Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sheringham: United potrzebuje przywódcy

» 8 marca 2011, 16:42 - Autor: Bart - źródło: mirrorfootball.co.uk
Teddy Sheringham uważa, że Manchesterowi United brakuje zawodników o mentalności przywódcy. Legendarny już napastnik Czerwonych Diabłów uważa, że oprócz Rooneya, który jest bez formy, ekipa Fergusona nie może poszczycić się piłkarzem, który potrafiłby pociągnąć za sobą całą drużynę.
Sheringham: United potrzebuje przywódcy
» Były napastnik Diabłów uważa, że w obecnym składzie brakuje zawodnika pokroju Roya Keane'a
- Kiedy Twój klub znajduje się w światowej czołówce, musisz mieć przywódcę, motor napędowy. W moich czasach to zawsze był Roy Keane - komentował Teddy.

- Wayne Rooney spełniał tę funkcję, gdy był u szczytu formy, ale ta nie przychodzi już ponad 6 miesięcy. Uważam, że reszta drużyny potrzebuje zawodnika, który napędzałby ich do gry.

- Ktoś inny musi podjąć się tego zadania. Dymtiar Berbatow ma swoje momenty, jednak to nie ten charakter zawodnika. Do wielkiej drużyny potrzeba prawdziwego przywódcy.


TAGI


« Poprzedni news
Berbatow: Bale najlepszy na świecie
Następny news »
Nie będzie dialogu z MUST

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (70)


paul1011: Chcecie przywódcy? Najlepszy będzie Gatusso z Milanu :)
» 10 marca 2011, 21:44 #63
XoVi: Poprawka Dafoe ma jeszcze 28 lat :) a ma na koncie mało bramek ponieważ pauzuje ponad 2 miesiace z powodu kontuzji :) ale mysle ze z Rooneyem by się nieźle zgrał :)
» 9 marca 2011, 22:15 #62
XoVi: Marek Hamsik :) Odpowiedz na wszystkie tego typu problemy :) SAM ciągnie Napolii na wysokie miejsce w tabeli ligii włoskiej :) wiec czemu nie miałby tego samego z MU zrobić ? w koncu byłby jakis normalny nastepca Roy'a Keane... Z tego co słyszałem Ferguson ma miec 100 mln na transfery więc znajdzie sie 35 mln na Hamsika jak znalezli 30 na Berbatova :) a jak nie to niech ten klub przejmą Katarczycy i bedzie spokój ze skąpymi Glazerami :) czyli tak 35 mln Hamsik (ale mysle ze za 30 by puścili) 25 - Ashley Young , 10-15 Hugo Lloris, może jakiś napastnik albo obronca hmm Aguero ... raczej odpada przy takich transferach raczej nierealne, Jermain Dafoe ? Jest jakims wyjsciem :) zawsze nie wiem czemu podziwiałem Dafoe i nie jest do tego taki stary :) ma chyba 26 lat :) i mysle ze z 15 mln tez by go lekko no góra 20 mln puscili a co do obrony to tylko Micah Richards albo Joleon Lescott :)
» 9 marca 2011, 22:08 #61
Syberian: Szczerze sobie tego nie wyobrażam,by Hamsik był następcą Roya. Dla mnie to po prostu nierealne. Jedyną stroną jaką trzeba uzupełnić jest to pomoc.
» 9 marca 2011, 22:42 #60
XoVi: nie mówie ze od razu :) ale za pare lat :)
» 10 marca 2011, 13:09 #59
testosteron: haha przywódcy nam połowy składu brakuje. Bo właściciele to żyły a trener powiem to dosadnie potrafił na drewnianego Berbatowa zmarnować 35mln kupić bebe który kopie się w czoło nie umie piłki przyjąć bo rekomendował go były 2 trener. Sprzedać takich zawodników jak Pique za 6mln ! Welbeck nie ma miejsca, a w sunderlandzie orgał w pojedynkę chelsea, Rossi sprzedany za grosze, Macheda wypożyczony. Był do kupienia za grosze VDV to po co go brać na Teveza co gryzie trawę przez 90min nie było kasy. A to że na 20 transwerów 1 mu się uda to nic nie znaczy. Suarez też był za słaby na MU haha jedyny transwer trafiony to Chicharito ! zajebisty transwer i co dalej ? Odejdzie Scholes, VDS, zaraz Giggs. Ciekawe kim ich zastąpimy mamy Rafaela, i Chicharito, Ferdinand, Vidic, Evra, czasem Nani i gdzie reszta składu. Liga mistrzów liga puchary hahaha mrzonka nic nie zdobędziemy w tym sezonie a tytuł zdobędzie City albo Arsenal jak bedzie 3 miejsce bedzie super.
» 9 marca 2011, 17:17 #58
Syberian: Uważam,że powinien to być zawodnik z mocnym charakterem taki jak ma np Genaro Gattuso.
W tym momencie żałuję sprzedaży Alana Smith'a. Gdyby nie ta okropna kontuzja myślę,a wręcz jestem pewien,że mógłby na tej linii zastąpić Keana. Przemienił się z napastnika na defensywnego pomocnika,co według mnie łatwe nie jest-wszystko dla dobra klubu.Jak ktoś kibicuje parę lat niech sobie przypomni jego waleczność. Właśnie taki przywódca jest potrzebny.
» 9 marca 2011, 10:18 #57
RobvanKlu5i: Polać Teddy'emu !! Brak przywódcy to jeden z głównych problemów!

