Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wielkie emocje i wygrana United na Old Trafford!

» 18 września 2011, 18:59 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United wygrał na własnym stadionie 3:1 (3:0) z Chelsea. Bramki dla gospodarzy padły w pierwszej połowie. Cecha pokonał Smalling, Nani oraz Rooney. Gola kontraktowego po przerwie zdobył Torres.
Wielkie emocje i wygrana United na Old Trafford!
» Manchester United wygrał na własnym stadionie 3:1 (3:0) z Chelsea. Bramki dla gospodarzy padły w pierwszej połowie. Cecha pokonał Smalling, Nani oraz Rooney. Gola kontraktowego po przerwie zdobył Torres.
Najlepszy gracz United w meczu z Chelsea to:
Spotkanie Manchesteru United z Chelsea na Old Trafford w ramach 5. kolejki Premier League nie rozpoczęło się dobrze dla ekipy gości. Zaledwie 8 minut zajęło piłkarzom Czerwonych Diabłów wyjście na prowadzenie. Po dokładnym dośrodkowaniu z rzutu wolnego Ashleya Younga, piłkę głowa do siatki Cecha wpakował Chris Smalling.

Szczęście United mogło nie trwać zbyt długo. W 12. minucie Anderson podał słabo i niedokładnie, co pozwoliło Torresowi na przejęcie futbolówki. Napastnik ruszył w stronę bramki De Gei i mocno uderzył po ziemi. Futbolówka na szczęście minęła słupek bramki Davida po zewnętrznej stronie.

W 20. minucie spotkania Manchester United miał dobra pozycję do oddania strzału z rzutu wolnego po faulu Cole'a na Nanim. Do piłki podszedł Wayne Rooney, Cecha rozpraszał Anderson, wydawało się, że będzie jak w meczu z Arsenalem. Niestety Wazza zdecydował się na podanie na skrzydło, co w ostateczności nie przyniosło żadnego rezultatu.

Chwilę potem Nani przyjął świetnie dalekie podanie na klatkę piersiową, od razu zauważył Hernandeza i podał w jego stronę. Groszek niestety nie opanował dobrze futbolówki i ta poleciała pod nogi Petra Cecha. Wydawało się, że kolejna akcja Chelsea zakończy się bramką, gdy Torres wystawił piłkę Ramiresowi parę metrów przed bramką. Była to 100% sytuacja, ale De Gea w ostatniej chwili rzucił się pod nogi rywala i uratował zespół przed stratą gola.

37. minuta to piękny indywidualny rajd Naniego zakończony jeszcze piękniejszą bramką. Portugalczyk wpakował futbolówkę w okienko bramki Cecha zza pola karnego, podwyższając wynik na 2:0.

Tuż przed końcem pierwszej części spotkania na listę strzelców zdołał wpisać się jeszcze Wayne Rooney. Po dobrej akcji Jonesa, w polu karnym powstało mocne zamieszanie w polu karnym rywali. Piłka padła pod nogi Wazzy i ten spokojnie umieścił ją w siatce.

Drugą połowę gracze Chelsea rozpoczęli od mocnego uderzenia. Już w 46. minucie Anelka podał prostopadle do wybiegającego Torresa, Jones zaspał zostawiając napastnika w akcji sam na sam i Torres zdobył swoją 2. bramkę dla Chelsea.

Chelsea wyglądała dużo groźniej po przerwie. Może o tym świadczyć chociażby strzał z 54. Minut Juana Maty. Było to mocne uderzenie po ziemi, po którym De Gea był zmuszony wybijać piłkę na rzut rożny.

Emocje sięgnęły zenitu minutę później. Nani po kilkudziesięciu metrowym rajdzie potężnie uderzył, trafiając w poprzeczkę. Sekundy później Portugalczyk leżał na murawie w polu karnym po faulu Bosingwy. Sędzia wskazał na rzut karny. Wayne Rooney wziął długi rozbieg, uderzył i poślizgnął się na trawie. Piłka niestety poszybowała w trybuny.

Phil Jones oddał niezły strzał głową w 67. minucie meczu po dośrodkowaniu Ashleya Younga z narożnika boiska. Anglik ni miał jednak zbyt dużo miejsca i nie trafił w światło bramki. Niedługo potem Torres prostymi zwodami utorował sobie drogę do bramki De Gei, strzelił ale De Gea świetnie obronił. Torres próbował jeszcze dobijać, ale nie trafił w bramkę.

77. minuta to dobra akcja United i podanie z lewe strony od Evry. Piłka minęła kilku piłkarzy i dotarła do Rooneya. Wazza uderzył lekko, trafiając w słupek. Piłkę dobijał jeszcze Javier Hernandez, ale trafił tylko w boczną siatkę. Przy strzale Groszek został brutalnie sfaulowany przez Cole'a i musiał zejść z boiska.

Nieprawdopodobną sytuację w 84. minucie miał Fernando Torres. Hiszpan dostał prostopadłe podanie i znalazł się w sytuacji sam na sam z De Geą. Minął bramkarza United, miał przed sobą pustą bramkę i… nie trafił z kilku metrów.

Niewiele gorsza sytuację w doliczonym czasie gry zmarnował Dymitar Berbatow. Young wystawił piłkę do Rooneya zostawiając w tyle obrońców. Wazza zdecydował się jednak na podanie do Berbatowa. Bułgar strzelił zbyt lekko i Cole wybił piłkę z linii bramkowej. Była to ostatnia ciekawa sytuacja tego spotkania.

Manchester United 3:1 (3:0) Chelsea

Bramki: Smalling 8', Nani 37', Rooney 45' - Torres 46'

United: De Gea - Evra, Jones, Evans, Smalling (Valencia 62') - Anderson (Carrick 62'), Nani, Young, Fletcher - Rooney, Hernandez (Berbatow 79')

Chelsea: Cech - Ivanovic, Cole, Bosingwa, Terry - Ramires, Lampard, Meireles (Mikel 79') - Torres, Mata, Sturridge (Lukaku 68')


TAGI


« Poprzedni news
Brown nie żałuje odejścia z United
Następny news »
Ferguson oczekuje jeszcze więcej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (231)


m4ci3k: ''Jak wiemy, Raul Meireles złożył pisemny transfer request zaledwie na godziny przed zamknięciem okienka transferowego, co praktycznie zmusiło Liverpool do umożliwienia mu odejścia na Stamford Bridge, gdzie podpisał 4-letnią umową z Chelsea FC.''

Liverpool sprzedał go za 12 mln funtów
» 20 września 2011, 19:03 #213
krzych419: transfer request ? To są jakieś jaja... Szkoda go, bo dobry był... Mógłby nawet grać w United...
» 22 września 2011, 00:28 #212
krzych419: Hej a skąd w CFC wziął się Meireles ? Ile za niego zapłacili i dlaczego kolejny zawodnik z Liverpoolu ?
» 20 września 2011, 18:16 #211
majew: jazda!!
» 19 września 2011, 17:31 #210
spOntan: Ilekroć popatrzę na pudło, tyle razy mi się chce śmiać. Nie rozumiem jak tak doświadczony gracz może tak spudłować, i to w takim meczu. Krzywa murawa, był spięty, zła noga, presja i jeszcze inne wytłumaczenia, no ale mieć przed sobą pustą bramkę, nie być atakowanym i tak spartolić :< Kiks dekady hahaha
» 19 września 2011, 17:01 #209
spOntan: mowa oczywiście o torresie.
» 19 września 2011, 17:07 #208
pj1519: jest wygrana torres fart ze strzelił miał wiecej ale jest słąby zaprezentowali sie swietnie
» 19 września 2011, 16:28 #207
adisman17: Ktoś wie co z Chicharito i Smallingiem ? Faul Cole`a na Chicharito był brutalny wygielo mu nogę niesamowicie, szczęście że nie złamał.
» 19 września 2011, 16:17 #206
OnlyRedDevils: podpisuję się pod pytaniem, wie ktoś co jest z chłopakami?
» 19 września 2011, 16:30 #205
karik: kwejk.pl/obrazek/487284/torres.html
» 19 września 2011, 14:47 #204
m4ci3k: Taeniasaginata-gdzie?
» 19 września 2011, 14:47 #203
Taeniasaginata: reklama PiSu na Devilpage.pl? O co chodzi?... masakra.
» 19 września 2011, 14:38 #202
Mati177: bardzo dobry mecz wykonaniu Jones i Naniego. De Gea również dobrze zagrał. Szkoda tylko że Rooney nie strzelił karnego oraz Berbatow nie trafił w bramkę. Najważniejsze że Manchester wygrał zdobył kolejne 3 punkty i są Liderami w Premier League
» 19 września 2011, 13:32 #201
mrk: Dla mnie dwaj najlepsi zawodnicy ManUtd w tym meczu to Nani i Jones. Jones już jest świetnym obrońcą a ma dopiero 19 lat:).
Nie rozumiem też głosów co poniektórych(głównie na innych stronkach), że United wygrało niezasłużenie a Chelsea należał się remis. MU miało mniej strzałów w całym meczu ale niektóre ze strzałów zawodników CFC nie zasługują na wspomnienie. United 3 zmarnowane świetne okazje(Rooney, Rooney, Berbatov) Chelsea dwie(Ramires, Torres). Chelsea oczywiście pokazała kawał dobrej piłki, ale zwycięstwo MU ja najbardziej zasłużone.
Przy wejściu Cola na nogi Hernandeza sędzia mógł spokojnie pokazać czerwoną kartkę i nikt nie mógłby być zaskoczony. Nie wiem na co on tam liczył, ale chyba nie na to że złapie jeszcze piłkę.
Co do spalonych. Przy pierwszej bramce był, sędzia nie zauważył tu chyba nie ma wątpliwości.
Bramka Naniego jednak jak najbardziej prawidłowa, nawet jeżeli był przed Bosingwą w momencie podania(czego nie jestem do końca pewien) to spalonego nie było gdyż: Nani ani nie przeszkadzał w grze przeciwnikowi ani nie odniósł żadnych korzyści z przebywania tam jak dla mnie sędziowie tu niczym nie zawinili.
» 19 września 2011, 13:19 #200
Mikip21: Wczorajszy mecz z pewnością mógł się podobac ze względu na otwartą grę obu zespołów. Podobała mi się w szczególności gra Jonesa i Naniego, którzy wg. mnie rozegrali kapitalne zawody. Zawiodła mnie jedynie gra Andersona i Carricka, którzy wczoraj się z pewnością nie popisali. Najbardziej żałuję nie wykorzystanego rzutu karnego przez Rooneya, ale to co najważniejsze to kolejne 3 pkt i remis City z Fulham co daje nam samotnego lidera tabeli.
GLORY GLORY MAN UNITED
» 19 września 2011, 13:07 #199
sssexton90: no podnieść wyżej piłke i mocniej uderzyć, wtedy obrońca nie miałby szans tego wyciągnąc
» 19 września 2011, 13:03 #198
Adam11: Bawią mnie komentarze osób, które piszą, że podanie Rooneya do Berby było za mocne.

Owszem mogło być ciut bardziej dokładne, ale nie mam wątpliwości, że Meksykanin umieściłby piłkę w siatce.

Zresztą cała ta akcja wyglądała tak jakby Rooney był zaprogramowany na grę z Groszkiem, a że nie zmienił sobie ustawień jak wszedł Berba to zakończyło się tak jak się zakończyło.

