Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Sędzia znów był przeciwko nam

» 1 marca 2011, 23:49 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Sir Alex Ferguson po przegranym 1:2 meczu z Chelsea Londyn oskarżył arbitra Martina Atkinsona o to, że swoimi decyzjami wpłynął on na wynik spotkania.
Ferguson: Sędzia znów był przeciwko nam
» Szkot był bardzo sfrustrowany decyzjami arbitra
Wprawdzie to United jako pierwsze cieszyło się z objęcia prowadzenia w pojedynku na Stamford Bridge po tym jak do siatki gospodarzy trafił Wayne Rooney, jednak po przerwie gole autorstwa Davida Luiza oraz Franka Lamparda sprawiły, iż druga w sezonie porażka Czerwonych Diabłów stała się faktem.

Po spotkaniu Szkot był bardzo niezadowolony z faktu, że sędzia nie ukarał drugą żółtą kartką za faul na Rooneyu strzelca pierwszej bramki dla The Blues. Incydent ten miał miejsce zaledwie dwie minuty przed decydującym trafieniem Lamparda z rzutu karnego.

Jedenastka została podyktowana po tym jak Jurij Żyrkow upadł w polu karnym United zahaczając wcześniej o nogę Chrisa Smallinga. Te dwie niezrozumiałe zdaniem Fergusona decyzje bardzo odbiły się na końcowym wyniku meczu.

- Uważam, że zagraliśmy źle w obronie co spowodowało, że daliśmy sobie strzelić pierwszą bramkę. Jednak decyzja o przyznaniu rzutu karnego dla Chelsea była zdecydowanie nie na miejscu - wyznał po pojedynku Szkot w wywiadzie dla Sky Sports.

- Wcześniej graliśmy bardzo dobrze i byłem pewien, że wygramy ten mecz. Nie zasłużyliśmy na taki rezultat, lecz jest to trzeci rok z rzędu kiedy fatalna decyzje sędziego mają ogromny wpływ na końcowy wynik.

Fergie nie potrafił się również pogodzić z brakiem czerwonej kartki dla Luiza: - To niewiarygodne. Już nawet nie mówię o sytuacji z Rooneyem, ale chwilę wcześniej bez pardonu zaatakował Chicharito, następnie zrobił to ponownie, a i tak nie został usunięty z boiska.

- Jeśli chodzi o sytuację z Roo to sędzia znajdował się kilka metrów od miejsca zdarzenia i widział wszystko jak na dłoni, a jednak nie zareagował. Takie decyzje zmieniły ten mecz.

Menadżer United swoją frustrację pokazał również w odpowiedzi na pytanie czy Chelsea pomimo tak ogromnej straty punktowej do klubu z Old Trafford ma jeszcze szanse na tytuł mistrza Anglii.

- Z takimi decyzjami jak dziś to wszystko jest możliwe. Sędzia wobec Chelsea był bardzo pobłażliwy. Jestem tym niesamowicie zaskoczony, gdyż na tym szczeblu rozgrywek takie sytuacje nie powinny mieć miejsca - zakończył sir Alex.


TAGI


« Poprzedni news
Chelsea – Man Utd 2:1, czyli miłe złego początki
Następny news »
Carrick: Ciężko pogodzić się z porażką

