Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mancini: Manchester to już nie tylko United

» 29 sierpnia 2011, 15:45 - Autor: Biafra - źródło: football365.com
Po rozgromieniu Tottenhamu Hotspur Roberto Mancini ostrzegł Czerwone Diabły, iż Manchester jest obecnie miastem, które posiada dwa wielkie, liczące się w Europie kluby.
Mancini: Manchester to już nie tylko United
» Włoch ma bardzo wysokie mniemanie o swojej drużynie
Rywalizacja pomiędzy United i City od zawsze dostarczała wielu emocji, lecz ostatnio dzięki sporemu zastrzykowi pieniędzy jaki otrzymała drużyna popularnych Obywateli poziom strać ekip z Manchesteru znacznie się podniósł.

Podopieczni Roberto Manciniego w obecnym sezonie będą również po raz pierwszy występować w Lidze Mistrzów, a po kilku transferach przeprowadzonych przez władze klubu, włoski szkoleniowiec jest przekonany, że jego drużyna jest w stanie konkurować z Czerwonymi Diabłami.

- Manchester City to jeden z topowych klubów w Europie - wyznał Mancini. - Oczywiście nie mamy tak bogatej historii jak United, ale na chwilę obecną każdy piłkarz chciałby grać dla nas.

- To bardzo ważne zarówno dla klubu jak i miasta. Manchester posiada wreszcie dwa wielkie zespoły.

- Manchester United wygrał ostatnią edycję Premier League, a Chelsea jest silną drużyną, lecz jesteśmy bardzo blisko tej dwójki - zakończył menadżer City.


TAGI


« Poprzedni news
Cleverley: Wciąż twardo stąpam po ziemi
Następny news »
Arsenal oferuje fanom darmowe bilety

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (100)


Devil7United: Spodziewałem się że wyleje sie fala krytyki z Waszej strony - ze strony zapalonych kibiców United. Rzeczywiście, moim zdaniem Mancini trochę przesadził z tym że każdy piłkarz chciałby dla nich grać, OK, ale że City to wielki klub, z tym już niestety muszę się zgodzić a wszyscy krytycy którzy sądzą inaczej - pogodzić. Może i City nie ma na koncie 19 mistrzostw kraju, zwycięstw w Champions League czy potrójnej korony... być może City nie jest klubem który może się pochwalić historią pełną sukcesów i błyszczących trofeów, jednak nie patrząc w przyszłość, a w teraźniejszość, mają wielki zespół, a mając wielki zespół można powiedzieć że klub dla którego ten zespół gra, jest wielki, fakt, budowany na pieniądzach, jednak musicie przyznać i się zacząć się do tego przyzwyczajać bo $$$ zaczynają odgrywać coraz większą role nie tylko w piłce nożnej ale i w sporcie. Zobaczcie na to ze strony obiektywistycznej, gra City jest już na poziomie Chelsea, do United oczywiście im brakuje. Nie zrozumcie mnie źle, nie bronię naszego największego rywala, kocham tylko jeden klub - ten z czerwonej części Manchesteru - jednak tylko przytaczam fakty, których podważyć jest nie sposób. W futbolu nie chodzi o nienawiść więc nie wiem dlaczego niektórzy tak City nienawidzą - można klubu nie lubić ale aż tak nienawidzić jak niektórzy z Was to po prostu jest chore :)
» 30 sierpnia 2011, 19:39 #88
przemekol12: Sam Gary Neville zachwycał się ich grą na łamach SKY sports analizując ich grę z Boltonem. W meczu z City Tottenham nie istniał. To oznacza, że City powoli zaczynają się liczyć. W Angli radzą sobie w tym sezonie bardzo dobrze. Zobaczymy co będzie w LM.
Narazie do United brakuje im wiele, ale zacznijmy się przyzwyczajać, że City w tym i kolejnych sezonach będzie obok Chelsea najtrudniejszym przeciwnikiem.
» 30 sierpnia 2011, 13:55 #87
PK17MUFC1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2011 11:40

