Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kuszczak czeka na swoją szansę

» 21 lutego 2011, 10:10 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Tomasz Kuszczak liczy, że w tym sezonie dostanie jeszcze szansę od sir Aleksa Fergusona, aby udowodnić, że zasługuje na bramkarską bluzę z numerem jeden.
Kuszczak czeka na swoją szansę
» Tomasz Kuszczak nie rezygnuje z bycia numerem jeden w Manchesterze United
– Aby grać dobrze, muszę grać regularnie. Pokazałem, że moja forma jest coraz lepsza, jeśli dostaję szansę. Czekam na decyzję menadżera – cytuje polskiego bramkarza dziennik The Sun.

Sytuacja Kuszczaka na Old Trafford pogorszyła się odkąd do klubu przyszedł Anders Lindegaard. Teraz to Duńczyk dostaje szansę w meczach pucharowych, a Polak musi oglądać swojego nowego kolegę z ławki rezerwowych.


TAGI


« Poprzedni news
Kibice mogą zgotować Evrze piekło
Następny news »
Evra zostanie w United na kilka kolejnych lat!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (63)


Macinho: Raczej Tomek nie ma na co liczyć... xD
» 22 lutego 2011, 11:38 #56
jobdziuch15: tak gadacie że to jego łudzenie się jest żenujące a sami jak byście byli na jego miejscu to nigdzie nie uciekalibyście tylko siedzieli na ławie
» 22 lutego 2011, 09:18 #55
shaolin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2011 23:09

Być numerem jeden w bramce Manchesteru United dla Tomasza Kuszczaka bezcenne,ale tak nigdy nie dędzie więc za siedzenie na ławce SAF zapłaci mu Master Cardem.Ateraz powaznie-czas się pakować i zmienić klub bo od tego siedzenia i grzania ławy to swię ona Tomkowi niebawem zapali i nie będzie miał chłopak gdzie siedzieć!GLORY
» 21 lutego 2011, 23:06 #54
pbskarpy: Czekaj Czekaj Tomek... Pociąg zwany GRA W PIERWSZYM SKŁADZIE powoli odjeżdża. Ale Ty czeeee-kaj, czekaj.

Pozdro.
» 21 lutego 2011, 21:31 #53
mervel: jeśli Tomek rzeczywiście się tak wypowiedział, to jest niestety baaardzo naiwny i głupi. Ferguson go mami od ładnych paru sezonów, a teraz sprowadza 'jakiegoś' Lindegaarda i od razu wstawia go na puchary.
Kuszczak ilekroć dostawał szanse to nigdy nie zawiódł, a teraz dostaje jasne sygnały że może sobie wybić z głowy nawet próbę walki o bluzę numer 1.

co jak co, ale Ferguson okazuje się być zakłamany i grał nie FAIR, tylko ściemniał Kuszczakowi, żeby ten nie odchodził i był dobrym zapewnieniem bramki 'w razie czego'.
niech odejdzie do innego klubu premier league i pokaże swoją wartość.
» 21 lutego 2011, 20:43 #52
mervel: o czym Ty mówisz ? jak mógł zawodzić skoro grał przeciwko southampton i crawley...rzeczywiście BARDZO wymagający rywale. Kuszczak grał wielokrotnie przeciwko np. |Chelsea, Arsenalowi i praktycznie nigdy nie zawiódł.
o to mi chodzi- miał mydlone oczy, robił za murzyna a teraz może sobie iśc ;]
» 21 lutego 2011, 22:22 #51
Kajdan: Tomka na pewno nie bedzie interesowała gra w lidze greckiej, tureckiej czy nawet rosyjskiej bo to bardzo dobry bramkarz tylko po prostu jest troche za slaby na gre w United. Kuszczak smiało móglby wystepowac w sredniaku Premier League.
» 21 lutego 2011, 20:33 #50
Bovver: ja bym na jego miejscu juz zaczął szukać pełnego etatu w innym klubie, ale szkoda ze odchodzi, bo jest dobry...
» 21 lutego 2011, 19:03 #49
Michal88: Kuszczak obudz sie wrescie nigdy nie bedziesz numerem jeden na Old Trafford
» 21 lutego 2011, 18:47 #48
Berbatov11: zarabia 10 mln za siedzenie na ławce - prawda bo ostatnio w Faktach mówili a rooney ma na tydzień 250 tys funtów więc policz sobie ile ma na rok cwaniaczku. Pozdro. Glory Glory Man United
» 21 lutego 2011, 17:15 #47
GGMU: zgadzam się,ale myślę,że Fergie coś szykuje na Kuszczaka. Nie tyle lat siedział po to,żeby odchodzić. Myślę,iż na Tomka '1' czeka w nast sezonie.
» 21 lutego 2011, 19:06 #46
kikson: Taaaa.... zwłaszcza, że Ferguson zapowiedział transfer bramkarza w lecie.
» 21 lutego 2011, 19:25 #45
GGMU: też prawda. ale nie Neuer , tylko Maarten, dla mnie On, jak nie Tomek.
» 21 lutego 2011, 20:02 #44
kostek17: Co prawda to prawda, ale Kuszczak za to siedzenie na ławce zarabia 10mln funtów rocznie :D
» 21 lutego 2011, 16:41 #43
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2011 16:56

