Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wes Brown odejdzie latem z Manchesteru United

» 2 czerwca 2011, 11:02 - Autor: matheo - źródło: Mirror Football
Po trzynastu latach gry w Manchesterze United Wes Brown nie jest już potrzebny sir Aleksowi Fergusonowi. 31-letni obrońca dostał zielone światło w sprawie transferu do innego klubu.
Wes Brown odejdzie latem z Manchesteru United
» Po trzynastu latach gry w Manchesterze United Wes Brown nie jest już potrzebny sir Aleksowi Fergusonowi. 31-letni obrońca dostał zielone światło w sprawie transferu do innego klubu.
Według informacji The Mirror transfer Browna przesądziła kłótnia z Fergusonem. Anglik miał mieć pretensje do menadżera o małą liczbę minut na boisku. Ostatnie spotkanie w Manchesterze United Brown rozegrał 19 marca.

W sierpniu ubiegłego roku Brown zrezygnował z gry w reprezentacji Anglii, aby skoncentrować się na występach w Manchesterze United. W tym sezonie Anglik przegrywał jednak rywalizację z Fabio, Rafaelem i Johnem O’Shea.

Najlepszym sezonem Browna był niewątpliwie 2007/2008, kiedy sięgnął z Czerwonymi Diabłami po Puchar Europy. Anglik wystąpił wówczas w ponad 50 meczach Manchesteru United.

Zainteresowanie piłkarzem w przeszłości wyrażały Everton i Sunderland. Z bogatym doświadczeniem Brown nie powinien mieć jednak problemów w znalezieniu nowego pracodawcy.


TAGI


« Poprzedni news
Carrick nie zagra w meczu reprezentacji
Następny news »
"Real też pokonałby Manchester United"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (128)


dzaru: będzie rewolucja w Manchesterze Brown Hargreaves Scholes VDS i Kuszczak odchodzą, na ich miejsce trzeba nowych
» 3 czerwca 2011, 10:35 #115
brutal4: do tego gibson, cos szumi o berbatovie, takze powiem szczerze ze rewolucja.
wg mnie:
De Gea
rafael/fabio- rio/smalling- vida - evra
antonio- Def Mdf - Playmaker- Nani
roo- chicha

