Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mecz Blackpool vs Manchester United przełożony!

» 3 grudnia 2010, 17:44 - Autor: Bart - źródło: ManUtd.com
Manchester United oraz przedstawiciele Premier League i sędziowie uzgodnili wcześniej, że boisko Blackpool zostanie sprawdzone piątkowego popołudnia. Okazuje się, że murawa na Bloomfield Road nie zdała egzaminu – spotkanie zostało przełożone.
Mecz Blackpool vs Manchester United przełożony!
» Murawa na Bloomfield Road od paru dni jest zmrożona. Brak systemu podgrzewania sprawił, że działacze Blackpool nie zdołali na czas przygotować boiska na sobotni mecz z Manchesterem United.
Peter Walton wraz z osobami odpowiedzialnymi za nawierzchnię oraz przedstawicielami klubu dokonali wspomnianej inspekcji. Arbiter Walton wyraził swoje zaniepokojenie, że nie wszystkie obszary boiska są odpowiednio rozmrożone, aby mecz mógł zostać przeprowadzony.

Przedstawiciele Premier League w Manchesterze byli informowani na bieżąco o rozwoju całej sytuacji. Nowa data rozegrania spotkania nie jest jeszcze znana. Bilety, które zostały nabyte na to spotkanie oczywiście zachowują swoją ważność.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź spotkania: Blackpool vs Manchester United
Następny news »
Pep Guardiola zostanie w Barcelonie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (174)


djklosek123: a wie może ktoś na kiedy jest przełożony mecz z blackpool
» 6 grudnia 2010, 16:05 #158
jakubinio: Nawet z jednym zaległym meczem, mamy 1pkt przewagi nad Chelsea FC :]
Czyli nie jest tak źle jak większość "geniuszów" mówiła.
» 5 grudnia 2010, 16:02 #157
Majek: No i dobrze. Mecz w takich warunkach to większe ryzyko kontuzji i mniejsze możliwości na granie szybkiej i kombinacyjnej gry. Co stwarzało by więcej szans dla Blackpool na sprawienie niespodzianki.
» 5 grudnia 2010, 12:42 #156
Manutdforever7: Nasri jak ciśnie w Arsenalu. Ale i tak my wygramy szlagier !
» 4 grudnia 2010, 22:11 #155
BroneK1878: Jak ktoś chce zobaczyć bramke Cleverleya to proszę.
http: //www .goalsarena .com/video/england-barclays-premier-league/04-12-2010-wigan-athletic-stoke-city_en.html
» 4 grudnia 2010, 22:07 #154
slowak: jeny jakabida xd
» 4 grudnia 2010, 21:52 #153
Orsino: Chelsea zremisowało, więc nadarza się wielka szansa, by sensownie im odskoczyć i mieć jakiś margines błędu, aby, niedoszły mam nadzieję, kolejny głupi remis bądź porażka nie skończyły się stratą lidera.
Teraz jednak czekają ciężkie mecze, z których to trudniejszym będzie chyba mecz z Arsenalem, który jest na gazie. Zwłaszcza Evra będzie musiał wspiąć się na wyżyny, by wybić grę w piłkę z głowy koledze z reprezentacji, fenomenalnemu ostatnio Nasriemu.
Za to Chelsea na pewno jest podrażnione ostatnimi wynikami, coraz głośniej mówi się o kolejnej zmianie trenera. Są dwie opcje, albo Londyńczycy wezmą się w garść i zaczną grać piłkę z początku sezonu, albo pogrążą się w kryzysie jeszcze bardziej, czego sobie i wam życzę ;).
» 4 grudnia 2010, 19:10 #152
bLinQ: Nasri vs Evra... Może być dobry pojedynek.
» 5 grudnia 2010, 04:35 #151
Szaman0: ciekawe na jak długo xD
» 4 grudnia 2010, 19:15 #150
Romcio17: Teraz czekają nas trzy trudne mecze.Nie wiadomo jeszcze kiedy United zagra ten mecz z Blackpool miejmy nadzieje że nie w tym miesiącu.A więc z Valencią zagramy u siebie z Arsenalem także na OT , a potem Chelsea na Stamford Bridge.Na dzień dzisiejszy to Kanonierów bardziej się obawiam niż The Blues (Chelsea w kryzysie) , choć jest jeden plus z "The Gunners" gramy na własnym obiekcie.
A więc czekają nas niesamowite , miejmy nadzieje pasjonujące mecze z wynikami korzystnymi dla Diabłów.Oby kibice United te starcia przedświąteczne wspominali miło i z uśmiechem.
» 4 grudnia 2010, 18:53 #149
Pablo972: Chłopaki, troche sie nie orientuje. Mecz z Arsenalem za tydzien?
» 4 grudnia 2010, 18:45 #148
mixerMU: chyba tak teraz LM a potem Arsenal
» 4 grudnia 2010, 19:22 #147
Pablo972: dzieki bardzo ;)
» 4 grudnia 2010, 20:28 #146
kindcfc: witam jestem kibicem cfc :) Gratuluje manchesterowi wspaniałej dyspozycji ostatnio. Dzisiejszy mecz pokazał ze moja chelsea przechodzi kryzys ale mam nadzieję, że to sie zmieni i jak w tamtym roku prowadzona będzie zaciekła walka między klubowi z manchesteru a londynu. Prosze też o odpuszczenie sobie jakiś ripost w strone chelsea i pamietanie ze są tez kibice, którzy mam nadzieje z odwzajemnieniem szanują inne kluby.
» 4 grudnia 2010, 18:44 #145
mikrofalowka: Napisał że jest kibicem Chelsea i od razu go dzieciaki minusują...
» 5 grudnia 2010, 17:29 #144
Piorun: w typerze wigan i chelsea elegancko :D 7 pkt a jeszcze 4 mecze :P
[link usunięty]
» 4 grudnia 2010, 18:36 #143
BroneK1878: Cleverley ponownie strzela dla Wigan.
» 4 grudnia 2010, 18:28 #142
m4ci3k: Świetnie!Nawet z jednym zaległym meczem, mamy więcej punktów niż Chelsea.:)
» 4 grudnia 2010, 18:26 #141
MateuszUtd: No i teraz jest dobrze zarówno w typerze i tabeli.Mam już 6 ptk i 2 bt:)
» 4 grudnia 2010, 18:13 #140
DevilUnited: Omg -.-