Nie oczekuję od zawodnika, który zagrał swoje pierwsze minuty w sezonie jakiś wielkich rzeczy. Ale na miłość Boga! Start Berby to tej piłki był sakramencko zły. Kiedy Rooney już wyprzedził Berbę z piłką i biegł w kierunku bramki Bułgar wyglądał jakby się zastanawiał czy w ogóle ma uczestniczyć w tej akcji.

Na koniec słowo do krytyków Meksykanina, czyli do tych którzy piszą bzdury o tym, że Groszek potrafi tylko dołożyć nogę do wystawionych piłek a sam nic nie potrafi.

No i proszę. Tu wystarczyło dołożyć nogą z odpowiednią siłą. I co? Jakoś bramki nie zobaczyłem. Więc chyba to nie jest takie proste! Skończmy więc krytykować zawodników, którzy robią co do nich należy i wykańczają akcję konstruowane przez resztę zespołu! Bo czy na tym nie polega ta gra? Oczywiście są wielkie indywidualności, które potrafią zrobić coś z niczego. Ale nie jest ich znowu aż tak dużo. W przeciwnym wypadku nie można by było określić ich mianem indywidualności!

Ten post nie ma na celu krytyki Berbatova. To tylko słów kilka w obronie naszego super napastnika jakim jest Hernandez!
» 19 września 2011, 12:25 #197
jakjakub: Polecam obejrzeć powtórkę tej akcji. Berbatov nie spudłował tylko dlatego że Rooney mu źle podał, ale na pewno takie odegranie nie ułatwiło Bułgarowi zadania. Przede wszystkim Berba został "wyrzucony" tym podaniem poza światło bramki przez co musiał nadrabiać kilka metrów i kąt był bardziej ostry. Oczywiście prawdą jest, że Dima nieczysto trafił w piłkę, ale jak już mówiłem, nie miał dużego pola manewru. Na koniec chciałbym również wspomnieć o świetnej interwencji Cole'a, któremu należą się gratulacje za to, że poszedł do końca za akcją i uratował Chelsea od blamażu. W końcu strzał Berbatova był celny, i nie ważne czy był mocny czy nie, gdyby nie Cashley piłka doturlała by się do siatki.

A co do Hernandeza, to ja nie mam wątpliwości, że to tylko gdybanie...
» 19 września 2011, 18:48 #196
wwwwww333: Gdzie można pobrać mecz?Proszę o pomoc!!
» 19 września 2011, 12:06 #195
NiebieskiLUDEK: Siema wszystkim :) Na początku chce powiedziec ze jestem kibicem Chelsea ale nie wszedlem na waszą strone aby sie z Wami klocic czy Was obrażac.. To nie o to chodzi... Nawiazujac do wczorajszego meczu z nami to musze przyznac ze mimo naszej dobrej gry przegralismy ten mecz na wlasne zyczenie nie wykorzystujac swoich szans.. Wasze bramki byly ( i nie wazne czy ze spalonego czy nie, sedzia uznał i mi nic do tego) ladne.. Najladniejsza bramka meczu to bramka Naniego.. Szkoda zmarnowanej szansy Ramiresa i pudlo kolejki Torresa ( ale mimo to dla mnie Torres byl najlepszym graczem Chelsea).. Chelsea przegrala bo zabraklo jej 2 podstawowych rzeczy: skutecznosci i szczescia.. Chelsea i MU zagrały kapitalny mecz ale to MU bylo bardziej skuteczne i mieli wiecej szczescia dlatego wygrali. Szanuje to i tyle w temacie. Sezon nadal trwa, zostały 33 kolejki do konca, wszystko moze sie zdarzyc jeszcze.. taka wlasnie jest Premier League, nieprzewidywalna... Na koniec chcialbym pogratulowac Wam wygranej. Do zobaczenia na SB :) cześć :)
» 19 września 2011, 11:41 #194
Adam11: To nie było pudło kolejki tylko pudło sezonu, a przynajmniej będzie mocnym kandydatem do tego miana.

Tak czy inaczej "dziewiątki" dały wczoraj popis!:-)
» 19 września 2011, 12:11 #193
adas92: Jest gdzieś mecz w internecie do pobrania?
» 19 września 2011, 11:08 #192
krystuch2: najbardziej cieszy postawa naniego moze sie wkoncu obudzil
» 19 września 2011, 10:48 #191
buhert: Wszystko fajnie ale...

To co grał Carrick po wejściu...masakra....zero rozegrania...i nawet nie patrzył do przodu tylko piła do De Gea...porażka...dno...
» 19 września 2011, 10:29 #190
leito276: "Niewiele gorsza sytuację w doliczonym czasie gry zmarnował Dymitar Berbatow. "

Ale o tym, że w tym wypadku Rooney podał duuuuużo za mocno niema żadnej wzmianki -.- Tak samo o bardzo słabych crossach Roo w dzisiejszym spotkaniu... Co to ma znaczyć? Znów zaczyna się "święta krowa"?
» 19 września 2011, 10:12 #189
axel52: nie nie podał o wiele za mocno , może tylko trochę.
To bułgarowi zabrakło zrywu jak zwykle.
Rooney gra z Hernandezem więc podania są mocniejsze cokolwiek , gdyż start do piłki tej dwójki nie da sie porównać.
Więc nie pitol
» 19 września 2011, 11:15 #188
bunio3219: Właśnie się dowiedziałem żę Chicharito jest kontuzjowany ze względu na faul pod koniec meczu , w polu karnym gdzie sędzia dał żółtą kartke a nie dał karnego. Kontrowersyjna sytuacja .
» 19 września 2011, 08:55 #187
Janczar: Brawo Nani!
» 19 września 2011, 08:28 #186
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2011 08:16

" Manchester United wygrał na własnym stadionie 3:1 (3:0) z Chelsea. Bramki dla gospodarzy padły w pierwszej połowie. Cecha pokonał Smalling, Nani oraz Rooney. Gola kontraktowego po przerwie zdobył Torres. " - " ... Gola kontraktowego ... " powinno być " kontaktowego " ,mały błąd " Bart "
» 19 września 2011, 08:14 #185
zubrosy: jak jesteś taki dokładny to to nawet nie był gol kontaktywny, gol kontaktowy to taki że następny daje remis, a tutaj potrzeba było jeszcze dwóch.
» 19 września 2011, 08:53 #184
manooch: to sie znasz... kontaktowy to pierwsza bramka a nie najbliższa remisowi...
» 19 września 2011, 10:40 #183
axel52: hehe tyś to napisał poważnie @manooch.
Ile masz lat ?
» 19 września 2011, 11:17 #182
PatrykSNK: Nie mieli z nami szans, chelsea nie tworzy kolektywu jest to bardzo niezorganizowany zespół United to jest potega i historia w Angielskiej piłce dlatego ciesze sie ze znowu pokazalismy im gdzie ich miejsce w szeregu niech takie druzyny jak chelsea czy city walcza sobie o drugi emiejsce bo na mistzrostwo ni emaja co liczyc moga jedynie sobie zrobic zdjecie zpucharem na wiecej im nie pozwolimy, rece precz od pucharu tytuł jest zarezerwowany tylko dla UNITED!! Glory man United!!
» 19 września 2011, 02:38 #181
kukus1704: zemsta nad Leeds w tym sezonie bedzie piekielnie slodka ]=)
» 19 września 2011, 01:23 #180
reggieynot: United pokazało prawdziwe oblicze :) I przy okazji kupon mi wszedł, bo obstawiłem dokładny wynik 3-1 ;) Gol Naniego piękny, ale Modrica z Liverpoolem wcale nie gorszy :P
» 19 września 2011, 00:32 #179
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 23:04

Mecz był wyrównany ale to my byliśmy skuteczniejsi. Zagraliśmy z potentatem a graliśmy podobnie do tego co wcześniej serwowaliśmy słabszym ekipą.
Teraz tylko czekać na derby Manchesteru!
» 18 września 2011, 23:04 #178
urbanex: chlopie, ekipom... ekipom...
» 18 września 2011, 23:14 #177
Gii: mógłby ktoś podrzucić linka do pobrania meczu, dzieki!
» 18 września 2011, 23:01 #176
Damex111: MANCHESTER FOREVER !?!?!?!?! GLORY , GLORY MAN UNITED!
» 18 września 2011, 22:42 #175
Polson: Mogłobyć spokojnie 6:3 dla United, ale wiadomo nie wszystko się wykorzystuje. Chociaż z 5:2 powinno być.

Mieliśmy mniej okazji, ale były one bardzo dobre. Szkoda słupków, poprzeczek i karnego.

Chelsea dzisiaj dużo strzelała, ale niecelnie. Do tego zmarnowane setki.

Ogólnie mecz był wyrównany. Każda drużyna miała okresy dominacji.
Wiadomo że na OT mógł zwyciężyć tylko Manchester United :)

Chciałem pozdrowić Krzycha z którym oglądałem mecz i "trochę" wypiłem. Do zobaczenia na derbach Manchesteru :)
» 18 września 2011, 22:37 #174
DevilxDevil: Ktoś wie gdzie mogę obejrzeć pudło Torresa ? Może jakieś linki ? Proszę o szybką odpowiedź.
» 18 września 2011, 22:31 #173
kroOolik: youtube.com/watch?v=gSQxfl7rwTI
» 18 września 2011, 23:05 #172
serducho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 22:26

Trochę niepokojące informacje odnoście Javiera i Smallinga.
Jutro Chicharito odbędzie badania, "ale na tę chwilę jego noga jest strasznie zdrętwiała. Ma w niej mało czucia, więc to może być dłuższa przerwa w grze."
A co do Chrisa: "Smalling nabawił się urazu pachwiny, więc w tym tygodniu będziemy się temu przyglądać."
"Chris Smalling również może opuścić dwa następne mecze z Leeds United oraz Stoke City."

