Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Rangers vs United

» 25 listopada 2010, 00:33 - Autor: Bart - źródło: MEN
Prezentujemy oceny pomeczowe graczy Manchesteru United za pojedynek Ligi Mistrzów z Glasgow Rangers. Angielscy dziennikarze najlepiej ocenili Michaela Carricka, przyznając mu notę 8.
Oceny pomeczowe: Rangers vs United
» Carrick został dzisiaj doceniony przez dziennikarzy MEN
Van der Sar – Trochę niepewnych wykopów na początku, lecz spisał się dobrze przy strzałach Millera i Naismitha. Ocena: 7.

O’Shea – Wielokrotnie dawał radę przedrzeć się do przodu i pomagać Naniemu, niestety podania czasami były marnej jakości. Ocena: 6.

Evans – Zachował się fatalnie, gdy Naismith miał najlepsza okazję do strzelenia gola dla Rangersów. Na szczęście wybronił van der Sar. Ocena: 6.

Smalling – Kolejny krok w nauce i kolejne cenne doświadczenie, tym razem na Ibrox. Rzadko kiedy robił cokolwiek źle. Ocena: 7.

Fabio – Kilkakrotnie nie trzymał pozycji, jednak często pomagał linii ofensywnej. Wywalczył decydującego karnego. Ocena: 7.

Scholes – Kontrolował pomoc i szukał drogi do bramki Rangersów. Często jednak był bezradny wobec szczelnej obrony Szkotów. Ocena: 7.

Carrick – Męczył rywali inteligentnymi zagraniami i ciągle dokręcał śrubę, w miarę jak United zdobywało przewagę w posiadaniu piłki. Ocena: 8.

Giggs – Ciężko było mu znaleźć luki w końcówce spotkania. Zagrał bardzo ładnie do Rooneya w drugiej połowie. Anglik niestety chybił. Ocena: 6.

Nani – Ciągłe zagrożenie, lecz zmarnował dwie niezłe okazje na początku. Po przerwie podejmował słabe decyzje. Ocena: 6.

Berbatow – Bułgar był jednym z najgroźniejszych graczy United, zaliczył meczący występ. Powinien zostać nagrodzony rzutem karnym. Ocena: 7.

Rooney – Momentami mocne pudła, trafił jednak w poprzeczkę po strzale głową. Na koniec pewnie wykonany rzut karny. Ocena: 6.

Anderson (za Scholesa 67’) – Schludny, bez błędów.
Hernandez (za Berbatowa 76’) – Zagrożenie w końcówce meczu.
Obertan (za Naniego 77’) – Dał United nowe możliwości na skrzydle.


TAGI


« Poprzedni news
Wazza powalczy o serca kibiców
Następny news »
Van der Sar: Rangersi nie walczyli

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (81)


Martin: Świetny występ młodego Fabio. Najgorsze dla niego jest to, że musi rywalizować o miejsce w składzie z Patricem Evrą co dla tak młodego zawodnika wydaje się niemożliwe. Mimo to Sir Alex powinien mu dawać znacznie więcej szans zwłaszcza razem z Rafaelem. Bracia Da Silva to prawdziwe diamenciki na przyszłość ;) Carrick świetny mecz jak dla mnie, szkoda tylko, że w defensywie bo z przodu słabiutko chociaż lepiej niż w ostatnich tygodniach gdyż były trzy strzały bodajże a to już coś.. ;P U Giggsa widać jeszcze brak ogrania po kontuzji ale dobrze jest, na odnowę się nie zanosi. Kolejny pokaz doświadczenia Edwina + do tego dobra gra środkowych obrońców nie licząc tego jednego głupiego podania Evansa. Nani bezbarwny.. jak zwykle ostatnio co strasznie mnie niepokoi.. czyżby kompletny spadek formy? Scholes ogólnie dobre spotkanie choć zbyt wiele do powiedzenia nie miał w sytuacji gdy Rangersi bronili się dziewięcioma zawodnikami. Szkoda tylko tej sytuacji Hernandeza bo mogliśmy skończyć wynikiem 0:2 :) starczyło uderzyć przy słupku, nie w środek.. Podsumowując jestem bardzo zadowolony z gry naszych diabełków. Wierzę, że idą lepsze dni, najgorsze za nami i teraz tylko wyprzedzić Chelsea..
» 26 listopada 2010, 15:09 #55
pajta: Mysle ze Rooney za starania i wysilki powinien dostac 7. ciagnal grre kiedy tylko mogl. to ise powinno docenic i wpsierac go jak tylko sie da.
» 25 listopada 2010, 22:42 #54
Martin: Berbatov 7 a Rooney 6 hehe, zabawne ;)
» 26 listopada 2010, 15:02 #53
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2010 22:40

