Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czterech Diabłów w Drużynie Sezonu PFA

» 18 kwietnia 2011, 13:05 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Edwin van der Sar, Nemanja Vidić, Dymitar Berbatow i Nani znaleźli się w jedenastce sezonu w plebiscycie Stowarzyszenia Piłkarzy Zawodowych (PFA). Tylu przedstawicieli nie miał żaden inny klub Premier League.
Czterech Diabłów w Drużynie Sezonu PFA
» Edwin van der Sar znalazł się w Drużynie Sezonu PFA
Zawodnicy Manchesteru United nie otrzymali natomiast indywidualnych wyróżnień. Piłkarzem Roku PFA uznano Garetha Bale’a z Tottenhamu Hotspur. W tej kategorii nominowany był zaledwie jeden piłkarz Czerwonych Diabłów - Nemanja Vidić.

Tytuł Najlepszego Młodego Piłkarza PFA przypadł Jackowi Wilshere’owi. Gracz Arsenalu wygrał rywalizację m.in. z Nanim.

Wyboru najlepszych zawodników sezonu dokonali piłkarze należący do PFA.

Drużyna Sezonu: Van Der Sar (Man Utd), Sagna (Arsenal), Cole (Chelsea), Vidić (Man Utd), Kompany (Man City), Nani (Man Utd), Nasri (Arsenal), Wilshere (Arsenal), Bale (Tottenham), Tevez (Man City), Berbatow (Man Utd).


TAGI


« Poprzedni news
Arsenal gubi punkty z Liverpoolem
Następny news »
Zapowiedź spotkania: Newcastle vs Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


Hernandez1225: Hej........... co z Nanim bezwzględnie on powinien być najlepszym piłarzem w Anglii Nani : 9 bramek 13 asysyt. ktoś sie ze mną nie zgodzi??
» 19 kwietnia 2011, 15:02 #50
daw7: Brawo ! Gratuluje wszystkim ;) Ale mimo wszystko pozostaje niedosyt ponieważ uważam, że nagrodę piłkarza roku powinien dostać Nani a młodego piłkarza roku Bale, no ale cóż nie ja o tym decyduje ;)
» 19 kwietnia 2011, 10:13 #49
patrykmufc: zgadzam sie ale gdzie chicharito ??
» 19 kwietnia 2011, 07:10 #48
ThierryHenry9: Masz rację Wilshere to ziemniak. Nikt się nie zna tylko ty, pół świata futbolowego widzi w nim mega asa ale nie, masz rację to ziemniak..

Nani myślę, że niedostał nagrody bo płakał jak mu Carragher wjechał. Możliwe, że dostał ujemne punkty za brak jaj.
» 18 kwietnia 2011, 21:00 #47
przemekol12: Możliwe, że masz problem.
» 18 kwietnia 2011, 21:48 #46
giz: wilshere najlepszym pilkarzem mlodego pokolenia i to sie zgadza jak bys my mieli takiego rozgrywajacego w tym sezonie to juz dawno cieszylibysmy sie z wygrania premier league
» 18 kwietnia 2011, 20:44 #45
dagoberto: A ja powiem ze dla mnie rozdawanie nagrod za sezon w czasie jego trwania to zart,mamy przed nami jeszcze 6 kolejek do konica wiec jeszczee wiele moze sie zmienic. A co jak np,roo w tych 6 kolejkach strzeli 8 goli ? wezmy na to ze 2 z arsenalem i 2 z chelsea mialby wiec kolo 20 goli w sezonie wiec tez mogby sie znalesc w najlepszej 11 PL,ale to tylko moje zdanie
» 18 kwietnia 2011, 20:32 #44
Anjey: najlepsi gracze SEZONU a nie ostatnich 6 kolejek, taki zryw na koncowce oczywiscie bylby pewnie doceniony, tylko co z tego jak chodzi tu o caly SEZON.
» 19 kwietnia 2011, 20:32 #43
paul1011: Hahaha Berbatov?? Za Berbatova Chicharito lub Rooney.
» 18 kwietnia 2011, 20:16 #42
witek: Hahaha nie wyszedł mu mecz z City i już się hejterzy odezwali. Jak on ma ustabilizować formę jak cały czas przesiaduje na ławce?
» 18 kwietnia 2011, 20:25 #41
suzer7: Taa... chyba sobie paul pomyliłeś z tamtym sezonem. Wazza słusznie się tutaj nie znalazł. Już groszek lepiej ale nie za Berbę :)
» 18 kwietnia 2011, 22:05 #40
czerwonydevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2011 19:47