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


yokowal89: czemu co chwila ktoś wspomina zachowanie roo z meczu z wigan. Qrwa przeciez tam to gosc z wigan bez piłki chciał zablokowac roo i sie na niego nadział , chciał grac nie fair to dostał w ryj , po za tym widac w powtorkach ze nie dostal centralnie i nie bylo zamachu , tylko zderzenie. Luiz specjalnie skosil roo i nawet w tym celu musial rooneya podgonic.
» 2 marca 2011, 20:31 #72
Bovver: najlepiej zrzucić winę na sędziego! Niem a co sieoszukiwac nawet jak by Chelsea strzeliło nam te bramki w drugiej połowi to mogliśmy wygrac 3-2 bo mieliśmy można powiedzieć 3 stuprocentowe okazje na zdobycie bramki tylko ze brakowało tego kto by zamkną akcję i jednym ruchem nogi wpakował piłkę do niemal pustej bramki! Tak sędzie tez popełnił wiele błędów ale za swoją porażkę nie powinno sie obarczać osoby trzeciej wiedząc ze nie wykorzystało sie swojego potencjału
» 2 marca 2011, 19:43 #71
kawkader: Uwielbiam Fergusona za jego otwartość i brak lęku przed ostrymi wypowiedziami.
» 2 marca 2011, 18:58 #70
d4vE7: Hehehehe Ciekawy jestem dlaczego w ten sam sposob nie mowiles gdy Rooney uderzyl lokciem pilkarza wigan... szkoda slow.
» 2 marca 2011, 18:35 #69
fansMU97: Nie będę obrażał sędziego bo tak naprawdę nie zasłużyliśmy na zwycięstwo bądźmy obiektywni. Gra się 2 połowy a my tylko 1 zagraliśmy. Ale liczę na zwycięstwo z LFC
» 2 marca 2011, 16:04 #68
Taurus: A jak myślisz... gdyby te faule zostaly uznane to prawdopodobnie spotkania inaczej by się potoczyło...
» 2 marca 2011, 17:29 #67
grzeho16: no właśnie. ja się zgadzam z fergusonem.sędzia ładnie odwalił z tym karnym. albo na przykład ta sytuacja co nani się kiwał w narożniku- koleś się w niego po prostu wpierdaszył a sędzia nic
» 2 marca 2011, 18:08 #66
pacino123: chwal publicznie
krytykuj w cztery oczy
» 2 marca 2011, 16:36 #65
GastoNG7: trzeba o tym meczu zapomnieć i szykować sie na Liv, Cwelsy przyjedzie na OT to zobaczymy :) ....

Glory, Glory MAN UTD !!
» 2 marca 2011, 14:53 #64
FanaticMU: Fatalne błedy arbitra przełożyły sie na wynik i taka jest niestety prawda. Ivanovic za swoja agresję powinien dostać żółtą a Luiz czerwoną bo takie faule zbierały mu się jak zbierały się i Vidiciowi. Tylko Vidic czerwień obejrzał a Luz nie - gdzie tu sprawiedliwość??!!
» 2 marca 2011, 12:47 #63
Hiploo5: Myślę, że Luizowi nie musiały się zbierać, za sam faul na Groszku powinien polecieć ... Arbiter przeciwko nam zdecydowanie i gdzie są teraz ludzie, którzy wiecznie krzyczeli ze sędziowie są po stronie MU ?
» 2 marca 2011, 13:25 #62
CzajaZDP: Mou i Fergie są naprawdę podobni do siebie w wielu aspektach, dlatego tak dobrze się porozumiewają.
» 2 marca 2011, 11:59 #61
gerry69: Nie podoba mi się, że kibice innych klubów.. Chelesa, Liverpoolu nawet mojego ukochanego Arsenalu.. wbijają tutaj i triumfują, ponieważ United trochę oszukali i kibice nie mogę tego ścierpieć. To normalna kolej rzeczy. Każdy kibic byłby zawiedziony jeśli jego drużyna zostanie skrzywdzona przez sędziego. Wstyd mi za ludzi którzy również kibicują Arsenalowi tak jak ja i wypisują tu brednie. Odczepcie się od drużyny która przegrała dopiero 2 mecz w lidze, a bardzo długo była nie pokonana, odczepcie się od lidera ekstraklasy, trzeba patrzeć na siebie, Arsenal powinien wygrać puchar myszki miki (CC), a to spartaczył i na dodatek stracił najlepszego snajpera i też każdy był zawiedziony, a była szansa na trofeum którego nie mamy od 5ciu lat.. Man United przegrał tylko mecz ligowy i to nie do końca sprawiedliwie i należy zrozumieć frustracje kibiców. Nie chcecie, żeby wchodzili na nasze strony klubowe to też nie logujcie się na ich, chcecie szacunku, okazujcie szacunek.
» 2 marca 2011, 11:34 #60
PaToManU: Wisła Skisła śmieszna eurowizja piłkarzy przegrała z 1 ligowcem...
Nie dziw bierze że gdy ten sędzia sędziuje Chelsea nie przegrywa ,jak tak dalej będzie sędziował może nigdy nie przegrać ... !
A co do Liverlooser kogo obchodzi środek tabeli !!
» 2 marca 2011, 11:23 #59
LTMek: Eurowizja? Z tego co wiem, to w każdym polskim klubie zaczyna tak wyglądać jedenastka, nie mówiąc o izraelskich eksperymentach ze stadionu przy kałuży...

