Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kaka w United do końca sezonu?

» 2 stycznia 2011, 15:31 - Autor: rogi - źródło: goal.com
Brytyjskie media donoszą, że Czerwone Diabły dołączyły do Interu Mediolan w wyścigu po pomocnika Realu. Brazylijczyk może zostać wypożyczony.
Kaka w United do końca sezonu?
» Brazylijski pomocnik bliski opuszczenia Santiago Bernabeu
The Daily Star twierdzi, że sir Alex Ferguson chce zatrudnić Kakę do końca obecnego sezonu. Latem natomiast rozgrywający ma zostać wystawiony przez Królewskich na listę transferową i zostać sprzedany za minimum 55 milionów euro.

Zainteresowanie Brazylijczykiem wyraził dotąd Inter. Mistrzowie Włoch chcieli pozyskać 28-latka już gdy ten opuszczając AC Milan udawał się do stolicy Hiszpanii.

Głosy o odejściu Kaki z Realu pojawiają się mimo obietnic Jose Mourinho. Trener Galaktycznych zapowiada, że Brazylijczyk będzie dla niego ważnym zawodnikiem w drugiej części sezonu gdy wyleczy kontuzję kolana. Media spekulują jednak, że piłkarz będzie chciał odejść do innej drużyny, gdzie zamiast czekać na szansę gry, będzie mógł odzyskać meczowy rytm.

Oprócz Interu i United zainteresowane pomocnikiem są jeszcze podobno Chelsea oraz drugi największy w Manchesterze klub - City.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson rozważa wypożyczenie Machedy
Następny news »
Kuszczak upomina się o swoje!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (171)


sekta1234: dobrze by było jak by kaka zawitał na OT . Sondze ze nikt niebył by pokrzywdzony
» 5 stycznia 2011, 16:42 #157
kubik14: Sądzę, że przydałby ci się słownik ^^
» 6 stycznia 2011, 14:44 #156
radek19: Po pierwsze nie opłaca nam sie kupować piłkarza, który jest jednym ze starszych.Po drugie Kaka nie ma formy to widać i SAF nie wyda na takiego gracza 55 mln.Przydał by sie inny piłkarz, który jest młody i ma forme.
» 5 stycznia 2011, 07:30 #155
PrzemoManUtd15: Kaka jest kapitalny gdy tylko ma formę to nie ulega wątpliwości. Ale jednak wolałbym Edena Hazarda z Lille albo Paulo Henrique(Ganso jakby ktos nie kojarzyl ;) ) z Santosu i tyle na ten temat.
» 4 stycznia 2011, 21:37 #154
jasiudevlfan: a po co kaka
» 4 stycznia 2011, 19:50 #153
javier10: po duzo wzmocnij by pomoc w united
» 5 stycznia 2011, 13:18 #152
zul: Henderson'a chętnie bym u nas widział. Na bramkę Neuer'a oraz Vidal'a z Leverkusen.
» 4 stycznia 2011, 18:59 #151
trajan79: Bzudry Real go nie puści! Mają problem z napastnikem..Higuain kontuzjowany, Benzema jest w beznadziejnej formie co potwierdził ostatni mecz..Kaka jest im potrzebny i tyle!! Z Realu kupiłbym Lassa Diarrę i to w styczniu koniecznie! + Henderson z Sunderlandu
» 4 stycznia 2011, 18:38 #150
Chico56: bez sensu szkoda 55 baniek za bym se kupił 5 młodych rokujących "murzynów" którzy by zapiepszali na treningach a potem stworzyli mi przyszłośc klubu
» 4 stycznia 2011, 18:19 #149
Shaitan: Fajnie by było ale... Nie ;>
» 4 stycznia 2011, 17:39 #148
patryccja93: taa na pewno tyle kasy wydają .
nie ma co..
» 4 stycznia 2011, 16:36 #147
kroOolik: a w jakim celu?