Przykre... Naprawdę. Nani który zapierdziela cały sezon równo, ma najwięcej asyst i sporo bramek przegrywa rywalizację z niestabilnym Bale'm... No sorry ale Akurat Nani bije go garetha na łeb!

Co do reszty się nie wypowiadam... Nani mógł zostać przynajmniej najlepszym młodym zamiast Jacka chociaż chłopak gra ładnie.
» 18 kwietnia 2011, 19:46 #39
witek: Śmiech na sali z tym Balem. Świat się znowu podniecił.

O rany, ale ten Walijczyk jest wspaniały, pojechał jak chciał przereklamowanego Maicona, który ma słabiuteńki sezon. Hańba.

Jestem w 100% przekonany, że nagrodę piłkarza roku FA powinien dostać Nani. Kluczowy zawodnik prawdopodobnie przyszłych mistrzów Anglii, niesamowita ilość asyst i różnorodne gole. Człowiek orkiestra na boisku, a jeszcze potrafi szybko podnosić się po takich wejściach jak to Carraghera. Bohater sezonu.

Z Wilsherem się zgodzę - młody piłkarz sezonu. Niesamowicie się rozwinął, gra ładny dla oka futbol. Ciekawe czy Anglicy się zbłaźnią i powołają go na mecze młodzieżówki, bo oczywiście jest on już w stanie spokojnie grać w seniorskiej kadrze.

Drużyna sezonu?
- Edwin w bramce na pewno. 40 lat na karku, a takie interwencje, że głowa mała. Praktycznie bezbłędny.

- Prawa obrona. Hmm. No tak - Sagna ma dobry sezon, ale jestem nie mal pewny, że gdyby Rafael grał w każdym meczu to o Brazylijczyku by się teraz mówiło. Poza tym Rafa wyeliminował całkowicie w meczu ze Spurs nową Wielką Gwiazdę - Garetha Bala! Ale i tak Bejl rólz!
- Środek obrony. Tu bez zastrzeżeń. Dwójka kapitalnych zawodników. Trzeba pochwalić City za ten transfer Kompanego bo to na prawdę co raz lepszy zawodnik. O Vidzie chyba nie trzeba nic pisać?
- Left back. I tu wg mnie pomyłka. Cashley? Gra w kratkę - z resztą jak Evra ( no i jak cała Chelsea ). Na tej pozycji zdecydowanie postawiłbym na Leightona Bainesa, bo te jego piły lewą nogą + technika + opanowanie. Najlepszy LO tego sezonu.

Dalej pomoc i Nani, Nasri, Wilshere - z pewnością dobry wybór. Znowu będę pił do Bejla co? Nie no... uważam że to dobry i utalentowany zawodnik, ale obawiam się, że on już osiągnął szczyt swoich umiejętności. Pamiętacie Damiena Duffa za najlepszych czasów? To był dynamit! Też się nim zachwycili, a później nie podołał presji. Ta cała nagonka na Garetha Bala jest przesadzona. Cała drużyna Tottenhamu zupełnie niesprawiedliwie pozostała w cieniu owego jegomościa, a taki Modrić, Dawson czy nawet Crouch wykonują tytaniczną pracę, za każdym razem.
Uważam, że na lewej pomocy jedenastki roku może być Bale, ale to miejsce mógłby też dzielić z Downingiem (wg mnie bardzo dobry sezon), czy Etheringtonem ze Stoke który jest bardzo niedoceniany.