Wiadomości z innej strony United.
» 18 września 2011, 22:26 #171
DrunkenBear: Szpital zaczyna nam się znowu robić, ehhh... Dobrze, że mamy szeroką kadrę
» 19 września 2011, 03:36 #170
Cysiek: Nani zagrał super spotkanie, przyznam, ale jestem pełen podziwu dla Jonesa, chłopak rocznik 92' gra niesamowicie, na najbardziej odpowiedzialnej pozycji na boisku, na prawde szacun dla niego !
» 18 września 2011, 21:46 #169
lukasz891989: nani jest git jak i cała ekipa MU;)
» 18 września 2011, 21:41 #168
kean16: nie rozśmieszaj mnie bo z takimi środkowymi pomocnikami jak Anderson Fletcher i Carrick możemy co najwyżej wygrać lig!! oni nadają się tylko do odbioru , walki i do niczego więcej.Musimy mieć jakiegoś kreatywnego pomocnika który będzie umiał coś zrobić z piłką!!
» 19 września 2011, 06:50 #167
FanTheBlues: Świetne spotkanie, ładne widowisko, dużo bramek, mecz mógł się podobać, ja jako kibic CFC jestem zawiedziony, a wam gratuluję kolejnego zwycięstwa. pozdrawiam.
» 18 września 2011, 21:35 #166
Lordscorpio4: No i rozmowa z takimi kibicami to sama przyjemność, nienawidze czytać postów jakiś dzieciaków co to odrazu płaczą że były spalone czy cos takiego, mecz to mecz, dzisiaj wygraliśmy my, jutro... niewiadomo ;) pozdrawiam ;)
» 18 września 2011, 22:09 #165
krzych419: Czemu tak się podlizujesz pod każdym newsem ? Szukasz poklasku ? Trochę to dziwne...
» 18 września 2011, 22:17 #164
Osslar: A co ma się podlizywać, osobiście mnie również podoba się styl tego fana Chelsea - widać, że prawdziwy kibic, który potrafi ocenić obiektywnie sytuację.W ostatnich latach Manchester United i Chelsea stanowili, stanowią i mam nadzieję będą stanowili o sile ligi angielskiej. Pozdrawiam.
» 18 września 2011, 22:28 #163
Lordscorpio4: krzych419: Masz coś do mnie !?
» 19 września 2011, 07:55 #162
maro017: Krzych jest jednym z tych dzieci, więc musi coś palnąć też.. ;]
» 19 września 2011, 11:13 #161
optimus111111: ja osobiscie bardzo sie ciesze z wyniku, ale chcialbym wspomniec ze 3 naszych podstawowych obroncow nie gralo. takze brawo dla naszych mlodych obroncow i to duze!mam nadzieje ze na SB beda grali Rio,Vidic i Rafael
» 18 września 2011, 21:33 #160
75th: No i znów środka nie ma. Oby na City nasi środkowi pomocnicy wyszli z lepszym nastawieniem i formą niż dziś.
» 18 września 2011, 21:33 #159
Kantoni: Ten mecz to był jakiś cyrk. Świetnie się oglądało pasują mi takie spotkania. No i oczywiście pozdrawiamy drugą bramkę Fernando w tym roku.
» 18 września 2011, 21:22 #158
skoda037: Ja bym na końcu relacji dodał, że Berba dostał trochę wyrzucające podanie od Rooneya no i nie miał już z czego mocniej uderzyć.
Ale mecz szalony, były sytuacje, były gole, były niesamowite pudła, czego chcieć więcej ?? Dawno takiego meczu nie oglądałem. Pod względem piłkarskim troszkę błędów było, ale reszta na wielki plus i oczywiście zwycięstwo United
» 18 września 2011, 21:20 #157
fRancis: Ciekawy mecz, stojacy na dobrym poziomie i skutecznością wyjętą z 3 ligi polskiej. Manchester w 3 poprzednich meczach przyzwyczail nas do szybkiej, ladnej gry. Przyszedl mecz z trudniejszym rywalem i poza kilkoma fragmentami ta piekna gra zniknela. Środek pola zostal zdominowany przez Chelsea a Fletcher z Andim mieli wiecej strat niz cala druzyna w poprzednich 4 meczach. Mam nadzieje, ze po powrocie Cleverleya sytuacja w srodku zostanie opanowana a Andy mial po prostu zly dzien.

Rooney, Chicarito i Young nie blyszczeli ale kazdy ma gorsze dni i na pewno cieszy to, ze mimo ich slabszej dyspozycji jestesmy w stanie wygrywac z bardzo silnymi zespolami.

Nani zagral kapitalny mecz, zawdonicy Chelsea nie mogli odebrac mu pilek i to w duzej mierze on trzymal gre do przodu, swietny wystep uwienczony jeszcze piekniejsza bramka. Wypada zapytac gdzie sa Ci, ktorzy tak bardzo na niego narzekali i sadzali na lawce?

No i kilka slow o Torresie, moim osobistym zdaniem byl jednym z lepszych zawodnikow na boisku. Co prawda to pudlo bylo bardzo spektakularne ale mam wrazenie, ze po tym golu Hiszpan sie odblokuje i zacznie grac na miare swoich mozliwosci.

Ogolnie mecz slaby w wykonaniu Manchesteru, w moim odczuciu Chelsea przewazala w srodku pola i stworzyla kilka bardzo groznych sytuacji. Najbardziej zaskoczyla mnie ilosc niecelnych podan, nieporozumien w akcjach ofensywnych i jak wczesniej napisalem bardzo duza ilosc strat, czesto niewymuszonych. Poprzednie 4 mecze wyniosly nas w niebiosa bo styl zwyciestw MU byl imponujacy. Mimo korzystnego wyniku ten mecz mnie osobiscie sprowadzil troche na ziemie bo przez sporą część meczu widzialem Diably z najgorszych ich spotkan poprzedniego sezonu.
» 18 września 2011, 21:15 #156
hitman90: Nie zgodze sie z Toba. Moze MU nie zagralo porywajaco, ale bez przesady - przypominaly Ci sie najgorsze mecze?? Mysle, ze te niewykorzystane sytuacje CFC troche zle wplywaja, na caly obraz meczu. Przeciez MU mialo tyle samo sytuacji bramkowych.
Co do Torresa, to sie zgadzam. Ciezko z nim mieli obroncy, jego szybkosc dala o sobie znac. A i nikt nie pochwalil Evansa za cross do Naniego, po ktorym padl gol :)
» 18 września 2011, 21:23 #155
mcis: skutecznosc na poziomie 3 ligi. ech. kolejny gracz FM, ktory ustawil sobie obraz tylko na kluczowe zagrania. jesli dobrze pamietam to MU mial 7 celnych i 11 niecelnych strzalow, z czego padly 3 gole. to swietna statystyka. dla porownania MC z Fullham mial 21 niecelnych strzalow, 4 celne i 2 gole. widzisz roznice??

co do srodka pola to co powiedziec. MU gra skrzydlami, a CFC srodkiem, oni maja 3 zawodnikow w srodku my 2, oni nastawieni sa na presing, my na kontre skrzydlami.
» 18 września 2011, 21:24 #154
fRancis: Oba zespoly mialy po dwie 200%, rzadko sie zdarza zeby az tyle tak dobrych sytuacji zostalo zmarnowane w jednym meczu.
» 18 września 2011, 22:00 #153
linox: Sporo racji, wiele osob "wybacza" pewne mankamenty ze wzgledu na pozytywny rezulat, w innym przypadku spodziewalbym sie surowszych ocen.

Statystyka oddanych strzalow naszego rywala mowi sama za siebie, mnie natomiast cieszy nasza skutecznosc, tak jak Nani powiedzial, wystarcza 2-3 podania ktore zamieniamy na gole.
» 19 września 2011, 01:53 #152
ziomboy777: jedna moim zdaniem najwazniejsza rzecz.... mecze z najwiekszymi rywalami mamy praktycznie za soba! i to wszystkie wygrane! zostal nam l'pool po drodze (upokorzony przez Tottenham dzisiaj) i City (chyba najtrudniejszy rywal).... idziemy na mistrza w tempie blyskawicy!
» 18 września 2011, 21:13 #151
kris9: Rezultat spotkania jest bardzo fajny, ale dziś spotkaliśmy w końcu godnego w lidze rywala. Wyraz twarzy Fergusona przed końcowym gwizdkiem tłumaczy wiele. Po pierwsze nie był to spacerek, po drugie zmarnowaliśmy mnóstwo sytuacji, po trzecie Rooney spartolił karnego, a po czwarte gdyby Chelsea wykorzystała wszystkie swoje sytuacje to nie koniecznie mielibyśmy dziś komplet puntów. Uważam, że po kapitalnych rezultatach z ostatnich 3 kolejek powinniśmy zachować więcej koncentracji. Dziś mieliśmy dużo szczęścia, a skuteczność z pierwszej połowy załatwiła nam mentalną przewagę. Cieszę się, że wygraliśmy jak dotąd wszystkie spotkania w lidze, ale trzeba pamiętać, że PL jest wymagająca, za tydzień czeka nas kolejny trudny teren jakim jest Brittania Stadium. Tak więc studzimy nastroje.
» 18 września 2011, 21:10 #150
hitman90: LOL, spotkanie nie bylo spacerkiem - fakt. Nazwalbym to ciezka przeprawa, ale jak juz mowisz o nie wykorzystanych sytuacjach, to gdyby MU tez swoje wykorzystalo, to CFC juz na pewnie nie wywiozlaby z Old Trafford nawet jednego pkt. Generalnie MU wygralo bardzo pewnie, i to powinno cieszyc najbardziej.
» 18 września 2011, 21:15 #149
kris9: Chelsea zagrała niestety dzisiaj dobre spotkanie. A jeśli chodzi o pewne zwycięstwo to przeczytaj pomeczową wypowiedź Fergusona, który oczekuje od swoich podopiecznych więcej, szczególnie jeśli chodzi o koncentrację, dokładność podań, straty i wykorzystywanie sytuacji.
» 18 września 2011, 21:34 #148
DEVIL83: Jedziemy wszystkich z Londynu jak trza.A bramka naniego cos pieknego.
» 18 września 2011, 21:09 #147
KawkaManUtd: Chelsea jest bardzo groźna obawiam się że będzie groźniejsze niż man city dla mnie zawodnik meczu nani swietne spotkanie i jeszcze cudowniejsza bramka :D :D :D co do torresa to żal mi go troche tak szczerze bo kiedyś to był jeden z najlepszych napsatników swiata teraz to cien samego siebie nie wiem co mu się stało szkoda że taki talent jak on się skonczył pewnie go wywalą z chelsea do jakiegoś słabiaka ale cóż...

Ronney i Torres = nike laser coś w nich jest :P

Glory Glory Man United (mistrz sezony 2011/12 ) :D :D
» 18 września 2011, 21:07 #146
puczik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 21:03

Chelsea gra, MU strzela ;d
» 18 września 2011, 21:02 #145
kkkamil: Chelsea gra ?:ddd 56-44 % posiadania dla ManUtd :)
» 18 września 2011, 21:08 #144
Deluxe: Trzy punkty cieszą, chociaż to dzisiejsze zwycięstwo nie było już tak pewne, jak poprzednie. No, ale przecież Chelsea to klasa - większa, mniejsza, ale jednak, w związku z czym można było przewidzieć, że nie będzie to łatwa przeprawa dla Diabłów. De Gea bardzo pozytywnie się spisał :) Nani to moim zdaniem zawodnik meczu, a ta jego cieszynka, kurczę, uwielbiam to! Oby miał więcej okazji do 'fikania' w powietrzu ;) Martwi mnie Hernandez - cholera, trzeba było go krzywdzić? Oby to nie było nic poważnego. A te niewykorzystane sytuacje po obu stronach, cóż, w pewnym momencie aż się z nich śmiałam. Dawno nie widziałam tylu pomyłek pod rząd, końcowy wynik jednak jest na naszą korzyść. Diabły wciąż niepokonane, a Rooney walczy o króla strzelców chyba ;) I tak trzymać.
Glory Glory Man United!
» 18 września 2011, 21:01 #143
Knetus: Dziwny mecz!Jestem szczesliwy z wygrany Uniited fajnie ze mamay komplet pkt i to po meczach z chelsea i arsenalem.Dzis było widac ze srodek mamy goszy (stad wziely sie te sytuacje Chelsea) ale boki mamy lepsze.Dziwna 2 polowa ze wzgledu na niewykorzystane sytuacje z obu stron.Nie wiadomo co z Chicaritho ale Danny juz w zasadzie zdrowy wiec nawet ciesze sie ze bedzie mogl grac i oby szybko Tom wrócił.Zagralismy dzis srednio na jeza ale brawo ze wygralismy
» 18 września 2011, 20:47 #142
CesarV: w głosowaniu na najlepszego piłkarza meczu powinien być Torres :D
» 18 września 2011, 20:42 #141
Neil: Twój post to jedna wielka ironia ale jeśli chodzi o Torresa chyba mało kto ma watpliwosci ze byl to najlepszy zawodnik Chelsea mimo tego pudła...
» 18 września 2011, 20:45 #140
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 20:50

Neil masz racje, ale jego pudło pewnie będzie długo pamiętane na Old Trafford i przez media. Ogólnie hiszpan zagrał chyba najlepszy mecz odkąd pojawił się barwach niebieskich. Oprócz niego jeszcze Ramirez grał dobrze. Co nie zmienia fakty, że United było dziś lepsze a A.Cole powinien dostać czerwoną kartkę za wejście w Hernandeza !
» 18 września 2011, 20:50 #139
Crisyne1: Witam. Mam prośbę do kogoś kto wysyłał list do United i dostał odpowiedź. Jeśli ktoś taki się znajdzie proszę o kontakt na gg 5393624 albo na PW. Dzięki !
» 18 września 2011, 20:38 #138
FiFlaK: Mecz był dobry. Nie ma co ukrywać.
Wykorzystane okazje, niewykorzystane, bądź co bądź gdyby obie drużyny je wykorzystały wynik byłby mniej więcej 6:3.