I tak przecież nie przyjdzie (całe szczęście)
» 4 stycznia 2011, 17:50 #146
torba89: Nie ma szans, żeby SAF wydał 55 mln na takiego piłkarza, zresztą na żadnego innego. SAF woli sprowadzać młodych zawodników, ukształtować ich, zrobić z talentu gwiazdę. Ściąganie do United piłkarza pokroju Kaki wg mnie całkowicie kłóciłoby się z filozofią Fegusona...
» 4 stycznia 2011, 14:30 #145
mat23: pewnie spekulacje, ale mógłby być przydatny
» 3 stycznia 2011, 23:04 #144
grzywi1987: niewiem czy to prawda żę kake chćą wypożyczyć 100% może to tylko plotki
» 3 stycznia 2011, 22:55 #143
grzywi1987: chciał bym zjednej strony kake ale niewiem czy Fergurson chcego na prawde mnieć w składzie czy szuka coś lepszego
» 3 stycznia 2011, 22:45 #142
xmaatiix: [link usunięty]
POLECAM!!
» 3 stycznia 2011, 21:56 #141
patrykmufc: Za droogi i wydaje mi się że to ściema ....
Zobaczymy jak dziś spisze się bo real ma dziś grać !
U nas by ławe grzał !@
A cena to chyba 18 !
» 3 stycznia 2011, 15:56 #140
DarthDamien: Ja tam go lubię i uważam go za bardzo dobrego zawodnika. Ale jest kilka powodów, dla których moim zdaniem na 100% nie pojawi się na Old Trafford.
1. Nie jest już najmłodszym zawodnikiem i obawiam się, że lata świetności ma już za sobą.
2. Bardzo często musi pauzować przez kontuzje, a jak wiemy, nie brakuje nam zawodników, którzy często są kontuzjowani.
3. Nie jestem przekonany, czy pasowałby do taktyki Fergusona.
4. Ostatni i zdecydowanie najważniejszy powód. Nie ma absolutnie żadnych szans, żeby skąpy Szkot wydał na kogoś 50 mln euro. A jeśli miałby to być tylko wypożyczenie, to całkowicie mija się to z celem, bo w obecnej chwili jest bez formy, a gdy odzyska formę, będziemy musieli go oddać.
» 3 stycznia 2011, 15:26 #139
patryk0987: 1. Zawodnik z tak profesjonalnym podejściem do swojego zawodu zawsze gra na poziomie, a taki Kaka nawet jeśli nie gra na swoim galaktycznym poziomie i tak będzie występował w pierwszym składzie zamiast Andersona który będzie miał możliwość pobierania od niego lekcji futbolu.
2. Będą się wymieniać, przynajmniej każdy będzie miał szansę gry :D
3. Taktykę jeśli nie wiesz to na każdego przeciwnika ustala się inną więc nie możesz twierdzić że gracz nie będzie pasował do taktyki. Poza tym piłkarz takiego formatu wpasuje się do każdej możliwej taktyki.
4. 50mln euro jest kwotą podaną przez Mourinho która ma dać do zrozumienia innym wielkim firmom że zawodnik "nie jest na sprzedaż". Choć gdyby dostał jakąś lukratywną ofertę jestem pewien że by ją rozważył. Jest również możliwość wymiany 1 lub 2 zawodników + money money w zamian za Kakę. Czytałem również że SAF ma mieć 100mln euro od Glazerów na letnie transfery lecz trudno w to wierzyć.
» 3 stycznia 2011, 22:03 #138
Sheep: Jestem za u nas Kaka może wrócić do formy
» 3 stycznia 2011, 14:49 #137
patryk0987: chcecie porównywać Bejla do Kaki?? jesteście niespełna rozumu skoro większość z was uważa ze jest on lepszy od Kaki HA!! Po primo Bejl to skrzydłowy który tylko podczas jednej rundy zaczął mieć przebłyski więc samo jego nazwisko nie jest warte 30mln ojro a max 15-20, secundo chyba nie pamiętacie jak Kaka walczył z Ronaldinho o miano piłkarza globu kilka sezonów temu. Teraz Kaka leczy kontuzje więc jak można krytykować jego formę skoro nie rozegrał meczu od kilku miesięcy?? Kaka to klasa sama w sobie i jestem pewien że tak profesjonalny gracz jak on szybko złapie ten rytm meczowy i znów będzie wymieniany jednym tchem obok CR7 czy Messiego. Nie dziwię się że chcą taką pokaźna sumkę za Kake ponieważ ma od niepodważalny talent którego w żaden sposób nie można mu odmówić. Co więcej, uważam że na swojej pozycji nie ma sobie równych. Jest o klasę wyżej od również nie lada tuzów w futbolu takich jak Xavi, Lampard, Gerrard, Sneijder czy Iniesta. To co on potrafi robić z piłką to magia :)
Mimo iż nie jestem jego wielkim fanem to potrafię docenić jego ogromny talent, profesjonalizm i tą pasję której brak chociażby u CR7 .
Jestem zmuszony powtórzyć jeszcze raz że ktoś taki jak Gareth Bale z Tottenhamu nie może się równać z Kaką , może za kilka sezonów choć i tak w to szczerze wątpie.

