Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny: Rooney najlepszym zawodnkim

» 2 marca 2011, 11:21 - Autor: Bart - źródło: MEN
Prezentujemy oceny pomeczowe wystawione przez dziennikarzy Manchester Evening News za mecz z Chelsea. Zapraszamy też do wyrażania swoich opinii na temat gry naszych ulubieńców w komentarzach!
Oceny: Rooney najlepszym zawodnkim
» Wazza mimo dobrej gry i pięknej bramce nie poprowadził swojego zespołu do zwycięstwa na Stamford Bridge
Van der Sar – Niesamowita, podwójna obrona przy dobitce Ivanovica. Niestety przy dwóch bramkach Chelsea nie miał zbyt wiele szans. United odczuje jego brak, po zakończeniu kariery. Ocena: 7.

Evra – Błąkał się z jednego miejsca w drugie, co kosztowało go też sporo siniaków. Miał problemy, aby wyrwać się z linii defensywnej i wystrzelić do ataku. Ocena: 6.

O’Shea – Schludny i porządny występ przez większość meczu. Po przerwie musiał się jednak mocno cofnąć w obronie. Ocena: 6.

Vidić – Dosłownie nadstawiał karku, aby dwukrotnie zagrodzić drogę zawodnikom Chelsea do bramki. Niestety błąd przy bramce wyrównującej i czerwona kartka w końcówce zniszczyły jego wieczór. Ocena: 6.

Smalling – Rozegrał kolejne, błyskotliwe zawody, zanim nieszczęśliwie sfaulował Żirkowa, za co sędzia podyktował rzut karny. Nie zasłużył, żeby znaleźć się w przegranej drużynie. Ocena: 7.

Carrick – Dobra gra w pierwszej części meczu. Po przerwie niestety nie wytrzymał tempa narzuconego przez Chelsea. Ocena: 6.

Nani – Jego szybkość i triki przysporzyły Ivanovicowi wiele problemów. Po przerwie jednak jego wpływ na grę znacznie zmalał. Ocena: 6.

Fletcher – Odnajduje przyjemność w meczach o wysoką stawkę. Szkot znowu zagrał bojowo w zatłoczonej, środkowej strefie boiska. Ocena: 7.

Scholes – Serce drużyny sir Alexa Fergusona. Eleganckie podania i sprytne oko sprawiło, że rywale mieli problemy po jego zagraniach. Ocena: 7.

Hernandez – Wyszedł niespodziewanie od pierwszego gwizdka. Niestety nie pokazał tej swobody i polotu w grze, jaki oglądaliśmy na DW stadium. Ocena: 6.

Rooney – Niesamowita bramka w pierwszej połowie udowodniła, że Wazza był niewzruszony po ostrych komentarzach po meczu z Wigan. Świetny występ. Ocena: 8.

Zmiennicy:

Fabio – Zbyt mało czasu, aby cokolwiek zmienić. Ocena: 6.

Giggs – Nie był to zdecydowanie mecz, którym chciałby upamiętnić swój 606. występ dla United. Ocena: 6.

Berbatow – Męczył się, nie zaimponował w żaden sposób. Ocena: 6.


TAGI


« Poprzedni news
Ancelotti nie wierzy w tytuł dla Chelsea
Następny news »
Na Liverpool bez Ferdinanda i Vidica

