Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Inter podał cenę za Sneijdera

» 11 czerwca 2011, 20:12 - Autor: matheo - źródło: TribalFootball.com
Inter Mediolan jest gotowy wysłuchać ofert za Wesleya Sneijdera. Włosi chcieliby otrzymać za swojego pomocnika przynajmniej 33 miliony funtów.
Inter podał cenę za Sneijdera
» Wesley Sneijder jest wyceniany na 33 miliony funtów
Który piłkarz lepiej pasowałby do Manchesteru United?
Oprócz Manchesteru United Holendrem poważnie zainteresowana jest londyńska Chelsea. Według informacji Daily Express klub z Serie A zaproponował również inne rozwiązanie. Sneijder mógłby powędrować na Stamford Bridge, jeśli oprócz pieniędzy The Blues oddaliby Florenta Maloudę lub Michaela Essiena.

Poważnym problemem w transferze Sneijdera do innego klubu mogą być jego zarobki. 26-latek chciałby zarabiać 175 tysięcy funtów tygodniowo.

Zdaniem Daily Mail nawet wygórowane żądania Holendra nie odstraszają Manchesteru United. Przedstawiciele Czerwonych Diabłów zamierzają nadal pracować nad transferem Sneijdera, choć sam piłkarz mówił ostatnio, że nie zamierza odchodzić z Interu.

– Jestem bardzo szczęśliwy w Mediolanie i nie widzę powodów, dla których miałbym odchodzić – przyznał Sneijder.

Działacze Czerwonych Diabłów nie skreślają Sneijdera, bo obawiają się, że sprowadzenie Luki Modricia z Tottenhamu może okazać się dużo trudniejsze niż przypuszczano. Chorwat jest co prawda wyceniany na 25 milionów funtów, ale jeśli Koguty wyrażą zgodę na transfer piłkarza, to do licytacji mogą wkroczyć inne kluby i wówczas kwota transferu może znacząco wzrosnąć.


TAGI


« Poprzedni news
Cleverley: Jestem gotowy do gry w United
Następny news »
Evra: To dopiero początek

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (84)


Amarylis: I jest całkiem prawdopodobne, że przyjdzie do was Lass.
Szkoda, że od nas odchodzi, ale jeżeli już by miał opuścić Real to lepiej, że do MU niż gdzie indziej.
» 13 czerwca 2011, 00:39 #80
preluki: Lass nieprzyjdzie do mu.
» 13 czerwca 2011, 10:21 #79
preluki: Lass nieprzyjdzie do mu.
» 13 czerwca 2011, 10:21 #78
Amarylis: Z tego co ostatnio mówił w RealTv to to,że na pewno chce odejść, że ma wiele propozycji, także z MU i że wszystkie musi dokładnie rozważyć. A na początku czerwca wspominał, że chciałby wrócić do PL.
Ja bym chciała, żeby grał u was, oglądam wszystkie mecze Diabłów i nie straciłabym go z oczu.
» 13 czerwca 2011, 21:13 #77
jones2003: Dawid De Gea ,Samir Nasri, Yoong i Jones hyba przyjdą manczesteru united
» 12 czerwca 2011, 21:21 #76
2Fast4You: "Hyba" weź do ręki słownik
» 12 czerwca 2011, 21:47 #75
dreddx: 8-letnie dzieci nie wiedza co to slownik.
» 14 czerwca 2011, 11:57 #74
jones2003: Snajder za Naniego to głupota
» 12 czerwca 2011, 21:10 #73
preluki: Też tak mysle.
» 12 czerwca 2011, 22:17 #72
Janczar: Też sądzę, że w tym przereklamowaniu coś jest. Nie jest wart 33 mln. Lepiej sprowadzić Yanga i Nasriego ;]
» 12 czerwca 2011, 17:27 #71
Najkmanus: ty sam jesteś przereklamowany to ten piłkarz powinien w tamtym sezonie zdobyć złotą piłkę a nie messi więc chyba zna się na rzeczy
» 12 czerwca 2011, 19:35 #70
Choski17: co z tego, że Sneijder powinien zdobyć złotą piłkę. Co z tego, że jest świetnym piłkarzem. Do ligi angielskiej po prostu nie pasuje, do Manchesteru tym bardziej.