Co do def Mdf mysle tu o kolesiu porkoju słynnego Makalele czysciciel typowy zawziety waleczny rewelacyjny w odbiorze. (nie wiem jak wyglada teraz diarra, moze on? ) playmaker nie mam typow, nie jestem przekonany do snaijdera(czyt. drogi, czytalem cos o jego anemii nawet ) jakie macie typy na te 2 pozycje? aha i licze na mlodziez czyt. welbeck i cleveley
» 3 czerwca 2011, 11:27 #114
d3ilo: Jako defensywny pomocnik jest Flecher, a co do playmakera to może być Anderson/Cleverley.
» 3 czerwca 2011, 14:42 #113
BlaDE1878: playmaker = Modrić
» 3 czerwca 2011, 18:04 #112
brutal4: z calym szacunkiem dla fletch. nie ma takiego rewelacyjnego odbioru.
» 4 czerwca 2011, 11:29 #111
vip14: Ja nie mogę. Co ten AF robi. Po co sprzedaje weteranów MU ja tego nie mogę zrozumieć
» 3 czerwca 2011, 06:39 #110
axel52: a po co nam weterani gościu ? żeby wygrać z Farsą ?
» 3 czerwca 2011, 10:59 #109
brutal4: ja potrafie zrozumieć zmiana warty, brown i tak za duzo w tym sezonie nie gra a lata lecą.
» 3 czerwca 2011, 11:28 #108
oscarosa: Szkoda mi tego zawodnika bo jest na tyle dobry żeby grać w pierwszej 11 united ale paradoksalnie mamy najlepszą obrone na świecie więc nie ma dla niego miejsca.. Gdyby nie to że Ferguson chce szkolić młodych do pierwszego skłądu ( evans , smalling) to na pewno troche meczy by pograł. Smutny ten sezon , odchodzą zawodnicy dzięki którym polubiłem ten klub:/ Mam nadzieję że nowi piłkarze również stworzą taką historię jak ich poprzednicy. Powodzenia Brown, dla mnie zawsze byłeś zajebistym obrońcą
» 2 czerwca 2011, 22:45 #107
tomaszekgta4: West Brown to już nie to samo co kiedyś ale dobry piłkarz wierny jednemu klubowi :) Szacunek dla niego i jak dla mnie niech zostanie do końca kariery na OT dla samej atmosfery w drużynie :)
» 2 czerwca 2011, 22:40 #106
1993MU: Chyba większość zapomniała, że Brown rozegrał dla United ponad 300 meczy i zawsze się poświęcał dla klubu. Trochę szacunku mu okażcie. Żal mi tych, którzy oceniają jego gra tak surowo... Na pewno nie jest to przeciętny zawodnik..
» 2 czerwca 2011, 22:31 #105
mateusz1616: Dokładnie, większość ludzi wyrzuciłoby go na zbity pysk bo miał słabszy sezon.Ludzie przecież on jest dużo lepszy od np.Evansa, nie najeżdżajcie na niego...
» 2 czerwca 2011, 22:36 #104
AgEnT: Z tym Evansem to akurat nie jest dobry przykład, bo od niego bardzo dużo zawodników jest lepszych, no ale masz rację, gdy był w formie był znakomitym obrońcą, nawet teraz w nieco słabszym klubie mógłby liczyć na grę w pierwszej 11
» 2 czerwca 2011, 23:40 #103
mateusz1616: Zmiana pokoleniowa w United... Ja sobie zadaję pytanie: czy to dobrze czy źle? Chyba dobrze:) Znając sir Alexa sprowadzi jakichś dobrych lub obiecujących zawodników i może będzie jeszcze lepiej, chociaż kiedy Neville, Scholes czy Edwin kończą kariery to się łezka w oku kręci...A tu na dodatek Brown odchodzi... No nic, trzeba być dobrej myśli.
» 2 czerwca 2011, 22:24 #102
Szilk: Uważam że był i jest dużo lepszym obrońcą od Ewansa więc skoro się go sprzedaje to tak niepewnie grający Ewans też powinien zostać sprzedany-momo młodego wieku.
» 2 czerwca 2011, 21:40 #101
Rooni126: Byl moze i tak ale w tym sezonie co pokazal to byla przesada i nie mowcie ze "nie byl ograny" tak doswiadczony pilkarz powinien wchodzic i zagrac przynamniej solidnie a gdy on gral to zawalu mozna byla dostac
» 2 czerwca 2011, 21:56 #100
SEBEKMU11: a tak nie na temat to ma ktos do sprzedania nowe koszulki na nastepny sezon najlepiej te wyjazdowe niebieskie ?
» 2 czerwca 2011, 21:22 #99
mattistevens: hmm nie lubie jak piłkarze od nas odchodzą ale jakoś przy tej wiadomości sie nie zmartwiłem. Mamy młodych na tej pozycji, więc i tak sobie poradzimy :) Dzięki Wes za tyle lat gry i powodzenia w innym klubie :)
» 2 czerwca 2011, 21:17 #98
goghetta: krzyżyk na droge....
już raz sie na ten temat wypowiedziałem, nie chce mi się kłócić.
» 2 czerwca 2011, 21:12 #97
Kocisz: Nie wiem, ja zawsze odczuwam smutek jak slysze ze ktos ma odejsc z Mu ;<
Wesa bardzo lubilem, pamietam ten jego sezon 07-08 kiedy gral w pierwszej 11. Ale mimo wszystko, jezeli mialby siedziec na lawce/w rezerwach to moze lepiej wziac kogos ze szkolki albo sprowadzic.
» 2 czerwca 2011, 20:36 #96
NaniRedDevil: Fergie odmładza skład ?
» 2 czerwca 2011, 20:26 #95
RamirezMUFC: Czy United oficjalnie potwierdziło, że Brown odejdzie? Bo nie widzę żadnej informacji o tym. Jak na razie to są chyba spekulacje prasy. Nie chciałbym takiej samej sytuacji jak z Raulem w Madrycie.
» 2 czerwca 2011, 20:11 #94
Rarian: Cenię oddanie klubowi Browna i to, że grał u nas na wysokim poziomie przez tyle lat, ale Raul to była legenda na miarę Giggsa, więc nie można porównywać tych dwóch przypadków.
» 3 czerwca 2011, 00:18 #93
fat1xd: Gary, Paul, Edwin teraz Wes... Wcale mi się to nie podoba. Wes to świetny piłkarz i pokazał to nie raz, w dodatku uniwersalny. Nie muszę dodawać, że to chłopak z Manchesteru z krwi i kości, tego czerwonego oczywiście. Będzie mi go brakowało, mam nadzieję, że tam gdzie przejdzie będzie prawdziwą gwiazdą...
» 2 czerwca 2011, 20:05 #92
Kamil12345: Jutro jest pokaz nowych koszulek jeśli tak to o której ?
» 2 czerwca 2011, 19:56 #91
AGa18: No cóż w sumie dobra decyzja, chłopak ma już 31 lat i kiepskie szanse na regularną grę u nas.. Nie wiem jak wy, ale ja go lubiłam dużej straty nie odniesiemy przez jego odejście, zasłużył na regularną grę w innym klubie np typu Sunderland..
» 2 czerwca 2011, 19:56 #90
TevezC: Wes niech idzie grać dalej gdzieś indziej ;)