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


WarszawiakDzK: In February, I could select Wayne Rooney but it might as well show up Nani and Chris Smalling a and Javier Hernandez, so it is difficult to identify the best player the Reds in February, but a great goal scored in the match against Manchester City pick Wayne Rooney.
» 3 marca 2011, 11:34 #49
vanderpacak: Ej, mam ogroomną prośbę, mógłby ktoś wstawić tę część meczu, gdzie Edwin miał potrójną obrone z Vidiciem? Prooosze, bo ja oglądałam, ale tylko na Canal + Sport i nie nagrałam.
» 2 marca 2011, 22:55 #48
Lavryn: Czy naprawdę nikt nie zauważa, że środek pola jest do wymiany? Był Scholes, było dobrze, spokój w rozgrywaniu akcji, dobra gra United. Paul usiadł i .... nagle luki w środku pola, panika i pozbywanie się piłki po 3 podaniach. Carrick w ofensywie nie wnosi nic, szuka najbliższego i bezpiecznie odgrywa mu piłkę, nie szuka klepki, wyjścia do przodu, nic. Ok, rozumiałbym to, gdyby nie... luki w środku pola! Essien i Lampard wchodzili jak w masło pod naszą defensywę. Fletcher ma trochę więcej do zaoferowania, jako ten drugi w środku pola się nadaje, ale potrzeba nam jednego ambitnego i kreatywnego pomocnika, Carrick wręcz boi się piłki, żenada. Tutaj upatrywałbym powodu naszej klęski. Napastnicy grali nieźle, skrzydła też się starały (prócz O'Shea którego mam nadzieję czym prędzej zastąpi Rafael- na zawsze, ale to osobny temat)
» 2 marca 2011, 20:03 #47
axel52: o co ci chodzi?spora część ludzi tu zauważa braki w pomocy.cały czas można się natknąć na posty o tym
» 2 marca 2011, 20:08 #46
Lavryn: a mimo to mecz w mecz Carrick dostaje ocenę 6/7? ;]
» 2 marca 2011, 20:26 #45
axel52: też się temu dziwię bo to drewniak jakich mało grający padakę totalną,ale jak widzisz jest też tu grupa fanatyków którzy nie widzą jego fatalnej gry nijak przystającej do lider ligi,widzą za to jego ,,ukryte''zalety hehe
» 2 marca 2011, 23:59 #44
Bovver: cóż najsprawiedliwszym wynikiem byłby remis, ale zdarza sie teraz pasuje zdobyć 3 pkt w meczu z LVP
» 2 marca 2011, 19:27 #43
kawkader: Czemu Berbatow nie gra od pierwszej minuty? Jest on lepszy od Hernandeza, ktory jak wiadomo jest swietnym zmiennikiem bo wchodzi pod koniec i niszczy zmeczonych rywali szybkoscia i skutecznoscia. Na defensorów Chelsea to jednak za malo.
» 2 marca 2011, 19:05 #42
Tomasson10: VDS - 7,5
O'Shea -6
Smalling - 7.5
Vida - 6.5
Evra - 6.5
Nani - 7
Fletcher - 6.5
Scholes - 7
Carrick - 6
Rooney - 7,5
Chicharito - 6
» 2 marca 2011, 18:23 #41
DevilFan: Vidić – Dosłownie nadstawiał karku, aby dwukrotnie zagrodzić drogę zawodnikom Chelsea do bramki. Niestety błąd przy bramce wyrównującej i czerwona kartka w końcówce zniszczyły jego wieczór. Ocena: 6.

