Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rooney: Barcelonę można pokonać

» 21 stycznia 2011, 13:05 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Jeśli Manchesteru United w dalszej fazie tegorocznej Ligi Mistrzów trafi na FC Barcelonę, to Wayne Rooney nie będzie specjalnie zmartwiony. – Są drużyną do pokonania – mówi angielski napastnik.
Rooney: Barcelonę można pokonać
» Wayne Rooney jest pod wrażeniem gry Barcelony
Barcelona jest przez wielu uważana za faworyta do zwycięstwa w obecnej edycji Champions League. W 1/8 finału Katalończycy zmierzą się z Arsenalem, a Manchester United zagra z Olympikiem Marsylia.

– To fantastyczny zespół i ludzie będą przez lata pamiętali, czego dokonała Barcelona, tak jak było to z wielkimi drużynami Realu Madryt i Manchesteru United – zauważa Rooney.

– Ich futbol ogląda się znakomicie. Wybijają się na tle innych, więc jeśli ich pokonasz, to masz spore szanse na zwycięstwo w Lidze Mistrzów.

Rooney po przebytej kontuzji kostki i zamieszaniu związanym z kontraktem cały czas próbuje odnaleźć strzelecką formę z ubiegłego sezonu. W wysokiej dyspozycji są natomiast klubowi koledzy Anglika, co nie umknęło jego uwadze.

– Rafael w tym sezonie spisuje się bardzo dobrze, a Nani w pojedynkę potrafi rozstrzygnąć losy spotkania. Zawsze w niego wierzyliśmy, ale w tym sezonie jest bardziej konsekwentny – stwierdza Rooney.

– Anderson wrócił do gry po ciężkiej kontuzji i również prezentuje znakomity futbol.

– Jeśli ta trójka nadal się będzie tak rozwijać, to będą wielkimi zawodnikami i ważną częścią naszej drużyny w przyszłości. Tak to już jest w Manchesterze United. Tutaj przychodzą wielcy zawodnicy – dodaje Anglik.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson zapowiada zmiany w składzie
Następny news »
Zapowiedź spotkania: Manchester United vs Birmingham

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (96)