Chelsea - Everton 1:1

Arsenal - Fulham 2:1
» 4 grudnia 2010, 18:10 #139
kckMU: Cóż zrobić.
Nasri dosłownie niczym Park.
» 4 grudnia 2010, 18:11 #138
przemekol12: damiant94 ty żyjesz człowieku :) No gdyby nie Nasri... dwa piękne gole !
» 4 grudnia 2010, 20:24 #137
MateuszUtd: Ej mecz Chelsea postawiłem 1-1 a u mnie wynik meczu jest 1-0;/i jeszcze postwilem na Arsenal 3-1 a tu pisze wynik 1-1,nie wiem co jest .Może wynik wpisali przed 70 minutą a później zmienią.
» 4 grudnia 2010, 18:08 #136
LovellyUnited: To coś niesamowitego.Czwarty mecz z rzędu Chelsea w premier league bez zwycięstwa ale trzeba im to wybaczyć przecież grali z takimi potęgami jak: Birmingham czy Newcastle hahaha.

Nawet słynna Fc Chelsea Manchesteru nie zwycięży!
» 4 grudnia 2010, 18:06 #135
kubusss: Proszę uprzejmie poprawić tabelę...chelsea na pierwszym miejscu...absurd
» 4 grudnia 2010, 18:06 #134
LovellyUnited: Arsenal liderem przez chwilę.My gramy mecz we wtorek także wyluzujcie wszyscy.Arsenal niech się cieszy 1 msc.

Everton. Dzię-ku-je-my :)
» 4 grudnia 2010, 18:03 #133
Marasisonlyone1: czasami widze jak ktos zmienia tabele i to nie 1 raz przed koncem meczow prawie co kolejke jest to irytujace :)
» 4 grudnia 2010, 18:02 #132
Ave88: Tak jak pisałem wcześniej tak się stało. Everton po raz kolejny zrobił psikusa teraz na naszą korzyść. Arsenal wygrał ale next mecz jeżeli się nie mylę z nami więc możemy im odskoczyć:)
» 4 grudnia 2010, 17:58 #131
H2O1994: Już ma 5 pkt i 2 bt na typerze.
» 4 grudnia 2010, 17:57 #130
Martin: Chelsea traci 2 punkty na Stamford ! ;D Bravo Everton
» 4 grudnia 2010, 17:56 #129
cLouxXx: i tak ma być 1:1 Brawo Everton. Dziękujemy !
» 4 grudnia 2010, 17:55 #128
WigdorDevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2010 17:54

Myślę , że lepiej zeby Chelsea zremisowała niz Arsenal. Gdyby tak było to Arsenal byłby pierwszy , United drugie a Chelsea trzecia. A przeciez mamy do rozegrania jeszcze zaległy mecz.Przy naszych wygranych z Arsenalem i Chelsea układ tabeli wygladałby tak , ze my pierwsi, Arsenal drugi a Chelsea trzecia. Smerfy miałyby ciężko walczyć o mistrzostwo z trzeciego miejsca. Nie wszystko przesadzone , nie zakladam , ze wygramy z nimi ale na to liczę , przynajmniej na remis z niebieskimi ;D
» 4 grudnia 2010, 17:50 #127
volgin: A do nas mowia Fergie time...
» 4 grudnia 2010, 17:50 #126
LovellyUnited: Everton niech wygra,Arsenal zremisuje i weekend ujdzie.Tylko szkoda meczu Diabłów.
» 4 grudnia 2010, 17:48 #125
MaroUnited: Gdyby tak jeszcze Arsenal stracił bramkę było by wspaniale
» 4 grudnia 2010, 17:48 #124
melawen: 7?? porobiony jest ten sedzia zdrowo. smerf jak nic
» 4 grudnia 2010, 17:48 #123
cLouxXx: Fulham strzeli na 2:2 to będzie piękny weekend, bez meczu Diabłów !
» 4 grudnia 2010, 17:48 #122
djklosek123: czemu dopisujecie chelsea 3 punkty jak jest remis ;/
» 4 grudnia 2010, 17:47 #121
CSI: jeszcze tylko niech Fulham strzeli na 2:2
» 4 grudnia 2010, 17:46 #120
LovellyUnited: Jeszcze jeden! :D
» 4 grudnia 2010, 17:46 #119
cLouxXx: usunąć 2 pkt chelsea :D
» 4 grudnia 2010, 17:44 #118
tomaszko: 1-1 Everton ;)
szkoda ze Arsenal 2-1 ;/
» 4 grudnia 2010, 17:44 #117
KubaDevil: Tak Everton wyrównuje 1:1!
» 4 grudnia 2010, 17:44 #116
CSI: Chelsea 1:1 Everton
» 4 grudnia 2010, 17:43 #115
bejbi: fajnie ;]
» 4 grudnia 2010, 17:43 #114
LovellyUnited: Jeeeeeeest goooool ! :D
» 4 grudnia 2010, 17:43 #113
LovellyUnited: Kto zmienił tabelę? Mecz się nie skończył jeszcze..
» 4 grudnia 2010, 17:42 #112
CSI: kurde Arsenal 2:1 Fulham
» 4 grudnia 2010, 17:39 #111
LovellyUnited: Według mnie Everton strzeli coś dzisiaj. Obstawiam 1:1.
» 4 grudnia 2010, 17:22 #110
bLinQ: też mi coś pachnie bramką dla nich.
» 4 grudnia 2010, 17:33 #109
LovellyUnited: Kurde! Mogło być 1:1.
» 4 grudnia 2010, 17:19 #108
bLinQ: Słupek dla Evertonu ;/
» 4 grudnia 2010, 17:18 #107
LovellyUnited: Czy tylko mnie się wydaje czy Everton wziął się w garść i ciśnie Cwelsów? Oby to się skończyło golem.
» 4 grudnia 2010, 17:14 #106
cLouxXx: ten sędzia to zawsze dla cwelsi jest ...
» 4 grudnia 2010, 17:08 #105
LovellyUnited: kckMU masz rację.Widać,że to przekupione jest.Mógł sędzia dać też Maloudzie kartkę i tego nie zrobił,podyktował niesłuszny faul i do tego jak schodził to cieszył japę.