Jeżeli twierdzi, że w Manchesterze są dwa wielkie zespoły to niech sie pochwali historią klubu której nie ma w ich muzeum ewentualnie można kilka pustych gablot zobaczyć , o wielkości stanowi Historia, której City nie ma niech ją zbudują to wtedy sie z nim zgodze ale puki co to w Manchesterze jest jeden wielki klub United!
» 30 sierpnia 2011, 11:38 #86
ytr654ytr: Ale co oni tam za bzdury piszą??
"Rywalizacja pomiędzy United i City od zawsze dostarczała wielu emocji."
Przecież zanim szejkowie nie przejęli klubu i nie wpakowali w niego tyle kasy, to City nie liczył się na boisku.
» 30 sierpnia 2011, 10:07 #85
masrzisz: ale ten Mancini jest bezczelny nic jeszcze nie osiagneli a juz kozaczy .. po za tym sztuka by bylo jakby cos ugral poprzednim skladem a nie kupia " 15 zawodnikow " z wyższej polki i sie chlopisko podnieca :D to nie jest zadne osiagniecie ... no ale fakt faktem teraz sa mocni . chcialbym zeby w LM trafili na Barce i ich zgrzali ale bylaby zalewka :D a potem my ich :) a pomyslcie jakby finalem LM byly derby Manchesteru :) ale spokojnie UEFA do tego nie dopusci hehe tak jak nie pozwolila na final United - Cwelsi 2x z rzedu ..
» 30 sierpnia 2011, 09:50 #84
Veon: "ale na chwilę obecną każdy piłkarz chciałby grać dla nas." - Chyba dla ich pieniędzy.
» 30 sierpnia 2011, 09:30 #83
piotro91: "ale na chwilę obecną każdy piłkarz chciałby grać dla nas." Ta na pewno haha.
» 30 sierpnia 2011, 08:41 #82
Adamczik: City to już nie City sprzed lat- chłopiec do bicia, który nieśmiało spoglądał w stronę sąsiada i co noc marzył, że kiedyś zajmie jego miejsce. Teraz City to wielki, bogaty klub z niesamowicie silną kadrą i, co wszystkim umyka, to już nie przypadkowa zbieranina kolesi, ale naprawdę nieźle zgrana drużyna. W tym roku doszło do nich trzech nowych kopaczy, ale trzon jest już uformowany. Ich jedyną słabością jest trener. Wyobraźcie sobie co mógłby osiągnąć już w tym roku MC gdyby na miejscu Manciniego był Wenger, Capello czy Hiddink.

Reasumując. Nie spinajmy się, tylko kibicujmy Czerwonym i traktujmy City jako tego samego rywala co Arsenal, Chelsea, Real czy Bayern.
» 30 sierpnia 2011, 07:16 #81
Lukixp: a ten mancini ciagle sie ludzi ze dogoni United. on rzeczywiscie ma kompleksy ;) ale kto by nie mial, majac takiego sasiada:P szacunku sobie nie kupia.
» 29 sierpnia 2011, 23:44 #80
ByczekMU: Myśli że jeden dobry występ z Tottenhamem i awans do LM wystarczą do tego żeby porównywać City z United. Manchester ma tylko jedną wielką drużynę i jest nią United. Może i City kupiło dobrych zawodników ale założę się że większość z nich będzie gwiazdorzyć. A ten tekst że na chwilę obecną każdy chce grać dla nich rozbawił mnie jak nic innego. Jeszcze nigdy się tak nie uśmiałem.
» 29 sierpnia 2011, 22:57 #79
krzych419: No dobrze ! Chciałbym napisać o tej frapującej nas sytuacji, coś konstruktywnego. Żaden kibic nie chciałby żeby jego lokalny rywal stał się w tak kontrowersyjnych okolicznościach i tak krótkim czasie piłkarską potęgą ! Wolałbym żeby ta gigantyczna kasa zasiliła konto Tottenhamu, Boltonu, Evertonu albo innego dumnego klubu ze środka tabeli, tylko nie City ! Choć Liverpoolu nie znoszę zdecydowanie bardziej... Przyjrzyjmy się jednak faktom.