W ataku Berbatov z Tevezem, choć gdyby nie ilość bramek tego pierwszego, zapewne nie pojawiłby się w tym gronie. Osobiście lubię styl gry Berbatova ( patrz -> avatar ), ale to zawodnik bardzo oryginalny i specyficzny. Nie zawsze może pomóc drużynie - w tym sensie. Najlepszym napastnikiem i chyba też zawodnikiem w Premier League jest Wayne Rooney i chyba trudno się z tym nie zgodzić gdy Anglik osiąga formę. Z pewnością Wazza będzie chciał wrócić do grona Jedenastki sezonu już za rok. Oby mu się udało!
» 18 kwietnia 2011, 18:06 #38
iamarctic: Ja zamiast Cole'a wyróżniłbym Assou-Ekotto, no i ewidentnie brakuje mi Modrić'a, to on jest najważniejszym zawodnikiem Tottenhamu. Tak więc pomoc powinna wyglądać (wg mnie):

Nani - Wilshere - Modrić - Nasri/Bale
» 18 kwietnia 2011, 18:25 #37
Martin: "Jestem w 100% przekonany, że nagrodę piłkarza roku FA powinien dostać Nani. Kluczowy zawodnik prawdopodobnie przyszłych mistrzów Anglii, niesamowita ilość asyst i różnorodne gole. Człowiek orkiestra na boisku, a jeszcze potrafi szybko podnosić się po takich wejściach jak to Carraghera. Bohater sezonu."

- Zgadzam się, widocznie niektórym przeszkadza, że Luis nie nazywa się 'Ronaldo'.

"Left back. I tu wg mnie pomyłka. Cashley? Gra w kratkę - z resztą jak Evra ( no i jak cała Chelsea ). Na tej pozycji zdecydowanie postawiłbym na Leightona Bainesa, bo te jego piły lewą nogą + technika + opanowanie. Najlepszy LO tego sezonu."

- Tutaj również się zgadzam. Swoją drogą chętnie bym go widział w United, tyle, że mamy już następce Evry - Fabio. Chociaż.. Fabio bym raczej widział w linii pomocy ;)
» 18 kwietnia 2011, 19:58 #36
mystique: OnlyRedDevils -jeżeli uważasz, że Barcelona to słaba drużyna to sorry, ale jak najbardziej Wilsherowi należała się ta nagroda.
sry za drugi koment
» 18 kwietnia 2011, 16:52 #35
TomashCFC: No nie, Cole jest niezasłużenie, tam powinien być Leighton Baines. I zamiast Kompanego, Terry bo gra cały sezon równo i dobrze, strzela kilka bramek z główki. Reszta jedenastki zasłużona. A co do nagrody młodego piłkarza, Nani ma 25 lat, nie? To mi się wydaje, że do tej nagrody nie powinien być typowany, i chyba słusznie wygrał Wilshere, ale równie dobrze prezentował się chociażby Caroll, przecież on też jest młody. A Bale, to nie wiem za co, Nani bardziej zasłużył.
» 18 kwietnia 2011, 16:07 #34
bitek66: co do Baines'a się zgodzę ale Kompany zasłużenie
» 18 kwietnia 2011, 16:38 #33
OnlyRedDevils: Haha Bale piłkarzem sezonu, bo zagrał 2 dobre mecze przeciwko Interowi, wstyd! Arsenal zaraz spadnie na 3 miejsce i mają najlepszego młodego piłkarza, który umie grać tylko ze słabymi drużynami i to nie zawsze, ja nie wiem kto lub co ich wybierało...
» 18 kwietnia 2011, 15:59 #32
maciexxo: Ty pewnie dałbyś całą jedenastkę United nie?
» 18 kwietnia 2011, 16:45 #31
OnlyRedDevils: Czytaj że niewiasto ze zrozumieniem, wspomniałem coś o wybranej jedenastce?
» 18 kwietnia 2011, 16:58 #30
Arturek15: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2011 17:03