Liczy się skuteczność. Co z tego, że Chelsea grała lepiej ?
Manchester zagrał skutecznie, to co miał to wykorzystał, nie wykorzystał.
Na pewno grał skuteczniej od Chelsea i to przełożyło się na wynik, nieważne jakie byłyby statystyki.
» 18 września 2011, 20:38 #137
medu: hej, bardzo fajny meczyk:) ze szczęśliwym wynikiem

moje oceny pomeczowe:

De Gea - 7.5 - solidny występ , miał kilka pewnych i ważnych interwencji, generalnie radzi sobie coraz lepiej w PL

Smalling - 8 , dobry mecz Chrisa ,nie pamiętam jakichś kiksów w obronie , aktywny z przodu, do tego gol na początku meczu który trochę ustawił spotkanie, Rafael chyba żegna się z pierwszym składem...

Evans - 6.5 nie do końca radził sobie z Torresem, po za tym w miarę ok

Jones - 7.5 bardzo dobry występ w obronie, do tego potrafił uruchamiać 2 linię i atak dobrymi podaniami, rośnie piłkarz na miarę Rio czy Nemanji

Evra - 7.5 - typowy dobry występ Evry , na plus zarówno w ataku jak i w obronie, fajnie zgrywa się z Youngiem

Anderson 7 - produktywny zarówno z przodu jak i przy rozbijaniu ataków rywali, ocenę obniża kiks w obronie w I połowie

Fletcher 6 -nasz dawniej etatowy środkowy pomocnik nie może odnaleźć formy, szczerze powiedziawszy w tym meczu bez fajerwerków -, wyglądał gorzej niż środkowi pomocnicy Chealsa

Nani 9 - Man of the match , bramka,"asysta" :), wypracowanie karnego, rozkręcał się z każdą minutą, moim skromnym najlepszy w tej chwili skrzydłowy w PL

Young 7.5 solidny występ, jak zwykle pokazywał świetną technikę użytkową uniwersalność i inklinacje do gry ofensywnej , to on razem z Nanim i Wayne'm ciągnęli grę United

Wayne 7.5 wielobarwny występ naszej "10" , jak zwykle harował za 2, stwarzał duże zagrożenie pod bramką rywali, strzelił gola, niestety ocenę obniża przestrzelony karny i częsta niedokładność w podaniach

Chicharito 6.5 - kolega przeszedł trochę obok meczu, miał kilka okazji do strzelenia gola ale w ciągu 79 minut można się pokusić o coś więcej, może przygasili go agresywni obrońcy Chelsea ?

zmiennicy:

valencia - 6 - poprawny występ na nietypowej dla niego pozycji

carrick 5.5 - pewnie jego zadaniem było uspokojenie gry i rozbijanie ataków rywali z czego nie do końca się wywiązał, niepewny w obronie i jak zwykle bezproduktywny w ataku, słaba zmiana

berbatov - bez oceny
» 18 września 2011, 20:36 #136
OnlyManUtd5: NANI de gea i rooney miazga miazga miazga!! glory glory Manchester United !!
» 18 września 2011, 20:21 #135
Neil: Jako fan Chelsea nie jestem jakoś zbytnio rozczarowany mimo porażki :) tego można byłoby się spodziewac ponieważ MU jest w gazie a my dopiero zaczynamy łapac swój rytm i filozofie nowego trenera.Aczkolwiek mecz z naszej strony był bardzo dobry,graliśmy cały czas do przodu....Co do samego meczu na prawdę bardzo emocnonujący,choc strasznie bolą statystyki głównie jeśli chodzi o strzały celne ale i także gol ze spalonego który w pewnym stopniu ustalił mecz...Co do fatalnych pudeł było ich o dziwo aż 4, więc świadczy to o tym iż nerwy były bardzo duże....jako fan Chelsea bardzo żałuje niewykorzystanej sytuacji Torresa bo "gdyby" ta piłka wpadła zrobiłoby się na prawdę emocjonująca, nie mniej jednak zadowolony jestem z całokształtu gry Dzieciaka bo pokazał sie z bardzo dobrej strony :) Sytuacji z Ramiresem komentował nie bd a co do pudeł MU to wielkim usprawiedliwieniem jest to że wygraliście mecz....

Szczerze gratuluje Wam wszystkim i dzieki za fajny mecz,zobaczymy jak będzie dalej :) po 5 kolejkach idziecie na majstra,w tamtym sezonie po 5 my "mielismy" majstra...Powodzenia
» 18 września 2011, 20:20 #134
hitman90: Ale MU w zeszlym sezonie nie mialo na koncie przegranego meczu po 5 kolejkach ^^ A i rywali teraz trudniejszych mialo: Tottenham, Arsenal, CFC :) Co do samych The Blues, wydaje mi sie, ze troche im pod koniec zabraklo checi do gry.
» 18 września 2011, 20:26 #133
PawelMily: Dzięki, dobry mecz ale trochę zbyt pasywnie w 1 połowie z Waszej strony, tak jakby brakowało wiary; chęci, siły? Nie wiem. Na pewno się rozbujacie bo nawet teraz w nie najlepszej dyspozycji zdobyliście cenne 10 pkt, to co dopiero jak załapiecie swój rytm. Zobaczymy jak, to będzie wyglądało w rewanżu. Pozdrawiam
» 18 września 2011, 20:33 #132
ManUtd1993: Za Torresa odpowiadał Evans . Torres zagrał bardzo dobrze, idealnie wyjścia do piłki itp. Zwichrowany celownik miał , to fakt.

Jakie masz zastrzeżenie do Evry, Smallinga , JONESA,Valenci??

Średnia tych chłopaków prócz Evry to 20 lat , więc dla mnie jest to solidna jak na ten wiek i na umiejętności , które pokazują w każdym meczu.
» 18 września 2011, 20:19 #131
metju95: Pozdrawiam "kolegów" którzy mówią, że Fletcher zagrał słaby mecz... Jak dla mnie po Nanim i De gea'i(nie wiem jak to odmienić :) zagrał z Jonasem najlepiej :)
» 18 września 2011, 20:16 #130
hitman90: Na czym miala polegac jego 'dobra' gra..? MU w srodku nie istnialo w 1 polowie. 3 bramki padly po 3 strzalach na bramke rywali. Gdyby nie akcje skrzydlami, byloby kiepsko.
» 18 września 2011, 20:20 #129
Lukixp: jedyne co mi sie w oczy rzucilo u Fletcha, to straty pilki
» 18 września 2011, 20:28 #128
krzemik: obstawiałem 3-1 i jest 3-1 glory glory manu
» 18 września 2011, 20:14 #127
welllone: Nani wchodził w nich jak w masło. Wynik 6:3 tak na mój gust powinien być. Torres bohaterem. Nie ma to jak dać 50 mln za gwiazdę która nie potrafi strzelić do pustej bramki.
Ogółem zagraliśmy słaby mecz ale jak to mówią szczęście sprzyja lepszym, a i Chelsea się nie popisała. Najważniejsze są trzy punkty.
» 18 września 2011, 20:12 #126
Arek1974: Trochę zawiodła mnie II połowa. Nie chodzi o to, że bez bramki z naszej strony. Chwilami strasznie wkurzała mnie nasza nonszalancja. Szczególnie w obronie, wobec tego zbyt często dochodziło do groźnych ataków Chelsea, może nie kończonych strzałami, ale w sumie mogło być różnie.
Brawo dla DeGea, choć w tej sytuacji w I połowie to bardzie wina strzelca, ale chwała naszemu bramkarzowi, że nie odpuścił i poszedł w kierunku napstnika. Ten może się przestraszył, może skoksował ... ważne że nie wpadła. Ale to co zrobił Torres w 84 min to już nie do uwierzenia. Gdyby strzelił, mogło być różnie w końcówce.
W sumie start sezonu wymarzony, do tego MC straciło punkty. Dobry dzień :)
» 18 września 2011, 19:58 #125
oldtrafford: Brawo za zwycięstwo dla Manchesteru United oby tak dalej GLORY GLORY MAN UNITED !!
» 18 września 2011, 19:48 #124
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 19:50

Ciężki mecz. Widać, że bez vidicia i rio nasza obrona ma duże problemy z takimi mocnymi rywalami. 1 bramka ze spalonego, ale następne były zasłużone. Mogły paść jeszcze dwie (rooney i berbatov) ale zabrakło koncentracji i szcześcia.

Trzeba pochwalić niebieskich bo grali dobrze w środku pola i dużo okazji sobie stworzyli. Przy stanie 3:0 nie odpuścili i gdyby Torres strzelił na 3:2 to byłoby gorąco. Przy bramce ciężko kogoś obwiniać, może fletchera bo to on powinien pilnować tej strefy boiska. Jones raczej nie miał szans bo torres był rozpędzony, podanie do niego było wyśmienite. Na szczeście fernando nie wykorzystał swojej następnej 100% i chyba po tym meczu będzie potrzebowa terapi. Graczem mecz dla mnie Nani, jego rajdy prawą flanką i gol były niesamowite.
» 18 września 2011, 19:46 #123
hitman90: Obejrzalem mecz i jestem zadowolony, ale nie zachwycony. Po pierwszej polowie, mozna bylo cieszyc sie z wyniku, ale chyba nie do konca z gry. W srodku rzadzil i dzielil Lampard. Niestety, Anderson nie mogl sobie pograc z Fletcherem. Druga polowa to festiwal niewykorzystanych szans, zarowno z jednej jak i drugiej strony.

Generalnie MU zdecydowanie zasluzylo na zwyciestwo, bylo agresywniejsza strona i ciagle dazylo do zdobycia kolejnego gola. Bardzo zawiodla mnie Chelsea, bo juz ok 80 minuty, po prostu staneli. Gdzie ta druzyna, ktora grala do ostatniego gwizdka?

Nani - swietny mecz tego zawodnika. Mysle, ze zamknal troche usta krytykom, ktorzy twierdzili, ze Young go przycmiewa itd. Gra na najwyzszym poziomie, przeciwko przeciwnikowi klasy CFC, to znak, ze to pilkarz swiatowej klasy. Dryblowal, trzymal pilke krotko, strzelil fantastycznego gola, wywalczyl karnego.

