Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson odpowie za krytykę sędziego?

» 2 marca 2011, 11:56 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Sir Alex Ferguson może zostać ukarany przez Angielską Federację Piłkarską za krytykę sędziego Martina Atkinsona po meczu z Chelsea (1:2).
Ferguson odpowie za krytykę sędziego?
» Sir Alex Ferguson może zostać ukarany za krytykę sędziego Martina Atkinsona
Czy rzut karny należał się Chelsea?
Menadżer Manchesteru United był wściekły na arbitra za podyktowanie rzutu karnego dla londyńczyków, który na bramkę zamienił Frank Lampard. Ferguson domagał się również czerwonej kartki za faul Davida Luiza na Waynie Rooneyu.

– To był bardzo istotny mecz, więc chcieliśmy sędziego, który będzie gwizdał fair. Tak niestety nie było. Nie rozumiem, dlaczego prowadził to spotkanie. Kiedy dowiedziałem się, kto będzie sędziował, to obawiałem się najgorszego – mówił rozgoryczony Ferguson.

– Trzeci rok z rzędu decyzje sędziego zaważają na wyniku meczu na Stamford Bridge. Jest to ciężkie do przyjęcia.

– Luiz faulował Rooneya kilka metrów obok sędziego, nie wiem jak arbiter mógł mieć jakiekolwiek wątpliwości. Wcześniej bez piłki faulowany był Chicharito. Nie rozumiem, dlaczego Luiz został na boisku.

– Decyzja o rzucie karnym była pochopna. Nasz występ był dobry, więc na pewno na to nie zasłużyliśmy – dodał Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Frank Lampard nadal wierzy
Następny news »
O’Shea: Giggs może grać do czterdziestki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


chips: 25 rok już mu leci :)
» 4 marca 2011, 14:18 #60
Klimaa: Takie emocje, nie można mieć tego za złe, nawet jeśli będzie oglądać mecz z trybun, drużyna sobie poradzi z Liverpoolem!
» 2 marca 2011, 22:59 #59
daw7: Ferguson po prostu ma rację a za to chyba grzywny mu nie wlepią. Kolejny mecz z smerfami w którym duży udział ma sędzia ;/ Poza tym to atkinson nigdy dobrze według mnie nie sędziował a może tym razem romek sypnął groszem ? ;)
» 2 marca 2011, 22:04 #58
Bovver: i co z tego jak SAFowi nic nie zrobią zadna grzywna po kieszeni go nie uderzy :)
» 2 marca 2011, 19:31 #57
xXxManUtdxXx: Ja na miejscu rooneya bym nie wytrzymał i temu Luizowi lub sędziemu do...ał.
» 2 marca 2011, 19:19 #56
xXxManUtdxXx: Za jaką ku**a krytykę, oni chyba go chcą osądzić za mówienie prawdy bo to co wczoraj odpi****lał sędzia to jakieś nieporozumienie. Ale cóż czasu się nie cofnie trzeba zapomnieć o porażce i iść do przodu. Glory Glory Man United,Glory Glory Man United . :D
» 2 marca 2011, 19:16 #55
Tennant: Rooneyowi sie nie dostało, to teraz chcą sobie na Fergusonie "odbić"
Glory Glory MU
» 2 marca 2011, 19:12 #54
bondar: Nie dziwie sie Fergusonowi bo to jak ten arbiter sedziowal bylo totalna zenada.Jeszcze taka krotka wypowiedz ktora kieruje do fanow Chelsea ktorzy sie tutaj wypowiedzieli:jezeli Chelsea zblizy sie do MU w ilosci zdobytych trofeuf to pogadamy.Jeszcze daleeeeeka droga do tego.Graja na swiatowym poziomie od momentu kiedy Abramowicz wyklada kase czyli od nie tak dawna i dla mnie to jest klub bez tradycji.Kupuja wykreowane gwiazdy w wiekszosci!Ciekawe ilu was bylo przed "era" Abramowicz.
» 2 marca 2011, 19:11 #53
bondar: Nie dziwie sie Fergusonowi bo to jak ten arbiter sedziowal bylo totalna zenada.Jeszcze taka krotka wypowiedz ktora kieruje do fanow Chelsea ktorzy sie tutaj wypowiedzieli:jezeli Chelsea zblizy sie do MU w ilosci zdobytych trofeuf to pogadamy.Jeszcze daleeeeeka droga do tego.Graja na swiatowym poziomie od momentu kiedy Abramowicz wyklada kase czyli od nie tak dawna i dla mnie to jest klub bez tradycji.Kupuja wykreowane gwiazdy w wiekszosci!Ciekawe ilu was bylo przed "era" Abramowicz.
» 2 marca 2011, 19:10 #52
PawcioMoron: Piwo dla tego Pana
» 2 marca 2011, 20:44 #51
AgEnT: Ja sie też dołoże :)
» 2 marca 2011, 20:56 #50
daw7: Dokładnie powiedzmy tym z Chelsea tak jak swego czasu powiedzieli kibice LFC nam : "come back when you've won 18" ;D
» 2 marca 2011, 22:09 #49
Camrall: daw7 lepiej tak nie mów bo United wróciło kiedy zdobyło 18 trofeów :P
» 2 marca 2011, 23:18 #48
jacomanufan: Oni powinni zrobic cos z sedzią...a nie fergiem. Normalne ze jest wpieniony bo ma powody. To był pokaz tego, jak nie nalezy sedziowac meczów.
» 2 marca 2011, 18:39 #47
d4vE7: Ferguson powinien sie domagac wykluczenia dla roo za uderzeni lokciek pilkarza wigan ale oczywiscie wtedy sedzia podjal dobra decyzje...
» 2 marca 2011, 18:37 #46
Taurus: SAF dobrze mówi i nawet jak go ukarzą trzymam identyczne zdanie jak on.
U nas karny był... skąd on to wypatrzył? - U nich karnego nie było jak Terry dostał w ręke... mi ze trzymal przy ciele to zaslonił cała bramkę i celowo odbił piłkę... to było widać...
» 2 marca 2011, 17:47 #45
dawid24101995: Żal mi Was,nie rozumiem jak wy się kibicami możecie nazywać...
Luiz trafia zarąbistą bramkę a wy go od "Afro" wyzywacie bo przegraliście..
Nani sam się prosił bo cały czas zaczynał do Bronka...
A że Bronek był faulowany to już wymyślacie że wpadł w Smaillinga...


