Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Lindegaard zadowolony z debiutu

» 29 stycznia 2011, 23:29 - Autor: Bart - źródło: ManUtd.com
Anders Lindegaard zaliczył w meczu IV rundy FA Cup przeciwko Southamptonowi swój debiut w seniorskiej kadrze Manchesteru United. Duński bramkarz zaprezentował się z dobrej strony, nie popełniał prostych błędów. Jedyna puszczona bramka była nie do obrony.
Lindegaard zadowolony z debiutu
» Anders zapowiada, że nie spocznie na laurach i będzie walczył o miejsce w podstawowym składzie
- To był jeden z najbardziej przyjemnych dni w moim życiu. Gdy marzy się o grze dla klubu od czwartego roku życia i to marzenie wreszcie się spełnia, to jest to niezwykła sprawa. Cieszyłem się bardzo z tego meczu. To był dobry debiut - mówił Anders.

Lindegaard miło wspomina również przyjęcie go przez fanów Manchesteru United na trybunach: - Była chwila, kiedy kibice schowali przede mną futbolówkę. Myślę, że to było zabawne i miłe. Dobrze się o mnie troszczą, zarówno na Old Trafford jak i dzisiaj. Jestem im winny gorące podziękowania za wsparcie.

- Mecz był bardzo podobny do tego w Blackpool. Nie graliśmy za dobrze w pierwszej połowie, Southampton wyszedł na prowadzenie, ale udało nam się odwrócić przebieg gry. Miło jest wygrać.

- Każdy w tym klubie chce grać w podstawowym składzie i ja nie jestem inny pod tym względem. Marzę o regularnej grze. Nie jestem tutaj, żeby siedzieć dąsać się. Przyszedłem tutaj, żeby grać – zakończył Anders Lindegaard.


TAGI


« Poprzedni news
Michael Owen: Zadecydowała jakość
Następny news »
Powrót defensywy na mecz z Aston Villą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


Martin: Anders zaliczył po prostu solidny występ. Przy bramce oczywiście nie miał żadnych szans gdyż Chaplow uderzył nie do obrony. Jestem ciekaw jak Duńczyk zaprezentuje się w swoich następnych występach dla United.
» 31 stycznia 2011, 21:08 #44
Bovver: jak marzy o grze dla United od 4 roku życia to pewnie nogi miał miękkie jak serdelki :)
» 31 stycznia 2011, 13:02 #43
Wuj3k: Co prawda to prawda, obijał linie boczne z piątek parę razy. Ale to raczej kwestia tremy, a nie słabych umiejętności. W tym meczu nie miał praktycznie żadnej okazji do parady, więc czekam na kolejne występy.
» 30 stycznia 2011, 16:41 #42
elpajaco93: Lindegaard jest bardzo przecietnym bramkarzem, nie widze w nim przyszlosci
» 30 stycznia 2011, 16:34 #41
Martin: Na jakiej podstawie tak uważasz? Mógłbyś podać jakieś konkretne argumenty?
» 31 stycznia 2011, 21:10 #40
patrykmufc: Niech popracuje nad celniejszym wykopywaniem ... Ale to bardzo młody zawodnik ... Niech SAF daje mu szansę w pucharach !!
» 30 stycznia 2011, 16:25 #39
kowal1793: zobaczymy co bedzie gral w nastepnych spotkaniach bo licze ze SAF go przetestuje jeszcze...
» 30 stycznia 2011, 13:50 #38
lloy5: SAF musi kogoś sprowadzić w miejsce Edwina bo ani on ani Kuszczak nie mogą stać między słupkami takiej potęgi jak Man U
» 30 stycznia 2011, 12:54 #37
Daniello177: nie pisze sie Man U!!
poczytaj troche o tym to sie dowiesz czemu sie tak nie pisze:)
» 30 stycznia 2011, 13:30 #36
lloy5: masz racje powinno być Man Utd pasi?
» 30 stycznia 2011, 13:38 #35
madd: Jak byłbyś wiernym kibicem, nie "sezonowym" pisałbyś zawsze poprawnie. Bez tekstów "no to Man Utd..."
» 30 stycznia 2011, 13:42 #34
luki123: Sorry, że się wtrącam ale od kiedy kibica ocenia się po tym jak pisze w poście skrót Manchesteru United ??
może się Pomylił Chłopak
I co to od razu oznacza, że jest kibicem sezonowym??
Coś tak błahego jak to o niczym nie świadczy. :D
» 30 stycznia 2011, 21:39 #33
madd: Niby tak, lecz jak poznał by trochę historię wiedziałby, że obraża kibicow i piłkarzy.
» 31 stycznia 2011, 09:04 #32
madd: Sami piszecie by nie oceniać Andersa a tak jeździcie Tomka. Jedna jaskółka wiosny nie czyni... To, że wczoraj zaliczył nie najgorszy debiut nie oznacza, że będzie bronił tak cały czas. Kuszczak nie jest najgorszym bramkarzem. Nie wiem czemu go tak nienawidzicie... No cóż, trzeba poczekać na kilka występów Andersa by jak kolwiek go ocenić..
» 30 stycznia 2011, 12:03 #31
siwy0134: baaaaa Kuszczak jest przeciętny takie jest moje zdanie SAF popełnił błąd sprzedając Howarda
» 30 stycznia 2011, 23:01 #30
wrobel1992: Nie ma co go oceniać po jednym występie, poczekamy na kolejne występy i zobaczymy na co go stać!
» 30 stycznia 2011, 11:53 #29
Taurus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2011 11:33