A do tego masa średnich piłkarzy....
» 8 marca 2011, 23:36 #56
Elninio: A ty co cpales cos ma racje od wiekow byl zawsze ten 1 ktory potrafil po ciagnac druzyne tego brakuje
» 9 marca 2011, 08:41 #55
Azut20: No brakuję takiego zawodnika w Manchesterze jakim był Keane i Cantona :/ tylko trzeba znaleźć takiego , napewno nie młodość musi to być zawodnik z środka pola
» 8 marca 2011, 23:06 #54
Tennant: Roy Keane by się przydał...
Glory Glory MU
» 8 marca 2011, 22:40 #53
Bovver: Jestem tego zdania co Teddy. Barkuje nam takiego kogoś jak Cantona albo Keane
» 8 marca 2011, 21:58 #52
karas2011: Ej nie płaczcie ludzie! Tottenham to prawie najlepsza drużyna na świecie z nami zremisowali mają szanse z Arsenalem, teraz trzymają poziom ograli Milan 1-0 i mają szanse conajmniej zremisować z Kanonierami.. Nie doceniacie ich widzę..

Wracając do tematu:
Ja za naszego przywódce nadal uważam Rooney'a stara się chłopak wraca do obrony pomocy i jeszce napad.. Szanuje go za to, może nie jest w tej formie co wtedy ale pomału jest coraz lepszy. Miejmy nadzieję że następny sezon zacznie normalnie! GG MU!
» 8 marca 2011, 20:59 #51
SzYnA: dokładnie, nie mamy na razie takiego zawodnika a teraz najtrudniejsza część sezonu, Arsenal wygrywa zaległy mecz i są punktami na równo z nami. do tego mamy troszkę trudniejszy terminarz niż oni i mamy jak na dzień dzisiejszy większy szpital w drużynie niż oni. będzie na prawdę ciężko dotrwać do końca na 1 miejscu...
» 8 marca 2011, 20:14 #50
jacaKONA: trudniejszy terminarz? chyba nie wiesz jakie mecze asrelan ma do rozegrania...
» 9 marca 2011, 08:49 #49
SzYnA: to jak nie jestes pewny to nie pisz. wiem bo mam przed oczyma, własnie pare minut przed dodaniem tej wypowiedzi wyżej skończylem sobie rozpisywać.

my mamy Bolton na szczęście u siebie
WHU na wyjezdzie WHU ostatnio gra dorbze a my na wyjeździe gramy cały sezon w dupe. Fulham wszystko sie moze zdarzyć na szczescie home, Newcastle na wyjeździe - cięzki mecz, Everton u siebie - może być różnie, Arsenal na wyjeździe - mega ciężko , cwelsi u siebie ciężko, Blackburn na wyjeździe powinno byćokej i Blackpool u siebie - wiadomo jak gramy z niby słabszymi... słabo !

