżet 15 mln euro , ich najdroższy transfer to 700 tys euro wydane na Ailtona. Apoel ma pieniądze? NIE! Tylko nie wydaja kasy na beznadziejne transfery (przykład Bebe). Skoro zdaniem SAF'a APOEL dzięki kasie jest w LM , to wychodzi na to że całe Premier League i kilka klubów z Championship dałoby sobie radę w LM ....
» 4 grudnia 2011, 18:04 #12
Vervvis: ejj wez zmien ta strone na city.com czy cos takiego bo wydaje mi sie ze w tym sezonie zaczales kibicowac United po finale CL i wygraniu ligi a skad te podejrzenia ? A stąd ze kazdy kibic ktory troche dluzej jest przy United wie ze nasza druzyna w tym etapie gry sie rozkreca i taki tej druzyny jest niewatpliwie styl kto tego nie wie i ma pretensje do Safa to City ma drzwi otwarte chyba ze liga hiszpanska ;p
» 4 grudnia 2011, 18:15 #11
sisinho: To Ci się źle wydaje bo kibicuje od 2003 roku. Ja coś pisze o City że mi wyskakujesz z tym żałosnym klubikiem? Pokażuje tylko że SAF zaczyna wariować - pierw mówi że nie zrobi z Rooneya pomocnika, później go wstawia w środek boiska przez co nie mamy skuteczności. Tak wiem że się rozkręcamy po 15-16 kolejce , jednak od 2004 nie mieliśmy takiego rywala jak City - takiego który w razie kryzysu ma 2 świetne składy. Było LFC,Arsenal i Chelsea , jednak żaden z tych klubów nie miał dobrej ławki rezerwowych i nie gromił rywali do 15 kolejki.

Poza tym mój powyższy post nie był związany z ligą a liga mistrzów . Chciałem tylko pokazać że APOEL nie wydaje duzej kasy na transfery a SIR wygaduje brednie związane z Apoelem.
» 4 grudnia 2011, 18:23 #10
Xeres: Masz rację koleś, SAF powoli nie nadąża za footballem, faktem jest, że jest geniuszem, potrafi zbudować kapitalną drużynę za psie pieniądze w skali dzisiejszych wydatków, ale jak się okazuje to za mało. City wydaje krocie na transfery, mają klasowych zawodników, grają szybką, nowoczesną piłkę i po prostu cisną, w takim tempie/tępie (do dziś nie wiem, które jest do czego) niedługo zmiażdżą rekord Arsenalu, więc nie będzie można mówić o przypadku. Nie oszukujmy się, City jest świetne, mają idealne przygotowanie kondycyjne, techniczne i psychiczne, a to jest podstawą ich sukcesu. United konstruuje akcje niczym naukowcy NASA nowe technologie, ale kończy je w stylu Rosjan, czyli bez finalnego obejścia. Brakuje nam rozgrywającego, Rooney z Philem nie mogą grać wszędzie, zresztą to jest absurdalne, że napastnik, właściwie łowca bramek gra od pomocy, do obrony, a obrońca vice-versa. Cieszy mnie to, że mamy takich wszechstronnych graczy, lecz niepokoi fakt, że muszą grać na swoich najmniej nominalnych pozycjach, aczkolwiek w przypadku Phila nie wiadomo tak właściwie gdzie on się nadaje.
» 4 grudnia 2011, 18:45 #9
Rooni: Ja osobiście uważam , że 95% użytkownikom tej strony odbiło totalnie. " SAF wariuje " , " nie wie co robi " , "zwolnijmy go " . Co to w ogóle jest ? Cieszcie się , że mnie nie znacie , bo ja gdybym rozmawiał ze swoim kolegom , kibicem united , który by takie coś powiedział to bym mu najchętniej walnął jedną porządną bombe w twarz. Ten człowiek wie więcej o Footballu niż ktokolwiek i żaden 15latek nie ma prawa czegoś takiego pisać.
» 4 grudnia 2011, 20:31 #8
karaseek: Rooni totalnie popieram... też jestem realistą i widzę że czegoś brakuje nam w składzie... no i jeszcze te kontuzję, ale nie lubię tej wszechobecnej opinii. Ale w takich chwilach trzeba zaufać Fergiemu. Zobaczycie się jeszcze się rozkręcimy, a jak dojdziemy znów do finału Ligi Mistrzów to jestem ciekaw co będziecie pisać.
» 4 grudnia 2011, 20:55 #7
krzych419: @sisinho dobrze mówisz, ale z dzieciarnią nie wygrasz ! Uważaj bo sprowadzą cię do swojego (żenującego) poziomu i pokonają doświadczeniem...