I wypowiadajcie się dopiero po zapoznaniu się z rzeczywistością, a nie po przejrzeniu statystyk piłkarzy w Fifie.
» 12 czerwca 2011, 19:59 #69
dreddx: @flinston Jak to sezon mu nie wyszedl? Sam Sneijder meczy nie bedzie Interowi wygrywal. Facet trzymal dobry poziom przez caly sezon, a to, ze Inter zawiodl w tym sezonie to na pewno nie jest wina Wesleya.
» 14 czerwca 2011, 11:59 #68
Bovver: SAF na pewno tyle nie wyłoży za niego, moim zdaniem Sneijder jest juz troche przereklamowany
» 12 czerwca 2011, 13:11 #67
uzi103: Nosz kurde :| Naniego nie możemy sprzedać. To jest najlepszy (chyba) piłkarz techniczny Man Utd. Nikt nie posiada obecnie takich umiejętności dryblerskich jak on...
» 12 czerwca 2011, 12:15 #66
inekk10: Technika a drybling to całkiem co innego, owszem Nani jest najlepszym dryblerem i świetnym technikiem ale Dymitar Berbatov ma od Niego lepszą technikę.
» 12 czerwca 2011, 12:34 #65
szajba7: Dokładnie, też tak uważam. Od Berby w Manchesterze lepszej techniki nie ma nikt.
» 12 czerwca 2011, 12:38 #64
eKB: Wierzcie mi że te 33 mln. za takiego piłkarza jak Wesley to nie dużo i na pewno SAF i cała drużyna a także zarząd byli by zadowoleni z tego transferu ale on wydaję się być praktycznie niemożliwy.
» 12 czerwca 2011, 12:00 #63
99iw: Dajmy 15 + Valencia , bo Nani jest za dobry .
» 12 czerwca 2011, 11:52 #62
PanDuzeA: Proponuję oddać Ciebie + szyberdzieści siedem mln.
» 12 czerwca 2011, 14:21 #61
Marcinwp91: Ja proponuję go oddać za darmo, a nawet dopłacić.
» 14 czerwca 2011, 00:58 #60
CzajaZDP: W ogóle nie powinni się zastanawiać i brać tego chłopaka od razu.

Automatycznie środek pola podniesie swój poziom. Jeszcze do tego postarałbym się o Lassa. Czarnuszek u nas zajebiście się spisywał w Anglii już był wie, jak jest więc też praktycznie pewna transakcja.
» 12 czerwca 2011, 11:00 #59
kroOolik: tak się zajebiście spisywał, że wędrował w Anglii od klubu do klubu (miał aż 3 pracodawców) i nikt go na stałe nie chciał...
» 12 czerwca 2011, 11:14 #58
PanDuzeA: W takim razie wytłumacz Króliku, dlaczego Real kupił (i to nie tanio) z Porsmouth, tego słabego Diarrę, którego nikt nie chciał?
» 12 czerwca 2011, 14:22 #57
domekk: hah tu macie angielska, polska klamie !

en.wikipedia.org/wiki/Wesley_Sneijder
» 12 czerwca 2011, 10:49 #56
dkmanu: Nie rozumie tego w ogóle, piszą, że problemem mają być zarobki, to czemu na Younga nie żałowali tych 130 tys. tygodniowo, a na Wesa szkoda im 175 tys. tygodniowo.
» 12 czerwca 2011, 09:33 #55
75th: DOKŁADNIE.
» 12 czerwca 2011, 10:25 #54
AgEnT: Chodzi o to że później piłkarze co już są w United będą domagać się też podwyżek, no bo jak Sneijder ma dostać w ciemno 175 tys / tyg to inni też by chcieli.
» 12 czerwca 2011, 11:04 #53
Kobix777: Heh [link usunięty]
^^ Już za późno, trafi do United! xd!
» 12 czerwca 2011, 08:35 #52
ironia: może bez ht t p i www?
» 12 czerwca 2011, 17:33 #51
Robal: Patrzcie na Wikipedia Sneijdera jest napisane 2011- Manchester United!!
» 12 czerwca 2011, 07:58 #50
inekk10: Wikipedie może sobie każdy edytoiwać, np ja mogę sobiue napisać że Wes gra w Cracovii :D
» 12 czerwca 2011, 12:36 #49
camil: Sneijder wygląda jak Rooney prze przeszczepem włosów.
» 12 czerwca 2011, 07:34 #48
18Lukasz78: 33mln to nie jest dużo,tylko ta tygodniówka.
» 12 czerwca 2011, 00:47 #47
ironia: za taką cene to brać go z ucałowaniem ręki, za Pastore krzyczą 50 mln funtów do tego nie wiadomo jak on się sprawdzi w Anglii, a Sneijder ograny i doświadczony i to za 33 mln to jak wyprzedaż.
» 12 czerwca 2011, 00:44 #46
Sapphir: Majac 33mln to nie jest straszna strata za takiego wybitnego pilkarza =) placic dawac go! Jak nie, nie wiem kto bedzie zasilal srodek United. Modric ciezka sprawa, Nasri tak samo = bieda. Oczekujemy wzmocnienia! ;D
» 12 czerwca 2011, 00:18 #45
Klimaa: Za duże pieniądze, chociaż skoro na Berbatova wydaliśmy podobną kwotę kto wie. Na pewno czas płynie a my nadal nie wiemy kto zastąpi Scholesa..
» 11 czerwca 2011, 23:59 #44
Exigo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2011 23:56

