Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Spekulacje transferowe

» 6 stycznia 2011, 20:28 - Autor: Biafra - źródło: własne
W związku z otwartym 1 stycznia okienkiem transferowym w prasie pojawia się wiele newsów o zawodnikach, którymi podobno zainteresowane jest United. Przyjrzyjmy się więc, najciekawszym z nich...
Spekulacje transferowe
» Okienko transferowe to okres w którym pojawia się mnóstwo spekulacji
Już od dłuższego czasu mówi się o tym, iż na Old Trafford ma trafić zawodnik Realu Madryt Lassana Diarra. Chociaż Jose Mourinho na każdym kroku podkreśla, iż nie zamierza pozbywać się swojego pomocnika, a nawet obiecał mu częstsze występy w pierwszym składzie to Diarra jest niezwykle zainteresowany przenosinami do Manchesteru. Początkowa kwota transferu oscylowała w okolicach 17 milionów funtów, jednak na dzień dzisiejszy mowa zaledwie o 14 milionach.

Skoro jesteśmy już przy klubie z Madrytu, to hiszpańska prasa donosi o zerwaniu rozmów w sprawie nowego kontraktu przez obrońcę Królewskich Pepe. Włodarze klubu zaproponowali Portugalczykowi przedłużenie wygasającego w 2012 roku kontraktu o kolejne trzy lata, lecz obrońca nie przystał na ich propozycję wręcz wyśmiewając ofertę, a dokładniej mówiąc zarobki. Według nowego kontraktu Pepe miałby zarabiać 3.5 miliona euro rocznie, lecz sam zainteresowany żąda kwoty o 1.5 miliona większej. Podobno zainteresowany pozyskaniem Portugalczyka jest sir Alex Ferguson, który widziałby go w roli zastępcy dla często kontuzjowanego Rio Ferdinanda.

Z kolei prasa niemiecka jako cel United podaje zawodnika Borussi Moenchengladbach 21-letniego Marco Reus. Piłkarz ten zwrócił na siebie uwagę skautów z Anglii zdobywając w rundzie jesiennej Bundesligi pięć goli i zaliczając sześć asyst. Przeszkodą w sprowadzeniu go na Old Trafford może być jednak cena odstępnego która wynosi 14 milionów euro.

Oba kluby z Manchesteru od jakiegoś czasu obserwują obrońcę Floriana Lejeune'a występującego na co dzień we francuskiej drugiej lidze. 20-letni piłkarz jest przez wielu porównywany do byłego zawodnika Czerwonych Diabłów Laurent Blanca, a biorąc pod uwagę niską cenę jaką prawdopodobnie życzyliby sobie włodarze FC Istres wkrótce możemy znów usłyszeć o tym młodym zawodniku.

Jednak United podczas tego okienka transferowego miałoby nie tylko kupować, ale także sprzedawać, bowiem wspomniany wcześniej Real Madryt jest podobno zainteresowany Dymitarem Berbatowem. Nie od dziś wiadomo, że prezydent klubu Florentino Perez jest wielkim fanem Bułgara i gdy tylko dowiedział się on o nowym kontrakcie, który wkrótce ma podpisać Berbatow nakazał działać swoim podwładnym. Póki co możemy jednak spać spokojnie, bowiem to nic oficjalnego, a nowa umowa dla czołowego snajpera Premier League wisi w powietrzu.