a Arsenal ma WBA A, Blackburn H Blackopool A, Liverpool H, Bolton A, MU H, Stoke A, A.V. H , Fulham A. moim zdaniem latwiejszy mają kanonierzy
» 9 marca 2011, 12:12 #48
daw7: Największymi liderami zespołu według mnie są Vidic i Nani tyle, że Vida nie pociągnie zespołu do zwycięstwa ze względu na swoją pozycję więc zająć się tym powinien Nani ;] Co do Rooney'a to na boisku też wykazuje się cechami jakie powinien taki przywódca mieć i walczy za 5 jednak nie jest to ten Roo co w poprzednim sezonie w jego grze nie ma "tego czegoś". Gdyby jego gra wyglądała jak w poprzednim sezonie to jego typowałbym na przywódcę obok Vidic'a ;) Ale na obecną chwilę grę United powinien ciągnąć NANI !! ;]
» 8 marca 2011, 20:00 #47
nosveratu: Nani? Zgłupiałeś?
» 8 marca 2011, 20:58 #46
Szewc: Zgadzam się z nosveratu. Nie chodzi o to kto ciągnie grę, ale kto ma predyspozycję do bycia liderem. Roy Keane był przecież defensywnym pomocnikiem, a wywierał olbrzymi wpływ na zespół. Brakuje w drużynie osobowości, a Nani raczej nigdy nie wyjdzie z cienia CR. Nie ważna jak bardzo go chwalić, wydaje mi się, że zbyt wiele mu brakuje. Takim przywódcą mogliby być Scholes czy Giggs, ale z racji wieku nie grają w każdym meczu. W ostatnim sezonie Roo był takim kimś, ale przez te jego zawirowania w życiu prywatnym, nowym kontraktem i brakiem formy, już nie znaczy tyle co kiedyś.
» 8 marca 2011, 21:51 #45
brutal4: Co do giggsa to bym sie nie specialnie zgodzil dobry gracz ale nie jako lider.
Lider musi byc w naszym klubie ktos z "jajami" tak jak keane cantona, scholes.
ktory nie boi sie konfrontacji, walczy do upadlego, jezeli trzeba gra ostro nie pozwala sobie dmuchac w kasze. ktos z silnym charakterem. (najlepiej jak by to byl wychowanek, ale to wymaga czasu itp.)
pozdrawiam
» 9 marca 2011, 07:06 #44
HeGRoN: Powiem tak Ronaldo Ronaldo Ronaldo... To on swego czasu brał na barki ciężar gry gdy ta nie szła po naszej myśli... potrzebujemy kogoś takiego wlasnie myśle że Pastore mógł by go zastąpić widziałem jego gre ma przebłyski... Jest młody ... dla mnie to dobry typ...
» 8 marca 2011, 19:49 #43
SzYnA: ronaldo miał po prostu umiejętności, które nie pozwalały przeciwnikom go zatrzymać i strzelał bramki jak na zawołanie, a przywództwo to całkiem co innego, cr7 wiecej płakał na boisku niż krzyczał. naucz się rozróżniać te dwie kwestie...
» 8 marca 2011, 20:16 #42
brutal4: C.Ronaldo byl Liderem, ale nie Przywódcą jak to napisal "SzYnA" . bo Faktycznie ciagnal akcje, potrafil kiwnąć paru grajków strzelic bramke, assystowac ale ma nie taki charakter jak na przywodce przystało.
» 9 marca 2011, 07:08 #41
magnumnomen: moze rafael za jakis czas :D:D:D:DD:D:D:
» 8 marca 2011, 19:39 #40
swistek: Jak mi sie wydaje, to Wayne w szatni nie jest jakimś kapitanem.
» 8 marca 2011, 19:35 #39
danielo17: Niestety musze się zgodzić Sheringhamem w 100%, MU brakuje przywódcy typu Cantona lub Keane. Tacy piłkarze robią wielką różnice w drużynie, na boisku jak i w szatni wiedzą kiedy poderwać i jak poderwać zespół do walki!
Życzę klubowi znalezienia odpowiedniego zawodnika który mógłby stać się liderem drużyny, przywódcą!
Możecie mówić co chcecie ale jak na ten moment dla mnie przywódcą w drużynie jest Paul Scholes!