@vervis zapisz się do PIS-u.

@xeres 'za psie pieniądze' ? 30 mln za Berbę, 20 mln za Carricka, 24 mln za Rooneya, 20 za Vidica, 16 za Jonesa, po 10 za Chicharito i Smallinga (o Bebe nie wspomnę) jeśli to są dla ciebie psie pieniądze to zazdroszczę ci sytuacji ekonomicznej... Wydajemy tyle samo co inni, tylko mniej efektywnie, bo piłkarza formatu Carricka można było kupić o wiele, wiele taniej...

@rooni, normalnie wkurza mnie już takie zaściankowe myślenie !! 'SAF jest święty i nikt nie ma prawa na niego pisać' - klub to nie własność SAF-a !! Gdyby nie kibice, którzy na to wszystko łożą nie byłoby Manchesteru United !! Każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie na temat SAF-a i całego United ! O wolność słowa ludzie kiedyś walczyli, a ty piszesz takie głupoty ! Piłka nożna dla kibiców !!
» 4 grudnia 2011, 21:57 #6
suuchy: do reszty ci odbilo do reszty
» 4 grudnia 2011, 23:49 #5
Zyvold: I jeszcze raz... nie karmić trolla.
» 5 grudnia 2011, 14:36 #4
kaczy: ale on to mówi, w tak okrężny sposób, że ciężko cokolwiek z tego wywnioskować :D Strach obleciał, że mogą nie przejść grupy :)
» 4 grudnia 2011, 18:03 #3
adi696: Alex, proszę Cię, nie gadaj ciągle o tych pieniądzach i wpływie na światowy football, bo to jest oczywiste i tego nie da się uniknąć. Co zrobisz? Strajk klubów? Tak jak w NBA? Nikt nie gra, nikt nie zarabia i wszyscy są wkurzeni, a zarząd ligi nie jest w stanie się tak łatwo ugiąć. Trzeba iść z duchem czasu i podjąć pewne kroki, zmiany, cokolwiek by dorównać innym. Tylko niech nikt nie mówi że nie mamy pieniędzy, bo jesteśmy uznawani za jednych z najbogatszych klubów (tyle że z długami) i Glazerowie cały czas są w stanie wydać na transfery spore pieniądze....
» 4 grudnia 2011, 17:47 #2
designer: no ludzie i niech ktos powie ze Ferguson ma wszystko poukladane we wlasnej mozgownicy?! Co on wyprawia? Lekcewazyc faze grupowa LM? Teraz rozumiem skad te absurdalne zestawienia podczas poprzednich meczow. Ma chlop czego chcial. United jest jedna noga za burta w LM i musi Ferguson szukac teraz zwyciestwa by moc zapewnic sobie spokojny awans, bo kolejny remis wogole nie wchodzi tu w rachube, choc to minimum by awansowac. Remisuja tylko ciecie bez ikry a tych remisow w LM to jeden z wiekszych haniebnych rekordow wszechczasow w ekipie z OT. Skoro gosc chce miec zniszczone nerwy i bac sie kazdej akcji na bramke United w meczu z Basel to jego sprawa, ja czekam tylko na dobry futbol i jesli ma mnie ktos ozywic to Jones, ktorego rajdy pod cudza bramke sa niekiedy zabojcze. To jedyny gracz zaslugujacy co mecz na "man of the match" i nie obchodzi mnie ze strzelil samoboja. Kazdemu sie zdarza. Chodzi mi o charakter, zadziornosc i drybling czyli cechy, ktore bez watpienia posiada wlasnie Jones.
» 4 grudnia 2011, 17:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.