Wg mnie Carrick za defensywa nawet i 9 ale za ofensywe 5.5!
» 25 listopada 2010, 22:39 #52
devil987: VDS -> 7,5
O'Shea -> 6
Smalling ->6.5
Evans->5,5
Fabio ->7,5
Carrick -> 7,5
Scholes ->7
Giggs -> 6.5
Nani ->6
Rooney -> 6
Berbatov -> 6.5

Obertan - 5,5
Anderson -> 5
Hernandez -> 6,5
» 25 listopada 2010, 19:42 #51
Roon17: Glory Man UTD!!
Moim zdaniem Nani bardzo słabo niewiem za co 6 ja dał bym mu góra 4
FABIO zawodnik meczu-8.
A po za tym to z innymi ocenami można się zgodzić.
Pozdrowienia dla wszystkich Diabłów!
» 25 listopada 2010, 19:33 #50
Listek01: Fabio był zawodnikem mecz
» 25 listopada 2010, 18:57 #49
Bojdek: WLKMK ty to o Rooney pisałeś ??
» 25 listopada 2010, 18:17 #48
Trucho89: Ogólnie to był przeciętny mecz, ale cieszy zwycięstwo. Brawo, w tym sezonie jeszcze nie przegraliśmy. Nasz środek pola rzeczywiście zagrał nieźle ale nadal uważam że Carrick i Scholes to już nie ta sama jakość co kiedyś. Niby Michael nieźle rozdzielał te piłki i w odbiorze bez zarzutu ale coś mi cały czas brakuje w jego grze. Nie jest to ani typowy defensywny pomocnik choć potrafi zagrać dobrze w odbiorze ani nie jest to wybitnie kreatywny ofensywny pomocnik. Tak więc Solidnie grający piłkarz. Wydaje mi się że nawet ten mecz pokazał że to pomocy wymaga wzmocnień. Berbatow podobnie co Carrick. Piłkarz solidny potrafiący wbić Fc Liverpool 3 gole, grający nieźle w spotkaniu z Glasgow ale jednak patrząc na niego w perspektywie kilkunastu meczy minimalnie za mała jakość. Brawa dla Fabio i Smallinga. Z tych naszych młodych obrońców bedziemy mieli sporą radość.
» 25 listopada 2010, 16:59 #47
kara466: Moim zdaniem najlepsi wczoraj byli Fabio i Carrick.
Fabio- wywalczony decydujący karny, pokazywał się cały czas, pewny w obronie co do Carricka naprawdę parę razy ciągu tego meczu wybijał ważne piłki w obronie, dobrze też w ataku szkoda tylko, że nie podsumował meczu bramką a przecież miał dobrą szansę. Na dużą pochwałę moim zdaniem zasługuje też Berbatov ładnie grał w ataku kilka razy naprawdę świetnie podał do Roo, walczył w obronie wrócił się podczas kontrataku gospodarzy aż pod własne pole karne miał tez parę niecelnych podań ale występ jak najbardziej pozytywny też szkoda że nie udało mu się strzelić gola chociaż po jego akcji powinien zostać podyktowany karny. Co do Rooney'a to według mnie słaby występ Anglika, poza zdobytym karnym i strzałem w poprzeczkę nic nie pokazał wiele razy strzelał w trybuny. Podsumowując ładny mecz w wykonaniu Manchesteru szkoda tylko, że skończyło się na 1 bramce ale biorąc po uwagę że czasami gospodarze bronili się w 9 to i tak powinniśmy się cieszyć z tego jednego gola. Dobrze że mamy już zapewniony występ w następnej rundzie Champions League.
Glory Glory Man United!!
» 25 listopada 2010, 16:28 #46
Mati865: Według mnie najlepszy był Fabio. Świetny występ!!
» 25 listopada 2010, 15:40 #45
szajba7: Wg. mnie Fabio zasługuje na ocenę 8. Ciągle widoczny na boisku, grał bardzo dynamicznie a zarazem z wyczuciem. Solidnie w obronie i groźnie w ofensywnie. W dodatku wywalczony rzut karny.
» 25 listopada 2010, 15:22 #44
MUforever9: Moim zdaniem zawodnik meczu Fabio był kapitalny ;)
» 25 listopada 2010, 14:57 #43
Martin: Popieram. Carrick zagrał całkiem dobre zawody ale to Fabio grał pierwsze skrzypce ;) ... dodajmy do tego wywalczenie rzutu karnego.
» 26 listopada 2010, 15:11 #42
LTMek: VDS -> 7,5; dwa razy nam tyłek uratował
O'Shea -> 6; szału nie było
Smalling ->6; podobnie jak O'Shea, wiele pracy to on nie miał
Evans->5,5; w pewnej sytuacji zachował się jak amator
Fabio ->7,5; młody brazylijczyk mile mnie zaskoczył swoim występem, szybki, przebojowy no i załatwił nam karnego
Carrick -> 7,5; zmarnował 100% okazję, tak to grał naprawdę dobrze
Scholes ->6,5; niby rządził pomocą, ale przez większość czasu "bił głową w mur"
Giggs -> 6;szału nie było
Nani ->5,5; słaby mecz, w pewnym momencie nie był w ogóle widoczny
Rooney -> 6; miał 1 okazję, 1 kiks i zdobył 1 bramkę,ale widać, że nadal bez formy
Berbatov -> 6; wreszcie biegał i walczył, zmarnował setkę.