Sędzia ewidentnie zawinił i nie ma tu co się czepiać Fergusona.
Inna sprawa,że United też nie zagrali dobrze w 2-giej połowie...
» 2 marca 2011, 13:07 #58
JestemHardcorem: Ferguson jak zwykle swoje...
Czerwona kartka dla Luiza - ewidentna
Karny dla Chelsea - ewidentny
» 2 marca 2011, 11:04 #57
mila2406: karny dla Manchesteru w pierwszej połowie ewidentny! Gramy w noge panie Terry! Hello!!
» 2 marca 2011, 15:19 #56
blejd7: jak dla mnie to SAF powinien jeszcze zwrócić uwagę na notoryczne faule Ivanovica na Nanim. wczorajszy mecz to jakaś parodia. błędy jakie sędziowie popełniają w meczach United z Chelsea są gorsze od tego błędu Webba w meczu naszej reprezentacji na ME. Poza tym wczoraj liniowym był ten sam sędzia który sędziował z Webbem
» 2 marca 2011, 11:02 #55
TrishManUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 11:01

Druga żółta dla Luiza za ten chamski faul wiele by zmieniła w grze. Chelsea zmuszona byłaby do obrony, bo wątpię, by United nie chciało wykorzystać takiej okazji. To byłaby wielka okazja dla nas. A 2 żółta dla Vidicia? No proszę! Mocno szarpał na koszulkę, ale to nie faul na żółtą. Teraz będziemy osłabieniu na kolejny mecz...

