Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Carroll trafi na Old Trafford?

» 22 grudnia 2010, 10:48 - Autor: matheo - źródło: Metro, Goal.com
Sir Alex Ferguson uważnie obserwuje napastnika Newcastle United Andy’ego Carrolla. Szkot nie jest jedynym menadżerem, który chciałby mieć reprezentanta Anglii w swoim zespole.
Carroll trafi na Old Trafford?
» Andy Carroll jest uważnie obserwowany przez Manchester United
Czy sprowadzenie Andy’ego Carrolla do Manchesteru United to dobry pomysł?
„Liderzy Premier League uważają, że 21-latek może wzmocnić ich linię ataku, tak jak zrobił to Andy Cole, podążając podobną drogą dziesięć lat temu” – czytamy w dzienniku Metro.

Według doniesień prasy sir Alex Ferguson jest skłonny sięgnąć po Carrolla, bo Wayne Rooney nie odzyskał jeszcze pełni formy, a Michael Owen cały czas boryka się z kontuzjami.

W obecnej sytuacji kadrowej dla Carrolla nie ma miejsca w Manchesterze United. Ale Old Trafford zimą lub latem opuści prawdopodobnie Owen. Nie jest również jasna sytuacja Federico Machedy, który jest łączony z powrotem do Italii.

Carroll jest wiceliderem klasyfikacji strzelców Premier League. Anglik ma tylko jedno trafienie mniej od Dymitara Berbatowa (11 goli).


TAGI


« Poprzedni news
Edelson: Sprzedaż klubu jest nieunikniona
Następny news »
Młodzież United wzorem dla innych

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (60)


jakubinio: Widziałem go parę razy w grze... jest dobry, szybki, dobrze grający głową w polu, "piłka go szuka" cały czas, dobrze się wysuwa ale u nas jest pełno młodych i nie tylko napastników którzy spisują się całkiem nie źle...

Rozumiem gdyby odeszli Owen i Macheda nawet bardzo chętnie widziałbym go w składzie Manchesteru... ale widziałem już sporo newsów np z przymierzeniami do Manchesteru Lukasa Podolskiego(który chyba byłby nawet lepszy) i wielu, wielu innych napastników