Podsumowujac wspomne jeszcze ten 'popis' F. Torresa. Przyznam szczerze, ze zal mi go. Walczyl, szarpal, staral sie jak mogl, jeden z najlepszych na boisku. To pudlo bedzie mu dlugo zapamietane. Dodatkowo, patrzac na postawe The Reds, decyzja Torresa zdaje sie byc coraz rozsadniejsza. Szkoda przestrzelonego karnego Rooneya, ale generalnie brawo dla Diablow!!:)
» 18 września 2011, 19:44 #122
axel52: dokładnie , szczeki opadły tym co twierdzili ze Young przyćmiewa Naniego.
Póki co to z mocnym rywalem to Young sobie nie pograł a Nani robił co chciał
» 18 września 2011, 20:09 #121
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 20:17

Wlasnie o to mi chodzilo!:)
» 18 września 2011, 20:17 #120
axel52: po raz enty napiszę , że przyszedł mecz z kimś mocnym i środek słabiutko bardzo.
Anderson już nie ten przy dobrych pomocnikach Chelsea [ przypadek ? ]
kolejny raz żenada w wykonaniu Carricka.
swoją drogą to niepojęte dla mnie dlaczego SAF go wystawia.
Wygrana cieszy , teraz Leeds [ zapewne rezerwy zagrają ] no i te Stoke hehe
» 18 września 2011, 19:41 #119
Draciel: Nani jak zwykle w ważnych meczach potrafi pociągnąć grę. Jest fenomenalny. Szkoda, że nie palnął tej drugiej bramki.

Środek pola zawiódł. O ile do dziadostwa niektórych pomocników zdążyłem się przyzwyczaić, to występ Ando trochę mnie rozczarował. Oczekiwałem od niego trochę więcej po tak obiecującym początku sezonu. Ale nie skreślam go, jeden kiepski mecz może się zdarzyć.

David de Gea- bardzo dobry występ. Jak będzie grał tak dalej, to być może niedługo odpie***** się od niego brytyjska prasa.

Szkoda, że Wazza nie strzelił karnego, ale w sumie nie jego wina. Można było zdobyć więcej bramek, ale i te trzy są dobrym wynikiem.

Obrona spisała się nieźle. Były pewne problemy, ale to w końcu Chelsea. Nie można się spodziewać, żeby grali jak Arsenal.

Ciekawe jak z kontuzjami. Groszek, Chris... Niedługo obrony nie będziemy mieli jak dalej będą nasi defensorzy tak padać.
» 18 września 2011, 19:40 #118
otmar: Dziś w United była jedna dziura, ale wielka.... środek pola. Reszta na korzyść Manchesteru, dziś Rooney nie miał swojego dnia, a i tak był jednym z lepszych na boisku.

Niech szybko wraca Cleverley, chłopak jest w gazie...
» 18 września 2011, 19:40 #117
Draciel: Raczej był... Miejmy nadzieję, że po kontuzji będzie w tak samo dobrej dyspozycji, jak przed.
» 18 września 2011, 19:48 #116
mrowaacmg: Jak dla mnie statystyki moga być nawet takie: posiadanie MU1%-Chelsea 99% strzaly Chelsea 100000 MU 3 . kto to będzie pamiętał ? każdy normalny człowiek zapamięta wynik z tego meczu a on jest korzystny dla MANCHESTERU UNITED! W dupie mam MYŚLI I SŁOWA FANÓW CHELSEA, mogę zadać im jedno tylko pytanie chyba dosyć popularne w środowisku piłki nożnej : PODAJCIE WYNIK??!!
» 18 września 2011, 19:39 #115
Manutdgirl: United ! < 3

ładny mecz .. nie wykorzystany karny i w końcówce akcja Roo i Barby również nie wykorzystana , ze strony chelsea , ramires ,torres - NA PUSTA BRAMKĘ xd


uważam , że mecz udany i ciekawy ,duzo akcji !
uwazam też ze chelsea bylo kiedys lepsze ... ;)
» 18 września 2011, 19:37 #114
grobla95: W rubryce 'Najlepszy gracz United' powinien być jeszcze Torres ,coprawda nie jest graczem United ,ale grał jakby nim był. :P
» 18 września 2011, 19:31 #113
krzych419: Ta kolejka w typerze była wyjątkowa - tylko 1 punkt :// zawsze było 4 - 7 a teraz coś takiego... Kolejka cudów !

Co do meczu to mam następujące uwagi...
Berbatov miał trudną pozycję, Rooney źle mu podał.
Rooney fatalnie się poślizgnął.
Torres grał świetnie (do swojej popisowej sytuacji) :-)
Ashley Cole za faul na Hernandezie powinien z miejsca zobaczyć czerwoną.
» 18 września 2011, 19:29 #112
AgEnT: "Ortugalczyk wpakował futbolówkę w okienko bramki Cecha zza pola karnego, podwyższając wynik na 2:0."

Taki mały błąd jest na początku tego zdania.
» 18 września 2011, 19:29 #111
lukiton0589: Teraz ze Stoke. Oby już Ferdinand mógł zagrać. Zapewne wróci Welbeck i zastąpi Hernandeza. Ciężki początek sezonu mamy za sobą i 15/15 pkt oraz 21 strzelonych goli. Ze Stoke łatwo nie będzie na Brittania Stadium, ale myślę, że diabełki to wygrają.
» 18 września 2011, 19:26 #110
poland: chyba nie ogladales dzis Sunderlandu ;)
» 18 września 2011, 19:27 #109
lukiton0589: Stoke na wyjazdach, a Stoke u siebie dwie różne drużyny.
» 18 września 2011, 19:35 #108
poland: @Chelsea: nauczycie sie przegrywac z Honorem, to bedziecie walczyc o Mistrzostwa, dopoki tego nie pojmiecie, przykro mi, bedzie strasznie ciezko :)

Dobry mECz UNITED!
» 18 września 2011, 19:26 #107
DAMINOS: Ufff.. Co za mecz co za emocje :D Dobrze ze wygraliśmy, na SB będzie ciężko : d
(szkoda ze Roo i Berba nie trafili )
» 18 września 2011, 19:25 #106
SaiyaJiN: Do fanów Chelsea:

Może i graliście lepiej ale to wynika tylko i wyłącznie z tego że
MAN UTD miał słabszy dzień a poza tym to świadczy też o tym
że tak czy inaczej jesteście od nas słabsi nawet jak mamy gorszy dzień
więc powinniście się cieszyć że przegraliście "tylko" 3:1 bo mogliście
skończyć jak Arsenal hahahahahahh xDD

GLORY GLORY MAN UTD !! CHAMP19NS!! ;)
» 18 września 2011, 19:24 #105
slawekmatera: wygrana!mecz bardzo ciężki w sumie mogło sie skonczyć 5-4:) niech wraca Rio i Vida, Rafael, bo widać że młodzież(Smalling) już lekko zmeczony tą ciągła grą,. W nastepnym meczu z leeds powinien grać Fabio i Valencia na bokach żeby Chris i Pat odpoczeli troche. Poza tym świetny Nani i Jones pozdr
» 18 września 2011, 19:23 #104
ManUtd1993: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 19:25

Chelsea powinna wydawać miliony na kibiców chyba także , bo są słabi.

Oglądając mecz stwierdziłem , że w telefonie warto wykręcić nr na Pogotowie , w razie zawału.
To co Manchester dzisiaj grał fatalnie w środku to..... Anderson mnie cholernie zawiódł porównując jego postawę w wcześniejszych meczach , ale szacunek , że chłopak się starał . Nie wychodziło , ale się starał.

Fletcher... ja nie mam pojęcia co On robi na treningach , ale chłop jeździł pół roku po szpitalach , zero ogrania . Rozumiem decyzje Fergusona , że wystawił go na sprawdzenie w Grupie LM (w końcu każdy wie jaką mamy grupę) , ale pokazał właśnie w tym meczu , że jest w beznadziejnej formie .. nie miał on żadnego zagrania ofensywnego. Jedyne za co można go pochwalić to , że przerwał co 5 akcję , ale to za mało.

Szanuje bardzo tego zawodnika , ale bądźmy obiektywni . Z taką formą to nawet o Pogbe bym prosił , ale to nie ja jestem trenerem i z nimi nie trenuje , więc nie mi osądzać - to tylko moje zdanie...

Wróćmy do magicznego środka dzisiejszego popołudnia. Wejście Carricka... To co ten chłop robi najlepiej to to robił - przerywał wiele akcji i podawał .... do obrońców . Także żadnej sytuacji nie stworzył.
Więc ja się pytam .. po cholerę tacy środkowi jak ustawienie z nimi wygladalo 6-2-2....
Gdyby nie świetna dyspozycja Naniego ... Nikt nie jest ślepy . Wszystkie akcje szły bokami , szkoda no .

Burdy na środkowych musiałem napisać bo to przez nich było tyle nerwów .
Obrona jak obrona . Młoda solidna , chłopaczki wywiązali się z roboty , lecz no Evans myślę , że został ośmieszony przez wspaniale grającego , lecz nie strzelającego.. Torresa.

Hail UNITED , hail De Gea
» 18 września 2011, 19:22 #103
Wojownik: Miliony na kibicow? Kogo przy stanie 1:0 dla MU bylo slychac najbardziej? Okrzyk na trybunach brzmial 'Chelsea' a bylo ich DUUUUZo mniej. Jaki znow okrzyk brzmial przy wyniku 2:0 ? Tez Chelsea takze nie mow tu o slabych kibicach, wiekszosc tutaj to pewnie wrzeszczalaby na swoich zawodnikow ze graja slabo.
» 18 września 2011, 19:26 #102
Kuiczysty17: A ty nie masz co robić tylko krytykować,jak taki cwany jesteś to idź sam wyjdz na boisko i graj,co do Srodka,to brakuje Toma,Anderson dziś nie pokazał się z dobrej formy z 1 meczów ale walczył,co do Fletchera i Carricka to dajmy im czas,długo nie grali,wiec muszą się w takich meczach jak z Chelsea ogrywać.
» 18 września 2011, 19:27 #101
mcis: eeeeee ty chyba ogladeles jakies inne spotkanie niz ja.... chyba, ze przez zla gre srodka uwazasz brak asyst i prostopadlych podan, ale nie na tym polega gra.

Fletcher zagral dobrze. wychodzil do przodu, cofal sie, wracal na srodek obrony gdy jones wedrowal pod pole karne. robil wszystko, a reszta, no coz nie kazda akcja musi sie konczys bramka...
» 18 września 2011, 19:28 #100
PanDuzeA: Po strzale Torresa śmiechy słyszałem całkiem wyraźnie.
» 18 września 2011, 19:28 #99
ManUtd1993: Taka riposta jeśli chodzi o Was , kibiców Chelsea , bo denerwuje mnie takie gadanie co by było jakby ....


Krytyka dobrze wpływa ;) ironicznie rzecz ujmując jakbym miał taką kondycję jak Fletcher to zagrałbym podobnie;))
Żarty żartami , ale martwi mnie bardzo środek pola , który wydawał się najmocniejszą stroną .
Kontuzja naszego młodego szczuna i nie ma partnera do naszego błyskotliwego i biorącego ciężar gry na swoje bary Andersona . Pytanie teraz czy Wellbeck wraz z Cleverleyem , którzy błyszczeli wrócą do formy po kontuzjach??.