Kończy się na pewno jego rozdział w United.

W przyszłym sezonie zdecydowanie zobaczymy nowy Manchester. Bez VDS, Nevilla, Scholesa, Browna. Pewnie też bez Kuszczaka.

Chodzą słuchy, że odchodzi również Berba, bo Owen dostał nowy kontrakt.

Tak więc czekamy na nowe twarze w United! :)
» 2 czerwca 2011, 19:55 #89
damiosa: Mam pytanie poza tematem, czy Fc UNITED of Manchester lubi się z Manchester United?
» 2 czerwca 2011, 19:19 #88
Arothq: To klub założony przez kibiców United, którzy nie chcieli Glazerów. Sam klub raczej "lubią" chyba.
» 2 czerwca 2011, 20:54 #87
Taurus: No szkoda... ale jak chce grać to nich idzie :)
Moim zdaniem jego miejsce jest w Sunderlandzie.
» 2 czerwca 2011, 19:17 #86
Hellsing: Miałby zostać "za zasługi"? Niektórzy komentujący chcieliby chyba, żeby United zostało żywym muzeum. "Popatrz, synku, to jest Wes Brown, który jest u nas od młodziaka i miał dobry sezon 07/08". Litości, Wes nie wniesie już nic do gry MU. Fakt, że prawie nie łapał się do "osiemnastki" w tym sezonie nie świadczy chyba o tym, że sir Alex się nie zna na piłce? Najważniejsze jest dobro drużyny i moim zdaniem decyzja o puszczeniu Browna jest jak najbardziej słuszna. Powodzenia Wes!
» 2 czerwca 2011, 19:02 #85
Adamczik: Tęsknić nie będziemy, ale w tym momencie mamy tylko Rafaela i O'Drewaniaka. Przydałby się, jaki gigant na prawą stronę, coś a'la Evra. Bramkarz, prawy obrońca, rozgrywający i defensywny pomocnik.
» 2 czerwca 2011, 18:25 #84
AGa18: Po co nam defensywny pomocnik, mamy Carricka i Fletchera.. Jedynie co nam potrzeba to dobry rozgrywający i bramkarz..
» 2 czerwca 2011, 19:53 #83
brutal4: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2011 11:46