Błagam niech ktoś kupi tym sędziom jakieś mocne okulary, bo to co ostatnio wyprawiają, przyprawia mnie o drżenie rąk. Podziwiam piłkarzy, że się powstrzymują żeby nie pieprznąć w pusty łeb.
» 2 marca 2011, 10:57 #54
fat1xd: Rzeczywiście karnego nie powinno być, chwilę wcześniej żółtko powinien dostać Luiz za faul bez piłki na Rooneyu... Co nie zmienia faktu, że zagraliśmy w drugiej połowie jak patałachy i Chelsea była po prostu lepsza...
» 2 marca 2011, 10:41 #53
gunnersfan9: Gdyby to sędzia nie odgwidał takiego faulu dla United przy wyniku 1-1,to byście rzucali monitorami i bluzgali go przez tydzień:) Trochę obiektywizmu. Gra się 90 min a nie tylko I połowę. Co z tego,że zagraliście fenomenalna jak dla mnie I połowę,skoro w II ograniczyliście sie tylko do defensywy? Może Ferguson myslał,że uda wam się odbronić wynik 0-1 jak to miało miejsce w meczu z Arsenalem? Może i Luiz powinien dostać czerwona kartke, ale za to strzelec jedynej bramki dla was nie powinien wystąpic w tym meczu i w dwóch kolejnych. Pretensje macie do całego świata tylko nie do siebie. Popatrzcie na błędy pana sędziego Dowda w meczu Newcastle-Arsenal,gdzie podyktował dwa karne z kapelusza,usunął z boiska Diaby'ego a wcześniej powinien zrobić to samo z Bartonem. W meczu z Blackpool przy stanie 2-0 sędzia nie odgwizdał prawidłowego karnego dla gospodarzy. W meczu z Wigan usunięty pownien byc Rooney. Ale oczywiście was sędzia okradł tylko oceńcie grę United a do sędziego powinniście miec pretensje na samym końcu. Jak dla mnie czerwo zasłużone dla Vidica. Ostry faul na Essienie, kilka mniejszych przewinień i to pociąganie za koszulkę Ramiresa,który wbigał w pole karne. To zaważyło o tym,że dostał czerwo. Odnośnie karnego to 2 na 10 sędziów by odgwizdało rzut karny. Ciekawe co by było gdyby przy stanie 1-1 taki sam faul byłby,tylko że w polu karnym Chelsea? Sfrajerzyliście tak samo jak Arsenal sfrajerzył z Tottenhamem. Zagrał dobra I połowę a II tragiczną i to sie zemściło.
» 2 marca 2011, 09:58 #52
hetmanek: Mor da Londyński ps ie !! Sędzia zagwizadał bo chelsea zaczeła wymachiwać tymi przeszczepami co to ten smalling nie zrobił a ten idiota podyktował zreszta to nie jego wina , po drugie w meczu z Wigan Rooney go walnoł łokciem bo ten mu cos powiedział zobacz sb powtórke lamusie nic nie znaczycie bez swoich sędziów nara lamus
» 2 marca 2011, 10:34 #51
ThierryHenry9: hetmanek: cała prawda o IQ kibiców manu :)
» 2 marca 2011, 10:49 #50
blejd7: TheirryHenry9
"manu" - cała prawda o wiedzy o drużynach w piłce nożnej. Wiem wiem żeby kupować sędziów nie trzeba mieć wiedzy tylko Romana
» 2 marca 2011, 11:06 #49
ThierryHenry9: blejd: Bądź Howarda Webb'a :-*
» 2 marca 2011, 11:26 #48
blejd7: ThierrHenry9
wybierz się do psychiatry, bo wysyłanie buziaków facetom nie jest normalne. chyba, że jesteś kibicem Chelsea to można to zrozumieć, bo większość homoseksualistów kibicuje im
» 2 marca 2011, 16:09 #47
partys: powiem tyle śmiech na sali czytając wypowiedzi niektórych z was, jak w przedszkolu, bo sędzia bo sędzia tamto hahah naprawdę śmiechu warte, skończył się limit farta i to że sędzia był za mułami zawsze i pomagał jak mógł dodając po 6 min żeby mogli strzelić zwycięską bramkę plus karne z kapelusza, a z ostatnich spraw to że świnka nie została wykluczona to jak to nazwać, choć tyle się zwróciło że vidic czerwień...tyle błazny opłakujcie w spokoju....zaglądne po meczu z lpoolem na część drugą waszych szlochów....gratuluje przegranej jeszcze raz hahahah