TAGI


« Poprzedni news
Młodzież United walczy w pucharze
Następny news »
Numer 34 dla Lindegaarda!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (77)


RyanGigs11: Jesus navas,de rossi,maicon
» 9 stycznia 2011, 22:01 #69
RyanGigs11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2011 22:03

diarra
» 9 stycznia 2011, 22:01 #68
ikermikipawel: Powiem wam jedno: REAL NIECH SOBIE INWESTNIE W INNYCH PIŁKARZY,A NIE W NASZYCH.
Niestety nienawidzę Realu z tego powodu bo ciągle wykupuje nam naszych najlepszych piłkarzy.Ciągle szukamy nowych lecz jak Real zobaczy naszych piłkarzy jak dobrze grają to od razu ich kupuje i dlatego mnie to denerwuje i niech się odwali od naszych piłkarzy.
» 8 stycznia 2011, 19:00 #67
Tomasson10: Za Diarrę podobno mamy dać 14 mln funtów. Według WP.
» 8 stycznia 2011, 14:40 #66
misiek98: Berba do Realu haha leże i kwicze!
» 8 stycznia 2011, 10:32 #65
MUforever9: Real nie potrafi wypromować sobie zawodnika to kupuje od wszystkich ja się zgodzę na odejście Berby ale do nas przyjdzie Di Maria
» 7 stycznia 2011, 13:27 #64
maciekx: dokładnie
» 7 stycznia 2011, 13:55 #63
slawek1214: Na to się nie zgodzą, ale chciałbym go widzieć u nas w duecie Roo
» 7 stycznia 2011, 14:06 #62
Mariushek1993: Dokladnie , Di Maria by sie przydal , niezly nastepca Giggsa , albo Ened Hazard tez bylby godnym nastepca ;) i moze ktorys z tych zawodnikow bedzie nosil dumnie trykot z nr '7' !! jak Beckham i Cristiano ;)
» 7 stycznia 2011, 15:21 #61
kubik14: Berbatov za Di Marie...
Może jeszcze oddamy Vidicia za Pepe ?
» 8 stycznia 2011, 10:53 #60
slawek1214: vidic to całkiem inna sprawa, on regularnie gra na wysokim poziomie i oby został u nas jak najdłużej, a sam wiesz jak jest z berbą...
» 8 stycznia 2011, 14:19 #59
slawek1214: a tak w ogóle to wątpie żeby Berba chciał dojść do realu, wydaje mi się że skończyłby na ławce i on pewnie sam o tym wie...
» 8 stycznia 2011, 14:21 #58
SzYnA: dlaczego ktos na stronie Manchesteru United pisze takie głupoty że Alex chciałby zatrudnić Pepe, stopera z realu?? przeciez mamy vidica i rio, a ich następcy to Evans i Smalling!!;/ kazdy w United dobrze wie że Evans miał bardzo udany poprzedni sezon a Smalling teraz już sie spisuje dobrze. przecież to jest taka głupota jak to że manchester chce benzeme za rooneya ktory nie strzela bramek i alex chce się go pozbyć :|
» 7 stycznia 2011, 13:24 #57
poki134: bo na stronie realu coś o tym napisali, autor przeczytał i napisał tutaj.
» 7 stycznia 2011, 15:38 #56
TrishManU07: Wiem co czujesz. Dla mnie Real to nie klub piłkarski, to jakiś teatrzyk, w którym najważniejsze jest, by gwiazdy tam występujące były sławne i na topie. Hańba dla sportu, bo przez takie kluby, które kuszą wielkimi pieniędzmi piłkarzom już nie chodzi o przyjemność z gry lub "zabawienie" kibiców, tylko o jak najwyższe zarobki. Powinien zostać nałożony limit tygodniówek i pieniędzy które można wydać na transfer jednego zawodnika.
» 7 stycznia 2011, 13:12 #55
ikermikipawel: Zapomniałeś jeszcze o Beckchamowi
» 8 stycznia 2011, 19:03 #54
ManUtd95: ilu jeszcze naszych pilkarzy chce real?
berbatov, rooney, chicharito, evra, vidic...
» 7 stycznia 2011, 11:57 #53
slawek1214: A nie wydaje wam się że może on ograniczyć występy młodych zawodników??
Bo jest uniwersalnym zawodnikiem i będzie mogł wejść i za evre(w przypadku kontuzji) czy carricka i scholesa, a jednego z nich by zastąpił, a wtedy na ławce siedziałby jeden doświadczony zawodnik więcej, który miałby przeważnie pierwszeństwo w ewentualnych zmianach :/