Pozdrawiam.
» 3 stycznia 2011, 14:40 #136
rege: sssexton90- Po 1.) Porównujesz LO/LS do ofensywnego pomocnika...
Po 2.) Jeśli założymy że obaj grają na tej samej pozycji to Kaka w optymalnej formie łyka tego Bale'a na śniadanie... Tyle
» 3 stycznia 2011, 14:27 #135
sssexton90: Hehe Bale jest warty około 30 mln obecnie a jest o dużo lepszy niż Kaka. Macie racje, że za niego nie możemy dać więcej niż 12 mln...tymbardziej, że w sumie aż tak bardzo nie potrzebujemy teraz środkowego pomocnika.


W lutym dołączy do składu Valencja, mamy Naniego, Andersona, Fletchera, Giggsa, Scholesa i Parka....Kaka nie jest obecnie od nich lepszy, poza tym wątpie żeby się sprawdził na wyspach.
» 3 stycznia 2011, 13:33 #134
putnam: nie ma opcji na taką kasę z MU...
» 3 stycznia 2011, 08:48 #133
bartusbebe: gibson haha super rozgrywajacy haha ale beka
» 3 stycznia 2011, 00:07 #132
b90: na wypożyczenie? bez jaj
» 3 stycznia 2011, 00:07 #131
kamzi7: po ciula nam on ? zeby skrzanił wszystko ? jak mamy miec jakiegos dobrego i nowego zawodnika to niech juz zostanei na stałe ..
» 2 stycznia 2011, 23:21 #130
FredTheRed: skrzanił...

BRAWO
» 3 stycznia 2011, 00:15 #129
Srut2212: No co wy....
Po co nam Kaka, przecież mamy Gibsona!
Super rozgrywający z torpedą w nodze...
» 2 stycznia 2011, 22:56 #128
dandi900107: Mam rozumieć ,że to była sarkastyczna wypowiedź , bo inaczej tej wypowiedzi się nie da odebrać.
» 2 stycznia 2011, 23:47 #127
grandes: zobaczycie że się wyrobi chłopak , zobaczycie
» 3 stycznia 2011, 00:43 #126
Srut2212: Gdybym napisał taki komentarz dwa miesiące temu, toby mnie tu zjedli...
Gibson to kaleka, a nie zawodnik na poziomie United!!
Szkoda gadać!
» 3 stycznia 2011, 17:14 #125
mon: taaaaa....
jasne
wątpię żeby grał dla nas
real tyle kasy na niego wybulił i nie wieżę żeby go dali wypożyczyć
według mnie są to najzwyklejsze plotki
przecież wszyscy gadali że ma iść do interu lub chelsea;/
nie maja co wymyślać
najlepiej by było gdyby powiedział to jego agent albo on sam:)
» 2 stycznia 2011, 22:48 #124
Arturek15: żeby nie było jak z Hargo..
ale nie dojdzie nawet do wypożyczenia wg. mnie :)
» 2 stycznia 2011, 22:29 #123
rege: I dodam tylko, że większość z tutejszych już chyba nie pamięta jak w 2007 Kaka samemu łupał United;)
» 2 stycznia 2011, 22:01 #122
rege: vitteck- No nie chce prowokować ale "dużo" komentarzy to nadużycie;)
Nieco ponad 100 komentów. Transfery zawsze wywołują najwięcej komentarzy poza samymi meczami.

A żeby nie było że OT, to powiem tak:
- Kaka powiedział, że zostaje bo chce coś udowodnić w Madrycie.
- Kaka jest po kontuzji i nie po to go tyle leczyli w Realu, poza tym Jose nazwał powrót Kaki "zimowym transferem". Czyli maja wobec niego plany.
- Perez nie pozwoli na transfer "galaktycznego".
» 2 stycznia 2011, 22:00 #121
kamiloAP: Jaja Kaka ??
Jeden z droższych zawodników kupionych przez Real a teraz nic nie gra kontuzja i kase dostaje ... Milan to był jego szczyt formy spalił sie tak jak Ibra w Barcelonie (Moim zdaniem ) i Szewczenko w The Blues . Tak jak Dudek siedzidrzazgi mu sie w du..wbijają trzepie kase tak samo Kaka...Moim zdaniem to bez sensu bo Kaka nie wróci do tej samej dyspozycji co kiedys ....Anglia to inny styl grania niz Hiszpania ...Tam mu nie wyszło to teraz znowu zmiana ... Zobaczymy powodzonka dla niego
» 2 stycznia 2011, 21:57 #120
DevilUnited: I tu pytanie . Kaka to defensywny czy ofensywny pomocnik?
» 2 stycznia 2011, 21:53 #119
Manutd777: Jejku że chce sie komuś takie glupoty pisać aj to tak jakby aj...
» 2 stycznia 2011, 21:38 #118
witek: O rety! Ile komentarzy! Dzieci usłyszały Kaka i zaczęły krzyczeć...