koledze chodzilo chyba o takiego typowego defensywnego pomocnika, wybieganego dobrego w odbiorze typowy czysciciel. (zreszta sam chetnie bym kogos takiego zobaczyl) ze wzgledu na to ze 2 przez ciebie wymienionych to rownowaga miedzy obrona i atakiem, taki typowy srodkowy. nie rozgrywajacy i nie defensywny.
» 3 czerwca 2011, 11:46 #82
LiberaPL: jak tak dalej pójdzie to nam pół składu zniknie ... ;-)
» 2 czerwca 2011, 17:39 #81
Taurus: Oj nie ma co płakać nad tym :) - mamy chyba najszerszą kadrę w europie
» 2 czerwca 2011, 19:19 #80
przemekol12: Chyba nie widziałeś kadry WHU
» 2 czerwca 2011, 21:58 #79
chicharito97: Browna od dawna nie widziałem w pierwszym składzie żal że odchodzi ale z drugiej strony był zbyt przeciętny jak na ManUtd
» 2 czerwca 2011, 16:57 #78
manutdfan92: A wg mnie to średnio dobra decyzja. Brown jest nadal w stanie więcej wnieść do gry niż taki Evans, a i O'Shea nie ustępuje piłkarsko, ale jak ma się nawet na ławkę nie łapać to będzie dla niego lepiej żeby odszedł. Widać że Ferguson szykuje wielką przebudowę składu. Ciekawe co z tego wyniknie.
» 2 czerwca 2011, 16:56 #77
gitkolo: Jeden z najlepszych niegdyś prawcyh obrońców na świecie.Terat to tylko przeciętny zawodnik,idealny do takiego Evertonu czy Sunderlandu
» 2 czerwca 2011, 16:35 #76
Rarian: Trochę to taki "kazus Phila Nevilla", wychowanek, który gra mało i chce odejść, niby niewiele wnosił do zespołu, ale zawsze smutno jest żegnać takich piłkarzy. Nigdy nie zapomnę jego podania w finale LM z CFC :).
» 2 czerwca 2011, 16:35 #75
kckMU: No właśnie. Słyszysz Brown, myślisz wychowanek, wspaniały obrońca - a twój jedyny obrazek w głowie to klepka Brown-Scholes i buda Kryśki.
W parę dni sypnęło się pół życia. Odejście takich piłkarzy przyćmiewa cały świat i przegrany finał.
Żeby on skończył karierę, ale ujrzenie go w innych barwach będzie żenujące (przez zachowanie Fergusona) i bolące dla serca!
» 2 czerwca 2011, 16:55 #74
Rarian: Jeszcze bramka z meczu z Newcastle jakieś 5 lat temu :) pierwszą strzelił Roo epickim wolejem, a drugą bodaj właśnie Brown.
» 2 czerwca 2011, 18:04 #73
ess: Nie wiem co jest nie tak w zachowaniu Fergusona. Gość będzie mógł się pochwalić grą w United. Akcją w finale LM, teraz czas na graczy w lepszej formie.
» 2 czerwca 2011, 20:08 #72
Doomino: Brown miał już swoje dni, ale obecnie nie jest top piłkarzem, nawet w Man Utd rzadko dorównuje kolegom. Życzę mu sukcesów w nowym klubie. Myślicie, że zostanie w lidze angielskiej czy przejdzie gdzieś indziej...?
» 2 czerwca 2011, 16:26 #71
pilsudczyk: ,,przegrywał jednak rywalizację z Fabio, Rafaelem i Johnem O’Shea." I wszystko jasne. Zamiast czwartego prawego obrońcy, potrzebny nam lewy obrońca zastępujący czasem Evrę. Podziękować za te wszystkie lata i lojalność wobec klubu i pomóc przenieść się do dobrej drużynie gdzie będzie miał szansę gry.
Ave Marszałek!
» 2 czerwca 2011, 16:19 #70
bober89: oczywiście to nie ta sama klasa, ale Evrę mogą zastępować zarówno Fabio (co już czynił) oraz O'Shea i Evansowi zdarzyło się też grać na lewej obronie, więc wydaje mi się, że z tą formacją nie powinno być kłopotów, choć 8 osób na 4 pozycje to chyba trochę przy mało jak na taki klub.
» 2 czerwca 2011, 16:27 #69
eKB: Nie jest to piłkarz który z wiekiem jest coraz lepszy dobry ruch ze strony włodaży nie przyda nam się już Wes w takiej formie życzę powodzenia w nowym klubie.
» 2 czerwca 2011, 16:16 #68
mefiu85: Chętni na zakup Berby, niepewna sytuacja gibsona, teraz brown na wylocie. Jak najbardziej mi się te informacje podobają i trzeba zrobić porządek w MU. Oczyścić drużynę ze szrotu, którego u nas nie brakuje . Jednak różne rzeczy już czytałem w poprzednich sezonach a wychodziło później zupełnie inaczej, więc trzeba się powstrzymać przed hurraoptymizmem. Za pieniądze ze sprzedaży szrotu kupiłoby się środkowego pomocnika klasowego (z dopłatą) i git.
» 2 czerwca 2011, 16:15 #67
czerwonydevil: A jeszcze niedawno śmiałem się z decyzji Realu o pozbyciu się Raula. Kto jak kto , ale Manchester nie powinien sobie pozwolić na takie coś. Tu powinno się szanować oddanych klubowi zawodników. Chyba, że faktycznie się pokłócił z SAFem to rozumiem.
» 2 czerwca 2011, 16:04 #66
hitman90: Smieszna wypowiedz. Uwazasz, ze wyrazem szacunku jest sadzanie zawodnika na lawie albo na trybunach?? Wes ma 31 lat, spokojnie jeszcze moze sobie pograc 3, 4 sezony w pierwszym skladzie, albo blisko niego. W MU bylby 3 albo i 4 zawodnikiem na obronie. Fabio, Rafael, O'Shea i...Wes? Na srodku sa Rio, Vida, Smolling i Evans, nastepny w kolejce? Wes. SAF wyswiadcza mu przysluge, nie traktuje go jak Kuszczaka, ktorego co roku mami wielka wartoscia, jaka wnosi do druzyny:)
» 2 czerwca 2011, 16:19 #65
przemekk28: No i dobrze, trochę kasy się zarobi. Brown już z wiekiem coraz słabszy.
» 2 czerwca 2011, 15:51 #64
SEBEKMU11: szkoda bo bardzo go lubie , no ale on chce grac wiec musi odejsc wielkla strata dla United a w zasadzie dla ławki rezerwowych ;(
» 2 czerwca 2011, 15:36 #63
Leon: zawsze byłem za SAF'em jeśli chodzi o transfery , ale w tym wypadku to naprawdę jest parodia. Taki zawodnik jak Wes Brown powinien zostac w United do końca swojej kariery bo na to zasłużył , a nie teraz takie cyrki.

