Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Schmeichel ostrzega przed Lindegaardem!

» 19 listopada 2010, 14:03 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Legenda Manchesteru United Peter Schmeichel jest przekonany, iż Anders Lindegaard nie jest odpowiedzią na bramkarski dylemat, który powstanie po odejściu Edwina van der Sara.
Schmeichel ostrzega przed Lindegaardem!
» Duńczyk może i jest utalentowany, lecz nie może pochwalić się niezbędnym doświadczeniem
Czy Lindegaard powinien być numerem jeden?
Czerwone Diabły w związku z planowanym przejściem Holendra na zasłużoną emeryturę od dłuższego czasu rozglądają się za jego następcą i wszystko wskazuje, iż wybór władz klubu padł na Lindegaarda, który przebywa obecnie na testach medycznych w Manchesterze. Jako kwotę transferu podaje się 3.5 miliona funtów.

Ulubieniec fanów z Old Trafford przestrzega jednak sir Alexa Fergusona przed swoim rodakiem, twierdząc, iż 26-letni bramkarz nie jest jeszcze gotowy, aby zostać bramkarzem numer jeden w tak prestiżowym klubie.

Jego zdaniem United powinno rozglądać się za sprawdzonym zawodnikiem światowej klasy, a nie za kimś kto prawdopodobnie nie sprosta wymogom i presji towarzyszącej grze w Premier League.

- Przypominam, że rozmawiamy tutaj o Manchesterze United - wyznał Peter, który podczas swojej ośmioletniej przygody na Old Trafford został okrzyknięty najlepszym bramkarzem świata.

- Można na niego patrzeć jak na młody talent. Jak na dobrego, ale wciąż młodego zawodnika. Przecież nie tego chcemy. Potrzebujemy kogoś, kto będzie w stanie przyjść i od razu rozegrać ponad 80% wszystkich spotkań na bardzo wysokim poziomie. Jak na numer jeden Manchesteru United przystało.

- Zbyt wielu bramkarzy przewinęło się w ostatnim czasie przez ten klub. W tej chwili jednak zespół, który chce wygrywać puchary potrzebuje na tej pozycji kogoś kto jest niesamowicie dobry, ale przede wszystkim posiada odpowiednie doświadczenie - zakończył Duńczyk.


TAGI


« Poprzedni news
Lindegaard przechodzi testy medyczne
Następny news »
Zapowiedź: Manchester United vs Wigan Athletic

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (68)


m4ci3k: Myślę,że Kuszczak poradzi sobie z LIndegaardem,
» 20 listopada 2010, 19:43 #67
wrobel1992: Już wolałbym żeby Kuszczak miał szanse niż on...
» 20 listopada 2010, 14:41 #66
DevilFan: tak tak zdecydowanie to popieram.
» 20 listopada 2010, 18:37 #65
Spikee: A ja sie zgadam z Piotrkem :P lecz lepiej zeby sie tym raze pomylil
» 20 listopada 2010, 12:34 #64
atos1987: Przeciez on nie bedzie u nas nr1 ;] Ludzie no ogarnijcie sie!Liga dunska a liga angielska to jak nasza liga i liga niemiecka. Kuszczak nie bedzie nr2 i zapowiedzial ze odejdzie jak ma dalej byc rezerwowym wiec ten Lindegaard bedzie nr2 a na nr pewnie De Gea wpadnie.
» 20 listopada 2010, 11:32 #63
Tennant: Ja wierzę w Lindegaard'a że sobie poradzi,ale jako nr 2
Glory Glory MU
» 20 listopada 2010, 11:22 #62
owen07: jak dla mnie można by było dać szanse Kuszczakowi:))
» 20 listopada 2010, 09:16 #61
MegDevil: zgadzam się Schmeichelem, Fergie chyba nie myśli, że Lindegaard od razu świetnie poradzi sobie w bramce United jako numer 1.. nie ma opcji!
» 20 listopada 2010, 07:46 #60
Martin: "Schmeichel: Guardiola byłby idealny"