Obertan -> 6; pobiegał, dał się parę razy zauważyć, ale więcej niż na 6 nie zasłużył.
Anderson -> 5,5; mało widoczny, przeciętny występ
Hernandez -> 6,5:Trochę rozruszał defensywę Rangersów, miał swoją okazję
» 25 listopada 2010, 14:51 #41
LTMek: Tak czy siak Rooney strzelił gola a Berbatov nie.
Z samej gry faktycznie Berbatov 6, Rooney 5.
» 25 listopada 2010, 16:00 #40
LTMek: Sam żeś burak ;]
» 26 listopada 2010, 23:07 #39
kris9: van der Saar - kilka ryzykownych zagrań, ale wielokrotnie wyciągał nas z opałów - 7
O'Shea - solidny w obronie, mniej pomocny w ofensywie - 6
Smalling - dobry i skuteczny występ, w obronie nie do przejścia - 7.5
Evans - solidnie jak partner, chociaż nie ustrzegł się błędów - 7
Fabio - waleczny, szybki, brylował na skrzydle, udzielał się w obronie, dzięki jego wejściu w pole karne otrzymaliśmy jedenastkę - 8
Nani - zniżka formy, kilka udanych wejść, ale też w wielu sytuacjach nie radził sobie nie tyle z przeciwnikami, co ze sobą - 5
Scholes - bardzo dobrze sobie radził w środku pomocy, zagrał na swoim wysokim poziomie, współpraca z Giggsem kapitalna, weterani znają się na pamięć - 7.5
Carrick - pracował w każdej formacji, nie wiem ile przebiegł kilometrów, ale chyba jest to lepszy z wyników, kapitalna praca w defensywie, równie pomocny w ataku, musi tylko popracować nad strzałem - 8
Giggs - aktywny, szybki, groźny na skrzydle, dobre zgranie z resztą zespołu, a szczególnie ze Scholesem - 7.5
Berbatov - zabrakło wykończenia, ale Bułgar zaskoczył mnie swoją szybkością i walecznością, dobrze zagrał w odbiorze, wracał za akcją (inne oblicze Berbatova?), zagranie ala Scholes z meczu z Milanem, mogła paść po tym bramka, a asysta byłaby wyśmienita - 8
Rooney - powrót mistrza, nie poddał się presji, grał na całej szerokości boiska jak dawniej, dobre powroty, skuteczne odbiory, świetne zgranie z zespołem, dobry przegląd pola, inteligentna gra w okolicach pola karnego, wreszcie bramka z karnego, ale zdobyta w efektowny sposób, zabrakło nieco wykończenia akcji, mimo tego - zawodnik meczu - 8.5
Anderson - nie dał plamy - 6
Chicharito - mógł lepiej zachować się w polu karnym - 5
Obertan - kilka rajdów, ale też kilka strat - 5
» 25 listopada 2010, 14:37 #38
anagaro: Ty chyba inny mecz oglądałeś, skoro Rooneyowi dałeś 8.5. Strzelił bramkę z karnego, starał się ale nic poza tym.
» 25 listopada 2010, 20:55 #37
kris9: chłopaki, szanuję wasze zdanie, ale pytanie czy Wasze wypowiedzi nie wypływają z niechęci do ostatnich wyczynów Rooneya?
» 25 listopada 2010, 23:05 #36
manUlove9: Berbatov był kiedyś lepszy:)
» 25 listopada 2010, 12:59 #35
mario8: Carrick wrócił do formy! Świetny mecz Rooneya i Brebatova dobrze że chłopaki są w formie przed ważnymi spotkaniami.
» 25 listopada 2010, 11:31 #34
Szewc: Sorry ale jeśli to była forma Rooneya i Berbatova to ja kiepsko widzę dalszą część sezonu. Potrafią i muszą grać o wiele lepiej niż to co pokazali w tym meczu.
» 25 listopada 2010, 12:57 #33
majkeloo: Biorąc pod uwagę wszystkie napisane komentarze jestem prawie w 90% pewien że połowa z was nie obejrzała meczu od początku do końca. Albo brak wam konstruktywnego myślenia a co za tym idzie nie potraficie oceniać zawodników.
Kiedy patrzę na wypociny takich osobników jak Elninio czy PiterOlek, którzy tylko potrafią napisać bezsensowne komentarze typu: Berbatov jedynie co robił w meczu to wymachiwał rękoma; ocena dla Berbatova jest za wysoka itp itd. Ja mogę rozumieć że nie jesteście fanami tego gracza ale przy OGLĄDANIU meczu na prawdę czasami warto otworzyć oczy... A może piłka nożna jest dla was zbyt skomplikowanym sportem do oceny? Cóż... czasami trzeba spojrzeć rano w lustro i odpowiedzieć sobie na parę pytań (jeżeli w ogóle wiecie o czym ja mówię)...Wracając do meczu. Carrick jak najbardziej MOTM. Jeszcze oczywiscie brakuje Michaelowi do formy z jego najlepszych lat, ale to już nie jest to "kopanie się po czole" co wcześniej. Brawo Carrick!
Drugim wyróżniającym się zawodnikiem na Ibrox Park był Fabio. Świetne rajdy lewą flanką, szczególnie w pierwszej połowie. Parę dobrych wrzutek, do tego wygrane skoki do główki z wyższymi zawodnikami no i wywalczenie jakże cennego rzutu karnego dla naszej ekipy. Jestem zdania że ten młody chłopak potrzebuje teraz większej ilości meczy w pierwszej jedenastce i na pewno stanie się świetnym zmiennikiem dla Evry. Następnym zawodnikiem, który wywarł na mnie pozytywne wrażenie był Smalling. Ten młody gracz pokazał Swój wielki potencjał, a spokojem w rozgrywaniu przykrył samego Evansa, który zagrał słabe spotkanie.