Zgred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2011 23:25

Dobrze gdyby Arsenal od razu wyeliminował Barcę, bo mam już szczerze dosyć gloryfikowania tego klubu, ale Kanonierzy są niestety za słabi na silniejsze kluby i pewnie będzie deja vu po poprzednim sezonie. I nie pije wcale do tego pana pode mną, który za wszelką cenę chce wkurzyć kibiców United.
Ps. Hehe - Jacek, "tłuste lata" Gunnersi mają już za sobą. Porównaj chociażby skład Arsenalu z 2003/04, kiedy to Arsenal był nie do pokonania w Anglii z obecną kadrą Wengera. I nie próbuj ciągle pisać, iż Arsenal ma więcej meczy przed sobą na Emirates, bo w przeciwieństwie do Old Trafford (gdzie gracze United dali dziś chyba najznamienitszy tego dowód), Emirates NIE JEST fortecą (co z kolei udowodniły np. Newcastle czy też West Brom).
» 22 stycznia 2011, 23:19 #82
javier10: atak ogulnie barce moze kazdy pokonac
» 22 stycznia 2011, 12:52 #81
javier10: to co powiedial rooney jest najswietsza prawda
» 22 stycznia 2011, 12:52 #80
DONPABLO: Heh jestes sezonowcem jacek ..UNITED 4ever..
» 22 stycznia 2011, 11:19 #79
MessiRooney: a skąd wiesz że jest sezonowcem?? na tej podstawie że jest kibicem arsenalu i barcy??
» 22 stycznia 2011, 11:32 #78
Ekscelencja: Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ja osobiście za prawdziwy futbol uważam twardą i konsekwentną angielską piłkę, a w Czerwonych Diabłach zakochałem się za to, że grają do końca i nawet w doliczonym czasie gry potrafią odwrócić losy spotkania. Ta magia nadal tkwi w tym zespole :) Ty preferujesz co innego i masz do tego oczywiście prawo. Bless
» 22 stycznia 2011, 09:18 #77
ziomboy777: jeżeli jesteś kibicem Arsenalu czy Barcelony to po jakiego h.. piszesz: "Barcelona to najlepszy zespół na świecie i bądź obiektywny, bo my byśmy tylko patrzyli na piłkę i ganiali z wysuniętymi językami jakby grała barcelona"... pisząc MY pisałeś o MU! nie jesteś kibicem Diabłów a zapewne wręcz wrogiem wiec jak możesz pajacować i utożsamiać sie z naszym klubem pisząc komenty na DP?? chcesz uwiarygodnić swoje wypowiedzi w ten sposób ? :-) pisałem to już wcześniej ale powtórzę to jeszcze raz...dla mnie jesteś żałosnym i dwulicowym pseudokibicem. Jak byś był taki inteligentny za jakiego się uważasz (pije do twoich dawniejszych komentarzy jakie pisales we wcześniejszych tematach na naszej stronie) to nie odwalał byś takiej szopki ;-)) Dorośnij trochę i wtedy się udzielaj . Pozdro@ll!
» 22 stycznia 2011, 10:19 #76
Jasiekk93: nie można! Trzeba!
» 22 stycznia 2011, 00:07 #75
Henry14: Mysle ze w tym sezonie ManU nie ma zbyt wielkich sznas z Barca.. No ale coz.. poczekamy zobaczymy.. ;)
» 21 stycznia 2011, 22:20 #74
Kajdan: Barcelona gra widowiskowa pilke ale nie rozumiem tego wszechobecnego podniecania sie tym zespolem. Rijkaard i Ronaldinho wprowadzili ten klub do czolowki kilka lat temu i nagle sie pojawilo wielu kibicow Barcelony :) Chociaz zrobili tyle dla klubu zostali wyrzuceni na zbity pysk. Pep Guardiola to zaden trener, przejal ulozona druzyne po Rijkaardzie i ma za zadanie praktycznie wystawienie skladu...Wyobrazacie sobie Barcelone ktora traci Messiego? My stracilismy Beckhama, Van Nistelrooya, Ronaldo i dalej jestesmy w czolowce. To swiadczy o niczym innym jak klasie United i Fergusona. Poza tym jakich przeciwnikow ma Barcelona w lidze ? Skoro Procz Realu to kilka zespolow ktore nadaja sie na gre w lidze europejskiej a reszta to nie wiem czy by sie zalapala do 3 ligi angielskiej. Premiership po prostu deklasuje Premiera Division. Juz zapomnieliscie co z nimi zrobil Paul Scholes? Poza tym niedawno Mourinho ze Sneijderem tez pokazali jak sie ogrywa katalonczykow. United pomimo tego ze nie gra na pelnych obrotach zajmuje spokojnie 1 miejsce w najlepszej lidze swiata. Poczekajmy az Rooneyowi wroci forma z zeszlego sezonu i Valencia wroci po kontuzji. Rooney ma racje bo Barcelona jest absolutnie w naszym zasiegu i spokojnie mozna ja ograc. Cudze chwalicie a swojego nie znacie :)
» 21 stycznia 2011, 22:18 #73
Arturek15: w barcelonie nie chodzi o Messiego. tam piłkę grają Iniesta i Xavi.. nie wiem właśnie dlaczego każdy się krasnoludkiem podnieca. Dla mnie to Iniesta jest geniuszem w tamtej drużynie.. Barcelona jest w zasięgu, ale nie teraz gdy gramy "żenuę". i nie przesadzaj z tą 3 ligą angielską.. Liga angielska jest lepsza, bo jest więcej dobrych zespołów, zaś tam są 3 może 4 które potrafią coś zagrać :)