Manchester City ma wręcz absurdalnie silny skład ! Szczególnie w ofensywie mogą pochwalić się ogromnym potencjałem, którego absolutnie nikt w Europie i na Świecie już nie zlekceważy. Na chwilę obecną mogą wygrać z każdym i to nie 1:0 ale nawet 5:1. W obecnym świecie jak i futbolu pieniądz odgrywa kluczową rolę, czy to się nam podoba czy nie rządzi pieniądz i tak naprawdę piłkarza nie obchodzi czy na jego astronomiczną pensję klub pracował 50 lat, czy pieniądze zleciały mu niczym manna z nieba, piłkarz chce zarabiać i klub Man City daje taką możliwość. Wręcz zaszokowały mnie informacje że przejść do nich mógł sam CR7. Tak więc, pisząc komentarze obrażające ekipę The Citizens, sami wystawiacie sobie wątpliwej urody "laurkę".

Drugą kwestią poza wybitnie ciekawą kadra klubu jest fakt że już mają za sobą spory sukces jakim było niewątpliwie zdobycie Pucharu Anglii. Kolejny sukces niebieskiego Manchesteru to awans do Ligi Mistrzów, gdzie z pewnością ostro namieszają, bo Aguero, Tevez, Edin Dżeko, David Silva i Samir Nasri z pewnością nie przestraszą się gry o najwyższą stawkę... Pisząc lekceważące komentarze, jakoby ekipa Manchesteru City nie mogła zdobyć mistrzostwa Anglii, po prostu się ośmieszacie, bo czy nam się to podoba czy nie to właśnie The Citizens są wymieniani przez ekspertów w gronie faworytów do tytułu i potwierdzają to świetnymi wynikami na początek sezonu. Oczywiście mam nadzieję że United nie da im zdobyć Tytułu.

Teraz najważniejsza sprawa, czyli jak odnaleźć się w nowej mało komfortowej sytuacji ? Przede wszystkim nie unosić się arogancją i nie pisać że "my to mamy puchary a oni tylko kasę" bo rozumując w ten sposób to United nigdy nie powinien równać się z Realem, Milanem czy choćby Liverpoolem, które to mają o wiele więcej sukcesów w Lidze Mistrzów. Nie piszmy obrażających ekipę City komentarzy, bo w ten sposób pokazujemy tylko swoją frustrację i dajemy im prawo do negatywnej opinii o fanach United, nawet jeśli nigdy w życiu nie byli w Anglii :)

Widzę że duża część "userów" oddaje Królowi co Królewskie, uznając klasę Manchesteru City - brawo ! To tylko sport i chyba nikt by nie chciał żeby liga angielska wyglądała tak jak hiszpańska - czyli panowanie dwóch klubów albo nie daj boże jak portugalska - tylko jeden profesjonalny klub ! Musimy uznać klasę rywala i mieć nadzieję że uda nam się go pokonać, nie będzie łatwo, ale porażka po równej walce z silnym przeciwnikiem w moim odczuciu jest zawsze lepsza niż porażka z "burakami z kasą" lub "sprzedajnymi kurami".

Respect !
» 29 sierpnia 2011, 22:57 #78
amerrozzo: Mądrze prawisz. Tylko jedno pytanie mam - który portugalski klub uważasz za jedyny profesjonalny? I dlaczego jedyny? Bo ja nawet się nie wysilając, mogę wymienić dwa, które na dodatek dwukrotnie zdobyły Puchar Europy (a to o czymś świadczy).
» 30 sierpnia 2011, 09:58 #77
krzych419: @amerrozzo to był skrót myślowy, wiem że w Portugalii jest kilka silnych ekip jak chociażby Benfica czy Sporting, ale chodziło mi oczywiście o FC Porto, które co rok wygrywa ligę z różnicą około 20 punktów, nad wicemistrzem - to nie świadczy chyba zbyt dobrze o tych innych drużynach...
» 30 sierpnia 2011, 13:44 #76
ByczekMU: Myśli że jeden dobry występ z Tottenhamem i awans do LM wystarczą do tego żeby porównywać City z United. Manchester ma tylko jedną wielką drużynę i jest nią United. Może i City kupiło dobrych zawodników ale założę się że większość z nich będzie gwiazdorzyć. A ten tekst że na chwilę obecną każdy chce grać dla nich rozbawił mnie jak nic innego. Jeszcze nigdy się tak nie uśmiałem.
» 29 sierpnia 2011, 22:57 #75
Gig5: Vilareall szczegolnie jak teraz dostaje 5;0 od barcy
obawiam sie ze shity wujda z grupy i to z pierwszego miejsca
» 29 sierpnia 2011, 22:56 #74
kondzioo: Manchester United !! i KONIEC a nie jakies City ;)
» 29 sierpnia 2011, 22:08 #73
kondzioo: Mysli ze jest dobry tym wypowiedzeniem ;)
» 29 sierpnia 2011, 22:07 #72
FredTheRed: .. co nie zmienia faktu, że już na poważnie trzeba się z nimi liczyć..
» 29 sierpnia 2011, 22:04 #71
AdamFanManU: ''a po kilku transferach przeprowadzonych przez władze klubu, włoski szkoleniowiec jest przekonany, że jego drużyna jest w stanie konkurować z Czerwonymi Diabłami."