Damy radę z Blackpool i po sprawie.Cwelsi tylko musną lidera bo potem mU wkroczy i tyle.
» 4 grudnia 2010, 16:59 #104
Antol: A czelsi karny z du py. Sedziowie za bardzo ich lubia i kasa abramowicza...
» 4 grudnia 2010, 16:58 #103
kckMU: Pieprze to oglądać. Wygramy z Blackpool - zrobimy swoje i nie musimy się martwić.
Jak mnie irytuje ta morda Abramowicza, przecież to jest nie realne żeby sędziowie byli tacy głupi, kasa robi swoje już.
» 4 grudnia 2010, 16:54 #102
LovellyUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2010 16:51

Według mnie Everton ma szansę na remis. 1:1 mnie zadowoli. Nadal będziemy punkt przewagi nad Cwelsami.
» 4 grudnia 2010, 16:51 #101
kymani: Co do meczu Chelsea - Everton to kto gra lepiej ? Everton ma szansę na remis ?
» 4 grudnia 2010, 16:50 #100
OnlyRedDevils: Jak by chcieli to by zgarnęli ten śnieg i spokojnie by mogli rozegrać ten mecz, ponieważ nie sypie... Ale dobra będziemy mieć mecz w dupe i w razie czego się wyskoczy na 3 pkty do przodu.
» 4 grudnia 2010, 16:49 #99
LovellyUnited: Co za sędzia.Głupi Anelka! Weekend już jest skopany.
Mecz United odwołany,Cwelasy wygrywają,sędzia skopał no kurdee :/ oby Everton to odrobił i 1:1 mnie zadowoli.
» 4 grudnia 2010, 16:43 #98
KubaDevil: To jakas kpina nie było faulu nawet komentatorzy na na Cyfry+ powiedzieli, że to byl faul w ofensywie bo Anelka celowo wbiegl w Howarda. ;/
» 4 grudnia 2010, 16:43 #97
Infernal: Karny nie słuszny!!
Ewidentny błąd sędziego
No ale 1:0
» 4 grudnia 2010, 16:42 #96
Cleverley: żal, Alenka wpada w Howarda, niby fauluje Howard , karny i 1:0 ;/
» 4 grudnia 2010, 16:42 #95
Ave88: I brameczka Cleverleya dla Wigan. Kolejny nasz młodzian w formie:)
» 4 grudnia 2010, 16:42 #94
KubaDevil: Wszystko po myśli narazie ;]