nie zgodzę się z Tobą...
że niby Wilshere gra tylko ze słabymi drużynami??
to chyba nie oglądałeś meczu z Barcą i z innymi.
gra przekozacko.. jak nie wierzysz, to obejrzyj jeszcze raz tamten mecz.
i swoimi tekścikami nie zabijasz :)
co do Bale to się zgodzę.. zagrał kilka ładnych meczy i już najlepszy :)
» 18 kwietnia 2011, 17:03 #29
OnlyRedDevils: Jest nikim w porównaniu do Naniego, ale i tak dostał nagrodę. Luis praktycznie w każdym meczu w którym gra jest o niebo lepszy od Jacka, a to że zagrał jeden dobry mecz z barceloną z którego i tak gówno osiągnęli nie czyni go najlepszym. Ale po tym co zobaczyłem to wystarczy zagrać 1/2 dobre spotkania by być najlepszym (czyt: Bale Wilshere)
» 18 kwietnia 2011, 17:09 #28
maciexxo: Ty chyba nie widziałeś nigdy Bale-a w akcji. On z piłką może zrobić bardzo dużo i trudno jest mu ją odebrać. Wydaje mi się, że Berbatov oraz Cole to trochę nie zasłużyli. Oczywiście Berbatov jest chyba królem strzelców (narazie) ale tyle co on marnował sytuacji...
» 18 kwietnia 2011, 23:40 #27
18Lukasz78: Bale zagrał 2 super mecze,strzelił 3 bramki Interowi i odrazu mega gwiazda.A o Nanim już nie pomyśleli,PARANOJA!
» 18 kwietnia 2011, 15:56 #26
kckMU: To jedenastka robiona wg. statystyk, więc dlatego znalazł się tam Ashley Cole.
» 18 kwietnia 2011, 15:42 #25
OnlyRedDevils: No raczej nie, bo np Cech ma więcej czystych kont od Edwina.
» 18 kwietnia 2011, 17:15 #24
Martin: Pewnie 'Cashley' wymusił to wyróżnienie, celując do prezesa tego całego stowarzyszenia z wiatrówki, wcale by mnie to nie zdziwiło ;p
» 18 kwietnia 2011, 20:48 #23
PrzemoGGMU: To jest śmieszne i tylko tyle powiem. Nani jak dla mnie i także dla wielu nawet nie fanów United najlepszy w Anglii, a w młodzieżowej przegrał. POo prostu paranoja.
» 18 kwietnia 2011, 15:15 #22
ChelseaNooby: O dziwo sami kibice Arsenalu uważają że za Cola powinien być Evra a najlepszym graczem PL powinien być Nani jestem miło i pozytywnie zaskoczony ;)
» 18 kwietnia 2011, 15:10 #21
Polson: Widzę że wielu z was nie wie o tym że sprawiedliwość zanika...
» 18 kwietnia 2011, 14:42 #20
nosveratu: I to w zastraszającym tempie...
» 18 kwietnia 2011, 14:45 #19
grobla95: Szczególnie w FA i wobec Manchesteru...
» 18 kwietnia 2011, 18:25 #18
NimAzSwendl: Berbatow ha ha to jakieś nie porozumienie..
» 18 kwietnia 2011, 14:36 #17
JaCool: mylisz sie :) berbatov jest krolem strzelcow BPL ;)
» 18 kwietnia 2011, 14:43 #16
Kubek3: I co z tego?
» 18 kwietnia 2011, 15:12 #15
7iverson7: Berbatov przeciez ostatni mecz zagral SLABO!Juz sie nie nadaje do United!Co z tego,ze jest najlepszym strzelcem ligi?!Nie nadaje sie do 11 sezonu!Jest zerem!