Po kilku transferach?Przeciesz ManC to jak Real nie maja co z kasa robic
» 29 sierpnia 2011, 22:00 #70
TheMarcin200: Hehe, najmądrzejszy się znalazł. Zobaczymy jak będzie na koniec rundy Jesiennej i na którym będzie $hity.
» 29 sierpnia 2011, 21:58 #69
profesor999: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2011 21:42

Wątpie aby ktoś chciał grać w City które oferuje wysokie tygodniówki nie wszyscy grają dla pieniędzy lecz coraz więcej graczy się na to kusi.Bogatej historii jak United sobie nie kupi za nic w lidze mistrzów też na 100% nie wyjdzie z grupy.Bayern,Napoli,czy też Villareal to nie byle jakie klubu które posiadają bogatą historie i nie grają dla pieniędzy.
» 29 sierpnia 2011, 21:41 #68
PanDuzeA: Trzeba być bardzo pewnym siebie, żeby twierdzić, że City nie da rady w obecnym składzie i formie Napoli czy Villareal. Śmiem nawet twierdzić, że mogą zająć pierwsze miejsce w grupie.
» 29 sierpnia 2011, 21:59 #67
profesor999: Bayern powraca do dawnej formy.Jeżeli chodzi o międzynarodowe występy to pamiętam jak sie ośmieszyli z Dinamem Moskwa w LE.
» 30 sierpnia 2011, 10:18 #66
Zeppelin: Czerwony to kolor historii - Man Utd
Niebieski to kolor pieniędzy - Man City, Chelsea
» 29 sierpnia 2011, 21:40 #65
Zeppelin: A i owszem. Tak samo jak Liverpool.
» 30 sierpnia 2011, 00:44 #64
AgEnT: "Oczywiście nie mamy tak bogatej historii jak United, ale na chwilę obecną każdy piłkarz chciałby grać dla nas." ... - i tu się mylisz panie Mancini, bo nie dla was, tylko dla kasy waszych szejków, a to jest RÓŻNICA !
» 29 sierpnia 2011, 21:38 #63
krzych419: No tak, jakie te City dziwne, piłkarze grają tam dla kasy... Normalnie coś niesamowitego ! Przecież u nas piłkarze grają dla przyjemności, W Barcelonie dla Pepa Guardioli a w Realu za grę otrzymują świeże banany :] Tylko te City ciągle kasa, kasa i kasa - to skandal ! Jak mamusia przestanie ci dawać i będziesz musiał za 20 zł, cały dzień szorować kible, wtedy zrozumiesz tych "dziwnych" piłkarzy :]
» 29 sierpnia 2011, 23:39 #62
SCHOLES: Zabawny jest.
» 29 sierpnia 2011, 20:58 #61
pilsudczyk: ,,każdy piłkarz chciałby grać dla nas"

Jak się kuźwa dostaje 200 tysięcy funtów tygodniowo czyli na złotówki milion to nic dziwnego, że piłkarze tam idą.

Mancini niech się uczy od Fergusona kupowania tanich piłkarzy i robienia z nich gwiazdy i nie pie**oli, że city jest równe United. Mając taką kasę city powinno już dawno zdobyć LM i mistrzostwo Anglii a zdobyło jak na razie puchar Anglii.
Ave Marszałek!
» 29 sierpnia 2011, 20:08 #60
exetercity: Powinniście zabronić komentowania taki dzieciom jak mateyko, wpisz sobie mancini wikipedia, wyskoczy biografia tego zawodnika/trenera dzieciuchu i dopiero potem zacznij wyzywać go od 0 ....
» 29 sierpnia 2011, 20:07 #59
pilsudczyk: ,,każdy piłkarz chciałby grać dla nas"

Jak się kuźwa dostaje 200 tysięcy funtów tygodniowo czyli na złotówki milion to nic dziwnego, że piłkarze tam idą.