Snejider to niesamowity piłkarz i chyba każdy doskonale o tym wie, kto interesuje sie piłką - zarówno w reprezentacji jak i klubie gra kluczową rolę, a przy wysokiej formie sam potrafi jednym podaniem/strzałem wygrać mecz.

Cena jest wysoka 33 mln to nie żarty ale i tak przy obecnych stawkach gdzie za Pastore chcą 40-50 milionów, który napewno jest utalentowany ale to nie ta klasa co doświadczony Holender.
Wiekszym problemem jest chyba jednak tygodniówka. To ogrome pieniądze w przeliczeniu na lata gry plus premie, przebiją kwotę transferu zdecydowanie i to może być kluczowe w ocenie czy jest wart takich pieniędzy.

Obecnie znalazł by miejsce w każdej drużynie w pierwszym skaładzie ale jednak to jest Premier League - tutaj piłkarze muszą być wytrzymali i odporni na częste faule i przewinienia, a Wasley niekiedy boryka się z kontuzjami.

Jestem jego zwolennikiem, bo gra wyjątkowo inteligentnie i wprowadza spokój na całej linii pomocy ale nie chciałbym, aby skończyl jak drugi Hargreaves - to byłby cios dla klubu i dla piłkarza.

Pożyjemy, zobaczymy - United ma cały sztab specjalistów, którzy teraz pewnie pracują dzień i noc nad potencjalnymi transferami, co by nie wybrali terzba im zaufać, ale musimy wszyscy przyznać, że dawno nie było takich spekulacji transferowych jeśli chodzi o Manchester - zakręciliśmy się nie wokół średnich piłkarzy, bądź mało znanych jak w ostatnich latach (ale nie twierdzę, że słabych), tylko za naprawdę znanymi nazwiskami i wielkimi gwiazdami, a ta drużyna musi miec znane marki ;).

To może być gorące lato i gorąca ofensywa transferowa w wykonaniu United.
» 11 czerwca 2011, 23:52 #43
Choski17: Po co robić sondy, skoro tylko znawcy wychowani na Fifie i Pesie, nie znający rzeczywistości piłkarskiej głosują?
» 11 czerwca 2011, 23:11 #42
1993MU: Dokładnie. Tacy to tylko patrzą na staty w Fife albo w PESie a dopiero się wypowiadają
» 11 czerwca 2011, 23:12 #41
1993MU: Sneijder wg mnie się nie nadaje do United. Poza tym za dużo chce zarabiać, a i kwota transferu jest niemała. Modrić byłby lepszym wyborem..
» 11 czerwca 2011, 22:38 #40
Adamczik: Popieram. Od początku byłem przeciwny Sneijderowi. Za drogi i zbyt kontuzjogenny. Poza tym z jakiej paki ma zarabiać 175-200 tysięcy tygodniowo? Jak już wydać 33 miliony to na Goetze a nie Wesleya.
» 11 czerwca 2011, 23:05 #39
ZaluN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2011 22:30