Tutaj też popierasz Petera? ...
» 20 listopada 2010, 07:52 #59
LTMek: imho to co chłopaki z United odstawiają jest jednym, wielki nieporozumieniem.
Wielkim fanem umiejętności Kuszczaka nie jestem, ale jak wciskają chłopakowi kit, że ma zastąpić VDS to niech dotrzymają słowa, albo niech go po prostu sprzedadzą w zimowym okienku.
Trochę mi żal Polaka, bo bramkarzem jest dobrym i zasłużył na kilka szans więcej.
Sprowadzanie Lincośtam jest bez sensu, bo takie inwestycje generalnie późno się zwracają, a chłopak golkiperem klasy światowej nie jest...
» 20 listopada 2010, 00:32 #58
kenyy: Dokładnie.
Tomek uciekaj stamtąd bo Cię cały czas wodzą za nos.. niestety :/
» 20 listopada 2010, 12:13 #57
tom90: W sumie nie wiemy na co stać tego bramkarza. Śmiem jednak twierdzić że De Gea jest bramkarzem lepszym. Miejmy więc nadzieję że Duńczyk będzie musiał na początek zadowolić się pozycją nr 2 w bramce United.
» 20 listopada 2010, 00:20 #56
Klimaa: Z ostatnich newsów można przypuszczać że Duńczyk będzie bramkarzem nr 2, co równa się z automatycznym odejściem (niestety) Tomka. A bluzę z jedynką przejmie De Gea..zobaczymy. Zgadzam się ze słowami Schmeichela, on najlepiej wie jak dobrym bramkarzem trzeba być aby grać dla United co 3 dni.
» 19 listopada 2010, 23:52 #55
IceBox: Davida De Gea
» 19 listopada 2010, 23:07 #54
damczer: Z Lindegaarda żaden numer 1 w naszej bramce, to jakiś leszcz gorszy od Kuszczaka i trochę lepszy od Amosa, odpowiednik Tytonia. Nie wydaje mi się też zbyt prawdopodobne, że Fergi ściągnie drugiego bramkarza w tym sezonie (nr.1) i pozwoli odejść Tomkowi. Nie w naszym klubie takie rotacje. Moim zdaniem to skończy się tak, że vDS dogra sezon do końca, Tomek będzie nr 2, a Lindegaard będzie się ogrywał w Anglii i zajmie miejsce Amosa. Po sezonie vDS zdecyduje czy zagra kolejny sezon i jeśli tak to wrócimy do sytuacji z jednym wyśmienitym bramkarzem i dwoma walczącymi o miejsce 2 jak za czasów Foster-Kuszczak lub jeśli Sar odejdzie to jeden z nich dostanie życiową szansę być nr 1 i zależnie jak się spisze to zostanie w klubie lub się z nim pożegna (w przypadku Kuszczaka) lub zostanie wiecznym nr 2 za plecami jakiegoś droższego zawodnika (może gość typu Frey, Stekelenburg bo Fergi nie ma w zwyczaju wybierać graczy o których dyskutuje się na forach:P)
» 19 listopada 2010, 22:56 #53
2Fast4You: Ja bym raczej wziął kogoś młodego ale również doświadczonego . Loris byłby świetny.