Ja osobiście postarałbym się ściągnąć do Man Utd jeszcze jednego świetnego bramkarza typu: De Gea, Neuer, Stekelenburg czy Llloris. Kogoś na skrzydło typu: Bojan, Shweinsteiger czy Lennon i jednego/dwóch dobrych rozgrywających typu: VDV, Sneider czy młody Hazard.
» 23 grudnia 2010, 22:14 #53
hernandez001: a wszyscy zapomnieliście o hernandezie welbeck hernandez to super atak by był ale carroll hernandez też dobry ciężko wybrać
» 23 grudnia 2010, 19:06 #52
FanaticMU: Napastnik młody, z przyszłością..ale my już napastników mamy dużo i też z przyszłością...ja jestem bardziej na nie...
» 23 grudnia 2010, 05:41 #51
hergreeneyes: już sie wystraszyłem, że chodzi o Roy'a Carroll'a, uf
» 23 grudnia 2010, 00:36 #50
hubert1999: mam nadzieje że roo wróci do formy strzeleckiej
» 22 grudnia 2010, 22:30 #49
DoReK: Jeśli Owen i Macheda odejdą to mógłby do nas dojść , ale jeśli zostaną to nie ma mowy :)
» 22 grudnia 2010, 22:07 #48
mefiu85: Uważam, że carroll to dobry wybór. Fakt, napastników mamy sporo, ale owen możliwe, że odejdzie, nie wiadomo co będzie z machedą (wolałbym, żeby został, bo to wartosciowy zawodnik i bardzo przyszłościowy), a wykopałbym berbatova, który w dotychczasowej połówce sezonu miał ze 3-4 porządne mecze, a reszta to przeciętne lub słabiutkie występy (jako napastnik). Do tego uzupełnilibyśmy w ten sposób klubowe finanse po zakupie carrolla, który troche pewnie będzie kosztował. No ale zobaczymy, nie ma co gdybać, bo możliwe, że ten artykuł to kolejna ściema
» 22 grudnia 2010, 19:00 #47
blejd7: no raczej bysmy sie wyplukali z kasy. bo za machede i berbe nie dostaniemy tyle ile sobie zazyczy newcastle ;/ a mysle ze Macheda z czasem stanie sie lepszy od Carrolla. trzeba patrzeć na to że carroll gra regularnie w newcastle a Macheda czy Hernandez u nas nie. swietnym przykladem tego jak wiele daje regularna gra jest Welbeck. nie powinnismy sprowadzac napada ktory od razu bedzie chcial wskoczyc do skladu bo mamy zbyt wielu marnujacych sie na lawce zdolnych chlopakow
» 23 grudnia 2010, 01:10 #46
Bovver: po co nam napastnik? Mamy ich dużo po co kolejny? Jeszcze jak Welbeck wróci i utrzyma formę z wypożyczenia to Carroll będzie niepotrzebny
» 22 grudnia 2010, 17:21 #45
neper: Mówiąc szczerze , oglądając BPL miałem nadzieję na to, iż SAF zwróci na niego uwagę. Napastników nie potrzebujemy? - gó... prawda. Możemy liczyć na chwilowe przebłyski Machedy, wejścia na podmęczonych przeciwników Chicarito, wracającego powoli do formy Roo czy grającego w kratkę Berby - ale czy nie przydałby nam się ktoś taki jak RvN czy A.Cole? A sam Caroll - waleczny , szybki jak na swoje gabaryty , silny , dobrze grający głową , posiadający dobry strzał z dystansu i last but not least - młody - klasyczna 9 - a czy nie kogoś takiego potrzebujemy?
Oczywiście gdybym miał wybierać on czy klasowy rozgrywający nie wahałbym się ani chwili za tym drugim. Ale pomyślcie jaki Valencia - Caroll tworzyliby duet, skoro mierzącemu 170 w kapeluszu Rooneyowi Valencia potrafił tyle razy "wrzucić na bańkę"...:)
» 22 grudnia 2010, 17:05 #44
UniteDKanzaS: Myśle, że jeśli ktoś oglądał przynajmniej parę meczy Newcastle w tym sezonie chciałby zobaczyć tego zawodnika w United, tym bardziej że jest bardzo młody i wciąż się rozwija a co do Rooneya to Wayne ma 178 cm, a nie jak to określiłeś 170 w kapeluszu ;)
» 22 grudnia 2010, 20:20 #43
rvn1993: KaMManU91 pisze:
widze ze konkretny Gosciu który zna sie na piłce Rooney został(MIEDZY INNYMI) pod warunkiem ze United bedzie sprowadzac klasowych zawodnikow poto aby z nami ni stało sie to co z liverpoolem czy mysclice ze zakop carrolla to jest zeczywiste wzmocnienie NIE !. Zagdzam sie tacy piłkarze jak Np Torres powinni byc brani pod uwage mysle ze dobrym posunieciem było by rozwazanie takich transferów jak naprzykład Lusis Suarez luba nawet BENZEMA .
» 22 grudnia 2010, 17:04 #42
mati62537: Mógłby przejść tylko niech włosy zetnie :)
» 22 grudnia 2010, 15:52 #41
KaMManU91: i po co nam on? Jesteśmy Manchester United w takim klubie powinni grac zawodnicy pokroju Fernando Torresa... Oczywiście nie narzekam na skład ale od zawsze Manchester miał mocną 11 i prawie tak samo mocą ławkę rezerwowych w dzisiejszych czasach niestety wygląda to trochę inaczej niestety...
» 22 grudnia 2010, 15:42 #40
Szewc: Właśnie od zawsze SAF potrafił znaleźć zawodników nie tak znanych, ale świetnych (przykłady Evry czy Vidica np.) zamiast kupować bez sensu gwiazdy za grube miliony. Poza tym to angielski klub i kibice woleliby oglądać grających w nim, chociaż kilku, angielskich piłkarzy. Nie róbmy z Man Utd Arsenalu gdzie rodowitych angielskich piłkarzy prawie nie ma i nie róbmy z Man Utd Man City, gdzie kupuje się gwiazdy za pieniądze, których nie są warte.
» 22 grudnia 2010, 16:14 #39
KaMManU91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2010 16:31

myślisz że kibice nie przywitali by gorąco Sneidera albo jakiegoś klasowego napadziora? nie mówie tu o szastaniu hajsem na lewo i prawo, chodzi mi o to abyśmy mieli mocny skład a nie zawsze żeby to osiągnąc trzeba wywalac seki milionów i nie wmówisz mi że nasza ławka rezerwowych nie powala
» 22 grudnia 2010, 16:30 #38
KaMManU91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2010 16:32

znaczy powala ;]
» 22 grudnia 2010, 16:31 #37
Matysik: moim zdanie nie pasuje on w MU ;]
» 22 grudnia 2010, 15:30 #36
Tennant: Mógłby do nas zawitać,na pewno by się jeszcze u nas rozwinął
Glory glory MU
» 22 grudnia 2010, 15:27 #35
DioxMU: niechce go tu widziec
» 22 grudnia 2010, 15:26 #34
Cantona33: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2010 13:55

Wszyscy piszecie o Chicharito... Zgadzam się jest świetny ale pamiętajmy że o tym czy zagra w meczu decyduje jego dyspozycja na treningach. To że nie gra ostatnio zbyt dużo mówi tylko o tym że nie prezentuje się na treningach tak jak powinien.