Mancini niech się uczy od Fergusona kupowania tanich piłkarzy i robienia z nich gwiazdy i nie pie**oli, że city jest równe United. Mając taką kasę city powinno już dawno zdobyć LM i mistrzostwo Anglii a zdobyło jak na razie puchar Anglii.
Ave Marszałek!
» 29 sierpnia 2011, 20:06 #58
vander1989: O tak jest :) United z piłkarzy o nazwiskach mało znanych robi gwiazdy największego formatu!
» 29 sierpnia 2011, 20:09 #57
canarinhos: Dokłdane dane na temat City, United, Chelsea, L'pool, Arsenal, Spurs będzie można określać dopiero gdzieś w styczniu.

A nie jak widzę niektóre komenty "City 2 miejsce.", "Arsenal spadnie..", "L'pool się wypali" itp. to wytrzymać się nie da..
» 29 sierpnia 2011, 20:06 #56
4everUnited: Oczywiście nie mamy tak bogatej historii jak United, ale na chwilę obecną każdy piłkarz chciałby grać dla nas.

-Oj , tylko Ci ktorzy leca na kase.

Glory MU na zawsze
» 29 sierpnia 2011, 19:49 #55
Powell: Dla mnie dalej United. Mancini bez takiej kasy spadłby z tym City do Championship ;)
» 29 sierpnia 2011, 19:33 #54
wrobel1992: No jaki on mądry po 3 kolejkach....
» 29 sierpnia 2011, 18:54 #53
jamaj05: dokładnie, zobaczymy za 2,3 miechy
» 29 sierpnia 2011, 19:17 #52
mateyko44: City będzie istnieć jak wyrzuca tego pajaca z posady managera bo on jest tak cienki jak siki pająka, a póki co to jedna jaskółka wiosny nie czyni panie Mancini:D
» 29 sierpnia 2011, 18:47 #51
pajta: Faktycznie! Nie tylko United ale i pieniądze arabów. Jest się czym chwalić nie ma co! Gratuluję City i ich fanom, mają być z czego dumni!
» 29 sierpnia 2011, 18:46 #50
gr5: Poczekamy, zobaczymy. Zwłaszcza w LM.
» 29 sierpnia 2011, 18:23 #49
euro8686: derby bedą ciekawe.
» 29 sierpnia 2011, 18:17 #48
Elninio: Ma racje sa dwa kluby ale 1 tylko jest The Best MANCHESTER UNITED i tak zostanie na WIEKI.O ile pamiec mnie nie myli juz przegrali z nami w tym sezonie TARCZE DOBROCZYNOSCI
» 29 sierpnia 2011, 18:12 #47
BuliMC: ej poprawcie mnie ale 'comunity' to raczej współnota znaczy, wiec zdobylismy ostatnio tarcze wspólnoty. Bo zauważyłem że wielu ludzi używa nazwy 'tarcza dobroczynnosci'...
» 29 sierpnia 2011, 20:22 #46
Elninio: Ma racje sa dwa kluby ale 1 tylko jest The Best MANCHESTER UNITED i tak zostanie na WIEKI.O ile pamiec mnie nie myli juz przegrali z nami w tym sezonie TARCZE DOBROCZYNOSCI
» 29 sierpnia 2011, 18:11 #45
mila2406: no no no... Wenger też mówił, że mogą nas pokonać ;]
» 29 sierpnia 2011, 18:07 #44
bzowy21: City to nie klub. To pieniądz, pieniądz i jeszcze raz pieniądz...
» 29 sierpnia 2011, 18:06 #43
gumix: Skoro płacicie takie pieniądze to może i każdy chce grać dla Was ale historii i tradycji nie kupicie za żadne pieniądze. Ot w tym jesteśmy lepsi na pewno.
» 29 sierpnia 2011, 17:53 #42
PK17MUFC1878: dokładnie tak kolego;)
» 30 sierpnia 2011, 11:39 #41
shapply: nikt mu nie słodził, to zaczął sam sobie. ;d
» 29 sierpnia 2011, 17:28 #40
Deluxe: Nie sądzę, by na chwilę obecną każdy piłkarz chciał grać w City :) Mancini to wielki optymista, chociaż trzeba przyznać, że City się wyrabia. Ale większość United i tak trzeba uznać, bo to po prostu fakt. A mają dość wymagającą grupę w LM, więc nie wiadomo, jak sobie poradzą. Ja bym się na miejscu Manciniego na razie powstrzymała od takich słów.
» 29 sierpnia 2011, 17:19 #39
jaras222: "Oczywiście nie mamy tak bogatej historii jak United, ale na chwilę obecną każdy piłkarz chciałby grać dla nas" piłkarze pokroju na$riego dla których liczy się kasa. Problem będzie jak szejkom znudzi się zabawa w prowadzenie klubu piłkarskiego i kasa się skończy.
» 29 sierpnia 2011, 17:19 #38
WoJcIECH11: Mam nadzieję, że w walkę pomiędzy Manchesterami włączy Chelsea. Modric do CFC i powalczymy o majstra !
» 29 sierpnia 2011, 17:12 #37
szyszek2000: nie mam pytan..
» 29 sierpnia 2011, 17:04 #36
kean16: .ale na chwilę obecną każdy piłkarz chciałby grać dla nas!! bo płacicie duże pieniądze tylko dla tego. gdyby nie szejkowie to pałętali by się w środku tabeli!! TYLKO MU GLORY GLORY
» 29 sierpnia 2011, 16:54 #35
krzych419: Jeżeli derby miałyby być za tydzień to w typerze obstawiłbym 8:5 dla United :] Ale niemożliwe żeby obydwie drużyny zachowały tak morderczą formę...
» 29 sierpnia 2011, 16:48 #34
JasnaLiryka: United - Puchary , historia , respekt
City - Pieniądze ...