» 19 listopada 2010, 22:55 #52
bLinQ: Casillas, Buffon, Stekelenburg. Według mnie tylko oni mogą bronić bramki United. Z $Realem się nie dogadamy, z Juve też nie, próbujmy z Ajaxem!
» 19 listopada 2010, 20:29 #51
Martin: Nie porównuj przeciętnego Stekelenburga do bramkarzy światowej klasy takich jak Casillas czy Buffon.
» 20 listopada 2010, 08:02 #50
Gibol: Widzę, że dzieciaki dostały władzę w postaci stawiania minusów. Wyraziłem swoje zdanie w kulturalny sposób i zostałem zminusowany. Nie obrażałem nikogo, nie stosowałem wulgarnych słów anie nie używałem języka pokemonów a mimo wszystko uzbierałem tuzin minusów i mój komentarz został usunięty. Czy aby na to zasługiwał tylko dlatego, iż napisałem, że Kuszczak i jeśli doszłoby do transferu Duńczyka powinni stanąć do rywalizacji z pozycji "0"?
Proszę administratorów o rozpatrzenie kwestii tych minusów, bo co niektórzy posługują się nimi nagminnie i normalne komentarze zostają usuwane, a to sprawia że strona taka jak ta schodzi poniżej dobrego poziomu!
» 19 listopada 2010, 20:26 #49
Pawlo: A co Ci to przeszkadza?? Niech sobie minusują, ja nigdy na ocene nie zwracam uwagi.
» 19 listopada 2010, 20:28 #48
Gibol: też przeważnie na to nie zwracam uwagi... ale tym razem zaciekawiło mnie to, że mój post został usunięty... zresztą never mind.
» 19 listopada 2010, 22:16 #47
Martin: Nie przejmuj się minusami jeśli niema uzasadnienia. Jeżeli ktoś Cię zminusuje i nie napisze dlaczego świadczy to tylko o bardzo niskim IQ tej osoby. To samo można powiedzieć na temat "plusowania".
» 20 listopada 2010, 08:01 #46
Cleverley: a czemu Tomek nie może być nr 1 ? dlatego ,że Polak? wg mnie powinien dostawać przynajmniej w tym sezonie dużo więcej szans , bo jak się teraz nie sprawdzi , to przy braku VDS bd dziura, ale może być ok
» 19 listopada 2010, 19:41 #45
Sorata: Zgadzam się... nasi kibice chyba mają chyba jakieś kompleksy ;/.
» 19 listopada 2010, 20:21 #44
Martin: Dlatego, że jest za słaby.. Manchester United to nie Polonia Bytom. Skoro sztab United uzna, że Lindegaard jest od niego lepszy to z pewnością tak jest.
» 20 listopada 2010, 08:00 #43
przemekol12: Skąd mają się dowiedzieć, że jest słabszy od Lindegaarda jak on prawie wogóle nie gra ! Wy czytacie co piszecie ?
» 20 listopada 2010, 21:04 #42
krav3n: ludzie... co wy z tym Kuszczakiem... skończcie już