Chelsea była 100% lepsza i tyle.!!
» 2 marca 2011, 17:03 #44
Patys: Ty oglądałeś ten mecz? Czy wiesz o tym ze strony Chelsea -.-
» 2 marca 2011, 17:22 #43
przemekol12: Taaa, Nani zaczynał do bronka. Wasz bronek nie mógł sobie poradzić to ratował się faulami, a że ma słabą psychikę to po 2 siatkach z rzędu musiał przystawiać ryło i cwaniakować nie wiadomo czym
» 2 marca 2011, 17:43 #42
grzeho16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 18:22

a o tym że bronek sie wdupcył w naniego przy narożniku to już nie napiszesz? dawid
» 2 marca 2011, 18:22 #41
Gocha: idź te swoje wypocinki pisz na stronie chelsea człowieku, jeśli londyńczycy byli na 100% lepsi, to czemu nie mogli wygrać bez pomocy sędziego? ogarnij się i wypierniczaj na stronę czelsi. pan śmieszne afro powinien dwa razy wylecieć z boiska, a pan 'zostałem sfaulowany w polu karnym' powinien dostać żółtko za nura, ale co tam, sędzia wam sprzyjał, to się ponapinań chcecie na stronie MU?!
» 2 marca 2011, 19:26 #40
AgEnT: "A że Bronek był faulowany to już wymyślacie że wpadł w Smaillinga..."