» 2 marca 2011, 09:40 #46
Ave88: błazny;D? dalej jesteśmy liderem a wasz arsenal? męczy sie z jakis leyton;). Aaaaaaaaaa byłbym zapomniał jak tam finał z Birmingham? To bardzo trudny rywal ale myśle ze daliście rade Szczęsny i Koscielny pewnie pokazali klasę;) buhehehehehehe;D
» 2 marca 2011, 10:08 #45
przemekol12: A jak sędzia nam 'sprzyja' to wy frajerzy drzecie mordę, że wam coś nie pasuję.
» 2 marca 2011, 14:23 #44
blejd7: ja zaglądne po sezonie kto odejdzie z Chelsea jak skończycie w PE
» 2 marca 2011, 16:11 #43
piotrek22: Sory ze nie na temat ale planuje pierwszy w swoim zyciu wyjazd na OT jakby ktos mogl udzielic mi jakichs wskazowek np. gdzie moge kupic bilety na mecz jakas dobra resouracja w miescie jak dojechac i tak dalej to pisac na PW
» 2 marca 2011, 08:54 #42
Kasza90: no uwazaj bo sobie kupisz;] wejscie na OT maja karnetowcy, oraz oficjalne fan kluby. Jedyny w polsce oficjalny FC Manchesteru United [link usunięty]
» 2 marca 2011, 09:25 #41
Przemoc: Sędzia sprzedał mecz moim zdaniem i tyle . Kasa Abramowicza poszła w ruch ! Jawne kpiny ten arbiter ! Ten karny dla Chelsea też strasznie naciągany niby był za koszulkę trzymany ale widać było że sam specjalnie sie wywrócił przecież to nie liga włoska żeby takie sceny gwizdać. MU grało ładnie w 1 połowie ale z takim sędzią nie dało rady KPINY
» 2 marca 2011, 08:48 #40
kujawa: kiepski mecz i wszystko jasne.
» 2 marca 2011, 08:44 #39
matemufc: Dokładnie ,Atkinson dla czelsi sedziował bezwątpienia ,ktos powinien sie powaznie temu przyjżec . Jestem negatywnie rozczarowany ,bylismy zdecydowanie lepsza drużyną wczoraj . Jedyne co może cieszyc to dobra gra
» 2 marca 2011, 08:42 #38
DelCastro: bylismy lepsza druzyna do przerwy potem to czelsi nas zdominowalo
ale fakt jest taki ze skoro vida dostal 2x zółtą to luiza tez to powinno spotkac
» 2 marca 2011, 09:15 #37
dominik98: w drugiej połowie cwelsy przejeły inicjatywe no i grały lepiej ale i tak arbiter wygrał a co do fauli ivanovic mało nie zabił naniego
» 2 marca 2011, 09:19 #36
domekk: Chelsea chyba ma dwóch bramkarzy, Cecha i Terrego, obydwoje pilki rekoma wyłapuja podczas meczu
» 2 marca 2011, 08:40 #35
liebemanchester: bez kitu , co to ma być . . ;xx
» 2 marca 2011, 10:24 #34
Tomasson10: Karnego nie powinno być! Ten Luiz też powinien wylecieć za 2 żółte!
» 2 marca 2011, 07:42 #33
kondi80: Karnego powinno nie byc a Luiz to powinien wyleciec z boiska bo skosil 2 razy na 2 zolte !! ??
» 2 marca 2011, 09:22 #32
niceone: Normalna gadka SAFa, nie podoba mi się. Według mnie Chelsea zasłużyła na wygraną po tym co zaprezentowała w 2. połowie. I moim zdaniem narzekanie PO KAZDYM PZEGRANYM MECZU/ZREMISOWANYM RÓWNIEŻ na sędziego to przesada, ile nam razy pomógł sędzia? Oj wiele chłopcy, wiele! Więc nie przesadzać mi tu :) Sędziowanie i błędy sędziów to część futbolu.
» 2 marca 2011, 07:06 #31
bojhaaker: Karny powinien być ale sędzie zmienił spotkanie nie wyrzucając Luiza po jawnym faulu ! Heh... Saf słynie z narzekania ale tu uważam że ma powód , rok temu przegrana po spalonym golu Terryego teraz brak kartki dla afro mena ; / cos nie halo
» 2 marca 2011, 07:49 #30
niceone: Karny jak najbardziej, ale żaden z sędziów nie WIDZIAŁ przewinienia Luiza więc ... zwłaszcza, że on się odegrał po tym co zrobiliśmy chwile wcześniej i za to co zrobił Ronney parę dni temu.

