Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Poll: Festiwal błędów sędziowskich

» 2 marca 2011, 17:14 - Autor: Arvv - źródło: ManUtd.com
Były arbiter, a obecnie felietonista Daily Mail Graham Poll, postanowił w swojej rubryce napisać kilka słów o postawie Martina Atkinsona we wczorajszym spotkaniu na Stamford Bridge.
Poll: Festiwal błędów sędziowskich
» Graham Poll krytykuje decyzje Martina Atkinsona
- Sędziowie są zapamiętywani za swoje decyzję podczas wielkich spotkań. Niestety Martin Atkinson popełnił kilka bardzo wyraźnych błędów, które ostatecznie drogo kosztowały Manchester United.

- Nie oceniał równo bardzo podobnych zajść po obu stronach boiska. W pierwszej części meczu nie odgwizdał rzutu karnego, gdy John Terry blokował strzał ręką. Mimo, że miał ręce blisko ciała, piłka zmierzająca w światło bramki została zatrzymana przez rękę - wyraźne przewinienie, mimo to bez reakcji. Jednak kiedy Jurij Żirkow skorzystał z okazji i padł w polu karnym o niemal nieruchomą nogę Chrisa Smallinga, arbiter bez chwili zawahania wskazał na wapno. Osobiście nie widziałem tam przewinienia. Widziałem za to atak Davida Luiza na Waynie Rooneyu, który wręcz wrócił się, by zaatakować Anglika bez piłki - kolejne przewinienie na kartkę - kartki nie ma. Luiz został na boisku. Nemanja Vidic nie miał tyle szczęścia w końcówce spotkania.


TAGI


« Poprzedni news
Kto przez lata grywał z Giggsem
Następny news »
Mario Goetze trafi do United?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