ŻENADA !

Mam nadzieję , że będzie jeszcze grał i pokaże , że United się myliło rozstając się z nim..
» 2 czerwca 2011, 15:29 #62
rejbar: "United się myliło rozstając się z nim.." - A co on już odszedł? Czy ja o czymś nie wiem?
» 2 czerwca 2011, 15:44 #61
bober89: @Leon
zależy co podczas rzekomej kłótni powiedział SAFowi, mógł np posunąć się za daleko i wtedy nie ma powrotu.
bardzo mi szkoda Wesa, ale chyba lepiej, żeby poszedł grać niż gdyby miał do końca kariery siedzieć na ławce.
» 2 czerwca 2011, 16:30 #60
Leon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2011 18:23

@rejbar
przeczytaj news i dopiero pisz , odnosłem się do tego jak już go nię będzie , czyli nastąpi to na 100% latem !

@bober89
wątpie żeby Wes mógł mocno obrazic SAF'a , tymbardziej , że jest w United bardzo długo i wiedział na co może sobie pozwolic , nie zasłuzył na to , mógł spokojnie zakończyc karierę w United bo może rywalizowac z takimi zawodnikami jak Oshe'a !
» 2 czerwca 2011, 18:22 #59
Olo: Niee, gość już nic nie wnosi i nie wniesie do składu. Dla mnie jeden z pierwszych do wylotu. To nie Giggs.
» 2 czerwca 2011, 19:30 #58
ess: Brown się kłócił o liczbę występów więc nie chce teraz siedzieć na trybunach "bo mu się należy"
» 2 czerwca 2011, 20:11 #57
Baku95: No i widać że Ferguson nie zalewał z tym że bd wietrzył skład...!...
» 2 czerwca 2011, 15:24 #56
Robsio3: ,, Według informacji The Mirror " i wszystko jasne...
» 2 czerwca 2011, 15:20 #55
Elventar: ciekawe czy brown i gibson odejda do sunderlandu;]
» 2 czerwca 2011, 15:13 #54
NanoUnited: to już byłoby święto!
» 2 czerwca 2011, 15:16 #53
Leon: @flinston

bo ten klub się nimi interesuje ;]
» 2 czerwca 2011, 18:24 #52
Rooni126: Powiem szczerze ze nigdy go nie darzylem sympatia nawet za jego najlepszych lat bo boczny obronca powinnien byc szybki,zwinny i waleczny a wes tych atutow niestety nigdy nie posiadal
» 2 czerwca 2011, 14:57 #51
18Lukasz78: Żeby nam tylko zbyt wolna kadra nie została .
» 2 czerwca 2011, 14:52 #50
Tomasson10: Ech, szkoda.. Wołałbym, żeby odszedł Evans, bo jak jak on otrzyma piłkę, to boję się, że straci.. No ale trudno..


Powodzenia, Wes!
» 2 czerwca 2011, 14:32 #49
ManUtdFan94: Powinien zostać mimo iż rezerwowym no ale to wychowanek naszego klubu i całą karierę tu spędził;/
» 2 czerwca 2011, 14:17 #48
ManUtdFan94: A kto ci każe robić z United 2 Milanu? On nie ma grać w pierwszym składzie tylko żeby Ferguson mu pozwoilił zostać tak dla zasady.
» 2 czerwca 2011, 14:54 #47
PanDuzeA: Zostać to on sobie mógł, ale nie chciał. Chce grać w pierwszym składzie, więc musi odejść.
» 2 czerwca 2011, 15:06 #46
DevilFan: Haha zostać dla zasady i grzać dupe na ławce nie rozśmieszaj Mnie, jesto dobrym obrońcą spragnionym gry !
» 2 czerwca 2011, 16:28 #45
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2011 19:38