Czyli dla Ciebie da Silva Bro's to też afro meni : )?
» 2 marca 2011, 16:58 #29
Mecjusz: SAF ma rację!! Decyzje sędziego były nie do końca zrozumiałe... Wydaje mi się, że sędzia, który zna się na rzeczy miałby wpływ na wynik meczu...
» 2 marca 2011, 00:46 #28
chelsealivePL: Staruszek chyba się ośmiesza, opowiadając takie bajki zaraz po meczu, w którym czerwień powinien dostać Rooney. Oczywiście - Luiz zasłużył na drugie żółtko, to błąd sędziego, ale błędy popełniał w obydwie strony. I tak np. Vidic wczesniej powinien polecieć z czerwienią, a przecież pozostając na boisku przypadkowo wyratował was przed dwiema bramkami (m.in. po uderzeniu Żirkowa).

Fergie to ostatni gość, który może narzekać na arbitrów...
» 2 marca 2011, 06:42 #27
Jaglos: @Chelsea - no i tu pokazujesz jakim jesteś pacanem i ile punktów na maturze byś miał

"To niewiarygodne. JUŻ NAWET NIE MÓWIĘ O SYTUACJI Z ROONEYEM, ale chwilę wcześniej bez pardonu zaatakował Chicharito, następnie zrobił to ponownie, a i tak nie został usunięty z boiska."

Bo ten wasz Baranek za bardzo się poczuwa, z chęcią sam bym mu sprzedał kose na prostych jakbym mógł.
» 2 marca 2011, 07:08 #26
75th: Dostaliście wynik na srebrnej tacy od sędziego, jeśli uważasz inaczej tzn, że jesteś po prostu ślepy, więc to właśnie Wy, kibice Chelsea jesteście ostatnimi osobami, które mają prawo narzekać, że sędziowie komuś sprzyjają, bo w każdym meczu z United jest gwizdane "pod" CFC.
» 2 marca 2011, 07:09 #25
chelsealivePL: Punktów na maturze? To nie moje czasy. Za moich nie było testów, kupowanych prezentacji i tym podobnych głupot, to był prawdziwy egzamin, nie wyrywkowe sprawdzanie wyuczonych odpowiedzi.

Sędzia popełnił błędy w OBYDWIE strony, dziwne, że Ancelotti po wpadkach arbitrów po przegranych meczach nie jęczy i przez żutą gumę nie próbuje się usprawiedliwiać, podczas kiedy Fergie ochoczo przybija się do krzyża i jojczy nie zważając, ile prezentów w ciągu całego sezonu otrzymał od sędziów. To jego narzekanie jest po prostu żałosne, niech lepiej skupi się na taktyce
» 2 marca 2011, 07:19 #24
blejd7: bo Chelsea gra tak słabo że nawet gdyby sędziowie nie popełniali błędów to by przegrywali.


Jaglos

ja bym mu raczej sprzedał maszynke do golenia bo takie fryzuru były modne 20 lat temu :)
» 2 marca 2011, 11:16 #23
fjoord: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 00:28