I raz jeszcze przytoczę tekst :

"Dzis wszyscy odrazu z wynikiem chca byc najlepsi,
Sam zobacz roznice : najgorsi sa najglosniejsi! "

Obywatele zawsze głośnie krzyczą ale cały świat kojarzy Manchester jako czerwień ...
» 29 sierpnia 2011, 16:47 #33
Mati177: widać że Mancini się nie zna. Niech najpierw on osiągnie tak dużo Jak Ferguson z Manchesterem przez 24 lata. Mancini dostaje kasę od szejków i myśli ze City jest tak dobrą drużyną jak Manchester United.
» 29 sierpnia 2011, 16:47 #32
welllone: I tu pojawia się błędne myślenie. Każdy piłkarz chce grać dla waszych pieniędzy, a nie dla waszego klubu!
» 29 sierpnia 2011, 16:44 #31
rei: Zgadzam się z tobą, city nie ma takiego prestiżu jak choćby United czy Real Madryt który też wydaję dużo pieniędzy
» 29 sierpnia 2011, 16:50 #30
JasnaLiryka: Nie zgodzę się z tym do końca ... istnieją bowiem zawodnicy,którzy kochają grę w klubie nie dla pieniędzy. I to są właśnie prawdziwi zawodnicy danego klubu dla mnie , nie Ci co strzelają i jest o nich najgłośniej . Ci co przysłużyli się grą do tych bramek i zwycięstw zasługują na glorie :) Więc nie wiem kto tu ma błędne myślenie , aczkolwiek i w Twojej wypowiedzi jest cząstka jak dla mnie - smutnej rzeczywistości .
» 29 sierpnia 2011, 16:51 #29
mxonic: Ja uważam, że pieniądze to jedno a chęć zdobywania trofeów to drugie. Nie można mieć za złe Nasriemu odejścia z Arsenalu kosztem Man$ity. W poprzednim klubie miałby pewne miejsce w składzie i status gwiazdy w klubie, który na sukcesy już nie ma predyspozycji. To samo Francesc ,,Cesc,, Fabregas. Odszedł od Kanonierów po wielu latach rozwoju ale wciąż bez sukcesów. Nie zostałby nigdy najlepszym piłkarzem grając w średniej drużynie, bo człowiek tak działa, że jak jest ze średniakami to z czasem obniża swój poziom albo od średniaków odchodzi.