» 21 stycznia 2011, 22:24 #72
ziomboy777: Kajdan.... świeta mowa ;-) szczegolnie zgodze sie z tym co napisales o Rijkaardzie , Ronaldinho , Guardioli i o tym co potwierdza klase United i SAFa. Tak czy innaczej... byc moze uda nam sie trafic na katalonczykow w tym sezonie LM i wtedy sie okaze kto jest lepszy...
» 22 stycznia 2011, 10:26 #71
MessiRooney: Rijkaard wyleciał bo niebyło wyników ..aha i ronaldinho niegrał nic też wyleciał pozatym nie przejął skłądu guardiola bo jeszcze deco wyleciał hmm i kto jeszcze thuram zambrotta yyy belleti sylvinho no ale tak przecież dostał gotowy skład i nie było takich zawodników jak dani alves pique busquets pedro ciekawe czemu kibice Manchesteru aż tak nie lubią barcy chyba za ten finał ligi mistrzów ;)
» 22 stycznia 2011, 10:55 #70
MruwaManU: Wszystko się da ! Panowie, życzę wygranej ! Potrzeba oczywiście zaangażowania i wielkiej pracy oraz ambicji. Barcelona mimo dobrej obrony, to jednak da się u nich zauważyć j luki. Klub prowadzony przez trenera Guardiolę gra pressingiem, więc trzeba być przygotowanym na przejęcia i zorganizowaniem kontrataku !
» 21 stycznia 2011, 22:07 #69
krystekrystian: Dajcie spokój teraz nikt nie jest w stanie pokonać barcelony to klub legenda on jest nie zniszczalny
» 21 stycznia 2011, 21:44 #68
jacaKONA: co ty gadasz takie bzdury... nasłuchałeś się komentatorów canal+ czy jak?
» 21 stycznia 2011, 22:04 #67
Arturek15: klub legenda - wiesz co to znaczy ?
» 21 stycznia 2011, 22:20 #66
patryk1838: Dali byśmy radę z rooney nanim valencia ferdinandem andersonem i kuszczakiem ale miślę że w tym sezonie wygrają puchar angli i zdobędą puchar Champions League
» 21 stycznia 2011, 21:15 #65
wrobel1992: Fajnie byłoby ich pokonać!! Tak z 3-1 byłaby bajka!
» 21 stycznia 2011, 20:42 #64
zisza072: Barca to wielki klub. Ale są oni zbyt pewni siebie, zwłaszcza po meczu z Realem! ale to nie Barca zagrała świetnie tylko Real nic nie Zagrał!! każda drużyna jest w stanie pokonać Barcelonę, wystarczy że będą wieżyć i się ich nie przestraszą! wspomnicie moje słowa po wczesnym odpadnięciu Barcy w LM ;)
» 21 stycznia 2011, 20:03 #63
luki123: Święta Racja Barca jest do pokonania :)
bo przecież nie istnieje klub doskonały
smaczek w tym, że to nasza drużyna tego dowiedzie(OBY!) :D
» 21 stycznia 2011, 19:34 #62
ziomboy777: zobaczymy jak twoj Arsenalik poradzi sobie z Barcelona ;] bo podobno nadchodza tluste lata dla The Gunners jak pisales wczesniej przy okazji innego tematu... :) juz dawno nie widzialem tak kompromitujacej sie osoby jak Ty...
» 21 stycznia 2011, 19:18 #61
slawek1214: a to niby dlaczego?? skoro przegrali z 2-ligowym zespołem (1:3) w tym tygodniu to United też może tego dokonać...
» 21 stycznia 2011, 19:02 #60
luki123: tego się tak ostatecznie nie dowiemy :)
to właśnie w piłce nożnej najlepsze
» 21 stycznia 2011, 19:36 #59
SEBEKMU: jacek87 odrazu widać że jesteś kibicem katalońskiej ku**y i nie mów że nie bo i tak Ci nikt nie uwierzy !
» 21 stycznia 2011, 20:13 #58
ziomboy777: on nie jest kibicem Barcy...on jest kibicem Arsenalu. Przeczytaj jego poprzednie komentarze.
» 22 stycznia 2011, 01:00 #57
swiety1: Barcelona jest dobra na ligę hiszpańską i razem z realem wybijają się tam niesamowicie i nie dziwią mnie wyniki 4 czy 5-0.Jak by zamienic real i barcelonę na Manchester United i chelsea zamienic je ligami to mysle że United bez problemu by osiągały w hiszpani wyniki na poziomie 4-0.A barcelona by się męczyła West Hamem czy blackpool.
» 21 stycznia 2011, 18:38 #56
bober89: może to jedynie wyjątek, ale sposób w jaki Barcelona poradziła sobie w poprzednim sezonie z Arsenalem pokazuje, że jest cholernie mocna i każdemu ciężko by było wywalczyć z nimi nawet punkt. (zakładając normalny skład - nie tak jak z Betisem)
» 21 stycznia 2011, 18:56 #55
swiety1: Tylko że w Anglii nikt nie odpuszcza a jak oglądam ligę hiszpańską to jak barcelona strzeli jedną albo 2 bramki to rywal nie myśli o odrabianiu strat tylko modli się o najłagodniejszą kare. Barcelona vs Manchester United =super wyszkolenie vs żelazna taktyka i siła. Wynik w okolicach remisu
» 21 stycznia 2011, 19:00 #54
ziomboy777: jacek87 a ty jestes kibicem MU czy farsy? ...
» 21 stycznia 2011, 19:13 #53
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2011 19:21