Za słabo jak dla Mnie grał bardzo dobrze i na 8 zasługuje mimo czerwonej kartki
» 2 marca 2011, 18:23 #40
Taurus: za co Berbatov 6?? ja go ledwo przy piłce widziałem a on ma taką samę ocene co połowa United...
» 2 marca 2011, 17:49 #39
grzeho16: no widzisz jak jest. rozmarzył sie o koronie króla strzelców i przestał wogóle coś robić na boisku
» 2 marca 2011, 18:15 #38
noxu955: Dobra najlepszy Roo i to rozumiem jedna ocena dobra. śmieszą mnie wasze komentarze na temat Chicharito. Przecież nie pokazał wczoraj nic. I wszyscy go bronią.?! dajcie troche na luzz bo on wcale taki wybitny jak się wszystkim wydaje ie jest !!
» 2 marca 2011, 16:49 #37
LTMek: Ale był aktywniejszy od Berbatova a ma tę samą ocenę... ;]
» 2 marca 2011, 19:34 #36
massio3: Nie rozumie jak można wystawiać O’Shea! zero grania ofensywnego tylko obrona ,tak sie nie gra w dzisiejszym futbolu! Uważam ze lepszym rozwiazaniem bylo by wystawienie Rafaela bardziej kreatywny obronca!!
» 2 marca 2011, 16:22 #35
LTMek: Zgadzam się w 100%, 2=ga bramka padła po akcji z jego strony, poza tym Irlandczyk raczej nie zapuszczał się w rejony pola karnego Chelsea...
» 2 marca 2011, 19:35 #34
Macinho: Gdyby nie kartka Vidića to z pewnością miałby o wiele lepszą ocenę, bo 2 razy ratował nas przed stratą gola ;)
» 2 marca 2011, 16:11 #33
jakjakub: Moim zdaniem SAF trochę skopał wystawiając w pierwszym składzie Chicharito, a przy wyniku 2:1 wpuszczając Berbatova. Powinno być na odwrót. Bułgar świetnie kreuje i uspokaja grę, oraz jest najskuteczniejszy w ataku pozycyjnym. Hernandez jest super szybki i świetnie gra z kontry. Przy wyniku niekorzystnym lepiej byłoby mieć w zanadrzu gracza dynamicznego, jak Meksykanin, niż oazę spokoju, jak Dimitar. Jednak mimo wszystko rozumiem Fergusona. Javier zagrał bardzo dobre zawody z Wigan, strzelił dwie bramki, więc Boss zaryzykował i wystawił go w pierwszym składzie. Ale nie ma co się przejmować, jak to się mówi, cały czas do przodu...
» 2 marca 2011, 14:50 #32
gitkolo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 15:36

Ale SAF moze sie pomylić. To tylko człowiek a tutaj za każdym razem, gdy gra United to uzytkownic tej strony piszą zeby go zwolnić.A co wy byscie zrobili na jego miejscu??!! On jest o wiele, wiele lepszy od was więc dajcie mu życ i pracować!!
» 2 marca 2011, 15:36 #31
jakjakub: Dobra rada, na przyszłość nie uciekaj z lekcji języka polskiego, może cię jeszcze nauczą czytania ze zrozumieniem...
» 2 marca 2011, 16:09 #30
gitkolo: Nie ma pretensji do ciebie tlko pisze tak ogólnie
» 2 marca 2011, 16:47 #29
jakjakub: A to przepraszam i kłaniam się w pas ;)
» 2 marca 2011, 16:59 #28
gitkolo: No i gites malina
» 3 marca 2011, 00:28 #27
kris9: VDS - zawsze był tam gdzie potrzeba, wybraniał takie sytuacje, że bez jego wkładu ta porażka mogła być wyższa - 8
O'Shea - radził sobie nieźle, miewał problemy w asekuracji - 6
Smalling - dobry występ, ale zanotował jeden czy dwa błędy - 7
Vidic - do pewnego momentu był bezbłędny, jednak w pewnej fazie meczu włączyła się nerwowość i jego niefortunne interwencje skończyły się czerwoną kartką - 5
Evra - bardzo dużo walczył, jednak podobnie jak O'Shea miał problem w asekuracji środka defensywy - 6
Nani - jak zwykle pokazał próbkę swoich umiejętności i możliwości, zagrał kreatywnie i bez zarzutu, mógł lepiej tylko zachować się przy bramce Luiza - 7
Fletcher - moim zdaniem fatalny występ, mam tu na myśli głównie dokładność i wykończenia -4
Scholes - zagrał przyzwoicie, panował nad sytuacją w środku pola, ale momentami grał nerwowo - 7
Carrick - przeciętny występ - 5
Rooney - strzelił ładnego gola i wielokrotnie jeszcze zagroził rywalowi - 7
Chicharito - nabiegał się mocno, ale bez efektu - 6
Berbatov - niewiele w ofensywie dało jego wejście - 5
Giggs - wprowadził trochę ożywienia, ale nie był to jego dzień - 5
Fabio - mało co nie zaliczył podobnego wejścia jak z Wigan, tym razem zabrakło szczęścia, pod koniec miał problem w defensywie - 5
» 2 marca 2011, 14:11 #26
triadevil: Fletcher 4?! Oglądałeś chyba inny mecz...
» 2 marca 2011, 15:24 #25
monnie: albo oglądał od II połowy x/
Fletcher 6, I połowa świetna.
» 2 marca 2011, 16:23 #24
triadevil: Pierwsza połowa świetna. Druga o wiele słabiej, racja. Ale większość zawodników grała słabej w drugiej, więc taka ocena dla Fltechera jest niesprawiedliwa.:)
» 2 marca 2011, 16:39 #23
azi1: gówniane oceny.. chicharito zagrał świetnie, bardzo dojrzale, błyskotliwie, dobrze nawet rozgrywał. Za niskie oceny ogólnie, wg mnie zagraliśmy najlepszą pierwszą połowe od początku sezonu, graliśmy świetnie, potem coś pękło...
» 2 marca 2011, 13:40 #22
triadevil: Gdybym nie wiedział, że Hernandez jest w pierwszym składzie, to bym pomyślał, że gramy w 10.