10 mln?? no chyba coś Ci się pomyliło bo 10 mln rooney zarabia... kuszczak zarabia około 2mln Funtów;]
» 21 lutego 2011, 16:55 #42
jakjakub: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2011 17:11

co daje 10 milionów złotych ;] kolega po prostu pomylił walutę ;D
» 21 lutego 2011, 17:10 #41
kostek17: Sorry pomylily mi się waluty, 10 mln złotych oczywiście. :D
» 21 lutego 2011, 17:38 #40
GGMU: To wolałbym mniej zarabiac,a grać. Co Ci by dało siedzenie na ławce..?
» 21 lutego 2011, 19:02 #39
Tennant: Tomek już czeka tak długo ,że na jego miejscu chyba każdy zmieniłby klub.. Tomek-honoru trochę...
Glory Glory MU
» 21 lutego 2011, 16:34 #38
Ku8en: On musi być nr 1 ;D
» 21 lutego 2011, 16:10 #37
axel52: nie kumam już sir Alexa.Niech się skupi na wzmocnieniu środka pola gdzie jest tragedia,a nie już pitoli o kupnie next bramkarza.Uważam że Kuszczak broniąc regularnie dałby radę.Odejdzie Van der Saar,zostałoby trzech przecież.I niech Rywalizują o miano pierwszego.Naprawdę kupno bramkarza to nie jest priorytet,tym jest środek pola żałosny na dziś dzień
» 21 lutego 2011, 16:09 #36
sensi: łudzenie się kuszczaka jest żenujące... Tylko marnuje się w United.
» 21 lutego 2011, 16:08 #35
monnie: Być cierpliwym jak Kuszczak - nie lada wyczyn.
» 21 lutego 2011, 15:56 #34
adrian93: kuszczak będzie jeszcze nr 1!!
» 21 lutego 2011, 15:51 #33
piaskun223: Ja już bym się nie łudził ..
» 21 lutego 2011, 15:42 #32
jakjakub: Sprawa jest prosta, jeżeli po sezonie:

a) ściągamy nowego klasowego bramkarza, z wyrobioną marką(najbardziej prawdopodobne), to Tomek powinien odejść już w lecie. To będzie dla niego i jego kariery najlepsze rozwiązanie

b) zostaje trójka Amos, Lindegaard, Kuszczak, to Tomek nie odchodzi, i myślę że nie miałby większych problemów z wywalczeniem miejsca w pierwszej jedenastce

Jedno jest pewne, Kuszczak nie powinien podejmować decyzji zanim nie będzie w 100% pewny, czy ściągamy bramkarza latem, czy nie. No i przede wszystkim będzie musiał pogadać z SAF'em o swojej sytuacji w klubie i o planach Bossa.