Arsenal 1:1 Fulham
Chelsea 0:0 Everton

i szkoda troche Drogbz mi
» 4 grudnia 2010, 16:35 #93
Cleverley: Arsenal 1:1 Fulham .; o ;)
» 4 grudnia 2010, 16:34 #92
patrykbor: Trzymajmy wszyscy kciuki za Everton i wspomozmy dzisiaj ich fanow. ;)
» 4 grudnia 2010, 15:14 #91
michalek1993: może po tej kolejce bez meczu zostaniemy liderem xD
» 4 grudnia 2010, 15:23 #90
grobla95: No na takiej murawie to by za bardzo nie pograli ;p
» 4 grudnia 2010, 14:31 #89
kckMU: Co to jest w ogóle? Bayern i Atletico przed nami?
Ja nie zważam na takie dupne rankingi.
Ciekawe skąd się Estudiantes tam wziął. Nic nie osiągnęli ostatnio, nawet Copa Sudamericana - odpowiednika europejskiej Ligi Mistrzów.
Nie wiem kto to robi, ale pogratulować im wiedzy o piłce. Statyści za dychę.
» 4 grudnia 2010, 14:34 #88
grobla95: jak dla mnie to powinnismy mieć 3 a może nawet 2 miejsce. Na podstwie czego te statystyki ??
» 5 grudnia 2010, 00:41 #87
FanTheBlues: Według mnie... Manchester powinien się cieszyć, że mecz został przełożony, ponieważ będą mieli mecz zaległy i będą widzieć poczynania rywala, którzy będą mieli jeden mecz rozegrany więcej... w każdym meczu będą szacować na ile procent zagrać by jako drużyna z meczem zaległym równać się z punktami albo mień więcej niż czołówka Premier League. Ktoś z was napisał, że szkoda bo Chelsea może przejąć fotel lidera: fakt może lecz na pewno nie na długo, ponieważ teraz jest trudny mecz z Evertonem później mecz w LM z Olimpique Marsylie a następnie zaczyna się groza mecz z Tottenhamem, Manchesterem United i Arsenalem i jest bardzo mało prawdopodobne, że wygrają wszystkie te mecze. Życzę powodzenia w nadchodzących meczach...
» 4 grudnia 2010, 14:07 #86
Wakabayashi: No nie wiem... ten zaległy mecz z Blackpool mogą nam wcisnąć w jakimś niezbyt dobrym dla nas terminie. Drużyna była przygotowana na dziś, wielu odpoczęło nie grając w Curling Cup.
» 4 grudnia 2010, 14:12 #85
FanTheBlues: Tu się z tobą zgadzam lecz Blackpool nie jest rywalem z górnych półek co nie znaczy, że nie można go lekceważyć... Lecz Manchester powinien wygrać ten mecz i te między którymi będzie grywała z taki rywalem jak Blackpool... lecz myślę że mecz z The Pool będzie grała w korzystnym dla nich terminie.
» 4 grudnia 2010, 14:20 #84
ManU241: Dobrze że teraz nie gram, dlatego że nikt chyba nie chce zeby doznał kontuzji np: Nani czy Rooney mam większy odpoczynek i możemy się skupić na Valencii ale lepiej z młodzieżą pomieszać ten mecz a na Arsenal zostawić najlepszych takki sklad bym dał na Arsenal: VDS, Rafael,Ferdinard,Vidić,Evra
Nani,Fletcher,Carrick, Park,Roo,Berba i ich rozje*****
» 4 grudnia 2010, 14:04 #83
Ave88: Co do straty lidera nie byłbym tego taki pewny. Everton to druzyna nieprzewidywalna o czym my sie już zdążyliśmy przekonać. Arteta Saha nie wiem czy mają kontuzję czy też nie ale jeśli zagrają to właśnie na nich najbardziej liczę w tym meczu i jestem pewien że Everton tanio skóry nie sprzeda:). Arsenal gra nieobliczalnie więc żaden mecz w ich wykonaniu nie jest pewny dlatego zamiast gdybać wole zobaczyć walkę o pozycje na boisku na ekranie monitora i mam nadzieję że Diabełki zachowają swoją pozycję. Glorry:)
» 4 grudnia 2010, 11:57 #82
FanTheBlues: załóżmy, że Chelsea wygra choćby 10-0 to nie ma znaczenia ponieważ liczy się tabela po 38 kolejce... a wy będziecie mieli mecz zaległy więc wystarczy że go wygracie i ponownie obejmujecie fotel lidera. Czy teraz ma fotel lidera Chelsea czy Manchester to bez znaczenia... i po drugie mecz Manchester-Chelsea już niebawem bo 19 w niedzielę odbędzie się on na Stamford Bridge co jest utrudnieniem dla Manchesteru lecz gdyby się nic nie zmieniło, że doszły by żadne kontuzje, a forma obu drużyn pozostała by bez zmian to jako kibic Chelsea muszę przyznać, że ten mecz wygrał by Manchester... lecz do tego meczu wróci Zhirkov, Lampard, Essien i Terry zagrają już z Evertonem lecz każdy wie że takie mecze na szczycie rządzą się swoimi prawami...
» 4 grudnia 2010, 14:15 #81
Pablo972: sport.wp.pl/kat,1744,title,Cala-Europa-pyta-o-Kuszczaka,wid,12915795,wiadomosc.html?ticaid=1b5bb

Kuszczak zaprzecza ;d
» 4 grudnia 2010, 10:37 #80
mervel: niby logiczne że nawet jak stracimy lidera to mamy mecz mniej....ALE trochę się nie dziwię osobom żałującym że meczu nie będzie- z prostej przyczyny:
mecz prawdopodobnie najwcześniej zostanie rozegrany w styczniu, a do tego czasu zarówno United jak i reszta ma do rozegrania sporo meczy na szczycie, także może wiele się zmienić i nikt nie będzie mógł być zdziwiony jak po świętach liderem będzie np. Arsenal
szkoda że prawdopodobnie tylko tydzień Man Utd będzie liderem, tabela ładniej wygląda ;)
» 4 grudnia 2010, 09:48 #79
FredTheRed: ech, to było to przewidzenia.. może i dobrze, bo pracuję i w najlepszym wypadku zobaczyłbym druga połowę w drodze powrotnej i to w pubie, który nie szczególnie lubię.
swoją drogą - u nas opieprza się zimą służby drogowe za ich niemoc, ale to co wyprawiają anglicy.. boki zrywać.
» 4 grudnia 2010, 09:19 #78
m4ci3k: Dodek-chyba,że Arsenal.
» 4 grudnia 2010, 08:55 #77
Dodek798: Mecz Chelsea-Everton może nie być spacerkiem,więc moze zachowamy fotel lidera?
» 4 grudnia 2010, 08:46 #76
m4ci3k: Wiadomo już kiedy zostanie rozegrany mecz?
» 4 grudnia 2010, 08:34 #75
grobla95: trochę odpoczynku nikomu nie zaszkodzi ... lepiej nie ryzykować kontuzji, a z resztą chyba nikt nie chce żeby to spotkanie wyglądało jak mecz Lecha ;p
» 4 grudnia 2010, 02:05 #74
federicoo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2010 00:54