on sie nie nadaje na nr 1 ManUtd jest za słaby
» 19 listopada 2010, 19:26 #41
Bovver: wszystko się okaże po testach to na razie sa wieeeeeelkie spekulacje
» 19 listopada 2010, 19:12 #40
adrian9243: A ja jako osoba bezstronna powiem wam że Lindegaard to strzał w 10, wydaje mi się że Schmeichel boi się o swój "status legndy".
» 19 listopada 2010, 19:06 #39
domekk: Schmeichel dobrze gada bo on jeszcze jest malo doswiadczony, strzelam ze za 3-4 lata bedzie numerem 1 a co przez te lata pomiedzy bedzie ?
» 19 listopada 2010, 20:15 #38
matemufc: szkoda tomaka , bo jest bardzo dobrym bramkarzem
» 19 listopada 2010, 17:38 #37
Krzychu418: Jejku aż 29 minusów, myślałem że to chociaż chardcorowy komentarz... Za co te minusy ?
» 19 listopada 2010, 23:50 #36
goghetta: wczoraj już się wypowiadałem na jego temat... ;P Nawet Schmeichel jest tego samego zdania co ja ;)
» 19 listopada 2010, 17:38 #35
Devan93: ja mam nadzieje ze jezeli on rzeczywiscie do nas przejdzie to jako bramkarz obecnie nr 3, bo po przejsciu edwina na emeryture wolałbym żeby to Tomek chociaż dostał szanse
» 19 listopada 2010, 16:55 #34
VarShaViak: Amos jako 2-gi bramkarz? Nie rozśmieszaj mnie.
» 19 listopada 2010, 18:29 #33
pumbiks17: talent moze i ma ale nie wytrzyma presji. Za duzy przeskok. Dunski sredniak a Manchester to skok na baardzo gleboka wode. Wolalbym DeGea'e to przynajmniej gra w dobrej lidze i w pucharach a nie chce Lindegaarda !!
» 19 listopada 2010, 16:40 #32
kawa: uważam, że stekelenburg z ajaxu byłby odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu jako bramkarz nr1 Manchesteru United
» 19 listopada 2010, 16:36 #31
ericcantona93: Naprawdę ten bramkarz ma ogromny talent.
» 19 listopada 2010, 16:11 #30
Krzychu418: Przecież miał być De Gea - w telewizji o tym mówili...
Ten Linde - coś tam to niech lepiej siedzi w domu !! Kuszczak lepszy !!
Nie kupować go !!
» 19 listopada 2010, 16:08 #29
DevilxDevil: Czytałem kiedyś wywiad z Tomkiem Kuszczakiem i tam było napisane, że Polak prosił sir Alexa, by ten dał mu szansę, najwyżej sobie podziękujemy, jeśli coś pójdzie nie tak, a to że Tomek został w Manchesterze, aż do dnia dzisiejszego, to jak sam powiedział, tylko dzięki sukcesom z United, gdyż bardzo ciężko jest odejść z tak wielkiego klubu, który zdobył Mistrza 3 razy z rzędu.