jak na zawodnika tego pokroju jest to nie duzo.. to co on wyczynia w srodku pola.. jego wolne, rożne.. poezja! ponadto po pół roku te 33 mln zwróci się z koszulek :) brać go !
» 11 czerwca 2011, 22:29 #38
jakjakub: W dzisiejszych czasach, przy obecnych cenach za piłkarzy ta propozycja to prawie jak promocja w biedronce, puszka Coca-Coli za 0,99zł. Podobną kasę kosztował Caroll, którego można porównać co najwyżej do Coli Original :)
» 11 czerwca 2011, 22:15 #37
inekk10: Świetne porównanie !
» 12 czerwca 2011, 12:37 #36
erkol79: Ja wole sneijdera niż nasriego ale nasriego wole niż modricia :P
» 11 czerwca 2011, 22:08 #35
Pauleta77: Sneijder to jeden z najlepszych pomocników, a jak dla mnie również jeden z ulubionych piłkarzy.. więc bardzo bym chciał widzieć go w Manchesterze, chociaż wątpię by sypnęli taką kasą; mimo wszystko nawet gdy nie przyjdzie, mam wielką nadzieję, że nie przejdzie do Chelsea bo to była by porażka...
A co do dwójki Modric-Nasri, to francuza również mocno cenię, także byłoby super gdyby zawitał na Old Trafford, poza tym cena 10mln nie jest zbyt wygórowana :)
» 11 czerwca 2011, 22:08 #34
Ibra8: wolę modricia ograny już na wyspach a sneijder może mieć problemy .
» 11 czerwca 2011, 22:03 #33
lukas0970: Chce go widzieć w koszulce MU ! Wes pliss przyjdz do nas jesteś o niebo lepszy niż Nasri i Modrić . Od czasu spekulacji transferowych od początku byłem za nim i myślę że uda go nam się jakoś wyciągnoć z tego słonecznego Mediolanu ehh...
» 11 czerwca 2011, 22:01 #32
MpawulonU: Wole Sneijder i te jego wolne :P
» 11 czerwca 2011, 21:54 #31
fifa95: Zróbcie sondę Sneijder czy Nasri? :) Obaj świetni.
» 11 czerwca 2011, 21:48 #30
Prut3r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2011 21:48