Może się mylę, ale wydaje mi się ze fabio czy gibson choć i tak mało grają, będą wychodzić jeszcze rzadziej.
» 7 stycznia 2011, 11:32 #52
Yosu: Ja bym bardzo chciał zobaczyć w United Pepe :)
» 7 stycznia 2011, 11:21 #51
slawek1214: coś mi się wydaje że szybko go u nas nie zobaczysz...
z tego co mi wiadomo to bardzo mu zależy na przedłużeniu kontraktu z realem
» 7 stycznia 2011, 11:39 #50
kubik14: Pepe ?!
Zaryzykuje stwierdzenie że Evans jest lepszy od niego...
» 8 stycznia 2011, 10:55 #49
nelsonk: Sergio Busquets - jedyny kogo potrzebujemy.
» 7 stycznia 2011, 10:53 #48
Pomarancz: Sergio niema jaj na Anglię.
» 7 stycznia 2011, 11:03 #47
nelsonk: Ty za to masz na pewno większe od niego, bo grałeś w Anglii i wszystko wiesz chłopcze.
» 8 stycznia 2011, 21:59 #46
Chichaooney: Ja tam mysle ze powinien kupic Pepe,Diarre ale Berbatov zostaje bo watpie ze on go sprzeda ale on wie co robi !!
» 7 stycznia 2011, 10:40 #45
filo1996: Moim zdaniem można by było oddać evre a pozyskac diarre i pepe , jako za wymiane. Co do transferu Marco reusa to mozna go pozyskac ale za taka cene 14 mln, to mozna kilku mlodych i lepszych kupic. Co do transferu Floriana lejunea to jest to zawodnik przecietny , napewno dal by sobie rade w united i za kilka lat bedzie podstawowym graczem.
» 7 stycznia 2011, 09:09 #44
piter1108: Pozbyć się Gibsona!! Raz na zawsze. Wstydzę się jak ktoś taki ubiera koszulkę z Diabełkiem na piersi. United to za dobry klub jak dla niego. I niech nikt mi nie mówi że trzeba mu ogrania, bo strzał z dystansu jaki posiada to nie wszystko. Środkowy pomocnik musi mieć dobry przegląd pola, technikę użytkową, a także realizować założenia taktyczne ( nie bede tu wchodzic w szczegóły) Liczę na to że SAF wkońcu pozwoli mu odejść albo sam mu podziękuje.