Jeżeli chodzi o porównanie Rooney'a i Berbatova. Jak dla mnie mimo wszystko lepszym zawodnikiem w tym meczu był Berba. Świetnie się pokazywał w środku pola, próbował rozegrać piłkę, miał dwie okazje do zdobycia bramki, aktywny, wychodził na pozycje, walczył o piłkę( akcja z 1 połowy kiedy to cofnął się za skrzydłowym na lewej stronie boiska prawie pod własne pole karne), parę niedokładnych podań. Ocena 7 jak najbardziej zasłużona.
Co do Rooneya; zagrał poprawne spotkanie, ale niczym się nie wyróżnił. Rozkręcił się dopiero po...strzeleniu rzutu karnego. Często odpuszczał walkę o piłkę, nie cofał się tak często do środka pola, widać było że potrzebuje zagrania większej ilości meczy i... strzelenia bramki. Po 2 miesiącach bez piłki, problemach osobistych, burzy medialnej nad jego osobą występ ten określiłbym jako powrót potrzebny jemu samemu jak i kibicom United. Teraz trzeba tylko czekać aż wróci do swojej dawnej formy.
Zapomniałem jeszcze dodać o dobrej grze VDS, który świetnie wywiązał się ze swojej roboty. Reszta graczy bez większych fajerwerków. Nad Nanim nie będę się rozwodził, ponieważ zagrał tragicznie. Zresztą o ostatnich meczach gra na równym poziomie, czyli słabo.