A to że nie potrzebujemy kolejnego napastnika jest oczywiste. Welbeck będzie rozstawiał po kątach najlepszych obrońców świata a z bramkarzy robił przeciętnych orlików. Cierpliwości! Hernandez, Welbeck, Macheda to będzie przyszłość a kolejny dojrzały napastnik oznaczał będzie mniej gry dla w/w trójki, czego konsekwencją będzie ich wolniejszy rozwój...

Nie ma co się podniecać spekulacjami, potrzebujemu pomocnika, i to na wczoraj. Anderson ostatnio gra nieźle ale widać dobrze gra jak mu humor dopisze, Carrick ma co jakiś czas przebłysk, Scholes pomimo tego że gra nadal świetnie to nie jest w stanie zagrać więcej niż 25 meczy w sezonie. Jedynie Fletcher trzyma poziom, ale w tym zespole trzeba umieścić lidera pomocy, kogoś kto pociągnie atak, zagra błyskotliwie i nieprzewidywalnie...
» 22 grudnia 2010, 13:53 #33
goghetta: jest dobry ale i tak marze o Lusie Suarezie ;) wkońcu to najlepszy snajper w ubiegłym sezonie i chce dla nas grać ;P
» 22 grudnia 2010, 13:49 #32
KaMManU91: chyba dla Barcelony
» 22 grudnia 2010, 15:45 #31
Szewc: A co się dzieje teraz z Suarezem? W ubiegłym sezonie ok - nastrzelał bramek, ale żeby strzelić bramkę potrzebował ze 3 sytuacji. Jego zespół grał ofensywnie, więc je miał, ale Liga Angielska to zupełnie inny poziom. Czasem ma się jedną szansę na mecz i wtedy jest po Suarezie. W tym sezonie już tak pięknie nie jest. Niech go bierze Barca. Sama się wykańcza wydając wielką kasę na transfery kiedy ma świetną młodzież w klubie.
» 22 grudnia 2010, 16:10 #30
masrzisz: jak dla mnie jest dosc przekonywujacy :) kawal chlopa umie zgasic pilke z powietrza i dobrze sie zastawic a na dodatek ma dopiero 21 lat ... uwazam ze bylby to dobry transfer :) wydaje mi sie ze za Owena jak znalazl :)
» 22 grudnia 2010, 13:46 #29
NS98: Bez przesady. Jest dobry, ale mamy pełno dobrych napastników. Inwestować w pomoc. Ale pomoc i tak jest dobra.
» 22 grudnia 2010, 13:23 #28
michalk86: Caroll? LITOSCI, to juz chyba Macheda lepszy.
» 22 grudnia 2010, 12:38 #27
Antol: Czy Ty kiedykolwiek widziałeś jak gra? Świetne warunkie fizyczne, obunożny zawodnik z świetnym strzałem, dość szybki jak na takie warunki. Bez niego newcastle byliby w strefie spadkowej, a ma dopiero 21 lat. Jasne, że bym go brał, bo wątpię, że Macheda będzie jakimś super grajkiem. Owen też nas opuści.
» 22 grudnia 2010, 13:16 #26
michalk86: Tak widzialem jak gra, jakos mnie nie przekonal do siebie w tych meczach. Tak czy inaczej jeszcze oprocz tego jak dany zawodnik gra liczy sie to cos co soba reprezentuje. A on mi kompletnie nie pasuje do MU.
» 22 grudnia 2010, 15:06 #25
blejd7: Antol
tylko że inaczej bedzie mu sie grac u nas. przyklad robbie keana. w tottenhamie byl czolowa postacia a w liverpoolu? pozatym carroll bedzie bardzo drogi. to ze ma obecnie przeblysk formy to nie znaczy ze bedzie tak grał przez najblizsze 10 lat. jesli bylby w cenie do 10 mln to mozna by sie zastanowic ale jak mamy dawac 25 to duza przesada. za te pieniadze mozemy kupic 2 17-18 napastnikow np. lukaku i castaignos ktorzy po zakonczeniu kariery przez berbe i owena beda mogli walczyc o sklad razem z Welbeckiem, Macheda i Hernandezem. Na nich dwoch wydamy jakies 15 mln. jeszcze z 15-20 za hazarda i mamy ofensywe na wiele lat ulozona
» 23 grudnia 2010, 01:06 #24