Wszystkiego najlepszego dla wszystkich kibice-k United!
» 8 marca 2011, 18:58 #38
SashaFierce: Tak sobie przeglądam komentarze i profile co niektórych(zainteresował mnie wątek wrzucania sobie od dzieciaków) i odpowiedzcie mi proszę na jedno pytanie. Jak to możliwe że ktoś urodzony pod koniec 1994 roku jako pamiętny mecz wpisuje finał z 1999 roku. Coś jest nie tak!? :)
» 8 marca 2011, 18:21 #37
GGMU: Wiesz, wybacz '' flinston '' ale mam dopiero 15 lat, połowe życia kibicuje United. No i finał można zobaczyć np na powtórkach . :) nie aż tak trudno też ściągnać. Więc sorry,ale w dzisiejszych czasach da się wszystko. I nie mów że wiedza jest ' mizerna ' , chodzi mi o to że są tu sezonowcy ,ale też wierni fani. Ja może nie wiem wszystko ,ale wiem dużo. ;]
» 8 marca 2011, 20:10 #36
grobla95: Pisze do flinstona : Ja mam 16 lat i jestem lepszym kibicem niż wiekszośc ludzi tutaj zarejestrowanych. Prawdopodobnie włacznie z tobą. United kibicuje od 5 roku życia, zaraził mnie tym chrzestny mieszkający w Manchesterze. Od 10 lat regularnie , kika razy w roku bywam na meczach diabłów. Poza tym od dobrych kilku lat nie opuściłem ani jednego meczu United w TV (jeżeli nie mogłem oglądnąć to nagrywałem). I nie piernicz mi ,że moja wiedza jest mizerna bo przeczytałem na temat United wiecej książek niż niejeden w całym swoim życiu ! A tą strone znam na pamieć. Jakieś pytania !!??
» 9 marca 2011, 00:50 #35
brutal4: Denerwuje mnie to jak sie fani sprzeczaja.
Jestesmy tu w jednym celu, mozna powiedziec dla dobra manchesteru:)
to jest to co kochamy:)
i tak powinno zostac:P powinnismy byc jedna wielka rodzina:)
» 9 marca 2011, 07:10 #34
doman0: To w tym momencie sam sobie pocisnąłeś ostatnim zdaniem. Przecież to Ty wywyższasz się nad innymi kibicami, bo widziałeś finał'99 na żywo.
Kij Ci w oczy hipokryto.
Wasze rozumowanie z tym finałem jest tak banalne, iż myślę, że szukacie dziury w całym tym przedstawieniu. Jedno jest pewne GGMU i grobla95 są mądrzejszymi kibicami od Ciebie flinston.
» 9 marca 2011, 17:20 #33
grobla95: dzieki ;) hahaha
» 9 marca 2011, 21:33 #32
grobla95: I jeszcze coś do ciebie "flinston"... Czy gdybyś mieszkał dajmy na to w Monachium to też kibicował byś unieted ?? to też było pytanie retoryczne... Na tej samej zasadzie ... "gdyby"
» 9 marca 2011, 21:36 #31
GGMU: FLINSTON MOJA WINA ,ŻE MIAEM WTEDY 3 LATA?
» 12 marca 2011, 16:20 #30
75th: Rozbić bank na Sneijder'a! :P :P
» 8 marca 2011, 18:00 #29
rvn10: Jestem jak najbardziej za. Chciałbym go widzieć w szeregach United :)
» 8 marca 2011, 18:49 #28
grzeho16: walniłsie w czoło koleś.
1-to nie jest środkowy
2-przy takim zadłużeniu klubu nawet nie masz co marzyć
3-sneijder tylko wydaje sie że jest dobry bo trenerem interu był murinho a teraz jest jakiś taki średni(sneijder)
» 8 marca 2011, 19:02 #27
grobla95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2011 20:40