Nie lubie MC, ale boli mnie polskie zaściankowe myślenie 'ja najlepiej wiem dlaczego oni tak zrobili', gdzie każdy pisze iż zawodnicy idą tam tylko dla kasy. Kasa jest spora, żeby nie można ich było później łatwo ,,porwać,, ale zawodnicy idą do MC bo chcą sukcesów. Pierwszy z nich to Puchar Anglii w pierwszym pełnym sezonie budowania drużyny zgodnie z koncepcją trenera. Już widać, że w tym sezonie coś wygrają, są za silni aby ManUnited wygrało na każdym froncie z nimi. CFC dwa sezony po przejęciu przez Abramowicza wygrało Premier League, nie zdziwi mnie jeśli ManCit będzie walczył o PL do ostatniej kolejki (mam nadzieję, że z mizernym skutkiem).
» 29 sierpnia 2011, 20:30 #28
tomek1887: chciałbym azeby Manchester United rozgromił city 5:0 albo 5:1 to wkońcu by sie city zamknęło
» 29 sierpnia 2011, 16:35 #27
krzych419: Nawet to by nie pomogło :P
» 29 sierpnia 2011, 16:49 #26
bzowy21: Dokupili, by wtedy jeszcze Messiego i CR7 xD
» 29 sierpnia 2011, 18:08 #25
kamila105: Cristiano by u nich nie zagrał ;]
» 29 sierpnia 2011, 18:36 #24
Sapphir: Jest bieda ale nie wrzucajcie mu bo wie na co stac jego zespol. United tak czy siak ich zawsze ogra, nie ma co sie spinac ^^ robia duze postepy i dla mnie to oni sa zagrozeniem dla PL a nie Chelsea.
» 29 sierpnia 2011, 16:31 #23
PiterParker: Z przyjemnością spojrzę na komentarz tego faceta po derbach, kiedy to nasi młodzi zawodnicy, cleverley welbeck anderson chicharito smalling jones skroją dupę 50 razy droższym "gwiazdom" zza miedzy.
» 29 sierpnia 2011, 16:31 #22
AirXess: City to ziemniaki, z lechem przegrywają więc niech lepiej posprzątają mój pokój
» 29 sierpnia 2011, 16:27 #21
xCleverley: ciekawie się zapowiadają derby ;)
» 29 sierpnia 2011, 16:24 #20
Plasterek: Wiadomo dużo kasy to i łatwiej, ale Mancini to naprawdę dobry trener. Ułożył nie najgorszą drużynę z "gwiazdeczek" lecących na kase. Na prawdę musiał się postarać żeby te indywidualności grali razem.
» 29 sierpnia 2011, 16:18 #19
Kaczor5454: Głupie gadanie, dajcie United 200 mln. euro na transfery, tak żeby Ferguson ewentualnie mógł kupić kogoś kto mu chodzi po głowie. Czyli pewnie jakiś środkowy pomocnik. Jak sie ma sponsora to można kozaczyć. Co z tego, że City ma najwiecej gwiazd w drużynie, skoro i tak nikt nie do nich szacunku. Bo po co ? Co takiego zrobili, oni sami, aby zbudowac dobry klub, nic.

Mam nadzieje, że Arsenal skończy ten sezon przed City.
» 29 sierpnia 2011, 16:16 #18
sensi: Co za Pajac, Makaroniarz co on ma za osiągnięcia jako trener?? Doprowadzenie interu do dna kompletnego?? Jakie osiągnięcia ma City?? odpadnięcie w 1/8 Pucharu Europy??! Szkoda słów na to łajno.
» 29 sierpnia 2011, 16:14 #17
baginho: Nie chciał by grać dla nich tylko ewentualnie dla kasy jaką wykładają... Ehh z tego Manciniego to niezły żartowniś ^^
» 29 sierpnia 2011, 16:12 #16
barteqq08: "ale na chwilę obecną każdy piłkarz chciałby grać dla nas." - ha ha ha ha ! Dobry tekst panie Mancini... A teraz zdanie w mojej, poprawnej wersji: ale na chwilę obecną każdy piłkarz, który myśli tylko o pieniądzach, a grę, wyniki i sukcesy ma w dupie, chciałby grać dla nas."