Proponuje obrać kierunek Real, ewentualnie Manchester City!
» 2 stycznia 2011, 21:15 #117
karol90098: HEHE!!
» 2 stycznia 2011, 21:49 #116
brambor90: Wyluzuj staruchu. Ja też się podpaliłem gdy zobaczyłem nagłówek. W końcu to nei byle kto a sam Kaka. Ostygłem gdy przeczytałem "The Daily Star twierdzi".
» 2 stycznia 2011, 22:01 #115
Limak: Oficjalnie bym wolał kupic Maszczerano , bo bedzie teraz w oknie transferowym !
» 2 stycznia 2011, 21:12 #114
fjoord: Mielismy juz szanse kilka lat temu, ale wtedy jego i Teveza kupilo konsorcjum MSI i wepchneli ich obu do Westhamu - a szkoda :(
» 2 stycznia 2011, 21:20 #113
Limak: No sprzydał by sie ;D
» 2 stycznia 2011, 21:09 #112
odra123: xd Kaka super
» 2 stycznia 2011, 20:43 #111
DevilUnited: Tylko dzieci nie znające sytuacji Kaki , innych gwiazdorzyn , chcą takich słabiakow. Dla takich ludzi liczą się nazwiska , tak jak dla pana Pereza !

Luka Modric...On sie przyda.
» 2 stycznia 2011, 20:24 #110
rooneyfan: A Modric to niby nie wielkie nazwisko...
» 2 stycznia 2011, 21:01 #109
ravvvv: masz rację, przepraszam, mój błąd. lepiej zostać z carickiem, andersonem gibsonem, czy scholesem, który może grać góra 40% spotkań. zwracam honor.
» 2 stycznia 2011, 21:10 #108
karol90098: Od andersona sie odwal. A o kace zapomnij
» 2 stycznia 2011, 21:50 #107
ravvvv: ch*j Ci w dupę pajacu.
» 3 stycznia 2011, 00:25 #106
karol90098: Jasne ze by sie przydal. Nie ma klubu na siwecie ktoremu by sie nie przydał. Ale co z tego??
» 2 stycznia 2011, 21:51 #105
PauloKuhan: niechce go on ma pprzepuchline musi miec specjalne treningi i tak juz nie wroci do formy
» 2 stycznia 2011, 19:53 #104
99iw: Kaka to jeden z słabszych piłkarzy Realu . Po co nam taki kontuziogenny cienias. Nic nie pokazał ani na mundialu ani przed mundialem.Tyle kasy za niego . Jeśli już kogoś wyporzyczyć to Jacka Rodwella.
» 2 stycznia 2011, 19:37 #103
fjoord: Chlopie - piec krotkich zdan i trzy bledy - to jest troche zenada - zamiast za internet wez sie lepiej za slownik ortograficzny
» 2 stycznia 2011, 21:19 #102
MDuch7: oczywiscie jest to sciema ale:
jezeli bysmy go sciagneli to moze by odzyskal forme i bylby u nas jendym z najlepszych garczy
» 2 stycznia 2011, 19:37 #101
JasnaLiryka: no raczej,że to ściema.

Nawet jako zawodnik nie pasuje mi do United.
W PL by go połamali xD
» 2 stycznia 2011, 19:50 #100
Adryjan: Możemy go wypożyczyć ale nie musimy.
Man utd potrzebuje kogoś innego młodszego, który będzie rozwijał swoją karierę w United.
P.S. Kaka może nam pomóc. Ucieszyłbym się gdybym go zobaczą na OLD
» 2 stycznia 2011, 19:37 #99
ravvvv: błagam, niech to będzie pierwsza plota Daily Star, która się potwierdzi. nawet bez nóg będzie błyszczał wśród naszych środkowych. rzeczywiście mocno wypalony po Włoszech, ale wystarczy przypomnieć sobie, co u nas tkwi na środku, żeby nie mieć wątpliwości, że pomysł byłby lepszy niż zajebisty.
» 2 stycznia 2011, 19:37 #98
juras1211: haha święte słowa .
» 2 stycznia 2011, 20:01 #97
vichy: ostatnio nie ma formy, więc nie
» 2 stycznia 2011, 19:11 #96
Kajdan: Juz nie raz pisalem o tym, ze chcialbym Kake w United. Potrzebujemy znakomitego ofensywnego pomocnika a takim wlasnie jest Brazylijczyk. Problem w tym, ze pewnie bedzie wolal grzac lawke w Realu a te teksty to zwykla plota znajac zycie...
» 2 stycznia 2011, 18:42 #95
Bovver: czego to w gazetach nie napiszą żeby je ,kupić i poczytać te bzdury a potem niektórzy te bzdury jeszcze umieszczają w sieci...
» 2 stycznia 2011, 18:35 #94
ziomboy777: sciemy jak nic...ale lepszego zastepcy Scholesa nie moglibysmy sobie wymarzyc.... Kaka w formie jest jednym z najlepszych pilkarzy swiata.
» 2 stycznia 2011, 18:24 #93
Master6662: Jestem na nie , dziękuje
» 2 stycznia 2011, 18:22 #92
AndersonAbreu: Brukowce = bzdura.
» 2 stycznia 2011, 18:11 #91
manutdfan92: Nie lubie Kaki więc mam nadzieje że to zwykła plota. Wg mnie ten piłkarz jest mocno przereklamowany.
» 2 stycznia 2011, 18:06 #90
jakubinio: No Tak...