Pozdrawiam Kibiców United.
» 25 listopada 2010, 11:10 #32
RobvanKlu5i: Berbatov maksymalnie 6... to 7 to juz naciągnięcie ewidentne i przesadne....
Myśle że gdyby Hernandez zagrał od początku meczu lub wszedł na boisko trochę wcześniej niż w 76 minucie, to mógłby coś strzelić....
Carrick najlepszy na boisku, takiego chciałbym go oglądać co mecz!
» 25 listopada 2010, 10:53 #31
CRfan: Endo, nie przesadzaj, co prawda też uważam, że Berba wczoraj zagrał bardzo dobre spotkanie, ale nie mów, że Chicarito zagrał słabo, bo po jego wejściu też się coś działo.
» 25 listopada 2010, 12:13 #30
RobvanKlu5i: Zacznijmy od tego że gra zespołu była rażąco słaba. Dlaczego? A bo dlatego że kiedy Rangersi grali 9 obrońcami to żeby dostać się pod ich bramkę i stworzyć klarowną sytuację bramkową, to trzeba było rozegrać szybką akcję gdzie zawodnicy Rangers nie wiedzieliby co się dzieje, więcej gry skrzydłami, pokazywać się na pozycję, podania w tempo za linię obrony a w rzeczywistości, bezsensowne długie piłki "do nikogo" brak pomysłu na rozegranie akcji, strasznie wolne tempo rozgrywania!
Endo kiedy ostatnio bramke strzelił Hernandez a kiedy Berbatov? Od razu mówię nie mieszaj tu Rooneya i innych napastników, pytam tylko o tą dwójkę....Ja też mogę Ci powiedzięć " już widziałem jak Berbatov zagraża bramce Rangers".
Ten "przypadkowy" karny dał MU 3 pkt, bo napewno nie dał ich Berbatov....
» 25 listopada 2010, 13:33 #29
LTMek: Rooney wczoraj nic ciekawego nie pokazał, miał jedną akcję i tyle.
Bramkę strzelił, to fakt, ale zagrożenia pod bramką raczej nie stwarzał.
Berbatov miał z kolei swoją szansę, którą jak to zwykle bywa zmarnował.
Znów można go chwalić za przyjęcia, wreszcie walczył, ale odpuściłbym sobie dyskusję na temat tego zawodnika, bo ja rozliczam napastnika ze zdobytych bramek i zagrożenia jakie stwarza pod bramką, a nie za przyjęcia czy wracanie się do pomocy.
Hernandez zrobił dużo szumu, wprowadził nerwowość w poczynaniu obrońców, osobiście też uważam, że grając od początku dałby zespołowi więcej.
W obecnej formie na wyjściową "11" zasługuje właśnie meksykanin, potem można by go ew. zmienić, bo jak wiemy póki co Hernandez nie jest w stanie rozegrać całego meczu na ocenę 8 czy 9.
Co do gry Naniego, to portugalczyk odstawił po prostu kaszanę.
Widać, że jak rywal muruje bramę, to Nani ma ogromne kłopoty z dryblingiem na skrzydle.
Dlatego właśnie w zimie TRZEBA kupić skrzydłowego.

Wydaje mi się, że Park byłby lepszym rozwiązaniem na skrzydle aniżeli Nani/Giggs.
» 25 listopada 2010, 15:00 #28
AFCAMUFC: ja nie zmienie swojego zdania ze berbatov musi odejsc. co to za napastnik jak od hat tricka nic nie trafił a ile zmarnował
» 25 listopada 2010, 10:44 #27
kucharesko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2010 14:09

no Berbatov od 10 kolejek nie strzelił a Roo 2 bramki w tym sezonie bieda jest i z ocenami napastników przesadzili
» 25 listopada 2010, 14:06 #26
FredTheRed: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2010 10:02

Berba - Rooney, Rooney - Berba, Berba - Rooney...