P.S panie Mancini..
Glory Glory ManUnited!
» 29 sierpnia 2011, 16:10 #15
igorex75797: Chciałem podobnie napisać ale już nie musze bo mnie wyręczyłeś.
» 29 sierpnia 2011, 16:31 #14
NanoUnited: jak city to jest wielki klub? to kur... jakim klubem jest Lech?? :D Mega wielkim? Do gry trzeba mieć serce a nie sprzedajne kury

Co za bufon z tego Włocha! od 2-3 lat kupują kogo się da i już się wydaje że "jesteśmy wielkim klubem", Panie Mancini wielkim klubem się staje drużyna która przywozi wielkie puchary, a nie drużyna która ma wielkie pieniądze!
» 29 sierpnia 2011, 16:10 #13
Jacetto888: manchester to juz nie tylko united?? a co, jakis nowy klub tam zrobili?
» 29 sierpnia 2011, 16:09 #12
baginho: Lepiej tego ująć nie można było! ;]
» 29 sierpnia 2011, 16:13 #11
N17: Mancini chyba ma na myśli FCUM ;D
» 29 sierpnia 2011, 17:01 #10
designer: co za kretyn. Kazdy pilkarz chcialby grac w City? Przypominam sobie sytuacje, ktore dawaly jasno do zrozumienia ze wielu swietnych pilkarzy nie chcialo przechodzic do "arabskiej" ekipy, gdzie tylko cuchnie forsa i nic wiecej. O waznych triumfach moga zapomniec. Zal mi Aguero, bo niczego nie osiagnie w tym sezonie. W tym sezonie to United zdobedzie minimum potrojna korone, bo nadszedl czas by powtorzyc wyczyn z 1999 r.
» 29 sierpnia 2011, 16:05 #9
Adzio: Każdy chciałby grać dla City? A Rooney? On odmówił, poza tym Modric i wielu innych piłkarzy. Więc pan Mancini trochę się pospieszył mówiąc, że każdy chce dołaczyć do nich. Tam dochodzą ludzie tylko dla kasy tak jak Nasri.
» 29 sierpnia 2011, 16:04 #8
piokrop: Denerwuje mnie już ten człowiek. Z taką kasą co on dostał od szejków na transfery to nawet małpa poradziłaby sobie prowadząc ten klub. Wkurzające jest trochę, że inne klubu ciężką pracą dochodziły do swojego wysokiego poziomu, a tu taki szejk przyszedł sypnął kasą, wykupił najlepszych zawodników, no i powstała drużyna "gwiazd".
» 29 sierpnia 2011, 16:04 #7
cinek7823: Mancini - Człowiek suchar xD
» 29 sierpnia 2011, 16:01 #6
damian212197: Gdyby UNITED miało tyle kasy co CITY to byli by jeszcze lepsi.
Wątpie żeby im sie udało wygrać lige miszczów bo w tamtym sezonie też mieli wygrać lide europejską.
» 29 sierpnia 2011, 15:57 #5
MDuch7: Człowieku ja nie chcem tej kasy co ma City i co z tego Szejki wezmą zaczną się wwalać w transfery itp. a Ferguson tego nie lubi i powie że odchodzi na emeryturę wtedy to już po United na kilka lat więc niech zostanie tak jak jest SAF super transfery nie trza nam żadnego Sneijder'a bramkarza to samo bo De Gea sie rozwinie i bedzie Git. Tyle w tym temacie.
P.S ale myślę że City może w tym sezonie II miejsce zająć :D
» 29 sierpnia 2011, 16:10 #4
Sanitarium: każdy który chce kasy a nie klubu z prawdziwego zdarzenia - owszem wybierze City...

Manchester City - data powstania 2010r ;) założyciel - Szejki :D
» 29 sierpnia 2011, 15:50 #3
ducken: dla Twojej wiadomości,, jest to rok 1880, zaledwie 2 lata po założeniu Newton Heath
» 30 sierpnia 2011, 11:56 #2
Klich: "...ale na chwilę obecną każdy piłkarz chciałby grać dla nas." haha wątpie ... I tak Manchester UNITED !! jest najlepszy był jest i będzie to na tyle ...
» 29 sierpnia 2011, 15:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.