Dla mnie Premier League straciłaby swoją magię, gdyby FA zrobiło przerwę zimową. Te rozgrywki własnie dlatego są wspaniałe Czy nie lubicie: usiąść sobie w święta z kawką w ręce przy rozgrzanym kominku i oglądnąć mecz ligi angielskiej Manchesteru United np. ? A za dwa dni znowu Manchester United ! I za trzy dni znowu ! Uwielbiam to !
» 4 grudnia 2010, 00:53 #73
kris9: Ja też to uwielbiam usiąść sobie z kawką oglądając mecz MU tudzież inny PL, a za dwa dni spodziewać się następnego, tyle tylko, że nasi ulubieńcy nie siadają sobie z dobrą kawką przy kominku, a muszą ubrać ciepłe okucie, by wybiec na murawę narażając się na kontuzje przy zmarzniętej murawie. Walka w tak ekstremalnych warunkach wypacza widowisko oraz wyniki, patrz na wczorajszy mecz Lecha z Juventusem. Więc jestem za tym, by zamiast moich konformistycznych upodobań, jednak moja drużyna była w stanie grać w normalnych warunkach i nie narażała się na kontuzje, które wpływają na dalszy bieg wydarzeń, ważnych wydarzeń w silnej lidze.
» 4 grudnia 2010, 01:20 #72
Mikez: Wiesz co oznacza pojęcie "konformistyczny"?
» 4 grudnia 2010, 02:04 #71
kris9: Tak wiem.
Rozpędziłem się, chciałem powiedzieć, że moje upodobanie PL w TV ma charakter komfortu oglądania.
» 4 grudnia 2010, 02:44 #70
federicoo: No dobra, ale czy pamiętasz jakiś zespół PL, który nie ma podgrzewanej murawy :) ? O ile pamiętam przez parę ostatnich sezonów boiska PL wyglądały kapitalnie :) Przykład? Ostatni mecz Newcastle - Chelsea: trawka zielona, zero śniegu, a wokół boiska jego góry.. ;P Więc uważam, że jak na poziom stadionów w Anglii boiska nie są zmarznięte. Hm a właśnie :) Czy słyszeliście, żeby jakiś zawodnik mówił kiedyś o przerwie zimowej ? Ja na razie słyszałem to z ust samych menadżerów. A więc jeśli zawodnicy nie protestują to znaczy, że chcą grać ! A jeśli chcą grać to ja nie mam nic przeciwko kawce, kominkowi i szalikowi Manchesteru United w dni świąteczno-noworoczne i jeden stadion Blackpool tego nie zmieni :D Pozdro :D

TAKE ME HOME UNITED ROAD ! :D
» 4 grudnia 2010, 08:51 #69
Klimaa: Szkoda że nie ma meczu, ale nie warto ryzykować kontuzjami i gorszą grą zespołu. Zawodnicy będą mieli więcej czasu aby przygotować się do kolejnych spotkań.
» 3 grudnia 2010, 23:49 #68
rejbar: Przynajmniej trochę odpoczniemy :P
» 3 grudnia 2010, 23:45 #67
falcon: panowie spokojnie:)

po 1) czelsi jest bez formy kompletnie, wiec nic pewnego ze wygra z Evertonem:)

po 2) co za roznica kto jest liderem na tym etapie?:) jak dla mnie zadna, psychologiczna przewaga nie ma tu nic do rzeczy moim zdaniem:P bo bedziemy miec w zasapie ten mecz i to ze srednim przeciwnikiem:)

jedyne co to dobrze by bylo grac jutro, bo jestesmy w formie (tzn nasz podstawowy sklad jest w formie:) )
» 3 grudnia 2010, 23:04 #66
RamirezMUFC: Dobre pytanie, wie ktoś?
» 3 grudnia 2010, 22:59 #65
Tristan: no z tego co wiem to premier league tylko na cyfrze
» 3 grudnia 2010, 23:18 #64
kawa: Na N nie ma Premier League tylko puchary na sportclubie pokazują i niestety nic wiecej . Angielską ma tylko cyfra :)
» 3 grudnia 2010, 23:54 #63
RamirezMUFC: A na zagranicznych kanalach na N-ce nie ma Premier League? (...)
» 4 grudnia 2010, 12:23 #62
falcon: dokladnie to samo powiedzialem kumplowi, czemu nie moga zamienic stadionow?:)
» 3 grudnia 2010, 23:00 #61
mateusz1616: No właśnie,czy przepisy nie mówią że każdy klub grający w PL powinien mieć podgrzewaną murawę?!Zgadzam się że mecz powinien odbyć się na OT.
» 3 grudnia 2010, 23:13 #60
kris9: może FA wreszcie pomyśli o przerwie zimowej...
» 3 grudnia 2010, 22:02 #59
Adam11: Kurde no! Ja to chciałem napisać!:-)

Sprawa jest dziwna. Osobiście uważam, że jednak dobrze, że ten mecz został przełożony. Jeśli w takim meczu ktoś miałby doznać kontuzji przez zły stan murawy to chyba lepiej jednak zagrać ten mecz później.