Co by to było jak by swojej chęci kupna nie wyraził Man City...
Myślę że u nas dobrze by się mu grało i dostawałby więcej szans na grę.
» 2 stycznia 2011, 18:05 #89
kewcio222: mamy dużą szanse ponieważ jose nie chce go dawać interowi tylko fergusonowi a chelsea ma teraz poważny kryzys wiec go to przyciągać nie bedzie a man.city maja tak wielu pomocnikow ze sie napewno nie zdecyduje ;d
» 2 stycznia 2011, 18:04 #88
DevilUnited: Ja chciałbym Modricia :)
» 2 stycznia 2011, 18:00 #87
SzYnA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2011 18:00

już po pierwszym treningu Alex by powiedział. Carrick weź Gibsona za ręke i usiądźcie sobie tam i przygladajcie się jak sie gra w piłkę...
oczywiście ze bym go chciał w United chociaz zeby pomogl nam zdobyc mistrza kraju i wrocil do krulewskich
» 2 stycznia 2011, 17:59 #86
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2011 18:07

Carrick do defensywny pomocnik.
Nie róbcie z Kakki boskiego piłkarza, aktualnie nie grał ponad 233 dni w Realu. Jego forma jest wielką niewiadomą. Podatność na kontuzję również.
Jak i fakt że z Twoją ortografią kiepsko.
» 2 stycznia 2011, 18:06 #85
SzYnA: zaczne od ortografii omnibusie. brak "o z kreską" jest celowym zabiegiem aby pokazac mÓj brak szacUnkU dla tej szmaciarskiej i marketingowej drUżyny. a Kaka z kontuzją jest lepszy niż Carrick pomocnik środkowy który powinien miec technike, przegląd gry i spokoj, a tymczasem posiada przegląd sportowy jak sobie pożyczy od Tomka i potrafi podać celnie jedynie do obrońców bo tam zazwyczaj spokoj, nie umie podać długich piłek, prostopadłych też a do przodu poda piłke 1 na mecz i to zazwyczaj niecelną. otworze szampana jak przejdzie do innego klubu bo w takim jak MU to on nie ma prawa grać, scholes i anderson na ten czas na środku i pierwszy transfer i to spektakularny a nie przyszłościowy to powinien być środkowy pomocnik albo nawet dwóch !
» 2 stycznia 2011, 19:36 #84
welllone: Messiego sobie kup XD
» 2 stycznia 2011, 21:10 #83
SzYnA: brakuje mi pół miliona euro...
» 3 stycznia 2011, 10:32 #82
TheRedUnited: A po co on komu?To nie jest już ten Kaka co wtedy.Proponowałabym kogoś innego,młodszego,ale też na tą pozycję np Javier Pastore ale to raczej nie możliwe.
» 2 stycznia 2011, 17:51 #81
Chico56: eeeee..... bzdury ja bym wolał Romelu Lukaku i Taye Taiwo
» 2 stycznia 2011, 17:51 #80
erni93: po co nam następny napastnik??
» 2 stycznia 2011, 20:34 #79
Leon: niech przychodzi do United !! :d
» 2 stycznia 2011, 17:48 #78
QeenMan: kaka jest mi obojetny xD
» 2 stycznia 2011, 17:44 #77
kowal1793: no dobrze by bylo Hazarda lub Pastore sa teraz w lepszej formie niz kaka i o wiele tansi
» 2 stycznia 2011, 17:30 #76
CRfan: Palermo odrzucało już oferty rzędu 45mln za Pastore, chcą za niego 70mln, więc tani to on nie jest...
» 2 stycznia 2011, 17:52 #75
kowal1793: o kurde to nie wiedzialem ze tyle za niego chca ;)
» 2 stycznia 2011, 23:41 #74
barnaba1987: Jesli JM mowi ze chce go u siebie w Realu to znaczy ze Kaka zostanie w Realu raczej.. Moze tez byc tak ze ta jego gadka jest podana do prasy w celu podbicia ceny. Tak czy siak nie ma takiej opcji by Manchester United kupil kogokolwiek za 55mil. euro.
» 2 stycznia 2011, 17:28 #73
Pakusta: Jak najbardziej ZA tym transferem. Kaka to wirtuoz piłki nożnej
» 2 stycznia 2011, 17:26 #72
2Fast4You: Buhahaha tyle w temacie
1. Za stary
2. Za drogi ( nawet do opłacenia w razie wypożyczenia )
3. Kaka się już wypalił ( to nie ten zawodnik co kilka lat temu )