Focus321: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2011 14:49

Jako że nie jestem tylko kibicem Chelsea ale również piłki nożnej chciałbym zabrać zdanie w waszej dyskusji, poruszyć kilka bardzo istotnych spraw. Każdy z was jest człowiekiem i na pewno zdarzało się wam popełniać błędy, nikt nie jest nieomylny. Nie twierdze, że sędzia nie popełniał żadnych pomyłek ale on też jest tylko człowiekiem. Nie może zobaczyć powtórki, liczy tylko na swoje umiejętności i pomoc liniowych. Każdemu kto myśli inaczej proponuję zobaczyć film nakręcony podczas mistrzostw w Austrii i Szwajcarii pt."Les Arbitres" opowiadający właśnie o arbitrach i ich pracy. Mogę zaręczyć, że każdy z was zmieni zdanie o Webbie i innych sędziach piłkarskich. Wydaje mi się że niektórzy kibice( nie tylko na waszym portalu) uważają że zwycięstw należy się drużynie której kibicują jeszcze przed pierwszym gwizdkiem. Większość z was mówi o tym, że w ostatnich sezonach to wasz klub jest zawsze lepszy i w meczach pomiędzy nami zawsze pomagają nam sędziowie. Niestety w jakiś magiczny sposób wypieracie z pamięci błędy które zostały popełnione na waszą korzyść. Każdy z was pisze że Rooney nie był na spalonym, tak to prawda ale nikt już nie zauważa że czerwoną kartkę powinien otrzymać Johnny "Street Fighter" Evans za kopnięcie Drogby i było by 11 na 10. Ta sama sytuacja w zeszłym roku na OT, tak był wielgachny spalony ale jak swojego gola strzelił Macheda?? Była niezaprzeczalna ręka. Myślę że powinniście zapomnieć o tym meczu, pogratulować zwycięzcom. Lepiej skupcie się na kolejny meczu bo jeśli przegracie może być krucho z tym mistrzostwem, które wielu waszych kibiców już sobie przypisało. Co do samego wtorkowego spotkania, dla mnie największą hipokryzją była sytuacja w której Wayne "łokieć" Rooney po meczy podbiegł do sędziego i zaczął wyliczać mu to co się jemu nie podobało. Powinien siedzieć cicho, grać swoje i cieszyć się że mógł wyjść na boisko. Oczywista czerwona karteczka dla Luiza, nie ma co dyskutować ale po pierwsze pierwsza jego kartka też po błędzie sędziego który nie widział faulu na Ramiresie( David nie miał wyjścia), po drugie ewidentnie arbiter obrócił głowę za akcją i nie widział tego zajścia. Tak samo jak ten niby faul na Chichiarito(nie wiem czy dobrze napisałem), waszym zdaniem Luiz powinien puścić go żeby zdobył bramkę, wpadł z niego z rozpędu i nic nie było. To jest Premiership nie jakaś liga hiszpańska, tu gra się dużo ostrzej i dobrze moim zdaniem, są emocje. Jeśli przegracie z Live to wszystko będzie otwarte, na OT nie będzie z nami tak łatwo jak wam się wydaje. Przecież w zeszłym roku było tam o dziwo prościej niż na SB, szybciej zdobyta bramka itd. Na koniec gratuluje dobrego meczu i życzę wam drugiego miejsca na koniec :)
» 3 marca 2011, 14:46 #70
BlueBrother: Amen ;) Podpisuję się pod wypowiedzią obiema rękami i pozdrawiam ziomka ;)
» 3 marca 2011, 16:35 #69
wrobel1992: Jeśli już przypominasz poprzedni sezon to obejrzy bramkę dla Chelseaw meczu z MU po spalonym, nie bądź w swoich wywodach cynikiem jeśli już tak bardzo się rozpisujesz:/
» 3 marca 2011, 18:02 #68
Focus321: W którym meczu? Na SB?
» 3 marca 2011, 20:02 #67
Smiksu: Różnica polega na tym, że w meczu z Wigan Ronney biegł za atakiem i na powtórce widać jak zawodnik ustawia się tak żeby zablokować Rooneya i nadstawia się łokciem. Rooney miał prawo się wkurzyć ale to go nie usprawiedliwia. Natomiast Luiz specjalnie sie wrócił za Rooneyem i z premedytacją wystawił nogę by trafić go w kolano i zatrzymać. Takiego czegoś się nie robi na podwórku bo można dostać pysk... Chamówa nie jest mile widziana.
» 3 marca 2011, 14:03 #66
BlueBrother: Emocje już trochę opadły, więc pozwolę sobie swoje dwa gorsze wtrącić ;)