Tak więc wszystko jest kwestią czasu i pozostaje nam tylko czekać na rozwój wypadków.
» 21 lutego 2011, 15:23 #31
Leon: WALCZ Tomek WALCZ ! :d Mam nadzieję , że w końcu bedziesz tym numerem 1 !
» 21 lutego 2011, 15:10 #30
gitkolo: Jeezu Tomi nie jest taki zły.Jak dla mnie broni bardzo pewnie.W tamtym sezonie jak kontuzje miał Edwin to Tomi nie jeden raz ratował nam tyłki:)
» 21 lutego 2011, 14:57 #29
wojtiii87: Dzieciaki... Przecież wyraźnie było napisane "The Sun"... A jak się ułoży jego dalsza przyszłość wie tylko SAF który nie kontaktuje się z zawodnikami przez bulwarówki pokroju "The Sun"
» 21 lutego 2011, 14:40 #28
majew: Jego paraliżuje gra w Man Utd, gdyby przeszedł do innego klubu z premiership grał by fenomenalnie tak jak w WBA. To jest moje zdanie.
» 21 lutego 2011, 14:06 #27
Lukixp: no sorry, ale jest strasznie naiwny.
» 21 lutego 2011, 14:04 #26
Klimaa: Walka o numer jeden? Niech już da spokój, Kuszczak to nie ta liga! Cenię jego umiejętności, ale nie jest tak znakomity by być numerem 1, przyszedł nowy bramkarz, a w lato dojdzie kolejny. Czas Tomka już minął, niech szuka nowego pracodawcy od nowego sezonu.
» 21 lutego 2011, 13:56 #25
GGMU: ten czas się nawet u Tomka jeszcze nie zaczął..
» 21 lutego 2011, 14:22 #24
silverlimp: Niestety SAF zniszczył kariere Kuszczakowi ciagle obiecujac mu nr.1 w bramce od tylu lat.Tomek mogłby grac juz dawno w innym klubie regularnie.
» 21 lutego 2011, 13:14 #23
welllone: Sorry ale gdyby nie to, że Kuszczak trafił do United prawdopodobnie nigdy byś o nim nie usłyszał podobnie jak o Dudku, Fabiańskim czy Szczęsnym. Bycie rezerwowym w tak wielkim klubie to i tak większy sukces niż granie w nieperspektywicznej polskiej lidze. Teraz Kuszczak ma szansę na pierwszy skład w United albo w innym zespole EPL który zapewni mu więcej pieniędzy, rozgrywek, prestiżu itd.
» 21 lutego 2011, 14:29 #22
iamarctic: @welllone

Przecież Kuszczak grał w WBA. Rozumiem Tomka, sam bez zastanowienia odszedłbym do United, gdyby byli mną zainteresowani, ale Tomek od 2 lat mydli sobie oczy. Może spokojnie grać w PL, stać go na to. Powtarzam jeszcze raz, po zakończeniu sezonu Aston Villa będzie szukać następcy Friedela, nie ma co się zastanawiać, tylko brać kontrakt.
» 21 lutego 2011, 18:34 #21
kikson: Steele i Ferguson zapowiedzili kupno bramkarza w lato. To zamyka temat. Poinien już dawno odejść.
» 21 lutego 2011, 12:40 #20
AFCAMUFC: tomek już dawno powinien odejść. mnie też grzanie ławy by nie interesowało
» 21 lutego 2011, 12:37 #19
gently47: ciagle ta sama wiadomosc, niech on zrozumie ze nigdy na dluzsza mete nie bedzie numerem 1 w bramce united, popelnia za duzo bledow przy dosrodkowaniach i nie potrafi grac nogami i to go eliminuje albo niech sie pogodzi z rola rezerwowego albo niech odejdzie!! maks jego mozliwosci to jeden sezon tak jak mark bosnich tim howard van der geow i inni nasi poprzedni bramkarze
» 21 lutego 2011, 12:37 #18
H2O1994: Myślę że Ferguson da mu szansę.
» 21 lutego 2011, 12:31 #17
zoestrike: Widzę że połowa z was to albo asystenci SAF'a albo główni zarządcy klubu -.- Los Kuszczaka jest wciąż w rękach Fergusona i wszystkie spekulacje są tutaj nie potrzebne bo wywodzą się one albo z "The Sun" albo innych brukowców które nie mają o czym pisać i muszą coś wymyślać. Kuszczak jest gotowy by zastąpić Edwina i wszystko wyjaśni się podczas nadchodzących wakacji. Martwi mnie że Lindergard ostatnio zastępuje Tomka w pucharach.... ale z drugiej strony SAF musi dać mu trochę okazji do gry bo nie po to go ściągał aby teraz grzał ławę i te minimum meczy ma zapewnione w kontrakcie. Tak czy inaczej sezonowcy płaczący o światowej klasy bramkarzy puknijcie się w te puste baniaki... Nam nie jest potrzebny klasowy bramkarz z wielką reputacją... bo już takiego mamy (może na razie nie klasowego i nie z wielką reputacją) ale jeśli Kuszczak zostanie nr.1 to pokaże swoją klasę i takim zawodnikiem się stanie. Jak Tomek broni karnego z Arsenalem to wszyscy go kochają i mówią Kuszczak nr.1 jak pojawia się news z brukowca to wszyscy Kuszczak do AV.
» 21 lutego 2011, 12:13 #16
JohnPieklo: Dokładnie tak! A już zaczynałem się martwić, że panuje tutaj całkowita tendencja do zawiści wobec Tomka i do umniejszania jego umiejętnościom. ELO!
» 21 lutego 2011, 13:02 #15
SzYnA: bosze, on powinien przestać już płakać bo to się robi żałosne, osiemset siedemdziesiąty drugi raz powtarza że jest gotowy do gry w w podstawie, ze czeka na decyzje fergusona. podobno AV się nim interesuje to powinien odejść.tam albo do innego dobrego zespołu w którym by grywał regularnie bo jego marzenie o grze na EURO się spełni tak samo jak niespełnione o grze w United jako podstawowy bramkarz :/
» 21 lutego 2011, 12:05 #14
daw7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2011 11:49