Starałbym się o kogoś młodszego ;] również na tą pozycję. Marzeniem mym jest Javier Pastore ale raczej nie przejdzie ;p
» 2 stycznia 2011, 17:24 #71
grandes: Zgodzę się tylko z 2 :)
» 3 stycznia 2011, 00:49 #70
ChichaHernandez: a już jutro Angielska prasa : 48 letni Peter Schmeichel może wrócić na Old Trafford jako zastępca Edwina Van Der Sara
» 2 stycznia 2011, 17:19 #69
prot: Ta wiadomość to dobra wiadomość. Niech stanowi bodziec do tego, żeby w jednym z najbliższych meczów Anderson po strzeleniu bramki pokazał pod-koszulkę z napisem rodzaju: "We don't need another falling star".
» 2 stycznia 2011, 17:13 #68
karol90098: ALe teraz jest w formie jakiej nigdy jeszcze nie mial
» 2 stycznia 2011, 21:54 #67
aveiro123: a we wtorek arsenal z man city ;D
» 2 stycznia 2011, 17:13 #66
Bartex1309: no co ty...
» 5 stycznia 2011, 15:26 #65
Bartex1309: w środe
» 5 stycznia 2011, 15:27 #64
Pomarancz: Hahaha nie realne, zresztą Kaka to wypalona gwiazda niech się kisi w $realu.
» 2 stycznia 2011, 17:11 #63
Taurus: News pewnie plota ale ja chętnie bym zobaczył Kakę w United :)
» 2 stycznia 2011, 17:06 #62
karol90098: Wiadomo. A co do ploty to nie pewnie tylko napewno:)
» 2 stycznia 2011, 21:53 #61
Bartex1309: Może to plota,może nie ale widziałbym go w koszulce United
Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł
» 2 stycznia 2011, 17:01 #60
Tennant: Kaka jest dobry,ale nie wierzę w tego "newsa"
Poza tym ciekawe czy SAF wyłożyłby 55 mln euro(!!) na transfer definitywny.. Wątpię . Bale i Hazard priorytetami. Myślę że jak Tom Cleverley wróci to środek pola będzie poukładany.
Glory Glory MU
» 2 stycznia 2011, 17:00 #59
mila2406: taaa mhhh kolejna ściema... on już się skończył....
» 2 stycznia 2011, 16:56 #58
DevilUnited: Real go zmarnowal , jak każdą gwiazdę ;)

Chelsea vs Aston Villa 3:3
» 2 stycznia 2011, 16:45 #57
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2011 17:01

Chelsea ma poważną zadyszkę oj bardzo :P
Aktualnie lepiej już wróg z drugiej strony miasta sobie radzi niż oni. Jeden mecz mniej ale 6 pkt więcej.
O naszych dwóch spotkaniach zaległych nie wspominając. Ciasno trochu jest w czołówce, przydałoby się wygrać ze dwa mecze pod rząd, zagrać zaległe i wtedy można już realnie ocenić. Aktualnie jesteśmy najlepiej prezentującym się zespołem EPL i w nowy rok weszliśmy bez porażki. Jeśli kontuzje nas nie złapią powinniśmy pewnie stąpać po kolejny tytuł.
Tak właściwie co się stało z Aston Villą. Od kilku sezonów prezentowali się solidnie. Sezon temu wysoko i byli ciężką zaporą, a teraz gdzieś w środku tabeli...
» 2 stycznia 2011, 16:59 #56
kubuuu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2011 17:12