Ludzie denerwujecie mnie... co wy chcecie od Lindegaarda?
Bramka była nie do obronienia, a po ta za tym nie miał nic do roboty oprócz wykopywania piłki - powiem że celnie i daleko wykopuje nie to co Puszczak - niecelnie i w dodatku niezbyt daleko.
Niech broni z jakimś lepszym przeciwnikiem żeby mógł się wykazać, wtedy go oceniajcie bo to co on pokazał to było nic.. żaden szczyt możliwości do wykazania
» 30 stycznia 2011, 11:32 #28
Cleverley: ja u niego żadnych błędów nie widziałem , i podania ma dokładne (jak ktoś na dole pisał,że nie ) , a przy bramce Chaplowa nic nie miał do powiedzenia, potężny strzał z całkiem bliskiej odległości z woleja .. miał szczęście,że przeżył ;)
» 30 stycznia 2011, 10:10 #27
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2011 10:48

Co prawda widziałem tylko 2 połowę, wiec nie wiem jak spisywał się w pierwszej, ale co najmniej 1 dość poważny błąd popełnił. Chodzi o sytuację gdy wybił piłkę wprost przed siebie, na szczęście jeden z naszych obrońców zdołał ją wtedy wykopać poza pole karne. Być może było to spowodowane tym że był to jego pierwszy mecz, więc nie obyło się bez nerwów. Trzeba poczekać co pokaże w meczu z silniejszym przeciwnikiem, gdzie będzie miał więcej okazji aby się wykazać.
» 30 stycznia 2011, 10:48 #26
ziomboy777: jak dla mnie nie zagral rewelacyjnie...ale to byl jego pierwszy mecz wiec trzeba dac mu jeszcze kilka szans i wtedy bedzie mozna mowic o jakichkolwiek jego umiejetnosciach... jak narazie wole Kuszczaka...
» 30 stycznia 2011, 10:06 #25
Tennant: W debiucie wpuścił bramkę...
Glory Glory MU
» 30 stycznia 2011, 09:49 #24
Cleverley: y ? i co z tego? nie jego wina
» 30 stycznia 2011, 10:09 #23
Taurus: Tennant dużo dobrych bramkarzy w debiucie puszcza bramki...
Ogarnij się z takimi wypowiedziami.
» 30 stycznia 2011, 11:29 #22
zul: To nie był aż taki dobry debiut moim zdaniem. Nie bronił znakomicie. Jak tak dalej pójdzie to długo u nas nie zasiedzi.
» 30 stycznia 2011, 09:37 #21
kalek: Co ty chcesz od Andersa? Bronił dobrze nie popełnił żadnego błędu, dobrze gra nogami nie to co Kuszczak. Poczekaj trochę niech zagra kilka meczy i dopiero oceniaj. We wczorajszym meczu w sumie nie miał tak za bardzo co robić.
» 30 stycznia 2011, 10:28 #20
PatrykPro: Weście tego kuszczaka już wypuście z tego Machesteru on tu nie ma szans na debiut broni słabo, wyłapuje piłki i czasami jakieś szmaty obroni, Lindergraad zagrał dopiero 1 mecz ale jest 4x lepszy od tego waszego Kuszczaka on mi się nie podoba, grzeje tutaj ławke kilka lat ja już dawno szukałbym innego klubu, dla niego chyba tylko kasa sie liczy.
» 30 stycznia 2011, 08:34 #19
Taurus: Całkowita racja
» 30 stycznia 2011, 11:30 #18
rafal017: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2011 08:07