Dobrym może jest, ale zagra jeszcze z 3 lata i goodbye. I nie słyszałem żeby Brown mówił coś złego na klub.
» 2 czerwca 2011, 19:37 #44
Cleverley: szkoda, wolałbym żeby odszedł O'Shea .. no ale cóż . Neville, VDS, Scholes, Brown .. kto jeszcze?
» 2 czerwca 2011, 14:09 #43
SzYnA: mam nadzieje że to nie prawda, bije na głowę w ogólnej grze Johna O'shea,jedna z legendarnego składu z 1999 roku, spokojnie może by rezerwowym jak nie pierwszym w United na prawej obronie, Gary neville grał jeszcze a on by nie mógł - śmiesznel
» 2 czerwca 2011, 14:08 #42
NanoUnited: no w końcu!! aż dziś za to piwo wypije!! Dość schroniska dla wiecznie kontuzjowanych zawodników! Krzyż na drogę i dzięki za wszystko
» 2 czerwca 2011, 14:04 #41
Adam11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2011 14:40

Schronisko dla wiecznie kontuzjowanych? - Ciekawe czy też tak myślałeś jak wielkie problemy z kolanami miła Solskjaer? Wóczas wielu dziennikarzy pytało Fergusona po co on trzyma cały czas takiego zawodnika?

Wiesz co wtedy odpowiedział sir?

Ole zostaje! On należy do rodziny!

Z Wesem jest tak samo mimo, że to piłkarz innego kalibru niż baby-face killer!

Wielka szkoda, że odchodzi!
» 2 czerwca 2011, 14:37 #40
sssexton90: spokojnie Ferguson przez następne lata będzie odświeżał skład i zbuduje nową jakoś oczywiście na mocnych fundamentach ;)
» 2 czerwca 2011, 14:04 #39
19barnaba87: yhy, mocnych fundamentach takich jak evans...
» 2 czerwca 2011, 15:29 #38
TevezC: No to się zdziwisz... Bo Evans to akurat ma ogromny talent! Pokazał to dwa sezony temu, kiedy jako szczeniak grał wyśmienicie na środku obrony pod nieobecność Rio.

W tym sezonie borykał się z problemami zdrowotnymi. Ale jeżeli przepracuje sumiennie okres przygotowawczy, to sądzę, że będziemy go znacznie częściej oglądać :)
» 2 czerwca 2011, 19:57 #37
RooneyWazza: No niechce tutaj gdybać,ale czy taka duża wymiana pokoleniowa nie przyniesie strat w następnym sezonie ?.Odejście Scholesa,Van Der Sara,Nevilla,Hargreavsa,Browna,Kuszczaka może zaburzyć brak lidera w drużynie,piłkarza który by motywował i wogule,dobrze że został Giggs,chociaż Ferdinand też może już czuć sie jednym z lepszych piłkarzy Manchesteru,i liderem tego zespołu.Trzeba napewno poczynić wzmocnienia.
» 2 czerwca 2011, 13:57 #36
jacaKONA: w ogóle, jeśli już.
» 2 czerwca 2011, 14:47 #35
Bovver: Szkoda Browna bo jest, a bynajmniej był wazna częścia United choć nie ma co ukrywac ma ten na swoja pozycje wielu konkurentów w United
» 2 czerwca 2011, 13:56 #34
PanDuzeA: Przynajmniej to nie to samo co bynajmniej. Nauczcie się rodzimego języka zanim zaczniecie pisać.
» 2 czerwca 2011, 15:08 #33
iamarctic: Szkoda Browna, bo potencjał miał niesamowity, gdyby tylko nie był taki kontuzjogenny to dziś pewnie stawiany byłby na równi z Rio i Vidićem. Z drugiej strony stać do na regularną grę w angielskim średniaku, więc nie dziwię mu się, że chce spróbować czegoś nowego.
Najbardziej boli to, że Wes to Diabeł z krwi i kości, a musi odchodzić do innego klubu.
» 2 czerwca 2011, 13:33 #32
Wookie: Niezłe w ogóle u nas przewietrzenie składu panuje. Odeszli Van der Sar, Neville, Scholes, lada chwila odejdzie Haregreaves, Kuszczak, Brown. Ściągneliśmy Lindegaarda i prawdopodobnie de Gea'ię. Z wypożyczenia powrócą Cleverlay, Welbeck i Macheda. Przydałby się nam w środku pola taki Modric lub Sneijder (chociaż na jego niekorzyść przemawia kontuzjogenność), a na skrzydle marzy mi się Gareth Bale. On idealnie pasuje do Man United. Ten Young jest dobry, ale aż takiego wrażenia na mnie nie zrobił.
» 2 czerwca 2011, 13:33 #31
Tennant: Brown to był zawsze solidny obrońca. Dziękujemy!
Glory Glory MU
» 2 czerwca 2011, 13:27 #30
Wookie: Z jednej strony szkoda, że odchodzi bo to wychowanek Man United, ale z drugiej strony Haregravesa też szkoda, ale nie można w tak wielkim klubie trzymać tylu niepotrzebnych zawodników za same zasługi.
» 2 czerwca 2011, 13:25 #29
DahDah: Parodia , gość spędził w klubie całą karierę a teraz ma na starość iść do innego klubu?
Do tego miał w kontrakcie zapis taki , że jak gra to dostaje kase.
I potem sie dziwią , że nie ma takiego drugiego Scholesa , Giggsa , Nevilla.Idiotyczna decyzja i tyle, tak samo jak Real zachował się względem legendy Raula.
W sumie to klub sam sobie odbiera legendę , bo chyba ponad 300 meczy z d*** się nie wzięło , prawda?
» 2 czerwca 2011, 13:14 #28
Szaman0: popieram Cie . to trochę bez sensu .. co z tego że ma 31 lat , Rio ma 33 a Vidic 30 i co z tego ..