Nic nie pokazał.
» 2 marca 2011, 15:25 #21
Nani126: czlowieku czy ty ogladales ten mecz rooney nic nie pokazal ? ciagle stwarzal zagrozenie nie mowie juz o ladnej bramce
» 2 marca 2011, 14:59 #20
MpawulonU: Fletcher VDS Nani Stoprzey i Roo najlepsi :)
» 2 marca 2011, 13:03 #19
LTMek: Widać, że Ferguson się starzeje.
Zdejmowanie z boiska Scholesa było delikatnie mówiąc słabym pomysłem, bo zostawiając dwóch defensywnych pomocników mecz jest trudno wygrać.
Berbatov zanotował kolejny słaby mecz przeciwko dobremu zespołowi, oczywiście nie jest to w pełni jego wina, bo podań nie dostawał, ale w takim razie kieruję słowa do fanatyków naszej pomocy -> gdzie ten nasz wielki środek pola?
Póki prowadziliśmy -> było ok, potem oczywiście wszystko się posypało.
Luiz winien wylecieć, karny też naciągany,ale nie zmienia to faktu, że w drugiej połowie graliśmy po prostu fatalnie.
Wejście Giggsa nic nie dało, brakuje też jakiegoś snajpera ew. innego ofensywnego zawodnika, bo wprowadzanie na ostatnie minuty Da Silvy miało chyba tylko i wyłącznie na celu dać odpocząć Evrze...
» 2 marca 2011, 13:01 #18
pajta: Nie od dziś Manchester cofa sie po zdobytej bramce.
Tylko czy jest to zamierzone czy to jakiś ubytek w psychice zawodników?
To co oni robili po strzeleniu bramki można uznać za antyfootball.
Porażka jak najbardziej zasłużona. Wyszły wszystkie braki kadrowe drużyny.
Osobiście to kazałbym im biegać wokół stadionu City!
Uważam ich gra za obrażanie kibiców, którzy mieli by więcej woli walki w tym meczu.
» 2 marca 2011, 12:52 #17
witek: Vidić 6? Gdyby nie on to już w pierwszej połowie moglibyśmy przegrywać.
» 2 marca 2011, 12:52 #16
MenToS0295: nom i jeszcze w drugiej połowie jakby nie on było by3:1 dla cwelsów
» 2 marca 2011, 14:18 #15
Olo: Masz rację, świetny mecz z jego strony. Pełen poświęcenia, zaangażowania... Dla mnie 8/10 a przynajmniej 7.
» 2 marca 2011, 16:31 #14
Hasaski: Nie wiem czemu Vidic 6. Jak dla mnie 8 nawet iż dostał czerwień. Widoczny, naprawiał błędy innych w obronie, sparował piłę na słupek. A ta czerwień to po prostu tylko świadczy, że jest prawdziwym Diabłem, nic więcej.
» 2 marca 2011, 12:50 #13
Michal12371: Fletcher moim zdaniem zasłużył na więcej :P niż tylko 7 , zagrał świetne spotkanie ;p
» 2 marca 2011, 12:49 #12
Schokan: oceny ocenami dla mnie zancza bardzo malo i czesto sa zawyzane zanizane i adekwatnie nieodpowiednie do meczu nie ma sie o co klucic widzielismy jak grali caly mecz i wiemy ze mecz trwa 90 minut a nie 45 bo jak by trwal 45 to mielibysmy 3 punkty zastanawia mnie ciagle jedno mimo porazki