nie można go szykować na następce Scholes'a bo to po prostu niedorzeczne, a co za tym idzie TO OBRAZA dla rudowłosego pomocnika o którym nawet sam Zidane powiedział kiedyś że to najlepszy środkowy pomocnik przeciw któremu grał, a inna legenda- Giggs, że nikt tak szybko nie podejmuje decyzji na boisku i mało kto ma taki przegląd pola jak właśnie PAUL
» 7 stycznia 2011, 08:07 #43
welllone: Jak już są ploty, że MY chcemy kupić piłkarzy Realu to już jest źle moim zdaniem XD
» 7 stycznia 2011, 01:42 #42
damian17: Zastanówcie sie po co nam Diarra? Pepe jak najbardziej:D gdyby tylko udało sie go wyrwac Realowi. Fergusona od przybytku w lini obrony głowa by nie bolała napewno:D:D:D A o berbatowa to jestem spokojny ze nigdzie nie pójdzie z Manchesteru.
» 7 stycznia 2011, 01:30 #41
Szewc: Po co nam Diarra? Bo mamy problem w środku pola? A środkowych obrońców mamy już świetnych. Vidic i Ferdinand pograją jeszcze kilka sezonów, a powoli wdrażani do drużyny są Evans (od jakiegoś czasu) i Smalling - o czym zresztą sam SAF mówił niedawno. Lass by się przydał, bo raczej prezentuje lepszy poziom niż Carrick.
» 7 stycznia 2011, 01:59 #40
nelsonk: W dupe z Diarrą, ja z chęcią bym zobaczył u nas Sergio Busquets'a.
» 7 stycznia 2011, 10:49 #39
wodar14: co jak co ale Diarra jest nam duzo bardziej potrzebny niz Pepe.
» 7 stycznia 2011, 14:45 #38
damian17: ostry0811. Jestes tempy. Wez idz kibicuj Realowi bo po tym co piszesz odrazu widac ze obejzałes kilka ostatnich meczy ManUtd i hu.a wiesz. Jestes sezonowcem i denerwujesz ludzi tylko. ManUtd91 nastepny znawca. Berbatov nie jest technikiem. hahahaha Kuszczak jest technikiem hahaha. Oczywiście szacun dla Tomka. prosze was jak kibicujecie to kibicujcie ale nie komentujcie nic...
» 7 stycznia 2011, 01:23 #37
masrzisz: ale tu nikt nie pisze ze on ma sie do nich rownac .. akurat Berbie nie brakuje techniki bo jest swietnie wyszkolony :) od tych zawodnikow ktorych wymieniles nie rozni sie technika tylko szybkoscia zwinnoscia i dynamika dlatego widac taka roznice w ich grze ale napewno nie odstaje od nich technicznie :P
» 7 stycznia 2011, 01:23 #36
ManUtd91: Wiecie co, obejrzałem troche meczy United i zawsze bawi mnie określenie Berbatov to technik. Oczywiście zgodzę się z tym, że miał kilka przebłysków i ładnych bramek z Live np, ale powiedzcie mi gdzie on się może równać do takich techników jak Ronaldo, Messi czy nawet Nani. Po prostu kompletnie mnie to bawi. Co do transferów to rzeczywiście prócz Diarry to ja nikogo innego nie widzę z tej zaszczytnej spekulacji. Bardziej interesowaliby mnie Pastore, Sanchez czy Bale. To są zawodnicy pokroju United. Oczywiście nie mówię tu o transferze wszystkich. Tylko propozycje. Bądź co bądź Ferguson zrobi swoje i zna się na footballu 10x bardziej niż my wszyscy razem wzięci. Ja mu ufam.
» 7 stycznia 2011, 01:00 #35
Szewc: A oglądałeś mecze Berbatova w Tottenhamie albo w Bayernie Leverkusen? Technikę to on ma i potrafi strzelać piękne bramki, ale nie jest typem zawodnika, który potrafi na pełnej szybkości przedryblować 2 rywali. To inny typ zawodnika niż Ronaldo, Messi czy nawet Nani. Zgadzam się całkowicie do ostatnich zdań. Ferguson wie co robi i powinniśmy w niego wierzyć tak jak wierzymy w Man Utd.
» 7 stycznia 2011, 02:06 #34
xdxd: Technika to nie tylko robienie sztuczek i osmieszanie rywali :]
to także przyjęcie piłki,bieg z piłką przy nodze :] a takie rzeczy Bułgar ma opanowane do Perfekcji ;)
» 7 stycznia 2011, 09:53 #33