Wydaje mi sie ze nie ma co sapac i fakac na wszystkich, wszystko, boga, zlowieszczy los i sedziego. Drukowal - nie drukowal - nieistotne. Gdybysmy strzelili wiecej bramek to bysmy wygrali i nikt by nie marudzil na decyzje sedziego. Ile razy byly takie decyzje na nasza korzysc: kontrowersyjne karne, ostatni wyskok Rooneya - i wtedy wszystkim wszystko pasowalo - jak jest w druga strone to caly swiat jest przeciwko nam. Zagralismy slabo w drugiej polowie. Po strzeleniu bramki cofnelismy sie jak to mamy w zwyczaju - i jak wiemy na przykladzie niedawnego meczu z Wilkami to nie jest dobry pomysl. Sami niestety jestesmy sobie winni a sedzia tylko dopelnil dziela - jednak wiekszosc to jego upatruje w przyczynie naszej porazki. Dalej jestesmy na pierwszym miejscu a zawodnicy musza sie skoncentrowac na kolejnych meczach bo te beda kluczowe. Moze (mam nadzieje) wroci Ferdinand i da rade ze Smallingiem trzymac obrone do kupy.
» 2 marca 2011, 00:20 #22
Snomer: Dokładnie tak, popieram w 100 %.
» 2 marca 2011, 00:34 #21
buttonman: równiez się zgadzam z Twoją wypowiedzią, ale obawiam się o stan naszej obrony, bo nie wiadomo czy Rio wróci ;/ myślę, że początkowa formacja na mecz z The Reds będzie dosyć defensywna
» 2 marca 2011, 00:42 #20
Quba18: Defensywna po dzisiejszym meczu? hehe, chyba niee. ;]
» 2 marca 2011, 00:43 #19
mickb: porównując zagranie Rooneya na McCarthy'm w meczu z Wigan i tym dzisiejszym Luiza na Rooney'u dzisiaj. Takie uderzenie z łokcia może i wyglądało na kartkę, ale w gruncie rzeczy McCarthy'emu się krzywda nie stała, takie uderzenie/starcia nie bywają aż tak bolesne. Natomiast atak kolanem w udo to daje się mocno odczuć i tutaj dopatrywałbym się znacznie bardziej niesportowego zagrania niżeli tam.
» 2 marca 2011, 00:54 #18
RedDevill: Zgadzam się mogli strzelić. Ale nie pozwolił om na to Luiz więc SAF też ma rację...
» 2 marca 2011, 06:40 #17
Tennant: oj tak,sędzia nie powinien dostać za ten mecz honorarium...
Glory Glory MU
» 2 marca 2011, 00:16 #16
FiFlaK: Może nie od federacji, ale od Abramovicza na pewno dostanie. :)
» 2 marca 2011, 00:17 #15
grucha151289: Chelsea co prawda w drugiej połowie może i zasłużyła na zwycięstwo, co nie zmienia faktu, że sędzia wypaczył wynik spotkania. Chyba mścił się na Roo. Sądzę, że najsprawiedliwszy byłby remis. Karny wymuszony przez Zhirkova. Oczywiście sędzia się wytłumaczy dlaczego go podyktował, ale jestem pewien, że 50- 60% arbitrów by nie podyktowało karnego. Gdyby wystawiać sędziom oceny za mecze to w skali 10 pkt miał by z3-4 pkt. To i tak cud, że piłkarze się nie pozabijali na boisku, bo zdecydowanie na za dużo pozwalał... Szczególnie Chelsea.
» 2 marca 2011, 00:14 #14
Pique: Przecież Chelsea należał się karniak. Choć ich nie lubię, to taka jest prawda.
Żyrkow upadł, bo Smalling podłożył mu nogę.
Ferguson niech się lepiej nie ośmiesza jak Mourinho :(
» 2 marca 2011, 00:12 #13
fjoord: Moze obejrzyj powtorke - na ktorej widac ze Smalling wszedl najpierw w pilke a Zyrkow wpadl na jego wyciagnieta noge - Zyrkow do tej pilki juz nic nie mial bo byla daleko poza jego zasiegiem. Jeb.al szczupaka i sedzia sie na to zlapal.
» 2 marca 2011, 00:14 #12
Baku95: MU też powinno mieć karego po zagraniu ręką Terrego.
» 2 marca 2011, 00:16 #11
fjoord: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2011 00:09

teraz to juz nieistotne skoro komentarz nie istnieje :P
» 2 marca 2011, 00:09 #10
Baku95: Ogarnij się! Chcesz sobie teraz wytykać kto ile powinien dostać kartek? Nie ośmieszaj się!
» 2 marca 2011, 00:09 #9
FiFlaK: To samo z Luizem. Nie mów mi że był odwrócony. Bo w powtórce było widać, jak patrzył na to co Luiz robił z Wazzą. Drugiej żółtej nie obejrzał. To samo karny.