Sędzia Atkinson bez wątpienia błędów się nie ustrzegł i w tym momencie jest dla Was kimś, kim dla nas był (i jest) sędzia Ovrebo. Fakt faktem, błędy raziły - drugi faul Luiza na żółtą kartkę, faul Giggsa. Przeanalizowałem parę razy zarówno "rękę" Terrego, jak i faul Smallinga. O ile zagranie kapitana The Blues nie można nazwać ręką, o tyle co do faulu też mam wątpliwości. Niby piłka przed Zirkovem, niby noga Chrisa trochę wysunięta, ale cytując klasyka "jakoby jej nie było" ;)
Sędzia nie ustrzegł się błędów. Jednak pragnę przypomnieć (za co zaraz zostanę pewnie zbluzgany) o "Fergie time", o tym że Roo nie powinien wystąpić w tym meczu, co notabene zaowocowałoby brakiem bramki dla MU. Jeśli mamy być obiektywni, bądźmy obiektywni do końca. Bądź, co bądź wyniku nic nie zmieni. Do zobaczenia na OT ;)
P.S.: Nie powołujcie się na ogół ludzi wypisujących na forach Chelsea - często gimnazjum wiedzą i rozumem nie grzeszy ;)
» 3 marca 2011, 11:59 #65
SzYnA: moze gralby Berba od poczatku wtedy i strzelił 3 bramki jak z Live. ??
» 3 marca 2011, 12:46 #64
Adam11: Przepraszam, z całym szacunkiem do Ciebie, ale bredzisz jak potłuczony. Ja jestem od wtorku tak sakramancko wk*urwiony, że głowa mała. Ostatnie zwycięstwa nad United zawdzięczacie gigantycznemu szczęściu oraz fatalnym decyzjom arbiotrów. Gratuluje!
» 3 marca 2011, 14:01 #63
Vampire: No i właśnie kolego w tym momencie nie jesteś obiektywny bo w wg przepisów Terry wykonał ruch ręką nie osłaniał ciała i jest to ewidentny karny.
» 3 marca 2011, 15:13 #62
DR47: dobrze gada chłop browar dla niego
ale w jednej sprawie sie pomylił
to nie były błędy śedziego
mecz był kupiony nawet slepy to widzial sedzia h**
» 3 marca 2011, 11:32 #61
Gocha: Jeśli postronny obserwator, były arbiter pisze takie rzeczy, to chyba nie ma wątpliwości, że jednak z tym sędziowaniem nie było wszystko w porządku. A komentarze kibiców Chelsea w stylu 'to już wiemy komu kibicuje Poll' są żałosne i pokazują brak obiektywizmu. Jak Webb 'pomagał' nam wygrać z Liverpoolem to niektórzy (choćby ja) pisali o tym, że im się to nie podoba. Ale widać, że są kibice, którzy wolą, żeby drużyna wygrała w mierny sposób, przy pomocy sędziego, a nie poprzez ładną, widowiskową walkę. I broń boże nie twierdzę, że mecz w wykonaniu United od1 do 90 minuty był genialny, ale gdyby nie sędzia, spokojnie można by wywieźć jeden punkt z SB.
» 3 marca 2011, 09:03 #60
Martin: A ja pragnę podkreślić, że nie są to słowa typowego fana Manchesteru United a osoby całkowicie postronnej. Są to słowa byłego arbitra, który pracę sędziego ocenia całkowicie obiektywnie a to już o czymś świadczy. Porażka z Chelsea nie jest żadnym wstydem bo to równie wspaniały zespół jak nasz ale porażka przez sędziego po prostu boli. Z roku na rok jest coraz gorzej, zamiast do przodu, sędziowanie idzie wstecz a Fifa nic z tym nie robi. O nieuznanej bramce Anglików w RPA już się nawet nie będę wypowiadał .. Arbiter nie ma prawa mieć w pływu na zwycięstwo któreś z ekip, On powinien tylko sędziować, nie decydować :/
» 2 marca 2011, 23:05 #59
korbakornik: to nie jest wspanialy zespol to jest zespol pokroju man city w ktorego pompowano kase... a co do bylego arbitra to sadze ze z ta reka jednak przesadzil, na moj gust to terry wybil pilke barkiem:) a co do reszty to mam podobne zdanie, zwlaszcza co do nogi gibsona.
» 2 marca 2011, 23:48 #58
blejd7: gibson nie grał w meczu. a Terry odbił piłke ręką nie barkiem i zrobił wyraźny ruch w kierunku piłki więc karny być powinien. jak dla mnie powinny byc czerwone kartki dla Vidica, Ivanovica i Luiza oraz po karnym dla ob zespołów. Jako że Ivanovic i Luiz powinni wylecieć przed Vidicem a karny dla nas powinien byc w 1 polowie to gdyby sedzia byl choc troche obiektywny skonczylo by sie jakies 4 do 2 albo i wyzej dla nas. no ale Roman miał inne plany wobec tego meczu i zapłacił gdzie trzeba
» 3 marca 2011, 01:09 #57
75th: Nigdy nie lubiłem Atkinsona... zawsze uważałem, że jego decyzje są często niezrozumiałe, a wczorajszy mecz tylko to potwierdził. Już nie wiem czy Webb'a nie wolę bardziej.