Forfiter: Spekulacje spekulacje... Wiadomo każdy chciałby Bale'a, Lassa czy jeszcze Neuera i tak zimą będzie nudno. Ferguson latem dopiero pomyśli nad wzmocnieniami żeby zastąpić weteranów, póki co sytuacja w lidze wygląda bardzo dobrze.
» 6 stycznia 2011, 23:49 #32
Tomasson10: Fergie powiedział, że nie będzie transferów w zimie ;)
» 6 stycznia 2011, 23:04 #31
ostry0811: heh, ferguson jest prze, po co mu nastepni obroncy?? ja nie widze przyszlosci dla tej druzyny, przykre to jest ale modlmy sie zebysmy nie trafili na ta jebana farcelonke w LM bo bedzie kompromitacja... ja osobiscie mam dosc ogladania tej zenujaco slabej kopaniny, liga angielska sie ztacza skoro tak slaby man utd jest pierwszy:( pomoc jest w tym momencie zenujaco slaba- carrick, flecher, gibson-to jest dramat!! LUDZIE ile mozna patrzec na tych drewniakow! jedyni ktorych ja widze w skladzie to anderson i nani, obrone mamy dobra nie wiele nam potrzeba... diarra- to bylby strzal w dziesiatke- no i brakuje jeszcze jednego dobrego rozgrywajacego typu- van der vart-sneider i jednego defesywnego( marzenie to mascherano ktory moze odejsc z farcy) a co do berbatowa- chce go real niech se go wezmie- u nich teraz bedzie kaleczyl zemioslo!! on jest tragicznie slaby, jego kalectwa nie da sie ogladac... co z tego ze strzelil tyle goli?!! jakby rooney byl zdrowy i gral tak jak w zeszlym sezonie wlasnie na jego miejscu to mialby juz z 25 goli! albo taki etoe( to nie byloby 14 tylko 30)... takze modlmy sie ze kogos wreszcie SAF kupi bo jesli nie to bedzie znowu klapa... aha i jeszcze cos- chwala FERGIEMU ze z tego drewniactwa taki wynik robi, naprawde szacun!! GLOORY MAN UTD!
» 6 stycznia 2011, 22:36 #30
Choski17: jakby rooney był... ale nie jest, jakbyś nie zauważył. W ogóle to jak widać skład nie jest słaby, skoro Man Utd jest 1szy. Wypowiedź kompletnie bez ładu i składu.
» 6 stycznia 2011, 22:52 #29
Taurus: Co do pomocy to rzeczywiście się zgodzę że Carrick , Fletcher i Gibson nie są tacy dobrzy jak to np Scholes który jest sporo starszy a mimo to lepiej gra, ale nie zgodzę się co do Berbatova np bo on dobrze gra i powiem ci że żaden Eto , Messi , Ronaldo itd nie mieliby w tym momencie 30 goli po prostu za dużo grasz w fifie/pesa a tam nawet bramkarz solowym rajdem przez całe boisko leci i strzela gola
» 6 stycznia 2011, 23:17 #28
Zgred: Szkoda, że nie można już wystawiać komentarzy, bo ten gość aż się prosi o minusa. Po pierwsze to czytaj ze zrozumieniem - "hiszpańska prasa informuje..." Ferguson miałby kupować grajka, który - wg hiszpańskiej prasy - chciałby zarabiać 5 mln rocznie i być tylko rezerwowym? To chyba tylko u naszego rywala z za miedzy. Liga Angielska jest w dalszym ciągu potwornie silna, skoro w 1/8 LM mamy aż cztery zespoły z Anglii, z czego 3 wyszły z pierwszym miejsc w swoich grupach. Ba, nawet Chelsea mimo głębokiego kryzysu była w stanie obronić swoje 1 miejsce w grupie. Co do naszej pomocy, to muszę obronić Flechera - 2 sezony temu był jednym z najlepszych pomocników na świecie i wielu twierdzi, że absencja Darrena była głównym powodem słabej gry pomocy w finale LM z Barcą. No i nie możemy być tak słabi, skoro zdecydowanie przewodzimy w tabeli BPL, wychodzimy z pierwszego miejsca w LM i mamy tylko jedną porażkę w przeciągu całego sezony (i to defacto w meczu "kontrolnym").
» 7 stycznia 2011, 00:19 #27
Cantona33: No nie mozna powiedziec ze nie masz kolego w ogole racji bo cos jest w tym co mowisz, aczkolwiek Fletcher jets swietnym pomocnikiem, gościem od czarnej roboty, to że nie ładuje bramy za brama wynika tylko i wylacznie z jego roli w zespole.