jak jeden z nich złapie kontuzje albo nie daj Boże dwóch to środek będziemy mieli zacny Smalling + kto ? O'Shea ?? , nie no to wymiatamy normalnie . rozumiem ze na prawej obronie nie ma większych szans no ale prosze .. to tak jak by się pozbywać Nevilla ..
» 2 czerwca 2011, 13:46 #27
sakjaszfili: dużo dał na pewno zawsze można było liczyć na niego jak gary był kontuzjowany, teraz ciężko mu wygrać rywalizacje na prawej stronie, a na środku wiadomo Ferdek mocarz z Vida tak wiec jeśli chce grac co tydzień musi zmienić klub, ale trzeba mu podziękować za to co dał dla tego klub
» 2 czerwca 2011, 13:00 #26
beckham85: DZIEKUJEMY za to co zrobiles dla Naszego UKOCHANEGO KLUBU !!
» 2 czerwca 2011, 12:55 #25
mefiu85: za co tu dziękować? Za masę samobójów?:P
» 2 czerwca 2011, 19:55 #24
Sorata: A ja powiem tak, szkoda, że odchodzi, bo to jest bardzo dobry obrońca, no ale to jest tak, że faktycznie czeka 13 lat, i gra troszkę mało, a jak wiadomo - obrońca w wieku 28-33 lata ma swój najlepszy okres, a więc Brown chce też trochę pograć itp.

Szkoda, ale no powodzenia w następnym klubie.
» 2 czerwca 2011, 12:52 #23
matemufc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2011 12:51