bla bla bla, ile wy tak jeszcze możecie..?
» 25 listopada 2010, 10:02 #25
VarShaViak: No i super. Carrick najlepszy. Nie wiem po jaką cholerę klikacie Rooneya w sondzie, za to ze strzelił gola ( z karnego), a mecz ogólnie w jego wykonaniu był beznadziejny. To już nawet Berba lepiej grał.
» 25 listopada 2010, 10:01 #24
piterolek: taa berba to tylko rekami umie wymachiwac...:/ bo wiecznie ma pretensje ze mu zle podaja:/ rooney przynajmniej cos powalczy o ta piłke a ten to by chcial zeby mu sie do nogi przykleiła i wjechac na siłe do bramki...nie powiem ze gral zle bo zagral chyba najlepiej od meczu z liverpoolem ale przestał by wkoncu narzekac i wymachiwac tymi rekami tylko wziął sie do roboty i troche pobiegał za piłką.
» 25 listopada 2010, 10:00 #23
Elninio: Powiem tak nie mam pojecia jak oni i skad biora ta punktacje masakra i Berba 7 to juz jest smiech na sali 3 to max co powinien dostac Fabio 7 co najmniej 8 oral i oral
» 25 listopada 2010, 09:41 #22
PanDuzeA: Dobrze, że nie anal i anal...
» 25 listopada 2010, 09:48 #21
VarShaViak: To ty WLKMK nie wiesz? :D
- za drogi
-nic nie pokazał przez 1 sezon
-nie lubię dryblasów

Oto te 3 powody!!111!!1
» 25 listopada 2010, 13:42 #20
kucharesko: hehe dokładnie gdzie te statystyki;)
» 25 listopada 2010, 15:34 #19
piterlox94: Powinien zostać nagrodzony rzutem karnym (Berbatov)?? chyba karny byl juz pozniej po zejsciu Berbatova;d
» 25 listopada 2010, 09:00 #18
CRfan: WLMKM, widziałeś jakikolwiek mecz Ronaldo po Jego odejściu z MU? Jeśli byś widział to wiedziałbyśm że prezentuje on poziom o jakim Nani może narazie pomarzyć, ciągnie cały Real, strzela bramki w każdym meczu, czasem po 2-3, więc nie pisz mi tu, że Ronaldo jest słaby czy gwiazdorzy.
» 25 listopada 2010, 12:11 #17
matdevil: Rooney gorsza ocena niz Berba ? Chyba cos nie tk jest nie mowie ze Barba gral zle ale dla mnie Wayne'a byl lepszy w tym meczu.

MOTM: Carrick
Na wielkie uznanie zasluguje Fabio
» 25 listopada 2010, 08:44 #16
mikrofalowka: Rooney zagrał tylko w ostatnich 10 minutach meczu. Berbatov zagrał naprawdę dobre spotkanie. Zaliczył tylko 1 kiks gdy Rooney miał takich 3. Dla mnie Rooney wcale nie był lepszy, najwyżej był równy.
Rooney - 6.5
Berbatow - 7
» 25 listopada 2010, 08:57 #15
Elninio: Mikrofalowka CPALES COS Berba rozegral dobry jest taka sama sierota jak ty
» 25 listopada 2010, 09:44 #14
Spikee: moim zdanie carrika ocenilio za slabo ja bym dal mu 9
» 25 listopada 2010, 08:09 #13
mat3usz: Na prawdę to co Carrick wyprawiał należy mu się MOTM.
» 25 listopada 2010, 07:49 #12
kubik14: Carrick zdecydowanie najlepiej wywiązał się z obowiązków. Często się wracał, pomagał w obronie, ale także włączał się w akcje ofensywne.
Na pochwałę zasłużył też Berba, b. dobry mecz w jego wykonaniu.
» 25 listopada 2010, 07:27 #11
Kamyk7: ja sadze ze fabio moglbys dopisac jeszcze
» 25 listopada 2010, 07:52 #10
cannabis38: Carrick zawodnik meczu ;) oczywiście to tylko moje zdanie ale cała drużyna zagrała dobrze.
» 25 listopada 2010, 07:03 #9
IceBox: Carrick zagrał bardzo dobry mecz oby tak dalej
» 25 listopada 2010, 01:54 #8
kosciak: Jakby nie tak na oko licząc z pięc powrotów Carricka to byśmy mieli wynik 1:3 albo lepiej :] skubaniec co drugą kontr im przerywał, brawo!
» 25 listopada 2010, 01:19 #7
michalgruszka: Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie Carrick. Do tej pory miałem go za piłkarza mocno przeciętnego, jednak dzisiaj był świetny. Najwyraźniej dużo lepiej sprawdza się w ustawieniu z dwoma środkowymi pomocnikami, a nie z trzema, jako najbardziej cofnięty z nich.

Podobał mi sie też Fabio. On i jego brat to przyszłość Manchesteru. Nie dość, że doskonali technicznie, to jeszcze twardzi (vide starcie Rafaela z Tevezem w derbach) i nieustępliwi.