Aha i jeszcze jedno.
Współczesny futbol ma jedną specyficzną cechę - najpierw buduje się obronę, później atak, a to z prostego powodu - nie można przegrywać nie tracąc bramek. I obronę mamy świetną. Poza tym piłka ma być skuteczna bo jakby nie patrzec skutecznosc to wyniki a wyniki to kasa. Dla mnie osobiscie futbol skuteczny to futbol piękny wiec nie mam zarzutów do stylu gry United.

P.S
W sumie Cantona by sie przydał;)
A i jeszcze jedno - jeśli kolego oczekujesz spektakularnych transferów po United to rzeczywistość może okazać się lekko brutalna, ale rozwiązanie tego problemu proste - Zmień koszulkę United na koszulkę Realu;)
» 7 stycznia 2011, 11:03 #26
erni93: Taurus-Fletcher i Carrick to defensywni pomocnicy a Scholes to ofensywny pomocnik .Grają zupełnie inaczej.Scholes rozgrywa i strzela a Carrick i Fletch
skupiają sie przede wszystkim na odbieranu piłki.Porównales dwa rózne style
Tak jabys porównał Casillasa do Rooneya i stwierdzilbys że Cassilas jest lepszy...jest lepszy ale tylko na bramie.
Pozdrowiam
» 7 stycznia 2011, 11:19 #25
jakubinio: Anderson/Carrick ----- Hazard/Diarra

Być może w przyszłości świetna pomoc w Manchesterze.
» 6 stycznia 2011, 22:08 #24
sakjaszfili: ta ;d na jedno skrzydło zagramy ;p
» 6 stycznia 2011, 22:57 #23
BossManchesterU: diara mógłby się u nas przydać, bowiem ja osobiście widzę w nim następcę Scholesa. A co do transferu berby do realu, to nie wiem czy mam się śmiać, czy płakać(ze śmiechu):D!
» 6 stycznia 2011, 21:44 #22
Dodger95: Następce Scholesa?
Zupełnie dwa inne typy zawodników.
Diarra to coś "ala" Fletcher.
» 6 stycznia 2011, 22:27 #21
Szewc: Ja bym go porównał bardziej do Carricka, bo Diarra to defensywny pomocnik, a nie typowy środkowy (wyważony między defensywą i ofensywą). Ale co nie oznacza, że by nam się nie przydał.
» 7 stycznia 2011, 02:03 #20
kempek: Dokladnie, diarra to nastepca jc tylko i wylacznie Carricka, Fletcher gra miedzy defensywa a ofensywa, nie jest tak cofniety w glab jak Michael.
» 7 stycznia 2011, 09:49 #19
undertaker48: Ja też uważam że z tych tu wymienionych tylko Diarra mógłby do nas przejść. A co do Berby w realu to jakoś nie wyobrażam sobie że Ferguson sprzedałby swojego najlepszego w tym sezonie napastnika
» 6 stycznia 2011, 21:34 #18
Arturek15: Diarra tak
Berba nie
» 6 stycznia 2011, 21:29 #17
2Fast4You: Hazard , Reus bądź Sanchez. Choć i tak najbardziej marzę o ofensywnym pomocniku a najbardziej Javierze Pastore ...
» 6 stycznia 2011, 21:23 #16
LoveMUFC: Za nic nie chciałbym Pepe w United. Uważam że on nie nadaje sie do gry. W newsie napisane jest, że byłby on zastępcą kontuzjowanego Rio. Prawie każdy mecz $realu w LM jaki oglądałem kończył sie dla Pepe zółtą i - częściej - czerwoną kartką. Co ten zmiennik by wniósł? Na pewno ma umiejętności ale dużo by pałzował za kartki dlatego nie chce go.