Widać jak oglądałeś mecz kibicu HaHaHa
Kibicujesz Chelsea a nawet nie odróżniasz zawodników, bo dla twojej informacji ten "Niby faulowany w polu karnym zawodnik" to był Żirkow a nie Bronek, a więc daruj sobie takie komentarze następnym razem.
» 3 marca 2011, 15:58 #39
Devan93: Najciekawsze mecze powinien prowadzić Webb. On jest jednak najlepszym sędzią wg mnie
» 2 marca 2011, 16:25 #38
konradzaw: zgadzam się z Tobą, Webb jest bardzo dobrym i obiektywnym sędzią
» 2 marca 2011, 16:42 #37
JuliaMUFC: Ja tez się zgadzam, bardzo lubię gdy Webb prowadzi mecze.
Bynajmniej jest sprawiedliwy ...
» 2 marca 2011, 17:18 #36
Pietro95: "Bynajmniej" to nie "przynajmniej"...
» 2 marca 2011, 17:39 #35
plinio18: moze i MU bylo lepsze a wynik 2:1 i koniec..
» 2 marca 2011, 16:16 #34
Macinho: Gdyby nie ten niesłuszny karny to kto wie...
» 2 marca 2011, 16:19 #33
Master6662: gdyby zobaczył faul luiza , który miał przed oczami to by była czerwona + wspaniała sytuacja dla nas i ta bramka by nie padła... a co do golu luiza to się nie wypowiem...
» 2 marca 2011, 16:22 #32
tomek1887: nie należał się chelsea karny moim zdaniem faulu nie było a wogole dlaczego sędzia boczny nie widział tego faulu na wazie
» 2 marca 2011, 16:43 #31
jerek12: sędziowanie było żałosne Esien i Luiz powinni zejść przed końcem a karnego chelsea szukała i dlatego sie ten rusek wpakował w smallinga który stał i ...to wszystko nasuwa mi sie tylko jedna myśl skądświedzieli że sędzia go podyktuje
» 2 marca 2011, 15:07 #30
Lukixp: siema slyszalem ze czelsi jest 12pkt za ManUTD :) pozdro :)
» 2 marca 2011, 17:39 #29
xXxManUtdxXx: Chłopka jak Rooneya chcieli ukarać, to Louiza też przecież mogą :D A sędziego to ja bym k***a powiesił :D
» 2 marca 2011, 15:00 #28
gerry69: To robi się żałosne żeby nie można było złego słowa powiedzieć. To wszystko sprowadze się do jakiejś dyktatury. Robią Cie całe życie na szaro, a Ty nie mozesz złym słowem się odezwać.
» 2 marca 2011, 14:54 #27
gerry69: W większości kibice MU z którymi się spotkałem byli na bardzo wysokim poziomie, ale tacy jak Ty również się jak widzę zdarzają.
» 3 marca 2011, 10:22 #26
welllone: Sami niech se karę wlepią i niech skończą bronić tych popapranych sędziów.
» 2 marca 2011, 14:32 #25
tomek1887: no właśnie powinni dawać innych sędziów do takich meczy
» 2 marca 2011, 16:45 #24
Shaitan: Eh... powinien Luiz dostac czerwo a do karnego to sie nie znam ale nie powinien byc...
Coz trzeba grac dalej :>
» 2 marca 2011, 14:17 #23
triadevil: "a do karnego to sie nie znam ale nie powinien być..."

Jak się nie znasz, to czemu piszesz, ze nie powinno go być?

:)
» 2 marca 2011, 15:49 #22
Lumpy94: taa... wg mnie faul na karnego był podobny do tego z meczu z Liverpoolem na Berbie ;]
» 2 marca 2011, 16:00 #21
SzYnA: zgadzam się ze wszystkim o czym powiedział szkot !! :[[[[[[[[[[
» 2 marca 2011, 14:14 #20
karas2011: Chelsea to jakieś buraki.. Ten głupi Ivanowic chyba kilkadziesiat razy faulowal Naniego i co nic bez kartki! A ten caly Da Luis, te afro jego bym w dupe wsadzil i podpalil na stosie! Juz wiem dlaczego przegrywamy na tym przekletym Stamford.. Powinnismy to wygrac!
» 2 marca 2011, 14:05 #19
mickb: byłby kean to pewnie w koncówce widzielibyśmy luiza zwijającego sie z bolu po wjesicu roy'a. nakladka w kolano, ostry wslizg na noge postawna czy cos w tym stylu i by oduczylo mlokosa cwaniakowac na boiku
» 2 marca 2011, 14:02 #18
sssexton90: Zgadzam się, Luiz to cwaniaczek. Kilka razy wchodził za ostro, nie czysto lub pociągał z łokcia naszych zawodników. Pare jego wejść nadawało się na żółtą kartkę. Poza tym w pewnej sytuacji terry zagrywał ręką po strzale Naniego. Był jego ruch w strone piłki więc był karny !!


Przy Karnym dla Chelsea również nie powinien gwizdać. Żirkow sam się potknął o nogę Smallinga.
» 2 marca 2011, 13:52 #17
HakateCFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 16:21