Taurus: Wszyscy tylko Rooney-Berba a gdzie miejsce dla Chicharito ? Dopiero co dołączył a ile ma goli mimo że go ostatno SAF nie wystawia... mam nadzieje że zagra z Sunderlandem bo to jest trochę nie poważne niewystawiać go... on jest napewno w lepszej formie niż Macheda , Rooneya a mimo to Rooney z Machedą więcej razy wystąpili.
Owena też tak skreślacie on nie jest zły tylko te kontuzje... Carroll jest nam nie potrzebny i liczę na to że Owen i Macheda zostaną...
» 22 grudnia 2010, 12:15 #23
UnMishii: Carrol nam się nie przyda raczej... zakładając oczywiście że wróci Welbeck. Ale mam nadzieję że tak. Więc atak Rooney/Berba/Welbeck/Chicharito wystarczy, tym bardziej że na ważne mecze Fergie i tak wystawi jednego "szpicowego"
» 22 grudnia 2010, 12:09 #22
MDuch7: Dac im Owena + Havegreavsa i niech go daja
» 22 grudnia 2010, 12:08 #21
Taurus: Wątpię żeby wzięli od nas 2 Owenów.
Z tego co pamiętam M.Owen grał w Newcastle i raczej tam nie wróci a Owen Hargreaves to tylko do leczenia bo wątpie żeby nawet po wyleczeniu miał super formę i dobre zgranie z drużyną
» 22 grudnia 2010, 12:17 #20
Bartoosh21: Powinien wrócić Welbeck i grać dużo częsciej, Welbeck i Hernandez to nasza przyszłość, Pierwszy wysoki i silny na dodatek wcale nie zaniedbany jeżeli chodzi o motorykę, potrafi zagrac niekonwencjonalnie a Hernandez to taki mały speedy gonzalez który także potrafi zamotać i strzelić z trudnej pozycji... Uważam że za jakieś 5-6 lat to będzie nasza podstawowa Para napastników ewentualnie jeden z nich będzie partnerem Roo a drugi pierwszym rezerwowym - jokerem.
» 22 grudnia 2010, 11:55 #19
devils18: Wolałbym żeby Macheda został z nami. Lepiej kupić Hendersona z Sunderlandu.
» 22 grudnia 2010, 11:54 #18
Kajdan: Dobry gracz ale nie widze dla niego miejsca w skladzie. Nawet gdy odejda Owen i Macheda chociaz Kiko powinien zostac to i tak sa jeszcze Rooney Berba i Groszek a do tego dochodza mlode talenty na wypozyczeniu wiec niestety ale nie widze dla niego miejsca na Old Trafford.
» 22 grudnia 2010, 11:35 #17
Skobel: Według mnie bardziej nam się przyda rasowy pomocnik niż kolejny napastnik.
» 22 grudnia 2010, 11:23 #16
liaam: Nie nie i jeszcze raz nie. Jak mamy ściągać to już klasowych graczy a nie 21 lat przebłysk formy i potem zgaśnie. Mało tez nie będzie kosztował. Poza tym wydaje mi się że to gracz tylko na nasze podwórko i w LM się nie sprawdzi gdzie nie gra się tyle w powietrzu tylko po ziemi. Benzyna jest dla nas stworzony to taki sęp jak Ruud V N.
» 22 grudnia 2010, 11:16 #15
Szewc: Benzema piłkarzem jak Ruud? Nie bardzo. Poza tym miał szansę do nas przyjść i wybrał Real. Ok, niech teraz tam kiśnie. Łaski bez. Carroll byłby raczej tańszym wariantem i moim zdaniem znacznie lepszym niż rozkapryszony Francuz.
» 22 grudnia 2010, 16:17 #14
Szewc: Tak, tak i jeszcze raz tak. Ten zawodnik będzie w przyszłości drugim Rooneyem. A atak Rooney - Carroll, byłby moim zdaniem lepszy od Rooney - Berbatov. Faktycznie mamy już sporo napastników, ale nie wiadomo czy Owen nie odejdzie, a Macheda zatrzymał się w rozwoju. Pożyjemy zobaczymy. Newcastle zapewne niechętnie pozbyłoby się tego zawodnika.
» 22 grudnia 2010, 11:12 #13