wez jacek87 ale z Ciebie cieć! jestes kibicem Arsenalu a wchodzisz na nasza strone i piszesz: "Barcelona to najlepszy zespół na świecie i bądź obiektywny, bo my byśmy tylko patrzyli na piłke i ganiali z wysuniętymi językami jakby grała barcelona ".... jakie MY??!! wez czlowieku rob wypad z tej strony i sie nie kompromituj! brak slow... zenada , zenada i jeszcze raz zenada! i kto tu jest bezmozgowcem... (jak nie wiecie o czym mowie poczytajcie sobie jesgo wczesniejsze komentarze :-))
» 21 stycznia 2011, 19:16 #52
Koksu: jacek87 pisz nazwę Manchesteru z dużej litery albo Barcy z małej...nie dyskryminuj bo mnie to strasznie wkur**a.A twoeje wypierdoliny,że Manchester nie miałby szans zostawię bez komentarza bo i swiety1 i ziomboy777 odpisali Ci.Barca jest dobra ale w angielskiej lidze zostali by zjedzeni..ile wy tam w sezonie w lidze macie ciężkich meczów?? 6-8...to full wypas..bo widzisz u nas w angielskiej lidze to nawet takie hull czu inny żul się stawia i walczy z mistrzem o punkty..do końca a nie puki nie straci bramki...w hiszpańskiej lidze Barcelona rządzi bo tam nie ma jej kto praktycznie zagrozić czy przycisnąć.Pozdro
» 21 stycznia 2011, 22:00 #51
Tennant: Barcelona została rozbita przez Betis 3;1 :D .MU jest silniejszy
Glory Glory MU
» 21 stycznia 2011, 17:53 #50
patrykbor: Bardzo podoba mi sie podejscie Rooneya w kwestii Barcelony, bo denerwuja mnie opinnie mowiace ze Barcelona to druzyna bogow czy cos w tym stylu. :>
» 21 stycznia 2011, 17:31 #49
Koksu: jacek87 obiektywna prawda oczami kibica Barcelony xD najlepsza to była dwa lata temu jak w finale pokonała Nas,a nie jak ich Inter zjechał jak burą sukę xD
» 21 stycznia 2011, 22:02 #48
4everWithManU: Każdą drużynę da się zwalczyć. Trzeba po prostu chcieć.
» 21 stycznia 2011, 17:20 #47
erni93: Pokazał to niedawno Real Betis :]
» 21 stycznia 2011, 17:05 #46
Xeres: Barcelona jest faworytem, bo bije na swoim podwórku odpowiednik 10cio latków w starciu z 20to latkiem. Jasne, że Barcelona jest do wzięcia! Trzy lata temu pokonaliśmy ich w półfinale 1:0 i mogłoby być nawet wyżej, gdyby CR7 nie zmarnował karnego (jeśli coś przekręciłem, skorygujcie mnie). W Europie Barcelona jest dobrą drużyną, ale nie znakomitą! Spójrzmy prawdzie w oczy, ich idol, idol nastolatek, idol dzieci i sezonowców, niejaki Leo Messi, po za boiskiem Hiszpanii nie jest jakiś specjalnie wybitny. Mistrzostwa świata nieudane, LM nieudana, i do tego wysoka porażka z 'niegodnym' Interem, bo aż 1:3 (tak?), to nie róbmy z nich bogów, a z ich wielkiej gwiazdy Boga. Działa to na zasadzie jak CR7, wielkie mecze dno, słabsi do bicia, to jest pierwszy, co potwierdza ilością goli. Lionel może nie ma aż takich wahań, bo jednak w finale LM 2 lata temu, ośmieszał naszą obronę kilka razy, lecz to było głównie sprawa (przykro mi to mówić) ale SAF'a, który popełnił karygodny błąd odsłaniając środek pola, bedący najmocniejszą częścia Katalończyków.
» 21 stycznia 2011, 16:38 #45
ziomboy777: przesadzasz...Messi nie raz pokazał w wielkich meczach , że jest klasą samą w sobie! chociażby ostatnie Gran Derbi czy też zeszłoroczne. Albo zeszłoroczne mecze z Arsenalem w LM czy tez finał LM o ktorym wspomniales.... tak czy innaczej na pewno zgodze sie z tym , że Messi nie jest Bogiem i tak samo cała Barca...
» 21 stycznia 2011, 17:13 #44
SEBEKMU: Xeres zgadzam sie z tobą w 100%
» 21 stycznia 2011, 17:35 #43
Koksu: Xeres a ja siez Tobą zgadzam.
ziomboy777 nie zapominaj że na Messiego pracują tacy zawodnicy jak Xavi czy Iniesta.popatrz,Ronaldinho,Henry ustępowali mu miejsca..można stwierdzić że chodziło o wiek,ale Ibrahmović potrafił zagrać fenomenalnie kilka meczów pod rząd by potem usiąść...tearz Villa musi grać jako PN/LN bo chodz jego nominalną pozycją jest ŚN to tam gra Mięssi..a na tego Argentyńskiego(!@!!@$#) grają wszyscy w zespole..Barca jest mocną drużyną,ale Mesii nie jest tak świetny jak wszyscy podniecający się nim twierdzą.Pozdrawiam
» 21 stycznia 2011, 17:35 #42
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2011 19:11