Kibice CFC niech się napinają, mało który z nich miał jaja przyznać, że ostatnie 3 ligowe spotkania z United wygrali dzięki sędziom. Smutne, ale prawdziwe. My za to się będziemy napinać gdy zdobędziemy mistrza albo/i CFC nie dostanie się do LM.

A Diabły niech lepiej skupią się na 3 punktach, które trzeba wywieźć z Anfield w niedzielę. Ostatnia szansa na odrobienie lekcji w tym sezonie.
» 2 marca 2011, 23:01 #56
Klimaa: Pomimo błędów arbitra sami siebie powinniśmy winić, graliśmy zbyt defensywnie przez co Chelsea nas 2 razy ugryzła..
» 2 marca 2011, 22:52 #55
Camcio94: szkoda^ boli szczegolnie napinanie sie kibiców The Blues na ich stronie ;/

no cale czasu nie cofniemy..teraz Live. Manchester musi się skupić na kolejnym meczu.
» 2 marca 2011, 22:49 #54
daw7: To jest obiektywna ocena byłego sędziego !! Nic dodać nic ująć ! Szkoda, że akurat pan Martin A. musiał sędziować ten mecz ;/
» 2 marca 2011, 22:12 #53
jerek12: nie bagatelizujmy roli pana sędziego najpierw terry który obronił piłke niczym rasowy bramkarz (lub inny Suarez) a poźniej nieruchoma noga stała się pretekstem do zanurkowania w trawę
» 2 marca 2011, 22:05 #52
piaskun223: Wszystko na temat, dziękujemy Panie Poll za obiektywną wypowiedź.
» 2 marca 2011, 22:02 #51
ROO10MU: to wszystko prawda, mnie tylko zastanawia dlaczego prawie zawsze w meczu z chealse sedziowie popelniaja takie błedy..? a zadko kiedy zdarzaja sie w spotkaniach z innymi klubami jak np: Everton, Wigan itd przeciez mecz z chealse w LA jest tylko 2 razy ale zawsze z błedami ..... tylko moge sie mylic ale takie moje zdanie
GLORY MANCHESTER UNITED
» 2 marca 2011, 21:46 #50
patrykmufc: nic dodac nic ujac :(
» 2 marca 2011, 21:35 #49
rooneyfan: chelsealive.pl/n-19251-poll-masa-bledow-sedziowskich.php

Patrzcie tylko na te komenty...
» 2 marca 2011, 21:14 #48
baltoszMU: przeczytałem 5 komentarzy i padłem...
» 2 marca 2011, 21:30 #47
MrKubinho: Śmieszą mnie te komentarze na tej stronie a najśmieszniejsze jest chyba to że każdy post jest napisany w stylu "widać komu Poll kibicuje " xd
» 2 marca 2011, 21:42 #46
mila2406: przeczytałem wszystkie komentarze.... to jest masakra...
» 2 marca 2011, 21:46 #45
crash: "Przy nieudanej probie strzalu Ivanovicia wydawalo mi sie perfidnie, ze Vidic wygarnia ta pilke reka z bramki (karny i czerwien)" - musiałem odejść od kompa bo zacząłem się dusić ze śmiechu ;D
» 2 marca 2011, 22:23 #44
djgodzilla: cwelsi to malutki klubik z malutkimi tradycjami, gdyby nie kasa romka walczyli by o 10 pozycje w tabeli, ewentualnie o LE, ocena Pana Polla obiektywna, a vidić wybił piłkę rękom taaa a świnie latają, ładnie ktoś z kibiców cwelsi przypalił przed meczem że tam ręce widział, rozbawiły mnie te komentarze, jako dojrzały kibic United potrafię być obiektywny wobec meczu naszej drużyny może i vida zasłużył na czerwoną kartkę ale ten lokowany powinien wylecieć znacznie szybciej, ten mecz byłby wygrany gdyby był sędziowany sprawiedliwie, ale zgotujemy cwelsą piekło na OT :D
» 2 marca 2011, 22:52 #43
kibicek123: Kibice united typu jacaKONA są smieszni...
» 2 marca 2011, 21:03 #42
Tomasson: Brawa dla Chelsea za drugą połowę, kiedy to daliśmy im rozwinąć skrzydła i to wykorzystali. Jednak gdyby nie nasze nastawienie w tych drugich 45 minutach, to z The Blues nie byłoby co zbierać. Sędzia pomógł, to fakt, ale tak słabo grający i przereklamowany zespół powinniśmy ograć nawet pomimo "pomyłek" pana Atkinsona.