Z całym szacunkiem do Tomka to myślę, że 1 bramkarzem to on nie zostanie. A jak zostanie w Man Utd to jedyne co go spotka to ławka.
Według mnie powinien odejść do jakiegoś słabszego klubu, grać w nim regularnie i wtedy walczyć o miejsce w reprezentacji na EURO 2012 :)
Życzę mu jak najlepiej ;)
» 21 lutego 2011, 11:49 #13
PawelSon: Nie wiem czy słyszałes ale Kuszczak miał propozycję przejścia do innego klubu ale odrzucił i chce dalej walczyć o nr 1 w Manchesterze. :)
» 21 lutego 2011, 12:00 #12
chudy1948: @PawelSon, nie Kuszczak odrzucił tylko United odrzuciło była to oferta z Blackpool, a jeśli nie dostanie szansy w tym sezonie od SAF'A i zapewnienia że będzie miał bluzę nr.1 to odejdzie do AV.
» 21 lutego 2011, 12:12 #11
Taurus: Kuszczak..., czy on naprawdę jest taki naiwny? - nie będzie numerem 1! przynajmniej nie w Man United
» 21 lutego 2011, 11:26 #10
1993MU: Przeczytałem gdzieś, że Aston Villa po zakończeniu sezonu złoży ofertę za Kuszczaka. Wtedy pewnie odejdzie. Szkoda Tomka. Fergie nie postępuje z nim fair.
» 21 lutego 2011, 11:19 #9
kk8191: widocznie jest jakis mankament ze Tomek nie moze zostac nr 1 (nie mowie tu Edwinie), na pewno czesciej by gral. Powinien na wypozyczenie isc najpierw poki co, a na decyzje sir Alexa moze czekac nawet do emerytury. Wedlug mnie powinien gre nogami poprawic i pewniej sie zachowywac przy interwencjach, moze sie myle ale na pewno jakby wszystko tak dobrze robil czesciej by gral
» 21 lutego 2011, 10:47 #8
IceBox: powinien odejść
» 21 lutego 2011, 10:38 #7
Wielbicielka: Tomek to naprawdę powinien poszukać sobie klubu w którym zacznie grać regularnie. Ciągle czeka na decyzje menagera a latka lecą. Stać go na jakiś solidny klub w PL.
» 21 lutego 2011, 10:21 #6
nalajcie: Niech idzie jak najszybciej bo sie tylko marnuje, oferty z Aston Villi od razu bym przyjał bo to jest klub ktory w nastepnym sezonie bedzie walczyl o wystepy w europejskich pucharach. U nas to on sie marnuje i i tak bedzie tylko zmiennikiem niestety taka jest prawda :)
» 21 lutego 2011, 10:21 #5
jamor: Masz racje niech odchodzi . :) Jesteś takim wielkim fanem United ? Piłki nożnej ? .. Gdzie nie orientujesz się które miejsce zajmuje Aston V .. Moim zdaniem oni bardziej boją się żeby nie spadli w tym momencie :) a do 6 miejsca tracą .. 15 pkt .. więc w 12 meczach (mniej więcej) chealse i tottenham mają zdobyć 5 ,6 pkt ?.. albo 0 ? ... To raczej niemożliwe :) .. Więc najpierw spójrz w tabele a potem się wypowiadaj :)
» 21 lutego 2011, 11:42 #4
Master6662: On napisał że w następnym sezonie. " Więc najpierw spójrz na jego komentarz a potem się wypowiadaj :) " ... może wierzy że dzięki wzmocnieniom itd AV zaskoczy wszystkich w następnym sezonie ;s
» 21 lutego 2011, 12:02 #3
pablomu: Nagadał, nakrzyczał, że odejdzie a zostanie drugim Dudkiem!
» 21 lutego 2011, 10:18 #2
sisinho: Nie obrażaj Jurka , bo facet swoje zrobił , i dopiero po 30 paru latach przeszedł do dobrego klubu grzać ławę. Różnica jest taka że Kuszczak zahamował sobie rozwój tym że wolał grzać ławę zamiast grać w takim Sunderlandzie i walczyć o puchary.
» 21 lutego 2011, 17:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.