koksu jezeli Messi by nie byl najlepszym pilkarzem w Barcelonie to grali by na kogos innego! jezeli gra sie na jakiegos pilkarza w zespole to oznacza to , ze jest liderem zespolu! tak jak kiedys caly zespol byl u nas poukladany pod CR7! (dla przypomnienia: Rooney gral wtedy najczesciej na lewym skrzydle)
» 21 stycznia 2011, 19:09 #41
Xeres: I to było krzywdzenie Rooneya, bo po prostu to nie jest jego pozycja, a CR7 nie nadawał się na pozycję napastnika, tak samo jak Messi byłby nikim, bez tego wsparcia, fakt, ze gra się pod lidera zespołu, ale odejmijmy sobie Xaviego i Inieste, to Messi będzię cieniem siebie samego.
» 21 stycznia 2011, 19:29 #40
ziomboy777: CR7 nie nadawał się na napastnika ?? co Ty piszesz? przecież on dwa razy został królem strzelców w PL i raz w LM(nie wiem czy tylko raz)! teraz gra w Realu i bije rekord za rekordem , strzela tyle goli! i nie ma różnicy czy grał u nas czy gra teraz w Realu! myślę , ze z Messim było by tak samo! Tak tez było z Zidanem , Figo czy chociażby RVN! Nie oszukujmy się... jeżeli jest się geniuszem footballu to nie ma różnicy gdzie się gra! Messi jest geniuszem footballu i mu to oddajmy ale co nie znaczy , ze jest bogiem tak jak większość kibiców Barcelony (i nie tylko) uważa.
» 21 stycznia 2011, 19:42 #39
Xeres: Tak? To Ci przypomnę, że u nas strzelał golę z prawego skrzydła, bo jego występy na szpicy to była totalna klapa, a w Realu Mourinho sam narzekał, że stawianie Ronaldo na czubku nie jest ani dla niego, ani dla zawodnika zbyt wygodne, więc na siłe chce ściągnać następce Higuaina .
» 21 stycznia 2011, 20:53 #38
Koksu: ziomboy777 nie twierdze że Messi jest taką zupełnie ciotą,zauważyłem jednak w kilku meczach farsy,że nawet jeśli ktoś może strzelać to podaje do messiego..i tak wszyscy pokolei robią..nie oceniam czy to źle czy dobrze,ale faktem jest że gdyby nie wcześniej przezemnie wymieniona para Xavi Iniesta to Messi tak by nie błyszczał.Przynajmniej tak mi się wydaję.Pozdrawiam Serdecznie
» 21 stycznia 2011, 21:56 #37
ziomboy777: Koksu z tym sie w pelni zgodze :-) ale to tak jak bysmy stracili Naniego i Valencie... wtedy Rooney tez by tak nie blyszczal jak blyszczal w poprzednim sezonie... bo prawda jest taka , ze w duuuzej mierze Ci dwaj pilkarze przyczynili sie do takiego ,ze Rooney strzelil w poprzednim sezonie tyle bramek. Ale czy to znaczy , ze jak by nie bylo tych wrzutek i podan od Naniego czy Antonio to Rooney bylby o wiele slabszym pilkarzem niz jest? mysle , ze nie! poprostu mialby o wiele mniej sytuacji strzeleckich i nie bylby wykorzystywany jego potencjał w 100%! bo pilka nozna to gra druzynowa.
» 22 stycznia 2011, 10:37 #36
Durandir: Nie bardzo rozumiem dlaczego wszyscy tak się podniecają tą całą Barceloną? To prawda, że są dobrzy, ale nie tak dobrzy jak choćby 2 lata temu. To nie są nadludzie, tylko trzeba mieć dobry plan na nich i konsekwentnie go realizować, z resztą jak z każdą klasową drużyną.
» 21 stycznia 2011, 16:18 #35
ziomboy777: Dlatego się nimi wszyscy podniecają ponieważ graja piekny football i strasznie ciezko znalezc na nich sposob! jak sie nie postawi "autobusu" w polu karnym nastawiając sie na gre z kontry to strasznie ciezko z nimi chociazby zremisowac. Niestety taka jest prawda co pokazal ich ostatni mecz z Ralem gdzie królewscy poszli na wymiane ciosów. A taki Rubin sobie z nimi zawsze calkiem niezle radzil.... dlaczego?... odpowiedz nasuwa sie sama.
» 21 stycznia 2011, 17:18 #34
oldtrafford: Oczywiście , że można pokonać Barcelonę mam nadzieję , że dokona tego Arsenal.Większość stawia na Barce , ale ja w ten wieczór będę za The Gunners. By pokonać Katalończyków trzeba przede wszystkim narzucić swoje tempo gry i wykorzystać każdą nadarzoną akcję.
» 21 stycznia 2011, 16:06 #33
messengerUTD: Oczywiście, że są do pokonania. Każda drużyna jest do pokonania. Tylko, że obecnie Barcelona prezentuje bardzo wysoki poziom, a żeby ją pokonać nasi zawodnicy musieliby zaprezentować najwyższy poziom swoich umiejętności. Z jak najlepszej strony pokazać wtedy musieliby Carrick,Fletcher i Ando, żeby nie dali się robić w bambuko rozgrywającym Katalończyków,bo i Xavi i Iniesta potrafią udowodnić swoją wyższości grając z każdym.