Martwi to, że pewnie stracimy pozycje lidera co dawało nam przewagę psychologiczną. Obecnie zespół wydaje się w dobrej formie (pomijam przykry wypadek w CC) więc nie powinniśmy mieć przestojów tylko grać co tydzień. Z drugiej strony jest w tym jeden pozytyw. Mianowicie wydaje mi się, że jeśli ten mecz zostanie przełożony np na koniec stycznia, co jest bardzo realne, to będzie nam łatwiej na tym trudnym terenie. Zespoły, które awansują do PL często mają bardzo dobry początek sezonu a po świetach im dalej z terminarzem tym częściej grają w kratkę. Dzieje się tak, ponieważ nie mają tak silnej ławki i trudniej im idzie regeneracja. Oczywiście to nadal bardzo trudny mecz i nikt nie może sobie doliczyć 3pnk na zapas, ale to w perspektywnie czasu może jednak okazać się naszym atutem.

Szkoda tylko, że nie zagramy kolejnego meczu przed Arsenalem i Chelsea bo każda wygrana potyczka zwłaszcza na wyjeździe buduje pewność siebie zawodników. Ale zobaczymy jak z tym będzie...

W takim razie jutro o 16 będę oglądał i trzymał kciuki za Everton. Szkoda, że kilka fajnych meczy jest o tej samej porze bo zdecydowanie wolłabym obejrzęć mecz Arsenalu z Fulham albo potyczkę Birmingham z Tottenhamem. No ale cóż... Chyba jednak wybiorę mecz Chelsea bo na ich porażce zależy mi najbardziej:-)

...And Peace For All Devil Fans!!
» 3 grudnia 2010, 22:23 #58
kris9: Everton potrafi zaskoczyć w takich meczach, a biorąc pod uwagę sinusoidę ich formy, powinni zdobyć chociaż punkt. Jednak nie nastawiam się na niespodziankę i w przypadku kiedy wygra Chelsea będę zły, bo wyprzedzi nas przez nierozegrany mecz MU.
Rodzi się pytanie czy przez tę cholerną zimę rozegramy kluczowe mecze z Arsenalem i Chelsea. Murawy tych stadionów są przygotowane, ale pogoda potrafi zaskoczyć nawet największych. Dlatego właśnie apeluję wtórując Fergusonowi - dajcie odpocząć!
Ja jako kibic PL lubię napięty kalendarz zimowy, jest więcej dobrej piłki na antenie, ale jak słusznie zauważyłeś, to okres kiedy najczęściej łapie się kontuzje, które wpływają na dalszą część sezonu i akurat pod tym względem dobrze, że będziemy mieć mecz więcej do rozegrania w dogodnym terminie. Ze swojej strony jestem w stanie zrezygnować z ogromnych potrzeb oglądania piłki na antenie w tym okresie, by dla dobra futbolu wprowadzono przerwę zimową.
Ech... a może najlepiej byłoby zlikwidować zimę :)
» 3 grudnia 2010, 23:46 #57
maro017: Jeśli nie mogą przygotować boiska to za karę powinni przyjechać na Old Trafford, tu na pewno by było przygotowane.. ;] Jaaaaaaa, żeby boiska nie było przygotowanego w najlepszej lidze świata.. wstyd ! ;/
» 3 grudnia 2010, 22:01 #56
hazar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2010 22:01

Witajcie. 11 miesięcy temu zrobiłem filmik, trochę się napracowałem znajdując materiały na YT i nie tylko.
Niestety na mój filmik nikt nie wchodzi, jest o Davidzie Beckhamie.
W filmiku znajdziecie wszystkie jego bramki prawdopodobnie, a przynajmniej wszystkie chciałem tam umieścić.
/watch?v=-1-ZjDDFESY (link do YT) - Zapraszam do oglądania.

Co do meczu z Blackpool, to lepiej późno niż wcale.
» 3 grudnia 2010, 22:00 #55
devil987: Kurde, teraz nie chce mi się czekać cały tydzień na mecz ;|
» 3 grudnia 2010, 21:49 #54
bejbi: jestem zawiedziony dlatego , że czekam na każdy mecz manchesteru z niecierpliwością , ale tylko dlatego :D uważam , ze wyjdzie to na dobre , nie będzie kontuzji , odpoczeniemy przed arsenalem i czelsi , nawet jeśli jedna z tych dróżyn wskoczy na fotel liderka to my się dodatkowo zmotywujemy i pokonamy niebieskich i the gunners .

GLORY GLORY MAN UNITED !
» 3 grudnia 2010, 21:48 #53
madd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2010 21:23