kto zastapi VDS przeciez to jest po prostu fenomen sam w sobie w takim wieku robic takie rzeczy dla mnie szacun dozgonny
» 2 marca 2011, 12:46 #11
axel52: kolego @Bart,te oceny są ok jeżeli chodzi o 1 polowę,ale w przekroju meczu to mocno zawyżone.albo nie oglądałeś 2 polowy albo zaliczasz się do tych zaślepionych,których tu nie brak.Dajesz Berbatowowi i Carrickowi 6 ??Fletcherowi 7 ?? sorry, ale nie rozumiem cię i myślę ,że brak ci obiektywizmu.Według mnie odpowiednio Berbatow 3,Carrick absolutny maks 4,Fletcher maks 5.No i reszta też odpowiednio mniej
» 2 marca 2011, 12:02 #10
kubik: Fletcher rozegrał genialną pierwszą połowę, a w drugiej opuścił się jak niemal wszyscy. Ładna pogoda jest, idź na spacer axel bo proponowanie ocen Ci ewidentnie nie wychodzi ;)
» 2 marca 2011, 12:20 #9
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 12:27

to ty schłodź sobie głowę.Dawać 6 Berbatowowi za przechodzenie kilkunastu min.po boisku?oceny się daje koleś za cały mecz.Co z tego,że Fletcher zagrał dobrze w pierwszej części,skoro spier......ł drugą??odpowiedz co z tego ma klub i kibice??mamy porażkę.A usprawiedliwianie się fatalnym sędzią nie tłumaczy wszystkiego
» 2 marca 2011, 12:24 #8
Bart: Człowieku, czytaj ze zrozumieniem. To sa oceny MEN, tak jak po KAZDYM meczu!
» 2 marca 2011, 12:58 #7
przemekol12: A 6 dostali dlatego, że to jest ocena wyjściowa. Czy naprawdę tak trudno to pojąć?
» 2 marca 2011, 14:26 #6
Bart: Poprawione, dzięki za uwagę.
» 2 marca 2011, 11:33 #5
klikas: te oceny to chyba mocno zawyrzone jakies sa skoro mecz zostal przegrany :/ meczu nie ogladalem :/ ale jak moze zawodnik po tym jak dostal czerwona kartke miec ocene 6 ??
» 2 marca 2011, 11:26 #4
Daro13: te nczerwona kartka byla w 90min meczu poza tym troszke taka naciagana, znaczy sie byc powinna ale nie tylko on powinien dostac czerwien bo Dawid Luiz i Ivanowic robili gorsze rzeczy a sedzia przymykal oko. ale jak by nie Vidic wczoraj to skonczylo by sie znaaaacznie gorzej. Dwoil sie i troił!
» 2 marca 2011, 11:31 #3
zizi89: To prawda gdyby nie czerwona kartka vida powinien dostać 8. Był po prostu wszędzie w obronie. Dostał 6 bo tak naprawde to nie osłabił zespołu bo dostał ja pod pod koniec meczu jak już mu nerwy puściły.
» 2 marca 2011, 11:41 #2
daw7: jakby nie Vidić to już wcześniej było by 1-1 (okazja Ivanovica)
» 3 marca 2011, 14:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.