A Lassa chetnie bym widział w United.
» 6 stycznia 2011, 21:23 #15
H2O1994: Diarra tylko z tych wszystkich wymienionych.
» 6 stycznia 2011, 21:10 #14
Taurus: Hehe ale Berbą to dobre :D już wyobrażam sobie go jako głównego napastnika w Realu...
A co do Diarry to jak najbardziej
» 6 stycznia 2011, 21:03 #13
SEBEKMU: ja bym chciał Hazarda albo Sancheza ;)
» 6 stycznia 2011, 20:56 #12
Bovver: poza Diarra o pozostałych piłkarzach pierwszy raz słysze. a tak btw to ponoć Smailling ma być następca Rio... Szkoda mi tego czasu który zmarnowałem na czytanie tych głupot... Co nowe okienko transferowe to kolejne głupoty
» 6 stycznia 2011, 20:54 #11
diegosz10: ja chce Hazarda z niego będą ludzie:D
» 6 stycznia 2011, 20:49 #10
Master123: "... bowiem wspomniany wcześniej Real Madryt jest podobno zainteresowany Dymitarem Berbatowem..."

ehh marzenia rzadko się spełniają :)
» 6 stycznia 2011, 20:44 #9
FanManUtd93: SAF mówi że nikogo nie potrzebujemy ale moim zdaniem potrzebujemy defensywnego pomocnika(Lass byłby idealny), po drugie ktoś taki jak VDV w Totenhamie napewno by się przydał(nie mam nikogo konkretnego na myśli ale dużo powinno zależeć od tego jak SAF oceni Cleverleya za występy w Wigan) Reszta pozycji jest wystarczająco dobra żeby walczyć nawet na kilku frontach.Jak Tomek odejdzie to chciałbym aby De Gea u nas zagrał;-)
» 6 stycznia 2011, 20:38 #8
elzubr: po za opcją diarry beznadziejne opcje, naprawdę nie ma ciekawszych plotek? jak chociażby eden hazard, nawet marko marin, czy alex sanchez, nawet niech bedzie ten marco reus, ale nie jakiś cienias z drugiej ligi franciskiej gdzie mlodych stoperow mamy kilku i to o niebo lepszych, juz nie mowiac o pepe, co jest juz w ogole masakrą, mamy 2 pewniakow do gry, 2 pukajacych do wyjsciowej 11 w postaci jonnego i chrisa, a tu mamy sciagac przereklamowanego sredniaka jakim dla mnie jest pepe i to nie dosc ze za spore pieniadze, to na lawe, w dodatku z niebagatelną gażą jaką trzeba by mu zaoferować, pfff byście się wstydzili takie bzdury wypisywać :P
» 6 stycznia 2011, 20:37 #7
FanManUtd93: Zgadzam się z tobą w 100% tylko Lass nadawałby się do pierwszej 11;-)
» 6 stycznia 2011, 20:40 #6
Biafra: z dnia dzisiejszego te są najciekawsze. zamiast pisać o poszczególnych postaramy się dziennie to zbijać w jednego newsa i informować o tych "najciekawszych".
» 6 stycznia 2011, 21:48 #5
master007: HAHA Berba w realu...
» 6 stycznia 2011, 20:37 #4
Werker999: Czemu się śmiejesz? Berba to typowy technik, w hiszpańskiej lidze strzelał by więcej goli niż messi bo tam wymagana jest wieksza technika a mniej ważna jest gra taka jaka jest w PL.
» 6 stycznia 2011, 21:34 #3
Szewc: Trochę przesadziłeś z tą wypowiedzą. Berbatov w żadnej lidze, nie strzelał by więcej bramek niż Messi, a technikę też raczej ma gorszą od Argentyńczyka. Nie mówiąc już o szybkości, która nie jest mocną stroną Bułgara.
» 7 stycznia 2011, 02:09 #2
TheRedUnited: Reus i Diarra do nas !
» 6 stycznia 2011, 20:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.