1-czy ktoś powiedział ,że to musi być środkowy ?
2-klub w oknie transferowym ma przeznaczyć na transfery ponad 100 mln. (Snejder jest wyceniany na 40-45mnl.)
3- ZGODA ! Ale na mistrzoswach pokazywał co umie a tam nie było Mourinho !
» 8 marca 2011, 20:39 #26
grzeho16: na mistrzostwach mu się pofarciło a SAF nie kupi skrzydłowego(przepłaconego) jak wcześniej nie kupi środkowego
» 8 marca 2011, 21:53 #25
plinert: Holendra zabiją w lidze angielskiej. Tak samo jak Robben. Kontuzjogenni zawodnicy nie nadają się tam. Mało? Hargo, van Persie, van der Vart... Liga angielska nie odpuszcza i nie wybacza słabych kości i choć cenię Holendra i lubię go, to nie da rady u nas ;/
» 8 marca 2011, 22:46 #24
75th: Od kiedy Senijder jest skrzydłowym?!?!?!?!? To raz, dwa nasz klub byłoby stać na tego zawodnika, a trzy, że śledzę poczynania tego piłkarza i nigdzie mu się nie "przyfarciło" bo facet cały czas daje czadu, a jego ostatnie bramki można oglądać bez końca.

Najbardziej mnie ciekawi jak sądząc po nacji możesz powiedzieć, że piłkarza w Anglii połamią? Każdy jest inny, a z tego co pamiętam Holendrzy zawsze sobie nieźle radzili w EPL. Bergkamp kiedyś, dziś vad der Vaart, mamy przecież holenderskiego bramkarza, van Persie też sobie jakoś radzi, że nie wspomnę o kacie United jakim był w niedzielę Kuyt.

I sam się "walnił w czoło" i dwa razy zastanów zanim napiszesz w ten sposób do obcej osoby.

pozdr
» 8 marca 2011, 23:00 #23
doman0: A gdzie w rozważaniach Van Nistelrooy? :)
» 9 marca 2011, 17:22 #22
grzeho16: rozbecz sie.sneijder to nie rozgrywający i SAF go nie kupi i bardzo dobrze
» 9 marca 2011, 18:40 #21
75th: Racja, przecież van Nistelrooy był u nas i też robił swoje.

@grzeho16
jeśli nie masz zamiaru wnieść nic do dyskusji po prostu nie odzywaj się, bo teksty typu "rozbecz się" mówią o o Tobie więcej niż myślisz.
» 9 marca 2011, 23:44 #20
DevilxDevil: Przywódca drużyny to musi być pomocnik bądź napastnik. A ja tu przeczytałem kilka propozycji z defensywy. Rzeczywiście...taki Vidić będzie napędzać ataki Manchesteru. Jeszcze van der Sara tu brakuje...
» 8 marca 2011, 17:46 #19
Quba18: Heh gdyby w niedziele był na boisku Keane to nogi Carraghera musieli by szukać w całej Merseyside.
A co do słów Teddyego to zgodzę się z nim w 100% choć moim zdaniem takie cechy posiada nasz Rio i Vida, jednak Rafael też nie daje sobie w kasze dmuchać.
» 8 marca 2011, 17:29 #18
iamarctic: szczerze mówiąc, obserwując Rafaela to podchodzę do jego osoby z dużą nadzieją, chłopak nie dość, że bardzo dobrze roku na przyszłość pod względem piłkarskim, to w dodatku, jak wspomniałeś, nie daje sobie w kaszę dmuchać. Pozostaje mieć nadzieję, że w jego sercu rzeczywiście jest United, wtedy za parę lat może być zarówno świetnym obrońcą jak i kapitanem.