moim zdaniem brown nie powinien jeszcze odchodzic ,no ale coz my nie mamy na to wpływu , powodzenia west ,zawsze bede pamietał kto dośrodkował na głowe ronaldo w 2008 roku w finale
» 2 czerwca 2011, 12:51 #22
Taurus: Jaki west?
» 2 czerwca 2011, 19:18 #21
balsamcio: Tak nie w temacie. Wie ktoś czy w jakimś Polskim sklepie dostanę koszulki na 19 mistrzostwo.?
» 2 czerwca 2011, 12:50 #20
matemufc: w polskim nie sądze bo to za wczesnie aczkolwiek moge sie mylić , jednak polecam zamowić sobie przez internet
» 2 czerwca 2011, 12:52 #19
grymas: ma ktoś na oku jakąś stronę internetową z której mógłbym nabyć takową koszulkę? :)
» 2 czerwca 2011, 15:23 #18
balsamcio: Chodziło mi o Polski internetowy, bo cienko u mnie z angielskim.
» 2 czerwca 2011, 15:27 #17
Klimaa: Jest mi strasznie przykro! Nasz wychowanek i tak z nim postąpić ;-( jeśli odejdzie będę zły na Fergusona, bo chłopak ma umiejętności by występować w United, może nie w pierwszym składzie ale dlaczego w meczach z gorszymi nie może grać?.. Szkoda bo Brown to kawał historii United, pewnie niektórzy nie wiedzą że nawet w 99 zdobył LM.. Strasznie niedoceniany. Mam nadzieję że odnajdzie się w innym zespole i pokaże Fergusonowi że nie potrzebnie go oddaliśmy.
» 2 czerwca 2011, 12:38 #16
Elventar: trzeba pozbywać się zbędnego balastu żeby nie obciążać drużyny ;]
» 2 czerwca 2011, 12:35 #15
Wik: Zbędnego balastu? Tak się nie traktuje graczy którzy pół życia spędzili w 1 klubie.
» 2 czerwca 2011, 12:44 #14
Najkmanus: tym bardziej że ja takiego brown'a wolę jakieś 147 razy niż Evansa który jak ma piłkę przy nodze to aż serce pod gardło podchodzi
» 2 czerwca 2011, 12:47 #13
Wik: No dokładnie, Evans mnie w ogóle nie przekonuje. Brown i Smalling powinni być zmiennikami Vidy i Rio.
» 2 czerwca 2011, 13:47 #12
SzYnA: nóż sie w kieszeni otwiera jak czytam komentarze takich osób jak Elventar ... Brown w United od 96 roku...
» 2 czerwca 2011, 14:15 #11
RutekUNITED: Szkoda jesli odejdzie... jednak mam nadzieje ze zostanie bo ostatnio dosc czesto nekaja naszych obroncow kontuzje, a Wes jest solidny i wole jego na obronie niz Carricka czy Fletchera:)
» 2 czerwca 2011, 12:33 #10
devils18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2011 12:32

Nie chce mi się w to wierzyć myślę, że to tylko wymysł prasy i Brown zostanie. Już samo to,że niby Wes pokłócił się z Fergim o to, że mało gra to bzdura bo oprócz wspomnianego sezonu 2007-08 Brown nigdy nie grał zbyt wiele. I co prawda nigdy nie narzekał na to a więc myślę, że teraz po trzydziestce tym bardziej nie będzie narzekał.
» 2 czerwca 2011, 12:30 #9
raczek1423: A właśnie że szkoda ze odchodzi.
Zawsze go lubiłem, a po za tym jakoś bezpieczniej się czuję kiedy jest w składzie. Czasem tak się zdarza że wszyscy środkowi obrońcy mają kontuzje, a jak trwoga do do Wesa Browna. Przykład miniony sezon, jakby nie Brown na obronie grałby pewnie Carric.
» 2 czerwca 2011, 11:50 #8
kckMU: Akcji z Moskwy nie zapomnę, a Brown na spokojnie mógłby zostać.
Neville, Edwin, Scholes, Wes - mija kolejna era UNITED.
» 2 czerwca 2011, 11:50 #7
slawekmatera: to że sie nie nadaje do United to nie prawda, skoro spezdził tu 13 lat. Osobiscie uważam że Wes to obrońca w starym angielskim stylu(wysoki,silny,szybki) ale ma duże braki techniczne co nie pozwala mu na gre bocznego nowoczesnego obrońcy, poza tym w sezonie 2007-08 na prawej była mała konkurencja Gary miał kontuzje, O'Shea grał słabo i grał Wes. teraz jest inaczej sa bracia, O'Shea, srodek też zajety. Jeśli odejdzie to życze mu jak najlepiej. A moment na sprzedaż dobra, dużo z niego pieniedzy nie bedzie ale zawsze coś.
» 2 czerwca 2011, 11:45 #6
Lukixp: dzieki za wszystko
» 2 czerwca 2011, 11:39 #5
wilku02: He's big, he's bad, he's Wesley Brown
the hardest man in all of town
with orange hair beware
come and have a go if you dare.
» 2 czerwca 2011, 11:31 #4
AFCAMUFC: wielki szacun dla niego. dzieki za wszystko
» 2 czerwca 2011, 11:11 #3
satan23: Bardzo dobre posunięcie, to dobry zawodnik ale niestety za słaby ja pierwszą 11 MU, ktoś ze środka tabeli będzie z jego usług na pewno zadowolony. Poza tym to już 31 wiosen na koncie więc wartość będzie spadać.
» 2 czerwca 2011, 11:10 #2
jelonq1: Brown to dobry piłkarz ale nie pasuje do Manchesteru United w takim Tottenhamie by się przydał
» 2 czerwca 2011, 11:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.