To tyle. Wnioskuję, że Szkot postąpił trochę nie fair, ale nie dlatego, że nie dawał mu szans, ale dlatego, że wie o tym, że Polak nie nadaje się na nr.1 (według Alexa), co świadczy o braku zaufania ze strony Szkota do Tomka.

Takie moje domysły... :)
» 19 listopada 2010, 15:40 #28
aron8manutd: ja bym na to patrzył bardziej pozytywnie. ZAPAMIETAJCIE te słowa, pozniej bedziecie mowic ze dobry transfer a teraz narzekacie. Ja już mowie ze to jest pozytywny transfer, również dla Polaka. Moim zdaniem są 2 opcje:
1. VDS zagra jako nr1 do konca sezonu, SAF bedzei dawal wiecej szans Kuszczakowi, czasem wystapi Lindegaard(Carling Cup m.in). A po tym sezonie gdy juz VDS bedzie na emeryturce Kuszczak przejmie stery w bramce MU a jako drugi bramkarz bedzie Lindegaard +Amos
2. VDS zagra jako nr1 do konca sezonu, Kuszczak zostanie sprzedany, a SAF kupi De Gee albo Igora A. i bedziemy miec na bramce: De Gea/Igor + Lindegaard + Amos
Bardziej widziałbym tą 1 wersję bo jestem Polakiem, druga jest nie najgorsza :)
» 19 listopada 2010, 15:39 #27
monnie: 1 opcja jest elegancka, ale patrząc na to, jak Fergie traktuje Kuszczaka (kiedy on go ostatni raz wystawił..?) podejrzewam, że Tomek zacznie się rozglądać za nowym klubem :/
» 19 listopada 2010, 16:54 #26
kikson: Opcja numer 1 nie wchodzi w grę. Prędzej 2.
» 19 listopada 2010, 17:19 #25
dzaru: ani Lindegaard ani Kuszczak nie sa gotowi na bycie nr 1 , z całym szacunkiem do Kuszczaka może broni dobrze i nie mozna miec wiekszyhch pretensji co do jego, ale ma jeden powazny mankament jego gra nogami i wybijanie piłek jest wrecz fatalne a w takim klubie jak Manchester trzeba wszystko robić idelanie albo blisko ideału ;d
» 19 listopada 2010, 15:33 #24
m4ci3k: Schmeichel nam się ostatnio rozgadał:)
» 19 listopada 2010, 15:26 #23
kkkamil: Jedyny co ma racje, SAF juz nie myśli racjonalnie.. chyba że ma jakiś "plan" O_o
» 19 listopada 2010, 15:21 #22
slowak: no i slusznie zaden ogryzek nie bedzie nr jede w wielim manchesterze
» 19 listopada 2010, 14:52 #21
Martin: Chłopcze sięgnij w końcu po ten słownik proszę Cię. Strasznie język kaleczysz ..
» 20 listopada 2010, 07:58 #20
Gibol: Przecież to jest oczywiste, że sprowadzenie bramkarza (obojętnie jakiego) do Manchesteru jest równoznaczne z zakończeniem kariery przez van der Sara. I jeśli miałby to być właśnie Lindegaardem (uważam, że byłby to dobry wybór) to musiałby powalczyć z Kuszczakiem o koszulkę z numerem "1". Nie po to Kuszczak był kupowany i trzymany tak długo żeby teraz odejść.
To przecież Edwin ma już na karku 40 lat i nie jest już tak sprawny i szybki jak kiedyś, myślę że on sam jaki cały sztab trenerski Manchesteru zdają sobie z tego sprawę iż może to być jego ostatni sezon. A wątpliwe jest (wręcz niemożliwe), żeby Sir Alex sprowadził 2 bramkarzy na następny sezon.
» 19 listopada 2010, 14:48 #19
Mikez: Jak to "nie po to Kuszczak był kupowany i trzymany tak długo żeby teraz odejść"? Właśnie po to. Kuszczak nie został kupiony z myślą o pierwszym składzie, Tomek trafił do United dlatego, że taki zespół jak United potrzebuje bardzo dobrego bramkarza rezerwowego. I trzeba Polakowi przyznać, że przez te lata ze swojego zadania wywiązywał się bardzo dobrze. Ale obecne ruchy klubu ewidentnie świadczą o tym, że nie mają wystarczającego zaufania do jego umiejętności, bo na miejsce VDS szuka się innego GK o wyrobionej marce.