Więc wyczekam aż obrońca będzie hamował, wbiegnę mu w nogę, przewrócę się i będzie karny ? No nie sądzę.

Ah, to obrońcy mogą już bronić rękoma strzały w polu karnym ? Czy tylko Terry ma taki przywilej ?

Zastanów się troszkę. Jeśli za faul na Ramirezie powinna być czerwona dla Giggsa, to Chelsea powinna kończyć mecz w ośmiu zawodników...
» 2 marca 2011, 00:10 #8
Quba18: I Fergie ma rację, ja nawet po straconej 1 bramce byłem pewien, że wygramy, ale sędzia gwizdał dziś w jedną stronę.

Odbiegając już do meczu z Liverpoolem to nie wiem czy słyszeliście, ale ci z syfiastego miasta świętują, że Vidy nie będzie na meczu z nimi. Jednak słyszałem, że ma wrócić już Rio. Jednak w The Reds mało prawdopodobny jest występ Meirelesa, Aggera, a Kelly ma grę z głowy przez minimum najbliższy miesiąc, więc nie wiem kto tu może naprawdę świętować. ;]

Wiem, że również i kanonierzy cieszyli się z naszej porażki jednak nie wiem czemu oni się cieszyli, jutro może z Leyton sobie poradzą, ale w sobotę grają z Sunderlandem, a w ich składzie zabraknie Wallcota, Fabregasa i Van Persiego.
Z tego co wiem najprędzej wróci Wallcot, ale na tych dwóch ostatnich troszkę poczekają.

Przed tymi 3 wyjazdami w Premier League zakładałem, że dobrze będzie kiedy zdobędziemy 6 pkt. Zdobyliśmy 3, a powinny być minimum 4. Jednak opierając się na 1 połowie dzisiejszego meczu, cieszy mnie to, że w końcu udało nam się zagrać tak chociaż 45min.(pewnie udało by się dłużej gdyby nie ten sędzina) i wiem, że teraz już będzie łatwiej o taką grę, bo nasi zobaczyli, że dalej potrafią tak grać. Widać również, że Rooney wraca do formy.
» 2 marca 2011, 00:02 #7
Baku95: Popieram Fergusona! Sędzia popełnił błędy jeszcze ta ręka Terrego w polu karnym po strzale Evry podajże. Błędy błędami poganiały ale to już było teraz trzeba się skupić na meczu z Liverpoolem. BD się śmiał jak Arsenal straci pkt z Sunderlandem
» 2 marca 2011, 00:01 #6
krajminho: 3 mecz z rzędu kiedy sędzia wypacza wynik meczu międzu Chelssij a MU.
Po raz kolejny rusek sponsoruje nową furę sędziego.
Pocieszającym jest ,iż jeżeli będzie dalej kupował mecze to może w końcu zabraknie mu na transfery.
ps. Cwelsi walczą o LE my nadal o majstra ;]
» 1 marca 2011, 23:56 #5
jakjakub: No w końcu nazwisko zobowiązuje ;p Atkinsonowie lubią robić sobie jaja ;)
» 1 marca 2011, 23:55 #4
gitkolo: Ma racje! A co robi sedzia liniowy albo techniczny.Nie wiem czy są ci za bramka tak jak w LE ale liniowy lub techniczny powinni wtedy zagwizdać.I dlatego jestem za wprowadzenim kamer.
» 1 marca 2011, 23:53 #3
welllone: Popieram Alexa w 100% ten mecz nie wygrała Chelsea, wynik jest sprawą sędziego.
» 1 marca 2011, 23:52 #2
Obronca05: Ma rację z tymi oskarżeniami SAF bo jak by Chelsea grała w osłabieniu nie pozbierali by się takie bańki że mała bania. A tak 2:1 w plecy. Szkoda.
» 1 marca 2011, 23:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.