Powiem otwarcie - Rafael ma zadatki na przejęcie schedy po Keano.
» 8 marca 2011, 17:57 #17
etcan736: Na naszego przywódcę najlepiej nadawał by się Nani
» 8 marca 2011, 17:07 #16
xandir94: Tak bo nani swoja charyzma, walecznoscia i pozycja w zepole godnie zastapi Garego Nevilla, wez dzieciaku... -.-
» 8 marca 2011, 17:27 #15
Taurus: Ten dzieciak jest starszy od Ciebie :).
Co do tego przywódcy, cała racja... Rooney bez formy więc potrzebny jest jakiś walczak, kreator gry który potrafi podnieść drużynę na duchu ;>
» 8 marca 2011, 17:34 #14
wrobel1992: Taa jasne. Tak w ogóle to taki drugi Kean by się przydał-nieustępliwy, twardy, oddany drużynie!!
» 8 marca 2011, 17:37 #13
Taurus: wrobel no właśnie Rooney też taki jest... mam nadzieje że z ostatnim tak samo (oddany drużynie) no ale mało bramek teraz zdobywa.
» 8 marca 2011, 18:02 #12
Tomasson10: Racja, nawet on uważa, że potrzebny jest KREATOR GRY!
» 8 marca 2011, 17:02 #11
Skobel: Pytanie z innej beczki.
Kiedy Vidic będzie mógł znowu zagrać? Z Arsenalem czy z OM??
» 8 marca 2011, 16:58 #10
Tomasson10: Z jednymi i drugimi ;) Vida dostał kartkę w lidze, a więc pałzuje tylko w lidze ;) Czyli w następnym meczu ligowym nasz kapitan będzie mógł grać :)
» 8 marca 2011, 17:03 #9
xandir94: W Anglii masz tak, że dostajesz kare na kazde rozgrywki angielski ( bpl , fa ),
ale zagra z Arsenalem bo juz odpauzował swoje w meczu z Liverpoolem
» 8 marca 2011, 17:29 #8
Macinho: To dobrze ;) Vida nam się przyda i poprowadzi nas do sukcesu ;P
» 9 marca 2011, 15:26 #7
matdevil: 100 % racja to jest cale sedno naszych problemow. Mamy wybitnych pilkarzy na wszystkich pozycjach ( oprocz srodka pomocy) Nie ma kogos kto podczas braku formy Rooneya pociągnal by ten zespol do przodu, Nani nie ma charakteru, Scholes nie te lata, Giigs musi miec z kim wspolpracowac a Fletch i Carrick to bardziej chlopaki od czarnej roboty niz od kreowania gry.
» 8 marca 2011, 16:56 #6
Szaman0: no wlasnie widac bylo ich brak z liverpoolem
» 8 marca 2011, 16:55 #5
kostek17: RIO, VIDIC ??
» 8 marca 2011, 16:52 #4
Booyaka: To obrońcy. Najlepsi przywódcy to pomocnicy, którzy napędzają drużynę. My takich niestety nie mamy, dlatego warto by pomyśleć nad zakupem środkowego.
» 8 marca 2011, 16:55 #3
iamarctic: niestety, ze smutkiem stwierdzam, że żaden z nich nie ma na tyle ikry żeby być porównywanym z Keano, Roy był prawdziwym "Captain Fantastic".
Ręczę Ci, że gdyby w meczu z Looserpoolem grał Keane, to carraghera też znosiliby na noszach, a bójka byłaby murowana. Oczywiście, takiego zachowania nie powinno się popularyzować, ale z drugiej strony jak widzę gerrarda który wrzuca zwijającemu się z bólu Naniemu, że ten udaje, a zaraz obok stoi Evra i w zasadzie nie robi nic, to coś chyba jest nie tak. Krótko po faulu ten sam gerrard odpychał Patrice'a, żeby tylko ten nie szedł do sędziego. Gdyby tam był Roy, to po pierwsze steven nie odważyłby się podnieść ręki na Keano, bo ten by zabił wzrokiem marnego scousersa, a nawet jeśli, to gerrard byłby następną osobą, która zwijałaby się z bólu na murawie.

Brakuje przywódcy duchowego, kogoś na miarę Keano.
» 8 marca 2011, 17:15 #2
Wielbicielka: iamarctic.... Keano to był Wariat jakich mało:) Ja też jestem zdecydowanie przeciwko popularyzowaniu takich zachowań i uważam, że takie coś do niczego dobrego nie prowadzi ale Twoj komentarz popieram..mało tego nawet się z nim zgadzam:)
Jak dla mnie Vida jest takim kimś. Ma charakter i potrafi być twardy i nieustępliwy..może nie tak jak Keano ale jednak siedzi w nim Diabeł:)
» 8 marca 2011, 18:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.