Kurde, no! United rozegra mecz później, lidera stracą niemalże na pewno, ale będziemy z 1 meczem stratni, w przeciwieństwie do innych drużyn. Wystarczy wygrana a my znów jesteśmy 1. Nie panikujcie.
» 3 grudnia 2010, 21:22 #52
Pablo972: no w koncu ktoś im to wytlumaczyl. ;)
» 3 grudnia 2010, 21:44 #51
kris9: Klub z angielskiej ekstraklasy, a nie ma odpowiedniego boiska - wstyd!! Ja rozumiem takie sytuacje w Polsce, na Ukrainie, ale w Anglii??
» 3 grudnia 2010, 21:10 #50
kalek: Jestem ogólnie zły nie ma 16 kolejki ekstraklasy a miałem iść na mecz. Teraz ten mecz przeniesiono fuck!
» 3 grudnia 2010, 20:45 #49
gaham1: No i stracimy fotel lidera szkoda bo ładnie tam wyglądaliśmy ;)
» 3 grudnia 2010, 20:27 #48
kalek: ale wy panikujecie no i co, że stracą a nawet nie wiadomo.
» 3 grudnia 2010, 20:43 #47
DR47: to nie przyjadą do nas na OT a potem my do nich co za problem :D
» 3 grudnia 2010, 20:03 #46
kckMU: Tak samo miałem napisać właśnie. Te władze są naprawdę aż tak nieporadne? Na wiosnę wyjazd do Blackpool, a teraz mogą przyjechać do nas.
» 3 grudnia 2010, 20:17 #45
Kingus661: O tym samym pomyślałam jak przeczytałam newsa....
» 3 grudnia 2010, 22:24 #44
wojtrz: to nie jest takie proste jakby się wam mogło wydawać..
» 3 grudnia 2010, 22:40 #43
RedDragon: wojtrz
a co w tym trudnego?
» 3 grudnia 2010, 23:47 #42
domelo07: Cały tydzień czekać na mecz i się go nie doczekać. Jest to bardzo frustrujące :(
» 3 grudnia 2010, 19:45 #41
bLinQ: Jestem za wyłączeniem przy komentach opcji "Dobry (x) Słaby". Wyjdźmy naprzeciw dzieciom neo!
» 3 grudnia 2010, 19:42 #40
barszczuxdd: dobry pomysł ;D
» 3 grudnia 2010, 19:43 #39
francuz107: Albo zostawić tylko opcję "Dobry"
» 3 grudnia 2010, 19:48 #38
barszczuxdd: czy jeżeli stawiałem ten mecz w zakładach bukmacherskich ma to jakiś wpływ na wygraną? :)
» 3 grudnia 2010, 19:38 #37
buttonman: nie bedzie miało wpływu, tzn zaświeci Ci sie na zielono ten zakład, ale jego kurs będzie równoważny jednej złotowce, czyli jakby go nie było :)
» 3 grudnia 2010, 19:44 #36
OnlyRedDevils: Są w premiership i mają kijowy stadion... Ale co się odwlecze to nie uciecze.
» 3 grudnia 2010, 19:28 #35
devil987: O ile się nie myle Blackpool ma najmniejszy stadion, z zespołów, które kiedykolwiek grało w Premier League
» 3 grudnia 2010, 21:48 #34
jutrenka: Dlaczego to się dzieje akurat teraz!?Teraz kiedy Man Utd jest numerem 1 w tabeli?Chelsea pewnie się zmotywuje i wygra apotem powiemy pa pa pierwszemu miejscu.Wiem, że Chelsea teraz cieniuje ale wiedzą, że mają szansę:(Mam wielką ochotę obejrzeć ten mecz bo po tak wysokiej wygranej nad Blackbern nie wiem co będzie z Blackpool ale na 100% coś dobrego:)
» 3 grudnia 2010, 19:23 #33
OnlyRedDevils: Ja nie wiem czy niektóre osoby są tak tępe że myślą że będzie pisało w rozegranych meczach 16 a my bez punktów...
» 3 grudnia 2010, 19:34 #32
Kamyk7: no wlasnie przeciez ! kolejka nie ozn. straty pkt !!
» 3 grudnia 2010, 20:50 #31
LovellyUnited: Jaki żaal. Ja cały tydzień przetrzymałam matematykę żeby dobrnąć do soboty na mecz,a tu o. No kuuurde !
» 3 grudnia 2010, 19:05 #30
Tristan: najlepsze rozwiązanie: zagrać z blackpool w ten sam dzień co gramy z valencia:) awans zapewniony i tak by SAF wystawił rezerwówke :D
» 3 grudnia 2010, 18:33 #29
Martin: ta, haha podstawka bije Blackpool na Bloomfield a nasze rezerwy klepią Valencię na Old Trafford ;D
» 3 grudnia 2010, 18:38 #28
Tristan: haha widze ktoś załapał żart a nie - - - -
» 3 grudnia 2010, 19:20 #27
jacaKONA: no nie wiem czy taka rezerwa wyjdzie na valencię, warto powalczyć o pierwsze miejsce w grupie, żeby mieć łatwiejszego rywala potem.
» 3 grudnia 2010, 19:41 #26
mJagiela: Przeżywacie jak nie wiem co...

Nie zagramy w grudniu, bo nie ma jak tego wepchnąć. Zagramy zapewne w styczniu w środku tygodnia, na który zaplanowane są półfinały Carling Cup.

Spokojnie, bez złości i irytacji. Na Boga...
» 3 grudnia 2010, 18:31 #25
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2010 18:30

Jasny gwint a ja cały tydzień z niecierpliwością czekam na kolejny występ naszych Diabełków, nie wyobrażam sobie nadchodzącego weekendu bez United, to straszne ;( Nie rozumiem dlaczego nie przenieśli spotkania na Old Trafford, które jak się domyślam jest w znakomitym stanie a na Bloomfield zagralibyśmy w rundzie wiosennej. Co za problem? Może chodzi o bilety, sam już nie wiem. Jedynym plusem tej decyzji jest fakt, że grając na takiej murawie "wynik nie koniecznie zależałby od umiejętności" jak niżej napisał bLinQ. Mam nadzieję, że ta dwutygodniowa przerwa nie wybije naszych z meczowego rytmu jeżeli chodzi o ligę. To tyle.. teraz trzeba obmyślać nowe plany na weekend ;( jutrzejszego wieczoru miałem opijać kolejne piękne zwycięstwo Czerwonych Diabłów...
» 3 grudnia 2010, 18:29 #24
Martin: Jeszcze jedno...
Wy na prawdę jesteście tacy pewni, że Chelsea jutro zwycięży? ;>
Poczekałbym z tym do ostatniego gwizdka, hehe
» 3 grudnia 2010, 18:32 #23
brennt: ale wy wszyscy jestescie madrzy :) dobrze, ze mu ma takich ekspertow wsrod kibicow :X
» 3 grudnia 2010, 18:08 #22
rejbar: Taaa, a później wejdziesz na devilpage i wszędzie będą strzałki, kreski, linie itp jak u Gmocha :D
» 3 grudnia 2010, 23:46 #21
Makaveli88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2010 18:04

Cztery bardzo fatalne fakty.