To dla niektorych idiotow jak np. NimAzSwendl oszczedzilem wam czasu,mozecie sobie to kopiowac i wpisywac,zamiast uzywac waszego ograniczonego mozgu i samemu cos wymyslac...
» 18 kwietnia 2011, 15:40 #14
wrobel1992: Chyba wybieramy najlepszą 11 więc wydaje mnie się, że są tam najbardziej skuteczni napastnicy...
» 18 kwietnia 2011, 16:45 #13
monnie: dla mnie Wilshere może ewentualnie dostac nagrodę za najmłodszego ojca wsród piłkarzy :P
» 18 kwietnia 2011, 14:27 #12
Taurus: Jedenastka sezonu jak najbardziej ale Bale za co? - Za to że ma wahania formy, za to że ma mniej goli i asyst od Naniego - paranoja przecież widać to odrazu że piłkarze Man Utd nie są lubiani tam u nich ;{
» 18 kwietnia 2011, 13:33 #11
Rarian: Bez przesady... może w statystykach gra Bale'a nie wygląda tak różowo (zauważ, że gra dla przeciętnych Spurs, a nie dla Chelsea/United/Arsenalu), ale naprawdę piłkarz ma ogromny talent i za wyczyny w LM na pewno należy mu się miejsce w tej jedenastce, a Nani przecież też jest.
» 18 kwietnia 2011, 13:41 #10
RedDevill: Dobrze mówisz. Gdyby miał taką formę stale to jak najbardziej, ale tak nie rozumiem :P
» 18 kwietnia 2011, 13:50 #9
Taurus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2011 14:01

No to w takim razie dajmy o tego zawodnika roku tylko ze młodego... Wilshere twoim zdaniem lepie gra niż Nani? - No sam widzisz...
ps. Ja Tottenhamu nie nazywałbym już średniakiem - no chyba że solidnym.
» 18 kwietnia 2011, 14:00 #8
matdevil: Rarian Spurs to przecienty zespol ?
» 18 kwietnia 2011, 14:06 #7
Rarian: Jak na warunki Ligi Angielskiej to "średnio dobry" jest chyba najlepszym określeniem, bo koniec końców są 4 lepsze. Oczywiście jak na warunki europejskie to zespół świetny, lepszy niż najlepsze drużyny bundesligii czy serie A, ale chodziło mi bardziej o to, że Bale w Tottenhamie jest wyróżniającą się postacią i zasługuje na miejsce w jedenastce. Równocześnie przyznaję, że nie powinien moim zdaniem zostać najlepszy piłkarzem Ligii, ale tutaj jestem trochę nieobiektywny, bo wiadomo, że jako zapalony fan naszej drużyny z zamkniętymi oczami wybrałbym Vidę, no, ale gdyby pominąć Serba to z nominowanych to właśnie Bale najbardziej zasługiwał na to odznaczenie.
» 18 kwietnia 2011, 14:30 #6
Ricardinho: tbrpick.blogspot.com/ 18 kwietnia poniedzialek mecz stawka 10/10 ! kurs miedzy 30-40 ! zapraszam!
» 18 kwietnia 2011, 13:30 #5
Ricardinho: [link usunięty] 18 kwietnia poniedzialek mecz stawka 10/10 ! kurs miedzy 30-40 ! zapraszam!
» 18 kwietnia 2011, 13:30 #4
Skurch: "Wyboru najlepszych zawodników sezonu dokonali piłkarze należący do PFA" więc to raczej piłkarze nie lubią MU. Z resztą z tego co wiem w Wielkiej Brytanii mało kto lubi MU(bardziej lubiani są poza granicami Imperium). No i rzeczywiście Nani powinien wygrać jakąś nagrodę w tym sezonie, bo gra świetnie.
» 18 kwietnia 2011, 13:23 #3
zborek07: Dokladnie tak jak mowisz.Sam meiszkam w U.K i nieraz na wasnej skorze doswiadczam gupich zartow i komentarzy na temat Manchesteru.Nawet w samym Manchesterze jest wiecewj kibicow CIty niz Man Utd,ale ja mam to gdzies,poprostu odpowiadam im ze sa zazdrosni,ze Man united jest najwiekszym klubem na swiecie a ich lokalne druzyny nie dorastaja im nawet do piet.Co do wyboru pilkarza roku to Bale wygral troche an wyrost,ale kogo obchodza te indywidualne wyroznienia.
» 18 kwietnia 2011, 14:02 #2
Sorata: PARODIA! Nani - najwięcej asyst, 0 nagród? Berba - najwięcej bramek, 0 nagród? Oj chyba FA coś nie lubi MU
» 18 kwietnia 2011, 13:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.