Wczoraj pokazaliśmy kawałek dobrej piłki w pierwszej odsłonie. Jesteśmy w stanie wygrać z każdym, a rewanż na Old Trafford będzie dla Chelsea przykrym upokorzeniem.
» 2 marca 2011, 20:40 #41
jedynytakisebek: Przegraliśmy mecz i tyle. Trzeba się z tym pogodzić i nie biadolić. Za sprawą sędziego czy nie to już i tak nic nie zmieni. W niedzielę zobaczymy co pokażą nasi piłkarze w LIverpoolu. Long live Man United and Heavy Metal!!
» 2 marca 2011, 20:21 #40
Master6662: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 20:10

Aż mam ochote pokazać to fanom chelsea i arsenalku , który mówią że SAF ma zawsze problem i fani na stronach ManUtd "płaczą" już że zostali skrzywdzeni :P I coś brakuje mi teraz wypowiedzi tych wszystkich cfaniaczkuf :P
» 2 marca 2011, 20:01 #39
chelsealivePL: Zastanawiam się dlaczego pan Poll, który wsławił się ukaraniem na MŚ zawodnika trzema żółtymi kartkami nie podjął tematu zdobycia bramki bodajże przez Terry'ego na początku meczu która nie została uznana, bo chwilę wcześniej sędzia gwizdnął faul, jakiego nota bene nie było. Jakoś o tym sza....

Czemu Pan Poll nie nawiązuje do gry Vidica, który uratował pupę United dwa razy wybiciem piłki niemal z linii bramkowej a powinien czerwień zobaczyć już wcześniej za swoje zagrania?

Atkinson się mylił, ale mylił się w obydwie strony. Największym jego przewinieniem było brak czerwonej kartki dla Luiza, ale i na korzyść United trochę pogwizdał. Zresztą w kontekście tego co zrobił Rooney z Wigan hipokryzją są wszelkie głosy kibiców MU i samego Fergiego odnośnie pracy arbitrów w tym meczu. Houk
» 2 marca 2011, 20:23 #38
Master6662: Tylko że ta bramka padła po tym jak ManUtd znieruchomiał i nie blokował w ogóle o.O , poza tym takich sytuacji jak z Roo jest wiele... i była ona dość dziwna...tylko że te opinie nie są jedynie SAF"a i stronników ManUtd ... tylko postronnych ludzi , Rooney'a osądził związek ? to po co to wspominasz ? A co do Vidicia to nie wiem niby kiedy miał dostać te kartki ... jeśli tak to wielu innych zawodników również w tym sam luiz chyba ze 4... a wasze obie bramki są na prawde śmieszne. Ale cieszcie się , bo już długo nie będziecie :)
» 2 marca 2011, 21:50 #37
Cleverley: ręki Terry`ego nie zauważyłem, ale przy ` faulu ` Smallinga nic nie było..
» 2 marca 2011, 19:40 #36
Bovver: cóż na OT juz im tak łatwo nie pójdzie! A co do sędziego to szkoda mi słów. Ten post mówi wszystko.
» 2 marca 2011, 19:39 #35
WazzaRooney: Nie przejmujmy się za dużo. Przegraliśmy z honorem, zostalismy poprostu skrzywdzeni. Ale niech przyjadą na Old Trafford tam będą schodzić z boiska zapłakani.
» 2 marca 2011, 19:15 #34
adrian9243: Z pewnością tak będzie. W sumie Manchester miał tak wspaniałe okazje że powinien śmignąć ze 3:0
» 2 marca 2011, 19:17 #33
Martin: Adrian Ty jesteś w stu procentach szczery w swoich komentarzach, czy po prostu się w pewien sposób podlizujesz?.. Chociaż nie rozumiem po co miałbyś to robić ...
» 2 marca 2011, 23:00 #32
bober89: @ Martin
albo to była ironia...
ale prawda jest taka, że Roo miał co najmniej 2 bardzo dobre okazje, które zmarnował tragicznie a strzelił coś co wpaść prawa nie miało...
» 3 marca 2011, 00:32 #31
mila2406: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 19:05