blejd7: drugim rooneyem to on nigdy nie bedzie bo to całkiem inny typ zawodnika. nigdy nie bedzie zostawiał serca na boisku. Carroll to ulepszona wersja Croucha. i podejrzewam że niedługo zastąpi go w reprezentacji. ale jak dla nas to jest po pierwsze za słaby narazie a po drugie za drogi
» 22 grudnia 2010, 13:46 #12
Szewc: Widziałem mecze Newcastle z jego udziałem i właśnie waleczności mu odmówić nie można. Porównując go do Rooneya nie chodziło mi o specyfikę jego gry, a o charakter. Chociaż do Croucha bym go nie porównywał, prędzej do Drogby. Chłopak ma 21 lat, jeśli trafi pod skrzydła Fergusona to może się niesamowicie rozwinąć i stać się jeszcze lepszym napastnikiem. I duet Rooney - Carroll to by było to.
» 22 grudnia 2010, 16:06 #11
blejd7: tylko ze SAF juz dlugo trenowac nie bedzie. a pieniadze jakie musielibysmy na niego wydac sa zbyt duze. nie decydowalbym sie na niego. jesli chodzi o atak to mysle ze welbeck bedzie lepszym napadem. szybki i ze swietnym dryblingiem. a jesli chcesz dobrego wysokiego napada to za mniejsze pieniadze niz carroll jest lukaku ktory bez watpienia za pare lat bedzie jednym z najlepszych napastnikow na swiecie
» 23 grudnia 2010, 00:59 #10
piokrop: No pewnie kolejny napastnik nam potrzebny, a Groszek niech dalej siedzi na ławce i się marnuje. Dostaje zdecydowanie za mało szans do gry jak dla mnie.
» 22 grudnia 2010, 11:09 #9
mixerMU: groszek to piczka
carroll juz ograny jest sprzedac tego defou czy jak to sie tma psize machede na wyporzyczenei i sprzedac owena i moze byc
» 22 grudnia 2010, 11:12 #8
blejd7: najpierw musielibysmy kupic defou z tottenhamu. my mamy dioufa. prędzej Ty niż Chicharito jesteś piczką. za 2 lata będzie świetnym napadem ale potrzebuje jeszcze poprawić podania bo ma jeszcze wiele niedokałdnych i siłe fizyczną. jak dla mnie carroll jest za słaby na United. to że w 1 sezonie błyszczy w słabym klubie to nie znaczy ze jak go kupimy to bedzie strzelal tak duzo bramek u nas. poza tym musielibysmy duzo za niego placic a wazniejsze sa wzmocnienia srodka pomocy bo mamy tylko 2 zawodnikow w tej formacji ktorzy będą w stanie grać na wysokim poziomie w przyszłym sezonie czyt. Fletcher i Anderson. lepiej wydać 20 mln na hamsika czy hazarda niz carrolla
» 22 grudnia 2010, 13:44 #7
wDz: Napastnik, to ostatnia formacja jaką powinniśmy wzmocnić.
» 22 grudnia 2010, 11:02 #6
Maro107: Zgodzę się z Wami - nie potrzebujemy za bardzo napastnika. W podstawowym składzie nie ma nawet miejsca Hernandez, który jak dla mnie, gra bardzo dobrą piłkę... Jeśli jednak miałoby dojść do transferu, to wierzę, że byłby to transfer taki jak w przypadku Chicharito - supertransfer ;) Bo przyznam się szczerze - nie wiem i nie widziałem jak gra ten zawodnik.
» 22 grudnia 2010, 11:01 #5
sakjaszfili: ja o napadzie nawet nie myślę, teraz nawet nie ma gdzie pomiescic naszych asów a co jak by ktoś jeszcze doszedł, w ogole jestem zadowolony z kadry jak odejdzie Schools i Rayan to wtedy jakiegos mlokosa mozna by znalesc jak nikt ze szkolki nie wyjdzie
» 22 grudnia 2010, 10:56 #4
mario8: po co nam napastnik mamy ich na prawdę dużo! A z resztą czym ja się przejmuję to na pewno kolejna plota...
» 22 grudnia 2010, 10:55 #3
MUforever9: Podobno Chelsea się z nim dogadała ale jak ma tu przyjść kosztem Federico to wykluczone
» 22 grudnia 2010, 10:51 #2
stolczi: nie mają juz o czym pisać
» 22 grudnia 2010, 10:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.