Dziecko, spokojnie, nie bulwersuj się tak... David ma odpowiadać przed komisją? jaja sobie robisz? Dlaczego Wayne nie odpowiadał? Podłe i brutalne faule? Z Serie A się urwałeś czy co...Tu jest Premiership, a nie głaskanie się nawzajem. Myśleliście, że jak Luiz jest młody to będzie się z Wami cackał... W porównaniu do tego jak ostatnio zachował się Roo to Brazylijczyk jest czysty jak łza. Po faulu, na Angliku którego sędzia nie zauważył Luiz podszedł do Wayne, przynajmniej przejął się jego stanem, a ten burak Rooney po brutalnym faulu na McCarthy'm udawał, że nic się nie stało. Więc nie bądźcie hipokrytami, choć raz miejcie jaja i przestańcie obwiniać cały świat. Ferdinand jakoś był pod wrażeniem gry Davida, a SAF oczywiście jak nie będzie narzekał to nie będzie sobą...ile można, co przegrany mecz jest ta sama śpiewka.
» 2 marca 2011, 16:10 #16
Skori17: David Luiz powinien dostać tą czerwoną na 100 pro, jakby dostał to gra potoczyła by się inaczej.
a co do karnego , trudno się mówi, Smalling się obracał i postawił nogę ale wina nie leży u tego młodego zawodnika.
Poczekajmy do rewanżu.
» 2 marca 2011, 13:06 #15
creative: co do karnego sędzia mógł ale nie musiał dyktować ... nie widzę tu jego winy. fakt jest taki że zyrkow wykorzystał sytuacje i zachował się tak jak zrobiłby to każdy inny zawodnik biorący udział w tym meczu. smalling zostawił nogę zastawiając zyrkowa i tyle.
Co do Luiza faktycznie zasługiwał na 2 żółtą i wylot z boiska ... sędzia tego nie zauważył ( a może nie chciał zauważyć tak czy siak efekt jest jeden) ale po co takie gdybanie ?! będąc uczciwym skoro za takich chcemy się uważać to rooneya nie powinno być w tym meczu bo ostatni łokieć w jego wykonaniu to oczywista czerwona kartka!! ci którzy uważają inaczej to z całym szacunkiem niepoprawni optymiści :) w obu przypadkach sędziowie dali dup** i trzeba się z tym pogodzić !! bo idąc tokiem gdybania : rooneya nie było w meczu z chelsea czyli nie ma pierwszej bramki dla ManUTD :) pozdrawiam
» 2 marca 2011, 13:23 #14
bober89: gdyby się odwołali, Roo by mógł zagrać z Chelsea tylko, że w kilku następnych był by zawieszony.
» 2 marca 2011, 13:25 #13
pablomu: no i dobra niech idzie siedzieć
» 2 marca 2011, 13:01 #12
FanaticMU: Sedzi był bardzo stronniczy, warto dodac że Ivanovic powinien zostać ukarany żółtą kartką za tą agresję wobec Naniego...
» 2 marca 2011, 12:55 #11
Schokan: znowu chelsea znowu sedzia i znowu bardzo wazny mecz oby tylko znowu nie przesadzil o mistrzostwie ale teraz nie ma co juyz zwalav winy na sedziego chociaz byla widoczna musimy swoja gra pokazac ze to my jestesmy mistrzami i to my zaslugujemy na majstra a nie ktorykolwiek inny zespol z pomoca sedziow czy bez i tak nie oddamy tego majstra
» 2 marca 2011, 12:40 #10
klikas: brak transferow a nie sedzia :/
» 2 marca 2011, 12:12 #9
Skori17: Ze stronniczym sędzią się nie wygra taka prawda, kto gra w futbol to wie.. a o takiego sędziego raczej nie trudno i to jest wróg dla drugiej ( poszkodowanej ) strony. Bo chyba o takim mówisz lachiacci25
» 2 marca 2011, 13:10 #8
konradzaw: kolego a oglądałeś spotkanie ? bo wydaje mi się że niee
» 2 marca 2011, 16:46 #7
Skori17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 18:09

a to pytanie do kogo ?
» 2 marca 2011, 18:09 #6
klikas: zajebiscie :/ wymieniles 2 zawodnikow :/ przez 1 karny a 2 napastnik niestrzelil gola, nietrzeba meczu ogladac zeby zrozumiec ze man UTD przegral i tak czy siak potrzebuje transferow :/ na kazdym temacie ludzie pisza ze transfery sa potrzebne a ty tu teraz piszesz ze groszek i smailling sa :/
» 4 marca 2011, 08:19 #5
DjBosiL: no tak ale on za swoje błędy to nie odpowie. Piłka schodzi na psy niestety.
» 2 marca 2011, 12:06 #4
partys: dobry mecz, dobre sędziowanie...nie ma co płakać taka jest piłka.
» 2 marca 2011, 12:02 #3
kamilasho: jak to nazywasz dobrym sędziowaniem to brak mi dla ciebie słów... kolejny mecz z Chelsea i to znowu to samo...
» 2 marca 2011, 12:06 #2
Master6662: Przynajmniej nikt nie powie że Manchester to klub bez tradycji... wiecznie to samo ...
» 2 marca 2011, 16:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.