Jak za Modrica chca przynajmniej 25mln..
To lepiej chyba dać 33mln za Snejdera..
Nie jest to tanio, ale jak chcemy w tych czasach pozadnego playmakera to trzeba troche kaski wylozyc.
P.S Ale i tak wole Nasriego :)
» 11 czerwca 2011, 21:47 #29
fifa95: Nasri podobno 10 mln.
» 11 czerwca 2011, 21:49 #28
DevilUnited: Nasri albo Sneijder , Modrić jest według mnie opcją numer trzy.Trzeba obowiązkowo pozyskać któregoś z nich.
» 11 czerwca 2011, 21:40 #27
paul1011: 33 mln i 175 tys. tygodniówka nie powinna odstraszyć United. Podejrzewam, że jeszcze mają kasę za Ronaldo :)
» 11 czerwca 2011, 21:40 #26
75th: Teraz byle kto chce zarabiać dużo, a za jakość w dzisiejszych czasach płaci się potrójnie. Futbol wyewoluował w ten a nie inny sposób, i gadanie, że tu za dużo, tam za dużo nic nie zmieni. A tym bardziej braku "błysku" w naszym środku. Z niektórymi rzeczami trzeba się pogodzić. Jeśli sAF naprawdę tak bardzo go chce sprowadzić już w tym roku to znaczy, że porażka z Barceloną nareszcie czegoś nauczyła i popieram go całym sercem w kwestii tego transferu. Nie możemy oddać go Chelsea.
» 11 czerwca 2011, 21:39 #25
Kajdan: Uwielbiam Sneijdera, genialny gracz ale 33 banki to troche duzo poza tym jego tygodniowka to gruba przesada. Nie wiem jak wy ale ja wole Nasriego.
» 11 czerwca 2011, 21:22 #24
Fenek: Hmm tanio to może i nie jest. Ale pamiętajmy że jeżeli chcemy mocnych zmian to trzeba sypnąć groszem. A zmiany na rozegraniu muszą być i to mocne. Więc chyba wszystko jasne, zobaczymy co SAF zrobi.
» 11 czerwca 2011, 21:19 #23
ManUtdFan94: bierzemy go ! :P
» 11 czerwca 2011, 21:07 #22
kkkamil: Bardzo bym go chciał w United, ale nie wierze w ten transfer, a zamiast Modricia wole Nasriego. To jest moja opinia :)
» 11 czerwca 2011, 21:07 #21
matemufc: daili mar i wszystko jasne
» 11 czerwca 2011, 21:00 #20
nani17nr: podobno mamy 100 mln funtów na transfery a niektóre źródła podają nawet 170 mln,więc dlaczego mielibyśmy go nie kupić. jeżeli nie kupimy jakiegoś podstawowego środkowego pomocnika to niech glazerowie wypie.......
» 11 czerwca 2011, 20:58 #19
Taurus: I tak wiem że u nas go nie będzie... dlatego wole Modricia :)
» 11 czerwca 2011, 20:55 #18
cinek7823: bo SAF woli wystawiać Gibsona...
» 11 czerwca 2011, 20:45 #17
krystuch2: lubie go i moim zdaniem pasowal by do mu ale jak nie kupimy go to przeciez anderson jest gotow do gry w naszym zespole i niewiem czemu saf niedaje mu zbyt wiele szans do gry
» 11 czerwca 2011, 20:44 #16
rooney99: A co z Bastianem? Było o nim głośno na początku sezonu i ucichło. Jeśli transfer W.S. nie wypali i L.M. też, to może Bastiana kupić warto?
» 11 czerwca 2011, 20:44 #15
Gozdal: Bastian przedłużył konkrakt z bayernem
» 11 czerwca 2011, 20:51 #14
Kam69: rooni126 - a ja nienawidze półmózgów. tak, to było do Ciebie.
» 12 czerwca 2011, 14:25 #13
blejd7: Jeżeli chcemy rywalizować z Barcą to musimy budować silny zespół od podstaw a nie sprowadzić kilka gwiazd i liczyć, że zagrają dobrze. Messi zgrywał się z Iniestą i Xavim przez kilka lat i dzięki temu rozumieją się na pamięć. Jeśli mamy z nimi wygrywać to musimy sprowadzić młodych genialnych piłkarzy, którzy bedą potrafili razem stworzyć geniusz ofensywny. Nim Sneijder zdąży się zgrać z kimś tak jak tamta trójka to będzie już miał 30 lat więc nie jestem za jego transferem
» 11 czerwca 2011, 20:35 #12
mattis7: Zgadzam się w 101%.
» 11 czerwca 2011, 20:49 #11
jakjakub: Coś czuje, że z Rooney'em i Chicharito, Sneijder rozumiałby się bez słów już po kilku miesiącach. Przykład: trio Sneijder-Eto'o-Milito
» 11 czerwca 2011, 22:18 #10
Cleverley: Xavi ma 31 lat .. i co?
» 11 czerwca 2011, 22:24 #9
czerwonydevil: Jak najbardziej tak! Sneijder chodź do nas :)
» 11 czerwca 2011, 20:33 #8
JuliaMUFC: Gorzej będzie jak Romek go wyrwie do Chelsea ... ehh.
Mam nadzieję, że Sir Alex ściągnie albo W.S. albo L.M.
» 11 czerwca 2011, 20:32 #7
dawidlp92: brać go 33 jak za niego to naprawdę nie duzo w dzisiejszych czasach
» 11 czerwca 2011, 20:29 #6
MUmanutd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2011 20:53

ale 175 tysięcy funtów tygodniowo troche dużo
i tak dobry z niego piłkarz
» 11 czerwca 2011, 20:52 #5
tara1982: Transfer marzenie nawet za 40 milionów, jeśli chcemy rywalizować z Barceloną, lub Realem, to musimy się bardzo poważnie wzmocnić, a Sneijder, to klasa światowa!!
» 11 czerwca 2011, 20:26 #4
szyszek2000: Gdzie tu jest opcja "do koszyka" ?
» 11 czerwca 2011, 20:24 #3
ironia: Co z tego jak on nie chce odejść, a jeżeli ma tutaj grać na siłę i za kasę to już wolę Lukę. Co do ceny nie ma tragedii wszyscy myśleli, o cenie w granicach 35 mln także nie jest źle.

A na sondę nie odpowiadam bo oby dwóch bym z chęcią widziała na OT.
» 11 czerwca 2011, 20:18 #2
grobla95: Dawać go do nas !! 33 mln to nie tragedia...
» 11 czerwca 2011, 20:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.