Co wy chcecie od Lindegaard'a?
Ta bramka była nie do obrony.
Ale i tak dobrze bronił!
Szacunek dla Lindegaard'a!
» 30 stycznia 2011, 08:04 #17
Bro: Anders to przyszłość! Czuł się dość pewnie wg mnie i nie panikował gdy miał piłke przy nodze. Pod tym względem bije Kuszczaka na głowę. Poza tym ładnie chwytał piłkę. Jak na debiut to bardzo dobrze.
» 30 stycznia 2011, 02:34 #16
KaczmarMO7: Z całym szacunkiem.. wole Kuszczaka.
» 30 stycznia 2011, 00:37 #15
erni93: Ma aspiracje ale nie ma umiejętności takich jak Van Der Sar
» 30 stycznia 2011, 09:23 #14
kalek: erni skąd wiesz, że nie ma takich umiejętności co VDS widziałeś go tylko raz w meczu, w którym tak na prawdę nie mógł się za bardzo wykazać. Strzał piłkarza Southampton był nie do obrony i pewnie VDS też by go nie obronił. Po jednym meczu go już skreślacie, chociaż nie popełnił żadnego błędu, bronił pewnie. Jestem ciekawy co musiałby zrobić w tym meczu żeby was przekonał do siebie.
» 30 stycznia 2011, 10:34 #13
erni93: wikir- co bronisz tak tego Lindegaarda i widzialem go w paru meczach jego reprezantacji i filmikach na YT.Według mnie ani Anders ani Kuszczak ani Amos nie zastąpią VDSa.Bo to są bramkarze na góra Tottenham.Maarten Stekelenburg lub Neuer ci bramkarze mogliby zastąpic Edwina bo grają na swiatowym poziomie i są już ograni.Ale to tylko moje zdanie...
» 30 stycznia 2011, 15:56 #12
erni93: wikir- co bronisz tak tego Lindegaarda i widzialem go w paru meczach jego reprezantacji i filmikach na YT.Według mnie ani Anders ani Kuszczak ani Amos nie zastąpią VDSa.Bo to są bramkarze na góra Tottenham.Maarten Stekelenburg lub Neuer ci bramkarze mogliby zastąpic Edwina bo grają na swiatowym poziomie i są już ograni.Ale to tylko moje zdanie...
» 30 stycznia 2011, 15:57 #11
erni93: sory za powtórzenie internet sie zaciąl
» 30 stycznia 2011, 15:58 #10
Martin: Hehe Tomasz też ma "ambicję" a mimo to siedzi na ławie od dobrych paru lat.
» 31 stycznia 2011, 19:40 #9
Koksu: jeśli będzie się rozwijął to moim skromnym zdaniem nie potrzebny jest nam inny bramkarz.Jest Kuszczak i Amos i to w zupełności wystarczy ;)
» 30 stycznia 2011, 00:03 #8
siwy0134: ba się wyrobi stres go zjadł :) jego plusem jest że nie bał sie grać po ziemi gały :) booo nasz Tomek to ma prawie zawsze w majtach w takich sytuacjach bez urazy :)
» 29 stycznia 2011, 23:45 #7
Najkmanus: jak to był dobry debiut to nie ma dla niego miejsca w tym klubie
» 29 stycznia 2011, 23:43 #6
zjebiarz: a czego mu brakowało?
» 29 stycznia 2011, 23:49 #5
skoda037: dobrych podań najbardziej
» 30 stycznia 2011, 00:02 #4
Koksu: skoda037 Gibsonowi i Carrickowi też dobrych podań brakuje, szczególnie temu pierwszemu,a jednak gra i dostaje szanse,na którą moim zdaniem Anders bardziej zasługuje.Pozdrawiam
» 30 stycznia 2011, 00:05 #3
kalek: skoda037 VDS też nie zawsze podaje dobrze. Wikir w 100% się zgadzam przekreślanie Andersa po 1-szym meczu jest niedopuszczalne. Pewnie większość krytyków Andersa nie dokopała by do najbliższego obrońcy
» 30 stycznia 2011, 10:39 #2
Martin: ... ale większość krytyków Andersa nie jest profesjonalnym bramkarzem jak Duńczyk więc w tego typu stwierdzeniach nie ma najmniejszego sensu. Co do reszty - zgadzam się z Wami. Nie oceniajmy Lindegaarda po zaledwie jednym występie.
» 31 stycznia 2011, 19:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.