Cieszy kolejna ich strata punktów ;D. Szkoda tylko, że w typerze typowałem wynik 2:2 ;/. Co do Kaki to nie wyobrażam go sobie w lidze angielskiej...
» 2 stycznia 2011, 17:10 #55
welllone: Ja też nie.
Kaka kontuzjogenny się ostatnio zrobił. Obrońcy i pomocnicy EPL połamaliby go.
» 2 stycznia 2011, 17:22 #54
erni93: Przydał by się świetny zawodnik tylko trapią go kontuzje.
» 2 stycznia 2011, 16:44 #53
Adamo96: Kaka jest drętwy ;]!!
» 2 stycznia 2011, 16:41 #52
FanaticMU: 1. Ferguson nie robi tak efektownych transferów.
2. Nie chcę tego śmiesznego piłkarza na OT ;/
» 2 stycznia 2011, 16:40 #51
zul: Nie jest nam potrzebny gracz, który się wypalił 2 lata temu. Może niech do starych dziadów z Chelsea dołączy haha
» 2 stycznia 2011, 16:39 #50
AFCAMUFC: na nic nie licze. pewnie przyjdzie kolejny Bebe z ulicy za 10 milionów
» 2 stycznia 2011, 16:39 #49
mila2406: masz coś do Bebe?
» 2 stycznia 2011, 16:53 #48
CRfan: a co pobijesz go? :)
» 2 stycznia 2011, 17:54 #47
karol90098: Ja mam
» 2 stycznia 2011, 21:56 #46
lpsmaxi: ja tez mam. Ronaldinho pare milionow wiecej i jest. Bebe ma w fife 66 sum. a kosztował 8 mil. ferguson mogl dac za niego z 0,3 mil.
» 2 stycznia 2011, 22:31 #45
CRfan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2011 23:08

lpsmaxi
1. bebe kosztował 4,7mln
2. Roni nadaje się już co najwyżej do brazylii
3. jeśli przy wybieraniu piłkarzy których chciałbyś w MU, kierujesz się ich poziomem w fifie...to wielkie gratulacje, proponuję strony w stylu manchestercity.pl lub losblancos.pl...
» 2 stycznia 2011, 23:07 #44
mila2406: 1. CR7 Nikogo nie mam zamiaru bić ;p
2. Tak dla formalności - wie ktoś może ile Bebe ma w PESie? ;>
3. Jeżei mamy wydać kase to należy zrobić to z głową. Myślę, że lepiej zainteresować się młodymi zawodnikami. Nie wiadomo co pokaże Kaka po wyleczeniu kontuzji. Co jak zagra kilka spotkań i kontuzja powróci?
» 3 stycznia 2011, 01:18 #43
mila2406: Ojj sorka.. Napisało mi się CR7 zamiast CRfan... Wybacz... Troche nie ogarniam xd
» 3 stycznia 2011, 01:28 #42
patrykbor: To jest plota.. kto takie glupoty wypisuje hahahah xD
» 2 stycznia 2011, 16:37 #41
luki198: kasa w błoto,plota
» 2 stycznia 2011, 16:35 #40
MUforever9: Hahaha jasne...A na stronie Interu pisze że SAF złoży ofertę za Sancheza opiewającą na 25 mln hahaha
» 2 stycznia 2011, 16:33 #39
rege: Kaka CAŁY ostatni sezon grał z pubalgią i dwoma przeplatającymi się mniejszymi kontuzjami, które teraz trzeba było operować. Dlatego grał gorzej. A tak BTW Kaka zdobył około 5 bramek i 7 asyst a Iniesta miał 1 gola i 9 asyst:) 2 Gole razem z Mundialem.

Mimo to, to jest ściema jakich mało a Kaka zostanie w Realu bo sam tak oznajmił że chce jeszcze coś udowodnić.
» 2 stycznia 2011, 16:33 #38
kalek: ścieeeeeema jak nic
» 2 stycznia 2011, 16:32 #37
Mati865: ... kolejne spekulacje...