Szanuje każdego piłkarza bo Fletcher i Carrick są małymi ikonami Manchesteru , ale było widać dlaczego w finałach LM nie idzie , jak i przeważnie inicjatywę przejmują rywale z większą renomą .

Anderson i Cleverley świetnie grają w obronie jak i ataku - uzupełniają się.
Fletcher i Carrick no niestety tylko gra defensywna , czasem przebłyski.

Czekam aż Fletcher wróci do formy z zeszłego sezonu bo w kluczowych momentach , gdyby nie jego fryzura to myliłbym go z Scholesem;)
» 18 września 2011, 19:38 #98
PanDuzeA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 19:40

Yaankes, kolego, o czym Ty piszesz. Uwierzę Ci na słowo, że masz wielkie pojęcie o piłce nożnej. Tak, Carrick to defensywny pomocnik. Ilu defensywnych pomocników na tym poziomie gra tak ślamazarnie i knoci tyle piłek? Bo jest defensywny to musi podawać do przeciwnika? A co do odbiorów, to porównaj go z Makelele, Vieirą lub Lassem. To Manchester United a nie Sunderland. Podaj mi konkretne zalety, pokazujące, że Carrick do zawodnik klasy światowej.
» 18 września 2011, 19:38 #97
Nodi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 19:43

Nie wiem od kiedy kibicujesz MU, ale naszym atutem zawsze były skrzydła i dośrodkowanie, celne podania piłkarzy na nich grających. Środek teraz nie błyszczy, ale wykonuje brudną robotę, SAF pewnie to dostrzega, szkoda, że tobie trudno :P
Niestety nie zawsze będzie ktoś taki jak scholes, że pierdyknie z odległości, albo będzie rozgrywać piłkę jak w barcelonie :P
ManUtd to inny styl, który mi osobiście bardzo odpowiada, bo jest wszystkiego po trochu - dokładności przy wrzutkach, rzutach wolnych, strzałach, umiejętność wykończenia akcji (czyt. Roo, Hernandez), dobra , bezpieczna gra z tyłu (w tym środkowi midfield'erzy), dobre wyszkolenie techniczne i finezja - Young, Nani. Nie zawsze to się podoba, ale jak ktoś szuka super fajerwerków przy każdej posiadanej piłce, to chyba nie tutaj :P
[E:]
Thx Yankees, widzę, że mnie uprzedziłeś :P
» 18 września 2011, 19:42 #96
PanDuzeA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 19:47

Oj długo. Na tyle długo, że pamiętam walecznego Keana i najlepsze lata Scholesa. Ciut się różnili od tego co jest teraz. A Ferguson chyba coraz mniej ufa Carrickowi, skoro dziś zaczął od ławki rezerwowych. Nie inaczej będzie kiedy wróci Tom Cleverley.
» 18 września 2011, 19:45 #95
kaziu1010: Cieszy to zwycięstwo jak nigdy.

Chelsea grała dobry mecz, ale to my zdobyliśmy 3 bramki w pierwszej połowie i wtedy nasi rywale mieli tylko pod górkę. Szkoda, że straciliśmy bramkę tuż po wznowieniu gry - zabrakło koncentracji i widoczne były błędy w kryciu.

Widać Torres miał przebłyski, ale to wciąż nie jest ten piłkarz za czasów Liverpoolu, czy nawet Atletico.

Dobry mecz Naniego, Younga, Jonesa i De Gei. Słaby mecz naszych środkowych pomocników. Widać, że Andersonowi brakuje Toma, bo Fletcher czy Carrick grają za bardzo statycznie.

Oby kontuzje Smallinga i Hernandeza nie okazały się poważne. Oby wyzdrowieli na mecz ze Stoke za tydzień.
» 18 września 2011, 19:22 #94
mcis: bledy w kryciu? tylko nie mow ze to wina evansa, bo znowu sie ludzie zaczna trzasc zeby go sprzedac. moim zdaniem nie bylo tam winy (patrz bledu) obrony. podanie bylo wysmienite, albo nawet genialne i mysle, ze zaden obonca by sobie nie poradzil. wbiegajacy napastnik na pelnej szybkosci, a obroncy tylem do bramki. bez szans
» 18 września 2011, 19:24 #93
kaziu1010: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 19:31

Zobacz jeszcze raz powtórkę i spójrz jak zza pleców Jonesa wybiega Torres. Nie zorientował się w tym ani Evans, ani Jones. Mogli zachować się w tej sytuacji lepiej. Więcej winy przy tej bramce Jonesa, bo to on w tej sytuacji był odpowiedzialny za krycie Hiszpana. Evans był z tyłu na zakładce.
» 18 września 2011, 19:29 #92
mcis: nie zgadzam sie, ze mogli zachowac sie lepij. grali prosto z podrecznika, tak jak nalezy. jones nie mialby szans na krycie toresa, poniewaz musialby go zaczac kryc w srodu pola, a przeciez nie powinien wychodzic tak daleko, gdyby probowal go kry troche blizej bramki, mialby za male przyspieszenie, zeby zrownac sie z nim predkoscia i wyszlo by to samo. akcja genialna, bez winy obroncow
» 18 września 2011, 19:39 #91
kaziu1010: Aha, czyli uważasz że jeśli Torres biega sam bez krycia to znaczy, że nie ma w tym winy obrońców. Nie ważne czy Torres w formie czy też nie - zawsze może być groźny i powinien ktoś być przy nim przez cały mecz! Gdy Torres grał w Liverpoolu to Vidic albo Ferdinand zawsze byli przyklejeni do niego.

Bądźmy obiektywni. Nie można bronić naszych obrońców. W kotekście całego meczu spisali się dobrze, ale w tej sytuacji mogli zachować się lepiej i bramka nie powinna paść.

Fakt - podanie było b. dobre, jednak napastnik rywali nie powinien biegać między dwoma środkowymi obrońcami. Wynikło to z braku doświadczenia naszych defensorów.
» 18 września 2011, 19:54 #90
mcis: blad byl, ale nie obroncow tylko srodkowego pomocnika.
» 18 września 2011, 21:27 #89
Rarian: Kurde, czemu nie można się śmiać z kiksu Torresa? Przecież to było śmieszne... Ludzie trochę dystansu ;). A część jeździ po tych, których rozbawiła ta akcja, tak jakby nie wiadomo co robili.
» 18 września 2011, 19:22 #88
spOntan: Yaankes nie wczuwaj się tak.
» 18 września 2011, 19:47 #87
vip14: Bravo. Manchester United jest niepokonany :)
» 18 września 2011, 19:20 #86
kris9: Niepokonany? Mało tego. W lidze cały czas zwycięski.
» 18 września 2011, 20:59 #85
Fexo: Dawno takiego meczu nie ogladalem. Mielismy duzo szczescia, ale wygrana w pelni zasluzona. Na chlodno to czerwien dla Cola , sytuacja Berbatowa, karny za reke Ivanovica, Poprzeczka Naniego , slupek Rooneya.
Chelsea: Sytuacje Ramiresa i Torresa (2x), brak zoltka dla Rami~, spalony przy 1 bramce United.
Dzieki za wspaniale widowisko , za to kocham ta lige. A nie klepanie kelnerow po 8:0 i 10000 podan przy posiadaniu pilki 90:10.

Przejrzalem kilka postow to rzuca sie w oczy podejscie fanow Chelsea. Po kazdym przegranym meczu z nami przychodza i pisza swoje madrosci typu:

"Może i wygraliście ale to Chelsea dużo lepsza była a Torres zagrał dużo lepiej od Rooneya ;)"

To tak jakby Adamek powiedzial po walce z Kliczko:
" Moze i Kliczko wygral ale gdyby nie nokaut to napewno wygralbym na punkty"
» 18 września 2011, 19:20 #84
Wojownik: Jesli juz oczerniasz cala grupe ('fani Chelsea') to lepiej moze wymieniac pojedynczo nicki, bo jakbys troche racjonalniej myslal wzialbys pod uwage, ze w kazdym klubie znajda sie tacy, ktorzy sa z klubem tylko na 'dobre' a powinienes to wiedziec bo tutaj ich widzialem tez pelno, chocby przyklad z tamtego roku jak po 5 kolejkach pisali ze Chelsea juz wygrala lige...

Co do meczu napisalem moje zdanie ponizej, ale powiek krotko swoja opinie, ze Chelsea nie zasluzyla na porazke w dzisiejszym meczu..
» 18 września 2011, 19:24 #83
spOntan: 1 połowa dla United 2 dla Chelsea. W 1 połowie United wykorzystało swoje szanse z zabójczą skutecznością, 3 strzały-3 gole, w 2 połowie Chelsea nie potrafiła wykorzystać swoich szans, to przegrała. Proste? Proste.
» 18 września 2011, 19:51 #82
Frank93: Świetny wynik ;) i w końcu mamy lidera tylko dla nas, a tak poza tematem to trochę szkoda mi Arsenalu, wiadome, że to nasi rywale, ale nie jest przyjemnie patrzeć jak taki wielki klub ma ostatnie miejsce nad strefą spadkową.
» 18 września 2011, 19:19 #81
mcis: ja nie patrze na klub, ja patrze na osoby, ktorzy powinni okazac troche pokory. np. szczesny lub vanP. moze skoncza sie ich wpisy na twitterze.

Q: Why did God make Arsenal supporters smelly?
A: So blind people could laugh at them too!
» 18 września 2011, 19:22 #80
mcis: chodzi mi o jego odzywki na twetterze. w szczegolnosci te przed meczami z MU.
» 18 września 2011, 21:28 #79
Frank93: tu się z Tobą zgodzę, że nie okazuje szacunku rywalom, ale bądź co bądź jeśli taki klub z taką historią zajmuje 4 miejsce od końca to czas na poważne kroki, ja osobiście szanuję ten klub i jego kibiców i nie życzyłbym im żeby nie zakwalifikowali się przynajmniej do LE.
» 18 września 2011, 22:02 #78
TillIDie: Nie zasłużyliśmy na porażkę, graliśmy równie dobrze a nawet lepiej a skończyło się fatalnie. 1 bramka ze spalonego została zdobyta, drugą Nani świetnie uderzył, trzeciej nie widziałem bo mi transmisje ścięło ale podobno też był minimalny spalony. Ale to jak Ramires nie trafił na pustą nie mówiąc o Torresie... Oczywiście Rooney mógł wykorzystać karnego a Berba tą sytuację w końcówce, ale nie były to takie 200 procentówki jak w przypadku Brazylijczyka i Hiszpana. Ogólnie gra Chelsea bardzo mi się podobała, w ogóle mecz na świetnym poziomie.
Gratulacje zwycięstwa no i zapraszamy na Stamford :)
» 18 września 2011, 19:16 #77
Rooni126: No ale wedlug mnie na remis a tym bardziej wygrana tez nie zasłużyliście ;p ale kazdy ma prawo do swojego zdania
» 18 września 2011, 19:18 #76
Lukixp: mozna sobie gdybac. mozna tez powiedziec ze jakby cleverley gral to bysmy wygrali 5:0 a jakby welbeck tez byl to by bylo 7:0
» 18 września 2011, 19:18 #75
padre: slupek, poprzeczka, berba na pusta, niewykorzystany karny, chicha przed tym jak cole go skosil tez nie trafil w bramke - prosze Cie :) dzisiaj nie istnieliscie, united w drugiej polowie gralo tak, jak sie gra prowadzac 2 bramkami - cfc musialo atakowac i tak wygladal mecz - ale zdecydowanie MU zapracowalo na zwyciestwo
» 18 września 2011, 19:20 #74
piaskun223: Osobiście meczu nie oglądałem, gdyż byłem na własnym, lecz miło się czyta wypowiedź kibica, z przeciwnej drużyny, na wysokim poziomie. Byle by więcej takich ludzi, trzymaj się kolego. Dzięki za gratulacje i powodzenia :)
» 18 września 2011, 19:20 #73
mieciu: Graliście bardzo dobrze co stworzyło świetne widowisko i na pewno będziecie się liczyć w walce o tytuł. Ciężko ocenić czy nie zasłużyliście na porażkę, z obu stron był grad niewykorzystanych sytuacji... Moim zdaniem, obiektywna porażka ale jednak porażka byłby różnicą jednego gola. Remis moim zdaniem byłby odrobine krzywdzący dla MU ale z drugiej strony wynik 3:1 nie do końca odzwierciedla dobrą dyspozycje Chelsea. Mam nadzieję, że na Stamford obejrzymy widowisko na równie wysokim poziomie! :)
» 18 września 2011, 19:26 #72
KingCantona: czepiasz się o bramke ze spalonego?? a jaki był spalony drogby w sezonie 2009/2010? ten spalony który przesądził o mistrzostwie angli?? pamiętasz?
» 18 września 2011, 19:30 #71
sssexton90: Nasze sytuacje nie były tak dogodne jak chelsea ??