Powiem jedno. Czułem się dzisiaj dumnie idąc szkolnym korytarzem w bluzie z napisem "MUFC"! Widok kibiców Chelsea był bezcenny! Mijałem się dzisiaj na schodach z chłopakiem w koszulce Man United... Mimo, że się nie znamy uśmiechnął się i krzyknął GLORY!
» 2 marca 2011, 19:05 #30
xXxManUtdxXx: Zrobiłem dziś to samo :D Glory Glory Man United :)
» 2 marca 2011, 19:08 #29
thecobrasnake: Miałam tak samo. Widok kibiców Chelsea, Scouserów i innych zapewne tak samo bezcenny jak i u Ciebie :)
» 2 marca 2011, 19:09 #28
Kochas1994: Takie zycie i znow dostajemy po dupie od sedziego tak jak bylo rok temu na OT Drogba na spalonym przyjol pilke i co 2-0 teraz tez.Szkoda mi Chelsea.
» 2 marca 2011, 19:02 #27
PropanButan: Attkinson czy jak mu tam to bolszewik tak jak abramowicz z i reszta chealsy .
a co do meczu to Manchester było stać na więcej więc nie można wszystkiego zwalać na zła prace sędziego . W następnych meczu gdy bedzie cała kadra zdrowa chealsea dostanie po głowie .
» 2 marca 2011, 19:00 #26
Kajdan: Aktinson najlepszy transfer Chelsea ;)
» 2 marca 2011, 18:56 #25
DelCastro: dobrze powiedziane ale czelsi chyba troche zasłużyła na wygrana grali bezbłędnie w drugich 45 minutach
niestety nie mozna tego powiedziec o arbitrze ;(
» 2 marca 2011, 19:15 #24
Kajdan: Masz racje bo gdybysmy zagrali w 2 polowie tak jak na poczatku pierwszej to nawet sedzia by im nie pomogl. Mecz stal na bardzo wysokim poziomie i przyjemnie sie go ogladalo do czasu az Atkinson rozpoczal kabaret w 2 polowie. Bylo minelo teraz kolejny ciezki mecz z Liverpoolem i trzeba miec nadzieje, ze tutaj sędzia nie bedzie popelnial tak karygodnych błędów. Pozdrawiam
» 2 marca 2011, 19:36 #23
chomik18: Jeśli oszukują Cię na takim szczeblu rozgrywek to jakie masz szanse wygrać?
Brawo dla chłopaków za walkę. Nie trzeba czekać pół roku, za 2 miesiące rewanż i miejmy nadzieje, że po 1-0 nie cofniemy się, a dobijemy rywala tym razem i żaden sędzia nie pomoże.
» 2 marca 2011, 18:31 #22
FiFlaK: Ja przede wszystkim mam nadzieję, że sędzia Atkinson nie będzie arbitrem tego spotkania. ;)
» 2 marca 2011, 18:43 #21
chomik18: Ja mam nadzieje, że w żadnym z 10 spotkań, które zostały do zakończenia sezonu nie będe musiał oglądać tego pana.
» 2 marca 2011, 19:49 #20
Hefasto: Luiz - 2 żółte= czerwona > wylatuje.Terry-ręka > rzut karny.
W NAJGORSZYM przypadku dla nas powinien być remis 2-2.
» 2 marca 2011, 18:27 #19
DevilFan: ManUtd wygrywa z Honorem Chelsea honoru nie ma i musi sięgnąć po sędzie by móc wygrać szlagier.
» 2 marca 2011, 18:26 #18
przemekol12: adrian9243 - a wy za to nie dostrzegacie błędów, które były ewidentne. Nie pisz, że jesteśmy jednymi z najgorszych kibiców, bo nas nie znasz. Popatrz tylko na kibiców Chelsea , którzy śą święci! Jacy to oni dorzy i mili!
Najpierw spróbuj nauczyć swoich 'ziomków', późnie jnauczaj nas.
» 2 marca 2011, 19:12 #17
Tomasson10: Ech. Sędzia wygrał mecz, nie Chelsea.
» 2 marca 2011, 18:16 #16
SzYnA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 18:07