Glory Glory , Man United
» 2 stycznia 2011, 16:32 #36
karol90098: sciema jakich mało
» 2 stycznia 2011, 16:30 #35
FiFlaK: Tak, tak, tak. Powtarzam to od początku sezonu. Kaka do United !
» 2 stycznia 2011, 16:30 #34
grandes: Najprawdopodobniej ściema... przez niego śni mi się po nocach mecz z LM przeciwko Milanowi
» 2 stycznia 2011, 16:26 #33
Barry15: takiego newsa to sie nie spodziewałem ;D pewnie jak zwykle bzdury - (
» 2 stycznia 2011, 16:26 #32
Furai: przecież to jest inwalida :D
» 2 stycznia 2011, 16:25 #31
CRfan: Hahahahahaha, do tego messi na dwa miesiące i jest wypas...
» 2 stycznia 2011, 16:17 #30
odra123: Wypozyczyć go a potem kupic :)
» 2 stycznia 2011, 16:16 #29
ChichaHernandez: daj 55 mln to spoko
» 2 stycznia 2011, 17:10 #28
dzaru: fajnie by było ale to zwykła plota poza tym on nie jest wart 55 mln obecnie jest bez formy może w Milanie jak grął to tyle wart był ale w Realu nic nie gra z powodu kontuzji nie kontuzji ale automatycznie cena maleje
» 2 stycznia 2011, 16:06 #27
DevilxDevil: Spekulacje! Real nie odda zawodnika w tak krótkim odstępie czasu, za którego tyle zapłacił.
» 2 stycznia 2011, 15:59 #26
kamil08111992: Predzej chelsea bo tam jest jego trener z ac milanu gdzie odniosł największe sukcesy
» 2 stycznia 2011, 15:46 #25
Wazza1994: Po 1 kontuzje go łapią po 2 nie miał by miejsca w składzie a po 3 nie potrzebujemy szmate która nam w 2007 r. strzelała bramki w LM 1/2 a po 4 jaki on by miał numer 88??
» 2 stycznia 2011, 15:42 #24
H2O1994: Nie, 30 np.
» 2 stycznia 2011, 15:44 #23
rooneyfan: Nie miał by miejsca w składzie??!! Kto jak kto ale on by mógł bez problemu wygryźć ze składu Carricka a z Andersonem tworzył by nieźły środek. Co ma do znaczenia że strzelał nam gole?? Teraz on by strzelał gole dla nas. Numer to już najmmniejszy problem.
» 2 stycznia 2011, 16:38 #22
Cleverley: dokładnie,co to ma do rzeczy że strzelał nam gole? ;/ wtedy grał w Milanie i nawet gdyby wiedział ,że na następny dzień przenosi się do United to by strzelał . ;/ a może mieć nr nawet 99 ..;/
» 2 stycznia 2011, 16:49 #21
jakubinio: rooneyfan/Cleverley

zgadzam się z wami... o mnie może mieć nawet nr 99
» 2 stycznia 2011, 18:08 #20
karol90098: To ze strzelal nam gole to jest akurat najwieksza reklama dla niego:) Tylko ze i tak go nie kupimy a ten news to sciema wiec o czym mowa?
» 2 stycznia 2011, 21:58 #19
przemekol12: Jaki miałby numer na koszulce? śmieszni jesteście
o takie pierdoły tylko dzieci mają problem
» 3 stycznia 2011, 16:18 #18
Lil: Wypożyczenie ok, ale późniejszy zakup za 55 mln ? o.O śmieszne...
Jak bym widział nagłówek :"Kaka w United za 20mln funtów" - mógł bym przypuszczać, że Alex się złamie, ale za 55... można kupić Torresa.
» 2 stycznia 2011, 15:42 #17
kowal1793: ale on by gral na skrzydle a Torres watpie
» 2 stycznia 2011, 17:25 #16
Lil: Kaka na skrzydle ... wątpie
» 2 stycznia 2011, 17:53 #15
kowal1793: no bo do srodka sie chyba nie przyda jak scholes wroci
» 2 stycznia 2011, 20:01 #14
juras1211: Polemika mistrzów haha Torres po co ci Torres , Kaka na skrzydle ..CuDa
a w środku to co macie chyba Zidana , ze nie pomyśleliście o tym , ze United potrzebuje rozgrywającego .
» 2 stycznia 2011, 20:50 #13
Lil: 1. Po co mi Torres? Chodzi o to, że za ów pieniądze lepiej pozyskać go, niż Kake...
2. Może i masz Zidane w środku... ale United nie ma... i szkoda, a Kaka, napewno nie zagra jak Francuz... więc nie gadaj...

Odezwał się mistrz transferów fify...
» 2 stycznia 2011, 23:14 #12
H2O1994: Wyporzyczyć? Czemu nie.
» 2 stycznia 2011, 15:41 #11
ChichaHernandez: Wyporzyczyć- a co to znaczy. no a WYPOŻYCZYĆ to go można
» 2 stycznia 2011, 17:15 #10
domekk: trzyma sie ich dowcip :D
» 2 stycznia 2011, 15:40 #9
Skobel: haha ;D Zgadzam się ;D
» 2 stycznia 2011, 15:42 #8
mario8: po co on nam? on nie ma charakteru
» 2 stycznia 2011, 15:40 #7
michalek1993: The Daily Star twierdzi
» 2 stycznia 2011, 15:39 #6
DjBosiL: po 1 polki
po 2 po odejsciu z AC MILAN wypalił sie więc i tak go nie chce :)
» 2 stycznia 2011, 15:37 #5
Cleverley: wypożyczenie Kaki to moim zdaniem bardzo dobry pomysł . ;)
» 2 stycznia 2011, 15:37 #4
Antol: roflmao xD
» 2 stycznia 2011, 15:36 #3
Kondzio1: zwykłe spekulacje
» 2 stycznia 2011, 15:36 #2
Bartoosh21: ściemy.........
» 2 stycznia 2011, 15:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.