Karny to 100% okazja, ciężko o lepszą. Berbatov też gdyby uderzył wyżej i mocniej to zodbyłby bramkę. Poza tym rooney strzelił w słupek a Nani w poprzeczkę. Nie mów więc, że byliście lepi bo to guzik prawda. Może mieliście więcej strzałów ale większość z nich była beznadziejna i tylko dla statystyk.
» 18 września 2011, 19:37 #70
TillIDie: Nie mam zamiaru wszczynać kłótni, po co wgl tę sytuację przypominasz? Drogba ze spalonego, Macheda z łapy czyli jedyna bramka prawidłowa Cola, tak czy siak 1:0 i wygrana Chelsea. Ogarnij chłopie, ja oceniam obiektywnie i nie mówię że dziś na wygraną zasłużyliśmy, mówiłem że graliśmy ciut lepiej i remis był by sprawiedliwy ale niestety nie gra a wynik i skuteczność się liczy :)
» 18 września 2011, 19:39 #69
N17: Jak dla cb karny to nie jest sytuacja 200%, to pomyśl o psychologu,
» 18 września 2011, 22:12 #68
dreddx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 19:18

Mecz bardzo ciekawy. Oprocz bardzo ladnych akcji i fantastycznej bramki Naniego sporo kiksow :) Szacunek dla Torres'a, zaczyna sie chlopak odnajdywac w Chelsea. Dobrze dla ligi :) Mimo to, wciaz nie dorownoje Wayne'owi. W pierwszej czesci spora przewaga The Blues, ale szczescie nam sprzyjalo ;) W drugiej polowce juz tak rozowo nie bylo, bardzo grozne kontry United i swietna gra Torres'a. Emocje do samego konca ;) Bardzo fajne popoludnie w PL :)

PS. Gdyby nie Jones, Torres moglby zdecydowanie wiecej ugrac. Phil nie dal mu dzisiaj za duzo szansy na gre. Rosnie nam naprawde klasowy obronca.
» 18 września 2011, 19:16 #67
7iverson7: Kurde,spokojnie można było strzelić 6 bramek,ale w drugiej połowie jakoś tak "na odwal się" nasi strzelali.
Szkoda,że Torres przyćmił fenomenalną bramkę Naniego ;).
» 18 września 2011, 19:15 #66
Shogun: 1. Toress miał dobre spotkanie, ale dalej pokazuje że 50 mln to conajmniej 5 razy za dużo. Strzelił bramkę i pewnie czeka go znowu kilkunasto godzinna przerwa.
2. Rooney miał pecha przy karniaku i strzale w słupek
3. Berba dostał mocne podanie od Roo prze co dobiegł późno do piłki i strzelał pod dużym kątem, w międzyczasie Niebiescy zdążyli wrócić. Pozostała część meczu pozytywna.
4. Jones i De Gea grają coraz lepiej i pewniej.
5. Nani zagrał bardzo dobry mecz, tak samo jak Young.
» 18 września 2011, 19:14 #65
mikrofalowka: @bombastik. Nie ośmieszaj się palancie! O ile Carrick rzeczywiście grał słabo to o Fletcherze nie masz prawa pisać żę grał słabo. Darren zagrał bardzo dobre spotkanie. Bardzo duża ilość przechwytów i udzielał się w ataku. Po za tym Szkot wraca po prawie półrocznej nieobecności więc ma prawo jeszcze popełniać błędy (a dziś miał ich bardzo mało).
» 18 września 2011, 19:14 #64
Pomarancz: Super meczyk, niech ktoś jeszcze raz powie że mecze między Diabłami a Chelsea to szachy.
» 18 września 2011, 19:13 #63
N17: Bart, to co ty dzisiaj na shoutboxie odwalałeśm to po prostu wstyd. Jak członkowie aministracji mogą tak pajacowac...
» 18 września 2011, 19:13 #62
CFCfan: Powiem tak Chelsea grała dużo lepiej od was ale to niestety wy strzelaliście ale nasi grali ładniejszą piłka i wogula nawet komentatorzy tak mówili my z meczu na mecz coraz lepsza forma ;)
» 18 września 2011, 19:13 #61
mikrofalowka: nie mówię że Chelsea grała beznadziejnie, ale pisząc że Chlsea grała lepiej od United tylko się upokarzasz CFCfan :) Chyba że oceniasz grę zespołu po liczbie strzałów na bramkę...
» 18 września 2011, 19:18 #60
7iverson7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 19:20

Lol!Mieliście z 3 dobre okazje(2 torresa i 1 ramiresa),reszta to niecelne dośrodkowania i strzały rozpaczy,a United mogło spokojnie strzelić z 6 bramek gdyby się bardziej napastnicy przyłożyli.
Poza tym,jak to zawsze przeciw United,wasi zawodnicy bardzo chamsko kosili naszych,czego efektem 2 kontuzje.
» 18 września 2011, 19:19 #59
Rooneyy: "wogule" kup słownik i ogarnij składnie, jak się nie znasz na piłce to nic nie mów. Tak, tak chelsea może ładniej grała, ale skuteczność była fatalna (a najlepiej pokazuje to pudło Torres'a)
» 18 września 2011, 19:19 #58
gr5: data urodzenia:20-09-1997

i wszysto w temacie, dziecko neo nie warto dyskutować...
» 18 września 2011, 19:19 #57
mikrofalowka: goal.com/en-us/match/60209/man-utd-vs-chelsea/lineup-stats - oceny za mecz. Porównaj oceny graczy The Blues a oceny graczy ManUtd
» 18 września 2011, 19:19 #56
poland: jak nauczysz sie przegrywac z Honorem to wroc, a teraz stul juz
» 18 września 2011, 19:24 #55
Sochol: "Rozmowa prokuratora z dzieckiem: Chcesz mieszkać z tatusiem? Nie, on mnie bije. Chcesz mieszkać z mamusią? Nie, ona też mnie bije. To z kim chciałbyś mieszkać? Z Arsenalem, bo to jego leją" he he
» 18 września 2011, 19:12 #54
Lukixp: chyba "bo oni nikogo nie leją";p
» 18 września 2011, 19:17 #53
Wojownik: Moim zdaniem Chelsea grala lepiej, niestety te zmarnowane setki daly sluszna nauczke... 3x setki Torresa i 1x Ramiresa, ale coz nie bede obrzucal miesem zawodnikow mojego ukochanego klubu, gdy cos im nie wyszlo, bo prawdziwy kibic jest na dobre i na zle. Co do Torresa to moim zdaniem chwilami dzisiaj gral jak najlepszy zawodnik ale chwilami jak najgorszy.
Oczywiscie MU tez skarcilo 2x setki ale podsumowujac moim zdaniem Chelsea zasluzyla dzisiaj na conajmniej remis..
Pozdrawiam
» 18 września 2011, 19:12 #52
lukiton0589: Tylko 2 setki? Rooney karny, Rooney słupek, Berbatov na pustą, Nani poprzeczka + niepodyktowany karny za rękę Ivanovica i faul na Chico (a widział bo dał kartkę) Pozdro.
» 18 września 2011, 19:15 #51
piokrop: To Torres miał 3 setki? W jakim meczu ciekawe. To już wasz problem, że nie potraficie strzelić do pustej bramki. Ja moge napisać, że my też mieliśmy 3 setki (karny, słupek Rooneya i Berba), ale ich nie wykorzystaliśmy. Na tym polega piłka nożna, trzeba strzelać bramki, a to że wy tego nie potrafiliście w tym meczu to co zrobic...
» 18 września 2011, 19:18 #50
Wojownik: 2 akcje z poczatku po przejeciu, ktore zmarnowal Torres plus w koncowce jego... i Ramiresa..
Wy mieliscie mozna powiedziec karny, chociaz to w polowie setka bo karnego trzeba strzelic... Berbatov no to seta nic tu nie komentuje, ale wasze gadanie o rece o karnym wola o pomste... moze wspominicie o spalonym? :) juz nawet nie chcialem tego pisac ale widze ze trzeba, slupek ? to nie byla setka tylko dobry strzal Rooneya, a ze zabraklo mu odrobine szczescia to nei znaczy ze to byla setka, jakby strzelil z 30m strzleajac w slupek tez powidzielibyscie ze to setka ? pewnie tak
» 18 września 2011, 19:29 #49
7iverson7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 19:40

No dobra jak tak chcesz to wspomnę o spalonym cdn.bleacherreport.net/images_root/slides/photos/001/010/079/Drogbaoffside_display_image.jpg?1308022844