Tylko patrząc na naszą formę na wyjazdach gdzie nie radzimy sobie z Birmingham czy innym zespołami, które powinniśmy na luzie ogrywać to sądzę iż Barcelona pokazałaby nam, że musimy jeszcze nad wieloma aspektami gry jeszcze popracować.

Musimy grać lepiej na wyjazdach, zawsze być skoncentrowanym do ostatniego gwizdka i kontrolować grę przez całe spotkanie. Wtedy możemy myśleć co by było z taką Barceloną. Obecnie ? Hmmm... jest raczej poza naszym zasięgiem.
» 21 stycznia 2011, 15:40 #32
Koksu: Witam.Masz rację że barca gra dobrze,trzeba jednak pod uwagę wziąć fakt iż gra w lidze hiszpańskiej dużo słabszej niż angielska.Co do Diabłów to fakt,że środek mamy słabszy,jednak nasi zawsze się spinają i motywują na mecze z wielkimi przeciwnikami.Reasumując,Barca to przeciwnik ciężki,jednak jak najbardziej do pokonania.Pozdrawiam
» 21 stycznia 2011, 15:57 #31
Xeres: Miło, że oboje się zgadzamy odnośnie braku legendarnej formy Barcelony, i do nikłych szans na wyjazdach. Jeśli na OT udało by się zmontować 2-u bramkową przewagę, a na Camp Nou uzyskać rezultat remisowy na poziomie 2-2 maximum, to bylibysmy raczej zadowoleni.
» 21 stycznia 2011, 16:44 #30
Gocha: z każdą drużyną można wygrać, a chłopaki z Barcelony to nie jacyś nadludzie (choć media chyba chcą, by wszyscy tak uważali O.O). mecz byłby na pewno trudny, ale nie ma rzeczy niemożliwych. ;D
» 21 stycznia 2011, 15:23 #29
Taurus: Dalibyśmy radę, tylko musiała by być dyspozycja dnia po naszej stronie ;) to samo jakby jeszcze Rooney forme odzyskał ... ehh
» 21 stycznia 2011, 15:10 #28
laurent32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2011 15:02

Gdy trafimy na Barcelonę napewno wygramy
Dla mnie w obecnej edycji Ligi Mistrzów głównym faworytem jest Manchester United,a zespołem który może powalczyć z United jest tylko Arsenal lub Real.

Glory Glory ManUtd
» 21 stycznia 2011, 15:01 #27
rooney149: to nie sa jakies cyborgi. To sa zwykli ludzie, pilkarze jak nasz United :) Da sie ich pokonac real betis to pokazal pare dni temu :)
» 21 stycznia 2011, 14:24 #26
felix43: Pokonali byśmy ich nie mówie że było by lekko ale na pewno by była wygrana
» 21 stycznia 2011, 14:21 #25
Bovver: Każda druzyna jest do pokonania panie Wayne... Ale jak sobie przypomne finał LM z 2008r... Wole tego nie pamiętać Mu tam grał tylko przez 10 min potem była Barca... Teraz mogłoby być na odwrót. A co tam niech nam barca strzeli bramke ale za jedną ich brame my odpowiadamy 3 :)
» 21 stycznia 2011, 14:11 #24
Naesh: po pierwsze z 2009 r. a nie 2008., a po drugie nie masz racji, bo Man Utd grało wtedy lepszą piłkę niż teraz, a poziom teraźniejszej barcelony jest porównywalny do tego z sezonu 2008/2009
» 21 stycznia 2011, 14:14 #23
Cleverley: Naesh - ale chodzi o tamtejszy finał , a nie sezon ..
» 21 stycznia 2011, 14:29 #22
Bovver: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2011 14:35

ok drobny błąd pomyliłem rok finału z tym z Chelsea. Lecz dalszej części twojej wypowiedzi nie rozumiem. Teraz gramy gorzej? Bo co? Bo nie mamy Ronaldo? Czy to ze gubimy pkt? NIe mieliśmy okazji sprawdzić sie z mocnymi drużynami areny europejskiej. A ta wzmianka o sezonie to juz kompletnie nie wiem do czego...
» 21 stycznia 2011, 14:34 #21
promeoe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2011 14:05