1. Dla ludzi, którzy kupili bilety i chcieli pójść na mecz... Jeśli F.A. wymyśli sobie jakiś termin rozgrywania meczu w środku tygodnia, to najprawdopodobniej wielu kibiców nie będzie mogło przyjść (np. praca), czyli stracone pieniądze.

2. Mamy teraz dwutygodniową przerwę w rozgrywkach, co w ogóle nie jest pozytywne, gdyż wiecie jak bardzo zapchany jest terminarz angielskich zespołów. Dochodzi do tego Liga Mistrzów i F.A. Cup. Czy będziemy musieli rozgerać trzy mecze w tygodniu? Pewnie nie, ale będzie coś takiego, że będziemy musieli rozegrać cztery mecze w ciągu dwóch tygodni, a to jest karygodne.

3. Nawiązując do faktu drugiego, a jeżeli przytrafi się kontuzja jakiemuś zawodnikowi na bardzo znaczącym etapie walki o tytuł? Co wtedy zrobimy?

4. Teraz będziemy na straconej pozycji w tabeli. Będziemy musieli znowu gonić, a tak jak być powinno, żebyśmy to my byli gonieni.

Birmingham wydało niedawno 300.000 funtów na instalacje podgrzewania gruntu pod murawą. Czy to są takie wielkie pieniądze? Właśnie przeczytałem, że na samym awansie z Championship do Premiership klub zarabia około 30 MILIONÓW FUNTÓW.

Zasady są po to, by je przestrzegać, zatem co stało się z wymogiem dotyczącym posiadania podgrzewanej murawy dla zespołów Premiership?
Przypomina mi to bardzo naszą sytuacje w Polsce, a przecież jest mowa o całkiem innym świecie (żeby być szczerym).

Żenada.
» 3 grudnia 2010, 18:03 #20
Makaveli88: 3. Oczywiście w meczu przełożonym.
» 3 grudnia 2010, 18:05 #19
Rarian: I dobrze, na takiej murawie dużo mniej zależy od umiejętności :), więc lepiej nie ryzykować.
» 3 grudnia 2010, 17:54 #18
mario8: przecież ja przez cały tydzień czekam tylko na mecz...
Szkoda;/ pewnie stracimy lidera
» 3 grudnia 2010, 17:54 #17
Pablo972: Ehh... weekend bez Manchesteru to weekend bardzo nie fajny ;/
» 3 grudnia 2010, 17:52 #16
bLinQ: Żeby nie powiedzieć - stracony :)
» 3 grudnia 2010, 17:54 #15
Szaman0: no nie do kończ możemy liczyć na przegrana smerfów i kanonierów xD
» 3 grudnia 2010, 18:20 #14
bLinQ: Szkoda, ale może unikniemy kolejnych kontuzji. Poza tym przy takim boisku wynik nie koniecznie zależałby od umiejętności, więc mogłoby być różnie. Żeby tylko niebiescy nie wbili się na lidera to będzie ok.
» 3 grudnia 2010, 17:51 #13
Pablo972: Ale co z tego jak wbiją sie na lidera?
» 3 grudnia 2010, 17:52 #12
bLinQ: Tabela będzie brzydka ;P
» 3 grudnia 2010, 17:53 #11
Pablo972: Może brzydka, ale i tak po jakims czasie(po meczu z Blackpool) wrócimy ;)
» 3 grudnia 2010, 17:56 #10
bLinQ: Trzymam Cię za słowo! ;]
» 3 grudnia 2010, 17:57 #9
maniok17: no niestety ale cóż zrobić ciekawe na kiedy przełożony
» 3 grudnia 2010, 17:51 #8
patrykbor: beznadziejnie... wypadnie pewnie miedzy meczami z Arsenalem i Chelsea..
» 3 grudnia 2010, 17:51 #7
mateyko44: To może lepiej przenieść na Old Trafford:D ale cóż szkoda teraz trzeba przygotować się na Arsenal żeby skopać tyłki the Gunners:D
» 3 grudnia 2010, 17:51 #6
mariush91: Lukaku w Manchesterze ?
sport.pl/sport/1,65025,8763996,Premier_League__Manchester_kupi_17_latka_za_20_milionow.html
» 3 grudnia 2010, 17:50 #5
Flame: Szkoda bo zapewne stracimy fotel lidera, ale może taka 2 tygodniowa przerwa pozwoli maksymalnie zregenerować siły przed dwoma arcytrudnymi meczami (Arsenal - Home oraz Chelsea - Away)
» 3 grudnia 2010, 17:50 #4
falcon: po 1) nie wskoczy bo dostanie wpierdziel od evertonu
a po 2) co to za roznica:) bedziemy miec zalegly mecz;)
» 3 grudnia 2010, 17:50 #3
falcon: no ale co to za roznica? zadna, liderem beda tylko teoretycznie dopoki nie rozegramy meczu:)
» 3 grudnia 2010, 23:01 #2
Najkmanus: Chelsea znowu przegra to Arsenal zostanie liderem
» 3 grudnia 2010, 17:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.