Ktoś może zapytać, to po co kupowali Kuszczaka, skoro się według nich nie nadaje do pierwsze składu. Ano dlatego, że nie można mieć w składzie np. Van der Sara i Buffona. Bo oni są po prostu za dobrzy, żeby siedzieć na ławce i po jednym takim sezonie któryś z nich pożegnałby się z drużyną na własne żądanie. A Kuszczak pokornie znosił rolę drugiego golkipera przez te wszystkie lata, ciesząc się z tych szans, które w tym czasie dostał. Teraz prawdopodobnie to United trafi dwóch nowych bramkarzy, jeden znany i ceniony, drugi mniej, np. taki Lindegaard, a Tomek odejdzie gdzieś, by w końcu być numerem 1. Ja to tak widzę.
» 19 listopada 2010, 15:04 #18
kikson: Kuszczak był kupowany aby być rezerwowym, a nie pierwszym bramkarzem. Dokładnie właśnie po to.
» 19 listopada 2010, 17:28 #17
Gibol: Przecież to jest oczywiste, że sprowadzenie bramkarza (obojętnie jakiego) do Manchesteru jest równoznaczne z zakończeniem kariery przez van der Sara. I jeśli miałby to być właśnie Lindegaardem (uważam, że byłby to dobry wybór) to musiałby powalczyć z Kuszczakiem o koszulkę z numerem "1". Nie po to Kuszczak był kupowany i trzymany tak długo żeby teraz odejść.
To przecież Edwin ma już na karku 40 lat i nie jest już tak sprawny i szybki jak kiedyś, myślę że on sam jaki cały sztab trenerski Manchesteru zdają sobie z tego sprawę iż może to być jego ostatni sezon. A wątpliwe jest (wręcz niemożliwe), żeby Sir Alex sprowadził 2 bramkarzy na następny sezon.
» 19 listopada 2010, 14:47 #16
devil987: Oby to był bramkarz nr 2 za Kuszczaka a nie za VDS.
» 19 listopada 2010, 14:31 #15
Skobel: Skoro SAF ściągnął Kuszczaka do United pare lat temu. To chyba miał jakiś pomysł i może teraz mu się ziści ten pomysł że Kuszczak przejdzie na nr 1 aa te Lindegaard będzie jak Kuszczak przedtem. I bierze go żeby pokazać Kuszczakowi że nie tylko on chcę stać się numer 1
» 19 listopada 2010, 14:31 #14
gwiazda2010: eee ? raczej watpie zeby u nas byl kuszczak ... w arsenalu moga miec flappyfabianskiego ale nie u nas ... potrzeba bardzo dobrego bramkarza z ktorego slynnie mu od wielu wielu lat
» 19 listopada 2010, 14:35 #13
sensi: Czyli tak jak wczoraj napisałem dziś schmeichel to samo powiedział do United jest Potrzebny Bramkarz z doświadczeniem zarówno w Lidze mistrzów jak i reprezentacj! I ani De Gea ani Lindegaard ani Kuszczak sie nie nadają na takie wyzwanie. A teraz zminusujcie mnie bo napisałem że De Gea to nie jest jeszcze gość na bycie Nr1...
» 19 listopada 2010, 14:28 #12
Martin: Igor Akinfeev wydaje się być idealny jednak Ferguson tego nie widzi. W każdym razie ufam mu bezgranicznie i wierzę, że Duńczyk - o ile podpisze kontrakt - nie będzie niewypałem typu Tim Howard.
» 20 listopada 2010, 07:55 #11
Sorata: Mi się osobiście wydaje, że Kuszczak przesunie się na nr.1 ale dali mu Lindegaarda, żeby miał z kim toczyć pojedynek - że się tak wyrażę:P. Po prostu, żeby nie odpuszczał na treningach i nie spoczął na laurach ;].
» 19 listopada 2010, 14:23 #10
kikson: I właśnie dlatego Kuszczak zagrał w 3 meczach od początku sezonu. Jak nic Ferguson ma do niego tak wielkie zaufanie, że powierzy mu bramkę United po odejściu Edwina. ;)
» 19 listopada 2010, 14:28 #9
Sorata: Możliwe... pamiętaj, że kiedy VDS w zeszłym sezonie był kontuzjowany, to Kuszczak spisał się bardzo dobrze. Zobaczymy, ale Kuszczak jest dobrym bramkarzem i nie zdziwiłbym się gdyby po jego odejściu kilka lat później pokazały się newsy takie jak były o Forlanie.
» 19 listopada 2010, 14:54 #8
kikson: Z mojej strony to była ironia....
» 19 listopada 2010, 17:17 #7
Sorata: Wiem, zauważyłem ;p. Dlatego ja odpisałem w podobnym tonie.

PS. Fajnie, że minusujecie, ale już napisać jakieś argumenty za co to ciężko?
» 19 listopada 2010, 20:18 #6
harry7: też mi się tak wydaje no ale zobaczymy co z tego będzie
» 19 listopada 2010, 14:17 #5
kikson: Lindegaard powinien zastąpić Kuszczaka, a nie VDS.
» 19 listopada 2010, 14:16 #4
jarek879: ja mam nadzieje ze to bedzie bramkarz nr2 bo kuszczak odejdzie,bo jak on bedzie nr1 to bedziemy mieli taki problem jak arsenal
» 19 listopada 2010, 14:14 #3
mefp: Całkiem prawdopodobne, że Lindegaard ma zastąpić Kuszczaka, a na miejsce VDS poszuka się kogoś z dużym doświadczeniem.
» 19 listopada 2010, 14:13 #2
LUHG: I to jest prawda Schmeichel mówi dobrze :Pjak już kupować do pewniak ;D
» 19 listopada 2010, 14:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.