Można ich pokonać, tak jak to zrobił inter w półfinale;p
» 21 stycznia 2011, 14:02 #20
promeoe: ofensywa arsenalu + defensywa manchesteru + rooney = R.I.P barcelona
» 21 stycznia 2011, 14:01 #19
mati62537: ja z ofensywy Arsenalu bym chciał tylko nasriego i chamakha
» 21 stycznia 2011, 14:46 #18
Lakers: Ja mam nadzieję, że Arsenal skopie zad zadufanym w sobie katalońcom i wielkiej farsie. A jeżeli się nie uda, to oby zrobił to jakikolwiek angielski zespół. Farsa na to zasługuje od dawna.
» 21 stycznia 2011, 13:57 #17
kowal1793: wszyscy sa do ogrania... spokojnie mozemy ich pokonac to tylko ludzie ..
» 21 stycznia 2011, 13:54 #16
gitkolo: Ohh Roo a gdybyś tak spuścił Lanie Barcelonce strzelajac im z 2 brameczki i asyste(MARZENIE) przy bramce hmm Naniego byłbym niezmernie wdzieczny bo ich ninawidze.Jeżeli trafilibyśmy na nich to byłby to ogromny sprawdzian dla Sir Alexa i mam nadzieje, że sięgniemy w tym sezonie po Puchar LM:)
» 21 stycznia 2011, 13:53 #15
ManUtd91: Nie ma niepokonanych zespołów.. Z każdym można wygrać. Co do Barcy, nie lubię ich po finale LM, nie lubię ich po wygraniu przez Hiszpanie Mundialu, nie lubię ich po nominacji ich trzech zawodników i za to że twierdzi się, że grają football "nie z tej ziemi". Przyznać im trzeba, że potrafią grać, są niesamowicie zgrani, co pokazał mecz z Realem. Nie oglądam ich meczy w tym sezonie, widziałem może kilka. Uważam, że grając dobrze technicznie, strzelając im szybko jedną lub dwie bramki, można osiągnąć to co osiągnął Jose Mourinho z Interem. No ale to do tego są nam potrzebni Nani w wysokiej formie, Anderson rozdający razem z Scholes'em piłki w środku pola, Valencia ze swoimi wrzutkami na skrzydle, tak solidna obrona jak w ostatnich meczach, z silnym Vidic'em i Ferdinand'em w środku i zarówno dobrze grającymi defensywnie i ofensywnie Evrą i Rafael'em. Co do ataku no przede wszystkim Rooney z zeszłego sezonu, potrafiący się nawet cofnąć w głąb pola, by rozegrać piłkę, jaki i uciec ostatniemu obrońcy. Największym problemem moim zdaniem jest drugi napastnik. Berba gra czasami dobrze, nie wyśmienicie i na pewno nie jest ona jak wielu twierdzi technikiem, bo jego umiejętności drybling to są na poziomie średniaka PL. Ale ja bym na niego postawił w pierwszej połowie, a potem na Hernandeza, on bardzo często po wejściu trafia i zapewnia nam korzystny wynik. Oczywiście to są moje dywagacje i wszystko jest czysto teoretyczne, ale chciałbym widzieć Manchester w takim składzie wygrywający z Barceloną 3:1 na OT
Glory, glory Man United !
» 21 stycznia 2011, 13:48 #14
paniOla: Się zgadzam z powyższym, z całym tekstem, co do każdego zdania.
» 22 stycznia 2011, 06:59 #13
szalik666: Ciężko to pisać, ale w obecnej sytuacji nawet na OT byśmy dostali od nich manto
» 21 stycznia 2011, 13:40 #12
danielo17: Chyba nie wież co mówisz! United w tym sezonie grają konsekwentnie i ja jestem przekonany iż Barca na OT nie zdobyłaby 3p. W środe pokazali jacy są wielcy przegrywając 3:1 z 2 ligowym Betisem. Jeśli Messi nie jest w formie to już cała drużyna tam cierpi ( wiadomo Iniesta Xavi) ale to właśnie zatrzymanie Argentyńczyka jest priorytetem jeśli sie go wyłączy z gry to połowa sukcesu. A MU pokazał iż po zeszłorocznym sezonie gdzie gra w główniej mierze opierała się na Wayne teraz prezentują gre zespołową co przekłada się na pozycje w lidze. Myślę iż ten sezon należy do nas i jeśli nawet nie zakończymy sezonu bez porażki co piłkarzom serdecznie życze i tak puchar za wygranie PREMIERSHIP będzie w ich rękach. I w LM nie zaliczymy takiej wpadki jak w zeszłym sezonie z Bayernem! Glory MU
» 21 stycznia 2011, 13:57 #11