Ale jeżeli dla ciebie strzał w słupek z 5 metrów to nie był 100% sytuacja do zdobycia gola,to idź dziecko pobaw się klockami lepiej :).
» 18 września 2011, 19:39 #48
lukiton0589: Jest zwycięstwo i to jest najważniejsze. Obstawiałem, że w wyjściowym składzie Cleverleya zastąpi Giggs a tu Fletcher, który przegrywał niestety środek pola. Gdy zobaczyłem zmianę to pomyślałem Carrick za Darrena, a tu Andy wchodzi, który napędzał nasze akcje. Gdy zabrakło go na boisku diabełki nie mogły opanować środka pola. Nie miał tej piłki kto na skrzydła rozrzucić. Mam nadzieję, że Fergie oglądając ten mecz zwróci na to uwagę.
» 18 września 2011, 19:12 #47
NostraAdamus: gra taka sobie, dużo niedokładności ale WYNIK SUPER. chelsea tez pokazała się z dobrej strony. Glory United!
» 18 września 2011, 19:12 #46
mietek1506: Brawo Panowie Brawo :) Glory Glory
» 18 września 2011, 19:11 #45
bartek355: cfc żal mi cię dziecko cheslea słaba jest Glory Glory MAN UNITED CHELSEA TO DU>>>>>
» 18 września 2011, 19:11 #44
massio3: Nie wiem jak wam ale moim cichym bohaterem tego meczu był Evra
świetnie bronił jak i atakował
» 18 września 2011, 19:11 #43
patrykbor2: Zgadzam sie z Toba Evra zdecydowanie zasluzyl na wyroznienie tak samo jak Young i Rooney (mimo nieszczesnego karnego) :>
» 18 września 2011, 19:12 #42
OnlyRedDevils: Kolejny piękny mecz w wykonaniu Manchesteru. Oby tak dalej!!
» 18 września 2011, 19:11 #41
bartek355: piękny mecz tak 3-0 pięknie Ramires dał ciała powinno być wtedy 1-1 Torres brawa dla niego na 3-1 karny Rooney nie ma co wspominać i Torres na pustą bramkę hahahahahha żal i Rooney sam na sam podanie do Berby a ten w obrońcę na bramce ale podsumujmy wszystko piękny mecz GLORY GLORY MAN UNITED
» 18 września 2011, 19:10 #40
szymon1978: Carrick znów przeciw nam ;) Piękny mecz,a do tego city tylko remis z Fulham :)
» 18 września 2011, 19:07 #39
1878MU: Manchester Utd 3-1 Chelsea

' Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce ' ;-))

w skrócie piszac to CL grało lepiej ale MU strzelali :) i tutaj bylo widac( mecz na wysokim poziomie ) ,ze brakuje nam klasowego ŚP ;)
cieszmy sie z lidera ;D
i trafilem BT na typerze ;P
» 18 września 2011, 19:07 #38
czarkie: CL grało lepiej ?? patrz na ich gre ... a na naszą 3razy lepsza technika i pomysł a nie aby do przodu bez ładu i składu
» 18 września 2011, 19:12 #37
1878MU: dobra ale to CL dyktowalo przez jakies 60% meczu gre, a my mielismy ten blysk w grze i to wykorzystalismy, lecz spodziewalem sie wiecej po niektorych zawodnikach...cieszmy sie wygrana ;P teraz wtorek,20:45 meczyk z Leeds i kolejna wygrana MU !
» 18 września 2011, 19:14 #36
laea: Żal mi kibiców, którzy pastwią się nad Torresem, dobrze mógł Manchester ten mecz przegrać, jeśli sędzia nie odgwizdałby spalonego, a Ramires i Torres trafiliby do bramki.
» 18 września 2011, 19:06 #35
PanDuzeA: Gdyby, gdyby, gdyby. Gdyby Bolton nie strzelił 15 razy obok bramki, wygrali by z nami 15:5. To brak umiejętności nic więcej - piłkarze pudłowali na potęgę.
» 18 września 2011, 19:09 #34
AgEnT: Gdyby Rooney zamiast w słupek strzelił do bramki, a później troche lżej podał do Berbatova, a także gdyby wykorzystał karnego lub strzał Naniego w poprzeczke wpadł do bramki mogliśmy zdeklasować Chelsea tak samo jak Arsenal.
» 18 września 2011, 19:09 #33
AndyCole: Dobry meczyk:) brawo United! odskoczyliśmy City z czego jestem podwójnie zadowolony!:D teraz pora na Leeds Utd. :)
» 18 września 2011, 19:05 #32
AgEnT: Mecz był dobry szkoda tylko że nie wykorzystaliśmy wszystkich sytuacji, ale to samo można powiedzieć o drużynie Chelsea. Wynik 3 - 1 jest dobry, najlepszy na boisku jak dla mnie Nani.
» 18 września 2011, 19:05 #31
kicked: Jak ktoś chce bramki pisać prywatne wiadomości :)
» 18 września 2011, 19:04 #30
CoBysZjod: brawo brawo brawo MANU , kolejny piękny mecz :) tak dalej !!
» 18 września 2011, 19:04 #29
czarkie: tak jest ;] szkoda Rooney mógł znów mieć hat trick ale zabrakło szczęścia ;] ale i tak ma gola to się liczy no i oczywiście 3 punkty z najtrudniejszym rywalem w lidze
» 18 września 2011, 19:04 #28
bzowy21: Emocjonujący mecz z BABOLAMI w tle xD.
» 18 września 2011, 19:03 #27
XxNaniXx: Śmiejecie sie z Torresa, a tak samo Berba i Rooney skiksowali... Ogólnie to dobry mecz De Gea i Naniego. Miałem mieszane uczucia z Valencia na prawej obronie :D Crarrick słabo, a Anderson gdyby nie ta strata na rzecz torresa to byłoby bez zarzutu ;)
» 18 września 2011, 19:03 #26
designer: moze i skiksowali, ale zauwaz ze Barbatov uderzyl za lekko w odchodzaca od nogi pilke. Rooney i przestrzelony karny to sie kazdemu moze zdarzyc, nawet jemu, ale to co zrobil Torres przejdzie do historii "nieudacznikow" futbolu i warto sie smiac oraz szydzic z tego hiszpanskiego pajaca. Jeszcze teraz nie moge sie powstrzymac od smiechu. Stworze sobie nawet animacje z tego by zachowac to na dlugi czas.
» 18 września 2011, 19:06 #25
XxNaniXx: Faktem jest, że Berba uderzył za lekko i Torres to zrobił fatalnie, nie widziałem dokładnie ale chyba rooneyowi się odbiła piłka od nogi odstawnej lewej i się poślizgnał. Przypomniał mi się Terry z 2007/2008 :D
» 18 września 2011, 19:10 #24
Majesticv: Mieliśmy tyle sytuacji, ale nie wykorzystaliśmy to samo Chelsea
zawodnik meczu:Nani
Fernando Torres był najlepszy w ekipie z Londynu chociaż nie trafił na pustą bramke.
» 18 września 2011, 19:03 #23
crash: Co to za narodowość Ortugalczyk?? btw obstawiałem 3:1 ;D
» 18 września 2011, 19:02 #22
Klich: mecz Piękny dawno takiego nie widzialem pomimo z Akcji Torresa chce mi sie smiac ale Roo tez nie trafil Karnego bo sie Poslizgnal szkoda ale i tak wygraliśmy z CHELSHIT!!
» 18 września 2011, 19:02 #21
cicero123: co w tym meczu było pięknego? gdyby nie słaba dyspozycja strzelecka zawodników Chelsea dostalibyśmy dzisiaj po dupie...
» 18 września 2011, 19:04 #20
AgEnT: cicero123 weź mnie nie rozśmieszaj, tak jakby United nie miało kilku stuprocentowych okazji o karnym nie wspominając ...
» 18 września 2011, 19:22 #19
cicero123: a widziałeś grę? chelsea w środku pola robiła co chciała..nasi w ogóle nie walczyli..jedyny, który pokazał charakter to Valencia i może Jones jeszcze..reszta jak dla mnie przeszła obok meczu
» 18 września 2011, 19:28 #18
CFCfan: Może i wygraliście ale to Chelsea dużo lepsza była a Torres zagrał dużo lepiej od Rooneya ;)
» 18 września 2011, 19:02 #17
patrykbor2: To prawda zagralismy slabo. Wiec jaki z tego wniosek?? Jestescie od nas slabsi nawet wtedy kiedy nam slabo idzie :D
» 18 września 2011, 19:03 #16
buttonman: dużo lepsza? to, że statystycznie tak to nic nie oznacza :) większość strzałów Chelsea było mizernego wyglądu, nad bramką, bądź obok niej. A Man Utd: strzał Rooney'a w slupek, Nani w poprzeczke, karny niewykorzystany, berba na pustą. Ja rozumiem, ze przegrana boli ale zachowaj swoją dume na swojej stronie. Pozdro
» 18 września 2011, 19:04 #15
misiek88: Mecz był świetny. Chelsea istotnie przewarzała w niektórych fragmentach, ale jej skutecznośc woła o pomste do nieba. Roo nie strzelił karnego, a Torres zaliczył kiks roku. przyznaje zagrał naprawde dobrze, tak jakza starychdobrych lat, ale co innego gra a co innego skutecznośc. wróże CFC naprawde dobrą przyszłośc, przynajmniej walka o tytuł będzie ciekawsza. (; pozdrawiam!
» 18 września 2011, 19:05 #14
OnlyRedDevils: zaraz po "strzale" torresa najlepszy żart tego dnia :) brawo CFCfan.
» 18 września 2011, 19:06 #13
ZuczekUnited: Chelsea nie była lepsza, nie osmieszaj sie tylko przyjmij na klate przegrana. Rooney i Torres mniej wiecej tak samo zagrali, za to Torres Naniemu w tym meczu mogl co najwyzej possac
» 18 września 2011, 19:07 #12
HDMIMOD: Duzo lepszy byl Manchester ,bo wygral mecz i tyle ,a gdybanie nic nie da -naprawde.
» 18 września 2011, 19:11 #11
optimus111111: jak lepsza pajacu? sprawdz statystyki: skysports.com/football/match_report/0,19764,11065_3422893,00.html

2 celne strzaly smerfow wiecej roznych to tyle... podania odbiory i posiadanie pilki na korzysc United
» 18 września 2011, 21:36 #10
96kutno: glory glory man united

Ps faul na chicharito - rzut karny pierw był faul
» 18 września 2011, 19:02 #9
poland: czerwona kartka powinna byc dla Cole
» 18 września 2011, 19:04 #8
siergiejSR: Cieszy mnie to, że Valencia zagrał dość poprawnie na prawej obronie. Zawsze to jakaś alternatywa.
» 18 września 2011, 19:01 #7
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 19:01

jedno słowo Carrick.
I wszystko jasne
A tak serio to mocny rywal obnażył braki w środku pola co było do przewidzenia
» 18 września 2011, 19:01 #6
corvel: hahaha rooney i torres mają chyba takie same korki:D Coś w nich jest nie tak:D
» 18 września 2011, 19:01 #5
patrykbor2: Mecz byl niezwykle emocjonujacy. Nani bezsprzecznie graczem meczu. Wychodzilo mu wszystko. Szkoda tylu niewykorzystanych sytuacjii z naszej strony. Srodek pomocy dzisiaj slabo. Najwazniejsze ze wygralismy :D Glory Glory Manchester United!!
PS. Mam nadzieje ze Groszkowi nic nie jest.
» 18 września 2011, 19:01 #4
bombastik: Flecher i Carric dno totalne, trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
Anderson też się nie popisał.
Słaby mecz w wykonaniu Chiciarito
Najlepszy mecz w sezonie Davida De Gea czy jak mu tam.
» 18 września 2011, 19:01 #3
kenko31: kicked weź się nie odzywaj, bo równie dobrze Rooney i Berba skiksowali.
Najważniejsza wygrana! GGMU !
» 18 września 2011, 19:00 #2
poland: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2011 19:01

od poczatku mowilem ze dopoki na boisku jest Torres to nie mamy co sie martwic o wynik! mialem racje!!

MANCHESTER IS A RED!

p.s. juz widze te komentarze Cfelsów, ze 1 bramka spalony, 2 fart, 3 dar od Boga a jakby Torres byl w formie to by strzelil 3 bramki :D
» 18 września 2011, 19:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.