ja to widziałem od razu, połowa teraz piszących że sędzia uj wcześniej pisała że po prostu słabo zagraliśmy i nie ma co zganiać na sędziego. ale nie o to chodzi. chodzi o to że sędzia uj :D i kolejny raz już zwałował nas z tą drużyną której coraz bardziej nienawidzę... dołączy do grona liverpoolu city milanu i realu...
» 2 marca 2011, 18:06 #15
przemekk28: No i ma rację w 100%
» 2 marca 2011, 18:04 #14
Jasiekk93: o proszę, Grahama bardzo cenię, nie wiedziałem że zakończył karierę arbitra, a co do jego słów, cieszę się że ktoś taki jak G. Poll mówi takie rzeczy. Oczywiście nikt tego nie będzie brał pod uwagę, ale mimo wszystko miło...
» 2 marca 2011, 17:53 #13
habzior9: A wszyscy mówią że Arbitrzy pomagają zwyciężać Man Utd . :/
» 2 marca 2011, 17:53 #12
Cielii: Chelsea wiecej placi :] postanowili wydac ponad 70 mln funtow na zawodnikow a 20 przeznaczyc na sedziow ;]
» 2 marca 2011, 17:51 #11
Taurus: Niech się pokaże w Manchesterze... ciekawe ile taki sędzia dostaje od CHelsea za podyktowanie karnego;d
» 2 marca 2011, 17:45 #10
przemekol12: Zaraz posypią się komentarze, że Poll jest za MU, a to nie prawda bo on poprostu powiedział prawdę.
» 2 marca 2011, 17:45 #9
sqizzje: Można jedynie powiedziec, że to sędzia wygrał mecz, nie Chelsea.
» 2 marca 2011, 17:30 #8
bartekMCU: wiedzieli ze przedraja to go przekupili
» 2 marca 2011, 17:24 #7
witek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 17:25

Graham Poll - pamiętam tego arbitra, z resztą jednego z lepszych w historii Premiership. Sprawa jest prosta - jeśli taki człowiek jak Poll mówi, że wczorajszy sędzia popełniał błędy to znak, że Ferguson nie wymyślił sobie po raz kolejny czegoś czego nie było.

- ręka Terrego - karny dla United
- ostra gra Ivanovicia, mnożące się wręcz faule z jego strony (mimo to zero reakcji Atkinsona) żółta kartka dla Serba i Nani wjeżdżałby lewą stroną jak chciał
- faul Luiza na drugą żółtą - gramy w 11 na 10 i przejmujemy inicjatywę
- karny dla Chelsea tak na 50%, bo kontakt Zhirkova ze Smallingiem był, ale Anglik nawet nie wyciągnął nogi. Rosjanin po prostu o nią zahaczył i się przewrócił.

4 poważne błędy - żeby chociaż 3 z nich arbiter zamienił na sprawiedliwe decyzje wynik byłby zupełnie inny...
» 2 marca 2011, 17:24 #6
bober89: wystarczyło by, żeby odgwizdał faul Luiza na Roo i nie było by kontry po której był karny... (chyba, że mi się sytuacje zlały w jedno)
» 3 marca 2011, 00:34 #5
swistek: Powinien pożegnać się z taką ligą i iść do amatorskiej..
» 2 marca 2011, 17:23 #4
sqizzje: Święte słowa, szkoda, że się nie wypowiedział o akcji Luiza z Hernandezem.
» 2 marca 2011, 17:21 #3
Patys: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 17:21

Nic dodać nic ująć....sędzia wygrał im mecz bo inaczej tego nazwać się nie da.
» 2 marca 2011, 17:20 #2
FiFlaK: To co pisałem zaraz po meczu. Nie mam więcej pytań. Może to w końcu otrzeźwi Angielską federację i zadumaną ze zwycięstwa Chelsea, w co wątpię.
» 2 marca 2011, 17:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.