DEPE: Berbatov1998 a wytlumacz dlaczego Arsenal ktory gra pilke techniczną od 10 lat ciagle jest w TOP4 i caly czas walczy o zwyciestwo w lidze? Zgdonie z twoim rozumowaniem, Arsenal jako druzyna grajaca bardzo podobnie do Barcelony, powinna byc na dole tabeli. Tymczasem tak wcale nie jest. Ba, Arsenal wygrywal wiele pucharow w Anglii, byli raz nawet niepokonani przez caly sezon. Wiec Barcelona, jako lepszy z pewnoscią zespol od Kanonierow, w Anglii smialo by sobie dała rade, tak samo jak daje sobie rade "techniczny" Arsenal. I mistrzostwa zdobywała by rownie czesto jak czyni to w Hiszpanii.
» 21 stycznia 2011, 13:24 #10
bober89: hyyym... Twoje argumenty są dosyć sensowne, ale nie do końca mogę się z nimi zgodzić. spójrz na skład Arsenalu masz tam kilku bardzo silnych zawodników jak Diaby, Song, Bentner, Arshavin nie mówiąc już o środkowych obrońcach i kilku pewnie można by jeszcze wymienić. natomiast w Barcelonie masz: Pique, Puyola może Keita, Mascherano i chyba tyle. z tego wynika, że Arsenal poza techniką ma jeszcze kilku silnych graczy mogących walczyć fizycznie, w Barcelonie jest ich mniej.
spójrz na różnice punktowe w La Liga i w PL:
pomiędzy United a ostatnią drużyną jest 25 pkt różnicy, taka sama różnica występuje pomiędzy Barceloną i Getafe, które jest na 8 miejscu, Barceolna straciła 5 pkt w 19 meczach - wynik fantastyczny! ale spójrz na tabele poza Realem nikt inny nie liczy się w walce o mistrzostwo.
6 angielskich drużyn zostało w Europejskich pucharach, natomiast Hiszpańskich zostało 5 z tym, że Atletico odpadło z LE a któraś inna drużyna spadła do LE z LM - czyli przeciętnie.
» 21 stycznia 2011, 13:42 #9
DEPE: Diaby i Song pokazali jacy sa silni w tamtym roku jak odbijali sie od Busquetsa jak od sciany.
» 21 stycznia 2011, 17:11 #8
bober89: być może, nie pamiętam dokładnie tamtych meczy, ale ostatnio widziałem jak radzili sobie z rywalami w PL.
» 21 stycznia 2011, 18:59 #7
SEBEKMU: barcelona jest do pokonania
» 21 stycznia 2011, 13:21 #6
MUforever9: Każdy jest do pokonania jeśli tylko uwierzymy w siebie
» 21 stycznia 2011, 13:11 #5
wojtek654321: Arsenal jak w Barcelonie zagra na chociaż na remis 1-1 to będą w bardzo dobrej sytuacji, żeby ich wyeliminować z LM. Arsenal w Londynie potrafi bardzo ładnie zagrać, a Barca wpadnie w panikę, bo oni tylko umieją wygrywać i zawsze jak mecze nie zaczną się po ich myśli to już nie ma co liczyć na zwycięstwo. Chociażby tak jak ostatnio Barcelona przegrała z drugoligowym Betisem 3-1 (ale pierwszy mecz wygrali 5-0), messi spanikowany nie strzelił karnego, Barca nie umiała się po prostu dobrze podnieść i poukładać, chociaż w składzie mieli te ich 'gwiazdy' typu: messi, pique, xavi, milito, mascherano. Przecież messi jak to mówią kibice "on potrafi wygrać mecz w pojedynkę", skoro potrafi w pojedynkę to czemu z tymi 'gwiazdami' ze swojego zespołu nie mógł lepiej sobie poradzić.
W angielskim pucharze jakimkolwiek gdzie spotykają się np drużyny z PL z jakąś z niższych lig to rywalizacja jest i tak zacięta.

PL jest lepsze, a Arsenal i tak wygra z Barcą ;]

A co do artykułu to Rooney dobrze mówi ;) ale każda drużyna jest do pokonania. Nawet nasz Manchester Utd [mało kiedy to się zdarza, ale taki jest fakt]

GG MU
» 21 stycznia 2011, 13:27 #4
mixerMU: co do messiego to moze wygrac im mecz ale nei musi ! :)
» 21 stycznia 2011, 13:56 #3
welllone: Ja osobiście będę kibicował Kanonierom w tych spotkaniach. Jeśli oni już w 1/8 wyeliminują Barcę to skończy się te bzdetne gadanie.
Barcelona jest bardzo dobrym zespołem nie da się ukryć, ale tak jak wielu zauważyło gromić to sobie ona może na własnym podwórku, poza nim nie jest już tak wybitna jak niektórzy twierdzą.
» 21 stycznia 2011, 15:03 #2
rafal017: Tak jest ;]
Napewno byśmy ich pokonali ;p
Pozdroo xD
» 21 stycznia 2011, 13:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.