Dobrze byłoby się pochylić też nad przypadkiem Berbatowa. Moim zdaniem jest to jeden z najlepszych technicznie piłkarzy na świecie, niestety u nas trochę niedoceniany. Odnoszę wrażenie, że brakuje mu typowego środkowego napastnika, któremu mógłby odgrywać piłki. Rooney, przy całym szacunku do niego, jest zawodnikiem bardziej wszechstronnym i - co za tym idzie - więcej czasu spędza poza polem karnym niż w jego obrębie. A tu potrzebny jest ktoś, kto tylko czekałby na podania, żeby móc zamieniać je w bramki. Może Chicharito...?
» 25 listopada 2010, 01:01 #6
michalgruszka: Dodam jeszcze a propos Fabio, że mało znam piłkarzy, którzy przyjęliby na klatę takiego kopa jak on dziś i ustali. Tak więc jeszcze większy szacunek dla niego.
» 25 listopada 2010, 01:04 #5
ManUtdFun: Ocenki MEN są moim zdaniem sprawiedliwe. Ja sam bym Diabły ocenił tak:
*Edvin - dwie świetne interwencje, ale jego wykopy i podania były bardzo "blisko rywala" :D Ogólnie bez zarzutu - 7,5
*O`Shea - po jego stronie często atakowali Szkoci, czasami angażował się w grę ofensywną, średni występ 6,5
*Smalling - Dobry występ, dużo lepszy od Evansa, nowy Rio? 7,5
*Evans - fatalny kiks, który mógł się zakończyć się stratą bramki, kilka głupich fauli, przeciętny występ - 6
*Fabio - dobry w defensywie, także dobry w ofensywie, wywalczyłkarnego - 7,5
*Nani - to nie ten Nani, który prowadził United do wielu zwycięstw, starałsię, ale nie zawsze mu wychodziło - 6,5
*Scholes - kreował grę w środku, kilka odbiorów, kilka strat - 7
*Carrick - moim zdaniem jeden z najlepszych jak nie najlepszy zawodnik meczu, świetne odbiory, dobre podania, starał się kreować grę w środku, taki Carrick mi się podoba - 8
*Giggs - sam nie wiem co o nim napisać .. przeciętny występ - 6
*Berba - cofał się do pomocy, szukał okazji strzeleckich, dobry występ Bułgra - 7
*Rooney - chciał się pokazać z jak najlepszej strony, kilka kiksów, ładny strzał głową no i brameczka, mam nadzieję, że się odblokuje po tym golu - 7

Zmiany:
Anderson - dobra zmiana - 7
Oertan - brak oceny
Hernandez - kolejne dobre wejście Chicharito, miał swoje okazje - 7


To są moje odczucia, moje zdania na temat gry United w dzisiejszym meczu. Jak ktoś sie nie zgadza ze mną proszę pisać :)
Najlepsi zawodnicy meczu: Fabio, Carrick, Edwin :)
GLORY !
» 25 listopada 2010, 00:53 #4
ruudben: berbatov lepiej od Rooneya? no faktycznie był duzo grozniejszy i jeszcze jego fenomenalny strzał z woleja przy wrzutce Giggsa zmarnowana sytuacja sam na sam... naprawdę nie wiem. Nani tez w sumie nie wiem czy na 6 nawet zasłużył, ponieważ w ofensywie juz chyba Fabio stwarzał więcej zagrożenia.
» 25 listopada 2010, 00:41 #3
CRfan: Zgadzam się z prawie wszystkimi, ale cały czas myślę, że Fabio chociaż na te 8 zasłużył.
» 25 listopada 2010, 00:35 #2
bober89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2010 01:49

mi się wydaje, że w porównaniu do Carrcikowej ósemki 7 dla Fabio to maks. Chyba za bardzo przez palce patrzymy na jego występ. zaliczył kilka strat, kilka niedokładnych podań, parę razy dał się zrobić jak dziecko, albo go w ogóle nie było w obronie, a w ataku nie stwarzał zbyt dużego zagrożenia poza wrzutką do Roo i karnym.
nie zmienia to faktu, że jego występ bardzo mnie ucieszył. Fabio przypomina mi Rafaela sprzed 1-2 lat (tak wiem, że to bliźniacy), tyle że teraz Rafael mocno przypakował i wygląda jak mężczyzna a Fabio pozostał chłopaczkiem. Oby tylko SAF go ogrywał.
a Smalling przypomina mi ruchami Pique, tyle że nie ma co ich porównywać - nie ten poziom.
» 25 listopada 2010, 01:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.